 |
31.
אהבתי את תגובה 28
ל"ת
אזרח,
24/07/04 15:33
|
|
 |
30.
שוטר מס' פושט מדים
אברי,
24752052,
24/07/04 11:51
|
קצת על הרקע של שלמה אהרונישקי ראשית הוא הושאל מחיל הנדסה להממשטרה הוא היה חבלן במשטרת ישראל הוא היה קמ''בץ בגדןוד 605 של חיל הנדבסה בין היתר היה מפקדשלי ביחידה הוא אדם ממש 10 תמיד צוחק כל פקודה שלו היתה למעשה בקשה ממש עשר כן ירבו כאלה מפקדים. זה שמצב המדינה היה כזה זו בעית מדינה ולא בעית משטרה . והלואי לכולמנו שיהיה מדפקד כזה . מי שמכיר אותו מחיל הנדסה יוןדע תאמינו לי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
הסיכום של תקופתך מאכזב..
אבי גיל,
24/07/04 10:57
|
|
 |
28.
רנ''צ אהרונישקי - מה עשתה המשט
פ.ע,
23/07/04 14:37
|
1.ארגון ממלכתי בסד''ק כמו משטרה, הוא לא מכבי האש השכונתי.
צריך להכין תכנית יעדים, זה הא-ב של כל משטרה. אבל וזה אולי העיקר, צריך להשיג את היעדים,שאם לא כן - נכשלת. מה היו היעדים בזמנך? השגתם אותם? יוק.
2.איננו יכולים להשתחרר מהתחושה,שכל מה שעשתה משטרת ישראל בתקופתך, היא לרוץ למסיבות עיתונאים. היא עשתה הרבה רעש ולא עשתה כלום.
3. הרבה אוויר והרבה כסף בוזבזו. הנושא,שהעליב אותך היה, אמירה ששיקפה את הלכי הרוח בציבור. אבל בחרת ''להעלב'' באמת שלויימה,אנחנו כל הזמן נעלבנו מכם.
4. עמדת בראש משטרה, שכל מה שעניין את הפרטים בה, זה תנאי העסקתם. לא תכני תעסוקתם, לא השליחות שבגינה פרנסו את משפחותיהם. בכל פעם בראותי שוטר בהמשך הדרך, הלב מחסיר לי פעימה. בכנות ובלי להעליב איש,פחדתי מהטפשות, אשר בכל פעם נוכח שוטר - אני מצפה לה. אין אחד שדיברתי איתו בסביבה שלי, שלא אמר דברים דומים.
4.לצערי, לא הטבעת את חותמך, כפי שמנהל בכיר לעיתים נדירות עושה, בעוד שנתיים יגידו היה מפכ''ל שקראו לו אהרונישקי, כמו שאומרים היה קראוס או היה איבצן, מי שהוא זוכר איך הם נראים? עזוב את זה שלא זוכרים מה הם עשו.
לא זוכרים כי הם לא עשו כלום.
5. המדינה הפוליטיקאים ממנים מפכלים, במשך דורות על בסיס שיקולים זרים. אינני זוכר מה היו השיקולים בזמנך, אבל לחתום על נקיון כפיו ומחשבותיו של בן עמי? לא הייתי ערב למילה שלו בחצי שקל. ודאי לא אערוב להגינותו.
6.המשטרה הולכת מדחי אל דחי, לא עובדים אצלכם, באים לעבודה. נתפסתם לקלישאה, שקוראים לה אינתיפאדה. אני לא יכול להבין מה הקשר,בינה לבין ילדה/שוטרת בגיל הבת שלי, שמקבלת תלונות בחדר תלונות ומתנהגת בגסות, ומהלכת אימים על מי שממתין לשירותי משטרה. למקצועיות איש לא מצפה. אל תגיד לי מקריות, כי יש לי יכולת להפתיע אותך.
7. נכנסת לנעליים מאוד רציניות ומכובדות, דומה אבל, שנחתת לתוך פסטוראליות, כאילו שהתפקיד הוא המטרה. לא התוכן שלו.
8. טעית. טעית בגדול. מפכ''ל חדש צריך לעשות מהפך טוטאלי, הוא עוצמתו אישיותו כישוריו והרקורד שלו, צריכים לעשות משטרה אחרת, כפוף לכך שהם ראויים למינוי וידעו ערב המינוי,שמדובר בגוף בעייתי.
9. איני מתיימר לייעץ לך, שכן דבריי אינם רלוונטיים. אבל, בדחילו, מפכ''ל עם ביצים הוא לא מי שיודע להעלב מאמירה, אלא הוא מי, שיודע להתייחס אליה ובמשך שנה מאז, שנאמרה להקהות את שיני אומרה (במחילה מכבודו של רוה''מ), ע''י הוכחת ההיפך.
10.סליחה איש יקר, אתה אדם טוב יש בך הרבה שקט והרבה טוב ואני בכנות מאמין ביושרך. אבל במקום,שהמבחן הוא מבחן התוצאה ,
לא סיפקת את הסחורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
תסלחו לי - האיש מזיין את השכל
הנתנייתי,
23/07/04 13:44
|
מה שכל ילד בנתניה אשקלון וערים אחרות יודע משטרת ישראל עשתה עצמה כאילו אינה יודעת. שום חקירה רצינית לא מתבצעת אלא אם מדוב ברצח וגם זה לא תמיד או שיש לך בן דוד או שוטר או עיתונאי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אפשר לזיי..את מה שאין לך ?
א.ש.,
צפון,
23/07/04 14:13
|
גם אם חלק מדבריך בהמשך נכונים, להתבטא כך כלפי השוטר מס' 1 במדינה - מעיד כאלף עדים על רמת מנת המשכל שלך, ובעיקר על אובדן מוחלט של ערכי כיבוד הזולת אצלך. אני בוש ונכלם בשביל המפכ''ל מעצם התבטאותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
כל הכבוד
יורי,
דרום,
23/07/04 13:40
|
|
 |
25.
מוסדות השלטון ממדרות הכל
ש.לוין,
23/07/04 13:37
|
לאהרונישקי נפל האסימון ערב פרישתו. מה הוא לא רואה מה עושים ראשי השלטון, איך ממנים יוצץ משפטי ואחרים. ומה קורה בחברות ממשלתיות, ואיך מפילים בפח שר. צריך להפריט את כל הכנסת שכן היא עשויה מאור מושחת עד להחריד. בכולם יש סחי , הם נהנתנים הם כדאייניקים , הם פועלים בשררה, הם עושים רק לביתם, העם וההמון הפקר (מבית מדרשו של ביבי) הם ייסרו אותנו בשוטים ועקרבים ורוצים שנאמר אמן. חייבים להפסיק את זה צריך לעקור אותם מהשורש. לא לאפשר להם לשלוט .העם הזה חייב להתעשט אחרת מרה נוראית תהיה אחריתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרבה אמת והגיון בדבריך !
ל"ת
א.,
23/07/04 14:15
|
|
 |
24.
מקומם!!!
אזרח פגוע,
23/07/04 13:27
|
הלם, הופתע, ההשקעה בבטחון פנים ועוד פנינים, מה הוא לא קורא עיתונים, לא מקשיב לרדיו, לא מקבל דו''חות על מספר הפשעים המבוצעים יום יום????? זאת משטרה של ''עזרים טקטיים'' ששונאת את עבודת המשטרה הקלאסית, פשע/גניבה/שוד/אונס/רצח אם זה לא מזעזע במיוחד - לא מעניין אותה זה שיש מאות אלפי פריצות לבתים/עסקים/מכוניות-יסתדר האזרח לבדו בואו נודה-הכל גניב במדינתו וזאת לא תעודת כבוד לא למשטרה ולא למפכ''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
תודה על שירותך למען המדינה
ל"ת
צוצו,
אילת,
23/07/04 13:09
|
|
 |
22.
איש גדול, לפני הגעת גמד ענק...
ל"ת
ג. און,
23/07/04 12:49
|
|
 |
21.
ברוך שפטרנו מעונשו של זה
אליעזר,
רמת השרון,
23/07/04 12:29
|
מפכ''ל אנמי וצדק ראש הממשלה שאמר על המשטרה ללא בכי וללא נהי . חוץ מתרוצים לא עשה דבר חולשתו הנוראית הביאה את שלטון החוק לקריסה מוחלטת אך לצערי הביאו מפ''כל ''בובה '' אחר במקומו שיביא את שלטון החוק לקבורת חמור בהקדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקשן...שלא מבין דבר.....
תגובה ל-1 מאזרח,
23/07/04 12:57
|
אין לך באיזו מציאות מורכבת עובדת המשטרה ובראשה המפכ''ל...... הצבא לדוגמא רואה הכל שחור ולבן.. ''אנחנו'' מול ''האוייב''.....המשטרה לעומת זאת מתנהלת ופועלת בכל כך הרבה תחומים ''אפורים'' שבתוך האוכלוסיה....בסוגיות כל כך מורכבות כשלא אחת עם ידיים כבולות.....עם תקציבים לא מספיקים....וכתוצאה מכך הנפגע העיקרי הוא האזרח. במציאות הזו ...אהרונישקי תיפקד בצורה טובה...אפילו טובה מאוד וקידם את המשטרה כגוף חושב ומתפתח......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
יוצא בזמן אחריך המבול מתקרב !!
ל"ת
פופאי,
23/07/04 12:18
|
|
 |
19.
לדעתי היו לו תמיד הרבה תרוצים
דורון,
תל אביב,
23/07/04 12:06
|
לא הרשים במיוחד ותמיד פתח את הראיונות שלו בכך שחסר לו כוח אדם. כנראה הוא צודק אבל זה לא סיבה לתרץ כל דבר . ההכרזה על מלחמה בפשע היא נחמדה אבל בתור אזרח אני לא רואה שינוי של ממש . ראיתי אותו בפיינל פור יושב ונהנה ומרחק קצר ממנו ישב רוזנשטיין ונהנה אף הוא. תמונת מצב מייצגת ואופיינית למדינתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
שלמה אהרונישקי
אלון פרץ,
חיפה,
23/07/04 11:49
|
לפי דעתי שלמה מפכל מעולה ואני בטוח שראש הממשלה יתן לו תעודת הוקרה מצטינת . דרך צלחה אדוני המפכל ותודה רבה אל כול מה שעשיתה בשביל מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
משטרה ללא גיבוי....
אילתי1,
23/07/04 10:42
|
החקירה המוצלחת ביותר לא תוכל להגיע לידי מיצוי כל עוד אין יחסי גומלין והבנה ובעיקר גיבוי ואמון מצד מערכות המשפט והפרקליטות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאילתי.מה יש להוסיף
אחד,
23/07/04 12:22
|
|
 |
16.
פרישת אהרונישקי
רזי חולון,
23/07/04 10:35
|
צר לי כי עוזב את המשטרה אדם שכה טרח וכה עמל על בטחון האזרחים. הוא עשה זאת באחת מהתקופות הקשות ביותר בחייה של מדינת ישראל. אני בטח שימצא את מקומו כי איש מוכשר כמוהו אסור לתת לו להתבזבז אני מצדיע לך מפכל המשטרה לו יהיו רבים כמוך ומאחל לך דרך צלחה בכל אשר תפנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מפכ''ל כושל למדי התוצאות מדברות
ל"ת
רפי,
23/07/04 10:22
|
|
 |
14.
Mr nice guy
El/Baz,
Portugal,
23/07/04 10:12
|
Each one is judged by the bottom line i.e:The underworld today is stronger than yr institution.Never had Israel known such a social plague. Crime ,brutality and fraud are omnipresent as well as flourishing .However, U were too nice for handling such a ruthless task
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
המשטרה מפחדת מהערבים בעיר
ל"ת
לודאי,
לוד,
23/07/04 10:06
|
|
 |
כמה שאתה צודק
נטי-בת,
23/07/04 11:43
|
|
 |
אין פחד
קוקי,
23/07/04 10:35
|
יש רק שילטון משוחד, שרק אינתרסטים שלו מענינים את כיסו. חובה להחליף כל 4 שנים את כל חברי הכנסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
תודה
דניט,
חיפה,
23/07/04 09:50
|
תודה לך אדוני המפכ''ל על שירות נאמן ומסור חמדינת ישראל ולאזרחיה. ישר כח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מן הראוי שתוקיר תודה לעוזר שלך
אוהב צדק,
23/07/04 09:22
|
שעשה ימים כלילות למענך . לצערנו תודה זו מילה גסה במחוזותינו. תרבות ''הכושי עשה את שלו'' היא השלטת וחבל שכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
ומי אשם מלבד המשטרה?
שוש,
פ''ת,
23/07/04 08:56
|
שתפקידה לאכוף את החוק, לא להתעלם מעבירות של נהגים כשחולפים על הכביש וכאילו לא שמים לב. למה שלא נהיה למשך כמה שנים כמו סינגפור ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשוש
מוטי,
חיפה,
23/07/04 12:16
|
בלי מילוי חלקה של הפרקליטות ושל בתי המשפט, למשטרה אין אפילו סיכוי קלוש לבער את הפשע .המודל של סינגפור הוא יותר מדי טוב ולכן אין סיכוי שהוא יתממש במדינת חלם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
למפכ''ל שלמה אהרונישקי.
פנינה,
23/07/04 08:54
|
צר לי שהינך פורש עם טעם לא טוב, וקצת עצבות, שמשתקפים מדבריך. הינך צודק חוסר חינוך, לערכים,לאהבת הזולת, לעזרה הדדית,לכבוד האדם,לפירגון הדדי,לכיבוד אב ואם,כבוד למחנך,כבוד לילד וחינוכו, שמירת החוק של העובד, שמירת החוק כלםי המעביד,הערכה לסמלי ארצנו, ערכים להסטוריה של ארצנו ובכלל, הערכה לתרבות ספורט, מוזיקה,ותיאטרון. ואי שמירה על חלוקת העוגה לכל העם. ואי שמירת החוקים בכלל מחוסר חינוך לנתינה, ולא רק ללקיחה ולקבלה... ואתה צודק מאד כאן החינוך בשורשנו חסר. וטוב שישבו אנשים טובים וידענים, ויתחילו כבר לנקות הכל, למחוק העבר. ולהתוות תוכנית חדשה, משותפת לכל הנוגעים בדבר!!! מהתחלה, כאילו עומדים הם לבנות בנין חדש נקי יפה עם שורשים חדשים ואיתנים, ללא חשש, וללא מריחה, וללא תרבות הצבריות הדוקרת כל כך. ולך אני מאחלת שתצא לדרך זו, עם האנשים שירתמו לעשייה החדשה,כהצעתי, לקראת בנית התרבות החדשה, הרי אתה יודע ומכיר את שורש הרע, מתוקף תפקידך במישטרה.אז עלה חיוך על פניך ובהצלחה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
דרך צלחה אדוני המפכ''ל
מזל,
נתניה,
23/07/04 08:48
|
היית רגיש ונשארת רגיש, תמשיך באותה דרך בה התחלת. שיהיה לך רק בהצלחה והרבה בריאות ואושר. מי יתן ויהיו לנו אנשים רבים כמותך במקומות הנכונים שם צריך יושר ורגישות תצליח בדרכך החדשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים לכל מילה !!!
ל"ת
ש.,
חיפה,
23/07/04 14:22
|
|
 |
7.
ועד הקווים האדומים? מותר?
אריה,
23/07/04 08:48
|
ההתבטאות האומללה הזאת מראה שבעצם יש שיתוף פעולה במכללא בין שלטונות החוק לפושעים: כנראה שיש כל מיני קווים בהם לפי תפיסה זאת מותר לפשע להתקיים ולפעול. רצח שופט זה קו אדום, מה עם רצח סתם אחד האדם? זה מותר? גניבה מותר, סמים מותר? (מה זה, קו ''לבן''?), זנות תוך סחר נשים מותר? (מה זה, קו ''כחול''?), הימורים לא חוקיים, זה מותר?. מר אהרונישקי, עם דעות כמו שלך חבל שהיתה לנו למפכ''ל ומזל שאתה פורש. פשע זה פשע ויש קו מפריד אחד בלבד: החוק חסר הצבע. הנושא של קביעת ''קווים אדומים'' על ידי אנשי החוק! בא לציין שיש תחומי פשיעה ''מותרים'' ושהמשטרה ושלטונות החוק מעדיפים לא להתמודד עם זה ואז המשטרה והפושעים חיים בדו-קיום וטוב להם. יש לקוות שאין גם חלוקה ''הוגנת'' של שלל הפשע ''המותר''. או שיש...? נקווה שהמפכ''ל החדש יעשה את קו ההפרדה בדיוק היכן שצריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
בכיין כאחרון השוטרים
ל"ת
לטפל קודם בערבם,
23/07/04 08:45
|
|
 |
5.
הפשע המאורגן חזק יותר מהמשטרה
אלי,
23/07/04 08:36
|
|
 |
4.
ישר כח המישטרה
adinaf1,
23/07/04 08:34
|
שעושה ימים כלילות גם למגר את הפשע, וגם לשמור ולתפוס מחבלים הבאים להורגינו. יישר כוחם של כל השוטרים העובדים בפרך במשכורות רעב ועושים עבודתם נאמנה. בלעדיכם היה רע שיבעתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
תלך כבר בכול מיקרה לא הועלת
כנעני,
דן,
23/07/04 08:30
|
אולי יבוא מפכל יותר טוב ברור שאתה מיתחבר לחבלנים יותר משאר השוטרים כי אתה לא מבין בכלל את צורכי המישטרה במיבחן התוצאה נכשלת אגב ימושחט את הכרטיסים לפיינל פור שילמת בסוף? מעניין אים שוטר פשוט הייה נישפט אצלך על אותה עבירה מה היית אומר. תעשה לנו טובה תלך כבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוצפן....איך אתה מעז??.
תגובה ל-3,
חדרה,
23/07/04 13:07
|
חוצפן....זב חוטם שכמוך.......חסר טאקט....שתוק.....תוריד את הכובע בפני המפכל........ולך אדוני המפכל....ששא ברכה....אל תשים לב לאלו שגם ככה לא מועילים ויודעים רק ''ללכלך''....זה בסדר הם נחותים ושישארו כך.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא חכם במיוחד
אוהב צדק2,
23/07/04 11:13
|
לדעתי אתה לא מבין ולא מכיר בכל הפרטים של מישחקי הפיינל פור אז תברר אותם ליפני שאתה יוצא בתגובות... חוץ מיזה מתי לאחרונה היה פיגוע???? (ואני לא מדבר על ירי על הצירים שבשטחים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פושעים מאוכזבים מגיבים גם?
אזרח מודאג,
צפון,
23/07/04 10:45
|
אתה פשוט לא בן אדם, וחבל שאנשים כמוך מורשים להגיב. כנראה אתה אחד מהעבריינים הכבדים שיעשו הכל להשמיץ ולדכא את החוק. הכל שקוף חביבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה מטומטמת
א,
23/07/04 10:11
|
|
 |
כנעני זה לא ...?
ישראלה,
אשדוד,
23/07/04 08:55
|
מה אתה נובח? אתה לא לקחת בחייך משהו שאסור לקחת? מה קרה קיבלת קנס? מי שלא עושה לא טועה ואתה כנראה בין הלא טועים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראלה יקירתי
כנעני,
דן,
23/07/04 10:29
|
אני לא לקחתי דבר שאסור לקחת עובדה וגם לא קיבלתי קנס חוץ מזה אני כן עושה וסביר להניח שגם טועה כי אני מכיר את המערכת הרבה יותר ממה שאת חושבת ועל בסיס זה מפליצה שטויות באינטרנט אהרונישקי נכשל .הרבה ממינויו הם מקורבים הוא קופף את נושא התקנים באירגון הוא לא גייס שוטרים חדשים לא הגדיל את התקציב אז תעשי טובה תפסיקי לזיין תמוח ותגיבי עיניינית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנעני הוא מישהו אחר
אזרח מודאג,
צפון,
23/07/04 10:50
|
זה איננו שמך, ואתה מתחזה. זכותך להישאר בעילום שם, אבל למה לשקר? אתה חצוף, מתוסכל, ועכשיו גם ברור למה לא גייסו אותך. מי צריך אחד כמוך? רק מתוך כבוד הרשת אינך זוכה ל''ברכות'' שמגיעות לקשקשן כמוך, שמנבל את הפה בלי שיש לו משהו אמיתי לומר. תמשיך להיות מתוסכל, דכאוני, ממורמר וכעוס, זה מגיע לך, וכנראה גם מתאים לך. אנשים כמו אהרונישקי יש מעטים בארץ, ולהזכיר אותך ואותו באותה נשימה זה זיהום סביבתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשך
דן כנעני,
23/07/04 10:47
|
עוד דבר קטן איך זה שמדברים על משכורות נמוכות במישטרה כאשר בדרגות מסנץ ומעלה התנאים ראויים לקינאה סולם התגמול שונה לחלוטין . בהשוואה של התנאים של המישטרה לתנאים של משרתי הקבע הושוואו רק הקצינים הבכירים אז מי יבוא להיות שוטר פשוט שמסכן את חייו כול לילה ברחוב ולא יכול להיתאגד להביע מחאה כי הקצינים שלו לא מעוניינים להציג את בעיותיו ולותר על התנאים המעולים שייש להם לישכה רכבים צמודים טיסות לחול ועוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
יופי, אמרת! נו, וזה הכל...?
ל"ת
משה שפרבר,
מרכז,
23/07/04 08:12
|
|
 |
ומי אשם שהמשטרה נרדמה בשמירה?
ל"ת
ש.פ.,
מרכז,
23/07/04 08:57
|
|
 |
1.
He was the worst general chef
ל"ת
citizen,
23/07/04 08:09
|
|