 |
58.
ליאור ליפשיץ וניר אורבך
שלומי,
בני ברק,
24/07/04 23:24
|
אלו שני השמות החמים שמניעים את גלגלי המערכה נגד כולם ובעד אפי איתם. זיכרו את השמות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
אם אפי איתם מקים מפלגה חדשה -
חבר מולדת,
23/07/04 14:32
|
אני עוזב מיד את האיחוד הלאומי ומצטרף כחבר פעיל במפלגה.
אפי איתם - מנהיג ברמה שהעם זקוק לו!
ישר כח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
ממילא כולם כבר התפקדו לליכוד
יאיר,
ירושלים,
23/07/04 09:43
|
במהלך החודשים האחרונים התפקדו אלפים רבים ממצביעי המפד''ל לליכוד. מדובר באנשים שבקלפי מצביעים מפד''ל, והם מהוים חלק מהגרעין הקשה של המצביעים האידואולוגיים. מאחר שלא ניתן להתפקד ליותר ממפלגה אחת, לא ברור כמה אנשים יכוים להתפקד למפלגה חדשה או להוות את גרעין תומכי איתם במפד''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
הלואי - the more the merrier
רפאל,
23/07/04 09:14
|
|
 |
54.
אפי מרגיש ומתנהג כמו משיח
צביקה,
חיפה,
23/07/04 09:06
|
אפי איתם מרגיש ומתנהג כמו משיח. הוא מאד קיצוני בדיעותיו ולדעתי חוטא למפלגת המפד''ל בכך שהוא לוקח אותם הרבה מדי ימינה. אנחנו החברים במפד''ל צריכים להזהר מאנשים כמותו שאינם מאוזנים נפשית ואין להם מנגנוני עצירה או בדיקה עצמית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
המפד''ל לא אמורה להיות מפלגת
ימין קיצוני,
23/07/04 05:10
|
המפד''ל אמורה להיות מפלגה שמייצגת את הציבור הדתי בישראל, לא רק את הציבור הדתי הימני קיצוני. המפד''ל דומה בדיעותיה לאיחוד הלאומי. כיום אין מפלגה שמייצגת את הציבור הדתי המתון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
כורי עכביש עוטפים את המפדל
איכפתניק,
23/07/04 03:40
|
הגיע הזמן אחרי 12 שנים לרענן חזק מפלגה משנות החמישים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
אורלב מונע מפקד-חיב מפלגה חדשה
בנימין,
יש''ע,
23/07/04 01:28
|
כמפד''לניק שמסר בהתנדבות מאות שעות או כמה אלפים עבור המפלגה, אם לא יהיה מפקד, צריך לקרוא לכל התומכים של המפד''ל לרוקן את המפלגה מתוכן ולעבור למצ''ד חזרה- מפלגה ציונית דתית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
אפי, עשה לנו טובה
רונן,
מודיעין,
23/07/04 00:50
|
קח את יגאל ויצחק (ואולי את ניסן) אסוף בדרך את הרב בני ואת הר פייגלין וביחד תרקדו צ'רקסיא כפולה על קבר ברוך בואכה אבו סנינה. עשה טובה אפי, אנו ממש משתוקקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
זאת האמת וכל האמת
אחד שהיה שם,
מרכז,
23/07/04 00:49
|
קבוצת חברים ישבה ודנה ברעיון של לצאת למפקד עצמאי בניגוד להחלטת המפלגה. הוחלט באותה ישיבה לקיים כנס אבל חד משמעית סוכם כי לא יוזמנו שום פוליטקאים. אנשיו של אפי איתפ ברוב חוצפתם הגניבו את אפי לאולם לפתע פתאום ללא סיכום בעניין. הם דפקו את האירוע והפכו אותו לערב של אפי. אנשי לשכתו של איתם, תתביישו לכם רימתם את החברים שלכם. נהגתם בצורה לא הגונה ופגעתם במהלך כולו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
Significance of Eitam's attire
Netanel,
Karkur,
23/07/04 00:33
|
No tie , no jacket opened collar is classic Sabra attire Dark jacket white shirt with tie with cropped but not tidied beard is the attire of the Litvish Hareidi
Dark Jacket, white opened shirt, without tie with a cropped but not tidied bird, is the attire of most iranian parliamentarians
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
פיצול רק יביא להחלשת הימין.
ל"ת
דורה,
רמה''ג,
22/07/04 23:57
|
|
 |
על איזה ימין אתה מדבר?
פפו,
כל הארץ,
23/07/04 06:41
|
סופרמרקט של דעות הנקרא בקיצור ''הליכוד'' נקרא ימין? . או אולי התכונת לדבק מגע שמדביק את אורלב ,יהלום ועוד כמה מלככי פינכה לכסאות הממשלה בראשותו של הסוס הטרויאני שרון , שהוא אינו אלא '' מושתל של העבודה '' ? דחילק, פקח עיניך ותראה : מעולם לא היתה למדינת ישראל ממשלה ימנית. אז את מי התכוונת להזהיר מהחלשה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
הגיע הזמן למפקד
איתן,
מרכז,
22/07/04 23:47
|
לא משנה במי תומכים. לא יתכן שאנשי ציבור ישארו במקומם ללא בחירות. דבר שפוגע בתיפקודם ובאי יכולת של אנשים אחרים להחליפם. מפקד זה היה צריך כבר להתקיים לפני הרבה שנים, וחבל שיגיעו ח''ו לפילוג בגלל אי רצון לבצע את הדבר הבסיסי במפלגה דמוקרטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
קח איתך את אריינע פייגלה בבקשה
יגאל כהן,
22/07/04 23:37
|
ואל תותרו על שומר ברים טוב, שמבין בסלקציות של ברים, ואם כבר אתם במצב רוח טוב, אולי תקחו גם את בחבר שלהם, בנג'מין ניתאי,המכונה קרוק,המכונה תכמן, המכונה ביבי!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
ימנים קיצוניים - הסתלקו מהמפדל
שושנה,
מרכז הארץ,
22/07/04 22:15
|
מוטי יוגב - ימני קיצוני! הרב שפירא - ראש ישיבה של עמומים ומרחפים ! עופו כבר והחזירו לנו את המפדל הישנה והטובה! את ערכי הציונות הדתית האמיתית ולא המשיחית קיצונית(יוגב) והבטלנית(שפירא).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתונים אל תדברו בשם הדת
בחור צעיר,
מרכז הארץ,
22/07/04 23:32
|
יש 2 אפשריות בקשר לשושנה: 1. היא מפאיניקית שמחפשת את המפדל הישנה והטובה שאפשר היה לדרוך עליה והיא נשארה דבוקה לכיסאות. 2. היא באמת מהסוג המפדלניקי שטוב לו שדורכים עליו.
אם באמת היא מפדלניקית שתסתכל סביבה וסביב מכריה על הילדים שלהם, בחורים אמיתיים שמחפשים אידיאלים ולא יכולים להסתדר עם אמיתות קטנות, הם חייבי שידברו אליהם בגדלות ואת זה אפי איתם עושה מצוין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות!
שושנה,
מרכז הארץ,
23/07/04 13:16
|
אפי איתם אינו אלא אדם כוחני ודמגוג. אתה בחור צעיר עם ה''אמיתות'' הדמיוניות שלך אל תלמד אותי על מפדלניקים ישנים שאוהבים שדורכים עליהם ושאר פטפוטי שכל של ילד מגודל ותו לא!תתבגר כבר! מה שאתה עוד לא יודע אנחנו מזמן שכחנו, ויש לנו עוד איזה פרק או שניים ללמד אותך. איתם שפירא והשאר הם חבורה חולמנית ומשיחית שלא רואה את המציאות ובבדאי לא מממנת אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שחצנית
ל"ת
ריקי,
26/07/04 11:12
|
|
 |
43.
כל הכבוד לאפי איתם!!!
ל"ת
שי,
ת''א,
22/07/04 21:22
|
|
 |
42.
הכתב טועה או משקר?
משה כהן,
פתח תקווה,
22/07/04 20:56
|
|
 |
הכותב מדייק
דוד,
דרום,
28/07/04 08:26
|
|
 |
41.
איתם הוא הגורם לדחית המפקד
אופירה,
ישראל החכמה,
22/07/04 20:15
|
הרי אם איתם לא היה מתפלג הרי שאפשר היה לקיים את המפקד אך בפרישתו הוא פיצל את התנועה כך שזה נזק גדול לקיים מפקד בזמן זה כל הכבוד לאורלב שבחכמתו הציל את המפלגה מביזיון שאיתם תכנן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
הלוואי. שישחרר אותנו מעונשו
ל"ת
יהודית,
מפדלניקית,
22/07/04 19:49
|
|
 |
יהודית, את מדברת מתוך בורות
אלון,
השרון,
25/07/04 10:55
|
כל מפלגה שפויה היתה חוטפת את איתם מספיק עם בלוף שמייצגת המפד''ל (גם אני הצבעתי מפד''ל)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הידד ליהודית
ל"ת
אופיר,
רחוק מאיתם,
22/07/04 20:13
|
|
 |
39.
עוד קצין מיותר בפוליטיקה
ליאת,
צפון,
22/07/04 19:35
|
עוד קצין שלא יכול לסבול שמישהו חושב ועושה אחרת. כאן זה לא צבא, בחיים האזרחיים לא חייבים לציית לפקודות שלהם. צריך להעיף את כל הקצינים מהממשלה ומהכנסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
מת לשמוע מה המצע שלה. מעבר לסי
אריה,
22/07/04 19:25
|
מת לשמוע מה המצע שלה. מעבר לסיסמאות. א. שהערבים יתפוגגו? ב. שיישארו לנצח חוטבי עצים ושואבי מים בלי זכויות אזרח? יש גם שיטות מעשיות. ג. שיטת יהושוע בן נון. ''להוריש'' את עם הארץ לפי חרב. או השיטה הרומית. ד . להגלות את כולם. א, ב, ג, או ד ? מה המצע שלכם יקיריי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מפד''ל החדשה: מפד'' לאומנית.
אריה,
22/07/04 19:18
|
לא צריך אפילו לשנות את השם. במקום מפלגה דתית לאומית מפלגה דתית לאומנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מטרת המפלגה החדשה להחזיר אדמות
דן כוכבי,
כפר מרמורק,
22/07/04 19:09
|
|
 |
35.
הגיע הזמן
רפי,
22/07/04 18:38
|
הגיע הזמן שהרוח הרעננה, הבריאה וכן גם הרבגונית של הציונות הדתית תבוא לידי ביטוי במרכז. אינני מאנשי איתם ובדעותי אני יותר קרוב לדיעותיו של אורלב ואולם לא ניתן להתעלם מכך שאפי איתם ניחן באומץ רב. הוא נבחר דווקא בגלל הרצון בשינוי מרענן. אני זוכר את ימי טרום הבחירות שאנשי המפד''ל הבטיחו תחת כל עץ רענן טרם הבחירות שיהיה מפקד. נמאס רוצים לתת הזדמנות גם לצעירים. יש לנו כישרון להרס עצמי. במקום הנהגה חלשה אשר כל שהיא יודעת זה לדחות את החלטותיה כל הזמן ובכל תחום (התנתקות, מפקד) אנו צריכים לרענן את השורות וליצור דור חדש במפד''ל הכולל את כל הספקטרום של הציונות הדתית מתונים יותר ומתונים פחות. אנו ציבור הראוי למפד''ל טובה יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
הייתי שם - זה לא איתם
חיים,
דרום,
22/07/04 18:26
|
כמי שהיה בכנס צר לי לומר כי הכנס לא היה קשור לאפי.
מי שכתב זאת כנראה לא ראה את ההתנגדות הרחבה מקיר לקיר למנגנון ולחבר'ה הישנים.
זה לךא כנס תמיכה באפי !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מה שמנעמי השלטון גורמים לאנשים
gal,
herzelia,
22/07/04 18:12
|
לעשות! כבר לא משנה בכלל מה האידיאולוגיה שלך כל עוד אתה בעל תפקיד או נמצא בכותרות ואור המצלמות! בושה לאן הגענו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אפי פיין הוא הבעיה במפד''ל
דני גולדברג,
ירושלים,
22/07/04 17:43
|
|
 |
31.
פילוג במחנה בשלושת השבועות
במחשבה שניה,
מזרח בנימין,
22/07/04 17:25
|
למרות הסתייגותי מדרך פעולתם של חובבי הכסאות, חשוב גם התזמון. לא ייתכן שבזמן שבו יש להרבות אהבת חינם נצא בהכרזות על פילוג בתוך הבית. תחשבו על נוסחה אחרת, ותתחילו לקדש שם שמים. בשביל כולנו בשביל שתהיה תשועה באב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
המפד''ל צריכה להעיף את האורלבים
דרור,
רמת גן,
22/07/04 17:19
|
אם היא חפצת חיים. דבקותו של אורלב במנעמי השלטון,מבזה את המפלגה שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבחור מהדור הצעיר ,קצת לעורר
ל"ת
מפדלניק מאוכזב,
22/07/04 17:52
|
|
 |
29.
איתם הורס את המפד''ל
סמי,
מרכז,
22/07/04 17:17
|
הוא עוד לא הפנים שהוא מכהן כיו''ר המפלגה אך ורק בעקבות הליכים דמוקרטים (שגם הוא התברר כטעות). מהרגע הראשון שנכנס למפלגה הוא רק מחפש כיצד לפלג. מי הוא שיטיף לדמוקרטיה?, הוא התייעץ עם המרכז האם לפרוש? מעניין אם את המרכז החדש שהוא כל כך חפץ ביקרו הוא כן ישאל שאלות כאלה מהותיות !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אורלב- פוליטיקאי קטנטן
בוחר מפדל,
22/07/04 17:11
|
הגיע הזמן כבר לפילוג בתוך מפלגת ''האם'' של הציונות הדתית. כבר מזמן נראה שאין שום מכנה משותף בין הזרם האידיאולוגי תורני המיוצג על ידי איתם ולוי , לבין הזרם הבעלבתי פשרני חסר האמירה בשום תחום, המיוצג על ידי אורלב ופינקלשטין. נראה שהמשותף בין איתם ל גפני מאגודה או לאלון מהאיחוד הלאומי הינו הרבה יותר מאשר המשותף בינו לאורלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אורלב לא מייצג את המפדל
ל"ת
תומך מפדל,
צפון,
22/07/04 17:08
|
|
 |
26.
לא משנה מה-אסור להתפלג!!!
ל"ת
יורם,
22/07/04 17:06
|
|
 |
מסכים עם יורם
ל"ת
מפדלניק דרומי,
22/07/04 19:55
|
|
 |
25.
אורלב צריך לעבור לשינוי
חיים,
22/07/04 16:33
|
|
 |
שיעוף מהסניף הירושלמי
משה,
ירושלים,
22/07/04 17:55
|
|
 |
24.
זה עונש על ישיבה עם שינוי
שלמה,
22/07/04 16:30
|
יש בורא לעולם מה שקרא עם המפד''ל זה רק בגלל שישבו ביחד עם שינוי גם פריצקי כבר נענש מי עוד בדרך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
יוזמה מבורכת
איתי,
שומרון,
22/07/04 16:26
|
ישר כח לאפי איתם ולחבריו. כאדם לא דתי אני תומך במסגרת פוליטית רעננה ומתחדשת של הציונות הדתית, שתיתן ערך מוסף למאבק על שלמות הארץ והצלת ההתיישבות וירושלים. ואם המהתארגנות החדשה תחבור לכוחות לאומיים נוספים - מה טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
תמיכה בנושא הנ''ל.
גולדי,
חיפה,
22/07/04 16:26
|
אים ספק שיש לעשות מה שהוסכם ע''י אפי איתם שמיצג ציבור ותנועה.כל דיחיה,בכיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
איתם - סוס טרויאני
שש,
22/07/04 16:19
|
מפלגה צבועה ומגלגלת עיניים עלובה . תתפקדו. תתפלגו. ותתפזרו לכח עבר.ב''ה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מנהיגות אפורה
דני,
רחובות,
22/07/04 16:34
|
ובכן המנהיגות האפורה של המפלגה הגתית הלאומית תביא לסוף היצוג של חלק נכבד מהאוכלוסיה הדתית הלאומית בארץ, מנהיגות כושלת ללא אופקים וקטנה , צער גדול אנו מרגישים על ההווה והעתיד של אחד התנועות המפוארות בארץ, חייבים שינוי, ושהמפיונרים יעזבו את המפד''ל ויפה שעה אחת קודם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
זה סופה של מפלגה רודפת כיסאות
ל"ת
אתגר,
רעננה,
22/07/04 16:12
|
|
 |
19.
איפה המפד''ל הישנה שאהבנו?
צפוני,
צפון,
22/07/04 16:10
|
איפה הימים בבני עקיבע שבהם רקדנו במכנסיים קצרים ובסנדלים עם בנות בחצאיות קצרות. חבושים כיפות קטנות ויפות. עם מבט רך ולא רושף, עם חיוך ובלי זעם? איפה הימים של יוסף בורג הזקן ושל זרח ורהאפטיג? איפה הימים שבהם התנחלות הייתה במעלה הגילבוע ולא בתוך תוכם של אוייבינו? איפה הימים ששבהם היינו ''הפועל המזרחי'' ולא מביאי משיח... ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה בושה
אלון,
השרון,
25/07/04 10:57
|
אתה פשוט חילוני עם כיפה האיסורים לא נועדו רק לחרדים השחורים אלא גם לך! מתי כבר תבין את זה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה הימים
ב,
בב,
22/07/04 16:34
|
איפה הימים בהם התביישנו להיות דתיים ורקדנו ריקודי מה יפית מול החילונים - הנה גם אנחנו רוקדים עם בנות... זה לא נורא שאנחנו דתיים, אנחנו גם בני אדם, איפה הימים שבהם עברנו על איסורי תורה מפורשים וזה היה אפילו באופנה, איפה הימים שבהם להיות דתי זה היה עוד דבר מצהד כאילו, נקיים איזה מצוות שבא לנו ומתי, אנחנו הרי יכולים לבחור לעצמנו אילו מצוות מתאימות להיום ואלו לא, והיום, הבנים של אנשים אלו ודומיהם פושטים את הרגל, אוזים גבוהים מאד מהם עזבו את הדת, כי אם אבא רוקד עם בחורות אז למה שאני לא אראה טלויזיה בשבת???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זכותך להיות דתי כזה. באגודה או
אריה,
22/07/04 19:29
|
זכותך המלאה להיותדתי שביתו או אחותו לא רוקדת עם בנים, רק חשבתי שיש כל מיני דרגות של פנאטיות,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שרוקד מעורב הוא לא דתי
אבי,
ירושלים,
23/07/04 03:07
|
נקודה. פעם היו אומרים פשוט: ''חילוני''. היום אומרים'' לא-פנאט''. נו, שיהיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היום כפעם: זה נורא להיות דתי
יוסי,
22/07/04 17:40
|
היום כפעם אתם בוחרים את ה''מצוות'' שבא לכם ומתאים לכם למלא.
היום כאז אינכם אלא כת תימהונית עם מנהגים פגאנים ואכזריות בשם הקודש.
אפיתם כמשל: סהרורי, תימהוני, מסובב. אינכם רוקדים עם בחורות כי עסוקים אתם לחולל עם השטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה הימים - תשובה מוחצת
ב,
22/07/04 16:19
|
אתה פשוט מיזרוחניק של פעם, למה שלא תחזור להיות חילוני וזהו, כי זה מה שאתה? איפה הימים שבהם כמעט לא היינו דתיים(ואכן, הבנים של אנשים כמוך עזבו את הדת חוץ מאלו שהתחזקו, והפכו לדתיים אמיתיים) איפה הימים בהם יכולנו לבחור לעצמנו אלו מצוות נח לנו לקיים ואלו לא, איפה הימים בהם יכולנו לעבור על איסורי תורה מפורשים תחת איצטלת הכיפה המזוייפת שלבשנו, איפה הימים בהם התביישנו לומר שאנחנו דתיים, והיינו רק עסוקים בלרקוד ריקודי מה יפית מול החילונים - הנה, תראו, גם אנחנו רוקדים עם בנות... איפה הימים בהם יכולנו להיות עלובי נפש בגלוי, וזה היה אפילו אין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה נוצחת לחרדיות שלך
דני,
רחובות,
23/07/04 01:44
|
כן המפד''ל היה אחרת ,איפה הימים שהיו קוראיםלנו היהודים היפים שהיינו מתגייסים לצבא [לא כמוך] והיו מתים בשביל המדינה [לא כמוך שממית את עצמך באהלה של תורה] לתורה אין מושל רק אצל היהידות החרדית וכן כמוכם יש בחורים ןבחורות שיוצאים מן הדרך [אתם מסתירים את הכל, ועושים בלילה משאחרים עושים בבוקר] לכו לעבוד תולעים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה ההוכחה - נעשינו פנטאים
צפוני,
צפון,
22/07/04 18:03
|
ב, החרדים גם הם יאמרו שאתה עובר על איסורים. הכל יחסי. ''מזרוחניק של פעם '' זו לא כינוי גנאי אלא שבח. של נעליך, ב, לפני שאתה מדבר על אבות התנועה ומיסדי האידאולוגיה שלה, שאתה וחבריך פירשתם בצורה שגוייה כל כך. המזרוניקים של פעם לא היו עסוקים רק בריקודים, אלא גם ביישוב מדינת ישראל, בתפילה ובלימוד תורה ובמעשי צדקה ובקרוב לבבות עם כל חלקי העם. לא כמוך ושכמותך, שעסוקים בזריעת פירוד ושנאה לכל מי שהוא לא ''משלנו''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה מוחצת לדרככם המעוותת
ה,
ה,
23/07/04 10:25
|
האם אני פירשתי את מייסדי התנועה בצורה שגויה או שמא אתה? כי אולי הרב קוק התיר לכם לרקוד ריקודים מעורבים ולהקדים את עם ישראל וארץ ישראל לתורת ישראל? או אולי הרב קוק התכוון שנשים תהיינה טוענות רבניות - תופעה שגדלתם אתם בבתי מדרשיכם? או אולי הרב נריה התכוןן לנשים נשואות ללא כיסוי ראש הקוראות לעצמן דתיות או לנשערים שאינם שומרים נגיעה??? האמנם???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נקודה למחשבה
יצחק שן זהב,
22/07/04 23:34
|
מתי יגיעו הימים שכל אחד ילמד לכבד את דתו ודעתו של השני. מתי נלמד ללמוד מכל אחד. מתי נבין שאמונה זה דבר יחסי ויש לו שלל גוונים וביטויים. מתי נקבל את זה שיש גם דרך אמצע ושיש שלל צבעים בין שחור ללבן. מתי סוף סוף נכניס לראש שלא כל מי שמקפיד הוא בהכרח פנאט, ולא כל מי שמחפף הוא פלורליסט והומני.
מתי נפנים את זה שאנחנו סה''כ בני אדם, בני חלוף.
אז לפני שאתם מתלהמים תסתכלו על עצמכם רגע אחד ורק אז תגיבו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיטב הגותו של יאיר לפיד
אבי,
ירושלים,
23/07/04 03:09
|
|
 |
יאיר לפיד? אביב גפן?
יצחק שן זהב,
ביירות,
23/07/04 09:33
|
אם לא שמת לב התגובה בסגנון ''מתי יגיעו הימים'' היתה פרודיה על סגנון הגעגועים המזויף ''איפה הימים'' שרבים משתמשים בו אבל אני לא בטוח שהם זוכרים מה היה או בכלל חיו אז.
ההשתפכות הנוסטלגית היא בהחלט נחמדה אבל לרוב היא לא רלונטית לדיון.
אני לא חושב שמי שבעד לשים לב להתנהגות שלו ולאמירות שלו לפני שהוא אומר אותם הופך להיות בעל דעות כשל יאיר לפיד. סה''כ אמרתי שפעמים רבות דווקא אנשים שמשתדלים להקפיד על קוצו של יוד ומהצד השני דווקא אנשים שמתיימרים להיות פלורלסטים הם פנאטים באותה מידה אלה על ערכי הדת ואלה על ערכי הלייט-דת. החשוב מכל שפנאטיות לכל כיוון מביאה לזלזול באנשים שלא חושבים כמוך ובשפת היהדות: בין אדם לחברו
לגבי הסגנון שלי אני מסכים איתך בהחלט אני אכן לא יהודה עמיחי לא דליה רביקוביץ ואפילו לא נתן יונתן אז אתה טוען שהסגנון של אביב גפן שיהיה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אורלב - הפוליטיקאי הקטן
שנדבק לכסא.,
22/07/04 16:09
|
|
 |
17.
כן ליוזמה לא לפילוג!!!!!
ל"ת
גימל בן דלת,
א''ב יהושע,
22/07/04 16:09
|
|
 |
16.
שיחקתם אותה! פרטים היכן?
ל"ת
מני,
אשקלון,
22/07/04 16:07
|
|
 |
15.
יופי תתפלגו
ספי,
22/07/04 16:02
|
|
 |
14.
אפי אני איתך!!!
ל"ת
מוטי,
22/07/04 15:57
|
|
 |
13.
איך מצטרפים?
ל"ת
דוד,
תל אביב,
22/07/04 15:56
|
|
 |
12.
היה מצויין - איך ממשיכים?
ל"ת
הייתי בכנס,
גבעת שמואל,
22/07/04 15:55
|
|
 |
11.
הי חכו לי חכו חכו אני כבר מצטר
ניסן ס...,
מרכז השומרון,
22/07/04 15:51
|
למה לבד תנו לי לעבור ימין ושמאל שמאל ימיןם ואז אחזור
אל תשאירו אותי עם זבולון ובעצם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
פייגלין-ליכוד = איתם - מפד''ל
בני מרכז,
22/07/04 15:50
|
מי שנשאר במפד''ל הוא בדרך כלל מתון בדעותיו.רוב ''הימניים'' מזמן כבר עזבו את המפד''ל ולכן איתם ותומיכיו יגלו להפתעתם שרוב מצביעי המפד''ל מוכנם לפשרות מדיניות מרחיקות לכת. מזל שכל תומכי פייגלין כבר התפקדו בליכוד ולא יוכלו להתפקד במפד''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אל תפגע במנגנון
שאול,
אלקנה,
22/07/04 15:49
|
שנים שאנחנו עובדים על בר מצוות חתונות ולויות- תפסיק עם זה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
הגיע הזמן
ציוני דתי,
ישראל,
22/07/04 15:41
|
סוף סוף קורה משהו. כבר מזמן אנחנו מחכים שיזוז משהו במפד''ל, ואולי הפעם זה באמת קורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אפי איתם- ימני קיצוני
ציוני דתי,
22/07/04 15:36
|
היחידי שסוגר את הדלת למפד''ל חדשה ומורחבת, הוא אפי איתם בעצמו. הוא קיצוני ומעביר את כל כובד משקלה של המפד''ל לעניני שטחי א''י בלבד. במקום שהמפד''ל, תמשיך במסורת שלה ותתעסק בחינוך ברווחה, בעיר וביישוב אנחנו מתעסקים במתנחלים חמומי מוח ואדמות שלאף אחד ממצבעי איתם אין אפילו אומץ לסוע לשם, זו אגב הסיבה שהם מצביעים לו בכדי להשקיט את מצפונם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כהנא מספר 2
בני,
צפון,
22/07/04 15:35
|
כעובד משרד השיכון אני חיב להזהיר זהו כהנא הקם מהאפר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
One can only hope
Nati,
22/07/04 19:26
|
|
 |
5.
הצטרפות למסגרות אחרות, זו הדרך
ש,
22/07/04 15:35
|
קיים כבר גרעין בליכוד - תתפקדו ותשפיעו
בהצלחה ושתלך המפד''ל בדרך כל בשר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רעיונות טובים במסגרות חולות?
שלמה,
יהודה,
22/07/04 17:13
|
זאת הטעות של מנהיגות יהודית בתוך הליכוד. הרעיונות אחלה. אבל אי אפשר לצאת איתם במסר לכל העם כאשר המסגרת מושחתת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
סוף סוף מפדל תחזור לשפיות
ל"ת
מוטלה,
איזור א,
22/07/04 15:34
|
|
 |
3.
ישר כח
ל"ת
יוני,
מרכז,
22/07/04 15:26
|
|
 |
2.
בשטו''מ
שלמה,
יהודה,
22/07/04 15:23
|
לא הבנתי מה היה השקט הזה עד עכשיו. סוף סוף התחלה של התעוררות. אני בדרך כלל לא נוטה לשבור כלים אבל באמת יש מצבים שצריך לנקוט בכלל של ''ישן מפני חדש תוציאו'' אל תחששו לשבור את הכלי הזה. הוא הגיע לסוף דרכו ושום החיאה לא כבר לא תעזור לו. הוא כבר עבר כמה. אני רוצה לראות את אורלב וחבורתו עוברים את אחוז החסימה. יש שלב שאין ברירה וצריך לקבוע מוות. והגענו לשלב הזה. (זאת גם עמדה מקצועית - אני נהג אמבולנס :-))
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מפלגה חדשה
גבריאל,
ים,
22/07/04 15:23
|
במקום להקים מפלגה חדשה תעזור את המפדל ותצטרף לאיחוד הלאומי עם הרב אילון על מנת שיהיה ימין חזק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
good idea
ל"ת
ציוני,
22/07/04 15:56
|
|