 |
36.
מספיק להתמקד באכיפת המהירות
אורן,
03/08/04 10:25
|
דומה שעיקר תפקידה של משטרת הת, נועה הוא לעצור נהגים על מהירות מופרזת. לידיעתכם המהירות היא הגורם השולי בתאונות הדרכים. חמור מזה הוא מעבר באור אדום (ראו תאונת אוטובוס הילדים) אי ציות לעצור, מעבר בפס לבן, ועוד. אז אולי הגיע הזמן לזנוח את אכיפת המהירות ולהתמקד בעבריינים הכבדים באמת. להפסיק לחלק דוחות קלים לנהגים שנסעו 20 קמ''ש שוליים מעל המותר ולהתאמץ ולחפש את העבריינים האמיתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
תאונות
יוסף נעים,
תאונות דרכים,
02/08/04 20:06
|
למנהל אגף תנועה ארצי מר שחר איילון בהצלחה בתפקיד אני מאוד מאוד מאמין בדרך בא אתה הולך אני שולח לך מכתב אנה רקא אותו בעיון ותן לי תשובה מה דעתך על תוכן המכתב למשרד התחבורה אין תשובה יוסף נעים כורזין 5 גבעתיים
אני מוכן לתת את מלו עזרתי בכל הקשור לנושא צמיגים ואבובים בתאונות ועזרה בכלל
30 מאי 2004 לכבוד הגב' חוה בן ארי מנהלת בכירה באגף הרכב משרד התחבורה רח' המלאכה 8 תל אביב
ג.נ.,
הנדון : לחצי ניפוח צמיגי רכב ואחריות המנהל המקצועי במוסך
1. בהתאם לדין מוטלת על המוסך , וליתר דיוק, על בעל תעודת ההסמכה, או כתב אישור האחריות המקצועית המלאה לתיקון הרכב שהובא למוסך – כל אחד בתחום התמחותו.
2. מבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל אין כל ספק שיש לייחס חשיבות עליונה למכלולים בטיחותיים שהרי בכך תלויים חיי אדם ולא רכוש בלבד.
3. אין חולק כי הצמיגים שהם הקשר של הרכב לכביש הינם מכלול בטיחותי מהחשובים ביותר ולמוסך אחריות כבדה ביותר בעת הטיפול בהם.
4. נוכח כל זאת מתחייב כי בידי כל העוסקים בענף יהא מצוי כל המידע הרלבנטי לטיפול בצמיגים השונים ובראש ובראשונה הנחיותיו של יצרן הרכב.
5. ברם, למרבית הצער לא אלו הם פני הדברים שכן מטעמים שונים לא ברורים וודאי בלתי מוצדקים לא עולה בידי הצמיגאים לצבור את כל המידע הנדרש מיצרני הרכב.
6. אשר על כן, נוכח חשיבות הנושא מחד ונוכח היות משרד התחבורה הממונה על כל הנעשה בענף הרכב בכלל של ציבור המשתמשים בדרך בפרט מתבקשת התערבותך ועזרתך הדחופה לפתרון הבעיות שמעוררת סוגיות ניפוח צמיגי הרכב וזאת לפי הפירוט הבא:
א. מהן מידות הצמיגים המקוריים והחלופיים לכל רכב המיובא לארץ?
ב. מהו קוד משקל וקוד מהירות לכל רכב המיובא לארץ?
7. אנו מעריכים כי הנתונים המבוקשים מצויים או אמורים להיות מצויים ברשות משרד התחבורה ועל כן נבקש כי יועברו אל האיגוד כל הנתונים דלעיל במסגרת ההנחיות הטכניות אשר אמורות לחייב את כל הצמיגאים.
8. בנוסף לכך הנכם מתבקשים להתייחס למספר שאלות רלבנטיות נוספות כגון כיצד יש לנהוג אם יצרן הרכב לא מאפשר הרכבת צמיג בודד או צמד צמיגים בלבד אלא דורש החלפת כל הצמיגים, האם ישנן נסיבות בהן ניתן לחרוג מהוראות יצרן הרכב כגון לעניין קוד משקל וקוד מהירות.
9. יובהר – בהעדר המידע המבוקש לא ניתן לדרוש מהצמיגאים לקבל על עצמם אחריות לפעולות המתבססות על הוראות יצרני הרכב.
10. להתייחסותכם המידית אודה.
_______________ _________________ _________________ יוסף נעים ועד ענף צמיגים ס יו''ר ועד ענף צמיגים איגוד המוסכים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
חזק ואמץ
אבי,
תל אביב,
02/08/04 15:30
|
תתחילו לטפל בנהגים שמתיחסים לתמרורים ולרמזורים כאילו הם להמלצה בלבד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
בהצלחה לך ולנו..וסיפור עליך?
זוכרת אותך,
02/08/04 15:18
|
כמדומני זה אתה היית. יום אחד ליד נתניה על הכביש אני בהדרכה באוטובוס מלא מטילים והנהג שלי שלא ממש היה לטעמי מבחינת נהיגה לאורך כל היום ... והערתי לו על כך חזור והער... נסע בנתיב השמאלי תוך שהוא עוקף תנועה. בידו האחת ההגה ובידו השניה מירס. הערתי לו והוא בשלו...ופתאום הופעת אתה ... נסעת ברכב משטרתי ואותת לו לעצור/// למרות שהבנתי שאין זה תקפידך והיית בדרך לאירוע אחר... לא באת לקנוס את הנהג ,, היה ברור ששוטר בדרגתך לא תפקידו לכך ... אבל הערת והארת. ויותר מצדקת... שיחררת אותנו להמשך הדרך. שהנהג נזוף וכל האוטובוס לאחר לכתך מחה לך כפיים. הנהג כאילו השתנה לחלוטין לאחר הערתך שהיתה בעדינות יתרה ... מניחה שהיית אתה ...האיש ... לפי השם אילון שחר.
ומקווה שכפי שידעת אז לרגע ליצור מהפך בנהג אגרסיבי במילה ... תדע לעשות יותר מכך בשדה הקטל , שדה הקרב שכל יום אנחנו יוצאים אליו. כבישים הם כמו מקום מלחמה... יוצאים ולא תמיד חוזרים... עזור לנו לחזור הביתה בשלום . ישר כח. מדריכה שנוסעת הרבה על הכבישים. ומקווה לטוב ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסיפור שלך עצוב והוא רק מסביר
אזרח-מודאג,
02/08/04 19:51
|
אזה מדינת חלטורה אנחנו
הנהג הזה יחזור וינהג כמו מטורף
אם זה הקצין שהולך להנהיג את משטרת התנועה צר לי להגיד לך לא תהיה ירידה בתאונות הדרכים
על מנת שתהיה ירידה בתאונות יש להכניס לנהג הישראלי את האות ה-שביעית עמוק עמוק בפנים
רק כך הישראלים מבינים!!!!
שופטים רחמנים שוטרים מוותרים
= דם שנשפך בדרכים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
בהצלחה
AA,
02/08/04 15:14
|
דרך מומלצת נוספת היא לחלק דיוודנד למצלמים נהגים פרועים דהיינו מי שיצלם בווידאו נהג משתולל (חותך נתיבים בפראות וללא איתות, עובר ברמזור אדום או בעצור או עקיפה בקו לבן)יקבל תשלום בגובה 33% מהקנס שיקבל הנהג באם יורשע דבר זה יעודד צילום עבירות חמורות ויהווה מכפלת כוח אדם איכותית לצורך לחימה במשתוללים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
שיהיה בהצלחה
רוני,
פתח תקוה,
02/08/04 15:09
|
באמת שיהיה בהצלחה לניצב שחר איילון ולגישה החדשה לנושא ההתנהגות בכבישים. ההצלחה שלך היא ההצלחה שלנו! אולי סוף סוף יפסיקו לעשות דוחות מטופשים במקומות לא הגיוניים - מארבים להגדלת הקופה. אולי באמת נחנך את הנהג הישראלי, ונעניש את מי שעובר על החוק. רוני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מה עם הפשע המאורגן ???
אורן,
02/08/04 14:53
|
מה עם דמי החסות של הבדואים בנגב ?
מה עם האלימות בבתי הספר ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לוקה בהבנת הנקרא
דנה,
02/08/04 22:40
|
|
 |
29.
האם הנהג הישר יכול לעזור...
אביחי,
02/08/04 14:38
|
....ולדווח אם ראה נהג שנוהג בצורה מסוכנת ? צריכה להינתן האפשרות לנהגים שרואים כזה עבריין, לדווח ל מוקד כלשהוא על פרטי הארוע ומספר הרכב. חייבים להירתם כולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
צר לי אך אין קשר
יעקב,
02/08/04 13:54
|
בין אכיפה בכלל ומספר התאונות. תאונות קורות ברובן בגלל טעויות. כל ההוצאות לאכיפה שיטור .,שיפוט וכיוצא באלה,בזבוז כסף. קשר הולם בין שוטר ואזרח ישפיעו על איכות החיים בארץ,ללא קשר למניעת תאונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
נילחם במטורפים על הכביש
צבי שרקני,
קריית טבעון,
02/08/04 13:53
|
ניצב שחר איילון עלה והצלח. מי יתן ותצליח להעביר חוק בעניין השבתת כלי רכב של ''המטורפים'' . זה עבד בצה''ל ועדיין משפיע בצורה ברורה וחד משמעית. התוצאות של הפעלת שיטה זו נראות בשטח תוך ימים ספורים. הסיפור עובר מפה לאוזן ופועל על כולם ללא יוצא מהכלל. כל המטורפים נרגעים ראשונים. הרכב יקר להם יותר מהילדים שלהם. הצלחתך הצלחתינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מאז ששרון הצהיר מדינת חוק
משה שפרבר,
מרכז,
02/08/04 13:43
|
אני לא מאמין לאיש. תראו את כל המצהירים עם כניסתם לתפקיד: המפכל החדש, הניצב הזה, הפרקליט הזה, היועץ הזה. ואיפה מתחבא כל הפשע למינהן? מתחת לפנס, אצל הממנה והמאשר הגדול. כולם נופלים בגדר שלוש השי''נים: שקרנים, שודדים, שופכי דמים. אני נשמע/נקרא מר נפש או פתטי? לצערי פשוט כואב לי המצב הנורא במקום היחיד שיש לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
there is a way
reality,
02/08/04 13:42
|
in most places in the word, a speeding driver, or a criminal driver has to pay very high car insurace. hit it when it is hurt; the pocket
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
שוטרים = בריונים
ל"ת
פרוספר,
עפולה,
02/08/04 13:36
|
|
 |
23.
אפשור הלשנה
אריק,
02/08/04 13:33
|
יש לאפשר לנהגים אמינים ללא כברות תנועה לדוו''ח על נהגים מטורפים ע''י רשימת המטרד למשטרה עם מספר הרכב והשעה והמקוםת ואז אולי כל נהגי השבת והילדים שנוהגים בכבישים יזהרו יותר.ושלילת רשיון מידיתץהרי רב המטורפים הם לא אנשים מן המנין אלא כאלו שלא אכםת להם מאחרים וטפשותם ראוה לעיני כל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מלחמה חדשה בתאונות הדרכים
ראובן,
פ''ת,
02/08/04 13:28
|
אני מקווה שהמלחמה תהיה אמיתית ולא אכיפת המהירות תהיה העיקר! אלא מלחמה באלכהול,סמים,ותרופות הגורמות לנימנום. אלו גורמות לרב התאונות ''סטיה מסיבה לא ברורה'' פס לבן,תמרורי עצור ורמזורים אדומים. לא המהירות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
תשובה ל-9
שאול,
חיפה,
02/08/04 13:28
|
אתה לא קורא? הוא רוצה להוסיף עוד 300 ניידות. מתוכן 290 יתחבאו מתחת עצים או מאחורי פח אשפה באזור תעשיה שומם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
נחשו מי מוביל במספר תאונות
אזרח-מודאג,
02/08/04 13:19
|
הדרכים
משטרת התנועה!!!
משטרת ישראל מקום ראשון בתאונות למספר רכבים ומחלקת התנועה מקום ראשון במשטרה
אז קודם כל תעשו סדר בבית
על מנת להלחם בתופעה יש לשנות את החוק
1- להגדיל את העונשים פי 10 2- אם שוטר תפס אותך ואתה רוצה משפט אז קודם שלם אם תצה אשם אתה תשלם גם את הוצאות המשפט!!!
שני חוקים פשוטים שיורידו את התאונות ב50 אחוז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
חה חה חה
רונן,
תל אביב,
02/08/04 13:14
|
ניצב חדש, בלבול מוח חדש.
החל ממחר הוא ידאג לתנאיו וימתין בנחת לסוף כהונתו ולפנסיה השמנה.
מעצבן איך הם יוצאים בהצהרות כאלה ואף פעם לא קורה משהו חיובי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
עוד פופוליסט...
ל"ת
חבל''ז,
02/08/04 13:12
|
|
 |
17.
חינוך במקום אכיפה
רוני,
חיפה,
02/08/04 13:09
|
במקום לשנות אנשים מבוגרים,יש לשים דגש על חינוך נכון של בני נוער.
במקום קנסות, יש להטיל עבודות שירות בבתי חולים, במחלקות שמטפלות בנפגעי תאונות דרכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
...Promisses, promisses
חיים,
פ''ת,
02/08/04 13:06
|
ש אתר מתאים לסוג זה של הבטחות: בבקר, ברדיו, בתכנית ''הכל דיבורים''. לא מאמין לאיילון ולא למועצה למניעת תאונות, ולא לשום גורם שנועד לאכוף את חוקי התנועה ונח מפעילות זו. ברבורים + מכמונות לא מונעות תאונות, שיבינו! רק אכיפת חוקי תנועה, מלוווה בעונשים מרתיעים, יזיזו את הענין. שהשוטרים יסעו בתוך תנועה בערים, יגלו שאין בכלל התיחסות לחוקי תנועה. הבעיה היא שנפגעים נהגים תמימים ומשפחותיהם. כל ההכרזה הזאת של אילון נועדה לפרסום עצמו, לצורך קידומו בלבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
המטריד
ישראל מיהודה,
יהודה,
02/08/04 13:02
|
שחר אילון האיש והאגדה מיהו? תשובה: שחר אילון הטריד את מתידבי יש''ע הגיבורים והצדיקים בכך שנתן הוראות לפעול ביד תקיפה נגד יהודים טובים ביהודה ודומרון בעיקר בחברון ובשומרון ומקומו מאחורי סורג ובריח!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כך אז מזל טוב
ספי,
02/08/04 13:35
|
|
 |
14.
כמו לחנך ילדים
גדי,
השרון,
02/08/04 13:02
|
קודם דוגמה אישית. השוטרים נוהגים כמו אחרון עברייני התנועה, חותכים נתיבים,נוסעים על השוליים, ועוד כהנה וכהנה עבירות ואין פוצה פה ומצפצף , כמובן שגם אין מי שיתן להם דוח... אבל עם אקדח הלייזר ביד במחבוא הם המלכים , דופקים דוחות וממלאים את תפקידם בהשלמת ההכנסה של שר האוצר.
תרד אל העם מר שחר תקשיב ותפנים ואז אולי יבוא השינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
להסתער על הנהגים הרוצחים!!
דורון,
שרון,
02/08/04 13:02
|
בעבודתי אני כבר נוהג 40 שנה בכבישי הארץ. בממוצע של 60000 ק''מ בשנה. מעולם, מעולם לא ראיתי שוטר תנועה רודף (ואני מתכוון: רודף עם להט בעיניים) אחרי ''רוצחי הגה'' שביצעו עבירות מהסוג הקשה שבעקבותיהם נהרגים כל שנה יותר אנשים מהרג במלחמות. אני עדיין ממתין ל''גורודיש של משטרת התנועה'' ואני מקווה להעניק את התואר לניצב איילון. בהצלחה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מעכשיו - כולם ישימו סטיקרים...
מורדי,
02/08/04 12:59
|
של ''שלום עכשיו '' על האוטו , כדי שהשוטרים יוותרו להם על כל עוולה. מעכשיו כל שוטרי התנועה יורידו את תויות השם שלהם . הרוח החדשה שיביא הניצב הטרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אם תתנו לאזרח הקטן..
אתגר,
רעננה,
02/08/04 12:56
|
תחושה של שליחות ושלא מחפשים אותו כמו אותם שוטרים המתחבאים אחרי עצים.. ומדקדקים עימו על קצה קצהו של דקדוק..
אני מאמין כי העם ישתף עימכם פעולה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אני מאחל לך הצלחה
נסים גבאי,
מומחה תחבורה,
02/08/04 12:54
|
אבל עם נסיוני ''הקצר'' (גם מקצועית, וגם ציבורית) - האם תוכל לעשות משהו בלי תפיסת עולם חדשה? אישית, הטלפון שלי מוכר לכם... אם תרצו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
איך ייגבו את מס המהירות ?
מוטי,
תל אביב,
02/08/04 12:52
|
אם המשטרה תתמקד בעבריינים הכבדים, לא יוכלו לאכוף את מס המהירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
הם מחפשים עבודה קלה
אריה,
02/08/04 12:51
|
כמה פעמים שאני רואה מטורפים שחותכים וסוטים מנתיבם באופן שמסכן את הנהגים הטובים, ולעולם לא תראה כובע של שוטר לרפואה. אבל אם לא תעצור בתמרור 'עצור' בדיוק 'פונקט' על הפס, תקבל עונש משל היית 'מטורף על הכביש', והשוטר ידקדק אתך כחוט השערה משל היית משה רבנו ע''ה. אז תגידו לי מי פה המטורפים על הכביש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
רפי,
02/08/04 18:28
|
מדינת בית זונות מה שלא תעשה תצא פושע והפושעים האמיתיים חיים טוב מאוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
Start to use speed cameras
and,
02/08/04 12:41
|
many of them - increase the fines so those who do the damage pay for it and the rest of us enjoy from the extra funds - like in Australia
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אם ניצב שחר אילון
יעקב,
חדרה,
02/08/04 12:33
|
יפסיק את הנוהג ששוטרים אורבים במקומות שבהם כמעט בטוח שהנהג יעבור על המהירות (כמו בקצה ירידה ארוכה ) כדי לתפוס ''ציד קל'' . ובמקום זה ישלח אותם לסייר בכבישים כדי לעצור את הנהגים האלימים , ואת נהגי המשאיות שדוהרים עם 50 הטונות שלהם כאילו הם נוהגים בפרייבט , אז זה יהיה הצעד הראשון . אני מאחל לניצב אילון הצלחה בתפקידו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6 - מסכים עם דבריך .
ל"ת
מזכיר המדינה,
02/08/04 13:16
|
|
 |
ל6 מסכים עם כל מלה יישר כוח!
ל"ת
אריק,
02/08/04 12:49
|
|
 |
5.
שים לב ל...
שמוליק,
מרכז,
02/08/04 12:24
|
נהגי משאיות צעירים עבירות סטיה מנתיבים נהיגה פרועה רד מעבירות מהירות חבל על המשאבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מי יתן ותצלח דרכך!
יעקב,
02/08/04 12:22
|
|
 |
אתה מדבר כמו מפגר
ל"ת
רפי,
02/08/04 18:39
|
|
 |
3.
מחפש מתחת לפנס
נהג,
02/08/04 12:16
|
עוד שוטר ''רגיל'' לגמרי - מדבר ולא עושה ,הבעיה שכאשר אזרח רואה שוטר, הוא לא חש שהשוטר נמצא כדי לסייע ולעזור לאזרח, אלא כדי להרע ולהזיק לאזרח, לכן כאשר האזרח איננו רואה שוטר הוא ''דופק את המערכת'' ומשתולל ועובר על החוק - שנו את הסטיגמה, כך שהאזרח יפנים, שהשוטר בא לעזור ולסייע ולא לדפוק את האזרח ותראו איך הכל יסתדר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק לחלוטין
מרק,
נתניה,
02/08/04 13:10
|
אני רואה בשוטר תנועה אוייב ולא בגלל שאני רוצה אלא בגלל התנהגותו. אותם מעניין החוק ולא הבטיחות ומניעת תאונות. ולכן רוב הדוחות הם על מהירות ששולית כגורם לתאונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לא נאמין עד שנראה!!!
דיגנס,
חיפה,
02/08/04 12:15
|
1. כל שוטרי גביית מס הדרכים( עם המצלמות שלהם) רודפים ועוצרים את משתוללי הכביש. 2. כל אוכפי התח''צ מפנים את הפקקים שיוצרים נהגי התח''צ (בעיקר המוניות) וגורמים ע''י כך את הלחץ שמוליך את הנהג הממוצע ועבור לנתיב התח''צ. 3. נהגי המשטרה שאינם בתפקיד מבצעי (המחייב מתן זכות קדימה להם) נוהגים כאחד האדם-בנחת במסלולי הנסיעה שאינם תח''צ וללא אורות מהבהבים. 4. יוסרו כל מדבקות זהוי המגוחכות שמזהות את הרכב האזרחי התמים כרכב של מקורב למשטרה בבחינת חסינות כלפי העברות שהוא מבצע .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
האם שוטרים = נהגים זהירים?
אילון,
תל-אביב,
02/08/04 12:09
|
רכב משטרה מסחרי שחתך את הפקק מימין הבוקר מתחת לגשר בר-אילן לכיוון צפון - רישוי 148052 - למה במקום לעמוד כמו כולם ולשמש גודמא, הרשה לעצמו לחתוך על אי התנועה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתלונן במח'ש
ל"ת
לפיד,
02/08/04 12:48
|
|
 |
מח''ש פח''ש
רפי,
02/08/04 18:35
|
מדינת בית זונות למי תתלונן ? המח''ש מאפיה עם השוטר חברים מהקורס שוטרים אם לא שיהיה נס הם ישלחו לו מכתב שהנושא ''נבדק'' ונמצא שהוטר לא עשה שום עבירה (תן כאפה עם השוטר) ועוד יכולים לזמן את המתלונן לחקירה אם הוא לא לא עשה עבירת תנועה .
הגב לתגובה זו
|
|