 |
44.
לא-ברור
פקק-תנועה,
קרית-ביאליק,
27/07/04 09:24
|
אים-יש-רוב-בעם-נגד-היהתנטקות-אזמדוע-היתנטקות-עברה-הממשלה-והכנסת-עובדים-עלנו-בעניים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
כנראה לשרון חסר מצדה
Avi Ecuador,
27/07/04 00:49
|
|
 |
42.
שרון תסביר לי את הרציונל מאחרי
אהרן.ד,
26/07/04 23:21
|
|
 |
הרציונלי בתוכנית
Avi Ecuador,
27/07/04 00:23
|
הוא הפיכתה של ישראל לשטר מכר זול בסגנון צ'כוסלובקיה לעולם ונסיון לפתור לעולם עם גרגר בשם ישראל שאמור לפתור תרבות שיונקת מדת ובעיה גלובלית. הבעיה? שישראל לא הבעיה ומנהיגי חלם, מנהיגי בועת חלם, לא מבינים מימינם ומשמאלם מברברים ושוטים בשער והופכים את עצמם ועמנו לבדיחה שאם לא היינו בתוך ''הבדיחה'' אפילו יכלנו לצחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
שרון הבלון והאסון --לא להאמין
telem--aharon,
ramat--gan,
26/07/04 22:35
|
לא להאמין מה שקרה לנו משרון הבלון והאסון--הנדל צדק ''כגודל החקירה--כך עומק הנסיגה !! שרון מה קרה לך התחרפנת תלך הביתה יא בלון !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
אלקס רעננה 29
Avi Ecuador,
26/07/04 21:54
|
הכל בעיה של טעות בדרך הסבירו לך שיש לשמור על יהודים ולא הסבירו לך שלפלסטינים אסור לפגוע ביהודים. הסבירו לך שאת הקורבן מענישים ועושים לו טרנספר ולא מענישים את החיות באופן קולקטיבי ומפנים אותם על פגיעה באזרחים. הסבירו לך שיש לנקות יהודים ושיש בעיה אז קוראים ליהודי צרפת לארץ או שיש לפנות יהודים מעזה ושאין לשלוח צבא יהודי לאיפה שפוגעים ביהודים או להסביר בצרפת שהבעיה שלהם זה לא היהודים והסכנה בתרבות שמאיימת עליהם באמת. הסבירו לך שבקו הירוק יש ''מיעוט'' ערבי שאין לו סכנה מיהודים ושלא צריך לשמור עליו צבא פלסטיני מפני שאהידים כמוך להבדיל ושאין לעשות ניקוי אתני בקו הירוק אלא רק מחוץ לו.. למה? מכיוון ששאהידים כמוך מתאבדים ועושים נזק רק לעצמם ולא לערבים. אז שום גיבוי ממשלתי ושום נעליים ושום הצדקה לרוצחים ושום נסיון לבנות אותם אלא פשוט טרנספר שהם מסבירים שזה לגיטימי ולא בונים רשע ולא הופכים את צה''ל לצבא הכנה לפלסטין ואת מנהיגנו למשה והרצל להבדיל של פלסטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
SHRONOT IS NOT IMPRESSED
YOSSEF,
26/07/04 20:43
|
|
 |
38.
מעניין למה
יוסי,
ת''א,
26/07/04 20:12
|
הפגינו 200000 איש, אבל גרים שם 1600 משפחות בלבד! ומדובר במרחק של פחות משעתיים נסיעה מהמרכז. כנראה שבשביל מרבית המפגינים זה כמו להפגין נגד המלחמה בצ'צניה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
שרון הכי טוב מכולם!
לוחם צנחנים,
26/07/04 20:01
|
''ההישגים שאליהם הגענו, שהם חסרי תקדים, הם תוצאה של תוכנית ההתנתקות''. כה אמר שרון. חברי שרון מספרים שלשרון תמיד היתה זו שיטה לחזור על מנטרה עד שיאמינו: '' הגענו להישגים'' ''הגעתי, עשיתי'' ''כולכם פה בגללי'' כך הוא בנה את שמו הצבאי. כל היחידות בפיקודו הם הכי טובות וגם פיקוד דרום שלו הוא המעולה. והאוגדה? היא הרי המצויינת בקרב הההבקעה והאחרים סתם קאקערים. מה פתאום שנילך לחלץ אותם ולהסתבך בקרב שבו שמנו הטוב יתחרבן. אתם אומרים שיש שם קורבנות בוחחה הסינית? אני לא אמרתי להם להיכנס לשם , זה ברלב שהוא יוציא אותם או אברהם אדן, רק אל תכניסו אותי לשם, אתם יושעים שאני הכי טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה ומטעה!!!
Avi Ecuador,
26/07/04 20:44
|
ההשגים שהשגנו הם בזכות ערפאת שיהיה בריא: הוא הרחיק את הקמת מדינת פלסטין. העלה את שרון לשלטון (ימין מזוייף). הפך את הפלסטינים לפחות רלוונטים. עזר להפוך בעיה של תרבות וכנראה דת בהמשך לבעיה גלובלית. בולם את שרון. מקרב אותם לטרנספר או לצערי שואה... תתפללו לשלומו של ערפאת ידידי, בכל הרצינות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
בוואלה מצנזרים את אנשי הימין
מאיר יוסקוביץ,
26/07/04 19:54
|
הכנסתי שם תגובה לידיעה על כך שאנשי רוה''מ פונים למתנחלים וכו, יש שם כ15 תגובות של 12 אנשי שמאל ו2 אנשי ימין . הכנסתי תגובה פעמיים והיא צונזרה. הנה היא לפניכם: למה שהמתנחלים יאמינו לאנשי השמאל בלשכת רוה''מ? הרי כל אנשי לשכת שרון הם מהשמאל: ליאור חורב, המנכ''ל כהן אחיינו של רן כהן, ראובן אדלר, דוב וייסגלס, ועוד כמבה מסוגו של המנפוליטור הגדול אייל ארד, ארנון פרלמן. מסכנים הליכודניקים הצביעו בעד הימין וקיבלו ממשלה מובלת על ידי השמאל. בפעם הבאה הח''כים מהליכוד יקבלו מכה כזו בישבניהם שעוד הרבה שנים ילמדו אותה בתורת הפוליטיקה. ושרון? (לצחוק בחיקוי שרוני) אה-הה- אה- אהי! אחרי המבול!, העיקר שעמרי צדק, והתקשורת ויתרה לי בנושאים הידועים -נוכח ''המהלך ההיסטורי הגדול''!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם מצנזרים רק אהבלים
ל"ת
שמאל לוחם,
אלי סיני,
26/07/04 23:29
|
|
 |
35.
אדון אקוודור ו''חג הקורבן''
האזרח הישראלי,
26/07/04 19:12
|
אני באמת לא מבין למה גרמניה לא דורשת בעלות על חצי אירופה, היא הרי ''שילמה'' שם קורבן כשכבשה אותה. אני גם לא מבין למה האיטלקים, היוונים, והטורקים לא דורשים גם הם בעלות על חצי עולם. מה הם לא שילמו קורבנות כשכבשו אותו..?? מה עם המונגולים..?? למה להם אין דרישות..?? הייתי בטוח שג'ינג'יס חאן כבש איזה חלקה או שניים באסיה, לא..?? כנראה לכל הנ''ל ''לא'' היו קורבנות ולכן אין להם דרישות בעלות על ''ארצם'', לא..?? טמבל, מה הקשר בין קורבנות לבין זה..?? מה אתה ילד קטן..?? חוץ מזה, אם הפכת להיות נביא או איזה איצטגנין מצוי (''יבוא חורבן'', ''תשלום כבד'', וכו'...) אז תגיד שאתה כזה כי למיטב ידיעתינו ''הנבואה ניתנה ל...''. אתה כזה..??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמשיך לקרוא
Avi Ecuador,
26/07/04 20:23
|
אולי תבין שאם היו במקרה אוהבך מנצחים באחת המלחמות מה היית מקבל וספר לנו איזה חוכמולוג בדיוק אתה. אז באמת אתה לא צריך להבין את העם שלך, תבין את החיות שרוצחים בך ותחזק אותם, זה יותר קל בשביל אנשים כמוך שהאבולוציה פשוט רואה בהם מיותרים מכיוון שיש להם חוש התאבדות עצמית. אתה חושב שארצות הברית היתה מעצמה או שהיתה נשארת לה קליפורניה... עם אנשים כמוך? אתה מסביר לנו היום מדוע הגלות ליהודים כמוך היא טבעית כנראה. ספר לנו על הנבואה והשלום שלך עם ערבים במדינה פלסטינית נקיה אתנית מיהודים ועוד אחת עם סלט ירקות כמוך שמחובר לחיות שאותך בטח לא סובלים ובטח חוכמולוגים כמוך מהם הם מפחדים באמת מכיוון שאת הדתיים הם יודעים שהם יוכלו לשלוט בהם אבל אותך וכמוני הם מבינים שזה הסכין רלוונטי, רק שאתה חוכמולוג פלספן שחושב את עצמו לחכם ואומנם חכם חלם אתה שהשריש את הטפשות, טיפש באיצלטא של פילוסוף, סליחה, פלספן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פלספן..??
האזרח הישראלי,
26/07/04 23:51
|
תראה, אני לא יודע מה הרקע שלך בעברית אבל הוא בכלל לא משהו: קודם כל הפוסל, במומו פוסל. או שתבדוק מה זה פלספן או שאל תשתמש בביטוי הזה. הפלספן פה זה אתה לכל אורך הדרך. כל התכתובות שלך הינן משהו בין חצי הזויות לחצי מרחפות. פשוט אי אפשר להבין על מה אתה מדבר. בנוסף, מעבר למסר המטופש שלך לפיו כל מי שלא מסכים איתך הינו שונא עמו או חובב ערבים, אתה פשוט יצור פחדן, פרנואידי שאי אפשר אפילו לתאר, וגם לא כ''כ חכם. כמו כן, העברית שלך קלוקלת כי אתה גם לא שם סימני פיסוק. לידיעתך, אני לא שונא עמי אלא אתה שונא את עמך. זה שאתה רוכב על גל שנאה לא הופך אותך לצדיק. אם אתה חושב שאתה היחיד שלא בא לו על הפלשתינאים אז אתה באמת ילד מטופש שמוצץ אצבע. גם אני לא סובל את הפרצוף המטופש שלהם, אבל אני, כנראה בניגוד אלייך, לא חי בפרנויה של אדמה מקודשת ומטופשת. כל 4 שנות הסבל האחרונות שלנו במדינה (אתה בטוח שהיית שם..?? לפי השם נראה שהיית בדרום אמריקה) הן כנראה בגלל ששכחנו לצאת משם בזמן ותו לא. אם היה גבול נורמלי בינינו לבינם כמו שיש עם שאר המדינות אז גם היתה גדר ללא חילוקי דיעות, ומדיניות תגמול (ח''א בלבנון למשל) שאין חילוקי דיעות עליה, על כל פיפס קטן שהם היו מנסים. האמת, לא נראה לי ששירתת בצבא כ''כ ולכן אין לך מושג ירוק לגבי היכולות ואתה מתרגש מכל תת מקלע שאתה רואה. הסיבה שראש הממשלה שאתה בחרת (!), לא אני, לא מגיב כמו שחשבתם שהוא יגיב היא כי, מה לעשות, יש סטנדרטים בעולם הזה ואי אפשר לחסל במחי יד מאות אלפי ואף יותר אנשים, גם אם הם חארות. חוץ מזה, מה אתה מבלבל כ''כ את המוח, אם הם חארות, לך תהיה גולדשטיין 2. מאונן לך כל היום מול האינטרנט, חושב את עצמך, ומשתלח כמו ילד קטן בכל מי שנדמה לך שלא נברא בצלמך..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל התגובה שלך
Avi Ecuador,
27/07/04 03:18
|
לא היה בה שום דבר שאפשר לענות עליו חוץ מאשר על התקפות אישיות או על אי שלמות שלי או על הפוסל במומו פוסל, אני כמוכן מבין שאני יצור שנקרא אדם ועם מומים ולא מושלם ואם יש מום שלי במקרה שאני פוסל מישהו אחר שעושה שגיעה שאני אולי עשיתי ולמדתי ממנה אז מה רע בזה? לדעתי באמת הפתגם לוקה חסר אבל בוא נעזוב. אני מבין שאין בך מומים ואתה לא עשית שגיעות בחייך ואתה יצור אדם מושלם שכולנו יכולים להתברך בחוכמתך ובשלמותך. הצרה עם יצורים כאלה כשהם מגיעים לשלטון והם חסרי מומים כמובן כמוך שחסר רק הגעתך לשלטון, שיהירותם גורמת להם סיחרור חושים ויש להם אפשרות ואישור לעשות את שהם רוצים באנשים בעלי ''מומים כמוני'' ובני עמך ''פשוטים''. אז שמע טווס, אני מבין שיצאתי ממצריים מבית עבדים ושעברתי גם אינקויזיציה והשפלה ובתנורים של אושוויץ אז לא מדאיג אותי כל כך המומים שלי וכשאני עולה אולי על מום חדש אני עובד עליו ומנסה במידת האפשר לתקנו ולא מעניין אותי אי השלמות שאתה רואה בי, מעניין אותי שהיום עם ישראל מתקרב לקטסטרופה וזו גם צריכה להיות הבעיה שלך ולא המומים שלי, תתחיל לדאוג מאנשים כמוך שאין בהם מומים או יותר נכון שחושבים שרק דעתם רלוונטית ועוד בחוצפתם מסבירים על אחרים את שהם קובעים, אנשים שלא יודעים לסנן את ההגיון שנמצא בערמה של אנשים ''פשוטים'' עם מומים. ואם כל הערמה שאתה קורא אצלי נראת לך חציה ריחוף וחצי שטויות אז אתה באמת יצור מיוחד שיש לך תורה שהייתי מעוניין לשמוע רעיונות שלך בכדי ללמוד ולומר מכל מלמדי השכלתי, או שאני הוא כל התורה שלך והתמחת בי?! חוץ מהביקורת שלך שהיא במישור האישי, לא הפגנת שום ידע או מחשבה או איזו שהיא צורה של קשר או אולי אהדה לעמך כך שבאמת אתה הוא הפלספן ובאמת אתה חכם חלם לדוגמא שעם הארץ היום ''התברך'' בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
ושוב מטפחים האנשים תקוות ..
יגאל כהן,
26/07/04 18:35
|
משיחיות , ושוב עומדים בראש העם אנשים שלא יכולים לקבל את העובדה שהמאבק שלהם נכשל והעם החליט פינוי עזה. והאגו מניאקים בראש האספסוף מבטיחים להם תסריטים של נצחונות שיביאו למפח נפש ובעקבותיו לאלימות פיזית חלילה. לא לבא אל העם ולאמר לו את האמת. איך ''לימד'' אותי נתניהו הביבי בכנס ראשי סניפים בבית מלון על חוף הרצליה: ''צריך להסביר לעם את 'מה שהם מבינים''' והקרוק יסביר להם את מה שהם מבינים ויביא אותם ואותנו עד מפח נפש, אך בינתיים הקרוק השיג את שלו, המתנחלים תומכים בנתיים בביבי, כשהם יגלו את הטעות הוא כבר ישתלט על המדינה בעזרת חבריו המליונרים ,כמו בהרבה הרבה מדינות בננה. תסריט מחריד ,אך ברוך ה' שיש לנו נשק סודי נגד קרוקים. אריק מלך ישראל!!!!!!!!! שימרו עליו מכל משמר!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
כרגיל שרון מתעלם מדעת הקהל
ימני,
יש''ע,
26/07/04 17:37
|
לאחר שהתעלם שרון מהמשאל בליכוד (ממשיך להריץ את ההתנתקות למרות כשלונו החרוץ) הוא מתעלם גם מהשרשרת ומההפגנות שלנו זו דמוקרטיה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרשרת של שוטים
שמאל לוחם,
אלי סיני,
26/07/04 18:32
|
למה ששרון יתחשב בכם בכלל ?
בהפגנת השמאל השתתפו יותר אנשים .
ענין ההתנתקות סגור
דפדף הלאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השטח אומר רוב העם עם ישע
בני,
חיפה,
26/07/04 23:41
|
בהפגנה שהיתה לפני חודשיים מי שהשתתף בה זה כרגיל השמאל והשמאל הקיצוני דוגמת אורי אבנרי טיבי שריד ומצנע ,כול אלה שקיבלו מפלה צורבת בבחירות ,לא היה בהפגנה שום אדם מהמחנה הלאומי ,זה תמיד אותו שמאל וכמובן כדאי שיבואו מביאים להם זמרים כדוגמת אביב גפן,הייתי בהפגנה ואני יודע שעל כול אחד שבא לפחות 40 מזדהים ולא יכלו להגיע ,נודה על האמת שהציבור הדתי הוא בעל המוטיבציה הגדולה ביותר והוא תמיד מגיע ,אצל אחינו החילוניים רובם מזדהים אבל הם לא מורגלים להגיע,אני בטוח שרוב העם נגד תוכנית העקירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
שרון, אל תבוא בטענות...
משה שפרבר,
מרכז,
26/07/04 17:32
|
...הנה אנו כולנו לומדים ממך מהי דמוקרטיה. שחיתות, שקרים, פרוטקציות, פיטורים, קומבינציות. השמאל צדק: שרון מסוכן. במדינה מתוקנת כבר מזמן היתה פורצת מהפכה אזרחית. מתוקנת, כמו גרוזיה למשל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
Lost yor mind?
Marys,
center,
26/07/04 17:03
|
Instead of supporting our Prime Minister the right extremists are undermining our legitimate government.Let alone our reputation as a civilised nation.
THINK PEOPLE THINK !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
שר החוץ
שלום,
26/07/04 17:03
|
לאור הכינוס שאירגן שר החוץ שלום אתמול אני כמצביע ליכוד וחברי מודיעים בזאת שבמידה ושר החוץ שלום לא יהיה '' בחוץ'', קרי , לא יודח מידית מהממשלה, אנחנו לא מתכונים להצביע יותר לליכוד. לא מספיק שסילבאן שלום נכשל בתפקידו הקודם כשר האוצר ובתפקידו הנוכחי כשר החוץ, מעולם לא היה מצבה של מדינת ישראל גרוע כל כך בקהילה העולמית כפי שהוא היום, שלום צריך להסיק מסקנות ,פירושו -לא תפקד כראוי ובחוכמה. יש לזכור שכשסילבן שלום ניהל את חברת החשמל גם שם הוא נכשל ובגדול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני ובעלי חושבים כמוך
ליכודניקית ותיק,
פ''ת,
26/07/04 17:28
|
נסמך על חברי מרכז מושחתים שנכנסו למרכז ע''מ לסדר ולהסתדר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
קומנדו התגובות של המתנחלים
דליה,
הרצליה,
26/07/04 16:58
|
ברור שכל מי שמגיב כאן הוא מתנחל. באמת, נמאסתם כבר. אתם לא מבינים שאתם לא יכולים לכפות על כל האמהות בישראל להפקיר את בניהן בשמירה עליכם. מבחינתי, תשארו שם, העקר שהצבא יצא. לא נילחם לעד בשבילכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזכיר לי בדיחה על יהודי, שראה
k_nemo,
Beer Sheva,
26/07/04 19:18
|
ג'ירפה. לאחר התבוננות מעמיקה- הודיע בשיקול דעת: ''אין חיה כזאת!''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דליה אני נהנה לשמור בגוש קטיף
ל"ת
זאב,
חולון,
26/07/04 17:46
|
|
 |
עדיף ילדים שומרים מילדים מתים
אריק,
גדרה,
26/07/04 17:19
|
תכניסי טוב טוב לראש השמאלני שלך אין פתרונות קסם גם אם נברח מחבל קטיף אז יהיה שקט שנה ואח''כ הילדים שלך ימותו כשהם במיטה שלהם בבית למה?? כי אתם מחפשים פתרונות של שקט זמני רק בכוח נביא שקט הטרור הוא לא האוקיינוס ויש לו תחתית נוציא לאט לאט את כל המים מאגם הטרור הזה ! לא ניפתור את הבעיה בכך שמצד אחד נכניס מים לאגם (נברח מהבתים שלנו בחבל עזה)ומצד שני ננסה לשאוב ממנו כי ככה האגם לעולם לא יתייבש את הבנת את זה או שהמוח שלך לא רואה מעבר לאף שלך ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל מתחיל מהסגנון
אלכס,
רעננה,
26/07/04 18:33
|
לחרף ולגדף הם כלי החלש. דעתי שונה משלך, אך לא אשתמש בביטויים כמו תכניס לראש השמאלני שלך יכד'. אני גיבשתי את עמדתי במאות ימי מילואים בשטחים במשך 25 שנה. אין לכם עתיד שם בלי ההשקעה העצומה של צהל בשמירה עליכם וללא ההזרמה התקציבית על חשבון מטרות זניחות כמו בריאות וחינוך. ליבי עמכם ואני מבין את הקושי העצום לעזוב ולהתחיל מחדש. לשם כך תזדקקו לגיבוי ממשלתי ולאהדת רוב הציבור , ולכן אל תתנתקו מאתנו בסגנון בוטה שכזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולנו עשינו מילואים, וכולנו
k_nemo,
Beer Sheva,
26/07/04 19:27
|
יודעים את החשבון. אני מסכים עם הפתיח שלך לעניין החרפות והגידופים. אך נא שים לב לסגנון הבוטה והמבזה של ההודעה, נשוא האשכול. לעניין עתידה של ההתיישבות בעזה, אולי תצדק ואולי לאו, דבר אחד אני משוכנע בו: ביום שנעזוב-נפקיר את המתנחלים בעזה, שומרון, יהודה, יהיה היום בו תתחיל הספירה לאחור עבור תושבי רמת-אביב ורעננה. לא ''מהם'' תהיה ההתנתקות (אם תהיה) ,אלא ''ממך''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החלומות שלך ישמידו אותנו
שמאל לוחם,
אלי סיני,
26/07/04 18:29
|
תפסיק לחלום שאתה יכול בכוח להשיג משהוא החלומות שלך יובילו אותנו לאבדון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
שרון 80% מהעם איתך לא לפחד מהם
יעל,
עפולה,
26/07/04 16:51
|
נכה את הקיצוניים (בבחירות ובאופן דמוקרטי) על ימין ועל שמאל עד שיחזרו כולם לקו הירוק, לארץ ישראל עם רוב י ה ו ד י אמיתי וללא כיבוש כפי שכבר אמר יצחק רבין, השם יקום דמו, של רוצח ראש ממשלה יהודי - יגעל עמיר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה אותכם בבחירות
ל"ת
אולי 40 אחוז,
26/07/04 17:10
|
|
 |
27.
אי אפשר להמשיך עם שרון וחבר
פרשנדתה,
26/07/04 16:46
|
|
 |
26.
אריק תן כבוד למתנחלים!
אברי גלעד,
תל אביב,
26/07/04 16:37
|
אי אפשר להיות אדיש לאנשים היקרים האלה,אולי שיחשוב טוב כבוד ראש הממשלה אם שווה לנתק אותם מאדמתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
יש להתנתק משרון המושחת !
ל"ת
לא רוצים אותו,
26/07/04 16:31
|
|
 |
24.
שרון אתה זוכר מי בחר בך
ויס דבורה,
26/07/04 16:28
|
אז שלא תשקח אתה איש ליכוד לא מערך מה אצה לך הדרך לפרס כל כך מהר כבר אכלתה אותה מפואד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
שר ההיסטוריה גדול מכל שרשרת
תום,
26/07/04 16:25
|
סופנו שנתנתק מכל השטחים , כולם. בין אם נרצה ובין אם לא נרצה. ההיסטוריה גדולה מאיתנו ודבר לא יוכל למנוע תהליך היסטורי שנקבע וכבר התהווה . והתהליך ההסטורי הנ''ל תמציתו היא מדינה פלסטינית על הרוב המוחלט לגמרי של יהודה ,שומרון ועזה, ומדינה יהודית לצידה. אפשר להשתעשע עוד ועוד בחלומות אספמיים על אי התנתקות והמשך היישוב היהודי וארץ ישראל לעם ישראל וכל מיני רטוריקות מדהימות ביופיין. אך דבר לא ימנע את צו ההיסטוריה- התנתקות ישראל מהספחת ששמה יהודה ושומרון וחבל עזה והקמת המדינה הפלסטינית בחבלי ארץ אלו. מה לעשות- האמת היא אמת היא אמת גם אם כואבת כואבת כואבת. שרשרת אנושית מירושלים ועד לשביל החלב אף היא לא תעצור את שנקבע על ידי שר ההיסטוריה. עזה תהיה ראשונה וכמה שנים אחר כך נצא מכל יו''ש. יכול להיות שנבכה , יכול להיות שיישבר ליבנו, יכול להיות שנרגיש שאנו נוטשים את המולדת ואת ארץ התנ''ך. ויכול להיות שננסה בכל מאודנו להיאחז באיזורים אלו כטובע המחפש נשימת חמצן אחרונה טרם צלילתו לעומקים. אך לא תצלח לנו הדרך- זה כבר נקבע על ידי התהליך ההיסטורי האדיר ששמו : עיצוב ישויות לאומיות והגדרת זהויות פוליטיות ומדיניות. וזוהי האמת, מרה כלענה אך שרירה וקיימת. ןמוטב לנו להשכיל ולהבין את מרירות האמת , ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההגיון אומר
Avi Ecuador,
27/07/04 00:18
|
שההסטוריה שלנו תעבור דרך קטסטרופה ושואה. ודי קל להסביר מדוע וזה מאוד צפוי, רק חבל שכולנו בסרט הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שר ההיסטוריה כבר קבע
ארז,
26/07/04 16:55
|
מי שמתקפל, בורח, מרצה תוקפנים - סופו שיובס. מי שעומד על שלו ונלחם על קיומו - מנצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Actually, you are wrong!
-Rena,
ta,
26/07/04 16:54
|
Because at the end, the Jewish people will get tired of the Arabs, and will Transfer them ALL. The only question is whether the Jews will be mad enough to also transfer them from the land of life...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה היא תשלום
Avi Ecuador,
27/07/04 00:15
|
|
 |
22.
הציונות הדתית =ציונות האמיתית
ל"ת
יובל,
נשר,
26/07/04 16:24
|
|
 |
''עם זו יצרתי לי תהילתי יספרו''
בן יהודה,
26/07/04 17:03
|
עלו והצליחו!!!!!!!!!!!! הישראלים במיטבם!!!!!! ובל נשכח שכוחנו באחדותינו!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
שרון סובל מפיצול אישיות
פסיכאולוג,
תל אביב,
26/07/04 16:13
|
כמי שזוכר את כול אמירותיו של שרון בעבר, הגעתי למסכנה כי שרון סובל מפיצול אישיות חמור.לדוגמה זה האיש שחישק את שמיר ואמר מי בעד חיסול הטרור ,זה האיש שהיה בשביתת רעב בממשלת רבין ,זה האיש שאמר שהוא מבין את מי שיסרב פקודה לפנות ישובים זה האיש שאמר בתקופת שמיר שאסור להתעלם ממוסדות המפלגה ,וישנם עוד דוגמאות רבות.לכן שרון חיב לפנות את כסאו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פסיכולוגיה ?
מבקר תגובות,
26/07/04 17:06
|
אין כאן ענין לפסיכולוגיה. האיש שרון הוא אדם מושחת ורודף בצע פשוט כך. הוא ידרוס כל מה וכל מי שיעמוד בדרכו המשחיתה. למה כל כך קשה להבין זאת ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקיצור משל יותם
Avi Ecuador,
27/07/04 00:13
|
|
 |
20.
מסירת שטחים זה חילול השם
ל"ת
מאיר,
ישראל,
26/07/04 16:03
|
|
 |
19.
שרון - אל תגיד שלא אתה גרמת ..
אלי,
26/07/04 16:01
|
שרון - אל תגיד שלא אתה גרמת למלחמת אחים. אל תגיד שלא אתה גרמת להרס הדמוקרטיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
שרון מסוכן לישראל .
ל"ת
מאוכזב משרון,
עפולה,
26/07/04 16:01
|
|
 |
17.
לתת לערבים פרס על האינתיפאדה
שרה,
י-ם,
26/07/04 15:59
|
מה יצא מזה שנעזוב? אפילו אם יגידו יש רוב פלסתיני לעומת מיעוט הגרים. היום גוש קטיף מחר השומרון מחרתיים תנו את תל אביב כי הם היו שם לא מבינים שא''י נאכלת וזחילת אוכלוסין ערבית מגיעה לכל הישובים חצי מדינה וחצי מהערים הגדולות ערביים מתחתנים עם ערביות עזה?! רמלה לוד יפו חיפה הגליל ואדי ערה שאן עיניים והביטו. לכן אל יחרד לבבכם עם ישראל מעל הטבע יחיה וינצח וישרד ב''ה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לתת לערבים פרס על האינתיפאדה
שרה,
י-ם,
26/07/04 15:59
|
מה יצא מזה שנעזוב? אפילו אם יגידו יש רוב פלסתיני לעומת מיעוט הגרים. היום גוש קטיף מחר השומרון מחרתיים תנו את תל אביב כי הם היו שם לא מבינים שא''י נאכלת וזחילת אוכלוסין ערבית מגיעה לכל הישובים חצי מדינה וחצי מהערים הגדולות ערביים מתחתנים עם ערביות עזה?! רמלה לוד יפו חיפה הגליל ואדי ערה שאן עיניים והביטו. לכן אל יחרד לבבכם עם ישראל מעל הטבע יחיה וינצח וישרד ב''ה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
שרון, זכור מה שקרה לפריצקי
דודו,
26/07/04 15:58
|
גם הוא חשב את עצמו לבעל שררה. פתאום אותו שר יהיר מצא את עצמו ללא כיסא.
בקרוב אצלך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבטוך בה
אלי,
י ם,
26/07/04 17:44
|
אתה לא צריך לקלל אותו ולאחל גם לא אנחנו צריחים לבטוך בה ולהתפלל ולהתפלל ולהתפלל ולא לעשות מפגנים צריך לעשות עצרת של תפילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
האידואולוגיה של השמאל זה עקירה
ל"ת
יוני,
אשדוד,
26/07/04 15:54
|
|
 |
13.
אין יותר מזעזע מגירוש יהודים
ל"ת
מני,
שייח מונס,
26/07/04 15:50
|
|
 |
יש הרבה דברים יותר גרועים!
הישראלי,
26/07/04 16:10
|
למשל כשנשפך יין על החולצה הלבנה שלך
או כשאתה מת להשתין ובדיוק השירותים תפוסים
או כשנשפך לך בטעות מלח במקום סוכר לתוך הקפה...
פינוי התנחלויות המסכנות את חיי ילדינו הן מעשה חיובי ולא שלילי - הגיע הזמן שתבינו את זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלומר, את ההתנחלויות...
ארז,
26/07/04 16:56
|
תל אביב, חיפה, הרצליה, אשדוד, המסכנות את חיי ילדינו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
ראש הממשלה ממשיך ללכת אם הראש
זאב,
מרכז,
26/07/04 15:49
|
לא ראש הממשלה צריך להתרשם משני האירועים של אתמול,חברי הכנסת של הליכוד הם שצריכים להתרשם ולעשות את החשבון לסיכוי המשך כהונתם כחברי כנסת בבחירות הבאות על פי השרשרת והכינוס של סילבו שלום שנערך בהמשך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
שרון מנהיג חלש מתרפס וכושל
ל"ת
תומך ישע,
חדרה,
26/07/04 15:44
|
|
 |
שרון אסון
Avi Ecuador,
26/07/04 16:11
|
|
 |
10.
כל הארץ תבער!!!!!!!!!!!!!!!!!!
rafael,
elazr,
26/07/04 15:43
|
איפה הראש שלך מר שרון. ומה תגיד בעוד עשר שנים בוועדות החקירה ובמשפט שיעשו לך, שלא ידעת שלא ראית שלא אמרו לך. כל הארץ תבער בדיוק כמו שהבאתם את לבנון לעזה כך תביאו אותה גם לתל אביב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמאל'ה איזה פחד...
ל"ת
די לדמגוגיה!,
26/07/04 16:11
|
|
 |
9.
שרון מתנהג כדיקטטור
סמי,
שלומי,
26/07/04 15:39
|
התנהלותו של שרון ,מזכירה שלטון דיקטטורי ,בבחירות הם קראו למצנע ביילין עם זקן ,שרון אמר שהוא מחוייב על פי משאל הליכוד וכשהוא הפסיד הוא התעלם מכך שרון גם מפטר שרים ,שרון פשוט מתנהג כדיקטטור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
So, Kick Him Out!!!
ל"ת
Ex-Likudnik,
26/07/04 16:50
|
|
 |
8.
קדימה לארוז! הפינוי בדרך!!!
ל"ת
איזה כיף!! :-),
26/07/04 15:38
|
|
 |
תצהל, תצהל
ארז,
26/07/04 16:56
|
|
 |
אנשים מסוגך הארץ מקיאה אותם
ל"ת
דן,
חיפה,
26/07/04 15:56
|
|
 |
אז זהו שלא - אני עדיין פה!!
ל"ת
איזה כיף :-),
26/07/04 16:59
|
|
 |
אז זהו- כנראה שלא להרבה זמן
ל"ת
אופיר,
רעננה,
27/07/04 07:41
|
|
 |
7.
זיקנתו של שרון מביישת אותו
ל"ת
נגד גירוש יהודי,
חיפה,
26/07/04 15:34
|
|
 |
6.
גוש קטיף תישאר לנצח נצחים
ל"ת
חיים,
נהריה,
26/07/04 15:32
|
|
 |
5.
עותק של מגיב במעריב
Avi Ecuador,
26/07/04 15:31
|
איתו הסליחה: לכבוד ראש ממשלת ישראל מר אריאל שרון, ירושלים. אדוני, ראש הממשלה! ה גי ר ו ש שנת 1170- היהודים בספרד מוזמנים על ידי מלך טולדו לבוא לעיר ולהתישב בה כדי לעזור בשקומה לאחר הכיבוש המוסלמי. שנת 1492- יהודי טולדו מגורשים מהעיר ומספרד בכלל. מעיון ברשימת בתי האב שגורשו מהעיר, מצאנו את משפחת ר יוסף מרגי עם כל משפחתו. שנת 1977- ממשלת ישראל מעודדת ומזמינה משפחות צעירות להגיע לחבל ארץ מתחדש – חבל קטיף, כדי להתיישב, להפריח ולשקם אזור יהודי לאחר שהמוסלמים גירשו/חיסלו את הישוב היהודי בפרעות תרפט 1929. משפחת אמרגי [נצר למשפחת ר יוסף מרגי,ממגורשי טולדו-ספרד] נענת לקריאת ממשלת ישראל ומתישבת בחבל קטיף ומקימה עם שאר החברים את הישוב גני טל. האם אותו גורל של גי ר ו ש מרחף על משפחת אמרגי מגני טל ???? האם לאחר השקעה של 30 שנה אפשר לדון או להחליט או לבצע גירוש של יהודים מארצם, על ידי יהודים אחרים אשר יד הגורל רצה שבעת הזו הם שולטים היום במושכות השלטון? האם אתה מר אריק שרון [גיבור ישראל] יכול להחליט החלטה כה מרחיקת לכת הקשורה לכל עם ישראל, ולמסור חבלי ארץ מאדמת ישראל במחיר של הרס וחורבן? חורבן של השקעות, חורבן של שנות יצירה, חורבן של מפעלי חיים, חורבן של משפחות, של אידאלים ציוניים, וחורבן של אמונה בצדקת דרכינו ושל הבאים אחרינו ?! אתה יודע שכאן נולדו שלושה דורות, אתה מכיר את הבניה באזור זה שנבנתה בעשר אצבעות ידינו. משקים חקלאיים מפוארים שהוקמו בלהט ציוני אמוני עמוק ביותר. כיצד יעלה על הדעת שאתה עומד להחריב עשרות בתי כנסת,21 ישובים, מוסדות חינוך מגנים ועד ישיבות תיכוניות, ישיבות הסדר, ישיבות גבוהות, אולפנא, מוסדות מחקר ואקדמיה ועוד? איך תוכל לישון ביודעך שגרמת נזק בלתי הפיך לאזור הזה, לאזורים השכנים לנו ולמדינת ישראל כולה? הכיצד יתכן שעד לפני חדשים ספורים הייתה הסנגור הגדול מכולם לעניין ההתיישבות בחבל קטיף, לעניין המלחמה בטרור, לעניין אסור הכניעה לערבים ולחוסר אמונך המוחלט בערבים ובהבטחות מדינות העולם הקשורות לגורלנו? לפני כשנתיים וחודשיים בעת שהבאנו לקבורה את הקדושה אהובה אמרגי היד, שנרצחה בכביש כסופים בעת שחזרה לביתה אשר בגני טל, ולפני הקבר הפתוח האשמתי אותך במותה בכך שכביש כסופים לא היה מספיק מאובטח ובכך שלא יצאת במלחמת חורמה במחבלים. אהובה אמרגי היד קבורה בגוש קטיף, האם גם הפעם זה יהיה אריק שרון שיתן את ההוראה להוציא את ארונה ולגרשה מחלקת הקבר מקום מנוחתה ?! חזור בך מתוכניותך המסוכנות לנו ולעם ישראל ששב לארצו. הרי אתה יודע בוודאות שלא יקום הדבר. על החתום, המגורש איציק אמרגי, גני טל חבל קטיף, צאצא למגורשי ספרד. א'מ גני טל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
What has Spain to do with Gaza
Jack,
Givataim,
26/07/04 16:21
|
This is a strange comparison. What does Spain has to do with Gaza. Gaza was NEVER part of Eretz Israel. Not even in the bible. The stupid governments who let you stay there at the time had to know that security is not achieved by settling civilians but with maintaining military presence. Rememeber? One of the reasons for the six days war was attacking civilian along the Gaza borders and the Golan Hights. And what brings security than? Putting civilians women and children again in the front line?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידיעתך
Avi Ecuador,
26/07/04 16:37
|
היהודים לא יושבים בעיר עזה. ווחבל הארץ הזה והתהליך שיש לו המשך ויביא לחורבנה של ישראל או לתשלום כבד שלא צריך לשלם אותו. ודרך אגב תתחיל להסביר לחלמאים שכנראה אתה מזדהה איתם שיתחילו לפתור את הבעיה בקו הירוק ומשם החוצה ולא מ''ההתחלה עזה'' שתביא אותנו לסוף. חבל עזה אם גם לא היה שלנו אין ספק ששולם עליו הקורבן שנדרש בשבילו ושמישהו חייב לשלם על מעשיו. אז מה דעתך על קליפורניה, טקסס, אריזונה וניומקסיקו, שולם עליהם התשלום או הם היו אמריקאים. ויש לך ספק למי הם שייכים היום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מזדהה איתך
ל"ת
אבי,
מעלות,
26/07/04 15:48
|
|
 |
4.
ONE SECULAR STATE TO TWO PEOPL
HOMELESS,
USA,
26/07/04 15:30
|
IS THE ONLY WAY OUT FOR SHARON OR ANY FUTUR ISRAELI GOVERNMENT UNLESS IT CHOSES TO REMAIN IN A LOSE LOSE SITUATION FOR GOOD IS ANYONE IN ISRAEL WITH A YEDISH A COPE AL HAKTAFAYIM TO SEE THAT OR WOOZ IS GIVENT IS GIVENT
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למדינה הדו לאומית קוראים לבנון
והיא במלחמת,
אזרחים מתמדת,
26/07/04 16:27
|
אתה עומד להשיב לי שכבר עשור אין לחימה בלבנון- אבל זה רק ''הודות'' לכיבוש הסורי שמייצב את השלטון במדינה. צריך רק לעבור על ההסטוריה של המדינה הדו-לאומית בלבנון כדי לראות את גודל הכישלון. מייסוד המדינה ב46 עברו 9 שנים עד מלחמת האזרחים הראשונה, ומסופה של מלחמת האזרחים הראשונה עברו כ15 שנה עד תחילת מלחמת האזרחים השנייה שארכה 16 שנה, והסתיימה רק בגלל שכוחות הכיבוש הסורי רצו לבנון יציבה שתשמש להם מקור הכנסה.
אם זה העתיד שאתה רוצה בשבילנו עדיף שתמשיך להיות חסר בית בארה''ב, ואולי, כחסר בית, תפסיק להתקשר הביתה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
do u have a better alternative
homeless,
usa,
26/07/04 17:07
|
a better way out do you occupation proved failur so what ur alternative
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האלטרנטיבה היא ללמוד ממצריים
לא ללבנון 2,
27/07/04 01:08
|
יום יובא ושכנינו ילמדו מהמצרים שאת המדינה הפלשתינית הם יקבלו מאיתנו רק בדרכי שלום. מצריים קיבלה שני שליש מהשטח בו החזיקה ישראל ערב הסכם השלום עימה.
יכול להיות שבעתיד הרחוק, אחרי 50 שנות עצמאות פלשתינית יהיה מקום לקונפדרציה, או משהו כמו האיחוד האירופי, אבל כפי שאמרתי קודם, מדינה דו-לאומית עכשיו תהיה העתק של לבנון.
אני מניח שאתה לא לגמרי חסר בית כי אתה מתקשר הביתה די הרבה, הפכת לדמות בתגובות פה. אני מקווה שאתה מבין מדוע מדינה שיותר ממחצית קיומה היתה נתונה במלחמת אזרחים אינה הפתרון, במיוחד אם אתה רוצה לחזור הביתה לביקורים קצרים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
שרשרת של 320.000 מובטלים מנגד
אזרח,
26/07/04 15:28
|
מתנחלים לכו לישב את הגליל והנגב !! עכשיו אני מבין איך ולמה חרב בית המיקדש , רבני זדון ואנשי אחיתופל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני שמח שהוצאת את כל הרעל הזה
בן יהודה,
26/07/04 16:58
|
מעצמך, עכשיו תעבור לשלב הבא ואל תתבייש לקבל טיפול פסיכוטי/פסיכיאטרי/אשפוז רפואה שלמה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם הם יאולצו
Avi Ecuador,
26/07/04 15:57
|
להתפנות, אין טעם שהם יישבו את ישראל, עליהם פשוט לדרוש במאורגן להתפנות לארצות הברית, אוסטרליה או קנדה. ישראל לא תהיה מדינה יהודית אלא מדינה אנטישמית עם אנטישמים גם כמוך ובשביל מה לחיות עם דבילים ולאכול את הלב בשביל מטומטמים? יקבלו פיצויים פנסיה ומשקנתא שדבילים כמוך אולי ישלמו וידרשו במאורגן לצאת מ''מדינת ישראל''; פלסטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להיפך
ארז,
26/07/04 16:57
|
שיתיישבו בתל אביב - ברמת אביב ובשינקין, ושימררו את החיים לשמאלנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לך למרר את החיים
Avi Ecuador,
26/07/04 20:54
|
עם מטומטמים עם הארץ במקרה שאתה מתפנה? תחפש איפה לחיות ולא למרר לעצמך ולילדיך את החיים ולא להפוך להימור נוסף בלאס ווגס, ו''אל תדאג'', הערבים לא יחסכו מהם מרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השנאה העצמית הורסת אותך
ל"ת
לאזרח המתוסכל,
חיפה,
26/07/04 15:41
|
|
 |
2.
בחירות/משאל עם עכשיו
תומכת בהתנתקות,
במאה אחוז,
26/07/04 15:24
|
אני תומכת בהתנתקות, אבל מהלך כזה רציני אי אפשר להעביר באופן כזה לא דמוקרטי (משאל חלקי, התעלמות מתוצאות המשאל וכו'), כשחלק כזה גדול מהעם מתנגד והממשלה לא יציבה. עם כל החסרונות בבחירות, בשלב מסויים העם יצטרך להשיב על השאלה בעד או נגד פינוי חד צדדי, אז עדיף להקדים את ההכרעה לעכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרוב , גם אם הוא בודד , קובע!
תום,
26/07/04 15:37
|
בדמוקרטיה גם רוב של קול אחד הינו רוב. אז חלק גדול מתנגד , אבל הורב בממשלה תומך. מדינה לא מנהלים על ידי סקרים ושיח ציבורי יומיומי. יש ממשלה שנבחרה ברוב , ושוב אפילו בקול אחד יותר - היא נבחרה. והיא תקבע את המדיניות של מדינת ישראל והיא תתנתק משום שכך הרוב בתוכה קבע. המשרל בליכוד היה שטות איומה וחסרת כל הגיון פוליטי אך אין להפוך טעות לדרך ולשיטה. אם לא נלמד שהרוב הקובע הוא קוןבע קובע קובע גם אם הוא רוב זעום ומינורי , הרי שלא נוכל לקיים מדינה תקינה ובעלת פוטנציאל עתידי. בארה''ב הנשיא הנוכחי ניתח על חודם של כמה בתי קשישים בפלורידה והרבה היה לוט בערפל. האם אל גור צרח וטען שאין לבוש רוב? רוב הוא רוב הוא רוב - כי זוהי נשמת אפה של הדמוקרטיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון רימה את בוחריו כולל אותי
גד,
קריות,
26/07/04 16:22
|
שרון אמר שדין נצרים כדין נגבה וכדין תל אביב שרון אמר שחשיבותה של כפר דרום ונצרים היא חשבות גדולה ,לעמרם מצנע הם קראו ביילין עם זקן ,בבחירות מצנע התרסק ואיתו כול השמאל,לכן הציבור כולל אני בחרנו ליכוד עם מצע של הליכוד ולא של השמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז אל תבכו - תפילו אותו
נדב,
צוללת צהובה,
26/07/04 16:34
|
גד, שרון גם אמר, עוד לפני הבחירות, שהקמת מדינה הפלשתינית היא מהלך בלתי הפיך (אני לא זוכר את הציטוט המדוייק). הוא אמר גם את זה וגם את זה, והיו שבחרו בו בגלל הכרזתו הראשונה, כמו שהיו שבחרו בו בגלל הכרזתו האחרת. יחד עם שרון נבחרו לכנסת 40 ח''כים של הליכוד. ללא תמיכתם - אין לו רוב בכנסת. אם עיקר נציגי הליכוד תומכים באמירה השניה, הרי שהם יכולים להפיל אותו, וללכת לבחירות. אז די לבכי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי זה בדיוק שרון
Avi Ecuador,
27/07/04 00:00
|
תורה חדשה? כהן עגל הזהב שקם עלינו? האטד של משל יותם כנראה; שורף כל מה שמפריע לו, ובאמת למזלנו יש ערפאת שמפריע לו והוא לא יכול עליו. אז מספיק לנו עם מורשת רבין, סליחה, תורת רבין וכת דת עגל הזהב שקמה עלינו. לא צריכים עוד נביאים כישלון, סליחה, שרון. היום ממש דיבוק נכנס בו, לחסל את מדינת ישראל, לא יכול עם ערפאת הולך על חלשים, על יהודים, רוצה להוכיח שהוא חזק ומנהיג. האסון של דורנו שרון. שיהיה ברא ערפאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם בם במקרה ההפוך היית אומר
אותו דבר?,
26/07/04 16:20
|
|
 |
1.
כשמאלני - כל הכבוד לימניים
נדב,
צוללת צהובה,
26/07/04 15:21
|
אני בעד תכנית ההתנתקות, וחושב שאי התנתקות היא אסון. יחד עם זאת, אני מוכרח לפרגן לימניים הן על הארגון, והן על דרך המחאה הדמוקרטית והמרשימה שהם נקטו אתמול. כל הכבוד לכם. אם השמאל לא יתעורר למחאה נגדית כנגד ההישארות ברצועה, לא יהיה לו על מי להלין כשיובס פוליטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יובס??
ארז,
26/07/04 16:58
|
|