 |
35.
למה שהחמאס לא יצטרף
אוי לאותה בושה,
לעג וקלס בגו,
03/08/04 20:31
|
לחגיגת התיקשורת הישראלית, החוגגת, קבל עם ועולם, את הדמורליזציה של תושבי שדרות? לאחרונה אימצנו גיורת יפנית. אתם יודעים איך הגיעה ליהדות? היא למדה בחוג ליחסים בינלאומיים באוניברסיטה ביפאן. אחד הספרים המומלצים היה ספר על ה''מוסד''. הנערה קראה והתרגשה מאומץ לבו של עם קטן העומד מול מאות מליונים המבקשים להשמידו. היא קראה גם את הספר ''המרד'' של בגין ובכתה. ואז באה רק לבקר ולהכיר את העם האמיץ הזה. היא נמצאת כבר תשע שנים בארץ, התגיירה לפני שנה ומקיימת מצוות, קלה כחמורה. אילו ידעה שם, ביפאן, שהעם הזה כבר מזמן לא מה שהיה, היא בוודאי לא היתה מגיעה ליהדות. מכל מקום, העם היהודי הרוויח עוד אדם מצויין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מה קרה לברברה המברברת
חי,
שדרות,
03/08/04 19:10
|
ברברה מה קרה לאן נעלמת למה אין תגובה אולי את ישנה מתי מסתיימת הסייצה נורה קשה להסתדר בלעדי תגובתך על חלוקה הוגנת וצודקת האם לשלוח להעיר אותך או שמה אתקועה בצומת ניר עם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
שקו לי בתחת
חי,
שדרות,
03/08/04 19:04
|
רוצחים לא כל כך יקרים אם תיזדרז תוכלו לנשק לי בתחת כי בעוד חמש דקות אני נכנס לשירתים שהם נקיים יותר מפרצופכם המכוער והוסתר בפחדנותכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
סכנת חולים
רון,
03/08/04 18:53
|
לרסס מלמעלה צריך ליגמור את מי שמאיים על ביטחוננו רק פצצות חכמות יעזרו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
11 צודק .. ההתנגדות תמיד תנצח
בל''ד,
ביסאן,
03/08/04 18:45
|
|
 |
אתה צודק ראה תגובה 33
חי,
שדרות,
03/08/04 21:55
|
גם אתה מוזמן להתכבד במה שאתה ראוי לו קרא היטב התגובה כדי שתחכים ותיגמל מאשליותכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
למי שלא מבין ערבית
המתורגמן,
03/08/04 18:14
|
בשפה שלהם זה אומר שהם מתחילים להישבר ככה זה אצלם, ככל שהפחד אוכל אותם יותר, ככה הם צורחים בקול גדול יותר. היזכרו בסאדאם חוסיין מספר ימים לפני שהאמריקנים זימברו אותו, איזה איומים הלכו שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
הכו וחסלו המחבלים
דורון,
03/08/04 17:56
|
כדאי מאוד לפלסטינאצים להתחיל להרגע , כי אפילו אם הממשלה המפגרת שלנו לא תעשה להם כלום , ישנם כאלה שידאגו לאינטרס האישי שלהם ויכנסו באבי אביהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
thats right
ל"ת
a,
03/08/04 18:35
|
|
 |
28.
בתגובה נפציץ לכם מחרטה וגם
שרון,
03/08/04 17:34
|
|
 |
27.
תושבי שלומי חזקו ואימצו כל הכב
ל"ת
מ ו מ ו,
03/08/04 17:34
|
|
 |
26.
Creating an Open Zone
-Rena-,
03/08/04 17:29
|
A solution to those rockets could be to push the Arab populations in Gaza (a short transfer) to the shouth, and create an empty zone where no one lives and thus no one can hide those rockets.
Such an answer will also convince the Arabs that if they attack us, their lives will become even more miserable.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
שרון ומופש ניכשלו
וולקונסקי הנרי,
ביאליסטוק,
03/08/04 17:21
|
יש לנו ''חץ'' אבל הוא לא שווה מול ה''קסאם'' הפרימיטיבי. ערפאת עושה אצבע משולשת למופז לשרון ולנו. הוא צוחק מהחץ מהטילים המטוסים והצוללות. ערפאת עם 50 מתאבדים ומאה קלצ''ניקובים מכופף את שרון ומכריח אותו לשגת מעזה תחת אש. וימשיך ככה גם בגדה. שרון ומופז לא הצליחו לבודד את הרצועה ממצרים שמשם בא כל הנשק. למה לא הרחיבו את ציר פילדלפיה לרוחב של קילומטר. למה לא חפרו תעלה בעומק 50 מטרים. למה ולמה ולמה. למה לא גילו את בתי המלאכה של הקסאם ואת מחסני חומרי הגלם שמהם מייצרים את הטיל. האם אין לנו מודיעין בעזה? איפה כל השטינקרים שמספרים לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
לפזר כרוזים בעזה
ש,
03/08/04 17:06
|
שיודיעו להם שבשל פשעי החמאס וכלל הפלסתינאצים, ישראל תתחיל לפעול לפי החוק הבינ''ל ותיישם את זכותה להגנה עצמית בירי ארטילרי מסיבי למקומות שמהם נורים הקסאמים - ושהפלסתינאצים ירסנו את עצמם אחרת ישלמו את המחיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
ל-#11 : גם שיטחי וגם גזען
יהודי,
ישראלי,
03/08/04 16:23
|
נתחיל מהסוף: עם ישראל כ''אור לגויים'' נקבע ע''י אלהים ולא ע''י בני אדם, או ''עם ישראל''.
ונחזור להתחלה, עד שנת 2000 צהל לא שהה בעזה בהתאם להסכמי אוסלו.
צהל נאלץ לחזור לעזה בגלל התקפות טרור רצחניות של של הטרור הערבי על ילדים, נשים וגברים יהודים (וגם ערבים שנקלעו למקומות אלה).
אני מקווה שישראל תתנתק מעזה וגם מהגדה כמה שיותר מהר. על כל התקפה שתצא משם על צהל יהיה לפעול במלוא העוצמה בכפוף להוראות הממשלה.
ועוד דבר קטן- אנו נמצאים בארצנו ולא בוויטנאם. מי שמנסה להביס את ישראל כורה את אסונו במו ידיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מעניין מי אמר מה ???? נא לפרסם
א.ש,
ירושלים,
03/08/04 16:22
|
הכתב עתאמנה כותב בסגנון של מי שמשמש שופר אירגוני הרצח הערבים פלסטינים. מתי עורך האתר יקרא לו לסדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
התקשורת
אבר...,
שדרות,
03/08/04 16:17
|
בפגיעה של הקסם בשדרות אשמה אך ורק התקשורת שלנו אשר ברוב להיטותם של כתביה לפרסום משמשת כתצפיתנים קדמיים לתקן את הפגיעות שלהם מודיעים להם היכן פגעו ובאזה רחוב ואם לא פגעו יוכלו לתקן את הכינון שלהם זה לא רק חוסר אחריות, זהממש פשע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
שופר לחמס
נץ מיכאל,
03/08/04 15:57
|
טוב שיש בישראל עתונות המשמשת שופר לחמס כי הרי לא כולם מקשיבים לרדיו חמס.
למה אתם לא מבקשים תמורה כל שהיא ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מדברים בקול אחד
ארז,
03/08/04 15:52
|
שימו לב שהשמאל הישראלי והחמאס מדברים בקול אחד - לכל אלה המשווים את הימין ומתיישבי יש''ע לחמאס...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא שמאל - שמאל קיצוני
מרק,
03/08/04 18:46
|
נא להבדיל בין שמאל ציוני כמו מפלגת עבודה לבין שמאל קיצוני כמו קומוניסטים ואנרכיסטים. לשמאל קיצוני ולחמאס יש אותה מטרה - השמדת מדינת ישראל, הם לא מסתירים את זה - אפשר לראות את זה באתרי אינטרנט שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
הם מפחדים.........
חייל,
03/08/04 15:39
|
|
 |
17.
If Hamas does not get better
we will,
03/08/04 15:39
|
|
 |
16.
תקראו בין השורות
פל,
03/08/04 15:38
|
האם אתם לא מבינים שהחמס נמצא בלחץ?.
אלו הן קריאות מצוקה, מי שרוצה להכות לא מאיים.
המשך צה''ל המשך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
להפציץ את עזה בטילים
ל"ת
עין תחת עין,
ד,
03/08/04 15:35
|
|
 |
14.
עיתון מפגר שמשדר תעמולה של
איציק,
ניו יורק,
03/08/04 15:30
|
|
 |
13.
מקום-אחר
פקק-תנועה,
קרית-ביאליק,
03/08/04 15:23
|
עם-ישראל-צריך-למצוא-מקום-מגורים-אחר-וכך-יפטרו-הבעיות-המיזרח-התיכון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מקום-אחר
פקק-תנועה,
קרית-ביאליק,
03/08/04 15:16
|
העם-היהודי-צריך-לחפש-מקום=מגורים-אחר-וכך-יהיה-שלום-באזור-הים-התיכון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אי אפשר לנצח עם כבוש תקראו..
ערבי,
03/08/04 15:15
|
קל להביס צבא במערכה.
בלתי אפשרי לנצח עם כבוש... תפנימו זאת..
עם כבוש שסובל ונהרג יום יום חייו אינם שווים קליפת שום והוא לא ייפחד גם ממוות.
תשאלו את האמריקאים בוויטנאם, הרוסים באפגניסטן, האמריקאים בעירק.. ואת עצמכם.
עופו מהשטחים לתוך מדינת ישראל ותנו למסכנים בעזה (גטו עזה) לנהל את חייהם, אולי אז תהייה להם תקווה ויקדשו את החיים ?
ולגבי איכות תגובותיכם: פעם טענו שהעם היהודי הוא עם הספר, חכם, אור לגויים... הצחקתם אותי.. אהבלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-11 אני אספר לך על אפגניסטאן
רוסי,
03/08/04 18:35
|
אתה הנציג של עם ''כבוש''(נשמא כמו כרוב) לא יכול להבין , כי באפגניסטאן צבא רוסי נלחם עם אמריקנים, צרפתים, אנגלים וכ''ו. ראית כיצד אמריקנים כבשו את אפגניסטאן. זה מה שיקרא גם לכם בקרוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כיבוש שמיבוש-ערבים מבינים
ל"ת
ג'ונגל,
או דיקטטורה,
03/08/04 17:26
|
|
 |
אז אחרי 100 שנה יש לכם קסאמים
ל"ת
וחומרי נפץ,
כל הכבוד,
03/08/04 17:20
|
|
 |
אי אפשר לנצח משוגע נטול כללים
שזה הקוד,
הפלסטיני,
03/08/04 17:18
|
לא הייתם במצב של כיבוש אלא של אוטונומיה.
אוטונומיה זה אומנם לא עצמאות, אבל לא רציתם עצמאות שככרוכה בהסכם פשרה.
אתם לא מביסים אף אחד אבל גורמים למצב לוחמה מתמיד. זה כל הסיפור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר לנצח
אבי,
03/08/04 17:12
|
אם היינו מתנהגים כמוכם היינו מנצחים תוך חודש,עם על כל מתאבד היינו שולחים חוליית מסתערבים שמניחה פצצה בתוך אוכלוסיה והורגת 100-200 אנשים הייתה רואה איך היו נפסקים המתאבדים,אם אחרי כל קסאם שלהם היינו יורים פגז אחד בלבד לתוך עזה והורגים 50-100 הייתה רואה איך היו נפסקים הקסמים,הבעיה שלנו שאנחנו בני אדם ולא חיות כמוכם,והתורה שלנו זה לא הקוראן שלכם וחשיבות של חיי אדם זה לא החשיבות של חיי אדם אצלכם,לכן אנחנו לא עושים את הפעולות שציינתי,בעבר אנחנו היינו בישראל בדיוק כמוכם תחת כיבוש של צבאות זרים (יוונים,רומאים) הם הרגו בנו שחתו אותנו, והיגלו אותנו (עשו לנו טרנספר) אתם הגויים מסוגלים להכל ,אנחנו היהודים למרות שבעיניכם זה נראה כאילו כל יום אנחנו הורגים פלשתיני ,זה רק תוך כדי התגוננות,עובדה שלפני ההתקוממות (אינתיפדה) לא היו נהרגים פלשתינים בכלל ואפילו היו יחסים טובים בין ישראלים לפלשתינים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן אתה צודק
ש,
03/08/04 17:09
|
יש להפסיק את הכיבוש הערבי בא''י, שמלווה בפשעי מלחמה לרוב, ונמשך כבר מעל 100 שנה. יש ליישם את זכות השיבה של היהודים לארצם, להפסיק את שוד האדמות היהודיות ע''י הכובש הערבי, ולפרק את כל ההתנחלויות הערביות עד היסוד. בדיוק כפי שהחוק הבינ''ל מחייב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק אבל כנס ותבין
אבי מהגליל,
03/08/04 17:02
|
הבעיה שבצד הפלסטיני אין אדם אחד חכם שמוכן לקחת את עזה,עראפת רוצה למות שאהיד,הוא רוצה להיכנס להיסטוריה כיותר ממה שהוא,ולכן הוא מתרפד כל נסיון שלנו לוויתור,ברק הציע לו מה שלדעתי יקח עוד הרבה שנים עד שמישהו יציע לפלשתיני כל שהוא במאה השנים הבאות .לסיכום אנחנו רוצים לעזוב אותם הם לא מוכנים לשחרר אותנו.וזה מזכיר לי סיפור שסיפר לי איש חכם,שני ציידים הלכו ביער וחיפשו דובים לפתע הם ראו דב,צייד הראשון נבהל ועלה על עץ הצייד השני לא הספיק לזוז והדב קפץ עליו,הצייד שהיה על העץ ראה את חברו נאבק עם הדב וצעק לו,עזוב את הדב וברח,חברו צעק לו בחזרה אני עזבתי אותו זה הוא שלא עוזב אותי.כך בדיוק הפלשתינים בעזה אנחנו רוצים לצאת משם אך אין מי שיקבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
GO BACK TO JORDAN
jim,
jerusalem,
03/08/04 16:59
|
|
 |
where do you belong to?
clouds,
03/08/04 17:38
|
Let's say that this arab was going around here while you were probably born in another country. Who belongs where, Jimmy?You cannot come here and take and pretend this is just yours. You are lying to yourself.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיזה שטחים?
חיים שמול,
03/08/04 16:19
|
ואם ישראל תחזור לגבולות 67' המיסכנים מעזה יפסיקו עם הטרור שלהם? אתה קורה ליהודים אהבלים. הם אולי כאלה,אבל פריירים הם בטח לא. הרי בשנת67' היינו בגבולות אלה, ומה רציתם אז? את אותו הדבר שאתם רוצים היום.אז במקום להאשים את היהודים, לך תאשים את המנהיג הנערץ שלך,זה עם השערות על הפנים.שהביא עליכם,ועלינו את כל הצרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שקרן ו/או מטומטם
** קובי לויט **,
בני ברק,
03/08/04 15:56
|
עמים כבושים אי אפשר לנצח ?
שאל את האינדיאנים בארה''ב ובקנדה איך כן ניצחו אותם. שאל את האסקימוסים בקנדה כיצד. שאל את בני המאיה ואת האצטקים באיזו דרך הספרדים כן (כ-ן, yes) ניצחו אותם. שאל את בני האינקה בדרום אמריקה על הדרך בה הכובש הספרדי עשה זאת, ובהצלחה. שאל את המאורים בניו-זילנד, איך זה שהבריטים והצרפתים וההולנדים (ניו-זילנד קרויה ע''ש מחוז בהולנד) ניצחו אותם. שאל את האבוריג'ינים באוסטרליה את אותה שאלה. שאל את הנבלות הפלשתינאיות גם כן את אותה שאלה, אדיוט ואהבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלתי את נסראלה.דווקא הוא ניצח
בל''ד,
ביסאן,
03/08/04 20:23
|
גם הפלסטיטנאיים הם בדרך לניצחון אם ימשך הכיבוש... חוץ מזה ....למה אתה כל כך מעוצבו אם באמת אתה חושב שכובש נבלה כמוך ינצח?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון- די לפשעי המלחמה
ל"ת
י.ב.,
03/08/04 15:56
|
|
 |
יפה כתבת
ל"ת
מוחמד,
מזרח י-ם,
03/08/04 15:56
|
|
 |
צודק- סוף סוף שפיות
ל"ת
עלי,
בית חנון,
03/08/04 15:55
|
|
 |
גם אם נצא יהיו קסאמים בשדרות
מ,
03/08/04 15:54
|
אתם בטח לא שייכים לעם שמביא אור לעולם, אפילו את עמכם אתם מכניסים לחושך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
and you
can ask,
03/08/04 15:49
|
The Germans and Japanese And yes, also the Taleeban in Afghanistan and Husien in Iraq… Don't get too carried away – the more damage you do the weaker you become because the world has less tolerance towards you. Once the threat from you and your brother is real the West will crush you in no time.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
עד עכשיו חמאס היה נחמד
בוריס,
חיפה,
03/08/04 15:09
|
רק לא לעצור, להרוג חיות עד שלא יפסיקו כל פעולות טרור ללא שום תנאים. ההודעה הזאת מעידה שחמאס במצב קשה. הם גם עכשיו עושים לפי יכולתם ואין להם שום אפשרות להגביר הפגזות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
שדרות
אבי,
חו,ל,
03/08/04 15:09
|
|
 |
8.
צריך לצייד את צ.ה.ל בקאסמים
אמיר,
חלם עילית,
03/08/04 15:06
|
|
 |
למה את צה''ל-אפשר לצייד את
השדרותים,
והקיבוצניקים,
03/08/04 17:52
|
כל זאטוט יכול לעשות את מה שעושים גיבורי הקסאם, אם מותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה רע...
ארז,
03/08/04 15:50
|
בתותחים, מ.ל.ר.ס. או הפצצות מהאוויר? לצה''ל יש אמצעים שיכולים להפסיק את ירי הקסאמים תוך יום - רק שאנחנו נמנעים, משום מה, מלהשתמש בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
איפה הלווינים הישראלים?.
משה,
חו''ל,
03/08/04 15:00
|
שיזהו את היציאות של הירי ויגיבו ישירות לנקודות, זה אפשרי,שיבדקו בתע''ש איזה לווין צריך כדי לפתור את הבעייה. ושרק לא יתברר לנו בסוף שזה עיניין של כסף,כי איזה פוליטיקאי ישב בכלא על האבידות בשדירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
זו הדרך להשפיע על האויב
יעקב,
03/08/04 15:00
|
אין אבחנה בין חפים מפשע לאחרים. מלחמה אינה בית משפט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
הם נשברים!
ל"ת
:-),
03/08/04 14:59
|
|
 |
4.
הלחץ הצבאי נותן את אותותיו !!!
אלון,
ת''א,
03/08/04 14:53
|
אימאלה איזה פחד ! בואו נתחבא, אולי נוציא גם את צה''ל מחוץ למדינת ישראל ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
תשלחו אותם לבית מלון בקפריסין
ל"ת
דורון,
03/08/04 14:51
|
|
 |
2.
להשתמש בשיטות של בנות הברית
Bomber Harris,
03/08/04 14:44
|
מול טרור יש להפעיל אך ורק טרור. יש ללמוד מגדולי מבקרינו- התשקורת הבריטית, ולפעול כפי שפעלה בריטניה במלחמת העולם הII- הפצצה מאסיוות איזורי אוכלוסייה אזרחית.
אולי זה נשמע מופרז, אבל חייבים להביא איום כזה לזירה התשקורתית על מנת ליצור השוואה בין פעולות מוגבלות נגד מחבלים לבין התקפה מאסיווית על מרכזי אוכלוסייה אזרחית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגידו אנשים!!
X רה''מ,
03/08/04 15:01
|
לא מפריע לכם שהאנשים היחידים היודעים איך לנהל מדינה כותבים תגובות באינטרנט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
לא יאומן כי יסופר
דניאלה,
03/08/04 14:42
|
להפסיק את פשעי צה''ל - ומה אז? הם יפסיקו את פשעי החמס? מדוע אין פתרון לבעיית הטילים שלהם? למה בנו את הכור האטומי בדימונה, כדי שוענונו יכתוב ספר? אפשר להגיש להם אולטימטום, או להפסיק את ירי הטילים או שישראל תאלץ לעשות זאת בכל מחיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בווווווווווווווווווווווז
ל"ת
ב.ע,
03/08/04 15:49
|
|