 |
33.
למה ? למה זה קורה?
בינה,
תל אביב,
05/08/04 11:42
|
ולמה רק אצלם (אצל החרדים) ריבוי ילדים זה יופי למי שרוצה אבל האם זו סיבה להשאיר אותם במכוניות או זרוקים בשטח? אי אפשר סתם לעשות איזו התפקדות קטנה לפני שעוזבים כמו בכל כיתה\פלוגה בצבא? רבותי, הם אולי קטנטנים אבל בני אדם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
Leaving a child behined
Dahlia,
05/08/04 03:08
|
If they were leaving in America...the parents will be in jail and the child will be taken out from the family!! The Israely justice system did not get it yet?? How many missing, dying, forgetfull kids you are waiting for?? walk uo social workers and punish the parents!! thats the only way to worn the rest of the parents in Israel!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
למה חרדית???
עיתונאי קטן,
באר שבע,
04/08/04 22:47
|
מדוע התקשורת לא נוקטת עמדה שווה לכלל האוכלוסיה? תמיד כשקורה משהו לחרדים מבליטים את העובדה שהם חרדים ובכך מלבים את השנאה בין הזרמים השונים.לא ראיתי שמזכירים ילד דתי לאומי, ילדה חילונית או להבדיל ילד בדואי או ערבי. במקרים הללו דווקא המוצא או ההשקפה אינה רלוונטית. מה שכן רלוונטי וגורם מלבה שנאה וגזענות הוא כשמדובר בחרדים., למרות שלבדואים ולערבים יש יותר ילדים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עיתונאי זעיר
לילי,
תל-אביב,
05/08/04 01:41
|
אני מניחה שכבר ישבת וספרת את כל ילדי הבדואים והערבים שאתה יכול להרשות לעצמך את ההערה האינפנטילית הזו. לעיתונים בבאר שבע יש כנראה סטנדרטים נמוכים מאד אם הם קיבלו אותך לעבודה במערכת,שלשת המשפטים האחרונים שלך צריכים להיות ממוסגרים בהיכל התהילה של העיתון שבו אתה עובד,אין בהם שום הגיון תחבירי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
המום מהתגובות (1,2,5,6,7,וכד')
יהודה (חילוני),
ירושלים,
04/08/04 22:31
|
שינאה טהורה נוטפת מכם. תתביישו לכם! אין כאן שום קשר להיות ההורים חרדים/ דתיים/ ימנים/ שמאלנים/ ערבים /יהודים. כמה פעמים שמענו על הורים ששכחו את ילדיהם ברכב לוהט וההורים היו חילונים. כשאלי פימשטיין רצח את הודיה אף אחד לא בא בטענה שזה נובע מחילוניותו של האיש- כי זה באמת לא קשור! השנאה שלכם צפה ברגע שמזכירים את החרדים עם מקרה שלילי- פשוט לא יאומן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Hate
Hiloni,
USA,
04/08/04 23:19
|
It's not about hate. It's about the haredim thinking they are better persons then hilonim. They should look at themselves before judging others, who are not like them.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון. מתוכם יש שמאבדים את
יוסלה שומכר,
04/08/04 23:01
|
ילדיהם בגיל 10 כשהם מתחילים לעשן לשתות ולצרוך סמים ועוד פשעים כאלה ואחרים שבגללם המדינה נראית ככה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש סיבות טובות לשנאה
ורד,
תל אביב,
04/08/04 22:55
|
החרדים לא משלמים מסים, חיים בנצלנות על חשבון משלם המסים, לא משרתים בצבא, סוחטים כספים לישיבות, הנשים מדוכאות, הם מוקיעים מתוכם חוזרים בשאלה, ועוד ועוד..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה עם יהודה, לא עם קרן
ורד,
תל אביב,
05/08/04 20:24
|
מסכימה עם יהודה, אך לא עם קרן. עדיפה התמודדות דמוקרטית משנאה. עם זאת, הדברים שציינתי הם לא עלילות דם מופרכות, אלא עובדות סטטיסטיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בינגו וכשלא משלמים מיסים
אזרח-מודאג,
05/08/04 03:19
|
|
 |
ורד איך שכחת לציין...
קרן,
מרכז,
04/08/04 23:52
|
שהחרדים מרעילים בארות של חילוניים, ומוהלים את המצות בדם של ילדי חילוניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ורד- עקרונית אני מסכים אבל..
יהודה,
ירושלים,
04/08/04 23:28
|
יש דרכים דמוקרטיות להתמודד עם כל מה שאמרת. לעומת זאת אסור שבעקבות הכעס שיש לאנשים רבים בחברה כלפי אנשים/מגזרים שזה יגרור ביטואי שינאה כמו שהוזכרו כאן, שההשלכות שלהן יביאו אסון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכים
ל"ת
דתי לאומי,
04/08/04 22:41
|
|
 |
29.
המטרה של הכתבה , התגובות שלכם
רותי,
שומרון,
04/08/04 22:18
|
תחשבו על זה , זה כל כך בולט שזה מביא לי בחילה. שימו לב לכותרת . מערכת מעריב גאה בכם !!! אבל התגובות כאן , זה גועל נפש ה ג ז מ ת ם .........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
מדוע להדגיש ''חרדים''?
אהרון,
חוץ לארץ,
04/08/04 22:17
|
אף פעם לא נתקלתי בכותרות או במאמרים שידגישו את היותם של העבריינים ''חילונים''. מדוע אם כן כל פעם כשכבר מוצאים משהו שלילי על אדם חרדי מדגישים שההוא חרדי? בואו לא להתווכח שהמציאות מוכיחה שיחסית העבריינות אצל חרדים הוא אפסי, אז מדוע לנסות בכל מיני תחבולות להחפיש את הקבוצה היפה הזאת? למי יש תשובה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
איך שוכחים ילדים?
רויטל,
קנדה,
04/08/04 22:17
|
הורים ששוכחים ילדים אינם ראויים לשמש בתור הורים, מעניין שהתופעה נפוצה במגזר החרדי שבו אין מצב של הגבלת הילודה , יש ילדים בשפע אבל אין מי שידאג להם וחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
ברור שזה מקרה נורא אבל מה הקשר
:),
(:,
04/08/04 22:14
|
בין זה לבין האשמת הדתיים לעובדה שהם מגדלים כל כך הרבה ילדים? הרי היו כל כך הרבה מקרים של הורים ששכחו את הילדים במכוניות, בגנים ואיפה לא...אז מה בדיוק הקשר בין המקרה לבין ההכללה של ''נו, מה הפלא אלו דתיים והגיוני שיקרה להם משהו כזה כי כמובן, יש להם המון ילדים וזה מתאים להם...''? מספיק עם ההכללות, זה פשוט מקרים שלא אמורים לקרות לאף אחד, וגם אם זה חס וחלילה כן מתרחש, אי אפשר להכליל בתגובות את כל הזרם (באתם לגופו הוא) אשר בתחומו התרחש הארוע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מי שתומך בריבוי חרדים פוגע ביל
חיים,
ראש העין,
04/08/04 21:56
|
אין לתת קצבאות לילדים ואין לעודד ילודה בקרב משפחות נכשלות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל כך נכון
ל"ת
מימי,
04/08/04 22:24
|
|
 |
24.
לו הלכו לצבא
שי,
רחובות,
04/08/04 21:47
|
לו הלכו לצבא היו לומדים לעשות מסדר נוכחות לפני שעוזבים מקום, העיקר שניגמר טוב , כמובן בעזרת השם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר לצבא?!
משה,
04/08/04 22:37
|
מה אתם תמיד מקשרים לצבא??? הרי כבר הוכיחו ששיעור המשתמטים מהצבא במיגזר החילוני עולה בהרבה על החרדים שאינם מתגייסים לצבא. ישנם מקרים בודדים של הזנחת ילדים בשוגג ןזה קיים לצערי, בכל המגזרים וצריך למנוע את זה לחלוטין, אבל בלי ''חרדים'' ובלי לערב את גיוסם לצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה למשה החרד
שי,
רחובות,
04/08/04 22:57
|
|
 |
23.
למשתלחים בעם...
יהודה בן ברוך,
רחובות,
04/08/04 21:45
|
ככל שזה כואב, לא נראה מתגובותיכם שהסיפור נוגע כל כך ללבכם, כמו ההזדמנות להשתלח, בגסות טוטאלית, בחרדים. גם אני לא כל כך אוהב אותם, אבל אינני מגיב כך כלפי אף אחד. אתם הייתם מגיבים כך כלפי ערביי ישראל, למשל? ותפרסם זאת, אדוני העורך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
AMEN
Israelit,
04/08/04 22:28
|
Amen. I hope others will read your words and think twice before responding with such hatred.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
שומרי מצוות ולא ילדים
חנוך מגן,
קריות,
04/08/04 21:43
|
רק ענישה כבדה תרתיע, מי ששוכח עולל חסר ישע במכונית או ילדה ביער בין שנענש בידי שמים ובין שאיתרע מזלו, חייב ללכת לכלא לתקופה משמעותית.אסור לרחם כי רק כך ינצלו ילדים כי אם לא מאיסטיקטים של הורות אז אולי מפחד הכלא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
חרדים=חרדה=אסון בכל מובן אפשרי
ל"ת
אבי,
04/08/04 21:39
|
|
 |
סטריוטיפיסט כמוך, אבי, אסון!!
יהודה (חילוני),
ירושלים,
04/08/04 22:42
|
תתבייש לך! לך ליד ושם ואולי תלמד שם משהו על השתלכויות כמו שלך! טינופת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך לכיתה א' ואולי תלמד שם משהו
לילי,
תל-אביב,
05/08/04 01:21
|
אינטיליגנט והוגה דעות יקר,השתלחויות כותבים בח' ולא בכ',גזור ושמור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הפלא?
רפאל רפפורט,
צפון,
05/08/04 05:12
|
כשאנחנו למדנו קרוא וכתוב הוא כבר עסק בפריה ורביה. אז שישתלך לכל הרוחות (עם 12 השרצים שלו).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אחד יותר אחד פחות
ben,
can,
04/08/04 21:35
|
ככה זה אצל מרובי הילדים : אלהים נתן אלהים לקח , בעוד 9 חדשים יוולד עוד אחד וישלים את הכנסות המשפחה אנטישמטי ? לא ! עובדתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
נו, מה זה כבר 1 פחות.......
שלגיה,
מרכז,
04/08/04 21:30
|
ככה זה כשמשריצים ילדים בסיטונאות, בלי להתחשב במושגים כגון ''איכות חיים'', סתם משריצים, יש 10? 11?12? אז מה משנה אחד פחות?- איזה חוסר אחריות !!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
פרו ורבו
ליאל,
04/08/04 21:30
|
מתייחסים לילדים כאוביקטים- כמספרים כמה שיותר ,יותר טוב בשביל המצווה (איי איי אייי איזה שטויות שזה פשוט כואב)
בטח הילדה בת השבע שמרה על הילדה בת השש והילד בן החמש היה צריך לשמור על הילדה האבודה כי האמא היתה בהריון והיה לה קשה כי היא היתה צריכה לנוח לקראת ההריון הבא והילד המסכן בסך הכל רצה להיות ילד ולא שמרטף....
לא נורא אחת אבדה יש עוד 12 בבית...(ואחד בבטן)
אויי אויי נשמות קטנות וטהורות..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
פרו ורבו
טל,
04/08/04 21:20
|
פרו ורבו ומלאו את הארץ..........ולא נורא אם שוכחים הרי יש ספר כמו גלגלים של אוטו. לצערנו אין זו הפעם הראשוטנה שארוע כזה מתרחש במגזר החרדי, ולצערי לא נראה לי כי ההורים יואשמו באשמה כלשהי...אבל אם היה חלילה קורה משהו אז כולם היו נזעקים . נחום רציתי לשאול אותך הם באמת התרגשו? ואולי הם עשו הצגה כי לא היה להם נעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
טעות בספירה
joe,
bosto,
04/08/04 21:18
|
בסה''כ ההורים עשו טעות בספירה , נו טוב קשה לספור עד 21
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
לא מצליחה להבין
איילת,
השרון,
04/08/04 21:13
|
איך זה קורה ? גם שאני יוצאת עם 38 תלמידים בכתה אני לא שוכחת אף אחד . יש דברים שנשגבים מבינתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון.יש דברים נשגבים מהבנתך.
ל"ת
יבגני,
חולון,
04/08/04 22:01
|
|
 |
ומהבנתך?
איילת,
השרון,
04/08/04 22:13
|
|
 |
14.
ככה זה אצל החרדים
Erez,
04/08/04 21:10
|
כאשר הם מאבדים ילד / או שנפטר להם ילד הם אומרים שזה רצון האלללל. מזכיר לכם ערבים שאומרים הכל מין אלללה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אגוזים למי ?
הידען,
צפון,
04/08/04 21:09
|
|
 |
its not god its the government
the wiz,
04/08/04 23:31
|
if we will cut the child allouance the relegion people will not have so many kids. they have that high number because of the state (me and you) support.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטח הסגן שלו שיודע נסתרות
ל"ת
יהודי,
04/08/04 22:24
|
|
 |
12.
ככה עושים?
לין,
גוש דן,
04/08/04 21:07
|
עושים כל כך הרבה ילדים,אז מה הפלא ששוכחים אחד או שניים בסיבוב מוטב שימעיטו להוליד מאסות של ילדים ויעריכו אותם יותר מבלי לשכוח אותם באיזה יער...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
איך אפשר??????
גניה,
רמא''ג,
04/08/04 21:05
|
|
 |
10.
שיפסיקו לעשות כל כך הרבה ילדים
ל"ת
יוליה,
ירושלים,
04/08/04 20:59
|
|
 |
9.
כמה חילונים שכחו במכונית ילדים
שרונה,
04/08/04 20:47
|
למרות שלא סובלים מעודף חלילה זה עצוב אבל יכול לקרות לכל אחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לי זה לא יכול לקרות!!!!
ל"ת
אני,
מרכז,
04/08/04 22:56
|
|
 |
8.
כך זה כשמשריצים ילדים כמו לטאו
אזרח-מודאג,
04/08/04 20:38
|
לטאות
משאירים אחד ברכב משאירים אחד ביער משאירים אחד בכביש
אני לא אוהב אנשים כאלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
שוב פעם חרדים שכחו ילד
דנה,
04/08/04 20:29
|
ואל תגידו לי שזה לא בגלל שיש להם הרבה ילדים!!!! תלמדו לספור , כמו בצבא. תעשו מסדר ותספרו אם אתם לא זוכרים את כל השמות, יה חסרי אחריות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Right and wrong
Mother of 4,
04/08/04 22:21
|
You are absolutely right that counting the children is an easy solution to the problem of children being left alone by their parents. I only have four, and I count them each and every time, some of you will think it idiotic with only four to keep track of, but it gets one in the habit and encourages the children to keep closer by. But you are wrong to get down on an entire sector of the population because of the very well publicized cases when if comes to haredi families. I'm sure there are instances where this happens to non-religious too, but there is no interest to print an article about it. It's shameful that parents can't keep track of their kids, either religious or not. But it is also shameful to see so much hatred and judgement against the religious. What has the hiloni population have to say about all the instances of rape among the young girls out getting trempim at midnight, what does THAT say about the parents of the girls who have been, in essence, abandoned by their parents, and what does it say about the parents of the boys who commit these rapes? .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
right and wrong
Hiloni,
USA,
04/08/04 23:11
|
1. How dare you to compare forgeting a todler in a park and letting teenagers go out at night? 2. How do you know what the media is doing? Do you have any facts or is it all speculations?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
דתיים מגעילים
ל"ת
לא נורא,
יעשו חדש,
04/08/04 20:29
|
|
 |
תתבייש לך!!
יהודה (חילוני),
ירושלים,
04/08/04 22:36
|
אין לסיפור הזה שום קשר להיות ההורים דתיים. אתה מלא שנאה כרימון וכשאני רואה איך אנשים כמוך מגיבים.. לך ליד ושם ותראה מה סטריוטיפים שאנשים כמוך הנחילו לעולם גרמו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה בטח גוי
יהודי,
04/08/04 22:26
|
|
 |
I wonder what's wrong
with you,
04/08/04 22:25
|
Disgusting religious? Well, what have you to say about the parents of the young girls recently that were raped while gettting lifts by strangers? Didn't their parents abandon them to a horrible fate? I bet those parents are hiloni, yet no one will judge them for having left their young girls to their own devices to get home late at night, at the risk of rape and worse. Such a sad, sad country we live in ,that for everything that happens to one sector, all the others have to attack.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
one more one less
the wiz,
04/08/04 20:20
|
what does it meter when you have 12? and we support these parasits with child allouance. only reduction in child allouance will change the ultra ortodox child fertility.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
צריך רשיון כדי להיות הורים !!!
ל"ת
משה שפרבר,
מרכז,
04/08/04 20:10
|
|
 |
3.
מה זה?
דניאלה,
04/08/04 20:05
|
לא הייתי מכניסה את ההורים האלה אפילו לגן החיות התנכ''י.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
פשוט חוסר אחריות
חיים,
קנדה,
04/08/04 19:57
|
עכשיו אני כנראה מבין מדוע הדתיים האלה עושים 10 ילדים כל אחד, במקרה ואחד ילך לאיבוד אז ישארו 9 מפחיד פשוט איך לעזאזל הורים יכולים להשאיר ילד מאחור משוטט לבד ולעזוב את המקום כאילו לא איכפת, מפוט מדאיג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ככה זה שסובלים מעודפים .
ל"ת
הנזל וגרטל,
04/08/04 19:53
|
|
 |
אנטישמית
מ. יעקב,
רמת גן,
04/08/04 21:36
|
|
 |
To # 1
AT,
USA,
04/08/04 21:23
|
You are absolutely correct. Even the hamsters that multiply exponentially know where the newborns are at any given time. The religious & the Arabs should open a joint day care facility…they both suffer from the same syndrome.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתכוון לעודף משקל
ל"ת
gol,
grft,
04/08/04 21:19
|
|
 |
צודקת בהחלט
ל"ת
ארמון,
04/08/04 20:57
|
|