 |
67.
ברור
פקק-תנועה,
קרית-ביאליק,
08/08/04 11:47
|
מופז-לפני-כניסתו-לפוליטיקה-ניסה-לברר-היכן-ישתלב-הכי-טוב-ובן-היתר-בירר-עים-דעותיו-בנושא-המדיני-ישתלבו-בעתיד-בליכוד-הוא-נענה-בחיוב-הליכוד-של-היום-זו-מיפלגה-שמאלנית-נטו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
חייבים לתת להם רובים!!
מבין ענין,
חולון,
06/08/04 18:21
|
להוכיח ש/הפקרת מדחת יוסף לא היתה מקרה אצל המופז הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
אוי לבושה! מעתה זה פושעי ליכוד
ליכודניק ותיק,
תל אביב,
06/08/04 18:05
|
לאן מורידים את הבושה? איך נפטרים מהקללה הזו שנקראת כנופיית שרון? עוד יחשבו שלכל חברי הליכוד יש מחלת נפש במשפחה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
MA???? Lo
Roberta,
London,
06/08/04 17:40
|
Insanity to allow them to carry weapons. It seems we have not learnt our lesson yet.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
הכינו את שקי הגופות !!!
שלמה,
06/08/04 14:19
|
|
 |
62.
רגע , זה רציני ? נותנים להם נש
לא מבינה את,
מופז,
06/08/04 13:17
|
נשק ? רגע ,שאני אבין , מה קרה עם כל הנשק שהם קבלו מאיתנו + הברחות ממצרים +שיעורים מחיזבאללה בהחנת חומרי חבלה ...?
עד עכשיו הם השתמשו בנשק לצורכי טרור ופ-ת-א-ו-ם הם ישתמשו בנשק החדש לצרכי סדר בלבד ????.?
התמימים או טפשים אנחנו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
המילה שמופז שכח היא- עוד
יוסי,
06/08/04 13:13
|
צופז אמר הנשא ימסר רק לשוטרים פלסטינים ש(עוד) לא השתתפו בפעולות טרור נגד ישראלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
תגובה ל-58
בני,
06/08/04 12:05
|
פונדק, אולי במקום לקשקש שטויות תצא להפגין עם שלטים כמו בתקופת ההסתות נגד רבין הי''ד, או שלא נעים לך לראות שהימין המזויף כאשר הוא בשלטון מתנהג בהיגיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
זעקי ארץ אהובה?
חובה לקרוא.(דג),
06/08/04 12:03
|
זימרת הארץ מועדון ירושלמי לשירה אקטואלית
שירים של יורי ליפמנוביץ` יורי ליפמנוביץ` פסטיבל הדגים פעם הפסקנו להיות נודדים, ואז זה נמצא לנכון, ולא התביישנו להיות יהודים תחת שמי ים התיכון. אך מי שפניו לכיוון מערב כל עוד המזרח מסביב מוצא את עצמו במרחק לא רב מערבה לתל-אביב.
ברוכים הבאים לפסטיבל הדגים. ברוכים הבאים לפסטיבל הדגים. 24 שעות של שתיקה כל יום , ושום דבר לא בוער. וכך נצליח להישאר בתוך ים סוער.
ברדיפת השלום ופיתוח דמיון התמכרנו לאשליות, הפכנו להיות שפני ניסיון בידיים השמאליות. החלטנו כי האויב לא קיים למעט האויב שבפנים. אך בעצם ים הוא אותו הים ושכנים הם אותם השכנים.
המיעוט האופטימי למד אנגלית וארז מזוודות. המיעוט הפסימי למד ערבית ותפס עמדות. אך הרוב המציאותי למד לשתוק , לנשום ולשחות. והנה אנחנו על המפה בתוך צלחות.
ברוכים הבאים לפסטיבל הדגים, ליום הבינלאומי של תרבות הדגים. עמי העולם רעבים , בו זמנית נספק את כולם. זה הצ'אנס שלנו להיות אהובים ברחבי העולם.
יזכה לברכות הנשיא הבלונדיני, בעל גישות חכמות, - הרי בתוך קופסת הסרדינים אין יותר מלחמות, ואף אחד לא צורח ''שלום'', אף אחד לא צועק ''ביטחון'', אין מה לדבר תחת פני ים התיכון. ארבע, מי יודע? כן, ארבע אמהות. שלוש, מי יודע? נכון, שלוש פעימות. שתים הן שתי מדינות, אחד הוא עם שנשאר בתמונה. אפס זה כלום, כי אין לדגים מדינה.
אז ברוכים הבאים לפסטיבל הדגים. כו-ו-ו-לם מוזמנים לפסטיבל הדגים. עונת הדיג התחילה , זהו שיר לפני מלחמה. אז אולי יש טעם להישאר על פני האדמה. 10 - 12.2000 אלבום: פסטיבל הדגים שירים אחרים של יורי ליפמנוביץ` קבוצה: אין לדגים מדינה
מידע האומנים שירים אלבום English ברוסית האתר מותאם לדפדפן Microsoft Internet Explorer 5.0 ומעלה כתבו אלינו jsc@rjews.net לב סודקוב © 2001-2004
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
פושעי אוסלו לא יורדים מאיתנו
יוסי פונדק,
באר שבע,
06/08/04 10:53
|
הם פשוט מתגלגלים לראש של אבו-עמרי ונושא כליו (מופז)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
טיבי צודק.למה לחסל יהודים רק ב
אדולף אייכמן,
06/08/04 10:17
|
אקדחים? יש ניסיון טוב בחיסול בגז.תנו להם, שתפו איתם פעולה (גם בזה יש לנו נסיון) וזהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
נפל לו האסימון או נפל עליו?
סמי אסימונוב,
רחובות,
06/08/04 09:56
|
נראה שעל איש חסר עקרונות ועמוד שדרה זה נפל אסימון גדול, בחלק שאחראי על ראיית המציאות בראש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
מי שההפקרה היא בדמו לא ישתנה
מומחה למפקירים,
כוכב יאיר,
06/08/04 09:53
|
אין מה לצפות מאחד מהגדולים שבמפקירי לוחמי ישראל, וגדול מלחכי הפנכה של שרון בימינו, שתמורת כסאו לא יתן נשק לרוצחים - אם זה מה שאדונו רוצה (והפרובלמטיות של שפיות אדונו הרי ברורה)!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
לא לתת להם רובים
איש חכם,
06/08/04 09:34
|
|
 |
לקרוא ולבכות(שיר של הלהקה)
מ''פסטיבל הדגים'',
06/08/04 12:09
|
זימרת הארץ מועדון ירושלמי לשירה אקטואלית
יורי ליפמנוביץ` אני מאשים ושוב בארצנו צובר נקודות הרוצח, ושוב בעמנו ממשיך הטרור להלום. אנחנו למדנו יום-יום - השלום ינצח. ושוב יהודי נוצח על ידי השלום.
שלום זו מילה שהפכה לסיוט. שלום , אין דקה ללא חרדה. סיוט הפכנו למציאות, רצינו את זה ועכשיו אין זו אגדה.
פושעים , הסתכלו בעיני השכול, מפני האבל הרכינו ראשים כל עוד השלום , האליל האכזר של השמאל, דורש קורבנות חדשים.
ושוב שואפים לשלום ואוטמים את החדר, ושוב דוהרים לתהום וספק אם נבלום. מצאנו פתאום את עצמנו פוסעים בתוך עדר. כולנו לפתע גויסנו לחיל השלום.
כל מי שחלם לו יכול להמשיך לחלום, יכול לחלום גם כל מי שנשאר כל הלילה ער. בעת להגיד : ''אל נא תומר לי שלום'' אנחנו צורחים : ''שלום, שלום, חבר!''
פושעים, הסתכלו בעיני השכול. פשוט הסתכלו בעיני אנשים כל עוד השלום, האליל המגעיל של השמאל, סופר קורבנות חדשים.
יש ערך עליון, שמו שלום, - התקשורת שואגת, - וכל חלופה לשלום היא כל-כך איומה, שלום זה רצונו של העם, זו בחירה אסטרטגית . אך אם זה שלום, אז מהי המלחמה?
שלום, שיגעון הגובל באין-סוף. שלום, ביזיון בו העם מקודש. למות בעד ארצנו זה כבר לא טוב, עדיף בעד מזרח התיכון החדש.
פושעים, הסתכלו בעיני השכול. עימדו ישר, אני מאשים כל עוד השלום, האליל הטורף של השמאל, קוטף קורבנות חדשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
עוד דוגמא...
לי,
06/08/04 09:13
|
שאיש מטומטם אחד במקרה הזה מופז בהחלטה מטומטמת יכול לחרוץ גורל של עם ואין מושיע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ויכול להיות שאתם המטומטמים למר
אריה,
06/08/04 09:38
|
ויכול להיות שדווקא אתם המטומטמים למרות שאלוהים באופן אישי אמר לכם שהדרך שלכם היא הנכונה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק השמאל צודק ...
נחום,
06/08/04 14:22
|
|
 |
תמה אני על תשובותיך הקיצוניות
יריב,
06/08/04 14:13
|
אריה, נמר, גארפילד - אתה בטח איזה אחמד שמתחזה ליהודי. כי כל ישראלי נורמלי (למעט השמאל הסהרורי) מבין שאסור אסור אסור לתת להם רובים !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
האיש ממש לא שפוי
משה,
תל אביב,
06/08/04 09:01
|
ההחלטה הזאת היא ההמשך לתוכנית ההתנתקות מופז לא שפוי ושרון לא שפוי הגיע הזמן שתעופו מהשלטון לא להאמין איזה טפשות מעניין אם מפלגת העבודה היתה מקבלת החלטה כזאת הליכוד איבד כול צלם אנוש תלכו הביתה נמאסתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואולי אתם הלא שפויים?
אריה,
06/08/04 09:40
|
היה תשעה באב לא מזמן. אתם לא מזההים את עצמכם בסיפור על מה שהיה כאן והביא לחורבן הבית ולהרג והגלייה של חצי העם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תענה לענין ??
גרשון,
06/08/04 14:11
|
מה הקשר לאלוהים ולתשעה באב ? נותנים נשק לרוצחים ובגלל זה יהרגו יהודים.
בפעם הקודמת אמרנו ננסה. הפעם אחרי שראינו את התוצאות ההרסניות לא תהיה מחילה למי שמפקיר את בטחון אזרחינו.
אבל השמאל כמובן - בשלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
hevenooo Oslo alekhem
Avi Dichter,
Anee Dapar,
06/08/04 08:46
|
I mean Aushwitz. They are even putting up a fence around the Jews now. And calling it Gader Hafrada.
Wallak how easy it is to pick on jews.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
כל בן אדם שני שברצועה
רמי מרטין,
www,
06/08/04 08:33
|
(כל הגברים?) גם ככה עם נשק שם , אז מה כבר יקרה עם גם ל'משטרה' ברצועה יהיה נשק ? אוסלו היה ,המציאות שם עכשיו קצת שונה . לא ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוראות פתיחה באש הן
נבו,
06/08/04 09:08
|
לפתוח באש לעבר כל חמוש, ללא אזהרה. הם לא מסתובבים חמושים מול צהל, תהיה בטוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
מופז הפקיר בשכם את החייל מדחת
ל"ת
לא נשכח,
06/08/04 08:22
|
|
 |
48.
פושעים
ל"ת
יעקב,
06/08/04 07:56
|
|
 |
47.
מתנחלים יקרים, אתם מבינים עכשי
אריה,
06/08/04 07:31
|
מתנחלים יקרים (פשוטו כמשמעו) אתם מבינים עכשיו שאתם מיעוט מאד-מאד קולני אבל ממש מיעוט? ומבינים שכל אדם שפוי אומר כן לפשרה, כן לשתי מדינות לשני עמים, כן לזה שאם רוצים שהרשות תעשה בביתה סדר צריך לתת לה כלים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
AMEN ! she yeladeiha ipagu !!!
normali,
06/08/04 09:54
|
AMEN ! she yeladeiha ipagu !!! Mishpahteha le olam lo tislah leha . Ki biglal deot meturafot (smolaniyot) yeladeiha nehergu !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעשה להם פולסא דנורא !!
ל"ת
אריה,
06/08/04 10:17
|
|
 |
לא. תשעה באב מלמד שהדעות שלך
אריה,
06/08/04 10:14
|
הן אלה שהורגות לנו את הילדים. את הילדים שלי וגם את הילדים שלך רק דעות משיחיות כמו שלך יהרגו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
i wish a police academy
jasan,
06/08/04 07:13
|
for kids , to teach the main behavior faces order
our yong people must to prepare to serve the land
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
שוטרים פלשתינאים גם ככה חמושים
אנונימי,
06/08/04 06:44
|
שוטרים פלשתינאים נושאים גם ככה נשק בשטחים וישראל עוצמת עין. אין באישור הזה של מופז שום חידוש באופן מעשי, ומי שנשא נשק לפני כן ימשיך לשאת אותו. אנשים כאן קופצים על כלום בלי להבין בכלל מה קורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך לקחת מהם את הנשק!
ישראל,
ישראל,
06/08/04 13:18
|
צריך לקחת מהשוטרים הפלשתינים את הנשק וזאת במקום לאשר להם לשאת אותו כפי שעשה מופז ברוב טיפשותו וכניעתו לשרון !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
Look at number 13
Cleo,
Manitoba,
06/08/04 06:28
|
|
 |
43.
שמאל וימין - אותו הדבר !!!
אזרח פשוט,
06/08/04 05:28
|
אז מה ההבדל??? כולם עשים אותו הדבר בשלטון. ראש הממשלה מהשמאל ממליץ לשבור לפלשתינאים את הידיים והרגליים וראש הממשלה מהימין מפנה את עזה ללא תומרה מדינית!!! אלה וגם אלה זה לחצו את ידיו של ערפאת והוא באמת רוצח. מתי יפול למישהו האסימון??? תפסיקו עם השנאה הזו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה - מיותר לקרוא
ל"ת
ערן,
06/08/04 17:10
|
|
 |
אתה צודק - חשוב לקרוא!!!
ל"ת
GGG,
06/08/04 15:34
|
|
 |
42.
גם שרון ''פושע אוסלו''
סייען,
06/08/04 05:25
|
או אולי סתם אחד שהתעורר לראות את המציאות באיחור של 37 שנים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
armed palestinian policemen
josephson,
n.y.,
06/08/04 04:00
|
If terrorists entered Israel like Israeli soldiers,why they can not dress like Palestinian policemen close tothe Israeli borders, then.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
למה נתתם להם רובים?
יובל,
תפוס,
06/08/04 03:58
|
יקומו גאוני הימין ויאמרו ''רוצחי אוסלו לדין'' יקומו שפויי השמאל ויגדו ''למנוע אנרכיה בשטחי הרשות''. והחכם מיימון אכן חכם הוא. ויאמר דון שימון ''כשאנשים קטנים(לא שרון) עושים צל גדול זהו סימן שהשמש שוקעת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
בסרט הזה כבר היינו !!
ישראל,
ישראל,
06/08/04 02:47
|
|
 |
38.
א-ל ת-ת-נ-ו ל-ה-ם ר-ו-ב-י-ם
אזרח המום,
מדינת חלם!,
06/08/04 02:34
|
המדינה הזאת איבדה כבר מזמן את הצפון. רה''מ שרון הוא איש זקן, חלש ועייף, שמוחו כבר לא מה שהיה פעם. יש לסלקו מן השלטון בכל דרך *חוקית* העומדת לרשותנו, ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבן אין ניתן לעבדיך ולבנים אתם
אריה,
06/08/04 07:35
|
תבן אין ניתן לעבדיך ולבנים אתם אומרים לנו עשו? כל הזמן אנחנו דורשים מהרשות לעשות סדר ולמגר את החמאס והג'יהד,- איך? עם מקלות? מתנחלים יקרים: אתם טיפשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אי הבנה בסיסית
k_nemo,
Beer Sheva,
06/08/04 08:28
|
המציאות לימדה אותנו (למעשה רק ''אותכם'', ''אנחנו'' חזינו זאת כבר מזמן), כי אין לסמוך על כוח פלסטיני אחד, שילחם במישנהו על-מנת לשמור על האינטרסים של ישראל. לכן, איש כבר לא מצפה, שהמשטרה הפלסטינית תשליט סדר ותיאבק בטירור. איש גם לא דורש מהם לעשות זאת. ההבדל בין הימין לבין השמאל בסוגיה הזאת הוא, שהשמאל רוצה פשוט להתנתק חד צדדית , בעוד הימין, רוצה לבטל את עצם קיומה של ''המשטרה הפלסטינית''. אתה נתקעת ב- 1994 או שנפלת מן הירח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין מצב שנשלוט בהם לנצח, אין מ
אריה,
06/08/04 09:46
|
אין מצב שנשלוט בהם לנצח, אין מצב שהם יתפוגגו אל חלל האוויר. רק אופציה אחת: ארץ ישראל הקטנטנה,-יחלוקו. וזה אומר שהם אלה שינהלו לעצמם את הכלכלה, והחינוך, והבריאות, והביטחון. וזה אומר שיהיו להם רופאים ונהגים ורובים. כל חשיבה אחרת היא משיחיות וטמינת הראש בחול. קפטן נמו: dive, dive,dive.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאריה הטורף
ירון,
06/08/04 14:15
|
ממש דת עשית מהנסיגה.
ואם עושים שלום אז למה צריך רובים ? משטרה יכולה לפעול עם אקדחים ואלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחד מסממני ההיכר של אוסלואיד
k_nemo,
Beer Sheva,
06/08/04 13:36
|
- אי הכרה במציאות, והשלכה פרוידיאנית של מום ''המשיחיות'' (רל''צ) בבן הפלוגתא מן הימין. פירטתי כאן למענך את הסיבות לחוסר התוחלת הפרקטית , שבחזרה על משגה מתן הנשק לאוייב, שקשריו עם הטירור ידועים לכל ואף תוכניותיו להמשיך ולפגע-אינם סוד, ואתה בשלך. במקום להתעמת עם הטענות, אתה הופך את הדיון על מהלכו האופרטיבי-פוליטי של אדון מופז, לדיון עקר על עמדות פוליטיות. בכך, אתה מדגים כאן מהלך קלאסי של בריחה מן המציאות הלא נוחה ו''טמינת הראש בחול''. אני לא בורח מן המציאות. בבוא היום, תהיה להם/לנו (בכפוך לעמדות הפוליטיות) מדינה, או שלא. יהיו להם/לנו רובים, נהגים ורופאים או שלא. אך מתן הרובים לטירוריסטים כעת-מהווה מעשה נקלה של הפקרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מופז התחךק על הקרחת
ל"ת
zion,
06/08/04 02:14
|
|
 |
36.
מה הבעיה
דוד הולנד,
הולנד,
06/08/04 02:09
|
אני לא מבין מה הבעיה אם הנשק יהיה נגדנו אנחנו נכנס בחזרה לגדה ולרצועה ונשבור להם את הידים והרגליים....אתם ודאי זוכרים את הדברים האלה שנאמרו קודם ואת אומרם.......אז מה הבעיה.....בלי פניקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
Understand no trust yes
JJ,
06/08/04 01:46
|
I don't understand why Mufaz did it - I understand the reasons but don't understand how the past lessons could be ignored from making the same mistake - but I still trust him because I think he knows what he's doing.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
הארה
הראל,
06/08/04 01:12
|
לא צריך להביא נימוקים בטחוניים , לא צריך להיכנס לעומק הסוגיה , לא צריך לשמוע מה עבר בראשו של מופז , לא צריך לשמוע מה אומרים ראשי מערכת הביטחון השונים ,
די בלשמוע את טיבי,יועץ הטרור, מברך על הצעד הזה , ולהבין שהצעד הזה רע , רע מאוד מאוד למדינה , וטוב מאוד מאוד לעראפת וכנופיות הטרור שלו. ובפראפראזה על הסלוגן של נתניהו : ''טיבי , זה טוב למחבלים''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אני כל הזמן נדהם מחדש
מיכאל ברגמן,
06/08/04 01:02
|
כשמדובר בערבים, אז לשריד אין שום בעיה שהם ישאו נשק וישתמשו בו. רק צה''ל שלנו צריך להיות פציפיסט ולפתור קונפליקטים בדיונים.
ישראל ריסקה את כוחות הבטחון הפלסטינים, או שכוחות הבטחון הפלסטינים ריסקו את עצמם כשהתחילו לפעול נגד ישראל, מר טיבי החביב?
נחכה לרובה הראשון שיופנה נגד ישראלים כדי שנוכל, לצערנו, לפתוח במקהלת ה''אמרנו לכם'' או יותר נכון ''אל תתנו להם רובים 2''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבלה''ז
ישראל,
06/08/04 08:32
|
כשנגיד ''אמרנו לכם'' הם ישיבו: ''אתם רוקדים על הדם''....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
מזועזעת מהטמטום וקהות החושים
רוית,
06/08/04 01:01
|
אין מילים בפי שאול מופז הגעתם לשפל המדרגה עיצמו את העניים ותתחילו לפעול תתנו רובים כאילו לא עברנו התקפות ופיגועים מאז החל רבין לחלק רובים תבנו להם צבא מחבלים כי יש הבדל בין שוטר פלשתיני ומחבל(??!?) כאילו אין צילומים של אותם ''שוטרים'' יורים בחיילים שלנו . . אפילו אליי הגיעו תמונות אלו
עד מ ת י נ ש ל ה א ת עצמינו??
פשוט השפלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבן אין ניתן לעבדיך. ולבנים את
אריה,
06/08/04 07:37
|
תבן אין ניתן לעבדיך ולבנים אתם אומרים לנו עשו? אתם כל הזמן זועקים שהרשות לא שולטת בחמאס ובג'יהאד. איך? עם מקלות? טיפשה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצוחקת אותי
גרשון,
06/08/04 14:17
|
חה חה חה.
10 שנים היה להם לשלוט על החמאס והגיהאד. עכשיו פתאום הם חזרו בתשובה.
אתה מדבר מתוך אמונה עמוקה בערבים. רק חבל שבאחיך אינך מאמין (או אולי אתה בעצם מתחזה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
למען השלום תנו למחבלים רובים
ל"ת
יוסי,
06/08/04 00:51
|
|
 |
30.
מופז התחיל בהפקרת חילים המשיך
שלמה,
נופים,
06/08/04 00:50
|
במעצרים מנהלים והמשיך במסירת חלקי ארץ מולדתנו וממשיך בלתת נשק לרוצחים הגיע הזמן לזרוק את המשתחל הזה הביתה (הוא לא ח''כ בכלל!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מופז התאבד היום פוליטית
ליכודניק,
06/08/04 00:47
|
|
 |
28.
לאן הגענו:
שמר,
הרדוף,
06/08/04 00:40
|
אם ח''כ הנדל יכול לקרוא למישהו אחר מטורף
אז המדינה בזבל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטורף???
עמית,
רחובות,
06/08/04 08:13
|
לא הגיע הזמן שתבדוק איפה את החי? ארץ ישראל היא לא בדיוק אוסטרליה, הטרור כאן מוכיח כי רק לימין יש את ההבנה הבסיסית שבדיבורים זה לא יגמר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הליכוד צבוע שחבל על הזמן
ל"ת
אא,
06/08/04 00:37
|
|
 |
26.
tibi - enything isnt good for
sarusi,
beer sheva,
06/08/04 00:20
|
what are you doing in the kneset exept crying all the time, all what the government does for the palastinians you dont aprove either,so all the israeli arabs know that you are not doing enything for them but you dont do enything for the palestinians either.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
למופז לא נפל האסימון
יאיר,
06/08/04 00:08
|
נפל לו כל הראש!!!
אין להסביר את זה בצורה אחרת.
אולי גם ניתן לרוצחים טנקים ומטוסים כדי שיוכלו להלחם בטרור שהם מנהלים בעצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אזרחי ישראל זה נקרא אומץ לב
חיים,
ראש העין,
06/08/04 00:02
|
אזרחים יקרים זהט ביטוי של אומץ לב אמיתי . זו הדרך להראות לאוייב כי אנחנו מכבדים אותו ומאמינים כי בסוף יהיה שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה להסתפק ב-M16. תן להם F16
ל"ת
k_nemo,
Beer Sheva,
06/08/04 13:39
|
|
 |
23.
17, שכחת - זה לא שריד זה מופז
יוסקה,
05/08/04 23:54
|
|
 |
22.
אני קורא ולא מאמין!!!!!!!!
שי,
ת''א,
05/08/04 23:43
|
איך מופז התהפך שהעה בצבא אמר א' עכשיו אומר ב' מענין למה??????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
להעמיד את מופז לדין
יוסי,
רעננה,
05/08/04 23:35
|
אחרי אוסלו אף אחד לא יוכל לטעון לא ידענו... מופז עושה כל מה שלא צריך על מנת לרצות את הבוס שרון ולשרוד פוליטית אבל אין לו סיכוי לפודל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
ממתנחלים לוקחים נשק להגנה עצמי
עמי,
05/08/04 23:32
|
ולמחבלים נותנים נשק. הגיון בריא יש לשאול מופז. אפשר לחשוב מי מיצר טרור המתנחלים או הערבים? עובדה שהפלשתנאים הרגו קרוב ל- 1000 ישראלים וכמה המתנחלים הרגו? לא יותר מאשר 32 פלשתנאים ב- 4 שנים שבחלק מהמקרים זוהי היתה הגנה עצמית כגון המקרה של מתנחל שנפצע קשה מאוד כשמחבל ירה עליו והוא השיב אש והרג את המחבל (תסתכלו באתר בצלם שם רשום ש-32 פלשתנאים נהרגו בשטחים ע''י אזרחים ישראלים כאשר חלק מהאזרחים הישראלים שהרגו פלשתנאים גם לא היו מתנחלים). אז על איזה טרור יהודי בדיוק מדברים כשמסתכלים על מספרים (עובדות)?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מופז - נפל המאה
יזוז מזוז,
שחיתות לנד,
05/08/04 23:32
|
|
 |
18.
אשליית קבלני הביצוע לכיבוש !!!
נועמי,
פורטוגל,
05/08/04 23:30
|
כמו רבין וברק בשעתם חוזרת עכשיו ממשלת הכנופיה של שרון, מופז ויעלון לאשלייה המטופשת שניתן למסור את עבודת הכיבוש המלוכלכת, לקבל הביצוע של הרשות הפלשתינית. בתיקווה נואשת שיעשו חייליו של ערפאת את המלחמה המזוהמת לדיכוי ההתנגדות הפלשתינית לכיבוש '' בלי בג''ץ ובלי בצלם ''
והאופק המדיני וה''חזון'' שמציעים האדונים שרון, מופז ויעלון למשתפ''ם של הכיבוש הוא החזון של הפקעת קרקעות לעוד 600 יח''ד במעלה אדומים, עוד גזל קרקעות, עוד מחסומים, - זהו כמובן חלום באספמיה - שום עם , ובוודאי לא הפלשתינים, לא ייסתפקו בפחות מעצמאות מלאה שעיקרה נסיגה מלאה מכל השטחים הכבושים, הקמת מדינה פלשתינית, סילוק כל ההתנחלויות המטונפות והסדר הגון ומוסכם של סוגיית הפליטים !! יכולים האדונים שרון, מופז ויעלון, להציע שוחד למשת''פים פלשתינים כאלו ואחרים - אי אפשר לכופף את רוחו של עם הנאבק נגד כיבוש !!! הפלשתינים סרבו לכך כשנוכחו שישראל למרות הסכמי אוסלו ממשיכה בצדיניות הסיפוח והגזל בתקופת רבין , פרס וברק - והם לא יסכימו לכך עכשיו !!! מי שלא מצליח לחסל את ירי הקאסמים בעצמו - לא יצליח לעשות זאת גם בעזרת משתפ''ים של הרשות !!! מי שרוצה שלום חייב להסכים לביטול סופי ומוחלט של כל הכיבוש ופירוק כל ההתנחלויות !! - לא פחות מזה !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
יוסי שריד
נשק למשטרה,
05/08/04 23:26
|
אתה תיקח אחריות כשהנשק הזה ירצח ילדים יהודים בישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האחריות היא של ממשלת ישראל
אזרח פשוט,
06/08/04 00:41
|
שר הביטחון אחראי למעשיו וראש הממשלה וכל השרים איתו. יוסי שריד הוא איש אופוזיציה. למה שיקח אחריות? האופוזיציה בעיקר מבקרת. מה לעשות, ככה זה בדמוקרטיה. אגב, מאז 1977 כיהנו בעיקר ממשלות בראשות הליכוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מבולבל קצת!!!!!
jj,
06/08/04 00:35
|
מופז נותן להם רובים לא שריד.
אבל שריד אשם נכון? ופרס גם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן
יוסי,
06/08/04 00:01
|
אקח אחריות על כל ההרוגים בתנאי שלי לא יקרה כלום. במקרה הכי גרוע תמיד אוכל לעלות על מטוס לארצות הברית ולהשאיר כאן את כל הברדק שעשיתי. זה בגלל שלא שמעתם בקולי אני תמיד צודק! יחי אוסלו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לתת רובים למרצחים
מטה המאבק,
06/08/04 01:46
|
בס''ד זה טירוף הדעת לתת נשק למרצחים ,הרי ברור לכל בר דעת שהנשק יופנה נגד ישראל,לצבועי המפד''ל שיושבים בממשלת הזדון אתם שותפים לשפיכות דם יהודי 'לא תעמוד על דם רעך'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדוע שריד מתלהב שנותנים נשק ?
איציק,
05/08/04 23:41
|
חשבתי שהוא פציפיסט, אבל לתת נשק לפלשתנאים שעוסקים בטרור נגדנו מותר. היכן הפספיזם של מר''צ. כשמדובר בזכויות הפלשתנאים מר''צ מוכן להיות בעד לתת להם נשק אפילו שזה לא מעשה של שלום או פצפיזם. זה מעשה של חורבן והרס. העיקר לצעוק נגד זה שהצבא שלנו צריך להתחזק ולקבל יותר תקציב בשביל להיות חזק. העיקר שהפלשתנאים יהיו חזקים יותר ולא אנחנו. כי ברגע שהם יהיו חזקים יותר מאתנו נוכל להגיד שאנחנו דוד והם גולית הרי זה ההגיון של השמאל הקיצוני. אסור לנו להלחם בהם חזק כי אנחנו חזקים יותר כפי שזהבה גלאון רמזה פעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
החכים שלנו
מרקוס,
05/08/04 23:25
|
אלה הם החכים שלנו. יש להם הרבה מה לומר. ומה בפועל? אויר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
תגובה 9 - חייבים לקרוא
איל,
ירושלים,
05/08/04 23:14
|
ומבינים איך הצלחנו להפוך כמה ערבושים ל''יישות לאומית'' לגרום למוות של 1300 אזרחים לאחר מה שנקרא חתימת הסכם שלום ובכלל למה כנראה אין סיכוי למדינה יהודית במזרח התיכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה להסית?
אזרח פשוט,
06/08/04 00:44
|
לא חתמנו על שום שלום עם הפלשתינאים. רק עם הירדנים והמצרים. למה תמיד להסית נגד השמאל? לא מספיקים המלחמות מבחוץ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז על מה חתמנו?
ישראל,
06/08/04 08:28
|
למה הביאו את ערפאת מתוניס ועשו את ההצגה הגדולה בבית-הלבן? ואולי תזכיר לי, איזה פרס ''נובל'' קיבלו רבין, פרס וערפאת? פרס נובל של ''מלחמה''? של ''טרור''?.... אבל אולי אתה מתכוון למנטרה של השמאל - שלום עושים עם ''אויבים''! אתם כל-כך אוהבים לעשות שלום עם ''אויבים'', עד שאתם מעדיפים שהאויבים ימשיכו להיות אויבים ואתם תמשיכו לעשות שלום איתם... לאט לאט אנחנו מתחילים להבין את המנטליות של השמאל. הבדיחה העצובה הזאת ''הורגת'' אותנו... ולא מצחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אהוד יתום
נורמלי,
05/08/04 23:09
|
התגובה של ח''כ אהוד יתום הייתה השקולה וההגיונית ביותר. למרות שבדר''כ אינני מסכים עם דיעותיו הפוליטיות, הוא היה הקרוב ביותר לפתרון הגיוני וריאלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אח''כ מפנטזים לנו ''טרור יהודי''
מצורף סרט מומלץ,
05/08/04 23:08
|
|
 |
12.
בסרט הזה כבר היינו
ל"ת
שורה 3,,
כסא 6,
05/08/04 23:07
|
|
 |
11.
ההלויה
אלעזר,
05/08/04 23:06
|
ואז מופז יגיע להלוויה של עוד חייל ויאמר שבשם ממשלת ישראל הוא מביע את תנחומיו למשפחה...ואת הנשקים שהבאת להם נו כבר אמרנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אחמד טיבי
ניב,
אשדוד,
05/08/04 22:57
|
|
 |
9.
אם נתנתק לא יהיה הרג יהודים
שמואלי,
05/08/04 22:47
|
כי אוכלוסיה יהודית לא תהיה מעורבבת עם אוכלוסיה פלשתינאית ולכן גם אם השוטרים הפלשתינאים ישאו נשק הם יוכלו להשתמש בו רק נגד בני עמם.
כל הרעות החולות מתרגשות עלינו ממדיניות הערבוב הכפוי שרקח לנו הימין וגרורותיו הסרטניות המתנחלים. הם יצרו מציאות בלתי אפשרית בה מיעוט אדונים משליט את מרותו על רוב עלוב, טוב ממצב כזה לא יכול להיות.
הדרך היחידה להפסיק את מרחץ הדמים זה להתנתק להתנתק ועוד פעם להתנתק. תנו לפלשתינאים לנהל את חייהם ומצידי הם יכולים להיחנק עם המנהיגות המושחתת שלהם אנו נגן על עצמנו מהגדר ונעבור אותה אם וכאשר נצטרך, אבל לא יהיה לנו העצם החונקת בגרון הנקראת המתנחלים שבשביל לשמור עליהם ולשמר את רעיונותיהם השגיוניים אנו צרכים לסכן את בננו החיילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
ztc,
06/08/04 07:50
|
|
 |
יהודי לא רוצח יהודי?
ערבי הגיוני,
06/08/04 12:57
|
|
 |
-1967- חזרה לציונות שפויה .
אזרח,
מרכז,
06/08/04 00:52
|
עוז לקווי -1967- , בטרם ישראל תהיה דו -לאומית. עוז לפשרה, בטרם יבוא ''בכפיה''. עוז לשלום , בטרם נחוש חרון ,של יושב מרום. ''השם עוז לעמו יתן , השם יברך את עמו בשלום''. וגם , בניתוק ברור - מהכיבוש הארור . ובעזרת השם ,משחרור ברור - מהכיבוש הארור. עבודת ישראל את ''השם'', לא יכולה להתקיים על אדמות גזולות ,השייכות למדינה הפלסטינית, שישראל מסרבת לתת לה לראות את אוויר העולם ,מאז -1967 . ככל שמעכבים ומתנגדים ונלחמים ,הקיטרוג הולך וגדל . וגם נראה ,ואיך לא נחרד ,שהנה שערי רחמים, באים ומתהפכים להיות שערי דין ומשפט . וגם מוסיף ואומר ,''אנשי אמונה אבדו ''. על כן יאמר בחוצות ישראל ,-''ושבו בנים לגבולם''-ונשכח מהתקלה החמורה שהיתה לציונות מאז 1967. אותה שנת חלום מתוקה , שנת הברכה שהפכה לקללה . ''והוא רחום, יכפר עון , ולא ישחית ,והרבה להשיב אפו ''. וכל זה אם נחזור להיות שפויים .ושפיות היתה כאן עד 1967. אומנם לא בשפע , אבל בכמות שאפשר היה לחיות איתה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם ירו על כביש חוצה ישראל
איציק,
05/08/04 23:24
|
אם ירו על כביש חוצה ישראל ? אם יעשו מערבים לעבר מכוניות בכביש הרי הגדר לא תעצור את הירי של הרובים (90 אחוז מהגדר זה לא חומה) לעבר מכוניות שנוסעות בכביש חוצה ישראל הסמוך לקו 67'. כמו שישראל וויתרה על זכות ההגנה על חיילה בגבול הצפון גם במקרה הזה המדינה לא ממש מגינה על האזרחים שלה. יותר נראה שהמדינה רוצה לחסוך בפעילות צבאית על חשבון האזרחים. עובדה שקרוב ל- 700 אזרחים נרצחו יותר מאשר חיילים שנהרגו באינתפדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה נעשה עם יפו?
ל"ת
oscar,
05/08/04 23:18
|
|
 |
מה?
יוני,
ישראל,
05/08/04 23:13
|
|
 |
אתה כנראה לא יוצא מהדירה שלך
איל,
ישראל-פלשתין,
05/08/04 23:11
|
איפוא אתה חי תן לי לנחש בטח באיזו דירה פתאטית בתל אביב מנגב חומוס אסלי אצל איזה ערבי ביפו וחושב שאתה לורנס איש ערב
תצא קצת לרמלה-לוד, לגליל, לירושלים ונראה אותך מדבר על התערבבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מי שהולך לישון עם שריד
משכית,
השפלה,
05/08/04 22:42
|
|
 |
שר הבטחון: שאול מופז
אזרח פשוט,
06/08/04 00:46
|
|
 |
לא שריד- מופז!
ל"ת
ff,
06/08/04 00:36
|
|
 |
7.
רק איחוד לאומי
יוני,
ישראל,
05/08/04 22:36
|
|
 |
גם אני בוחר איחוד לאומי!
ערבי הגיוני,
06/08/04 12:59
|
כי אני רוצה שהם יובילו לטרנספר וזה יגרור סנקציות נגד ישראל ימוטט אותה כלכלית ואז היא תחדל מלהתקיים :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מתלהמים!
מוריס,
חיפה,
05/08/04 22:34
|
להתלהם על גבי עיתונים וירטואליים לא יקרב אותנו לשום פיתרון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
ממשרץ השמאל בראשות שרון
k_nemo,
Beer Sheva,
05/08/04 22:31
|
חוזרת לנתיב אוסלו. אם על ממשלת רבין , ניתן היה לדבר בהקשר זה, במונחים של טיפשות ועוורון איידאולוגי, הרי לשרון אין את הפריבילוגיה הזאת. אופורטוניסט חסר מעצורים שכמוך-על תיתן להם רובים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
עוד הערת איוולת של אלדד !
ל"ת
semi,
05/08/04 22:30
|
|
 |
3.
לא ברור מה הוא חושב
משה,
צפון,
05/08/04 22:16
|
למרות היותי תומך [מאוד לא נלהב] של הנסיגה מעזה המלך מטומטם כזה לא היה עולה על דעתי. לאחר שראינו את התוצאות הנוראיות של המהלך הכושל הקודם אשר נגמר במיבצע חומת מגן העקוב מדם מילואימניקים. לחזור על אותה תעות פעם נוספת?! הנסיגהשלנו מעזה היא לצורך התגוננות מפני הפלסטינים אז לחמש אותם שוב? באו נצא נגיף את השערים ומרגע זה במלחמה כמו במלחמה [ אני מאוד מקווה שהפעם נעמוד בזה לא כמו בלבנון עם החיילים החטופים אבל מה אפשר להגיד מופז היה ונשאר לא חכם]
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לומדים בדרך הקשה
האיש החושב,
05/08/04 22:05
|
קודם מרסקים אחר כך נילחמים וגם מאבדים למעלה מ1000 איש בצד הישראלי, אחר כך בונים גדר, וגם נותנים רובים למשטרה אותה משטרה שקודם ריסקו. הלו סניף הליכוד הפך לסניף העבודה?
השכל חוזר בסופו של דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
לא לומדים
מרק,
נתניה,
05/08/04 21:55
|
והנה חוזרים ימי אוסלו העליזים. לא רבותי , יהודים הם לא עם חכם. אנחנו בפירוש מטומטמים והטמטום מתחיל מלמעלה. מופז התרגל כנראה להפקיר אנשים בשטח ושוב מצפה כנראה שרג'וב יעשה עבורו את העבודה. זה כבר עלה בחיי אדם וזה עוד יעלה בהרבה יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למרק -צודק בהחלט -הפקרות
orli,
06/08/04 07:08
|
צודק בהחלט הממשלה השתגעה נפלה על הראש חזק מה קרה לך מופז? ברגע שהפכת להיות שר התהפכו היוצרות? לא מספיק דם נשפך צריך להישפך עוד דם מה קורה פה לכולם כולם נפלו על הראש איך הליכוד מאשר זאת איך אף שר בממשלת הליכוד לא מרים את הראש ופותח את הפה שכחנו מה קרה בהסכם אוסלו עראפת עדיין שולט ברצועה הוא האדם שעדיין מכתיב את הכללים מה קורה פה לראש הממשלה מה קורה פה למופז אריק שרון אולי סנילי בגלל הגיל אבל מופז שבהיותו רמטכ''ל התנגד למדיניות ראש הממשלה האם היית מוכן לתת נשק לפלסטינים אם משפחתך היית מתגוררת בשטחים? בטוח שלא כל עוד זה לא יהיה מדמך זה לא יעניין אותך לא אותך ולא את ראש ממשלתנו היקר בכבודו ובעצמו
הגב לתגובה זו
|
|