 |
66.
ישר כוח אלון פנקס !
יונתן טרובק,
דרום,
27/11/05 12:44
|
מישהו היה צריך בסופו של דבר להוציא את הערמונים מהאש ולאמר את האמת ללא כחל ושרק. כל הכבוד לך מר פנקס על האומץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
שאינו יודע לשאול
אזרח מודאג,
28/05/05 00:38
|
השחיתות השלטונית לא הומצאה בליכוד. אבל כשבמפלגת העבודה ממנים בשיטת חבר מביא חבר דואגים ולו למראית עין שהמועמד יהיה ראוי. בליכוד לעומתם איבדו לחלוטין את הבושה וכל זב חוטם בעל קשרים יכול להתקבל לתפקידים נחשקים כשכישוריו רחוקים מלהיות מתאימים אפילו לניהול חנות מכולת משפחתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
להחזיר לפנקס את התפקיד
שייקה,
נתניה,
18/05/05 14:45
|
מידי פעם יצא לי לראות את הקונסול אלון פנקס בהופעותיו המרשימות בערוץ פוקס האמריקאי, והתמלאתי גאווה. סוף סוף יש לנו אדם אינטלגנט ורהוט באנגלית ובהוויה האמריקאית שרק מי שגדל שם מבין על מה אני מדבר. אז כבר היה מישהו טוב ואז הגיע מר שלום הנכבד ומשיקולים פוליטים צרים ואישים העיף אותו בגסות. בושה! מעניין את מי ימנו לקונסול ניו יורק ? אחד שלא גמר 12 שנות לימוד ויודע לדבר ערבית מרוקאית ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
life is like a feris wheel
Lady D.,
ת''א,
18/05/05 00:13
|
doesn't it feel awful when someone ''like that'' takes the job right out of your hands? now that you're in that place you know how it feels! Try to remember the day I came to your office and complained about Yigal Zarfati (the former alchoholist consul of the consular dept.) and you just brushed me off - you did nothing about it.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
Alon Pinkas was the best
ל"ת
E,
17/05/05 07:48
|
|
 |
61.
הפסד עצום למדינת-ישראל
נאווה,
ארה''ב,
04/08/04 19:01
|
אלון פנקס עשה שירות מצויין למדינת-ישראל מול הסברה שקרית ומשכנעת של הפלסטינאים. אני לא מאמינה שסילבן שלום מתעלם מעובדה זאת. יש כמה אנשים שמדברים מטעם המדינה, אבל רק שניים מהם הם מעולים: בנימין נתניהו ואלון פנקס. חבל מאד שכך מתנהלים העניינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
what is peres busy doing ?
Marvin,
02/08/04 20:16
|
he is busy securing a seat for his old behind at the same time bringing to oblivion the labour party of israel, ma lo vela-avoda ? ze-ir burgani katnuni ?....i
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
?Who is Peres
Marvin,
02/08/04 20:08
|
Peres is a government seat lover of the slimy kind of the toad -karpada- Tommy Lapid -ha 'hoshekh velo Ohr The Pinkas , is his understudy in waiting-.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
החצוף היה צריך לומר זאת קודם
ל"ת
רונן,
02/08/04 06:33
|
|
 |
57.
It is us who will destroy us
Jacob Harel,
Westfield ,,
02/08/04 03:39
|
To the honorable Minister of foreign affairs- Mr. Shalom
Not for nothing many of us say that we are the biggest enemy of ourselves
Mr. Pinkas did an outstanding job representing our country in such an important place and time. Why was it so important to replace him now?
I am not impressed neither by you nor by your decisions related to external as well as internal affairs.
Take some time to think about the above.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
nothing but a bitter neveila
Marvin,
02/08/04 20:11
|
Pinkas is nothing but a bitter neveila, those who fail to see the lowliness of his behaviour, including yourself are probably worse than him !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
פנקס והכמיהה שלו לאירופה
ביביהו,
02/08/04 02:27
|
אירופה - יבשת שוקעת גזענית ומגעילה.
אלון פנקס שמבקש שישראל תצטרף לאיחוד האירופי לא ראוי שנקשיב לביקות שלו על סילבן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
best PR israel has ever had
Amir,
NY,
02/08/04 00:54
|
alon pinkas has done a great job - his criticism should be taken seriously
הגב לתגובה זו
|
|
 |
the pinkas ? just like u amir
Marvin,
02/08/04 20:13
|
nefolet nemushot , as rabin z'l would have called you
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
תמשיכו להסתלבט על סילבן שלום
שר דמי,
מסביב לעולם,
01/08/04 23:23
|
אך הוא משתין עליכם בקשת. מתי תבינו שראש הממשלה לא נבחר ע''י הציבור, אלא ע''י המחנות והתככים במרכז הליכוד והמינויים הציבוריים שלו. זה שפיקס היה שגריר טוב רק מזיק לסילבן. לכן דאג להפתר ממנו, וכעת הוא ימנה מישהו שיהיה חייב לו. עם התככים שלו והמחנה הגדול שלו בלכוד הוא יהיה עוד ראש ממשלה. ואז סוף סוף נקבל ראש ממשלה כמו שמגיע לנו, ופרצופה של המדינה יהיה כמו הפרצוף של ראש הממשלה שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
ביקורת מצויינת - סוף סוף
נתן,
01/08/04 23:16
|
שר חוץ שמתעסק בענייני המרכז ובעל כישורי של בקושי יו''ר ועד בית היה עושה בחוכמה לו היה שומר על נכס הסברתי בזירה הכי חשובה לנו, ארה''ב. אלון פנקס היה קונסול ומסביר מעולה - למה להחליף????? רק שר חוץ חסר כישורים ובעל אג'נדה מפלגתית-עדתית מטופשת יכול להעדיף שיקולים זרים על פני שיקולים מקצועיים - לך תבין......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
אם המוסד אחראי לניו-זילנד-לפרק
ל"ת
שר-החוץ הגרוע,
01/08/04 22:34
|
|
 |
51.
סילוון שלום שר החוץ - בושה !
ל"ת
ציוני,
01/08/04 22:11
|
|
 |
what is the real shame ?
Marvin,
02/08/04 01:41
|
the real shame was allowing the country to be run for over 50 years by racist aliens like the writer who are ill fit to run in yiddish a counterfeit $ counter in lielinblum street . Get lost aliens, back where u come from !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
פרס גרם לישראל נזק גדול מאד!
דודו,
ישראל,
01/08/04 21:57
|
|
 |
49.
A big loss for Israeli PR
Guy,
Washington,
01/08/04 20:28
|
The departure of Alon Pinkas from the Israeli Consulate in NY is a big blow to Israel's PR efforts in the United States. He is among the best spokespersons Israel has ever had abroad. By contrast, Silvan Shalom's performance as foreign minister has been disastrous by any measure.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
And I say good riddance
Marvin,
02/08/04 01:42
|
|
 |
48.
Pinkas
Marvin,
01/08/04 20:26
|
he wakes up now to criticise Shalom when he is due to return to his beloved Israel ? or is it ? To me Pinkas is not an Israeli. He is an alien Aryan who wishes the country was in the pale of settlement. short of that maybe in upstate NY. Fooyah ! Go'al nefesh !.....i.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
How Dare You???
ל"ת
To Marvin,
01/08/04 22:15
|
|
 |
To Mr How dare you !.....i
Marvin,
02/08/04 01:30
|
Not impressed with your diminutive reply. I have had enough with Judeo Aryan elitism. I am not fond of Mr Shalom but Mr Notebook, oops Pinkas is not better , probably far worse. In Israel, him & his likes in the Right 'and' the Left are all misplaced & trouble making Aliens. Back to the pale of settlement
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
ספקולציות לגבי השגריר הבא
מיקו,
NYC,
01/08/04 19:55
|
|
 |
speculation
Marvin,
02/08/04 01:45
|
I take it from your silly message , that your preference is for a yiddish speaking , geffulte fish munching kuni lemel or a nebekh slob of your ugly kind & like your alien self
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
he is a pleasure
sarah,
new york,
01/08/04 19:33
|
Alon Pinkas is a pleasure to listen to,he is intelligent and articulate.Shame to lose such a man
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
Alon Pinkas and the desparate
The observer,
NYC,
01/08/04 19:18
|
minister.
To Arik Sharon From majority of Israeli's living in NYC
Arik, please call off this Shalom stupidity before more damage is done.
Alon was your best spokesperson. No doubt about it. In all his TV appearances he forcefully defended your policies and the good name of the state of Israel. His presence at this critical time in NYC is critical… we need the public opinion on our side, while all the rest of the world is turning against us.
It seems that Shalom is having an extraordinary “success” in Europe and now he wants to duplicate it in the US. Please stop it before it’s too late.
Alon is the best representative we had here; was more loyal to you than Bibi, more intelligent than any other opponent and clearer than any other Israeli politician that was interviewed for local TV.
Please don’t let Arab representatives celebrate our stupid politics.
You have an alternative… you are the PM after all…
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to observer
Marvin,
02/08/04 01:36
|
u like pinkas ? congratulation hire him & keep him in ny where you both belong
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
i was proud of pinkas
nc,
san jose,
01/08/04 19:00
|
and proud to be an israeli. silvan shalom is a shame to our country.the news here wont even talk to him while alon pincas was all over the news a dilight to listen and a thru smart man, thank you alon.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
way to go san jose
Marvin,
02/08/04 04:02
|
|
 |
43.
דבריו הלא דיפלומטיים של פנקס..
צירפודל,
01/08/04 19:00
|
דבריו הלא דיפלומטיים והחצופים של הקונסול פנקס הינם הוכחה חותכת לכך שאינו ראוי לשרת כדיפלומט . שכן איך נסמוך על מי שאינו יודע לשמור על לשונו כאחד הרוכלים בשוק .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
habla
nn,
01/08/04 19:39
|
|
 |
42.
Alon Pinkas is the
Best,
01/08/04 18:36
|
To Alon: A consultant job is open for you anywhere! To Shalom: He is the best and you are only envious. To the Sephardim: Don't blame your failures on the Ashkenazim. Look in the mirror.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
No. 42 the best ?......i
Marvin,
02/08/04 04:00
|
|
 |
41.
Pinkas Alon was very bad
Noni,
Israel,
01/08/04 18:24
|
During TV interviews and debates with Arab representatives Pinkas Alon was bad and could not hold his own. One time an Arab represantative said- the jews rape and murder arabs and Pinkas said ............. You are right but
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Noni
Dr. NY,
NY,
01/08/04 23:26
|
you clearly haven''t the slightest idea what you're talking about! Read all the comments here from people in the US and realize that you don't have a clue!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I worked in his office-I know
Noni,
Israel,
02/08/04 06:15
|
I worked in the Israeli foreign ministry (MISRAD HA HOTS) and I know about these things. Pinkas knows how to speak English better than most other Israelies but he was not aggresive enough to respond to Palestenians and Eropeans who blame us for crimes we never commited. He was always applogetic and weak. It is time we replace him with better people.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
שר החוץ
אני,
01/08/04 18:19
|
|
 |
39.
מה ההבדל בתפקוד בין שלום ופרס?
משה,
תל אביב,
01/08/04 18:07
|
|
 |
mshalom no one knows about him
nn,
01/08/04 19:43
|
at least peres speeks english. you know that is what the world understands and speeks.,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
English,
Yerahmiel,
03/08/04 02:26
|
|
 |
Peres speak english ?
Marvin,
01/08/04 20:22
|
Yiddlish is more appropriate ! Good for german speakers
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
כדאי לסילבן להכות על חטא אלון
זאב,
אלון פיקס 10,
01/08/04 18:01
|
פינקס ירשם בהיסטוריה בכבוד רב ואשר עשה לישראל בכבוד .ניתן בהחלט להציבו ליד אבא אבן והוא יבדל לחיים יעשה עוד הרבה....לעצמו ולישראל. בושה לנו בסילבן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
alon is more then 10 !!!god bl
ל"ת
dani,
ny,
01/08/04 18:08
|
|
 |
Yeah ! Alon is Bo Drek
Marvin,
03/08/04 02:28
|
|
 |
37.
Where's Israel Public Relation
New Yorker,
NYC,
01/08/04 17:24
|
I am also a likudnic
I retunred to Israel few months ago after many years in NYC. Did any of you hear Alon in CNN, ABC, or any other channel?
Alon did an EXTRAORDINARY job in representing Israel in the US media.
It is a shame for the country that a person at his magnitude gets to leave his job in such a way. And yes, the responisbility ralies on his boss - the proud minister.
When will we understand that the real war is Public Relations?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
an excellent ambassador
edso,
ny,
01/08/04 17:14
|
I had the pleasure in the last 4 years to listen to Mr. pinkas on tv and radio. He's intelligent, articulate and even in the toughest circumstances championed the Israeli cause splendidly. Too bad he's leaving
הגב לתגובה זו
|
|
 |
excellent ? quite the opposite
Marvin,
02/08/04 19:56
|
real ambassadors don't express themselves like he did lousy elitist ! good ridance of this rubbish Aryan wannabe rabble rouser
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
Did anyone
TH,
?,
01/08/04 17:02
|
Ever listen to Alon Pinkas speak to news casts. Everyone always complains that Israel does not explain its policies to the rest of the world. Well Alon Pinkas a man from the left did a better explanation of our current forign policy better than Slivan Shalom, Arik Sharon and Mofaz. So please to all of you who never so him on TV and see how elegently he makes fun and critizies Palasteninan delegets who sit and lie on TV please sit down an be quite. IIt will be hard to replace a man with such Charisma and knowledge
הגב לתגובה זו
|
|
 |
we heard enough TH
Marvin,
02/08/04 19:59
|
if you like him , marry him & keep him faraway in NY which weather suits you and him better than Israel where you are both aliens Neta'a Zar , that's what u are
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אני מסכים בהחלט
האנליסט,
01/08/04 16:58
|
למדינת ישראל ששמה בעולם בעייתי זקוק שר חוץ פעיל מתפקד וכריזמטי ולא שר חוץ עלוב שכזה שלא קידם את עניניי ישראל במאומה!!!!! לא נזכיר את גוד'ילה שהיא מתחת לכל בקורת במיחד שאשת שר חוץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
No. 34 Analyst de mi kulo
Marvin,
02/08/04 20:03
|
למדינת ישראל ששמה בעולם בעייתי זקוק שר חוץ פעיל מתפקד וכריזמטי ולא שר חוץ עלוב שכזה שלא קידם את עניניי ישראל במאומה!!!!!
by that you mean a pale face like your own ? fikhssa problematic are lousy deranged and racist appartheid animals like yourself
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
Thank you, Alon
Aric,
Los Angeles,
01/08/04 16:50
|
Thank you Alon for 4 years of an excellent service on behalf of the state and the people of Israel. I hope That the next consul will be as good as you were. Good luck.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
on the money
ל"ת
g.w.b,
nyc,
02/08/04 00:20
|
|
 |
32.
gp home quitely
malka,
01/08/04 16:48
|
Mr. Pinkas, If you are such an outstanding diplomat, then you should know , first rull is ''keep your mouth shut'' , you are being recalled after 4 years - which is the law (we know few people used influnce) and you are going home - to let someone else take over. You do not write stupid letters that show you in a much worse light then your minister.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Kol hakavod leMalka
Meir,
03/08/04 02:35
|
|
 |
31.
הנזק שהשר שלום גרם לישראל
sam,
01/08/04 16:47
|
תפקיד שר החוץ במדינת ישראל ממזמן הפך להיות שלל פוליטי של עסקני ציבור מהשולים של החברה הנזק שהשר שלום גרם לתדמית של מדינת ישראל והבדיחות שמסתובבות במסדרונות של האום על חשבוננו ובמחלקת המדינה בושינטון לא מוסיפות כבוד לאלה שעומדים בראש ממשלת ישראל הגיע הזמן לשלוח את החמור שנקרא שר חוץ בחזרה לבית שאן שינהל שם צריף של המפלגה אלון פנקס היה אחד הדוברים והמסביר הטובים של מדינת ישראל באמריקה והתקשורת האהבה אותו מפני שהיה מסוגל לנסח בבהירות את המצוקה של ישראל במילים ברורות שכל אזרח בארה''ב יכול היה להזדהות ולהבין והשרות שלו לאנטרסים של מדינת ישראל היה אור בחשכה והמהלך להחזיר אותו ארצה בשלב הזה גובל בפשע עובדי הסגל הדיפלומטי עסוקים בלנקות את הזבל של שר החוץ מיצר הפך את המוכשרים והטובים בשרות הציבורי לפועלי נקיון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרס גרם לישראל נזק גדול מאד!
ישראל,
ישראל,
01/08/04 21:54
|
|
 |
Tzodeck 100%
To Sam,
01/08/04 18:40
|
Silvan Shalom LO MAGIA LAKARSULAYIM shel Alon Pinkas. Haval. Haval. Haval. Al tidag leAlon. Hu Yistader. Hamedinah leumat zot, holechet medechi lebechi....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סילבן שלום או דוד לוי
סילבנה מנגנו,
01/08/04 17:21
|
דבריך צודקים אך כנראה שבלבלת בין דוד לוי מבית שאן לסילבן שלום מרמת גן, צפוני שבצפוניים. תפקוד השנים כושל באותה מידה, אך לדוד לוי כושר ביטוי רב פי כמה והוא ודאי דמות מענינת בהרבה ממר שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מעשה פסול וכתובת שגויה
שלדג,
01/08/04 16:45
|
עוד לא היה תקדים שנציג משרד החוץ, ואפילו מינוי פוליטי ישמיץ את השר הממונה במכתב לעובדים. פנקס הוא עדיין עובד מדינה, ואפילו איננו, זה לא ייעשה. שנית, זו כתובת שגויה. מדורב במאבק בין אנשים פוליטיים והמגרש צריך להיות אחר. אנא טיפת אינטליגנציה. מה צריך לעושת עובד שמקבל מכתב כזה ? היושר האישי והמקצועי אומר: להחזיר לשולח.. אגב סתם מעניין מה היו עושים לאיש סגל קבוע של משרד כלשהו שהיה כותב דבר דומה??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
חובה לקרוא !
יובל,
ארה''ב,
01/08/04 16:40
|
לא הפיגועים, לא המצב החברתי וגם לא הסכסוך עם שכנינו...אם יש דבר שהכי מכעיס אותי זה המחדל הבין לאומי שקיים בהסברה של ישראל. כאחד שלומד ונודד כבר יותר משלוש שנים באוניברסיטאות ברחבי ארה''ב, אני יכול להעיד שזה הדבר היחיד שבעוד 10-20 שנה יגרום לשינוי הגדול והממשי בדעת הקהל האמריקאי (דור ה X) לרעת מדינת ישראל. אין הסברה, אין תקשורת ואפילו שר החוץ שלנו בקושי יודע לבטא עצמו, וגם אם כן, לא במקומות הנכונים. תתעוררו - יום אחד תהיה ועדת חקירה על מחדלי ההסברה. במערכה האמיתית, ישראל נוצחה וממשיכה להפסיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Tzodeck
ל"ת
100%,
01/08/04 18:41
|
|
 |
ONE SECULAR STATE TO TWO
HOMELESS,
USA,
01/08/04 17:05
|
PEOPLE THATS WHAT ISRAEL NEEDS DONT WATE YOU DINEROS AL ASBARRA
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
לא שכחנו, מר שלום
המחתרת הסגולה,
01/08/04 16:34
|
מר סטיב אוסטין שלום כיהן גם כשר אוצר מוצלח עד מאוד במשרתו הקודמת. הוא הצליח לעשוק את אזרחי המדינה, למחוק את מעמד הביניים מעל פני האדמה, הביא אבטלה נפלאה ובשיאו הועבר למשרת שר חוץ כך שלא יוכל להתפאר בהישגיו הרבים בהמשך. לא שכחנו אותך, מר שלום. סופך הפוליטי קרב ובא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
PINKAS AINT NO METZEE AH
HOMELESS,
USA,
01/08/04 16:33
|
In a democracy you cretesize your boss your out of a job In an anarchi as the one in Israel you are rewarded Secretary Pinkas aint no metzze ah
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
צודק בכל מילה
אירית,
לאס וגאס,
01/08/04 16:31
|
למרות שהיה מנוי פוליטי (כמו כולם) הוא לא בייש את תפקידו ובימים הקשים של ג'נין הוא הציל את הכבוד של המדינה כל הופעה שלו היתה לענין הוא הציג את האמת אז והוא מציג אותה היום הוא צועק שהמלך ערום וחבל שיש כל כך הרבה עיורים ועוד יותר בורים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אלון פנקס - כל הכבוד !!!
פויו,
רומניה,
01/08/04 16:28
|
סוף סוף מישהו צועק בכל שהמלך הוא ערום... הגיע הזמן להעיף את סילבן לעזאזל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Pouyou
ל"ת
Tzodeck,
01/08/04 18:43
|
|
 |
24.
אלון פנקס -הלוואי וירבו שכמותו
מצביע ליכוד,
אנגליה-ארה''ב,
01/08/04 16:27
|
בשנות האינתיפדה האחרונה התוודעתי לראשונה לאיש שמיצג את מדינת ישראל בתקשורת ושמו אלון פנקס. אלון הדף באלגנטיות ובחכמה את כל התקפותיהם של השליחים הפלסתינים בתקשורת, עצר חיצים מלאי ארס כנגד מדיניות ישראל בערוצי הטלויזיה העולמית, ודיברר את מדיניות ישראל בצורה הכי מקצועית, גם כשהיה קשה מאוד לעשות זאת.
השנאה לישראל שהתגברה באירופה בשנתיים שלוש האחרונות היא לא תוצאה של אנטישמיות בלבד - האדם הפשוט רואה בטלויזיה צילומים קשים ושומע נציגים ערבים דוברים אנגלית או צרפתית רהוטה, ולמולו עומד ישראלי מדושן עונג שבקושי מדבר את שפת המדינה בה מתקיים הראיון, וכך אנו מפסידים המון נקודות. לא כך אלון פנקס. הצטערתי עד מאוד לשמוע על כך שעבודתו של אלון פנקס הופסקה. למרות היותו (מסתבר) מינוי של המערך, ולמרות היותי מצביע ליכוד, מעולם לא הרגשתי שהוא מייצג אותי פחות טוב משליחים אחרים שמונו על ידי המערך. נהפוך הוא.
הגיע הזמן שהמדינה תבין שאנו במלחמה מודרנית עם אוייבים שיודעים לרתום לעזרתם לא רק מחבלים מתפוצצים וילדים שמצטלמים טוב כשהם חוטפים כדור בראש, אלא גם דוברים חדי לשון שמצליחים לשכנע את העולם אחרי כל אוטובוס מתפוצץ, שאם שרון לא היה שם - אז האוטובוס לא היה מתפוצץ, וישראלים לא היו נהרגים אם הם רק היו נותנים לפלסתינים לחיות את חייהם ה''שלווים''
אנחנו צריכים שליחים מוכשרים ללא קשר מי מינה אותם או כמה בכירים מחכים בתור לפניהם כדי לשרת בני-יורק / פריז / לונדון. אנחנו צריכים עוד המון אלון פנקס !!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Every word is true
Dr. NY,
NY,
01/08/04 23:20
|
I couldn't have said this better myself! Alon Pinkas- the Israelis in NY know you did an excellent job-Thank you!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום שר לעיניני עדות
אלי...,
01/08/04 17:01
|
מסכים לכל מלה. הוא פשוט היה מצוין. בין הישראלים היחידים שיודעים לדבר אנגלית מכל השרות הדיפלומטי בארה''ב השר שלום חוץ מלעלות את השד העדתי לא מתאים להיות שר בישראל הכי מתאים לשר שלום הוא להיות השר התורן לעניני עדות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
LeShalom Yesh Rigshey
ל"ת
Nehitut,
01/08/04 18:43
|
|
 |
is Nehitut
Marvin,
02/08/04 23:01
|
your first or last name ? As to Galon Pinhas, good ridance
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
איזה מכתב גאוני!!!
דני,
01/08/04 16:27
|
טוב מאוד שהעיפו את הפינקסן הקטן. רק חבל שלא עשו את זה ממזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
its hard to leave new-york
joel,
NYC,
01/08/04 16:26
|
Dear Alon, Its all about wanting to stay more in the usa. i dont blame you you must like it here, but be a ''mench''and leave with dignity!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
This is not the Issue
To Joel,
01/08/04 18:45
|
Alon Pinkas is great. He is the greatest advocate for the State of israel. He should have been promoted and not humiliated. And you, Joel, are ADAM KATAN.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
סילבן שר החוץ = סילבן שר האוצר
הרצל,
אורוגואי,
01/08/04 16:26
|
לא אתפלא אם התפקיד הבא של סילבן יהיה ראש ממשלה... הוא כל כך גרוע בתור שר חוץ והוא היה עוד יותר גרוע בתור שר אוצר כך שיש לו הכישורים המתאימים להיות ראש ממשלה. ויש גם די הרבה לכודניקים שיתמכו בזה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום שבר את העיקרון הפיטרי
Peter's,
Principle,
01/08/04 16:58
|
שלפיו - בכירים מגיעים לדרגה אחת גבוהה יותר מכישוריהם. הוא כבר עלה לחמש דרגות מעל לכישוריו! ועוד ידו נטויה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אדיוט נשאר אדיוט
גל,
01/08/04 16:17
|
אם זה בתפקיד של שר האוצר הגרוע ביותר שהיה כאן, או בתפקיד שר החוץ אחד מהגרועים שהיו (תחרות קשה בדוד לוי). לפי רמת האינליגנציה של בוחרי מדינת ישראל כנראה שבסוף נקבל אותו בתור ראש ממשלה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
תגיד מי זו אישתך, אגיד לך מי
מושיקו,
צפון,
01/08/04 16:06
|
מה ציפיתם, שסלבן אינטליגנטי. כמו שאומרים -מאחחורי כל עושר מסתתר פשע, אז מאחורי סלבן מסתתרת אישתו, המממנת. עם המימון שלה לא צריך לדעת שום דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
פנקסנות שמאלנית
פנקסן,
01/08/04 16:05
|
מר פנקס קובל על תחלופה גבוהה של שרי החוץ, הוא וודאי היה מעדיף שפרס, או בן-עמי ישארו שרי חוץ לעולם ועד - אבל העם בישראל ראה את שריו ,הבין את גודל הטרגדיה, קבר את מתיו והעיף את שרי הממשלה הכושלת לאופוזיציה, כעת הגיע תורם של המינויים הפוליטיים ללכת, אלה שישבו על סיר הבשר בארה''ב והסבירו כמה שזה לא נורא לקבור נרצחים יהודים כתוצאה מהסכמי אוסלו והנה הפקידונים הללו מתרעמים - ממש הפלא ופלא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
פנקס הוא אחד האנשים המבריקים
אזרח מן הישוב,
01/08/04 15:58
|
ביותר במשרד החוץ. כאשר אני רואה את פנקס מדבר לתקשורת הישראלית ו/או העולמית אני מתלא גאווה. לצערי הנורמות המקובלות בשלטון יביאו לכך שבמקום פנקס יבחר מחליף אשר מקורב או אשר מן הסתם הוא בעל קשרים טובים ובעל מנדט רחב במרכז הליכוד. לגבי סילבן שלום אין הרבה מה להגיד מספיק לשמוע איך הוא מתנסח ולראות את הישגיו הכלכליים בהיותו שר האוצר והישיגיו המדיניים במסגרת היותו שר חוץ.(ואני אומר את זה ללא שום קשר פוליטי היות שנטייתי הפוליטית די קרובה לגישת הליכוד)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוזי כהן
אני,
ניו יורק,
01/08/04 16:18
|
אל תדאג, עוזי כהן יחליף אותו. הוא כבר לוקח שעורים באנגלית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פנקס הוא אחד האנשים המבריקים ?
Meir,
03/08/04 14:19
|
Unfortunately with a Jora -gutter-mouth fit for for east european ayarot just turned bolshevik not to be ambassador representing -today's Israel. He represents the nightmarish past !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
קשרים ולא כישורים
אריה,
ירושלים,
01/08/04 15:55
|
לאורך כל ההיסטוריה המעטה, אנו מבינים ויודעים כי המינוים הם על בסיס קשרים ולא כישורים. דבר זה לא הומצא ע''י מערך או ליכוד. ויש דוגמאות משני צידי המתרס. חבל רק שאנו העם, אשר הולך לאבדון עם המנהיגות הקיימת, והעתידית אשר לא נראית ורודה. שימו לב לכתבות של דן מרגלית, והמסקנה שאנו בדרך הלא נכונה לצערי. השחיתות הבזיונות הדוגמא השלילית של נבחרי העם, אסון. למה נלין על כך אם אנו בוחרי הנבחרים בחרנו בהם?. כנראה שהבינ כבר לא בעם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
kolel Pinkas=biglal k'sharim
NE'HE'NE' B'NY,
01/08/04 16:31
|
my son graduated high school in NY and his English is nicer than Alon's, so what
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Not True
Dr. NY,
New York,
01/08/04 23:15
|
I've seen Mr. Pinkas speak many times including on several news shows. He represented Israel with a lot of dignity and diplomacy. For a minute there I wasn't sure if he was really Israeli. As for your son's English- seriously, who gives a shit....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
U like Pinkas Dr ?.......i
Marvin,
02/08/04 03:57
|
Why don't u hire him & keep him in NY. I am sure , he will be thrilled. As to ur use of dirty language Dr, why don't u wear those fesces on your head. Save some to Pinkas too.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Kashkeshan
To Nehene,
01/08/04 18:51
|
Good luck to you son! Hope he goes to college far away from you. Alon Pinkas is a very talented man. He was appointed by Barak worked for Sharon and Stupid Silvan and kept being faithful for the Stae of Israel. For this you need not only talent but charecteristics of a magician.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
תמים - ציפית להשכיל מסילבן?
ל"ת
טוב שהתעוררת,
01/08/04 15:46
|
|
 |
14.
סילבן שלום שר חוץ-בדיחה עצובה
ל"ת
י.גל,
תל אביב,
01/08/04 15:42
|
|
 |
בדיחה עצובה ??
Marvin,
03/08/04 14:22
|
|
 |
13.
לא חשוב אם
טובה,
01/08/04 15:40
|
פנקס צודק לגמרי או טועה לגמרי. על דבר אחד א אפשר להתווכח. יש לנו אידיוט בתור שר חוץ וכמו שהרס את משרד האוצר כך יהרוס את יחסינו עם כל העולם. הוא שאמרתי אידיוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
הייתי פורש מהפוליטיקה ומתנדב
ל"ת
לו הייתי סטיב,
01/08/04 15:38
|
|
 |
11.
Politico
Daniel,
NY,
01/08/04 15:30
|
Shalom is a politico from the lowest kind. A bottom feeder who can't see an inch beyond his and Judy's desire to eliminate any threats for their aspirations. You may go now, Shalom. But unfortunatly, we will see you again. Judy will not let you sink.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אפרופו ''כישורים''
אוריאל,
הרצליה,
01/08/04 15:26
|
גם אם יש סיבה אדמיניסטרטיבית להגבלת המינוי ל-4 שנים. אין סיבה שהמדינה תסבול ממינוי שר חוץ נעדר כישורים לתפקיד אפילו יום אחד נוסף!! בנסיבות אלו מומלץ למנות את שלום לשר בלי תיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מתערב שהכותב לא ליכודניק..
ל"ת
מ. עדין,
י-ם,
01/08/04 16:31
|
|
 |
התערבות מיותרת
אוריאל,
הרצליה,
01/08/04 17:00
|
הפסדת בהתערבות.... אני דווקא ליכודניק שפוי. שיקולי המדינה עדיפים בעיני על הקריירה של אדם שפשוט אינו מתאים. כמו כן, עדיף להגיב לעניין - ללא צבע מפלגתי, ולטובת מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד אוריאל הגבת לענין
ל"ת
מיX,
02/08/04 02:40
|
|
 |
9.
פנקס הקטן, עוד מינוי פוליטי
אודי,
01/08/04 15:26
|
נזרקת הביתה וטוב שכך. חבל רק שאתה לא מסוגל לקבל את הפיטורים שלך בכבוד ומשתמש במשרה שאנחנו, האזרחים, נתנו לך ליצירת רווח אישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To Udi
Parachute,
01/08/04 22:21
|
Haim hegavta kach keshe Ehud Barak sachar beMITZNAHIM beshem Rosh Hamemshala Lesheavar shel Medinatenu????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
טול קורה מבין עיניך
Me,
01/08/04 15:16
|
אלון פנקס, שיודע לצרף מילה למילה ולבנות משפט לתלפיות, כיהן בראש חץ מערכת ההסברה של צפון אמריקה. את הישגיה המפוקפקים של הסברה זו אנו חווים מדי יום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון טעות
טול קורה,
מבין עיניך,
01/08/04 15:53
|
שר החוף, סילבן, הוא שמכהן בראש מערך ההסברה של ישראל ואחראי אפילו על צפון אמריקה. וכמו שאתה אומר את הישגיה המפוקפקים של הסברה זו אנו חווים מדי יום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
המפאיניק חושב שהמדינה של אבא
יגאל כהן,
01/08/04 15:15
|
שלו!!!!!!!!! חזור לכדור ,זה שאתה מפאיניק לא נותן לך חסינות!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי, יגאל כהן
יואב,
02/08/04 04:30
|
חלאס עם המפא''י הזה כבר. למה שלא תאשים את הדינוזאורים? מה קרה, כבר אסור לתת ביקורת???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
צודק - מה לעשות?
מתפקד ליכוד,
בנימינה,
01/08/04 15:08
|
סטיב הוא פשוט עסקן פופוליטי ללא מעוף וללא חשיבה מדינית. הוא ועוזי כהן באותו הסל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשים בכיס
עמנואלה רון,
ת''א,
01/08/04 16:29
|
סילבן (סטיב) שם בכיס הקטן את כל משמיציו. אשתו שמה אותם בכיס הגדול. ואיזה כיס גדול יש לה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעמנואלה, תגובה גדולה
דויד,
01/08/04 21:03
|
|
 |
5.
אלון, אנחנו אתך
גיל,
ירושלים,
01/08/04 15:07
|
כל הכבוד לך אלון. מלים כדורבנות, אתה מדבר בשם רבים וטובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח הצבעת שינוי
ל"ת
הזועם,
חיפה,
01/08/04 15:42
|
|
 |
ואתה בטח הצבעת ש''ס
יואב,
02/08/04 04:28
|
|
 |
4.
כמה מפתיע!
מאיה,
תל אביב,
01/08/04 15:00
|
במדינה בה השחיתות גוברת על כל היגיון, בה ''כוכב נולד'' זוכה לרייטינג הגבוה ביותר, בה אשתו של שר החוץ נוטלת לעצמה הזכות להתנהג באופן כ''כ מביש ולא ממלכתי - אז מה הפלא ששר0החוץ שלנו הוא אדם בור ועם הארץ? אני מתביישת שיש לי שר חוץ כזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוצפה - מי שמדבר על בורות
גורי פרת,
ראשון-לציון,
01/08/04 16:25
|
לידיעתך גברתי, אפשר לשנוא בן-אדם אבל אי אפשר לשקר כמוך. לידיעתך שר החוץ הוא אדם משכיל מאוד (כלכלה) ומכתיבתך לא ברור כלל אם את סיימת בחת-ספר עממי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למד אך אינו משכיל כלל
מחנכת,
01/08/04 17:17
|
לידיעתך, החרד לכבוד המיניסטרים שלנו, (כן, פעם הביטוי יש לו ראש של מיניסטר, באידיש, משמעותו היתה שמדובר בגאון ממש), מר שלום ניחן לעדותו בזכרון פנומנלי, תכונה יוצאת דופן, ובודאי עזרה לו בלימודיו. אך אין להתבלבל בין זכרון לבין תבונה או יצירתיות, שאין למר שלום , ואנו הלא חווים לבושתנו כיצד מתפקד המיניסטר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Yiddish creativity
Meir,
03/08/04 14:29
|
Brought the holocaust on our people in europe & is fast on the way to bring another one on Israel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל היא לא שרת החוץ...
מחנך,
01/08/04 16:52
|
|
 |
זה לא פלא - זו דרישת קדם
.,
01/08/04 15:51
|
הבורות היא תנאי להצלחה פוליטית בליכוד, ולכן בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מינוי פוליטי של ברק...
גידי,
הרצליה,
01/08/04 14:59
|
מה הבלונדיני הזה חושב לעצמו, שהוא נולד עם מינוי של קונסול בתעודת הלידה?
שילך הביתה. כבר יותר מ- 4 שנים הוא קונסול, ועוד כשהיה מינוי פוליטי מלכתחילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלונדיני אידיוט אבל השחור טמבל
גידי (2),
הרצליה,
01/08/04 16:59
|
הבלונדיני אולי בלונדיני אבל השחור חבל על הזמן ממרוקו (זוכרים מה אמר אז) ועד ביטול עיסקת נשק (זה היה היום בבקר) עם ירדן! מה עכשיו נגלה שבגלל אי הבנה פוליטית הוא יחרחר לנו מלחמות שכל כך קשה היה להשיג! כן זה סילבן בשביל כיסא (ופעילים) גם בשלום נירה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
הקונסול הקטן...
יהודי,
טורונטו,
01/08/04 14:55
|
עוד מוצר מכוער של המערכת החולה. מה לך שתלכלך... לך הביתה לשלום. אחד כמוך מתוך המערכת גורם נזק יותר מאשר שר חולף או פוליטיקאי טיפש. אין הכתוב לעי'ל מעיד על הברק המיוחד של כל שרי החוץ המצוינים בכתבה זו. לך לשלום, קונסול מכוער....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא דווקא יפה וחכם!!!!
תתבייש לך!,
01/08/04 16:27
|
הרבה יותר ממך ומכבוד שר החוץ. וגם דובר אמת - מצרך נדיר בימינו ובמקומותינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סידור חכם וידוע מראש
גוליבר,
ראשל''צ,
01/08/04 16:20
|
מעניין מאוד: מינוי של מפלגת העבודה הוא תמיד מיקצועי וראוי, ללא דופי, ולעומת זאת מינוי של הליכוד הוא תמיד...מינוי פוליטי. ככה זה בתקשורת. סידור חכם, לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you an idiot
the wiz,
01/08/04 18:26
|
nothing to do with political affiliation. Bibi was great as a diplomat in the united nation. he knew how to talk english and he was smart. Pinkas have the same qualities. I live in the US for 6 years and I tell you every time I saw him on TV he was good. I can gaurentee you that Bibi would never fired him even though he is a political appointment.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you an idiot ? yeah
Meir,
03/08/04 17:53
|
|
 |
1.
הקונסול פשוט טעה במספר
מחנכת,
01/08/04 14:49
|
אין מה לומר, הקונסול אלון פנקס פשוט גדול בכמה מספרים על שר החוץ הנוכחי, המנסה ומצליח לגמד את משרדו חובק העולם לממדיו. לא היה לישראל שר חוץ עלוב וחדל אישים ממר שלום, שכוחו גדול רק במרכז הליכוד , והכל יודעים מה סוד כוחו, לא מחלפות שמשון שלראשו אלא פנקס השקים של הגברת שלום. אך אל דאגה, גם מדינת ישראל מתאימה עצמה במהירות לרמת שריה, והשגינו בחינוך יוכיחו, שדור העתיד כבר מעוצב לרמה שתביא אותו לשים את הפתק הנכון בקלפי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Mehanekhet ?
Marvin,
02/08/04 04:08
|
|
 |
לחנך את המחנכת הגיזענית!!!
יגאל כהן,
03/08/04 00:06
|
הלאה הגיזענות!! הפאשיזם לא יעבור!!! הרמז שלך ברור. גם הרמז של אלון פנכס ברור הרמז הוא ''אשווארצע חייס''. אנא ,הפסיקו את הגיזענות!!! אם את חולקת על השר ,תתכבדי לחלוק. לחלוק אמרנו ,לא להסית!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המחנכת צודקת
יוני,
הרצליה,
01/08/04 19:58
|
סילבן שלום הוא דמות מאוד לא אהודה בציבור הישראלי ואפשר להבין למה. הוא מייצג את המושחתות שנעזרת בכסף כדי לקנות תפקידים פוליטיים. הרי הוא נשוי לג'ודי פלוץ-מוזס שלום אחת מהנשים העשירות בארץ. כוחו האמיתי של סילבן הוא בכספו ובמעמדו במרכז הליכוד, מרכז שלא מייצג אותי ולא מייצג עוד מגזר עצום בארץ. מי ייתן והתלמידים של היום, שיהיו המנהגים של המחר, יידעו להוקיע מתוכם אנשים כמו סילבן. הוא כבר ממזמן צריך ללכת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחכנת? קצת כבוד
א.ח.,
מיאמי,
01/08/04 17:09
|
בתור מישהי שאמורה לחנך תלמידים צעירים הייתי מצפה לקצת יותר כבוד לשר החוץ, שאם תנסי להיות כנה עם עצמך תביני שאת הרי לא יודעת עליו כמעט כלום. להשתמש בביטויים כמו עלוב או חדל אישים נראה לי מופרז גם אם דעתך הפוליטית שונה ולרמוז שהוא קנה את השלטון בכסף של אישתו זה כבר בורות לשמה, הפעם שלך המחנכת. אני לא מאוהדיו ולא מצביע ליכוד אבל ממה שראיתי לא הרגשתי בשינוי גדול לרעה או לטובה מאז שנכנס שלום לתפקידו. אבל אני חושב שהבעיה שלך עם שלום היא ברובד קצת יותר עמוק. מחנכת קטנה וגזענית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גזען וצבוע
מחנכת הדור,
02/08/04 12:12
|
את דעתי על מר שלום ,שהייתי רוצה לכבד אותו כשר בממשלת ישראל אך הוא וחבריו הם המבזים את משרתם, גיבשתי משמיעת ראיונות אתו ברדיו. הלא הוא לא לגמרי אלמוני, למרות שאולי במיאמי לא יודעים עליו הרבה, וכשאתה כבר שם מה בעצם אכפת לך מישראל. על הערתך המיחסת לי גזענות, אוכל להחזיר ישירות אליך. אתה הוא המנפנף בדגל הגזענות. האם נדמה לך שמר שלום קופח כי הוריו לא עלו מוילנה או ברלין. מדוע ההשתלחויות האיומות בביילין, בטומיסלב למפל, כך קוראים המגיבים ללפיד, או בפרס הן נסלחות כי מדובר באשכנזים, אך ביוצא ארץ ערבית יש לנהוג בכפפות משי. מי שכך סבור הוא גדול הגזענים, ובנוסף צבוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Respect
Benjamin,
NY,
01/08/04 19:31
|
We teach respect to people who earn it in actions not in money. Silvan Shalom does not deserve my respect. He may deserve your, it says alot about you.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Oh ! Benjie of NY
Marvin,
02/08/04 04:05
|
must be just like the Bivi . Another Sofa salesman ! But tell me, do u sell boomerangs ?...i
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילים כדורבנות
שי,
חולון,
01/08/04 16:11
|
|
 |
צודקת 100% ובכל זאת שאלה
מחונך,
01/08/04 15:49
|
אני מבין שכמחנכת את מעצבת את דור העתיד להצביע לשלום (או עוזי כהן או מישהו כזה). אז על מה הטרוניה?
הגב לתגובה זו
|
|