 |
209.
אבישי ז''ל היה מפקדי
חייילת של אבישי,
צפון,
18/03/05 11:06
|
ואני עד היום לא מבינה איך הוא נהרג איך הוא נעלם מחיינו ויש בן אדם אחד שאנו פלוגתו של אבישי מאשימים במותו והוא הקצין קשר!! יהי זכרך ברוך גדוד קשר 671!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
208.
מדהים מספר הגנרלים שקישקשו כאן
אזרח,
מרכז,
21/07/04 01:01
|
תודה לכל הקולונלים, וגם לגנרליות הנדיבות, שתרמו מזמנם ומכישוריהם המבריקים, במתן יעוץ ותגובה , לאירוע בגבול הצפון. לוחמינו שנפלו ,יהי זכרם ברוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
207.
התנתקות - זאת התשובה לטרור
oscar,
21/07/04 00:32
|
התנתקות - זאת התשובה לטרור איך לא חשבנו על הרעיון הזה קודם
כמה טוב לנו שאלה מנהיגינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
206.
תמיהה
שאול,
קסריה,
21/07/04 00:23
|
דיווח לא שלם, עם חורים תמוהים, מעורר שאלות: מה קרה שם? שניים נהרגו ,ושניים נפצע ו קל, הכל מצלף אחד? איך זה שלקח 40 דקות עד שהבינו שיש נפגעים?, בזמן שיש שני פצועים קל, האמורים להצביע על מה שקרה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
205.
keep shut up
ayef,
21/07/04 00:21
|
just let them fight and we seat and eat that shit until when??? ariq, dont you get it or are you so DAFUQ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
204.
Hassan
Hakohen, Y.R.,
Bagolah,
20/07/04 23:41
|
Is it true that Hassan Nassaralla is still alive ???....n
הגב לתגובה זו
|
|
 |
203.
לצאת לצאת לצאת...
לצאת,
לצאת,
20/07/04 22:07
|
|
 |
202.
תהא נשמתם צרורה בצרור החיים
ל"ת
חיים,
נהריה,
20/07/04 22:00
|
|
 |
201.
אתה צודק!!!
נווט [מיל],
20/07/04 21:54
|
כל פצצה- 2000$ שהמטוסים מטילים על... מערות וסלעים... כדי שלא יהרגו חס וחלילה לוחמי חיזבללה והצפון יתלקח.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
200.
וזה השלום שאנו שואפים אליו
סמולני מצוי,
20/07/04 21:51
|
|
 |
199.
אין הפתעות
ראלף,
20/07/04 21:27
|
אין הפתעות , חיזבאללה יורה ופוגע . וצהל הגדול מפגיז בטנקים , מסוקים ומטוסים את הסלעים של לבנון , אני בטוח שגם הצלף החיזבאלוני נהרג בטעות . כי צהל הפך להיות קבלן עבודות עפר וסלעים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
198.
מדוע לחיזבללה אין כמעט הרוגים?
ל"ת
דני,
20/07/04 21:20
|
|
 |
197.
מדוע מתקיפים מטרות ריקות
איציק,
20/07/04 21:17
|
הרי עשרות פעמים צה''ל עשה חיגות ותקף מטרות ריקות וזה לא הזיז לחיזבללה. כמה כבר מחבלי חיזבללה נהרגו 2 או 3. בגלל זה הם לא מפחדים כי הם יודעים שצה''ל לא יהרוג אותם אז לא אכפת להם לתקוף אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
196.
לעשות לפניי לא אחר כך
יעקב,
מחולון בחול,
20/07/04 20:58
|
ניראה לי שדם חיילינו עדיין בזול.מדוע להגיב אחריי כעשר אפשר לבדוק ולבדא שהשטח נקי לפניי בחשבון של כל האפשרויות שיכולות ליהיות.כמו בשח.הזמן להיתרפסות ניגמרו מזמן.אם אריק היה שומע לעצות ב 73 היינו דפוקים.צריך בריליאנט מוחות על מנת לנוע קדימה ואלה שצריכים צינתור במוח-לפרוש. (לקח לי הרבה זמן לכתוב על מדפסת לועזית.שכח משגיות)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
195.
Lebanon
gabi,
Montreal,
20/07/04 20:52
|
We, the people of Israel cannot be to stupid every time something happens to us, to blame ourselves!!!! It's like having bad neighbors and try t find the guilt inside the house! Lets be more united instead of always looking what our leaders might be doing wrong. If those who always complains about our leaders in the government or in the army, I ask them to do something by their own instead of feeding the morbid from the outsiders.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
194.
כותבי תגובות ראשונות מטומטמים!
יהודה,
ירושלים,
20/07/04 20:44
|
מי שכתב את התגובות הראשונות לא חשב לרגע שאולי נהרגו חיילים. אז לפני תגובות מפגרות כדאי לחשוב רגע שתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטומטמים בהחלט אבל ...
קובי,
עפולה,
20/07/04 21:14
|
לא פורסם שיש נפגעים בכלל כשהם כתבו ולכן לדעתי התנסחו בצורה הזו. ללא ספק אירוע טרגי שאסור בהחלט לעבור עליו בשתיקה. להרוג את כל הערבים. נקודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ignorant
shadi,
shefaram,
20/07/04 22:05
|
you are nothing but a stupid ignorant person. do not forget that there are many arab who fight for israel. My uncle is an israeli policeman and my father is a police man too. my family are christians and we love the state of israel and we will fight for it if war started. thanks
הגב לתגובה זו
|
|
 |
193.
המשוחררת
משוחררת,
קריות,
20/07/04 20:43
|
אני מכירה את המפקד של היחידה של הנגד. הוא היה אמור להתחתן בעוד חודש וחצי. כל המחלקה שם מרגישה רע מאוד והם צריכים המון תמיכה. יהי זיכרם ברוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
192.
לפנות את מתנחלי מנרהֱֻֻֻ
צפצפ,
20/07/04 20:14
|
מה יש לנו לעשות במנרה? חיילים נהרגים בעבור קומץ מתנחלים, לחזור מייד לקווי 47. נישמע מגוחך? ואם במקום מנרה נירשום גוש קטיף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנדל''ן של סוחרי הקרקעות...
יוסי,
גושדן,
20/07/04 20:59
|
|
 |
191.
מה יש לחפש שם
חי,
שדרות,
20/07/04 19:47
|
על כלסרבני המצפון לסרב לשרת בגבול מול החיזבלה רק כך הכיבוש ייפסק מצפון לכביש עכו צפת זה באינטרס של מדינת ישראל הכיבוש של כפר גילעדי .מטולה,ראש-הניקרה קרית שמונה צפת ביריה כרמיאל חיפה וכן הלאה מנוגד למצפון והכיבוש הזה הוא שמסכן את בטחון המדינה תיקחו דוגמה ממוג הלב מבית חנון שרק המצפון גרם לו לסרב פקודה אם לא היינו כובשים את הגליל והמפרץ וכן הלאה לא היו נהרגים היום שני חיילים הפתרון בריחה כריחה כריחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זהירות - בדיוק אותו פסיכופת!
ל"ת
יוסי,
ת''א,
20/07/04 20:33
|
|
 |
יוסי
עדי,
דישון,
20/07/04 21:36
|
|
 |
190.
נסיגה מהירה גם מעזה!!!
ל"ת
אהוד ברק,
20/07/04 19:41
|
|
 |
אל דאגה אני בורח כמו שפן
אריק שרון,
20/07/04 21:01
|
ומפקיר את כל הבוחרים האהבלים שלי שיצביעו ליכוד גם אם נגרש אותם חזרה לאפריקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
189.
מי המפקד המטומטם
אסי,
20/07/04 19:35
|
|
 |
188.
שילכו לקיבינמט כל החיזבאללה
עמיר,
הרצליה,
20/07/04 19:33
|
|
 |
187.
כאב גדול.
יונה.ש,
20/07/04 19:33
|
|
 |
186.
למה הפאשלות האלה כל הזמן?
ל"ת
שגיא,
פתח תקוה,
20/07/04 19:32
|
|
 |
185.
אני הייתי מציע שעוד הלילה
גיל,
נתניה,
20/07/04 19:31
|
|
 |
184.
מישהו צריך לתת את הדין על
ורד,
20/07/04 19:31
|
|
 |
183.
כל כך חבל!
הגר,
אשדוד,
20/07/04 19:30
|
|
 |
182.
כמה חיילים עוד נקבור עד
יהודית,
20/07/04 19:29
|
|
 |
181.
בוואלה מצנזרים תגובות מימין
ל"ת
חרפה,
20/07/04 19:23
|
|
 |
בוקר טוב אליהו
המחלקה הסגורה,
20/07/04 20:26
|
בעצם, אם אתה עילג ימני שכותב בשגיאות כתיב, דווקא מפרסמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
180.
יהי זכרם ברוך.
יריב,
20/07/04 19:21
|
|
 |
179.
הכתובת לתגובה
Avi Ecuador,
20/07/04 19:20
|
|
 |
178.
עד מתי שפיכות הדמים הזאת תימשך
ל"ת
אוף,
נמאס כבר,
20/07/04 19:15
|
|
 |
177.
לחיזבלאה יש מוצב!!
ל"ת
להשמיד אותם שלא,
יהיה מוצב,
20/07/04 19:15
|
|
 |
176.
מופז,גם לך יש חלק במה שקרה!!
ל"ת
אריאל,
20/07/04 19:15
|
|
 |
175.
עוד שניים הלכו סתם בלי סיבה
ל"ת
גליה,
חדרה,
20/07/04 19:14
|
|
 |
ואת נשארת ... בלי סיבה
ל"ת
מניה,
עפולה,
20/07/04 21:50
|
|
 |
174.
משתתף בצער המשפחות על מות יקיר
עצוב,
ומזועזע,
20/07/04 19:14
|
|
 |
173.
שרון עסוק בטרנספר יהודים
ל"ת
אין זמן לנסראלה,
20/07/04 19:13
|
|
 |
172.
חיזבאללה צריכים לשלם מחיר כבד
גיא,
נהריה,
20/07/04 19:13
|
|
 |
171.
היתה שם פאדיחה רצינית
אורן,
20/07/04 19:12
|
|
 |
170.
עד מתי נקבור את בנינו??
סימה,
אשדוד,
20/07/04 19:11
|
|
 |
169.
משתתפת בצער המשפחות.
יעל,
20/07/04 19:10
|
|
 |
168.
פאשלה גדולה של צה''ל
יהודה,
חולון,
20/07/04 19:10
|
|
 |
מה חדש..
ל"ת
עמי,
20/07/04 19:14
|
|
 |
167.
נסראלה מסובב את אריק על האצבע
ל"ת
ביבי במקום שרון,
20/07/04 19:09
|
|
 |
166.
יהי זכרם ברוך
ל"ת
דנה,
20/07/04 19:09
|
|
 |
165.
תסלחו לי אבל
אני עצבני רצח,
20/07/04 19:09
|
מי המטומטם שהורה להם לעלות לגג ??הרי אמרו שתהיה נקמה לא?אז מה ?בכוח להתגרות בגורל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
164.
קדימה שאול!
ראובן,
חיפה,
20/07/04 19:07
|
|
 |
163.
לקרוע אותם!!!!!
ל"ת
אביב,
20/07/04 19:06
|
|
 |
162.
כל זה בשביל מה??
דניאלה,
20/07/04 19:06
|
|
 |
!
בלילה,
20/07/04 23:02
|
|
 |
161.
נאסראללה חרצת את דינך!
ל"ת
מישהו,
אי שם,
20/07/04 19:05
|
|
 |
160.
להכות בהם מנה אחת אפיים!
ל"ת
תנו לצה''ל,
לכסח,
20/07/04 19:04
|
|
 |
159.
הוריד אותם כמו ברווזים.
רינה,
ת''א,
20/07/04 19:04
|
למה לא עולים עם בגוד מגן?חבל!עכשיו בטוח יעלו....יהי זכרם ברוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
158.
מסתבר שנאסראללה לא פראייר
ירין,
20/07/04 19:02
|
|
 |
157.
יהי זכרם ברוך
ל"ת
מיכל,
נתניה,
20/07/04 19:01
|
|
 |
156.
איזה בזבוז יאללה!!לא חבל?
ל"ת
זיו,
20/07/04 19:01
|
|
 |
155.
תקראו, מיליטנטים טיפשים
צפוני מודאג,
מטולה,
20/07/04 18:45
|
חשבתם כמה חיילים ניצלו בזכות העובדה שמאז 2000 צה''ל לא נמצא בלבנון? שכחתם שכבר ניסינו הכל בלבנון אבל רק הסתבכנו עוד ועוד שם? לכל מי שמציע לחסל את חיזבאללה ולהשמיד את לבנון, הואילו נא והתנדבו להיות אלה שיסתערו ראשונים על דרום לבנון בואכה ביירות. ואני לא מתכוון לתגובות המפגרות שלכם באינטרנט אלא בשטח, בכוח הלוחם. אני מתערב שאף אחד מאתכם לא יודע אפילו להפעיל רובה קראבין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תנו למטולה לעבור ללבנון!!!!
HasH,
ISRAelite,
21/07/04 09:53
|
אני יודע למה אתם במטולה הבורגנית מתחנפים לחיזבאללה.... הרי אתם רוצים שלבנון תאמץ אתכם לא? ככה שמעתי!!!
בישיבת המועצה במטולה עברה קריאה להתנתקות מטולה מלבנון או לסוריה לכן הם מתחנפים לנסראללה!!!
המממ....... קראבין????? לא יודע אני מפעיל אמ 16 במילואים אז לא יודע??? מה זה חץ וקשת????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
ל"ת
אדום כהה,
20/07/04 21:22
|
|
 |
אתה לא שווה תגובה
ל"ת
אידיוט שכמוך,
20/07/04 19:45
|
|
 |
כן אתה צודק ניסינו הרבה.......
דדה,
שוויץ,
20/07/04 19:27
|
ניסינו אהוד ברק,אבי נתן,שלום עכשיו,אירגון מלא אימהות,נשים בשחור ובכל ציבעי הקשת,אנשים כמותך מביאים עלינוווו את האסון כי הם מפחדים מכל זבוב ללא טייס, אני מציע לך להמשיך לנוח בצפון כי אנחנו המתנדבים נעשה בשבילך את העבודה ולצורך העניין נלמד לירות בקרבין. בזמני ירינו בנשקים יותר משוכללים כניראה אתה תקוע בסיפורים מבית אבא הכל נישאר במשפחה כניראה. אתה התחלת................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זהירות -פסיכופת!
ל"ת
יוסי,
ת''א,
20/07/04 20:30
|
|
 |
גבר-גבר, אתה אולי יודע לירות
צפוני מודאג,
מטולה,
20/07/04 20:18
|
בקרבין, אבל אם אתה גר בשווייץ אז כנראה שגם ברובה זה לא ייצא לך לירות בזמן שאתה שולח אותי ואת החברים שלי בחזרה ללבנון. לך תאכל שוקולד, חייל שוקולד שכמותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקח לך הרבה זמן לחשוב לא נשרף
דדה,
שוויץ,
20/07/04 21:05
|
לך המוח? תקשיב חמודי, אין לי טענות אלייך אני רק מצר על סידרת החינוך שעברת, בתגובתך הוכחת שאתה אכן לוחם ואכן תתנדב לטובת המדינה וכבר נעשה לי חם אם הצלחתי לעורר אצלך את יצר הלחמנות ''יא מיליטאנט אמיץ. באשר לשהותי בשוויץ לא כאן המקום לפרט, רק אציין שאני פה כדי שאתה תנוח שם ודי לחכימה......... ומשום מה יש לי את הרושם שטעמת כבר שוקולד שווצרי בזמן ששמרתי על שכנייך. אז עוד לא היה לי קרבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אתה דדה?
ישראל,
20/07/04 23:20
|
שם מענין, תגובות יותר מענינות. אתה נמצא בשווייץ כדי שנוכל לנוח פה? נשמע מוזר... טוב, לא כולנו חכמים. צדקת כי ניסינו את כל ה''שטויות'' שהזכרת, אבל גם היום, עם שרון, אנחנו עדיין משחקים במחבואים עם חיזבאללה. אין כבר אהוד, השלום הוא לא עכשיו, האימהות מבשלות בבית, והנשים חזרו ללבוש לבן... ועדיין משחקים... עד מתי? עד אם שאו ערים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטולאי יהודי הוא יהודי...
HasH,
ISRAelite,
21/07/04 10:03
|
|
 |
154.
להוציא את הנקבות מהמוצבים!!!!!
ל"ת
לוכד נחשים,
20/07/04 18:31
|
|
 |
זהירות - פסיכופת!
ל"ת
יוסי,
ת''א,
20/07/04 20:28
|
|
 |
153.
חובה לקרוא!!!!
המזהיר בפתח.,
20/07/04 18:26
|
עיזבו אתכם משטויות. אתם מתעסקים בקטנות. צהל הכריז על כוננות!!!. היה ידוע לצהל, כי חיזבללה מתכוון לממש איומים...מדוע נתן ל-2 החיילים האלה לעלות על אנטנה, המרוחקת רק.....250 מטר ממוצב חיזבללה?? צהל, ורק צהל אשר ברציחתם של 2 החיילים. מי המפקד שהפקיר את החיילים. האם לא שמע על הכוננות??? מדוע ההפקרות הזו? מדוע שיטת הסמוך עדיין פועלת? כמה שזה יהיה דחוף, אסור היה להעלות את 2 החיילים האלה על האנטנה. החיילים האלה הופקרו!!!!!!. על המפקד ועל אלוף הפיקוד לתת את הדין. חייבים להשעות אותם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
152.
אסור לוותר,!
ל"ת
נעם,
גבול הצפון,
20/07/04 18:24
|
|
 |
151.
ככה זה כראש ממשלה זקן נגד טרור
ליאת,
צפון,
20/07/04 18:22
|
יש לנו ראש ממשלה חתיאר וזקן ונגדו עומדים אנשים שיכולים להיות הילדים שלו. אז פלא שמצפצפים עליו ואנחנו משלמים את המחיר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
להתנתק מישובי הצפון עכשו !!!!!
אוהב התנתקות,
20/07/04 18:16
|
צריך להתנתק מיד בכל מקום שיש מתיחות והרוגים, אני עדיין מחכה להתנתקות גם משדרות..... למה מחכים?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
מי שבורח מן הטירור,הטירור רודף
k_nemo,
Beer Sheva,
20/07/04 17:59
|
|
 |
148.
דם תחת דם אש תחת אש ילד תחת...
נראים כמו בדיחה,
אנחנו,
20/07/04 17:54
|
הממשל הישראלי (לאו דוקא הממשלה הזו) מעורר גיחוך במבט מבחוץ, מכאן זה מעורר בכי.... מספיק כבר חבורת טיפשים אטומים אוכלי חינם...... תעשו את העבודה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצחקת אותי, בעיני השמאלנים...
יוסי,
גושדן,
20/07/04 19:07
|
עץ זית של ערבי שווה יותר מחיים של אלף יהודים. השמאל מקדש את הערבים ואת רכושם! שלא לדבר על התגובות שלהם כאשר מחבל-רוצח מחוסל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
..הם נפלאים וחכמים מהימנים
יוסוף,
גושחר,
20/07/04 22:00
|
כי הימנים הם ימנים כי הם נולדו כאלה ולא כי יש איזה הסבר מאחורי זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
קשה היה לשרון לעבור בשקט קיץ
יהודה גור,
גליל,
20/07/04 17:54
|
קשה היה לשרון להשלים עם השקט בקו העימות בצפון עם עשרות אלפי המטיילים והנופשים והוא אישר את החיסול של הבכיר בחיזבאללה בביירות שלשום. תגובת חיזבאללה היתה מהירה מאד ונקווה רק שהיא הסתיימה. לך תדע. שרון דוגל רק בכוחניות. בחיים לא יביא לא שלום ולא בטחון. בחיים לא. כמה אלפי חיילים ואזרחים שילמו מי בחייהם ומי בפציעות קשות ונכויות בגלל הכוחניות שלו, הן בלבנון מ-83 והן ב-4 השנים האחרונות. וכמה עוד ישלמו בחייהם בגללו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כ''כ הרבה חכמים באתר אחד
ל"ת
אני בהלם,
20/07/04 19:47
|
|
 |
146.
שרון,סוריה זה למעלה וימינה
ל"ת
ציקליד,
20/07/04 17:50
|
|
 |
145.
ושוב, תודה לארבע אמהות ולאהוד
איציק,
20/07/04 17:38
|
שבזכותם נחזור בגדול ללבנון והפעם עם מס' אבדות כביר. חבורת מטומטמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק''11 חיילים נהרגו מאז הנסיגה''
ארנון,
חיפה,
20/07/04 17:52
|
תודה לברק שהציל לפחות 100 חיילים נוספים אילו נישארנו שם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברק הציל? כולם נהרגו באנתיפאדה
אזרח,
מרכז,
20/07/04 18:18
|
|
 |
רק ''13'' + ''6'' אזרחים+רק ''1000''
יוסי,
גושדן,
20/07/04 18:16
|
|
 |
ביבי נכנע לערפאת ב96
מת ממנהרת הכתל,
20/07/04 18:37
|
באירועי מנהרת הכותל שאחריה הוא לחץ לראיס את היד בחום,קרא לו חבר,חילק את חברון עיר האבות לערבים וחתם על הסכם וואי וכמעט ירד מהגולן ואמר במערכת הבחירות שהוא יוצא מלבנון וכבר אז החלו הפלסטינים להתכונן למלחמה כי ראו שהיהודים מתקפלים מהטרור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה אתם חיים?
איתי,
י-ם,
20/07/04 18:34
|
עם עוורון כל כך מוחלט מוצאים רק קירות! מאות הרוגים נחסככו מאיתנו מאז היציאה מלבנון, על אף החששות הכבדים טרם הנסיגה. מאז זרמו מים רבים בירקון, ופרצה עוד אינתיפאדה. ונהרגו עוד מאות.. ביום בו נשכיל לצאת גם מעזה ואיו''ש, ולחדול מחמימות המוח שרק גורמת לנו עוד ועוד נזקים, נצליח אולי לראות דברים בבהירות. דברים שרואים מכאן לא רואים משם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
!
מתנחלת,
20/07/04 23:04
|
האם אתה חושב שאם נצא מגוש קטיף יהיה כאן שקט? הרי יצאנו מלבנון ועכשיו הגזרה חמה מאד. התותחים רק יתקרבו אלינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לזכותכם יאמר שאתם לא עיוורים..
יוסי,
גושדן,
20/07/04 19:01
|
לכן אתם במאות-אלפיכם מבקשים אזרחות מפולניה/רומניה/גרמניה. אפילו אתם מבינים שבארץ-ישראל אין מקום לשמאלנים! אפילו אתם מבינים שאתם לא באמת יהודים אלא סתם גויים דוברי-עברית! האמת כואבת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביום בו תשכילו לחזור הביתה...
יוסי,
גושדן,
20/07/04 18:55
|
לגולה, לא יהיו יותר בתוכנו גורמים שיצדיקו את הטרור הרצחני. שמאלנים, חבל לכם כל הזמן, אפילו אתם מבינים שאתם לא שייכים לכאן ואתם מחפשים דרכים להגר מכאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריק ביבי הו הו הו הו הו הו
ל"ת
קופיף מהליכוד,
סאפארי ר''ג,
20/07/04 20:45
|
|
 |
בן כמה אתה פח''ניק? בן 7300?
המחלקה הסגורה,
20/07/04 20:21
|
|
 |
חבל שהבאנו אותכם כפויי טובה
פלמ''חניק,
באב אל ואד,
20/07/04 19:42
|
בקרוב נקים מדינה פלסטינית ונעביר אתכם לחיות עם אחיכם הערבים שם נשים אותך ואת בני מינך ומוצאך הנחות עם המוזיקה והתרבוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
Revenge and Justice
Hakohen, Y.R.,
Bagolah,
20/07/04 17:35
|
It's not enough to execute the murderer of our children, we have to use the scorched earth system to make the Hizbollah understand we e mean business. Then go after ALL their leaders......i
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
האם נלמד הלקח ?
שוש קדם,
20/07/04 17:33
|
ה''בריחה מלבנון'' היתה טעות טרגית. נושא איסטרטגי כזה נמדד בשנים ולא בשבועות. הוא צריך להיות דאגה של מדינה ולא ''דאגה של אמא''. קולכם על המשוב עד עתה דומה למי שנפל ממגדל מהקומה ה-70, ושהוא עובר ליד הקומה ה-13, ונשאל מה מצבו - הוע עונה'' ''בינתיים הכל בסדר''. אולי שרון ילמד את הלקח וימנע את תוכנית ההתנתקות לפני שיקבל מנת חיזבאללה עשרות קילומטרים מתל-אביב ?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
אלו שצריכים לשלם נמצאים בבירות
YZ,
20/07/04 17:32
|
יש לנו את הזכות המלא להגיב ולפגוע באנשי השלטון בבירות, בתשתיות בלבנון ובאלו הנותנים להם גיבוי. לממשלה - כלפי החיילים והאזרחים - זו אינה זכות, זו חובת הממשלה. בלי תרוצים והתחמקויות.
זכות זו ניתנת למדינה גם בחוק הבינ''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are 100 percent right
sam,
chul,
20/07/04 19:11
|
only a blow on beirut will make these people think if hesbollah in the south is a good thing for lebanon
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
חיזבאללה תפס בני ערובה
יעקב,
20/07/04 17:31
|
|
 |
140.
חובה לצאת מלבנון!!!
ל"ת
אה אופס,
20/07/04 17:30
|
|
 |
139.
גבול הצפון
אריק,
גליל מערבי,
20/07/04 17:28
|
|
 |
138.
חיזבלה שווה חבלה
אלי,
ק אתא,
20/07/04 17:24
|
צריך ליתקוף בסוריה אולי זו התרופה לחיזבלה או ההרתעה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
כואב- מדוע אנחנו מאופקים
ישראלי עייף,
20/07/04 17:22
|
זו הזדמנות להכות בהם ולהיפטר מהם אני פשוט לא מאמין ששרון לא מגיב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כח...
ישראל,
20/07/04 23:26
|
זה התאפקות... או - התאפקות זה כח... יש הבדל? שרון אלוף בכח ההתאפקות. לא מזיז לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
מקרה מצער.חבל על החיילים
ל"ת
יעלי,
20/07/04 17:20
|
|
 |
135.
למחוק את ביירות בתגובה!
ל"ת
אני,
עצבני!,
20/07/04 17:19
|
|
 |
134.
תנחומיי למשפחות.
ל"ת
אורנה,
ת''א,
20/07/04 17:19
|
|
 |
133.
חייל ונגד הרוגים...מסכנים
ל"ת
יהי זכרם,
ברוך,
20/07/04 17:18
|
|
 |
132.
להוציא את הבנות מהמוצבים לאלתר
אמא מודאגת,
20/07/04 17:18
|
אנא רחמו עלינו האמהות והוציאו את הבנות מהמוצבים מיידית. נסראללה מבטיח וגם מקיים ואם הוא הבטיח חטיפות הוא יקיים. מישהו חב מה יקרה לבנות אם תחטפנה על ידי החיזבאללה? יש להוציא את הבנות לאלתר, הפמיניזם לא תופס פה!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
חברים מעל 1000 נטבחו אצל שרון
ל"ת
כשלון שמאלני,
20/07/04 17:18
|
|
 |
להחמיא כשצריך
דרוש רופא,
ישראל אהובתי,
20/07/04 19:08
|
אתה צודק לגבי 1000 ההרוגים בתקופת שרון. אולם אל תשכח ששרון עשה בשנתיים האחרונות מה ששום מנהיג לא עשה לפניו. בשילוב של הקמת הגדר וניקוי השטח מטרוריסטים הוא הצליח להפחית באופן משמעותי את הפיגועים. הוא ביער את השטח שהיה נגוע בפושעי המלחמה הללו, שעשו בשטחים כבתוך שלהם, ללא דין וללא דיין. ברצונם חדרו לשטחינו, רצחו וגנבו ללא הפרעה. לא קל היה לטפל בקן הצרעות הזה ורק מנהיג נחוש וחסר מורא, (שאכפת לו מעמו יותר מאשר מדעתם של תושבי אירופה) היה יכול לעשות זאת. תנו לו קרדיט אתה וחבריך, מגיע לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
עד מתי אלוהים??נמאס כבר
ל"ת
שושי,
20/07/04 17:17
|
|
 |
129.
להגיב בעדינות מירבית
דני,
ב''ש,
20/07/04 17:17
|
עדי שהעסק ימשך שלוש-ארבע שנים ויהרגו לנו מאות איש בטפטוף איטי של דם יקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
המחשבות הנוראיות התבררו כנכונו
יחיאל,
20/07/04 17:17
|
|
 |
127.
למחוק את חיזבאללה!!
איציק,
20/07/04 17:16
|
|
 |
126.
לא חרם??מסכנים.עצוב
ל"ת
אריאלה,
כפר סבא,
20/07/04 17:14
|
|
 |
125.
הבטחתם להפציץ את ביירות - מתי?
אייל,
20/07/04 17:14
|
הרמטכ''ל ושר הבטחון הבטיחו שבפעם הבאה שנותקף אנו נגיב בעומק השטח הלבבנוני. מתי זה יקוים? למה בבירות אנשים יוצאים לבלות בערב כשהגבול הדרומי בוער? תרעישו את ביירות כך שהם לא יוכלו לבלות כל עוד אנחנו קוברים את חיילינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
זה לא מפתיע
רונן,
צפת,
20/07/04 17:14
|
|
 |
123.
כל הזמן יהודים מתים,בכל גבול
ל"ת
מתים אצל שרון,
20/07/04 17:12
|
|
 |
122.
מסכנים..יהי זכרם ברוך
ל"ת
עדי,
20/07/04 17:12
|
|
 |
121.
למה היינו צריכים את זה עכשיו?
ל"ת
אביעד,
נתניה,
20/07/04 17:12
|
|
 |
120.
עוד 2 הלכו סתם...חבל
אהרון,
20/07/04 17:11
|
|
 |
מה זאת אומרת למה?? זה הגבול!!!
ל"ת
גכ,
ג'בליה,
20/07/04 17:46
|
|
 |
119.
היה ברור כל הזמן
רחל,
נהריה,
20/07/04 17:11
|
|
 |
118.
2 הרוגים זה מחיר מאוד כבד
גדעון,
צפון הארץ,
20/07/04 17:09
|
|
 |
117.
Judge the Generals
Dudi,
Montreal,
20/07/04 17:09
|
Judgethe Aluf that is directly responsible for the deaths of our soldiers by not reading his reports and by not understanding the situation in the north. What kind of protection did the soldiers have when they were gunned down like sitting ducks Until when will Jewish blood spill
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
2 הרוגים ??לא יאמן
יוסף,
ת''א,
20/07/04 17:09
|
|
 |
115.
Al-Jazeera has the numbers
Amit,
20/07/04 17:08
|
You may see the numbers of Israeli casualties at english.aljazeera.net
A very sad day indeed.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
ארבע אמאות ושרון אחד
ל"ת
לך הביתה שרון,
20/07/04 17:08
|
|
 |
113.
כשישבנו בלבנון נהרגו 2 כל שבוע
ל"ת
רונה,
מטולה,
20/07/04 17:08
|
|
 |
אלו דברי הבל.
k_nemo,
Beer Sheva,
20/07/04 17:18
|
בממוצע, נהרגו כ -15 איש כל שנה, ב-6 השנים האחרונות לשהיית צה''ל בלבנון. כעת, לאחר שצה''ל ברח משם וגרם בכך לאינטיפאדת אל-אקצה על 1000 הרוגיה, אנו כבר מגיעים קרוב מאוד למספרים הללו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על אסון המסוקים,הסלוקי,השייטת?
האם שמעת,
20/07/04 17:57
|
רק בהם לבד נהרגו כ 90 מבלי לכלול אירועים קטנים יותר ולגבי מלחמת הטרור אז למה נהרגו בפיגועים אנשים הרבה לפני הנסיגה בגל של 95-96? (אל תענה,אני יודע כבר-זה בגלל אוסלו=רבין=ברק=ביילין)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התלהמות טפשית לנוכח נתוני
k_nemo,
Beer Sheva,
20/07/04 18:57
|
הסטטיסטיקה הרשמית. 73 הרוגי אסון המסוקים, לא נכללו, כי אלו נהרגו במסגרת תאונה מבצעית וגם לא על טריטוריה לבנונית. הרוגי השייטת אכן נכללו. למעשה הממוצע הזה משקר. בשנת הנסיגה ושנה שלפניה, היתה אף ירידה יחסית לממוצע שצויין. באשר ל''רבין-ביילין'', אלו דברי שטות. רבין לא היה מעורב בנסיגה מלבנון, וביילין אף התנגד לה. ברק בהחלט אשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מבין שאת המסוקים הפיל...
יוסי,
גושדן,
20/07/04 18:15
|
החיזבאללה?! אני גם מבין שעכשיו צריך לספור את כל ההרוגים שנהרגו מאז הנסיגה בתאונות אימונים ובתאונות דרכים בגבול הצפון ולהדביק אותם לברק ולארבע איטהות, יפה... דמגוגיה שמאלנית שיקרית אופיינית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבייש-הל''ג היו בפעילות מבצעית
ארנון,
חיפה,
20/07/04 18:23
|
הם לא נסעו לחופשה בג'אבל ברוך ,הם הוטסו למוצבים עקב החשש מתקיפת שיירות ואתה דמגוג ימני שקרן ואני מקווה שיש לך איטה שאוהבת אותך למרות הקשיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא שקרונה חסר השכלה ותרבות
ארנון,
חיפה,
20/07/04 19:39
|
פעם אחת בחיים שלך תניח למנגל ותפתח ספר אולי תלמד קצת היסטוריה במקום לחלל את זיכרם של ל''ג גיבורים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרנוביץ' ארור שכמוך! כל תאונה
יוסי,
גושדן,
20/07/04 18:59
|
עכשיו בגבול הצפון על ראשכם! אתם הכשרתם את זה, ואל תזיין לי את המוח עם הדמגוגיה השיקרית שלכם, אתם אלה שצריכים להתבייש, הרי אתם אלה שהמצאתם את ספירת הדם וספירת ההרוגים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל113 רונה ממטולה
אלעד,
חיפה,
20/07/04 17:18
|
עצוב לי מאוד לשמוע את תגובתך.. אנשים כמוך הם הדלק המניע את הטרור, אתם המדליה למחבל, אתם הסימן המבשר לטרור שפעילותו צלחה... מתי תבינו שאנו נלחמים ב 56 השנים האחרונות? שאין לנו מדינה כי עדיין טרם סיימנו את מלחמת עצמאותנו.. ? וזאת לצערי תסתיים כשנדכא את הטרור במצח נחושה וללא מורא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לנו מדינה, יש אמונה, ובע''ה
ל"ת
ננצח,
20/07/04 19:39
|
|
 |
112.
היה ברור שנהרגו שם חיילים
גדי,
חיפה,
20/07/04 17:07
|
|
 |
111.
אז באמת יש הרוגים
ל"ת
אורן,
20/07/04 17:07
|
|
 |
110.
===========לצאת מלבנון ומיד!!!
4 אימהות,
20/07/04 17:07
|
|
 |
109.
נאסראלה גדול על שרון
ל"ת
ביבי הצילו,
20/07/04 17:06
|
|
 |
108.
יש לי הרגשה שזה קצת יותר
מוטי,
ירושלים,
20/07/04 17:06
|
|
 |
107.
אסור לצלפינו להפתיע אותם?
משה מ,,,,
בת ים,
20/07/04 17:06
|
כידוע היה קונפליקט רב שנים ודמים בקפריסין, עד שהטורקים פלשו וקבעו קו ומתחו גדר , כ פ ו טרנספר על האוכלוסיות היוונית והטורכית כל אחת בטריטוריה שלה ,וגרמו להפרדה מוחלטת. ואכן רואים את התוצאות , ניפסק ההרג ההדדי ונעשה פרוספריטי לשני העמים עקב כך. ברור שניתוח כזה הוא ניתוח כואב מאוד, אך במיקרים כמו שלנו הוא פתרון י-ח-י-ד-י, בבחינת הרע במיעותו הלווי ופיתרון הומני יותר היה אפשרי. ואים אני צריך לבחור בין ח ו ר ב ן ס ו פ י לעם היהודי לבין הפרדה טוטלית כמובן עדיף הפרדה. וכעת איך מבצעים : א' קואליציה של ארה''ב ועוד מדינות יכפו טרנספר על הפלסטינים (מלבד הדרוזים) אל מיזרחה לנהר הירדן והיהודים מערבה לו . ב' בתקציב ענק יקימו תשתיות מודרניות לערים ופרקי תעשיה לפליטים ולמועברים הפלסטינים בירדן שרוב אוכלוסיתה פלסטינית בין כה וכה . ג' לאחר ניתוח מכאיב זה יטב לפלסטינים ,בכך שיקבלו מדינה נ ו ר מ ל י ת עים תשתיות מודרניות. יטב לישראל בזה שתקבל מדינה עם גבולות ברי הגנה ויכולת הישרדות, יטב לכל המזרח התיכון שינצל ממלחמה גרעינית , יטב לארצות הדמוקרטיות (המממנות) באשר ישראל דמוקרטית באזור תשפיע על דמוקרטיה ומתינות באזור כולו... אני יודע שרק ''משוגע ''יחשוב שהדבר אפשרי, אבל לעומת זאת כל הסדר אחר סופו חורבן. באשר הבעיה היא רק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
ל"ת
elad1,
israel,
20/07/04 18:32
|
|
 |
106.
פצועים קל תודה לאל
יאיר,
20/07/04 17:05
|
|
 |
105.
הבהרה
אילן,
20/07/04 17:01
|
ברגע שכתוב קרבות קשים או הסלמה קשה זה רומז על נפגעים. והשורה התחתונה ברגע שלא אמרו אין נפגעים לכוחותנו, זה אומר דרשני ומקום לדאגה חמורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
יופי שרון ומופז
יניב.מ,
מרכז,
20/07/04 16:59
|
|
 |
103.
נאסראללה יומך קרב!!!
ל"ת
אליהו,
20/07/04 16:53
|
|
 |
לא כ''כ מהר נצליח להגיע אליו
יוני,
20/07/04 17:01
|
|
 |
102.
עד מתי? נחריש ?
רוני,
בנימינה,
20/07/04 16:50
|
נו........ברק אתה מרוצה ? איךהאינתפאדה? שהבאת עלינו ברוב גאוניותך....ותבוסתנך! הדרך שבה נסוגנו מלבנון...הבריחה משם כמו איזה צבא מובס...בלי שכל וראיה למרחוק נתנו לכול האויבים למינהם להבין שכן אפשר לזנב בנו חופשי...הם הבינו שאם רק יתמידו אנחנו בסוף מתקפלים...והנה נסוגונו מלבנון בלי לסיים שם את המלאכה ולהכריע את שדה הקרב בתקופה קצרה ...כי מה יגידו הגוים...ועכשיו אחרי הטעות והדרך שזה נעסה אנחנו בונים אלק גדר ומתנתקים חד צדדי....באמת קשה יהיה לחולירות האלו להשיג רקטות\טילים לטווח קצר וליירט את איזור המרכז? מה אז נגיד עכשיו נגן על הריבונות שלנו? ונכנס בחזרה ....אחרי ים הרוגים ופצועים? ומה יגידו הגוים?....אתם כובשים שוב! הרי כך אמר ברק ''החרק'' אחרי הבריחה הגדולה מלבנון ...נו ואנחנחנו מה עושים יורים ובוכים ומקטרים תקשיבו טוב טוב כל ''החכמים והידענים ויפי הנפש שבנו...שום אומה ריבונית בעולם! אבל שום אומה כזאת לא באירופה הצבועה ולא באמריקה ולא במזרח ולא באסייה היית מוכנה ל50 שנות טרור מלחמות והיא נמצאת במצב של התקפה מתמדת על אזרחייה והרבונות שלה!!!! הגיע הזמן באמת להיות כאחד העמים לקום ולשים לזה סוף! ועד הסוף ללא רחמים!! במלחמה כמו במלחמה !מי שרוצה שיקבל אבל כמו שצריך ועכשיו ומיד !! ולעשות את זה כמו שכל הארופאים והאמרקאים עשו בכל ההסטוריה במלחמות שלהם עד להכנעה סופית! ללא רחמים ! רק ככה נשאר כאן ובחיים...אין מה לעשות בג'ונגל האנושי הזה חזק חיי חלש מת ואם היינו חלשים מזמן כבר לא היינו כאן......אז תתחילו להפנים את זה חיזרו קצת למקורות .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
נאסראללה רק עושה רוח.
מתי,
אזור השפלה,
20/07/04 16:43
|
|
 |
אתה טועה ובגדול
הפחדן,
20/07/04 17:16
|
נאסראללה לא רק שאינו פוחד , אלא הכניס את שלטונות ישראל לפחד ולפחד מוות ,מכיוון שאפשר לאיים רק פעם אחת (בתגובה הולמת ) אך כשחוזרים על הדבר עשרות פעמים ,גם השפנים שאצלי בחצר היו חדלים לפחד ,ופועלים חופשי חופשי !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
ארגון כמו חיזבאללה
דובי,
20/07/04 16:42
|
מבין רק בכוח.אין שם עם מי לדבר ובחיים לא נגיע איתם להסדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
כנראה באמת שיש הרוגים
ל"ת
סיון.ע,
צפון,
20/07/04 16:41
|
|
 |
98.
בפיגועים בירושלים
קרן,
חיפה,
20/07/04 16:40
|
היו יותר הרוגים ממה שיש בגבול הצפון אז,מה?מפנים את ירושלים?לכל כותבי התגובות הציניות,ישובי הצפון הם חלק בלתי נפרד ואין מה להשוות אותם לרצועת עזה ולשטחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה? מה ההבדל?
יואל,
צפון,
20/07/04 17:50
|
בגלל שהכיבוש בצפון הוא מ48, ולא מ67? או שבגלל שבצפון יושבים קיבוצניקים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
נאסרללה המנוול לא חיכה הרבה
נמרוד,
20/07/04 16:38
|
|
 |
96.
אריק זקן וחלש,לא סופרים אותו
ל"ת
ביבי הצילו,
20/07/04 16:35
|
|
 |
BIBI????
Tom,
USA,
20/07/04 17:31
|
To save us? All he's doing is bringing more taxes first he should save Israeli's that live in poverty and then think of being a Prime Minister though he didn't do a good job when he was.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To Tom - why USA
Mark,
USSR,
20/07/04 21:36
|
What are you doing in the USA. Go to Cuba, they pay a very low taxes.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
אם כבר מגיבים אז רק מול סוריה
בני מהצפון,
קרית שמונה,
20/07/04 16:35
|
סוריה שולטת בלבנון ובחיזבאללה. עשינו טעות בשנות ה80 כשהיסתבכנו בלבנון וגם אני בתור ילד סבלתי מקטיושות ולבסוף התקפלנו משם אחרי ששילמנו מחיר כבד. המשוואה לשקט בצפון היא הענשת סוריה על כל פעולה שמתבצעת משטח לבנון כנגד ישראל. תאמינו לי הסורים יודעים איך מרגיעים את החיזבאללה הרבה יותר טוב מאיתנו. סוריה גם לא תעיז לצאת למלחמה נגד ישראל, לכל אלה שחוששים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
תודה לאהוד ברק
איש אחד,
20/07/04 16:31
|
|
 |
רק 11 חיילים?
דרוש רופא,
ישראל אהובתי,
20/07/04 18:40
|
אני בטוח שלמשפחתם הם לא רק. לא אומרים רק על בני אדם. 'רק אדם אחד נהרג בתאונות דרכים בשנת 2010', עדיין לא מוסרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
יש נפגעים??????
ל"ת
עדי,
20/07/04 16:21
|
|
 |
92.
כשאני שומע את השמאלנים אני...
יוסי,
גושדן,
20/07/04 16:20
|
מתגעגע ליאסין ורנטיסי. הם פחות קיצונים מהשמאלנים בישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
תגידו מה נסגר עם השמאלנים?
יוסי,
גושדן,
20/07/04 16:19
|
הם גם הזרוע ההסברתית של החיזבאללה או רק של החמאס/ג'יהאד/תנזים? האמת כואבת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
מעניין בכמה חיילים זה עלה לנו
ירמי,
תל אביב,
20/07/04 16:17
|
|
 |
89.
כולם עולים עלינו
אור,
20/07/04 16:15
|
|
 |
88.
ההסלמה היתה צפויה.
רונן,
20/07/04 16:14
|
חיזבאללה צריכים אחת לכמה זמן להצדיק את הכסף והתמיכה שהם מקבלים מאיראן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
חזרנו לשנות ה- 70. בדיוק
ליאת,
צפון,
20/07/04 16:11
|
חזרנו לשנות ה- 70. ככה בדיוק היה המצב שם ובאותם ישובים בתקופה ההיא. רק עם ליווי צמוד ניתן היה להכנס ולצאת מהישובים. לבנון נכנסת לגבולות ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
באיזה מוצב מדובר? וכמה נפגעים
מוטי,
20/07/04 16:09
|
|
 |
85.
אתם צריכים להבין...
צבי,
20/07/04 16:03
|
החיזבאלה האלה בלבנון הם מזרע עמלק. לכן צריך להשמיד אותם עד האחרון שבהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואוו תודה-פתרתה את הבעיה
ל"ת
ll,
20/07/04 17:18
|
|
 |
84.
מישהו שמע על נפגעים??
ל"ת
גונן,
20/07/04 16:00
|
|
 |
83.
רעיון
יריב,
20/07/04 15:59
|
|
 |
82.
ישראל אבדה את כוח ההרתעה שלה
יניב,
מרכז,
20/07/04 15:57
|
כידוע, ישראל אבדה כבר מזמן את כוח ההרתעה הגדול שהיה לה, וכתוצאה מזאת אנחנו סופגים ירי צלפים בצפון המדינה ובחבל עזה. פעם רק כשניסו להטות מי נהר, מיד תקפו מטוסינו את האחראים. היום כבר אין בעיה לרצוח לנו שר במדינה (רחבעם זאבי ז''ל), היום כבר אין בעיה לתקוף חיילי צה''ל באש צלפים, היום כבר אין בעיה לירות טילי קסאם על ערינו, ובקרוב לא תהיה בעיה לירות עלינו טילי קרקע קרקע ממדינות שכנות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל 82
רוני,
בנימינה,
20/07/04 17:06
|
אוי כמה שאתה צודק......הרי כל המבינים כאן והנאורים רוצים שנהפוך להיות '' כאחד העמים'' לא?....אז אנחנו בדרך רק שבסוף שוב פעם ( אם נמשיך לפי השיטה של השרידים והביילינים...) נהפוך להיות עם שחיי בתוך שאר העמים...עד לשואה הבאה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are so right
ל"ת
reality,
20/07/04 16:52
|
|
 |
81.
הנסיגה מלבנון
ערן,
20/07/04 15:56
|
היתה הדבר הכי גדול שעשינו ואם יש תקריות מידי פעם ואפילו הרוגים,עדיין אי אפשר להשוות את זה למה שהיה פעם כשהיינו בפנים.אז תודה לך אהוד.מתגעגעים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
אנחנו הולכים לאבדון
אלעד,
חיפה,
20/07/04 15:53
|
|
 |
79.
בקיצור הבלאגן חוגג!
ל"ת
ליבי,
20/07/04 15:52
|
|
 |
78.
שרון התגעגת ללבנון?
דניאל,
נתניה,
20/07/04 15:44
|
|
 |
מטומטמת...ומה היתה הסיבה לירי
חד גבה,
20/07/04 16:26
|
שלהם לפני חודש ? או לפני כן ? מי שרגיל לחפש אם הריצ'רץ' פתוח שלא ילבש ג'ינס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שרגיל לחפש את מה פתוח?
hh,
20/07/04 17:19
|
|
 |
עזוב לא הבנת....אני אתן לך אחר
מסביר לטיפשים,
20/07/04 19:55
|
אין ( לך ) שכל אין דאגות. אז...שלא יפריע לך ותישן טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
אין רגע דל.
שחר,
20/07/04 15:43
|
|
 |
76.
חילופי אש כבדים ז''א
מרדכי,
20/07/04 15:39
|
|
 |
ז''א שיש נפגעים
ל"ת
קצת שכל,
20/07/04 16:10
|
|
 |
75.
למה ביירות לא מופצצת
ש,
20/07/04 15:27
|
ע''פ החוק הבינ''ל זכותנו המלאה להגנה עצמית מחייבת פעולת תגמול קשה נגד השלטון בלבנון וסוריה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
cause
Yoni,
mercaz,
20/07/04 15:40
|
cause the whole world is against us, and we are never right
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
יש לפנות את כל מוצבי צה''ל
יואב,
הרצליה,
20/07/04 15:27
|
|
 |
יואב תגובתך הצינית מטופשת
אילן,
20/07/04 17:03
|
|
 |
התכוונת למוצבים בהרצליה, לא!?
ל"ת
משה,
שדרות,
20/07/04 16:51
|
|
 |
למה שלא נפנה את כל מדינת ישראל
ל"ת
ברק,
ת''א,
20/07/04 16:04
|
|
 |
אני מבטיח לך שזה יקרה יום אחד,
ל"ת
יעקב,
20/07/04 18:18
|
|
 |
73.
אז אם לא אנחנו הרגנו אותו
קובי,
20/07/04 15:24
|
|
 |
look at history
Yoni,
mercaz,
20/07/04 15:40
|
its because we are Jews with our own country. they want to murder us all
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
אנשים,יש לי הרגשה רעה
שושנה,
20/07/04 15:17
|
|
 |
יאללה! מה את משחקת אותה צינית?
ל"ת
שרון,
20/07/04 15:29
|
|
 |
71.
לא אמרו כלום על נפגעים?
ל"ת
אביעד,
חולון,
20/07/04 15:15
|
|
 |
70.
תגובה ל-61
Motty,
South,
20/07/04 15:15
|
תגובה חריפה מעידה על חומרת הפגיעה בצידנו. אם לא הבנת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מנסה שלא בהצלחה
גד,
20/07/04 15:29
|
|
 |
69.
ברחנו מלבנון וקיבלנו שקט מדומה
ל"ת
איילת,
20/07/04 15:12
|
|
 |
השקט בהחלט לא מדומה
צפונית,
20/07/04 16:10
|
ואם יש אירועים - אז הם קצרים בד''כ ולא כמו שהיה לפני היציאה מלבנון. תבואי תראי. כיף בצפון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איילת את מוזמנת לשרת בלבנון
ee,
20/07/04 17:20
|
עוד בחורה ששולחת גברים לההרג. מאיפה עזות המצח בכלל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
מה חשבנו?
עודד,
20/07/04 15:10
|
|
 |
67.
מזה חילופי אש כבדים?
איתן,
ראשל''צ,
20/07/04 14:56
|
|
 |
תלמד לקרוא בין השורות
אורן,
20/07/04 16:15
|
שאומרים כזה דבר ולא כתוב שאין נפגעים זה סימן רע מאוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
Lo bayah
Roberta,
London,
20/07/04 14:56
|
No problem. Let the murderous beasts try to defeat us. They won't be able to. First of all we have Elohim, and secondly, a mighty army. They will not push us to the sea, so let's revert and scatter them ''amongst nations'' starting with: Lebanon, Syria, Iran, iraq, you name it.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
רוצים מיפגש : נסאראלה - יאסין
ל"ת
אריק האדום,
20/07/04 14:56
|
|
 |
64.
האם גם אחרי שנצא מעזה
גולן,
20/07/04 14:55
|
|
 |
sderot?
Yoni,
mercaz,
20/07/04 15:15
|
that is just the start. it will continue until ashkelon and ashdod.
we continue to give land to terror
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
אז מה אתם אומרים בעצם??
מוטי,
20/07/04 14:51
|
|
 |
62.
במוקדם או במאוחר
בני,
20/07/04 14:50
|
|
 |
61.
בגלל אש צלפים?
גד,
20/07/04 14:49
|
|
 |
צודק בהחלט
חיים הכט,
בין כרכור לס,
20/07/04 15:51
|
מוזר מאד שהשתמשו בטנקים ומסוקים .לחשוב על זה שרוב הפגזים יחטיאו וכל טיל של מסוק עולה עשרות אלפי דולרים , ולבזבז את כל זה רק בגלל אש צלפים ???
אתה צודק בהחלט !!! היה צריך להשתמש ברביעייה של מטוסים ולהוריד שם כמה עשרות טונות של פצצות ברזל .יותר זול ויותר יעיל אני מבטיח לך שהם לא היו יורים שוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם בזה אתה מביו?
ל"ת
שואל,
20/07/04 15:18
|
|
 |
60.
רק מאיימים...להחשיך את ביירות!
חיפאי,
חיפה,
20/07/04 14:48
|
הגיע הזמן להנחית עליהם מכה כואבת איפה ההרתעה???ברק אמר שנצא מלבנון ועל כל אירוע נגיב בעוצמה, הוא גם נתן אולטימטום בנוגע ל3 החיילים החטופים ולא עשה דבר... שרון כנס בלבנון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
אני הייתי מציע פשוט
נדב,
ירושלים,
20/07/04 14:45
|
|
 |
58.
זה רק מוכיח שהתנתקות לא תעזור
ל"ת
שמואל.ת,
נתניה,
20/07/04 14:44
|
|
 |
57.
ואני חשבתי ששקט בצפון
מורן,
20/07/04 14:43
|
|
 |
56.
מה?נאסראללה עדיין חי??
ל"ת
יהודי טוב,
20/07/04 14:38
|
|
 |
55.
ירי
אמיר,
חיפה,
20/07/04 14:37
|
|
 |
54.
גורם רשמי דחה,
מוריה,
צפון,
20/07/04 14:34
|
|
 |
מה את תמימה?
ל"ת
רוזן,
20/07/04 14:51
|
|
 |
53.
אז רגע
גרשון,
20/07/04 14:32
|
|
 |
החלטנו
חיים שמול,
20/07/04 16:16
|
אנחנו החלטנו שזה לא אנחנו, והחזבולה החליטו שזה כן אנחנו. הבנת ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
ההסכם בין צהל לחיזבאאלה
חח,
20/07/04 14:28
|
אנחנו לא יוזמים בתוך שטח לבנון הם לא יורים.
הכל עבד יופי.... רק שחיסלנו מישהו על אדמת לבנון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
משהו מסריח כאן
יריב,
20/07/04 14:27
|
|
 |
because...
Yoni,
mercaz,
20/07/04 14:32
|
because zahal is still looking at the circumstances. wait and see. there is no need to rush to conclusions
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי דעתי ,אכלנו פה מכה רצינית
ל"ת
עמי,
20/07/04 14:31
|
|
 |
50.
40 אתה צודק
עומר,
ירושלים,
20/07/04 14:26
|
|
 |
49.
we have casualties
someone,
who knows,
20/07/04 14:26
|
may G-D help us defeat our enemies that seek to murder us
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
בואו נתפלל שאין נפגעים לצה''ל
ל"ת
אלה,
20/07/04 14:25
|
|
 |
47.
באיזה מוצב מדובר??
ל"ת
מור,
20/07/04 14:22
|
|
 |
46.
מי אמר שאנחנו חיסלנו אותו בכלל
oren,
20/07/04 14:21
|
מישהו בירושלים אמר שאנחנו חיסלנו את השרץ הזה שנהרג אתמול בכלל?מה אתם ישר קופצים לא ייאמן...יהודים תמיד מחפשים להאשים את עצמם בכל דבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
מה אתם חושבים ?
ליאורה,
20/07/04 14:19
|
שרק בגלל החיסול אז יש הסלמה ויורים קצת?בולשיט ,אז עוד שבוע היה קורה בדיוק אותו הדבר.החיסול רק נתן להם סיבה לבחור עיתוי למתקפה.הם לא יושבים ומחכים ''שנתחיל'' איתם כדי להגיב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליאורה המצחיקה
454,
20/07/04 14:30
|
מה שאמרת שהם לא עושים זה בדיוק מה שהם כן עושים. הם תמיד מחקים לפעולת צהל ורק אז מגיבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
open your eyes
Yoni,
mercaz,
20/07/04 14:39
|
just like hamas, hizbullah murders and attacks us because we are in existence. Haven't you learned that already?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100% right
Yoni,
mercaz,
20/07/04 14:29
|
they seek to murder us just because we are Jews. they just look for excuses to do so
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
end the kibush
Nazir,
Nazeret,
20/07/04 14:18
|
end the kibush of our land, and we won't bother you
we made you leave lebanon, now we make you leave aza, then we continue to jerusalem and to tel-aviv
we are stronger, you are weaker
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To the imperialist Arab
Yaakov,
20/07/04 21:02
|
Your days of conquering and occupying the Middle East are over. Yes, you came from Mecca, from Arabia, you invaded a huge swath of land and incorporated into your fascist genocidal empire.
You thought you took care of all the native peoples, eliminated them.
Boy were you shocked when the Israelites returned home to Israel.
Didnt see that one coming did you,?
This is 1% of your empire you have lost, you better face that fact. The indiginous sons of the land have returned to their land and to Jerusalem.
If you don't like it, you have the rest of your empire to go live in. Start with Jordan.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
u small and insignificen arab
HasH,
ISRAelite,
20/07/04 14:52
|
first of all u did'nt make us leave lebanon we did it ourself with left wing extream idiotic israelis. seccond let me renew u with some historic facts: 7 wars heppend in the middle east 5 arab nations tryied to take israel down in 1967 and what heppend? we toke the golan, sini, and gazza and the west benk!!! 300,000 israeli regular army and 600,000 reserve won a war against 5 milion(!) stupid arab soldiers and u did nothin to win!!!! funny
dont u ever forget that the israeli army is the best in the block and if we realy want to we can take u arafat and nasralllllllla in a sec.... he he
we are the strongest army around and im realy waitn to see how nasrallllla is doin' face to face combat i tell what is goin to do he is goin to run like a arab dog to iran and he will cry for his fate from there.
and if u made us leave lebanon then what the fuck r u doin here go to ur freinds over there so u can die with them.
another important thing:
U WILL NEVER HAVE JERUSALEM AND TEL-AVIV AS LONG AS ME AND MY BROTHERS DONT WANT U TO!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא ערבי גדול
די לכיבוש,
נידאל,
20/07/04 18:08
|
חיזבאללה גרם לכם לצת משם , זוכר את ארבע אמהות ...?! ועכשיו יוצאים גם מעזה, להודות באמם ...גם בגלל ההתנגדות הפלסטינית .. למה לא לסיים את ל הכיבוש הישראלי עכשיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבין טוב
הפרדסי,
20/07/04 20:17
|
אין עם פלישתי. הם מראים יום יום את המלאכותיות שלהם. יש כמה חמולות בכל עיר. וכל עיר היא כמו ממלכה לעצמה. והם הורגים זה בזה כל יום. התקדמו הרבה מאז ימי המצאת האיסלאם. הלכו קדימה וצעדיים אחורה. אז מהי ההתנגדות הזו? עם ילדים בחזית? נשים? איפה הגיבורים עצמם? עסוקים במלחמה איש עם רעהו או מתחבאים. בלילה בלילה בצאת הכוכבים עבדאללה ופאריד יוצאים למסע הגבורה שלהם. הבנת? אין עם כזה והם יוכיחו לך כל יום קדימה איך הולכים אחורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Learn how to spell
Tom,
USA,
20/07/04 17:36
|
|
 |
im israeli man!!!!
HasH,
ISRAelite,
21/07/04 09:39
|
and i'm better in hebrew and thats it... i had to say something to that hatefull arab and he speaks english! besids i'm better in english than u r in hebrew so S.T.F.U
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
אריק,אתה אשם בתקרית הזו.
דוד,
20/07/04 14:16
|
|
 |
42.
בשביל צלף מסכן
ישי,
20/07/04 14:16
|
|
 |
צלפים הורגים יותר מפגזים
גיל,
הדרום,
20/07/04 14:30
|
במלחמות העולם, וגם מלחמת ההתשה ומלחמת לבנון, צלפים גרמו לאבידות כבדות מאוד לכוחותינו.
האמריקאים בוויאנטם והנאצים בסטלינגרד... הכל אותה טקטיקה: צלפים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
we leave terror
Yoni,
mercaz,
20/07/04 14:15
|
we leave terror, and terror will come after us. just like in lebanon with hizbullah still operating and planning suicide terror and just like it will happen by expelling Jews from aza
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
אני מקווה שאני טועה אבל ...
מישהו,
20/07/04 14:12
|
לאור התגובה היחסית אגרסיבית של צה''ל יחסית לתגובות הקודמות יש לי הרגשה שיש נפגעים בכוחותינו ...
אני מאוד מקווה שאני טועה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה באמת שיש נפגעים
ל"ת
טלי,
20/07/04 15:13
|
|
 |
אני גם מקווה שאתה טועה
גבי,
20/07/04 14:22
|
|
 |
39.
חייבים לחסל את החיזבאללה
גלית,
מרכז הארץ,
20/07/04 14:12
|
|
 |
לו היה אפשר לנצח ע''י תגובות
לחחל,
20/07/04 14:27
|
|
 |
ובד''כ אותם גנרלים
מוטי,
בת-ים,
20/07/04 16:06
|
|
 |
38.
לפנות מהר את כל ישוביי
גיל,
המגעיל,
20/07/04 14:11
|
|
 |
37.
אני במקום נאסרללה
ענת,
20/07/04 14:10
|
הייתי שותקת עכשיו הרבה הרבה זמן.הוא על הכוונת שלנו והוא יודע את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אין מה להתרגש
רוני,
יהוד,
20/07/04 14:07
|
אלה פירפורי הגסיסה של החיזבאללה.הם גם נעלמים לאט לאט ,וברגע שנוריד את נאסרללה בכלל לא ישאר מהם כלום.יישר כוח מופזי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
צלף?? איזה פחד
ל"ת
אמירה,
20/07/04 14:06
|
|
 |
צלף? הלך הצלף!!!!!
ל"ת
HasH,
ISRAelite,
20/07/04 14:59
|
|
 |
34.
נסראלה מבטיח. נסראלה מקיים.
ל"ת
עופר,
20/07/04 14:06
|
|
 |
33.
מסודר
פקק-תנועה,
קרית-ביאליק,
20/07/04 14:05
|
לישראל-ולבנון-יש-גבול-מוכר-על-ידי-האום-והקהילה-הבן-לאומית-כולה-הבעיה-היא-שהמוסלמים-והאיסלם-רוצים-להציק-לנו-בכול-מחיר-ולגרשנו-מהאזור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מגמגם? שאתה כותב ככה?
ל"ת
סי פוד,
20/07/04 15:41
|
|
 |
32.
איתם זה עובד רק בכוח
אייל,
כפר סבא,
20/07/04 14:04
|
|
 |
31.
צעד אחד קדימה ושניים אחורה
אילנה,
תל אביב,
20/07/04 14:04
|
קבלת החלטות שגויה במערכת הבטחון גורמת להסלמת המצב!מה אתם רוצים מהם?הם ישבו בשקט,הייתם חייבים להתסיס אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
יש כתובת
הפרדסי,
20/07/04 14:04
|
והכתובת: לבנון, לבנון, לבנון. יש ביירות, בתי קפה עם תיירים. בנקים . תחנות חשמל. גשרים. אניות ושדה תעופה. תבהירו להם מה המחירון: יריה מרובה משטח לבנוני שווה הרס כך וכך. אחר כך ייעשו החישובים בבירות וראה זה פלא. הם בטח קוראים הארץ ומעריב (ידיעות עולה כסף באינטרנט) וכשיידעו מה התעריף תראו שיפסיקו. כי : אין דבר כזה שנקרא חיזב -אללה. או שהשטח שייך ללבנון או ששייך לנסראללה. ואז על ישראל לספק להם דגלים משלהם להניף בשטח השייך להם. ואולי גם לשלוח שגריר. למשל באראקה או רופא הנשים טובי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
יאללה עכשיו יתחילו גם הקטיושות
ל"ת
יוגב,
20/07/04 14:02
|
|
 |
28.
עוד נחזור לעאשיה וריחן לצערי
ל"ת
ארז כץ,
גולן,
20/07/04 14:01
|
|
 |
27.
לחסל לחסל לחסל
יהורם,
20/07/04 13:58
|
|
 |
26.
במקום להרגיע את המצב
אלון,
חיפה,
20/07/04 13:58
|
|
 |
with ppl like u I c no future
ל"ת
Mark,
20/07/04 14:10
|
|
 |
25.
אריק מתגעגע לאקשן. משעמם לו
ל"ת
אורנים הגדולה,
20/07/04 13:56
|
|
 |
24.
יופי עכשיו גם בצפון...
ל"ת
אורנה,
20/07/04 13:56
|
|
 |
23.
דווחו על נפגעים לכוחותינו?
שלום,
20/07/04 13:55
|
|
 |
הצנזורה פוסלת
ל"ת
דפנה,
מרכז,
20/07/04 14:02
|
|
 |
22.
למה לפתוח חזית נוספת?
אליען,
20/07/04 13:55
|
עדיף להבליג. אתם לא רואים שחיזבאללה פשוט מנסים לגרור אותנו למשחקים כי משעמם להם? תירגע, עם כל היצרים הגבריים המיליטנטיים שלכם. אם נתעלם ונבליג ולא ניגרר לפרובוקציות - לנסראללה יימאס. תאמינו לי. אני מבינה בערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
צריך לגמור אותו ומהר!
ל"ת
מוטי,
ירושלים,
20/07/04 13:54
|
|
 |
20.
חיזבלה
פקק-תנועה,
קרית-ביאליק,
20/07/04 13:54
|
|
 |
19.
נאסרללה יכול לשבת לי!
חן,
20/07/04 13:53
|
|
 |
הוא ירד מגדולתו. תבינו.
מנחם,
20/07/04 14:00
|
אתם לא מבינים שבעולם הערבי כבר ירדה קרנו של נסראללה. הוא לא מופיע בתקשורת הערבית, לא מתייחסים אליו כמנהיג. כלום. חלש מאד. זה גם מה שגורם לו לנסות לחזור לחדשות ולכותרות. לכן הוא מנסה לחמם את הגבול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
לחסל כבר את נסראללה!
בוקי,
20/07/04 13:53
|
די להיות פחדנים. ישראל נותנת לו לקטול בנו ולבדוק כל פעם מחדש את גבולות הלגיטימיות של ''ההתנגדות'' הלבנונית. יאללה די.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
יאללה כנסו בהם!
מישהו,
20/07/04 13:52
|
|
 |
16.
הנה ההוכחה שאין קשר לרצח השופט
איילה,
20/07/04 13:52
|
|
 |
15.
מישהו שמע דיווחים?
יחיאל,
20/07/04 13:50
|
|
 |
14.
הערנו את הגזרה
יעל,
חדרה,
20/07/04 13:49
|
החיסול אתמול היה מיותר ובעיקר לא במקום.רק בלאגן בחזית הצפונית חסר לנו עכשיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יעלי זה עיתון מעריב לא עיתון
דדה,
שוויץ,
20/07/04 18:28
|
חיזבאללה פוסט. טעית מותק האתר שלהם הוא ....www.ya mefagert.lb.ziv12.cos
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
על איזה מוצב מדובר?
עומר,
בת-ים,
20/07/04 13:49
|
|
 |
נורית לדעתי
ל"ת
צביקה,
20/07/04 13:59
|
|
 |
12.
באדיבות ראש הממשלה
זיו,
20/07/04 13:48
|
צמא הדם וצמא המלחמות שלנו.למה היינו צריכים את זה עכשיו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זיווש תגיד היית במטבחון שהחליט
דדה,
שוויץ,
20/07/04 18:16
|
|
 |
11.
חצופים !לקרוע אותם!
גבי,
צפון הארץ,
20/07/04 13:47
|
|
 |
10.
והעיקר שיצאנו מלבנון
צפונית,
צפון,
20/07/04 13:47
|
|
 |
9.
מה חשבתם שהם ישתקו?
ל"ת
רות,
20/07/04 13:46
|
|
 |
8.
אנחנו אשמים!!רק אנחנו
ל"ת
אורי,
חיפה,
20/07/04 13:46
|
|
 |
7.
תודה לך אריק!
רועי,
20/07/04 13:46
|
|
 |
6.
מישהו בירושליים מחמם את הגבול!
שלום הגליל,
40 ק''מ בלבד,
20/07/04 13:38
|
אין דבר שירגיע את המסכנים שלא מקבלים משכורות בצפון יותר טוב מאשר איזה מלחמונת (רק 40 ק''מ ל 48 שעות) ליבי ליבי על אלה ששילמו וישלמו את המחיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
האם אני שומע תחושת כישלון
י.מ,
20/07/04 13:10
|
מה פירוש הצליחו? למה שלא יצליחו? בתקשורת אנחנו רואים האדרה של החיזבאלה ויכולותיו. צה''ל מסוגל לכסח להם את הצורה במקצועיות רבה. הבעיה היא מדינית והחיזבאלות מנצלים עובדה זו ואת הרפיסות בתקשורת הישראלית בצורה יפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לי רעיון לריסוק החיזבאללה!
איש חושב,
20/07/04 13:44
|
בואו ונכבוש את לבנון! לא נעצור עד שנגיע לצור ולצידון!! ניכנס עם טנקים, חיל רגלים וחיל האוויר האדיר שלנו ונהרוג את כל החיזבאללה ונמחץ אותם אחת ולתמיד!!
אה... בעצם... לא ניסינו את זה כבר פעם? עד כמה שאני זוכר בפעם האחרונה ברחנו משם כמו כלבים עם הזנב בין הרגליים, אחרי שטבחו בנו כמו בברווזים.
אולי כדאי למצוא פתרון אחר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאיש שחושב שהוא חושב
י.מ,
20/07/04 16:26
|
יקירי, שידור נוסף ספשל עבורך: קיימת בתקשורת הישראלית נטייה להאדיר את חיזבאלה ולהקטין מעוצמתו של צה''ל. הנטייה הזו כדאי שתפסק. הגבר גבר נסראללה פונה בדיוק לאותם עיתונאים וגורם להם רעד באיבר מוצנע כדי שירעיפו עלינו הפחדות. אנחנו סומכים על צה''ל, נקודה. שורה חדשה - אף אחד לא שולח את צה''ל לשום מקום. כפי ששמת וודאי לב התגובות של צה''ל מדודות ושקולות בהתחשב במצב המדיני העדין ובעובדה שחיים בגבול כמה עשרות אלפי בני ערובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצחיק מאד. אבל שגוי היסטורית.
גולו,
20/07/04 13:59
|
לא יצאנו משם כמו כלבים!!!! תפסיקו לשכתב את ההיסטוריה. מנענו הרבה מאד דם אזרחים כששהינו בלבנון. והיו לנו כל שנה רק 26 הרוגים חיילים בצפון. זה אמנם ''רק'' עצוב מאד, אבל זה הרבה הרבה הרבה הרבה פחות ממה שאנחנו משלמים היום בכל הגזרות כתוצאה מהחולשה והיעדר ההרתעה שאנחנו משדרים בגישה התבוסתנית שלנו ובבריחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אין מנוס מריסוק טוטלי של החיזב
אלי גל,
20/07/04 13:00
|
אין מנוס מריסוק טוטלי של החיזבאללה -זה רק שאלה של זמן,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואז מה עושים?
ל"ת
אבי,
20/07/04 13:45
|
|
 |
3.
הם לא סופרים את שרון הזקן
ל"ת
גשרים בבירות,
20/07/04 12:51
|
|
 |
2.
חטף פגז בתחת . . . :-)
ל"ת
YZ,
20/07/04 12:38
|
|
 |
מה קשור? תהיו רציניים.
ל"ת
יא מטומטמים,
תירגעו,
20/07/04 13:57
|
|
 |
1.
זאת תמונה של תותח
ל"ת
צחי,
20/07/04 12:31
|
|
 |
הצלף היה תותח רציני!!
ל"ת
עידן,
20/07/04 12:34
|
|