 |
46.
הגננת והאב
רונה צוקרמן,
24/07/04 23:36
|
לדעתי את האב יש לשלוח לעבוד עם חבלן משטרה ואת הגננת לשלוח לאבו כביר .. בחתיכות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
למה לזלזל ולהגיע באיחור למה?
דידי,
קנדה,
24/07/04 05:17
|
הגננת לא שכחה את הילדה בכוונה זה בטוח. אבל ההורים הסתומים למה צריך לאחר? גם לגננת יש חיים אחרי הגן. וכמובן שהיא לא עשתה זאת בכוונה בגלל שהם איחרו מה הוויכוח פה בכלל. הגננת פה עשתה טעות חמורה. אבל גם ההורים הסתומים למה הם צריכים לאחר בכלל. כל רבע שעה איחור צריך לקנוס את ההורים בכ20 שח לרבע שעה ואז נראה מי יאחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היתה לי הרגשה שאתה צודק
עודד, אוז,
24/07/04 09:40
|
איך שאני קורא את הכתבה אני אומר לעצמי ''לא יכול להיות שגננת היא *כל כך* אהבלה שתשכח ככה ילדה. בטח ההורים שכחו להגיע ונמאס לה''. לא שזה בסדר שהיא עזבה את הילדה. אולי ניסתה ליצור איתם קשר? אולי אמרו שהם בדרך אבל הם אף פעם לא הגיעו? כל זה נשמע לי הגיוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
שירית אור,
24/07/04 06:32
|
נכון מאוד - לצערי ההורים מזלזלים בציבור הגננות - ביום שישי - אנו צריכות לבוא הביתה לבשל, ולארגן - גם את הבית שלנו - ומה עם ילדינו??????? ההורים ממש לא בסדר. נכון, זה גרוע מאוד שילד נשכח - אין עוררין, לכן - התחשבו בגננות גם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה שייך?
ליאור,
24/07/04 09:28
|
יש דף קשר טלפוני וכשרואים שההורים מאחרים אפשר להתקשר ולוודא שהם בדרך ולא קרה משהו חריג!!! להשאיר תנוקת בגן סגור זה מצדיק? גם אם יום שישי וממהרים. היית מסכימה שזה יקרה לילדך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
גוני, 41
אורנה,
23/07/04 23:26
|
מעניין שאת מאשימה רק את האב, ולא את האם. האם גם את פמיניסטית שונאת אבות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
לגוני מ-41
ליאורה,
23/07/04 23:24
|
את מטורפת, ההורים משאירים את ילדתם באחריות של גננת, ואם ההורים מאחרים, אז אולי צריך להענישם ולזרוק את הילד? כשמשאירים ילד עם מטפלת או גננת, יש להיות רגועים שהילד הושאר בידיים אחראיות, כי אם הגננת כה רשלנית, אז בפעם הבאה היא לא תשים לב שהילדה יצאה מהגן אל הכביש, וזה קרה לפני חודש, שילדה בת 4 יצאה מהגן וצעדה ברחובות וכבישים סואנים, האם גם אז הגננת לא היתה אשימה? בתור מורה, אני אומרת לך, שכל עוד הילד בין כותלי הגן או ביה''ס הוא באחריות אותו מוסד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
איזה מן הורים אלה?
מרינה,
צפון,
23/07/04 23:21
|
הורים מאחרים, נמאסתם! גם הצוות החינוכי לא בסדר, אבל אתם, ההורים, אין לכם דין ולא דיין?! תגיעו בזמן!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
ההורים,
24/07/04 20:32
|
שלום אנחנו ההורים של הפעוטה... לא איחרנו.....וממתי אתם מאמינים למה שכתוב בעיתונים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
לא הגגננות לאן אלא ההורים לאן.
גוני,
תל אביב,
23/07/04 21:50
|
אני חלילה לא מצדיקה את הגננת או הסייעת שלא סקרו את הגן לפני צאתן. יחד עם זאת יש אחריות כבדה על האב, איפה הוא היה , למה הוא הגיע אחריי שכל ההורים הלכו על טפיהם... נמאס כבר מההורים שמזלזלים בצוותי הגן ומטילים עליהם את מלוא האחריות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
אילן,
ירושלים,
24/07/04 16:50
|
בכל מקרא גם אם ההורים לא היגעו בזמן או לא היו אחראים זה לא אומר שצריך להיות אטומים ולשכוח תינוק בלול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש מיליון סיבות לאיחור אבל
מיכל,
23/07/04 22:00
|
יש מיליון סיבות לאיחור אבל אין אף לא סיבה אחת לשכחה של פעוטה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת במליון אחוז!!
michal,
25/07/04 14:22
|
נכון שזה מרגיז שהורים מאחרים לאסוף את ילדיהם, אבל לעולם, לעולם, לעולם אין להשאיר ילד לבדו ובטח ובטח כשמדובר בפעוטה. הגננת והסייעת אשמות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
מצד שני...
אבא,
23/07/04 21:42
|
10 שעות בגן נעול ילמדו אותה שיעור באחריות . מצד שני אולי צריך פשוט לשבור לה את הראש, למטומטמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
uziram@netvision.net.il
גןן סגור!,
23/07/04 20:15
|
השיר אומר'' זה לא כל כך נעים לראות גן סגור '' ועשיו ברור למה.
אלקנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
איך אפשר לשכוח ילד בגן???
מיטל,
23/07/04 19:43
|
איך???? מה היא לא יודעת כמה ילדים יש לה תחת אחריותה??? היא לא רואה איזה הורה לקח את הילד ואיזה לא??? פוסטמה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
כולכם השתגעתם???
מעיין,
גוש דן,
23/07/04 19:41
|
אני בשוק מהתגובות כאן!!! מה קורה לכם? כולם השתגעו? נתחיל מזה, שאני בהלם שקיימת אצלכם בכלל האופציה לסגור תינוק בגן. נמשיך בזה שלא קשור בכלל שההורים אחרו, ממתי סוגרים תינוק/ פעוט/ ילד או בן אדם בכלל בתוך מבנה סגור. מוצל או לא מוצל, מה עם שתייה? אוכל? מתי תינוק יכול לדאוג לעצמו? ואם האבא לא היה פורץ לגן? כמה שעות אחרי זה היא היתה מתה. איפה נשמע דבר כזה? יש לגננות אחריות לילדים עד שהוריהם מגיעים. קשה לי להבין איך בן אדם עושה מעשה כזה. רק במדינה מטומטמת כמו מדינת ישראל זה קורה, בהמשך לזה שהורים שוכחים או משאירים בכוונה את ילדיהם ברכביהם. ומה עושים להם? כלום. אותו דבר עם הגננת, במדינה שבה אנסים בקושי מקבלים שנה בכלא, בטח לגננת יתנו רק אזהרה, במקום לשפוט אותה לכלא ולשלול לה את הרשיון (שבטח בכלל אין לה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התחרפנת לגמרי
עודד, אוז,
24/07/04 09:51
|
מה נכנסת לפאניקה? מה הירידות על הגננת?! את מכירה אותה בכלל?? נראה לי שעל ראש הגנב בוער הכובע. אולי גם לך פעם עשו תרגיל מלוכלך כזה כי לא הגעת וניסו להפחיד אותך?
את מבינה, מה שאת צריכה להפנים זה ככה: 1) המעשה לא היה בסדר וצריך לגרור דין משמעתי (את זה דווקא נראה לי שהפנמת).
2) גננות הן לא השפחות של ההורים נקודה. ילד זה לא חבילה שאם לא אוספים אותה היום מהדואר, אפשר יהיה לאסוף אותה מחר. הייתי מצפה מההורים התייחסות קצת שונה לילד שלהם! משאירים אותו שם כאילו כלום לא יקרה! ואם היה קורה? בתור חברת הביטוח של הגן הייתי מאוד שמח לאמר להם ''סליחה, זה לא היה בשעות פעילות, אם הייתם באים לקחת אותה בזמן זה לא היה קורה. אחריותכם''. שיקחו הלוואה מבחינתי לממן הטיפול הרפואי על החוסר-אחריות שלהם.
3) אם להורים לא איכפת מהילדים שלהם, למה שלמישהו אחר יהיה איכפת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
ההורים,
24/07/04 20:28
|
שלום אנחנו ההורים ...לא איחרנו...באנו לגן ב 13:00 והוא היה סגור ומה שכותבים באינטרנט לא נכון...הם לא ראיינו אותנו בכלל!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
AMEN
Guy,
24/07/04 00:32
|
I couldn't have said that any better with out loosing my mind
Only when u have kids you can realy understand what the father was going through
Said Said Said
The gannennet should be put in gail
הגב לתגובה זו
|
|
 |
very good said
daniel,
23/07/04 22:18
|
|
 |
36.
פעוטה מסכנה
האחד,
23/07/04 19:21
|
עכשיו עליה לגדול ולהמשיך ולסבול את הישראלים ומחדליהם. כואב הלב על החיים האומללים העומדים בפניה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
הגננת לכלא!רק ענישה קשה תועיל!
ל"ת
אמנון,
23/07/04 19:20
|
|
 |
34.
עוד שיא ישראלי
ציפ,
רעננה,
23/07/04 19:20
|
זהו עוד שיא אולימפי שהישראלים אלופים בו - הראשון - הקטל בדרכים והשני - אופס, שכחו אותי לא משנה איפו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
נסיון החיים
בר,
23/07/04 19:09
|
יש להפריד בין תפקיד הננת לבין אחריות
של אבא בהגעה בזמנים.
רשלנות יש גם בצבא ובכל מקום .
לכן כל אדם חייב להיות אחראי במקום
עבודתו. ואל תשכחו להיות גננת או מורה
לא קל אבל מי שבוחר בתפקיד כזה חייב להיות אחראי עם כך הכבוד לעבודתם. מי שמקבל תעודה לא משנה הייכן צריך להיות אחראי. אני מאחל לגננת שעובדת קשה. לצאת לחופש אני מקווה שהיא באמת נתנה את נישמתה. לא קל לעבוד עם ילדים בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
תגובה למשה 24
איציק,
23/07/04 19:07
|
|
 |
31.
צריך לשמוע את הצד של הגננת
אתי,
פרוזדור ים,
23/07/04 19:00
|
איננו יודעים את הסיפור האמיתי, צריך לשמוע מהגננת מה בדיוק קרה. שבת שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
not true
amir,
23/07/04 19:25
|
there is NOTHING that Kinder gardeb teacher can say even if the parents did not show up at all, you DO NOT LEAVE THE CHILD LIKE THIS. It is as simple as that. The parents were late, dicided not to show up or what have you, you stil don't leave a child, nontheless a baby behind.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
????????????????
ציפי,
שרון,
23/07/04 19:22
|
אהבלית - מה כבר יכולה הגננת לומר?! למה מה - גם את גננת - גם את שוכחת ילדים בגן או באוטו או בבית?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
יש להעמיד לדין משמעתי את הגננת
שרית,
דרום,
23/07/04 18:58
|
האם לא כדאי שהמדינה הנהדרת שלנו תתחיל להעמיד לדין אנשים שיש בידם כוח ואחריות ולא רק אנשים שאין באמצעותם להתגונן. זה לא ייתכן ששוכחים ילדה בגן ויעברו על זה על סדר היום. אם ההורים אחרו לקחת את הילדה זה גם לא בסדר. אך לשכוח ילדה בגן וללכת לבית כאילו כלום לא קרה. היכן האחריות של הגננת לבדוק שוב ושוב שלא נמצא אף אחד בתוך הגן. מעניין מה היה קורה אילו היו שוכחים את אחד הילדים של הגננת במקום אחר? איך היא הייתה מרגישה. מבזה ביותר שאנשים עם אחריות כזו גדולה ורצינית, ממשיכים לעבוד ''לשמור'' ו - ''לדאוג'' לילדנו. כדאי שפעם אחת ולתמיד ישימו לדברים מהסוג הזה קץ!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
האמת שניהם הגננת והאב צריכים
ירושלמי,
ירושלים,
23/07/04 18:56
|
לקבל עונש כספי גבוהה ,ואולי אז יהיה להם קשה בפעמים הבאות(עד שהילדה תגדל) לשכוח עו את הילדה או ילדים אחרים !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
debil
amir,
23/07/04 22:21
|
even if the father decided not to show up, that stupid woman should have never left the baby behind.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אולי זו דרך חדשה להעניש הורים
נטעלי,
קרית אונו,
23/07/04 18:55
|
מאחרים...ואגב, התמונה כאן לא מתאימה לכתבה,מדובר בפעוטה ולא בתינוקת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חסרת אחריות
נתי,
ראשל''צ,
23/07/04 19:53
|
לדעתי יש להעניש את הגננת בחומרה רבה, ואין לעבור לסדר יום, לתת לה עונש לראוות כל הגננות,שיתנו יותר אחריות, הרי אנו מפקידים את ילדינו בידם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הגננות לאן
אילן,
ירושלים,
23/07/04 18:42
|
מה יהיה אם הגננות האלה לאחרונה איפה האחריות האכפתיות התשומת הלב איפה הגננות של פעם הגננות שלא מקללות את הילד שלא מרביצות איפה הן אותן הגננות אם שמחת החיים והחיוך היום יש [לא כולן ]גננות שלא יודעות את המקצוע גננות שחושבות שחיי הילדים שלנו הם הפקר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסבתא צודקת
סבתא מחנכת,
כפר-סבא,
23/07/04 22:15
|
|
 |
26.
תגידו: הגן בתוך אוטו? אם לא
ל"ת
איזה חום,
יש בגן?,
23/07/04 18:31
|
|
 |
25.
רשלנות פושעת
צבי,
צפון,
23/07/04 18:28
|
אי אפשר להאמין, כמה החיים הפכו זולים בארץ הזאת. אין ספק, זאת רשלנות פושעת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
למה ההורים איחרו
משה,
23/07/04 18:27
|
נכון שהגננת היתה צריכה לקחת את הילדה אליה הביתה ולא להמתין עד בוש לבוא ההורים המאחרים. מסקנה לא לאחר לקחת את הילדים מהגן. הגננת היא גננת לא ביביסיטר להורים מאחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משה 24
ליאורה,
23/07/04 23:29
|
ילדים הנמצאים במסגרת, גן או בי''ס, כל עוד הם נמצאים באותו מוסד, הם באחריות אותו מוסד. הבנת את זה, אדיוט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מומלץ!!!!!
המזהיר בפתח....,
23/07/04 18:20
|
יש לפעול לצימצום האסונות האלה:
א. חיבור הגן לאינטרנט: בגן תוצב מצלמת אינטרנט[ במס' גנים היא פועלת], באופן רציף, כך שאם הורה במהלך היום מבקש לדעת מה קורה בגן, יכול להיכנס לאתר. ב. על עוזרת הגננת לעמוד בשער הכניסה לגן, ולפקח על יציאת הילדים. ג. בסיום יום עבודה של הגננת או\ו עוזרת הגננת, עליה לדווח למוקד בעיריה, כי הגן נסרק, נבדק, ולא שוהים בגן ילדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל23
אלקנה ארם,
אור יהודה,
23/07/04 20:20
|
הרעיון מצוין, נותר רק לקוות שאכן תתהבצע סריקה כראוי לפני שידווח שנעשתה סריקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
בישראל של היום
סתם מישהו,
קולומביה,
23/07/04 18:20
|
עוד יגישו כתב אישום כנגד האב על שפרץ לגן להציל את ביתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-22
רונית,
23/07/04 22:58
|
סוף סוף מישהו ריאלי שרואה מה מתרחש במדינה ''הרשלנית'' חזק ואמץ אהבתי את התגובה העניינית שלך כן ירבו כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
שימו לב שההורים איחרו
אופיר,
23/07/04 18:08
|
איינני מגן על הגננת. אבל זאת תופעה מכוערת שהורים מאחרים בשעות רבות להגיע לגן לאסוף את ילדיהם. בעוד שהגגנות חייבות להשאר ולחכות להורים האדישים שעות רבות.גננת עובדת קשה עם ילדים וכשהיא חייבת להשאר לחכות להורים שלא אכפת להם.היא נתקפת כעס נורא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אופיר 21
דוד,
23/07/04 23:32
|
אם קשה לה, שתבחר מקצוע אחר. עבודה עם ילדים, זוהי עבודה קשה ואחראית, אם איננה מסוגלת לעמוד בזה, שתחפש לעבוד כפקידה, לניירות ולמסמכים לא נגרם נזק אם משאירים אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
what's your point?
amir,
23/07/04 22:24
|
they should implement a rule regarding this...may be the parents have to pay per hour, but stil, she should have NEVER left the child behind.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אפשר להשוות?
עמית,
צפון,
23/07/04 19:16
|
האם לילדה מגיע עונש מוות על האיחור של ההורים? האם צריך להמית את ילדתם של הורים מאחרים? אכן איחור של ההורים לקחת את הילדה הוא מעצבן, אבל אי אפשר להשוות את חומרת הדברים. הגננת ללא ספק אחראית למחדל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
תגובה למספר 4
רוני,
י-ם,
23/07/04 17:51
|
אתה טועה האבא לא אחראי בכלל אני בתור גננת אם הורה מאחר אז יש טלפון ומרימים , הגננת פה לא בדקה את הגן לפני שסגרה ועל הטעות הזאת היא צריכה לשלם וכל אילו שמדברים נגד האב כי איחר בוא נראה אותכם במציו שלו מה אתם הייתם עושים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
לא משנה כמה ההורים איחרו לגן
שוקו,
23/07/04 17:46
|
איזו תגובות מפגרות? מה זאת אומרת למה ההורים איחרו לגן? אולי היו בפקק? אולי היתה להם סיבה ממש ממש טובה לאחר?
זה לא משנה, הם הפקידו את התינוקת בידיים של הגננת וזו האחריות שלה ושלה בלבד לטפל בילדה באותו פרק זמן. יש כל מיני דברים שהגננת יכלה לעשות כששהורים איחרו- לנעול את הילדה לבד בגן זה לא אחד מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
תגובה ל4 5 6
גננת,
י-ם,
23/07/04 17:45
|
אין לכם מוסג על מה שאתם מדברים אני בתור גננת יודעת כמה שזה חשוב לבדוק את הגן אחרי שכולם הולכים לראות שלא השאירו אף ילד בלול או בשרותים וכו.. וגם באוטו שמביאים ילדים לגן מה זאת אומרת להעמיד לדין האב שפרץ לגן, כל בן אנוש היה עושה אותו הדבר כשזה מדובר בילד שלו שיכול למות מחום, וזה שהאבא איחר אז מה! יש טלפון ומרימים להורים ושואלים מה הענינים, כמה פעמים זה קרה לי בגן שהורה איחר מאוד אז הודעתי להורים שהילד בא איתי הביתה וההורה יכול לקחת את הילד מהבית שלי זה לא ענין פה שהאבא איחר הענין הוא ש הגננות פשוט זלזלו ולא בדקו את הלולים או את הגן לפני שסגרו את הדלת, זה רשלנות גדולה מאוד וצריך לשלול את הרשיון של הגן ולהעמיד את האחריות לדין ולתת פיצויים להורים,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
להעמיד לדין את הגננת !!! היה
יובל,
23/07/04 17:40
|
יכול להגמר בהריגה של הפעוטה. טיפש מי שמשאיר את הילד שלו אצל מטומטמת כזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ניסיון לרצח
ilan,
חיפה,
23/07/04 17:17
|
|
 |
15.
שדרוג עובדי המעונות/גנים
סבתא דואגת,
תל-אביב,
23/07/04 17:17
|
כעובדת במערכת החינוך ליגיל הרך בעבר אני חושבת שהגיעה הזמן לעשות בדק בית אולי כדאי לשדרג את איכות המטפלות או להכשירן לפני התחלת העבודהעם פעוטים, תשאלו כל איש חינוך השנים החשובות אצל ילדים הן השנים שאין עליהם כלל פיקוח של משרד החינוך. בחו''ל מטפלות לגיל הרך כולן בעלות השכלה גבוהה ולאחר מבדקי התאמה לעבודה עם ילדים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסבתא צודקת
סבתא, מחנכת ודו,
כפר סבא,
23/07/04 22:12
|
כדבר סבתא אל סבתא אני מחזקת את ידיך. הלוואי ומכאן תצא הקריאה את שרת החינוך לקחת תחת חסותה את חינוכם של הילדים הצעירים, מגיל ידה ולא רק מגיל ארבע-חמש. ילדים בגיל החשוב ביותר, דווקא הם, נמצאים באחריות האנשים הכי פחות מיומנים במערכת, וזו בכיה לדורות. יש להפוך את הפירמידה, להשקיע בגיל הרך ולדאוג ששם יהיו הטובים ביותר, ואז לא יהיה צורך בוועדות לבדיקת הישגי תלמידינו בגילים הגבוהים יותר. כל זאת מעבר לחומרה של המעשה והצורך לחייב את הגננת לתת את הדין על מעשיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא עניין של השכלה גבוהה!
אהובה,
23/07/04 18:33
|
זה עניין של איכפתיות, של קצת הגיון בסיסי. ולא לקחת מישהי 'מרחפת' לתפקיד כזה. זה ממש ממש,לא ייעזור תואר או אפילו שלושה.אם יש מישהי רשלנית,התואר לא ייתקן את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
גננת מפגרת.שישכחו אותה...
ל"ת
חיים,
23/07/04 17:17
|
|
 |
13.
מה יהיה אנשים?
Dימה,
אשדוד,
23/07/04 17:12
|
|
 |
12.
This is a very young child
Tom,
USA,
23/07/04 17:08
|
It is not like its a 2 year old that can hide from the people working there. This child is totally helpless
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
שם של הגן!!!
יעל,
חול,
23/07/04 17:04
|
|
 |
גם אני רוצה מאד לדעת את שם הגן
יוסי,
ארמון הנציב,
23/07/04 17:53
|
כתושב השכונה אני מתכוון להגיש תלונה בעיריית ירושלים על הגננת המטומטמת הזאת ברגע שאדע את שמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הישראלי..
אזרח,
צפון,
23/07/04 22:22
|
אולי אתה רוצה פיצוי כספי, מה זה הטימטום הזה. למה שלא תקבל פיצוי כספי לכל דוח חניה שמקבל אזרח בשכונה שלך... הלוואי שיתבעו אותך כל אזרחי המדינה על המעשים ''הטובים'' שאתה עושה, ולפי ''טוב ליבך'' אני בטוח שיש לך הרבה. רודף בצע....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שם הגן..
ההורים,
25/07/04 16:27
|
קוראים לגן גן עדנה...
נמצא ברחוב מאיר נקר..ארמון הנציב ירושלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
הורים מודאגים
צביקה,
23/07/04 17:04
|
אין ספק אחריותה של הגננת. אולם, שאלה אחת בכמה זמן בדיוק אחרו ההורים המסורים להגיע לגן ??????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה משנה בכמה זמן הם איחרו?
אלי,
23/07/04 18:51
|
נניח שקרתה להם תאונת דרכים והם לא הצליחו להגיע.
במצב כזה התינוקת היתה נשארת בלול עד יום ראשון.
ברור שזה לא בסדר שהם איחרו, אבל זה פשע שנעלו את הגן בלי לשים לב שיש תינוקת בגן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה קשור?
יעל,
לונדון,
23/07/04 17:57
|
וגם אם איחרו ב 10 שעות, משאירים ילד בגן? מה זה עונש להורים על חשבון חייו(הנפשיים או הפיזים) של הילד? מה עובר עלכם אנשים?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
לא לשתוק
ליאת,
נוי יורק,
23/07/04 17:04
|
בתור אמא לחמישה ילדים ובתור גננת אני ממש מזדעזעת מהסיפור. איך יכול לקרוא דבר כזה זה מראה על זלזול הגננת והגןץ אני לא הייתי שותקת על כזה דבר אני מקווה שההורים של הפעוטה יהפחן עולמות כדי לסגור את הגן הזה ולהעמיד לדין את כל הגננות בגן שהיו צריכות להיות שם ולבדוק שכל הילדים הלכו הביתה לפני שהן סוגרות את הדלת. יש להם יותר מזל משכל שלא קרה אסון לילדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ואיפה היו ההורים?למה לאחר לגן?
ל"ת
רונית,
ירושלים,
23/07/04 16:59
|
|
 |
MAYBE THERE AN ACCIDENT,STUPID
ל"ת
YOSSEF,
23/07/04 22:15
|
|
 |
את בטח הגננת המטומטמת
ל"ת
הורה,
23/07/04 21:04
|
|
 |
מה הקשר היכן ההורים ?
רחל,
23/07/04 18:50
|
מה הקשר היכן ההורים גם אם ההורים יאחרו ביום שלם זה עדיין לא מצדיק ולו בהוא זה על חוסר אחריות הגננת . במידה והורה לא מגיע יש להמתין עד בואו ואז למצות איתו את הדין לא עם הילדה . הילדה לא צריכה להיענש במקום הוריה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה שיך? למה להעניש את הפעוט
ל"ת
מיכה,
23/07/04 18:34
|
|
 |
לרונית
משה,
צפון,
23/07/04 18:23
|
שלום רונית. אני מבין ממך שאת מעולם לא אחרת ולעולם לא תאחרי. ומכאן במקום להצביע על האחראי האמיתי,את הולכת לפתרון הקל ביותר ומאשימה את ההורים ! הגננות בכלל פטורות מאחריות מה? מלבד זאת חוכמת הבדיעבד היא חוכמה זעירה אם בכלל ודי לחכימה... שתהיה לכולנו שבת שלום .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתביישי לך
תגובה 8,
23/07/04 17:47
|
עם ההורים איחרו בכמה דקות אז הילדה צריכה למות בגלל זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לשפוט את הגננת הפושעת בנסיון
דחליל,
23/07/04 16:54
|
לרצח . לא פחות !! רק כך היא תלמד !! נבילות של מה שמעניין אותם זה בצע כסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
וזה שהורים מאחרים לקחת את הילד
מהגן, זה בסדר?,
23/07/04 16:50
|
אני לא אומרת שהגננת בסדר אבל לא מכל זבוב צריך לעשות פיל. יש להעניש את הגננת על מעשיה אבל לקחת הכל בפרופורציה. לא להתלהם! חוץ מזה שהילדה נעולה בתוך מבנה מוצל כך שלא נשקפה לה סכנת חיים בכל מקרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
oi idiot....
amir,
23/07/04 22:25
|
such an idiot...........IT WAS NOT THE PARENTS FAULT
הגב לתגובה זו
|
|
 |
AND IF THEY HAD AUTO ACCIDENT?
ל"ת
YOSSEF,
23/07/04 22:13
|
|
 |
איפה את חייה?
מיטל,
23/07/04 19:45
|
כנראה לא קראת את כל הכתבה... היה חום אימיים בגן ושעתיים מאוחר יותר היא לא היתה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשים
משה,
צפון,
23/07/04 18:42
|
אינני מבין אותך לחלוטין! אני נדהם,האם באמת קראת את כל הכתבה או שמא שכחת את כל מקרי הזוועה של פעוטות שמתו בתוצאה מרשלנות קשה של אלה שהיינו אמורים לסמוך עליהם ! כשתקראי את כל הכתבה אנא ממך, אילו היו מגלים את הפעוטה שעתיים יותר מאוחר ...חבל על הזמן! אילו היה הדבר קורה לך אני בטוח שהיית מגיבה אחרת. חכמים הזהרו בדבריכם. שבת שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה נשמע שאת הגננת המדוברת!
דייויד,
ירושלים,
23/07/04 17:53
|
פופורציות?! הנה הפופורציות - כאב לילדים בגן אני מודע שאם אני מאחר לקחת את הילד תוך חמש דקות בעידן הפלאפונים אני או אישתי מקבלים שיחה מהגננת מה קורה, זה לא קורה הרבה ולא אמור לקרות בכלל לגמרי, אבל יש מיקרים נדירים לפעמים יש איחור של חמש דקות ופעם בשנה קורה שהורה נתקע באיזה פקק תנועה או משהו, לי פעם זה קרה והגננת הנחמדה שלנו לקחה את ביתי אליה הביתה למשך חצי שעה וגם נתנה לה ארוחת צהריים! נכון לא כל הגננות כאלו נחמדת אך מי שעובד בעבודה שדורשת התעסקות עם מס' סוגים של אנשים (הורים) צריך לדעת איך להסתדר עם כל מיני מצבים שלפעמים קורים, לדעתי אם זו רשלנות פושעת - יש לשים אותה בכלא ולהעניש אותה גם בעונש כספי, אך אם מדובר בנקמנות של הגננת כלפי ההורים המאחרים, והיא נוקמת בהם ע''י שהיא נועלת ילדה קטנה בתוך גן אז זוהי פשוט מפלצת ולא רק שצריך לפטר והלהעניש אלא צריך לפרסם את הפרצוף שלה בריש גלי שיראו גם את הפרצוף של המפלצת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גברת, תתעוררי!!!
המומה!!!,
23/07/04 17:51
|
גישה כמו שלך היא בדיוק זאת הגוררת לאסונות כאלה. מה היה קורה לו חלילה האב לא היה לוקח יוזמה ופורץ לגן ומציל את ביתו? ספק אם היא הייתה שורדת, כדברי הפרמדיק. גם אז היית מגיבה כך? אמנם הוא איחר אך איננו יודעים מדוע ובכמה זמן וגם אם כן, תתפלאי, אבל ישנה המצאה שנקראת טלפון. לטובתך ולטובת הסובבים אותך, תשני גישה ומהר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
יש לזרוק את האב לכלא!
מיכאל ברגמן,
23/07/04 16:44
|
מה זאת אומרת הוא פורץ לגן? הוא לא יכול לחכות יפה בסבלנות עד יום ראשון בבוקר כשיפתחו את הגן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא צוחקת
אייל,
23/07/04 20:24
|
או שהיא אמרה את זה בצחוק וזה לא נשמע כמו שזה צריך להיות, או שהיא חולה בסדר העדיפויות שלה.
כך או כך אין סיבה להתייחס אל הדברים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מקווה שאמרת את הדברים בצינ
ק,
23/07/04 18:45
|
|
 |
את מפגרת?!
אני,
23/07/04 18:30
|
עד יום ראשון, הילדה לא רק תמות, אלה גם לא ישאר גופה כי היא תתאדה! מה את חושבת לעצמך? מטומטמת!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
people where do they come from
All the stupid,
24/07/04 02:13
|
little common sense would help you understand when a man is cinical. Thill you'll get this little bit of common sense try not to write or say anything in public. At least you did not put your name.
Well Done Michael Bergman.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזו תגובה לעניין?
סבתא,
23/07/04 18:22
|
|
 |
4.
פעוטה בגן
גרשון,
הרצליה,
23/07/04 16:29
|
אבא לא אחראי שמאחר. מה הוא רוצה מהגננת, הרי היא הייתה צריכה ללכת להכין את השבת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה!
הורי הפעוטה,
24/07/04 20:36
|
שלום אנחנו ההורים רק רציתי להבהיר שלא איחרנו לגן אלא באנו בדיוק ב-13:00
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מקווה שאתה מתבדח
ל"ת
יותם,
צרפת,
23/07/04 18:28
|
|
 |
U R STUPID IDIOT
meir yaeir,
boca,
23/07/04 17:48
|
|
 |
אני מאמין שזה נאמר בציניות.
ל"ת
יניב,
ראשון לציון,
23/07/04 22:22
|
|
 |
3.
זה יותר מרשלנות..!!
אור,
חולון,
23/07/04 16:26
|
אייך אפשר לשכוח תינוק בגן ?וחוץ מזה שזה חמור וזו רשלנות פושעת , אין השגחה איזה הורה מגיע ואיזה לא? להעמיד את האחראית בנושא לדין !! זה יכול היה להיגמר באסון !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
איזה זלזול ?
אחמד,
באקה,
23/07/04 16:21
|
ואני יודע מקרה שאחת מהמטפלות נתנה לילדים חומר כלשהו בכדי שהילדים המסכנים הללו ישנו עד מתי ...?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מה יהיה?
מירב,
23/07/04 16:19
|
אין סוף לטמטום במדינה הזו. שלילת רשיון מיידית לגננת + עונש נתון בחוק. כפיים סוערות לאב - קיבלת את בתך במתנה היום.
הגב לתגובה זו
|
|