 |
36.
פאאק
***,
הרצליה פיתוח,
21/08/04 17:05
|
אנשים איפה אתם חיים אני גרה בהרצליה פיתוח ואני תמיד מסתובבת בנווה ישראל כל האנשים שם הכי חמודים שיש זה לא נכון שאתם אומרים כול עבריינים וערסים אולי אתה פשוט לא התחברתה עם הנכונים כי בכל שכונה או עיר יש את הבנים ה''רעים'' ונווה ישראל ממש לא שכונה של אנשים מגעילים וערסים אז סתום תפה שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אתם מדברים לא לעינין בכלל !!!!
לא משנה,
הרצליה,
20/08/04 03:24
|
אני גר פה בהרצליה ושלושת התוקפים חברים טובים שלי לפי מה שכתוב פה הוציאו אותם כזאבים רעבים לטרף זה כל כך לא נכון הם ילדים אולי לא הכי טובים ולא חורגים מדי פעם לעשות שטויות אבל המצב הזה שהם נמצאים בו עכשיו הוא נוראי ומוגזם אני מתחנן שישחררו אותם הם אמנם לא ידעו איזה נזק הם עשו אבל הם מבינים את חומרת המצב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
הכל שטויות המשפחה בסדר גמור.
צעיר,
הרצליה,
01/08/04 06:51
|
ממש בושה, אני גדלתי עם אחד מהנערים, אני בז לו, ומתבייש במעשה שלו. אבל העיתונות הרסה את השם של המשפחה. המשפחה הזאת בסדר גמור, תומכת ואוהבת כמו כל משפחה. אחיו הגדול, היה קצין מצטיין צבא והיום לומד באוניברסיטה. שמה הטוב של המשפחה הטובה נהרס, אבא שלו תמיד היה לצידו, דאג לו, אנשים ממש טובים, ואני הכרתי אותם אישית, מאוד כואב לי עליהם. איך שכולם שופטים את המשפחות פשוט מגעיל אותי,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
גרתי פעם בנווה ישראל
צעיר,
הרצליה,
01/08/04 06:38
|
אני גדלתי עם הילדים האלה, עד לפני שנתיים גרתי בנווה ישראל, הם היו שכנים שלי ואחד מהם אף היה חבר שלי בגן וביסודי. ומי שטוען שזאת חרא שכונה הוא איש מאוד קטן, שכונה נהדרת, שקטה, הרבה גינות, שעשועים לילדים ועוד. לא מבין איך יצא לה שם כזה רע, אולי רק בגלל שהילדים האלה יצאו משם, ומה היה קורא אם זה היה בפיתוח, אני בטוח שהיו מצליחים לשמור על שם המקום. לא שאני מצדיק את המעשה, נהפוכו, זה גועל נפש, הם צריכים לשלם על זה, והאמת מגיע להם, הם עשו מעשה ''גבורה'' עכשיו שישלמו על זה כמו גברים. הם הרסו לעצמם את החיים לחינם. וחבל, לאחד מהם, אני חושב שיכל להיות עתיד, אומנם תמיד היה בו את הקטע הזה של המכות וזה, אבל שהוא רצה הוא הצליח יפה בלימודים והחיי החברה. חבל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אין לי טיפת רחמים
NiceGuy,
31/07/04 23:08
|
אין לי טיפת רחמים ליצורים חסרי רגש אלו. אבו-כביר נשמע כמו המקום הראוי להם. הפחד שלי הוא שיבוא יוםת אולי בעוד שבוע או אולי בעוד שנה שיצורים עלובים אלו יחזרו להגיר ריר ברחובות. Tך גרוע מכך הוא שיום יבוא וזאבים אלו יביאו לעולם ילדים (גורים) שיהיו כמוהם ואף גרוע מכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
שיטה אמרקאית-עוצר אחרי 10
ל"ת
למי שלא יודע,
זה עובד,
31/07/04 22:52
|
|
 |
30.
90% מערי אר''הב יש עוצר לילדים
ל"ת
אחרי 10 בלילה,
לימוד את זה,
31/07/04 20:51
|
|
 |
29.
עניין של יום-יום
עתידי,
ירושלים,
31/07/04 20:02
|
הבעיה של כולנו מתפרסמות ידיעות כאלה יום יום שנבלעות כעבור שעות שאפילו אין איש יודע עליהן שלא לדבר על מי שצריך להתייחס (אין כיום במה לציבור שזו בעיה אחרת). הכי דחוף שצריך להיות כאן זה שוטרי מקוף והללו ודאי יהיו אלא רק לאחר שיהיה עוד רצח נוסח נהג המונית בהרצלייה. עתידי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
הייתי בישראל לפני שבוע
אזרח-מודאג,
31/07/04 18:54
|
אני לשמחתי לא גר בבור הביוב הזה
שאל אותי חברי האם אני לא מפחד לגור בחול אנטשמיות וכל מיני דברים רעים
אמרתי לו ממש לא אין שום אנטישמיות ואין שנאת יהודים במקום שאני גר
יש אלימות אבל האלימות נובעת מצורך קיומי (עניים שודדים עשירים)
אם השופטים שלנו וכל מערכת הענישה לא תתעורר ולא תעניש כהוגן את הפושעים באשר הם חבל לכם על הזמן
אני את ילדיי כבר לא מחנך בישראל
אצלנו עדיין יש תלבושת אחידה אצלנו עדיין הילדים קמים כשהמורה נכנס לכיתה
אצלנו למורה מותר לפעמים למשוך באוזן של התלמיד
אצלנו אין הרוע והאכזריות שיש אצלכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to Citizen Kain
Dr No,
Holon,
31/07/04 23:56
|
I am worried that Israel had people like you living in Israel. Wake up Hypocrite! Violence and Anti-Semitism exists in all western countries
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה צודק
ל"ת
חושב לברוח,
31/07/04 19:52
|
|
 |
27.
Shelo Neda! Ma Kreh Po????
Mezuazaat,
31/07/04 18:11
|
Teenaged Boys are angry creatures. Parents, wake up!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
עד לאן?!?!?!
אלעד,
31/07/04 16:34
|
הלו?!?!?! להתעורר?!?!?!? שיקגו זה כאן.. עד עכשיו חשבנו שגלאי מתכות בבתי ספר יש רק בהארלם.. בקרוב גם בהרצליה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
good job
salim,
31/07/04 15:23
|
you are doing the job for us. we can step aside and just look how you all fallen apart
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Ein Simcha Ke Simcha LaEid
To Salim,
31/07/04 18:20
|
|
 |
24.
''הקיוסקים'' ''הפיצוציות''
א,
מרכז,
31/07/04 14:39
|
''הקיוסקים'' ''הפיצוציות'' מהוים ריכוז של נוער המחפש ריגושים כיצד עד היום לא פנתה המשטרה לבדוק מי יושב שם ומדוע . זה לא מקום בילוי סטנדרטי ולצעירים אין שם מה לעשות חוץ מלחפש ריגושים בצורת גרימת נזק לאחרים או לרכושם. יש לעקוב אחרי בני נוער המסתובבים ברחובות ומתרכזים במקומות לא שגרתיים בהרצליה כמו בערים רבות אין לנוער שום פתרון לבילוי והם מסתובבים ברחובות יש קיוסקים בודדים וזו לא בעיה לעקוב אחרי הפעילות שם ולאסוף מדי פעם את שמות המתרכזים באזור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
נווה ישראל-פחד אלוהים
הרצלייני בן 18,
31/07/04 13:52
|
כולם שם ערסים מגעילים שרק מחפשים ללכת מכות. נווה ישראל בהרצליה היא שכונה מאוד מאוד קשה,ושלא ינסו לצייר את זה כאילו זה ילדים מהרצליה פיתוח. בפיתוח הילדים יעשו פשעים מתוחכמים,אבל לא ירדו לרמה של להרביץ למישהו סתם ככה. שאותם ערסים יעשנו איזה ג'וינט ואז אולי הם ירגעו,אולי עדיף להתיר שימוש סמים קלים ורק בכדי שהאלימות בארצנו תרד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרצלייני חמוד
דנה,
01/08/04 12:24
|
אם תתיר שימוש בג'וינט הנערים האלה ירצחו בשביל מנה. כבר עכשו דוקרים בשל סיגריה, תאר לך מה יהיה אם יזדקקו לג'וינט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
בני טובים? בנווה ישראל?
קוקלה,
31/07/04 13:51
|
פחחחח זה כמו שתגיד שיש מחבלים סימפטיים בתנזים רמאללה, עברייני צעצוע כולם מיני ערסים שעד שלא יחטפו מכות רצח יום אחד או רצח ממש לא יתאפסו. שכונה חרא אנשים חרא, מצב סוציו אקונומי כמו שכונת זייתון בעזה. זה בני טובים? ספרו ללנדאו......סרחונרים קטנים. איך אמר השוטר כמו להקת זאבים? יותר כמו שפנים כי כוחם הוא, רק ואך ורק, בחבורה, תפוס אותם אחד אחד בנפרד הם כמו שפנפנים קטנים ומפוחדים. אפסים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
people without god
ל"ת
meir yaeir,
u s a,
31/07/04 13:38
|
|
 |
20.
מה קורה בהרצליה??? הופכת להיות
רין,
31/07/04 13:24
|
עיר הכי גרועה אני גדלתי שם ולא היו כאלה דברים אני בחיים לא אחזור לגור שם אני רואה איזה טיפוסים מסתובבים שם העיר השתנתה . עכשיו גם השופטים ירחמו עליהם ויגידו אבל הם לא התכוונו והם עכשיו מצטערים או שישימו אותם בכאלה והם יצליחו לברוח......... פשוט נורא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
ישונה החוק לאלתר !!
eli,
חולון,
31/07/04 12:39
|
חוק הנוער במדינת ישראל דומה מאד לחוק הנהוג בשוודיה, לצערנו (או לא) אנחנו לא שוודיה . כמות ורמת אלימות הנוער כאן גבוהה ושונה בהרבה משם לכן היגיע הזמן לשנות חוק זה, עובדה היא שהוא לא משפיע , הייתי מציע להתחיל בפרק המתייחס לפרסום זהותם של קטינים המבצעים עברה, אני לא הייתי רוצה שיילדי יסתובבו עם כנופיה זו וכן כך מתחילות כנופיות רחוב, במדינות נאורות אחרות כבר מזמן השכילו להבין שהחברה צריכה לזהות את האנשים/ילדים שצריך להרחיק ילדנו מהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
''נתתי לו הכל''
מיכל,
צפון,
31/07/04 12:13
|
בשידור בטלוויזיה האבא של אחד המתקיפים אמר: ''נתתי לו הכל'' רק גבולות הוא לא ''נתן''......... ומכאן הבעיה נותנים להם הכל מבלי להציב גבולות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
עונש
המעניש,
31/07/04 11:03
|
הגיע הזמן שהילדים האלו יקבלו את עונשם ושההורים ילמדו לחנך את ילדיהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
הסגר לנערים - כמו בלונדון
אדם חושב,
31/07/04 10:16
|
יצא עכשיו בלונדון חוק חדש שנערים ונערות קטינים לא יימצאו בעיר ללא נוכחות מבוגר משעה 21. זה נשמע בדיחה, אבל זה לא. החוק נקבע בגלל שיש הרבה נערים בגיל העשרה שמיסתובבים בעיר בלילות וגורמים הרס. כמובן שהחוק נתקל גם בהרבה התנגדות על רקע גזעי (הבלגניסטים ברובם הם שחורים ומוסלמים) אבל הסטטיסטיקה מראה את זה. חבורת זאבים? אני הייתי קורא להם צבועים, כי זאב הוא אמיץ לתקוף לבד, החלאות האלה, כוחם בא להם מעצם היותם כנופייה. פריקים נגד ערסים? חשבתי שזה כבר נגמר אחרי הרוסים נגד האתיופים. מתי זה יהיה יהודים נגד ערבים? מתי זה יהיה אנשים נגד תאונות דרכים? בואו נתמקד באויב האמיתי ונפסיק להכחיד את עצמינוץ הרי אלה ששונאים אותנו משפשפים ידיים בהנאה. ולבסוף, לשפוט את הנערים כבוגרים ולראות איך הם עושים במכנסיים בבית סוהר. החלמה מהירה לנער
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100% Tzodeck
ל"ת
To Hoshev,
31/07/04 18:16
|
|
 |
15.
יש לי שאלה
אורלי,
31/07/04 09:39
|
תגידו, אתם מרגישים שיש ממשלה לעם החולה הזה?. לי יש הרגשה שזה גוף שהרגליים שלו, הגוף והראש מנותקים וכל חלק נמצא במקום אחר, ואין חיבור. מישהו שמע על דיון דחוף במליאת הכנסת על עבריינות הנוער ועל מה שקורה בחברה ההרוסה שלנו?. תתביישו לכם כל 120 חברי הכנסת ובראשם אתה אריאל שרון, על ''שתיקת הכבשים'' שלכם. אתם מעוררים בי גועל נפש עם הנהנתנות שלכם והדאגה למנעמי החיים. הדג מסריח מהראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
בצער
למה,
31/07/04 09:34
|
כדי להוציא חוקים חדשים לנוער של היום שלא יסתובבו לנו ברחוב ב12 בלילה לא חסר מחבלים ובעיות של ביטחון אנחנו צריכים שקט וסובלנות והגיע הזמן שהממשלה והמשטרה יעשו יד חזקה לשלוט בארץ בושה שהרמה כול כך נמוכה
לפגוע אני מאחל לך החלמה מהירה ושיהיו לך חיים יותר טובים מגיע לך
ולכול מי שקורא ומרגיש שהכתבה מתארת אותו ואת חבריו שיעשה טובה ויסתכל על עצמו שוב וישתנה היום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
זכויות יתר לילדים
אריק,
לונדון,
31/07/04 09:30
|
זה מה שקורה כשיש זכויות יתר לילדים.אנו הטיפשים שאמרנו כשהיינו בגיל העשרה שלעולם לא נעשה לילדנו את מה שהורינו (עשו טוב)הקפדנים עשו לנו. ואנו שחררנו את ילדנו מקפדנות וחנוך שמרני לכן אנו משלמים היום את המחיר (יש אסור להרים יד על ילד לפי החוק ע''י ההורים ואין היום ממש באמצעי מנע.(חוסך שבטו שונא בנו)יש להנהיג את החינוך הקפדני של ערכים בחזרה. אב ל 4
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
משהו דפוק לגמרי בחינוך בבית
דנה,
31/07/04 09:25
|
ובאמת אם שותלים לימון לא גדלה פומלה. מוכרחים להציב בפני הילד גבולות. ושלא יספרו לי שהילדים האלה קיבלו חינוך. הם קיבלו הכל - חוץ מחינוך. לא יכול להיות שילדים עם ערכים מהבית ייצאו לרחוב ויהרגו אדם רק מפני שהוא לא מוצא חן בעיניהם. שמתם לב אל ההורים כשקיבלו את פני ''יקיריהם'' בבית המעצר בחיבוקים ובנשיקות? מה זה הדבר הזה? כך מקבלים גיבורים , ולא רוצחים פוטנציאליים! סטירה מצלצלת כל ילד צריך היה לקבל מהאבא שלו ולא נשיקה. וזה ממחיש את גודל השבר בחינוך במדינה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אין מילים ממש מפחיד
ל"ת
ABU,
31/07/04 08:30
|
|
 |
10.
יקבלו 3 חדשים על תנאי
ותיק בארץ,
חיפה,
31/07/04 08:22
|
|
 |
9.
הפתרון לכלא לכל החיים בהעדר
צדקי,
31/07/04 08:12
|
|
 |
למה לזרוק סתם רעיונות
שלומית,
31/07/04 09:32
|
שאי אפשר לממש אותם. האם זה כל מה שיש לך להגיד על הזוועה. אתה הרי יודע שאי אפשר לשפוט אותם בסינגפור וגם לא לשפוט כמו בסינגפור. אז לפחות תתייחס ענינית לכתבה. סתם, כי נמאס מכל מיני מגיבים הכותבים שטויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
15 שנה מאסר!
עמית,
31/07/04 08:04
|
זה שהם מבית טוב או שאולי היו להם בעיות פסיכולוגיות, לא מעניין אותי. איזה מין חברה זאת שמחפשת סיבות להקל על פושעים במקום להעניש אותם בכל חומרת הדין. ידע כל נער שעל כל תקיפה הוא הולך לכלא להרבה שנים. בקשר לאלה שסוחטים כספים מילדים, לדווח מיד למשטרה,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה כבר הבית היה טוב???
אחד מהשכונה,
31/07/04 14:02
|
|
 |
7.
משם יצאו הרוצחים של נהג המונית
אלגאוי,
מרכז,
31/07/04 07:51
|
הכל בחינוך של ההורים. אולי אתם עובדים קשה שלילדים יהיה הכל. אבל ילדים צריכים הורים ולא שיקנו להם הכל. כמה זמן ההורים האלה מקדשים לילדים האלה מתי אבא שלהם הלך איתם ברגל כמה שעות, העביר איתם יום שלם יחד, הילדים האלה למרות גילם צריכים כמה שנים טובות בכלא (נכון שזה לא מתקן) וזה אולי יהרוס להם את החיים. אבל שוכב כאן בחור שדחה שירות צבאי, עוזר לבני נוער במצוקה. והיום הוא שבר כלי אולי לשארית חייו. וחשוב לישלוח מסר לכל אותם הורים וילדים שהבטלה מביא לידי עוון. לא איש דתי אני, היגיון אי אפשר לימצוא כאן. הרוע גדל אצלכם בבית, רוצחי נהג המונית היו ''בני טובים''. למה כי הם חיים בהרצליה או בסביון אני גדלתי בשכונת עוני וההורים שלי הם בני טובים הם שחיבקו אותי באהבה והעריכו לי הערך החשוב ביותר, החיים, כבוד האדם, לכבד את הזולת, את הצלם האנוש שבו נבראתי, את הסובלנות (בטח לא שמעתם את המילה). אבל עם אני ישאל כל אחד מהנערים המכים או מעולם לא שמע שיש כזה מושג של סובלנות בין אדם לאדם, למקום. ולכם הורים ''יקרים'' עם כל הכאב קיבלתם היום תעודת עניות בחינוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה דור גדל כאן
ל"ת
כל מילה סלע,
יפה מאד,
31/07/04 20:46
|
|
 |
משם גם יצאו השופטים
ל"ת
קניבל,
31/07/04 14:13
|
|
 |
הילדים האלה לא עשירים
איש טוב,
31/07/04 14:04
|
הם משכונת נווה ישראל שהיא שכונה קשה מאוד,מלאה עבריינים ועוני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are so right
Natalie,
USA,
31/07/04 11:51
|
Oaah you really impressed me,you are so right about everything you said
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
בנים גידלתי ורוממתי
דן,
31/07/04 07:48
|
|
 |
בנים גידלתי והתרוממתי
ל"ת
יורם,
דימונה,
31/07/04 20:45
|
|
 |
5.
בלי רחמים
טום,
מרכז,
31/07/04 07:37
|
רק עונש מאסר ארוך ורב פרסום !!!! גם אם במקרה הנערים הללו יהפכו ל''שעירים לעזאזל'' של כל מעשי האלימות בקרב הנוער בתקופה האחרונה אסור לוותר. יש להעביר מסר חד משמעי שאינו משתמע לשתי פנים כי החברה לא מוכנה לקבל או להעלים עין, דיי לטיוחים ולרחמים. המרחם על אכזריים סופו להתאכזר לחלשים. ומילה לילד שהותקף....... בחור יקר, אל תתן לבני העולה לשנות אותך.... אתה בסדר וכנראה גם אחלה של בנאדם, תמשיך להיות כזה. החברה שלנו זקוקה לרבים כמוך. החלמה מהירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
שישבו בכלא ויקבלו בראש!
ל"ת
נבו,
31/07/04 07:31
|
|
 |
3.
ילדים מ''בית טוב''???
MED669,
31/07/04 07:30
|
צר לי ,אבל זה פשוט קישקוש לרשום שהם מבית טוב.....כמו שהאמא(של הנער המותקף) אמרה, ''גם רעי חורב היה מבית טוב'' ...אני לא מקבל את גיבוב השטויות האלה.....''בית טוב'' לא מוציא מתוכו מפלצות שכאלה, ''בית טוב'' לא נותן לילדים לעשות מה שהם רוצים....''בית טוב'' מבין את צרכי הילד, אולם מציב גבולות והגדרות ברורות למה נכון ולא נכון, מה רע ומה טוב.... ולא מזין אותו בתחושה שמה שהוא לא יעשה הוא יקבל גיבוי אוטומטי......''בית טוב'' לא עושה דברים כאלה.....ההורים ,ור-ק הם, אשמים במה שקרה, איפה האחריות שלהם???...שלפחות יבואו ויאמרו , טעינו, חטאנו ואנו נושאים באחריות.(ובעלות הכלכלית של הנזק שעשינו)....אני מאמין שצריך לשלוח את ה''ילדים'' ה''טובים'' מ''בית טוב'' -20 שנה בכלא...את ההורים לשלוח ל-10 שנים בכלא כל אחד(הרי צריך שניים כדי לעשות ''יצירת מופת'' כפי שהם הצליחו)....כך שחצי מהעבודה וכן האחריות צריכה להיות על כל הורה.....
נגמרו התירוצים!!! נגמרו ה''להבין אותם'' !!! צריך לאמץ גישה של אפס סובלנות כלפיי כל גילוי אלימות מילולית או פיזית...להעניש בחומרה רבה ולתת את התקציבים הדרושים למשטרה, רווחה, חינוך ובריאות כדי להתמודד עם מה ש''ההורים הטובים'' ...מה''בית הטוב'' שלהם הצליחו לייצר.....יצרת מופת של רוע צרוף....היעדר אמפטיה מינימלית לחלש או לשונה...... גם אני עבדתי הרבה בזמן שהייתי סטודנט בב''ש עם נוער טעון טיפוח.....ואני אומר באחריות מלאה שלא משנה כמה הם היו עניים, ללא השכלה(ההורים) או ללא תקווה להתקדם מעבר למה שיש להם היום הם נתנו(רובם) כל כך הרבה יותר ערכים ותובנה של מה שילדים צריכים ....בתים טובים לא זקוקים לכסף כדי לייצר מתוכם אנשים טובים.....וכל אחד מאלה שעבדתי איתם היה לו (או לה) מטען רגשי שלא היה מאפשר להם על אף העובדה שהם מאיזורים מוכי אבטלה ופשע , לעשות כאלה מעשים נוראיים......להיפך הם הרבה יותר מגינים על הילדים הקטנים בשכונה מנרקומנים וסוחרי סמים..ויש להם הרבה יותר עומק, בגרות, הבנה, רגישות ורצון לעשות דברים חיוביים מרוב הילדים שחיים עם כפית כסף תקועה להם בתחת.....ילדים שההורים שלהם מלעיטים עליהם כסף אבל מעט ערכים אמיתיים, דברים חומריים מכאן ועד מחרתיים, אבל מעט מאוד, אם בכלל דברים רוחניים שיעזרו להם להתפתח לבני אדם מצפוניים ותורמים לחברה..... אני במקור מהמרכז, אולם אני שוקל ברצינות רבה להקים לגדל את משפחתי בדרום או בצפון הארץ.....מאשר במרכז המנוון...... בברכה, נעם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גרמתה לי לבכות
sam,
31/07/04 18:11
|
אני היתי מעקל להורים של החלאה את כל רכושם ונותן לילד שנפגע ומשאיר אותם חסר בית שיתבללו במדמנה אם הילדים שלהם מבית טוב ושהאמא שלהם תמשיך לעשות מנקיור שהילדים שלה מחפשים בפחי זבל אוכל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתור אחד שעבד.....
גבריאל,
בודפשט,
31/07/04 17:56
|
בתור אחד שעבד אם נוער, ולמד והשכיל אתה נשמע קיצוני. דבר אחד חשוב לדעת, כאשר מדובר על קבוצה משתנים הערכים והמטרות הפרטיות והם הופכים להיות של הקבוצה. זה לא נותן הצדקה למעשים ולהתנהגות כזאת כמובן, אך בנוסף אסור להכליל. אני הייתי מטיל על הנערים עונש חמור ומרבי, אבל אני רואה את זה בתור אשמה שלנו כחברה ובכלל החברה הישראלית שלא מצליחה לחנך את הדור הבא, ונו עדים להקצנה יומית בכל תחומי הפשיעה והטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשוט מסכים עם כל מילה
ל"ת
אני,
31/07/04 09:36
|
|
 |
ריגשת אותי מאד.
דנה,
31/07/04 09:28
|
נגעת בדיוק בנקודה הבעייתית בחינוך. כן ירבו אנשים כמוך . מצדיעה לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
In Jail
Gilead Lombroso,
Phoenix,
31/07/04 07:16
|
make sure the parents of the assaulting kids pay the medical bills for the rest of the life of their life. Put the kids in Jail for several years.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Hi,Gilhad
Natalie,
USA,
31/07/04 11:55
|
Hi,Gilhad,I`m your neighbor,I`m from Scottsdale!You cam email me if you wish just to chat,bye now Natalie.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
Put them all in jail.
Natalie,
USA,
31/07/04 07:13
|
To reinforce the law,put them all in jail and let them feel what they`ve done,just like that to beat a poor innocent young man?But Israel is a free country why punishing?Thats very scarry situation and if there will be no law for it then everyone will have to suffer the conseqences and there will be no end to it.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נטלי החוקים קיימים
לימור,
31/07/04 09:47
|
אבל השופטים שלנו רחמנים בני רחמנים. אין להם רחמים על הקורבן אלא על העבריין. אם הנער בא מבית עשיר הוא יקבל עונש קל יותר. לילדים עשירים יש כסף לעורכי דין טובים. עבריין עני יקבל עונש קשה יותר כי אין לו כסף להגנה. וחוץ מזה השיקולים של השופטים לתת לנערים עבודות שירות כעונש לא הוכיחו את עצמם. הם מרבים לגזור עבודות שירות בטענה שאם הנערים יהיו בבית סוהר הם לא ישתקמו , ויתחברו לפושעים אחרים . אלא שהם שוכחים שהתפקיד של בית המשפט הוא גם להרתיע ולהעניש . ומתברר יותר ויותר שעונשים קלים ו''התחשבות בבני טובים'' מכניסה עוד ועוד נערים למעגל הבריונות והפשע - מחסור הרתעה. לחברה אין ברירה אלא להתגונן ובמקום שאין גזר צריך להשתמש במקל.
הגב לתגובה זו
|
|