 |
44.
הוראת בגץ גרמה לרצח
חושב,
29/07/04 09:40
|
לא מעט יהודים נרצחו בשל הוראת בגץ לא להרוס בתים מהם יורים המחבלים על יהודים, משפחה שלמה נכחדה, המוטו של שינוי תוואי גדר ההפרדה היה ,פחות בטחון ליהודים, יותר נוחות לעיבוד אדמה לערבים. כמה יהודים ישלמו בחייהם בגלל החלטה ''חכמה'' זו - האם משופטי בגץ תימנע הזכות להתיחד עם נשותיהם - או בגלל שהם גרמו לרצח ימניים אז עוברים לסדר היום כאילו כלום לא קרה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
חוצפה
ציפי,
29/07/04 05:24
|
הרצחת וגם ירשת? צריך לשלול מהרוצח המתועב והשפל הזה כל אפשרות של במה לדעות המעוותות שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
What a Judicial System...
Yehudi,
USA,
28/07/04 23:30
|
A special law for Igaal Amir...A different attitude to citizens because they killed someone the system likes..a judge who is not ashamed to take position against a citizen before hearing all the facts... But the good news is that we are (probably) the most advanced judicial system in the Middle East. Wow!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
לא יאומן כמה נאלחים אתם.
דני ב.,
השרון,
28/07/04 23:29
|
פעם כאשר רבין נרצח כל המדינה בכתה איתו למעט כמה שרוטי מוח מחברון תפוח ויצהר שגם כיום לא מהססים לעלות לרגל לקברו של הרוצח גולדשטיין ימ''ש.
היום דומה שנפתחו כל חרצובות לשונם של פושעי הימין פתאום יש קונספירציה פתאום הרוצח הנאלח הזה מקבל סניגורים ופתחון פה של ימנים נבערים מדעת. פתאום הוא לא רצח אלא המוסד שמעון פרס ומי לא רק לא התימני הקטן הזה ומי יתן שיהיה זה יומו האחרון עלי האדמה והדבר הקרוב ביותר שיפגוש תהיה כף ידו הימנית... ולכם כל המשמיצים והמאשימים ב''אסון אוסלו'' אתם מזיינים ובוכים דופקים עם דמעות תנין. לולא דאגתם לרצוח את ראש ממשלתנו האהוב התהליך היה נמשך על אפכם וחמתכם אך היות ורצחתם אותו אולי לא בצורה ישירה אך כתוצאה מהסתה מבחילה נעצר התהליך והפכנו להיות מצורעי העולם. לכו שיטפו היטב את פיכם ולכו לעבור השתלת מוח אולי זה יועיל לכם. פשיסטים ניקלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
משהו פה מסריח
גיא,
ישראל,
28/07/04 23:15
|
הלו!!! להתעורר!!!! משהו במדינה הזאת מסריח! לא מספיק שמר עמיר משלם על נסיונו לרצוח את רבין, מגיע השב''כ (שולחו) ומטרפד כל סיכוי לעמיר לפצוא את פיו. נ.ב אנה קראו את ספרו של ברי חמיש ''מי רצח את יצחק רבין'', ותבינו על מה אני מדבר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
this is very sad
ed,
center,
28/07/04 22:58
|
after reading all the messages here, i could not stay quiet, and its so clear that this jewish state has lost its direction, its unity, and its shame. this is no more the jewish state, but an anti-jewish bunch of people who just happen to be born here, dont know how to make peace, and dont know how to win a war. loving the enemy to death, and hate ourselves, you and me. no respect, no culture, no sense of justice. i am sad, very sad, for what happen to us as a nation, and crying right now. i wish, god, that we will wake up to be who we really are, just wake up, people,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
החשד לקונספירציה צריך להחקר
ברוך,
ניו יורק,
28/07/04 22:49
|
יש בסיס לחשדות שרצח רבין היה תוצאה של קונספירציה שתוכננה היטב. קונספירציה זו לא נחקרה ולא נחשפה מאחר שהגורמים העומדים מאחוריה שולטים בעמדות מפתח עתירות כוח בתחום השלטון והממון ומהווים איום וסכנה כלפי כל גורם שינסה לחשוף אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים בהחלט
roki,
LA,
28/07/04 23:10
|
לאחר שגיכחתי במשך שנים על קונספירציות, כיום המסקנה שהגעתי אליה זהה לזו של ברוך. יש גוף אחד או יותר, חזק מאד, שבין היתר עצר את התקשורת מלהתעסק בשאלות שמועלות עקב הרצח. ראה דיונים 3 ו 28 למידע נוסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
אוף ! נו לו כבר לזיין וננוח .
ל"ת
הרחמן,
28/07/04 22:44
|
|
 |
36.
אנחנו מדינה סטליניסטית
סתם 1,
28/07/04 22:38
|
לכל רוצח נותנים להתיחד עם רעיתו מדוע דמו של רבין ז''ל סמוק יותר מדמו של בוזגלו ולרוצחו לא נותנים להתיחד לא יתכן לעשות עונש לפי הנרצח ואפילו אם הוא ראש ממשלה איפה האגודה לזכויות האזרח כשצריכים אותה באמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דדוקא האגודה כן מגינה עליו
ל"ת
יפה נפש,
28/07/04 22:50
|
|
 |
35.
ומה עם 1000 נרצחי תהליך אוסלו
אילנה ג,
תל אביב,
28/07/04 22:37
|
מדוע פרס וביילין, האדריכלים הבכירים של אסון אוסלו, אינם משלמים את המחיר הכבד שנגבה ממדינת ישראל ומאזרחיה היהודים כתוצאה מתוכנית החיסול שכפו עלינו. אדריכלי אוסלו אחראים ישירות להרצחם של כ-1000 יהודים בארץ ישראל ולפציעתם של אלפי יהודים נוספים. מדוע פושעים אלה שתכננו את התסריט של השנים האחרונות בקפדנות רבה וכפו אותו עלינו מסתובבים חופשי במקום להמצא מאחורי סורג ובריח. מושה רבנו, שדאגתו היחידה היתה חוסנו הרוחני, המוסרי והפיזי של עם ישראל לנצח נצחים, היה שופט ופוסק באופן שונה לחלוטין משופטי מדינת ישראל העכשווית. השופטים הנוכחיים הם ברובם מושחתים, משוללי מוסר ואדישים לשלומו הרוחני, המוסרי והפיזי של עם ישראל. שופטים אלה מונו לתפקידם על ידי פוליטיקאים מושחתים ותאווי שלטון ושררה הנתמכים מאחורי הקלעים על ידי מעלי ממון. לכן מרכזים שופטים אלה את מאמציהם לשרת את בעלי השררה והמאה במקום את טובת עם ישראל ומדינת ישראל. עד אשר שיטת השלטון ושיטת הבחירות במדינת ישראל לא ישונו באופן מהותי ויסודי, ימשיך מצב המדינה ואזרחיה להתדרדר עד שנגיע לשאול תחתיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מותק, התחלתי לקרוא את הספר שלך
אביתר הקטר,
29/07/04 02:51
|
|
 |
34.
תנו ליגעל להמשיך לשפוך זרע
חכמיימון,
28/07/04 22:20
|
שימשיך להשחית ארצה את זרעו. לגברת טרימבובלר החסודה הייתי נותן ויברטור, עליו הייתי מדביק את תמונת הרוצח. מובטחת לה אורגזמת-רצח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
ariga shel ''shofet'' = mitzva
RAV CHACHAM,
28/07/04 22:19
|
|
 |
32.
קראו את התגובות והיווכחו
אל יהי חלקי,
עמהם,
28/07/04 21:56
|
|
 |
איזו התנשאות
יהודה,
מרכז,
28/07/04 22:28
|
גם אתה מתנשא מעם - כמו האסיר אמיר! גם אתה הולך להציל מישהו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
מוות איטי
mombasa,
28/07/04 21:53
|
להתאחד עם בן זוג הם מתענוגות החיים, ליגאל אמיר לא מגיע להתענג,, מי שהרס את החיים לכל כך הרבה משפחות בישראל וגרם להם לאבד את יקיריהם בשינוי שחל במדינה לאחר רצח רבין , מגיע לו דבר אחד ויחיד למות ביחידות בתוך תאו בכלא, לא טלויזיה ולא רדיו - רק סבל!!!!!!!!!! כל הכבוד לשופטים, לפחות במקרה הזה הם מוכיחים צדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק לערבים רוצחים מותר..?
שי,
28/07/04 22:33
|
מה שלרוצח ערבי מותר אסור ליהודי,נכון שהא פושע אבל מגיע לו ''לפחות'' לא פחות ממה שמגיע לערבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
שומר החוק -כנגד הרוצח
חי,
שדרות,
28/07/04 21:38
|
עם כל הכבוד לשופט חשין השאלה שנידונה אינה אם רצח היא חלק מהדת
מאחר ורצח אינו חלק מהדת הנאלח נענש על פי העונש המקסימלי בחוק מה שעומד לדיון הוא אם לצד העבירה בה הורשע יש עוד עונשים כגון האיסור להתחתן לא משנה מה עמדתנו הרגשית כלפי מעשהו בימש חייב לדון רק על פי החוק ורק על פיו אחרת מה ההבדל ביננו שומרי החוק לבין מפיריו כדוגמת הרוצח הרוצח סבר כי האמצעים מקדשים המטרה והתעלם מהאיסור בדת ובחוק האם כך גם ינהג בית המשפט? האם בית המשפט יקדש פופוליזם על פני החוק הרי לפי גשה זו רובנו סוברים שהעונש הראוי למעשהו הוא מוות כפי שרובנו מתנגדים לנישואיו עונש המוות לא קיים בעבירת רצח וכך גם מניעת הנישואין כפי שאין להוציאו להורג כיאין לכך בסיס חוקי כך גם לא ניתן למנוע ממנו נישואין כי אין לכך בסיס חוקי אם בימש ינהג ללא בסיס חוקי בינו לבין העוברים על החוק אין שום הבדל כי אז שניהם פועלים על פי אמות מידה דומות עבירה על החוק יש לעגן מניעת הנישואין בחוק כדי שלא נדמה לו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה עם דבריך
ל"ת
מאיה,
29/07/04 01:03
|
|
 |
You're 100% right!
ל"ת
Alex,
US,
28/07/04 22:19
|
|
 |
29.
the only punishment -death
david,
tel-aviv,
28/07/04 21:28
|
In other civilized countries the issue of his wedding would never arise !!! His chutzpa is outstanding !!! The blood of Rabin cries from earth.GOD PLEASE HELP US FROM THIS MONSTER
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
סרק סרק
הגיוני,
28/07/04 21:27
|
אם יגאל עמיר רצח את רבין אז רבין היה כנראה סופרמן. כיצד ייתכן ש מ3 כדורים בגב לא ירדה טיפה אחת של דם במקום? כיצד ייתכן שכדור שריסק את עמוד השידרה איפשר לרבין להמשיך ללכת לכוון של האוטו. בן אדם שמקבל כדור בעמוד השדרה נעצר. איך ייתכן שרבין סובב את הראש כששמע את היריות? עמוד השדרה נראה מתפקד במאת האחוזים בווידאו. כיצד ייתכן שבן אדם שחוטף כדורים בגב מטווח אפס לא עף קדימה? התשובה היא רק סרק סרק. ברנס גם לא רצח, תחשבו על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשוט עצוב
ל"ת
עצוב,
28/07/04 22:51
|
|
 |
כל זב חוטם מרשה
לעצמו להגיד מה,
28/07/04 22:32
|
זה המינוס באינטרנט – כל אידיוט יכול להתבטא חופשי..... במקרים כאלו אני מקנא בסין.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדיוט מגעיל אהבל
חי,
שדרות,
28/07/04 22:02
|
אם אכן אתה מדבר ברצינות ומתכוון לכל מילה בדברי ההבל תשובתי אחת להיא; ראה הכותרת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד : בגלל הקסמים אתה קוקו?
ל"ת
סתם סקד,
28/07/04 23:24
|
|
 |
מקרה מובהק לפסיכיאטריה
פרחיה,
28/07/04 21:38
|
חסידי תאורית הקונספירציה מיסודו של עתונאי העבמים חמיש הגיעו גם לאתר מעריב. הרי אתה יודע שדבריך שטויות. יגאל עמיר הוא רוצחו של יצחק רבין. היה לו מניע, הוא תכנן ואף סיפר למקורביו על תוכניתו וצולם בשעת הרצח. הוא מעולם לא הכחיש ולא ניסה לטפול את הפשע על מישהו אחר.מה עוד נחוץ. אלא אם כן אדון חמיש שאתה חסידו השוטה החליט שחיזרים או אנשי שבכ מאחורי ההתנקשות ברבין. אך זה ענין למומחים למחלות נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל עמיר/רבין=לי אוסוולד/קנדי
אילנה ג,
תל אביב,
28/07/04 23:30
|
פרחיה, האם עצרת לחשוב לרגע קט לפני ששיחזרת את האינפורמציה שהאכילו אותך כלי התקשורת, ששילבו ידיים עם השלטון והממון במדינת ישראל בתקופת פרס/רבין ושרתו את האינטרסים של האוחזים בשלטון ובממון ובכך שרתו באופן הטוב ביותר את האינטרסים של עצמם. תקופת פרס/רבין היתה התקופה החשוכה ביותר בתולדות התקשורת במדינת ישראל, כדוגמאת הגרועות שבמדינות הטוטליטאריות ובמדינות העולם השלישי. תקשורת זו השתלחה בפרעות שלוחת רסן ורמסה ברגל גסה כל אדם שהעז לערער על הקונספציה של תוכנית אוסלו. אזרחים מודאגים שחזו את תוצאות אסון אוסלו וניסו להתריע על תוצאותיו נרמסו במלחצי האיום השלטוני-תקשורתי שהופעל ללא רחם בתקופה השלטון הטוטליטארי של השמאל בהנהגת פרס, ביילין, שריד ודיקטטורים אחרים. רבין, שהיה אדם חלש שרדף אחר כיבודי השלטון כסומה, היווה מריונטה נוחה להפעלה בידי פרס, ביילין ושריד-אלופי התככים הפוליטיים, ובידי חונטות כלכליות עלומות שם. קיים חשד סביר שכאשר רבין החליט להתנגד לרצונם של המושכים בחוטים הוא שילם על כך בחייו. אהוד ברק נדחף לראשות הממשלה ונתמך על ידי גורמים דומים. אך, להבדיל מרבין, תאוות השלטון של אהוד ברק היתה מוגבלת ולכן לא הפילה אותו. כאשר אהוד ברק החליט להתנגד למושכים בחוטים, הוא עשה זאת בתחכום שמנע מהם להזיק לו יתר על המידה - הוא התפטר ופיטר את הממשלה ובכך ניטרל את כוחם של המונסטרים שלחצו עליו וכפה בחירות שבהן מפלגת העבודה הפסידה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקונספירציה כמוה כהכחשת השואה
פרחיה,
29/07/04 10:31
|
גבירתי, איני יכולה לעזור לך, כפי שעניתי לקודמך. בניגוד לכם המומחים לקונספירציה, המקיאים את הזבל שהלעיטו אותם בערוץ שבע ודומיו, איני מומחית בתחום הפיקציה, וגם לא ברפואת הנפש. אסכם את הדיון בכך שחסידי תאורית הקונספירציה, שמסתמכים על ברי חמיש, שהוא המקור האחד והיחיד לנושא, פועלים בדיוק ומאותן סיבות של מכחישי השואה. הלא כל מי שטוען שהיתה מזימת שבכ להתנקש ברבין רצה בסילוקו של רבין מהזירה הפוליטית. ממש כמכחישי השואה שכולם שונאי ישראל. חישבו על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את לוקחת סמים,או אצלך זה טבעי?
ל"ת
הרואין,
שדה הפרג,
28/07/04 22:38
|
|
 |
תתרכז בשאלותי
הגיוני,
28/07/04 21:57
|
חחח תגובה שמלאנית טיפוסית, אתה צריך פסיכיטר וכולי. כל מה שכתבת אותו הדבר עבר על ברנס? ברנס גם שיחזר... תענה לי על השאלות בדיוק בדיוק על מה ששאלתי, מבלי להתפלסף ומבלי להתקע כיוון שאם תנסה תתקע ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאיזו הוכחה עוד נזקקים
פרחיה,
28/07/04 22:13
|
אם אתה דווקא מצפה ממני לתגובה אומר רק שלרצח החיילת רחל הלר לא היו עדים. איני בטוחה לא באשמתו ולא בחפותו של עמוס ברנס ולכן הוא נהנה מהספק ושולח לחופשי. לרצח רבין היתה עדה המדינה כולה ופטפוטיך משל היית נוירולוג או חוקר מקרי מוות אינם ראויים למשבה נוספת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקיצור
הגיוני,
28/07/04 23:00
|
שאלתי כמה שאלות הגיוניות מבחינת דרשני. אף אחד לא ענה לי על השאלות ואף אחד כאן לא הכחיש ואף אחד לא יכול להכחיש את העובדות שכתבתי. לעומת זאת קיבלתי השפלות וקללות למכביר, סבבה... תהיו בריאים, שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיקו להשמיץ
roki,
LA,
28/07/04 22:56
|
לשם מה התגובות המגעילות לזה שקורא לעצמו הגיוני. הוא מביע דעה בסך הכל. גם אני גיכחתי מהסיפורים על הקונספירציות בעבר. כעת אני שואל את עצמי שאלות על דברים מוזרים שקרו שם. (ראה דיון מספר 3) ובהקשר ליריות: ממה שראינו בטלויזיה שנייה אחרי הירייה הכל נהייה מטושטש ואז הצילום הפסיק. מדוע ידידנו הצלם הפסיק לצלם? האם הוא מהר להסתתר מכדור שמכוון הפסיק. מדוע ידידנו הצלם הפסיק לצלם? האם הוא מהר להסתתר מכדור שמכוון אליו? האם הייתה צנזורה על ההמשך? אולי הצלם נכנס להלם? האם שאלות אלו נשאלו בזמנו בפורומים כמו של דן שילון? חברה, תנסו לחשוב על כך ולא רק להשמיץ.
לתגובתכם הבוגרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מה עם הרוצחים בשליחות שרון?
ל"ת
כגן,
28/07/04 21:16
|
|
 |
26.
מזל טוב
אהרון,
28/07/04 21:14
|
|
 |
25.
אולי נעשה מזה תכנית ריאליטי?
ל"ת
XXX,
28/07/04 21:13
|
|
 |
24.
לנצל התיחדות לרעה?
או.נו,
28/07/04 21:11
|
|
 |
23.
מה עם נרצחי אלטלנה?
ל"ת
ירון,
28/07/04 21:00
|
|
 |
22.
שיגעל עמיר ידאג ליד שלו
משה,
כלא שיקמה,
28/07/04 20:58
|
היד שרצחה ראש ממשלה ישמשו אותו עוד הרבה שנים...לעבודת יד ולא להתייחדות, ולכן היד שרצחה היא תשמש אותו לתשמיש מיטה..כדי שלא ישכח עד שתיבש ידו..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
well
y,
28/07/04 21:30
|
|
 |
21.
to nomber 4
moshe,
l.a,
28/07/04 20:56
|
|
 |
You too
Roy,
28/07/04 21:52
|
|
 |
20.
מי שמרחם על אדם אכזר ושפל רוח
יוסי רביבו,
טירת כרמל,
28/07/04 20:55
|
|
 |
19.
לכל אסיר מגיעה מיטה
נעם,
מיתר,
28/07/04 20:53
|
|
 |
18.
רק סלקו את תמונתו
מוחה,
28/07/04 20:48
|
שיתנו לרוצח להתיחד עם ארוסתו, אין חוק מיוחד לרוצחי ראשי ממשלה, ואם לרוצחי נשיהם וילדיהם וסתם עוברי אורח מותר להזדווג בכלאם שיאפשרו זאת גם לרוצח הנאלח עמיר. אל למען השם סלקו את תמונתו לבל יאחזני הקבס. לא שכחנו את פרצופו ואין צורך לקשט כל ידיעה עליו בתמונתו הדוחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למוחה, במשך שנים אנו נאלצים
רבין אפילו לא,
ישב בכלא,
28/07/04 21:28
|
לראות את תמונותיהם של פושעי אוסלו מעל המירקע, על דפי העתונים, מעל כל במה ובכל אתר ואתר. איש אינו מרחם עלינו ומסיר את תמונותיהם. את יודעת מה ההבדל בין יגאל עמיר ליצחק רבין? עמיר (אם אכן היה זה הוא) רצח יהודי אחד, רבין רצח יהודים רבים. עמיר (אם היה זה הוא) רצח רשע, רבין רצח צדיקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עצה ידידותית
מוחה,
28/07/04 22:10
|
כבר אמרו לך שאתה חלאה? אין תגובה אחרת לתועבה שאתה מייצג, פשוט תת אדם. זחל חזרה למקום ממנו הגחת, שרץ נקלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הרי הוא ימשיך להיפגש איתה
דוד שם בדוי,
ישראל,
28/07/04 20:47
|
ואז הוא יכול להעביר לה דברים. דווקא בזמן ההתיחדות, שלא תיהיה מתי שהוא ירצה, דווקא אז במקום להתיחד הוא יעביר לה דברים.? אפשר לחשוב שלא נשארו כמוהו שמסתובבים חופשי ומעבירים אחד לשני הכל על הכל. זה בסך הכל נקמנות של מערכת מפגרת ופרימיטיבית של אנשים שבמקום להילחם בכפיליו של עמיר שמסתובבים בינינו, אבל קשה להעמיד אותם לדין, מוציאה את התיסכול על אסיר עולם שלעולם לא יראה את אור השמש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
קבורה יהודית
אלעזר,
28/07/04 20:40
|
אולי בכלל כדאי להרוג את יגאל עמיר... וואי שחכתי ואז הוא לא יהיה זכאי לקבורה יהודית עפ''י ההלכה ויוצא להיקבר בקפריסין?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הייתי קובר אותו עם הכלבים רק
אברהם,
28/07/04 21:07
|
למרות שהוא יהודי וזה בספק אם הוא כזה ,כי לא יעשה הנבלה הזו למנהיג דגול אשר התורה קידשה אותו . רבין היה משיח ונבחר האל ,הוליך את עם ישראל בגבורה ,רצח אדם כזה הוא כפירה ביהדות ובתורת השם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי לנו ממשיחים וממורשות כאלה
אלעזר,
28/07/04 22:18
|
רבין ודאי לא משיח ואם כן ודאי שמשיח שקרי. יגאל עמיר למרות כל דבר שיעשה בעולם ישאר יהודי. לגבי הוליך את עמ''י בגבורה אני מציע לחזור קצת אחורה בהיסטוריה הלא ארוכה ולראות ''בזכות'' מי נהרגו למעלה מ 1000 יהודים חפים מכל פשע... הסכם אוסלו כבר אמרנו. אוי למורשת כזו... לגבי הכפירה ביהדות ודאי שלרצוח יהודי זוהי כפירה אבל יגאל עמיר לא עשה זאת (אם עשה) בשם היהדות אלא בטירף אישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכלבים לעזאזל? למה???
חי,
שדרות,
28/07/04 22:08
|
מה עשו לך הכלבים שאתה גוזר עליהם עונש כו אנזרי על פי הדת והחוק אסור להתאנות לבעלי חיים יש בזה משום צער הם יותר אינושיים ממנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
כבוד השופט, מה קשורה הדת לפה?
דרג,
28/07/04 20:18
|
יש הרבה שינאה ודיעות קדומות לדת פה. אז ההבדל בינינו לבין הפולנים, ליטאים, האוקריינים, הגרמנים, ואחרים. גם הם סבורים שהדת שלנו יש בה פגם רב, ממש כמו כבוד השופט חשין. וכל מי שנושא כיפה כמו יהודי, הוא פלילי. בגלל הדת הזאת לשמחתי, אני פה ונחלצתי מהגלות הרעה... ההיא... הוא רצח כאדם בעל השקפה (אמנם שלילית ביותר) אבל הוא לא מחזיק בערכי הדת לבדו??? כמו שלך אין מונופול על צורכי סמים ורועה זונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה..הא יגלה ש''לא''באמת רצח?
דוד,
28/07/04 22:42
|
מה הא ינצל למי הא יעשה משהו הא יגלה לה שהא באמת ''לא'' רצח את רבין ממה הם כל כך מפחדים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
It was not the judge
marvin,
28/07/04 21:45
|
that mentioned religion first. Read the article. The lawyer of Amir -ysv- brought the argument in court that Amir-ysv- is religious. As to the jail sentence of Amir yima'h shmo, I will cooment : ken yovedu kol oyeveikha hashem. Refers to Amir-ysv- & all his supporters.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אסור להפלות בין רוצחים!
שי,
נתניה,
28/07/04 20:06
|
וכמו ששאר הרוצחים זכאים לנישואים (בתוך הכלא) גם הוא זכאי, אגב רוצחיו של השר רחבעם זאבי עושים חיים ביריחו למישהו זה משנה?.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
למחבל סמיר קונטאר מנהריה אישרו
צביעות מדרגה 1,
28/07/04 20:04
|
בזמנו אישרו למחבל מנהריה סמיר קונטאר להתייחד ולהתחתן, זאת על אף שהינו רוצח מתועב שרוצץ גולגולת של ילדה קטנה ורצח את אביה לעיניה. החלטות של סמרטוטים רופסים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה הולך רחוק כל כך?
והצביעות חוגגת,
וכן גם הרשע!,
28/07/04 20:08
|
למה קונטאר? רבין לא דוגמא טובה מספיק? הוא אפילו לא ישב בכלא!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מיתה או מיטה? טעות פרוידיסטית
לא.ולא,
28/07/04 20:01
|
יש לאסור עליו להתייחד כיוון שהוא עלול להעביר ללריסה חומרים רעילים מסוג YA/DNA, אלה הם חומרים שבתנאי מעבדה אנושית עלולים להצמיח *יגעלים* קטנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
בחור חכם
מאיר,
חדרה,
28/07/04 19:20
|
הבחור השפל הזה ימח שמו, חכם ולמה זה.? מפני שאים יביע חרטה, בהקדם אולי גם ישחר ר ו אותו מהכלא. ואז הוא יצטרף למר יצחק רבין ז'ל.' כול זמן שהוא בכלא הוא לפחות נ ושם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה אבל ניראה לי שזה הסתה
tr,
28/07/04 19:39
|
|
 |
10.
קחי אותי לריסה
איתי,
ת''א,
28/07/04 19:11
|
אני הבנתי שבלי אקדח יגאל יורה רק סרק, את צריכה גבר אמיתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה, אחי:-)
ל"ת
איתי,
ת''א,
28/07/04 23:36
|
|
 |
(: חזק אח שלי
ל"ת
נו,
28/07/04 21:22
|
|
 |
9.
שאדריכלי אוסלו יביעו חרטה!
בר,
מרכז,
28/07/04 19:09
|
מר עמיר גרם למותו של אדם אחד בעוד שרבין וחביריו גרמו לאלפי הרוגים יהודים וערבים. חבל שרבין נרצח ונמנעה ממנו האפשרות להתנצל על מה שעולל לנו . ויגאל ? שירקב עם הלריסה שלו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבריך מדהימים בבורותם
שאול צרף,
הרצליה,
28/07/04 19:34
|
מדהים !!! מר עמיר כתבת !!!! לא פחות , מר !!! זהו רוצח שפל . שרצח לא אדם אחד אלא את כל מה שהמדינה מייצגת . הוא בז לחברה , לתרבות , לערכים . הוא פשוט רצח את כולם . לגבי יתר טענותך .......אולי אגיב בשיח אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו בדיוק הבעיה שלכם - אתם
לאה ארזה,
מזוודות,
28/07/04 21:54
|
חושבים שהמדינה מייצגת את מה שאתם קובעים. אז אתם טועים בהחלט. רבין רצח את כל מה שמייצג העם היהודי! וקודם כל, הוא רצח יהודים! הוא רצח את השלום. הוא רצח את המוסר. הוא רצח את אחדות ישראל, כבר אז, בתש''ח. הוא רצח את ארץ ישראל. הוא רצח את בטחון ישראל. הוא רצח את נשמת האומה. הוא, וכל מה שהוא מייצג, אולי ייצגו את המדינה ''שלו'' אבל לא אותנו! לא את העם היהודי, הידוע בערכיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין כאן כל עניין ל''בורות''.
k_nemo,
Beer Sheva,
28/07/04 20:49
|
ברור שאתה נדהם מעוצמת הקיטוב לדעותיך הפוליטיות בתגובתו של ''בר'', באשר למה שרבין ייצג בעיניך. אבל עליך להכיר בעובדה, כי יש כאן בהחלט מקום למחלוקת פוליטית, והגדרתך את התגובה של ''בר'' כ''בורות'', אינה אלא בורות כשלעצמה.
רצח הוא רצח. עמיר רצח אדם. נקודה. כך זה בעיני החוק. אם נתחיל לדרג רוצחים על פי השקפתם, מהר מאוד נהפוך את המשפט לקרקס של דעות פוליטיות, כפי שאתה מדגים כאן בתגובתך. לכן, גם הזכויות והחובות של הרוצח עמיר, חייבות להגזר מן המקובל כלפי רוצחים אחרים ולא מן הדעות הפוליטיות של צד זה או אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
Amir & the Trim bulbul !...i
Marvin,
28/07/04 19:06
|
|
 |
7.
תגובה
אנונימי,
ניויורק,
28/07/04 19:06
|
|
 |
גם מיצידי
ל"ת
נועה,
ניו יורק,
28/07/04 20:13
|
|
 |
למה מי אתה שתדבר ה'??
בןאדם,
28/07/04 22:45
|
|
 |
6.
אני נגד רצח יהודים אבל...
תבת,
28/07/04 19:05
|
אני נגד רצח יהודים! אבל אני מאמין שיגאל עמיר אינו הרוצח! אני בטוח שבשלב מסוים האמת תצא לאור,ואז כל השמאלנים יצטרכו לבקש סליחה מיגאל עמיר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני נגד רצח יהודים גם, אבל...
אביתר הקטר,
28/07/04 21:20
|
|
 |
tembel
ili,
28/07/04 19:52
|
טמבל. השמאל לא מתנצל על אוסלו שגרם לאלפי הרוגים. השמאל לא מתנצל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
tembel
ל"ת
ilan,
28/07/04 19:13
|
|
 |
5.
טימטום
עמיר,
הרצליה,
28/07/04 19:05
|
קונטר הרוצח מנהריה השמיד דור ונתנו לו להתחתן ולהייתיחד להקים מ/שפחה ולפעמים אני לא מבין את אלו שמתרפסים לפני אלו שרוצחים אןתנו בושה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה להתיחד-סתם קשיקוש
ל"ת
לא נתנו לא כלום,
חיפה,
28/07/04 19:37
|
|
 |
4.
No. 1 & 2
Marvin,
28/07/04 19:04
|
You call Israel Bolshevik / KGB ? Maybe be it should be , to lock you up both where u belong !.....i
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You'd be surprised
Alex,
US,
28/07/04 22:25
|
But the methods by which they try to annoy Igal Amir are quite similar to the ones KGB used on refusnikim/other dissidents. MAPAI and its descendants sure learned a lot from Koba and his descendants. I'm surprised why there is even a question about whether Igal Amil should be treated differently than a husband who murdered his wife, or an Arab who murdered a Jew.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
הצילום
roky,
LA,
28/07/04 19:00
|
בנוגע לשאלה שכבר שאלתי בקשר לצילום של הרצח, ואף אחד לא ענה:
מה הסיבה שאדם מצלם שעה שלמה חניה? איזה אדם נורמלי עושה זאת? תחשבו קצת ותבינו שמשהו פה מאד מוזר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף אחד לא טוען שהצלם החובב
חשב,
28/07/04 19:58
|
אינו אדם מוזר. אבל מנגד חובבים מושבעים נוטים לעשות מעשים מוזרים. כך שהמוזרות הזו רכילה מאוד. מנגד הוא גם רוצח כמו יגאל עמיר. סתם אדם שעמד על הגג בתקווה לצלם משהו. סביר שעמדו סביב הכיכר עוד כמוהו שלא תפסו כלום ואוכלים את הלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנתי
roki,
LA,
28/07/04 20:10
|
אך עדיין סימני שאלה מרחפים כאן לדעתי. אף פעם לא ראיתי תמהוני מצלם סתם דברים. ועוד זמן כל כך ממושך. הרי אם רצה לצלם אנשים חשובים, למה הוא לא הלך לבמה? אמנם אנשים מוזרים יכולים להתנהג כך, אך זה נראה יותר מסתם צירוף מקרים בשביל להתעלם ולא לשאול ולהבין מה באמת הסיבות.
מישהו פעם שאל את הצלם על כך? ואם כן, מה הייתה תשובתו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה רציני?
תמיר,
28/07/04 22:12
|
האם העובדה שרה''מ ושאר המנהיגים צריכים לעבור שם זוהי לא סיבה מספקת לצילום?
הקונספירציה של האידיוט שאני אפילו לא זוכר את שמו מצוצה מן האצבע, כל מקרה אפשר לעטוף באלף ספקולציות ולשגע אנשים,במיוחד תמהוניים שאפילו את רצח רבין מאשימים את רבין. הספקולציה האמיתי פה היא של אדם שרוצה למכור ספרים ולעשות כנסים ,בקיצור להתפרנס ולא בכבוד!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולמרות זאת...
roki,
LA,
28/07/04 22:41
|
אני עדיין מתעקש על מה שאני טוען. מה העניין הגדול בלתפוס את רבין או פרס הולכים 5 מטר לאוטו שלהם. מה היה אמור לצאת לו מזה? כסף? עניין? פפראצי זה לצלם אח''ם משתזף בחופשה, לא אחרי ארוע שצולם בתקשורת. מה לא שגרתי בזוית הצילום שלו? למה לצלם כל כך הרבה זמן כלום? ניסיתי להכנס לראש של הצלם ולהבין. המסקנה שלי שחייב להיות עוד הסבר לכך. מה? אין לי מושג, אבל זה בטח מעניין מאד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה פתאום
בוסקילה,
28/07/04 21:57
|
עליך להבין שאם ברצונך לצלם סלבריטאים אתה צריך לתפוס זויות לא שיגרתיות - זוהי כל תמצית המושג פפראצי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מדינה בולשביקית
הצופה,
28/07/04 18:34
|
מה הקשר בין מעשיו ליחוד. אחנו יודעים שהוא רוצח אבל לרוצחים מתירים להתיחד במדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיתייחד עם עצמו ( או ימינו )
ל"ת
מה הבעיה,
28/07/04 19:02
|
|
 |
1.
זה יותר גרוע מהקגב
שלמה,
בת ים,
28/07/04 18:23
|
לא יכול להסכים עם זה שיגאל עמיר לא מוכן לבקש סליחה [אלא אם כן הוא משוכנע שהוא לא רצח] בכל אופן אני משוכנע שכל ערבי רוצח ושפל שנמק בכלא מקבל את מלוא הזכויות. אז מדוע שעמיר לא יקבל זכור אלמנטרית כזו? יש המון רשעות בהחלטת השב''כ. לדעתי זו טעות סך הכל אתם גורמים לעמיר להיות יותר פופולרי אנשים אוהבים להזדהות עם הסובל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האסיר אמיר בטוח שהוא גואל העם
יהודה,
אזור המרכז,
28/07/04 22:07
|
גם לפי דבריו של אביו של האסיר אמיר כפי שמשתקפים בכתבה למעלה ברור שזה שביזה את הדמוקרטיה הישראלית וממשיך לעשות זאת גם היום בטוח שהציל א עם ישראל...זו הסיבה שהוא איננו מתחרט. האם לא ייתכן שכל הסיפור עם ההרוסה הוא עוד סיפור הצלה...???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה יחוד מי צריך המשך לרוצח ה
זהבה,
28/07/04 19:00
|
|