 |
137.
המורה לימד אותי מטמתיקה!!!
האני,
עין רפה,
05/08/04 14:32
|
אז שתדעו לכם אני מכיר אותו אישית הוא מורה נפלא טוב לב והכל... פשוט הלבישו עליו תיקים . מי שלא ערבי ישראלי לא יודע מה זה ערבי ישראלי. אז אם הייתם מדינת הדימקורטיה לא היה דבר כזה. אתם רק מחכים מרוב שנאה לקליק כדי לסלק אותנו מה לא??? תראו את כל התגובות כל הערבים ערבים ערבים.. אחרי כל השנאה אי שויון וכל זה אתם עוד מצפים לנאמנות בואו לעין רפה תראו תמקום ואז תעברו לישובים שליד מבשרת הר אדר וכל אלה תראו את ההבדל ואל תגידו יודעים מה זה ערביי ישראל!! אתם (המדינה) רק גורמים לכל הבלגן הזה הפתרון?? אתם כבר יודעים!!! אבל אל תחשבו (טרנספר שלילת זכויות שאין) אפילו את העצירה במחסומים אתם לא יודעים מה זה את כל היחס מהחיילים מהמשטרה ולמה (ערבי)!!! אז תשאלו טוב טוב למה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
I was going to respond
Eyal,
Toronto,
04/08/04 23:42
|
as I did to every other time there is an article about an Israeli Arab supporting terrorism, but why bother. Just refer to the previous Tguvot about 5th column.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
לשלוף את רשימה ד' ולפעול בהתאם
ל"ת
G,
04/08/04 20:05
|
|
 |
אפשר לקנות רמז ?
ל"ת
ד !,
04/08/04 21:18
|
|
 |
134.
All Arab the same
The same as we,
04/08/04 19:09
|
Even if I live in the other side of the world I will do anything to help my brother jews where ever they are why do you think they are different
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קח לדוגמא שמאל קיצוני
מרק,
04/08/04 21:25
|
הם עושים הכל למען נצחון פלשתינים נגד יהודים. הם גם תומכים בטרור איסלאמי ורצח יהודים (לפי הגדרתם זאת התקוממות עם נגד כיבוש ואת הטרוריסטים הם קוראים לוחמי חופש). אז אל תעשה הכללות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
נו אז מה ,העולם ניחרב ?!
ל"ת
זהבה גלאון,
מרכז יחד,
04/08/04 18:44
|
|
 |
132.
המוסלמים בישראל הם גייס חמישי!
ל"ת
דבורה,
רמת אביב,
04/08/04 18:20
|
|
 |
לדבורה
ניב,
04/08/04 23:21
|
אנא תחשבי לפחות פעמיים לפני שאת כותבת דברים כאלה. לפי מהלך המחשבה שלך היהודים בארה''ב גייס חמישי בגלל שיונתן פולארד פעל נגד ארצו ,ארה''ב,ויותר מזה הוא גם נדון למאסר עולם ללא אפשרות של חנינה! זהאר עלי עדין לא נשפט וכבר ערביי ישראל הם גייס חמישי אז על אחת כמה וכמה שיהודי ארה''ב הם ''גייס חמישי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
טרנספר אתה חסר !!!!!!!!!!
דוד,
תל אביב,
04/08/04 18:06
|
|
 |
130.
להוציא את הסרטן המוסלמי מישראל
ל"ת
שמואל,
רמת גן,
04/08/04 17:54
|
|
 |
129.
ISRAELIES ARABS LOVE ISRAEL
ל"ת
WITHOUT JEWS,
04/08/04 17:19
|
|
 |
128.
ערביי ''ישראל''= פצצה מתקתקת
ל"ת
שמ,
ים,
04/08/04 17:12
|
|
 |
127.
רק עשבים שוטים
ל"ת
יוסי ביילין,
החלל החיצון,
04/08/04 16:37
|
|
 |
היי, יוסי, Phone home!
ל"ת
המחלקה הסגורה,
04/08/04 19:26
|
|
 |
126.
NO SUCH THING
ALON,
04/08/04 16:20
|
THERE IS NOT AND CAN NOT BE SUCH A THING AS AN ISRAELI-ARAB. THERE IS NO DIFFERENCE BETWEEN THE ARABS INSIDE THE GREEN LINE AND THE ARABS OUTSIDE OF IT. ONE CAN NOT EXPECT AN ARAB TO BE LOYAL TO A JEWISH ZIONIST STATE. ITS TIME FOR A COMPLETE SEPARATION FROM THIS ISLAMIC CANCER. IF JEWS ARE TO BE REMOVED FROM GAZA, THAN ARABS SHOULD BE REMOVED FROM INSIDE ISRAEL. WHATS FAIR IS FAIR. REAL THE KURAN, OR EVEN RASHDIS BOOK ABOUT THE ISLAM ''SSATANIC VERSES'' AND SEE HOW EVIL ISLAM IS.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
Please do not go overboard...
Moshe,
USA,
04/08/04 15:32
|
It is only 90% of the local arabs who are our enemies... Do not let those 90% give bad name to the others.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Attn Moshe
Roberta,
London,
04/08/04 16:36
|
AHAHAHHAHAAH.... YOU ARE FUNNY!!!! Hey, sooooo true!!! Rob
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
you have to read
read 32,
04/08/04 15:28
|
the last respond to 32. this is what real Arabs think.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
ככה סתם נטפלים?
אבו-עלי,
פוק א-תחתא,
04/08/04 15:11
|
זה בטח בגלל שהוא ערבי.
מה כבר הוא עשה, התנהג כמו ערבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
כן למלחמה באוייב הציוני !
ל"ת
מ,
04/08/04 15:01
|
|
 |
121.
ליברמן ליברמן ליברמן
שפוי,
04/08/04 14:44
|
חלוקת הארץ בין יהודים לערבים, אין פתרון אחר.
מצידי שיורידו את כל ההתנחלויות עד האחרונה שבהן,אבל שלא ישארו ערבים בצד הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
לבדוק תרומת השמאל והחכים הערבי
אלי גל,
04/08/04 14:25
|
לבדוק תרומת השמאל הישראלי הקיצוני , והחכים הערבים שמשתוללים ומעודדים שנאת ערבים לישראלים ומרשים לעצמם להפר את החוק ללא פחד, כי אנו מדינה של פריירים !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
האוניברסיטה העברית חסות לטרור
בוגר האוניברסיט,
04/08/04 14:13
|
בושה וחרפה מה שהולך באוניברסיטה העברית. לא למדו שם לקח ממהפיגוע שקרה בקפיטריה בהר הצופים על ידי אחד מעובדי האוניברסיטה. לפני חצי שנה נעצר מחבל נוסף עובד האוניברסיטה בקמפוס בגבעת רם לאחר שתיצפת על משרד ראש הממשלה ואסף מודיעין ואותו מחבל היה הסייען שהסיע את המחבל המתאבד באוטובוס ברחוב יפו שנה שעברה. בתור בוגר האוניברסיטה אני חש בושה שהנהלת האוניברסיטה מפקירה את חיי הסטודנטים וחיי אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
מדוע מעריב מצנזר את שם הכפר?
יעקב,
נתניה,
04/08/04 14:12
|
אם אין איסור פרסום על שם האיש אז אין איסור פרסום על שם הכפר.
די להגן על ערבים ע''ח חיי יהודים.
אני רוצה לדעת מה שם הכפר בו גר המחבל הנ''ל כדי לשמור על בטחוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שם הכפר: כאוכב אבו-היג'א
יוד,
04/08/04 14:49
|
|
 |
117.
האויב יושב בתוכנו
ל"ת
אהוד,
04/08/04 13:51
|
|
 |
116.
EIN DAVAR KA'ZE
Roberta,
London,
04/08/04 13:50
|
Ein davar kmo ARAVI-ISRAELI. Ma ze? Shtuiot! These maniakim are taking the piss. I would never trust anyone who calls themselves Arab-Israelis. Two face bastards!!!! And Israel should stop dishing out citizenship to these scum bags. For God's sake! Ma kore???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I like your style
MikiG,
London,
04/08/04 14:32
|
I like your style, Roberta ... and I live in London. Want to go on a date? e-mail me
הגב לתגובה זו
|
|
 |
HEY MIKI G
Roberta,
London,
04/08/04 15:20
|
Oh, just found out how to get your email. Got it now. And I hope you got mine too. We can chat later. the email I gave u is my home email, so I will reply when I get home tonight. (if u bother to write that is...) cool chat later.Rob
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ATTN MIKIG
Roberta,
London,
04/08/04 15:08
|
Hey, thank you! But I do not have your email. Email me : - will love to hear from you! Roberta
הגב לתגובה זו
|
|
 |
mikegio1@hotmail.com
MikiG,
London,
04/08/04 16:22
|
My e-mail is mikegio1@hotmail.com ... I can't see yours either on here. So much for technology! (-;
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Attn MikiG
Roberta,
London,
04/08/04 16:34
|
Thanks Mike. I got yours. Try to see mine now. Not sure it will work. Will email you tonight ok? Rob x
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Attn Roberta
MikiG,
London,
04/08/04 17:28
|
Still not seeing yours, but will look forward to getting your e-mail.... ma sei italiana (meaning: are you Italian?( ... or is that only a pretty nick name?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניצול אכזרי של הדמוקרטיה הישרא
אלי גל,
04/08/04 14:06
|
ניצול אכזרי של הדמוקרטיה הישראלית -מוביל לרצח טירור ,ופוגע בסיכוי לשלום , יש להעביר אותו ואת משפחותיהם לעזה ולפוצץ את בתיהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ATTN ELI GAL
Roberta,
London,
04/08/04 15:14
|
Eli, ani mistaeret ein li otiot be ivrit ba'machshev sheli ba'avoda. Aval ata tzodek. Nachon nachon nachon!!!!!!! Roberta
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא יש לך עברית...
C-cyclist,
הייגייט,
04/08/04 16:57
|
אני מניח שכמו רובינו, יש לך ווינדוס XP. תכנסי ל''regional and languages'' שב''control panel'' ויש שם סמנייה לשפות, צריך להתקין שפות מימין לשמאל, להתחיל מחדש את המחשב, ולמצא את העברית בשורה מעל.
את ההקלדה תצטרכי ללמוד כפי שלומדים הקלדה עוורת באנגלית.
אף אחד לא חייב לדעת שאינך נהנית משרותיהם של ''ארגוני זכויות האדם'' הפלשתינים למיניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
למען יראו ויראו....
ש.לוין,
04/08/04 13:45
|
ערבי ישראלי שיתפס כמסייע לארגוני הטרור או לחילופין פעיל מטעמם או מעצמו. תלקח ממנו ומבני משפחתו תעודת הזהות הישראלית על כל המשתמע מכך. יש לעגן את הדבר בחוק כך שהדבר לא יצטרך להדון בבתי המשפט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
בעינין הגייס החמישי
RUBEN,
04/08/04 13:30
|
אינני מבין מדוע השלטים רשומים גם בערבית.......כאשר המפגעים ישתמשו בזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
חלק מהערבים בא''י הם הבעיה
SY,
04/08/04 13:25
|
|
 |
112.
די להתלהמות
מנחם,
חיפה,
04/08/04 13:17
|
תגידו חברים , אבל בינינו , לא שומעים אותנו , אבל בכנות : האם המגיבים המתלהמים קודם אהבו את ערביי ישראל וכעת דעתם שונתה ? מה איתכם גם קודם לכן אני בטוח שכולכם שנאתם אותם כי אנחנו , מה לעשות , העם הכי גזען שקם אי פעם ולא היה צורך באירוע זה או אחר כדי שתקומו עליהום על ערביי ישראל , יש בנו קינאה מזה שהם מצליחים ומגיעים להישגים , בונים בתים יפים , חיים טוב וכו' ,שלא תבינו לא נכון אני בהחלט נגד התופעות האלה אצל ערביי ישראל וזה מובן ולא צריך להכביר מלים על כך , אבל אני גם נגד תופעות פוגעות-בערבים במגזר ההודי והם רבות , רק לאחרונה יצא עלינו עציון אחד בהצעה לטהר את הר הבית מהמסגדים האם מישהו מהמתלהמים כאן הגיב נגד עציון ?כמובן שלא כי לגביכם מתלהמים יקרים ערבי שעושה טעות עושה בשם כל הערבים אבל יהודי שעושה טעות הוא שוליים שמייצג את עצמו כשביניכם לבין עצמכם אתם מצדיעים לו וכל זה למה כי אנחנו דפוקים , כעת יתנפלו עליי כל ''מכוערי הנפש'' , מה לא כךךך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו לא גזענים
דני,
רחובות,
04/08/04 16:29
|
מנחם היקר, ייתכן שחלקנו גזענים אבל רוב היהודים לא גזענים. השנאה לערבים והצעות לטרנספר לא נובעים מגזענות אלא פשוט מרצון לחיות. רוב האנשים מבינים שאנחנו טיפה קטנה באוקיינוס מוסלמי גדול שסובב אותנו ושפשוט מעוניין לסלק אותנו מכאן. לצערנו האיסלאם הוא דת לא סובלנית כיום ולמעשה לא ניתן לחיות כמיעוט לא-מוסלמי במדינה מוסלמית. בכל הארצות המוסלמיות שסביבנו התושבים הערבים-נוצרים עוזבים/בורחים במהירות וכל המרחב העצום שמחוף האוקיינוס האטלנטי במרוקו ועד לפקיסטן הופך להיות איסלאמי לחלוטין ומטוהר מכל בני דת אחרת. רוב האנשים קולטים את זה ומבינים שהמוסלמים לא ייתנו לנו לחיות כאן כמיעוט ולכן חייבים להשאר רוב. זו לא גזענות אלא פשוט רצון לחיות ולמידה מהנסיון של הנוצרים בלבנון, של הקופטים במצרים ושל שאר המיעוטים שנעלמו כבר במרחב המוסלמי העצום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''העם הכי גזען שקם אי פעם''
מיכאל ברגמן,
04/08/04 15:37
|
מנחם, מתוקי, לקחת את התרופות היום?
אם לא שמת לב השנאה היא דו-כיוונית. וקצת קשה לקרוא לתופעה החוזרת הזאת ''שוליים'' כשערביי ישראל התאבלו על מותו של הצדיק אחמד יאסין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, כפי הנראה משהו משובש אצלך
ל"ת
o,
04/08/04 14:43
|
|
 |
לכל מי שחושש...
ארז,
04/08/04 13:52
|
מאנטישמיות באירופה - מנחם מוכיח שלא צריך להרחיק עד אירופה בשביל אנטישמיות, יש גם די והותר כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
למה פסלו את כהנא?
גרשון,
04/08/04 13:14
|
הרב כהנא אמר כבר מזמן שחייבים לגרש את האויב הערבי מקרבנו. אם היינו מתחילים בכך לפני 13 שנה במקום לפסול אותו מלרוץ לכנסת - אולי המצב כבר היה נראה אחרת.
תפסיקו להתעסק בגירוש יהודים ותתחילו להתעסק בגירוש האויב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
הרוב קובע-לגרש את האויב הערבי!
שמעון,
04/08/04 13:12
|
ע''פ סקר של אונ' חיפה - 64% כבר הבינו שאין ברירה - חייבים להתחיל בטרנספר ומייד!
זה יהיה קשה וכואב - אבל אין שום ברירה אחרת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
זה לא חדשה ,כבר 100שנה
ל"ת
בנצי-א,
04/08/04 13:12
|
|
 |
108.
האוניברסיטה העברית בירושלים
a,
k,
04/08/04 13:10
|
מי שמבקר שם במיוחד בקמפוס הר הצופים חושב שמדובר באונברסיטת ביר זית לכן אני לא מתפלא על המחבל שבחר דווקא אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
בן הנחש
השומר,
04/08/04 13:10
|
הנה כי כן, גם לומד על חשבוננו, גם עובד ומבקש להכות באלה להם הוא חב תודה. ראש הנחש הקטן ראוי לו שיכלא לשנים ארוכות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
ערביי ישראל והטרטר
יוסף הגלילי,
גליל,
04/08/04 13:01
|
לאור ריבוי המקרים בהם ערבים תושבי ישראל משתפים פעולה עם האחים בשטחים, הגיע הזמן לגבש מדיניות פחות סלחנית. נכון יהיה להרתיע את את אותו בוגד=ערבי שמתכוון להרוג בנו היהודים ע''י פגיעה במשפחתו. כלומר כל נכסי המשפחה יעברו לרשות המדינה והם יעברו לשטחים אל אחיהם וימשיכו שם להזדהות. אולי זה ירתיע אותם!! למה להעניש את המשפחה? כי ההרג שמכוון לפגוע ביהודים הוא לא אישי הוא כללי כך גם העונש הוא לא אישי הוא כללי במשפחה של הפוגע! פשוט לא יתכן לתת להם להמשיך לחיות בנינו אחרי מעשה פשע על רקע לאומני! אבל אני עדין חושב שאין לראות בערביי א''י בוגדים, המספרים של אלה המשת''פים הוא קטן בכל קנה מידה. אני חושב שרובם מכירים טובה ואזרחים טובים. בודאי שאין לצפות מהם להיות אוהבי יהודים, אבל צריך לבצע הכל בצורה מכובדת ולא לגרום להם להיות קיצונים. צריך לתת להם יותר תקציבים צריך לקדם את החינוך במגזר ולתת להם להרגיש כמו אזרחים שווים שיש להם מה להפסיד !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
גייס חמישי
RUBEN,
04/08/04 13:00
|
פעם היו צוחקים על הערכה זו......מבינים כמה גדר הביטחון נחוץ......מול ההמון המתפרע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
אין קשר
חיים שמול,
04/08/04 12:58
|
הוכחה נוספת שאין שום קשר בין רמת החיים,לרצון להרוג יהודים. פעם האכילו אותנו בסיפורים,שהם מתגייסים לאירגוני הטרור בגלל שאין להם מה להפסיד,ושהם חיים בזבל. נו,יש לנו סיפור על ברנש שמעדיף להרוג יהודים,ולא ללמוד מיהודים. מי שרוצה להשלות את עצמו שזה עשב שוטה,שיחיה עם זה,אבל שלא יגיד לנו שיורד גשם,כשמשתינים עלינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
''מדובר במקרה קיצוני........''''
ketty,
04/08/04 12:55
|
האם אכן מדובר במקרה קיצוני של ערבי ישראלי? על סמך מידע מאד פנימי כמעט אף אחד ממקרי התאבדות לא היה מתבצע ללא סיוע של ערבים ישראלים קו למחשבה. אם המשפחות של אותם הסייענים היו מקבלים עונשים כמו בשטחים ללא ספקהמקרים היו פוחתים. גם משפחתו של עלי לא היתה רוצה לראות את עצמה חיה בעזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
הערבי הוא ערבי הוא ערבי גם אם
אבו גוגו,
04/08/04 12:52
|
|
 |
101.
הערבי הישראלי-ואבו דיסס הבירה
תלם--אהדון,
רמת--גן,
04/08/04 12:45
|
אבו דיס היא עיר הבירה של הערבים הפלישתינאים,נתן להם את המקום במתנה רבין==ןפרס שמעון==יוסי ביילין החוכמולוג==הירשנזון--הפרופסור למדעי היהדות--רק שתראו שכל הערבים מניאקים כולם שווים כדור בראש!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
נמאס כבר משטיפות המוח האלה...
אוון,
04/08/04 12:37
|
אין דבר כזה ''ערבי ישראלי''. כל הערבים אזרחי מדינת ישראל רואים עצמם כאחיהם של הערבים ביהודה ושומרון וחבל עזה. ודינם אחד הוא - לא להיות במדינת ישראל, שהיא מדינת העם היהודי. רוצים מדינה ''פלשתינית''? יופי. שילכו לשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
punishment
uzi,
haifa,
04/08/04 12:37
|
|
 |
98.
זה רק אני או ש..
עמי,
04/08/04 12:32
|
הם כל כך מכוערים שצריך להוציא אותם להורג על כיעור הסביבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
הגייס החמישי=טרנספר
תבת,
04/08/04 12:31
|
אנחנו יודעים שהממשלה מספקת לנו מידע מועט ותמיד באיחור, על ''ערבים ישראלים'' המשתתפים בפיגועים נגדנו,על מנת לא לגרום לפריצת מהומות ואולי טרור נגדי,שיתחיל את הטרנספר לאנשי הגייס החמישי! לרוב הישראלים ברור, שכל זמן שבישראל היהודית חיים ערבים הטרור ימשך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
דונם פה ודונם פה
חי,
שדרות,
04/08/04 12:17
|
זוכרים את התגובות שלי בפעמים הקודמו זהו שאמרתי אסור להכליל עשב שוטה פה עשב שוטה שם ומעשב אחד למישניהו מתח דונם פה ודונם שם שמתחברים לשדות הרים עמקים וגיאיות וכך נפדת אדמת הבילדי בילדי מאום רשרש ועד מרג עיון חברה אל תאמינו זה צל הרים זה לא הרים זה רק עשבים שוטים מאחייניו של אוהב ציון מחמד בכרי ההומניסט המהולל מבענה ועד אחרון האחמדים אז אסור להכליל זה רק גשם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
להכניס אותם לשמורות טבע!
ל"ת
מושבניק,
04/08/04 12:16
|
|
 |
94.
ערביי ישראל בעוכרינו
יהודיה,
עיר יהודה,
04/08/04 12:15
|
ערביי ישראל בעוכרינו הם, מטיילים עם תעודות זהות כחולות, זוכים לכל התנאים של אזרחים מן המניין. ומחפשים איך לז... אותנו חיים או מתים !!! אוי לנו שזה גורלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
אני אף פעם לא ראיתי שום הבדל
ליאת,
הרצליה,
04/08/04 12:07
|
בינם לבין הערבים בשטחים.ככל שעובר הזמן מתברר לי שלא טעיתי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
כולם שונאים אותנו!
ל"ת
לא יעזור,
שום דבר,
04/08/04 12:06
|
|
 |
91.
הכל מתפוצץ לנו בפרצוף
הדר,
הוד השרון,
04/08/04 12:04
|
אנחנו מנסים להגן עליהם כל הזמן ולהגיד שרוב הציבור הוא טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
אין פלא שהוא מהאונברסיטה
גליה,
04/08/04 12:03
|
|
 |
89.
דם סמיך יותר ממים
ל"ת
אלי,
04/08/04 11:58
|
|
 |
88.
נו,עד מתי נבליג??
ל"ת
נתנאל,
אשדוד,
04/08/04 11:46
|
|
 |
87.
אז מה?
שולה,
04/08/04 11:41
|
עוד עשב שוטה או שכבר הצמחנו מגרש כדורגל מרוב עשבים שוטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
שאלה לראש השב-כ
ארז,
04/08/04 11:40
|
כמה ערבים ישראלים ''מייחלים אקטיבית'' למותם של יהודים? מדוע אינך יוצא בהצהרות בומבאסטיות בנושא הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
99% מהם מוציאים שם רע לשאר
ד''ר לסטטיסטיקה,
האונ' העברית,
04/08/04 11:40
|
|
 |
1% ממליון זה 10000
ל"ת
לפחות,
04/08/04 15:56
|
|
 |
גם אני הגעתי לאותה תוצאה!!!!!!
ל"ת
ד''ר לאיסלם,
אונ' אלנג'ח,
04/08/04 13:02
|
|
 |
מה ! 1% משותקים ?!
ל"ת
פר' מתמד צימרמן,
אונ' אל נג'ח,
04/08/04 15:39
|
|
 |
84.
ערבים ''ישראלים''
אורלי,
04/08/04 11:39
|
אני לא חושבת שהם ראויים לכינוי ישראלים.הם שונאי ישראל ומייחלים ליום שבוא נתעופף מכאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
אני איתם גמרתי!!!
פנחס,
04/08/04 11:38
|
|
 |
82.
אין מדובר בתופעה
דני,
קריות,
04/08/04 11:38
|
או בעשבים שוטים .מעניין כמה אנשים עוד יקפחו חייהם עד שמישהו שם למעלה יבין סופסוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
תגובה ל68
אסף,
ראשל''צ,
04/08/04 11:36
|
היד החזקה שמג''ב נוהגים בהם היא אחד מהגורמים העיקריים לשנאה שמתפתחת בינינו לבינם.אז עדיף שמג''ב ישבו בצד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה אתה מדבר???
ארז,
04/08/04 13:03
|
איזו יד קשה? אם כבר, מגלים כלפיהם אוזלת יד חמורה בכל הנוגע להתעלמותם המוחלטת מחוקי המדינה.
משום מה, בשמאל תמיד מוצאים תירוצים לכל מעשה רצחני של האוייב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רצחו בנו לפני הקמת מג''ב
זיזי טריפו,
04/08/04 13:03
|
|
 |
80.
אם היה חשוב להם
יעל,
צפון,
04/08/04 11:32
|
אני מאמינה שערביי ישראל מסוגלים לפתור את הבעיה הזאת בינם לבין עצמם.כנראה שזה לא מפריע להם כ''כ שיש טרוריסטים בתוכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
טרנספר!!!!!!!!!!
מרדכי,
היהודי,
04/08/04 11:26
|
|
 |
78.
שמג''ב יכנסו לשם ויעשו סדר!!
ל"ת
אני בעד,
04/08/04 11:26
|
|
 |
77.
ערביי ישראל
רותם,
תל אביב,
04/08/04 11:25
|
פעם אחר פעם יורקים לבאר ממנה הם שותים.חבל שכמה אידיוטים יפגעו בציבור שלם .אני באמת רוצה להאמין שמדובר בכמה אידיוטים שלא מייצג את הרוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
מה אתם תמימים כאלה יש הרבה
ל"ת
ברכה,
ישראל,
04/08/04 11:25
|
|
 |
75.
אין שום הבדל
ציפי,
כפ''ס,
04/08/04 11:23
|
ערביי ישראל אינם שונים בדעותיהם לגבינו מן אחיהם הפלשתינאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
ערביי ישראל=מרגלים
אלי,
04/08/04 11:18
|
הגיע זמן ההכרעה לערביי ישראל האם הם איתנו או לצרינו ושיחליטו מהר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
הגיע הזמן להכנס בהם!!
ל"ת
מאיר,
י-ם,
04/08/04 11:16
|
|
 |
72.
חבורה של חיות
ליאון,
נס ציונה,
04/08/04 11:16
|
פיגוע בקו אוטובוס לא מספיק טוב להם כי מנקים את הזירה מהר והכל נשכח.פשוט מזעזע להבין מול אילו חיות אדם אנו נלחמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
חבל
רחל,
ערד,
04/08/04 11:13
|
ערביי ישראל מצטיירים כתומכים בטרור והדבר איננו נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
rewind 87' u remember
ayef mikem,
04/08/04 15:11
|
all of us yeld, falestinians are all the same and always u say, no they are only some of them, today u cant say that now its begain with those ''israelies arabs'' it the same shit u need cuples hundreds of deads to change u're stupid mind line
הגב לתגובה זו
|
|
 |
TAKSHIVI RACHEL!!
Roberta,
London,
04/08/04 14:10
|
Ma at omeret? Hishtagat le'gamre kvar? Shachart kvar ma ha'aravim ha'meluchlachim, ha'maniakim, ha'mefagrim ha'ele osim lanu? Tiftechi et einaich!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדבר איננו נכון?
ארז,
04/08/04 11:39
|
כבר שכחת את אירועי אוקטובר 2000? כבר שכחת את העצרות ההמוניות שלהם נגד המדינה? כמה עוד מחבלים מתוכם ישכנעו אותך שמדובר באוייב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן חבל .....
אזרח 1,
04/08/04 13:50
|
שאתה ורבים בציבור הישראלי לוקים בפשטנות מטומטמת והופכים בכך לאט וביסודיות גם את ה 99% שרוצה לחיות אתנו בשקט לאויב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''חבל''??!! זה מה שיש לך להגיד?
זיזי טריפו,
04/08/04 11:36
|
ערביי ישראל ''מצטיירים'' כתומכים בטרור??
מה עוד צריך לקרות כדי שתביני שזה בדיוק מה שהם עושים, אין כאן שום ''הצטיירות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
מתכון לחיסול הטרור .
קלמן,
04/08/04 10:55
|
לא מבקרים בבתי עסק בכפרים הבאים:כפר יסיף, כאוכב אבו היג''א, כנא ומנדא.כפרים שמיצאים טרור אינם זכאים להכלל במסלול הטיולים של הישראלי המצוי.[הרמז יובן מיידית.]
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
יש למישהו אומץ
זוריק,
נ''י,
04/08/04 10:53
|
לתאר בדיוק איך צמח אחד כזה? מי ההורים שלו? מי החברים שלו? מה דעת החמולה? הכפר? ולמה ראש השב''כ לא יוצא בהצהרה אמיצה על המחשבות של ערביי ישראל? יש למישהו אומץ לעקור ישראלי כזה מביתו ולהעביר אותו לרצועת עזה? או לדרום לבנון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
תנו למג''ב לנצח!!!!!!!!
ל"ת
מג''בניק בדימוס,
04/08/04 10:50
|
|
 |
67.
מעניין מתי יבינו
גלעד,
אזור המרכז,
04/08/04 10:48
|
בעית ערביי ישראל צריכה היתה מזמן לעבור לראש סדר היום.אם התופעה הזאת תתפתח אני לא רואה דרך חזרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
פשששש כתוב גם מתי הוא משתין?
ערבי הגיוני,
04/08/04 10:47
|
שמתם לב איך למשטרה ולשבכ קשה לאסוף עדויות וידע על מעשים של טרוריסטים יהודים אבל כשזה מגיע לערבים מהשטחים או מישראל פתאום הכל ברור ומובן ממתי שיצא מרחם אמו. מי שרוצה להאמין לאוסף הטויות למעלה שיאמין ומי שרוצה להכליל את כל ערביי ישראל תחת האשמה של הקיצוניים שבהם, שינסה ונראה לאן הוא יגיע עם זה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הייתי שולח את הטרוריסט
יהודי הגיוני,
04/08/04 12:22
|
אל מתחת חדר השינה שלך בביתך, והפעם , בתקוה , שלא יתחרט... ושתגיע יחד איתו אל 72 הבתולות, ואם במקרה היה מתחרט, והשב''כ היה מזהה אותו, היית לומד להבין ולהעריך עבודתם הקדושה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש הבדל מהותי
:-),
04/08/04 12:14
|
יהודי ביהודה ושומרון זורק ביצים ועגבניות. ערבי לעומת זה משתדל לרצוח. מסקנה פשוטה משקעים זמן בתפיסת רוצחים ולא במשליכי ביצים. כאשר אני אראה שערביי ישראל בשלב ראשון מוקעים את הרצח ובשלב שני הופכים עולמות למנוע אותו אני לא אתייחס אל כולם כרוצחים. חובת ההוכחה על הערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נמאס ממכם. אתם לא תמימים.
ל"ת
זיזי טריפו,
04/08/04 11:38
|
|
 |
תגובה
יהודיה ריאלית,
04/08/04 11:24
|
אולי כי יש יותר טרוריסטים ערביים מישראליים? אולי בגלל שאנחנו (ההנהגה וכוחות הבטחון) יודעים איך לעצור אותם? למה הממשלה שלכם לא יכולה לעצור את הקיצוניים שלכם? אולי כי האינטרסים שלהם מתרים להם לנהוג ביד קלה עימם? תחשוב על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
מה לעזעזל עושים איתם??
זיוה,
אשדוד,
04/08/04 10:46
|
יש פתרון למצב הזה?אני רוצה לקוות שבאמת מדובר בעשבים שוטים שלא משקפים את פני הציבור הזה כולו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שורפים
ל"ת
אלי גל,
04/08/04 14:17
|
|
 |
64.
ערבי י ''ישראלי'' = טרוריסט ....
א.ש,
ירושלים,
04/08/04 10:45
|
ערבי = ערבי= בוגד=טרוריסט=ערבי ''ישראלי''= מחבל = פרזיט= אחד שנושך את היד המאכילה אותו !!!!! רק עונשים חמורים ,כולל גירוש ,שלילת זכויות,ביטוח לאומי,עיסוק,וכו' אלה ישנו את המצב זה לא ''עשב שוטה'' רובם המכריע של הערבים יפעלן נגד המדינה כמו החלאה הזה !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
יום הדין קרב ובא.
ל"ת
חימנז,
רמת גן,
04/08/04 10:44
|
|
 |
62.
להגדיל להם קצבאות הביטוח
יואב השובב,
04/08/04 10:43
|
|
 |
61.
Let's return all settlements
Mr Creative,
04/08/04 10:42
|
Let's return all (Arab)settlements to the Palestinians. Isn't it what the ''Peace Camp'' wants ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
עצוב לשמוע את זה
מרים,
דרום,
04/08/04 10:41
|
לאט לאט מתברר שערביי ישראל תומכים ועוסקים בטרור הרבה יותר ממה שאנו חושבים ,והרבה יותר ממה שאפשר להגדיר כתופעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
כאשר בזמנו האלוף ינוש בן גל
קורבן,
הסרטן,
04/08/04 10:41
|
אמר כי ערביי ישראל הם סרטן בלב המדינה, היפיופים שלפו את מילת הקסם ''גזען'' ,ובינתים הסרטן הזה כבר שולח גרורות לכל רכמות הגוף ואת האמת הזו אסור להגיד , למה ? נחשתם : זו ''גזענות'' !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
באוניברסיטה העברית בי-ם.
מצפן,
י-ם,
04/08/04 10:40
|
בטח על מילגה . באוניברסיטה שאיננה עברית לטעמו , בירושליים שכבר מזמן הוא קורא לה אל קודס ולא אתפלא אם למד בחוגים של צימרמן וריינהרט. מה הפלא שמצא בנו אך סימני חולשה ? לא נהגנו בו נכון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאד.
עוזי,
04/08/04 11:28
|
אורחותינו הדמוקרטיות מצטיירות ע''י אויבי המדינה כחולשתנו הגדולה. אין זו סיבה לוותר על הדמוקרטיה אבל זו בהחלט סיבה לוותר על הערבים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הערה
ארז,
04/08/04 13:15
|
הן לא ''מצטיירות כחולשה'' - הן באמת חולשה, ובג'ונגל של המזה''ת אסור לך לגלות שום חולשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
חבל שכמה טרוריסטים
יהודי טוב,
04/08/04 10:39
|
|
 |
עצה ליהודי טוב
דני,
רחובות,
04/08/04 11:04
|
אני מציע לך ללמוד ערבית ולגלוש קצת באתרים בערבית, ובמיוחד באתרים של ערבים ''ישראלים'' (רק אנחנו קוראים להם כך) אני בטוח שאם תעשה זאת תשנה את דעתך, כמוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יהודי טוב. כל הכבוד.
טוב טוב הגמד,
04/08/04 10:54
|
למה שלא תנסה להיות גם יהודי חכם ? לא יזיק.
בניגוד ל''אמיתות'' מקובלות במחנה השמאל הטיפש , חכמה ורגישות יהודית יכולות לדור בכפיפה אחת.
מהסתכלות בוחנת באנשי השמאל אני מוכן לקבוע שגם טפשות ורשעות חוברות להן לעיתים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שאנשים כמוך...
ארז,
04/08/04 10:52
|
|
 |
56.
רוב ערביי ישראל
אלון,
השרון,
04/08/04 10:38
|
|
 |
55.
משלמים על טעויות
דוד דגן,
עכו,
04/08/04 10:38
|
מה הפלא שכל פעם מגלים לנו את הטרור הערבי הישראלי ? כשנותנים להם חופש וזכויות הם מנסים לגזול לנו חיים , לעולם לא נחיה איתם בשלום זה בתרבות של העמים אלא שמקומי כאן ושלהם מעבר לים . על כל פינוי יהודי חייבים לפנות ערבי ומשפחתו מהגליל !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
בטח גם קיבל מילגת לימודים.
ל"ת
שרון,
04/08/04 10:37
|
|
 |
53.
נו איפה כל יפי הנפש
יונתן,
מרכז,
04/08/04 10:35
|
|
 |
52.
למגר
מאיר,
הולנד,
04/08/04 10:35
|
אותו ואת מישפחתו להעביר לעזה פיתוח בלי עונש מוות עונש מוות זה לא עונש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
לגרש אותם לשטחים.!!!!!!!
ל"ת
נחמן מאומן,
04/08/04 10:33
|
|
 |
50.
שישימו לב יותר
איש אחד,
04/08/04 10:32
|
|
 |
49.
פנייה ליפי נפש כל מיני שרידים
מושיקו,
צפון,
04/08/04 10:31
|
אני פונה לכל מיני יפי נפש שדורשים זכויות לערבי ישראל. יוסי שריד אתה קורא את זה ? פעם אמרת שפלשתינאים יחפשו אותך בפינה. לקח לך זמן להבין. ומה עם הבוגדים ישראלים. אתה תגיד שהבוגדים הם מיעות. אז שתדע כולם כאלה. כל אחד שומר בלב שינא ורוצה לחסל אותנו. תמשחכו ללקק להם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
צריך לראות מה עושים
יעקב,
04/08/04 10:30
|
המצב הזה שהם יתחילו לבצע מעשיי טרור הוא גרוע ועלול לגרום לבלאגן שלם .צריך לחשוב טוב טוב מה עושים איתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
להוריד את הרגליים
מאיר,
הולנד,
04/08/04 10:29
|
|
 |
46.
כולם שונאים אותנו
הדס,
תל אביב,
04/08/04 10:29
|
|
 |
45.
ערביי ישראל זה סרטן
בני,
04/08/04 10:28
|
אין לנו איך לעצור אותם.זה מצב מסובך מאוד שעלול להתפתח לכאוס .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
אני מאמינה בערביי ישראל
רונית,
חיפה,
04/08/04 10:27
|
|
 |
מעניין למה ?????
ל"ת
א.ש,
ירושלים,
04/08/04 16:37
|
|
 |
מה לעשות?
איל,
04/08/04 12:06
|
ומה צריך לעשות עם המשפחות של ה''תופעות החריגות''? לחכות שיצמחו שם עוד ילדים חריגים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את בטח גם מאמינה בחוצנים...
ל"ת
ד''ר לירי,
04/08/04 11:55
|
|
 |
כמה חריגים עוד צריך...
ארז,
04/08/04 10:51
|
|
 |
43.
אולי אם יתנו להם עוד
רונן,
הרצליה,
04/08/04 10:26
|
הטבות וזכויות אז הדבר יעודד אותם לא לעסוק בטרור?מדינה מעודדת טרור אנחנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה עם מיכה
me,
04/08/04 19:41
|
|
 |
לך קיבינימט
ל"ת
מיכה,
04/08/04 11:48
|
|
 |
42.
ואיך ההתנתקות...
ארז,
04/08/04 10:26
|
תפתור את הבעיה הזו? איך גירוש מתיישבי גוש קטיף יפתור את הבעיה הדמוגרפית-טרוריסטית של ערביי ישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש! נאכלס את גוש קטיף המפונה
רעיון מקורי,
נכון?,
04/08/04 11:05
|
|
 |
41.
צריך לעשות משהו איתם.
סימה,
אשדוד,
04/08/04 10:21
|
|
 |
40.
אני מתיע לגרש את משפחתו לשטחים
לואי ה14,
04/08/04 10:21
|
|
 |
39.
לבטל למשפחתו
גלית,
04/08/04 10:20
|
|
 |
מעניין אבל...
מתי,
גליל,
04/08/04 10:44
|
הם גם ככה לא מקבלים שום קיצבה ושום כלום (אולי יש קשר???)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
לא מפתיע שערבי ישראל בוגדים.
יהודי מציאותי,
ישראל,
04/08/04 10:19
|
ממש מדהים שאינני מתפלא יותר לנוכח מספרם הגדל והולך של ערבי ישראלים שעוסקים בטרור. מה שכן מפתיע זה החשש של ישראל להכיר בעובדה הזאת ולטפל בהם ללא בג''ץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''ממש מדהים שאינני מתפלא''
המורה רחל,
04/08/04 11:59
|
מה מדהים ומדוע אינך מתפלא ? מה מפליא ולמה אינך נדהם ? אנא ממך , השתדל להיות יותר קוהרנטי. מישהו יכול לחשוב שאתה שמאלן בעל הבנה מוגבלת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
יש רבים כמוהו טרוריסטים
נתן,
04/08/04 10:18
|
|
 |
36.
רק עונש מוות ירתיע
גילי,
04/08/04 10:17
|
מתוך מליון וחצי ערביי ישראל יש כמה עשבים שוטים. הבעיה היא שהתנועה האיסלמית למשל שלה יש כ 100 אלף תומכים פנאטים והיא סניף החמאס בישראל, מוציאה מתוכה מתכנני וסייעני פיגועים. צריך לחסל פוליטית את התנועה הזאת ולהוציא להורג את אלה שסייעו לפיגועים. רק ביד חזקה נוכל לעצור את ''העשבים השוטים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
פעיל ''בדור שלום'' האנטי ציוני .
כל ערבי הוא,
רוצח נתעב,
04/08/04 10:16
|
כל הערבים רוצחים נתעבים , בין אם רוצחים בפועל או תומכים , ואף אחד שלא יהיה יפיוף , ויגיד לא לעשות הכללות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מרוב עשבים שוטים
גיל,
גדרה,
04/08/04 10:16
|
|
 |
33.
הנה עוד הוכחה
שירה,
צפון,
04/08/04 10:15
|
אין קשר בין השכלה לטרור ,והנה גם אדם משכיל ,מורה וסטודנט עוסק בטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
ערבי יורק לבאר שממנו הוא שותה
איציק,
04/08/04 10:14
|
|
 |
ככה הערבי שותה מהבאר?
ערבי הגיוני,
04/08/04 10:43
|
בכך שהיהודי עושה טובה וקונה אצלו? אחחח שיויון הזכויות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוויון זכויות ? וחובות ?
רן,
04/08/04 12:02
|
|
 |
מה קודם למה?
ערבי הגיוני,
04/08/04 13:47
|
שיויון זכויות לפני חובות או להפך? הרי מקום המדינה האינטרס של המדינה היה ךדכא לנשל את המיעוט הערבי במדינה בתקווה שירצה ללכת, זה לא קרה אבל מה שכן קרה זה שיש אוכלוסיה שרובה ברמת פיתוח נמוכה=ריבוי טבעי גבוה, אוכלוסיה שאין לה שום סיבה לאהוב את המדינה ולהיות נאמן לה, אוכלוסיה שתמיד החלשים שבה חושבים שאם יעזרו לעשות פיגוע כזה או אחר זה ישפר את מצבם ואת מצבו של העם הפלשתיני...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה לערבי הגיוני
דני,
רחובות,
04/08/04 11:00
|
ערבי הגיוני יקר, האם אתה חושב שהמאבק של אחיך ''ערביי 48'' הוא על שוויון זכויות או שהוא מאבק על הארץ הזו? בכנות בבקשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה של כמות
ערבי הגיוני,
04/08/04 13:44
|
מה יש יותר: פלשתינים שחולמים על פלשתין השלמה או יהודים שחולמים על ארץ ישראל השלמה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערבי והגיון ?הרגת אותי מצחוק .
ל"ת
אוהב לצחוק,
מבדיחות,
04/08/04 20:25
|
|
 |
לצערי יותר פלשתינים, אבל זו לא
השאלה הנכונה,
קרא ולמד:,
04/08/04 15:32
|
השאלה הנכונה היא מה יש יותר: ''פלשתינים'' שרוצחים משפחות יהודיות שלמות רק בשל יהדותן, או יהודים שרוצחים משפחות ''פלשתיניות'' שלמות רק בשל ''פלשתיניותן''?
''פלשתינים'' שיורים באם וילדיה העוללים בדם קר ומטווח אפס (בקיבוץ מצר), או יהודים שעושים זאת?
''פלשתינים'' שמרוצצים באבנים את ראשיהם של שני ילדים שיצאו לשחק ליד הבית (סמוך ליישוב תקוע) וכותבים בדמם של הנרצחים ''אללה אכבר'', או יהודים שעושים זאת?
בתור ''ערבי הגיוני'', אבל גם בתור ערבי סתם, אתה יכול להסתובב בכל יישוב יהודי בלי להירצח. למה אני לא יכול להסתובב ברמאללה, בשכם, בחברון או בעזה אפילו 20 שניות לפני שישחטו אותי ויעשו ממני קבאב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי אתה הגיוני והוא לא.....
ל"ת
אבו-עלי,
פוק א-תחתא,
04/08/04 17:39
|
|
 |
31.
המצב הזה לא מעודד כלל
איילת,
04/08/04 10:14
|
|
 |
30.
הערבים ישראלים
טל,
רעננה,
04/08/04 10:12
|
הם הסיוט הכי גדול שלנו.אין לנו איך להשתלט עליהם.זה יותר גרוע מהפלשתינאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
זה עוד מקרה של עשב שוטה....
ל"ת
ניצן,
רחובות,
04/08/04 10:11
|
|
 |
28.
אני עדיין רוצה להאמין
כרמית,
חיפה,
04/08/04 10:11
|
|
 |
את בטח מאמינה שבסוף יהיה שלום.
קירשנר,
04/08/04 12:04
|
|
 |
27.
עונש מוות למחבלים
רן,
חיפה,
04/08/04 10:10
|
שום דבר לא יכול להרתיע פנטים,אך יש אפשרות לצמצם את התופעה. מחבל או רוצח להוציא להורג (באר''הב קיים ). כל מחבל שיתפס , לשלוח את כל משפחתו מחוץ לגבולות הארץ ולשלול את אזרחותו אם יש לו. אני יליד שנות ה- 40 עם תעודת לידה פלסטינאית ,מבין טוב יותר מכל מנהיגנו מה צריך לעשות. יד רקה תיגרור חתרנות וחבלות חמורות יותר. כדאי שההנהגה תתעורר, לדעתי כבר היום מאוחר ואנחנו מפסידים את המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
לומד עם יהודים ומתכנן לרצוח
ל"ת
זהירות! ערבים,
04/08/04 10:10
|
|
 |
25.
סטודנט אצלנו??
גרשון,
04/08/04 10:10
|
עולה לנו הון תועפות כל סטודנט כזה,וזה מה שהם עושים בסוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ערבי ישראלי?לא יכול להיות
ל"ת
גדעון,
תל אביב,
04/08/04 10:09
|
|
 |
23.
שילכו לאוניברסיטה בשכם.
הגר,
י-ם,
04/08/04 10:08
|
|
 |
22.
צריך לבדוק כל ערבי ישראלי
גילה,
04/08/04 10:06
|
|
 |
21.
אני כלל וכלל לא מופתע
מישהו,
אחד,
04/08/04 10:05
|
כמו שלא הייתי מופתע בפרשת אולג שייחט ,ובמקרה הדקירה לפני כמה שבועות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
עובד כמורה בבירה?!
עמי,
04/08/04 10:03
|
|
 |
19.
תקראו שוב את הפסקה הבאה:
00,
04/08/04 10:03
|
נאעיל הסביר לעלי כי שהממונים עליו מעדיפים בתי קפה ומקומות סטאטיים, מאחר שבפיגוע באוטובוס פוגעים באנשים פשוטים. וכך, מיד לאחר הפיגוע מנקים את הזירה ואחרי כמה ימים הכל נשכח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
עובד כמורה בבירה?!
עמי,
04/08/04 10:03
|
|
 |
17.
Jews
Ibo,
Germany,
04/08/04 10:02
|
also Jews help Palestinians to make suicide in Israel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
כמה דקות, שעות וימים עלי יישב
דנה,
04/08/04 10:01
|
בפנים? כמורה למתמטיקה יהיה לו הרבה זמן לחשב. והערה לערביי ישראל ''הנאמנים'' : טיפה ועוד טיפה הופכות לזרם חזק. ואל תזבלו לנו את השכל שמדובר במיעוט מבוטל של טרוריסטים מביניכם. בעיני כל ערביי ישראל הם טרוריסטים פוטנציאליים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
למה? למה נתתם להם רובים??????
ל"ת
שלום מה''סמול'',
04/08/04 09:59
|
|
 |
14.
מי נוסע באוטובוסים?
קרן,
04/08/04 09:58
|
תשאלו את המחבלים. הם מבינים טוב יותר כמה זולים חיי הנוסעים באוטובוס בעיני הממשלה שלנו והתקשורת. יושבי בתי הקפה , למשל, שווים יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרן חושך
מרק,
04/08/04 21:32
|
|
 |
מהיכן כל כך הרבה טימטום ?
ל"ת
אלרגי,
למטומטמים,
04/08/04 10:29
|
|
 |
13.
איפה כל השמאלנים?
גיא,
בת ים,
04/08/04 09:57
|
שאמרו לאחר נסיון הרצח של החייל בצומת גולני:עשב שוטה?כולם שם עשבים שוטים ואם לא כולם אז רובם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתאבלים על הפשלה .
ל"ת
שמח על הפשלה,
04/08/04 12:17
|
|
 |
לא ''עשב שוטה'', גיבור!
נגד גזענות,
בעד אמפטיה!,
04/08/04 11:00
|
הבחור משכיל,מורה ,לומד באוניברסיטה העברית לתואר שני וממש לא ''עשב שוטה'', אלא עשב חכם מאד! הוא ''לוחם אמיץ'' לשחרור עמו ומולדתו, מקריב את חבריו על מזבח הג'יהאד, ומסכן קצת גם את עצמו... הוא מבין ש''בדם ואש פלסטין נפלה ובדם ואש פלסטין תקום!'' אם לצורך זה חייבים לפוצץ כמה עשרות ציונים, מה רע? כמה כופרים פחות... ובכלל,אל תגידו ''כל הערבים מחבלים!'' אולי אחוז אחד ,מקסימום ,מוכנים להיות שאהידים, כל היתר רק תומכים בהם. אז מה אם הם מתנגדים למדינת ישראל? האם רבים מן היהודים אינם משמיצים את מדינתם , גונבים ממנה, משתפים פעולה עם אויביה וחותרים תחת ממשלתה (סרבני השמאל והימין)? אז מדוע יגרע חלקם של הערבים, אשר מופלים לרעה ונחשבים (בצדק) לאויבי המדינה? כדאי שתבינו אותם ולא תכנו את גיבוריהם בכינויים מכוערים כדוגמת ''עשב שוטה''. זה גזעני ולא יפה!!!! תתביישו לכם!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
are you for real? moron
ל"ת
ilan,
04/08/04 17:11
|
|
 |
12.
הסיוט הכי גדול
נפוליאון,
בונפרטה,
04/08/04 09:56
|
רק זה חסר לנו ,שערביי ישראל יצאו בהמוניהם נגדנו.זה יהיה יום הדין,לכן צריך לחשוב טוב טוב איך מטפלים בנושא הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יום הדין
מרק,
נתניה,
04/08/04 16:54
|
נכון , זה יהיה יום הדין , אבל שלהם. וככל שזה יקרה מוקדם יותר כך טוב יותר עבורנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
יש בקרבם הרבה טרוריסטים
עופר,
04/08/04 09:55
|
והגיע הזמן שנבין את זה ונחשוב איך אנחנו מתמודדים עם הבעיה הנוראית הזאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
עשב שוטה או כבר משהו קבוע?
ל"ת
גדי,
04/08/04 09:54
|
|
 |
9.
צריך לחשוב מה עושים איתם.
עודד,
יהוד,
04/08/04 09:54
|
|
 |
8.
מי נתן להם מורים?
אתגר,
רעננה,
04/08/04 09:53
|
מורה בישראל!
הוא בטח ביקש ממשרד החינוך תוספת סיכון..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לצערי.
אליהו,
גבעתיים,
04/08/04 09:53
|
יש עוד הרבה כמוהו ,והמצב רק הולך ומחמיר איתם כל הזמן ,והבעיה הגדולה היא שכרגע אין לנו כ''כ איך להשתלט עליהם כי הם בתוכנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ערביי ישראל שונאים אותנו
תמי,
צפון,
04/08/04 09:51
|
|
 |
5.
עוד פעם ערבי ישראלי.
מני,
04/08/04 09:50
|
|
 |
4.
איזה מכוערים הערבים האלה !!!!
ל"ת
MANU,
04/08/04 09:49
|
|
 |
3.
מתי כבר נבין??
ל"ת
עידו,
מרכז,
04/08/04 09:49
|
|
 |
2.
לאט לאט זה הופך לנורמה אצלם
נטלי,
כפ''ס,
04/08/04 09:48
|
|
 |
1.
אה...סתם עשב שוטה.
ל"ת
יואב,
השובב,
04/08/04 09:47
|
|
 |
ערבי ישראלי שימו לב
אחמד,
ב,
04/08/04 10:14
|
אני רוצה לדעת למה מציגים את הבן אדם הזה תחת כותרת ערבי ישראלי ,מה שמשתמע מזה הוא ''שימו לב חברי לערבי ישראל מה הם עושים '' הרי עתון מכובד כזה לא צריך להציג כתבה זו תחת הכותרת השטוטית המכוערת שהציג .... האיש הזה מייצג רק את עצמו ולא מיצג אף אחד אחר הוא לא מיצג אף ערבי אחר במדינה .. הזדמנות מצוינת שמנצלים בכדי להסית ''תמשיכו כך''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואיך בדיוק ?
עודד,
04/08/04 12:00
|
למה אתה לא מציע איך לתאר אותו-ערבי מוסלמי פאנאטי עם תעודת זהות כחולה וזכויות? אני חושב שהערבים בכללותם-אין הבדל לדעתי מסתדרים די טוב עם ההסתה בעצמם...אני בטוח שאין הרבה אוהבי ערבים-ישראלים או שלא... ו...צחוק הגורל הוא שאם בסופו של דבר תהיה מדינה ערבית פלשתינאית הסובלים העיקריים יהיו אותם ערבים, יותר מדי דמוקרטיה עלתה להם לראש..קצת דיקטטורה ערבית מצוייה ,קצת עריפת ראשים והכל יהיה בסדר... אתה צודק אין ערבי ישראלי -יש ערבי נקודה
הגב לתגובה זו
|
|