 |
134.
ולמתי נאסר 4 או 5 או אפילו 6
צברי אחד מהעם,
21/07/04 20:14
|
על פי גורמי ביטחון,לאירגוני הטרור יש את היכולת לפתח רקטות לטווחים ארוכים יותר.....!!!! אם כן,למתי רקטות נאסר 4 או 5 או 6 אשר ינחתו על תל אביב וסביבתה??!! כנראה שזה אמור להיות בהווה הקרוב ביותר!!!!????אולי כשיכולת הרקטות תפגע בתל אביב....יפה הנפש ידרשו שנפנה גם את תל אביב יפו??!!*שהרי עבורם מדובר האדמה כבושה*!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
מס' 125 ופרובוקטורים אחרים-
זעקי ארץ אהובה,
21/07/04 18:40
|
הם לדעתי ערבים, המשתתפים הרבה מאד בתגובות כדי לרפות את רוח העם, לסכסך ולגרום לשנאה ובלבול בתוכנו. זו מלחמה פסיכולוגית, וכדאי שהמגיבים האותנטיים יהיו מודעים לזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
ברכת הגומל מיד!
אילן,
21/07/04 16:39
|
רינת היקרה בפעם הבאה אבקש ממך לא ללכת ולנגוע בטיל ולא לבדוק אם הוא חם או קר או אם יש עליו חומוס. תעופי מהבית מיד ותקראי למשטרה ! דבר שני עליך להודות בברכת הגומל שהטיל לא התפוצץ מכיוון שעד היום השתמשו הפלסטינאים במרעום מאולתר בטילי הקאסם ואחת הבעיות שלהם היו באמת שהטיל לא תמיד התפוצץ. כיום משתמשים הפלסטינאים בטיל נאצר 3 ששוגר ב28 ביוני וגרם ל2 הרוגים. לנאצר 3 טווח של 9 קמ וראש נפץ של 5 קילו אבל עם חומר נפץ תקני כולל חלקי מתכת מתפזרים ועם פיוז תקני שמבטיח התפוצצות הטיל במאה אחוז בזמן פגיעה. עד היום שוגרו כ 20 טילים מהסוג הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
Test
Test,
Test,
21/07/04 16:05
|
|
 |
130.
כצאן לטבח
יוני,
מרכז,
21/07/04 15:05
|
לא למדנו כלום מהשואה או שאנחנו יושבים כמו צאן או שאנחנו סומכים על גויים שיבטיחו את שלומנו
אנחנו בעצמנו צריכים לחסל את אויבנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
לאלון שוסטר ראש המועצה,
תגובה פתטית,
בשער-הנגב,
21/07/04 14:57
|
|
 |
128.
ATTN NAZIR - 2ND PART
Roberta,
Ldn,
21/07/04 14:54
|
Oh, that was fantastic!! You ''claim'' you kicked us out of our home? hahah. when? don't you see, you fool, we are still here, and you , well, you are still in the squalor that you deserve to live in. And if depends on us Jews, which of course it does, you will continue there. All you have is our good morality and sense of justice to help in your evil crusade. But even that is finishing. Look at the comments on this board. No, be a good doggy, and limp back to your kennel, tail between your dirty legs, and enjoy the company of the fleas infested rubbish you shall have for the rest of your miserable life. Because you will never get a job in ISRAEL. HAHAHAHHAHAHA.. Cannot wait for u to blow yourself up. Or are you too much of a coward?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
idiot
Nazir,
Nazeret,
21/07/04 15:35
|
1. I am already in what you call ''Israel'' 2. I am a citizen of what you call ''Israel'' 3. You may have won lots of land in the beginning, but that was then 4. Look from the year 1980 and you will see that ''Israel'' has been losing land ever since you gave away sinai, next areas in aza and west bank, next lebanon, now rest of aza and we will continue to liberate our land
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
מתי שקון יפסיק את הטירוף
חד-נס,
21/07/04 14:47
|
של גירוש יהודים מביתם. תוכניתו המטורפת מעודדת את הערבים לבצע זממם של גירוש היהודים מכל ארץ ישראל. אם חו''ח שרון יצליח לבצע זממו קסאמים יפלו על כל איזור הדרום ואז נצטרך לגרש את היהודים משם ...ואח''כ... ואז כל הארץ תהיה ''יודין ריין''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
עזרה למחבלים
איציק,
אוסטרליה,
21/07/04 14:37
|
כאשר שירתיתי בצהל לימדו אותי שאין מעבירים לאויב ידיעות על מיקום הפיגוע כדאי שלא יוכלו לדעת אים ואיפא הם פגעוו מה שאני רועה זה שהעיתונות נותנת להם את כל מה שהם צריכים כדאי לפגוע ביתר דייוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
מדוע ''שם בדוי'' ? מירב הקסאמים
אנטי,
21/07/04 14:34
|
בשטחה ? למה יש לי את הרושם שהקיבוצים בדו לא רק את השם אלא את כל הסיפור בשביל 3 סיבות (לפחות) : 1. להעלות את הסימפטיה לקיבוצים בקרב הציבור. 2. לדרוש כספים. 3. לתמוך בהתנתקות.
הסיפור נראה מצוץ מהאצבע. לדעתי כל עוד אין הרוגים אין להם מה לדרוש, גם שדרות לא קיבלו לפני כן, ובכלל , ממתי בישראל עושים משהו לפני שקורה אסון ? לא מקובל ונראה לי שהאפלייה היא אך ורק בגלל שהם קיבוצים. אפילו אם נופלים להם כמה קסאמים בשטח פתוח אסור לשכוח שהשטח הפתוח של הקיבוצים הוא נרחב ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקווה שבהזדמנות הזו
תבוא לבקר,
בשער הנגב,
21/07/04 15:27
|
באחד מהקיבוצים המותקפים, יפול עליך טיל קאסם ויקפד את ראשך המרושע האטום, המסית, הבדאי והנבזה. הישובים הקרובים לגבול הגדר, נפגעו קשה מאד כלכלית במהלך האינטפאדה האחרונה. הנך מוזמן לשוחח או לראיין את המנהיגות והתושבים המקומיים ולדלות מידע על המצב העגום שהקיבוצים נקלע סתם כותב מילים מרושעות מבלי לבדוק מקרוב את הבעיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בסדר גמור
ארז,
21/07/04 17:01
|
אז תחברו למתיישבי גוש קטיף ותמנעו את הפרס הגדול הזה לטרור, שרק יביא עליכם עוד קסאמים וגרוע מכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
הלו שוסטר תתעורר
גוש קטיף,
21/07/04 14:23
|
אתה מחכה להתנתקות ומקווה שזה יועיל לכם. צר לי להעיר אותך מהחלום, אבל לא תוכל לומר שלא אמרו לך........... שקט לא יהיה לכם בעיקר אם אתה חושב לנתק את תושבי גוש קטיף מבתיהם. להזכירך, עין השלושה יושב על אדמותיו של ''אבו סיטה'' צאצאיו מן הסתם ימצאו עילה לדרוש את הירושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
הרוצה לישון בשקט
יעקב,
21/07/04 14:15
|
יעבור לעזה ישראל תדאג שלא להפר את מנוחתם. אני מציע לותר על ריבונות ישראל לטובת ארה''ב אם זו תסכים כמובן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
ATTN NAZIR - NAZARETH
Roberta,
London,
21/07/04 14:14
|
You pathetic scumbag!! You really believe you are winning, do you? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. You are not only blind but a fool as well. Please continue with your suicide bombing. I see you are still alive. Go on, coward, go and blow yourself up together with the hundreds others who are just as stupid as you, and we the JEWS will keep laughing at you, because you are going to HELL and not to paradise. Paradise is ISRAEL, THE HOLY LAND. REMEMBER THAT. ''OUR HOLY LAND''. And pray to G-d I don't meet you and finish the job myself. Go, go and blow yourself up. make us ALL proud! HAHAHAHAHAHHAHAHA
הגב לתגובה זו
|
|
 |
thanx for joining in my friend
ענת,
21/07/04 14:40
|
I was beginning to think I was all alone here against this meshigane
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ATTN ANAT
Roberta,
ldn,
21/07/04 14:57
|
You are welcome my dear! This pathetic Dapar needs to be taught a lesson, and he is so bloody stupid that he doesn't even realise we can easily track him down through computers! Easy as that! His mistake is to think that jews are as stupid as arabs. No, we are not. We are only good, but NEVER stupid. We control their lives and they know that. G-d bless you!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
love is nice.. truth is life
Tamir,
21/07/04 14:05
|
התקפה של היכולת הגרעינית האיראנית כבר מתבשלת, זו דעתי, ולא אתפלא אם ההתקפה תגיע תוך חדשיים, מקסימום שלושה - ז''א לפני הבחירות בארה''ב. כיוון שהמימשל הנוכחי יצדד בהתקפה, ואילו הממשל הבא, לא בטוח שיהיה אוהד ישראל, בוש הוכיח את תמיכתו ואילו גון קרי, דיבורים כמו חול, ואין מה לאכול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
בקרוב על צפון תל-אביב!
יוסי,
גושדן,
21/07/04 13:55
|
הלוואי... אני מוכן לשבת חודשים במקלטים העיקר שהשמאלנים יברחו מהארץ כבר מכאן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תישכח להביא את המנגל למקלט
גבר גבר,
שייח מוניס,
21/07/04 14:29
|
ואיזה תרבוש גם כי תאלץ לחגוג הרבה מימונות עד שכל השמאלנים יברחו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לחכות?
ארז,
21/07/04 17:02
|
|
 |
אל תשכחו לקחת איתכם כפייה
יוסי,
גושדן,
21/07/04 14:41
|
כשאתם עפים מהארץ אל תשכחו לקחת איתכם כפייה ורעלה, בקרוב אירופה הופכת לאירופיסתן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק לזה הבאנו מחבלים לא''י
גבר גבר,
שייח מוניס,
21/07/04 15:00
|
כשנהיה באירופה נמשיך לעודד הגירת מחבלים לישראל,ובדיוק בשביל זה אנחנו עובדים על שינוי חוק השבות והכרה בגיורים רפורמיים-כדי שכל המחבלים בעולם יבואו לכאן ואנחנו נלך לשם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
למי איכפת...שהשמאלנים גם יסבלו
יוסי,
גושדן,
21/07/04 13:47
|
ממש לא מזיז לי, שכל השמאלנים יאכלו אותה, אלון שוסטר וחבריו השמאלנים עוד יזחלו על ארבע, ואנחנו נצחק בקול גדול, חה חה חה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
שרון, מה אתה עושה?
יוסי,
21/07/04 13:46
|
זה ששרון עובד לפנות את גוש קטיף הוא נגד רצון רוב העם. שרון גם רוצה לתת להם פיצויים. אז אולי במקום שיפנה את גוש קטיף יפנה את ג'נין, רמאללה, עזה ועוד... ייפטר מהבעיות הביטחוניות, נוכל עוד להקים מפעלים בחוף עזה ובשרון, הבעיות הכלכליות ייפטרו ויבואו מנוחה ושלום לעם ישראל במדינת ישראל ע''פ תורת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
יש לנו אהבה והיא תנצח...
האהבה תנצח,
21/07/04 13:36
|
''יש לנו אהבה והיא תנצח'' - לחברי קיבוץ ___: המשיכו להוות דוגמא לעם ישראל כיצד נשארים נאמנים לה', לעם ולארץ. האהבה לה', לעם ולארץ היא שתנצח את השנאה סביבנו, ורק היא שתתעלה מחדש את מנהיגנו להבין שעתידנו בדבקות לדרך - בקיבוץ ותיק כשלכם, או בכל ''התנחלות'' אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקיבוצים הם המיץ של הזבל
יוסי,
גושדן,
21/07/04 13:53
|
|
 |
במיוחד הקיבוצים הדתיים :-)
ל"ת
עוכר,
ישראל,
21/07/04 14:27
|
|
 |
116.
למה מחכים?
1,
21/07/04 12:56
|
מיידית על כל טיל שנוחת ליד\בתוך ישוב 20 פצצות מרגמה לתוך עזה. תוך שבוע יגמר כל הסיפור. וזה גם יעלה פחות מפגז אחד של טנק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
נסיר לא ידעתי שחרא מסוגל לכתוב
ענת,
21/07/04 12:52
|
מלמדים אתכם גם לכתוב? ואוו אתם ממש משתפרים. אתם כ''כ חכמים אולי תצליחו לבנות לכם משהו דומה למדינה פעם. אבל אני בטוחה שאתם תהיו ממש אבל ממש חכמים ותצליחו להרוס לעצמכם שוב ושוב כמו שאתם יודעים הכי טוב לעשות. מה לעשות אין שכל אין דאגות אני תמיד אומרת. אבל אפשר תמיד לנסות גם בדרכים שבני אדם רציונאלים מבינים כמו שולחן מו''מ. אל תיבהל, לא התכוונתי אלייך מה אתה נבהל?! אתה אולי הורס רק לכמה ערבים ישראלים בודדים שאולי רוצים עתיד טוב יותר לילדים שלהם והם עמוק בפנים יודעים שעתיד כזה בחיים לא יהייה להם אם הם יהיו אזרחים של מדינה ערבית. אין מה לעשות האמת כואבת, תודה (והדל''ת זה עם צירה - למאותגרי הקריאה, כמוך נסיר).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
we don't need to build
Nazir,
Nazeret,
21/07/04 13:38
|
we will kick you out and live in your homes and cities that rightfully belong to us
the only thing we build is resistance tools
הגב לתגובה זו
|
|
 |
look out
not nazir,
21/07/04 14:05
|
Hey nazir You do know how good we are with computers we know where you are and we will come for you, You littles shit.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
nazir
HasH,
ISRAelite,
21/07/04 14:02
|
you will kick us out ??? you??? my little arab' you guys cant kick chicken from his han!!!
we kicked you out from u'r homes as far as i remmember {1948 u know) and i cant wait to do this again!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו, גם לחיות בפנטזיה זה משהו..
ענת,
21/07/04 13:55
|
תמיד אמרו שטוב לה לפנטזיה אם תישאר כזו - אחרת היא לא תהייה מהנה. אני מבינה שאין לך שום דבר אחר להיאחז בו מלבדה. שיבושם לך... טיפ קטן: בינתיים שאתם בונים לכם כל מני ''כלי התנגדות'' כאלה ואחרים, בבקשה ספקו (אם לא קשה לכם מדיי בין שחיתות אחת לאחרת) לבני עמכם האומללים תעסוקה, רווחה, תברואה בסיסית, ובעיקר תקווה למשהו הגיוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
לא נס - מקריות
ל"ת
ניר,
הרצליה,
21/07/04 12:43
|
|
 |
בתגובה ל 114 זה כן נס!
רמי,
21/07/04 13:40
|
אין דבר כזה מקריות! זה שטיל קאסם נופל בתוך בית שיש בו אנשים ולא מתפוצץ זה נס! הכל בהשגחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
שרון אשם! תכסח להם כבר תצורה!
רועי,
21/07/04 12:28
|
תעזוב במנוחה את תושבי גוש קטיף ותפוצץ ת'צורה למחבלים ימח שמם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
רק בכוח אפשר לנצח טרור
ל"ת
גד,
עכו,
21/07/04 12:18
|
|
 |
111.
we are winning
Nazir,
Nazeret,
21/07/04 12:12
|
you are losing
islam will win we will get aza and continue to ashdod, yavne and other places in what you call ''Israel''
you will not be safe 1.3 million of us resistors live amongst you
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are right. We are stupid!
David,
21/07/04 12:38
|
You have the benefit of facing a nation weak with morals and humanity. If I had my way you people would be dying by the thousands, buried alive in mountains of rubble caused by total destruction of your cities. I would love to see your reaction then - when a Kassam firecracker would trigger a massacre of your people.
But, alas, we are too bloody good for our own good, so you fool yourself that you are actually winning. You forget that on the day you actually get your dream realized, neither you nor any of your bretheren will live to reap the fruits. Don't ever forget that the Jews invented the concept of the Shahid when Samson did what he had to do. You guys, as always, just copied.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you talk about nukes
Nazir,
Nazeret,
21/07/04 13:40
|
you talk about nukes but forget that our population is growing and, inshallah, we may get big parties in your knesset and then we can influence government and maybe even have a brother who is a prime minister
then we will liberate our land
doesn't matter which way, we will win and have already won
sinai is bak to us, we have lebanon, now we get aza and we continue until kiryat smona and other places
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Thanks. You've proved my point
David,
21/07/04 14:18
|
You take every concession that Israel has made to Arabs for the sake of peace, as the weakness of a sucker that has fallen for an Arab trick. You simply prove that giving anything to an Arab is a sign of weakness, which is what our most right wing people have said all along - that anyone trying to make peace with Arabs instead of tranferring them and annihilating them - is simply a stupid sucker.
It just shows that anything you got in good will, you didn't deserve. In the end, if there are no Jews here, there is nobody here. Just a nuclear desert. All of your holy places turned into radioactive dust. All of your millions dead within seconds. You are like someone frantically sawing off the branch he sits on, and being quite proud of himself while doing it. You are banking on Jewish morality to continue working as a weapon in your favor. It won't. You are making the most deadly mistake anyone can ever make - underestimating who they are dealing with. The Jews have lost 6 million to murderers similar in thought patterns to yourself. It won't happen again, believe me - and if it looks like it might, we will all be dead together long before it does.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
nazir this is just for now...
HasH,
ISRAelite,
21/07/04 14:04
|
|
 |
110.
תודו לקדוש ברוך הוא
ל"ת
יהודי ישראלי,
21/07/04 12:12
|
|
 |
109.
it's about time
Tamir,
21/07/04 12:11
|
התקפה של היכולת הגרעינית האיראנית כבר מתבשלת, זו דעתי, ולא אתפלא אם ההתקפה תגיע תוך חדשיים, מקסימום שלושה - ז''א לפני הבחירות בארה''ב. כיוון שהמימשל הנוכחי יצדד בהתקפה, ואילו הממשל הבא, לא בטוח שיהיה אוהד ישראל, בוש הוכיח את תמיכתו ואילו גון קרי, דיבורים כמו חול, ואין מה לאכול. הגב לתגובה זו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
המסכנהחייבים לחזק את גוש קטיף
ל"ת
יוני,
שלומי,
21/07/04 12:11
|
|
 |
107.
כל עוד העוךף שלהם מובטח מפני ת
משה מ,,,,
בת ים,
21/07/04 12:09
|
|
 |
106.
רבין הבטיח שלא יירו מעזה
ל"ת
דני,
חיפה,
21/07/04 12:09
|
|
 |
ושרון הבטיח שלום וביטחון
ארנון,
חיפה,
21/07/04 12:58
|
אין לא זה ולא זה אבל יש אלף הרוגים, מעל 10% אבטלה ואין שום רשת ביטחון סוציאלית היפ היפ הוריי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
למה לא מתנתקים מהקיבוץ???
ישראל,
ירושלים,
21/07/04 12:02
|
זה בטוח יתן לנו שקט בקיבוץ הזה לא? אבל אז הם ירו את הקאסמים שלהם על אשקלון ואשדוד ובאר שבע ויש גם פיתרון לזה כשירו על הערים הללו נפנה גם אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
פירוש דברי השמאלן ר' המועצה
מאיר יוסקוביץ,
21/07/04 12:01
|
ר' המועצה איש הקיבוצים אומר בעצם כך: 1. למרות שאנו חוטפים לא נאפשר להפסיק את התכנית נגד שנואי נפשנו המתנחלים שלקחו לנו את כתר ההתיישבות. 2.לכן נתאפק גם אם יהיו אסונות נוספים לא נדחוף את הממשלה לפעילות נגד האסונות. 3. כסף ניקח. תמיד הצטיינו בזה ואנו מבקשים להעמיד אותנו בשורה אחת עם שדרות אחרי שנפל עלינו היום פגז!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
הקיבוץ איננו שייך לגוש קטיף
ל"ת
נגד גירוש,
21/07/04 11:57
|
|
 |
102.
גם ללא כיבוש ימשיכו הרקטות
ל"ת
בולבל,
חיפה,
21/07/04 11:56
|
|
 |
101.
עקירת ישובים תגביר את הטרור
ל"ת
מאיר,
ישראל,
21/07/04 11:51
|
|
 |
100.
כמו ברווזים במטווח,חיי כלב
ל"ת
שרון איש חלש,
21/07/04 11:50
|
|
 |
99.
ישובי הצפון דחפו את צהל במלחמת
זוכר הכל,
ששת הימים,
21/07/04 11:49
|
ששת הימים לפתוח חזית צפונית. ציטוט מדברי מר שוסטר, ראש מועצת שער הנגב. דהיינו : הסורים התמימים, השלווים, המסכנים, רודפי השלום, נאלצו להילחם עם צהל הרשע, והכל בגלל ישובי הצפון. אמור לי מהי ההיסטוריה שלך, ואומר לך מי אתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
which kiboutz?
momo,
paris,
21/07/04 11:49
|
|
 |
Because...
Erez,
21/07/04 12:24
|
we don't want to aid the terrorists to better their aim...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
Nes Gadol Haya Kan
Dov,
Sderot,
21/07/04 11:42
|
This time ... we were lucky but what about the next time and the time after that. Enough with Tzahal and the government telling us ''Yehiye Beseder''. If somnething doesn't change soon, their will be a mass exedus from the Negev to other parts of the country.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
it's comingggggggggg
Tam,
21/07/04 11:40
|
התקפה של היכולת הגרעינית האיראנית כבר מתבשלת, זו דעתי, ולא אתפלא אם ההתקפה תגיע תוך חדשיים, מקסימום שלושה - ז''א לפני הבחירות בארה''ב. כיוון שהמימשל הנוכחי יצדד בהתקפה, ואילו הממשל הבא, לא בטוח שיהיה אוהד ישראל, בוש הוכיח את תמיכתו ואילו גון קרי, דיבורים כמו חול, ואין מה לאכול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
לצערי רק טרנספר לערבים יעזור
ל"ת
יובל,
צפון,
21/07/04 11:36
|
|
 |
94.
אם הכיבוש ימשיך ימשיכו הרקטות.
שרבל,
חיפה,
21/07/04 11:34
|
המלחמה תסתיים אך ורק כאשר הכיבוש יסתיים שני העמים צריכים להיות משוכנעים שזהו הפיתרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה פשוטה
ארז,
21/07/04 12:25
|
|
 |
ignorant
Yoni,
mercaz,
21/07/04 12:11
|
the kibush the arabs talk about is all of Israel. not aza or yosh or jerusalem- ALL OF ISRAEL IS UNDER KIBUSH FOR THE ARABS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק. ולכן הפלשתינים צריכים
גידי,
הרצליה,
21/07/04 12:09
|
לעבור דירה.
סיני היא הפתרון הטוב ביותר בשבילם: דירות מודרניות ליד הים, תרבות של סביבה ערבית נוחה, שלטון מצרי חזק.
הרי ברור שגם אם תקום מדינה פלשתינית היא לא תשרוד, אז למה לדחות למחר מה שאפשרי היום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידיעתך גם אדמת חיפה כיבוש
ל"ת
נגד צביעות,
נהריה,
21/07/04 12:04
|
|
 |
93.
לפנות את הנגב המערבי והקיבוצים
מני,
צפון,
21/07/04 11:26
|
לאור התגברות מעשיי הטרור ,זה חוסר אחריות לגור בנגב המערבי ,אני חושב שכדאי לחזק אזורים בצפון מפניי האיום הדמוגרפי ,לכן חייבים לתת פיצויים לשדרות ולקיבוצים באזור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שאתה לא מבין
סימה,
21/07/04 12:20
|
הקיבוצים שסופגים הם לא קשורים לאימות - הם בצד החוקי של הקו הירוק ולא קשורים למריבה. אולי אתה רוצה לעשות טרנספר גם ליהודים שגרים בתוך הקו הירוק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני כמובן אמרתי בציניות
מני,
צפון,
21/07/04 15:02
|
לפי שיטת שרון המוכן לגרש יהודים בגלל שיש טרור ,אז גם לפי שיטה זו צריך גם לגרש את הקיבוצים ואת שדרות ,אני כמובן מתנגד נחרצות לכול גירוש יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מגיעים לאנשי הנגב שום
אפי,
21/07/04 12:11
|
פיצויים.
הם בחרו להתיישב שם - בעיה שלהם. במה תורמים הקיבוצים שם לבטחון? למה הם מסכנים את הילדים שלהם? למה צריך לעשות מילואים כדי לשמור על הפרזיטים האלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
תמיד יהודי חושש רק לגורל הגטו
שמאל לשעבר,
21/07/04 11:25
|
שלו. חוששים להיות שדרות ב'... כשבשדרות (א') או (להבדיל כמובן...) בגוש קטיף נופלים קסאמים ואלפי פצמ''רים הקבוצים לא מוטרדים. ''שלא יהיו שם אז לא ייפגעו'', נכון, קיבוצניקים תומכי ''התנתקות'' ואוהבי שלום? אז מי אמר שהיהודים חכמים? הם אפילו לא טובים, וזו לשון המעטה. ועם זאת, אין צורך להוסיף שלו היה קורה רע לאם ולילדיה הייתי מזועזעת בדיוק כפי שהייתי כאשר זה קרה למשפחת חתואל ז''ל. אולי הנס שהם מעזים עכשו לקרוא לו בשמו הנכון, יזיז להם משהו בתודעה, ויבינו שהערבים אינם מבחינים בין יהודי ''טוב'' ליהודי ''כובש''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
העיקר להפקיר את החברים מקטיף
גרשון,
21/07/04 11:23
|
אל תדאגו שמאלנים יקרים - גם אליכם תגיע הרעה. בניגוד לכם - החברים שלכם מעזה לא מבחינים בין ''מתנחלים'' ל''קיבוצניקים טובים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
its religus kibutz???
ל"ת
shuki,
21/07/04 11:21
|
|
 |
89.
as sheep to the slaughter
Yoni,
mercaz,
21/07/04 11:21
|
|
 |
88.
shes relax , wrong addres say
kukuriko,
21/07/04 11:19
|
shes sure they miss the target accidently she says to her childs
babys, please lets go to tell ajmad '' please ajmad, i just want peace '' i dont want war please let me live some where else in falestin , i know its yours just ask to live in peace, plese
its not HAMTZAA.... its the horrible situation the left prefare to live with the wores enemy any one can have even before a pittbooll dogs
come on sarid tell the U N they are right about peacefulls falestinians means its soon above you K A R A J A T those sofisticates qasams missills
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
שרון משדר חולשה לטרור
ל"ת
סמי,
מעלות,
21/07/04 11:18
|
|
 |
86.
הם במינים רק בכוח!
חגית,
21/07/04 11:18
|
|
 |
85.
מ93 אנחנו מזהירים ואתם?
שפוי,
21/07/04 11:15
|
רק מלגלגים עלינו. אנחנו מנבאים את העתיד בדיוק מצמרר בכל פעם מחדש ובכל זאת אתם שמים אותנו ללעג ולקלס.
האם לא הגיע הזמן להקשיב לאזהרות הימין שכבר הוכיח במהלך העשור האחרון כי יש בסיס הגיוני ומציאותי לטיעוניו?
או שאתם תמשיכו להאזין לאלה שמכרו לנו מזרח תיכון חדש, סוף הסכסוך, הפלשתינים ילחמו בטרור בלי בג''צ ובלי בצל''ם וכל אותם סיסמאות ריקות מתוכן שהוכחו מזמן כקשקוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
שרון יגרום לדם לזרום
מרימבה,
גוש דן,
21/07/04 11:15
|
כבר עתה ברור ששרון עושה דבר בלתי-מתקבל לחלוטין על הדעת כאשר מתכנן לסגת ולהפקיר את השטח בידי הערבים. מדוע כבר עכשיו הוא לא תופס שבעוד 10 שנים יסתקלו עליו בדיוק כפי שמסתקלים היום על רבין ותהליך אוסלו המטורף והרצחני. מה עוד צריך לקרות כדי שיתחיל להבין שהוא לא יגמור טוב עם תכניתו הנוכחית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
ישר כוח לאלון שוסטר !
ל"ת
אלעד,
21/07/04 11:14
|
|
 |
מי זה אלון שוסטר?
ל"ת
אפי,
21/07/04 12:12
|
|
 |
82.
החיים כאן הפכו לסיוט!
ל"ת
ענת.ת,
רעננה,
21/07/04 11:12
|
|
 |
81.
נצא מעזה ותוך שבוע יש
בלה,
ירושלים,
21/07/04 11:11
|
קסאמים באשקלון,אחרי זמן מה יתחילו גם קטיושות לאשדוד וסקאדים לת''א
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
בוואלה מצנזרים את תגובות הימין
ל"ת
הם מפחדים,
21/07/04 11:10
|
|
 |
79.
מתי נראה את הסוף של
הילה,
חיפה,
21/07/04 11:10
|
|
 |
78.
העיקר צחקנו עליהם..
צחי,
21/07/04 11:08
|
|
 |
77.
טוב אז היה מזל גדול.
סיון,
21/07/04 11:06
|
ומה היה אתמול?זוכרים?חוסר מזל משווע! אז שלא יבלבלו את השכל עם נס שמס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
שרון הבטיח שלא יהיה קסמים
ל"ת
מאוכזב משרון,
צפון,
21/07/04 11:06
|
|
 |
75.
עוד לא נרגענו.
סימה,
אשדוד,
21/07/04 11:02
|
משני החיילים המסכנים אתמול .רק מה שהיה חסר לנו זה לשמוע על משפחה על הבוקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
די למלחמות האלה כבר.
נטלי,
כפר סבא,
21/07/04 11:02
|
|
 |
אולי יש לך רעיון?
ל"ת
יוסי,
21/07/04 12:41
|
|
 |
נטלי התמימה...
ארז,
21/07/04 12:30
|
|
 |
73.
המחבלים לא משלמים מחיר מספיק כ
עידו,
21/07/04 11:00
|
כבד בשביל מה שהם עושים, ולכן הם ממשיכים להכות בנו ללא הרף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק כח.
לייב,
מול עזה,
21/07/04 11:14
|
ובכן, אנו לומדים שהם לא מבינים אפילו כח, פשוט חסרי הבנה. ואולי אנחנו אלה ה מבינים לאט? נתחזק ונגבה את אלון בתגובתו ועם זאת נדע שבחרנו לחיות בספר ושלבחירה זו יש מחיר. ואל פחז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק ואתה טועה
ארז,
21/07/04 12:32
|
אכן, עלינו להפנים שאנו חיים בספר, ושלחיים פה יש מחיר שחייבים לשלם. אבל עלינו גם להבהיר לאוייב שלא רק ישראל תשלם מחיר, והמחיר שהוא ישלם יהיה כבד ואכזרי פי כמה. רק ככה נזכה להגיע למנוחה ולנחלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
חבורה
עוז,
21/07/04 10:59
|
מה זאת ההפקרות של הממשלה, על כל קאסם בשטח ישראל צריך לצאת למלחמה. ושיחנקו ,,,,,,,,,,,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
אם הגענו למצב
איתמר,
מרכז הארץ,
21/07/04 10:58
|
|
 |
70.
שרון ומופז נמאסתם כבר!!
ל"ת
שולמית,
אשדוד,
21/07/04 10:57
|
|
 |
69.
שמתם לב...?
אילנה,
21/07/04 10:56
|
|
 |
68.
הגיע הזמן לתגובה רצינית
רון,
חדרה,
21/07/04 10:55
|
|
 |
67.
הפכנו להיות ברווזים...
נולי,
חיפה,
21/07/04 10:54
|
|
 |
66.
בפעם הבאה אפילו
יוגי,
ירושלים,
21/07/04 10:52
|
|
 |
65.
אני סומך על עראפת תנו לו מדינה
יצחק,
21/07/04 10:52
|
|
 |
64.
ירי תותחים בתגובה לקסאמים
dodo,
21/07/04 10:49
|
כמו שיורי הקסאמים מנסים לטווח אזרחים, כך צריך צה''ל לטווח אזרחים פלשתינים.
הדרך להלחם באוייב מסוג זה היא לשחק את המשחק שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי גם נשלח מתאבדים?
מישהו,
21/07/04 22:07
|
|
 |
63.
תודה תודה תודה לך השם!
ל"ת
אורה,
נתניה,
21/07/04 10:47
|
|
 |
62.
עושים מאתנו צחוק
גלית,
מרכז,
21/07/04 10:46
|
|
 |
61.
המסכנה שאסור לפנות ישובים
ל"ת
אבי,
חיפה,
21/07/04 10:46
|
|
 |
60.
זה רק אני או ש
אופיר,
באר שבע,
21/07/04 10:45
|
מאז המבצע הזה של צה''ל ירי הקסאמים רק גבר?לא?כן?מה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
תגובה ליורם
אלי,
רחובות,
21/07/04 10:44
|
כול הכבוד יורם. אים עד עכשיו הם לא עשו את מה שאמרת ,אז לאחר עיון בדבריך המלומדים הם יחכימו ויעשו זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
רגע,מה עם הנזק שנגרם לבית?
רועי,
21/07/04 10:43
|
|
 |
57.
זה ידוע שהתקשורת מסתירה מידע
ל"ת
תגובה ל-1,
21/07/04 10:40
|
|
 |
56.
יאללה כנסו בהם כבר!!
גילי,
21/07/04 10:38
|
|
 |
55.
מסתבר שצה''ל לא עושה כלום!
יהב,
אילת,
21/07/04 10:37
|
|
 |
כובלים את ידיו
ארז,
21/07/04 13:48
|
|
 |
54.
כל עם ישראל צריך להגיד היום
אהוד,
ירושלים,
21/07/04 10:36
|
|
 |
על מה?
....,
21/07/04 22:05
|
|
 |
53.
עשה במכנסים שרון,הורגים בנו
ל"ת
נתניהו הצילו,
21/07/04 10:35
|
|
 |
52.
להתנתק מישוביי הנגב המערבי
יואב,
השובב,
21/07/04 10:35
|
|
 |
51.
הנסיגה ולחימה
גילי,
נווה אביבים,
21/07/04 10:30
|
על ישראל להגיב קשות לחזל בכירים באירגוני הטרור לרבות ערפאת ותוך כדי לבנות גדר ע''פ פסיקת בג''ץ ולא האג וגם לצאת מעזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
מתי כבר זה יגמר
עדי,
חולון,
21/07/04 10:21
|
מזל שהפעם זה נגמר ככה.שיתעררו שם עכשיו!לא לחכות שיקרה משהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדי ,אף פעם
ל"ת
יוסי,
21/07/04 10:33
|
|
 |
49.
מה עם אש ארטילרית נגדית ?
ש,
21/07/04 10:21
|
למה לא מיישמים פה את החוק הבינ''ל כלשונו, ומרסקים את עזה ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם צריך מישהו שילחץ על ההדק...
Gabi,
21/07/04 10:34
|
שרק יבקשו. אני בשמחה יעשה זאת. מה דעתכם על מיטענים בעזה שמתפוצצים בהפגנות המוניות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
חומת מגן בעזה!!
ל"ת
דני,
21/07/04 10:19
|
|
 |
47.
נס משמיים!!!
ל"ת
מוריה,
צפון,
21/07/04 10:18
|
|
 |
46.
עד שלא תהיה תגובה חריפה
אריאל,
21/07/04 10:18
|
מצדנו,הם לא יפסיקו להכות בנו.הפכנו להיות חבורה של ברווזים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
העיקר שהכנסת תהיה מוגנת!
ל"ת
גאולה,
תל אביב,
21/07/04 10:15
|
|
 |
44.
עם ישראל כולו צריך לחזור בתשוב
יצחק,
21/07/04 10:15
|
|
 |
43.
אז מה לעזעזל צה''ל
ציון,
21/07/04 10:13
|
|
 |
למה שחיילים שהרופא שלהם מסרב
זה מגיע לנו,
21/07/04 11:33
|
לצאת איתם למלחמה ברוצחים ערבים, יילחמו? לא עדיף ללמוד על חשבון הצבא (כמו הרופא), לחתום קבע תמורת סכום כסף נאה ואחר כך להחליט מתי הוא משרת ואיפה, ועוד לזכות בביקור מטומטם של קצין רפואה ראשי, שרוצה לגלגל אתו טוק פילוסופי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
ל-19, כבר יוצאים מן הנגב!
זו בדיוק תכנית,
ההתנתקות,
21/07/04 10:11
|
גוש קטיף הוא הנגב! בין נצרים לבין קבוץ סעד, שנפגע, המרחק הוא דקות נסיעה מעטות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
צאן לטבח! נפגעים ומבליגים!!!
בגדי המלך חדשים,
21/07/04 10:10
|
להתחיל מייד להפגיז בארטילריה מרכזי אוכלוסין פלסטינאים על כל נפילת טיל ופצמ''ר. פסיכי אימפותנט מי שלא עושה את זה. להפגיז אותם, וחזק!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
המזל שיחק לנו הפעם.
יהודית,
י-ם,
21/07/04 10:07
|
|
 |
39.
התגובה צריכה להיות
שמואל,
צפון הארץ,
21/07/04 10:06
|
|
 |
38.
אולי פעם אחת נחשוב אחרת
איילה,
21/07/04 10:04
|
|
 |
חה חה חה
אייל,
שפלה,
21/07/04 12:12
|
מיידלע - את זה כבר ניסינו תתעוררי רק אם נקה בהם בעוצמה (וללא רחמים) אנחנו יכולים לעצור את כדור השלג
מעניין מתי תבינו את זה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות
שמאלני,
21/07/04 22:44
|
הלוואי שזה היה פשוט כל כך אבל מה לעשות תגובה כזאת תגרום למעט הפלשתינאים שעדיין לא תומכים בטרור לתמוך בו וגם שחלק מאלה שרק תומכים להיות חלק ממנו אנחנו אמנם נשיג החלשה זמנית של ארגוני הטרור אך בטווח הארוך הם רק יתחזקו שלא תבינו אותי לא נכון צריך להלחם בארגוני הטרור אבל אי אפשר לנצח אותו עם כוח בלבד כי כל עוד יש לו את תמיכת התושבים הטרור הוא בלתי מנוצח גם אם איכשהו נחליש אותו מאוד הוא יחזור הבעיה היא שזה נראה כמעט בלתי אפשרי אם לא בלתי אפשרי לגרום לפלשתינאים לא לתמוך בטרור וגם טרנספר גם אם היה אפשרי(והוא לא) לא יעזור כי גם אם נגרש אותם נניח לירדן הם יוכלו פשוט להכנס ואז גם יהיה לנו יותר קשה להלחם בהם. מה לעשות אין פתרונות קסם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון! לא להגיב! אסור לתת להם
לחסל את האויב,
למה מחכנים?,
21/07/04 11:03
|
את זכות מכת הפתיחה. לא משחקים כאן פינג-פונג. הם לא רק לקחו לעצמם את הזכות למכת הפתיחה הראשונה, כבר לפני למעלה ממאה ועשרים שנה, אלא, הם מתחילים כל סיבוב! למה?! למה לא נותנים הנחתה אחת שתכריע אותם ארצה וטבח העם היהודי בארצו ייפסק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבר 4 שנים אנחנו בקושי מגיבים
ש,
21/07/04 10:22
|
והטרור הרצחני מתגבר. רק כשמגיבים בצורה סבירה ומעלה יש רגיעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
קבוץ סעד נמצא פחות מעשר דקות
כל גוש קטיף,
בנגב!!!!!!!!,
21/07/04 10:04
|
מצומת קרני ליד נצרים. כל שאנני שיינקין המתבכיינים כל הזמן לצאן, אינם מכירים כלל את הארץ, למרות שגדלה כגודל קליפת אגוז. כל מה שהם רוצים הוא - לברוח, לברוח, לברוח לברוח.. אולי באמת כדאי לברוח ואז קסאמים ואף פצצות משוכללות יותר תיפולנה במרכז רח' שיינקין (למעשה, הערבים יכולים לעשות זאת כבר עכשו. הם צריכים רק להגיע למסקנה, שכושר ההרתעה של צה''ל גווע סופית, ואז שום דבר לא יעצור את הפצמרי''ם על תל-אביב), אולי אז יבינו הרשעים, שלא לעולם חוסן, גם אם אתה משתף פעולה עם המרצחים. אבל אז יהיה מאוחר מדי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
ממש מפחיד לחיות כאן
רות,
חיפה,
21/07/04 10:02
|
מכל מקום עולים עלינו.מצפון מדרום ממזרח...מזל שיש ים במערב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
הודו לה' כי טוב!
אפרים,
ירושלים,
21/07/04 10:01
|
|
 |
34.
נו?צה''ל הפציץ כבר ?
אריאלה,
21/07/04 10:00
|
|
 |
כן, שדה קוצים !!
ל"ת
Gabi,
Ashdod,
21/07/04 10:13
|
|
 |
33.
רק התנתקות יכולה!
עדינה,
מרכז,
21/07/04 10:00
|
|
 |
גירוש יהודים זה סופה של המדינה
ל"ת
חיים,
שייח מונס,
21/07/04 10:29
|
|
 |
ניסו את זה כבר בחרפת אוסלו
ש,
21/07/04 10:23
|
|
 |
32.
שדרות 2?
עמיר,
21/07/04 09:59
|
|
 |
31.
שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד
ל"ת
יהודה המכבי,
21/07/04 09:58
|
|
 |
30.
נו מה יגידו עכשיו?
גיא,
באר שבע,
21/07/04 09:56
|
|
 |
sadly
Yoni,
mercaz,
21/07/04 12:14
|
after we get rid of the lands the left considers ''kibush'' and we continue to get murdered, maybe some of them will say that
we go as sheep to teh slaughter
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אסור לעבור על זה לסדר היום!
ל"ת
שמוליק,
הרצליה,
21/07/04 09:56
|
|
 |
28.
הפלישתינאים צוחקים עלינו
חן,
חיפה,
21/07/04 09:55
|
ורוצים להראות לנו עד כמה המבצע חלם ''מגן קדמי'',לא הצליח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
שרון ומופז אולי תתעוררו כבר?!
ל"ת
מיקה,
חולון,
21/07/04 09:54
|
|
 |
הייתי מעדיף שלא יתעוררו...
המייחל,
21/07/04 11:36
|
|
 |
26.
השם היה איתנו
ל"ת
אדם מאמין,
21/07/04 09:54
|
|
 |
25.
מה יהיה בפעם הבאה?
אזרח,
מודאג,
21/07/04 09:53
|
תארו לכם והיינו מתעוררים היום בבוקר ושומעים שאם ו3 ילדיה נהרגו מנפילת קסאם.מה היה קורה?לא יודע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
שרון מופז קדימה!
אורן,
21/07/04 09:50
|
|
 |
23.
מדינת ישראל כיום היא איננה
שמעון,
מרכז הארץ,
21/07/04 09:49
|
|
 |
22.
Kasam landed in a kibutz
joseph,
melbourne,
21/07/04 09:49
|
no forgiveness anymore. we have to act to clean the area. We had a luck but not always god with us. so please act now with Zahal to avoid bloodshet.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
i wish we could have done 10%
rafi,
21/07/04 11:12
|
of what we can but politics is stoping us from acting the way we should. ihope we dont look like chickenshit from where tou are standing. thank u for the support any way
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
הפעם היה לנו מזל
רונית,
צפון,
21/07/04 09:48
|
|
 |
20.
אז מה, אז נפל קסאם...
עומרי,
חיפה,
21/07/04 09:47
|
|
 |
19.
אולי נצא גם מהקיבוצים בנגב?
אריה,
צפון,
21/07/04 09:46
|
ותנו להם גם את אשקלון כי לפי דעתי זו המטרה הבאה שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
יאללה מה יהיה?
יחיאל,
21/07/04 09:45
|
|
 |
17.
שמופז ושרון יתכננו תגובה
עמי,
21/07/04 09:44
|
|
 |
16.
ואחרי שנברח מעזה?
רונן,
נהריה,
21/07/04 09:42
|
|
 |
תתפלא, אבל כן
דורון,
21/07/04 15:50
|
תראה מה קורה בצפון. מאז שיצאנו מלבנון, אין יותר קטיושות, וכשיש לפעמים התלקחות, זה תמיד על רקע של הפרה של ההבנות, אתמול, למשל, על רקע חיסולו של פעיל חיזבאללה בלבנון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
ה''מגן קדמי''הזה
אלון,
מרכז,
21/07/04 09:42
|
|
 |
14.
מחר זה יגיע לאשקלון
ל"ת
גדעון,
21/07/04 09:41
|
|
 |
already has
Yoni,
mercaz,
21/07/04 14:01
|
remember last year 2 qassam's landed in Ashkelon, and the gov. said we will respond, bla bla bla.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אז הפעם יצאנו במזל..
אריק,
חיפה,
21/07/04 09:40
|
|
 |
12.
אלהים גדול!!
ל"ת
אורי,
21/07/04 09:39
|
|
 |
11.
עכשיו גם הם רוצים כסף..
ל"ת
יוגב,
נתניה,
21/07/04 09:38
|
|
 |
10.
הם יהפכו להיות כמו שדרות ב' ?
עמית,
21/07/04 09:38
|
הם יהפכו להיות כמו נצרים ז'
מישהו בצה''ל חושב שעל ירי אלטילרי משיבים בירי אלטילרי? או שעדיין מקווים להיות יצירתיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
נעמתי מה?? אז מגיע לנו חוק הנג
תושב האזסור,
21/07/04 09:36
|
פרט לא לעשות כלום אתה עושה משהו בשביל הקבוצנקים לפחות כי גם בשבילם אתה לא מזז אצבע והם בחרו בך ! תתחדש על האוטו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Namati is the best
Dotan,
21/07/04 10:49
|
|
 |
8.
איזה מזל יאללה!!
ל"ת
יורם,
21/07/04 09:35
|
|
 |
7.
אז למה מתנתקים ????
שי,
ת''א,
21/07/04 09:34
|
תחשבו אנו מתנתקים החמאס משתלט על האזור ואז כמו בלבנון כל פעם רוצחים לנו חילים / אזרחים..... ומה אנו נעשה ???
א. נסבול ונתאפק
ב. נצטרך להגיב אבל צבאנו המוסרי בחיים לא יפגיז אוכלוסיה אזרחית ולכן יכניס חילים לסיכול ממוקד שכמובן (הלואי שלא ) יגבה קורבנות
אז תסבירו לי למה להתנתק ? למה??!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
צריך להתנתק מאיזור הנגב המערבי
יעקב אהרונסון,
ירושלים,
21/07/04 09:31
|
רק שנתנתק מהנגב המערבי יש סיכוי שיהיה שקט חבל שממשלת ישראל לא מבינה שחזרה לגבולות 48 זהו הפתרון היחיד הקיים. או מדינה דו לאומית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
על קסאמים בגוש קטיף לא מדווחים
ronny,
תל אביב,
21/07/04 09:29
|
רק כשזה נופל בקיבוץ שמאלני, הקרוב ללב העיתונאים השמאלניים כותבים על זה. בגוש קטיף נופלים מדי יום קסאמים (מעל 4000 עד היום!!) ואת אף אחד זה לא מעניין. שוב הוכח כי דם המתיישבים זול בעיני התקשורת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים הם מקור כל הבעיות
ל.א.,
21/07/04 15:10
|
זוזו משם, אין לכם מה לחפש שם, יש מספיק מקום בפנים הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדובר בקיבוץ דתי שנפגע
ל"ת
קיבוצניק,
נגב מערבי,
21/07/04 11:30
|
|
 |
4.
הקסאם מרחם על השמאלנים העשירים
יוסי,
גושדן,
21/07/04 09:23
|
את ילדי השמנת של הקיבוצים,ידידיהם השמאלנים של הפלסטינים, שהביאו את ערפאת וחבורתו מטוניס, הם מפספסים ,אבל בילדי שדרות הנאבקים לשרידותם היומיומית הם מרצחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא מתבייש ?
כולנו אחים,
ירושלים,
21/07/04 09:49
|
אתה לא מתבייש ? כולנו אחים, גם אנשי שדרות, גם אנשי יש''ע וגם אנשי הקיבוצים.
אגב, הרקטה המדוברת נחתה בקיבוץ דתי.
''אחינו **כל** בית ישראל, הנתונים בצרה ושביה, העומדים בין בים בין ביבשה המקום ירחם עליהם, ויוציאם מצרה לרווחה, ומאפלה לאורה ומשעבוד לגאולה השתא בעגלא ובזמן קריב, ונאמר אמן''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפנות מיד את הקיבוץ
''הרופא הסרבן '',
בילין סיטי,
21/07/04 11:10
|
לא מוכן לטפל בחילים שיפגעו בפעולה למניעת הקסמים כולה נפל לאיזה דתיה וילדיה בחדר שינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
הקבינט התכנס ודן באירוע...
Gabi,
Ashdod,
21/07/04 09:15
|
...והחליטו שאנחנו חזקים וננצח. אם עוד פעם יקרה דבר כזה, אנחנו נגיב בזמן הנכון ובמקום הנכון. למה זה נשמה לי מוכר? האם שמאתי את זה כבר 1000 פעם בכל אירוע? למה לא יורום כמה אשרות טילים ''לכיוון מקורות הירי'' כמו שכל מדינה אחרת הייתה עושה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא תלך ללמוד לכתוב עברית
ל"ת
אני,
21/07/04 15:08
|
|
 |
והחלט: גם איפוק זה כוח!
ל"ת
זמיר,
21/07/04 09:25
|
|
 |
גם אים אתה הבא בטור מחר
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
21/07/04 12:23
|
|
 |
איפוק זה פלצנות יתר.
רפי,
21/07/04 11:08
|
|
 |
מרוב התאפקויות הסרחתם את האזור
ל"ת
רפי,
21/07/04 11:19
|
|
 |
אנחנו נתאפק עד שיגיעו לתל-אביב
Gabi,
21/07/04 10:24
|
ואז נראה להם מה זה כוח איפוק: נמתין עד שיגיעו לקיריה ואם גם אז לא יפסיקו, אנחנו נחכה להם בחו''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשמתאפקים- מתפוצצים. עובדה.
ל"ת
תושב הגטו,
21/07/04 11:38
|
|
 |
די לאיפוק לכו כבר לח'רבן
ל"ת
רפי,
21/07/04 11:20
|
|
 |
2.
לא לפרסם את שם הישוב
יורם,
נתניה,
21/07/04 09:13
|
יפה מאד שלא מפרסמים את שם הישוב . האתר וואלה כבר פירסם זאת וזה חבל. לרקאטה מסוג קאסם אין יכולת דיוק גם בגלל הזויות השונות של השיגור. כמות הדלק. כל ראקטה היא יצור ניפרד. משקל שונה. אבל אולי מישהו שם מודד את זויות השיגור ויכול להבין מהתיקשורת את מקום הפגיעה ולהביא לדיוק בפעם הבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה עוזר להם, חוכמולוג ידען
ל"ת
שוע,
דרום,
21/07/04 09:32
|
|
 |
better know to react
ayef mikem,
21/07/04 10:59
|
ether way no one will move on the left keep's quiet doesent want and its bad for there propaganda pro-falest wat they gona a say now i ask '' its just one'' its look they are waitting to see tel aviv day after day inside the refuges dont you mr saris(d) ,,, h
arafat telling us more clear every time hes means of peace they want and working hurd to get, and they makes up unfortunatly
its a waist of time to try hide it
W A K E U P ! ! ! ! !!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תילמד אנגלית
ל"ת
דני,
תל אביב,
21/07/04 18:55
|
|
 |
1.
למה אתם לא מציינים שמדובר
מוטי,
21/07/04 09:09
|
בקיבוץ סעד? תפסיקו להתחבא מאחורי מונחים כמו '' קיבוץ בנגב המערבי'' מדובר ביישוב מבוסס בתוך תחומי הקו הירוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך זה?
Liza,
Kfar-Saba,
21/07/04 11:28
|
באמת זה היה בקיבוץ סעד? אני לא מאמינה, הייתי שם וזה נירא מקום כל-כך בטוח ומוגן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נדמה לי ש שוסטר מבין ספרדית..
ל"ת
מלכי,
דרום,
21/07/04 09:30
|
|
 |
כמה שאתה מטומטם
ל"ת
אייל,
קיבוץ סעד,
21/07/04 09:19
|
|
 |
מה קרה?
ישראל,
ירושלים,
21/07/04 12:05
|
אלו לא מתנחלים או אנשים קשי יום אז חס וחלילה שלא יפגעו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה חכם?
ל"ת
זמיר,
21/07/04 09:23
|
|