 |
32.
איך זה בדיוק קשור ליהדות?
הינשוף,
29/07/04 23:06
|
באיזה אופן בדיוק קשור סיקור בירבוריו של עוד פוליטיקאי למדור יהדות באתר? או שמא עורכי האתר סבורים שעמדות ימניות הן-הן היהדות ולהיפך?
''אמרו חכמים כל הנהנה מדברי תורה נטל חייו מן העולם ועוד צוו ואמרו אל תעשם עטרה להתגדל בהן ולא קרדום לחפור בהן ועוד צוו ואמרו אהוב את המלאכה ושנא את הרבנות וכל תורה שאין עמה מלאכה סופה בטילה וגוררת עוון וסוף אדם זה שיהא מלסטם את הבריות'' (רמב''ם – היד החזקה, הלכות תלמוד תורה, ג'')
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
''הילדות של חתואל הי''ד''
קוראל,
מרכז,
29/07/04 14:29
|
ומי יעשה סרט עליהן ? באכרי ? א. ב. יהושע ? האוירונים של ''שלום עכשיו'' ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
קווים לדמות הסרט - השערה
סרטים,
זה דבר רציני,
29/07/04 10:36
|
הסרט לא קשור למתנחלים. ה''מתנחלים'' בסרט מהווים בו מיזננסצנה (תפאורה) .
ה''מתנחלים'' יהיו האנטגוניסט (הרעים)לעומת הפלסטינאים שיוצגו כפרוטגוניסט (הטובים).
למתנחלים תנתן אפשרות ''לשפוך את הלב'' אבל בעת עריכת הסרט הם יוצגו כ''רעים'' שמקבלים את עונשם.
האלגוריה של הסרט היא למעשה נגד הלגיטימיות של מדינת ישראל עצמה.
הסרט כנראה יהיה מוקודרמה, כלומר כאילו סרט דוקומנטרי.
הקולנוע שימש משחר ימיו לצרכי תעמולה, תדמית וכן גם בידור.
סרטי תעמולה מאוד מתוחכמים נוצרו כבר בסוף שנות ה-20 , למשל ''אניית הקרב פטיומקין'' בברה''מ.
המשטר הנאצי להבדיל השתמש בסרטים כדי לקדם את האידיולוגיה שלו. למשל, הסרטים של לני ריפנשטל , אשר אסורים עד היום להקרנה בגרמניה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
did u see the film
stam,
28/07/04 23:53
|
how many of the people reacting here, actualy saw 'Arna's Children
הגב לתגובה זו
|
|
 |
No Need To
Mel,
29/07/04 07:52
|
And I haven't read ''The Protocols of the elders of Zion'' either...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
מל גיבסון של המזה''ת.
ליעד,
עפולה,
28/07/04 16:01
|
רק קצת יותר אלים. והוא לא שנוי במחלוקת. גם הפלסטינים וגם הסורים אוהבים אותו. אפילו מוחמד באכרי , דב נבון ואודי אלוני מפרגנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
להיות עם חופשי...
הר הכרמל,
28/07/04 15:59
|
''להיות עם חופשי בארצנו'' היא זכות אלמנטרית של כל בר אנוש באשר הוא... צהוב שחור יהודי מוסלמי ובעיקר נכבשים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את בטח מתכוונת לעם אחר...
טימותי,
29/07/04 07:55
|
מכוונת השיר. העם שאת מתכוונת אליו דווקא לא כל כך אוהב את השיר שטרחת לצטט. לידיעתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
הפתעתם אותי , מר יבלונקה.
הרגועה מהמרכז,
28/07/04 15:46
|
לא ידעתי שא. ב. יהושע הוא מבקר קולנוע. מפתיע. מחר יסתבר שהאיש הוא גם אסטרופיסיקאי שמתמחה ב''חורים שחורים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
הוא צודק
חיפאי,
28/07/04 15:45
|
והאמת כואבת במיוחד למתנחלים שיודעים בדיוק למה נוכחותו מפחידה אותם. הוא ישראלי לכל דבר וענין וזכותו להראות את הצד המכוער שלנו, כאילו שבחו''ל לא מכירים את הצד הזה. לראות בכותרת עיתון איך ילדי המתנחלים בועטים בערביה בחברון זה מספיק. כמו שאומרים תמונה אחת מ-1000 מילים. אולי הגיע השעה שנראה את הצד הנורא של המתנחלים ואת הפגיעה שלהם בסביבתם כולל בנו שילדינו החיילים סובלים מהם לא אחת. אז מספיק כבר עם השטויות הגיע הזמן להפסיק את הכיבוש ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמת לא כואבת.
לילי,
חיפה,
29/07/04 07:58
|
גם חצי האמת שאתה קורא לה ''אמת'' , מקוממת אך לא כואבת. לעומת זאת רצח יהודים כואב לי. לך כנראה , פחות. כל אחד והכאבים שלו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
חברים מספרים על ג'ולי.
יצחקי,
שד' הציונות,
28/07/04 15:21
|
לא צריך את ג'וליאנו מר בשביל להכפיש את המתנחלים ואת מעשיהם. יש כל כך פסיכים בשמאל הקיצוני שיסכימו לעשות את זה במקומו. אנשים נחותים שדבריהם ומעשיהם מדברים בעד עצמם , כמו בל''ד, גוש שלום, הועד הישראלי נגד הריסת בתים, חד''ש, יש גבול, כביסה שחורה, מד''ע, המרכז לאינפורמציה אלטרנטיבית, תעאיוש, קואליציית נשים לשלום, בת שלום, טואלט WATCH, נגה - כתב עת פמיניסטי, נל''ד, נשים בשחור, האם החמישית, פרופיל חדש, תנד''י, WILP,שלום עכשיו, זוכרות,אנרכיסטים נגד הגדר, גוש שלום , אומץ לסרב. אז אפשר לוותר על הפסיכופת האלים הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אנחנו.
יריב,
ב''צלם'',
28/07/04 15:41
|
גם אנחנו מגויסים ל''אמת'' הפלסטינית ול''שלום צודק ובר קיימא''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
Controvertial ? Maariv is
Marvin,
28/07/04 14:48
|
and maariv is promoting hatred among israelis in return for hoped for improvement in ratings and monetary gains ugly, very ugly dirty, very very dirty
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Don't Call Him Dirty or Ugly
Guy,
28/07/04 15:13
|
Just Because He Belongs to the enemy. You should love your enemy ,ooops sorry I suspect you feel this way already. ugly , very ugly dirty , very very dirty
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Shak li u know where
Marvin,
28/07/04 19:12
|
on what u replied, it was written
Vayifta'h hashem et pi ha-aton !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Why Marvin Why ?
Guy,
29/07/04 08:58
|
Why In heaven's name why did you try to hurt me fealings ? What did I ever do to You ? Oh , I get it ! You don't like Zionists. Nu Shoyn . If so , Marvin dear , you should not hide. Come forward and speak loudly. There are a lot of GOYIM out there that will carry you around and love you , that Until We are all gone. Then they will take care of You.
Good Luck Marvin.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Ah ! ILUY BATORAH !
יהודה,
29/07/04 08:00
|
|
 |
22.
שוב?
מרק,
נתניה,
28/07/04 12:10
|
|
 |
לא משנים טקטיקות מוצלחות.
איסטרטג,
28/07/04 12:56
|
אם מדינת ישראל לא יודעת להחזיר מלחמה למשמיציה , אויביה ומבקשי רעתה , למה שיפסיקו ? אם לא נדע להשיב מלחמה שערה , נמצא עצמנו מתגוננים כל הזמן ומנסים להזים עלילות דם מרושעות מדי יום ביומו ,ללא הצלחה. הסובלנות שמגלה המדינה כלפי הלאומנות הערבית והנרטיב הפלסטיני והפוסט - ציוני , סובלנות זאת , אין לה מקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
עוד שונא ישראל שמקבל במה ..
יהודה,
28/07/04 12:08
|
להציג את כל התעמולה השיקרית של הפלסטינים 99% שקר
ולא יפתיע אותי אם הוא יקבל מימון להצגת התעמולה שלו ממדינת ישראל שמגיע ממשלם המיסים מה שנקרא ''רק בישראל''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
ג'וליאנו מר לא מנסע לקעקע את..
רגוע,
28/07/04 11:38
|
ג'וליאנו מר לא מנסה לקעקע את ההתישבות ביש''ע. טעות. הוא מנסה לקעקע את הלגיטימיות של בית לאומי ליהודים בפלסטין הכבושה. כמו רבים אחרים ממי שקוראים לעצמם ''שמאל'' אבל הם בעצם לאומנים ערבים. כדאי לדעת. ''חד''ש'' איננה מפלגת שמאל. אל תלכו שבי אחר מילים יפות כמו ''שלום , קידמה , אחוות עמים , דו קיום '' וכו' הם אוהבי שלום וצדק בדיוק כמו רוצחי הילדים בסודן , או רוצחי הילדים באוטובוסי אגד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
טיפשים
יהודי,
28/07/04 11:32
|
לגוליאנו מר ולשכמותו יש תפקיד חשוב בעלה התאנה של הדמוקרקטיה הישראלית . הוא חשוב כי בכך אנו מראים לעולם שאנו מאפשרים גם דעות שאינן מקובלות על הרוב . כל עוד הוא נסמך על שולחן היהודים / ישראלים , ולא אנחנו על שולחנו- להמשיך לחרוק שיניים ולתת לו להמשיך במעשיו כל עוד אינו עובר על החוק . גם הוא יודע שכמה שרע פה - עדיף כאן אלף מונים על השחיתות /זוהמה / סחי השוררים אצל אחיו הפלשתינאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
יש לכם ספק שהוא יקבל את הכסף?
פראייר שמשלם,
28/07/04 11:25
|
נמאס לי שכל מיני קרנות ממנות מכספי סרטי תעמולה פלסתינאים.
פרדוקס: אתה רוצה להשיג מימון לסרט? עתונות אוהדת? מקומות הקרנה? לך על פרו-פלסתינאיות והיהודים ישלמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הבמאי פחדן עלוב.גיבור בגרוש.
ציקליד,
28/07/04 11:10
|
זה מזכיר לי את הבדיחה על רייגן וגורבצ'ב, כשרייגן אמר שבארה''ב כולם חופשיים ויכולים לדבר בגנות הנשיא. גורבצ'ב ענה לו שגם בבריה''מ האזרחים חופשיים ויכולים לדבר בגנות נשיא ארה''ב... שיעשה סרט על הערבים המשתתפים בפיגועים, גם ללא תמורה כספית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות. הוא לא פחדן.
טימותי,
28/07/04 12:26
|
מדינת ישראל היא הפחדנית. במקום לנהוג באויביה כפי שצריך , היא נותנת בידם תחמושת , תוך רפיסות והפגנת חולשה. את השמאל הקיצוני , הפוסט ציוני והנכלולי היה צריך לדרוס ברגל גסה . במקום זה מוצאת מדינת היהודים את עצמה מתגוננת בפני התעמולה השיקרית וחצאי האמיתות של הפרובוקטורים האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במחשבה שניה, אתה צודק.
ל"ת
ציקליד,
28/07/04 17:54
|
|
 |
16.
מה לכל זה ומדור יהדות?
רונן,
28/07/04 11:07
|
לעורך שלום. לעזאזל, מה השקר בין ימין שמאל מרכז במאי שחקן מועצת יש''ע ויהדות ? האם אין למעריב משבצת אחרת כדי לדווח על הנ''ל? האם זה מזוהה פלבובית עם יהדות ? אגב , הוא הדין לדווח המצולם על השרשרת בגוש קטיף. למה לא במדור ברנז'ה? מה, אנחנו לא בברנז'ה ? או לחילופין האם גם דיווחי תנועה ביש''ע זה יהדות כלומר חדשות המגזר ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
עם המפוררים כמוך לא צריך אויב
ל"ת
אולג,
28/07/04 11:07
|
|
 |
14.
חזן-מאבירי הדמוקרטיה הישראלית.
דני ב.,
השרון,
28/07/04 10:57
|
מה נגיד רק ח''כ חזן צריך להתמרח בכל פעם במלוא גודלו מול הטלוויזיה ובכל אמצעי תקשורת. זכורני שבערוץ 2 איים פעם שיעלה להר הבית הוא ומחפשת הפירסומת השנייה גב ענבל גבריאלי ונשאלו שניהם אם הר הבית כה יקר לכם מי בנה את בית המקדש ומתי חרב? שני האפשסונים הללו כולל חזן שהוא חובש כיפה כידוע לא ידעו את התשובות, אלה נבחריך ישראל. לכל אלה התוקפים את ג'וליאנו מר יש רק להגיד שהפרצוף שנשקף מהמראה הוא פרצופינו אין מה לעשות ואם לא מוצא חן ביניכם מה שאתם רואים אז צריך לעשות מעשה אבל אם תנסו לייפות את המציאות לא תצליחו כי כבר אי אפשר לעבוד על כולם. תשאלו את החיילים במחסומים הם כבר יגידו לכם מה זה עושה להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל כך הרבה מלל צדקני.
כרמית,
ישראל,
28/07/04 11:53
|
|
 |
13.
התנחלות יש''ע זה אסון
רן,
28/07/04 10:47
|
ההתנחלות ביש''ע אולי מרחיבה את ישראל במובן הפיסי אבל גוזרת אסון ומביאה להתפוררות מבפנים. הפכנו לשליטים אלימים, הבריאות והחינוך מתפוררוים. תחשבו על תקציבי העתק שהופנו ליש''ע. עבור אזור שנחזיר בכל מקרה. השארות ביש''ע ממיטיה אסון על מדינתנו וחברתנו. השטויות האלו גרמו לחורבן בית שני ובקצב הזה גם לשלישי. לצאת מהשטחים ולחזור לעצמנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רן , לא כל מה שנראה ...
דן,
שרון,
28/07/04 11:06
|
רן , לא כל מה שנראה אסון לאנשים חלשים ונרפים , הוא באמת כזה. לפעמים אנשים שלא חכמים מספיק ולא מרגישים צודקים מספיק טועים לראות טעויות אופטיות. אל תשמע כל כך הסטרי. מה שלא יהרוג אותך , יחשל אותך ... אני מאחל לך שתתחשל היטב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתחשל לבד
ל"ת
שגיא,
28/07/04 11:34
|
|
 |
אני מחושל.
דן,
שרון,
28/07/04 11:50
|
זה אצלי בגנים. למדתי מההסטוריה. אני מזהה בוגד או אויב כשאני רואה אותו. אתה עוד לא. אתה מאלה שרוצים לעשות הסטוריה. אתה מאלו שיצטרכו כנראה ללמוד בדרך הקשה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא בדיוק
שגיא,
28/07/04 17:25
|
אני דווקא מאלה שחושלו טוב טוב בסדיר ועכשיו במילואים כולל אצל שכננו הלבנונים, מחנות הפליטים הפלסטינאים ומבצרי העושק של המתנחלים. בקרוב אנחנו, הרוב הדומם, נלמד אותך ושכמותך. בדרך הקשה או הקלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תרגע
שגיא,
29/07/04 09:40
|
בוא נשים דברים על דיוקם. המגיב הראשון כתב שהתנחלות יש''ע זה אסון למדינה. ענית שזה לא אסון ורק מחשל בתוספת איחולי התחשלות. הודעתי לך את דעתי - תתחשל לבד. מיותר לציין שאני מסכים עם המגיב הראשון וסבור שאתה טועה. השבת שאתה מלומד בנושא ושאני עוד אצטרך ללמוד בדרך הקשה. השבתי שלא כך ובסופו של דבר אנחנו אלה שנלמד אותך. מכאן אתה קופץ למראה החיצוני שלי ולמעשים אלימים איתך ועם משפחתך. האם זה מעיד על האלימות הטבועה בך? תשכך מזה. יש לי דברים יותר מענינים לעשות. יש דרך קלה והיא השימוש בזכויות דמוקרטיות לצאת מהשטחים. יש דרך קשה, אך ורק אם מיעוט אלים אינו מקבל זאת, ואף היא ממסדית ובשום אופן לא על דעת הפרט. נאלץ לעשות זאת, כיוון שאם לא, לא תהיה תקומה לעם היהודי בישראל. ואז במקרה הטוב יאלץ את כולנו שאר העולם לעשות זאת. ולמרות שאתה קורא לי ''יריבי'' החלופה השניה הרבה פחות ידידותית לכולנו. שכנך בשרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עלילותיך בשרות המדינה מזכירות.
דן,
שרון,
29/07/04 08:06
|
את שלי... משום כך , שגיא יריבי , אני ממש מודאג. כשתלמד אותי לקח , אותי ואת שכמותי , כנראה נצטרך כולנו ללמוד איזשהו שיעור. הלא כן ? אתה לא נראה לי ד''א , כרוב דומם. אתה מזכיר לי יותר מיעוט צעקני ונמוך מצח , מלא שינאה ודי סוציופאת... איך תלמד אותי ? אתה מתכוון לסלקני מביתי שבשרון ? להרביץ לילדי ? לשים אותי במחנה מעצר ? לאנוס את רעייתי ? להרוג לי את הכלבה ? אה , אולי תצייר לי צלב קרס על האוטו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
הבריון בעל התדמית הרגישה.
אורנה,
חיפה,
28/07/04 10:44
|
איש רוח , אמן רגיש. כמו יוליוס שטרייכר. רק בעל תודעה מעמדית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
ידיעה מעולה, כל הכבוד ליבלונקה
ל"ת
אוהב את מעריב,
28/07/04 10:25
|
|
 |
10.
ג'וליאנו מר עובד על כולנו
עידן,
28/07/04 10:25
|
הוא איש גס ומוזר שהמדינה מוצאת למכון להשתתף במימון ''סרטיו'' שהם תעמולה זולה נגד מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא על כולנו. על גרבוז אולי...
כרמי,
28/07/04 12:03
|
בעצם , גם עליו ג'וליאנו לא עובד. הוא יודע את האמת , אבל האמת לא רלוונטית.
שניהם שותפים לאותה תפיסת עולם ומגוייסים לאותן מטרות ולעזאזל העובדות והתמונה המלאה...
מלחמה לא מנצחים בעזרת אמת וצדק. מלחמה אפשר לנצח בעזרת מה שאתה מוכר לאנשים כאמת וצדק , אם הם אספסוף נבער מספיק.
''מחנה השלום'' הישראלי הוא כזה: נבער ומתוסכל מספיק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המאפיה של השמאל הקיצוני מחלקת
פעיל שלום,
28/07/04 11:57
|
|
 |
9.
הם מכפישים את עצמם
שפוי,
28/07/04 10:19
|
לא צריך את גוליאנו מר בשביל להכפיש את המתנחלים ואת מעשיהם. הם כל כך פסיכים - שדבריהם ומעשיהם מדברים בעד עצמם. כל מה שהבנאדם עושה זה לתעד את הפסיכיות בהתהוותה. הציונות הדתית-משיחית תהרוג בסוף את כולנו. חיים על ענן מעולם לא פתרו בעיות. וגם גזענות עיוורת לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיים על ענן .
מורדי,
28/07/04 12:18
|
''חיים על ענן מעולם לא פתרו בעיות.'' גם שפוי (עפ''י עדותו) וגם לירי. אתה בטח נתן זך בתחפושת. והדטרמיניזם הזה : ''תהרוג בסוף את כולנו.'' כמו סיום של הסרט המפורסם של ריפנשטהאל , לפני ירידת המסך.
יש אולי הרבה אנשים שצוחקים עליך , אבל אל תשים לב. בטח בעצמך ובצדקת הדרך. המשך להאמין שאתה שפוי. בסוף תתגבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
להיזהר ממנו
דניאלה,
28/07/04 09:40
|
שומר נפשו ירחק מהטיפוס הזה. אל תאמינו לו. הוא בצד של הפלשתינים. הוא מזדהה גם עם המתאבדים שרוצחים בנו. כל משתתף בסרט שאני מקווה שהציבור לא מממן אותו משתף פעולה עם התעמולה הפלשתינית. נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והוא בצד הנכון, מותק
שמאלנית,
28/07/04 10:20
|
כן. הוא בצדד של הפלשתינאים. שזה עדיף מלהות בצד הפסיכי שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את טועה ובגדול-נקודה.
ל"ת
זה אני........,
28/07/04 11:52
|
|
 |
יפה. גם את בצד הנכון.
דז'רזינסקי,
28/07/04 10:49
|
ואת לא פסיכית. אבל את לא שמאלנית. לא . שמאל זה משהו אחר. למה שאת - יש הגדרה אחרת. פעם כשניפגש , אסביר לך מה את...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
ברברי חסר תרבות ואלים
Erez,
28/07/04 09:40
|
האדם הוא שונא ישראל די היה לראות את התנהגותו האלימה בטלוויזיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
השאירו אותם לבד, ולועגים להם
שמואל אופן,
יו''ש,
28/07/04 09:38
|
השאירו ישוב בודד, לבד ללא תמיכה. אחר כך מתפלאים שקשה להם מאוד. לא פלא שהם מוכנים לעבור לסביבה אחרת, אוהדת יותר. השכנים, רודפי השלום, מוכנים להרוג כל יהודי באשר הוא יהודי, ואנו במקום לרדוף את האנטישמיים המרצחים, נאלצים - בדחיפת ראש הממשלה - להמלט. בושה וחרפה. באירופה רודפים את היהודים, אבל קצרה ידינו מהושיע, בשל המרחק הרב. מתברר שגם סמוך לבתינו רודפים יהודים מטעמי דת וגזע, ואנו מחרישים. זה גשם - לא רוק. נכון ?! ואת זה מוביל גיבור ישראל, אריק (מלך ישראל) . אוי לאותה בושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
ג'וליאנו מר חמיס
הר הכרמל,
חיפה,
28/07/04 09:37
|
כמי שראתה את הסרט הילדים של ארנה ובכתה שעה וחצי על אכזריות הכיבוש אני רוצה לציין שהסרט הוא לחלוטין לא פוליטי. הוא אנושי טהור. ג'ול לא מסית. הוא מתעד את הדברים כמות שהם. נוח לאנשים להיטפל אליו בעליהום. ג'ול בסה''כ יותר אנושי ורגיש מהרבה יהודים שאני מכירה. יאללה צ''הל לך הביתה. תנו להם לפלשתינים לנשום. אנחנו אלה שאשמים ולא ג'וליאנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שופך מים ומכה שחקניות
חיפאי,
חיפה,
29/07/04 09:49
|
תגידי הכאת שחקנים-קולגות ושפיכת מים על עיתונאים היא חלק מרגישותו המופלאה? בארכיון העיתונות יש יותר אירועים אלימים שביצע ג'ול מאשר פירגונים על סרטיו ומשחקו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במאי שתומך בטרור-גורם לך לבכות
פעיל שלום,
28/07/04 11:36
|
|
 |
אני אוהב כשאת בוכה.
דז'וגאשוילי,
28/07/04 10:55
|
זה סימן שמתרחשים דברים טובים... אני שמח כשאת עצובה. אני מאושר כשאת סובלת. ואני דווקא שכן שלך מהר הכרמל , בחיפה. עולם קטן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חומה ...
הר הכרמל,
28/07/04 16:02
|
לשונאים שכמוך הייתי מקימה גדר הפרדה בין המטבח לשירותים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אה ? אז את בעד הגדר לא על הקו?
לילי,
חיפה,
29/07/04 08:08
|
תחליטי על דרך ברורה , את מבלבלת אפילו את חברייך , המבולבלים ממילא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרנים נמאסתם!
שי,
ירושלים,
28/07/04 10:22
|
על איזה כיבוש בדיוק את מדברת? מה זו השטות הזאת? האם לדעתך השטחים שנכבשו בששת הימים לא שייכים לנו? הרשי לחדש לך שע''פ החוק הבינלאומי כל שטח שנכבש במלחמה שייך למדינה הכובשת שכל עוד לא נחתם בהסכם הפסקת האש משהו אחר. כידוע, מדינת ישראל מנסה מאז היווסדה לחתום על איזושהיא פשרה על הארץ ונתקלת כל פעם מחדש בסירובם של הערבים- כך כבשנו את שטחי 48 וכך כבשנו גם את שטחי 67, מלחמה שפרצה עקב חוסר הפשרנות של הערבים ורצונם לשלוט על כל הארץ ואותנו - לזרוק לים. נמאס מהדמגוגיה של השמאל שצועקת ללא הרף ''כיבוש כיבוש'' אבל לפי כל כללי האתיקה השטחים שכבשנו במלחמה שנכפתה עלינו- שייכים לנו. ובקשר לשהות של צה''ל בערים ערביות- זו זכותנו הטבעית להגנה עצמית מפני האויב הפלשתיני שאי אפשר לסמוך על אף אחד בצד שלו ולא נותרת לישראל ברירה אלא להיכנס לשטחים של הערבים ולפעול בעצמה לפירוק תשתיות הטרור (דבר שצה''ל עושה טוב מאוד בשנים האחרונות- ראה את הנתונים הסטטיסטיים של הרוגי הפיגועים ב-4 שנים האחרונות) אשמח לשמוע תגובה ב- 0528672424
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק !!! נקודה
ל"ת
זה אני.........,
28/07/04 11:50
|
|
 |
בכית שעה וחצי לאחר שראית,
אליצור,
28/07/04 10:17
|
את הילדים הפלסתינים . אני מבין שלאחר שאת רואה ילדים יהודים נקרעים לגזרים בפיגועים , את מתפוצצת מצחוק יומים וחצי ושמחה חודש שלם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכיבוש!
הר הכרמל,
28/07/04 10:40
|
אליצור יצאת אדיוט! דמם של ילדים משני הצדדים הוא באותו הצבע...כאבנו על אובדנם לא צריך שיהייה לו הבדל... הכאב הוא כאב! לא היית רוצה שילדיך יגדלו בתוך חורבות בתים...מזי רעב...רגליהם יחפות...אפם נוזל וקיבתם מקרקרת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרעת את ליבי. שוכנעתי
יגאל,
חיפה,
28/07/04 11:03
|
מהיום אני אתכם. יש לכם סיסמאות כל כך יפות... ניסית פעם לכתוב שירים ? מה דעתך על : ''קום התנער העם חילך, עם ערבים מזי רעב...'' עברת קורס חבלה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קורס של אנושיות ואהבת האדם
הר הכרמל,
28/07/04 15:48
|
עברתי קורס של אנושיות. אכן שירתתי בחיל ההנדסה. בסיני, שהיתה פעם כבושה. אותה החזרנו, למען אמנם לא שלום חם. אבל קר שווה יותר מדמים שנשפכים. משכול וכאב של שני העמים שאב להם אחד בשמיים... בואו נמחוק את השנאה ונתחיל ממהתחלה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על השנאה .
לילי,
חיפה,
29/07/04 08:17
|
אני יריבה קשה שלך - אולם אינני שונאת אותך. גם אני שירתתי באום חשיבה , כנראה באותם שנים , אך ראי זה פלא - אין כלל קשר בין השנים הללו לבין התובנות שלי ושלך על הסכסוך הישראלי-פלסטיני ועל הפתרון האפשרי. אני חולקת עליך שכדי להיות אנושי עליך להזדהות עם סבלו של מי שקם עליך להרגך ולנשל אותך מזכויותייך. אהבת האויב הופכת לעיתים לשנאה עצמית , ולכך אינני מוכנה להיות שותפה . נראה לי ( ואני מציינת זאת בעצב) שאת לא שמת לב ועברת את הקו... אימוץ הנרטיב הפלסטיני לא יביא לנו שקט. רק שפיכות דמים נוראה יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מה רוצים ממנו , ראיתם ב..
אליצור,
28/07/04 09:11
|
ערוץ הטלויזיה החנוכית , יוצר ומגיש בכמויות אדירות כתבות ארוכות , ובתמליל חיובי ,פעולות שבהם פועלים אנשי ''דור שלום'' ,שלום עכשיו ,וקבוצות שוליים ,המתנגדים לא רק ''לכיבוש'' אלא לעצם קיומה של המדינה. ובאופן קבוע ראיונות עם אנשים שמשאת נפשם , סיום הישות הציונית, ומראינים המזדהים באופן מלא עם הרעיונות שמועלים בראיונות , כך שג'וליאנו מר צמחוני מולם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מעשיהם מדברים בשבילם
פרחיה,
28/07/04 08:50
|
מי שמכפיש ומקעקע את ההתישבות היהודית ביש''ע הם בוניה ומקימיה, המעדיפים את חורבן מדינת ישראל על מזבח ישוב הארץ ודיכוי עם זר. בראשם חבר הכנסת וראש השדולה של יש''ע, שפרצופו כפרצוף המפעל המגונה הזה כולו. שמירת החוק ממנו והלאה. האם הובא כבר לדין על מעלליו בכנסת שיטיף מוסר לאחרים? ואתם סבורים שאני משלימה עם כל מה שנעשה במדינה הזאת? מדוע רק המתנחלים צריכים להגיע לסיפוקם פה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק מוסתעתנין מגיעים לסיפוק.
אחמד,
בעינה,
28/07/04 10:52
|
|
 |
רק מדברת,תלמדי מטלי פחימה !
זכריה,
בלטה,
28/07/04 09:49
|
את רק מדברת ,קחי דוגמא מטלי פחימה , באה עד אלינו ''להתחבר'' עם הפלסתינים היא אחלה של פרח(י)ה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
תראו מי שמדבר-חזן לא מתאים
ל"ת
הדג מסריח מהראש,
28/07/04 08:21
|
|
 |
1.
הוא לא משתף פעולה עם האויב
ל"ת
הוא האויב,
28/07/04 08:03
|
|