 |
33.
אוכל
פקק-תנועה,
קרית-ביאליק,
22/07/04 09:49
|
גיל-שלום-איפה-תוכניות-הבישול-שלך-כבר-לא-רועים-יותר-לפי-דעתי-הם-היו-מוצלחות-וטעימות-נא-המשך-להפיק-תוכניות-בישול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
A solution
Israelit,
22/07/04 04:53
|
There are millions of dollars that are donated each year to Jewish and Israeli organizations by Jews from around the world. Where does all that money go? Yes, we see Hadassah hospitals, miklalot, camps for kids, etc... but it really does not account for all the money that comes our way, alot goes to waste in the form of inflated costs for administrative needs. There are faithful and g-d loving Jews who would want to donate money to the cause of bringing more Jewish children into the world. There needs to be some sort of sponsorship program, just like there is for poor African kids, and Jews from around the world could in effect ''adopt an Israeli child and help provide for his upkeep. This would free up taxpayer money in the form of the cutbacks in the kitzbah, while still maintaining a level of economic stability for so many families. Why can't some of our great philanthropists think of a plan to solve this problem?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
קיצוץ בקצבאות הילדים
צברי אחד מהעם,
21/07/04 18:54
|
הוא פעולה נגד מדינת ישראל והעם היהודי!!!קיצוץ בהקצבות הילדים יגרום באופן ישיר לעוני להרס אדיר בקרב אלפי משפחות יהודיות, ובעתיד הקרוב ביותר יגרום לתופעות שליליות והרסניות ביותר לעם ישראל ולמדינת ישראל!!חבורת אנשים *חכמים* חושבים להם שהינה הם מצאו את *הדרך* לחיסכון מיליוני שקלים....כל מה שאמורים לעשות הוא,...-קיצוץ-בהקצבות-ילדים-(!!)..........פעולה כל כך טיפשית ודזסטרוז ש*החיסכון* *והטוב* המיוחלים.......יגרמו למדינת ישראל את הנזק הגדול ביותר מאז קום מדינת ישראל!!!!הדבר יגרום באופן מיידי למאות ולאלפי ילדים לרדת מתחת לקו העוני!! עוני אשר יהווה קן ענק *ליצור* עבריינים,מחוסר ברירה, אשר *יפלו* על העם והמדינה בגדול!!הגרוע ביותר והמסוכן ביותר היא העובדה שמאות או אפילו אלפי משפחות יהודיות יחליטו באופן פשוט,להגביל את הילודה!!!דבר אשר יחריף מאד את בעיית האוכלוסייה היהודית במדינת ישראל אשר נימצאת כבר *בהילוך אחורי* בהשווה לאוכלוסייה הערבית של מדינת ישראל!!!אוכלוסייה הערבית עם ריבוי טבעי של 3.6 אחוזים בשנה!!!ואשר מכפילה את עצמה כל 16 שנה!!!האם כל *החכמים* אשר פעלו לקיצוץ בקצבאות הילדים יחד עם כל יפה הנפש אשר תומכים במעשה טיפשי, האנטי יהודי והמסוכן ביותר,חשבו על כל ההשלחות השליליות????!!! על מה ולמה המתנה מהשמיים אשר מדינת ישראל מעניקה לאויבי העם יהודי ומדינת ישראל???!!!האם נפלנו על דעתנו.....או שזה חלום???!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אתם צריכים להבין....
לי,
21/07/04 09:19
|
שמקצצים למשפחות בשביל לממן את החיים הטובים של שרינו עלובי הנפש רק לפני כמה ימים סילבן שלום הבדיחה המהלכת נסע לא''רהב ובזבז 70.000 דולר מוציאים אוכל מפיות ילדים קטנים בשביל להוסיף לשרינו האומללים לתענוגותיהם הפכנו לארץ אוכלת יושביה בעזרת ביבי האומלל למדנו לרמוס את החלשים ולהצדיע לחזקים אני בושה ונכלמת ..כמעט ושכחתי את חוק המזוזות לזה לא הייתה בעיה למצוא תקציב החלפת המזוזות תעלה למשלם המיסים 250 מליון שקל וזה בזמן שאנשים נוברים בפחים בשביל להאכיל את ילדיהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
פעילותם של החרדים והערבים
אליצור,
21/07/04 08:08
|
|
 |
החרדים לא מביאים ילדים עם פה
ציפי,
21/07/04 14:48
|
מלוכלך כמו שההורים שלך הביאו. הם היו צריכים לחשוב פעמיים לפני....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה השאלה ? הנחרד
ל"ת
חרדונובסקי,
21/07/04 18:09
|
|
 |
28.
ענף עם הכנסה יפה
קרבן לפרזיטים,
21/07/04 00:46
|
בקיבוצים היהפעם מושג לפעילות לפי ענפים : ענף הלול , ענף הרפת , ענף הפלחה ,וכו' וכו' , החרדים רהערבים גילו ענף שיש בו הכנסה בלתי רגילה : ענף התינוקות , העבודה קלה מאוד כל מה שצריך זה לדפוק , ואת הזיין מקבלים אנחנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מזועזעת מתגובות הגולשים
עדי,
20/07/04 23:44
|
קצת סובלנות. בחור עם שגיאות כתיב יכול להיות מהנדס אלקטרוניקה דיסלקט, על מה ההתקפה. חוץ מזה כל אחד יקבע לעצמו כמה ילדים להביא לעולם. אתם יכולים להיות בעד או נגד הקיצוץ אבל קצת סובלנות. ילדים לא משריצים, תתפלאו אבל הם לא דגים, ו שמונה ילדים בבית לא מחייב שהם יגדלו ''כבורים, עניים'' ועוד שפע המחמאות שנכתבו בדיוק כמו ששני ילדים לא חייבים להיות מחונכים וש''ההורים מקעים בהם''. עוני הוא לא בושה או מום. ביום שנקבע כי לאנשים עניים יש זכות מוגבלת להסביא ילדים ולעשירים יש זכות להביא כמה שהם רוצים נהיה בדיוק כמו הנאצים. רצונו של אדם כבודו וכל אחד יעשה לעצמו את החישובים. לא תמיד כסף בבנק הוא עדות לטיפול , לפעמים לב חם חשוב הרבה יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עמותת ידיד - כסף לערבים.
בלתי קורקט,
21/07/04 00:26
|
אם לא תמיד כסף בבנק הוא עדות לטיפול, למה חבורת הגנבים של עמותת ידיד דורשים עוד כסף לערבים ? שיהיו שמחים בחלקם שגם הוא על חשבון הציבור העובד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
גם לי קיצצו !! הצילו !!
מושיק+4,
בת ים,
20/07/04 23:30
|
בגלל ביבי נצטרך לקצר את החופשה השנתית שלנו בלונדון !! ואתם יודעים כמה עולים כרטיסי טיסה למשפחה עם ארבעה ילדים ? והסעות ?? ומה עם אוכל (כשר!) במרכז גולדרס גרין ?? כל סנדויץ שם עולה 2 פאונד!! אין שום התחשבות במשפחות מרובות ילדים !! פשוט חוצפה ! מה הוא רוצה, שנרעב שם ????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
ISRAEL GETTING WORST EVERY DAY
JOHHNY,
NEW YORK,
20/07/04 23:28
|
when I see all the responses from pepole who justify that reduction for the families , I feel ashame to be part of this country . jewes do not do that things to jews - why the kids have to suffer ? beside I want you to know : WHAT GOES AROUND , COMES AROUND , so get ready !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
בושה
שושי,
ניו יורק,
20/07/04 23:23
|
|
 |
23.
אין כסף למדינה אל תביאו עולים
שלמה,
20/07/04 23:22
|
|
 |
22.
תמשיכו להצביע ביבי שהיהיה
אא,
כאן,
20/07/04 23:19
|
תמשיכו להצביע ביבי שיהיה יותר עוני,יותר האבטלה ושהמליונרים היו יותר מיליונרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אל תביאו 5 ילדים ואל תשבו בבית
ביל גייטס,
סיאטל,
20/07/04 23:08
|
|
 |
20.
בבוא היום ישכנעו אותכם להליכוד
ל"ת
מושך החוטים,
20/07/04 22:58
|
|
 |
19.
כל הכבוד! למה כספי משלם המיסים
ערן,
20/07/04 22:53
|
צריכים להיות מופנים לסיבסוד השרצה לא מבוקרת של ילדים??!!
שאנשים יתחילו לקחת אחריות על החיים שלהם ויביאו ילדים לעולם רק אם הם בטוחים שהם יכולים לגדל אותם בעצמם ולא לחלוב את אחיהם משלמי המיסים במדינה שכספם מופנה לתשלומי קיצבאות!
ישראל מכנה עצמה ''מדינה מערבית'', תראו לי עוד מדינה מערבית שכלכך הרבה משפחות בה (בעיקר האוכלוסיה המסורתית/חרדית/דתית) בוחרות לגדל 8-10 ילדים!
במקום ה''כמות'' של הילדים שלהם שישקיעו באיכות. מה עדיף? 10 ילדים בורים, עניים, טיפשים ועילגים או שני ילדים מבוססים ומחונכים שההורים השקיעו בהם את כל זמנם במקום לדאוג לעוד 8 אחים?
''פרו ורבו'' זה באמת נחמד (וגם כיף), אבל על חשבונכם האישי ולא על חשבון שאר אזרחי המדינה שמעוניינים לחיות חיים בורגניים רגילים ושקטים עם מקסימום 3 ילדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19
לין,
21/07/04 09:26
|
לא מפריע לך כל מה שקורה ? כל האפקרות כל בזבוז הכספים? סילבן שלום הוציא בביקורו האחרון האמריקה 70.000 אלף דולר זה לא מפריע לך? יוסף טומי לפיד בזבז כמה מליונים על חרא של פרות בורג הסמרטוט לקח מילונים לכיסיו בעזרת האומללים שמאיישים את הכנסת ושרינו האומללים מקבלים פנסיה במקביל למשכורת איחוד רשויות מקומיות שיכל לחסוך מליונים בוטל בלחצו של פעיל ליכוד אחד לא ראיתי שמישהו יצא בקול עם כל העוולות האלה אז לפני שאתה פותח את הגורה שלך על האמהות לילדים תתאונן על השחיתות שחוגגת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שב בשקט ימגעיל אחד
רועי,
21/07/04 08:48
|
אתה לא מתבייש אנשים פה מחפשים עבודות יום ולילה אין כלום אתה לא מבין במה אתה רוצה שתעבוד אמא לשלושה ילדים בזבל!!!!!!!!! תיפתח את העיניים שלך לך לשכונות עוני ואחרי זה נדבר !!! אני מסכים שצריך לקחת אחריות אבל בשביל מה המדינה נמצאת בשביל לעזור לתושביה!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינת רווחה
רוז,
21/07/04 09:31
|
חייבת לעזור לחלשים נ ק ו ד ה גם אם זה לא מוצא חן בעיניי כמה עלובים ואת השנאה ליבה ביבי נתניהו אל תשכחו את זה בבחירות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גועל נפש התגובות פה
מוריה,
20/07/04 23:33
|
א. אתם חושבים שהם יושבים בבית כי סתם, בא להם? תבינו, לאנשים האלו אין אפשרויות עבודה! ב. אם כל הכבוד אין שום צורך לחקות מדינות מערביות. בואו נפסיק להיות קופים. או קי?! ג. אין שום ערובה לכך שאם יש 2 ילדים אז הם יצאו ''מבסוטים ומחונכים'' יותר ממשפחות עם הרבה ילדים. אני מכירה הרבה משפחות ברוכות ילדים שלא יצא מהם לא בור ולא עם הארץ. הורים שהחינוך לא חשוב להם לא משנה כמה ילדים יהיו להם- הם לא ישקיעו בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
קיצבאות הילדים
י.אבי חגי,
20/07/04 22:51
|
יש לבטל את קיצבאות הילדים באופן מוחלט ואת הכסף הנכסך צריך להשקיע במפעל ההזנה בביתי הספר ובגנים כך הילדים יהנו ממנו באופן ישיר והוא לא ישמש את תעשית הבטלה כל עבודה מכבדת את בעליה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
תגובה ל-13 צודק במאה אחוז רק
ויקי,
ראשל''צ,
20/07/04 22:47
|
|
 |
16.
אולי או שמא
גיל,
20/07/04 22:42
|
החרדים בכלל מכניסים הרבה מאוד כסף למדינה בזכות הילדים שלהם?! הרי כשהציבור קונה, המדינה מרויחה, ומדינה שנותנת לאנשים יכולת לקנות, הם קונים יותר ויותר, והמדינה רק מתעשרת, כדוגמת בריטניה למשל. אז, אולי קצת כבוד לחרדים, שמקבלים הכי פחות מכל הציבור (בחינוך, בתרבות ועוד ועוד) ובשורה התחתונה תורמים המון לכלכלה (לא חסר סוחרים חרדים). אדרבה, אולי יתנו לחרדים לארגון קופה משלהם, ולחלק לעצמם את הכסף כראות עיניהם אז יוכחו כולם מי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיפה המצאת את השטויות הללו?
כלכלן,
20/07/04 23:25
|
לא רק שהמגזר החרדי הוא זה שמייצר את הכי מעט כסף למדינה,הוא גם זה שעולה הכי הרבה כסף למדינה. למה לכל מפלגה חרדית וחצר יש בתי ספר תורניים משלה שאנחנו צריכים לשלם עליהם? למה בבתי הספר החרדים יש כסף להסעות,מפעל הזנה, 20 ילדים ( במקרה הרע ) בכיתה בזמן שבחינך הממלכתי יש 40 ילד בכיתה,אין כסף לשלם למורים או לתקן כיתות שלא לדבר על זה שאם ילד גר במרחק של פחות מ5 ק''מ מביה''ס הוא צריך להגיע אליו בכוחות עצמו גם אם מדובר בהליכה יומיומית במשך כל שנות התיכון שלו? צריך ל-ק-ח-ת את הכסף מהחרדים, את כולו, ואז תראו איך פתאום לממשלה יש תקציבים למורים נוספים ולשעות לימוד ולמלגות לסטודנטים שבאמת צריכים את זה. למה משרד העבודה יכול לארגן עשרות קורסים בשנה לנשות המגזר החרדי ה''מסכנו'' שיכולות לעבוד רק מהבית, בעוד כל יתר עמך ישראל יושב בבית מבלי שיוכל למצוא כלל עבודה? קחו לחרדים את הכסף ותראו איך פתאום הם לא מביאים 15 ילדים למשפחהף ומתחילים לעבוד בכדי לכלכל את עצמם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בור, אדיוט או כסיל
גיל,
20/07/04 23:43
|
אתה כל-כך כל-כך שונא ושונא ושונא את החרדים ואת הדת שלהם, שאתה פשוט כותב לא רק שטויות אלא שקרים וכזבים. בחינוך החרדי יש ארוחות... הסעות... חחח פשוט בדיחה, 20 ילדים בקראון בדיחת המאה, לאיזה מגזר יש בתי ספר שברובים ריקים??? בוש והכלם. ואם אתה חושב שהמילגות לסטודנטים חשובות יותר מכל, זכותו של החרדי לחשוב שזכותו של ילדו ללמוד בכיתה ולא בקראון. הסחיטה של הציבור החילוני מהממשלה בתחום התרבות והמשכורות המטורפות לבילויים, הסכומים הענקיים שמופנים למלחמה בפשע, בסמים, באונס ובכל מראין בישין, גם הם כמובן בעיקר בגלל הציבור החרדי, בגלל החינוך המוצלח שלו וכו' וכו', יש להגיון הכלכלני שלך כל כך הרבה עיוותים, שמוטב לא לענות לך בכלל....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
סיגרו את ביטוח לאומי
אבג בכלקקי,
20/07/04 22:40
|
זהו פשע שוד כמו כל הפוליטיקקים הם לוקחים מאיתנו יותר ויותר אז שלא יקחו אותנו לתשלומי החובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בס''ד להגיש בג''ץ לביטול הקיצוץ
מטה המאבק לצדק,
איו''ש,
21/07/04 02:58
|
בהבטחת הכנסה ובקבצאות הילדים! טומי לפיד שהשחית את המדינה בשנאת היהודים החרדים דתיים ובנימין נתניהו הסוציאל הגדול +שרון =הרס לכלכלת ישראל די עם הגזענות הזאת ,גם יהודים חרדים משלמים מיסים גבוהים ביטוח לאומי חשמל מים ארנונה גני ילדים תלמוד תורה הסעות ,אז לתיאטרון לקיבוצים לאליטות של משפחות ששולטות בישראל מותר לבזבז מיליארדים ש''ח ולתלמודי תורה אין כסף ,מדינה שבה המיעוט נרדף ע''י הרוב הדורסני אין לה זכות קיום ,יש להגיש דחוף עתירה לבג''ץ נגד הפגיעה בשכבות החלשות ואי מתן אפשרות לשיקום משפחות לצאת מקו העוני בנימין נתניהו טוב לעשירים ורע לעניים ,לא מתבייש לגזול את הלחם של ילדי ישראל !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
יש בני אדם שהם קוקיות
תום,
כפר שמריהו,
20/07/04 22:34
|
|
 |
צר לי לאכזב אותך איננו מצפים
ציפי,
ירושלים,
21/07/04 09:27
|
מאף אדם בעולם שיפרנס את ילדינו. זו המצאה שלכם החילוניים. בין אם יהיה ביטו''ל ובין אם לאו אנו נמשיך בללדת ילדים בגאון ובגאוה. ונגדל אותם לתפארת עמ''י כפי שהורו לנו אבותינו שהם גאוותינו. ולא הדורות המתקדמים ''הנעורים'' שרק מובילים אותנו לאבדון. והנה אנו חיים יום יום את התוצאות המרות של החינוך הקלוקל....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ילדים= פרנסה?
מוריה,
20/07/04 23:36
|
אתה באמת חושב שללדת ילדים זה אמצעי לפרנסה?! תסלח לי אבל אתה לא מעודכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמישהו אחר יפרנס אותם
אבי,
ים,
20/07/04 22:47
|
|
 |
אולי, אבל הוא צודק ב100%
ל"ת
קוקיה,
20/07/04 23:26
|
|
 |
13.
מעולה
מרק,
נתניה,
20/07/04 22:32
|
מי יפגע מהקיצוץ? שני מגזרים במיוחד , הערבים והחרדים. אלו בדיוק שני המגזרים שלא תורמים דבר למדינה ולכן אין על המדינה לתמוך בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מתי ש..
XXXX,
20/07/04 22:32
|
מתי שהדתיים יפסקו לגנוב את הכספים של המדינה אז גם הצב הכלכלי היה בסדר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
קצבאות ילדים
מושון,
20/07/04 22:22
|
במקום לשלם קיצבאות ילדים צריך לספק קונדומים שיפסיקו לעשות ילדים וכמו כן לבטל את ההקצבות לישיבות כדי שבחורי הישיבה ילכו לעבוד ויחזרו עייפים הביתה ולא יהיה להם מרץ לעשות ילדים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
בשביל כבוד צריך לעבוד
דניאל,
20/07/04 22:22
|
כבוד יכול לקבל רק מי שעובד ולא חי על חשבון אחרים. שלא יחפשו כבוד אלא עבודה. גם הבעל והילדה הגדולה יושבים שנה בבית? הם באמת מחפשים או מפצחים גרעינים כל היום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני כולי הערכה לכל אותם שמביאי
ציפי,
ירושלים,
20/07/04 23:09
|
ילדים רבים לעולם. אותם הנעורים רק יביאו את העם הזה לחיסול, העם הזה קיים בזכות אותם אלו שמוסרים נפשם על קיום העם. האם קל בעיניכם ללדת בכל שנה שנתיים ילד, גם לא לאשה החרדית, (ואין כוונתי כלל מבחינה כלכלית אלא פיזית) ללדת, לגדל, להתמסר, רק הנשים החרדיות שחיות על פי ערכים ומעל לרצונות האגואיסטיים, ומבטלים את הנוחיות בחיים על מנת למסור את נפשם להביא ילדים לעולם, ולגדלם ולחנכם לתפארת עם ישראל, רק עם אותם ילדים יש לעם שלנו סיכוי להמשך. מאשה שיולדת 2 ילדים וכלב וזאת בשנותיה המאוחרות בגלל שלא רצתה להתחתן, ואז שכבר עשתה טובה והתחתנה עכשיו רוצה לבלות עד שמגיע לשלב שלהביא ילד לעולם השנים חולפות ואז הדור הבא במקרה הטוב שיש לה ונחת והם מתחתנים מתי וכו' מעגל שלא מוביל לכלום תראו מה קורה איך ההתרבות החילונית אפסית, כמה הנוער החילוני מפונק, לכו ללמוד מהערכים שיש לנערה בת 15 בבית יעקב את ההסתכלות שלה על החיים שלצערי נתקלתי בבחורות רווקות, העוסקות במקצועות מכובדים אך בגרות של ילד קטן. מפונקים בצורה מחרידה, לא מוכנים להתאמץ אפי' טיפה. אין להם שום כוח התמודדות עם החיים, ואין להם אף מי שכיוון אותם כיצד לחיות נכון???? לסיכום, הנשים החרדיות ילדו מאז ומתמיד הרבה ילדים וימשיכו בעז''ה ללדת והתוספות וההורדות בביטוח לאומי לא משנה כלום להחלטה זו, הם חיים על פי עקרונות, וערכים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמעת על נקודות???
דקדקן,
20/07/04 23:32
|
כנראה שעם כל הכסף שהמגזר שלך מקבל, זה לא מספיק כדי שיוכלו ללמד אתכם על דבר קטן אך חשוב עין כמוהו הנקרא נקודה. זה המקום הקטן הזה,בו כולם לומדים שיש לעצור, להשתהות מעט לפני שממשיכים. אבל שוב, גם בילודה, נראה שאתם לא יודעים מתי לעצור. אז קדימה. תמשיכו לירות כמו ארנבים. כל אישה יודע שאחרי 6, 7 לידות מספיק להתעטש כדי שהילד יצא. הרחם כל כך רפוי וחסר תחושה שהאישה אפילו לא מספיקה להרגיש את הצירים. אז גם די לבכות. תמשיכו לירות,אבל אל תצפו ממני לכלכל אתכם ולהאכיל אתכם ואת 12 השבטים שלכם. תצאו לעבוד ותוציאו את הנשים מהבית לעבודה כדי שהילדים שלכם יגדלו כמו שכל ילד בעולם צריך לגדול - במצב שאין בו חוסר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן שיחיו 4 בחדר ויגידו
סשה,
20/07/04 23:17
|
|
 |
לתגובה ל10
סמי,
20/07/04 22:35
|
דיאל אם אתה בטוח שיש עבודהץ תסדר לי בקשה כי אני מובטל שנה אני מהנדס אלקטרוניקה . ועד עכשוי לא מצתי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם השגיאות כתיב שלך סביר
012,
20/07/04 23:11
|
|
 |
if you will learn how to spell
the wiz,
20/07/04 23:06
|
|
 |
If you knew
Yossi,
NY,
20/07/04 23:38
|
If you knew how to you write English you would not write like that
הגב לתגובה זו
|
|
 |
If you had known
טוב שם משמן טוב,
אגם החו''לה,
21/07/04 00:06
|
Dear Yossi, here is a better way to write that sentence:
''If you had known how to properly write in the English language, surely you would have found work''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
רצית ליכוד? קיבלת ליכוד בפנים!
ל"ת
זה מה שיש,
20/07/04 22:18
|
|
 |
8.
לבטל. חוץ מהערבים, מי נהנה
אור,
טבעון,
20/07/04 22:06
|
שמעתם בוודאי על הבדואים בנגב אשר מתחתנים עם 4-5 נשים מרצועת עזה. הנשים מקבלות אזרחות ישראלי, וילדיהם גם מקבלים אזרחות ישראלית. כך הבדואי צובר10-15 ילדים וזוכה לקצבת ילדים של אלפי שקלים בחודש. קצבאות הביטוח הלאומי יגרמו לכך שנאבד את הרוב היהודי הישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
''נואשת לגמרי'' אבל מצביעה ליכוד
רבקה הקוסמת,
20/07/04 22:00
|
|
 |
לכל מי שהצביע לעבודה כל השנים
שמאלני,
20/07/04 23:36
|
דיברתם ודיברתם על איך שתשנו את פני הכלכלה. צעקתם וצרחתם על חוסר השיוויון החברתי ועל חוסר הצדק שבו. אבל כשברק הגיע להקים ממשלה, במי הוא בחר??? בחרדים כמובן!!! בינתיים,אם אתם אוהבים את זה או לא, ביבי הצליח לשנות את מצב המדינה לטובה והצליח להעיר את המשק שחירחורי ה''שלום'' שברק עסק רק בהם ( בדרך לפרס הנובל שלו) הצליחו לכמעט להרוג. ברק וממשלת השמאל ה''צדיקה החברתית'' הצליחו לדרדר את המשק הישראלי לתהום כל כך עמוקה שרק מעשים כאלו יצליחו לתקן. אז אל תבואו לבכות שהימין עושה מהפכות.אם ראשי הממשלה שאתם העליתם היו עושים את עבודתם קצת יותר נאמנה לא היינו מגיעים למצב הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
לבטל לגמרי את הקיצבה המטופשת!!
ישראל יפה,
20/07/04 21:53
|
אין שום הגיון בקיצבה הזו, חוץ מזה שהיא נותנת לאנשים את האשליה המטופשת שהמדינה יכולה לעזור להם לגדל ילדים. אנשים צריכים לקחת אחריות על כל החלטה בחיים שלהם, לא ללדת 5 ילדים ואז לבכות. את הכספים האדירים שיחסכו מהקצבה הזו יש להפנות להעלאת רמת החינוך בפריפריה. זו הדרך היחידה להגיע לאיזו שהיא דרגה של צדק חברתי אמיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
עד לאן
אמיר,
צפון,
20/07/04 21:39
|
עד לאן הוא חושב להגיע בעל הסיגר ששווה 100 דולר כ''א אבל הוא צודק מי שאשם בהכל זה כל הכנסת שמשכורות העתק שלהם גורמות להם להיות רגועים כי להם זה לא משפיע וגם אנחנו האזרחים אשמים במדינה אחרת מזמן היו יוצאים לרחובות ועושים פוגרום אבל אנחנו שקטים וגם טיפשים כי בבחירות הבאות נבחר בו שוב דרך אגב שמעתי שבגלל הפרטת הנמלים כל מישפחה תקבל 5000 ש'' בשנה מישהו יכול להגיד לי איפה מחלקים את הצקים האלו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אז מה בעלה ובתה הבכורה עושים
טוב שם משמן טוב,
אגם החולה,
20/07/04 21:38
|
כל היום?
בנוסף המשנה למנכ''ל עמותת ידיד לזכויות בקהילה שכח לאמר ל-NRG מעריב ''שהקיצוץ בקצבאות הילדים גורם לאנשים לחשוב פעמיים לפני שהם מביאים עוד ילדים בהם הם אינם יכולים לתמוך''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם האמא ה''חד הורית''???
יאיר,
20/07/04 23:40
|
מסנכה,היתה אמא חד-הורית לילד אחד, אבל פתאום, בלי אזהרה, צנחו עליה משמים עוד 4!! שיפסיקו כל המתגרשות למיניהן ואלו שבוחרות בגיל 50 להביא ילדים לעולם מתוך אינטרס אגואיסטי ואליטיסטי טהור לבוא ולהתדפק על דלתותינו בטענה שאנחנו חייבים להם. אני מוכן לתרום להן דבר אחד - חבילה של קונדומים. שבפעם הבאה לא יעשו 5 ילדים אם אין להן בעל בסביבה. ולכל אלו שרוצים לבוא ולאמר ''מה עם האלמנות??'' אני יכול להגיד לכם - אל תדאגו. אלמנה מקבלת מביטוח לאומי לא מעט כסף על זה שהיא אלמנה ויש לה לא מעט הטבות. אם היא רוצה, היא יכולה ( וזה מנסיון אישי) לגדל לתפארת לפחות 4 ילדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
haim001@zahav.net.il
חיים,
יוחנן,
20/07/04 21:25
|
בשביל לתקן את המצב, יש רק דרך אחת, והיא: להעיף מהר את האיש שעונה לשם ''ביבי'' במהירות האפשרית. האיש הזה שקרן ומבין בכלכלה בערך כמוני. הוא בא כביכול לתקן דברים ולהיטיב עם אלה הזקוקים לכך, ויצא ההיפך ממה ש''אולי'' הוא התכוון. כך גם עם העלאת גיל הפנסיה בשנתיים. האיש הזה ביחד עם אנשי האוצר, שכחו רק דבר אחד קטן: המעסיקים אינם חייבים לסחוב עוד שנתיים את העובדים שאינם בהסכם קיבוצי. רוב המשק עובדים בחוזה אישי. ומה יהיה על העובדים בשנתיים האלה? מאכילים אותנו בלוקשים. אינני כלכלן, אבל בחישוב פשוט, בהארכת הפנסיה בשנתיים, יכנסו כספים לביטוח הלאומי וקרנות הפנסיה השונות בגובה של עשרות רבות של מיליארדי שקלים, אם לא מאות. האיש הזה הוא אנטי חברתי, והיכולות שלו מתבטאות בניהול סוםרמרקט. להעיף אותו ומיד...........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק שביבי ויועציו יעופו
ורד,
20/07/04 23:00
|
עד שלא יבינו בממשלה שילדים וחינוך זה התשתיות האמיתיות של המדינה. ימשיכו לתמוך בעשיירם ולדחוף את העניים לתהום ואת מעמד הביניים לעוני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צר וקצר
דניאל,
20/07/04 22:26
|
רק אדם בעל ראיה צרה וקצרה יכול לומר דברים כאלה. ואם נעיף את ביבי מה יהיה? האנשים שעובדים צריכים לפרנס אנשים שלא עובדים? רק ביגלל שהם עשו ערימת ילדים שאין ביכולתם לפרנס? סליחה, אני לא מעונינית לפרנס אתכם. ואני אבחר עוד מאה פעמים שינוי וליכוד רק כדי להוריד את הפרזיטים מהגב שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לבטל כל הקצבאות לאנשים בריאים!
אורי,
20/07/04 21:23
|
בן אדם צריך לדעת לדאוג לעצמו ולא לסמוך על אחרים! חולים נכים וקשישים צריכים לקבל יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקצץ
אני,
כאן,
21/07/04 07:20
|
את הלשון לאידיוטים כמוך - אורי - שרואים בדיוק עד קצה האף של עצמם. התקשורת מוצפת בכתבות על אנשים שלא מוצאים עבודה למרות שהם מחפשים. הפנטזיה שלך זה עשרות אלפי הומלסים נוספים? דביל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין בעיה - רק אל תשכח בדרך
אני,
21/07/04 02:12
|
לבטל את מס הכנסה, מע''מ, ביטוח לאומי ושאר ירקות. אם הבנאדם יכול לדאוג לעצמו - כל שכן שהמדינה יכולה. לא?....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
But
Eitan,
20/07/04 21:12
|
There is no money for children but Shas wants more money for yeshivot, and the Labor wants another protfolio in the government and Netanyahu needs two finance ministers, and we watch and do nothing!
הגב לתגובה זו
|
|