 |
198.
בהפקרות שריד מבין.
נורית,
ת''א,
01/08/04 13:07
|
הוא מבין בהפקרות. אמרותיו המופקרות דווקא עושות כותרות מעת לעת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
197.
תקראו את 188!!!!!
ל"ת
דוד,
ת''א,
01/08/04 08:59
|
|
 |
196.
לשם מה עשו לו ניתוח ?
יעל זך מחנך,
ת''א,
01/08/04 08:00
|
|
 |
195.
צודק
פקק-תנועה,
קרית-ביאליק,
01/08/04 08:00
|
מופז-צודק-העינין-הוא-שלא-מספיק-יד-חופשית-צריך-להפעיל-סוכנים-שיגלו-היכן-הקסמים-ולהנסו-ולהכניס-כוחות-ולעבור-אזור-אזור-בצורה-יסודית-וליגמור-עים-העינין-הזה-לפני-שיהיו-ניפגעים-מרובים-ופגועים-קשה-אצלנו-וכבר-לא-תהיה-יותר-שליטה-
הגב לתגובה זו
|
|
 |
194.
He is Sad when we win
Noni,
Israel,
01/08/04 03:59
|
Yosi Sarid said on TV in 1985 that when he saw TSAHAL win in Lebanon in 1982 he became very sad and very dipressed. How can anyone vote for a man who hates his nation more than anything else?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
193.
חשבתי שהנתוח ששריד עבר, הצליח.
ל"ת
ג'ימי,
01/08/04 01:39
|
|
 |
192.
נפגע חרדה זה להיות פצוע!!
דניאל,
צפוני,
01/08/04 01:32
|
שלום לכם!! אני יודע מה עובר על האנשים שגרים בשדרות ולכל ישוביי הנגב ששיגרת היום יום נהרסת ע''י הרקטות למינהם שמשגרים אוייבי ישראל ומחזק אל הידיים של כל ניפגעי הטרור בכל הארץ... אני הייתי גר ביישוב שהיה בטווח הקטיושות וריאיתי איך תחושת הביטחון נהרסת והפחד שולט וזה היה לא נעים בכלל ומזל שלא יצא לי להיפגע מהם, אך לאחרים לא היה מזל.. אני מתפלל שתעברו את התקופה הקשה בשלום ושהמזל הזה שהטילים לא פוגעים באף אחד ימשך, וזה למרות שאבדו חייהם של 2 בני אדם לא מזמן ובזה אני מקווה יסתיים המצב הטרגי הזה. תודה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
191.
האם נשאר שריד מיוסי ???
ענת,
01/08/04 00:51
|
ואני לתומי חשבתי שהנ''ל ישקוט 40 שנה לאחר המהלך המחפיר הנקרא ''הסכם אוסלו''. צ'מברליין שתק לאחר שראו עיניו , למה ההסכם המביש עליו חתם הביא על אירופה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
190.
עוורים שטופי שנאה ושיכרון כוח
דני,
01/08/04 00:50
|
עצוב. מביש. אני קורא את רשימת הנאצות והשטויות ועדיין מתקשה להאמין. בתוך עמי אני יושב ומתקשה להבין איך אתם מסוגלים להיות כזה עדר של עוורים שיכורי כוח. שריד צודק. איש אמיץ שאומר את האמת שאף אחד לא רוצה להכיר בה. רק פיתרון מדיני יביא לנו ישועה. את עזה תתחילו למחוק לאחר שתשחררו אותה מעולנו. אנחנו בנינו את החזבאללה ואת החמאס כי שללנו מהפלשתינים כל תקווה לחיים. עוורים התעוררו. הכוח לבדו לא יביא לנו שקט לעולם. אנשים שיש להם מה להפסיד לא לוקחים סיכונים. לקחנו להם הכל ואין להם מה להפסיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יושב בתוך עמך ?
היושב בציון,
01/08/04 10:10
|
|
 |
Danni
HOMELESS,
USA,
01/08/04 03:02
|
yOU MEAN THE BLIND LEADS THE BLIND NOO MA LAASSOT WE GOT TO HAVE SOMEONE WITH A yedish a cope AL HAKTAFAYEEM TO DECLARE A ONE STATE TO TWO PEOPLE i MEAN SECULAR STATE IT WORKS IN LABANON
הגב לתגובה זו
|
|
 |
189.
תגובה לשריד
שוקו,
01/08/04 00:46
|
מתי ילמד אדון שריד שכל תגובה מטומטמת שלו גורמת רק לעוד הרוגים בקרב חיילנו ומעודדת את המחבלים לנסות לערער את הביטחון במדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
188.
כדאי לקרוא - נעמי שמר
יהודי כובש,
שייך ג'ראח,
01/08/04 00:25
|
כרגע חזרתי מההופעה לזיכרה של נעמי שמר. הקרינו ראיון איתה שבו סיפרה שעמוס עוז העביר ביקורת על שירה ''ירושלים של זהב'' במיוחד על המילים''כיכר השוק ריקה..ואין יורד אל ים המלח..''.הרי ככר השוק אינה ריקה היא מלאה בערבים שגם יורדים לים המלח, ואת לא מתחשבת בצד השני. הדבר מילא אותה זעם נוראי והיא בחוכמתה ענתה '' הדבר דומה לאחד שבא לפסיכיאטר ומספר לו על געגועיו לאהובתו והלה עונה לו: אל תדאג היא במיטה עם מישהו אחר. בשבילי ארץ ישראל בלי יהודים היא ריקה''. ולמה זה קשור לשריד? כי שריד, יולי תמיר , עמוס עוז ושות' , אינם רואים את עם ישראל בארץ ישראל, אלא קודם כל את הצד השני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
187.
אם שריד היה שר ביטחון...
ליון קינג,
ספארי,
01/08/04 00:11
|
מזכר סודי שהודלף ע''י הקבינט במשרדו: כותרת: איך ננצח את הקסאם 1} לחפש ערוץ להידברות עם מוחמד דחלאן 2} להכניס את תושבי שדרות למקלטים 3} להעביר לשדרות את מערכת החץ שלב ב': {אם לא יצליח שלב א} 1}לפנות את התושבים משדרות 2} להעביר לאזור הרבה טנקים ןמטוסים וחלליות ורובים ופיקות ודודיקות {לא לירות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!} ! ! 3} לדבר עם ג'יבריל 4} לנסוע לאיזה בירה אירופית ולנסח איזה מסמך עם העובד הערבי של המלון 5} לבכות שלב ג' {אם שלב ב' לא יצליח} הקדמה: מה אנחנו עושים בשדרות ??? מטר מעזה , מבית חנון , מרמלה 1} לפנות את המתנחלים שעוד נשארו ועושים לנו פאדיחות בעולם ומה אנחנו עושים שם? 2} לפצות את הערבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
186.
יד חופשית? מה זאת הבדיחה הזאת
שאול,
01/08/04 00:04
|
רק פתרון מדיני יכול להביא לזה סוף. מתי נבין את זה. כיבוש, מכירים את המילה? אפילו שרון כבר הבין את זה. הכיבוש הוא אם כל חטא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
185.
הניתוח שיוסי עבר גרם לו להיות
aviva,
31/07/04 23:58
|
הניתוח שיוסי עבר גרם לו להיות יותר צבוע אחרי הערות ''חכמות '' כאילה השמאל עוד לא הבין מדוע בכל בחירות הוא מפסיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
184.
די להסתה-לפני 5 שנים רצחו ר''מ
יוסי,
תל אביב,
31/07/04 23:55
|
די להסתה-לפני 5 שנים רצחו לנו ראש ממשלה
שריד זכאי לדעתו. מה גם שהוא בד''כ צודק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רבין נרצח ב1999?
מיכאל ברגמן,
01/08/04 01:04
|
לא ידעתי. וואו.
טוב, בכל אופן רשמתי לעצמי את ההערה. כל ביקורת נגד איש שמאל היא הסתה. בסיידר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
183.
למה הוא לא מפרט?
מיכאל ברגמן,
31/07/04 23:54
|
שריד טוען שאת הקאסם צריכים מדינאים לסלק. למה הוא לא מסביר איך? איזה מין פעולה של מדינאי יכולה לגרום למחבלים הרוצחים לא לרצות לשגר טילי קאסם על אוכלוסיה אזרחית?
להיפך, מר שריד. אף מדינה מתוקנת לא היתה יושבת בשקט כשנורים טילים על האזרחים שלה באדמתה שלה. זו פעולת מלחמה ובמלחמה כמו במלחמה...
מעניין ששומעים את שריד על פעולות צהל נגד הקאסמים, אבל לא כשהקאסמים עצמם נורים. בן אדם מנוול והזוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
182.
יוסל'ה שריד
ציוני גאה,
מלבס גוש דן,
31/07/04 23:52
|
יוסי '' היקר'' תהיה גבר / אמיץ ותגור איתם חודש או חודשיים לפחות בעזה . הרי אתה אוהב אותם יותר מאשר את אחיך - המתנחלים ומגן על הערבים ( אין כזה דבר פלסטינאים ). עבור דירה עם משפחתך לעזה הרי בך הם בטוח לא יפגעו שהרי אתה תומך בהם . מה דעתך ? תן תגובה יוסי ילד מוצלח . דרך אגב : אל תדאג אף לא יהודי שפוי לא יפגע בך ולא ישפוך חלילה דם . הזמן יעשה את שלו כמו אצל כולם ואתה תגיע לאן שאתה צריך כדרך כל הארץ . ופשוט ישכחו אותך מהר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
181.
האיש הזה מסוכן!!!
Rossbud,
31/07/04 23:45
|
בשום מדינה מתוקנת לא היה מתאפשר ירי טילים עם תגובה כול כך פושרת
למחוק את העיר הפלסטינית שמשטחה יורים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
180.
צדיקים...
דן,
31/07/04 23:44
|
מלאכתם נעשית בידי אחרים, וכך יוצא שאותו מופז לא יכל לקבל הכשר טוב יותר מפרסום ניבולי הפה של הילד המוצלח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
179.
שריד ,עוד ח''כ של המפלגות הערבי
אבי,
31/07/04 23:33
|
האיש המופקר שריד היה מעדיף שינחתו קאסמים על שדרות ולו חלילה שלא תיפול שערה משערות ראשי הפלשתינאים.האם שריד לא נמצא בארץ הלא נכונה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
178.
יוסי האו האו
חי,
שדרות,
31/07/04 23:29
|
די שמענו הבנו אנחנו יודעים אתה הומניסט מצפוניסט איש שלום עכשו ואחר כך יפה נפש חכם גאון הדור נביא חוזה מהעוד לא ציינתי טוב אם שכחתי איזו שהיא מעלה עמך הסליחה ועכשו לך עזוב אותנו די מספיק עם הנפיחות החוזרות ונשנות מסתבר שלורד האו האו יש בכל מקום לא רק באנגליה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
177.
שריד - עוד ח''כ מתוסכל...
מבין לליבו,
31/07/04 23:28
|
כל אחד היה מאבד עשתונות כמוהו, אם היה יושב שנים באופוזיציה. תתחשבו בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
176.
למה עדיין אינך מסוגל להבין ?
בן ציון,
31/07/04 23:14
|
רוב בוחריך ומיפלגתך ירקו לך בפנים ואתה אומר שיורד גשם. הגיע הזמן ליסתום כבר את הפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
175.
שריד האחראי להירצחו של רבין
דני,
ראשלצ,
31/07/04 23:12
|
בליל נצחונו של רבין בבחירות אמר שריד השהאיד לרבין תוך ריקוד הניצחון:אנחנו הדרך.אתה המוביל.כך במילים האלו בדיוק. שימו לב לחוצפה.כאילו בו בחר העם ולא ברבין ובדרכו. והסוף ידוע: גרר שהיד את רבין והוביל אותו בדרך השמאל הקיצוני אל פי תהום ואל מותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
174.
תם עידן הבראביות- חיילי הבובה
ברכה,
שבוע טוב,
31/07/04 23:11
|
סוף סוף קיבלו שכל ומאחלת לחיילים להיות אמיצים שריד הערביסט אולי תעבור לגור בעזה וחפש מי שיגן על ילדך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
173.
שאלה ליוסקה החכם!!!!!!!
אילן,
אי שם,
31/07/04 23:04
|
באיזה מדינה מתוקנת על פני כדור הארץ יש את אותו המצב??? בבקשה מצפה לתשובתך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
172.
מתי כבר ניפטר מהיוסוף שהיד הזה
דני,
ראשלצ,
31/07/04 23:00
|
האיש הנושא בתואר ''האיש השנוא ביותר בקרב היהודים''. די כבר.עוף לנו מהעניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה חושב שכך הבעיה תיפסק ?
סתם יוסי,
31/07/04 23:56
|
יש פעיל גרוע ממנו ויותר אקטיבי . כן נחשת נכון ! קוראים לו יוסי ביילין , איך אומרים : מיוסי עד יוסי , לא קם כיוסי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
171.
ארה''ב היה מוחק אותם בלי להניד.
עוזי רן,
צפון,
31/07/04 22:55
|
נשבר מהשטויות שלי יוסף הצדיק... שבוע טוב אני במילואים במחסום צה''ל... עוזי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
170.
מכוער נפש
שכל ישר,
צפון,
31/07/04 22:55
|
ילדים ואזרחים הרוגים בשדרות,זה לא בסדר.
מחבלים פלסטינים הרוגים ,ובמקרה ולא בכוונה ,אזרחים פלסטינים הרוגים זה איום ונורא,ופשע בל יכופר.
זוהי על רגל אחת משנתו של מכוער נפש ומכוער מראה זה, מר יוסי מוחמד שריד.
תופעה זו , של שריד, ושמאלנים אחרים אף קיצונים ממנו ,מקורה לדעתי בסוג של הפרעה נפשית שגורמת לאנשים להרגיש כאב חד ,על כל פגיעה ,אף אם מוצדקת,במנווולים שבאויבינו,ומנגד למצוא אלפי צידוקים לכל מעשי הפשע הנפשעים ביותר שמעוללים לנו הפלסטינים.
הסבר אחר אינני מוצא לתופעה מוזרה זו ,שאיו דומה לה ,בקרב עמים אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
169.
בתור שמאלן שמצדד בהתנתקות אני
לא מבין את שריד,
31/07/04 22:50
|
מה צריך לעשות?לשבת בשקט ולהפקיר את מערב הנגב לקסאמים והפצמ''רים האלה?זאת ההפקרות ולא מה ששריד אומר.אם אנחנו באמת רוצים להתנתק מהם חייבים לעשות את זה תוך כדי נטרול מוחלט של היכולת הזאת,אי אפשר אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
168.
המופקר הגדול מאז קום המדינה
יעל,
31/07/04 22:48
|
מעז לפתוח שוב את פיו בזיבולי שכל בוגדניים מתי יזרקו אותו חזרה לאשפתות את הבן בליעל המיותר הזה?????????????????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
167.
לכל המלעיזים
דני,
31/07/04 22:47
|
יוסי שריד עבר עם משפחתו לגור בקריית שמונה בתקופה בה הקטיושות נחתו בתדירות גבוהה. יוסי שריד התנדב ושירת ביחידת סיור בלבנון ב1982 למרות שהתנגד בתקיפות רבה לעצם היציאה למלחמה ותקף את רפול, שרון ובגין. כל מה שהוא ניבא וחזה מתרחש היום. הוא תמיד ניסה לגרום לנו להבין מה באמת קורה אבל שיכרון הכוח והלווחמנות ניצחו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוייי... ממש צדיק הדור
אוריה,
31/07/04 23:25
|
אם אתה כל כך אוהב אותו, לך תאמר לו שהוא השתכר מרוב ישיבה באופוזיציה. שיעשה חשבון נפש עם עצמו לפני שיקבל את הכבוד המגיע לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
166.
מכתב ליוסי שריד.
ד''ר אבי קורן,
רמת אביב,
31/07/04 22:46
|
|
 |
אהבתי !!!!!
ל"ת
אליצור,
01/08/04 01:29
|
|
 |
בעברית נכונה צריך לכתוב ''אשקיע
ל"ת
אלי,
01/08/04 01:23
|
|
 |
הערמת עלי אתה 10כל הכבוד
ל"ת
בצלאל,
31/07/04 23:58
|
|
 |
165.
90% מהמגיבים הם עולי חלם
הרב מחלם,
31/07/04 22:44
|
לפחות 90% מהמגיבים הם סתם אדיוטים שקנו מחשב זול ומנסים להכריז שהם יודעים קצת עברית אם בכלל... זכות כולנו להגיב אבל בסוף כל כתבה צריך להיות כתוב ''לאדיוטים מחוץ לתחום''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וטוב שיש רק 10% כמוך
דני,
31/07/04 23:53
|
שמאלנים נאיבים שרוצים הסדר עם ערבים, וחושבים שאי פעם הם יחזרו לשלטון. טוב יותר שמתוך אותם 10% רק 10% הם תומכי יוסי ויוסי. מיהו אידיוט, זה שתומך באוסלו ו''מבין את הערבים'', או זה שרוצה המשך קיומה של מדינה יהודית? ואולי אתה בכלל ערבי???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ירית לעצמך ברגל...
אורית,
31/07/04 23:23
|
|
 |
164.
יוסוף שריד וחבריו
מיקי,
31/07/04 22:35
|
פשוט לא מעוניינים בסיום הסכסוך. אם היה שלום, לא היתה כל ''הצדקה'' לקיום מפלגות כמו יחד בלד חדש וכו' אדון שריד וחבריו פשוט ניזונים מהמלחמה. זו הסיבה שלשמה יעשו הכל ללבות את השנאה בינינו לבי הערבים, ובינינו לבין עצמנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
163.
יוסלה.. בא תאכל את הבננלה....
ל"ת
סתם גיי...,
31/07/04 22:33
|
|
 |
162.
שיהודים יתגוננו ? - חוצפה !!!
עם הגב לים,
מילימטר ננסי,
31/07/04 22:05
|
אכן, הצדק עם מר שריד : לאן התדרדרנו, שיהודים מעיזים לנסות ולהגן על עצמם. בעבר הישן והטוב ( ע''ע : פוגרומים וכיוצא בזה ), מעולם זה לא היה קורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
161.
במדינה מתוקנת לא נופלים קסאמים
אשר,
תקוע,
31/07/04 21:50
|
ושר הביטחון הוא פלצן גדול ופוליטיקאי זול באיזה מדינה נותנים לחייל פצוע למות וסומכים על האוייב שיעזור בפינויו הצעתי לו שיפעל ולא ידבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
160.
יוסי יוסי
אבי,
חיפה,
31/07/04 21:40
|
יוסי שריד הנכבד. בעבר כל כך האמנתי בך ותמכתי בך. אלא שהעולם השתנה ואילו אתה נשארת במקומך, מנותק מהמציאות. מנהיג אמיתי יודע מתי לפנות את הזירה. אתה, יוסי, כבר באיחור של כמה שנים. אנא, למען כבודך ולמען השפיות, אמור שלום לפוליטיקה. לך לבית קפה כל בוקר, שים רגל על רגל ותהנה מהחיים. במצב הקיים אתה פשוט מבזה את עצמך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
159.
כלב נופח לא נושך...
שמאלני לשעבר,
31/07/04 21:30
|
יוסי שוב נפחת? הנפיחה השבועית, להזכיר לנו שהוא קיים איפה שהו... חדל אישים ואלוף בגסות רוח, נו אז שוב נפחת, אתה עדיין אפס!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם כלב נלוז לא נופח
ל"ת
א.ב.,
31/07/04 23:57
|
|
 |
158.
ליוסי - תפרוש בשיא(חרוז דפוק)
יועץ סתרים,
31/07/04 21:18
|
לך בעקבות אברום בורג ועשה לביתך! תוכל , למשל, להיות יועצו של ערפאת. או להקים ולנהל את ''קרן אוסלו''. או לכתוב שירה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קישתא, אחיתופל!
המחלקה הסגורה,
31/07/04 22:05
|
עם מי זה משאיר אותנו בשמאל, עם זהבה? לו לפחות יש קול נעים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למאושפז במחלקה הסגורה
נקה 7,
01/08/04 11:38
|
לו אני במצבך, כבר מזמן הייתי פורץ את ארון התרופות שבמחלקה ובולע את מלאי כדורי הואליום שבבקבוק. אכן, לפעמים עדיף המוות על שיגעון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
157.
צודק שריד כרגיל הייתי אומר.
דני ב.,
השרון,
31/07/04 21:15
|
לכם הששים לתקוף את שריד אומר רק שהשנאה שלכם כלפיו גואה כי הוא צדק עד כה בכל אשר אמר. הבעייה שלכם הימין שאין לכם מושג כיצד מנהלים מדינה. אתם מדברים אל העם מסיתים אותם אבל כהרגלכם פרט להפצת שנאה ופירוד אתם לא מצליחים לעשות מאומה. ץשאלו את עובדי הרשויות המקומיות אנשי חברות הפיתוח והקשישים הם ידעו כיצד להגדיר אתכם. עתה כאשר האינתיפדה כבר עוברת לשנתה החמישית ובכל התקופה הזו לא הצלחתם להתגבר עליה למרות הצבא המפואר ולמרות שההתקוממות של העם הכבוש מצליפה בפרצופכם בכל פעם מחדש כמו חיתול רטוב פתאום הדרג המדיני אומר לדרג הצבאי ''שבור אתה את הראש כי אני על ההתקוממות לא הצלחתי להתגבר, למה הדבר דומה לזנב המקשקש בכלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עובדות?
יגאל,
רחובות,
31/07/04 23:57
|
למה אתה נותן לעובדות לבלבל אותך?
הרי כל מי שמבין בבטחון כולל בצד הפלשתיני מדבר על זה שהאינתיפדה נכשלה ולא הצליחה להשיג כלום חוץ מעוד סבל לפלשתינים וממש היתה בזבוז זמן. כל מה שאתה צריך לעשות זה לקרוא בעיתוני השמאל ולקרוא את ציטוטי הבכירים הפלשתינים ולראות שאני צודק. ולפי דיווחים שהריעו להם בתקשורת מסופר איך גברנו עליהם מבחינה צבאית שנה שעברה ניסו יותר מ 460 פיגועים והצליחו 16 בחצי השנה הראשונה השנה הצליחו רק 4!!! בתור שמאלני אני בטוח שאתה וכחן לא רע אבל למה אתה לא יודע לספור?? מבחינה מספרית אנחנו הורגים הרבה יותר מחבלים מאשר הם הורגים אזרחים!! וזה רק בגלל צה''ל והשב''כ! אם אתה יהודי בטח היית בסדר פסח פעם ושמעת על 4 הבנים (צדיק רשע תם ושאינו יודע לשאול) אם תחזור ותקרא רשום שם שהוא רשע כי הוא שאל ''מה העבודה הזאת לכם?'' וההסבר הוא שהוא הוציא את עצמו מן הכלל והבדיל את עצמו מן האחרים, עכשיו תחזור לתגובה שלך ותחשוב על זה שרשמת שם ''הבעייה שלכם'' ''הצלחתם'' ''שההתקוממות של העם הכבוש מצליפה בפרצופכם '' אתה חלק מהעם או לא? ואם לא אז מה אתה עושה פה? מויכוחים חוזרים עם השמאל אני מקבל כל פעם את אותה תחושה- אתם לא חלק מהעם כי אתם לא רוצים!! זו גם הסיבה שאתם מוכנים לוותר כל כך בקלות, אתם לא מפסידים מזה, דווקא אתם שהולכים כל הזמן לערבים יכולים ללמוד מהם כשקורה להם משהו אז כולם מתלכדים והולכים אחרי אותו רעיון, אתם לעומת זאת נראים ככאילו קיבלתם שיעורים פרטיים מהצרפתים בכניעה!
התגובה הזאת מנוסחת לפי התשובה בסדר פסח ''ואף אתה הקהה את שיניו ואמור לו בעבור זה עשה יקוק לי בצאתי ממצרים לי ולא לו אילו היה שם לא היה נגאל''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדון ינ שוף
יעל,
31/07/04 22:53
|
שלום אדון ינשוף יושב לו בשרון ולא מבין את משמעות במילה קאסם הבהרה.: זןהי לא תרופה זה לא כדור מגומי אין שם במקום העכור היושב על אדמה נפלאה אדם אחד איתו נ יתן להגיע להבנה של משמעות המילה טיל חומר נפץ היוצא לאויר ע''מ להרוג ולפצוע כמוהו כחגורת נפץ חדל אישים שכמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יעל חביבתי.
דני ב.,
השרון,
31/07/04 23:26
|
אני אולי ינשוף אבל ביננו לא זכור לי שהכרתי אותך מהיכן שהוא או אכלנו יחד באותו מסטינג. האם את מכירה אותי? האם לחמנו יחד במיתלה? במלחמת ששת הימים ההתשה יום כיפור, לבנון? כמה חיילים שרופים ראית בימי חייך? כמה פצועים סחבת על גבך? לפני שאת פותחת את פיך אני מזמין אותך לבדוק עם כמה רגליים נשארתי וכמה רסיסים אני סוחב בתוך גופי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשבתי ששמאלני לא ...
המורה לעברית,
31/07/04 22:41
|
|
 |
אופס תפסת אותי.
דני ב.,
השרון,
31/07/04 23:19
|
מה אעשה עכשיו ? בבקשה אל תלשין עלי כי אם מישהו ישמע שיש לי שגיאות כתיב ואין לי כשרון כתיבה הוא עוד עלול חס וחלילה לשייך אותי לימין האנאלפבית....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה תעשה עכשיו ?
המורה לעברית,
01/08/04 00:19
|
דבר ראשון, תפסיק לכתוב שטויות.
דבר שני, אתה באמת אנאלפבית, אבל אנאלפבית שמאלני (יש לא מעט כאלה גם בשמאל)
דבר שלישי, קדימה לעבודה, תתחיל ללמוד לכתוב בלי שגיאות (וגם בבקשה בלי שטויות)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YOU STILL DID NOT UNDERSTAND
WHERE THE SMALL,
31/07/04 22:19
|
PUT ISRAEL, WITH OSLO AGREEMENT AND BRINGING ARAFAT FROM TUNIS, AFTER SHARON PUT HIM THERE, AND GIVING THEM GUNS TO KILL ISRAELIES, WILL TAKE 20 YEARS TO REVIVE FROM THAT CAOUS.
AND I AM NOT COUNTING WHAT WILL HAPPEN WITH CHIZBALLA THAT 4 MOTHERS AND BARAK, PUT JUST AROUND THE CORNER WITH MISSLES READY TO LUNCH.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
156.
he knows the arabs
amevin,
31/07/04 21:09
|
|
 |
155.
SARID go to live in Shderot
DAGA,
LA/JERUSALEM,
31/07/04 21:08
|
WITH ONE HOPE, THAT A KASSAM WILL HIT YOUR HOUSE.
THEN YOU WILL BE ALLOWED TO GIVE A RESPONSE, OTHERWISE, JUST SHOOT UP.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
154.
כן, כן, יד חופשית לצבא
גיא,
31/07/04 21:04
|
האמת היא שהתגובות שלנו נגד ירי טילים הן מגוחכות. לא מפציצים מחרטות או בנין ריק בתגובה על ירי טילים על עיר, זה חארטה. צריך להפציץ את החרטים, לא את המחרטות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
153.
119 צודק אין להוסיף מילה
ל"ת
מאוכזב מהשמאל,
הקיצוני,
31/07/04 20:42
|
|
 |
152.
יוסי שריד משדר מצוקה
יוסי.שלי.ילד,
31/07/04 20:09
|
ככה זה כשיש לך 100% תמיכה בין הערבים וכמעט 0.00% תמיכה בין יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
כרגיל שריד צודק והרוב טועה
ערן,
רמת גן,
31/07/04 20:04
|
כל ההתלהמות פה למטה באה לחפות על זה שכבר שתי קדנציות יש ממשלת ימין שלא יודעת לטפל בטרור. עובדתית יש יותר הרוגים כאשר הימין בשלטון (ואני מדבר על הרוגים ישראלים לכל אותם גזענים עלובים). אז אולי, רק אולי, תנסו לחשוב (עם הראש) ותראו ששריד צודק וגם אמיץ ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151-151=0
א.ב.,
01/08/04 00:02
|
כאשר סוג שכמוך מלמד את הערבים, וגם עוזר להם אז מה הפלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל 151
אורן,
מרכז,
31/07/04 22:10
|
לא שאני מחזק מהליכוד והימין אבל-
ברק בלהיטותו הרבה לסגור הסכם עם ערפאת ובכשלונו לעשת כן הוא שגרם לאינתיפדה הנוכחית. הפלסטינים בעצמם אמרו שביקור שרון על הר הבית היה רק תירוץ.
אז תחשוב טוב על מה שאתה כותב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-151 ''החכם''
דן,
31/07/04 21:44
|
עובדתית השמאל הוא זה שהביא עלינו את אסון אוסלו ואחר''כ מצפה שנפתור את הבעייה בין רגע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עובדתית בתקופת צ'רצ'יל היו
ניסיתי לחשוב,
דרך הראש,
31/07/04 20:35
|
יותר הרוגים אנגליים מאשר בתקופתו של צ'מברלין !
אם כך לפי ההגיון שלך, צ'רצ'יל היה כושל מבחינה בטחונית וצ'מברלין גאון !
מה שמחזיר אותנו לפתגם שתמיד נכון : מה שטיפש אחד עושה גם עשרה חכמים יתקשו לתקן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-151 הראשונים שחתמו על שלום..
ישראל,
אשדוד,
31/07/04 20:32
|
הליכוד /הימין חתם על שלום .עובדה! והם יעשו זאת שוב . לדעתך שריד צודק ? אם כך גם אתה במיעוט ,כי העם לא בחר בדרכו של שריד ולא מתוך טיפשות או אי הבנה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לישראל אשדוד תיקון קטן.
דני ב.,
השרון,
31/07/04 21:08
|
לולא תמיכת ההגורפת של מפלגת העבודה לא היה נחתם הסכם השלום עם מצרים, להזכירך: שמיר התנגד או נמנע, שרון נמנע, גאולה כהן התנגדה ויש עוד רבים מהימין בזמנו שהתנגדו. נכון שמפלגת העבודה והשמאל לא מסוגלים להחזיר שטחים ולעשות שלום מהסיבה הפשוטה שכל צעד קטן של השמאל תהייה מלווה בהפגנות ענק של הליכוד והימין שיאשים שהשמאל יחזיר את ירושלים השמאל יחזיר את עזה הרי אתם מומחים בהפגנות כאלה, תשאלו את רבין ז''ל. אבל נחמתי הקטנה היא מי כמו הליכוד המפחיד את העם נגד השמאל הוא הראשון שמחזיר שטחים כי הליכוד והימין עושים זאת טוב יותר אבל מה לוקח להם זמן ואז המחיר גבוה יותר והתמורה קטנה יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
רוב הערבים באתר מתחזים ליהודים
דורון,
31/07/04 20:03
|
הרי לערבים יש עשרות אלפי מחשבים, הרי רבים מהם שולטים בעברית. הם מנסים לזרוע דמורליזציה באתרים בסגנון ''בואו נעזוב את הארץ'', ''יש להחזיר את כל השטחים'', חתום: ''משה'' או ''אבי'', כשבעצם זהו אחמד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלוהים, שתהיו בריאים
מוחמד,
01/08/04 00:01
|
|
 |
כמות הדם ששפכתם ,תמלא ים
ל"ת
שונא אותכם,
באשמתכם,
01/08/04 01:32
|
|
 |
צודק ,ובזמנו אף הבאתי הוכחות !
ל"ת
נימרוד,
ירושלים,
31/07/04 22:31
|
|
 |
לא חסרים גם יהודים כאלה
מרק,
31/07/04 21:09
|
קומוניסטים, אנרכיסטים נגד גדר, סרבנים, בצלם, שלום עכשיו, רוב סופרים ומשוררים, אנשי אקדמיה שתומכים בחרם ישראל , קשת מזרחית דמוקרטית, וענונו וכולה. יש ''יהודים'' שתומכים ברצח יהודים וחיסול מדינת ישראל - זאת עובדה והגיע זמן להבין את זה ולהתייחס להם בהתאם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
יוסי שריד טועה ומטעה
יגאל,
צפון,
31/07/04 19:54
|
יוסי שריד היקר
בבחירות העם העדיף את המצע של מפלגות אחרות והחליש את מר''ץ ברשותך המסקנה היא שהעם רוצה דרך אחרת משלך רצוי להפנים זאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
148.
יוסי היה שר החינוך....
ישראל,
אשדוד,
31/07/04 19:53
|
וגם כשהיה שר חינוך דאג מאד שהתרבות הערבית וסופריה ילמדו בבתי הספר שלנו מצידי זה בסדר, אך באותה מידה היה עליך לדאוג לכך שבבתי הספר של הערבים יפסיקו להטיף לשנאת ישראלים ויהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
הימין הדפוק משתולל כשאמת נשמעת
רודף שלום וצדק,
31/07/04 19:45
|
לפי התגובות, רובן נכתבות מאחת ההתנחלויות, שם יושב מקבל משכורת וכותב דיברי שיטנה נגד שוחרי השלום והצדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם שייך יאסין רדף שלום וצדק
ל"ת
בוריס,
התנחלות חיפה,
31/07/04 21:12
|
|
 |
הנה עוד אחד מששת אוהדי מרץ
המחלקה הסגורה,
31/07/04 20:41
|
|
 |
למאושפז במחלקה הסגורה
נקה 7,
01/08/04 01:20
|
לו אני במצבך, כבר מזמן הייתי פורץ את ארון התרופות שבמחלקה ובולע את מלאי כדורי הואליום שבבקבוק. אכן, לפעמים עדיף המוות על שיגעון, במיוחד כמו שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
יוסי שריד צודק בהחלט כרגיל
ל"ת
קרן,
31/07/04 19:38
|
|
 |
יוסי שריד לא צודק בהחלט כרגיל!
ל"ת
קרינה,
31/07/04 23:11
|
|
 |
145.
no military solution
dr no,
close 2 u,
31/07/04 19:37
|
|
 |
גם צ'מברלין חשב ככה.
ל"ת
צ'רצ'יל,
31/07/04 23:13
|
|
 |
144.
מופז, זמנך עבר
ל"ת
גברי,
31/07/04 19:37
|
|
 |
143.
כמו שהילדים אורים''זה לא קונץ''
עתידי,
ירושלים,
31/07/04 19:36
|
דברים יפים אומר יוסי שריד ותמיד, רק השאלה איך הוא היה פותר את הבעיה עם עם שהוא לא דני או נורווגי - אולי להגיד להם נו נו זה לא יפה? ואז פתרנו את כל הבעיות עם שכנינו. עתידי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
Beshom Medina Metokenet
alfa,
Canada,
31/07/04 19:28
|
ein mikre absordi kemo Mr Sarid ,shemesarev lehagen al bnei amo bechol haemtzaim haomdim lirshot hamedina,omaadif lehagen al OYEV ACHZAR ,OYEV BANEFESH shel amo omedinato.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
יוסי שריד
pluto3,
31/07/04 19:23
|
מר שריד-אינך מבין שדעתך לא חשובה ומעולם לא הייתה חשובה?? הייתה תקופה שהייתה יקיר התקשורת,והם מרוב פחד התיישרו ע''פ המסרים שלך-זוכר את הפרסומת לגבינה הצהובה?? כמה מחליא אתה יכול להיות. תתפטר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
כל ההתקפות המתלהמות על שריד
דני,
ב''ש,
31/07/04 19:22
|
לא יכסו את האמת: לשאול מופז אין תשובה לקאסמים. הפלשתינאים מקרקסים אותו והוא חסר אונים. וכמו בדרום לבנון - הלקח ילמד וייושם. אצלם, זאת אומרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
84-ערבי ישראלי-יצא המרצע מהשק
פיני,
אשקלון,
31/07/04 19:15
|
מאז ומתמיד אמרתי שאתם הסכנה הקיומית שלנו פה לאחר שקמה מדינת ישראל באיחור של אלפיים שנה. אתם הערבים הישראלים שלצורך העניין הינך נציגם והפה שלך מדבר ומדבר ומכיש בארסיות בכנסת ישראל , שבשם הדימוקרטיה מתגוללים עלינו. אתה הערבי הישראלי מחיפה ששם שוררים יחסים ''תקינים'' ו''שפויים'' בין בני שני העמים, אתה בבחינת נחש ארסי שנמצא במאורתו וממתין לשעת הכושר לזנק ולהכיש. הנה פרצופו האמיתי של הערבי הישראלי. יצא המרצע מהשק. אם כבר אתה משתמש בכלים הדימוקרטיים ובחופש ההבעה תקן לפחות את שגיאות הכתיב שלך שההסתוות שלך תהייה מושלמת.לא הייתי רוצה להיות בקרבתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
YA SARID.YOU BROUGHT ARAFAT
AND HIS GANGS,
31/07/04 19:14
|
FROM TUNIS.
WHERE SHARON PUT THEM.
YOU ALSO GAVE THEM GUNS TO KILL JEWS/ISRAELIES.
YOU STILL HAVE THE GUTS TO OPEN YOUR SMALL, CAOUS BRINGING, MOUTH????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
לא לשכוח: שריד ואלוני היו שרים
יוסי,
גושדן,
31/07/04 19:14
|
...בממשלה בזמן הטבח בכפר כנא. שני צדיקים מגלגלי עיניים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
שריד דואג לאחיו הפלסטינים !!!
ל"ת
א.ש,
ירושלים,
31/07/04 18:56
|
|
 |
135.
ליוסי ילד שלי מוצלח
kojac,
31/07/04 18:53
|
התגובה שלך לדברי מופז משדרת שטרם הבראתה.......
יוזאק שמור על עצמך !!!!!......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
ל-103 -המודאג מה יגידו הגויים
פיני,
אשקלון,
31/07/04 18:51
|
אותך ודומיך מעניין איך נשפט בעולם ה''הוגן'' ואיך יעריכו מעשינו ותגובותינו בבתי המשפח (שים לב: משפח ולא משפט). אז הם לא מעניינים אותי ולא צריכים להדאיג אותנו כלל וכלל .תמיד שפטו אותנו בחומרה ה''הוגנים'' האלה למינהם. אותנו מעניין שלא תפול שערה משערות ראשו של ילד קטן, עולל בשדרות ושלא יהרג זקן ההולך לתומו ברחוב שם. עדיף בוכים ומיללים שם מנהי אצלנו. אתה באיזור המרכז ודומיך מטיפים על הדם של אחרים. אתה ודאי יושב לך בסלון משקיף לים התיכון ומשחרר את קולמוסך נגד בני עמך. דם שם ולא אצלנו. נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
יוסי אתה מתמם
יעקב,
31/07/04 18:51
|
מי כמוך יודע שמר בוש ולהבדיל מנהיגי החיזבללה מחזיקים את מופז וחברו שרון חזק חזק במבושיהם. מדינה ריבונית של ממש היתה מביאה להרתעה אמיתית ולא נותנת למלחמת טרור להיות מלחמה דהלוקס לאויב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
רק עם שריד וביילין ננצח אותכם
ל"ת
מחמוד חמדן,
ג'ינין,
31/07/04 18:43
|
|
 |
לצערי אתה צודק ולצערי יש לנו
יואב,
ארה'ב,
31/07/04 20:13
|
יש לנו אנשים כמו שריד שברוב טיפשותם בסופו של דבר מזיקים לעם אותו הם מייצגים אבל מה לעשות לא כולם מושלמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
שריד לא שפוי
שלמה,
31/07/04 18:41
|
|
 |
130.
כנראה שנשארו גרורות סרטניות
ריאלי,
31/07/04 18:37
|
מוחך אכול שינאה ומשטמה וכנראה שהניתוח לא השיג את התוצאות המקוות. מאחר ואת הקאמבק שלך לא תוכל להרים על גבי פיגועי טרור (עליהם אחראי ידיד נפשך ואהוב ליבך עראפאק) מאחר והצבא דואג למנוע את רובם ככולם, כל שנותר לך הוא להיכנס בגורם המעכב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עברת את גבול הטעם הטוב,ורק..
אליצור,
31/07/04 19:37
|
שתדע ,אני מתנגד מאוד לסריד ודומיו ,אך אפשל למצוא ניסוחים טובים יותר ,ככה ,לא תעשה נפשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
Hodaat Mofaz
Zvi Glaser,
Scottsdale,
31/07/04 18:22
|
I'm not surprised; remember Sarid running around Ben Gurionns ''Boys'' nothing but delivering ''SocialisticMapai's'' papers . He will never be able to do anything but dream about revival of the dying B.G's regime and sit in his Kneset chair paid by citizens that are tired of him.B.G. had at least ''Beitzim'' you, Yosi are just a miserable little Bla Bla. If it wouldn't be for the hated by you ''right wing Capitalists, you would stay in line for bread like in the thanks god gone soviet regime. Zvi Glaser
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
מופז צודק-אדמה חרוכה שם.
פיני,
אשקלון,
31/07/04 18:20
|
עוד פעם מגלגלים שם הם עיניים בוכיות תניני מרץ וראשיהם. אצלנו נופלים קסאמים,זורעים הרס והורגים גם לפעמים ושם באיזור המרכז מטיפים הם המומרצים למינהם להתחשבות ועדינות. כן. אם תוצאת הפסקת ירי הקסאמים והתנכלויות מצידם הוא הרס והרג ואדמה חרוכה שם אז התוצאה מבורכת כי כאן לא נסבול. משוואה פשוטה. הערבים מבינים רק כח אבל יוסף ושות'' מגלגלי העיניים ומזילי דמעות התנין חיים בספירה אחרת. יבורכו דברי מופז וכה לחי לצבא.צאו לדרך ובצעו זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
יוסי אני איתך! וכל החברים שלי!
ל"ת
יהודי וציוני,
31/07/04 18:17
|
|
 |
126.
יוסף שב ושתוק
סתם 1,
31/07/04 18:15
|
מזמן לא שמענו אותך יוסי ילד שלי נחמד. חשבנו כי סוף סוף יוסי הבין את הפתגם - סייג לחכמה, שתיקה - אך מתברר כי הוא עשה אתנחתה לצרכי טיפול רפואי וכי הטיפול הצליח למזלו ואיחולי שיהיה בריא אך שטויותיו לא הושפעו מטיפולו וחבל. די יוסי, שב תרגע תנוח וראה בכשלונך הפוליטי כהוכחה לאפסות דעותיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
יד חכמה של מדינאים....
רותם,
ירושלים,
31/07/04 18:11
|
כבר ראינו את ''היד החכמה'' של מדינאי אוסלו, שוטי אוסלו, ופושעי אוסלו, שמשיא העצות המקצועי - יוסי שריד, נמנה עליהם... אולי כדאי לתת לו ולשכמותו לשחזר אסון אוסלו נוסף?... לאנשים כאילו מוטב לנקוט בשיטת - ''המשכיל בעת ההיא יידום'', לנוכח האסון שהביאו על מדינת ישראל ועם ישראל במגלומניית אוסלו החכמה שלהם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
תרגעו !!! יד חופשית זה לא ....
שמאל לוחם,
אלי סיני,
31/07/04 18:09
|
אומר שצה''ל הולך לירות בכל עובר אורח .
זה רק אישור כניסה למקומות שצריך להכנס בכדי לחסל את הנגע
לא יתכן שההתנתקות תתפס כבריחה במישור הצבאי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
-=הכשל הלוגי של שריד=-
דורון,
31/07/04 18:08
|
שריד מניח שבמילים ''יד חופשית'' מתכוון הרמטכ''ל ''ללא שום מגבלות''. זוהי הנחה אבסורדית, מכיוון שמר שריד יודע היטב שהצבא, כמו כל גוף אחר במדינה דמוקרטית, מוגבל ע''י החוק. לכן פירוש ''יד חופשית'' הוא ''בהתאם להבנת הצבא'', וכמובן שההחלטות חייבות להתאים לחוק הישראלי - שאינו מתיר הרג ללא אבחנה (ואגב, מותר להניח גם שרוב מפקדי צה''ל לא רוצים בהרג ללא אבחנה. גם הם אנשים, לא רק יוסי).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
Sarid is an Idiot
Eli,
Canada,
31/07/04 18:06
|
|
 |
121.
יד חופשית לצבא
-Son of Jacob,
TA,
31/07/04 18:03
|
Unlike Mr. Sarid, I believe that if Israel really wants to overcome the threat of the Arabs, the politician should let the IDF do what it should do. Simply put, let the military do what it can, so that we could rid ourselves from the threat of the Arabs, once and for all!!!.
Another idea that will help Israel overcome its problems is that the Knesset will pass a law - fobiding all ex-generals from ever becoming Prime Ministers!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
אני שמאלן אבל אתה טועה
חכם גמליאל,
31/07/04 18:02
|
|
 |
119.
יוסי מה פועלך בשילטון?
שמאל לוחם,
אלי סיני,
31/07/04 17:59
|
ישבת בממשלה לא מעט זמן מה עשית שם ? למה לא פתרת את הבעיות ? החרדים גרשו אותך ממשרד החינוך איפה כושר הביצוע שלך? הוא קיים?
איפה השלום שלך? אצלך '' שלום עכשיו '' זה תמיד ''שלום אחר כך'' במילים שלך לא ניושע
של נעליך ותפרוש אין לך שום כוח להשפיע במאום אתה וה ''יחד ''המצחיקה שלך.
מתי תפסיק לדאוג לפלסטינים ? יש להם מספיק דוברים כל ה CNN עומד לרשותם. וכן יש לתת יד חופשית לצבא כנגד מחבלים רוצחים. גם העם הפלסטיני נקעה נפשו מהם. ויש לשמור על ההתנתקות בכל צורה שהיא גם אם יפגעו חפים מפשע זה שווה את המחיר למען לא יפגעו יותר אחר כך כל ההסכמים שהבאת אתה וחבריך לא מחזיקים מים אז לפחות תשתוק ותן לאלו שיודעים ויכולים לפעול שלא כמוך שקט תעשיתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
למי שחושב שאוסלו היה רק ניסוי
יוסי,
גושדן,
31/07/04 17:51
|
כיום אין לי שום ספק שאוסלו נעשה בכוונת מכוון במטרה להכניס מחבלים חמושים לתוך הארץ הזו... השמאלנים מעריצים את התנועה הלאומנית-הפלסתינאית, זה גם מתחבר עם השינאה שלהם ליהדות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היחיד שחשב שאוסלו זה ניסוי
B.נון,
31/07/04 21:43
|
רבין התמים. הוא היה בובה על חוט של שני הנוכלים הקומבינטורים, יוסי ויוסי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
היתה בשלטון והמצב הורע
המזהיר,
31/07/04 17:46
|
מדינאות חכמה אצלך היה אוסלו ושוב היתם בשלטון והבאתם אינטפאדה לך לערפד מתוניס ותשתוק 70 שנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
לתת לצה''ל להרכיב קואלציה
ל"ת
רפובליקת בננות,
31/07/04 17:44
|
|
 |
115.
In a normal country, Sarid wil
ל"ת
go to jail,
31/07/04 17:41
|
|
 |
במדינה נורמלית? באיראן?
שמאל לוחם,
אלי סיני,
31/07/04 18:02
|
|
 |
כשאתה אומר נורמלית?
נץנץ,
31/07/04 17:53
|
|
 |
114.
שריד היקר
אילן,
31/07/04 17:38
|
הרסת לנו את המדינה. אבל להמשיך להרוס? בא ניצא מתוך נקודת הנחה שניסת לעזור להביא שלום. נאביח. הבאת לנו את אוסלו מאחורי הגב ללא משאל עם ללא בטיח. עשית אדריכלות על חשבון אלפי נירצחים ופצועים. הכלכלה הרוסה אין תיירות אין עבודה רק ממשיכים לחלק את המדינה והארופאים קולטים שאנחנו צולעים והם רוצים להפיל אותנו בפח סופית. הטרור התעצם והתגבר. הימין אמר כבר לפני 7 שנים שכן יהיו טילים השמאל אמר אתם פחדנים. לא צריך להיות צודק-תהיה חכם. ניכשלת והכשלת אותנו. עזוב אותנו במנוחה. אל תכשיל את הצבא ותן לנו לחיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
Yosale Stom Kvar Et Haloa
sam,
canada,
31/07/04 17:35
|
Other country would shut Yosi's mounth once and forever.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
יוסי מחלל ונחשי הימין רוקדים
שמאל לוחם,
אלי סיני,
31/07/04 17:35
|
רק יוסי פותח את הפה וכל הנחשים הארסיים מתחילים לרקוד
תחזרו למאורות שלכם
מה חשיבותו של יוסי שריד היום?
מה אתם ניזעקים לכל פיפס שלו ?
הוא חיסל את חצי מר''צ ויגמור את המלאכה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
אם זה מצחיק תגידו לי
בנצי-א,
31/07/04 17:33
|
כך היה במלחמת לבנון שריד והחבורה התנגדו להלחם נגד קטיושות בצפון הפטרון שלהם למצב היה אוסלו מה הקאפואיזם החדש מתכנן הלאה מבחינתו ליהודי אין זכות הגנה לרכבות הולכים בשקט מופתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
שריד מר נפש,אכול שנאה
צבי.ג.,
31/07/04 17:31
|
למר שריד לא כואב על ילדי שדרות אך מדאיג אותו מה יעשה ליורי קסאם לדרכו ''החכמה'' מדינאים(האם כוונה לעצמך?! הרי אתה מגוחך) יסדירו את העינין,אך מה בינתיים ירו על אזרחינו ואנו נגיד זיקוקים? אין גבול להתנבזות של שמאל הנאלח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
הכיבוש הוא תוצאה...
ישראל,
אשדוד,
31/07/04 17:27
|
לכל נסיונותיהם של שכנינו לחסלנו ,זה הביא עליהם את : הכבוש, המחסומים הסיקולים וכו'. לו היו משתמשים בתבונה ,בכספים שהיגיעו לידייהם כדי לפתור את בעיית מחנות הפליטים ולא לקבע אותם ולא היו משתמשים בכספים בצורה מושחתת,כדי לרכוש נשק ולנסות לחסל אותנו לא היו רואים לא גדר הפרדה לא חיסולים ולא הריסת בתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
דבר והיפוכו
הגיון,
31/07/04 17:24
|
|
 |
107.
זוהי הסיבה למה מרצ-יחד
בכלל לא מודאג,
31/07/04 17:12
|
|
 |
106.
ל 103 ציפי פירמו מחולון-לון-לו
אחמד שריד,
31/07/04 17:09
|
למה שלא תלכי לגור בשדרות ותצביעי ביילין ? נראה אותך....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
שנאה ורשע בכל המרץ
בת חן,
31/07/04 17:01
|
נבחרי מרץ -יפי הנפש ,פוצחים באמירותיהם החכמות בעיני עצמם .התגובות כאן מאופקות מאד.חכו חכו עוד תשמעו אותם במלא המרץ..הם חייבים להתגרות בעם ,כדי שנזכור שהם קיימים...תור מי מחר ? זהבה,לה !! ???צווחת במלא גרונה..יורה בעיניה..איזה רשע באנשים האלה..לעולם לא נסלח להם על מה שעוללו לעם הזה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
השפוי היחיד - שריד
ציפי,
חולון,
31/07/04 16:55
|
איך נהיינו אטומים ואווילים! מתי סוף סוף ילכו בדרך היחידה הנכונה - של שריד ויוסי ביילין. מקוה שבבחירות הבאות התוצאות תהיינה לכיוון ההגיון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
שריד צודק -ההנהגה מופקרת!!!
רמי,
31/07/04 16:54
|
אין מדינה דמוקרטית בעולם שההנהגה נותנת לצבא יד חופשית! שר הבטחון ירד מהפסים מרוב יאוש מהקסאמים ויגיע בסוף לבית הדין בהאג!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי לא! רק לא בית הדין בהאג!
ל"ת
דורון,
31/07/04 17:51
|
|
 |
הפקרות ובריחה מאחריות
מבקר תגובות,
31/07/04 17:20
|
מששלת שרון נוהגת בהפקרות ובשחיתות בכל התחומים. ההנחיה היא בריחה מאחריות ואי מילוי התפקיד המינסטריאלי. אני מתפלא שאנשים לא מגיבים בהזדמנות זו על השחיתות השלטונית. מנהיגים אותנו חבר גנבים ואגודת פושעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיב גם אתה לעניין
מבקר מבקרים,
ציריך,
31/07/04 22:28
|
אם אתה מכיר איזה גנב אז נא הגש תלונה. לא ייתכן שכל זב ומצורע ישתלח בממשלה בהשמצות כאלו. (ואני לא חסיד שלה) קצת דרך-ארץ. נכון שהפוליטיקאים תחמנים, מעגלי פינות וכו' אבל אם ידועות לך עובדות על פשעים אז פעל בנידון ובאחריות. אם לא אז הזהר בדבריך. לשיטתך, אפשר להתחיל עם פושעי אוסלו. כל הממשלות לאחר אוסלו עוסקות בתיקון הנזק שנגרם שם. גם שמעון פרס מנסה לתקן, עובדה שגם הוא רוצה להצטרף לממשלה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
SARID TET ORRER
HOMELESS,
USA,
31/07/04 16:51
|
Israel always been an ANARCHI for most and a DEMOCRACY for few. This is the system that the great labor pary founded Please do not classify it with other democracies You are not even close
הגב לתגובה זו
|
|
 |
HOMLESS, TET (TIT?) GARED
המחלקה הסגורה,
31/07/04 17:09
|
כשהפרעושים בפארק תוקפים אותך, תתגרד, אל תכתוב! אתה יודע מה, אל תתגרד, שפוך עליהם את הוודקה שאתה שותה בכמויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
GET REAL
HOMELESS,
USA,
31/07/04 17:37
|
KARTZYOT IS ALL OVER THE PLACE MA KOL KAKH MATZIK LAKHA if you anint happy with other oppinion,,you got a big problem if you have other rational solution to the BOTZ you and alike putting the entire Israeli society in Then spell it out if you dont you dont yeshu ah lo tavo mimkha
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועוד תוספת קטנה...
המחלקה הסגורה,
31/07/04 19:39
|
כן, יש לנו פתרון פשוט לבעיה. יורים עלינו טילים תוצרת בית? אנחנו מחזירים אש למקורות הירי. ולא בקפצונים ולא על כאילו מחרטות, אלא במיטב הטילים המעוצבים שקנינו בכסף רב ולמטרה. פגענו באזרחים, אז פגענו! ז ב ש '' ם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הומלס, אתה תוצר של דיקטטורה
המחלקה הסגורה,
31/07/04 19:31
|
אתה זה עם הבעיה. שמאלני (כריסטו-כסיל? התגובה הנלהבת מסרט העופות של מל גיבסון זכורה לנו היטב) שירד מהארץ, הדורש לעצמו את הזכות להביע את דעתו על כל דבר ועניין אבל יוצא מכליו כאשר ימניים עונים לו. מה זה אם לא דיקטטורה? עצתנו, במקום לשכב על עיתונים, קרא אותם אולי יש סיכוי שמשהו מחופש הדעה בארצך החדשה יחלחל למוחך המוגבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to first class
HOMELESS,
USA,
31/07/04 22:27
|
ONE SECULAR STATE TO TWO PEOPLE and you and alike will live in shalom there ever after this is the only way out of where Israel is today and back to the Israeli/Palestinians work of wonder remember the work of wonder the one Israel took credit for for years and deprived it from the Palestinians not long ago I dont know if you old enough to remember but prior to fourty eight there were no refugee camps. Those refugee were deprived of the work of wonder not by choice but byforce read the recent history of Israeli atrausities, depopulation of Palestinians cities --HAPINOUY shel Lod va Ramla just to mantion few inflicting ethnic cleansing,,war crimes etc etc Policy makers in Israel need to change this kind of deprevetion dont forget to appologize for a start
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
עם ישראל יפה נפש
haim 28,
pittsburgh,
31/07/04 16:49
|
מטומטמים עד מתי תשבו ותסבלו? אני לא אומר לרדת מהארץ אבל אתם צריכים לעשות משהו עם כל ההתקפות האלה צאו לרחובות כל יום כל יום תעשו בלאגן עד שצה''ל יחסל את כל המחרטות לפני שהם שולחים את הטילים לא אחרי מה זה כל יום יש טילים על שדרות איפה נשמע דבר כזה? יש לשלוח טילים חזרה ולא משנה איפה הם נופלים תפסיקו להיות קורבנות שלום !!!!!!!!! שהם יהיו קורבנות השלום לא נמאס לכם להיות יפי נפש ????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
שריד צודק
אלכס,
31/07/04 16:42
|
|
 |
99.
יוסי,ילד שלי פלצן
ל"ת
ישראל,
31/07/04 16:40
|
|
 |
תגובתך היא ענינת וברמה גבוהה.
ל"ת
מבקר תגובות,
31/07/04 17:26
|
|
 |
98.
אין נפגעי חרדה בזייתון?
דוד,
באר שבע,
31/07/04 16:38
|
כנראה שהעם הפלסטיני חזק יותר נפשית. אין לנו סיכוי נגדם. דוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
יוסלה, אתה מלא שטויות כרמון
ל"ת
פאטימה בת הדוד,
31/07/04 16:35
|
|
 |
תגובתך ענינית וברמה גבוהה
מבקר תגובות,
31/07/04 17:28
|
|
 |
96.
והודעת שריד משדרת טימטום
ל"ת
אוסקר,
31/07/04 16:34
|
|
 |
95.
שריד צודק ב 100%- מופז ושרון
ל"ת
מסוכנים לישראל,
31/07/04 16:32
|
|
 |
94.
טוב שיורים קסמים
דניאל,
כאן שם בארץ,
31/07/04 16:28
|
אחרת איך היינו יודעים שיוסי שריד עוד בכלל פעיל בפוליטיקה. יחד או לחוד - כלום לא השתנה כל כך צפוי - עד כדי פתטיות. הגיע הזמן לפרוש ולכתוב ספר: ''אני, אני אני''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחחח
תכלס,
31/07/04 16:46
|
מעניין מה הוא עושה כל היום..? בטח מכין הודעות מוכנות מראש כגון אלה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
מדינה מתוקנת
משה, עורך-דין,
31/07/04 16:27
|
אומנם בריטניה וארצות הברית אינן די מתוקנות, כמו שיוסי שריד היה רוצה לראות, אך ראינו מה הן עשו כאשר האויב הנאצי שיגר פצצות ומפציצים להפציץ את עריהן. במשך כחמש שנים כתשו מטוסי בריטניה וארה''ב, יום-יום ולילה-לילה, את ערי גרמניה והחריבו אותן עד היסוד. בתוך כך נהרגו מאות אלפי אזרחים גרמנים ''חפים מפשע'' - כלומר האוכלוסיה שממנה יצאו מפציצי האויב ובה מצאו את האהדה - ומיליונים נותרו נכים וחסרי קורת-גג. לא רק יד חופשית היה שאול מופז העלוב צריך לתת לצבא, אלא פקודה לעשות הכל, הכל, למניעת נפילתם של טילי קסאם בתחומי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובימים אילו
NY,
31/07/04 16:57
|
אני מסכים עם תגובתך, אולם לא צריך ללכת כל כך רחוק, מה קרה העיראק במלחמת המפרץ הראשונה? כתשו את העיראקים עד דק. מה קרה באפגניסטן! הנחיתו פצצות של אלפי טונות. כך שיוסי אל תיהיה צדיק, מדינות נהורות מגינות על האזרחים שלהם בכל מחיר, ולמדינות נהורות אין אויבים מבית בזמן מלחמה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
אף מדינה מתוקנת לא הייתה נותנת
ל"ת
ליוסי שריד,
להרוס אותה,
31/07/04 16:23
|
|
 |
91.
שריד
ב.ב.,
31/07/04 16:18
|
יוסי אתה גר בשדרות? תנסה לחיות שם ואז תעביר בקורת על מופז. כרגע ניתן לצרף אותך לאורי אבנרי ועוד עוכרי ישראל שכמותכם. פעם אחת לשם שינוי תעודדו את עמכם ולא את השונאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
שריד לראשות הממשלה הפלשתינאית
פלשתינאי,
31/07/04 16:17
|
למה כל פעם מתפטר ראש הממשלה הפלשתינאי, בגלל שהוא לא מספיק נלחם בישראל. כדאי לבחור את שריד לראשות הממשלה הפלשתינאית. הוא מייצג אותנו יותר טוב מכולם. ביילין מוזמן להיות שר הביטחון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עכשיו בטוח לא יהיה עם מי לדבר
ל"ת
חח,
31/07/04 16:47
|
|
 |
89.
יוסי כנראה שכח,הנסיונות לחסל..
ישראל,
אשדוד,
31/07/04 16:14
|
אותנו לא התחילו לאחר הכיבוש ,כאשר המנדט יצא וחילק את ישראל בינינו לבין הערבים הם לא הסתפקו בחלקם וניסו לקחת מאיתנו את מדינתנו הקטנה היחידה והאהובה!!! היחידה שיש לנו. ומאז הם לא מפסיקים לנסות ולחסלנו , ככל שהימים חולפים שכננו הערבים רק מפסידים יותר ויותר בזה שאינם מחליטים החלטה אסטרטגית להפסיק להלחם בנו כי לא תוכלו לנו . וטוב עושה צ.ה.ל בהנחיתו של שר הבטחון , יישר כוחכם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
יוסלה נתת לעראפת נשק חם חופשי
מוחמד בו דודך,
31/07/04 16:11
|
|
 |
87.
שריד תשקיע אנרגיה בתחום אחר
ל"ת
ישראלי,
31/07/04 16:09
|
|
 |
86.
ולעראפת נתת אוסלו ונשק חופשי
בצלאל,
31/07/04 16:06
|
שריד אתה לא צדיק הסכמת לתת לעראפת נשק חם בלי הגבלה עכשיו אתה מעז לפצות פה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
זה משדר מצוקה של מערכת הבטחון
ל"ת
פסיכילוג,
31/07/04 16:04
|
|
 |
84.
האיסלם ינצח ובגדול !!!!
מוסא,
חיפה,
31/07/04 15:52
|
אנחכנו המוסלמים ננצך אותכם היהודים, ולא משנה כמה טנקים יהיו לכם או כמא מטוסים. נרדוף אחריכם לכל מקום בו שדדתם את מדינתינו האהודה. לא נקנע לעולם ונביס אותכם באמצעים שיש לנו. האיסלם יביס אותכם כי לנו האמונה בזכות שלנו על המדינה הזאת מהים לים. לכם יש ברירה לנסוע לאמריקה או לאירופה הרי אתם מתים על זה, אז סעו לשם ותסתלקו לנו מהמדינה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ONLY IN YOUR DREAM YA MUSA!!1
jim,
jerusalem,
01/08/04 00:06
|
u already tried it in:1948,1956,1967,1974 and you always lost case you are MUSLIMS are bunch of STUPID people who like war and blood but put samething in your brain that you do'nt have :THE MUSLIMS WILL NEVER BIT THE JEWS thats the way it is and thats how it will stay for ever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1so go back to one of your arab countryes and live us alone!!!!1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלפי שנים לא יכלו לנו היהודים
יהודי ישראלי,
31/07/04 19:49
|
בכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו והקדוש ברוך הוא מצילנו מידם אתה יודע שזאת הארץ שהיבטיח לנו זאת הבטחה לא של בן אדם אלא של בורא עולם ישתבח שמו לעד אלפי אנשים חזו במעמד הר סיני ויודעים שהתורה ניתנה לעם היהודי ותורתינו תורת אמת הדת שלכם מבטיחה 72 בתולות לשאידים זו דת רצינית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YOU ARE RIGHT, YOU WON.WITH
BAGATZ AND SMAL,
31/07/04 19:41
|
SO, I KNEW NO CHANCE AGAINST THESE TWO.
WHY WASTE MY LIFE ARGUING WITH THE SMALL AND BAGATZ.
I LEFT YOU ISRAEL AND CAME TO HERE.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא להולנד
ג'חלה,
הולנד,
31/07/04 19:06
|
בוא להולנד ותראה כמה ערבים יש פה אי אפשר לעבור ברחוב מרוב ערבים, כבשו את כל אירופה. בואו אתם לאירופה ותשאירו לנו מדינה נקייה ביותר....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you can if
zg,
31/07/04 17:38
|
|
 |
תגובה ל- 84 ,האסלם ...
ישראל,
אשדוד,
31/07/04 16:53
|
בנתיים האיסלם מנצח רק את עצמו , ראה את הקדמה וההתפתחות שלנו מאז הקמת ישראל כמדינה שוחרת שלום. והשווה אותה ''להתפתחות'' יותר נכון הדריכה במקום בה מתבוסס האיסלם בגלל חרחורי ריב ומלחמה. לולא הייתם מנסים לחסלנו, אלא להנות מפרי הפיתוח הטכנולוגי, הרפואי ,החקלאי ,המדעי, ממנו נהנות שאר המדינות בעולם ולחיות אתנו ועם שאר מדינות העולם בשלום ובדו- קיום הייתם פותרים את בעיות הכלכלה שלכם ומתקדמים יחד עם העולם הנאור. ולא הייתם מגיעים למצב בו אתם נמצאים היום, כשכל העולם מתעב אותכם ומתחיל להבין את הצרות שאתם גורמים , לא יקח הזמן וכל העולם ייצא נגדיכם . תשנו את דרך המחשבה שלכם, עדיף מאשר לנסות לחסל ,להצטרף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהים לים?
ל"ת
אפשר הסבר?,
31/07/04 16:50
|
|
 |
זה לא מוסא האמיתי.
המחלקה הסגורה,
31/07/04 16:38
|
לאמיתי לא היו שגיאות כתיב! לפחות לא בכמויות כאלה. נוח בשבע שגיאות שוכב פה מעולף על השטיח. מה עשית לו, יא מתחזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דברי הערבי _אמת !!
בת חן,
31/07/04 17:12
|
זה אמיתי ,אמיתי !! מתי תקלטו ?כל יפי הנפש תכניסו את דבריו לראשכם ה....כך היה בגיטו..כך היה במחנות ההשמדה..יהודים לא האמינו שיש רשע כזה. חביבי , זו ארצנו !!ארץ ציון וירושלים...ולא יעזור לכם !!נגן עליה ושיוסי וזהבה וכל השאר במרץ יקפצו.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את חדשה פה, בת-חן?
המחלקה הסגורה,
31/07/04 17:43
|
למה שלא תסתובבי פה ברחובות ותכירי קצת את השכונה לפני שאת מאשימה אותנו בשמאלנות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה, כבר עסור לאיתחזוט בארצנו?
ל"ת
מוסא האמיתי,
31/07/04 16:53
|
|
 |
אני מתפלא
שמחה,
31/07/04 22:47
|
למה העתון מעריב מדפיס ; א.נבול פה ב.גובות עם שגיאות כתב מצחיקות שבחלקם ביודעין וחלקם בלא יודעין . זה הופך את בל המשחק עם התגובות,לקברט! ולר ראוי לקריאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
שריד שלא רואה אלא רק חסרונות
פיני הגדול,
רחוק מהקסאמי,
31/07/04 15:50
|
יוסי נו בחייך כמה אפשר להעלות את לחץ הדם של תושבי ישראל היהודים עם ההתחסדות שלך לא נשבר לך להיות יפה נפש עוור באיזו מדינה ''מתוקנת'' מפגיזים יום יום את הערים שלה ? אם אנחנו רוצים להיות מדינה הראויה לקיום צריך על כל קאסם הנורה על שדרות להגיב בירי סוללות תותחים על הערים שבצד השני ועם כל קאסם נוסף להכפיל את התגובה ! אבל אתה עם תפיסת הגיטו מוכן להרג יהודים רק שלא יגידו עלינו דברים רעים תפסיק כבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
הצעה לשריד את אלוני
אוד,
31/07/04 15:48
|
מדוע שלא תקימו מפלגת שמאל חדשה שתשים במוצהר את העניין הפלסטיני בראש סדר יומה? לא מעטים בקרב היהודים יתנו לכם יד. שני מנדטים מובטחים גם אחרי העלאת אחוז החסימה.
אמת, בזמנו לא שררה בין שניכם אהבת חינם, אבל המטרה הרי מקדשת את כל האמצעים. ומה מטרה חשובה יותר לשניכם מהצלת הקמים עלינו להשמידנו? מדוע לא תעברו להתגורר בבית-חנון (לא חלילה בשדרות) כדי להוכיח את רצינות כוונותיכם? בדיבורים שניכם טובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עשינו עסק! מה הבטחונות שניבחר?
ל"ת
שריד את אלוני,
31/07/04 16:25
|
|
 |
שריד יבחר, ויעיף את שולה
ל"ת
ההסטוריה חוזרת,
31/07/04 17:12
|
|
 |
81.
כל הכבוד יוסי לפחות אתה
בארי,
ישראל,
31/07/04 15:44
|
|
 |
תשובה הולמת
אילן,
31/07/04 17:22
|
זוג נוסע באוטו. האשה אומרת, שמעתי שיש איזה משוגע נוסע נגד כוון התנועה. עונה הבעל: משוגע אחד? תראי כמה משוגעים נוסעים מולי עכשיו... מסקנה, תקרא את תגובתך ותשווה אותה למאה התגובות מסביב ותבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, כולם טועים ושריד צודק
מסרב להתקרנף,
31/07/04 18:10
|
כשכולנו מתקרנפים ונוסעים נגד כוון ההגיון והצדק, בודאי שיוסי שריד סופג את העלבונות והופך לשעיר לעזאזל. כן, בהחלט יתכן שרוב הציבור טועה ומובל באף על ידי ממשלה נוראה. גם לגרמנים זה קרה, אך הם לא התעוררו בזמן. מדוע עלינו לחוות הכל מחדש במקום שנפיק לקח מנסיונם של האחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
שריד אפס בטחוני - מה הוא קופץ
ינון,
שרון,
31/07/04 15:42
|
שריד הוא איש כשלוני שכל כשרונו בלשונו המושחזת ובאובססיביות שלו לפגוע באישים פוליטיים. הוא איש ביצוע עלוב ואת ''מוסריותו הנעלה'' כבר ראינו בקרבות שלו עם יריביו מבית כדדי צוקר ושולמית אלוני. תפרוש כבר מהפוליטיקה וירווח לנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
יתכן ששריד צודק!
שריד לשלטון!,
ישראל הקטנה,
31/07/04 15:39
|
טלפון אחד של ראש ממשלת ישראל , מר יוסף שריד,לגורמים המתאימים בפלסטין , עם הבטחה מפורשת שעבור כל יום ללא קסאמים על שדרות יתוגמלו ''חללי אל-אקצה'' כראוי ... ( למשל: רשיון ליבוא מסוקי-קרב: מיליון דולר ליום, במזומן: חיסול יריביהם ברשות הפלסטינית: פינוי מיידי של כל התנחלויות). טלפון כזה מיוסי יהיה יעיל יותר מעשר תקיפות על ''מחרטות'' (שלא היו ולא נבראו...), או מששה ''סיכולים ממוקדים'' של צה''ל. אני ערב לכך שהקסאמים ייפסקו לשבוע ימים לפחות, בתנאי שכל ההבטחות יבוצעו הלכה למעשה. אז תנו צ'אנס ליוסי שריד, רק דרכו תציל את ישראל מידי עצמה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
יד חופשית
יצחק פרידמן,
מושב שפיר,
31/07/04 15:34
|
לא הבנתי מה זה ''יד חופשית''? האם הכוונה שעד עכשיו לא היתה יד חופשית לפעול כשהיה ירי ''קסאמים''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
שריד: מדינאי זוטר בדמוקרטיה
שימי,
מרכז,
31/07/04 15:27
|
בשום מדינה מתוקנת בעולם לא היה דרג מדיני זוטר במעמדו של שריד מעז לפרסם תגובה מתנגדת להנחייה כזאת שניתנה על ידי הדרג הממונה, קרי, שר הביטחון. משפט זה נכון במיוחד בתקופה של מלחמה מתמדת נגד אזרחיה של אותה המדינה, מלחמה המתבצעת על ידי טרוריסטים בחסותה של אוכלוסיה פלסטינית אומללה שלא מעיזה להתנגד למי שכביכול מגינים עליה וזאת מהחשש שבניה ירצחו על ידי ה''מגינים ולוחמי החופש'' ששריד כל כך אוהב (ראו מה שקרה רק לפני כשבוע ברצועה כאשר משפחה התנגדה לשיגור קסאמים מחצר ביתה...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
שריד כבר לא אקטואלי כשלון .
חזי,
31/07/04 15:20
|
נמאס מהאיש ''הצדיק'' הזה יש לו פגם במוח הוא חי על זמן שאול ומדבר שטויות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
The next tragedy
Bomber Harris,
31/07/04 15:14
|
All over the Arab world they are watching. They register the fact that we do not have an answer. They see that Mofaz is desprate. They'll use this wepon on other fronts.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
שריד הצבוע, מופז הפאתטי, בוגי
אמיר בן חונטה,
תל אביב,
31/07/04 15:11
|
כאילו צה''ל לא הוריד את הכפפות. אבל נגד צה''ל הוא לא יגיד מלה. אז מה? קופץ על הפאתטי הזה, מופז. הנה הסיבות לשקיעת מרצ. מפלגת העבר. חלאס. לכו לבית החלמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
המביא את אסון אוסלו יותר חכם?
ל"ת
שריד זה אוסלו,
31/07/04 15:11
|
|
 |
72.
Maybe
Eitan,
31/07/04 15:07
|
Maybe he is right if we talk about England, or France, or Canada but this is Israel and we are surrounded by Arabs who have one aim- destroy us. SO- let the IDF do what it does best! The Kassams have to stop!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
ומה ההצעה האלטרנטיבית ?
ישי,
31/07/04 15:01
|
לנבוח זה קל. אנשי קריית שמונה טעמו את הפתרונות של יוסי שריד (וגם הוא בתקופה מחייו). ללא הרתעה אין עצירה של הירי. מה זה משנה מה נובחים באמצעי התקשורת. מה שמשנה זה ההוראות בפועל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצעה אלטרנטיבית
שונא משמיצים,
31/07/04 15:25
|
שריד מיטיב להתבטא מרוב הפוליטיקאים שלנו, ודבריו הם הדבר הכי רחוק מנביחות שאני מכיר בפוליטיקה הצעקנית שלנו. מעניין היכן אתה חי בשנים האחרונות, וכי לא שמעת על השקט שהשתרר בחזית הצפון מאז יציאת צהל מדרום לבנון. עד כדי כך שקט שם שתושבי קרית שמונה שכבר אינו ישוב מועדף מתקנאים בתושבי שדרות. הפתרון אחד יציאה מהשטחים, כדי שלא תשאר לפלשתינים עילה לפגע, וכשיתקפו שוב נוכל להלחם בהם כמו שתמיד ידענו, אך כל עוד אנו כובשים ידינו כבולות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זכרונך קצר
YZ,
31/07/04 19:38
|
לפני 67' לא הינו ''כובשים'' בעזה ובגדה. הפליסטינאים לא רצחו ולא ביצוע פעולות טרור נגד ''הכובשים'' הירדנים בגדה המערבית או נגד ''הכובשים'' המצרים בעזה (שטחים אלו לא היו בריבונות ירדן ומצרים). הטרוריסטים הפלסינאים רצחו בנו ואין לי כל כוונה להזכיר כאן את פעולות הטרור בישראל ובישראלים לפני 67'. כדאי שתפנים - הם לא רוצחים אותנו בגלל שאנו ''כובשים'' בשטחים שתפסנו במלחמת 67'. גם לא בגלל ''השטחים'' שאחרי 48'. הם רוצחים בנו מסיבה אחת ויחידה - בגלל שאנחנו כאן ללא כך קשר לגודל השטח שבשליטתנו. שלום עם הפלסטינאים אפשרי ויהיה רק אחרי שהם יפנימו שאנו כאן לנצח. באיזה שטח אפשר יהיה לסכם בשיחות השלום. זה לא יקרה כל עוד ערפאת נושם וכל עוד אירגוני טרור פלסטינאים קיימים. חיסולם של ערפאת ואירגוני הטרור יכול להעשות אל ורק על-ידם (בחיסול אירגוני הטרור אנו יכולים לעזור ועשים הרבה בכיוון).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואללה?
יוסי,
גושדן,
31/07/04 17:43
|
אולי תזכיר לי בבקשה מי הפוליטיקאי שהבטיח שעראפת יישאר ראש העיר של עזה אם הוא ימשיך להשתמש בטרור?! רמז הביוגרפיה שלו קרויה ''הנחש''... כמו כל ההבטחות של השמאל גם הדיבורים על ''עזה שתבער אחרי שנצא'' הם שקר, אפילו אתם יודעים את זה, אבל למה לא להמשיך לשקר כמו שעשיתם באוסלו אם יש תמיד תמימים שאוכלים את הלוקשים שלכם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
ממתי המדינאים חכמים ??
יואל,
רעננה,
31/07/04 14:58
|
שריד טוען שאת סילוק הקסאמים יש להפקיד בידי ''מדינאים חכמים'' . אוסלו הופקד בידי מדינאים חכמים ואת התוצאות אנחנו משלמים בדם ובדמים כל יום מאז אותו הסכם ארור. היו כמה גנרלים טפשים שטענו שטובה לא תצא מההסכם אבל המדינאים החכמים השתיקו אותם - היה צריך לקבל פרס נובל .. אם שריד הוא מדינאי הרי הוא דוגמה חיה מדוע אין להפקיד בידיו מאומה . שימשיך לקשקש - בכך הוא מצטיין - ויתן למי שמבין בכך לחסל את המחבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
שריד?
דני,
31/07/04 14:54
|
מר שריד הניכבד ,עשה טובה לעם ישראל ולעצמך במיוחד !!! אנא ממך רד מהבמה ,העלם לפרק זמן אתה פשוט פולט שטויות ללא כל מחשבה זו כבר לא בעיה של חופש הביטוי ,,,,זה כבר טימטום של רק ביטוי ללא שריד שלכלי מחשבה !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
Sarid
Natan,
USA,
31/07/04 14:52
|
I just can't imagine what is going through the mind of Sarid. As a Knesset member, he seems to be a representative of the Palestinians. He is not calling for the Palestinians to reign on the terrorist organization yet, he is questioning the right of Israel to defend it's citizens. Mr. Sarid, in any other country those Qassam missile would have been long gone and so would you.. To ask Israel to fight back with one hand tied behind it's back is not only irresponsible , it is criminal...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Very brave Natan serve in Gaza
בארי,
North Israel,
31/07/04 15:40
|
and then you can talk. When you tell your army to do what is necessary and never mind the cost you really are at loss. Our government has lost its way and will only lead us into more bloodshed and death.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are at a bigger loss
Natan,
USA,
31/07/04 23:50
|
You are at a much bigger loss if you don't fight back.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
כשאוסלואיד מדבר על הפקרות..
ל"ת
k_nemo,
Beer Sheva,
31/07/04 14:47
|
|
 |
66.
...אמר יוסי שהביא לפה את הטרור
ארז,
31/07/04 14:45
|
איך הוא לא מתבייש ????????????? ???????????????????????????????????????????????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
ליוסי שריד.
נסים גבאי,
נתניה,
31/07/04 14:44
|
א.נ, כן, אתה אדון נכבד. אבל, אתה גם כן יהודי, פוליטיקאי, נבחר ציבור, מחוקק, ומפקח על הרשות המבצעת, נכון? אם כך, אמור לי משהו: כאשר מדינת ישראל נלחמת על קיומה כבר 56 שנים, ונכון - היו טעויות בהבנת הצד השני - אבל אותו אוייב לא בחל בינתיים מלהרוג בילדינו, נשינו, אזרחינו וחיילינו - בדיוק כמו במשחטה... אז מכאן שאלתי אליך: נניח במקרה הצר שלפנינו, מקרה הקאסאמים. אם חו''ח היה נופל קאסאם כזה שאינך רוצה כי צה''ל יקבל יד חופשית מוחלטת למגרו, היה מתרסק על ילדיך חו''ח והורג אותם, מתרסק לאשתך חו''ח על הראש והורג אותה, מתרסק על כמה חברי כנסת חו''ח והורג אותם... האם גם אז היית מבקש רחמים על ''אזרחים תמימים'' שאולי עלולים לההרג בהיותם קרובים, קרובים מידיי, לאותם נבלות משגרי אותם קאסאמים?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
ניצחון סופי של הצבא על המדינה
נדב טל,
פרדס חנה,
31/07/04 14:40
|
אפשר לסכם סופית = מדינת ישראל נכבשה על ידי הצבא, והיא איננה עוד שולטת בגורלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-64
יוני,
31/07/04 16:07
|
דבריך יכולים להיות מובנים לכאן ולכאן, לכן נמק והסבר (בקיצור האפשרי)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה: כל מילה בסלע
ל"ת
אזרח,
31/07/04 15:58
|
|
 |
עוד הדיוט.
המוכיח בשער,
כפ''ס,
31/07/04 17:22
|
הדמוקרטיה שלנו הביאה לנו את אוסלו על חודו של מיצובישי... אז היא לא כליל השלמות (גם דמוקרטיות אחרות לא). יוסי איבד את הרגישות מאז התרגיל המסריח ועדיין אף אחד לא נתן על השוחד הפוליטי הזה את הדין. (מי היה בפרקליטות אז ?) זוכרים מה אמרו הפוליטיקאי חכמי אוסלו, בין היתר ? ''אם יהיה צורך אז ניכנס בהם''. הם שאמרו ולא אנשי הצבא. אנשי צבא מבינים היטב את המשמעות ומשתדלים למנוע את הצורך מראש. יוסי, שהתחיל את דרכו הפוליטית כ''פודל'' של אישיות בכירה, לא יכול להפסיק לנבוח על השיירה. האנגלים כינו טיפוס אחד משלהם בשם ''לורד האו, האו...''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
ח''כ יוסף שריד (תשובה לכתבה)
עוזרי גבריאל,
וייטנאם,
31/07/04 14:39
|
כל פעם אני תמהה מחדש, כל כתבה וכל מאמר, איך אדם נאור ומשכיל כמוך אינו מבחין בין טוב לרע ולאט לאט מסתמן גם שכושר האבחנה בין טוב לרע מתפוגג והולך מבינתך. חבל חבל כי אתה יוצר לעצמך דמות של עוכר ישראל, מעולם לא שמעתי מילה מפיך בגנות פעולות האיבה של אהובך הפלשתינים. כל שהם עושים כשר ונכון הוא בעיינך. עד אנא אנו באים? אני מבין את החכ''ים הערבים בכנסת, לא שאני אוהב את מה שהם אומרים ומייצגים, אך להבדיל ואולי לא(הם ערבים) ומניעיהם מובנים. מה הם מניעיך ח''כ יוסף שריד? ואולי צריך להזכירך כי אתה יהודי שחי עדיין כאן במדינת ישראל. מה אתה רוצה בדיוק ממופז? מה רע יש בהוראתו לצבא לפעול למניעת שיגור הטילים, הרקטות, והפצמר''ים, לעבר ישובים שלנו. ומי אם לא צה''ל אמור לטפל בסוגייה זו? אתה צריך לקבל מספר שיעורים מח''כ רן כהן, שעם היותו שמאלני עדיין לא שכח שהוא יהודי ואיש צבא (מי''ל) למופת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
יוסיניו חכם המלל...
אלי,
כפ''ס,
31/07/04 14:29
|
שוב הוא נתפס למילים. נשקו של הדמגוג. במלחמה כמו במלחמה... אף מדינה בעולם גם לא היתה מחכה להגיע למצב הזה בו עושים את מה שצריך לעשות בלי כלבים הנובחים על השיירה מתוך השיירה... אוייבינו שואבים עידוד רב ממשתפ''ים מדעת ושלא מדעת. צה''ל זה צבא ולא משטרה. למפקדים בשטח יש את הראייה הראויה והמצפון לפחות כמו לפוליטיקאים מתחסדים העושים הון פוליטי מהסכסוך. היכבד ושב בביתך ואל תמנה את עצמך לנושא דגל המצפון הציבורי. ראינו אותך גם בקוצר ידך... גם אתה היית בזמנו שותף להחלטה להטיל על צה''ל טיפול בתושבים מתוך ההנחה שמפקדי צה''ל אנשי מצפון המה. הפוליטיקאים מתמזמזים כבר הרבה זמן ולא מגיעים לכלום. אולי מכה אנושה לטרור, ללא היסוס והתחסדות, תביא לרגיעה יחסית וגם לרווחת התושבים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
שוב תודה ליוסי שריד
ל"ת
חמאס,
31/07/04 14:27
|
|
 |
60.
כיצד להבין את י. שריד
אחיתופל,
31/07/04 14:26
|
מר שריד ומפלגתו הם זרוע אחת מזרועות תמנון הטרור, אשר מטרתו היחידה היא חיסול מדינת ישראל על תושביה היהודים. מכאן ברור כי כל מה שעשוי לעכב את השגת המטרה הזו, י. שריד יצא נגדו. כל מעשה שיזרז את קיצה של מדינת היהודים - י. שריד יתמוך בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
יוסי תפסיק להיות שטותניק
מסעודה,
31/07/04 14:26
|
המדינאים כבר עשו כל מה שביכולתם, משלחות חנופה מכל העולם באו לשקרן מהמוקטעה לדבר על ליבו , ומה יצא? בשטחים היום שולטים אוסף של פושעים , גנבים ורוצחים ואין שם עם מי לדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
מופז החיסולים הביאו לפיגועים
ששלג,
31/07/04 14:23
|
הריגתו של הבן ליאור לישינסקי הפקרות של הצבא. תמיד אזכור את התמונה של החיילים מחפשים עצמות לא יכולה לשכוח
נוסף לכך כל החיסולים שלו חסרי האחריות. היה חיסול בעזה יום לפני שפיננו ווחייל נוסף נהרג.הכל מתוכנן בלי שכל ותכנון.
היה אב מרעננה שהאשים את הצבא בהריגתו של בנו בגנין. כמה אני מצדיקה אותו וכמה הכאב גדול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מעדיפה פיגועים בלי חיסולים
מרק,
31/07/04 17:24
|
אני כל פעם מתפלא מחדש - אין גבול לטיפשות. אחרי חיסול שייך יאסין האידיוטים כמוך אמרו אותם דברים וגם אחרי חיסול רנטיסי ולא קרה שום דבר. האם זה לא ברור שהחיות האלה לא צריכים שום תירוץ בשביל פיגועים, אם הם היו יכולים הם היו רוצחים יהודים כל יום. עד שלא ניחסל אותם לא יהיה שום סיכוי לשלום עם פלשתינים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
שריד מגזים בתגובה
אליוי,
31/07/04 14:20
|
ההוראה שנתן מופז ''יד חופשית למניעת ירי קאסם על שדרות'' !! אין כאן שום הוראה ליצור אדמה חרוכה או ביטואי ליאוש בדיוק להיפך !! זהו ביטואי לגילוי יותר נחישות ותושיה במניעת הירי !! זהו גם ביטואי לאמירה מניעת ירי קאסם הוא בעדיפות ראשונה !! אני מאחל לשריד בריאות שלמה אבל זו לא הדרך להודיע לכולם חזרתי ואני במלוא הכושר !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
שריד מצדיקאת התוקפנות הפלשתיני
עיראקי,
משדרות,
31/07/04 14:19
|
ליצני השמאל באופן בלתי נשלט, מזדהים תמיד עם התוקפנות כנגדנו. ומיד גם מגנים את אמצעי ההגנה, שאנו נוקטים. לצערנו מערכת הבטחון ומקבלי ההחלטות מושפעים לרעה, מאמירות אלה ואינם פועלים מספיק כנגד התוקפנות הפלשתינית. איזה מדינה בעולם היתה מרשה שישוביה יפגזו מדי יום בפגזים וקאסמים.? חולי הנפש מהשמאל חולים במחלת ההזדהות עם התוקפן, שעשויה חלילה להביא כליה על עם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
ויפתח ה' את פי האתון !!!
ל"ת
יגאל כהן,
31/07/04 14:18
|
|
 |
54.
הודעת שריד היא הפקרות גמורה
ש,
31/07/04 14:18
|
בכל מדינה מתוקנת שריד היה יושב בכלא שנים ארוכות על סיוע לאויב בזמן מלחמה,בגידה, הסתה הוצאת דיבה ועוד. איזו חוצפה יש לבן אדם הזה, אחרי שהוא היה מאדריכלי פשע אוסלו וחימש במו ידיו אלפי מחבלים רצחניים. והוא עוד חבר בוועדת החוץ והביטחון. לא ייאמן איזו מדינה דפוקה שבה שמאלנים חסינים מפני החוק כמעט לחלוטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
לדוגמא: ארה''ב, בריטניה, צרפת..
ל"ת
אוי,
קו התפר,
31/07/04 14:18
|
|
 |
52.
באיזו מדינה מתוקנת שריד יכול
להכניס סוס,
טרויאני,
31/07/04 14:15
|
ועדיין לתפקד כפליטיקאי בכיר?
במדינה שיועצו המדיני של יריבה המרכזי יושב לה בפרלמנט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
אני מתחיל להיות מודאג
yoni,
31/07/04 14:13
|
שמא קרה משהו לשריד (אני מקווה שהוא בקו הבריאות), מה ואיך הוא מציע להתמודד עם ירי הקסאמים, נניח לרגע שחיילים שלנו מזהים חוליה המתכוננת לירות קסאמים , מה שריד מציע שהם יעשו? לטלפן למופז, לטלפן לאלוף הפיקוד, לטלפן למח''ט, לבקש רשות מהמג''ד או מהמ''פ או מהמ''מ או מהמ''כ או לבקש עו''ד צמוד??????????????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
EXECT OPPOSITE-IDIOT SARID
ל"ת
YOSSEF,
31/07/04 14:11
|
|
 |
49.
תגובת ''שר ההסברה'' הפלשתינאי !!
ל"ת
גורג,
תל אביב,
31/07/04 14:05
|
|
 |
48.
שריד - לך לגור בשדרות
במבי,
שדרות,
31/07/04 14:01
|
גיבור גדול - תגור שבועיים בשדרות ואחר כך תדבר . קשקשן - חוץ מלדבר אתה לא עושה כלום !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לקשקשן מ 46
oz,
31/07/04 23:41
|
אני מבין שאתה באמת מכיר את ההסטוריה של יוסי שריד... אז לידיעתך: בימים הקשים של קרית שמונה יוסי שריד עקר עם משפחתו לשם ולימד בתיכון. לפני כשנתיים [אם אינני טועה] התגורר באביבים לאות הזדהות עם תושבי הגליל. אתה מכיר הרבה פוליטיקאים/חברי כנסת מהימין [ואפילו מהשמאל] שעשו מעשה דומה? אז את הצעותיך לעבור לשדרות אתה יכול להפנות לכתובות מתאימות יותר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
בשום מדינה בעולם...
ארז,
31/07/04 14:01
|
חבר פרלמנט לא היה מזדהה כך ותומך כך במלחמת טרור של אוייב נגד המדינה שלו. רק בישראל, בשמן של ''זכויות'' ערטילאיות, יכולים חברי פרלמנט לשרת את מטרות האוייב ולפורר את המדינה מבפנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
ריקוד לצלילי חלילו של האויב
דרוש רופא,
ישראל אהובתי,
31/07/04 13:58
|
בשום מדינה דמוקרטית לא יורות כנופיות חסרות מצפון, טילים על אוכלוסיה אזרחית כשהן מקבלות מחסה בקרב אוכלוסיה אזרחית. משום מדינה דמוקרטית לא מצפים שתפתור את בעיותיה הבטחוניות הקשות בצפיה מאחרון החיילים לשיא הנימוס בדברו עם כל זב ומצורע רוצח וסייען. משום מדינה לא מצפים שתשים קץ לפשעי מלחמה של האויב העומד מולנו כששתי ידיה קשורות לאחור, לא סיכולים, לא הריסות בתים, לא גירוש, לא מחסומים וגם לא גדר. משום מדינה דמוקרטית לא מצפים שתדקדק בקוציה של כל יוד בסעיפי אמנת ז'נבה בעוד שלאויב העומד מולה עומדת הזכות להפר כל חוק בינלאומי ולהיות חף מכל סייג מוסרי (הוא אינו מדינה, הוא ערבי הוא תחת כיבוש ועוד ריבוא תירוצים מהתחת). משום מדינה לא מצפים שתעשה שלום עם אותו מנהיג עלוב שכבר 40 שנה מנסה להוציא להורג ללא משפט כמה שיעלה בידו מתוך אזרחי ישראל. משום מדינה לא מצפים שתחתום שוב ושוב על הסכמים עם אותו ארכי שקרן שהפר את מילתו והסכמים אין ספור בחתימת ידו. משום מדינה לא מצפים שאזרחיה יקבלו בהבנה הסכם נוסף הנשען על כרעי תרנגולת ושבמקרה הטוב יחזיק מעמד שבוע ימים (הנה פוטנציאל למשחק לוטו). מעניין מדוע מישראל כן מצפים. האם זה בגלל אותו עשור בו התרגל העולם לראותנו רצים אותה ריצת אמוק אחרי כל גוי אירופי/ערבי מחייך, אותו עשור מלבב בו היה ניתן לטבוח יהודים (סליחה, ''קורבנות השלום'') חופשי חופשי ולא לשלם על כך שום מחיר? כנראה שכן. כנראה שלרבים וטובים שהסידור הנ''ל התאים כמו כפפה ליד, קשה לקבל את העובדה שאנחנו החלטנו לפני שלוש שנים לשים לכך סוף ולומר, אין שלום ופעולות איבה דרים בכפיפה אחת. ומי שהתנאי הזה אינו מוצא חן בעיניו שילך להביא ליאסר ג'ריקן מים מים המלח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
מטומטם צבוע היית ותישאר יוסי
יואב,
חיפה,
31/07/04 13:57
|
בשום מדינה מתוקנת אי אפשר היה לשגר טילים לעברה מבלי שתגיב בכל הכוח ובכל האמצעים בלי חשבון על נפגעים בצד השני.
מקיריית שמונה ברחת בזמנו אדון שריד.....בגלל הקטיושות......אולי תלך לגור בשדרות, שם אולי ייפתח לך המוח המטומטם......אם כי גם אז אני בספק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מצביעי מרץ
מצביע מרץ לשעבר,
31/07/04 13:56
|
בעבר היתי בין מצביעי מרץ , אך כיום עקב תיפקודו ''המוצלח'' של שריד כנגד המדינה אני כמובן מצביע שינוי ואני בוש וניכלם שהיתי נימנה על מצביעי מרץ, שריד שהביא את מרץ לשפל המדרגה, גרם לכך שמרץ קיבלה כ-30% מהקולות שהיו לה לפני שהוא הפך להיות יו''ר מרץ וכפי שהוא דירדר את מרץ לפי התהום והאשפתות, כך הוא רוצה לעשות למדינת ישראל, כל קול שפוי בורח ממרץ בגלל שריד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים ב200%
X-מרץ,
31/07/04 15:14
|
ודרך אגב, שינוי הקימה ב92 את מרץ עם רץ (מה עשית לשולה יוסי?) ומפם. טכנית, אחרי פרישת שינוי, והסבת שם המפלגה ליחד עם הצטרפות הנושא ונותן בשם כולנו מטעם עצמו- יוסי ביילין, מי שמצביע שינוי אינו משנה את הצבעתו למפלגה.
We gave peace a chance והוא התפוצץ לנו בפרצוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
יוסי היקר
יובל,
ירושלים,
31/07/04 13:54
|
אתה אדם מדהים. באמת. אך זכור כי מעטות הן המדינות שנאלצות להתמודד מול טרור כפי שמדינתנו היקרה עושה זאת. דעותיי הפוליטיות אינן רחוקות משלך, אך כמוני, אני בטוח שגם אתה חייבים להוריד את הכובע בפני הדרג הצבאי שמוכיח לנו (ולצערי) כי רק הפעלת כח מסיבי וחיסולי מנהיגים הם הדרך היחידה לחסיול הטרור. אין ספק שמבחינה אסטרטגית דרך השלום היא הדרך הנכונה, אך הטקטיקה של הימין הוכיחה ומוכיחה את עצמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
ממתי מופז מבין בדמוקרטיה
שאול,
חיפה,
31/07/04 13:50
|
מופז אינו מבין בדמוקרטיה ואינו מבין באחריות. בדבריו הווא צעביר את האחריות לצה''ל, כי הרי הוא נתן אישור... תרגיל ידוע ומוכר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
יוסי, מה אתה כזה מתוקן?
מציאותי,
31/07/04 13:49
|
אתה חושב שהאויבים שלך מתוקנים במיוחד? אז תפסיק להוריד ראשים ,תרד לקרקע ותקלוט שיש לך פה עסק עם זבלים שיורים טילים לתוך שכונות של אנשים סתם ככה איפה שיפול יפול, ואם תמשיך להיות כזה הגון ונאור ומתוקן אז בסוף הטילים האלה יגיעו גם אליך, תשקיע את האנרגיה שלך בדברים חשובים יותר אולי??..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
טיל כנגד טיל...מותר אם כן???
יוש,
ראשל''צ,
31/07/04 13:42
|
יוסי שריד לא יודע מה לעשות כדי להגביל את התגובה שלנו ..בכל מדינה מתוקנת בעולם היו מגיבים על כל שיגור טיל ,ע'',י שיתוק מקורות הירי באותו סוג כלי נשק ...כלומר טיל כנגד טיל .אם תגובה בזאת אינה מותרת מה ניתן לעשות אם כן? לספוג בכדי למצא חן ביוסי??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
במדינה מתוקנת היית מתפטר מזמן
אולג,
31/07/04 13:40
|
אתה, שהרמת את ידך בעד הסכם אוסלו שגרם ישירות למותם של אלף אזחרים ישראלים, תגיד לנו מה זה מדינה מתוקנת? במדינה מתוקנת שלא מנוהלת על ידי קליקה מאפיונרית שמאלנית כבר מזמן היית נזרק לפח אשפה של ההיסטוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
זו הפקרות גמורה שעם כל שנאתך
gal,
herzelia,
31/07/04 13:38
|
|
 |
37.
שריד החוכמולוג !!!!!
telem--aharon,
ramat--gan,
31/07/04 13:38
|
מתי נזכה לכך ששריד החוכמולוג יפתח את הגורה שלו לטובה ולא לרעה???לו החוכמולוג הזה היה עושה מחצית ממה שעשה מופז למען המדינה ניחה אבל שריד לא עש ה כלום מאז שהיה הפודל של ספיר מי שלא יודע מי זה היה ספיר --הוא היה מפאיניק בכל כמח אבריו וכן היה שר האוצר בממשלות ישראל -תושה כפר -סבא לשעבר היה מפורסם עם הצייטלך שלו,למי שהיה צייטלה היה מסודר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אין חכם כשריד
ציוני ישראלי,
31/07/04 13:35
|
מה לעשות מר שריד שלא כולם חכמים , נבונים ,פיקחים ויודעים כל דבר כמוך ולמזלנו לא כולם עוכרי ישראל כמוך!!!!, לא קרה ולו פעם אחת שגיבית את מעשי ישראל , תמיד אתה יוצא נגד המדינה שלך ותומך בטרוריסטים, אתה הוא זה שהיית חבר נאמן של עראפאת ויחד עם ביילין הבאתם אותנו למצב שאנו נימצאים בו. מר שריד ''החכם'' , האם אתה מכיר מדינה מתוקנת ומסודרת כדבריך שהיתה עוברת לסדר היום על שיגור רקטות לשיטחה ולא משנה , מה הסיבה ובאיזו סיטואציה המדינה נימצאת.( שלא לדבר על הטרור המופנה אלינו - שאתה מגבה אותו) להזכיר לך מר''הכל יודע'' והאיש החכם עלי אדמות- כשירו בעיראק על האמריקאיים ממסגד- האמריקאיים פשוט השמידו את המסגאד. אז מה מר חכם והכל יודע, גם ארצות הברית הנה מדינת טרור? בוש והכלם לך, ותעלם במהרה מהמפה הפוליטית שלנו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
שריד, שחרר אותנו ממך כבר.
עופר,
חיפה,
31/07/04 13:34
|
מי צריך אויבים כאשר יש לנו חכי''ם שדואגים לאלה הבאים לכלותינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אך יוסי יוסי
מרכז,
31/07/04 13:31
|
אך יוסי יוסי אתה כבר אינך יודע איך לעצור את נצחונו המוחץ של צה''ל בטרור ואתה יודע שפרוש הדברהוא איבוד הלגטימיות של מפלגתך כל חייך הצתמצם לענין הזה של חלילה וצה''ל ינצח מעולם לא הייתה לך שום השפעה בפוליטיקה שלנו ומעולם לא התגשמו נבואתך שום מעש ושום עשיה מלבד היותך נגד נגד ונגד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
צריך ''יד חופשית'' לצאת מיד מעזה
זאב,
יבנה,
31/07/04 13:29
|
לפני שנאבד את מעט השפיות ומעט כוח ההרתעה שנותרו לנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
יוסי שריד מוטב תלך לישון!!!
ל"ת
or,
31/07/04 13:28
|
|
 |
31.
בשום מדינה מתוקנת.........
י,
31/07/04 13:23
|
|
 |
30.
מצידו של שריד שיהרגו יהודים...
שרידות,
31/07/04 13:18
|
העיקר שלא לפגוע חלילה בידידיו הפלשתינאים , זה שמתכוונים להתנתק מעזה והם בתמורה מגבירים את הטרור , זה כנראה אינו מעניינו של שריד וחבר מרעיו מהשמאל הקיצוני !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מאזן אימה מונע תקיפות מיותרות
א,
שדרות,
31/07/04 13:17
|
הפתרון המדיני שעליו הוחלט הוא התנתקות מהפלסטינים ובכל זאת הם יורים קסאמים. הפגזת מקור הירי היא לגיטימית ותגרום בסופו של דבר להפסקת הירי. לצערינו ראינו שמאזן אימה מונע מלחמות מיותרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
הפעם מופז צודק ויוםי כרגיל
ל"ת
דוד,
הגליל,
31/07/04 13:16
|
|
 |
27.
שריד
רון,
חיפה,
31/07/04 13:14
|
אם יש לך בעיה תתפטר מהכנסת. המצב הזה מתבקש מהמצב ומפקדי צה''ל מספיק חכמים לדעת מה לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חרי הבחירות הוא התחייב להתפטר
מאיר,
31/07/04 14:51
|
|
 |
26.
אחרי אוסלו אין יותר הפקרות.
ל"ת
מת על אוסלו,
31/07/04 13:11
|
|
 |
25.
שריד המדינה לא שלך היא שלנו
רון בר-און,
נתניה,
31/07/04 13:08
|
|
 |
24.
שריד נוהג בהפקרות גמורה
בעז ש,
תל אביב,
31/07/04 13:08
|
דבריו של שריד גם עתה וגם בעבר מהווים אכן הפקרות גמורה. הפקרת אזרחי המדינה לחסדי הרוצחים. הפקרת נצח ישראל. הפקרת זכות העם היהודי לבית לאומי . הפקרתהבטחון. הפקרות הלשון. הפקרת הצבא ומתן כח לשונאינו. אכן- במדינה מתוקנת היתה נמצאת מזמן הדרך להפסיק ולתמיד השתלחויותיו המופקרות של יוסי בלא להותיר להן שריד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אין פתרון חוץ מנסיגה
פרחיה,
31/07/04 13:03
|
למרבה הצער על החיים העלולים להקטף והסבל הצפוי לתושבי צפון הנגב מירי הרקטות מעזה, גם ההנחייה החדשה והמדהימה בהפקרותה של שר הבטחון הכושל מופז לא תשים קץ להתגרות הפלשתינים, המנסים לדחוק את הקץ. הפתרון מדיני וכולל נסיגה כמעט מלאה של צהל משהשטחים, וכמובן, מה שנראה פשוט בלתי אפשרי, פירוק כל ההתנחלויות. אין פתרון אחר, ואם נתמהמה גם הפתרון הזה עשוי לחמוק מתחת ידנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוגש באדיבות הגייס הבוגדני
דני,
ב''ש,
31/07/04 19:27
|
|
 |
גינה לי, לאן נעלמת לנו?
המחלקה הסגורה,
31/07/04 16:32
|
השבוע מישהו עם אונה ימנית פעילה פרסם כאן תגובות בשמך ואת לא היית כאן כדי להציל את כבודך. אז מה, לאן נסעת? אה, למשרד ההסברה הפלסטיני באיחוד האירופי. נו טוב, אנחנו רואים שהבאת איתך את הפרופוגנדה הרגילה, לעוסה עד זרא. אבל למה זה נתלוננה תמיד, העיקר שאת ויוסוף ווחש חזרתם וחרדת הנטישה שלנו נעלמה כלא הייתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממליצה גם לך לצאת לחופשה
פרחיה חזרה,
31/07/04 18:23
|
קשה לך להאמין ודאי אך בני אדם נורמלים זקוקים מדי פעם לחופשה מהמחלקה הסגורה ששמה מדינת ישראל, לאפשרות לטבול באגם קריר, לטפס על פסגות שפה ושם עדיין נותר בהן שלג מהחורף, לא להקשיב לחדשות מישראל כל שעה,ולנשום אויר צלול. יום אחד נוכל לחוות כל זאת גם בישראל, אך רק אם נתחיל לפעול בהגיון. ולגבי שמי, אין לי כל מונופול עליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גינה לי, אכן שמאלנית כדבעי
המחלקה הסגורה,
31/07/04 20:16
|
רק שמאלני מדופלם היה מסוגל לוותר בכזו נדיבות על שמו (כמו גם על חלקים מארצו). אז מה, לא טעינו, היית באירופה, הא? ואת אומרת שלא עבדת? זה לא היה שם למעלה פרופוגנדה ב9.99 יורו? אז בטח טעם בן יומיים של קממבר ''רק תעשו מה שאנחנו דורשים ויהיה פה טוב תכף ומיד''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לצחלקה הסגורה.
oz,
31/07/04 23:46
|
אם הצלחת לצאת משם, אני ממליץ לרשויות הבריאות להוציא מיד צו אשפוז חוזר דחוף כדי שפטפטן כמוך לא יסתובב בחוץ ויוכל להמשיך ולקשקש את תגובותיו על קירות אברבנאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה תעשי אחרי הנסיגה?
אליוי,
31/07/04 14:35
|
נניח שישראל תסוג ובכל זאת קאסמים יפלו על שדרות מה תעשי אז ? באנלוגיה לדרך שלך אפשר לפתור את הפשע על ידי מתןן משכורות לפושעים אפשר לעלות את רמת החינוך על ידי תשלומים לתלמידים את העליה להכפיל על ידי הכפלת ההטבות לעולים הכול כמובן מתקציב הבטחון !! רק פסיכי יקבל את הפתרונות שלך !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את היצור האומלל ביותר בעולם !
ל"ת
בוחן כליות,
31/07/04 14:26
|
|
 |
22.
u better shut up
ל"ת
yaser,
31/07/04 13:02
|
|
 |
21.
עוד סיפור חלם
אלון,
ת''א,
31/07/04 13:02
|
אים יוםי סריד היה גר במרחק הירי הוא לא היה פותח את הפה שלו. אולי כשהטילים יפלו על רמת השרון ג' הוא יחשוב אחרת. אגב, הייתה הנחיה לתת יד חופשית לצבא הרוסי להשמיד תשתית הטרור בצ'צ'ניה – הפעולה הצליחה במידה מסוימת והעולם לא אמר דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
לשריד
אילן,
31/07/04 12:56
|
בשום מדינה מתוקנת בעולם אף אחד לא יורה טילים כל אנשים, אלא אם כן הם פראיירים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
צה''ל אינו חיה טורפת
YZ,
31/07/04 12:56
|
ח''כ שריד, כחיל ותיק בצהל, הוא צריך לדעת כי חיילי ומפקדי צהל הם לא איזה חיה טורפת, אשר ברגע שמשחררים אותה היא הורסת והורגת הכל. כשמופז נתן ''יד חופשית'' לצהל, הוא (כרמטכ''ל לשעבר) בונה על כך שהחיילים והמפקדים בשטח ינהגו בחוכמה המתבקשת. אין לי ספק כי ''היד החופשית'' באה לשחרר את הכוחות בשטח מהצורך בבירוקרטיה צבאית מיותרת ולאפשר להם לתת תשובות מהירות אד-הוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
שריד מסכן חיי אזרחים בישראל
יעקב,
נתניה,
31/07/04 12:51
|
תגובת מופז באה כדי להרתיע ירי קסאמים ואילו דברי שריד מעודדים ירי כזה.
חבל שישנה חסינות לחברי כנסת בעניין שמהווה סכנה ישירה וממשית לאזרחי המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
שב בשקט כבר די נמאסת!!!!!!!!!!
ל"ת
יהודי,
31/07/04 12:50
|
|
 |
16.
מה אתה קופץ
יעקב,
מרכז,
31/07/04 12:45
|
מה קרה החברים שלך יורים עלינו טילים ואסור לנו להגיב האם אתה פוחד שאולי זה הפיתרון להתמודד עם הפלסטינים אולי אם ניתן להם בראש הם יפסיקו. ברגע שדיפלומטיה לא עובדת ועד היום היא לא עבדה צריך היה להחליף את הפטיש ביותר גדול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
עוד אחד שאכפת לו רק מהפלסטינים
ל"ת
סתם אחד,
גוש דן,
31/07/04 12:44
|
|
 |
14.
את שריד צריך לסלק
ירושלמי,
ירושלים,
31/07/04 12:43
|
הוא החראי שאחראי למצב הזה. ההוזה שהביא עלינו את חוזה אוסלו. עדיף שתשתוק ותתן לצבא לפעול כמו שצריך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
תודה ליוסי שריד
מוחמד,
31/07/04 12:43
|
אינך מתאר לעצמך כמה אנו מעריכים את עזרתך אתה מסייע לנו להפוך את ישראל למדינה מצורעת שכל העולם מבין שאין לה זכות קיום!!!, אינשאללה נמחוק את ישראל מהמפה ואותך יוסי שריד וחבריך המסיעים נשמור כליפתן-מנה אחרונה, כי הטפשות מעוררת קצת גועל נפש אפילו אצלנו שכבר רגילים עד כמה אתם היהודים מוכנים להתבזות ןלהשמיד זה את זה ובלבד לסייע לנו. תודה ומסור דש גם ליוסי ביילין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתחילה לחבב את המחמודים
מחמודית,
31/07/04 14:30
|
אהבתי אהבתי אהבתיייייייייייייי תגובה לעניין!!!!!!!!
מחמוד חמוד.. חוש הומור מעולה! מעבר לזה שאתה צודק וכל מילה פצצה. ד''ש לכל ה(מ)חמודים באשר הם! צבא נגד צבא.. כך נלחמים. ולא פוליטיקאים שדואגים לכסא שלהם ממקום בטוח.. לא הם נמצאים בשטח ולא הם אמורים להחליט על פעולות לחימה.. רק אלה שנמצאים בשטח ונלחמים נגד המרצחים.. שזה הצבא.. יד חופשית צריכה להיות לצבא תמיד.. ולא רק הפעם. אם היו נותנים לאנשי צבא להילחם לא היינו היום במצב כזה. בכל מקרה העולם יהיה נגדינו. אז לפחות תנו לצבא להגן על חיינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני אהבתי...!
ל"ת
חית מחמד,
31/07/04 14:49
|
|
 |
12.
יוסי שריד
yehudi,
31/07/04 12:43
|
כול מדינה נורמלית לא היתה מתירה נפילת טילים על אזרחיה מבלי להגיב בכוח תארו לעצמכם תסריט שמכסיקו תפציץ את לוס אנגלס, ארהב היתה מוחקת את מכסיקו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
יוסי שריד
ישראלי המום,
31/07/04 12:39
|
בשום מדינה מתוקנת לא יורים טילים על אוכלוסיה אזרחית כמעשה של יום יום.
חומר למחשבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
לשריד החוכמולוג- משמאלני שפוי
אלון,
צפון,
31/07/04 12:38
|
שום מדינה מתוקנת לא הייתה עונה על ירי ארטילרי בהפצצות נקודתיות של מחרטות, אלא בירי ארטילרי כתגובה והרתעה. כן. ייהרגו שם אזרחים. אבל מדינה לא יכולה להתנהג כסמרטוט, בטח לא במזרח התיכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
TZODEK BEHECHLET
ל"ת
alfa,
Canada,
31/07/04 19:31
|
|
 |
9.
למה שיוסי שריד לא יעבור לשדרות
חייבים לקרוא !!,
את האמת .,
31/07/04 12:37
|
כמו שבזמנו עבר למרגליות בצפון ? הוא הרי אחד האחראים באופן ישיר למצב המחורבן שיש לנו במדינה אז אולי כדאי שיעבור לשם כדי להראות דוגמא אישית. למה בארה''ב מקימים ועדת חקירה כדי לחקור את ה11 בספטמבר ואצלנו לא מקימים ועדת חקירה כדי לחקור את אוסלו ? יותר מאלף הרוגים , אני מזכיר לכולם ! זה לא שווה איזו ועדת חקירה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אנחנו לא מדינה מתוקנת וזה בגלל
חזון,
31/07/04 12:37
|
אנחנו לא מדינה מתוקנת וזה בגלל אנשים כמוך מר יוסי שריד במדינה מתוקנת כל מי שיתמוך ברוצחים על רקע גזעי היה נעצר ויושב בכלא כבר שנים שאתה והחברים שלך מסייעים לטרור מעודדים אותו ומשכנעים אותם שאם הם ימשיכו בדרכם מספיק זמן אנחנו נתקפל אם הם ירצחו מספיק יהודים אנחנו נברח אז המדינה שלנו לא ''מתוקנת''בגלל ההתנהגות שלך תתביש לך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מופז תתפטר!!!
שרון תתפטר!!,
מופז תתפטר!!,
31/07/04 12:36
|
|
 |
mofaz and sharon
david,
01/08/04 01:46
|
step down right now ! missiles are fired into israeli towns, and you dont have any answer ! it is anacceptable, and your time is out. we can not continue with leaders like you, you have to go
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
רפובליקת בננות
ל"ת
ש,
31/07/04 12:36
|
|
 |
5.
מי שמדבר על הפקרות גמורה
אין גבול לחוצפה,
31/07/04 12:29
|
שריד, הכוהן הראשי מבין חרטומי אוסלו, מוטב לו כי ידום שלושים שנה לפני שהוא מדבר על הפקרות ויתן לחכמים ממנו לתקן את הקטסטרופה שהביאו עלינו, מכיוון שהמצב היום הוא פרי מוחם המופקר של אנשים כמו שריד,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
צודק
1,
31/07/04 12:27
|
בשום מקום בעולם לא היו נותנים לזה להגיע למצב המגוכך בו אנו מותקפים על ידי ''מדינת'' פיראטים רוצחים פאנטית שכל יעודה הוא הרס עצמי שלה ושל כל הסובבים אותה. הגיע הזמן לתת להם בעיטה החוצה כמו שכל מדינה שפויה היתה עושה. בזאת אני קורא לרגל חופשית כי יד לא תספיק כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
כתמיד גם הפעם יוסי צודק !
אליצור,
31/07/04 12:27
|
הפלסתינים עובדים כמו חמורים , ובאמצעים דלים עד שמצליחים ליצר איזה כמה מאות טילים , וכאשר מגיע העיקר , שזה שיגורם לעבר שדרות , שר הבטחון , ברוב חוצפתו מאפשר יד חופשית לסיכול השיגורים ,חוצפה ! נו אז מה אם נופלים שנים שלוש טילים ביום ? יש לרסן את מופז וטוב שעה אחת קודם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
יוסי אל תדאג יד חופשית בדיווח
א.זרח,
איזור א,
31/07/04 12:23
|
אנחנו למדנו מהערבים איך לשקר והם למדו איך לנצח. משמעות ההודעה של מופז כפי שאני מבין אותה היא אני מפסיק לדבר בנושא בכלי התקשורת ולצבא יש מנדט לספר מעשיות להתפאר בהצלחות כמו למשל בשבועות האחרונים הודעות של קצינים בכירים ללא שם כמובן כי כמות הקסאמים יורדת בגלל שצה''ל בבית חנון .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אולי זה בכל זאת בסדר, יוסי
יפת,
31/07/04 12:18
|
אפשר לסמוך יותר על שיקול הדעת של המטכ''ל מאשר על הצמד מופז-שרון. להבדיל, יש שם, למזלנו, כמה אלופים שפויים ביותר כמו איילנד ואשכנזי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה 1 צודק בהחלט
שושנה,
31/07/04 14:26
|
מופז ושרון צמד שהביא אסון. אני אישית מצדיקה את יוסי ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי התגובה זו...
המסביר הלאומי,
31/07/04 20:46
|
|
 |
אנחנו אישית מקווים...
המחלקה הסגורה,
31/07/04 16:51
|
|