 |
133.
איך לעזעזל ינתקו את הביוב...
השחור,
מצפה יצהר,
10/08/04 17:02
|
כאחד שחי במאחז, הרשו לי לתמוה כיצד יפגעו בתשתיות הביוב, כאשר הוא מחובר בצינור פשוט לבור ניקוז. רוצים לנתק את החשמל, הלאה, נקח גנרטורים או נחיה בלי חשמל, אפשר להסתדר. חיינו כך שנה שלמה. והאמת שזה אחלה דבר. מים נביא במכליות. ובוש ישבור את הראש כיצד שוברים אותנו... עוד לא קלט דבר אחד, הוא לא מתעסק עם סתם עם, אנחנו לא עירקים או לא יודע מה. אנחנו יהודים, שנים ניסו לפתור את החידה של העם הזה, אין סיכוי שהוא יצליח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדול, אחי
ל"ת
משה,
11/08/04 12:16
|
|
 |
132.
ומה הלאה? טלאי צהוב למתנחלים?
ל"ת
אחת מהחבורה,
10/08/04 00:33
|
|
 |
131.
לא רק שבג'בליה אין מים
רונן,
פת,
09/08/04 21:43
|
גם אין ביוב ואין חשמל ואין גם דודי שמש, כי חיילי צה''ל פוצצו את כולם, ואפילו אין אוכל. אז אם עושים השוואה, בבקשה , שיעשו השוואה אמיתית. וברצינות, מספיק עם כל המילים הללו כל פעם שמחליטים משוה נגד הימין הסהרורי או הדתיים. זה פשוט זלזול באנטישמיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיט, כמה שמאלנים דפוקים מהיסוד
ל"ת
ימנית,
10/08/04 00:34
|
|
 |
130.
הכתובת על הקיר
פרחיה,
09/08/04 14:23
|
ההשוואה שראשי המתנחלים עושים בין הנסיונות העקרים של הממשלה לאכוף את החוק ולפנות מאחזים שהוקמו תוך צפצוף ארוך על החלטות ממשלה ורצון הבוחר, לבין פרעות ביהודים בגולה, היא נתעבת. היא מוכיחה שוב שהמתנחלים גמרו אומר להגן על מפעל ההקמה של מלכות יהודה בשטחים אף במחיר חורבנה של מדינת ישראל, והם אף אינם מסתירים את המיאוס שלהם מהמדינה. כל מי שמבין לאן מוליכים הדברים יודע שאסור להתמהמה ויש לאכוף את החוק מיד, בטרם יהא מאוחר מדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
בדואים, מתנחלים ושרון.
גדליה,
כפר הראה,
09/08/04 12:03
|
פעם, בימים בהם אריאל שרון עוד הצליח לשרוך את הנעליים לבד, בימים בהם הוא היה סתם אחד מיפי הבלורית (לא תואר ,רק בלורית) הוא פיקד על איזו יחידה קטנה בשם 101.
למדינת ישראל באותה תקופה הייתה איזו בעיה קטנה עם כמה בדואים, לא משהו רציני... כמה שבטים שהתיישבו על אדמות מדינה בנגב. כדי לסלק את הבדואים מהאדמות משתלטת יחידת 101 על הדרכים אל מקורות המים וכך מסלקת את הבדואים אל לב סיני. (דן מרגלית, יחידת קומנדו 101, עמ' 44-47) עברו הימים, השתנו הדורות וכיום עומד לו אריאל שרון בפני בעיה מעניינת, ''התנחלות על אדמות מדינה''... מה הוא יעשה? אהה!!! זכור לו משהו עמום מהימים בהם הוא ראה את הנעליים שלו לא רק במראה. למתנחלים נשאר רק להודות לכך שהפעם הוא עושה את זה עם צוות משפטי ולא עם יחידת קומנדו שעושה ''שטיפת אש'' כדי לפנות את המקום...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
הקץ לזלזול בחוק
יעקב,
תל אביב,
09/08/04 08:18
|
למה חיברו אותם לכתחילה למים ולחשמל, אם אני אקים צריף לא חוקי אוכל לעשות זאת גם! בחיי מדינה מטומטמת! הקץ לפריעת החוק המתנחלת, ושבו בנים לגבולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטומטמת? מי פה המטומטם?
אריאל,
כפר פינס,
09/08/04 11:19
|
לידיעתך, אם עד עכשיו עצמת את העינים. ההתיישבות ברצועת עזה היתה חלק מתוכנית 5 האצבעות של הממשלה בכדי למנוע השתלטות ערבית עוינת ברצועה ובסיני. התמיכה הצבאית והממשלתית הייתה גדולה והיא הוכיחה בשטח שליטה ברמת פעילות הטרור. יישובי גוש קטיף נשלחו למשימה חשובה של יישוב הארץ והצלתה מיד צר! עכשיו- רוצים להתעלל בקדושים שסיכנו את חייהם יום יום כדי שאתה, סנוב, תוכל לאכול במסעדת הגורמה שלך בתל אביב. תתבייש לך, אגואיסט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זלזול? המדינה התחננה שישבו שם!
ל"ת
ליעקב מתל אביב,
תגובה,
10/08/04 00:36
|
|
 |
127.
עבירה גוררת עבירה
יהודה,
ירושלים,
08/08/04 22:20
|
אכן צדק מי שאמר: ''עבירה גוררת עבירה'' ממשלה שמתאכזרת על בניה ומוכנה לגרש מפעל התיישבות חוקית מגוש קטיף למען הטרור, מוכנה גם לנתק מים וחשמל ממאחזים. ולא רק בכך היא חוטאת אלא היא מוסיפה להמשיך לחטוא ולתת נשק למחבלי עראפת. אוי לה לממשלה שכך פועלת .ליבה סתום עליה להחזיר את המנדט לעם ולומר בפה מלא: חטאנו, אין אנו ראויים להמשיך בהנהגת העם. על הממשלה להבין תפקידה לשרת ולממש את ערכי הנצח של עם ישראל . ממשלה שאינה פועלת כך אלא היא מקדמת את הערכים של האויב עליה נאמר טוב שלא היית נבחרת ועכשיו שנבחרה עליה לפרוש לאלתר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
אנטישמיות
k_nemo,
Beer Sheva,
08/08/04 20:24
|
יש להזכיר לכולם, כי לפני מספר שנים, בג''צ דחה אמצעים אלו בעתירת הבדואים כנגד המדינה בהקשר של המאחזים הבלתי חוקיים בנגב. בג''צ אף חייב את המדינה לספק מים, שרותי חינוך ובריאות . לפי כך, צעד שיפר את הוראת בג''צ בהקשר הנוכחי, מהווה אנטישמיות פשוטה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה 126 - צודק 100%!!!!!!!!
ל"ת
אריק שרון בעל,
הבית השתגעעע,
10/08/04 00:37
|
|
 |
Antisemites? Self haters ? l
Moshe,
09/08/04 14:22
|
like the stupid boy who cries wolf at every turn, who will still listen to your rantings ? l
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
Does Sharon have Eisenhowers
Yokhoniahu,
08/08/04 20:12
|
courage ?.....l Little Rock School Integration Crisis On May 17, 1954, the U.S. Supreme Court ruled in Brown vs. Topeka Board of Education that segregated schools are ''inherently unequal.'' In September 1957, as a result of that ruling, nine African-American students enrolled at Central High School in Little Rock, Arkansas. The ensuing struggle between segregationists and integrationists, the State of Arkansas and the federal government, President Dwight D. Eisenhower and Arkansas Governor Orval Faubus has become known in modern American history as the ''Little Rock Crisis.'' The crisis gained attention world-wide. When Governor Faubus ordered the Arkansas National Guard to surround Central High School to keep the nine students from entering the school, President Eisenhower ordered the 101st Airborne Division into Little Rock to insure the safety of the ''Little Rock Nine'' and that the rulings of the Supreme Court were upheld. The manu holdings of the Eisenhower Library contain a large amount of documentation on this historic test of the Brown vs. Topeka ruling and school integration.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתרגם, אחינו. ישראלים מתעצלים
ל"ת
לקרוא אנגלית,
10/08/04 00:38
|
|
 |
124.
why they conect them
the wiz,
08/08/04 18:54
|
in the first place? if a setelment is ileagal why they connect it to the water and electricity in the first place?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
There is no such thing
k_nemo,
Beer Sheva,
08/08/04 20:33
|
illegal setlements. It is disinformation distributed by the left wing media in order to achieve its political agenda
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
הליכוד מפלגה של מאפיונרים
sy,
08/08/04 15:25
|
|
 |
122.
אני מציעה להתנתק מהמתנחלים
ל"ת
גבי,
08/08/04 15:16
|
|
 |
והצטרף לפלשטינאים
ל"ת
י. פלביוס,
גליל,
08/08/04 16:57
|
|
 |
121.
מה הלהט הזה?חייבים אמונה!
אליה,
כ.מימון,
08/08/04 15:08
|
אם היינו נרפים כך מכל לחץ במהלך הדורות לא היינו מגיעים עד הלום. עם ישראל הוא עם חזק! אנו חייבים לאזור כוחות למרות שזה לפעמים קשה וללמוד להגיד לא!!! לא ללחץ שמקורו באמריקה! וכמו שמצינו בפרקי אבות: ''אם אין אני לי מי לי'' חייבים לעמוד על שלנו ולהמשיך ולבנות בארץ ישראל. ובעז''ה נעשה ונצליח!!! ובבניין ארץ ישראל ובכללה ירושלים ננוחם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרוב לחץ מקבלים התקף לב
שמאל לוחם,
אלי סיני,
08/08/04 15:16
|
תשאל את חיים הכט
ההתנתקות היא היא בנית הארץ
הנכונה.
אין לאזרחים מה לחפש ברצועת עזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
ל 111 כשהמצב חרא מתפנים
ל"ת
שמאל לוחם,
אלי סיני,
08/08/04 15:07
|
|
 |
119.
כנגד פורעי חוק אנטישמים
שמאל לוחם,
אלי סיני,
08/08/04 15:04
|
יש לנקוט בכל הצעדים החוקיים
יש כאלו מבינהם שרוצים מלחמת אחים
אלו הם לא אחים תקראו לזאת יותר נכון מלחמת אזרחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנגד מופרעים שמאלנים צריך
k_nemo,
Beer Sheva,
08/08/04 20:37
|
לנקוט בכל המאצעים החוקיים על מנת להכניס אותם למוסד סגור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
אולי הפעם !!!!
מנחם הרצליה,
08/08/04 15:01
|
|
 |
117.
ההתנחלויות - סוף הציונות!
ל"ת
יוחנן,
08/08/04 14:59
|
|
 |
116.
ל-94, העובדה שאתה מקבל
עם נכחד והולך,
באין מוסר,
08/08/04 14:55
|
כדבר מובן מאליו החלטות ממשלה לגרש יהודים מבתיהם מעידה על ההשחתה המוסרית הטוטאלית שלך. מן הראוי שתסתום את הפה. כי אתה עלול לעמוד באחד הימים לדין באשמת היותך ''בורג קטן'' ומתועב. כל מתנחל שיציית להחלטות כאלה של ממשלת זדון, משתף פעולה עם פושעים נגד העם היהודי ונגד האנושות! והמתנחלים לא אחים שלך! ביילין אח שלך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
כאשר יענו
אפי,
לוד,
08/08/04 14:49
|
אותו כן ירבה וכן יפרוץ אנשים עם לב רחב בעם ישראל יהיה להם מים (מיכלים)וחשמל גנרטור כמו כל התנחלות בהתחלה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
ככה ייעשה לאיש/ה שחפצים ביקרו
מתנחל,
עזה,
08/08/04 14:49
|
לנתק את המים מחוות השיקמים ועד עזה....לכולם....למה רק לי ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
לנתק להם את הראש
Yossi V,
08/08/04 14:48
|
לטובתם, לנתק להם את הראש מאלוהיהם, לעטוף אותם בשביסיהם וציציותיהם ולהעיף אותם לכל הרוחות.
אלה לא יהודים, הם שייכים לכת כנענית שחיה באזור לפני למעלה משלושת אלפים וחמש מאות שנה ושהולכת ומתפתחת לאחור,. הם היחידים שמרחיבים ומקדמים את הפרימיטיביות לדרגה אימתנית ומפלצתית. הם מעבר למחלקות סגורות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנטישמי גזען
דוד,
08/08/04 16:47
|
|
 |
ראש דפוק
נועם,
שומרון,
08/08/04 16:35
|
רק מופרע, שונא עצמו ועמו כמוך, יכול להתבטא כך. השנאה והאלימות נוטפות מכל הברה ומכל מלה שלך - משהו שמזכיר לי מנטליות של חבר בכת השטן. ולמרות שאל אחד כמוך אי אפשר לדבר באופן הגיוני, תרבותי ואפילו (ישמור השטן!) - יהודי - הרשה לי ללמד אותך כמה מעובדות חיינו: הצודקים במאבק הדמים בינינו לבין הערבים הם אנחנו, היהודים - אם אתה לא חושב כך, מוטב שתנדוד לך בעולם; הציונות משמעותה עליה, התיישבות והקמת מדינה יהודית ריבונית במקסימום אדמת ארץ ישראל; ההתיישבות ביש''ע החלה לאחר מלחמת ששת הימים, לפני קרוב ל-40 שנה (!), מלחמה שהנצחון בה הציל אותנו מסכנת השמדה; הישובים ביש''ע הוקמו כולם על אדמות מדינה או אדמות טרשים, בניגוד לעשרות קיבוצי ''הקו הירוק'' שנבנו על חורבות כפרים ערביים שננטשו; רוב ה''מתנחלים'' אינם חובשי כיפות או שביסים, כולנו בסך הכל ציונים פטריוטים שמיישבים את הארץ כמו אלה שקדמו לנו ב-120 שנות ציונות. ואתה יכול להיות רגוע - עם או בלי כיפה, הראשים של כולנו מחוברים יפה-יפה לכתפיים והרגליים - לקרקע המולדת. פשוט רחמנות עליך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
שרון, אם תנתק את הביוב
ל"ת
נחרבן ישר עליך,
08/08/04 14:45
|
|
 |
111.
מי שהפקיר את פולארד
ינית,
08/08/04 14:42
|
מתאכזר כך למתנחלים ומחלק נשק למחבלים
שרון - תתפטר כבר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
מה זה קשור ליהדות???
יהודי דתי,
08/08/04 14:39
|
הנושא ''יהדות'' לא כולל בתוכו התנחלויות, מאחזים או מים!
אנא שנו את שם המדור! יהדות זה לא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
בושה לעם ישראל
יהודי,
מאמין,
08/08/04 14:33
|
|
 |
108.
המתנחלים אשמים.
אביאל,
נתניה,
08/08/04 14:31
|
הם גורמים לשרון להבין שרק בצעדים קיצוניים כאלה הוא יצליח אולי להזיז אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
עדיף לפעול במוח.
מירי,
ראשון לציון,
08/08/04 14:30
|
מאבק כזה יגביר את רצון המתנחלים לא להתפנות בכל מחיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
לא מבין
אני,
08/08/04 14:30
|
רק בגלל שאתם יהודים, אתם צריכים לקבל הנחנות??? מקווה שיתנקו לכם את המים, חשמל, ביוב וכל דבר אחר רק תעופו משם. בגללכם, נהרגים כל כך הרבה חיילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא בגללם...
אני,
תל אביב,
08/08/04 14:58
|
לא בגלל המתנחלים נהרגים כל כך הרבה חיילים, ואזרחים, נשים וילדים, לא. לא בגלל המתנחלים. אלא בגלל המחבלים! ה-מ-ח-ב-ל-י-ם! לכן במקום להאשים גורמים מתוכינו בואו נאשים את האויב האמיתי. זה שמתפוצץ במסעדות ואוטובוסים, הציבור ש 98% (ע''פ סקר שפורסם פה) מתוכו תומך בהמשך הפיגועים. אז בואו נילחם בפלסטינאים ולא במתנחלים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת היסטוריה
אפי,
לוד,
08/08/04 14:56
|
ארגון שחרור פלסטין הוקם בשנת 1964 שלוש שנים לפני מלחמת 6 הימים שבהם שחררנו את שיטחנו ובמצע של האירגון הזה כתוב''שיחרורה המלא של כל פלסטין'' כולל רמלה יפו לוד חיפה וכו. לכן כדי מאוד להבין אחת ולתמיד שאת הכול הם רוצים (וכדי שתלמד לישחות)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
מה יש מים בג'בליה ? לא ידעתי.
ל"ת
כמה עולה קילו?,
08/08/04 14:29
|
|
 |
104.
המערב הפרוע
יערה,
תל אביב,
08/08/04 14:28
|
|
 |
103.
מה אתם נבהלים??בג''צ יטרפד
ל"ת
עודד,
08/08/04 14:27
|
|
 |
102.
אני מוכן להתפנות!!!!
מילואימניק קרבי,
מודיעין,
08/08/04 14:15
|
אני תושב מודיעין ואם הייתי צריך לפנות את ביתי לקבל שווה ערך במקום אחר הייתי עושה זאת בשמחה בשביל השלום. כדי שאף חייל לא ימות בגלל אדמה , כדי שאני לא אצטרך לעשות מילואים בבית לחם בחגים הקרובים כאשר אישתי בהריון,וכדי שיהיה פה שקט סופסוף ונוכל לחיות ברווחה ולא להוציא הון על ההתנחלויות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אומלל קרבי יקר
שכנך,
08/08/04 16:21
|
אנא הפץ מתי אתה עומד לברוח מביתך. אני בא לקחת במיידית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני מוכן להתפנות לשוויץ
ציוני מרמת-אביב,
08/08/04 14:59
|
אני גר למעלה מ- 20 שנים ברמת אביב ואני קשור בכל נפשי לבית שבניתי, אולם תמורת שלום אמיתי לפלשתינאים אני מוכן תמורת תשלום הוגן להתפנות אפילו לשוויץ. הכל למען שיהיה שלום לפלשתינאים, ואני מעיד על עצמי שאני ציוני אמיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לצי(ו)ני מרמת אביב
ציוני,
08/08/04 15:46
|
אני בשביל השלום עם הפלשתינים ובעצם עם כל העולם מוכן לחזור לאשוויץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא חוכמה
ציוני,
08/08/04 14:27
|
1) כנראה שאתה נמצא בביתך מעט זמן ולא הספקת להיקשר אליו. (לעומת זאת בגוש קטיף יש משפחות שגרות שם 30 שנה ויש להם נכדים שם). 2) אתה חושב שפינוי יביא שלום..... זאת טעות!!!!!!! ''תחילת נפילה - ניסה'' . בריחה תגרום לנזק חמור ממה שאתה מדמיין לעצמך. אם אתה בורח לקו פנימי יותר - הקו הקודם הופך להיות קו הגבול החדש וחוזר חלילה. וזוהי תוכניתם של הערבים ועל זה מבוססת תיאוריית ''קורי העכביש'' של נסראללה המחבל המרצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מבולבל לגמרי..
מילואימניק קרב,
08/08/04 15:46
|
אתה לגמרי מבולבל ,אני חי (עם דגש בחי...)במקום מסוים כי טוב לי בו ,יש איכות חיים ובטחון לי ולמשפחתי וזה יכול להיות בכל מקום במדינה גם בניצנה וגם בערבה רחוק מהמרכז.העיקר זה חיים שלווים ובטחון אישי.אין שום קשר לאדמה. אף מתנחל לא חי בשקט באף התנחלות גם עם גדודי צבא סביבו וגם לא נע בדרכים בחופשיות ע''ע פיגועי ירי. בנוגע לגדר: עד שהמתנחלים דאגו לי למילואים בבית לחם אני הייתי משרת בגבול ירדן בשקט ובפסטורליות עם הוראות ברורות בלי שאני אצטרך להרוג או להיהרג .(ולאמלל אוכלוסיה מקומית) סיפורי גדר שמענו גם כשצהל ברח מלבנון. וחוץ מזה לפעמים צריך לדעת לברוח זה לא בושה אם זה משאיר אותך בחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד!
חייל ברפיח,
08/08/04 14:27
|
|
 |
101.
bushs puppet
alon,
08/08/04 13:55
|
|
 |
100.
באמת הגיע הזמן...
סיון,
נגב,
08/08/04 13:55
|
להתחיל להפעיל לחץ אמיתי על המתנחלים ולזרז את פינוי וחיסול מפעל ההתנחלויות וכמובן את הכיבוש והשפעותיו הקשות על החברה הישראלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת הגיע הזמן...
ציוני,
08/08/04 14:12
|
שהשמאלנים יפסיקו את ההסתה ויפסיקו לדבר על פינוי גירוש וחיסול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
טרנספר ליהודים...
אלעזר,
קריות,
08/08/04 13:54
|
ומה היה קורה אם היו מפסיקים את המים לכל הבניה הבלתי חוקית של שכני הערבים בגליל? עמוס עוד ויוסי שריד היו יושבים מתחת לדחפורים אבל אחים שלכם יהודי עד מתי לצביעות?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידיעתך, הבניה הלא חוקית בגליל
דנה,
08/08/04 15:19
|
מחוברת לחשמל פיראטי ולמים של השכנים (שהם גם בני הדודים). הם עושים ככל העולה על רוחם בגליל. ואלה מתיישבים לי על גבעה מרוחקת בשומרון שלא תורמת כלום למדינה ולביטחון אלא רק מהווה מעמסה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רלוונטי
אני,
08/08/04 14:31
|
מכוון שהבניה הזאת בגליל לא גורמת באופן ישיר לחיסול מדינת ישראל, אולי בעוד מספר שנים כן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם לא היינו עסוקים כל כך ביו''ש
משה,
08/08/04 14:30
|
כבר לפני שנים היינו יכולים לייהד את הגליל והנגב, ולתת למדינה הזאת צורה של מדינת חוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
מלחמת אחים בדרך !!!!
תלם--אהרון,
רמת--גן,
08/08/04 13:53
|
שרון בלון אתה מטומטם!!רק נראה לך קצת השתחררת מהסיוט שתועמד לדין עם כמה כתבי אישום איומים,ואתה כברבודק את האפשרויות הדביליות לנתק אותם מחשמל וממים !!! מה אתה אידיוט,אפילובווין לא נקט בפעולה כזאת !!!זו אפקרות ממש אנחנו לא הצבענו עבורךבשביל השטויות הללו שרון רד מהעץ וכמה שיותר מהר!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
who needs nazis
alon,
08/08/04 13:52
|
|
 |
like the idiot who cries wolf
Marvin,
09/08/04 14:18
|
after repeatedly calling everybody nazi , nobody will listen to u anymore
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
הבדואים ותושבי לוד סוג ז'???
מיכל,
לוד,
08/08/04 13:51
|
רציתי להבין, מדוע כאשר לבדואים בנגב אין בכלל מים ומולם לא היה להם, וכאשר לתושבי לוד מנתקים את המים במשך תקופה ארוכה זה בסדר, אבל כשפוגעים במתנחלים, קמה זעקה... למה האפליה הזו????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
ההתנחלויות הם הסרטן של המדינה
רמי,
08/08/04 13:43
|
וכמו גידול סרטני הדורש משאבים ומסכן את הגוף כולו, יש לעקור אותם מתוכנו, לפני שכל המדינה תדרדר לאובדן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפלשטינית
ל"ת
פלביוסיקו,
צהללה,
08/08/04 16:59
|
|
 |
94.
אחיי המתנחלים !!!
מ.בן-אשר,
ירושלים.,
08/08/04 13:42
|
המשך התנחלותכם במקומות שמהן הממשלה החליטה לפנותכם כחוק הנה פגיעה בעליל בשלטון החוק ובבטחון המדינה ובאזרחיה, והטענה השפופה שלכם כי מדובר בגזירה אנטישמית לא תופסת, והיא במידה רבה די אוולית , כי מי יכול להעלות על דעתו בכלל שהחלטת ממשלה היא גזירה אנטישמית, ובכלל ממתי יהודי יכול להתנהג כאנטישמי כלפי אחיו היהודי, אז תפסיקו לפזר שטויות וסיסמאות!! ותתחילו להתפנות כי רב העם רוצה לראות אותכם מתישבים בגליל ובגנב , ותתפלאו אפילו אני שכל ימי תמכתי בהתנחלותכם ביש''ע וראיתי בכם חומת מגן למדינה ,אני מבין עכשיו שאתם הפכתם לנטל כלכלי ובטחוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
המאחזים הלא חוקיים-פיגועים
י.,
08/08/04 13:41
|
אין ספק שהמאחזים הלא חוקיים הם הטרור שמטילה ישראל כחלק מהכיבוש המושחת והמשחית. קשה שלא לגחך כנגד ההצהרות האלו: תזכרו מה שאמרתי, שרון לא יזיז מהמקום אפילו עציץ אחד. הכל בול שיט והצהרות בשביל האמריקאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
מתנחלים=עולם הולך ונעלם (בקרוב
ערבי הגיוני,
08/08/04 13:40
|
|
 |
אתה שוב מחבר ערבי והגיון ,איך?
ל"ת
מורפולוג,
08/08/04 14:44
|
|
 |
91.
המתנחבלים החוצפנים
מיכל, תל אביב,
08/08/04 13:40
|
מעיזים להשוות את המאחזים הלא חוקיים, שהם מושבות של עברינים ופושעים, חסרי מצפון ומוסר (ואנטי ציוניות בעליל) למחנות פליטים של עקורים חסרי כל וחפים מפשע. מזעזע!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיכל, אולי תסתמי כבר!!!!!! את
''ניצחוני בני'',
גבלס,
08/08/04 14:51
|
בושה לאנושות וחרפה לעם ישראל! יש לנו די והותר מן האנטישמיות הבינלאומית, אינך צריכה לתרום את תרומתך המתועבת. יבוא יום ופיך יתמלא מעפר רגלי המתנחלים, שאינך ראויה להתאבק בעפר רגליהם. טינופת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את חייבת ליקנות סמים בלוד ?
ל"ת
הסוחר הסמים,
מיפו,
08/08/04 14:42
|
|
 |
90.
נתקלתי פעם, בטעות, בתכנית
עוד נקודה שחורה,
לישראלים,
08/08/04 13:37
|
למאזינים שהנחה דליק ווליניץ'. מאזינה סיפרה על הבניה הפראית של הערבים הגרים בוילות מפוארות. דליק, החי בבועת התעמולה של עצמו ושל חבריו, הגיב כי, כדי לא לפגוע במאזינה הוא ידבר בלשון המעטה ואמר לה: ''את לא דוברת אמת''. החוצפה!!! באותם ימים נסעתי יום יום בין מעלה אדומים לירושלים. מידי יום צצה לה בניה ערבית חדשה של וילות לאורך הדרך. בימים שנסענו מירושלים לבית אל ועפרה, דרך אלבירה ורמאללה, ראינו וילות שנלקחו היישר מסיפורי אלף לילה ולילה. בכפר צור-באחר, מתחת למרפסת שלי בחומת-שמואל (הר חומה), הבניה הערבית אינה פוסקת לרגע. אשר לגליל, כולם יודעים מה הולך שם. וכולם מתחברים לחשמל ולמים. כי אם המדינה תסרב לספק את השירותים האלה לכל עוברי החוק הערבים, יקפוץ כל מחנה ''שלטון החוק'', מסוג טליה ששון, המוכרת זה מזמן רב ל''טוב'' ויזעקו על התנהגות לא אנושית למסכנים האלה היורקים, בצדק, על מדינת ישראל. ושוב אחזור - בעתיד לא ייאמר עוד כסדום היינו לעמורה דמינו, אלא, כישראל היינו לשלוםיאל דמינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש לא זועקים
סיון,
נגב,
08/08/04 13:54
|
לידיעתך אלפי בדואים בנגב חיים ללא מים וחשמל, גם בישובים המוכרים, וזה לא מעניין אף אחד. כדאי לא לנפנף באנטישמיות נגד יהודים ולעצום עיניים מהמתרחש באמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבידואים משתלטים על אלפי
להקים ''רשות'',
לבידואים...,
08/08/04 14:49
|
קילומטרים של אדמות מדינה. מדינת ישראל, בטימטומה, בנתה אלפי יחידות דיור לבידואים האלה, שנהגו לנדוד בכל רחבי המזרח התיכון, ויראו כי טוב, ויתלבשו על ישראל. המדינה היחידה בעולם המטפחת את אויביה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
כנראה שהם התחילו להבין.
תל אביבי,
08/08/04 13:36
|
|
 |
לא, הם פשוט התחילו להבין
ציוני,
08/08/04 14:17
|
שהיחס אל האוייב יותר טוב אפילו מאליהם.
קצת הבנת - הנקרא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
בג'בליה מחוברים למים בכלל?
לביא,
רחובות,
08/08/04 13:35
|
|
 |
87.
איזה אנטישמי? זה מאחז לא חוקי
שי,
08/08/04 13:29
|
המתנחלים האלה עברו כל גבול. גם הם פועלים בניגוד לחוק וגם הם מתבטאים בצורה קשה נגד אלו האוכפים את החוק. אם אני הייתי בונה מרפסת בלי אישור בנייה, ישר היו הורסים לי. אבל בהתנחלויות זה אנטישמיות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
מהרסייך ומחרבייך מהמתנחלים יצא
ש.לוין,
08/08/04 13:29
|
המתנחלים הם הורסי המדינה, מה הם חושבים לעצמם הם מעל החוק, הם יכולים לעשות מה שהם רוצים.זו החלטת ממשלה, ועכשיו כל המפלגות הגדולות יחברו יחדיו עם הליכוד , במטרה אחת התנתקות . אז ..., יש לנתק את החשמל והמים למקומות האלה ולהוציא את כוחות צהל משם. מי שרוצה להשאר שם בגפו שישאר על אחריותו. מפירי חוק שישמרו על עצמם ניראה אותם. כמו עכברים הם יתקפלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גורי לך פלשטינא...
ל"ת
פלבי,
הסלע האדום,
08/08/04 17:01
|
|
 |
85.
פוסט-ציונים, נמאסתם! תגובה ל78
איתי,
שומרון,
08/08/04 13:27
|
שמוליק ג. - אם ראשוני המתיישבים בארץ ישראל ומנהיגי הציונות, לכל זרמיה, היו מתייחסים בבוז ובדחייה כאלה כלפי נקודות ישוב בארץ - ומה לעשות, יהודה ושומרון הם ערש התהוותו של העם היהודי - כי אז לא היתה קמה מדינת ישראל. כל הישובים ביש''ע הוקמו על אדמות מדינה ואדמות טרשים, בלי לנשל אף ערבי! (בניגוד לעשרות קיבוצים בתחומי ''הקו הירוק''). כל הקורא לפינוי התנחלויות ומתנחלים - משרת את הענין הערבי ומדרבן אותם להמשיךבפעולתם הרצחנית להרס מדינת ישראל כמדינת הלאום היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדוני
אני,
08/08/04 14:36
|
הזמנים השתנו, כולם צריכים להשתנות. זה הזמן לפנות את ההתנחלויות בכדי שיהיה עתיד טוב יותר לילדינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
חוצפה
מיקי,
08/08/04 13:24
|
זו באמת חוצפה לנתק את המים, האם יש עוד מקום בעולם שמנתקים לתושבים את המים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
בג'בליה יורים באנשים
עודד, אוז,
08/08/04 13:24
|
תעריכו את מה שיש לכם, חוצפנים! בטוחים שאתם רוצים להתחלף עם ג'בליה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
מה יעשו לתושבי ג'בלייה?
ס.ש. גל,
נגב,
08/08/04 13:17
|
מה יעשו לתושבי ג'בלייה אם יקימו היאחזות בלתי חוקית ליד בני ברק, באר שבע או תל אביב? יגישו להם לחם ומלח? מה יעשו לתושבי ג'בליה אם יעקרו את עצי הנוי של חיפה, יסקלו את ילדי בית הספר בחדרה? יתנו להם עוגה? זה המוסר הכביכול יהודי של עוכרי ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
ההבדל בין המאחזים לבין ג'בליה
אורן,
08/08/04 13:11
|
במאחזים כל האנשים עוברים על החוק. אלה הם מאחזים בלתי חוקיים!!! בג'בליה רק מעטים עוברים על החוק. לכן זה מוסרי לנתק את המיים לפושעים במאחזים אך לא בג'בליה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תלך לגור עם הערבים
ציוני,
08/08/04 13:39
|
|
 |
אתה טועה!
Jason,
Texas, USA,
08/08/04 13:38
|
The Arab cities in Israel are illegal. The illegal occupiers of the land of Israel are the Arabs not the Jews!! If you do not know it please read the Bible.
God Bless Israel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה ומיליון מחבריך...
אזרח,
08/08/04 14:18
|
הייתם באים לגור כאן, ולהשתתף בשירות המילואים שלי, לא היינו צריכים את ברכת אלוהים כדי לשמור על השטח בשליטתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוקא יש לך שם יהודי. זה מבלבל.
ל"ת
יונתן,
08/08/04 13:31
|
|
 |
80.
הישובים הערביים הבלתי חוקיים
שאלה קטנה,
ארץ ישראל,
08/08/04 13:11
|
|
 |
79.
שרון תתבייש. אתה לא טוב מערפאת
איתמר,
חיפה, כרמל,
08/08/04 13:10
|
כל שונאי העם היהודי למיניהם, שרון, ערפאת, ביילין וכל שאר אויבי העם, אתם עוד תשלמו מחיר כבד על היחס שלכם אל עם ישראל. אל המתיישבים שמחזיקים את העם הזה. אין גבול עד כמה נמוך הפוליטיקה השפלה יכולה לגרור אתכם, עד לאובדן עשתונות מוחלט. ואם אתה חושב שאתה נתמך על ידי העם, בגלל שהחלקים הבכירים בתקשורת, קוראת לכל מי שלא בעד לברוח ולברוח כל הזמן, ימין קיצוני, אז תתעורר שרון, ותבין שהעם, זה רק מי שמוכן להילחם ולמות למען ארץ ישראל השלמה. לא מי שגר פה בתור ברירת מחדל, והיה עוזב גם לאמריקה בשביל מליון דולר. אם זה העם שלך, אתה ראש ממשלה קטן, חלש ומסכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
די נמאס מהמתנחלים האלה!
שמוליק.ג,
08/08/04 13:09
|
שיתפנו כבר בשקט ושיתנו סיכוי למדינה המפרפרת הזאת ללכת לימים אחרים,יותר טובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
ניתוק והיתנקתות
להתנתק,
08/08/04 13:08
|
ניתוק החשמל והמים הוא רק צעד קטן שאני לא מצפה שישפיע יותר מדי. גם אם יפעילו אותו על הערבים אני לא מצפה שהוא ישפיע. צריך גם לחשוב מה מטרת צעד כזה, עזה היא לא התיישבות בלתי חוקית שבה רוצים להעניש את כל האוכלוסיה, וניתוק החשמל שם לא יימנע פעילות מחבלים. ואל תשוו אותנו למדינות מתוקנות בעולם, שם לא הייתם מקבלים שירותים כאלו בכלל אז ברור שלא היה צורך לנתק אותם. כמו כן לפעילות חוקית של ממשלת ישראל אסור לקרוא פעולה אנטישמית. רק צעד אחד, נראה לי שישיג את המטרה הרצויה וזה לפנות את צה''ל, לא נראה לי שהמתנחלים ירצו להשאר שם ללא המטריה המגנה של צה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התגובה שלך כן אנטישמית
ציוני,
08/08/04 13:51
|
|
 |
ואתה מפקיר חיי חיילים
כרמלה,
08/08/04 15:15
|
שבאים לשמור על שני קראוונים, 5 מבוגרים, 2 תינוקות ו-10 כבשים גנובים מערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כרמלה, את מרשעת
ל"ת
אחת מהחבורה,
10/08/04 00:31
|
|
 |
אנחנו הציונים - לא אתה
צור שפי,
08/08/04 14:08
|
אנחנו (תגובה 77 ואני מס' 28) לא מציעים להפקיר אף אחד. ניתן למתנחלים מספיק זמן להתפנות בשקט. אם הם בוחרים שלא לעשות זאת האחריות היא שלהם. זו אינה הפקרה אלא הפקרות (של המתנחלים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציטוט שלך:
ציוני אמיתי,
08/08/04 14:38
|
''צה''ל יעזוב את המקום והם יישארו לגורלם'' - איך את מגדירה זאת אם לא ה - פ - ק - ר - ה????!!!!!!!!!!
כך גם תגובה 77: ''רק צעד אחד, נראה לי שישיג את המטרה הרצויה וזה לפנות את צה''ל, לא נראה לי שהמתנחלים ירצו להשאר שם ללא המטריה המגנה של צה''ל''.
תקראי שוב את תגובות 26, 10 ועוד.... (לצערי....)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגורלם = אחריותם
צור שפי,
08/08/04 15:14
|
|
 |
76.
אולי להעמיד אותם לדין?
ציונה,
ראשל''צ,
08/08/04 13:08
|
הרי הם מתיישבים במאחז המוגדר כלא חוקי.ז''א שהם עוברים על החוק לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
שרון אתה בושה למין האנושי!
ל"ת
יאיר,
טבריה,
08/08/04 13:06
|
|
 |
74.
שרון איבד את הראש
רותם,
מרכז,
08/08/04 13:06
|
|
 |
73.
שרון הוא דיקטטור שפל
רונן,
אשקלון,
08/08/04 13:05
|
|
 |
72.
אם זה מה שיגרום להם להבין אז
פנחס,
08/08/04 13:04
|
|
 |
אני, למשל, בעד גירושך וגירוש
טראנספר ל''מחנה,
השלום'' לערב!,
08/08/04 13:25
|
כל ''מחנה השלום'' מן הארץ אותה אתם מחריבים. אז מה? שרון יעשה את המובן מאליו הזה? המתנחלים יצחקו אחרונים, כי הם היחידים החיים את המציאות, את המוסר האנושי, את הצדק והאמת. הם השפויים! מה לעשות, זו עובדה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
כל העולם במה! להמשיך ליישב!!
Jason,
Texas, USA,
08/08/04 13:03
|
Nobody will stop the water to Jews in Israel! God Bless Israel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
ואתם חושבים שבג''ץ ייתן יד?
ל"ת
אהרון,
ראש העין,
08/08/04 13:03
|
|
 |
69.
ההתנחלויות
ליאת,
08/08/04 13:02
|
ההתנחלויות הן היסוד לכל הצרות שיש לנו במדינה.לפנות ומהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
בפעם הבאה אני בוחר פייגלין
ל"ת
תומך שרון לשעבר,
חבר ליכוד,
08/08/04 13:01
|
|
 |
67.
שרון, תתפטר! אתה לא מוסרי!
יוני,
08/08/04 13:00
|
אתה בעצמך אמרת שמשאל המתפקדים יחייב אותך מוסרית - אתה מודה שאינך מוסרי.
שאר מעשיך - בהתאם
תתפטר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
מעשה נבזה
גרשון,
ירושלים,
08/08/04 12:59
|
עצם המחשבה עוד לפני הביצוע מראה מאיזה חומר קורץ רוה''מ שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
שרון רוצה להחריב את ההתיישבות
אבי,
הנגב,
08/08/04 12:59
|
אל תהיו תמימים ונאוויים, לא מדובר ב'מאחזים', מדובר ב17 יישובים בגוש קטיף, וב5 יישובים בצפון השומרון, ואחר כך בכל ההתיישבות ביהודה ושומרון, כולל אריאל ומעלה אדומים, וראיה תראו היכן הגדר של שרון נבנית. אם היה מדובר רק על מאחזים, היה אפשר להגיע לפשרה עם מועצת יש''ע, תאמינו לי. מסקנה, שרון רוצה להחריב את הכל, ויפה יעשו הפוליטיקאים אם ידיחו אותו, וישלחו אותו בחזרה לחווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה אותם מתיישבים בגליל הערבי
ציונית אמיתית,
08/08/04 15:13
|
נראה אותם דואגים לארץ ישראל, והולכים ליישב את הנגב שמתמלא בבדואים שבאים ממצרים מירדן ומהר חברון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
פשוט אין לי מילים...
ל"ת
):,
):,
08/08/04 12:57
|
|
 |
63.
רה''מ אל תאבד צלם אנוש!!!!!!
שי,
ת''א,
08/08/04 12:56
|
אפילו לאויבנו בעזה לא ניתקת מים וחשמל !!
ולאחינו היהודים שמשרתים את מדינתנו במיטב היחידות בצה''ל תעשה זאת!!!
אל תשכח שכל מטרתם ואף שאתה חלוק עליהם היא למען עם ישראל !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
רק כוח הם מבינים.עובדה
ל"ת
רוני,
יהוד,
08/08/04 12:56
|
|
 |
61.
וילן
יוסי,
כפ''ס,
08/08/04 12:56
|
|
 |
60.
הטרמינולוגיה של מעריב=בושה
יוסי,
08/08/04 12:53
|
כל מי שאוהב את ישראל ומוכן להקריב את עצמו עבטרה הוא ימין קיצוני על פי אורי גליקמן ואילאיל שחר. בושה למעריב!!! האם אתם הופכים להיות גרורה של הארץ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
מאחזים לא חוקיים
מירון,
08/08/04 12:51
|
המתנחלים במאחזיים שהם לא חוקיים לא יכולים לבוא בטענות לאף אחד אלא רק לעצמם.שיגידו תודה שלא מכניסים אותם לכלא .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
לנתק ויפה שעה אחת קודם.
שמעון,
08/08/04 12:43
|
לישובים לא חוקים, אשר הוצא נגדם צו פינוי, לא צריכה להיות אספקת מים וחשמל. לנתק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
למה חיברו אותם בכלל?!
ל"ת
חגי,
מרכז,
08/08/04 12:39
|
|
 |
56.
והמינוי של טליה ששון חוקי?
דן,
08/08/04 12:39
|
מינויה של טליה ששון נעשה, כמו תמיד, בצורה בזויה ופסולה. כדי למנוע מכרזים ''מיותרים'', רקחו יועצי שרון דרך עקומה למינוי ''צוות'' - וכך חסכו מעצמם את כל בלבול המוח שקשור בשקיפות התהליך, בחירה ראויה של מועמדים ושאר הדברים שהופכים מדינה למדינה מתוקנת.
ברוכים הבאים לשרוניסטאן..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
זו לא הדרך.
רות,
חיפה,
08/08/04 12:39
|
|
 |
54.
נמאס להתעסק איתכם כל היום
אייל,
חיפה,
08/08/04 12:38
|
איך אתה רוצים שנפנה אותכם אחד אחד??? כדי שתחזרו למחרת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
לנתק לנתק לנתק
ל"ת
רק ככה,
הם יבינו,
08/08/04 12:37
|
|
 |
52.
גם בתקופת המנדט הייתי לא לגאלי
נחמן,
גבעה,
08/08/04 12:36
|
|
 |
51.
שרון רע ליהודים וטוב לערבים
ל"ת
לאה,
תל אביב,
08/08/04 12:36
|
|
 |
בסיסמאות לא בונים מדינה
ל"ת
דנה,
08/08/04 15:11
|
|
 |
50.
פעם פחדתי מערפאת
מתנחל,
08/08/04 12:35
|
|
 |
ואני מפחד ממך
מילואימניק,
מפחד,
08/08/04 12:57
|
בתור מילואימניק שצריך לבוא ולסכן את עצמו בשבילך ובשביל חבריך המשיחיים, אני מפחד ממכם אתם חיים בבועה, זורקים סיסמאות לאויר ואחרי זה עוד מאמינים בהם. את המילואים הבאים אני לא בטוח יעשה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני איתך !!!
ל"ת
אני,
08/08/04 23:21
|
|
 |
אם כל אחד יגיד מה שאתה אומר
ציוני,
08/08/04 13:55
|
|
 |
49.
ליהודים מותר לעשות הכל
יוסף,
המספר,
08/08/04 12:35
|
|
 |
48.
להעמיד לדין את אנשי חומה ומגדל
מופז,
08/08/04 12:35
|
יש למצוא בהקדם דרך משפטית להקים את אנשי חומה ומגדל מקבריהם ולערוך להם משפט ציבורי על פשעיהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
אריק לא יעזור לך כלום
ל"ת
לא תצליח,
לשבור אותנו,
08/08/04 12:34
|
|
 |
46.
חבל שלא נלחמים כך בטרור
רננה,
08/08/04 12:34
|
|
 |
45.
עברנו את פרעה והבריטים
יוסי,
08/08/04 12:33
|
|
 |
44.
גם זה לא יעזור
שמעון,
נתניה,
08/08/04 12:33
|
מהנסיון המר שיש לנו איתם אפשר להעריך כמעט בודאות שהדבר לא יעזור לפינוי,להיפך ,הוא רק יגביר המטיבציה שלהם להלחם עד מוות בפינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק מאה אחוז!!!!
ישי,
שומרון,
08/08/04 12:52
|
שום דבר לא יזיז אותנו מהבית שלנו!!!! חבל לי שמי שמנסה לעשות את זה, זה יהודי, אבל למרות זאת נתנגד!!!! כל פגיעה - היא חיזוק!!!! אנחנו צודקים ואנחנו ננצח!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
לא צריך להגזים.
שמואל,
מרכז הארץ,
08/08/04 12:31
|
אני אמנם בעד הפינוי אבל יש גבול.הם עדיין יהודים והם אחינו למרות הכל ואין צורך להגזים ולהגיע למצב שיחיו שם ללא חשמל וולא מים וביוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האחים האלה מרימים יד על חיילים
דנינו,
08/08/04 15:10
|
|
 |
42.
לנתק להם גם את צה''ל
ל"ת
דני,
08/08/04 12:30
|
|
 |
41.
מה הם מצפים??
רוית,
פ''ת,
08/08/04 12:30
|
מי שגר במאחז לא חוקי שלא יתפלא אם ינתקו לו את החשמל.אני לא מבינה בכלל למה חיברו להם אותו מלכתחילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
חוקי או לחוקי
סלע,
08/08/04 12:29
|
משהו לא מסתדר כאן: אם למקום מסוים נתנו מים וחשמל סימן שהוא חוקי. אוש נניתנה לו לגיטימציה. ואם לא היה חוקי-איך חיברו מים וחשמל ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
שרון עושה מה שבא לו!
ל"ת
להעיף,
את הדיקטטור,
08/08/04 12:28
|
|
 |
38.
לנתק להם גם את הYES
יואב,
השובב,
08/08/04 12:27
|
|
 |
37.
אני לא מאמינה!!
גלית,
צפת,
08/08/04 12:26
|
|
 |
36.
שיילחמו כך במחבלים...
נעמי,
08/08/04 12:26
|
פשוט לא נורמאלים - מסכנים את חיילינו כדי לא להשתמש באמצעים כאלה נגד מחבלים בעזה...! אבל נגד מתנחלים הכל מותר!
אנטישמים - נמסאתם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
לא נתפנה!!
ל"ת
עו''ד ששון,
ראי הוזהרת,
08/08/04 12:25
|
|
 |
34.
וחוקי לקחת מים וחשמל????
יהודי שוחר שלום,
08/08/04 12:23
|
מה הבעייה פה, הם גונבים מים חשמל ושירותי ביוב במקום שאסור להם להיות בו. אז פשוט צריך לנתק, כמו שאם אני לא אשלם עבור השרותים הללו ינתקו אותי מהם, צריך לנתק אותם!!!, ושיעופו משם כבר ,נמאס!!!, גזענים מחרחרי מלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שכלום לא ישבור את הפנאטי
אורלי,
08/08/04 15:09
|
חשמל אפשר לייצר בגנרטור ומים אפשר להביא בעוקבים , כמו בצבא. ביוב הם לא צריכים כי אפשר לעשות שירותים כימיים או בורות ספיגה. לא זה מה שישבור את מתפרעי הגבעות. צריך לפשוט לחסום להם את כל הדרכים , להורידם בכוח, ולאסור את כל הגברים. נראה את הנשים נשארות לבד, בלי נשק ובלי שמירה על המאחזים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
נראה אתכם מנתקים לבדואים בנגב
מני,
ת''א,
08/08/04 12:09
|
מדינת ישראל היא הבדינה האנטישמית ביותר כיום בעולם באף מדינה אין הגבלה על יהודים לגור במקום מסויים, שרון כותב באמצעות הפרקליטות השמאלנית המושחטת את חוקי נינברג 2004 בושה מי האמין שמדינת ישראל תגיע לשפל המדרגה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם צריך לחבר אותם.
ל"ת
אזרח,
08/08/04 14:20
|
|
 |
32.
מה היה להם מים וחשמל...???
החלוץ,
08/08/04 12:08
|
לחלוצים האידיאליסטים לא היה מים ולא היה חשמל , והמתנחלים עוד מעיזים לחשוב שהם ממשיכי חניתה עלאק... לא יעזור דבר . מדינת ישראל היא מדינה ריבונית רק בגבולות 67 , ואין לתבוע דבר מתחת ל67 לא שטחים ולא זכות שיבה אין הבדל בין מתנחלים לפלשתינאים דורשי זכות שיבה שניהם מבקשים לחסל את תוצאות הסכמי רודוס וגבולות 67. זה מה שמוכר מבחינה בינלאומית, ולא יעזור דבר לא לערבים בעלי הפנטזיות על זכות שיבה ולא למתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
רעיון
פקק-תנועה,
קרית-ביאליק,
08/08/04 12:06
|
לנתק-את-המים-לכל-אלה-במדינה-שמרויחים-מעלח-עשרים-אלף-נטו-משכורת-ישלהם-רוח-נאה-שיספיק-לצריכה-השוטפת-שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אין שום הצדקה לממן על חשבוננו
איפכא מסתברא,
08/08/04 12:06
|
מיים וחשמל למאחזים לא חוקיים. מי שמשלם החשבון זה אנחנו - דרך תקציב המועצות בשטחים או ממקורות אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
רעיון מצויין !!!
גל,
תל אביב,
08/08/04 12:06
|
כנגד אנשים פורעי חוק שלא מעניין אותם מה חושב הרוב, אלה רק מה שהם חושבים שאלוהים אומר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
להודיע על פינוי - לא להתעמת
צור שפי,
08/08/04 12:04
|
לכל המסרבים להתפנות צריך פשוט להודיע שהחל מתאריך X בשעה זו וזו צה''ל יעזוב את המקום והם יישארו לגורלם. תראו איך הם יתפנו כמו בובלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד תגובה אנטישמית נפוצה...
ל"ת
ציוני,
08/08/04 13:36
|
|
 |
27.
אריק שרון
צפריר,
08/08/04 12:03
|
צריך לשבת בכלא על פשעים כלפי האנושות.איפה נשמע כדבר הזה?לנתק מים וחשמל...??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
בפינוי להיות חכמים ומתוחכמים
הילה,
רעננה,
08/08/04 12:02
|
1. עימותים עם המתנחלים הם מטופשים, עלולים חלילה להביא לשפיכות דמים ולא יפנו אפילו איש אחד. 2. לנתק להם מים חשמל כבישים. 3. לקחת מהם את כלי הנשק שקיבלו מצהל. 4. אם כל הנ''ל לא יעזרו - על צהל לצאת מהשטח כדי שאף לא חייל אחד יפגע בגלל שהמתנחלים הם מפירי חוק - שיסתדרו לבד. 5. תוך 24 שעות כל המתנחלים חוזרים הביתה לארץ ישראל.
קל, פשוט, זול וחכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך הרבה טעויות
ציוני,
08/08/04 13:47
|
1)את הנשק הם לא קיבלו מצה''ל 2)צה''ל לא ינטוש יהודי שצריך להגן עליו. 3)המתנחלים לא צריכים ''לחזור'' לארץ ישראל מהסיבה הפשוטה שהם כבר נמצאים בה.
אבל בדבר את צודקת: עימותים עם המתנחלים הם מטופשים ולא יפנו אפילו איש אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הילה הכי צודקת!! זה הפתרון!!!!
ל"ת
רונן,
פ''ת,
08/08/04 13:40
|
|
 |
25.
שהמתנחלים יאכלו את מה שבישלו.
ל"ת
נמאס מהם,
כבר!,
08/08/04 12:02
|
|
 |
תפסיק להגיב באלף שמות, שמאלני
ל"ת
אחת מהחבורה,
10/08/04 00:30
|
|
 |
24.
שרון איבד את שיקול הדעת?!
גבי,
08/08/04 11:57
|
|
 |
23.
אם זה מה שיפנה אותם..
אורן,
רחובות,
08/08/04 11:56
|
|
 |
22.
אולי שיתפנו בשקט ויחסכו
מרים,
08/08/04 11:55
|
|
 |
21.
תקלה
גיל,
המגעיל,
08/08/04 11:54
|
זה באמת לא בסדר שלא ניתקו בג'בליה את המים החשמל והביוב ...יאללה לנתק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מסכים מאוד עם 2
רום,
08/08/04 11:52
|
שקודם יעשו את זה לערבים שהורגים אזרחים חפים מפשע, אבל זה לא בסדר זה הרי פוגע בהם...אבל למתנחלים כן...חוצפה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
להתפנות ומהר!
ל"ת
לעשות כל,
מה שצריך,
08/08/04 11:51
|
|
 |
18.
המתנחלים הם האשמים.
נילי,
צפון,
08/08/04 11:51
|
אף אחד לא רצה להגיע למצב כזה איתם,הבעיה היא שהם מסרבים להבין שהגיע הזמן ואין ברירה אלא לוותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמיהני כיצד תגיבי כשיגיע הזמן
בן יהודה,
גוש קטיף,
10/08/04 09:07
|
|
 |
נילי, אולי תוותרי על הבית שלך?
אחת מהחבורה,
10/08/04 00:29
|
|
 |
בשביל חצי מליון $ אני מתפנה
היהודי הנודד,
10/08/04 15:18
|
|
 |
17.
מה יש כאן לבדוק?
יצחק,
חולון,
08/08/04 11:50
|
|
 |
16.
שטויות,יביאו גנרטור.
ל"ת
תמיר,
דרום,
08/08/04 11:48
|
|
 |
15.
60 יום?
מירה,
08/08/04 11:47
|
|
 |
14.
ועל זה כבר נאמר בתורה.
עוד אחד,
08/08/04 11:46
|
וכאשר יענו אותו - כן ירבה וכן יפרוץ. ינתקו את המים? נביא מים במיכלים. ינתקו חשמל? נביא גנרטור. אני בטוח שהיה הרבה יותר קשה להיות חלוץ בתחילת המאה שעברה בארץ ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
זה בסדר,אפשר להרגע.
אסף,
ראשל''צ,
08/08/04 11:45
|
|
 |
12.
בבקשה בבקשה,בשם רוב העם
יגאל כהן,
08/08/04 11:45
|
ובשם ממשלת ישראל, אל תחממו את האווירה. אנחנו לא נישבר ולא ניכנע לכם. זו שטות משיחית. בבקשה, בואו נעבור את ההתנתקות בשלום. אין לנו ארץ אחרת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל היקר,
בן יהודה,
גוש קטיף,
10/08/04 08:57
|
תמיהני היכן אתה גר? שהרי בכל מקום שתבחר ישבו לפני כן ערבים, אך ישיבתם היא בארץ לא להם!!!!!!!! מגמתם היא חיסול כל זכר לעם ישראל הבסיס המוסרי של העולם! כמה צר לומר אך ייתכן ומושגים אלו בכלל לא מוכרים לך מסיבות שונות, נא עיונך בספר הספרים תחכים ותגלה כמה דברים מפתיעים על עצמך עברך עתידך ודרכך בחיים בכלל . גם אם תדע קצת על ערכי ה ''תרבות'' של המוסלמים הערבים ייקל עליך לשפוט נכון יותר את המציאות. באמת אין לנו ארץ אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
שרון אתה לא חושב שהגזמת קצת?
ל"ת
הגר,
08/08/04 11:44
|
|
 |
10.
אני מציע
גיא,
ת''א,
08/08/04 11:43
|
|
 |
צודק, זה רעיון טוב !
מבין,
08/08/04 13:01
|
לנתק אותם מהחיים במדינה . שיהיו תקועים בתוך הבתים שלהם.
ומה שיקרה קודם, או שהם יסתלקו משם לבד או שהם פשוט ימותו מאיכות חיים ירודה שתכלול חוסר במים, מזון וכו'
מתחילים לראות את האור בקצה. אולי בכל זאת יהיה שלום !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדמוקרטיה בהתגלמותה!?!
בן יהודה,
גוש קטיף,
10/08/04 09:05
|
חבל מאוד שאין לך הערכה וכבוד למי שמחזיק בדיעות שונות משלך, אתה גם מוכן לנהוג כאויבי העם הזה בכדי לכפות את דעתך וללא שום נקיפות מצפון. כמה צר לומר אך הינך חסר את המטען הרוחני עליו חונכנו וגדלנו !!! אך אל ייאוש, אם ברצונך בכך תמיד תוכל לפתח וללמוד מאוצרותיהם הרוחניים של עמינו בכדי שתבין לפחות את עמך, מי אתה? מה נדרש ממך? ולאן אתה הולך?
בהצלחה רבה !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשמאלנים: מושחתים, נמאסתם!
ל"ת
אחת מהחבורה,
10/08/04 00:28
|
|
 |
9.
וזה מה שישבור אותם??
ציון,
ירושלים,
08/08/04 11:42
|
|
 |
8.
בזיון שזה מה שעושים ליהודים.
ל"ת
יהודי טוב,
08/08/04 11:41
|
|
 |
7.
תתפנו בשקט!
נטע,
ראשל''צ,
08/08/04 11:41
|
אף אחד לא ינתק לכם כלום ולא יטפל אליכם מתנחלים יקרים שלי,פשוט,קומו וקחו את עצמכם ותתפנו לבד בשקט,זה הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא היית מוכן לפנות את ביתך
ציוני,
08/08/04 12:01
|
|
 |
It's illigal
not your home,
08/08/04 12:46
|
Move back to the big settlement blocks and enjoy the legitimacy
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים לא גרים בישראל
צור שפי,
08/08/04 12:39
|
כזכור שטחי יהודה ושומרון למעט מזרח ירושלים לא סופחו לישראל ולכן ההשוואה בינם לתושב ראשון לציון איננה במקומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה:
ציוני,
08/08/04 15:14
|
למה את גרה בישראל ולא במקום אחר בעולם? תשובה: זוהי הארץ שניתנה לעם ישראל.
כך גם יהודה ושומרון. אלו הם חבלי ארץ השייכים לעם ישראל ולאף אחד אין רשות לתת אותם.
לכן בוודאי שאפשר להשוות בין המתנחלים לראשון לציון - שאם לא כן למה יהודים גרים דווקא בראשון לציון ולא באמריקה למשל???
מסקנה: לא צריך את החותמת של ה''סיפוח'' כדי לדעת מה שייך לעם ישראל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
האמת הם צודקים.
מאיר,
ת''א,
08/08/04 11:40
|
בג'בליה לא ניתקו מים וחשמל...אוקיי !ננתק גם להם,עכשיו תעופו אתם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא היית מוכן להתפנות מביתך
ציוני,
08/08/04 11:56
|
|
 |
5.
תסתמו כבר. ישובים בדואים מנותק
דנה,
08/08/04 11:39
|
על ישובים בדואים שמנותקים ממים בדרום שמעתם? גם הם מאחזים לא חוקיים. דין אחד לכל אזרחי המדינה ערבים ויהודים. אתם לא מורמים מעם, אתם טועים ומטעים. אין לי כבוד אליכם ולו רק משום שאתם מרימים יד על חיילים ושוטרים עבריים. בעיני אתם פרובוקטורים ואוכלי לחם חסד, ולא אני לא מצביעה לשמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה ימנית טיפוסית
ערבי הגיוני,
08/08/04 13:38
|
ימנים מטומטמים תמיד אומרים למה לא מענישים אחרים ש''כאילו'' עושים רע כמוהם ולא מסתכלים על עצמם, חבורת מאפיונרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אריק תתפטר כבר!
הילה,
פ''ת,
08/08/04 11:39
|
|
 |
3.
בושה שרון בושה!!!
ל"ת
דניאל,
אשקלון,
08/08/04 11:38
|
|
 |
2.
לנתק את המים לפלשתינים בעזה
ציוני,
08/08/04 11:37
|
אחרי כל ירי קסאם - לנתק לפלשתינים את המים, החשמל והגז, ואח''כ נראה אם הם ימשיכו בירי... הם לא יעיזו!!!!!!!
לא, אבל זה לא הומניטרי ולא אנושי (תסמכו על ''בצלם'' שהם יצילו את הפלסטינים המסכנים)
אבל למתנחלים - בטח שמותר לעשות דבר כזה....
איזו צביעות!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אנו נספק להם מים במשאיות
ל"ת
מי עדן,
סוליקה,
08/08/04 11:22
|
|