 |
32.
גויי דובר עברית
אין לעמידרור,
מקום בישראל,
02/08/04 10:58
|
''גויים דוברי עברית'' כך כינה עמידרור את החיילים החילוניים של צה''ל . עד שהוא לא יעבור בכל בתי הקברות הצבאיים ,(ושיתחיל בקיבוצים) אין לו זכות דיבור . קצין שקרא לרוב חיילי צה''ל גויים , רק מפני שאין להם כיפה על הראש , ראוי היה שינדו אותו מהחברה . אבל הוא דוס אז מותר להם הכל . בושה לאנשי התקשורת וחכי''ם מהשמאל שבכלל יש להם התדברות עם האיש המגעיל הזה . אלוף אורי אור שהיה כבר אזרח נודה מהחברה על מילים פחות חריפות . אבל כנראה שאת חיילי צה''ל אפשר להשפיל , מרוקאים - זה כבר סיפור אחר . ואיפה כל החברה הדתית ציונית שכאילו צה''ל יקר לה ? גם הם רואים בחיילי צה''ל החילוניים רק כמשרתי המטרות שלהם , כעבדים לשימור והגנה על ההתנחלויות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקר וכזב
דובר אמת בלבבו,
04/04/05 12:10
|
אם תקרא נכון את הכתבה ההיא עם עמידרור, תראה שהוא ציטט מישהו שאמר כך וניתח את דבריו. נכון, זה היה מתוחכם ולא כולם הבינו, אבל מי שלא מבין צריך לשתוק. לכן - שתוק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
הגיע הזמן ל''רוח אחרת''
אלי,
בת ים,
01/08/04 18:25
|
הגיע הזמן להעמיד את השמאל הקיצוני במקומו הראוי לו. החברה שמחדירים כיום מוטיבציה בצה''ל הם האריות האמיתיים שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
בהצלחה לתנועה החדשה ''רוח אחרת''
ישראל,
ישראל,
29/07/04 17:29
|
|
 |
29.
תומך באופן מוחלט בקצינים האלו
ל"ת
מיכאל ק.,
29/07/04 16:23
|
|
 |
28.
נכון-מאד
פקק-תנועה,
קרית-ביאליק,
29/07/04 13:51
|
פרוט-גאגרפי-ודמוגרפי-נכןן-ומעולה-כל-זה-יקרה-בסופו-של-התהליך-זה-ענין-של-זמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
פיצול
פקק-תנועה,
קרית-ביאליק,
29/07/04 09:57
|
בסופו-של-התהליך-המדיני-תקום-מדינה-פלשטינאית-בגדה-ומדינה-נוספת-ברצועת-עזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קנטונים - יהודים ומוסלמיים
יפתח,
דרום,
29/07/04 10:34
|
גליל - למוסלמים כרמל - למוסלמים/דרוזים/צרקסים ואדי מילק - מוסלמים ואדי ערה - מוסלמים שכם/גנין - מוסלמים רמאאלה - מוסלמים בית לחם - נוצרים יפו - מוסלמים רמלוד - מוסלמים חברון - מוסלמים עזה וגרורותיה - מוסלמים דרומה מבאר שבע - מוסלמים וכן הלאה ומה שנשאר קצת ליהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
קרקס
פקק-תנועה,
קרית-ביאליק,
29/07/04 09:43
|
|
 |
25.
שלא יודע טיב אויביו ילמד בכח!
ל"ת
שמו,
jeru,
29/07/04 09:41
|
|
 |
24.
תמיכתי נתונה לכם.
זולו,
29/07/04 09:14
|
|
 |
23.
נסיגה מעזה ומהגדה
תמים,
רחובות,
29/07/04 09:03
|
עדיין שרון חייב הסבר. העם הזה טיפש גמור. לא דורש הסברי עומק. מה קרה? מה קרה עכשיו שלא קרה כשמצנע רץ בבחירות ודיבר על הצורך לצאת מעזה. אולי אם היינו יוצאים אז, אלפי אסונות היו נמנעים. שום דבר לא השתנה במישור האסטרטגי ועכשיו ברור לכולם שהשמאל צדק תמיד , מנהיגי הליכוד ידעו שהשמאל צודק אבל הפקירו את בטחון המדינה רק כדי לעלות לשלטון. דרושה וועדת חקירה שתסביר מה קרה מבחינה אסטרטגית מאז ימי מצנע ועד ששרון החליט על הנסיגה. אם תומכי הנסיגה הליכודניקים התנגדו לה רק בגלל שמצנע הציע אותה, הם חייבים דין וחשבון לציבור התמים טיפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
ליגאל אלטשולר:ישראל כבר מזמן
רותי,
29/07/04 08:30
|
גטו, ואחת ההוכחות לכך היא מה שאתה עצמך אומר:עוד יפלו קסאמים באשקלון. מה ההבדל בין זה לבין נפילת אלפי פצצות וטילים לא באשקלון?????????פרט לכך ש''שם''- שדרות וגוש קטיף זה לא ''אצלנו''!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
יהודים אמיתיים!!!
דניאל,
מרכז,
29/07/04 08:19
|
אריאל שרון חושב בצורה הזאת, 8000 יהודים ברצועת עזה מול 1.2000.000, מי יותר חזק אזי התוצאה ברורה לא? אבל תחשבו בהיגיון, נוותר על נחלת אבותינו גוש קטיף כי יש יותר ערבים מיהודים, מחר נוותר על יהודה ושמרון, לאחר מכן נוותר על הגליל כי גם שמה יש רוב ערבי, ולאחר מכן נוותר על הנגב מה לעשות גם שמה יש הרבה ערבים. אם הינו צריכים להקים את מדינת ישראל במובנים אסטרטגיים אזי לעולם המדינה הזאת לא הייתה כמה! כן לוותר על נחלת אבותינו זו שגיאה פטאלית שיכולה להוביל אותנו לאסון בטחוני חברתי. והקצינים האלה הבינו את המשמעות, חיזקו ואימצו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
סוף סוף מפקדים לא קנויים
שלמה,
נופים,
29/07/04 07:58
|
זו האמת אותה תמיד אמרו הקצינים בצה''ל עד לישיבות ממשלה שם לפתע שינו את השיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
כיפה זה לא ערובה לשכל
צופיה,
עיין לציון,
29/07/04 07:46
|
|
 |
לא, זו לא ערובה
ארז,
29/07/04 15:48
|
אבל גם חוסר כיפה אינה ערבות לשכל ולחוכמה - ולראיה, תגובתך הנבובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגילוי ראש - בטח לא !
יפתח,
דרום,
29/07/04 08:16
|
|
 |
18.
הכל-ידוע-
פקק-תנועה,
קרית-ביאליק,
29/07/04 07:46
|
יותר-מדי-תנועות-פולטיות-זה-נזק-למדינה-למרות-שכונטם-של-תנועות-אלה-צודקות-הבעיה-היא-ששרון-נכנע-ללחץ-אפילו-עצמיו-והוא-נסוג-אחורה-כולל-אזור-הגדר-בגוש-עציון-אריאל-ואדומיםו-ומבטא-מדניות-שמאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפנות את מפרץ חיפה.
יפתח,
דרום,
29/07/04 08:17
|
המקום המסוכן במדינה. א. טילים מלבנון. רעלים מבתי החרושת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לא הבנתי למה לא לצאת מעזה
ליאור,
29/07/04 07:45
|
|
 |
זה בדיוק מה שאמרו אחרי אוסלו
ארז,
29/07/04 15:49
|
''פיגוע אחד - ונכבוש אותם מחדש'', ואת זה אמרו יוסי שריד ויוסי ביילין, כדי להרדים ולהונות את העם. יצאנו, נכווינו, נכנסנו שוב - ושוב נצא? מה השתנה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה כמו להגיד
זה אני........,
29/07/04 08:18
|
שאנחנו רוצים להחזיר לטוניס את עראפת ואת כל המחבלים שהביאו אל פתח ביתינו,מה זה ''יו יו'' ?! אחרי הנסיון הכושל של ''הסכמי אוסלו''-שנעשה בגיבוי של מדינות רבות-כשרואים לאן זה הביא אותנו,אסור לנו לקחת סיכונים נוספים,לא עוד אלף הרוגים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
למה תמיד נגד - רוצים בעד!!!
יאש,
29/07/04 07:41
|
הבעיה שלנו היא ריבוי תנועות ה''נגד''. דרך הטיפול הישראלית בכל נושא היא לצאת ''נגד'' הצעתו של הצד שמ-''נגד''. גם עמידרור, כמו מת''נגד''יו, נופל באותו פח: אם נתנתק יקרה... נבואות זעם אנו שומעים מכל צד - אבל מה הפיתרון האחר, שלך? השטח דינמי והשארת המצב הקיים רחוקה מלהיות קיפאון. זו ריאקציה כימית רדומה, כלפי חוץ, המתפרצת בכל פעם שמגיעה למסה קריטית בנקודה זו או אחרת. תנועות ה''נגד'' הן הדשן הטוב ביותר לאימפוטנציה הפוליטית - ואנו, ובראש וראשונה בנינו החיילים, משלמים את מחיר הדמים. רוצים בעד! רוצים תקוה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מבחינתם הם צודקים: צה''ל רכושם
שמאלן,
29/07/04 07:10
|
אינני מסכים איתם ועם עמדתם; אבל מבחינת המדינה, צה''ל והאידאולוגיה הצבאית והביטחוניסטית שלו, היא רכוש פרטי שלהם. כבר עשר שנים שרוב פעילות צה''ל מוקדשת לשתי מטרות: 1. שימור הכיבוש המושחת והמשחית על ידי הגנה על ההתנחלויות בשטחים הכבושים. 2. לחימה בטרור שנוצר בגלל הכיבוש
אז שאף אחד לא יתפלא שהם מרגישים כאילו צה''ל בכיס שלהם, ובעצם צריך לבצע את המדיניות שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תראה
ארז,
29/07/04 15:50
|
הם משרתים בצה''ל ואתם לא, אז להם יש זכות לדבר בנושא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
is that so ?
Boaz,
29/07/04 09:30
|
we as a nation tried almost every way possible to find a solution, the cost was painfull, are you realy belive that by leaving those areas those arabs will calm and there will be a peace with them???? they even not trying to hide the fact that until we'll ''vanish'' from this region they wouldn't stop, so, one of the two, or that you are very naive, or that you are full of self distruction, there is no other possibility.good day
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלו שמאלנצ'יק !
!,
02/08/04 12:03
|
אתה צודק . ולארז - תפסיקו לזיין את השכל עם השירות הצבאי כאילו שכל הצבא עומד על מתנחלים . דרך אגב כל ההסדרניקים לא נחשבים חיילים בעיני רבים בצבא . מי שמשרת שנה וחצי ועוזב אח''כ לחיים אזרחיים בישיבה (אל תתווכחו זה בדוק) לא חייל . לא חכמה לשמור על מוטיבציה כשאתה משרת שנה וחצי ועוד ביחידה עם החברים .זה שובר את החיילים האחרים בחטיבה . אז יאללה ! תפסיקו לזיין את השכל יחסית למה שאתם קיבלתם מהמדינה שנה וחצי צבא זה כלום .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
רוח אחרת
אלכס,
דרום,
29/07/04 07:10
|
אולי מישהו יסביר בבקשה מדוע כאשר טיסים מסרבים להטיל פצצות של טונה על אזרחים זוהי סרבנות וכאשר קצינים של צהל במיל' בעצם אומרים שלא יבצעו פקודות במו פינוי של אזרחים (לא הרג) אף אחד לא מגיב ולא מסלקים אותם מצהל כפי שעשו לטיסים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
דרגות וכיפות ביחד: פשיזם יהודי
מיכל, תל אביב,
29/07/04 07:04
|
צריך כל הזמן לזכור, שמתחת לרציונליזיה הצבאית מסתתרים האינטרסים של פורעי החוק האנטי ציוניים שבשטחים; ומתחת לאינטרסטים האלו מסתתרת האמונה הדתית והלהט המשיחי; ומתחת להם מסתתר הקו הישיר לאלוהים, שהודיע לנו, באמצעות שליחיו על אדמות, שאנחנו חייבים להשאר בנצרים. איזה פחד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל כרגיל...
ארז,
29/07/04 15:51
|
טחו עינייך מלראות את הפאשיזם והנאציזם הערבי המקיף אותנו, ורק חלוצי יש''ע הם בעיניך התגלמות הרוע עלי אדמות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תפחדי , מיכל.
זולו,
29/07/04 09:21
|
לא יקרה שום דבר רע לך ולחברייך חלושי הדעת. לא יקרה שום דבר רע , אם יימלכו מקבלי ההחלטות בדעתם ויסוגו מהרעיון המטורף של ההפרדות. אבל אם הרעיון הזה יבוא לכלל ביצוע... אז תהייה סיבה לכולנו ל''פחד על אמת''. לך ,לחברייך ואפילו לאנשים הטובים בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוף ! שוב לא לקחת את הכדור ?
ל"ת
מודאג למצבך,
29/07/04 08:48
|
|
 |
מניין השנאה הזו?
ל"ת
יוסי,
צפון,
29/07/04 08:13
|
|
 |
תגובה ל11
מזועזע,
29/07/04 07:57
|
דבר ראשון לא הייתי מדבר ככה על אויבינו, תרסני קצת את הארס שלך. דבר שני, בבקשה תמלאי את החלל שהיו משאירים אנשי הציונות הדתית אילו היו עוזבים את הקצונה בצה''ל (בערך 40%). בטח שלא תצליחי עם החינוך המשתפן שאת נותנת לילדים שלך. אני בטוח שאף פעם לא אמרת להם שארץ ישראל שייכת לעם ישראל אלא הם חושבים כמוך וכמו הערבים שגנבנו את הארץ אז בטח ששלא יתנדבו לשרת בצבא הכיבוש!! אולי כבר שלחת אותם לחו''ל זה באופנה, לא? שם הם לא גונבים כלום. אולי גם הגיע הזמן שתרדי גם את ותעזבי אנשים שפויים שאוהבים את הארץ שלהם. זה בטח נשמע מאד קיצוני לאהוב את הארץ!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך כמה טעויות,
פאוסט,
29/07/04 08:17
|
אין לה ילדים בחו''ל , כי אין לה ילדים בכלל , לשאלתך מי ימלא את החלל בצהל אם יהיה , אזי היא מיחלת שיהיה חלל אחד גדול ושצה''ל יעלם , ידידי היקר ! אתה מגיב לחברה מ''דור שלום'' ומוכרת כרווית שינאה תהומית , תוסיף את המשבר שעוברת כתוצאה מבדידות מוחלטת . והרי לך התוצאות , עכשיו הבנת ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היית מעדיפה כפיה על כיפה נכון?
ל"ת
חברך הערבי,
טורען,
29/07/04 07:42
|
|
 |
12.
כל הכבוד הסרבנים מימין ומשמאל
גלעדי,
מטולה,
29/07/04 06:54
|
ההיסטוריה תצדיע לסרבנים שמוכנים ללכת למאסר עבור צו מצפונם. יש מספיק ישראלים שישמחו לפנות את המתנחלים. רובם יתפננו מרצון עם קבלת הצ'ק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
יישר כוח,
מהצפון באהבה,
29/07/04 06:41
|
כל הכבוד לך עמידרור, מי כמוך יודע את המנטליות של ''בני-דודנו'' את השפה ''האמיתית'' שלהם. מאחלים לך הצלחה ולוואי ועוד רבים וטובים ילכו בדרכך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
איזה פחד !!!
איתי,
תל-אביב,
29/07/04 05:12
|
כמה תרוצים לשלוט על מליונים של ערבים.
האם ניתן להשוות את מספר נפגעי הקסאמים (שמזיקים רק אם נופלים למישהו על הראש) לנפגעים שספגנו בעזה?
אני יכול להתערב שהקצינים הנ''ל כמו גם מופז שרון ופואד היו נגד בניית חומה מסיבות פוליטיות מה שגרם למאות ישראלים לשלם בחייהם. זה גם לא יהיה ניחוש פרוע לחשוב שהקצינים הללו התנגדו לנסיגה מלבנון.
האם יש להם הצעות אחרות לפתרון המצב?
לא מפריע לקצינים שאין פה סדר יום אזרחי (איכות סביבה, צרכנות, תחבורה)., וכל הזמן עוסקים בענייני בטחון, לא מפריע לקצינים הכסף שנשפך בקטיף כמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה פחד!
ארז,
29/07/04 08:52
|
|
 |
9.
ניצחון נגד הטרור תלויה באמונה
יוסף נחמן,
י-ם,
29/07/04 01:59
|
הרחוקים מלהרגיש את האמונה החבויה -בכל אחד ואחת מעם ישראל-נכנעים לטרור!,וככל שהאמונה יותר גלויה,הפחד פוחת, והרצון להיכנע-נכנע! המנותקים מהתורה-חושבים שההתנתקות תביא את הגאולה,כמו שחשבו שאוסלו יביא לנו מזרח תיכון חדש!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסף נ נח נחמ נחמן
יואב,
29/07/04 05:14
|
אמנם לא אשכנע אותך, מכיוון שלא ניתן לשכנע אדם בעל אמונה עיוורת, אבל זה לא ימנע ממני להגיב: 1. אתה מדבר כאילו היינו באיזה סרט רמבו והדם לא אמיתי ואלה הדוגלים בהתנתקות הם חבורה של פחדנים. אז תכניס לראש: החיילים שנהרגים לא ניתן להחזירם לחיים. הטיעון הזה של הפחד הוא ילדותי, לא משכנע וסתם בא להתריס. 2. לא יעזור, גם אם זה נשמע יפה-נפש, אנחנו כובשים עם אחר. גם אם העם הזה הוא אויב, אנחנו עדיין כובשים והכיבוש הזה ב א מ ת מסכן אותנו מהבחינה החברתית, הערכית, הכלכלית והבטחונית. 3. כמעט כל ראשי הבטחון במדינה דוגלים בהתנתקות ואומרים שהיא תוסיף לבטחון. אז למה אתה, יוסף, חושב שהמונופול על הבטחון בידיים שלך? הרבנים שלך, אולי אנשים חכמים, אבל הם לא אנשי מקצוע. 4. ככל שהאמונה יותר גלויה (לדבריך) הפחד פוחת. לא, זה לא נכון, סולם הערכים משתנה. ניתן להבנתך לסכן חיים בתמורה לסמלים כגון: אדמה, מקדשים, אמונה וכו'. ערך החיים כבר לא הדבר החשוב ביותר. יוסף, תתעורר לפני שיהיה מאוחר מדי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמדבר על אמונה עיוורת...
ארז,
29/07/04 08:52
|
1. הדוגלים בהתנתקות הם חבורה של פחדנים, שלא מוכנים לשלם את המחיר על שבתנו במולדת. אם קשה, ותוקפים אותנו, אז בורחים - איזה מסר אנחנו משדרים לאוייב? 2. אין פה שום עם אחר. יש פה אוכלוסיה ערבית שהיה לה טוב מאוד תחת השלטון הישראלי, ואם רע לה, שתלך לחפש את מזלה באחת מ-21 המדינות שלהם. 3. גם הרמטכ''ל? או שמא רק עמי איילון? 4. האם לסמלים אין שום חשיבות? אתה, יואב, מוכן לסכן מדינה שלמה עבור הסמלים שלך (שלום ושאר ירקות). מה ההבדל בין יוסף לבינך?
תתעורר לפני שיהיה מאוחר מדי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
שעת המבחן של התקשורת-
שלומי,
29/07/04 01:39
|
הימים הקרובים יגלו האם התקשורת מאוזנת והקבוצה זוכה לסיקור הולם, או שהם לא בצד הנכון. נכון לרגע זה ב ynet שיודע לספר על כל פלשתיני שטוען שהוכה במחסום תוך חצי שעה אין מילה על הכנס הנ''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
כולם דתיים הילדים שלהם לא ישר
ל"ת
נתי,
29/07/04 01:01
|
|
 |
נכון, כולם דתיים
ארז,
29/07/04 08:48
|
אבל שמת לב שכולם קצינים בצה''ל? ושחלקם אפילו ממש בכירים (כמו המשתמט הנודע אלוף מיל. עמידרור)?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מה ההבדל בין דרום לבנון לעזה?
אוזה,
חיפה,
29/07/04 00:50
|
אני לא אוהב שדתיים מנמקים את התנגדותם להפלות ברצון לשמור על בריאות האישה, אני לא אוהב שהדוגלים בא''י השלמה מנמקים התנגדותם להתנתקות מסיבות ביטחוניות. אלה ואלה אינם אמינים בטיעוניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיעונך מגוחך
ארז,
29/07/04 08:47
|
''אני לא אוהב שהדוגלים בא''י השלמה מנמקים התנגדותם להתנתקות מסיבות בטחוניות'' - אכן, השיקול הבטחוני הוא שולי וחסר ערך בעיניכם בשמאל. שייהרגו יהודים, לא אכפת לכם, העיקר שנברח מיש''ע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למס' 4
elimer,
29/07/04 02:05
|
אתה צודק אין הבדל, וכמו שהיציאה מלבנון קרבה את הטרור ליו''ש ועזה, כך התנתקות מעזה תקרב אותם לאשקלון ונתניה. עלה בדעתך ששורשי החזבאללה הצמיחו זרע פורענות גם כאן, לא בשביל זה צריך דעת ולך מן הסתם לא היה מעולם אז הסכת ולמד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שום הבדל
תבין,
29/07/04 01:54
|
יצאנו מלבנון קיבלנו אינטיפדה בעזה וגדה. נצא מעזה נחתוף אינטיפדה בגליל ויפו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההבדל הפשוט הוא.....
יואב,
באר שבא,
29/07/04 01:49
|
שדרום לבנון עוד לא אמרה את המילה האחרונה שלה.
ועזה עוד לא אמרה את המילה הראשונה שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
הם צודקים. אסור לנו
ל"ת
להיכנע,
למוסלמים,
29/07/04 00:48
|
|
 |
4.
עוד התארגנות של הימין
פרחיה,
29/07/04 00:22
|
הלא ברור שלפנינו תנועה פוליטית ימנית מובהקת המשתמשת במדי החאקי להסוואה. דעתם בנושא ההתנתקות רלבנטית ממש כדעתם של חברי חוג הפרופסורים לחוסן לאומי ולא פחות ולא יותר משל נשים בירוק או בצהוב. אל תתנו לדרגות, במיל או בדימוס, לסנוור אתכם. הכל ספקולציות המותאמות להשקפה הפוליטית אידיאולוגית משיחית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכשאנשי שמאל סרבנים...
ארז,
29/07/04 08:45
|
|
 |
מה קרה ''פריחה'' ?!
זה אני........,
29/07/04 08:26
|
מה זה,אסור לאחרים לחשוב אחרת ?! מה,לא מספיק לנו הנסיון האומלל של ''הסכמי אוסלו'' ?! - ומה עוד שזה נעשה בהסכם חתום,רעיון ההיתנתקות החד-צדדית לא מיתקבל על דעתם של אנשי צבא ושל אזרחים רבים וטובים,מותר להם להביע את דעתם,הלא כן ?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעולם ,לעולם ,לעולם אל תגיבי .
אוהב הכל,
ותמיד,
29/07/04 07:00
|
לפני נטילת התרופה שקיבלת כמרשם יומי מהפסיכיאטר ! לאחר בליעת התרופה יש לנוח חצי שעה לפחות עד להשפעה , וגם אז לתרגל ולוודא שהשינאה החולנית לצה''ל ,למדינה ובכלל לכל,חלפה או לפחות התמתנה מעט מאחל לך רפואה שלמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למס' 2
elimer,
29/07/04 02:08
|
אך כאשר מדובר בגן צעיר שהשתן עלה לו לראש מרוב פחד וממהר כמוך להתנתק, הוא בודאי לוחם סיירת עז נפש. אוויל טול קורה מיבין עיניך, האלוף עמידרור היה מבכירי הצבא ומבחירי הלוחמים, ולבושתך אתה ולחרפת אמיך הוא גם חובש כיפה. אשרינו שהוא עונד את הדרגות ולא אתה, דום כלב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם הם היו אומרים להתנתק
ישראל,
ירושלים,
29/07/04 00:51
|
אז גם היית אומרת את אותו דבר או שזה היה מתאים עמדותיך ? שהם כנראה לא תומכות בעם ישראל ומדינתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
איפה נרשמים?
ל"ת
משה,
29/07/04 00:13
|
|
 |
ליד הקבר של ברוך הגבר
ל"ת
לא לומדים,
02/08/04 12:51
|
|
 |
2.
עוד תנועה פוליטית
פרחיה,
28/07/04 23:59
|
הלא ברור שלפנינו תנועה פוליטית ימנית מובהקת המשתמשת במדי החאקי להסוואה. דעתם בנושא ההתנתקות רלבנטית ממש כדעתם של חברי חוג הפרופסורים לחוסן לאומי ולא פחות ולא יותר משל נשים בירוק או בצהוב. אל תתנו לדרגות, במיל או בדימוס, לסנוור אתכם. הכל ספקולציות המותאמות להשקפה הפוליטית אידיאולוגית משיחית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
סוד גלוי הוא כיצה''ל נגד הנתקות
k_nemo,
Beer Sheva,
28/07/04 23:28
|
לא יעזרו הגערות של יחצ''ני השמאל בתקשורת. מי שהיה שם, ומי ש''ראש גדול'' על כתפיו, מבין את הסכנה הבטחונית האיומה, שרובצת לפתחינו הדרומי. עזה כולה תהפוך למוצב הקדמי של החיזבאללה והחמאס ותייצא משם את מפלצת הטירור, באמצעות המשתפ''ים נושאי תעודות זהות ישראליות, לתוך ''היישות הציונית''.
זכרו, פעם נוספת אומרים לכם: ''אל תתנו להם רובים''.
הגב לתגובה זו
|
|