 |
220.
רעב מביא מלחמה שנאה הסגרעם חומ
החמודה,
13/10/04 22:19
|
אומר אלוהים הכינו את המטפחות , והכינו את המפלגות כי הבחירות מקדימות את כל נושא השואה גטאות במדינת ישראל מה מביאים ממשלה לעם אשר אינו מבין לאן מובילים כולל את הערבים למבוי של גהינום רעב , וישלחו כל אויביכם להרגכם למה נשאל את מושג התפיסה אריק רעב ברוסיה זה קרה שהרעב בהגיע היה מלחמה לכולם תשאל את אמריקה מה קורה שרעבים בסל התרופות בכל סל שגובים מהאדם בצלם האנוש מה קורה הכינו את כלי הכתיבה כי המחר יביא לכולם את הצרה הגדולה כמו תמיד לכולם =סבלנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
219.
מה היינו אומרים אם היו מגרשים
ל"ת
יהודים מאזור,
באירופה....?,
28/07/04 01:41
|
|
 |
218.
מה הקשר לדתיים?
לא מזוהה,
ארץ ישראל,
27/07/04 23:52
|
תסבירו לי בבקשה, אבל לאט כי אני לא מבין טוב, מהו הקשר שבין הידיעה הזאת למדור יהדות. כבר אמרו את זה קודם לפני, שהשם יהדות הוא נורא יומרני למדור ההתנחלויות אז עכשיו אתם באים ומוכיחים את זה. היו בהפגנה אלפי חברה' שלא דתיים בכלל והיו גם אלפים ואולי מאות אלפים של דתיים שלא באו והם גם לא היו באים אפילו אם רועי שרון היה מאיים עליהם. יש לכם עוד צ'אנס, לפני שיברחו לכם כל הגולשים, הפכו את האתר לבית לכל מי שחשקה נפשו ביהדות רחבה, לא רק התנחלותית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
217.
כל הכבוד לכל מי שבא!
ענת,
מרכז,
26/07/04 17:25
|
כל הכבוד לכל מי שבא! בעז''ה נצליח ונבטל את גזירת הטרנספר ליהודי גוש קטיף!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
216.
תגובה 188 - דיעה חכמה
המבין יבין,
26/07/04 12:44
|
|
 |
215.
130000 מתוך 6000000.זה רוב?
אריה,
26/07/04 08:27
|
אבל בלי ספק נוכח מיעוט המכנה המשותף בינכם לבין שאר העם מגיעה לכם אוטונומיה. שלוש מדינות לשלושה עמים !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא אומר!
שושנה,
דרום,
27/07/04 00:37
|
לא כל מי שנגד תוכנית ההנתקות בא לשרשרת. עובדה! אם כווווווולם היו באים (הצודקים- המתנגדים לתוכנית המטופשת מכל) היה רוב מתנגדים! ועוד איך היה רוב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על שנאת חינם חרבה ירושלים
טל,
ירושלים,
26/07/04 17:55
|
אחת ממטרות השרשרת היא האחדות בעם. די לפילוג ולשנאה! גם אם אתה נגד אנחנו באותו העם. אל תסכים אבל תכבד דעות שונות משלך. ערב ט' באב על שנאת חינם חרבה ירושלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם להפגנת השמאל מגיעים מאה אלף
ירון,
חיפה,
26/07/04 14:57
|
ולימין מאתים אלף, אז כנראה שרוב העם ימני. (גם לפי המשטרה לשמאל הגיעו מאה אלף ולימין למעלה ממאה ושלושים אלף).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בטוח שרוב העם עם גוש קטיף
ל"ת
הייתי בשרשרת,
נהריה,
26/07/04 09:38
|
|
 |
בכל מקום אתה מכיש?
שרון,
26/07/04 08:53
|
שישה מיליון זה כולל ערבים???הרוב בעם היהודי ימני. גם אם תחשוב ותספר אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
214.
הייתי שם - מרשים
אילן,
26/07/04 08:25
|
שוב רואים את שותפות הגורל ואחריות משותפת בין תושבי רעננה,קרית שמונה, אילת,גוש קטיף וכול' זה הדבק שלנו וזה סוד הצלחתנו. יש לשמור על המומנטום כדי להפוך אירוע זה להפיכת הקערה על פיה בדעת הקהל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
213.
עבוד-לנו
פקק-תנועה,
קרקית-ביאליק,
26/07/04 07:41
|
אם-עם-ישראל-היה-מסוגל-לשמור-על-אחדות-עצמו-לאורל-כל-ההיסטוריה-שו-ושומר-על-מתנת-אלוהים-שקיבל-הכל-היום-היה-נראה-אחרת-ויהודה-ושומרון-היו-בידנו-אבל-זה-לא-המצב-לצערנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקשיב
מישהי,
קרית שמונה,
26/07/04 15:18
|
אתה ממש אופטימי אם אתה תחשוב שהארץ הזאתי היא שלנו ולא של הערבים ולא משנה מתי היינו מאוחדים ומתי לא..אז אולי כן רק בזכותך הארץ לא תינתן להם.. אבל אם תחשוב ככה ותיתן להרבה אנשים לחשוב ככה הארץ שלנו והיא שלנו...תינתן לערבים... מקווה רק לטוב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
212.
השרשרת human chain
mike,
New Jersey,
26/07/04 03:45
|
פה במדינה לא מסתכלים על זה ,הם כבר יודעים את התשובה לפני זה.!!!! שרון לא רואה את כל ההפגנה הזאת ממטר זה לא democracy פה זה dictatorship אבל אני עדיין אוהב את הארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
211.
הלוואי שתצליחו!!!!
ל"ת
טל,
26/07/04 00:17
|
|
 |
210.
התגשמות
דביר,
אשדוד,
25/07/04 23:46
|
נבואות אחרית הימים תקראו קצת במקורות שלנו תעיניו מה כתוב שחור על גבי לבן על תקופתנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
209.
גירוש יהודים פשע גזעני ואנטישמ
ל"ת
אורלי,
25/07/04 23:42
|
|
 |
208.
תראו איזה כוחות יפים יש בנו .
ג.ג.א.,
25/07/04 23:34
|
שרשרת מאוחדת. שרשרת שמסמלת את נצחיותו של עם ישראל. שרשרת שמראה את הקשר הנצחי של עם ישראל לא''י , לירושלים , לכותל ולמקדש . ממש זכות להיות חלק מעם שכזה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
207.
מרשים . פשוט מרשים .
ל"ת
גלית,
25/07/04 23:31
|
|
 |
206.
YNET הוא המצנזר בגדול
מאיר יוסקוביץ,
25/07/04 23:27
|
תסתכלו על כמות תגובות השמאל לעומת מיעוט של ימניים ובהשוואה לאתרים אחרים הדבר בולט. אני כמעט התייאשתי מYNET. גם נדיה מטר כתבה על כך באתרים אחרים. אריאנה מלמד העורכת שם היא שמאלנית קיצונית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
205.
שרשרת-הזדהות נגד ניתוק ''קטיף''
ה.מ.,
פ''ת,
25/07/04 23:25
|
א. יש לרשום בספר השיאים של ג''ינס את השרשרת החיה של יהודים ציוניים הארוכה בתבל בכל ההיסטוריה. ב. שרון קח הספר וחזור לביתך ב''שיקמים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
204.
מספר המשתתפים
צבי,
25/07/04 23:19
|
בהפגנות שמאל (שכמובן בכדי לגייס אנשים צריכות הופעות אומנים) מצוטטת ההערכת המארגנים על מספר המשתתפים ואילו בהפגנות ימין תמיד את הערכת המשטרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
203.
די לומר פינוי! זה גירוש טרנספר
ואירופה שותקת,
25/07/04 23:08
|
|
 |
202.
אין פה וויכוח
מי,
ירושלים,
25/07/04 22:53
|
כשמדברים על ארץ ישראל צריכים לדעת שכ-ו-ל-ה אבל כ-ל א-ר-ץ י-ש-ר-א-ל שייכת אך ורק לעם ישראל ואנו חייבים להחזיק בה בכל כוחותינו כי ''אין לנו ארץ אחרת'' ולעולם לא תהיה ומי שחושב שיש לאחרים זכות לקחת מאיתנו את אדמתינו הוא טועה ב-ג-ד-ו-ל וחבל עליו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
201.
אתם האמת, כל הכבוד!
יהודה,
רמת אביב ג',
25/07/04 22:52
|
|
 |
השררת-נגד ההתנתקות-טרנספר יהוד
אלמונית ז.,
שומרון-ארץ י,
31/07/04 23:51
|
לא מספיק רק לדבר, צריך לקום ולעשות במיוחד מאיזור מגורייך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
200.
כל הכבוד!!!
ל"ת
אבי,
25/07/04 22:33
|
|
 |
199.
זה היה פשוט מדהים להיות שם
חיים,
גבעת שמואל,
25/07/04 22:18
|
הייתי שמח להחזיק את הידיים גם לאלה שבחרו שלא להגיע. הייתי שמח להחזיק את היד לכל יהודי. לצערי, החזקתי ידיים רק לכ-200,000.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
198.
גכעעכגעגכעעגכגגכע
קקה ופיפי,
עלי,
25/07/04 21:35
|
|
 |
שימו לב
חי,
שדרות,
25/07/04 22:09
|
קיראו את התגובה ושימו לב לאשיותו הנעלה כפי תגובתו כך מראהו ואשיותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
197.
כל הקקה
תתני החמוווד,
עלי,
25/07/04 21:32
|
|
 |
פה מנקה את הזבל הזה ...
ל"ת
חשבתי,
שמישהו,
25/07/04 22:55
|
|
 |
196.
לאסתי (185) מה כוונתך
תעשו את העבודה,
השחורה במקומ,
25/07/04 21:31
|
ב''העם אתכם''? זו בעיה של העם, זו אינה בעיה פרטית של תושבי גוש קטיף. זה פשע נגד העם היהודי. היית בשרשרת? כנראה לא! וזאת הבעיה. כל מאות האלפים, אם לא יותר, שיושבים בכורסאותיהם מול מסך הטלויזיה ואומרים - כל הכבוד, במקום להגיע ולהבהיר את דעתם! מגרשים יהודים מארץ ישראל! את הבנת את זה? מגרשים אותך! מה פירוש ''העם אתכם''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך...
מישהי,
קרית שמונה,
26/07/04 15:22
|
את ממש לא מדברת נכון היא כותבת ככה כנראה שהייתה לה סיבה לא לבוא..היא לא חייבת למדינה הזאת כלום..כל אחד שהיה בשרשרת עשה זאת כי הוא יכל לבוא..וזה שהיא מעודדת ומעריכה את מה שעשו זה כבר משו...אם היא לא תעריך מי יעריך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
195.
כל הכבוד
גדי,
עלי,
25/07/04 21:29
|
אני חגי מאוד מרוצה מיזה מהמיתנחלים כל הכבוד להם ישר כוחם נרם יאיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
194.
חשוב לקרוא - דברים מן הלב
נדב,
י-ם,
25/07/04 21:24
|
כל המדינה הזאת צריכה להתבייש בתיקשורת שלנו. הכל שמאל. אי-אפשר להודות פעם שהימין ניצח. תמיד לטרפד, תמיד לשקר, להרוס, לטנף ידיעות. זה פשוט מגעיל. בשרשרת היום עמדו למעלה מ-150 אלף איש. המשטרה עצמה אומרת 130 אלף. אבל מה? החדשות במהדורה המרכזית הערב בטלויזיה נפתחו כך: ''כמאה אלף איש...''. חוצפה, צריך לנדות את ערוצי התקשורת האלו שחוששים להביא את האמת לידי הצופים. דבר נוסף לתקשורת הישראלית: מספיק לדון אם תיהיה סרבנות בפינוי או לא, איך יתבצע הפינוי ומתי. תדונו בנושא החשוב יותר. לא בצד רוחני. בצד המוסרי. איך המדינה מסוגלת באופן מוסרי לעקור תושבים מביתם, שבו הם מתגוררים כבר שלושה דורות, שם הם גדלו, שם הם התחתנו, שם הם ילדו בנים וגידלו אותם, ולהבדיל, לצערינו, הם קברו שם את הנפגעים מהפגועים הקשים. די! די לתקשורת שמלאנית. די! כולנו יחד, ערב תשעה באב, נתאחד עם ישראל חי! אהבת ישראל בנשמה! שרשרת לא מפרקים. את גוש קטיף לא מפנים. בע''ה הכל לטובה. שיהיה לכל עם ישראל צום קל. ויהי רצון ויבנה בית מקדשנו ויבוא משיח צידקנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
193.
ועכשיו . . . שני מיליון חתימות
YZ,
25/07/04 21:18
|
|
 |
192.
הסמאל מפסיד ובגדול
ל"ת
יריב,
25/07/04 21:11
|
|
 |
191.
220,000 CAME !!!!!!!!!!!!!
amir,
25/07/04 21:04
|
|
 |
190.
סהרורים באמצע היום? כנראה שלא!
עבדול מחמוד אעל,
ווקבארה עוז!,
25/07/04 21:02
|
הבעיה של הסמול שלא אכפת להם מכלום! וזה ההבדל בין הימין לשמאל. ההבדל שהאנשים האלה מוכנים לצאת מהבית כי זה חשוב להם. לכם לא אכפת באמת. ואני לא מדבר שלא אכפת לכם מארץ ישראל. אלא שפשוט לא אכפת לכם מכלום. אתם פשוט חבורת אנשים עייפים שממש לא מעניין אותם עקרונות ואידיאלים. הרי מצידכם אתם מעדיפים לגור באמריקה. הרי שם יותר טוב יותר כסף(אולי גם בגלל זה אתם לא מסוגלים להבין אדם שמציאים לו פצויים ודירה בת''א והוא מעדיף להישאר בחור שלו בגוש קטיף). אתם פשוט חסרי עקרונות. תעשו שרשרת ויטואלית. כמו שעשיתם את ההפגנה הוירטואלית שלכם... אתם לא מסוגלים לכולם. כי לא אכפת לכם מהכיבוש. פשוט זה נראה לכם יותר נוח, אבל הרי אתם לא באמת תעשו משעו. רק לסרב פקודה מקסימום. שב ואל תעשה. חבורת עצלנים חלשים שכומבכם. באמבק הזה רק החזק ינצח!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני סופר ימנית ונהנתי לקרוא את
צלפית,
26/07/04 08:26
|
התגובה שלך. סוף סוף גם אתם רואים את פרצופו האמיתי של השמאל. לשבת על התחת בחדרים ממוזגנים, לדבר שעות דברי הבל ורעות רוח. ולהרוג איש את רעיהו. ממש יופי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
189.
זו שרשרת של העם הנצחי
ל"ת
יהודי,
25/07/04 21:02
|
|
 |
188.
אין מצב שהיו פחות מ-200,000
מאיר,
פ''ת,
25/07/04 20:49
|
מדובר ב-100 ק''מ (עם כל הסיבובים מדובר ביותר מזה). וצריך לקחת בחשבון שביותר משליש השרשרת היו כ''כ הרבה שעשו שלישיות ורביעיות. המשטרה עדיין חושבת שהיו 30,000?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואילו פלסטינאים היו 1,000,000
צביקה,
אור יהודה,
26/07/04 21:10
|
בהפגנה גדולה ומתמדת שהתפרשה על שטח (כמה מפתיע) הרבה, הרבה יותר קטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה
Avi Ecuador,
25/07/04 22:03
|
שהשמאל יודע לספור בשלשות רק שמאלנים או פלסטינים. העיקר שהשמאל רוב והעיקר שהרוב כשהוא מצביע נגד שרון הוא מיעוט. אם שרון היה ישר והגון לא רק אי אימון היה רואה אלא רואה שלעם אין אימון בו והוא פשוט לא רוצה אותו, ובעיקר אלה שהצביעו בשבילו. היום השמאל שמקווה ששרון יעשה לו את העבודה ויזרוק אותו בהזדמנות הריאשונה שלא יעשה את רצונם, תומך בשרון בשעה ששרון אם היה היום באופוזיציה היה עולה על בריקדות נגד השמאל שהיה חס וחלילה מעיז לעשות את ששרון עושה. היום שרון בשלטון הוא אסון. משל יותם מתלבש בול עליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גג 70 אלף- לא יותר
רז,
רמלה,
25/07/04 22:02
|
אורך הציר, כולל הסיבובים (הרי אף אחד לא העלה על הדעת שמדובר בקו אווירי...) 90 קילומטר. בהערכה גסה, כל מפגין פורס את ידיו למטר וחצי בממוצע (ואני נדיב). תחלק ותגיע ל-60 אלף. תוסיף את השלשות והרביעיות שלך, כולל צ'רקסיה כפולה לאורך הציר, תגיע גג ל-70 אלף. מה קרה, שכחו בימין מתמטיקה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משטרת המחשבות
יעקב,
פ''ת,
26/07/04 12:42
|
המשטרה סופרת את המפגינים כמה שהיא יכולה וברור שהם סופרים לפי החוקים שלהם ותוך כדי הבלטת הזהות הפוליטית שלהם (שמאלנית) ומפחיתים מלאן אנשים, ובכל זאת, כשהם הגיעו למסקנה ש-30,000 זה לא הגיוני הם שינו את זה, כדי שזה לא יהיה מגוחך. אתם מאמינים להם עכשיו? (אני לא).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטר וחצי כל אחד?
בעצם נוכחת,
25/07/04 23:49
|
רז היקר! ראשית, אף אחד לא עשה תרגילי אקרובטיקה ונמתח לאורך מטר וחצי (בוא נגדיר את זה ככה- לי היו 30 סנטימטר להתפרש על פניהם, וזו לא היתה משימה קלה...). אל תשכח שהיו שם גם ילדים, שהם נפרשים על פני שטח הרבה יותר קטן... בקיצור, בואו נעזוב את המתמטיקה- היה מפגן יפה שהעביר את המסר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני הייתי בשרשרת
תושב חלם,
26/07/04 16:33
|
לא היה לי מקום על המעקה של הכביש, כי פיניתי את המקום לאמא שלי, אנשים עמדו צפופים, נאמר 30 ס''מ כמו שהנוכחת ההיא אמרה, לפי התיאוריה שלך רז, לפי מטר וחצי לבן אדם יוצא 60 אלף איש. אז אם ניקח בחשבון 30 ס''מ לבן אדם. אז מטר וחצי חלקי 30 יוצא 5. תכפיל 5 ב 60 אלף, יש לך 300 אלף בכיף. אז על איזה גג של 70 אלף דיברת ? קח לך גג עליון של 300 אלף. אז היו ''רק'' מעל 130 אלף איש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון היו 5,000,000
ל"ת
מתמתיקאי,
25/07/04 21:18
|
|
 |
187.
לאיתמר אורבך הדפ*ר
אורן,
25/07/04 20:37
|
רוב העם תומך בהתנתקות. על איזה רוב שמתנגד להתנתקות אתה מדבר? רוב המתנחלים? רוב הקיצוניים שכמותך? גועל נפש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאיזה התנתקות אתה מתכוון?!
Avi Ecuador,
25/07/04 21:22
|
להתנתקות מהערבים בכפר הירוק? להתנתקות מהשכל וההגיון? ועם תלך מעזה פתרת בעיה? אני ממליץ לך להתחיל לפתור את הבעיה מהקו הירוק ומשם להמשיך לשטחים מכיוון שעם ההתחלה שאתה חושב שאתה עושה אתה משאיר לך ולעם ישראל את הסוף ואני לא מתכוון לסוף הבעיה אלא לסוף של עם הארץ וארץ ישראל. ודרך אגב מה מפריע לך שיהודים ישארו שם ויצביעו לפלסטין. אתה מפחד שיהיה שם נשיא יהודי? ולמה הם צריכים ללכת משם או לפחד משאהידים או שצה''ל יגן עליהם? למה לא צריך צבא פלסטיני שיגן על הערבים בקו הירוק או פנות אותם ולמה אין שאהידים כמוך שמאימים עליהם, למה אתה לא צריך לעשות מילואים בארצות הברית בכדי לשמור על יהודים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
186.
יו
ל"ת
מושקא,
25/07/04 20:35
|
|
 |
185.
כל הכבוד לכם!!! מעריצה אתכם!!
אסתי,
ירושלים,
25/07/04 20:25
|
המפגן מעורר הערכה רבה ואני מקווה שהוא יעשה את שלו. האמת שלא האמנתי שהמבצע המסובך הזה אכן יצא לפועל. מקווה שכל המאבק לא יהיה לחינם. חיזקו ואימצו! העם איתכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
184.
היה מהמם!
טל,
רחובות,
25/07/04 20:12
|
כל עמ''י היו!!!!!!!!!!!!!!! לא ניתן את גוש קטיף! חזק ונתחזק בעד אחינו!! ושנזכה בעז''ה לבניין הבית השלישי במהרה בימינו אמן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
183.
לצאת מגוש קטיף- לא חלק מישראל
אדיר,משמרתצעירה,
מפלגת העבודה,
25/07/04 20:11
|
על מנת לשמר את רב היישוב היהודי ביהודה ושומרון יש לבצע ויתורים וליצור חציצה פיזית בין האוכלוסייה היהודית לאוכלוסייה הערבית. אין פתרון אחר. שטחי גוש קטיף לא היו חלק משטחי ישראל ההיסטורית ולמען גורלנו כמדינה יהודית חזקה יש לצאת משם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדיר, כמה עובדות
יוני,
רמת גן,
26/07/04 15:58
|
בגוש קטיף לא חי אפילו פלסטיני אחד, ומאז אוסלו עזה כבר לא בשליטתנו, לצערי. גם בגליל, להוציא את אצבע הגליל , יש רוב מוחץ של ערבים. רוצה לצאת גם משם?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תן את הבית שלך
ישראל,
26/07/04 12:10
|
לתת בית של מישהו אחר זה מאוד קל הציונים הראשונים היו נדבקים בכל פיסה מארץ ישראל כי ידעו שרק כך נוכל לחיות בארץ הציונית החילונית פשטה את הרגל וכבר לא מאמינה בזכות היהודים על ארצם חבל !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצאת ממ. העבודה, לא חלק מישראל
ל"ת
ד,
25/07/04 22:21
|
|
 |
כדי לשמור על ה...
חי,
שדרות,
25/07/04 20:39
|
לצאת מכביש עכו-צפת ומהציר סגדלה מעיליה כדי לשמור על הרוב!!! כדי לשמור על מה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you could leave israel dump
koby,
sharon,
25/07/04 20:36
|
we don't need you man. Go to Ramala and seat with Arafat
הגב לתגובה זו
|
|
 |
182.
כל הכבוד ! להתראות בגורמט הבא.
ל"ת
איציק,
שדרות,
25/07/04 20:10
|
|
 |
181.
מחר יעשו השמאל
Avi Ecuador,
25/07/04 20:00
|
הפגנה בכיכר רבין שיזמינו אולי את מייקל ז'קסון ויציעו בחינם סנוויצ'ים, יגידו שיש להם מצעד אהבה, יגידו שיש להם רוב. תארו לעצמכם שיצטרכו לצעוד לנגב ולעשות הפגנה שם, כנראה הרוב ביילין יח''ד עם שרון יגיעו לבדם וינאמו לרוב בקול קורא במדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה ובגדול!!!
חי,
שדרות,
25/07/04 20:49
|
אתה טועה הם יארגנו מצעד אהבה יביאו את כל החנטרישציה בנוסף לכמה מילילים עם כמה מחלילים יכריזו עשו אהבה לא מלחמה יבטיחו שידור ישיר וכ לחושפת פופיק ודד תגיע לכיכר בסיום יוכרז כי 400000היו במיכרז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
180.
דבר המפרנס
קשה יום-טוב,
דירת שיכון,
25/07/04 19:58
|
כשרוב עם ישראל עמל מדי יום ביומו לפרנסתו ולקיומו הדל והאפרורי בפרברי הערים המחניקים והזנוחים לרוב...טובלים כמה וכמה אלפי סהרורים לרוב אוכלי חינם המתגוררים בנופי ירק ווילות פאר על אדמה גזולה לא להם,ואשר ברוב ימות השנה עתותיהם משום מה תמיד פנויות לאיכלוס מאחזים זמניים, עצרות בכיכרות ערים דחוסות,הפגנות הפנינג המוניות,טובעים ומטביעים את הארץ בשלטים וסטיקרים המופקים בנדיבות ובסטייל,ומוסעים מאתר לאתר באוטובוסים ממוזגים מזוגגים וממוגנים, על מיטב מחלצותיהם וטפם המטופח והמאובטח..טובלים ונוטלים ומנצלים ללא בושה כספי ציבור אדירים, שיכלו להיטיב עמנו , עלובי החיים וטרופי הטרור. האין עליהם כל עול פרנסה כשאר הבריות,מלבד עזרת השם...????תמהני..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טרוף טרור?
המומה,
25/07/04 23:56
|
יש לי הרבה מה להגיד על מה שכתבת, אבל נקודה אחת זעקה! לקרוא לעצמך טרוף טרור זו פשוט הגזמה. תנסה לומר לילדים שנפגעו מטיל הנ''ט הערב או לאבי משפחת חטואל עד כמה אתה טרוף טרור, אולי הם באמת ירחמו עליך... די עם הרחמים העצמיים, כל אחד מאיתנו בעל נטל, ומה שבטוח שלך לא גדול משלהם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסירות
תמר,
ירושלים,
25/07/04 21:39
|
האנשים הללו לא משקיעים את כספם בטלויזיה ווידאו ומלונות ומסעדות, ואינם מבלים את זמנם בקניות בקניון המקומי או ברכילות על כוס קפה או בקריאת עיתון הבוקר. הם משקיעים בילדיהם, בבית פנימה, באוירה שמחה ותומכת ומעודדת, בעבודה בחינוך, חקלאות, היי טק, משפט, אמנות ובכל תחומי החיים בישראל. הם אכפתיים גם לאחרים, ומתוך ערבות הדדית זו, משקיעים מזמנם ומרצם וכספם לבוא ולהתנגד לגירוש יהודים מביתם. הישובים בגוש קטיף קמו על חולות שאף ערבי לא רצה כי לא יכלו לעבדה. האדמות לא גזולות מאף אחד, והגיע הזמן להפסיק את ההסתה נגד המתישבים. הגזמתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקטע?
מתנחל גאה,
ישראל,
25/07/04 20:57
|
הרגע חזרתי מהשרשרת האנושית ה-מ-ד-ה-י-מ-ה שהייתה מרגשת, ושיקפה הרבה מאוד! ופתאום מגיע מר ''קשה יום'' וטוען, כמו בן אדם צר אופקים (כמו?) שאנחנו, שגרים ב''שטחים'' חיים לנו בוילות, ועושים חיים משוגעים, בזמן שהוא, שגר בעיר הגדולה, טורח למחייתו, ויורק דם על גרוש. טוב אז רק שתדע, שה''וילות'' וה''חיים משוגעים'' גם באים מיריקת דם. גוש קטיף היה אך רק חולות שבאו ליישב אותו, והיום לאחר פיתוח והשקעה של עשרות שנים, הגוש משגשג והאנשים חיים ברמת חיים גבוהה, שבנו ב10 האצבעות שלהם. אז אם יש בעיה, ואם יש תלונות, אז תקח גם את 10 האצבעות שלך, ואולי, יום אחד, גם אתה תהיה ''אוכל לחם חסד''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבר המפרנס
קשה יום טוב,
25/07/04 22:35
|
אכן עוד יום מ-ד-ה-י-ם !!! של טיול כיף,שירה ,וריקודים בחייו העולצים של מתנחל מסופק...ובעזרת השם ! בעצם הייתי מת להשתתף בשמחתך המתרוננת והצוהלת לולא הייתי צריך להיות בעוד כשבע שעות על אוטובוס ראשון לפרנסתי...בתקוה שלא יתפוצץ עלי, כתגובה לחינגה המדהימה שלך ושכמותך ,אחי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה סתם רשע ותמה(ו)ני
ירון,
אור יהודה,
25/07/04 20:19
|
אתה יכול להגיד מב שאתה רוצה על אנשים אלה , אך הדבר האחרון שאתה יכול לאמר עליהם זה שהם אוכלי חינם.אלה הם אולי אחרוני הישראלים שלא מעניין אותם רק עצמם . אם היו אוכלי חינם היו בורחים תמורת פיצוי מוגדל מגוש קטיף . לעיתים חושב אני כמה קיבוצים ומושבים בתוך הקו הירוק היו מוכנים להתפנות תמורת פיצויים מוגדלים בשל אינטרסים אישיים . אתה כאמור יכול לא להסכים איתם אבל אין ספק שמאבקם מעורר הערכה בשל העובדה שהוא נובע מאהבת ישראל וזה הדבר היחידי שמנחה אותם . ללא קשר תאמין או לא , למרות הכל אני בעד תוכנית ההינתקות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
179.
כל הכבוד חבל שלא הייתי שם
שירלי,
רעננה,
25/07/04 19:58
|
אי אפשר להישאר אדישים לנוכח המוני אנשים אידיאליסטים שבניגוד לרוב העם, הם לא עסוקים רק בעצמם אלא גם עוסקים בערכים נעלים. הלוואי על כולנו, מוסרת את תמיכתי והערכתי הרבה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
178.
130,000 -חסרי אנושיות!!!!!!!!!
מלאך,
25/07/04 19:56
|
|
 |
אתה ושכמותך הם חסרי האנושיות!
שלמה,
ישראל,
25/07/04 20:39
|
טרנספר של אלפי יהודים מאדמתם זה מעשה חסר אנושיות! וזה גם פשע מלחמה!!
אין בכלל ספק, שתוכנית ההתנתקות, אם חס ושלום תבוא לידי ביצוע, תביא לגרוש אלפי יהודים מאדמתם ולמסירת אדמתם לאויב הערבי, היא תביא לטרור ערבי רצחני ברחבי הנגב ולרציחתם של יהודים רבים שם, היא תהפוך את שדרות, אשדוד, אשקלון וחלקים נרחבים של הנגב למטרות נוחות לירי הקסאמים ולטרור ערבי רצחני !!!
לכן, אתה ושכמותך הם חסרי האנושיות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תארגן לאחים הפלסטינים שלך
Avi Ecuador,
25/07/04 20:11
|
הפגנה כזאת נגד ערפאת שנוכל אולי לחשוב אם אתה רציני אולי אבל למה להקים את פלסטין ועוד להפוך את צה''ל ; צבא הכנה לפלסטין של היום שמקריב קורבנות לבניתם והופךאת עצמו לרע, עושה להם את העבודה ומקריב קורבנות?! לך אתה תגן עליהם ותקים להם מדינה, אולי תשלח את הבן שלך שיהיה בריא שם ולא קורבן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כששנים אומרים לשלישי...
שמאלן נאור,
25/07/04 20:04
|
|
 |
אז אולי תבין שאתה שיכור
ל"ת
Avi Ecuador,
25/07/04 20:22
|
|
 |
177.
הסיקור התקשורתי
סטיב,
ים,
25/07/04 19:55
|
אני מתביש כאזרח מדינת ישראל מההתעלמות הטוטלית בתקשורת מההפגנה הכי מקורית ונוגעת ללב שהתקימה היום! עוד ידובר רבות על התעלמות מאורגנת זו. אני אמנם לא השתתפתי בהפגנה ואין דעתי כדעתם, אך קצת פרגון לאנשים שרוצים לפנותם מבתיהם ומנחלתם ואינם מגיבים בהתלהמות ו/או אלימות אלא בשירה....
כל הכבוד, כה לחי, יש לכולנו מה ללמוד מאנשים מיוחדים ויוצאי דופן אילו!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100%
דרושה חקירה,
בנושא,
26/07/04 02:16
|
הם לא סיקרו את ההפגנה ובקושי דיווחו עליה בימים לפני ... והיום גם בקושי דיווחו... פשוט מדהים. אולי אני קצת נאיבי אבל פשוט לא האמנתי שהם מסוגלים לדחוק את זה כל כך הצידה. כוחם של טייקוני התקשורת... יש מישהו שמסוגל להסביר את ההתעלמות המכוונת ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
176.
ISRAELI IMPERIALISM
E.R.,
25/07/04 19:54
|
Tomorrow we'll have Aparthaid in Israel. Is that what we want? To be as South Africa was
הגב לתגובה זו
|
|
 |
175.
השתתפתי עכשיו בשרשרת! היה מדהי
משה,
ירושלים,
25/07/04 19:52
|
היה פשוט יפה! כל ירושלים היתה מלאה בגגל זה! כל הכבוד לכם אחים יקרים מגוש קטיף, אני איתכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
174.
ישראל היפה!!!
ל"ת
היה גם אתה,
ישראל היפה,
25/07/04 19:46
|
|
 |
173.
שרון תלמד !!!מחאהיפה ושקטה
ל"ת
צוצו,
אילת,
25/07/04 19:41
|
|
 |
172.
אשריכם ישראל
ל"ת
חים,
ירושלים,
25/07/04 19:40
|
|
 |
171.
כל הכבוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
עם ישראל חי!!!!,
25/07/04 19:38
|
|
 |
170.
הכי מצחיק, שהשמאל לא מבין שהוא
ל"ת
המיעוט פה..,
25/07/04 19:31
|
|
 |
169.
אינשטין אולי יגיד מילה ?
טייס לא סרבן,
25/07/04 19:27
|
כאשר 130.000 שמאלנים מפגינים בכיכר מלאכי ישראל , ''מעריב'' כותב: רבבות הפגינו , כאשר מספר גדול יותר של נאמני המדינה היהודית מפגינים , ''מעריב'' סופר אלפים ....אינשטיין לא היה אנטי-ציוני ?, לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
168.
not even twenty percent
HOMELESS,
usa,
25/07/04 19:24
|
not even twenty percent of the Israeli. defying the will of most people in Israel. The mitnachlim the minority that dictate to the ROVE not even twenty percent not even a FIFTH COLUMN. not the biginning of the deomcracy but the end of it. matzada beith at our doors steps
הגב לתגובה זו
|
|
 |
167.
שרון יבין את המסר העם ישראל?
ל"ת
ביבי במקום שרון,
25/07/04 19:18
|
|
 |
166.
Leave and leave the keys
HOMELESS,
USA,
25/07/04 19:17
|
Whwn its over and you leave Gaza, please leave the key on the front desk of hotel Palestine. I hoped you enjoyed it. The Palestinians did not
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Palestinians
Ilana,
Beit Shemesh,
25/07/04 22:09
|
When the Palestinians were offered a fair peace they chose to use violence, hate and war instead . The Palestinians are their own enemy. Why don't you ask Mr. Arafat where all the money has gone that was handed to the PA???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
165.
כל הכבוד! המחאה מוצדקת!!
ל"ת
משה,
תל אביב,
25/07/04 19:16
|
|
 |
164.
אריק תתעורר, א''י מחזירה אהבה.
אריאל הישן,
25/07/04 19:14
|
|
 |
163.
זו ההזדמנות-סגרו השערים לשטחים
tyty,
25/07/04 19:14
|
כולם בדבר המטופש הזה אפשר לסגור את השער לשטחים ולנתק עוד היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
162.
שמאלני הגיוני
חייל מרפיח,
25/07/04 19:13
|
צריך לצאת משם ומיד! כשמאלני וחייל המשרת שם כבר שנתיים, לא צריך לתת שום פרס לטרור ואם צריך אז יש להפגיז כל מחבל עד השמים! צריך להתנתק ומיד! לא בגלל יפי נפש שצועקים נגד כיבוש ואז מתפלאים למה הצד השני לא אוהב אותנו חזרה, אלא בגלל שאין כל הגיון לשמור על מקום כזה!!! בקושי 6500 יהודים גרים בין 1.2 מליון פלסטינים, ואלפי חיילים נהרגים בשביל שהם יוכלו להמשיך לגור שם!! אם אני הייתי גר בעיר עם עוד 20 יהודים בין 5000 פלסטינים עוינים, הייתי בורח משם חזרה לציבילזציה, ושיאכלו את עצמם... אדראבה אם המדינה היתה מציעה לי פיצויים!!! חובה לצאת ומהר, לא בגלל הכיבוש ובלי קשר לעם הפלסטיני, אלא בשביל שאנחנו נוכל לחיות בצורה נורמלית!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חייל ברפיח כמו שאני קרוקוד
ל"ת
קרוקודיי דנדי,
25/07/04 21:05
|
|
 |
זכותך. אבל העובדות שלך...
משה שפרבר,
מרכז,
25/07/04 19:46
|
זכותך להביע דעתך, ואתה עושה זאת ביושר רב, ואני מכבד את דעתך, אף על פי שאיני בטוח שאתה חייל המשרת שם. ולמה? כי כתבת ''ואלפי חיילים נהרגים...''. אם מלה כזאת נפלטה ממך, אז אולי אתה צריך לחשוב שוב לפני שאתה כותב, ואם לא נפלטה, גרוע שבעים ושבעה. ועם זה, כל חייל שנופל הוא כאב ואסון. אבל זו חיותנו פה, לצערנו. בלב המדינה איננו בטוחים, לצערנו, ולקוצר ידה של הממשלה על כל זרועותיה. ואם הגליל עדיין בידינו היום, הרי זה בזכות שמונה אנשים מגיני תל חי בשנות העשרים של המאה שעברה, שעליהם קרויה קרית שמונה. היה שלום והצלח בכל דרכיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
161.
המגיבים נגד מתנחלים רובם ערבים
עידו,
25/07/04 19:12
|
פורסם בעיתונות שיש ארגון ערבי שעוסק בשליחת הודעות שמאלניות קיצוניות באתרי החדשות תחת שמות יהודיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
bla bla bla
ל"ת
HOMELESS,
USA,
25/07/04 19:30
|
|
 |
צודק ערבים במימון ארופאי
ל"ת
צדק,
25/07/04 19:15
|
|
 |
160.
לסגת מהכל
אזרח,
מרכז,
25/07/04 19:11
|
צריך לסגת מכל השטחים הכבושים כולל של 1948, להחזיר להם את אדמתם,אנו נלך לגלות,כי שם נוכל לייחל ולהעריך טוב יותר מהי מולדת ,הכתוב מכוון לשמאלנים. ולאלה בשרשרת, אני עמכם חיזקו ואימצו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
159.
We Love you, Good Luck
ל"ת
George Alish,
25/07/04 19:10
|
|
 |
158.
כמו שהם משבשים לנו לחיות
קובי,
25/07/04 19:01
|
|
 |
לך מכאן אם קשה לך לחיות בארץ.
ל"ת
:-),
25/07/04 19:10
|
|
 |
157.
היום אני יהודי מאושר
כפיר,
25/07/04 18:58
|
שרון תתעורר כי עם ישראל ימשיך גם בלעדיך יש לך עוד סיכוי להתעורר אחרת תרשם בספרי ההיסטוריה של העם היהודי בתור מי שנטש את אדמתו והפקיר את עמו ונשען על משענת קנה רצוץ בדמות גורג בוש לא לשכוח אנחנו בנים של מלכו של עולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
156.
ניסנית היא לא בגוש קטיף
שמאל לוחם,
אלי סיני,
25/07/04 18:57
|
ניסנית שוכנת בצפון הרצועה צפונית לעיר עזה גוש קטיף הוא שוכן דרומית לעיר עזה
התנחלויות מנקרות עיניים ומונעות מאלפי ערבים את הגישה לים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תבלבל את המוח
כן כן,
25/07/04 19:18
|
ומה יהיה תרוץ הבא של הערבים? פליטים? יפו, חיפה? אם ערבים רוצים שלום - ישובים יהודיים צריכים להישאר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
155.
כמו ב-95
יש לי,
פלאש בק,
25/07/04 18:57
|
בקיץ חסמו כבישים והסיתו...והסיתו... בסתיו רצח ''עשב שוטה'' את ראש הממשלה ובאביב ביבי נבחר רוצים להתערב שזה מה שיהיה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ב 95 הסית השב''כ
oscar,
25/07/04 19:54
|
|
 |
154.
מסר חד לשרון,לך הביתה
ל"ת
ליכודניק,
25/07/04 18:54
|
|
 |
צודק...
ליכודניכית,
25/07/04 20:01
|
|
 |
153.
בוואלה מצנזרים את תגובות הימין
ל"ת
הם מפחדים,
25/07/04 18:53
|
|
 |
אותי,צנזרו בYNET!!! תקראו!!!
רוני,
יהוד,
25/07/04 20:38
|
אחרי פעמיים,שלא פירסמו תגובות ימניות-מינוריות שלי,עשיתי את הניסוי הבא:ביקשתי מחבר לישלוח תגובה ימנית,מיד בפירסום ידיעה,ואחרי חצי שעה!... אני שלחתי הודעה שמלאנית קיצונית(קראתי למתנחלים -ר''ל-סרטן) ותוך רבע שעה,ההודעה שלי פורסמה,ואת של חברי,ראינו אחרי קרוב לשעתיים..... מיד שיניתי את דף הבית שלי,למעריב. ואולי בהמשך אני פשוט אתחבר רק ל: WWW.A7.ORG
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אותי צינזרו בלי סיבה אז מה?
ל"ת
....,
25/07/04 22:23
|
|
 |
ועוד איך נכון! ולא פעם ראשונה.
ל"ת
מגיב קבוע.,
25/07/04 19:41
|
|
 |
לא מסכים איתך
ל"ת
אזרח,
מרכז,
25/07/04 19:13
|
|
 |
הרי רוב התגובות שם משמאל
שוקן מפחד,
25/07/04 19:20
|
|
 |
בגלל זה שמם הוא: ''ו - אללה''
שב''כניק,
26/07/04 12:52
|
|
 |
152.
אין ערבים אין פיגועים!!!!
דורון,
מגדל העמק,
25/07/04 18:51
|
הרבי מליובאוויטש הזהיר עוד לפני עשרות בשנים שפינוי ישובים יביא טרור לארץ, והנה אנו רואים שכל דבריו התקיימו מילה במילה עד לאחת ועכשיו עוד רוצים לתת לערבים חצי מדינה מה אתה רוצה [זה שמתנגד לשרשרת] שהטילים שלהם יפלו ליד ביתך במרכז בצפון ובדרום??????????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
a silly photo
Marvin,
25/07/04 18:46
|
of stupid adults , waisting tax payers money & our youth life to prop up a tiny group of not so gentlemen farmers, living on stolen land and befiting of government purse & the cheap labour of poor thai workers. In other words: The land is not paid for Not even Eretz Israel The Labour is Thai Wages- UnderpaymentFor their ill gotten gains, they want the nation to sacrifice it's boys.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
shut your face!!!!
creepy face,
lisbon,
26/07/04 01:29
|
|
 |
150.
בקשה
תום,
25/07/04 18:44
|
אם אפשר לבקש מהחבר'ה להשאר במקומם... יהיה קל יותר לפנות אותם בבוא העת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
בעד יציאה משטחים כבושים אך
דנה,
ת''א,
25/07/04 18:43
|
לפחות מדובר בתגובה תרבותית מקובלת
מקוה שכל הגילויים על בינלאדנים נוסח ההתנחלויות יתבררו כרעיונות שוא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
148.
אי אפשר שלא להתרשם. כל הכבוד!
ל"ת
שני,
רמת שרון,
25/07/04 18:40
|
|
 |
147.
למה זה תחת ''יהדות''?
אני,
25/07/04 18:39
|
זה קשור לחדשות הארץ ולא במדור פנימי. כל האתרים שמכבדים את עצמם מדווחים על זה בדף הבית וכאן זה בחדרי חדרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
אף אחד לא מסוגל לארגן כזה דבר
חנן,
רמת גן,
25/07/04 18:29
|
|
 |
145.
להסיר את שיקוץ ההתנחלויות
אביעד,
מצפה בגליל,
25/07/04 18:29
|
שמהווים מכשול לשלום ומנציח את ''על חרבו יחייה''...די למחסומים ,די לכיבוש,אנחנו לא רוצים להפוך לעם ששולט על עם אחר לנצח...עופו מההתנחלויות ותסירו את בתיכם המשוקצים בחבלי האיוש ועזה...הציונות שלי והיהדות שלי אינה דרכיכם. ואם אתם ציונים אמיתיים -בואו כמוני ליהד את הגליל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיקרה לביתך מה שאתה מאחל לאחר!
ל"ת
מקיים משאלות,
25/07/04 19:11
|
|
 |
יהוד הגליל
אבי,
תל אביב,
25/07/04 18:45
|
ל ''יהד'' את הגליל... זה לא כמו לכבוש את הגליל? אתה רוצה שאנשים יעזבו מקום מגורים אחד בכדי לשרת מטרה גזענית לשמה?? אני חושב שאתה לא חושב מספיק בנושא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאבי-בגליל אנחנו חיים בהרמוניה
אביעד,
מצפה בגליל,
26/07/04 06:34
|
עם שכנינו הערבים..ויהוד הגליל זה מטרה לאומית...ולא גזענית..תצא מהבועה שלך בין הירקון לים ובוא לבקר אותנו בגליל ואולי אז תבין למה יש צורך בהתיישבות יהודית בגליל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמשוקץ זה אתה
אני,
25/07/04 18:41
|
מי שלא מבין את הערך של כל סנטימטר מארץ ישראל, הוא בעצמו משוקץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לקדש אדמה וסנטימטרים?
משה,
נתנייה,
26/07/04 06:31
|
עוד מעט תקדש לי את הסנטימטרים של הזקפה שלך...כי מה שיש לך זה זיקפה לאומית..והשזקפה קיימת השכל בתחתונים..:)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
כל הכבוד למשתתפי השרשרת
נועם,
25/07/04 18:28
|
|
 |
143.
לצאת מעזה!!
הראל,
נתניה,
25/07/04 18:27
|
|
 |
לצאת מנתניה!!!
חיים,
ירושלים,
25/07/04 18:56
|
מי קבע שישיבתנו בנתניה ובכל מקום בתחומי הקו נירוק גורמת פחות למות חיילים מאשר ישיבתנו בחבל קטיף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בנתניה נהרגו יותר יהודים מקטיף
אילנה,
בית שמש,
25/07/04 22:19
|
בנתניה נהרגו יותר יהודים מאשר בחבל קטיף. באמת כנראה צריך לצאת מנתניה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
על כל מפגין 5 תומכים בבית
ל"ת
גאה בכם,
צפון,
25/07/04 18:26
|
|
 |
לפי מה שאתה אומר
....,
25/07/04 20:08
|
130000*5=650000 650000/6000000=0.11 בערך כלומר רק 11% תומכים בהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
מאה אלף מול 6 מיליון
רונן,
פ''ת,
25/07/04 18:24
|
|
 |
השרשרת תמנע את 6 המיליון הבאים
אחד מהמיליונים,
25/07/04 18:45
|
אם אתה לא רוצה שנהיה שוב חלק מששת המליונים של השואה הבאה אז כדאי שתתחיל לחשוב בהגיון
ב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזק מאוד ! רק חבל שהעם
אחת שאכפת לה,
25/07/04 19:58
|
היהודי לא מבין את מעמדו בעולם ומה יקרה לו בלי מדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
בימים קשים
בעז נאמני,
בית-שאן,
25/07/04 18:24
|
בימי חורבן אלה יש משהו מאחד.אז כל הכבוד.למרות שאני לא שם אני איתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
תוסיפו תגובה לשרשרת ב97
בעד ההתנתקות,
25/07/04 18:23
|
|
 |
138.
שרשרת אנושית במקום גדר הפרדה !
מוטי,
25/07/04 18:22
|
|
 |
137.
שרשרת אנושית ???
ל"ת
רוני,
25/07/04 18:21
|
|
 |
136.
והעיקר שעם ישראל יתקע בפקקים
ל"ת
שלום,
25/07/04 18:21
|
|
 |
135.
לא ניתן לימין הסהרורי להכתיב
נועם,
ירושלים,
25/07/04 18:21
|
די כבר להתיישבות בחבלי ארץ שנויים במחלוקת...שני העמים ברובם רוצים פשרה אמיתית ולחיות בשלון ביחד..לא ניתן למאה אלף פנטים להרוס לנו את הבית השלישי. רובי ריבלין מנזה לעשות הון פוליטי וקורע את העם...עדיף לקרוע חלקי אדמה ולא לקרוע את העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם רמת אביב שנויה במחלוקת!
משה,
תל אביב,
25/07/04 19:08
|
להלן דוגמא של ישובים בארץ ישראל ''ששנויים במחלוקת'': רמת-אביב שזו שיך-מונס, הרצליה-פיתוח שזו סידני-עלי
האם אתה מתכוון לסגת גם מהתנחלות רמת-אביב ומהתנחלות הרצליה-פיתוח ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Got to turn over to Palestinia
HOMELESS,
USA,
25/07/04 19:46
|
Got to turn over properties to the Palestinians regardless to its location What its coming to at the end of the day.If madoubar ba palestinas private estates regardless to its location.it will be turn over to its owner without removing you out of there only then you will pay the rent what we call arnonna in hebrew to the palestinais owner...this is besicaly the conflict once resolved we all live ba nakhat va shalva but as long as you people put greed ahead of compramize its then its your lost vahaval al kol yom she holleph next I although homeless I recomand one state to two people Only u need a lead with a YIDISH A COPE al haktafayim ONE SECULAR STATE TO TWO PEOPLE Pashoutto ka mish ma o
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Throw us all to the sea
Sarit,
25/07/04 22:17
|
You would like to see us in the sea. Wouldn't you???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Palestina = Jordan
Israel,
Israel,
25/07/04 20:23
|
|
 |
אפשר לחשוב שאי אפשר
....,
25/07/04 22:25
|
לעבור את הגבול טרנספר רק יקשה עלינו להלחם באירגוני הטרור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
הרוב המוחלט של העם רוצה התנתקו
שמואל,
עפולה,
25/07/04 18:20
|
|
 |
133.
עם ישראל בגדולתו!!
ל"ת
יהודי טוב,
25/07/04 18:18
|
|
 |
132.
רוב העם יוצא לרחובות
מטה הרוב הדומם,
חיפה,
25/07/04 18:18
|
ממשלה נבזית. רוב העם יוצא לרחוב . אריק לחווה, לגדל 2 הילדים, וגורי אריות. יום יבוא ומדינות העולם יכבשו החווה נוסח עירק. אריק יגדל זקן ויבדקו לו השיניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
אם כל הצער והכאב
טלי,
כפר סבא,
25/07/04 18:17
|
על המתיישבים בגוש קטיף,אין ברירה כבר,חייבים להתנתק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אה, כן? חייבים? למה, בדיוק?
ל"ת
שלומי,
25/07/04 18:43
|
|
 |
חייבים להתנתק
אלי,
ישראל,
25/07/04 19:16
|
כי אין מה מעשות, הישיבה ברצועה עולה לנו קצת יותר מידי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת? וכמה נהרגו בת''א?
שלומי,
25/07/04 19:34
|
שנעשה סטטיסטיקה, כמה נהרגו מחוץ לגוש בשנים האחרונות וכמה בתוכו? אולי נפתנה מת''א? אולי מנתניה? אולי פשוט נתקפל ונברח מהארץ הזו - הרי הישיבה כאן עולה לנו בהרבה יותר מדי. מה עם מסירות הנפש למען המולדת? לא ביקשו ממך, רק אל תפריע ליהודים המדהימים האלה, מלח הארץ, ליישב את הארץ במסירות נפש ממש. תשתוק ותן להם להוביל את מהלך הגאולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
מה עם הרוב?
רון,
25/07/04 18:16
|
נכון- יש 100000 אנשים שמפגינים וזה יפה מאוד. אבל מה לגבי ה- 6000000 שלא עומדים שם? כמה הם עוד יצטרכו לסבול ולהיאנק תחת האינטרס של אותם 100000? מיעוט קטן, קולני, רועש, אלים ומתריס שעולה לנו במיליארדים שאין לנו ובחיים שנגמרים לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
הכל בולשיט.הם חושבים כבר על
יחיאל,
פ''ת,
25/07/04 18:16
|
הפיצויים שהם הולכים לקבל,ורוצים סה''כ לגרום לממשלה להגדיל אותם.מנוולים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה נראה לך
אידאליסט,
25/07/04 22:40
|
שלאנשים האידיאליסטים האלה יש את אותם ערכים מעוותים שאתה-הישראלי המצוי-חי עליהם? קומבינות וסחיטות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
אי אפשר כבר לסבול אותם.
ל"ת
יונה,
חולון,
25/07/04 18:14
|
|
 |
127.
זה הזמן להתאחד!
סיון,
קריות,
25/07/04 18:13
|
|
 |
126.
קשה להתעלם
שמאלני,
25/07/04 18:13
|
אני שמאלני אבל קשה להתעלם מהרושם העז ששרשרת כזאת עושה, מי מאיתנו השמאלנים היה יוצא ביום לוהט כזה לכבישים הרותחים רק כדי להפגין אהבה לגוש ארץ, ולא משנה מה אני או אנחנו חושבים עליו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, בסדר... אתה שמאלני... בטוח
ל"ת
ההגיוני,
25/07/04 20:06
|
|
 |
התרגלנו לשבת בכורסאות
שלומי,
25/07/04 18:50
|
לצערי אתה צודק מאוד. התרגלנו לשבת בסלון ולקבל חוויות מהטלביזיה ולא מהחיים בשטח. אולי צריך ללמוד מהחברה ולצאת אל השדות , השטחים, ללמוד אהבת האדמה והארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה הגב המוסרי שלהם
אדן,
25/07/04 19:29
|
כל הכבוד למי שבא לשרשרת ,עוד יש אנשים עם ערכים ואידאולוגיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב100%-
ל"ת
יוסי,
25/07/04 18:47
|
|
 |
125.
מהר מהר לפנות לפנות
ל"ת
אולי עכשיו,
כשאין אף אחד,
25/07/04 18:12
|
|
 |
124.
שיתפנו כבר וזהו
תומר,
צפת,
25/07/04 18:11
|
הרסו לנו את המדינה המתנחלים האלה.לא נמאס להם כבר למרר לנו את החיים?חיילים נהרגים בעזה יום יום ולהם לא אכפת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יאומן
בוזיק,
25/07/04 22:42
|
שאחרי 3 שנים של אינתיפאדה יש עוד אנשים אטומים שחושבים ככה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
כל הכבוד למתיישבים
מיכל .ת,
י-ם,
25/07/04 18:10
|
|
 |
122.
יש הרבה שונאי ישראל ומתחזים
רציונלי 777,
25/07/04 18:10
|
|
 |
121.
כמה מרגש לראות את זה
עידן,
גבעתיים,
25/07/04 18:09
|
|
 |
120.
לא לגרוש יהודים!אריק לך הביתה!
ל"ת
ישי,
25/07/04 18:08
|
|
 |
119.
מאה אלף סהרורים
ל"ת
eyal,
25/07/04 18:07
|
|
 |
ורק אתה והרה''מ שלך בסדר
מאיר,
פ''ת,
25/07/04 20:45
|
מר אייל - צא מהשוק שלך. הסתות תעשה בבית - לא בתקשורת. חוצפן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
אם הם חושבים שזה יעזור להם
ראובן,
מרכז,
25/07/04 18:05
|
|
 |
נכון
עצבני,
25/07/04 22:45
|
ככה זה במדינה דיקטטורית שבה לראש הממשלה אין מילה.שיעשו עד אילת שיפגינו כמה שבא להם למה מי הם בכלל? אזרחים במדינת ישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
העם מזמן לא אתכם!!!! קומץ
ל"ת
אמא,
25/07/04 18:03
|
|
 |
תתבישי לך, מאיפה את יודעת עם מ
גם אמא,
25/07/04 18:53
|
מאיפה את יודעת עם מי העם?קומץ את קואת להם?אולי זה לקוח מהקומץ המנהל את התקשורת ורוצה לעצב את דעתך כפי שכנראה הצליח ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
מעריב - למה אין תמונות??
שונא טקסטים,
25/07/04 18:02
|
|
 |
115.
וכרגיל,אנחנו אוכלים אותה
מאיר,
25/07/04 18:02
|
|
 |
114.
עם ישראל מול עם יהודה
דורון,
ירושלים,
25/07/04 18:02
|
עם ישראל, מתוך פחד קיומי וחדוות הכיבוש, הוליד בשטחים את עם יהודה.
שני העמים הם שונים עד מאוד. הראשון הוא פרגמטי ומאמין בערכים מודרניים. השני הוא דתי פונדמנטליסטי, החולם להחזיר עטרות ליושנן. לא ללכת קדימה כי אם אחורה.
אני חושש מאוד מהעימות הקרב בין שני העמים האלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זוכר שעורי תנ''ך?
חילוני,
25/07/04 19:11
|
|
 |
113.
אומץ לב
עמוס,
ירושלים,
25/07/04 18:01
|
זה כל כך מרגש מה שהאנשים האלה עושים,הם יעשו הכל למען ארצנו.חבל שאני לא יכול להצטרף אלהם .
כל הכבוד להם ובתקווה שיצליחו להשפיע לטובה על ההחלטות המעוותות של שרון.
ושהיה כבר שלום.אמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
בואו כולם לשרשרת
יהודי מאמין,
גאה,
25/07/04 18:01
|
בואו נראה לשרון שעם ישראל לא מבכים לגרש יהודים מביתם.לא להתנתקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
שילכו להתיישב בנגב
רן.ש,
קרית ביאליק,
25/07/04 18:00
|
|
 |
אמר רן מקריית ביאליק
מתיישבת הנגב,
25/07/04 22:30
|
|
 |
110.
קומץ של מטומטמים
ליאורה,
25/07/04 17:59
|
|
 |
109.
ד''ש מארץ ישראל היפה?
רם,
מטה בנימין,
25/07/04 17:59
|
''ד''ש מארץ ישראל היפה''? צריך לאמר: ד''ש מארץ ישראל ההזויה. מאותם מחרחרי מדון ריב ומלחמה אשר אינם מוכנים לקבל את דין הרוב ומאיימים במלחמת אחים באם לא תתקבל דעתם הגזענית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
הם לא מייצגים את העם
פנינה,
חדרה,
25/07/04 17:58
|
שלא ישירו את התקווה,אין להם זכות.רוב העם רוצה התנתקות ,הרוב המוחלט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואת ספרת את הרוב פנינלה ?
טומיסלב,
25/07/04 20:58
|
פנינלה מחדרה יודעת מה הרוב מי הרוב ומה הוא רוצה.
וואלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
רוצים התנתקות!!
גיא,
תל אביב,
25/07/04 17:56
|
|
 |
106.
אני איתך ! בוא ניצור שרשרת
אתי,
25/07/04 17:56
|
תמיכה וירטואלית. מי שבעד שלא יתעצל וירשום ''העם איתכם'' או נוסח אחר בסגנון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
שרשרת מתפנים
שש,
25/07/04 17:55
|
שום אידיאולוגיה רק טירוף מול עיניהם לכו לעבוד . מניין הכסף הגדול שאתם שופכים .מי משלם לכם על מאות האוטובוסים להפגנה הספונטנית ''המאורגנת'' הזו.אתם קוץ בלב האומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו משלמים כל פרוטה על ההסעו
שלומקה,
25/07/04 18:46
|
אל תטיל רפש, חלאה שכמוך. אנחנו עובדים, ועובדים קשה. היצור של גוש קטיף הוא מופת ליצור חקלאי בארץ ובעולם כולו. ולידיעתך, על ההסעה לשרשרת האנושית משלם כל משתתף 20 שקלים מכיסו הפרטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
יישר כח לכל המשתתפים בשרשרת!!!
ל"ת
יהודי ציוני,
25/07/04 17:55
|
|
 |
103.
יבואו הרבה יותר ממאה אלף!
ל"ת
סימה,
אשדוד,
25/07/04 17:54
|
|
 |
102.
יש שרשרת 300000 מובטלים חשובים
ל"ת
כאוס,
25/07/04 17:54
|
|
 |
101.
מצידי שישארו שם
אסף,
ראשל''צ,
25/07/04 17:54
|
|
 |
100.
העם אתכם!!!
ל"ת
אביב,
25/07/04 17:52
|
|
 |
99.
לתת יד למתיישבים!
מורן.ג,
חיפה,
25/07/04 17:52
|
|
 |
98.
מה ריבלין עושה שם??
אורה,
באר שבע,
25/07/04 17:50
|
|
 |
התלבטות בין וולוו לאידיאולגיה
רם,
מטה בנימין.,
25/07/04 18:14
|
חברי ממשלה רבים, ביניהם גם רובי ריבלין ככל הנראה, יימכרו את אימם בעבור נזיד עדשים. חבר ממשלה בעל מצפון (יצור דמיוני שכנראה אינו קיים בארצנו) צריך היה לעזוב ממשלה אשר פועלת כנגד האידיאולוגיה שלו ולא להישאר מחובר לכסא ולשררה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
בואו ניצור שרשרת תגובות בעד
בעד ההתנתקות,
25/07/04 17:47
|
ההתנקות!! כל מי שבעד ההתנתקות שיוסיף תגובה! בואו נעקוף את מאה אלף התגובות.. וניצור שרשרת וירטואלית נגדית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלנים- קראו את זה!!!
השמאלנים דפוקים,
26/07/04 01:34
|
מי שבעד לצאת מעזה, לא יודע מהחיים שלו.... אני לא מדבר על א''י ודת. אני מדבר על שיקוליים בטחוניים טהורים!! כל מי שיש לו קצת נסיון באסרטגיה יודע שנסיגה כזאת היא צעד מטומטם!! אריאל שרון- קולונל ממולח בעל ניסיון צבאי עשיר- כנראה נשחק עם השנים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליצור שרשרת בעד משאל עם!!!
ל"ת
שמחה,
25/07/04 22:42
|
|
 |
כאילו לא רואים שכל התגובות זה
אותו האחד,
25/07/04 21:00
|
אתה באמת כזה מפגר? ההבדל שהאנשים האלה מוכנים לצאת מהבית כי זה חשוב להם. לכם לא אכפת באמת. ואני לא מדבר שלא אכפת לכם מארץ ישראל. אלא שפשוט לא אכפת לכם מכלום. אתם פשוט חבורת אנשים עייפים שממש לא מעניין אותם עקרונות ואידיאלים. הרי מצידכם אתם מעדיפים לגור באמריקה. הרי שם יותר טוב יותר כסף(אולי גם בגלל זה אתם לא מסוגלים להבין אדם שמציאים לו פצויים ודירה בת''א והוא מעדיף להישאר בחור שלו בגוש קטיף). אתם פשוט חסרי עקרונות. תעשו שרשרת ויטואלית. כמו שעשיתם את ההפגנה הוירטואלית שלכם... אתם לא מסוגלים לכולם. כי לא אכפת לכם מהכיבוש. פשוט זה נראה לכם יותר נוח, אבל הרי אתם לא באמת תעשו משעו. רק לסרב פקודה מקסימום. שב ואל תעשה. חבורת עצלנים חלשים שכומבכם. באמבק הזה רק החזק ינצח!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אצל השמאל הכל וירטואלי
טומיסלב למפל,
25/07/04 20:56
|
|
 |
נגד ההתנתקות
ל"ת
אבישי,
בת ים,
25/07/04 20:43
|
|
 |
לפנות את התנחלויות
....,
25/07/04 20:11
|
|
 |
בעד ההתנתקות! חשוב לקרוא למה!
וכמה שיותר מהר!,
25/07/04 20:08
|
מי שמקריב את חיי ילדיו, ומוכן שיירו עליהם טילי נ''ט בזמן שהם משחקים במתנ''ס, הוא לא אדם שפוי!!
יש לפנות אותם, גם אם יידרש כוח, וכמה שיותר מהר!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומי שמקריב את ילדיו באוטובוס ב
מפוכח,
25/07/04 22:22
|
למקריבים את חיי ילדיהם בתלאביב באוטובוס, מה תאמר שיסולקו משינקין?או אולי מחדרה וכו' זו גם שרשרת אנושית עקובה מדם בגלל עיוולים בעלי דעות כדעותיך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם שדרות?
אריאל,
לוד,
25/07/04 20:26
|
|
 |
להתנתק ועכשיו
ל"ת
נדב,
צוללת צהובה,
25/07/04 20:00
|
|
 |
ראו תגובה למעלה
חייל מרפיח,
25/07/04 19:14
|
|
 |
מצטרפת
ל"ת
גמני,
25/07/04 19:01
|
|
 |
חזקו אמצו
שוש,
ירושלים,
25/07/04 18:55
|
תושבי גוש קטיף אני אתכם, חזקו ורמצו, אסור להתנתק, כל התנתקות תרים את הראש לפשתינאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני בעד ההתנתקות!
ישראלי,
25/07/04 18:52
|
|
 |
תגובה ל-97
בעז נאמני,
בית-שאן,
25/07/04 18:30
|
אם היית מבין.......... לא תצליח ליצור רצף ףמשום שאין אחדות דעים בקהל-יעד שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מגיב כמו ילד מנותק.
:-),
25/07/04 17:56
|
השמאל נותק תרתי משמע מהמציאות ובעיקר מהשלטון. עכשיו תחפ נחמה אצל שרון, שהיו ימים שקראת לו רוצח. יאלה תתנתק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בואו הביתה
יוסף,
25/07/04 18:39
|
שובו אחינו מהגלות - יו''ש - ובואו הביתה. זה לא פינוי התנחלויות אלא שיבה הביתה. ''ושבו בנים אל גבולם''. מספיק לשלוט על עם זר זה לא מתאים לרוח היהדות שלנו המצווה שלא לפגוע ולחמוס רכוש הגרים כמו שאתם מיטיבים לעשות חבורת כופרים מאמיני אלילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה לי שהשמאלנות פגעה לך במוח
ל"ת
אורי,
25/07/04 19:14
|
|
 |
חלילה. נגד!
ל"ת
שלומציון,
25/07/04 17:54
|
|
 |
אני איתך...
sixers,
25/07/04 17:52
|
|
 |
for the hitnatkut!
ל"ת
shAlom,
25/07/04 18:21
|
|
 |
For
Gai,
26/07/04 04:26
|
|
 |
96.
כל הכבוד להם ,באמת.
ל"ת
לאה,
נתניה,
25/07/04 17:47
|
|
 |
95.
לא יכולתי לבוא, אך ליבי עמכם
שלומקה,
25/07/04 17:46
|
בהצלחה ויישר כח לרבבות היהודים שבאים להזדהות עם תנועת ההתיישבות ולמחות נגד עקירת יהודים מבתיהם, היו לא תהיה. כוחנו באחדותנו, ויחד ננצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
שישארו בעזה
דני,
25/07/04 17:45
|
אבל את צה''ל להוציא!!! נראה כמה זמן הם יחזיקו מעמד בלי 4000 החיילים שמגינים עליהם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
כל הכבוד למפגינים
רון,
25/07/04 17:45
|
רוב העם מתנגד לטרנספר של יהודים ומצדיעים לאנשים שנמצאים בשרשרת האנשים החיים. כולנו נשיר בשעה 19.00 את התקוה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
חבל על הזיעה שלהם
משה,
חדרה,
25/07/04 17:42
|
|
 |
91.
שיחפשו דירה אם הם כבר שם...
ל"ת
אוריה,
25/07/04 17:39
|
|
 |
90.
אוקיי ,יודעים מה,לא נפנה!
שרון בתגובה,
לשרשרת,
25/07/04 17:38
|
|
 |
89.
''מתנשבים''- מתנחלים שבים ל-1967
אזרח,
מרכז,
25/07/04 17:38
|
רק חזרה לגבולות 1967, בהסדר מדיני ,עם יאסר עראפאת, נציגו הלגיטימי של העם הפלסטינאי, תאפשר לציונות לחזור ולהיות נקיה, מ''הגידולים הסרטניים'' שנוצרו בתוכה מאז -1967. כל ניסיון אחר יכשל, וימשיך להפוך את המזרח התיכון לאתר צילומים הוליוודי, של סרט מלחמה ממושך עם סוף טראגי. היום בפשרה, טוב ממחר בכפיה . היום , עדיף לתת לשרון לבצע את תוכניתו ''הבלתי נמנעת'' והכואבת. האפשרות האחרת היא פשוטה, המשך ריסוקה של המדינה ,ובמקביל התפוררותו של הרעיון הציוני שבחלק ממנו כבר נושא ''גידולים ממאירים''. ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיפה אתם מבאים את כל הדמגוגיה
טומיסלב למפל,
תל אביב,
25/07/04 20:55
|
מאיפה אתם מבאים את כל הדמגוגיה הזאת? אני גם רוצה .
איפה זה כתוב כל זה? והאם הכותב קיבל יותר משקל וחצי עבור כאלו הברקות ?
תגידו, אתם גם חושבים על מה שאתם מדקלמים ? או שזה שזה נשמע בובמסטי ומפוצץ זה מספיק לכם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''מתנשבים''- מתנחלים שבים ל 1967
אזרח,
מרכז,
25/07/04 21:53
|
אנוכי, האזרח, כותב ''הדמגוגיה הזאת'' כלשונך ,לא קיבל שקל וחצי עבור הכתיבה. כותב השורות הללו, זוכר את השטויות של ממשלת גולדה ודיין ,שסירבה לסגת מסיני לפני מלחמת יום כיפור . ואחרי זה שילמנו , וגם השמיים בכו איתנו. וזוכר, וגם זוכר ,את השטויות של בגין שהבטיח בכניסה ללבנון , ''ותשקוט הארץ 40 שנה'' ,ואחרי זה שילמנו ,וגם השמיים בכו איתנו .וגם זוכר ובמיוחד, את השטויות של אריק שרון שמילא את יו''ש בהתנחלויות ,ועכשיו אנחנו משלמים, ועוד נשלם. תנו לשרון לתקן ,את כל השטויות שהוא עשה. וזאת כדי לתת לרעיון הציוני, את ההזדמנות להמשיך להתקיים. ואם לא, כי אז לא נראה את המנהרה , שבקצה שלה יש משהוא יקר מאד הנקרא א ו ר . וכשאין אור, אין תקווה. וכן ראה גם את התגובה שניתנה לכפיר בהמשך .הרבה בריאות טומיסלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ימים יגידו שאתה טועה :)
כפיר,
25/07/04 19:04
|
מבחן התוצאה יוכיח שתוכנית ההנתקות ממש לא ''בלתי נמנעת'' מה שכן בלתי נמנע שעם ישראל יחזור בתשובה לכן תתחיל לשמור שבת עדיף מרצון מאשר מחר בכפיה :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''מתנשבים''- מתנחלים שבים ל-1967
אזרח,
מרכז,
25/07/04 20:00
|
כפיר שלום.מבחן התוצאה כבר הוכח פעמיים. 1- הנסיגה מסיני , 2- הנסיגה מלבנון. המחיר על העיקשות היה כבד. בסיני שילמנו במחיר 2709 חללים, בלבנון שילמנו במחיר 1800 חללים. רק חזרה לקווי 1967 והקמתה של מדינה פלסטינית , לצד ובשכנות לישראל, תחזיר את המזרח התיכון לשפיות ,ותאפשר לנו להמשיך לדחוף את הרעיון הציוני, שמאז 1967 , ה ת ע ו ו ת וכרגע הוא מקרטע . על מדינת ישראל כולנו יודעים. כל תחומי החיים נמצאים במהלך מתקדם של קריסה והתפרקות . העתיד לא מבשר טובות . גם בשמיים ,שערי רחמים עדיין פתוחים וממתינים . הזמן קצר . כל רגע הם יכולים להינעל .כל רגע שערי רחמים יכולים להתהפך ולהיות שערי דין ושערי משפט. ואתה ,כאדם מאמין יודע ''מה גדול חרון אפו'' ,על כי לא עשינו ''בקש שלום ורדפהו'' ובמקום זאת ''בורות נישברים'' בלשון הנביא חצבנו ביו''ש .והוא אבינו במרומים, ''שוועת עניים אתה תשמע ,צעקת הדל תקשיב ותושיע''. יודע, וגם יודע מה נעשה במחנות הפליטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצחקת אתי כל הכבוד על הפארודיה
ל"ת
איתי,
25/07/04 18:21
|
|
 |
''מתנשבים''-מתנחלים שבים ל-1967
אזרח,
מרכז,
25/07/04 22:20
|
איתי. הפארודיה שהצחיקה כל כך ,התחילה ב-1967 אחרי מלחמת ''ששת הימים'' . ברכה, שהפכה לקללה. והקללה באה בחלקים כל כמה שנים. ההתשה ב-1970 , 1973 , 1982 ,האינתיפאדה הראשונה , האינתיפאדה השניה, וסוף הקללה עדיין לא נראה באופק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
Human procession
Alfassy,
Ofaqim,
25/07/04 17:37
|
I lived all my life in a decent dictatorship,and there was law ,order and social harmony.I yearn for those days .Little Israel was and is always plagued by selfish social contradictions and shall eventually never come out of it.We need a more determined stronghanded govt .HAVAL AL HABIZBUZ! All the unseen expenses will be born by us(AIAROT PITTUAH)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
מה פה אנושי
דני,
25/07/04 17:33
|
אין שום דבר אנושי בלנשל עם מאדמתו, גם לא להרוג ילדים, גם לא לעוות את היהדות, ולהפכה למשיחית. הכל כאן סהרורי. דור החוטאים משלב ידיים כתם לעם היהודי. הניחו להם לשגאונם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''בביאת המשיח אני מאמין''
יהודי ציוני דתי,
25/07/04 17:53
|
|
 |
86.
Yediot that is the gimmick!
ל"ת
Gersh,
Miami,
25/07/04 17:29
|
|
 |
85.
בחום הזה?הם באמת מטורפים!
ל"ת
טל,
25/07/04 17:29
|
|
 |
אנשים עומדים בפני עקירה מבתיהם
שלומי,
25/07/04 17:45
|
אז בגלל החום הם ישבו בבית ויתנו להכל להתגלגל הלאה?! איזה מין טיעון מטופש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כול הכבוד להם
שוקי,
מרכז,
25/07/04 17:44
|
כל הכבוד להם שלמרות החום הכבד הם יוצאים להפגין. האנשים הללו הם העתיד החזק של העם היהודי, לא הצפונים שמה שאכפת להם זה המזגן המכונית והדירה. אני איתם, צר לי שאני לא יכול להיות איתם עכשיו אבל אני מחזק את רוחם. אותם לא יפנו ולא יצליחו לפנות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
עקירת גוש קטיף = קירוב הטילים
אודי,
25/07/04 17:29
|
|
 |
83.
כנראה שזה כבר לא יעזור.
יובל,
ירושלים,
25/07/04 17:25
|
|
 |
82.
גם אני אשיר את התקווה ב-7
עמרם,
25/07/04 17:23
|
|
 |
81.
ישר כוח
משה,
רעננה,
25/07/04 17:22
|
ישר כוחם של מיתיישבי גוש קטיף על כך שהם מגינים עלינו בגופם עלו והצליחו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרא זאת
דני,
25/07/04 17:44
|
|
 |
80.
מחמם את הלב!!כל הכבוד להם
אורנה,
נתניה,
25/07/04 17:22
|
|
 |
79.
חבורה של בהמות
ל"ת
גל,
25/07/04 17:21
|
|
 |
הפוסל במומו פוסל - בהמה
ל"ת
דוד,
נתניה,
25/07/04 17:31
|
|
 |
78.
דוגמא לנחישות וחריצות
גבי,
יבנה,
25/07/04 17:21
|
אנני מביע דעה בנוגע לעיקרון אלא לדרך. כל הכבוד והיקר לאנשים ש''נלחמים'' על עקרונותיהם באופן שבו עושים זאת אנשי השרשרת. הלואי והעם הזה היה לומד שעור על המושגים : יחד, נחישות , ומאבק יצירתי למען מה שאתה מאמין בו ולא רק על האנוכי והאני שלצערי מנהיגנו ורבים מאיתנו לוקים בו לכל אורך השורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
מעריץ ומכבד
אוהב ומכבד,
מרכז,
25/07/04 17:17
|
איני יכול, בשל דעותי, ליטול חלק במפגן תרבותי וחווייתי זה. ילדי נסעו בברכתי המלאה. זו הפגנה תרבותית ודמוקרטית ברמה הטהורה ביותר. והיושב במרומים יכריע ויכוון את לב מנהיגינו לעשות רק טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
כשיראו את הכסף ...
חיים,
ירושליים,
25/07/04 17:13
|
כשיראו את הכסף כולם יתקפלו . מישהו מכם חישב את סכומי עתק מקבלת במשך עשרות שנים כל משפחה בגוש?.... וכל זה על חשבון המצביעים המסכנים של הליכוד היושבים בעיירות פיתוח . אנשי הגוש בטח לא מצביעים ליכוד . רחמי עליכם אנשי עיירות הפיתוח .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין גבול
מייק,
ת''א,
25/07/04 17:24
|
לטיפשות. אין לי ספק שאתה כל היום יושב ותורם לניזקקים ומתנדב לעזור להם. רק לא ברור לי מתי כי הרי אתה יושב ועושה כל היום חשבון של אחרים. אם כל כך טוב שם למה לא תלך ךהרויח כסף מטילים שיפלו לך על הראש וממחבלים שיארבו לך בדרכים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
the majority is sitting home
mike,
25/07/04 17:12
|
|
 |
זוכר את הבחירות האחרונות?
ציקליד,
25/07/04 18:18
|
מצנע רץ עם התכנית לפינוי עזה. זוכר כמה אחוזים הוא קיבל? אתה והמחנה שלכם מיעוט מבוטל ושולי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
שרשרת חלם!
ל"ת
מיטל,
25/07/04 17:09
|
|
 |
73.
אורו של משיח
אבי,
מעלה אדומים,
25/07/04 17:08
|
אולי הדבר המיוחד הזה של איחוד חלקים גדולים מהעם יביא לנו משיח אנו זקוקים לו כמה שיותר מהר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
ביג דיל,מאה אלף..
ל"ת
עדינה,
25/07/04 17:07
|
|
 |
71.
מיעוט מטורף שגורם סבל לכולנו
ל"ת
הדס,
רעננה,
25/07/04 17:07
|
|
 |
מצטער אבל את המיעוט
עידו,
25/07/04 18:02
|
השמאל חי בגטו של עצמו וחושב שהוא הרוב למרות תוצאות הבחירות ! הם באמת הזויים לגמרי !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להזכיר לכל השמאל....
טומיסלב למפל,
25/07/04 20:49
|
רמת אביב זה חלק מאד מאד קטן מתל אביב. ותל אביב זה חלק מאד מאד קטן מעם ישראל וארץ ישראל.
אני מבין שיש לכם צורך עז להדחיק את זה כשאתם כותבים פה תגובות . אבל בכל זאת, תנסו לזכור את זה.
זה יעזור להוריד שכבה נכבדה של צביעות מהפנים שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
בהזדמנות זו שכולם בהפגנה...
מרדכי,
היהודי,
25/07/04 17:06
|
|
 |
הזדמנות פז..
טל,
25/07/04 17:19
|
|
 |
69.
נו שרון ,מה אתה אומר?
אורי,
תל אביב,
25/07/04 17:05
|
|
 |
68.
כל הכבוד לתושבי גוש קטיף!
ל"ת
העם,
איתכם,
25/07/04 17:03
|
|
 |
67.
''הגימיק''שמזעזע את המדינה
ליאור,
25/07/04 17:02
|
בפעם הראשונה בהיסטוריה של היהודים בארצם שהם מחבקים את המדינה עם אלפי איש כמה שלמעריב צרה העין ''הגימיק'' איך שקוראים לו ול''חבד'' לא ידעתי שיש להם מאה אלף איש .. הרי שיש לומר בצורה ברורה וואו עם ישראל אוהב את ארצו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזעזע? לא אותי...
ישראלי,
25/07/04 17:46
|
איך לומר - לא ממש מזיז לי, ובטח שלא מזעזע אותי לראות אלפי משוגעים עומדים בשמש.
הלוואי ובזמן הזה יפנו לכם את הבתים, כך שלא יהיה לכם לאן לחזור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
אני נהנה לשמוע את השפה
הצופה,
25/07/04 16:54
|
המכוערת והגסה של השמאל החילוני ולדעת שאנחנו ברוך השם לא כאלו. ועל זה נאמר ברוך שלא עשני גוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהחלט אין הבדל בין גוי לשמאלן
ל"ת
בני,
25/07/04 18:01
|
|
 |
65.
זמן מושלם לפינוי ההתנחלויות
זמני,
25/07/04 16:50
|
עכשיו, כשכל המתנחלים מפגינים בתוככי הארץ וההתנחלויות ריקות - זה הזמן לפנותן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היית מת..
ל"ת
אחד,
25/07/04 17:10
|
|
 |
64.
אני בת''א וליבי בשרשרת
oscar,
25/07/04 16:49
|
|
 |
63.
עראפת מגיע??
ל"ת
גיל,
המגעיל,
25/07/04 16:48
|
|
 |
62.
אין שום דבר אנושי בשרשרת הזאת.
ל"ת
james,
25/07/04 16:47
|
|
 |
61.
אני שונא אותם!!!!!!
ל"ת
אהרון,
25/07/04 16:46
|
|
 |
אבל אנחנו אוהבים אותך...
ל"ת
מתנחל,
25/07/04 17:00
|
|
 |
אני אוהב את היהודים ששונאים או
aa,
מרכז,
25/07/04 18:48
|
|
 |
60.
יאללה,שילכו קיבינמאט!!
ל"ת
איתן,
ראשל''צ,
25/07/04 16:42
|
|
 |
מצטערים,זה לא במסלול של השרשרת
ל"ת
תגובה,
להוא מקיביני,
25/07/04 18:35
|
|
 |
תלך אתה!!! יא דפוק!!
ל"ת
משיהו נורמלי,
25/07/04 17:41
|
|
 |
59.
עוד פעם נאכל חרא בגללם?
רות,
25/07/04 16:42
|
|
 |
רות:את מוזמנת אלינו לארוחה
חראקירי,
מסעדת השכל,
25/07/04 18:38
|
ועוד המלצה : אל תתעקשי לאכול את הלוקשים .... הסתכלי היטב , בעיניים פקוחות ותראי מי ''הטוב'' ומי ''הרע ''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד תגובה מטופשת של שמאלן
בני,
25/07/04 18:00
|
מדהים - רק לקרוא את תגובות המשאלנים מלמד עד כמה הם דבילים, מאלי שנאה עצמית, ופטתיים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור, ברור...
ארז,
25/07/04 17:00
|
הרי גם המלחמות והטרור לפני 1967 היו בגלל המתנחלים... ברור, ברור...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
and
read me,
25/07/04 16:57
|
You also suffer because of those who has decided to come to Israel at all
You can think small or you can think big
Don't blame them for the troubles of this country - the troubles are going to stay with us for the long run - sorry.
Israel will get out of Gaza and in less then 10 years it will be clear that nothing good came out of it.
I still support getting out of there so people like you will see it in their own eyes.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
נו בסדר אז מה..
רון,
רמת גן,
25/07/04 16:40
|
|
 |
ככה נראה רוב
ל"ת
ארז,
25/07/04 17:01
|
|
 |
ככה נראה רוב
ל"ת
ארז,
25/07/04 17:01
|
|
 |
3.5 מליון זה רוב - 100 אלף לא!
ל"ת
מתמטיקאי,
25/07/04 17:47
|
|
 |
57.
רק התנתקות יכולה!!
ל"ת
יערית,
נתניה,
25/07/04 16:39
|
|
 |
56.
רגע,אם הם כבר מגיעים לירושלים.
גרשון.ש,
תל אביב,
25/07/04 16:39
|
|
 |
55.
הסרטן של המדינה!!
ל"ת
גלית,
25/07/04 16:38
|
|
 |
תתביישי
אילן,
25/07/04 16:47
|
לא רק את, גם מי שלימד אותך לשנוא ככה צריך לתת את הדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
אני אתכם ברוחי
ציונה,
רמת השרון,
25/07/04 16:36
|
לצערי, בגלל מצבו הבריאותי של אחד מבני המשפחה, לא אוכל לקחת חלק באירוע, כפי שתכננתי. הוסיפו לכל הערכה של מפסר המשתתפים עוד אדם 1.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציונה מגלה אזרחות טובה
Avi Ecuador,
25/07/04 16:48
|
בתגובות קודימות היא גרה בירושליים ועכשיו עברה לרמת הטמטום, סליחה, רמת השרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
כל הכבוד!!!
Avi Ecuador,
25/07/04 16:36
|
כשהיום חלק גדול מהעם רוצה לנתק עצמו מהשכל וההגיון יש גם שפיות. רק שלא יצאו המרצחים לצייד שמנהיגי ישראל היום מעודדים רשע ומסבירים מדוע יש בו הגיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
הם פשוט לא רוצים להבין
ציפי,
כפ''ס,
25/07/04 16:33
|
|
 |
נכון מאוד
ארז,
25/07/04 17:02
|
הם מסרבים להבין מדוע בריחה והתקפלות וכניעה ישפרו פה משהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
יאללה נמאס מהם כבר!!
ל"ת
מוטי,
25/07/04 16:32
|
|
 |
תתגבר ותתבגר
ל"ת
אילה,
25/07/04 18:39
|
|
 |
50.
One secular state to two peopl
HOMELESS,
USA,
25/07/04 16:32
|
The only logical way out from wher Israel is today ...have gutz have some leadsership ...offer it to the Palestinians...and u got ur self a deal for senturies to come...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
יופי מתנחלים מטומטמים שלי
אורית,
חיפה,
25/07/04 16:30
|
תחסמו כבישים,תעשו בלאגן בכל הארץ כמו שאתם רגילים.תמשיכו להשניא את עצמכם על הרוב בעם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוב? איזה רוב?
ארז,
25/07/04 16:59
|
המיעוט הסהרורי שנקרא ''שמאל'' מעולם לא היה רוב - אבל מה לכם ולדמוקרטיה...?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למר ארז היקר...
ליאור,
חיפה,
25/07/04 18:41
|
שמתי לב למקבץ ''החוכמות'' שלך בתגובות... אנא השאר את חוכמתך בצד ותחסוך אותם מאיתנו... כנראה אני משתייך לפי הגדרתך לרוב הסהרורי השאמלני, כי אני לא חושב שאנחנו צריכים להיות בעזה, למרות שהצבעתי לימין.... חשבת אולי שהרוב שעליו מדברים זה הרוב, המעמד הבינוני, הנורמלי, הלא קיצוני, הרציונלי, זה שמסתובב עם עיניים פתוחות...רק חבל שאותו רוב לא מביע את דעתו מתי שצריך, כי הרוב הזה, רוב של 2-3 מיליון (נוריד את אלה שאין להם זכות הצבעה) לא חושב כמו אותו רוב סהרורי ימני - המתנחלים. הם רוצים להישאר שמה...שיישארו, למה שגדוד שלם ישמור על יישוב שמאוכלס בקבוצת אנשים מטורפים אידיאולוגית שמסכנים את עצמם ואת חייהם, קבוצה של 15-25 משפחות..לא מובן לי... למה שאלפי מיליוני שקל ייזרקו על שטח שלא שייך לנו, על פיתוח יישובים ואתרים בשטח שלא שייך אלינו... יש דברים יותר חשובים כמו חינוך בריאות ורווחה, אנשים כמוך גורמים לי בחילה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוב העם רוצה התנתקות!!
ל"ת
איש,
25/07/04 17:48
|
|
 |
48.
המתנחלים יפגינו - הנהגים יסבלו
אילן,
25/07/04 16:30
|
שיסבלו! מספיק עם ההסתה. כשיש מצעדי גאווה הנהגים לא סובלים? המתנחלים ועם ישראל יסבלו יותר משעתיים בגלל טרנספר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה כשהשמאל מפגין בתל אביב
טומיסלב למפל,
תל אביב,
25/07/04 20:44
|
אני לא סובל? לא סוגרים רחובות ? אין פקקים ? פתאם השמאלנים המסכנים סובלים ?
יאאא צבועים עלובים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשהקטיושות יעופו כולם יסבלו
ל"ת
אחד,
25/07/04 17:12
|
|
 |
47.
מספיק אנחנו סובלים בגללם
קובי,
איזור השפלה,
25/07/04 16:28
|
|
 |
46.
ככה נראה רוב
ארז,
25/07/04 16:28
|
השמאלנים ההזויים, שמכריזים שהם ה''רוב'', יכולים מקסימום לארגן שרשרת ''אנושית'' מצד אחד של כיכר מלכי ישראל לצידה השני...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כיכר מלכי ישראל? רבין ידידי..
דאדא,
25/07/04 17:07
|
|
 |
45.
כן להתנתקות!!!!!!!!
ל"ת
רמי,
25/07/04 16:27
|
|
 |
44.
שיארגנו הפגנה נגדית
עמי,
חולון,
25/07/04 16:25
|
|
 |
43.
לא יעזור להם
ל"ת
יוסי,
כפר סבא,
25/07/04 16:24
|
|
 |
42.
תשבו בשקט כבר!!
אילן,
25/07/04 16:24
|
|
 |
כמו אז
למה?,
דרום,
25/07/04 23:04
|
|
 |
41.
לא גימיק
אילן,
25/07/04 16:21
|
זאת המילה הכי יפה שמצאתם בכדי להגדיר את העצרת הזדהות? למה כשצחי הנגבי מבלבל את המח אתם לא קוראים לו גימיק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
גימיק?? 100,000 איש ??
ל"ת
נתי,
25/07/04 16:21
|
|
 |
39.
''הגימיק'' ככה מעריב מגדירים
הצופה,
25/07/04 16:20
|
|
 |
38.
השמאל מתפוצץ מקנאה.
ל"ת
העכוז המכני,
עירק,
25/07/04 16:20
|
|
 |
37.
בונא הם עוברים לידי החיות...
יורם,
25/07/04 16:20
|
|
 |
אתה חיה בעצמך...
מתנחלת,
25/07/04 19:08
|
תתביש לך!! ככה לשנוא את אחיך? ככה? יבוא יום ותצטער מאוד מאוד מאוד על השנאת חינם המיותרת הזו, יום לפני ט' באב??? {להזכירך חרב בית המקדש בתאריך הזה...}
הגב לתגובה זו
|
|
 |
U R an idiot
ל"ת
and EVIL,
25/07/04 16:59
|
|
 |
36.
איך רואים שמעריב הם שמאלנים
ימני שונא,
שמאלנים,
25/07/04 16:18
|
תסתכלו על הכותרת. אבל בטוח לא יפרסמו את תגובתי, כי אתם לא רוצים לקבל האמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה הם כן פרסמו
....,
25/07/04 22:34
|
|
 |
35.
כל כך חבל לי
דקלה,
מרכז,
25/07/04 16:12
|
שאני לא יכולה להגיע, אילוצים של עבודה, אבל אני רוצה לחזק את ידיהם של כל המשתתפים והמארגנים, כל הכבוד, תמשיכו בפועלכם, אני תומכת ומשתדלת להשתתף בפעילויות המאורגנות לתמיכה בגוש! חזקו ואמצו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
רק פקקים וכאב ראש
שמעון,
25/07/04 16:09
|
|
 |
33.
באותה הזדמנות אפשר לאסוף את
מוטק'ה,
25/07/04 16:02
|
|
 |
32.
די, מה אתם עושים פרסומת
לא מתביישים,
25/07/04 16:01
|
|
 |
דבר 1- יש לך שגיאות כתיב,
מחישהי שיודעת,
שומרון,
25/07/04 19:04
|
''כרציות''?? מילא- קרציות. דבר 2- אני מתנחלת, ולהזכירך אני אחותך, וזה נורא עוצוב לי לקרוא כל כך הרבה שנאת חינם, אצל מי שנקרא אחי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
חכו להפתעה!
אבישי,
מרכז,
25/07/04 15:41
|
מספר המפגינים יהיה הרבה מעל המצופה. עשרות אנשים שאני מכיר, שמעולם לא היו בהפגנה, יגיעו הפעם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אותי לא תראו שם
ל"ת
בנימין,
25/07/04 16:00
|
|
 |
30.
למה מתנחלי גנים בעד התנתקות?
הרוב החילוני,
25/07/04 15:32
|
''98% מאיתנו רוצים לעזוב'' אומרים מתנחלי כדים וגנים. ולמה? כי הם חילונים שרבנים ו''מתווכים מטעם השכינה'' לא עשו להם שטיפת מוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וחץ מזה
אחד,
שתיים,
25/07/04 23:07
|
שיש להם אידיאולוגיה בגובה הנעל שכשקצת מפחידידם אותם הם נעלצים טיפת נחישות ושאיפה למטרה,זה מה שחסר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כסף, בסף תרדוף זו הסיבה.
ל"ת
מבקר,
25/07/04 16:55
|
|
 |
29.
לב האומה? - ממתי? השתגעתם?
=סוכן נדל''ן=,
25/07/04 15:20
|
לא לב ולא בטיח. לא שורשים אלא שורשי אויר, חבורת הוזים שמסכנים את עצמם ואת כולנו. הם אנטי דמוקרטים שיעשו הכל כדי להמשיך לגור ליד הים נגד רצון הרוב (גם אני רוצה לגור ליד הים. כולנו רוצים!). הם גם חסרי כל קנה מידה אנושי שמוכנים לגזול שטחים מתושבי הרצועה הצפופה בעולם. הם מכפישים את שמנו בעולם ונותנים תחמושת לאנטישמים. הם האסון שלנו!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני...
מתנחלת גאה,
25/07/04 19:06
|
|
 |
חלוצים
זאב,
חיפה,
25/07/04 16:32
|
פעם לכובשי א''י קראו חלוצים ואז כולם נשאו את התואר בכבוד. הדור של היום איבד כל הערכים ואינו מוכן להקריב את סיר הבשר. החלוצים של הפלסטינאים הם הפתח, החמס ושאר אירגוני הטרור, למדו מהם מהי הקרבה. הם פחות בררניים ומוכנים לגזול את חיפה, תל-אביב וירושליים מאיתנו ללא היסוס. אינכם מבינים שהקרב על א''י טרם הוכרע? מי שיהיה נחוש יותר (ולא תבוסתן) הוא זה שינצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רצון הרוב ?
טום,
חיפה,
25/07/04 16:23
|
להזכיר לך שרון לא הצליח להעביר את התוכנית שלו במפלגה שקיבלה את השלטו לידיה. אני שמאלני שהצביע ליכוד רק ורק בשביל שלא יזיזו אנשים מהבית שלהם .
פינוי זה דבר לא מוסרי ..!
הערבים לא מוכנים לוותר על גרגיר אדמה אז הגיה הזמן שנפסיק להיות פראירים חוץ מפיגועים מאז אוסלו שום דבר טוב לא קרה.
זה היום האחרון שאני קורא לעצמי שמאלן פשוט נמאס לי להיות שיך לקבוצה אנטישמית ששונאת יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישר כוחך!...
ל"ת
מתנחת גאה,
25/07/04 19:10
|
|
 |
28.
ההערכה,התקשורת תתעלם מהמפגן
לא מתאים להם,
25/07/04 13:30
|
|
 |
Eize Mifgan ?......i
Marvin,
Canada,
25/07/04 15:09
|
Essentially, all this is is a silly expensive & meaningless attempt at a'hizat einayim . Nothing else.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובתי ל - 28
אני,
דרום,
25/07/04 14:52
|
נראה לך שהתקשורת תתעלם?! וכי למה? זו הזדמנות טוב לחגיגתקשורת גדולה. והלוואי שיצלח להם לתושבי גוש קטיף אסור לעקור ישוב יהודי בארץ ישראל עקרו אותנו כבר מספיק.. והמבין יבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
ל א א ח י ה מ ה ! ! !
ל"ת
מ ו מ ו,
25/07/04 13:14
|
|
 |
26.
ל א א ח י ה מ ה ! ! !
ל"ת
מ ו מ ו,
השרון,
25/07/04 13:13
|
|
 |
25.
חזקו ואימצו
יוני,
מרכז,
25/07/04 12:11
|
|
 |
24.
בית דין רבני חב''ד:לסוע לשרשרת
כתב קו ישר,
////////,
25/07/04 11:59
|
בית דין רבני חב''ד בישראל : לסוע לשרשרת הישראלית ולהפגין כמו שאמר הרבי אף חלקה לא יתנו מארץ הקודש ומכפר חב''ד יוצאים כולם נגד אריאל שרון נגד תוחניתו וכך בית דין רבני חב''ד קובע:לבוא חובה לבוא ולמחות בשרשרת נגד תוכנית התנתקות של שרון ויש הסעות מכפר חב''ד ומצפת קריאת הרבי לבוא ולמחות נגד תוכנית התנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
תחי מדינת ישראל
ל"ת
מיכל,
25/07/04 11:30
|
|
 |
22.
סוף גוזל להפרד מגזלתו
אבישי,
ירושלים,
25/07/04 11:29
|
ההתנתקות תבוצע כי היא נכונה פוליטית ומוסרית. פוליטית - כי אלה הצרכים האסטרטגיים של המדינה. מוסרית - כי כל הישובים ברצועה יושבים על אדמה שנגזלה מן הערבים ומי שגוזל סופו שייפרד ממה שגזל. הפטנט של הקמת ישוב על מה שמכונה ''אדמת מדינה'' הוא פטנט ישראלי שאף אדם רציני בארץ ובעולם לא קונה. גם בית המשפט בהאג אמר את דברו, שהגבול המוכר על ידי המשפט הבינלאומי הוא הקו הירוק ולכן כל ישיבה מעבר לקו, כולל הגדר, היא בניגוד למשפט של משפחת העמים. אם נמשיך בקו של המתנחלים סופנו להיות מנודים כמו דרום אפריקה הלבנה והסוף שלה כבר ידוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשתי מילים: צודק מאד
מרקו,
25/07/04 17:22
|
גוש קטיף הפכה במתכוון או שלא במתכוון לסמל של איוולת, גזענות וקהות חושים. 6000 איש מחזיקים שליש מהשטח של רצועת עזה בוילות עם גינות ורעפים אדומים, ו 1500000 אחרים חיים בביוב. מי שחושב זוהי הגשמת הציונות, משהו מאד בעייתי אצלו. גם לציונות יש גבולות כמו לכל דבר. והציונות עוצרת בגבולות 67. מי שלא יודע את גבולותיו סופו שאחרים לא יכירו בו. אם נמשיך בדרך כוחנית של גזילת אדמות, משיחית, חסרת הגיון תוך שימוש נלוז במושג הציונות והשענות על הבטחות תנכיות הזויות - ניפול ודאי, ואז לא רק שלאיהיה לנו גוש קטיף הארור הזה אלא אף לא ישראל עצמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל - 22 אלוהים מאיפה המשפט ''סוף
פ+ס,
שדרות,
25/07/04 15:06
|
איזו אטימות.. מי גזלן? ממי גזלו? יש להחזיר אותך ללימודי היסטורי דחוף, או לחילופין, חמשוש בישובי גוש קטיף עם אנשי מלח הארץ אולי אז תפסיק לפזר שטויות. בטח שאף אדם בעולם לא יקנה את המושג ''אדמות מדינה''. לערבים 7 מדינות לקנדים את קנדה הגדולה לאמריקאים נכון, את אמריקה וכו וכו אכפת להם היכן יישבו היהודים?, אז ככה, ממש לא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במילה אחת-אידיוט.
ל"ת
:-),
25/07/04 12:58
|
|
 |
תגיד אין לך בושה????????????
SGVB,
מרכז,
25/07/04 12:10
|
''פוליטית - כי אלה הצרכים האסטרטגיים של המדינה'' אז למה פתאום מאז שהיתחילו לדבר על עקירת היישובים פתאום התחיל ירי של קסאמים גם לשדרות??? או כמו שאמר הרמטכ''ל(שמבין יותר ממך לגבי צרכים אסטרטגיים) ''התנתקות היא רוח גבית לטרור''
''מוסרית - כי כל הישובים ברצועה יושבים על אדמה שנגזלה מן הערבים ומי שגוזל סופו שייפרד ממה שגזל.'' למה מה היא בידיוק ירושלים שאתה גר בה??? היא לא הייתה בשליטה ירדנית מקום המדינה???
אם נמסור את שטחי יש''ע תתחיל להתרגל לקסאמים על שדרות כל יום ועל אשקלון ועל כל הנגב ואז נמסור את שדרות(מקום מיותר שאין לנו מה לעשות בו) ויתחילו קסאמים על ת''א.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא נמצא כבר בשלב מתחת לבושה
לא אין לו בושה!,
גוש קטיף,
25/07/04 13:01
|
הוא נמצא בשלב בו הוא הצליח לשכנע את עצמו שכל שקריו אמת ביסודם ולצערנו אין לו שום סיכוי להנצל מהעולם ההזוי אליו נשאב, חבל עליו, אבל אני מוכנה לאמץ אותו אלינו לגוש קטיף - כקהילה נעשה לו רק טוב, והוא יגלה שחוץ ממנו עצמו יש עוד אנשים בעלי דיעות שונות בעולם לגיטמיות לא פחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
השמאל מתפוצץ מקנאה,גדול!
ל"ת
למרות שרון,
25/07/04 10:47
|
|
 |
ההיפךהוא מתפוצץ משמחה לאיד
שמאל שמייח,
25/07/04 11:08
|
|
 |
איפה זה- ''הבייתה''?
מתנחלת גאה,
25/07/04 19:14
|
|
 |
אריק לא יעיף המתנחלים
יקירי!,
25/07/04 11:41
|
הרי ידוע כי הכל גחמה ולאחר שיפול הוא יפול כל מי שרוצה להניח את ידו על ארץ ישראל ,סופו ליפול ובגדול. חוץ מזה מה קרה כואב לראות נצחונות של הימין אה? כואב לראות מישהו שסובר אחרת אה? לא נורא עוד מעט ישחדו גם את השמאל ופיותיכם ישותקו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
נמאס!!!
י.א,
ירושלים רבתי,
25/07/04 10:41
|
מה פתאום המלים לב האומה הוסרו לפני המלה ירושלים?! על שום מה ולמה? מה בדיוק לא בסדר עם הביטוי הזה? ירושלים היא בירת ישראל הנצחית, ואם יש לרשות השידור בעיה עם זה, שיעברו לתל-אביב, כמו שעשו כמה שגרירויות. נמאס כבר מרשות השידור. היש אוכלי חינם גרועים מהם במדינה הזו?! די כבר, הגיע הזמן להפריט אותם, או לסגור אותם. כי בנוסף לכל הצרות, הם גם לא אובייקטיבים! רעים!!! א י ן תמורה בעד האגרה !!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
בקשה קטנה לתקשורת
רפול,
מירון,
25/07/04 10:33
|
כל הכבוד,כך צריך לעבוד. רק בקשה אחת יש לי לתקשורת- נסו לסקר את ההפגנה הזו כמו שהייתם מסקרים הפגנה של 50 אנשים( חמישים,לא חמישים אלף) ממחנה השמאל או הערבים.בבקשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנתי
שמאלן גאה,
חיפה,
25/07/04 11:29
|
איזו בקשה מוזרה לאור העובדה שלא מפסיקים לטחון את המוח עם השרשרת הזו ורואים את הידיעה כבר שבוע שלם... נראה לי שזה מי הכנהה לכך שאם השרשרת תצליח כל הימנים יגידו ... כן זה בגללנו, תראו איזה יופי התארגנו ואם השרשרת לא תצליח אז יאשימו שהשמאל גרם לכשלון בזה שה''סמלאנים'' בתקשורת לא נתנו לעניין במה...פחחח...בכיינים מקצועיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
גימיק או הפגנה?
גיי,
25/07/04 10:31
|
זוהי הפגנה ולא גימיק למרות דעתו האישית של הכתב. ההמנון הלאומי אינו פסול בשל לאומיות ימנית: הוא ה''תיקוה'' להיות עם חופשי בארצינו ולא עם מגורש בארצינו. ירושלים היא לב האומה ובליבה מקום בית המקדש. אמתות אלו ישארו אמיתות למרות כל הצנזורות ולמרות כל הכתבים. זהו ציונות במיטבה....זהות ישראלית ויהודית במיטבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
ההתיישבות היא העתיד!
ל"ת
מרימים דגל,
25/07/04 10:23
|
|
 |
התישבות...חה,חה,חה!!!
יוסף,
25/07/04 18:41
|
|
 |
16.
כתובת האתר - פרטי השרשרת
עומר,
מרכז,
25/07/04 10:23
|
|
 |
15.
ומה עם החיילים שנהרגו בלבנון?
אזרח,
25/07/04 10:18
|
שני חייחים נהרגו כשטפסו על אנטנה בגבול לבנון.
כולם מדברים על איך הם עלו ללא קסדה ושכפ''ץ אבל אף אחד לא ישאל מה בכלל עושים החיזבאללה על הגדר?
הרי אמור היה להיות שם צבא לבנון? נכון. ואנחנו הזהרנו את ברק תפסיק לקשקש ביום שתברח יגיע החיזבאללה עד הגדר ואכן כך היה .
ומי אשם? תחשבו על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
תגובה
אביגיל,
רחובות,
25/07/04 10:16
|
כל הכבוד על היוזמה והרעיון הנפלא הזה תמשיכו כך אולי משהו יקשיב לנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בואי
לא לברך - להגיע,
ישראל,
25/07/04 13:36
|
לומר כל הכבוד זה לא מספיק, אם איחולי ברכה מאבק לא מצליח.
כולם צריכים להרתם למשימה, על כולם להגיע היום וליטול חלק במבצע, גם מי שבדרך כלל נשאר בבית,
היום מצטרפים, כל אחד לפי מקום מגוריו מגיע לחלק מבמסלול על מנת לומר, יהודים מתחברים לא מתנתקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מה הכתובת של האתר אינטרנט
רונית,
ירושלים,
25/07/04 10:10
|
|
 |
www.katif.net
מאיר,
פ''ת,
25/07/04 11:51
|
לאחר שנכנסת לאתר זה תקיש על הכתובת הענקית שמרצדת על המסך.
חבר'ה. ניפגש ב-6.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אני פסימי , ומשהו קטן לשמאלנים
ויזל,
25/07/04 09:52
|
אני יהיה שם אבל נראה לי שלראש ממשלתנו זה לא יזיז גם אם נעשה שרשרת שתקיף את כל כדור הארץ! בדיוק כמו שלא הזיז לו המשאל בליכוד ולא הזיז לו מפגני הכוח האחרונים ביום העצמאות בגוש קטיף וההפגנה הגדולה בכיכר מלכי ישראל . כנראה שהדמוקרטיה עזבה אותנו ולא שמנו לב ... לכל השמאלנים שתמיד מנפנפים בדגל הדמוקרטיה , הפעם כשהקמוקרטיה לא נוחה לכם אתם שקטים , למה ששמעון פרס ויוסי שריד לא יתראינו אצל השמאלנים מהתקשורת ויגידו שזה לא דמוקרטי מה שראש הממשלה עושה ! חבורת צבועים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד ששרון יפול הדמוקרטיה לצדו
שמאלני,
ים,
25/07/04 16:26
|
אדוני הנכבד, אתה נמצא כרגע בצד של המיעוט, לא במדינה בלתי דמוקרטית. יש הבדל. אני מבין שאתה לא אוהב את ההרגשה של להיות במיעוט. זה לא אומר שאריק שרון לא נבחר בצורה דמוקרטית או שאי אפשר להפיל אותו בצורה דמוקרטית. לך ותארגן 61 חברי כנסת שלא יתמכו בו ותראה את הדמוקרטיה הישראלית בפעולה. עד אז, תמשיך להפגין, תשלח עצומות, ותכתוב את דעתך באינטרנט (את אף אחד מאלה אי אפשר לעשות במדינות לא דמוקרטיות).
אגב, הטענה של השמאל נגד קיומה של דמוקרטיה ישראלית מתבטאת ביחס לפלשתינאים, לא ליהודים. אין ספק שהדמוקרטיה הזו היא דמוקרטיה רק ליהודים - ולא לפלשתינאים. אני רוצה לראות מה יקרה אם הם יבקשו אישור לשרשרת אנשים באורך כזה שחוסמת דרכים, וכוללת אנשים מזרמים דתיים קיצוניים. נראה לך שהם יקבלו אישור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
תקוו שהחייל שנפגע ישרוד
ל"ת
דם החיילים זועק,
25/07/04 09:50
|
|
 |
10.
אני מתנחל מרעננה מגיע לשרשרת
ציקי,
רעננה,
25/07/04 09:49
|
|
 |
למה חושבים שרק מתנחלים משתתפים
צודק,
כולם באים,
25/07/04 16:33
|
|
 |
9.
לכו לבתי הקברות לבקש סליחה
הודיה,
25/07/04 09:45
|
לכו לבתי הקברות לבקש סליחה מהנופלים ומהמשפחות שלהם שנפלו כדי לשמור על הבתים והחממות שלכם - בשום מקום בתורה לא כתוב שקדושת בית וחממות קודמת לחיים ועוד לחיים של ילדי אחרים. נמאסתם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התקשורת הצליחה לשטוף לך את המו
ל"ת
אורית,
25/07/04 22:25
|
|
 |
לכי לבקש סליחה
ארז,
25/07/04 16:31
|
מחללי מלחמת העצמאות, הכובשים המקוריים, שנלחמו ונהרגו כדי שלך תהיה מדינה שאותה תוכלי להכפיש וללכלך. את לא ראויה לקורבנם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכי לבקש סליחה מאלו שכבשו
חמדתי!,
25/07/04 11:45
|
את המקום הצנוע עליו את יושבת וגרה, כיוון שאת כפויית טובה - אבל מישהו הקריב פעם את חייו למען הבית שלך , למענך, למען תוכלי בפיך הגדול לירוק לו על הקבר ולהשמיץ יהודים אחרים שעושים את אותו הדבר בחבל ארץ אחר לגיטימי לא פחות מהבית שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חצופה!
ורד,
מרכז,
25/07/04 10:46
|
את מסוג היצורים שכל פעם מחדש אני לא מבינה מאיפה יש להם כזאת עזות מצח לדבר ככה ואני גם תוהה לאן הלך השכל שלהם, אם יש להם כזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה להודיה
רפול,
מירון,
25/07/04 10:40
|
את כנראה מאוד רוצה, שילכו לבקש סליחה בעוד כמה חודשים על הקברים של תושבים משדרות, אשקלון , תל אביב ונתניה. אולי עדיף שתשבי בבית שלך בלי שום שליחות ויעוד בחיים ותשתקי( או תחשבי קצת לפני שאת מדברת על מה כתוב או לא כתוב בתורה)...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הציפעונית
חי,
שדרות,
25/07/04 10:08
|
על אילו בתי קברות את מדברת צפעונית אוהדת אשף שכמותך אלו שלפני הסכם אוסלו או אחריו כנראה שקדושת הוילות במדינ רשפו בוא רמת אביב קדושה יותר מבתים צפונה דרומה ומזרחית להם מי הכניס את הנחש ?מי סיפק נשק?אולי צפעונית יקרה תאמרי לנו ? מי זכה בפרסי אוסלו והרים כוסות לחיים תמורת קברותיהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבקשי את סליחה ממני
זוהי ציניות מטו,
25/07/04 09:59
|
הנימוק המתועב והציני של הודיה ( שאין לה הכרת הטוב המינימלית, ויש לה שפע חוצפה ואטימות), אופייני לפחדנים שלא חושבים שני צעדים קדימה. מי שמר על גדות ושמיר ודן? מי שומר על זרעית ואביבים? מי חילץ את חטופי אנטבה? אולי הודיה (שוב, איזה שם לא מוצלח, תחליפי אותו) היתה מסרבת לחלץ את חטופי אנטבה, שיטוסו באל על! למה לסכן חיילים בגלל הנאות טיסה של נוסעים בחברה פרטית? הציניות והאטימות מתחרים רק באווילות של הנימוק המכוער הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא צודקת!אין הצדקה למות ילדנו
יהודי חושב,
25/07/04 16:35
|
המתנחלים אחראים למוות של מאות ואלפים מטובי בנינו שנהרגו על ''קדושת'' החממות הרקובות שלהם והווילות עם הגינה והנוף לים שלהם.
למה אנחנו שותקים??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיגנו על עצמם
יוסף,
25/07/04 18:46
|
מי שרוצה לגור שם שיגן על עצמו ועל יצפה מילדנו להגן עליהם כאשר הם המתנחלים יושבים בבתיהם הבטוחים ולומדים תורה ומתקיימים על חשבון המדינה. שהתורה שלהם תגן עליהם . אם זה היה כל כך חשוב לאלוהים בוודאי היה הוא מסדר להם שם מגורים בטוחים ולא החיילם היו נזקקים לשמור עליהם. כמו שאלוהים הטוב שמר עליהם בשואה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל מסכסך ומפלג
ל"ת
העכוז המכני,
התנחלות ת''א,
25/07/04 16:22
|
|
 |
תחת מלוכלך
יוסף,
25/07/04 18:50
|
אלוהים ישלם לכם על כל הנבלות שאתם עושים . מתנחלים מטורפים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה להגיב למיעוט גס וקולני?
ל"ת
יצאת דביל.,
25/07/04 19:50
|
|
 |
8.
בע''ה נתנתק מכל יש''ע
ל"ת
קורח ועדתו,
25/07/04 09:34
|
|
 |
היום יש-ע, מחר תל אביב
ל"ת
ארז,
25/07/04 16:31
|
|
 |
7.
זו הציונות כמו פעם,חזקו ואמצו
ל"ת
משה לוי,
25/07/04 09:22
|
|
 |
6.
השרשרת היא לא רק של מתנחלים
מיכל,
מרכז,
25/07/04 08:57
|
עקירת גוש קטיף היא אסון לאומי. לא של מתנחלים ולא של דתיים. כל מי שחושב שלקרא לירושלים ''לב האומה'' זה לא פשע, חייב להגיע היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
השרשרת
חי,
שדרות,
25/07/04 08:48
|
כן תרבה וכן תפרוץללא התחלה וללא סוף אבא ואמא אח ואחות ונכדים ונינים גדול וקטן מהבקעה וההר מהעיר והכפר מיד חנה וכפר שמריהו ממעוז אביב ותל כביר מרוחמה ושלומי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
בהצלחה
פקק-תצנועה,
קרית-ביאליק,
25/07/04 08:44
|
אני-מקוה-שהם-יצליחו-במסעם-ויצליחו-להעביר-את-המסר-שעל-מנת-לימנוע-המשך-הישטלטות-האיסלם-על-ישראל-כפי-שקורה-בסודןאנחנו-צרכים-את-גוש-קטיף-תחת-שלטון-ישראלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למאחלים בהצלחה -אל תעמדו בצד
עמך,
ישראל,
25/07/04 09:12
|
בואו הצטרפו אל העם, הושיטו ידים, כך אחד ועוד אחד, ולא יוכלו להתעלם ממאות אלפי אזרחים, כאשר זה יגיע למספרים אלו, לא יוכלו לומר, שזו שרשרת מתנחלים
לכן כל אזרח באשר הוא שם, שאכפת לו מהאחים שלו, שרוצים לגרשם מביתם, זה הזמן להשפיע ובדרכים דמוקרטיות, אל תעמדו מנגד, כך בעזרת כולם לא נגיע ליום הנורא של הגירוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
השרשרת - הזדמנות הסטורית!
raz,
25/07/04 08:42
|
מי שלא בא יצטרך להסביר לנכדים שלו, ברבות הימים, מדוע עמד מנגד ולא השתתף עם כלל הציבור במאמץ הדמוקרטי המתחייב לסכל את מזימות גירוש היהודים מבתיהם, חורבן אדמתם ונתינת רוח גבית לטרור. קיימת זכות גדולה ועצומה ליטול באירוע מרשים זה, ולוואי וראש הממשלה יפנים את המסר ויסיק מסקנות מתבקשות. ומילה קטנה לאורי גליקמן – חבל שתתן הערכות של כמה יבואו לעצרת, שכן יתכן ויפתיעו אותך ובמקום כמאה אלף ''מתנחלים'', יבואו המוני המוני של אוהבי ארץ ישראל מכל מקומות חלקי הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא בא כי אני עובד
בני,
תל אביב,
25/07/04 09:12
|
באמת הייתי בא, אבל אני גם צריך להתפרנס ולא נותרו לי ימי חופשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני עובד. ההפגנה בין 5 ל7
עובד ובא,
25/07/04 10:04
|
אתה עובד עד 7 בערב? יכול להיות בהחלט אבל צריך לעשות מאמץ. גם אם נגמרו ימי חופשה אז לוקחים אפילו על החשבון האישי. כך אני עושה ואני לא היחיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני עובד עד 20:30
ל"ת
בני,
25/07/04 17:51
|
|
 |
2.
פחדנים, תתחילו מגוש קטיף !!
ל"ת
אזרח,
תל אביב,
25/07/04 08:31
|
|
 |
הם כן מתחילים...
ושוב- מתנחל גאה,
25/07/04 19:21
|
|
 |
הם מתחילים מניסנית
אזרחית במדינה,
25/07/04 09:22
|
|
 |
אתה מוזמן להתחיל את השרשרת
עינת,
גוש קטיף,
25/07/04 09:10
|
בגוש קטיף, לדעתי יהיו שם כחצי מליון בני אדם ויותר ואפשר היה להתחיל אותה באילת דרך הגוש ועד ירושלים סובב המרכז .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבישו
אנטי מתנחלים,
25/07/04 10:17
|
ואני מקווה שעוד יש מספיק שפויים בארץ שישארו בבתיהם ובכך יתמכו בהתנתקות המיוחלת. חצי מליון זו רק אשליה של תמהוניים. הייתי מציעה לכל אלה שרוצים להשאר לגור בגוש קטיף שישארו כמה שירצו ויגנו על עצמם, חיילנו לא צריכים להגן על קבוצה של 9000 משוגעים שחושבים שרצועת עזה שייכת לארץ ישראל השלמה! תמהתני איך מסוגלות משפחות לחיות שם עם ילדים צעירים שעדיין לא החליטו מה רצונם ולסכן כך את ביטחונם, ברור שכבר בגיל צעיר הם מקבלים שטיפת מוח ובגיל הגן הם כבר צועקים שזאת ארצם. קיצונים בשני הצדדים הם מסוכנים. צאו מגוש קטיף!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אנו אלא שעברו שטיפת מוח
עינת,
25/07/04 11:33
|
אתם אלו שהרעילו את נפשכם כנגד עם ישראל וארץ ישראל והשנאה הזו לא תביא אותנו לשום מקום כי אם לאבדון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדעתי יהיו שם 5 מליארד בני אדם
גיא אורבניאק,
תל אביב,
25/07/04 09:36
|
אתם מוזמנים להתחיל אותה בבייג'ין ולסובב את כדור הארץ 3 פעמים או בעצם למה לא להתחיל אותה על הירח? ובאותה הזדמנות כבר תישארו שם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו כל השמאלנים אחינו
עינת,
25/07/04 11:37
|
אתם לא יודעים כיצד להתמודד עם הצלחות ימניות אלו או אחרות וזאת מפני שבהשמאל נמצא כרגע על הקנטים ,וכך ישאר כי שם כולם מושחתים ואוהבי שררה וכבוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סופך אדוני להזדקק לאחרים
תודה רבה!,
25/07/04 11:35
|
ואז כולנו נאמר לך השאר בגיהנום שלך אין לנו צורך ב''אוהבי ישראל '' כמוך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק מאוד!
ל"ת
מזדהה,
25/07/04 10:19
|
|
 |
מי הפחדן ?
ל-2,
25/07/04 09:04
|
|
 |
1.
השרשרת
שייקה,
25/07/04 08:24
|
ראשית, כולם מגיעים שנית, נראה לי שמי שמדבר על 100,000 עוד מעודכן לשבוע שעבר... משטרת ישראל נערכת ל-300,000 לאחר הכשלון המוחץ ביום העצמאות (הערכת הגוש -20,000, המשטרה נערכה בהתאם ואז נחתו עליה 150,000 וסתמו את הדרום) ההתנתקות לא תעבור !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהדות השקר
דני,
25/07/04 17:42
|
דורות רבים אחרינו עוד יתנצלו על העוול, חוסר הצדק, חוסר המוסר, שבמעשינו. לא רק שאנו לא צודקים, זה מנוגד ליהדות, לתורה, למצוות הכי בסיסיות של כיבוד הזר. לצערי הם צודקים רק כוח אנחנו היהודים מבינים. יבוא יום ואנחנו נגורש בכוח, עי' הגויים. מי יוכל אי פעם להצדיק את מעשה הגזל, ההרג (הרצח) שאנו מבצעים בעם אחר. בית המקדש כבר נחרב בגלל שכמותכם. בדם ואש יהודה נפלה, בדם ואש יהודה תקום, וחוזר חלילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההתנתקות תעבור
בני,
מרכז,
25/07/04 08:33
|
ידידי עם כל הצער ההתנתקות תעבור ועוד איך אני מציע במקום להרכז בשטויות תחשבו איך לחזק ישובים שבאמת צריכים אוכלוסייה איכותית כמו שלכם שדרות,לוד ,ליהד את הגליל ועוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמגוגיה זולה קבועה של השמאל.
אלעד,
לוד,
25/07/04 15:13
|
בתור תושב הגרעין התורני של לוד קשה לי לומר שראיתי יותר מדי שמאלנים בעיירות הפיתוח. המפגין הממוצע בהפגנה היום עושה פי 20 יותר למען המדינה בכל קריטריון שרק תחשוב עליו (חינוך, צבא, תרומה לקהילה, וה-ת-י-ש-ב-ו-ת)!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תשכח
אפי,
לוד,
25/07/04 20:10
|
גם בלוד יש מלחמה והבניה שבונים לציבור הדתי היא אחד משרשרת הניצחונות . שררשרת שמחברת גם את לוד חזק ואמץ!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוגמא אישית, אחי
חנה,
טלמון,
25/07/04 09:27
|
אתה בעד לחזק יישובים כמו שדרות? אז למה אתה גר במרכז? אתם יודעים רק לברבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-1
אמא,
שומרון,
25/07/04 09:23
|
מדוע אינך בא לחזק את הישובים הללו, אלא יושב במרכז הארץ, אנחנו כבר ממלאים את חובתינו ויצאנו לשומרון ולגוש קטיף על פי הוראת ממשלת ישראל. את כל השנים היפות והטובות שלנו נתנו למען ההתיישבות בארץ ישראל וכן את כל כספינו. גיבור גדול על תדבר על חשבון עם ישראל היפה, תצא ותעשה מעשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הישוב החלש באמת הוא תל אביב
חזק ונתחזק,
25/07/04 09:17
|
אנשים חלשים שלא מוכנים להתמודד עם המציאות, אלא עוצמים עיניים ומפחדים ונסוגים מכל מה שחשוב בגלל אשליה שבריחה תעזור במשהו. אנשים חסרי אמונה, הן במובן הפשוט והן ביכולת של עם נחוש בדעתו לשנות את המציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה חשוב מאוד ליהד את כל א''י
אתה צודק!,
25/07/04 09:07
|
אז מדוע אתה גר במרכז ? ומדוע אינך טורח ליהד מקום הזקוק לכך , כי יקירי אתה סוציומט שחוץ מ-4 אמותיך שום דבר לא מעניין אותך , אז אל תתן לנו עצות קום ועשה ורק אחר כך תדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבני - ומה איתך ?
יפתח,
נגב,
25/07/04 09:02
|
מתי היית בעיירת פיתוח פעם אחרונה ? סע ותראה את הזוגות החדשים בכל עיירות הפיתוח כולל לוד ! לידיעתך. באם הינך מעוניין בסיור אשמח לדאוג עבורך ומי שתרצה עימך. בא לחזק ותתחזק.
הגב לתגובה זו
|
|