 |
112.
עוד תגובה לטלי מ 20
יוסי,
מרכז,
26/07/04 20:43
|
את אחת הדוגמאות הטובות להמחשת דבריה של טלי, אפשר למצוא בהתבטאויותיה של לימור ליבנת, אשר שוטפת את מוחינו באמירותיה נגד השמאל הישראלי, עד להפיכתו למוקצה מחמת מיאוס. אך הגדיל מכולם עוזי כהן- יקיר האומה. בחלק נכבד מהעם הכולל רבים וטובים מאיתנו הוא רואה סרטן בגוף הליכוד, ואין אף לא אחד ממנהיגי הליכוד שיזעק ויוקיע את דבריו. אכן כך! הללו זועקים רק כאשר הכסא מתנדנד תחתם. ואני? מן הסתם אזכה לכינוי ''עוד שמאלני מתוסכל''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
מה התעוררת פתאום סילבן
יואב,
צפון,
26/07/04 20:15
|
היכן הייתה עד כה? אף פעם לא שמענו אותך צועק ומבכה את מר גורלה של שס, שמשום מה הפכה פתאום ליקירתך וליקירת אנשי שלומך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
חלק
פקק-תנועה,
קרית-ביליק,
26/07/04 14:16
|
היהדות-היא-חלק-מעם-ישראל-אסור-להיכנס-לתהליך-שבו-נישכח-את-עצמנו-כפי-שחיינו-על-סיר-הבשר-בגלות-של-2000-שנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
תגובה!!
ר.שוחט,
26/07/04 12:30
|
אני מנסה להבין את פשר ה''חטא'' הקדמון ואני לא מצליח להבין אותו. הליכוד בראשות שר האוצר בינימין נתניהו ובעזרת מפלגת שינוי מובילים מהפכה כלכלית שתכליתה קיצוץ קיצבאות ונסיון להפריח את התעשייה . את המהפכה הזו לא ניתן ליישם יחד עם המפלגות החרדיות ולכן כניסת החרדים לממשלה פירושה וויתור של הליכוד על תוכניתו הכלכלית וחזרה לתרבות קצבאות . כלומר למצב שחלק גדול מתקציב המדינה הולך למתן נדבות וחבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
הפסק לרסק את הליכוד
קרן,
רמת גן,
26/07/04 12:05
|
|
 |
107.
שימו לבבבבבבבבבב
דן בר-חן,
תל אביב,
26/07/04 12:03
|
שכל תגובות הנגד, המשמיצות את סילבן, מגיעות רק משני מקורות בלבד. [למרות שמופיעות בהן עשרות שמות]. עובדה היא שכעת אני חוזר ממצודת זאב ומתוך 13 איש ששאלתי על המצב, רק 4 היו בדעה של שרון וכל ה-9 האחרים סבורים כמו סילבן. סילבן, העם הוירטואלי לא אתך. העם האמיתי איתך, היה חזק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדגם לתפארת
הדת אופיום לעם,
חוב''ר,
26/07/04 12:34
|
13 איש מתוכם ודאי חברים קרובים להשקפתך, זה ממש מדגם מייצג ומזה אתה מסיק מסקנות על כל העם. הIQ שלך הוא כנראה כגודל המדגם ובקורך במצודה רק מחזק טעון זה. אגב, איך מצאת כי כל המגיבים הם שניים בלבד? לפי ניתוח כתב יד או כושר נבואה או שמא דמגוגיה לשמה. עדיף לכולנו שלהבא תמנע מתגובות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
לאלה ששיבחו את טלי מ- 20
מיכל,
26/07/04 11:48
|
|
 |
למיכל
הדת אופיום לעם,
חוב''ר,
26/07/04 12:29
|
ההשואה לגבלס מעוררת שאט נפש בכל אדם שפוי, לא משנה מה השקפתו. כבא נאמר שצריך לרדת מהשימוש בשואה בויכוח ציבורי. חבל שבחרת בדרך נלוזה. לעצם הענין, גבלס היה דמגוג מוכשר ושטני ואילו טלי דיברה מעומק רגשותיה ולב דואב, כמו לכולנו , בעלי מצפון ותבונה. אילו יכולת היית סותרת דבריה, אבל מה שנותר לך זה להשמיץ ולקלס, כמנהג רוב הימנים והחרדים שכושר הביטוי שלהם מסתכם לכל היותר ב ''אנטישמיות'' , ''שמאלנות'' , ''שואה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרה קנאית וזולה
adinaf1,
26/07/04 12:17
|
כל הכבוד שאת יודעת מי הוא גבלס.כניראה את מיזרחית ''משכילה'', מרוקאית אפילו.והורס אותך שאחת עם כושר ביטוי מדהים, שצודקת בכל מילה זוכה לשבחים שאת בחיים לא תיזכי להם.שימותו הקנאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
יש הבדל בין דם לדם ?
ל"ת
ליאורה,
26/07/04 09:43
|
|
 |
104.
עם מנהיגים כאלה
Joe Anaaref,
IsraHell,
26/07/04 08:59
|
|
 |
103.
סילבן - אתה דוחה
ר,
26/07/04 08:57
|
מה התעוררת פתאום עכשיו? אתה הרי מכהן בממשלה בלי-חרדים כבר עכשיו! אז מה קרה? לוקחים לך את הכיסא? אתה פתטי וצבוע... זה מה שאתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
סילבן, אתה מעורר רחמים !
שונא שקרים,
מעלה אדומים,
26/07/04 08:46
|
אתה באמת רוצה שיאמינו לדבריך ? ! ?
הרי כל מי שעיניו בראשו יודע מדוע נזעקת !
כתומך ליכוד, אני מפציר בך להתפטר משרותך, ולא להםריע לשרון ללכת בנתיב היחידי שיש בו סיכוי בצד סיכון!
אינך בנוי לתפקידים גדולים, גם אני לא ושנינו לא צריכים להיות בממשלה!
אנא הקשב לי לטובתך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
מפלגת הצביעות הלאומית
חגית,
עפולה,
26/07/04 08:41
|
כבר שנתיים קיימת ממשלה בלי החרדים ועם גזרות כלכליות שפגעו בעיקר בהם ולסילבן זה לא הפריע. כעת כשכסאו בסכנה הוא חרד לאופיה של מי? של מפלגת הליכוד.כמה שזה לא מפתיע- הליכוד תמיד הצטיין בדימויים: מפלגה לאומית,פטריוטית (רק הימין הוא פטריוטי),דואגת לחלשים..ושומרת על אופיה היהודי של המדינה_ איך בדיוק? על ידי נישוק מזוזות, הליכה לרבנים, רמאויות קטנות ודיבורים בומבסטים. אם ''העם'' בוחר בליכוד, הוא ראוי לכל ההתעללויות של מפלגה זו.ואיך שכחנו- זו גם מפלגה שמייצגת את המזרחים, מעניין כמה שרים מזרחיים יש בליכוד ובמה היא שפרה את מצבם .אךלא ניתן לעובדות לבלבל את חברי הליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
סילוון הוא דוד לוי 2
ל"ת
אבי,
אשדוד,
26/07/04 08:34
|
|
 |
אבל יש לו יתרון- אישה עשירה
מושיקו,
צפון,
26/07/04 09:13
|
אני חושב שדוד לוי היה מגיע רחוק יותר אילו היו לו מזומנים של אישתו. גם כך היא נהיה שר החוץ . לעומת זאת ללא מזומנים של אישתו סילבן לא היה מגיע אפילו להיות ש.ג בכנסת. סילבן , שחרר אותנו ופנה את הכיסא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
סילבן צודק והליכוד ישלם על זה
יהודה,
26/07/04 08:33
|
אני לא יודע אם הוא עושה את זה בכדי לשמור על הכסא אבל הוא צודק
והליכוד ישלם על כך בבחירות ,על כך שהתחבר עם שינוי מפלגה גזענית שקיבלה את כוחה בעזרת הגברת השנאה והפילוג בעם מפלגה שלא רוצה שום קשר עם הדת וכל ערך אחר שמגדיר ומזהה אותנו כיהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך נבנת ש''ס?
הדת אופיום לעם,
חוב''ר,
26/07/04 11:49
|
אם לא שנאה, גזענות וחמדנות. שינוי היא תנועה שקמה כמשקל נגד השתלטות ההומניסטית של ש''ס ועושק המדינה על ידה. מנהיג ש''ס, האיש והשמלה, מרבה בדברי שיטנה והסתה נגד כל משלא הולך בתלם החרדי/מזרחי. ואתה מדבר על גזענותה של שינוי? אף מנהיג שינוי לא התבטא מעולם באופן גזעני, אלא כנגד הממסד הדתי המושחת והרקוב. איש באמונתו יחיה, זוהי תמצית מצע שינוי בנוסף לדאגתה לשכבות הביניים המחזיקות את המדינה הזאת בחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
סילבן הביתה
הגדי,
תא,
26/07/04 08:20
|
לך הביתה לגודי מוזס העשירה
יש לכם כסף לחיות ללא עבודה למשך 1000 שנה ואתה לא צריך לבזבז כסף למדינה בקבלת משכורת ובטיסות סרק לחו''ל
אתה מקלקל לכל עם ישראל במחדליך בתפקיד שר החוץ
השתן עלה לך לראש אתה לא מתאים להיות שר בממשלה
שיתוף החרדים בממשלה יביא רק נזק כספי חמור לכל העם בציון וזה עקב שאיפותיהם לשאיבת כספים אינסופית מהמדינה
בל נשכח שהחרדים הם אנטי-ציוניים וכל מחשבותיהם נוגעות לכסף בלבד שיחולק לשכבה דקה שלהם ולא למאמינים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
עכשיו נזכרת? כשהכסא שלך בוער?
יעל,
ירושלים,
26/07/04 08:18
|
|
 |
אין לו דעה זה הכל ג'ודי
ל"ת
אפי,
חולון,
26/07/04 11:36
|
|
 |
96.
סילבן בסדר, הבעיה שאישתו קובעת
מושיקו,
צפון,
26/07/04 08:14
|
ישנם מנהיגים שבשביל הכיסא שלהם הם מוכנים למכור את נפש שלהם לשטן. ולפעמים שהמנהיג כן בסדר, אז אישתו מדרבנת אותו. אחרי כמה ביקורים שלה אצל הרבנים, בטח שהיא תלחץ עליו להשפיע. כמו ששרה בזמנו ניהלה לנו את המדינה, כך ג'ודי היום מנהלת לנו את מדיניות חוץ ופנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
סילבן שלום
רוני,
חדרה,
26/07/04 08:12
|
סילבן יש אנשים שבטבע שלהם להפוך דברים עכשיו שסוף סוף נפטרנו מהעושקים ומצב יותר טוב למה לנגוע. אם חוזרים לטבע לא ידעו אז מה זה סילבן וש''ס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סילבן ישאר בהיסטוריה כמו בעל..
מושיקו,
צפון,
26/07/04 08:45
|
ישנם מנהיגים שנשארים בהיסטוריה בזכות עצמם. ישנם כאלה בזכות הנשים שלהם. כולם יודעים שהיום אפשר להיות במקום ראשון בפריימריס בזכות המזומנים. אז הצלחת פעם אחת בזכות המזומנים של אישתך. פעם הבא לא תצליח. שמור מקום בלב אצל הציבור כמניג דגול ולא כמו בעל של ג'ודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
המגיבים נגד - אינם ליכודניקים!
ל"ת
אל תתייחסו,
26/07/04 08:11
|
|
 |
מספיק עם רגשי הנחיתות האלה
ל"ת
מזרחי,
26/07/04 11:37
|
|
 |
93.
סילבן שר חוץ גרוע שעסוק ...
מקור פנימי,
ירושלים,
26/07/04 08:04
|
בלמנות חברים לג'ובים למה מגיע לנו שר חוץ כל כך גרוע טיפש שלמזלו שהתחתן עם אחת מהמשפחות העשירות והמשפיעות בארץ. זה ברור שהאדון סילבן (כפי שהוא אוהב שיקראו לו) חסר כישרון שיצליח בעיקר בהתחנפות לחברי מרכז הליכוד וגודי שלום מוזס ניר . נראה את ידיעות אחרונות שולחת לתחקר את תפקודו כשר חוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
סילבן שלום . אתה צודק.....
צבי,
26/07/04 07:52
|
ממשלה בלי דתיים זה לא מצליח. אין ברכה במעשיה. לאורך כל תולדות מדינת ישראל תמיד היו גם דתיים בשלטון. ומה קרה הפעם? הליכוד עשה טעות. צריך לשמור על הצביון הדתי. זכרו זו מדינת היהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
Shtuyot
Eitan,
26/07/04 06:42
|
|
 |
90.
הפרדת דת ומדינה?
גיא,
26/07/04 06:37
|
נשמע כאילו זה מה שנמצא בסוף הדרך עליה אנו צועדים. אני רק מקווה שיום אחד זה באמת יגיע. לא יתכן שלמפלגות החרדים המייצגים אחוז קטן באוכלוסייה יהיה כל כך הרבה כוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
שלום דואג לכסאו ולא למדינה
הדר,
ירושלים,
26/07/04 06:33
|
החטא הקדמון האמיתי הוא האפליה בין דם לדם עקב השתמטות החרדים משרות בצה''ל. את האפליה הזו צריך להפסיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
זהירות ! לא לבטל את קיצוץ הקיצ
משה מ,,,,
בת ים,
26/07/04 06:20
|
הקיצבאות ! לתת להורים לעבוד ולילדים ארוחה חמה בבית הספר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
סטיבי, העם לא אוהב את הטריקים
יגאל כהן,
26/07/04 05:47
|
והשטיקים שהקרוק עושה לראש ממשלתנו. נכון ,פייגלין ייתן לך נקודות זכות על כך, גם ליברמן, אם תעשה לביבי את העבודה ותדליק בשבילו את הגפרור כי הוא לא מגיע. העם סטיבי אפילו ניגעל מההצגות של ביבי וההצטרפות שלך פוגעת בך קשות!! העם כידוע לך רוצה להתנתק. והעם לא אוהב את העיקובים והמשחקים של ההשהיה המתוכמנים על ידי ביבי ,ליברמן ופייגלין המושכים אחריהם את ההאיש הישר והתמים עוזי. העם ממש לא סובל את כל הבלבול מח הזה. ואתה במקום לחזק את ראש ממשלתנו, משתפף פעולה עם הקרוק. ושוב אגיד:התרחק מהקרוק הוא בנפילה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
סילבן חרד לוולבו
ל"ת
אורי,
26/07/04 05:41
|
|
 |
85.
לפתע עכשיו זה חטא? הכסא האא??
עמית,
26/07/04 05:38
|
סילבן מי זה בכלל הטמבל הזה? מה הוא עשה בשביל המדינה? למה הוא בכלל שר? אהה החבר'ה מהשוק בחרו בוא אההה נו כשלא הראש מחליט זה מה מקבלים וכשאתה חבר ליכוד לא הראש מחליט אצלך האגו של הילד המטומטם מחליט אז יש לנו שר מלוכלך שימכור את כולם לחרדים ששונאים את המדינה וחוקיה את הצבא אבל העיקר הכסא ינצל לעוד מי יודע כמה זמן סילבן אתה לא מבין כרגע אבל אתה תבין אתה חופר לך את הבור שנקרא חוסר הערכת הציבור תמתין ותראה. תהנו מהליכוד עם אידיוט
אני אגב באמריקה ועשיר.... תהנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
סטיב, זו ג'וד ששלחה אותך?
ל"ת
אילנה,
רח' העסקן,
26/07/04 05:38
|
|
 |
83.
את מי בכלל הוא מייצג?
אזרח מודאג,
ירושלים,
26/07/04 05:36
|
חוץ מכמה חברי מרכז, מי בכלל בחר ליכוד בגלל האיש הקטן הזה??? לא אכפת לו לגרום נזק, העיקר לנסות לקדם את מעמדו הפנימי בליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
הוא כל כך רחוק מטיפוס של מנהיג
יהודה,
מרכז,
26/07/04 05:32
|
|
 |
81.
סילבן שלום, עלוב הנפש
גדעון,
העמקים,
26/07/04 05:20
|
ישבת שנים בממשלה בלי חרדים וה''חטא'' הזה לא הפריע לך. כאשר כסאך מתנדנד, נזכרת. אתה נאחז בקש של עדת משתמטים ופרזיטים, כדי להציל את כסאך. צריך לקוות שעם ישראל יבוא איתך חשבון בבוא היום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מ-ג-ע-י-ל
ל"ת
גלעד,
דרום,
26/07/04 08:24
|
|
 |
80.
וצבא בלי חרדים זה לא חטא???
ל"ת
יואב,
26/07/04 04:54
|
|
 |
79.
סילבן המלקק----
ל"ת
ליקוק בסיבוב,
26/07/04 02:42
|
|
 |
78.
מה קדם לאינתפאדה?מהפיכה חילוני
יוסף נחמן,
י-ם,
26/07/04 02:30
|
עדיף להתבוסס בבוץ בעזה מאשר להביאו לת''א וכ''ו. ימיו של אריק כראש ממשלה ספורים,אולי יתאים לו להיות ראש האופוזציה,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
הליכוד מוכן למכור את דם ילדינו
רפאל החכם,
26/07/04 01:39
|
מכתב גלוי לכל אנשי הליכוד, במיוחד שרי הליכוד וראש הממשלה ...................................................................................... תגידו לי , אתם לא מתבישים, אצלכם בליכוד, לשאת ולתת עם המפלגות החרדיות. אתם מוכנים למכור את דם ילדינו הנופלים על הגנת המולדת כדי לאפשר לחרדים המשתמטים לחזור לשלטון . אתם רוצים לתת לכת החרדית הקיצונית הזאת את הכסף שלנו כדי שיחנכו עוד דורות של משתמטים. איזו חוצפה יש לכם. אני מודיע לכם פה בראש גלי שאני לא שולח את הילדים שלי לצבא אם החרדים המשתמטים חוזרים לשלטון. ואני מקווה שעוד רבים יעשו זאת כדי שתבינו בליכוד שאנחנו לא פריירים. אריק שרון וסילבן שלום יכולים, מצדי, לשלוח את הילדים שלהם לצבא להלחם, בזמן שילדיהם של פורוש ואלי ישי יקבלו מהמדינה המון כסף כדי ללמוד איך להשתמט ואיך לנצל ולהרוס את המדינה היהודית שלנו בארץ ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
At least Porush does not
NO,
26/07/04 06:15
|
Both Porush and Shas are anti Zionists. But at least Porush does not incite against other Jews like Shas does. Shas is built on hate between Jews and nothing else
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש בזה משהו
ל"ת
קורא,
26/07/04 03:55
|
|
 |
30%מהחילונים משתמטיםו7% מהדתים
ל"ת
יוסף,
י-ם,
26/07/04 02:54
|
|
 |
100% חרדים משתמטים לא להטעות
ל"ת
kobi,
26/07/04 08:58
|
|
 |
אותו אחוז בין ימניים לשמאלניים
yty,
26/07/04 07:23
|
|
 |
76.
מלחך פנכה
מסעודה,
26/07/04 01:30
|
עד כמה עלובה דרכם של הפוליטיקאים בישראל מאת שלום. שלום לך שלום - מיצית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
יודע השר סילבן
ניר מוזס,
26/07/04 01:29
|
שמפלגת העבודה היא החוצץ העיקרי בינו לבין הכסא המרופד, ולכן סילבן מעדיף לראות את ליצמן ושות' בממשלה יושבים על הברז של וועדת הכספים. מאשר את עצמו בחוץ בלי תיק החוץ. הרי מה איכפת לסילבן שזה יעלה למדינה בשלמונים, כבר הראה לנו סילבן (ברלוסקוני )עד כמה הוא מבין ויודע כלכלה מהי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
יפה לך סילבן, מצאת לך נישה
דניאל,
מתקן אדם,
26/07/04 01:28
|
באמת היה רושם שחיפשת אחת כזו. עכשיו תתנהג בהתאם לשוליים שהצטרפת אליהם ותעזוב אותנו במנוחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
הכל כדי לשמור את התחת על הכיסא
אלירן,
26/07/04 01:25
|
סילבן, פעם חשבת על מדינת ישראל שזקוקה לממשלה יציבה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
מפלגות שנגד המדינה בממשלה??
זה החטא הקדמון,
26/07/04 01:08
|
איזו מדינה נורמאלית היתה נותנת למפלגות שלא מכירות במדינה לכהן בממשלה ולקחת תקציבי מדינה?
איזו מדינה נורמאלית היתה מגבילה את דמי האבטלה למי שעבד, אך ממשיכה לתקצב את מי שלא עובד ולא יוכל לעבוד 20 שנה!
איזו מדינה נורמאלית היתה נותנת למיעוט (שזכותו לחיות לפי רצונו) להכתיב לרוב איך לחיות?
ושר החוץ ''שלנו'' רוצה שנמשיך לתת את כל היד למי שבמקרה הטוב רואה בנו גויים דוברי עברית, ומקור לכסף. מי שרואה ברוב החברה מקור מחיה ותו לא הוא החוטא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
סטיבי וונדר נובח וג'ודי נושכת
ל"ת
אבו-ג'ודי,
מרכז,
26/07/04 00:57
|
|
 |
70.
המופע של סטיב אוכל השרצים-צבוע
השכן מהבלוק,
26/07/04 00:50
|
המילה אמונה מבטאת חוחלשה אנושית מובנת להאחז במשהו-סילבן נאחז בכיסא
סטיב שר אוצר כישלון שר חוץ ללא דעה האם אתה תומך בהיתנתקות ? אז איך תסביר אותה בחוץ ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
עד עכשיו היה בסדר בלי החרדים
בינה,
צפון,
26/07/04 00:49
|
כי זה מה ששינוי רצו - ואיך שלא תסובבו את זה עכשיו סילבן דואג לכיסא שלו - בהחלט לא למדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
אוי לבושה הזו
אבי מזרחי,
פתח תקוה,
26/07/04 00:48
|
בחיים לא האמנתי שאדם כסילבן שלום ידרדר עד לדרגה כזו. אני מכיר אנשים בליכוד שמגיעים לרמה הזו ולבושה הזו אבל שר החוץ... מקומי יותר לא בתנועה הזו אם אלה מניגייה. בושה ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
בלי חרדים-חטא, עם חרדים-חרטא
ל"ת
כסיל-בן,
26/07/04 00:44
|
|
 |
66.
ממשלה אם סטיב זה חטא קדמון
אין סיכוי,
26/07/04 00:43
|
שיחזור בתשובה ויצטרף לש''ס אם משפטים כאלה אין לך סיכוי לחשוב להיות רוה''מ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
the spahradic jews
solomon,
26/07/04 00:25
|
|
 |
64.
JEHUDIM JEKARIM: ACHDUT
DANA,
26/07/04 00:12
|
|
 |
צודקת דנה ,רק את צודקת.
יגאל כהן,
רחובות,
26/07/04 04:40
|
אבל מה לעשות ? מה שהוא דפוק בעם הזה. הם בוחרים ראש ממשלה, ומיד מסתערים עליו כמו חיות טרף להכות בו. וכל המרבה להכות בראש ממשלתנו הרי זה משובח. ולא רק יריבים פוליטיים אפילו ארבלים מצטרפים למצווה. שלא יוכל לראות בשקט מה קורה. משוגעים, באמת משוגעים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
שנתיים כבר יושב בלי החרדים
ל"ת
ופתאום הוא נזכר,
26/07/04 00:05
|
|
 |
62.
סילבן צוחק, הבדיחה על חשבונינו
גיל,
26/07/04 00:01
|
אחד מהפוליטקאים שהכי מזוהים עם התדרדרות נורמות ההתנהגות בשדה הציבורי. אדם עילג עשיר ומאוס. היה צריך להיות מפוטר ומורחק לאחר כשלונותיו הרבים בכלכלה ובחוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
מחר בבוקר לשגרירות ארה''ב
רובי,
נהריה,
25/07/04 23:51
|
שרון הולך בכיוון הנכון אבל לא מתגבר על חבורת מטומטמים בליכוד. חבל. עכשיו נלך לבחירות, העבודה תזכה אבל אז הליכוד (או מה שישאר ממנו) ועוד פעילי ימין שוב יקלקלו לנו את הסיכוי לשקט בארץ וכך נמשיך לחפור קברים. אין ברירה - מי שרוצה לחיות צריך לעזוב את האזור. אני אומר זאת בכאב. גם יהודים וגם פלסטינאים לא יודעים לנהל מדינה. בוושינגטון יודעים. נלך לשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
מזמן לא הרגשנו כ''כ נלעגים
אהוד ברק,
רמה''ש,
25/07/04 23:46
|
מעניין כמה כרטיסי טיסה לכיוון אחד הנפיק השר הנכבד. עדיין יש פה מספר אנשים רציניים וזה מאוד מעליב לראות ליצנים בתפקידי מפתח גורמים נזקים לעתיד של המדינה ולחיי בניה. העלבון הוא צורב - ואנחנו - קבוצה חזקה בציבור - מרגישים מחוייבים לעשות פה סדר. אין ברירה. העסק לא עובד. ולסילבן - מוטב שיעלם מהמפה הציבורית מהר ככל האפשר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
נחשף פרצופו האמיתי של סילבן...
MaxLA,
25/07/04 23:39
|
האגו, השררה וג'ודי העבירו אותו על דעתו....
אין שום סיכוי ושום סיבה שהאיש העלוב הזה ימשיך לכהן כשר החוץ של ישראל.
האם זה הדימוי שהוא מבקש שישראל תעביר לעולם - מדינת אפטהייד דתית חשוכה,אגרסיבית וגזענית...
אם האיש הנורא הזה יהיה אי פעם ראש הממשלה, בשל איזו קונספירציה של משפחת מוזס, תוכלו לדעת כולכם שהסוף הגיע באופן רשמי...
ד''ש לג'ודי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
(ש)לום (ס)ילבן=ש''ס
עכבר העיר,
25/07/04 23:37
|
עכשיו ברור מדוע (כ)סיל(בן) מעדיף את החרדים. סילבן-העכבר ששאג או הפישפש שעלה למעלה. אל דאגה, בקרוב שרון יחזיר אותו למקומו הטבעי בסולם האבולוציה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
החזירו את אלון פנקס !!
רוני,
ניו יורק,
25/07/04 23:36
|
ותזרקו את ''השר'' שלום. בושה וחרפה. אחד הקונסולים המבריקים ביותר של ישראל ביו-יורק פוטר ע''י שלום - בוודאי עבור עוד מקורב שלו. אם שרון לא יפטר את הכלב הזה, כל הליכוד ידרדר לתהום (מספר מנדטים חד ספרתי) והמדינה להמשך הקזת הדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
לאומנות + חרדיות = מדינה מאוסה
אוזה,
חדרה,
25/07/04 23:31
|
סילבן שלום מבקש להקים עלינו ממשלה ימנית-דתית, אנטי חילונית, והכל כדי לא לוותר על משרד החוץ. איך הוא בכלל יכול להיות שר חוץ בממשלה שהתחייבה בפני העולם כולו שהיא מתנתקת מעזה והוא עצמו מתנגד לכך? שרון, הליכוד וכל החבורה המתלהמת הם אסון לאומה. רק שינוי והעבודה ביחד עם השפויים מהליכוד יכולים להציל אותנו מאסון ההתנחלויות ואסון אוסלו כאחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
התפוררות
אחרון הציונים,
25/07/04 23:28
|
אחרי שיא האינתיפאדה אנחנו מזהים התפוררות עצומה בחברה הישראלית - מעשי רצח סתמיים, אלימות עצומה, נהיגה פרועה, נוער עבריין, חסר תרבות ומעצורים, פוליטיקאים מושחתים, בעלי הון שעושים במשרתי הציבור כבשלהם ועוד. זה מתבטא בין היתר בקיומה של מפלגה אחת גדולה, הנשלטת על ידי עדה של יוצאי הג'ונגל הישראלי. כך מאפשר לעצמו פוליטיקאי נכשל כסילבן מגובה בחבורה של עסקנים סוג ח' לקשקש ןלהלעיז על ראש מפלגתו שהביא אותה להישג עצום למרות רשימת חברי הכנסת הקיקיוניים. רק משום שראש הממשלה אולי יקח לו את הכסא, הוא ממציא לו אידיאולוגיה חדשה. תאמינו לי אם האורנגו טנגים מהליכוד היו תומכים בו בכל מקרה ושרון היה משריין לו את הכסא, הוא היה מתפלש לרגליו של שרון. אבל מכיוון שהאוויל הנ''ל רוצה להחליף את שרון וזה פופולרי בליכוד לתקוף את שרון, הוא עושה כן. אני מקווה ששרון יצרף את העבודה עם כמה שפחות חרדים, ויתן לסילבן תפקיד בו הוא פחות יזיק ואולי יבין יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
עורך ניכבד ,יש לסילבן תומכים
עדי.ק,
25/07/04 23:27
|
רבים ותיפקודו כשר חוץ מצוין אך משום מה רק תגובות שיטנה מופיעות . הייתי ממליץ לך לשמור על איזון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
העם בעד התנתקות (מסילבן )
ל"ת
נעים,
25/07/04 23:22
|
|
 |
52.
סילבן (סטיב) פוחד על הכיסא
רואה צאן,
חלם,
25/07/04 23:16
|
מי שחושב שאני יצביע לליכוד כאשר הכיסא חשוב יותר מהכל הוא טועה נניח שהבלגתי לכמה מושחתים שיש שם, אמרתי זה מיעוט . אבל שבכיר בליכוד חושב רק על הכיסא שלו על גב המדינה זה כבר קו אדום בחיים , אבל בחיים אני לא יצביע לליכוד יותר אני בחרתי בשרון ואני גאה בכך אבל שאחד כמו סילבן (סטיב) יחזיק מדינה שלמה בשביל כיסא זה כבר לא יכול לסבול יותר עדיף את העבודה על כל מיגרעותיה מאשר מיפלגה של מישחק כיסאות בשרון אני מוכן לבחור כל יום , אבל לא שסילבן ,עוזי כהן ובלומנטל הם הגרורות הסרטניות שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
מה החזירו את החרצופים?!
ל"ת
יוסקה,
25/07/04 23:11
|
|
 |
50.
סילבן מוכר את המדינה
שלמה,
פתח תקוה,
25/07/04 23:07
|
הפוליטיקה בכיעורה ותאוות השילטון במיטבה: סילבן חושש שמשרת השר תילקח ממנו ובעבורה שהכל ילך לעזעזל כולל המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
סילבן שלום - התגלמות הגועל נפש
אזרח,
תל אביב,
25/07/04 23:04
|
אחרי שכמעט הרס לנו את הכלכלה ולא תרם כלום ליחסי החוץ עוד יש לו עזות מצח להלחם על הכיסא שלו? ללא קשר לממשלת האחדות צריך לפטר אותו מיידית מפאת חוסר תפקוד ויכולת, זה עצוב מאוד שרואית בדמות נלעגת שכזאת מועמד להיות ראש ממשלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סטיב הוא בושה למדינה
מיכל מרצינסקי,
26/07/04 02:36
|
|
 |
The Empty Half
Salik Games,
26/07/04 01:01
|
''The empty half of the glass is always at the top''
Joshua Salik
Salik Games http://salikgames.home.att.net
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
ממשלה בלי חרדים חטא
inoni,
מרכז,
25/07/04 23:00
|
תפסיקו את השנאה בעם ישראל אם שינוי תפסיק לרכב על שנאה שתישאר היא והעבודה והחרדים יחד ואם לא .. אז שתעוף החוצה ותתמודד במדינות אפלות אולי שם יש לה מקום אנחנו עם ישראל כוחנו באחדותנו וכל גורם פילוגי צריך להיות מנודה מאיתנו אנו רוצם נבחרי הציבור ישדרו אהבה מאחדת ולא שנאה מפלגת אינשאאלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
סילבן -תפסיק להסית
יובל,
מודיעין,
25/07/04 23:00
|
שר אוצר כושל ושר חוץ כושל יותר תפסיק להסית בשביל לשמור על הבסא אין לך בושה ואהבת ישראל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
תגובה לשונאי היהודים
יהודי,
ארץ היהודים,
25/07/04 22:57
|
ארץ ישראל לעם היהודי . ולכל האנטישמים שהגיבו יש מספיק מקום באוגנדה דרך צלחה קדימה לאוגנדה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו הרוב-אתה לאוגנדה
ל"ת
jj,
26/07/04 01:35
|
|
 |
45.
אופורטוניסט מגעיל וצבוע
בטי,
25/07/04 22:55
|
סילבן שלום - כשלון כשר הכלכלה כשלון גדול יותר יותר כשר חוץ, נזכר לצאת מהוילה ולנפנף בעדתיות, מסורתיות וכו' (כאילו הוא לא מנהל חיים ''צפוני'' לחלוטין) מה אתה יכול לעשות בשביל הח'ברה בליכוד בתור שר חוץ? (חוץ מכמה מינויי ביזיון) האם תביא עלינו עכשיו את החרדים עם כל החוקים השבטיים שלהם שמוצצים את דמנו וטיפת כוחנו האחרונה??? וכל זה בשביל מה?????!! שאתה תמשיך להנות מכיבודים בתור (ובדיחות מאחורי גבך) שר חוץ ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאד
ל"ת
דרעי,
25/07/04 23:15
|
|
 |
44.
יצוג החרדים כחלקם באוכלוסיה
חילונית,
25/07/04 22:51
|
בממשלה יש לתת יצוג לחרדים בהתאם לאחוז האוכלוסיה בארץ. זהו אחוז קטן שאין בינו לבין כוחם בממשלה שום קשר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
סילבן האידיאולוג החדש
לא אצביע סילבן,
25/07/04 22:49
|
מדהים, מדהים, מדהים! ריך בשביל קצת כבוד וכיופים בחו''ל הבנאדם המציא תיאוריה חדשה. וכאילו לא די בכך הוא גם שולף את השד העדתי והדתי מהארון.
לא מאמין לך, דמגוג מטופש!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
סילבו- גודי- ניר- שלום -מוזס
אזרח,
תל-אביב,
25/07/04 22:40
|
כשכסאך מתנדנד - ובצדק - הפה ממשיך להפיק אימרות הבל -ממרומי הווילה ברמת גן אתה - מר גודי- מדבר על קיפוח -מ אילולי אישתך הכסילה וכספה - היית נשאר במקום שמגיע לך - מאחור- הרי גם ראש הממשלה צוחק עליך - ועינינ המדינה מנוהלים מלישכתו - ואתה מתרוצץ בעולם ללא תעסוקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
מה קרה לסילבן התחרפן עם הדתיים
בוזגלו,
25/07/04 22:36
|
פתאום הוא ירא שמיים ומחפש את הדתיים בשלטון משהו מסריח כאן ובגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
Fighting for survival....
ל"ת
Sylvan go home,
25/07/04 22:34
|
|
 |
39.
שלום רק הביא תקשורת
אנטישרון,
25/07/04 22:26
|
כל הכנס היה שלנו - מי שנצחו במשאל.
כרגיל העיתונים כותבים מה בראש שלהם ולא את מחיאות הכפיים האדירות שזכה להן לנדאו ובהמשך גם לוי.
על סילבן האופורטוניסט אף אחד לא שם , חוץ מ-20 איש שסבבו אותו והריעו בפקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
סטיבי - אתה פשוט לא מוכשר!
גמליאל,
25/07/04 22:21
|
שר החוץ של ג'ודי ממש לא מוכשר, כמו האישה המצחיקה והעשירה שלו.
פרס למשרד החוץ! כפי שביבי הציל את הכלכלה שלנו, לאחר הפארסה של סטיבי, כך גם פרס יציל את מדיניות החוץ לאחר הבושות של סטיבי הלוזר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
Silly - Van
ל"ת
JEFF,
25/07/04 22:14
|
|
 |
36.
אינטרסנט
אני כרגיל,
25/07/04 22:13
|
סילבן שלום רק כאשר אתה מרגיש שהתחת בוער לך ועומדים לנשל אותך ממשרד החוץ, פתאום החרדים קיימים ופתאום אתה נגד ממשלה חילונית. איפה היית עד היום ? אתה פועל ממניעים צרים ואינטרסנטיים. אילו היית באמת נגד ממשלה חילונית , היינו אמורים לשמוע את קולך לפני שריקת הקטר. עכשיו שהרכבת עומדת לעזוב את הרציף אל תתפלא שאין לך בה מקום אפילו לא סטנד ביי. בסופו של דבר לא משתלם לבסס קריירה על עסקנות ברמה של באסטה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
הכסא והשררה
פיני,
תל אביב,
25/07/04 22:13
|
למר שלום לא כל כך חשוב מהשלום או מהמצב הכלכלי למר שלום חשוב הכסא והשררה ושתלך המדינה לעזעזל. פתאום שלום מתיחס לחרדים כאל אהובי נפשו .חדל להיות היפוקרט מר שלום ואל תאחז בציציות (תרתי משמע)כדי לשמור על כסאך .המידינה קודמת לשררה ולכיבודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
שומר על הכיסא ? לא משמיץ את מ
לא סילבן, אלא י,
25/07/04 22:10
|
סילבן שלם המיסכן מאד רוצה לשמור על הכיסא שלו. אבל בתמורה לכך הוא משמיץ את כל מי שאפשר, ובמי הוא תומך המפלגה האנטי ציונית ביותר, שמעלליה על חלוקת כספים למקורבים יכולה למלא מספר ספרים. אז סילבן לא כולם מטומטמים כמו התומכים שלך, נשארו עוד כמה שחושבים קצת אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
פינוי ערבי ישראל
דוד הולנד,
הולנד,
25/07/04 22:10
|
סילבן שלום שלום לך-כשהממשלה הוקמה והובטח לך תיק החוץ נאלמתה ולא טענתה את תענותך הצודקות לגבי הרכב הממשלה ללא דתים.כשבאה לכנסת תוכנית ההיתנתקות שוב נאלמתה והצבעתה בעד..מעניין..אבל היוםשתפקידך הוא בערבון מוגבל והוא מועבר לגרוע ממך שמעוןפרס הינך צועק השמימה -אולי מאוחר...ממשלה ברשות הלכוד עבודה ושנוי -סופה של מפלגה שבגין מנחם זל הקים על מסורת ישראל -אנשים שבחרו רק בשל אהבת ישראל נטו---סילבן שלום אתה רוצה לקנות את עולמך-בוא אעזור לך תתנגד בתוקף להיתנתקות ב-אין קואליציה ללא דתים ג-והחשוב מכולם תקיים את רצון בוחרך פנוי ערביי ישראל שהם הסכנה האמיתית למדינה יהודית ודמוקרתית תפעיל את השפעתך במדינות העולם במיוחד בארופה הם יקבלו זאת בהבנה מסיבה פשוטה שהם תקועים באותה בעיה ועל- ידי זאת נעזור לעצמנו בקיום שלום אמתי עם שכננו וגם בתוכנו למדינה יהודית ודמוקרטית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
מה רוצים ממך.
עוזי.,
25/07/04 22:08
|
למה לא אוהבים אותך השר שלום. מעולם לא תפרת תיק, ובאיי יוון לא חמדת. אולי לא מפרגנים ,אולי מקנאים . אולי זוכרים את ימיך באוצר ,ימים שהמשק הידרדר לשפל חסר תקדים. אולי רוגזים על תיפקודך במשרד החוץ ,ימים שישראל מבודדת כפי שלא היתה מעולם. לא ,לא בגלל כל זאת. בגלל שהיום אתה מתיימר לייצג את הליכוד ,וזה לא הליכוד שאנו אוהבים . הליכוד שלנו שונה מהתדמית שאתה מדביק לו של כוחניות תחמנות וכיסאולוגיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
דמות מבחילה
דוד,
25/07/04 22:06
|
מוכן לעקור אלפי אנשים מביתם, אבל לא את עצמו מהכיסא. ומתחיל ליבב שהוא צריך את החרדים כאילו לא מדובר פה בחבורת אוכלי חינם ומשתמטים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
ממשלה בלי סילבן-ברכה
ל"ת
בני,
ב''ש,
25/07/04 22:05
|
|
 |
29.
סילבן רק שומר לעמו על הכסא
חרדי,
25/07/04 22:05
|
הרי אין לו שום דבר להציע וברגע שהעבודה נכנסת פרס מחליף אותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
ממשלה בלי חטא רק בלי חרדים
סתם 1,
25/07/04 21:58
|
סילבן תאמר לג'ודי שאתה לא רוצה להיות שר חוץ ומוכן להיות שר תירות תבטיח לה הרבה נסיעות ובעיקר לארצות הברית ושם בעיקר לוס אנג'לס ושתפגש עם כוכבי קולנוע ותראה כמה טוב יהיה לך ולעם ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל26
חכם,
25/07/04 23:02
|
|
 |
27.
אתר- כל בדיחות סילבן שלום
שפירא,
ראשל''צ,
25/07/04 21:52
|
שר החוץ סילבן שלום מזכיר לי ביכולותיו את דוד לוי החישוקאי הידוע. אז אולי נכבד גם את סילון שלום באתר בדיחות.הרי הוא משעשע לא פחות מדוד לוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
רק ממשלה חילונית, סילבן הביתה
חילוני,
25/07/04 21:51
|
הדתיים סתם מבזבזים כסף למדינה, על חשבוננו, שיכולים להגיע לצרכים מועילים יותר. מדיניות האוצר של הממשלה החילונית האחרונה הייתה אפשרית גם או אפילו בעיקר בגלל שהם לא היו שם..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מפלגות חרדיות בכנסת - זה חטא
YZ,
25/07/04 21:51
|
סילבן שלום מוכיח כי בשביל להישאר שר חוץ הוא יהיה מוכן גם לחזור בתשובה, ללבוש ציצית ולגדל פאות ואף להתפלל 3 פעמים ביום. סילבן, תלחם על הכיסא. זה לגיטימי. לעשות מעצמך ליצן, זה כבר משהו אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
סילבן- לא מתאים
אבני,
מרכז,
25/07/04 21:46
|
אחרי שהרס את הכלכלה הוא מבייש את המדינה ברחבי העולם ועכשיו רוצה את החרדים שלא תורמים מאומה ורק מוצצים את כספנו ודמנו. תראו מי מארגן לו את האספסוף הזה: עוזי כהן שלשני אחיו הבורים סילבן סידר ג''ובים במשרד החוץ. אין גבול לשחיתות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
פרענק צ'חצ'ח
שלמה לוין,
כפר שמריהו,
25/07/04 21:45
|
סתם פרענק עם רגשי נחיתות. עדיף מקומו בפאלח.. עבד כי ימלוך!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are 90% zodek
amevin,
25/07/04 22:43
|
|
 |
22.
Just afraid about his chair
guy,
25/07/04 21:40
|
|
 |
21.
לא יתכן שהחרדים גרועים מהערבים
ישראל,
טבריה,
25/07/04 21:32
|
כזה מצב קשה בטרור והפוליטיקה עושה מצב כאילו הבעיה של המדינה זה החרדים כל הכבוד מחזיכים לך אצבעות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא גרועים מהערבים. נכון.
אורי,
יבנאל,
25/07/04 22:22
|
אבל המפלגות החרדיות גרועות כמעט כמו המפלגות הערביות עקב הסחטנות שלהם והפשיזם הכרוך בכפייה דתית. ואת המצב הקשה בטרור ובפוליטיקה ממשלה עם שינוי ועבודה תפתור טוב יותר מאשר ממשלה עם חרדים שמזגזגים איך שבא להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמנן כן-החרדים גרועים מערבים
הדת אופיום לעם,
חוב''ר,
25/07/04 22:16
|
מערבים לא מצפים לכלום-הם אויבים ונוהגים בהתאם. החרדים המתקראים יהודים הם בעיקרון אנטי-ציונים, מתחמקים בכל מחיר משרות בטחוני ו/או לאומי, סוחטים כספית את אוצר המדינה מבלי לתרום מאומה לכלכלה, משליטים טרור על כל השונה מהם בשכונות שלהם ועוד היד נטויה. אז מי צריך ערבים אם יש לנו את החרדים. ואתם רוצים אותם בשלטון? למה אגודה רוצה את ועדת הכספים בידיה ולאו דוקא ועדה חברתית? למה ש''ס רוצה את משרד הפנים ולאו דוקא את הרווחה? סילבן, רק התחת על הכסא מציק לך , אתה יודע בדיוק כמוני שאין שמים חתול לשמור על השמנת ולא משתפים חרדים בשלטון הנאבק יום יום בטרור ושולח נוע למוות בטוח. מתי לאחרונה קברו החרדים חלל צ.ה.ל.??!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק ב 100%
ישראלי,
25/07/04 23:41
|
עם כאלה ''בני עמינו'' מי צריך אוייבים?
והדת היא אכן אופיום לעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל 19
אדם,
רמת גן,
25/07/04 23:11
|
|
 |
לאדם בין התגובות ל 21
הדת אופיום לעם,
חוב''ר,
26/07/04 11:28
|
ובכן חוץ מקביעתך הנחרצת שמישהוא כאן אנטישמי (לא ברור מי) מה עוד יש לך להגיד חכם? אולי להזים את הטענות בדבר התחמקות החרדים מכל מטלה לאומית (פרט לאיסוף חלקי גופות, בעיקר חילונים וחיילים) ? תביא איזו טענה חכמה, מוצדקת ואל תטיל רפש באחרים שלא חושבים כמוך. מה דעתך שנקרא לך '' פנאט חשוך מסריח לבוש כפריץ פולני וליברלי כמו אטילה ההוני''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מהי באמת ''מהות הליכוד'' !!!
טלי,
ת''א,
25/07/04 21:29
|
ביב שופכין של החברה הישראלית !! הביצה בה דוגרים יתושי הגזענות, שינאת הזר, שינאת אשכנזים. רגשי הנחיתות שאין להם קץ. מיץ הרקב של החברה הישראלית על גילויי ההשחתה המנוולים ביותר שלה ( ראו הכתבה על סחר באברי אדם של חברי מרכז הליכוד ''בידיעות אחרונות'' של יו ששי האחרון'' !!) לשכת עבודה לג'ובים של אנשים שמתאימים להיות לוכדי כלבים בעיירה זנוחה, פוליטקאים שצומחים על רקב גזעני, על פאשיזם בפרוטה !! פני האומה כפני ''העוזי כהן'' - החוצפה התהומית של הבורות שנשקפת אליך ממרקע הטלויזיה !! המפלגה שמוכנה שערפאת יעמוד בראש ממשלת ישראל ובלבד שלא יזכה לכך ''שימון פרס'' ו''המערך '' ( שנות דור חלפו והם עדיין בענין ''המערך'' - שהיה איחוד של מפא''י מפ''ם ואחדות העבודה - מישהו זוכר אותם ????) בית הגידול הטבעי של רגשי הנחיתות , של העליבות, של ההזנחה, המפלגה שהרסה כלכלית וחברתית את מאגר בוחריה אך מחזיקה בהם ע''י שיסוי, הפחדה, ירידה לרמות הנמוכות ביותר של הנפש - שם גם אחרי 30 שנות שלטון עדיין מאשימים את ''המערך '' ו'' האשכנזים'' !!! בית הגידול האולטימטיבי של האנשים ללא תכונות, של השקופים, הפרובינציאליות בהתגלמותה, של שפת פוליטקאים שמזכירה עברית, אך היא בעצם שפת פיגולים שאין לה כל קשר לעברית !! מפלגת האחות של מפלגת הבורים- ההולנדים בדרום אפריקה הגזענית !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד שמאלנית מתוסכלת
ל"ת
י,
26/07/04 08:59
|
|
 |
טלי קראתי ונידהמתי את גדולה
adinaf1,
26/07/04 08:54
|
איש לא היה יכול לאמר כמוך את שרבבות מאיתנו חושבים. לדעתי עלייך לקבל טור קבוע בעתון, או להקים אתר אינטרנט משלך. את נהדרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יכולתי לבטא זאת יותר טוב ממ
בינה,
צפון,
26/07/04 07:38
|
רק שהעם שלנו - כמה שירקו עליו יגיד שזה גשם וימשיך לבחור באותם אנשים. ימותו מרעב וימשיכו לבחור באותם אנשים החינוך לא חינוך, הבריאות לא בריאות וגם כל היתר אבל....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בדיוק מסכם את המצב
ל"ת
קורא,
26/07/04 00:05
|
|
 |
כל הכבוד
oz,
25/07/04 23:04
|
כל הכבוד לך טלי. הצלחת למצות את הנושא. סופו של הליכוד יהיה כסופה של מפלגת הבורים בדרום-אפריקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טלי, כל מילה בסלע. ירבו כמותך.
ל"ת
הדת אופיום לעם,
25/07/04 23:01
|
|
 |
אגדה - מסכימה עם כל מילה
ל"ת
ב.,
25/07/04 22:57
|
|
 |
אשכנזי בעל תאר ראשון
אבי,
חבר מרכז,
25/07/04 22:19
|
צר לי עליך טלי, אבל את צריכה לפגוש רופא דחוף!! שפתך האגרסיבית עד כדי חולניות מבחילה, מסגירה זאת כאלף עדים. יש בהוד השרון בית חולים (שלוותה) שיכול לסייע לך. את יכולה לנסות להתכחש לצורך בסיוע שכזה. אך אם תקחי איתך את מכתבך רווי השינאה הדעות הקדומות ורצוף בהוצאת דיבה בוודאי תתקבלי מיידית ללא תור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככל שטלי גדולה אתה קטן
adinaf1,
26/07/04 08:59
|
יותר ויותר.אין לך שמץ מהיכולת להתבטא בכתב כמוה. רק חיזקת את דבריה שיבעתיים. חבר מרכז זוטר קטנוני ועלוב נפש שכמותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גדול
turi,
חיפה,
26/07/04 03:36
|
לא יכולת לחזק את דבריה של טלי יותר גם לו רצית. אתה האב-טיפוס שהיא מתייחסת אליו. אין ולו קמצוץ של נסיון לויכוח או דיון פשוט אמרת ''את מטורפת חולת נפש הזקוקה לאישפוז'' ועשית את זה בכמה משפטים, בכדי להצדיק את התואר הראשון. אח שלי תשאר במרכז...יש קוסם בסוף...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אתה גבר לא מפחד מי אף אחד
ל"ת
חיים,
25/07/04 21:28
|
|
 |
18.
אתה צודק ! חלוני כן אנטישמי לא
שלמה,
25/07/04 21:27
|
התנהגות של שינוי זה יוביל למצב בלתי נסבל אנחנו מאחרך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
סילבן שלום צודק!
ישראל,
ישראל,
25/07/04 21:19
|
לחברי הכנסת מהליכוד לא נותרה בררה אלא לסלק את שקרון מראשות הממשלה על ידי הצטרפות להצבעת אי אמון בכנסת!
שקרון ילך לחפש את החברים שלו במפלגת העבודה ונתניהו יוביל את הליכוד לניצחון בבחירות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ונתניהו בעד או נגד ההתנתקות ??
ליכוד לשעבר,
25/07/04 22:55
|
|
 |
16.
איפה היית מקודם?
שרון,
תל אבבי,
25/07/04 21:15
|
הפטתיות שהוא מחזיק את הכסא שלו עברה כבר מזמן את גבול הטעם הטוב.... איפה הוא היה כשקמה הממשלה? מה פתאום הוא נזכר עכשיו? אחרי הכישלון שלו גם בתור שר אוצר וגם בתור שר החוץ הוא צריך להסיק מסקנות ולנתק את הדבק מהכיסא שלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מענה למס' 16
ארתור,
במרכז,
25/07/04 22:18
|
הערתך לגבי השר שלום מגמתית! גם לי היו ספקות בעת התמנותו של השר שלום. אך להיות אוביקטיבי - הצלחתו של השר שלום פשוט מפתיעה. הוא ממלא את תפקידו ללא דמגוגיה וללא ''שויץ''. ובכך הוא ממלא את תפקידו הרבה יותר טוב מאשר מילא בתפקיד זה מר פרס. הוא עולה עליו בהרבה. האוביקטיבית הינה תכונה חשובה באדם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
איפה היית שנתיים?!
איתן,
25/07/04 21:14
|
אם כל כך חשוב לך ממשלה עם חרדים איפה היית לפני?! רק אנשים עם ריק בקודקוד(ולא חסרים כאלו בליכוד...)יאכלו את הרפש שאתה מאכיל אותם למען הכסא שלך,חתיכת מושחת-לך הביתה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
איש קטן ועלוב
מי שלח אותו?,
25/07/04 21:12
|
סילבן שלום הוא איש קטן ועלוב שבסך הכל מנסה להיאחז במשרה שלו בכל מחיר. הוא היה יכול להיות חבר ש''ס מצוין!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
כל הכבוד חזק ואמץ
אמיר,
25/07/04 21:10
|
|
 |
אבל אנחנו כבר שם, תבדוק
ל"ת
חי,
25/07/04 23:32
|
|
 |
אמיר, אבל אין גהינום. לאן נלך?
ל"ת
שי,
מודיעין,
25/07/04 22:16
|
|
 |
12.
איזו מדינה
הראל,
25/07/04 21:10
|
כשעתיד גוש קטיף ועקירת יהודים מאדמתם עמד על הפרק ,השר שלום נדם , פעם תמך פעם התנגד ,גימגם לאורך כל הדרך ,וכל זאת ,כמובן, כשמה שעומד לנגד עיניו זה באיזו עמדה לתמוך על מנת שהוא ימשיך להיות שר חוץ , וכעת כאשר הסכנה האמיתית מתקרבת , ( עזבו אתכם טרנספר של 10000 יהודים) , סילבן מזנק כמו פנתר , קולו נשמע ברמה וגדודיו יוצאים לקרב ההגנה על התיק , בניגוד ,לטרנספר יהודים מביתם , הסכנה האמיתית למדינה היא איבוד תיק החוץ ,כי כמו שנאמר פעם ''המדינה זה אני '' ,לצערי,כך זה גם אצל סילבן , לעזאזל המדינה עד שזה מגיע לכיסא , אוי למדינה שאילו הם מנהיגיה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מי החשוב- סילבן או מדינת ישראל
ספי,
דאלאס טקסס,
25/07/04 21:04
|
מה זה ? איך קורה דבר ששר חושב על עצמו ולא לטובת עמו? זוהי שערוריה שאין כדוגמתה. על שרון לפטר את שר החוץ ולבנות ממשלה נכונה עם שינוי עבודה ומפדל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
ממשלה עם חרדים
אבידן,
העמק,
25/07/04 21:01
|
טוב .. סוף סוף אני מבין כמה חשובים חרדים תן כמה ג'ובות משרות שלא מפריעות וסע לשלום עם חותמת גומי. זוכר שהיה צריך לרסן אינפלציה ב 85 , מי ליכלך את הידיים אחרי ימי ארידור העליזים . זוכר שצריך לצאת מלבנון ארץ מטעני הצד החרדים בטח . האסון של קצבאות הילדים המעוותות בטח ש ''המערך'' סטיב מי שמייצר צריך להיות אחראי לתוצרתו מי שאמיץ ידע לעשות את הצעדים הנחוצים היום להתנתקות נורא קל , תן למרן זה או אחר וכבר אתה במסדרונות המימשל או האו''מ עם כוסית השמפניה ברגע שתלמידי הישיבות יגוייסו ללא חרמות או שבכולל זה או אחר ילמדו (גם) את תורת דרווין יהיה לחרדים מקום בממשלה . זוכר ''קול באישה ערווה'' מקובל עליך? אז עם כל הכבוד עכשיו צריך לעבוד ולא לחפש כיבודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
סילבן-היית ונשארת פרימיטיב
ל"ת
ממשלה של טמבלים,
25/07/04 20:58
|
|
 |
וזהו ''שר החוץ'' של ישראל
ש.פ.,
מרכז,
25/07/04 21:43
|
|
 |
8.
סילבן ...
xxx,
25/07/04 20:58
|
אתה היית בממשלה כזו במשך שנה וחצי -- חטא חטא -- רוץ לבית הכנסת מהר מהר ואל תחזור בבקשה לטובת כולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון!והוא ראה את הזבל הזה
ל"ת
שלמה,
25/07/04 21:34
|
|
 |
7.
למה פיטרת את השגריר, מר סילבן?
ארז,
ירושלים,
25/07/04 20:57
|
למה פיטרת את השגריר היחיד שמופיע בטלויזיה בצורה כל כך טובה, אלון פינקס? אני יודע למה, כי הוא לא חבר מרכז שאומר לך שאתה שר חוץ נפלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה? הוא פיטר את אלון פינקס??
אמריקאי,
25/07/04 23:44
|
אם היה מישהו שהציל את ההסברה הישראלית, מישהו עם הופעה, אינטליגנציה, מקרין אמינות ויודע לא רק את השפה אלא גם את המנטליות האמריקאית, זה היה אלון פינקס. רק בשביל הפשע הזה סילבן צריך לשלם. מתי יקומו הישראלים על עדר הצבועים והקרנפים שתפש את השלטון??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
זה שר חוץ???
יורם,
באר שבע,
25/07/04 20:50
|
אני מכיר את מר סילבן שלום הרבה שנים. מעולם לא היה לישראל שר חוץ שמתעניין רק בעצמו ובמה יכתבו עליו בעיתון. מה לו ולתפקיד שר החוץ? הכי מעליב שמשווים אותו לדוד לוי. לוי עולה עליו פי אלף כשר חוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
שר חוץ בושה וביזיון
שרון,
אשדוד,
25/07/04 20:37
|
אני, חבר ליכוד ומצביע ליכוד דור שני רוצה שתדעו: זה שר חוץ שהוא חרפה ובושה. אין לו כלום מלבד מעמדו האישי. חברי המרכז ש''תומכים'' בו? הכל מתנות בר מצווה שג'ודי הביאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
סילבן תמיד היה טרמפיסט
גדי,
חיפה,
25/07/04 20:36
|
כאשר סילבן רואה שחרב האחדות תגרום לו להיות שר ללא תיק במקרה הטוב או חבר כנסת מהשורה, הכיוון היחיד שנשאר זה ללכת ימינה. זאת לא הפעם הראשונה שסילבן מראה כי הוא ללא עמוד שידרה ממשי והכל הצגה גדולה. אם האחדות הייתה מבטיחה לו המשך החזקה בתפקיד בכיר פתאום היינו מגלים כי תמיד היה שמאלני. שרון על תלך שולל לאחר סילבן המתנדד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לך הביתה סטיב
בני,
נתניה,
25/07/04 20:28
|
שר חוץ שנכשל בתפקידו פעמיים: כשר אוצר ושר חוץ שמסתובב בעולם ללא תכלית או הישג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
the only thing he care for
the wiz,
25/07/04 20:21
|
is only position. this no so smart person, shalom, scared that he will lose his position as the foreign minister. he is a very bad minister. he was horrible as the finance minister and he is very bad as a foreign minister.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
סילבן - בעד ההתנתקות
מני,
נתניה,
25/07/04 20:20
|
סילבן שלום - היית בעד ההתנתקות - תשלם בכיסא. הרי זה בהחלט מחיר סביר בשביל השלום. מה זה כיסא ו-וולוו לעומת גירוש 8000 יהודים מבתיהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפחות היו ...
XXX,
26/07/04 01:54
|
לפחות היהיו פחות גנבות מכספי הצבור והממשלה תוכל לאצת מי המצב הכלכלי הקשה שהיא נימצת בה .
הגב לתגובה זו
|
|