 |
73.
כל הכבוד!!!
שומריה,
31/07/04 03:54
|
|
 |
72.
מחיר התמימות , או צביעות לשמה
אבי,
נהריה,
29/07/04 08:48
|
רוצה להביו ? תשאל אותם אם רוצים אוטונומיה ערבית בגליל . ביום האדמה תלבש מדי צהל ותנסה להסתובב בכפר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די מספיק
NiceGuy,
31/07/04 23:15
|
|
 |
71.
שמוצניק גילה פרסומת! נו אז מה?
צבי.ג.,
28/07/04 20:30
|
איני רוצה להעריך אותך נפשית,זה עינין למקצוענים,אך תגיד לי על איזה אי הבנה אתה מקשקש?! על התפרעות אוקטובר? על רצח חייל? על נציגיהם שאומרים בגלוי על רצון חיסול ישראל-מדינה דו לאומית? על שמחה מופגנת על הצלחת כל פיגוע? על ריקוד על הגגות בזמן סקאדים על מדינה? על תמיכה ופעילות בחיזבאללה.?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק להתלהב
NiceGuy,
31/07/04 23:16
|
אולי בזכות אנשים כמוהו יהיו פחות גילויי שנאה. מה שבטוח אתה לא תתרום לזה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
חשיבה יצירתית
אביב,
יש''ע,
28/07/04 20:27
|
חשיבתך יובל ופעולותיך חשובות וחיוביות. אני מקוה שתמצא לנכון או תמליץ לחבריך להכיר ולחבור למגזרים מבני עמך, כגון חרדים, דתיים, ומתיישבי יש''ע, ותווכח שחוסר ההכרות גורמת לבורות ולעיתים גם לשנאה המקלקלת את השורה, מכל מקום יישר כוחך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
תירגעו זה השתלמו של המוסד
ל"ת
הכל בטוח,
תואר ראשון,
28/07/04 19:02
|
|
 |
68.
אתה שופע תמימות
פ.ע,
28/07/04 17:37
|
אני מאמין לתחושותיך ובטוח,שאתה מאמין באמונה שלמה במעשיך.
אבל יובלי, חמוד אתה טועה בגדול.
חסרה לך אינפורמציה לחשוב אחרת, אתה לא מנוסה ולא מספיק יודע.
הרבה מאוד אנשים לפניך, חלקם בדרך הקשה למדו, שיום נאה אחד לא עושה אביב. וסנונית ראשונה לעיתים היא ציפור טועה. אפילו המספר הראשון בהגרלת הלוטו הוא לא המבשר של הזכיה הגדולה. אבל, זה בסדר,אתה לא מזיק יש להניח , שבמוקדם או במאוחר תגלה,שטעית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רצון לשנות אינו תמימות
NiceGuy,
31/07/04 23:23
|
תמימות או לא, אין זה משנה. הרצון והפתיחות הם מה שחשוב. אנשים כמוהו עושים מעשה. אנשים אחרים יושבים בסלון ומקשקשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה ונכון!
ל"ת
מלח הארץ,
28/07/04 18:31
|
|
 |
67.
nu....,oi vei
ל"ת
yakov,
toronto,
28/07/04 17:00
|
|
 |
66.
אין ערבי אחד חבר קיבוץ הכל צבי
ל"ת
מקווה שלא ימחקו,
עזה,
28/07/04 16:57
|
|
 |
65.
הוא לא קיבל סטירה בזמן
ל"ת
אנטי פופולוס,
28/07/04 16:16
|
|
 |
64.
ארז, אין לך חיים? חצי מהתגובות
לארז!!,
לארז!!!,
28/07/04 15:59
|
|
 |
תודה על תשומת הלב
ארז,
28/07/04 16:42
|
דווקא יש חיים - אבל אני לא מזניח את התגובות ולא מפסיק לרדוף שמאלנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אודי,ספר לו מה עשית
פ.ע,
28/07/04 17:28
|
|
 |
63.
ככה גם אני התחלתי.
ל"ת
אודי אדיב,
גן שמואל,
28/07/04 14:44
|
|
 |
וגם אני
ל"ת
מרדכי וענונו,
28/07/04 15:31
|
|
 |
גם אני
ל"ת
יאסר ערפאת,
28/07/04 15:55
|
|
 |
לידי אתם גמדים וסתם פיצקלך !
ל"ת
יוסי ביילין,
28/07/04 18:46
|
|
 |
62.
עניי עירך קודמים
ישראלה,
28/07/04 14:43
|
כך נאמר בגמרא לך תכיר קודם את עמך שלך עיירות פיתוח/ חרדים / דתים / מוגבלים ... והרשימה עוד ארוכה לפני שאתה הולך להכיר ולתרום לאוייבי ישראל מימים ימימה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישנאלה
NiceGuy,
31/07/04 23:25
|
|
 |
61.
עוד פציפיסט, יחטוף לפנים בסוף
ל"ת
''כהנא צדק'',
חיפה,
28/07/04 14:42
|
|
 |
60.
הקיבוצניקים אוהבי הערבים!
תבת,
28/07/04 14:31
|
חלק גדול מהקיבוצניקים אנשי השומר הצעיר (אורי דייויס) ,ובוגדי שלום עכשו, מצדד ,ואוהב ערבים ונגד אחיו היהודים מאז ומתמיד, הקיבוצניק הזה,אינו דבר חדש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
יישר כח
רות,
28/07/04 14:30
|
כל הכבוד ,מי יתן ובזכות אנשים כמוך,עם ראיה בריאה.. נהיה מדינה של שלום..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
תזהר שלא תחתוף פטיש בראש או..
לבחור, ולכולם,
חובה לקרוא!!,
28/07/04 14:20
|
סכין בגב. יכולים להיות פה ושם יוצאי דופן, אבל רוב הערבים שונאים שלנו, זו המהות שלהם, הם רוצים להעיף אותנו מאדמתנו... אולי המשפחה הזאת לא??? אין לדעת, אבל אי אפשר לבטוח באף אחד, ואגב... אפרופו קרוב לבבות, לא עדיף להתחיל בעם שלנו???? למה לא הלכת לגור עם משפחה חרדית, לדוגמא??? אתה כ''כ מטיף לדו קיום??? מה עם דו קיום דתיים חילונים??? איזו נאורות!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
כיצד שירת במודיעין בלי ידע שפה
ל"ת
לא מבין משהו,
28/07/04 13:32
|
|
 |
56.
כל הכבוד לך יובל.
ל"ת
שרה,
הגליל,
28/07/04 13:24
|
|
 |
55.
לא כך עושים זאת
gundy,
28/07/04 13:22
|
שלום לך בחורי,לעשות ג'וגינג,לעזור בבישול,לשתות קפה ולעשן נרגילה עד חצות,עדיין לא עושה אותך למבין גדול באיך לגשר על הפערים שקיימים,וחבל שהם קיימים,לפי דעתי עושים בך שימוש ציני גורמים מסוימים,הפתרון לכל הבעיה הזו יתחיל ויגמר בחינוך,בשני הצדדים,כל עוד זה לא קורה,שום מגורים ארעיים וצבועים לא יעזרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
שינסה לקנות בית בכפר הנחמד
אמיתי,
28/07/04 13:03
|
ואז יווכח שכל עוד הוא ''אורח'' שמקדם את האינטרסים של ''מארחיו'' אז הכל בסדר, אבל אם חלילה יביא את דעתו בחופשיות או ינסה לקנות בית ו/או אדמות בכפר ימיו ספורים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוזר מאוד...
ערבי הגיוני,
28/07/04 13:43
|
זה בדיוק מה שיקרה לערבי שינסה לעשות אותו דבר בישוב יהודי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון. יש המון ערבים בחיפה.
ל"ת
הר הכרמל,
חיפה,
28/07/04 14:45
|
|
 |
אני מתכוון לישוב...
ערבי הגיוני,
28/07/04 16:55
|
|
 |
53.
מדוע נופא לא דוברת עיברית?
''בור'',
28/07/04 13:00
|
האם הקיבוצניק הבור לא היה צריך לתמוה כיצד אזרחית ישראלית לא מנסה אפילו ללמוד את השפה של המדינה שמעניקה לה קיצבאות וחיים מודרניים?? העיוורון של הקיבוצניק ושל השמאלנים שכמותו מעביר אותם על דעתם ולא מאפשר להם לראות את החד-צדדיות שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבור -למה אתה לא מדבר ערבית
יהודי טוב,
28/07/04 14:24
|
זוהי השפה הרשמית השנייה בארץ. למה סבתא שלי עד היום אחרי 60 שנה בארץ לא מדברת עברית כמו שצריך? למה הרבה רוסים ואתיופים לא מדברים עברית? המוצא מום...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליהודי ''הטוב'' - דמגוג עלוב
''הבור'',
28/07/04 15:40
|
העיברית היא השפה הרשמית הראשונה בארץ (כנראה שרק בינתיים...) ואותה מלמדים בבית ספר גם את הערבים וגם את היהודים. וגם אם סבתא שלך לא יודעת עיברית, וכך גם העולים החדשים, הרי שזה בגלל שהם לא נולדו כאן ולא התחנכו במערכת החינוך הממלכתית הישראלית כמו נופא ויתר ''ערביי ישראל''. כנראה גם שאתה לא ממש ''יהודי טוב.''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
כל הכבוד יובל
אוהדות,
צפון,
28/07/04 12:54
|
יובל כל הכבוד על היוזמה
ואתם המלעיזים, ''מה אתם עשיתם בשביל מדינה''??? הוא רק בתחילת הדרך והוא עוד יעשה המון. מישהו מכם בכלל יודע מה זה ''שביל ישראל''? תבקשו שיספר יותר, גם על החרדים וגם על הדתיים שפגש בדרך, על בני ההתישבות והעירוניים...הוא הרי פגש אותנו הישראלים מכל הזוויות. יובל הוא לא תמהוני, הוא עם 2 רגליים על הקרקע וראש גדול.
הגיע הזמן קצת לפרגן קצת. יובל, כל הכבוד מעריכות אותך מאוד. האוהדות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יובל והאוהדות
ארז,
28/07/04 14:54
|
תלכו עד הסוף - תתאסלמו גם ככה הקשר שלכם למדינת ישראל היהודית קלוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
לא מדובר בשינאה
תמה,
רמת אביב,
28/07/04 12:53
|
מדובר בבחור שאיבד כיוון. להזכיר לו שיש פה תחרות על טריטוריה. לנו בני העם היהודי זכויות היסטוריות על השטח הזה, וחזרנו אליו תוך הקזת דם מתמשכת לאורך כל השנים. מדובר בתחרות עם בני דת שמנהיגיהם קוראים לחסל את הישות הציונית, וטוענים שבית המקדש היה קיים רק בחלומות המוטרפים של היהודים. על רקע שואת העם היהודי ובזכות דמם של עולים מאירופה שיצאו להילחם שבוע אחרי שעלו לארץ בתקופת מלחמת השיחרור, ועל רקע כל הנסיונות לחסלנו כל השנים צריך לבחון את המאבק. שנאה לערבים היא לא מולדת והיא פרי הרצון שלהם למחוק אותנו מהאזור. לא מדובר פה בשנאה ספציפית לדמות הערבי, אלא מתעוב ממנהגיהם הרצחניים המשתקפים יום יום בתקשורת. גם הביטוי שנאה לא מדויק, קימת זהירות, חשש, זלזול מסויים, ורצון להגיע להסדר שהם שם, ואנחנו שם. אני גם לא מאמין בשנאה מושרשת אצלם כלפי היהודים אלא גם על הרצון לסלקנו מטריטוריה זו. הרצון להפוך את העניין לאישי מגמד את הבעיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
חפש
קרן,
בת ים,
28/07/04 12:52
|
|
 |
49.
כל הכבוד
שמרית,
אפק,
28/07/04 12:49
|
רק כך נגיע להבנה וקבלה. כדאי לעשות את זה גם עם המגזר החרדי. כל הכבוד לך יובל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הו, תמימות...
ארז,
28/07/04 14:55
|
אם את חושבת שהסכסוך ראשיתו בחוסר הבנה בין שני עמים, שזה לא מכיר את זולתו, יש לך עוד הרבה מה ללמוד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
כל הכבוד פתח לדו קיום
ל"ת
מירב,
תל אביב,
28/07/04 12:46
|
|
 |
47.
יוזמה מבורכת
מועלם,
28/07/04 12:42
|
לכל הספקנים בדו קיום . יש לכם אלטרנטיבה אחרת ? סוף סוף קם בחור בריא בנפשו ועשה מעשה . נראה כמה משפחות יהודיות יקבלו בחורים או בחורות ערביות באותה פתיחות והכנסת אורחים שבה נתקבל . אם נגזר עלינו ועליהם לחיות יחד רק זאת הדרך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
יובל הוא איש חכם ושפוי, תודה!
יקי,
ניו-יורק,
28/07/04 12:40
|
|
 |
השתחרר לו איזה בורג
ארז,
28/07/04 14:56
|
|
 |
45.
שיבקר במסגד וישמע מה אומרים
אזרח,
28/07/04 12:39
|
|
 |
44.
הצעה
דנה,
תל אביב,
28/07/04 12:38
|
אפשר להפוך את הדבר למוסדר ויהיו חלופי סטודנטים או תלמידים בין בתי יהודים לערבים כמו שעושים עם תלמידים מחו''לץ אין כמו קרוב לבבות דרך הנוער. קיימת סקרנות הדדית ממילא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי נתחיל בתוך עמנו?
ארז,
28/07/04 16:44
|
אולי יהיו חילופי סטודנטים (או חילופי דיירים בשכירות) עם מתיישבי יש''ע? אולי, לפני שאנחנו לומדים להכיר עמים אחרים, נלמד להכיר אחד את השני?
למה כל פעם השמאלנים נכונים להתפשר וללמוד ולהבין כשמדובר בערבים, אבל אטומים וקשוחים כשמדובר בבני עמם, רק בעלי דעות שונות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
שינסה לרכוש בית בכפר הערבי
שפוי,
28/07/04 12:38
|
זה כבר לא שמאלניות עיוורת ומבזה אלא הטמטום בהתגלמותו. שינסה הקיבוצניק ''הנאור'' לרכוש בית או אדמות בכפר, שיבדוק האם המשפחה שאצלה הוא מתגורר משלמת מס כלשהו למדינה, ולא יזיק גם שילך לבדוק את תוכן הדרשות במסגד ביום שישי....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
תגובה ל-2 וגם ל-7
נועה,
28/07/04 12:38
|
אם בחור כמו יובל ניסה לחיות והצליח עם ערבים, סביר להניח שהוא לא שולל את עולם החרדים, ברור לנו שיש כאן בחור עם ראש. רק אתם החרדים תמיד דוחפים ומקנאים! ולאדון מס' 2, אתה קנאי - שימותו הקנאים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
כל הכבוד
dodo the tiger,
28/07/04 12:37
|
גם בשירותי הצבאי נתקלתי בבורות כזו מצידם של תומכי ליכוד. לא הפסיקו להעיר לי שאני וערבי בחדר אחד וסופי כשל כבשה בחג האיד אל פילטר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
יובל, אתה חי בסרט
גל,
צפון,
28/07/04 12:35
|
מתי תבין ותלמד לא להאשים את עצמך ואת עמך בשנאה שהערבים רוכשים לנו מאז ימי קדם. בהתנהגותך זו אתה נותן לגיטימציה חוקית למעשי האלימות והרצח כנגד יהודים, הערבים מנצלים את התנהגותך ונטילת האשמה לכאורה שיש ליהודים בשנאת הערבים על מנת להמשיך ולהרוג בנו.... אולי אתה מסוג האנשים שאלוהים גם הרים ידיים לגביהם אני מרחם עליך ועל אנשים כמוך..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
שישאר שם
ל"ת
מאיר,
28/07/04 12:32
|
|
 |
38.
לא הבורות
ארז,
28/07/04 12:32
|
אלא העובדה שהערבים לא קיבלו עדיין את זכותו של העם היהודי למדינה בארץ ישראל המערבית. כשהם יכירו במדינת ישראל ויפסיקו את המלחמה נגדה, יהיה שלום ותיפסק השנאה. אבל לא לרגע אחד קודם לכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
יפי נפש!!!
יהודית,
28/07/04 12:31
|
מענין אם היה הולך לגור עם חרדים/ דתיים כדי להתקרב לעם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
בורות
גלילית,
צפון,
28/07/04 12:31
|
ידוע שחוסר ידע ובורות לאורח החיים של הערבים גורם לאמונות טפלות, סטיגמות ודעות קדומות. כל מי שעובד עם ערבים רואה עד כמה קל להתחבר איתם ולקיים יחסי ידידות קרובים. הבעיה היא הפוליטיקאים ולא פשוטי העם. אם הדבר היה תלוי בנו- מזמן היה שלום. תחשבו על זה.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אכן מדהים
אחיתופל,
28/07/04 12:26
|
אז זהו, 100 שנות שפיכות דמים נוראה מקורה רק ב''אי הבנה'', אותה זיהה הקיבוצניק. איך לא הבנו את זה קודם? איך לא ראינו כי מה שמתאים לפתרון בעיות בגן הילדים בקיבוץ, מתאים גם לפתרון הבעיה הפלשתינית? אכן אורו עינינו ואין גבול לאושרנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחיטופל, קרעת אותי מצחוק
ל"ת
חחחחח,
גדול!!!,
28/07/04 16:01
|
|
 |
34.
יובל אתה טיפש
תומר,
חיפה,
28/07/04 12:24
|
אותו דבר גם היה בצפת וחברון יהודים וערבים חיו ביחד בשלום זה לצד זה עד שפרצו מאורעות הדמים וכל הערבים רצחו את היהודים וזה עלול לקרות גם ליובל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
KOL HAKAVOD!!!
ל"ת
Yoash,
Stockholm,
28/07/04 12:24
|
|
 |
32.
כל הכבוד לו! הוא צודק, השנאה
נ',
צפון,
28/07/04 12:24
|
|
 |
31.
הצעה ליובל - נקודה למחשבה
רוני,
28/07/04 12:24
|
את העולם הדתי חרדי אתה כבר מכיר !? מה דעתך לבלות חודש עם משפחה דתית ? מבטיח לך שתגלה לא מעט דברים טובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין סתירה בדברים
רות,
28/07/04 13:35
|
|
 |
השתגעת לתת האדם כפי שמתואר
לרוני,
28/07/04 12:31
|
|
 |
30.
ל-2 הגזען
ספי,
28/07/04 12:23
|
|
 |
29.
תחשבו עם הראש לא עם הישבן
מממ,
28/07/04 12:22
|
|
 |
28.
שאלת ההבנה
נח,
28/07/04 12:22
|
מדוע לא ניסתה תחילה ''לשרש את חוסר ההבנה אצל משפחה יהודיה ולהסביר להם כמה שהערבים נחמדים''? ואח''כ לצד שני להסביר את אותו הדבר יש לי תשובה לשאלה ,אבל אני לא בטוח לכן אשאיר את התגובה שלי בסימן שאלה,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
יפה אבל הפער הוא עם הפלשתינים
עוד אחת,
28/07/04 12:20
|
ולאו דווקא עם ערביי ישראל הגרים בגליל. כל הכבוד על הניסיון, אבל יש הרבה מקומות שחיים בדו קיום עם ערביי ישראל, כי בסך הכל הם ישראלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מה כל כך מיוחד בזה?
ודייק!,
28/07/04 12:19
|
ארגונים כמו ''גבעת חביבה'' עושים דברים כאלה כל הזמן, בלי ליצור כותרות לאנשים ספציפיים. כמעט כל תלמיד י''ג ב''גבעת חביבה'' (אגב, מומלץ למי שמחפש שירות צבאי/לאומי משמעותי) מתארח שבוע-שבועיים בבית ערבי בלי לעשות מזה רוח. אולי כדאי שגם אני וגם 20 חברי למחזור שעשו משהו כזה נפרסם את השם שלנו בעיתון. לא, יותר טוב, שגבעת חביבה צפרסם את שמות כל אלפי בוגריה.
מעבר לכך, איך בדיוק הוא עוזר, בזה שהוא גר אצל ערבים, לאחרים להבין דו-קיום? אם אותם אחרים, החברה שהוא פגש בטיול , בעלי רגשות גזעניים כלפי ערבים, היו נשארים שבוע אצל משפחה ערבית, זה משהו אחר, אבל הוא סתם משכנע את המשוכנע, הלא הוא - הוא עצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
בראבו!
סלע,
28/07/04 12:18
|
|
 |
שיעשה עוד צעד
ארז,
28/07/04 14:57
|
|
 |
24.
איכס. זו המילה היחידה.
יוסף,
28/07/04 12:17
|
|
 |
תגובה
ענת,
28/07/04 12:40
|
לדעתי לך יש בעיה לא רק חברתית... כל הכבוד לקיבוצניק וכן ירבו אנשים כמותו אין מילים אני גאה בו!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התרפסות בפני האוייב לא תעזור
ארז,
28/07/04 14:57
|
כל נסיון כזה, שלא הסתרת כוונותיהם האמיתיות של הערבים, רק יזיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
כל הכבוד על היוזמה!
ל"ת
כל הכבוד!!!,
28/07/04 12:13
|
|
 |
ל 1
נח,
28/07/04 12:33
|
את(ה)באמת לא חושב(ת)שזו היוזמה הפרטית שלו,ולא של מישהו מהמארכת? חלש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
להכיר את הדתיים
אריאל,
מרכז,
28/07/04 12:11
|
וכנ''ל ועוד הרבה יותר והרבה יותר חשוב להכיר את הדתיים שכל כך מלכלכים עליהם ובמיוחד את המתנחלים שלדעת יפה הנפש הרסו את המדינה. ולא נשכח שאלה יהודים ובני אותו עם ואלה כשלא שמים לב צועקים ''איטבח אל - יהוד'' ודוקרים אותנו או מפוצצים אותנו בבתי הקפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
הומאניזם
בן אדם,
חיפה,
28/07/04 12:06
|
ממש כל הכבוד כנגד כל הסיכויים. מספיק רק 10% מהאוכלסיה שתחשוב כמוהו ומדינתנו תהיה אירופה כלאחר מלחמת העולם השנייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התכוונת לומר...
ארז,
28/07/04 14:58
|
|
 |
20.
היכרות וחיים משותפים
סולי אברם,
יובלים,
28/07/04 12:05
|
|
 |
כשתבוא יוזמה דומה מצידם...
ארז,
28/07/04 14:59
|
|
 |
עשו צעד
יוסי בילין,
כנען,
28/07/04 15:47
|
|
 |
אח, איזה יופי!
ארז,
28/07/04 16:45
|
|
 |
19.
לחשוב שאחד כזה שירת ב
רועי,
י-ם,
28/07/04 12:04
|
|
 |
18.
מרגש ומפתיע
דפנה,
אשקלון,
28/07/04 12:03
|
כל הכבוד יובל כן ירבו כמותך הרי ברור שהשנאה והלוחמנות מקורם בבורות מקווה שהדרך שלך תסחוף אחרים ואולי אולי אי פעם יכתתו חברותם לאתים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור, ברור...
ארז,
28/07/04 14:59
|
הרי כל היהודים שנרצחו מאז 1882 נרצחו רק בגלל הבורות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אוי , כמה שאתה טועה
מרק,
נתניה,
28/07/04 12:03
|
השנאה לערבים לא נובעת מחוסר ידע. נהפוך הוא. היא נובעת מידיע ברורה מה הערבים עשו לנו ומה עוד הם מתכננים לעשות לנו אם רק יתאפשר לנו. מעופפים וחולמים כמוך הם קוריוז נחמד ו'' חדשות '' אבל בתכלס הקונפליקט בין שני העמים לא ייגמר בתמרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מתי טומי יבוא לגור עם חרדים?
אתגר,
רעננה,
28/07/04 12:02
|
|
 |
15.
חסר איפה להתנדב?
ל"ת
ישראל,
28/07/04 12:01
|
|
 |
14.
ומה עם המרצחים שבינהם?
ל"ת
חן,
28/07/04 12:00
|
|
 |
13.
ומה עם חודש בהתנחלות?
תל אביבי,
תל אביב,
28/07/04 11:59
|
האם הקיבוצניק החביב כל כך חשב לגור חודש אצל משפחת מתנחלים או בבני ברק אצל משפחה חרדית? או שמא בחברה הקיבוצית שוררת אהבה ואחווה למגזרים האלה לפחות כמו שהם אוהבים את שכנינו הערבים? יש בעם שלנו יכולת מופלאה לאהוב עמים ותרבויות אחרות, אבל לשנוא/לזלזל/סתם להיות אדיש למגזרים שלמים בתוכנו. איך אמרה ש. אריסון - השלום מתחיל בתוכנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
עבר לגור עם משפחה ערבית
גבריאל,
ים,
28/07/04 11:56
|
פשוט לא יאומן משהוא רקוב בחינוך שלנו - 1. בזמן מלחמה הולכים אנשים אל האוייב 2. הולכים לגור עם האוייב 3. זה מתחיל בלגור ואחר כך מתחתנים איתם ויולדים ילדים עם בעיות זהות מעבר לבעיה היהודית פשוט חורבן של הארץ בידים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
כל הכבוד יובל-עלה והצלח!!!
ל"ת
רחל,
28/07/04 11:55
|
|
 |
10.
יא ! גם אני רוצה נופש כפרי .
ל"ת
אחד שעיף,
28/07/04 11:55
|
|
 |
9.
כל הכבוד על היוזמה והאומץ!!!
ל"ת
נעמה,
צפון,
28/07/04 11:55
|
|
 |
8.
עד מתי פלצנים יעלוזו ??!!!
ל"ת
רני,
28/07/04 11:53
|
|
 |
7.
מעניןי אם היה גר עם חרדים?
יהודית,
28/07/04 11:53
|
אנחנו עם ישראל גיבורים ויפי נפש על מרצחים אבל מה עם אהבת חינם ביננו .האם היית עובר לגור עם חרדים כדי לדעת יותר ולהתקרב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כל הכבוד
ל"ת
א.נונימי,
28/07/04 11:49
|
|
 |
5.
האדם הדפוק הזה בור.
יעקב,
חו''ל,
28/07/04 11:49
|
מזכיר לי את הבדיחה על הזה שנסע נגד כיוון התנועה ולא הבין שהוא הדפוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
המצאת הגלגל
יעקוב,
צפון,
28/07/04 11:44
|
נו באמת הקיבוצניק הטוב המציא מחדש את הגלגל .לא ידענו עד כה את מה שהוא מנסה לספר לנו ממש הפתעה ,רק אין לי מושג מה הקשר בין מעשיו לבין תפקידו בצבא . מענין איזה מידע עובר שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אני חושב שהבורות קיימת
קודם כל אצל,
המתאסלם,
28/07/04 11:42
|
אם הוא היה טורח לפתוח את ספר הקודש של המוסלמים.
הוא היה לומד דבר או שניים על שנאת חינם.
ושנאת כל מי שלא מוסלמי באופן כללי.
שינסה להיכנס לסעודיה או להיות אזרח בירדן והוא יבין דבר מה על מידת האהבה שחשים המוסלמים כלפי הלא מוסלמים בכדור הארץ.
שינסה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
צודק במאה אחוז
לא שמאלני,
אבל הומניסט,
28/07/04 11:42
|
הבורות גורמת לשנאה ופחד בין יהודים, ערבים, מתנחלים, חרדים ודתיים. אם כל אחד היה יכול לעשות מה שעושה הבחור הצעיר, ולבלות חודש במשפחה ממגזר אחר, היה לנו הרבה יותר קל כאן. אבל תיכף יבואו הפאשיסטים העוורים ויצעקו כאן נגדו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבורות היא אצלנו
ארז,
28/07/04 15:00
|
אנחנו פשוט מסרבים להבין שהערבים לא מעוניינים בדו-קיום, אלא בסילוקה של ישראל מהמזה''ת, ויחד אתה כל היהודים אזרחיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
באותה המידה יכול היה
ניר,
ירושלים,
28/07/04 11:40
|
הבורות גורמת גם לשנאה בין יהודים ליהודים. באותה המידה יכול היה לעבור לגור בהתנחלות ביו''ש כדי להבין ולהכיר טוב יותר את היהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Subhuman culture
Sh,
DC,
28/07/04 15:23
|
It not the ignorant, it’s the reality. We all hear the news. We all know what the Arab do, can do and whish to do. It’s a subhuman culture. This is not ignorant, it's just remember the news (world wide)
הגב לתגובה זו
|
|