 |
38.
להגן מפני שרים כמו ישראל כ''ץ
זאב בק,
רעננה,
02/09/04 14:09
|
לכל המגיבים, הנושא איננו הכלבים. לכל אוהבי הכלבים ברור שיש לשמור עליהם בקרבתנו, בשליטה. לכל המפחדים מכלבים - כדאי להתחיל לגדל כלב ולראות שניתן לסמוך על בעלי חיים אלה יותר מאשר על בני אדם. הנושא הוא חקיקה גורפת ופופוליסטית על ידי שר המגלה בורות מוחלטת בנושא מסוים. מעבר לבורות הוא גם מגלה אטימות לטרגדיות הרגשיות שהוא ימיט על מגדלי כלבים מגזעים מסוימים. לו היה ניתן לחוקק חוק שפוליטיקאים עם אטימות ובורות - בכל נושא, לאו דוקא נושא הכלבים, לא יוכלו לכהן במשרה פוליטית - היינו נפטרים לא רק מישראל כ''ץ אלא מערימה שלימה של פוליטיקאים בלתי ראויים. אלא שמרבית הפוליטיקאים אטומים וקהי רגשות, פופוליסטים ובורים בנושאים עליהם הם מופקדים. היום זה נסיון לפגוע באוהבי כלבים, מחר בקבוצת אזרחים אחרת. לכן הבג''ץ חשוב לכל אזרח - לא רק לכל אוהבי הכלבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשלוח את ישראל כ''ץ להסגר דחוף
אדלר,
02/09/04 17:32
|
לא מספיק שהוא נראה כמו ממשפחת הבהמות (זה נכון ראיתי אותו אוכל קש בספארי עם ההיפפוטמים) שהוא מושחת וחבר של עוזי מוח בוהן שימפנזה כהן הוא פופליסט כמו גדעון סער הינשוף שמחפש כותרות כדי שיוכל להגיד שהוא עושה משהו האפס הזה אני ממליץ לשלוח אותו להסגר כדי שלא נצטרך לשמוע את השטיויות שלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
אוהב כלבים מושבע
אריק,
לונדון,
26/07/04 19:25
|
אולי אין להשמיד כלבים אלה.ניתן למסרם לשלטונות הבטחון ויש להמנע מגדול כלבים אלה באם אינם מעוקרים במיוחד במשפחות עם ילדים. ואולי כדאי לחלק רשיונות לאנשים מבודדים מאיזור רב אוכלוסין.ויש להציב תנאי נוסף שבו יש פקוח מתמיד על יד ריסון בעל החיים על ידי שרשרת תואמת לגודלו של בעל החיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מסכים עם ג'רי #27
מיקי,
ראשל''צ,
26/07/04 07:58
|
כל מי שמחזיק כלב מסוכן כנראה מפצה על חסך באיזור חלציו. מה הסיפור שלכם? כלב זאב לא טוב? אתם צריכים מפלצת, תוצר של הכלאה בין דרקון לנמר בשביל להרגיש שאתם גברים? עד כדי כך אתם נחותים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
במסגרת הנאציזם
נבו,
תל אביב,
25/07/04 17:58
|
אפשר גם לשקול השמדת סוגים מסויימים של חברי כנסת, שרים, במיוחד כאלה שחיים בתוך ריחות המעיים של עצמם.
נדמה שזהו שר לא רם שר שטוח מדובלל ומסכן. הבה ונוותר עליו ביחד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
ידוע, שאנשים שלא אוהבים חיות..
בעלת סטפית,
פה,
25/07/04 16:52
|
הם אנשים רעים מבפנים. לכל אלו שהציעו פתרונות יצירתיים במיוחד(כמו לשרוף את כל הכלבים), אני מאחלת לכם שיהיה לכם כלב, שיגור איתכם בבית ושלא תוכלו לזוז לשום מקום בלעדיו, ולא תוכלו להשאיר אותו לבד, ותתאהבו בו ככה - כמו שלא אהבתם בחייכם.....
ואז אני רוצה לשמוע פתרונות יצירתיים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מסכנה...
מיקי,
ראשל''צ,
26/07/04 08:04
|
באמת, אני מרחם עלייך. מה רע בכלב זאב? למה לקחת מפלצת שתוכנתה גנטית לרצוח?,את יודעת שהסיבה היחידה שאת עדיין נושמת והיא לא קרעה לך את אבי העורקים זה בגלל שעוד לא קפץ לה הפיוז במוח? אבל זה יקרה, ואני מקווה שכשזה יקרה יהיה לידך מישהו עם אקדח שיוכל לתקוע לה כדור במוח המעוות שלה ולהציל את חייך. אני יודע שאני משחית מילים לריק, ושאת חושבת שכולנו מטורפים וה''ממי'' שלך לא יכולה לפגוע בזבוב. אבל את לא יכולה להאבק בשנים של אבולוציה - ה''ממי'' שלך תקרע מישהו, ואני רק מקווה שזה יהיה כלב אחר ולא בן-אדם, ושלמישהו יהיה שכל להשמיד אותה. עדיף שברון לב מאשר מוות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למיקי מרשל''צ
למיקי מרשל''צ,
חיפה,
02/09/04 15:00
|
מה קורה עם מחבלים? גם אותם שורפים? מה זו הקיצוניות הזו? הבעיה של המדינה היום ובכלל היא שחבורה של 120 עובדי אלילים (נקרא להם שרי הכנסת) מנהלים אותה באופן כל כך שגוי. כולם מטפלים בסימפטומים ולא במחלה עצמה וגם התרופה עצמה רקובה מהשורש (כמו כל המשכן עצמו)....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את רעה מבחוץ!!!!!
רן,
25/07/04 18:14
|
אני מאחל לך שיהיה לך ילד לאהוב ותגני עליו מפני כלבי אמסטף אימתניים. כדאי לך להתיעץ עם האמא, שכלב האמסטף המשפחתי טרף את בתה הקטנה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרן על איזה בדיוק מישפחה אתה
מיי,
26/07/04 08:31
|
מדבר? שהאב בכלא והדוד שותף לו לתא? אז מישפחתי זאת לא בדיוק ההגדרה והכלב שהוא כולו לב התנהג איך שמצפים מימנו נקודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
They lost their mind
DANI,
25/07/04 16:47
|
i just dont understand what theyre fighting for, most of the public doesnt want these types of dogs around and thats the way its gonna be, accept it or move to another country
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
תנו לנו (הילדים) לחיות!
כלב,
נווה אמסטף,
25/07/04 16:40
|
זה או הם ,כלבי הטרף, או אנחנו. מה שנראה כ''פופוליזם זול'' לחובבי אמסטפים, מהווה סכנת נפשות לילדים ולזקנים! מדוע לא לאפשר לנמרים ולאריות לשוטט חופשי בחוצותינו? הלא גם הם ברואי אלוהים וזכאים לחרות, לשוויון ולאחווה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
על אותו משקל צריך להשמיד כל
כלב בן יפונה,
מלונה,
25/07/04 16:37
|
|
 |
30.
אני מסכים מאוד עם עו''ד סודרי
עידו,
ירושלים,
25/07/04 16:18
|
שר החקלאות לקח החלטה פזיזה וחסרת כל שיקול דעת,העיקר להגיד אנחנו עושים!כמו כל הפוליטקאים במדינה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
נקווה שיצליחו
חגית.מ,
נתניה,
25/07/04 16:16
|
|
 |
28.
הגיע הזמן שעורכי דין
שוש,
25/07/04 16:14
|
|
 |
27.
The will of the people matters
Jerry,
USA,
25/07/04 16:10
|
A populistic ''Shlof'' meant to appease the will of the people (or the masses). You are absolutely right - this IS the will of the people, and guess what - in a democratic society this is what counts! If the majority of the people (which is indeed the case) want those murderous creatures exterminated, if we want those hybrid, artificially-bred killing machines taken from our midst - then this is what needs to happen. Let all those machos find something else to compensate with for the shortness in their underwear.
JD
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
להעיף את הכלבים!!
רחל,
אשדוד,
25/07/04 16:02
|
אין מקום לויכוח,מדובר כאן בחיי אדם,חבל שעוד מישהו ימות בגלל איזה כלב מטופש,זה לא שווה את זה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להעיף את רחל
נשר,
02/09/04 17:33
|
|
 |
להעיף בני אדם
מיכל,
שפלה,
02/09/04 14:30
|
שרצחו, אנסו, היכו, גנבו, עשקו, גרמו לתאונות דרכים, פגעו בפעוטות, קיללו מה עוד??? עם מי נישאר כאן?? ל''ו צדיקים?? מטומטמת שכמוך, הרוע נמצא באדם !!!! והאדם לא טוב יותר מהחיה. אלוהים העניק חיים וזכות לחיים לכל ברואיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל26 לרחל בושה של אישה
מי,
25/07/04 18:51
|
באמת באמת ''חשיבה הומנית'' תיתבישי לך מיפלצת אם את כל כך דואגת לחיי אדם לכי ותיתרמי מעצמך במעש לילדים במצוקה או לכי ותיראי איך חיים הילדים הפלסטינים .נח להפיל אשמה על חסרי יישע האא? חסרת בינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לתגובה ל - 26
אלי,
25/07/04 21:02
|
עניי עירך קודמים! למרות שזה לא פופולרי, ומקבל פרסומת בהתאם, יש לא מעט יהודים, וילדי יהודים - שיהיו מוכנים לקבל בברכה כל עזרה. למרות שאינם ''פלשטינאים''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאלי
מיר,
25/07/04 21:24
|
איך אתה יכול להשוות בן המצוקות?ביגלל אנשים כמוך שאינם מיסתכלים סביב ומצדיקים אתהכוחניות והאלימות המופנת כלפי עם שנכבש, אלימות שניטמעת בחברה ומנחה את ראשי המדינה בכל דבר כולל עינין הכלבים,דבר זה הוא הגורם לפגיעה ולכירסום בחברה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
שר החקלאות לא מבין כלום!!
נטלי,
רעננה,
25/07/04 16:01
|
איך הוא מרשה לעצמו לקבוע בהחלטיות כזאת על נושא שהוא כלל וכלל לא מבין בו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
כרגיל הכל כאן כסת''ח!
ל"ת
אלה,
25/07/04 15:57
|
|
 |
23.
לא יכלו לחכות קצת
גיל,
חיפה,
25/07/04 15:56
|
|
 |
22.
תנו לחיות לחיות!!
ל"ת
אוהבת חיות,
25/07/04 15:55
|
|
 |
21.
שר החקלאות קבע בלי שום
ירון,
מרכז הארץ,
25/07/04 15:55
|
שיקול דעת.נו ואתם מכירים שר או פוליטקאי שלוקח החלטות עם שיקול דעת.?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
לא להכחיד אבל
אהוד,
חולון,
25/07/04 15:54
|
צריך שיהיה פיקוח על הבעלים של אותם כלבים שמוגדרים מסוכנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
התעוררו רק אחרי אסון
אילנה,
כפ''ס,
25/07/04 15:53
|
היו מספיק מקרים של נשיכות שיכלו להגמר במוות.למה רק עכשיו נזכרו??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאילנה מס 19
חי,
25/07/04 19:00
|
את יודעת ביכלל כמה נשיחות היו עלידי הכלבים המדוברים כשאת אומרת מספיק מיקרים? אני בטוח שלא !אז שבי בשקט ואל תנסי להיות מבינה כי את לא!!!!!!!!! תיתבישי לך בורה חסרת רגש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
טריפ לא אשם!!
אורן,
25/07/04 15:52
|
|
 |
17.
תקנות לא יעילות
מגדל כלבים,
25/07/04 15:50
|
התקנות החדשות לא מגינות על הציבור מפני כלבים מסוכנים. האבסורד הוא שגם אם כלב רועה גרמני תקף ונשך הוא לא ייחשב ככלב מסוכן לפי התקנות ''כי הוא לא ברשימה''. בפועל, ייתכנו כלבים מסוכנים שאינם ברשימת הגזעים המסוכנים ולגבי הגזעים שהוכללו ברשימה, ביניהם יש כלבים רבים אשר בפועל אינם מסוכנים, כך שהתקנות החדשות גם לא מגינות על הציבור מפני הכלבים שלא נכללים בהן וגם פוגעות בכל אותם כלבים ובעלי כלבים אשר בפועל אינם מסוכנים אולם נכללים ברשימה. הרבה יותר הגיוני לבדוק כל כלב שהוא בעל פוטנציאל לגרום נזק ולהחליט אם בפועל הוא מסוכן או לא במקום פשוט להחליט שכל הגזע נידון להשמדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ואיפה ארנה בנאי?
האו האו,
25/07/04 15:47
|
שהיא תערובת של פינצ,ר ובאבון, איפה היא? פרצופה הכלבי חסר באיזור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
בהצלחה !!
ל"ת
אוהב כלבים,
25/07/04 15:46
|
|
 |
14.
דלמטי מסוכן לילדים
ל"ת
דני יעקב,
רמת גן,
25/07/04 15:45
|
|
 |
13.
אני עדיין לא מבינה
יערה,
25/07/04 15:45
|
|
 |
12.
יישר כוח לעו''ד סודרי
יהודית,
ירושלים,
25/07/04 15:44
|
|
 |
11.
כץ תתפטר!!
ל"ת
יאיר,
ת''א,
25/07/04 15:43
|
|
 |
10.
להפסיק לתרום לעמותה !!
רונן,
25/07/04 15:42
|
בושה וחרפה שהעמותה מבזבזת כספים על מאבק כל כך מטופש ולא הגיוני. אני מברך את שר החקלאות על התקנות החשובות הללו. בעמותה כנראה חיי כלב עדיפים על חיי אדם. אני לא מתכוון לתרום להם שקל אחד נוסף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל10 לרונן המיסכן
חי,
25/07/04 18:54
|
רונן מותק אני אדם דיי עשיר ורק בעיקבות התגובה שלך אכפיל את תרומותי לתנו לחיות לחיות!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כנראה גם מעולם לא תרמת...
ל"ת
תנו,
לחיות לחיות,
25/07/04 17:03
|
|
 |
9.
חיי אדם -חיי בע''ח
יחיאל,
צפת,
25/07/04 15:42
|
|
 |
8.
שר חקלאות כנראה
אבי,
25/07/04 15:40
|
|
 |
7.
תמיד אמרתי שהם לא נורמלים
ל"ת
תנו חיים לטף,
25/07/04 15:40
|
|
 |
6.
אין להם דברים יותר חשובים??
אילן,
טבריה,
25/07/04 15:39
|
|
 |
זה דווקא דבר חשוב
בעל כלב,
25/07/04 15:53
|
מטרתה של עמותת תנו לחיות לחיות כשמה כן היא, לאפשר לחיות לחיות. התקנות החדשות דורשות השמדה של 8 גזעי כלבים שונים. מטרת העתירה היא גם לאפשר לאותם כלבים לחיות וגם להגן על הציבור מפני כלבים מסוכנים באמת אשר לא נכללים בגדר התקנות משום שאינם מגזע מסוכן, גם אם בפועל הם עשויים להיות מסוכנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מאוד חשוב, תיקון החברה
נויה,
25/07/04 16:45
|
מורכב גם מתיקון היחס לבעלי חיים, וערך זה עומד כנושא חשוב גם בפני עצמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
הכלבים אינם אשמים!!
ל"ת
רועי,
25/07/04 15:39
|
|
 |
4.
מה עם שאר הטורפים
לוציפר,
25/07/04 15:36
|
זאבים צבועים נחשים עקרבים האם עליהם השר המטומטם אינו מוציא צו????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
בחיים דוגו לא נשך אף אחד בחיים
ל"ת
ניר איש הצנחנים,
חולון,
25/07/04 15:05
|
|
 |
2.
בורותם של אנשים
שלומי,
ת''א,
25/07/04 14:51
|
אנשים טיפשים מגבים באלימות לכול דבר ! אבל אני פונה אליכם בעלי הראש והלב !!! אל תתנו למטורפים הטיפשים האלו להשמיד זן שלם של חיות מגניבות שכול חטאם היה בעלים טיפשים!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אני לא הייתי מפסיק לגדל אותם
גולי,
25/07/04 14:38
|
אני הייתי עושה מדורה ענקית וזורק את כול הכלבים מסוג אמסטף בפנים!
יש אנשים במדינה שלנו שמשעמם להם בחיים, אין לי בעיה אם אתה רוצה לגדל כלב אבל, תגדל כלב נורמלי שאפשר להשתלט עליו.
אל תגדל רוצח בפוטנציה בבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גולי לתנור
קניבל,
02/09/04 17:36
|
אני הייתי עושה מדורה גדולה ועושה מגולי שניצל לפחות שיביא תועלת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי,
ענת,
25/07/04 15:05
|
אלתשכח להזמין אותי למדורה, הא?! אני אאסוף כמה מפלצות כאלה בדרך - קבענו??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתםיאלימים, כוחניים - מגעילים
חגית,
חדרה,
25/07/04 16:04
|
לפי התגובה ברור לי מי האלים כאן. אנשים כמוכם גרמו לכלבים להיות תוקפניים !! אתם אלה שנותנים נשק טעון בידי מי שאינו יודע מה זה נשק !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המפלצות זה אנשים כמוכם שלא
שירה,
25/07/04 16:44
|
מבינים מהו כלב ומעיזים להעלות רעיון כזה. חבל שאין חקיקה נגד מפלצות כמוכם. מי שלא גידל כלב, לא יבין איזו חיה נפלאה זו ומה האדם מסוגל לעולל
הגב לתגובה זו
|
|