 |
163.
בצלם חובב כותרות.אגו נפוח אבל
אוווווי איך יצא,
לנו כזה ילד?,
10/08/04 09:08
|
המוח דלוח . כל אחד מחברי בצלם שיעשה חשבון נפש נוקב עם עצמו ועם השלכות מעשיו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
162.
מדינת אפרטהייד
אחד משלנו,
10/08/04 07:10
|
1)ערבי הולך ברחוב שלי ליד קבוצת ילדים , מתחת לבית שלי, מסתכל עלי, אני חושב , יוציא סכין? יתפוצץ? ...הוא עובר בחיוך מלגלג ממבטי החושש וחסר האונים.
2) אני לא מעז להסתובב כך בכל שכונה ערבית בירושלים או עיר ערבית ברחבי השטחים מפחד לחיי ואם מישהו יזהה שאני יהודי? ראה ערך 2 חיילי מילואים שהגיעו בטעות לרמאללה ומקרים רבים אחרים.
אכן קיים אפרטהייד בארץ, אפרטהייד הפחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
161.
Israel the last collonization
HOMELESS,
USA/Lod,
10/08/04 04:36
|
The franch collonization withdrew its collonies gave independent to them and went back home to motherland France The british collonization withdrew its collonies allowed them independent and went back to their mother land Supper power Russia withrew its collonization from estern europ went back home to their mother land etc. etc. AND ISRAELIS WILL TOO The zionost collonization made out of inflax of jews to Palestinian collonized the country under the ZIONIST WORK OF WONDERS and by depopulating magor palestinians cities such as Lod va Ramla what we call in hebrew hapinouy shell Lod va Ramla turn to magority over night and declare independent on the expenss of Palestinians privately ownd estates Israel- poeple, state ,country what ever we wish to call it continues to collonize Palestinians land and is THE ONLY COLLONIZATION in the WORLD TODAY THAT HAS NO MOTHER LAND TO RETURN TO. AreN'T 'we realy in a fuct up dellema...a dellema that we daily see feel and continue to screw other poeple becauas we got no main land to return to WHAT A WORK OF WONDERs BETZALEL IS ABSOLUTLY RIGHT BY BRINGING OUT TO THE OPEN THE TERABLE SITUATION ZIONISM PLACED ITSELF IN BUSHA LAMAATZVAY HAMDINUTE HATZIONIT I am not a self hater I am a realist that says ONE SECULAR STATE TO TWO PEOPLE WITH ONE SET OF LAWs TO ALL SORT OF A USA IN MINITUR GOT TO TRY IT THERE IS NO OTHER WAY OUT
הגב לתגובה זו
|
|
 |
160.
הפנקס פתוח והיד רושמת
לא נשכח,
ולא נסלח,
09/08/04 21:58
|
שלומי בלסקי, שאול להב [רפרודוקציה: דו''צ] שני חיילים נרצחו בפיגוע ירי בכביש המנהרות; צה''ל חוקר הפיגוע ההרוגים: רס''ל שלומי בלסקי מחיפה וסמ''ר שאול להב מקיבוץ שמרת; הפיגוע - במחסום המנהרות בגוש עציון; המחבל הסתיר הנשק במחצלת תפילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
159.
אפרטהייד - הישראלים נאלצים
לא להפריע לרצח,
העם היהודי!,
09/08/04 20:55
|
לנוע ברכב ממוגן או בשיירות או לא לנסוע כלל, הערבים נעים חפשי חפשי, בלא שנשקפת להם שום סכנה. הרישעות של ''בצלם'' היא כה טוטאלית, שזה פשוט מזוויע. איך אדם, בכלל, ויהודי, בפרט, יכולים לצנוח לשפל כזה של תועבה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
158.
''בצלם'' = שיתוף פעולה עם אויב
איבדו צלם,
אלוקים,
09/08/04 20:43
|
אסתר עלון אסתר נרצחה באותו פיגוע קטלני בז' סיון. היא תפסה טרמפ עם משפחת בלאושטיין, והיתה בדרכה להלויה של גלעד זר שנרצח יומיים קודם לכן. בת 20 במותה. שרה בלאושטיין שרה נרצחה על-ידי מחבלים פלסטינים בפיגוע ירי בז' סיון תשס''א (29.5.2001). היא היתה בדרכה לכותל עם בעלה ובנה שגם נפגעו בפיגוע. בת 53 במותה. ברוך כהן ברוך נרצח בפיגוע ירי בכ''ד אדר תשס''א (19.3.2001). הוא היה בדרכו לעבודה כאשר מחבלים פלסטינים עקפו את מכוניתו וירו בו למוות. בן 59 היה במותו. דבורה פרידמן בכ''א אדר תשס''ב, עת שנסעו בני הזוג יונה ודבורה פרידמן בכביש המנהרות אל עבודתם בירושלים פתחה חוליית מחבלים באש לעבר רכבם, סמוך לנווה דניאל. דבורה נרצחה במקום. בת 45 במותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
157.
בצדק: הפלשתינים מפעילים רצח עם
בשטחים ובתוך,
הקו הירוק,
09/08/04 19:22
|
אין שם אחר לרצח ונסיון לרצח כמה שיותר אזרחים חפים מפשע על רקע זהותם האתנית.
הפלשתינים מפעילים רצח עם נגדנו מאז 1994.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
156.
1967-יצור השפכים הולך וגדל.
אזרח,
מרכז,
09/08/04 19:10
|
ישראל באמצעות הכיבוש מאז -1967, הופכת את הרעיון הציוני ,לפי הטבעת של העולם המערבי. רק בפי הטבעת של העולם המערבי, נמצאים נורמות וערכים כמו קולוניאליזם , גזענות , פאנטיות , ברוטליות , קפיטליזם חזירי ,ועוד מיני מעדנים ופסולת מוגזת ומזוהמת. וכך צופה העולם המערבי בגועל ,בפי הטבעת הנוצר בישראל , המתרחב ,תופח וגולש לכל המזרח התיכון. והכל , בגלל האדמות הפלסטיניות הגזולות הנמצאות בחלומותיהם האירוטיים ,פרוורטיים, של אסכולת ישראל -הפאנטית. על כן ,חובה על רבני ומנהיגי אסכולת ישראל -הפאנאטית ,לבוא ''לעזרת אחיהם בגיבורים'' , כי במצוקה גדולה אנחנו, ולסייע ,בניקוי הרעיון הציוני מהפסולת שדבקה בו, ע''יי הכרה והבנה שללא תרומתם החשובה ,והיא -חזרה לקווי -1967 , הרעיון הציוני ימשיך לייצר פסולת בקצב מוגבר ,וגם יתחיל להזרים שפכים מזהמים לעולם המערבי.וכל זאת ,עד שנגרר לנידוי ולהסגר כמו צפון קוריאה או דרום אפריקה בעבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביב שופכין אבל עם סיגנון
יהודי כובש,
שייך ג'ראח,
09/08/04 22:16
|
כל הכבוד על סיגנון רק חבל שהשמאל ירד לתוך הביוב, כנראה שם מקומו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1967- ייצור השפכים הולך וגדל.
אזרח,
מרכז,
09/08/04 23:55
|
אין צורך שתודה לי על הסיגנון ,וגם השמאל לא ירד לתוך הביוב, כטענתך. ידידי, '' כי בצרה גדולה אנחנו'' , ''והוא רחום'' ,לא ירחם עלינו ''כרחם אב על בניו''. לידיעתך ,כולנו עמוק עמוק, בתוך הביוב. ואנחנו גם מתחילים להציף את האיזור. הרבנים לא יודעים זאת , כי הם בתוך הפנטזיה . היה רצוי שתראה את המציאות בעיניים בתוליות ,אוביקטיביות ,תמימות ואז תהיה בחרדה גדולה ,על צורת של החיים אליה התדרדרנו .חיינו כבר אינם החיים שחיינו כאן ב-1967 . לנו כבר אין סיכוי לצאת מהביוב ,אבל לפחות עבור הדור שיהיה אחרינו, צריך להיאבק, כדי להשאיר שטח מינימלי נקי, שיאפשר את המשך קיומה של המדינה היהודית . ואתה גם אינך יהודי כובש ,אלא תינוק קורבן של גאולה כהן ,נדב העיצני ,הרב לווינגר , חנן פורת ,ועוד אנשים טובים שטעו ,וגררו את הרעיון הציוני ,לאיזור דימדומים, או למבוי סתום, או לסתם מקום שהשמש בו לא זורחת כמעט כל ימות השנה. בקרוב מאד בעוד מספר שנים תחזור לכור מחצבתך בגבולות -1967. בכל ליבי , אני מאחל לאלו שחוזרים שלא ישברו כמו מפוני ימית , וימשיכו להיות הכח המניע החיובי של הציונות, שעדיין מחכה לאנשים בריאים שיזיעו כדי שתמשיך להתקיים ''בשובך לציון ברחמים'' בגבולות -1967 .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זהירות - פסיכופת מעלה צחנה!!
דני,
ב''ש,
09/08/04 21:34
|
במדינה נורמלית הנתונה במצב מלחמה היו יודעים איך לטפל בך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1967- ייצור השפכים הולך וגדל.
אזרח,
מרכז,
10/08/04 00:28
|
במדינה נורמלית ,הנתונה במצב מלחמה כטענתך , מגדירים וקובעים את הישרדותה של המדינה, כיעד החשוב ביותר . ומכאן גוזרים מסקנות , ודרכי פעולה. לכן נסוגים לקווי -1967, ומאבדים מקומות קדושים ויקרים, וישובים שהוקמו בזיעה , וחלומות של מאות אלפי אנשים . וכל זה כדי שהגוף הנקרא מדינה יוכל להמשיך לשרוד . אומנם שבור, מגולח, ומכוסח, אבל חי וקיים. ולא מתעסקים בזוטות, כמו להתנכל לאזרח הקטן, שאומר את מה שהוא רואה מסביבו ,או שמספר על הצחנה שעולה באפו. וזה גם תפקידו של האזרח הקטן ,לחשוב את האמת ,וגם לספר את האמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אולי אזרח קטן
דני,
ב''ש,
10/08/04 09:20
|
אבל פסיכופת גדול. אתה איש חולה. לך, טפל בעצמך. אתה גם לא מבין כלום ובטח לא מסוגל לחשוב, לא על האמת ולא על שום דבר אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1967-ייצור השפכים הולך וגדל.
אזרח,
מרכז,
10/08/04 10:36
|
האם הצעה לחזרה לקווי -1967 ,כדי לשמר את הישרדותה של ישראל , והמשך השתייכותה למשפחת העמים, הופכת את אומר הדברים לפסיכופת גדול. ואם כך, אז גם בן- גוריון שגרס שיש להחזיר את השטחים מלבד ירושלים ותיקונים קטנים, השתייך למשפחת הפסיכופאתים. החזרה לקווי -1967 , תהיה תוך מספר שנים לקונצנזוס כללי, כך שכדאי לעשות היום את הדברים ''בפשרה'' כי מחר הם יבוצעו ''בכפיה'', בלחץ אומות העולם. ''וזריזין מקדימין למצוות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
155.
אני לא אחראי למעשיי אם אראה
tt,
09/08/04 19:04
|
אחד מהם מולי הצלם צלמוות האלה אני לא יודע מה אני עושה יש סיכוי שזה יגמר באישפוז של אחד מהם ולא אכפת לי מה יגידו בבית משפט גם ככה נהיה פה סדום ועמורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
154.
עם אין להם הצעה חלופית
ענבלושששששש,
09/08/04 18:54
|
|
 |
153.
בטח אין להם.תגובה ל96
אייל,
09/08/04 18:53
|
|
 |
152.
לקרן 126
אברי,
09/08/04 18:51
|
איך אפשר לדעת מי אלה הפלשתינאים שלא מעורבים בטרור??חכמה גדולה את...זה השחר לכל הבעיות ..אם היינו יודעים מי מעורב ומי לא ,היה מצויין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
אני עם 150!
ל"ת
אריאל,
09/08/04 18:47
|
|
 |
150.
תבדקו לכמה מקומות אסור ליהודים
שלום אף פעם,
09/08/04 18:43
|
תבדקו לכמה מקומות אסור ליהודים להיכנס, ובכמה כבישים פלשתיניים בשטח A כל יהודי שייסע יירצח אם יתגלה, ואז תספרו לי מי אפרטהיידיסט. מטורפים וחולי נפש הבצלם האלה. איך אומרים בשמאל? אלה לא האחים שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
אולי בגלל שהם יורים עלינו?!
ל"ת
משה,
09/08/04 18:39
|
|
 |
148.
תנו לצה''ל לנצח.
עינת,
09/08/04 18:36
|
ול''בצלם'' - תפסיקו לקשקש. תתחילו לעבוד במקום לנסות כל היום למצוא את האשמים באחרים במקום בפלשתינאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
הפלישתנאים צריכים להבין
נדב,
09/08/04 18:32
|
שהם המפסידים העיקריים מהטרור ואלי כך יגרמו בתוכם להפסקתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
רק אותם חסר לנו על הראש.
ל"ת
רונה,
חיפה,
09/08/04 18:31
|
|
 |
145.
בצלם...ארגון דבילים.
ל"ת
מי נתן,
להם כותרת?,
09/08/04 18:30
|
|
 |
144.
נכון!כל אחד מסוכן
יוסף,
09/08/04 18:29
|
|
 |
143.
בצלם?
אבינעם,
09/08/04 18:28
|
|
 |
142.
מה יש?
הראל,
ירושלים,
09/08/04 18:27
|
רק לנו מגיע לשלם את מחיר הטרור?שישלמו גם הם מחיר על משהו שרק הם אשמים בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הראל לא רק הם אשמים בטרור
ל"ת
חן,
09/08/04 18:48
|
|
 |
נכון, חן,אשמים גם המצרים והאיר
גלית,
09/08/04 20:57
|
|
 |
141.
עדיף שהם יסבלו מאשר אנחנו נמות
ל"ת
אזרח,
מפוחד,
09/08/04 18:26
|
|
 |
140.
הם כנראה לגמרי לא מחוברים
גל,
09/08/04 18:25
|
מה עובר עליהם?אנחנו אשמים שהם עשו פיגועים''?אנחנו אשמים שאנחנו רוצים לשמור על החיים שלנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
ההגנה על הטריטוריה ועל החיים
יוסף ק,
09/08/04 18:19
|
כל קבוצה נורמלית ,של חיות ו. /או בני אדם מגינים עעל הטריטוריה שלהם מפניי האויבים. רק השמאל הישראלי הנאור שמעולם לא היתה לו תחושת הטריטוריה פועל למען אלה שרוצים לההשמידנו ולגזול את חלקת אדמתנו. איפה שהוא באלפיים שנים בהן חיינו במנותק מההשטח,משהו השתבש אצל חלק מאיתנו שאינם מצליחים להתנתק מהגלותיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
בצלם תודה
ציונה,
פ''ת,
09/08/04 18:19
|
|
 |
ומי יציל את חיינו?אה ציונה?
ל"ת
איתן,
09/08/04 18:49
|
|
 |
137.
בצלם צודקים-יש לאפשר להם תנועה
ל"ת
משעמם,
בלי פיגועים,
09/08/04 18:18
|
|
 |
136.
שונאים אותנו מספיק בעולם.
ליאם,
קריות,
09/08/04 18:17
|
|
 |
135.
אפרטהייד?
וייצמן,
09/08/04 18:16
|
|
 |
134.
שיבנו כבישים לעצמם מה הבעיה?
ל"ת
ג'וני,
09/08/04 18:15
|
|
 |
133.
מעניין למה יש פחות פיגועים ...
ל"ת
לולי,
09/08/04 18:14
|
|
 |
132.
בצלם אנטישמיים!!
חנן,
09/08/04 18:14
|
|
 |
131.
הרי המצב הזה הוא תוצאה של משהו
נירית,
שפלה,
09/08/04 18:13
|
כרגיל בצלם מציג את הצבא באור שלילי כמו שרק הוא יודע.הרי פעם אף אחד לא אמר להם כלום והם ביצעו פיגועים ,לכן ההגבלות האלה נולדו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
שלא יירו על הכבישים
יובב,
09/08/04 18:12
|
|
 |
129.
צה''ל מגביל גם אותנו
אהרון,
09/08/04 18:11
|
מה עם הכבישים שאסור ליהודים לסוע בהם מסיבות בטחוניות אה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
בושה של ארגון!
ל"ת
איתי,
גבעתיים,
09/08/04 18:10
|
|
 |
127.
בירדן יש אחלה כבישים
רון,
09/08/04 18:09
|
|
 |
126.
ארגון ''בצלם'' צודק
קרן,
רמת גן,
09/08/04 18:01
|
אני חושבת שצריך לתת לנסוע בכבישי הגדה בחופשיות לפלשתינים שלא מעורבים בטרור אני חושבת שהמדיניות בכבישי הגדה היא אפרטהייד לא אנושי ולא הומני כלפי פלשתינים חפים מפשע. אני מצדיעה ל''בצלם'' על כך שהם עושים עבודת קודש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
DONT THINK, GO EAT AT SBARRO
MOMO,
MIMI,
10/08/04 08:18
|
|
 |
125.
אני מרחם
זאב,
מרכז הארץ,
09/08/04 17:58
|
בצלם חולי נפש וצריכים פסיכיאטור טוב. או אולי הם פשוט טיפשים גדולים. אסור ליהודים לגור ברוב מדינות ערב וגם הפלסטינים רוצים שטח נקי מיהודים. מי בדיוק הגזענים כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
הרבה מהכבישים נבנו כעוקפים
גלעד,
מרכז,
09/08/04 17:56
|
על מה הם מדברים הרבה מהכבישים נבנו רק בכדי לעקוף נקודות מסוכנות. גם אלו שכבר היו קיימים ויש בהם מחסומים עוזרים למניעת פיגועים. הפלשתינים הביאו את זה על עצמם, אנחנו לא נהנים לעשות מחסומים בשביל הכיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
וזו רק ההתחלה .
טובה,
09/08/04 17:43
|
תמיד מתחילים עם צרכי בטחון - לרוב האזרחים קל למכור כל דבר בכיסוי בטחוני, מה עוד שזה רחוק מהעין. אבל בהדרגה זה יזחל לעוד תחומים, בטח בשטחים וכשבעולם יתחילו להתייחס אלינו כמו לדרום אפריקה, אנחנו נמשיך להרגיש קורבן מסכן שכל העולם נגדו.בטחון זה חשוב אך יש דרכים רבות להגן על בטחון האזרחים, מה עוד שכל המדיניות בשטחים מגינה בעיקר על המתנחלים- ואין ספק שבעיני ישראלים רבים שלילת זכויות בסיסיות מ-2 מיליון בני אדם כדי להגן על 200 אלף אנשים שמפוזרים בשטח עצום כי כך הם החליטו זה ''צודק''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זכות בסיסית ראשונה היא לחיים!
ישראל,
ישראל,
09/08/04 18:13
|
הזכויות הבסיסיות האחרות הן בעדיפות נמוכה יותר מהזכות הבסיסית לחיים!
כל הכבוד לצהל שמגן על חיי אזרחי ישראל !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח שנורא קל לעבוד על העם
שוקו,
09/08/04 17:54
|
משכנעים אותנו שהכל למען בטחון. את יודעת, טוב'לה, איך שהם מזייפים פיגועים ויוצרים אשליה שיש טרור פלסטיני שמנסה להרוג יהודים. הכל סתם כדי להנהיג מדיניות גזענית.
תתעוררי, גברת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
לכל הגזענים
קארי,
תל אביב,
09/08/04 17:35
|
ארגון בצלם צודק במאה אחוז!!!! אני לא מבינה למה פלשתינים עניים שלא קשורים לטרור צריכם להיות מוגבלים בכבישים ולהיות סגורים בבתיתיהם וזאת כדי המתנחלים הלא-שפויים (בעיקר הדתיים) יוכלו לנסוע בכלות לוילות שלהם ולבתיהם היוקרתיים בהתנחלויות ולנסוע ממקום למקום. אני חושבת שצריך לתת לפלשתינים שלא מעורבים בטרור לנסוע בכבישי הגדה בחופשיות ויסעו על אותו הכביש שעליו נוסענים המתנחלים!!! תחשבו על ילד פלשתיני שלא יכול לנסוע לבית ספר בגלל המדיניות בכבישי הגדה, כדי המתנחל ינסע חופשי מה אתם אומרים על זה. למה הילד צריך לסבול בגלל ארגוני הטרור? הארגון ''בצלם'' צודק לחלוטין בכך שמדיניות בכבישי הגדה היא אפרטהיידושצריך להפסיק אותה!!! ושמתנחליהם יגידו מה שהם רוצים (במילים עדינות!!) די למדיניות הבאפרטהייד בכבישי הגדה מפני שזה לא הומאני כלפי הפלשתינים! הבנתם???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את גם לא מבינה איך נראה מת
לא מבין,
09/08/04 18:11
|
כשפלשתינים ''שלא קשורים לטרור'' עוברים ליד מכונית נהוגה בידי יהודים ומרוקנים מחסניות אל תוכה ואז נהרגים יהודים אז שירדו מהכביש ויתחילו ללכת. כנראה שאת לא מבינה עוד המון דברים,רק צועקת כי או ששילמו לך לצעוק או שאת יודעת לכתוב ולא יודעת על מה כותבת או שלא כותבת על מה יודעת. הצד השווה שבהם שלא מה שאת כותבת נכון ולא מה שאת שומעת נכון ועדיף שתבררי למה ה''אפלייה'' וה''אפרטהייד'' הזה נעשו. יהודי לא עושה ''סתם''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
יש גם איזורים אסורים ליהודים
משה,
בית,
09/08/04 17:31
|
באיזור הר הבית ישנו אפרטהייד כלפי יהודים.
כל איזורי A בשטחים אסורים לכניסה ליהודים.
ישנן הגבלות על תנועה של יהודים בתחומי מדינת ישראל. ישנם איזורים המחייבים בדיקה בטחונית פיזית על מנת להכנס אליהם (קניונים למשל)
אז בואו לא נתמם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100%
AMI,
USA,
09/08/04 18:01
|
not only are you 100% right but also the cause for the restrictions is their own doing, by enciting terror and hiding the terrorists among themselves the average citizen, the immam, and the PLO, are either tassetly or openly supporting the terror
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
יאאלה הבצלם האלה...
יענקלה,
09/08/04 17:29
|
|
 |
119.
115 אתה טינופת.תתבייש לך
ל"ת
יוסי,
09/08/04 17:27
|
|
 |
look and listen
love,
09/08/04 17:38
|
and you are stupid !!!! hakam lehorgecha hashkem lehorgo. Trasfer is the ward................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
''בצלם'' של מי? של השטן?
ל"ת
===============,
09/08/04 17:26
|
|
 |
117.
החרדים אשמים בכל.
יניב,
09/08/04 17:17
|
זו הבעיה האמיתית שצריך לפתור - ואז יפתרו מאליהם כל בעיותינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
למרים (96), על מה את מקשקשת?
ניזונים מתעמולה,
מעשה ידיהם!,
09/08/04 17:16
|
למה אתם מדברים על דברים שאין לכם מושג בהם? זה מזכיר את הסיפור על הערבי הזקן שנמנם תחת העץ וילדי הכפר סובבו אותו והציקו לו. ואז הוא בישר להם שבמרכז הכפר מחלקים תאנים, חפשי חפשי. כל הילדים נעלמו כהרף עין. ואז הרהר הזקן כמה שניות, ופתאם ניתר והחל לרוץ, שאלו אותו לאן הוא רץ והוא השיב - מחלקים תאנים בחינם, אז למה שאני לא אקבל גם כן... אתם ממציאים את התעמולה השקרית ואז אתם נתלים בה, כאילו היתה אמת. נסעת פעם בכבישי יש''ע? הכביש מלא במכוניות ערביות, שעוברים כל עבירת תנועה אפשרית, פשוט סכנה לנסוע לידם. ומדינת ישראל אינה אוכפת עליהם את חוקי התנועה. הערבים הם מטרד, בלשון המעטה, מכל הבחינות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
אין כניסה לכלבים וערבים
שפוי,
09/08/04 17:13
|
|
 |
114.
אפרטהייד?גזענות?מה פתאום
הברון,
09/08/04 17:11
|
ההגבלות האלה הם על רקע בטחוני בלבד ושאף אחד לא יכניס לעצמו שטויות לראש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
בצלם-תרשו לי להזכיר לכם
יעקב,
09/08/04 17:09
|
|
 |
112.
כל הכבוד לבצלם!
ל"ת
אוריאל,
09/08/04 17:08
|
|
 |
כל הכבוד ! הצלחתם להשיג כותרת
ל"ת
עינב,
09/08/04 21:00
|
|
 |
111.
אפרטהייד - רק יהודים נרצחים!
ההסטורין,
09/08/04 17:04
|
אכן אפרטהייד בכבישי יהודה ושומרון. רק יהודים נרצחים בהם. יש כבישים שכל יהודי שנוסע בהם דינו מוות. רק למשתפים של בצלם מותר לנסוע בכבישים אלו. אם אני אנסה לנסוע בהם - אחת דיני - מוות בלינץ'. בצלם הוא ארגון גזעני פשיסטי אשר משרת את הטרור הערבי הרצחני ונלחם במדינת ישראל בשיטות גבלס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
אין מושג שלא מחייב את ישראל
ל"ת
אין מונח שמחייב,
את הפלסטינים,
09/08/04 16:59
|
|
 |
109.
הפכנו לעם של חיות.
ל"ת
רוני,
09/08/04 16:57
|
|
 |
דבר בשם עצמך !
ל"ת
רונית,
09/08/04 21:00
|
|
 |
108.
ל-89, חבל מאד שאתם
זה ''בצלם''?,
בצלם השטן,
09/08/04 16:56
|
טרף קל כל כך למנוולים של ''בצלם''. כסף רב הושקע בסלילת כבישים עוקפים, כפי שהושקעו מליארדים רבים נוספים בהימנעות ישראל מחיסול האויב. מתנחלים חוסלו בהמוניהם בכבישים המשותפים, במקום להפוך את הכבישים האלה למלכדות מוות לערבים, ברחו מהם וסללו כבישים עוקפים, אז גם שם הרוצחים, כמובן, רוצים להיות. כל מה שנבנה בצורה מיותרת לגמרי, גדרות, כבישים, מחסומים ותעלות הגנה נבנו משום התעקשותה של ישראל לא לנצח את האויב. כל אמצעי המגננה נינקטו, רק לא הדרך היעילה האחת - מיגור האויב! ועשרות ''תאונות'' מכוונות בידי ערבים, רצחו גם הן המוני יהודים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
מה הקשר לאפרטהייד?
שימי,
09/08/04 16:56
|
|
 |
אין קשר.פשוט מפגרים
ל"ת
גילי,
09/08/04 17:27
|
|
 |
106.
I wonder why...
Moshe,
USA,
09/08/04 16:54
|
Maybe it is because those people are hazardous to our health... They plant bombs and murder. They steal and rape. We should not let them use even one kilometer of roads.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
במה גדולה , לארגון קיקיוני !
ל"ת
תוספת לתעמולה,
הפלסתינית,
09/08/04 16:53
|
|
 |
104.
אולי כבר נפסיק לרחם עליהם??
ליאור,
09/08/04 16:37
|
כל פעם שאנחנו מנסים להתחשב בהם זה ישר מתפוצץ לנו בפנים.די,נמאס מהם כבר.שיפסיקו עם הטרור ונעזוב אותם בשקט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכימה איתך!
ל"ת
אורית,
09/08/04 17:28
|
|
 |
103.
איך הם מעזים?!
יונתן,
09/08/04 16:35
|
|
 |
102.
עוברים כל גבול!
ל"ת
הבצלם האלה,
נמאסו,
09/08/04 16:34
|
|
 |
101.
בצלם המשיכו בעבודת הקודש.
זיו,
מרכז,
09/08/04 16:33
|
|
 |
עובדת קודש ? עבודה זרה !!!!!!
ל"ת
מיקי,
09/08/04 21:01
|
|
 |
100.
הפתרון
גיגי,
09/08/04 16:33
|
לצאת משם לצאת לצאת לצאת !ההתנחלויות הם שחר לכל צרותינו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
הבצלם האלה עולים לי על העצבים!
ל"ת
נאוה,
09/08/04 16:32
|
|
 |
98.
אפרטהייד?????
מירי,
חולון,
09/08/04 16:31
|
זה אפרטהייד???הם מבינים מה אומר המושג הזה בכלל??ההפרדה היא על רקע בטחוני בלבד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
יישר כוח צה''ל
דני,
קריות,
09/08/04 16:30
|
|
 |
96.
גם ככה אין להם מכוניות!
ל"ת
מרים,
09/08/04 16:29
|
|
 |
95.
שיספרו כמה נהרגו מפיגועים
ליאת,
09/08/04 16:28
|
|
 |
94.
לסגור כבישים אסור
שמוליק,
דרום,
09/08/04 16:27
|
|
 |
93.
כואב להם?
יאיר,
תל אביב,
09/08/04 16:26
|
בזמן האחרון התמעטו הפיגועים משמעותית.לי נראה שזה מפריע לבצלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
ארגון של דבילים.
ל"ת
סתמו כבר,
תפה,
09/08/04 16:25
|
|
 |
91.
כוחות הבטחון עושים כל מה
אילנה,
09/08/04 16:24
|
שצריך לעשות כדי שאנחנו נשאר בחיים וזה מה שחשוב.כל השאר פחות מעניין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
בצלם שמצלם
ל"ת
חיליק,
תקנה אגוזי,
09/08/04 16:21
|
|
 |
89.
חבל מאוד איך שאנחנו נראים
ל"ת
אריק,
ראשל''צ,
09/08/04 16:20
|
|
 |
88.
כל הכבוד לצה''ל
יוסי,
כפר סבא,
09/08/04 16:19
|
|
 |
87.
בצלם שקו לי בתחת!
ל"ת
רועי.נ,
טבריה,
09/08/04 16:18
|
|
 |
86.
זה רק מוכיח שוב
אורית,
מרכז,
09/08/04 16:18
|
|
 |
85.
הסבר קצר לאספסוף הימין
מיכל, תל אביב,
09/08/04 16:16
|
לי ולכם, בתור אזרחים ישראלים שרוצים לחיות בשלום ובבטחון יש שני אוייבים: אויבים מבחוץ, כמו ארגוני הטרור הפלשתיני שלא מכירים במדינת ישראל, וכן אויבים לדמוקרטיה מבית, שהם המתנחבלים. אוכלוסייה עויינת-דמוקרטיה זו עוברת בשיטתיות על החוק, זוכה לתקציבים שמנים וכמעט בלתי מוגבלים, ומקבלת הגנה צמודה של צה''ל בשטחים הכבושים. כן, גם דם טובי בנינו מוקדש לה. האויבים מבית לא רואים את המציאות כמונו. הם מחוברים ישר לאלוהים, שפוקד עליהם להתעלם משלושה מליון פלשתינים, ולהמשיך להפוך אותם לעם של חוטבי עצים ושואבי מים. אוכלוסיית המתנחבלים הזו רוצה ישות אחת בין בין הירדן לים, שבה יהיה מיעוט יהודי שולט על רוב ערבי במדינת אפרטהיידף עם חוקי אפרטהייד וכבישי אפרטהייד. וזוהי תמצית האנטי ציונות שלהם - לא מדינה עם אופי ישראלי ורוב יהודי, אלא מדינת הלכה/אפטדהייד בחסות אלוהים הנשענת על הכיבוש של צכ''ל. זה בדיוק ההפך ממה שרצו מיסדי המדינה: התבוללות כבר היתה לנו בגולה, ועכשיו המתנחבלים הופכים את כל ישראל לגולה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גב' מיכל , רדי מהאולימפוס
ל"ת
אספסופית בגלל,
דעותי השונות,
09/08/04 21:04
|
|
 |
הסתה לרצח
שושנה,
תל אביב,
09/08/04 21:01
|
תגובתך היא הסתה לרצח. חוץ מזה כשאת מדברת כל דם טובי בנינו.... ביננו, הרי אין לך ילדים. ואם אני טועה, אז את לא ראויה להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת קיצונית, אבל הבסיס נכון...
ל"ת
שי,
09/08/04 18:00
|
|
 |
צודקת כל מילה בסלע
ל"ת
קרן,
09/08/04 17:41
|
|
 |
מיכל, את צריכה להתאשפז.
אולג,
09/08/04 17:15
|
המפלגה לה הצבעת נמצאת במיעוט גמור בפרלמנט. כשיהיה לה רוב (ולפי צורת הדיבור שלך נראה לי שמי שהצבעת לו לא הגיע למאית מאחוז החסימה) היא תקבע למי להעביר תקציבים ולמי לא. עד אז תחסכי מאתנו את הקשקושים שדביליים שלך. תלמדי ערבית ותפרסמי אותם בקרוזים של החמאס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל- 85 הסבר אמיתי
יהודי גאה,
09/08/04 17:13
|
את ושכמותך הם האוייבים של עם העם היהודי, לא ברור מהיכן את שואבת את הארס שלך, והשקרים איתם את חיה, יהודי אמיתי עם שכל, לא ייקנה את הדמגוגיה הארסית הזו, את לא הראשונה ולצערי כנראהלא האחרונה שחולה בשינאה עצמית כזו, אני יכול רק לאחל לך ולדומייך, שאם אינכם יכולים להחלים מהמחלה הנפשית , אז לפחות שלא תתרבו,!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמענו אותך כבר
מיכאל ברגמן,
09/08/04 16:46
|
''האויבים מבית לא רואים את המציאות כמונו.'' את אומרת. מצד שני את גם טוענת בהודעה קודמת שקודם היה הכיבוש, לכן לא בדיוק אכפת לנו, האנשים השפויים, מה את חושבת כי או שאת משקרת או שאת פוסטמה.
בכל אופן מסתבר שמשפט שלך נכון: ''האויבים מבית לא רואים את המציאות כמונו.'' וכשאני אומר אויבים אני מתכוון אליך.
בתור שיעורי בית אני רוצה שתבררי למה בין 48 ל67 כשלא היה כיבוש לא הוקמה מדינה פלסטינית בשטחים וכמו כן תבררי, האם היו התקפות טרור נגד יהודים לפני הכיבוש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיכאל חבל על הזמן.
ירון גולן,
09/08/04 17:23
|
מדובר בצרצרה מהסוג המסוכן שמוזכר בספרה של אריאנה פלאצי. שמאלנים הזויים שבינם למציאות אין כל קשר והם המשרתים החרופים של אויבינו ושונאינו. העובדות מעניינות אותה כשלג דאשתקד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
זה מה יש!
ל"ת
ציון,
09/08/04 16:16
|
|
 |
83.
טוב שיש בצלם
אורנה,
חולון,
09/08/04 16:16
|
יש מי שדואג קצת לאוכ' הפלישתינאית שרובה לא אשם במה שקורה כאן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
אם היינו מקשיבים לכל הארגונים
עמית,
יקנעם,
09/08/04 16:14
|
|
 |
81.
דו''ח של בצלם-ביג דיל!
ל"ת
יורם,
09/08/04 16:14
|
|
 |
80.
איכות החיים שלהם מול
רן,
09/08/04 16:13
|
|
 |
79.
לבצלם - מתחסדים נמאסתם
גולי,
מרכז,
09/08/04 16:12
|
למה מה הערבים נותנים לנו לנסוע בכבישים שלהם????????????????????????????????????????????????????? מי שניסה - עשו בו לינץ' !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
שילכו מכאן!
לילך,
באר שבע,
09/08/04 16:12
|
|
 |
77.
ארגון מעודד טרור
יחיאל,
09/08/04 16:11
|
|
 |
76.
הפלשתינאים יכולים להאשים רק
רוית,
פ''ת,
09/08/04 16:10
|
|
 |
75.
מי מממן את בצלם
ירושלמי,
09/08/04 16:09
|
הגיע הזמן לחקור מי מממן את ארגון בצלם. האם לערוך תצפיות על חיילי צהל זה לא ריגול? נראה שערבים יעשו זאת על חיילים ערבים. אנו הורסים את הדמוקרטיה על ידי הרשאה לגופים מחו''ל להפעיל כיתות בתוכנו על מנת להרוס אותנו מבפנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
מעניין מאוד למה כל ההגבלות האל
ל"ת
צפריר,
נתניה,
09/08/04 16:09
|
|
 |
73.
טוב מאוד
אורי,
09/08/04 16:09
|
|
 |
72.
אין דרך אחרת
כרמית,
צפת,
09/08/04 16:07
|
הם עושים פיגועים-שישאו בתוצאות.נכון מציאות קשה אבל מה לעשות,היא קשה גם לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
מה הם מצפים??
יהודי טוב,
09/08/04 16:07
|
שניתן להם לנוע חופשי חופשי שיסעו לתל אביב ויתפוצצו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המחסומים הם רק בגלל המתנחלים
פרחיה,
09/08/04 16:23
|
האם אזרחי ישראל עדין לא הבינו שהאמצעים הננקטים להגנתם של רבבות מתנחלים התקועים כעצם בגרונם של מיליוני פלשתינאים בעומק הגדה הם בלתי חוקיים, משניאים את ישראל וכל מי שמסנגר על מדיניותה בעולם, ויחזרו אלינו כבומרנג. לא מופז ולא יעלון יצליחו לשכנע אותנו שיש תכלית אחרת לכבישי האפרטהייד ולעשרות המחסומים, הממררים ומסכנים ללא הצדקה חיי מאות אלפי בני אדם, אלא הגנה על המתנחלים, שמלכתחילה לא היו צריכים להימצא שם. ממלכת יהודה שקמה בשטחים עלולה להמיט חורבן על מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מקווה שהיא תמיט חורבן עליך
דני,
ב''ש,
09/08/04 17:53
|
מרוב רהיטות את אפילו לא מתחילה להבין באיזה לחץ את סתומה. למי המנחלים תקועים להם כעצם בגרון? לעם הערבי שרובץ כמסומם על ממלכה המשתרעת מהמפרץ הפרסי עד האוקיאנוס האטלנטי, עם גרורות של מליונים באירופה ובאמריקה? אין להם מרחב מחיה למסכנים? עשקו אותם? צריך לוותר להם על חלקת אלוהים הקטנה כדי שהנוחיות הסתומה שלך לא תפגע? פשוט מעליב לקרוא אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין זמן לחכות עד שתבין
פרחיה,
09/08/04 18:18
|
לנו יש, נכון לרגע זה, סכסוך עם הפלשתינאים, עם ערבי שבמקרה נמצא בסביבה מאות בשנים והפגין נוכחות עוד לפני עלית הבילויים. אין כאן לא פרסים ולא מרוקנים שגם הם משתייכים לאומה הערבית. אם נשכיל להיפרד מהפלשתינאים שבשטחים ולחזור לגבולות מוכרים ומכובדים בעולם הסכסוך יסתיים. אם נסלים את הסכסוך, נמשיך במלאכת הדיכוי, ויש כבר מתנחלים החולמים על פיצוץ מסגדי הר הבית ורעיונות מסוכנים אחרים, יהיה לנו סכסוך אם מיליארד מוסלמים שיתחילו לצעוד לירושלים. איני דואגת כרגע לפלשתינים אלא לשלום המדינה היהודית היחידה בעולם. חבל שממשלתנו חסרת אחריות ומוליכה אותנו אל התהום. כשאתה וחבריך תבינו יהיה מאוחר מדי. צריך פשוט לדלג עליכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק כמו שחשבתי
דני,
ב''ש,
09/08/04 18:57
|
מרוב עצים, מרוב פלשתינאים ועוולות ומתנחלים ושטיפת מוח כוללת את פשוט לא רואה את היער. לא קולטת את הסכסוך. כלום. מסרבת להבין. את חושבת שיש לך עסק עם פלשתינאים? מזמן היינו גומרים אותם אם זה היה המצב. הם חוד החנית של העולם הערבי ולא חסר להם אדמות ולא במקרה לא היה שלום עוד לפני שהיו מתנחלים. ואל תבהילי אותי עם תהום ומאוחר מדי ודילוגים וממשלתנו חסרת האחריות. אני לא סומך על השכל שלך ועל מדיניות הפיוס שלך ועל העמדת הפנים המתממת שלך. כי יש לי נסיון מר עם יהודי ברלין שהיו הרבה יותר רהוטים וחכמים ממך ומחבריך ובכל זאת לא הבינו מה קורה סביבם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
עוד פעם אנחנו אשמים??
ל"ת
מני,
קרית אתא,
09/08/04 16:06
|
|
 |
69.
בצלם מסכן יהודים!
ל"ת
עדי,
צפון,
09/08/04 16:05
|
|
 |
68.
נו אנחנו אשמים שהם
ציפי,
כפ''ס,
09/08/04 16:04
|
|
 |
67.
הם לא שמו לב למה המחסומים באו!
משה,
ירושלים,
09/08/04 16:04
|
כנראה שיש אנשים שחושבים שעדיף פיגועים מאשר ''אפטרהייד'' בכבישים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
יאללה נמאס מהבצלם האלה!
ל"ת
איתן,
09/08/04 16:03
|
|
 |
65.
חשבתי שרצח אתני זה אפרטהייד
אולג,
09/08/04 16:02
|
3 שנים לא נותנים לי לנסוע בכביש ליד מודיעין/לטרון כי הוא עובר ליד הכפר שיורים ממנו על מכוניות. למה בצלם לא באים לתצפט על הכביש הזה? כי כשרוצחים יהודים זה בסדר וכשעוצרים מחבלים זה לא בסדר? תישרפו בגיהנום בצלם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
CHAGIGAT ABU AMAR NIGMERA
ל"ת
IMACH SHMO,
09/08/04 15:55
|
|
 |
63.
משלם המיסים הישראלי שילם על
חשבון פשוט,
09/08/04 15:53
|
הכבישים האלה. לא הפלסטינים.
אז למה שהם ישתמשו בהם?
גם אם נפנה חס וחלילה חלק מהשטח - הם צריכים לשלם על הכבישים האלה, או שנעבור שם עם מחרשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
The Brilliance of Fools
Larry,
09/08/04 15:50
|
B'Tzelem represents the ability of the Jewish mind to twist reality to meet ideological needs which are at root emotional. They are based on the need to appease the Gentile ''so that he won't slaughter us''. We must maintain our higher morality, the purpose of which is to 'prove', as if in a court of law, why we should be permitted to live.
Apparently this is not some small stream that flows through Israel and the Diaspora, but a main current. It is masochism close on to suicide.
B'Tselem and the rest - Gush Shalom, Shalom Achshav - all now merely tools in an international campaign to make Israel the permanent pariah among nations. When this is all over, historians will conclude that insane Jews will have caused the downfall of Israel and Zionism.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To Larry
A fool,
Fools city,
09/08/04 16:15
|
|
 |
61.
זה עובד
חיים,
חיפה,
09/08/04 15:47
|
עובדה שזה עובד. אף פלסטיני לא נפגע מהיהודים הרוצים ברעתם. לכן יש להשאיר את המחסומים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה 10 אני לא יכולתי לחשוב
יואב מארה''ב,
טקסס,
09/08/04 16:01
|
|
 |
60.
שיפסיקו לירות ממכוניות חולפות
ל"ת
ואז יסעו...,
09/08/04 15:46
|
|
 |
59.
אין ברירה
חיימזון,
מול נתב''ג,
09/08/04 15:45
|
הרבה אני מגיע לנתב''ג, ועל פי רוב נאלץ לחכות בתור לאורך זמן של 10 דקות, קורה גם מעל 20 דקות, וכל זה למה? יכול להיות שבצלם או ארגון קיקיוני אחרת יחליט שזה בגלל שמחפשים עבודה בשביל מבוטלים ולכן העמידו אותם בכניסה לנתב''ג שיבדקו מי ומי נכנס?????????? לדעתי ארגון ''בצלם'' רק מעודד הטרור על ידי דו''חות שלהם. דרך אגב מיי מקבלים כספיהם.... כן יאבדו כל אויביך השם (שופטים פרק ה פסוק לא)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
מעשה חלם בעגל הזהב
Avis,
09/08/04 15:43
|
ערפאת שבישר את בואו של משיח הטרנספר, מקוצץ כנפיים על ידי ברית בלתי קדושה בין המצרים והבתרים. אולי מישהו יכול לצעוק חמאס? ובינתיים מנהיגים אפרטהייד בכבישים. למה רק בכבישים? משה רבנו היה אומר על זה שעדיף להשאר באקוודור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה אתה אבי אקוודור?
יוסי,
09/08/04 16:05
|
היית מדמויותיה הצבעוניים של מעריב במתכונת הישנה. כתבת שטויות במיץ עגבניות - ללא הפסקה. עכשיו, במתכונת החדשה, נעלמת. אנא חזור ותמשיך לקשקש. עשית שמח במעריב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
לא את הכותבים אני יתקיף אלא..
מירו,
שוויץ,
09/08/04 15:38
|
לא את הכותבים אני יתקיף אלא את הכתב שהוציא כתבה כזאת מטומטמת. עדיף לו לאותו כתב להיות כתב בעיתון ערבי. שם הוא לא היה מעיז להתקיף את הראיס או את הממשלה המושחטת הפלסטינאית. ישראל נותנת במה לאנשים כאלה דיבילים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
LO MAFRIA LI
Roberta,
London,
09/08/04 15:33
|
Ze lo mafria li. Ma echpat li bichlal? Rotzim intifada? rotzim laarog et col ha'israelim? rotzim lidfok et ha'chaim shelanu? NU? Az ma? Elohim gadol!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבר אמרתי לך איך לשים עברית
C-cyclist,
הייגיייט,
09/08/04 16:13
|
יכול להיות שאת בעבודה ואינך יכולה לשים עברית כי את אינך ''משתמש אדמיניסטרטיווי'' או שהמחשב שם דורש את CD ההתקנה, אבל אם זה המחשב הביתי שלך- אין סיבה שלא תלחצי על כמה כפתורים כדי להתקין עליו עברית. כל מחשב עם ווינדוס XP ומעלה יכול, וגם למק יש משהו מקביל (ביררתי איתם כשרציתי לקנות אחד חדש פה)
הכנסי ל''Contorl Panels'' בחרי ב''Regional and Languagese'' הכנסי לסימנייה של ''Languages'' לחצי על הריבוע של ''Instal right to left languages'' המחשב שלך יתקין ויתחיל מחדש
כשהמחשב יתחיל מחדש: הכנסי ל''Contorl Panels'' בחרי ב''Regional and Languagese'' הכנסי לסימנייה של ''Languages'' בתפריט שבוחרים להוסיף שפה תוסיפי עברית
אפשר להחליף בין עברית לאנגלית ע''י לחיצה על Alt+Shift , הקלדה עיוורת בעברית דומה להקלדה העיוורת באנגלית, כך שחוסר האותיות על המקשים במקלדת לא יורגש, ואיש לא חייב לדעת שאת לא ''פה'' (אני בN6 איפה את?)
ובא גואל לישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
מהי מטרת הדו''ח?
אני כרגיל,
09/08/04 15:25
|
כל דו''ח ביקורת , יהיה אשר יהיה , תמיד יהיה מבורך ,רצוי ואמין אך ורק כאשר מוצעת אלטרנטיבה טובה ונכונה יותר לאופן בו פועלת המערכת. אולם לצערי אין זה המקרה בדו''ח זה שאינו מציע אלטרנטיבות מהסיבה הפשוטה שאין כאלה. כל הקלה בחופש התנועה ולו הקלה ביותר תעלה בדמים. אם יש גורם שאחראי לסבלם של הפלסטינים הוא הרשות, גורמי הטרור והם עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
ארגון זידוני ומטומטם
דני,
ב''ש,
09/08/04 15:22
|
שאפילו לא מתחיל להבין - ובכלל לא מנסה - את התפקיד שארגון עוד יותר זידוני ומטומטם ייעד לו. די, נמאס מהבדיחה העצובה הזאת ומהכותרות שהם מחפשים ומוצאים בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
אפרטהייד היא אידאולגיה שבאה
לפני המציאות,
09/08/04 15:20
|
ההפרדה בשטחים היא תגובה לרצח על רקע גזעני/לאומי/דתי של יהודים/ישראלים בידי פלשתינים. אם היה מדובר באפרטהייד, ישראל היתה מיישמת את הרעיון מאז 67- קרי אי הורדת גדר המערכת בין שטח הכיבוש הירדני בארץ ישראל לבין מדינת ישראל, איסור נסיעה גורף על תושבי שטח הכיבוש הירדני לשעבר לתוך מדינת ישראל מ67 (אתם וודאי זוכרים שמאות אלפי פלשתינים עבדו בישראל בצורה חופשית בין 67 לאינטיפדה הנוכחית) והיה גם איסור על ישראלים לבקר בערים הערביות של שטח הכיבוש הירדני (השוו את זה עם התיירות הענפה לבית לחם ומזרח ירושלים בשנות ה80). חבל שיש ארגונים בארץ שלנו שלא מבינים שגם יהודים נבראו בצלם, ושאי אפשר שלא להפריד בין מי שרוצה לחיות לבין אוכלוסייה אזרחית שנותנת מסתור לרוצחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
אני מציע לאסור על אנשי ב''צלם''
כרמי,
חיפה,
09/08/04 15:19
|
אני מציע לאסור על אנשי ב''צלם'' לנסוע בכבישי הארץ. לא צריך להיות ערבי כדי לסכן את יהודי ישראל. בוא לא נהיה גזענים. הם, מונטל וכנופייתה , יהודים שזכות התנועה שלהם מנוצלת לרעה ויש לאסור על תנועתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
דר''א זה פה
דני,
09/08/04 15:17
|
|
 |
50.
משקל השמאל המגיב בקיצוניות..
אליצור,
09/08/04 15:15
|
חסרת רסן , בקרב הציבור הינו אפסי ביותר .די לראות אתמספרם בכנסת (בקושי מר''צ הגיעה לחמישה מנדטים ) את המפלגות הערביות אני לא סופר כי ידוע מה זיקתם , כך שכל התגובות באתרי האנטרנט , הוא לא יותר מאשר רעש חזק . כך שאין לראות בתגובותיהם הלכי רוח המאפינים את מחשבות הציבור .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
ישראל עושה אפרטהייד נגד אזרחיה
ש,
09/08/04 15:10
|
הפלסתינאצים מבצעים פשעי מלחמה על בסיס יומיומי, וישראל נוקטת באיפוק על אנושי ולא מדבירה אותם כפי שמחייב החוק הבינ''ל, הדבר עולה בקורבנות רבים מקרב האזרחים ובנזק רב ברכוש. אם זה לא אפרטהייד, אז מה כן ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהחלט מסכים !
חארטאטיס,
09/08/04 15:30
|
מתנהל כאן מסע של המדינה היהודית כנגד אזרחיה היהודים, כי עצם קבלת הרעיון של פינוי אזורים שלמים מיהודים על מישפחותים והשארת קרקע ''נקיה'' מיהודים היא היא הגזענות האמיתית שהארגון הניכלה הזה בצלם לא מתייחס אליו, העברת יהודים מביתם שנמצא על אדמת מולדתם, ומסירתו לאוכלוסייה עויינת, שמעולם לא הוגדר כשטח או מדינה של מה שמכנים כאן העם הפלשתינאי, מהווה את הגזענות בהתגלמותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
חכו לבג''ץ
אילן,
09/08/04 15:08
|
השופט הרשע עוד יפסוק שצריך לאפשר זכות חופש התנועה של הרוצחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
אפרטהייד בשכל
משה ג,
חיפה,
09/08/04 15:07
|
אפרטהייד בשכל זה מה שעושה בצלם האם מישהו חושב ששימוש במילים בוטות צריך לאפשר לרוצחים ליסוע בכבישים. תפנו קודם למנהיג השהידים הנאור שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
בצלם = חסרי צלם
ל"ת
שרת הבטחון,
מונטל,
09/08/04 15:04
|
|
 |
45.
אם המצב היה הפוך הינו רוכבים ע
עראפת,
e,
09/08/04 15:01
|
אם המצב היה הפוך הינו רוכבים על חמורים אם הפליסטינים היו בשלטון מה אתה חושב היה קורה לנו???? רוכביםעל חמורים בשבילים, איזה ישראלים מטומטמים שתמיד משווים אותנו לגרועים ביותר!! עראפת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
הרשות מטילה אפרטהייד
יעקב,
09/08/04 14:55
|
על שימוש במסעדות, אוטובוסים, דיסקוטקים וכד'' בשטחים המוכרים בשם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
טוב אפרטהייד ממערב פרוע
ל"ת
ישורון,
09/08/04 14:51
|
|
 |
42.
חסרי צלם
אזרח,
09/08/04 14:50
|
לארגון חסרי הצלם, פשוט אין מילים לתגובה ,אתם סכנה לערבים וליהודים כאחד, לערבים אתם נותנים גיבוי באופן עקיף,או ישיר ,בזה שאינכם ,מתלוננים על האופי הרצחני שלהם,ועל ידי כך הם ממשיכים ברצחנותם, וליהודים הרי זה ברור ואין טעם להוסיף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
תשתית יקרה סדר העדפות לקוי
רבקה,
09/08/04 14:43
|
הלואי שהיו משקיעים בארץ ישראל של גבולות 1948 את כל הסכומים שהושקעו בגדה. זו היתה תרומה אמיתית לרווחת כל תושבי מדינת ישראל ולא רק לקומץ אנשים החולבים את אוצר המדינה ללא בושה . אמרו מזמן כי ''כל כיבוש משחית'' והכיבוש הזה שינה לנו הן את אמות המוסר והן את סדר ההעדפות הלאומי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
נצחנו את הטרור, וזו אחת הדרכים
יהודי כובש,
שייך ג'ארח,
09/08/04 14:43
|
מה רוצים יפי הנפש הללו? שנמשיך לתת למחבלים לנוע חופשי בתוך אוכלוסיה אוהדת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
כבישי ארצנו
העין 2,
09/08/04 14:43
|
אל תשכחו. מדובר בשטחי ארץ ישראל ובכבישי ארץ ישראל. כל מי שאינו שייך לעם היהודי נמצא כאן רק מתוך החן והחסד שלנו כלפיו וככזה הוא צריך גם להודות לנו ולכל הפחות לקבל את מרותינו ואת החלטותינו ביחס לתנועותיו ואופן ניהול חייו. אם לא טוב לו פה אף אחד לא ימנע ממנו לעבור למצרים, סוריה, ירדן ועירק. (כאילו שם הוא יזכה לאיכות חיים גבוהה יותר...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ABSOLUTELY RIGHT
ל"ת
BE'TZELEM AMITI,
09/08/04 15:48
|
|
 |
38.
מממ מעניין מה גרם לזה
jak,
09/08/04 14:43
|
שמאלנים נמאסתם עד מתי תשבו בתוך ישראל ,תקבלו צ'קים מהאיחוד הארופי ומדינות ערב ותפרקו אותנו מבפנים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
הכתב המדווח
העין,
09/08/04 14:39
|
האם אדון מרואן עת'אמנה ידווח אי פעם על האוולות שעושים הערבים ליהודים, לעצמם, לעולם כולו. בדיוק כמו שהארגון המדווח אינו ארגון אובייקטיבי ולכן ההתייסות אליו היא בהתאם הרי כך בדיוק הכתב המדווח נגוע בנטייה פוליטית מעצם היותו ערבי (ואולי אף מוסלמי) ולכן גם כאן ההתייחסות תהיה בהתאם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
סליחה שאנחנו עדיין בחיים
דן,
09/08/04 14:38
|
חברי בצלם היקרים, אנחנו באמת לא התכוונו לשרוד כל כך הרבה זמן. באמת שלא. נורא רצינו למות בדולפינריום, אבל בדיוק פיספסנו את המתאבד. בליל הסדר היינו אצל ההורים, כך שלא הצלחנו לבוא למלון פארק. קו 18 היה מלא, ובפיגוע בקפה הלל לא היינו רעבים. אנחנו מתנצלים שלא עזרנו מספיק לפלסטינים, אבל נשתדל מכאן ולהבא.
נ.ב. תודה מקרב לב שאתם חושבים שלישראל יש זכות להגן על עצמה. זה ממש מחמם את ליבנו לשמוע גופים זרים מכירים בזכות זו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
הכבישים העוקפים למניעת ''חיכוך''
ל"ת
המנטרה של לפני,
ה''אפרטהייד'',
09/08/04 14:35
|
|
 |
34.
בצלם=בלבול ביצים נטו
בצלאל,
09/08/04 14:35
|
כל שני וחמישי התמימים רודפי הצדק שלא פעם חד צדדי זורקים נבלה על אם הדרך ...המעציב הוא שתמיד כקרדיט לצרנו ולא לנו, ולכן אפילו כשהם צודקים הם לא אמינים ,,,מסתבר שהם כמו אותו ייצור שמסריח את הסביבה להבריח את היריב ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
לאסור על פלשתינים שימוש ברכב
ל"ת
משקיף תנועה,
09/08/04 14:32
|
|
 |
32.
לא מבין את ''בצלם''
שי,
09/08/04 14:31
|
על איזה אפרטהייד הם מדברים ?! האם ישראל שולטת על אוכלוסיה פלסטינית ?! עד כמה שידוע לי, במסגרת הסכמי אוסלו נמסרו לידי ה''רשות'' הפלסטינית כמעט כל הערים הפלסטיניות... ישנו עניין המחסומים שנכפה על מדינת ישראל כתוצאה מגל טרור רצחני שגבה יותר מ 1500 קרבנות מאז חתימת הסכמי ה''שלום'' באוסלו, שמכריח את ישראל להגן על עצמה דרך סינון המחבלים מתוך האוכלוסיה האזרחית הפלסטינית. האם יש ל''בצלם'' פתרון טוב יותר לשמירה על בטחון אזרחי ישראל או שהלוזרים האלה משמשים כשופר לתעמולה הפלסטינית בארץ ובעולם ??!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
איסור כניסה לערים פלסט' ליהודי
ל"ת
זה אפרטהייד?,
09/08/04 14:31
|
|
 |
30.
בד. אפריקה היו התקפות טילים?
נועם,
09/08/04 14:29
|
אתם שפויים? מדובר בעם אויב! זה שהם יושבים בתוכנו זו רק סיבה להיות הרבה יותר קשוחים.
בדבר אחד אני מסכים, אי אפשר להמשיך את הכיבוש.. צריך לגרש את האויב הערבי ומייד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
עדיף1000 שנות אפרטהייד מטיפת
יהידי קטן,
09/08/04 14:28
|
דם יהודי שישפך
חופש התנועה למרצחים הערבים = יותר דם יהודי נשפך
חניקתם= פחות דם יהודי שישפך
זאת היא מטמטיקה פשוטה.....שהדפורים מצלם צריכים ללמוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
פלסטינים יורים רק על יהודים-
ל"ת
זה גזענות?,
שבוש מושגים,
09/08/04 14:27
|
|
 |
27.
הזבל הזה שווה כותרת ?
ל"ת
מעריב ללא בושה,
09/08/04 14:27
|
|
 |
26.
poor palestinians
reality,
09/08/04 14:26
|
this is what they wanted by opening their Intifada. they could long live in peace if they wanted.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מה זה המתקפה הזאת?
עצבנית מאוד,
09/08/04 14:20
|
יש רושם שהאתר הנכבד יצא במלחמת בחירות. משחיר כל מה שמתרחש במדינה, ובליכוד כמובן אשם בכל. סליחה רבותי! הכבישים שמדובר בהם הם ה''עוקפים'' המפורסמים שנסללו במיוחד למטרה זאת, כי היו הרבה מדי מקרי ירי על הכבישים של הפלסטינאים. (אגב, גם אז צרחו ששופכים כסף על כבישים בגדה וכו' וכו..). אם לגברת הנכבדה יש דרך לזהות בדייקנות ובמהימנות מי משני מיליון הפלסטינים הוא רוצח בפוטנציה, שתואיל בטובה לגלות גם לנו. זה יחסוך הרבה מאמץ לכוחות הביטחון והרבה השפלה לערבים תמימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
הם הורגים אותנו, הם רוצחיםאותנ
הם אויבים שלנו,
צפון,
09/08/04 14:18
|
ארגון של יהודים עלובים ומגעילים. פלא שהגויים שנאו את היהודים שבגדו גם באחיהם כדי למצוא חן בעיני שונאיהם? שיעופו למקום אחר אבל גם שם לא רוצים בחלאות כאלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
כל מי שהיה בשטחים יודע!
דד,
09/08/04 14:17
|
שאין שום הנחיה לתפוס מבוקשים אלה ההנחיה היא לעשות לפלסטינאים חיים קשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
IM NACHON AZAI TZODEK KI EIN
ל"ת
ROSH LEPIGUHIM,
09/08/04 15:53
|
|
 |
22.
לא יאמן!!!!
הומני לא פחות..,
ירושלים,
09/08/04 14:17
|
מעריב נותנים במה לאנשים שכל מה שהם עושים זה להחליש את הצבא ואת המדינה!!! כדאי לדעת ששום מחסום לא שם כדי למרר את חייהם של הפלשתינאים!!! הוא נועד לשמור על בטחוננו ובכלל זה גם בטחונם של אנשי בצלם... די להחלשם עמנו וצבאנו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
והכל בשביל המתנחבלים...
סתמי,
09/08/04 14:16
|
מילא להיות מדינת אפרהייד בשביל בטחון ישראל - אבל כל הזדוניות הזו מיועדת לשם המשך קיום קומץ קטן, מטורף ומסוכן של מתנחבלים, אנטי ציוניים בעליל, שמסכנים את קיום המדינה הזו. האם זה שווה את זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק לחלוטין
ל"ת
קארי מתל אביב,
09/08/04 17:39
|
|
 |
הכל בשביל המתנחלים!
אהוד,
י-ם,
09/08/04 17:14
|
הכל בשביל המתיישבים! הלוואי שהיה ניתן לעשות עוד הרבה יותר בשביל החלוצים של עם ישראל שעדיין מאמינם שא''י שייכת לעם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה, מי אנטי ציוני פה?
דני,
09/08/04 15:48
|
הם מיישבים את הארץ ואתה עוזר לאוייב. או שאולי אתה מתכחש לזה שהפלסטינים הם האויב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מתבייש שאתה ישראלי!!
ל"ת
אודי,
בנימינה,
09/08/04 15:05
|
|
 |
אין לך בושה!!
ל"ת
ארי,
קריית אתא,
09/08/04 15:04
|
|
 |
תתבייש לך!!!
ל"ת
אלי,
קריית טבעון,
09/08/04 15:04
|
|
 |
20.
אין על בצלם- אתם הגדולים מכולם
אדם,
בעל זכות,
09/08/04 14:15
|
|
 |
19.
מתנחלים מתנחלים בואו כבר הביתה
ל"ת
יוסוף מור,
הר ההור,
09/08/04 14:14
|
|
 |
18.
הכיבוש מושחת ומשחית
ל"ת
ירון,
09/08/04 14:14
|
|
 |
17.
תזכרו מה שעשו ליהודים בגרמניה
מיכל, תל אביב,
09/08/04 14:13
|
לפני שישים שנה: חוקי הגזע קבעו מדרכות, כבישים ושכונות הפרדים לארים וליהודים . תנועת היהודים הוגבלה והיה צורך באישורי מעבר שלא היה ניתן להשיג אותם. וגם את גטו ורשה לערבים ישראלים, כמעט הצליח לצה''ל להקים בגדר ההפרדה. הדו''ח הזה מצטרף לדו''ח בית המשפט הבין לאומי בהאג, ולדוחות רבים אחרים שקובעים כי הכיבוש המושחת והמשחית הביא את ישראל להיות מדינת אפרטהייד האחרונה שנשארה בכוח החוק שלה, ולהפוך את צה''ל לארגון טרור לכל דבר. אף אחד לא קונה יותר בעולם את מגננת ה''כולם אנטישמיים'' של ישראל, והטענה שהכיבוש ואהפרדהייד הם תוצאה של הפיגועי הטרור. בעולם מבינים את הסדר הנכון של הביצה והתרנגולת: קודם היה כיבוש, אחר כך היתה אינתיפאדה, ועכשיו יש אפרדהייד. הפתרון היחיד הוא הקמת מדינה פלשתינית (עם המתנחבלים אן בלעדיהם) ופרוק צבא הכיבוש לישראל לגורמים, ובנייתו מחדש כצבא הגנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לי רעיון יותר טוב
נעם,
09/08/04 17:16
|
במקום לעבוד כפול בלפרק את הצבא, אפשר פשוט לפרק את המדינה וכל אחד מאיתנו יחזור לארץ המוצא שלו. אני בטוח שהאירופאים ישמחו לקבל את הפליטים ששבים הביתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הביצה והתרנגולת
מיכאל ברגמן,
09/08/04 16:16
|
סליחה? קודם היה כיבוש? כלומר לפני זה הפלסטינים היו שכנים למופת ויום אחד החלטנו סתם פתאום להכנס לשם ולכבוש אותם?
תגידי לי, פוסטמה, איפה למדת את ההיסטוריה הזאת? באתר של החמאס?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תזכרי את
שוקו,
09/08/04 16:15
|
זכרונות כאלה מעוותים של ההיסטוריה תשמרי לעצמך ולשכמותך.
בזמן השואה היהודים לא עשו שום דבר לנוצרים בגרמניה לכן מדובר בהשוואה מפגרת לחלוטין של ילדה הזויה שחיה ביקום מקביל שקיים רק במוח שלה.
כאמור גם יש כבישים בישע שבהם אסור ליהודים ליסוע. למה? לא בגלל שאנחנו לא אוהבים ערבים ורוצים שיהיה להם רע, אלא בגלל שבכבישים משותפים אנשים נהרגים, בדרך כלל יהודים שנרצחים על ידי ערבים.
כמה כייף להתעלם מעובדות, נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערבים נוסעים חופשי בכבישינו
אולג,
09/08/04 16:06
|
לא ראיתי שערבים מפחדים לנסוע בכבישי ישראל כי יורים בהם. דווקא ערבים הם אלה שרוצחים את היהודים בדיוק כמו הנאצים-רק בגלל היותם יהודים. את שקרנית בזויה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת?
עוד אני,
09/08/04 14:51
|
את צודקת! היהודים בגרמניה רצו לכבוש אותה. כל יום שני וחמישי היה פיצוץ של חשמלית או מסעדה במינכן וברלין. לגרמנים ממש לא היתה ברירה והם היו חייבים להטיל הגבלות על היהודים. תקראי טוב ותשימי לב כמה שההשוואה שלך מופרכת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למיכל - חבל
צור שפי,
09/08/04 14:29
|
אני מפנה אותך לתגובה שלי (מס' 10). כמוך אני בעד סיום הכיבוש וחזרה לגבולות 67. אחד הנזקים הגדולים לטיעונים שלנו בשמאל גורמות השוואות מופרכות כמו שלך לנאציזם או לאפרטהייד. המימד הגזעני שהיה קים בשתי האידאולוגיות האלה איננו קיים בסכסוך עם הפלסטינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צור תקרא את הכותרת תבין מיד
אנטוני הופקינס,
09/08/04 14:41
|
שמדובר בערבי ,אתם בשמאל כלכך נאיבים שאפילו לא יודעים לקרוא את הכותרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנטוני - יש לי בקשה
צור שפי,
09/08/04 14:52
|
תמשיך להיות חניבל לקטר ולאכול בני אדם - אתה מצוין בזה. תעזוב אותך מיהודים וערבים, זה לא התחום שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, הוא צודק למצער
תומך מרצ לשעבר,
09/08/04 15:50
|
אתה מוזמן לפנות ל'הארץ' שאף כתב על כך. תנועות שמאלניות קיצוניות וערביות גילו את הטוקבקטים כדרך לזייף תגובות דעת קהל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
כבישי שלום המתנחלים
פרחיה,
09/08/04 14:13
|
האם אזרחי ישראל עדין לא הבינו שהאמצעים הננקטים להגנתם של רבבות מתנחלים התקועים כעצם בגרונם של מיליוני פלשתינאים בעומק הגדה הם בלתי חוקיים, משניאים את ישראל וכל מי שמסנגר על מדיניותה בעולם, ויחזרו אלינו כבומרנג. לא מופז ולא יעלון יצליחו לשכנע אותנו שיש תכלית אחרת לכבישי האפרטהייד ולעשרות המחסומים, הממררים ומסכנים ללא הצדקה חיי מאות אלפי בני אדם, אלא הגנה על המתנחלים, שמלכתחילה לא היו צריכים להימצא שם. ממלכת יהודה שקמה בשטחים עלולה להמיט חורבן על מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to Pirchia
I care,
09/08/04 17:32
|
It is not to protect the setlers, it is to protect you stupid
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות
נעם,
09/08/04 17:12
|
הרי המחסומים קיימים בעיקר כדי שהמחבלים לא יעבירו מטענים וחגורות נפץ לעורף מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המחסומים בגלל המתנחלים
פרחיה,
09/08/04 18:21
|
כדאי שתעיף מבט על המפה, אם אתה יודע לקרוא מפות, כדי שתווכח שהמחסומים הפוגעים ביותר בשגרת החיים של הפלשתינים הם דווקא בין כפרים ועיירות עמוק בגדה. לכן קביעתי שהמחסומים נועדו לאבטח את המתנחלים נכונה לגמרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרנית זולה
בוריס,
חיפה,
09/08/04 18:59
|
לפני אינטיפדה לא היו שום מחסומים ושום דבר לא הפריע לפלשתינים לנוע. אני לא זוכר שמתנחלים רצחו פלשתינים, ההפך הם ברובם היו ביחסים טובים עם שכנים פלשתינים והרבה מהם התפרנסו אצל יהודים. מטרת מחסומים - להגן על חיי בני אדם מפני חיות. אני חושב שליהודים יש בדיוק אותה זכות להיות בעזה כמו לערבים להיות בישראל. אם את שוללת את הזכות הזאת מיהודים אז למה את לא שוללת אותה מערבים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שעור בנימוסים
פרחיה,
09/08/04 19:34
|
בוריס המנומס. נדמה לי שאני זוכרת טוב ממך כי לפי העברית שלך אתה לא נולדת כאן כמוני. אם הסתכלת במפה , ואני בטוחה שגם עולים מרוסיה יודעים לקרוא מפה, אתה רואה שמדובר בכבישים בתוך הגדה המערבית, אז לא שקרתי, וגם לא יפה לומר כך אצלנו. אם אתה קורא לפלשתינים חיות אז חבל שבכלל עלית לארץ כי גם לנו היהודים קראו חיות בגרמניה הנאצית, ואסור לדבר כך על ציבור שלם. ומצדי הלואי שכל היהודים שרוצים להשאר בעזה שישארו שם וישכרו לעצמם שומרי ראש, הבן שלי החייל לא חייב להסתכן בשבילם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
ליהודים ביש''ע ש 3 סוגי כבישים
משה,
ירושלים,
09/08/04 14:12
|
גם ליהודים הנוסעים ביש''ע ישנם 3 סוגי כבישים. 1.כביש אסור- 2.כביש מותר רק בליווי צה''ל - 3.כביש לנסיעה חופשית.
מגבלות בטחון שהסיבה להן היו רצח עשרות יהודים ע''י ערבים בכבישים אלה הביאו את מגבלות הנסיעה ליהודים ולערבים.
מתי ב''צלם'' ידרשו גם חופש תנועה מלא ליהודים ביש''ע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הפולש הערבי לארץ ישראל
אנטוני הופקינס,
09/08/04 14:10
|
|
 |
13.
הרי מדובר ב''כיבוש''
ל"ת
ולא מצב אזרחי,
רגיל,
09/08/04 14:10
|
|
 |
37 שנה כיבוש??????????????????
חניבעל,
09/08/04 14:13
|
|
 |
טיבט, הודו...
חיים,
חיפה,
09/08/04 15:40
|
שמעת על טיבט? מה הסינים עושים שם? כמה זמן היו הבריטים בהודו? איזו מורשת היתה להם שם? לך ולמד לפני שאתה מקשקש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חניבעל - קצת היסטוריה
צור שפי,
09/08/04 15:01
|
ליטא, לטביה ואסטוניה היו עצמאיות עד שנכבשו על ידי ברית המועצות במלחמת העולם השניה והשתחררו מהכיבוש רק אחרי 50 שנה עם התפוררות האימפריה. יש מקרים נוספים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר לזייף רק אורגזמה
אנטוני הופקינס,
09/08/04 16:11
|
אי אפשר לסלף את ההיסטוריה. או שיש כובש ציוני בארץ ישראל, או שיש פולש ערבי לארץ ישראל.
רק תבחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
איזה אחוז זה מכלל הכבישים ?
אורי,
09/08/04 14:09
|
זה טוב ויפה לספור קילומטרים אבל מתוך כמה מדובר ? לבוא ולתת נתונים חלקיים זה כמו לא לתת נתונים כלל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
הרשות לא פתחה אף תיק נגד גניבה
או רצח ישראלים,
אני רוצה דוח,
09/08/04 14:06
|
|
 |
10.
זה לא אפרטהייד !
צור שפי השמאלני,
09/08/04 14:04
|
הפלסטינים מנועים מלנוע על הכבישים לא בשל צבע עורם או דתם אלא על רקע בטחוני בלבד.
חשוב לי כשמאלני התומך בסיום הכיבוש להבהיר נקודה זו שכן המאבק ליציאה מהשטחים הוא צודק ואין להכתימו בטיעוני הבל כמו אפרטהייד שלא היה ולא נברא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
עדיף על רצח
איציק,
09/08/04 14:03
|
חבל שאנשי בצלם לא מתנסים בעצמם כי להם יש סימון וליווי של המחבלים.אם יפגעו קצת בכם ובני משפחתכם תבינו שאולי לא נכון שהבא להורגך השכם להורגו אבל בודאי שאין לתת הצוואר למאכלת כי זה מה שאתם מבקשים ואולי או לא תשימו זרים על קברות חללינו. אתם בצלם חיות רעות ולא בצלם אנוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אפרטהייד
מוריס,
ערד,
09/08/04 13:58
|
|
 |
7.
אמנסטי חי בפנטסיה
אורי,
תל אביב,
09/08/04 13:57
|
אמנסטי אולי היה צריך להיקרא זכויות האדם למות או יוטינסיה אם החיות הפלסטיניות ימנעו מלירות על רכבים ישראליים יסעו ולא מצידי שיעברו לחמורים מה בכלל מפרסמים אותם בכותרת או בעמודים ראשיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
נמאס מ''בצלם'' האנטישמים האלו!!!
ל"ת
ירון,
ירושלים,
09/08/04 13:56
|
|
 |
5.
הפלשתינאים מפלים ובגדול
אלי,
גוש קטיף,
09/08/04 13:55
|
הפלשתינאים מפלים ובגדול אוסרים עלי להשתמש בכבישי עזה. יש 5000 קילומטר כבישים וסמטאות שם. ו ב 100% מהם אסור לי להשתמש. ותחשבו על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מה בצלם מציע
שחר,
09/08/04 13:55
|
מה אתם מציעים בדיוק לעשות?! לאפשר לכל ערביי הגדה לנסוע עליהם בהנחה שלא יקרה כלום, ואז כשיקרה משהו, חס וחלילה לשבת ולהתאבל!! במתיחת בקורת אנחנו חזקים מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
שיא הגזענות
ל"ת
ש,
09/08/04 13:54
|
|
 |
2.
נו ימניים - תשמיצו
לארי בירד,
09/08/04 13:50
|
כן כן, תגידו ''סמול'', תגידו יפי נפש, תשמיצו את בצלם... אולי ימני אחד יענה פה לעניין ויגיד: 1. האם ההתנחלויות שוות את זה? כי זה לא מניעת טרור - זה חופש תנועה למתנחלים. 2. האם זה מה שחייל יהודי, 50 שנה אחרי הנאצים צריך לעשות? להפריד בין יהודים לפלשתינאים לפי גזע?
120 ק''מ בהם אסורה תנועה לערבים 360 ק''מ עם תנועה חלקית
תחליפו ערבים ב''שחורים''. מה קיבלתם? אפרטהייד
אני מסרב פעם הבאה שהצו מגיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה עיוור
אולג,
09/08/04 16:11
|
חייל ישראלי 50 שנה אחרי השואה מונע מהנאצים של המאה ה-21 - רוצחי ילדים ועורפי הראשים של אלה הלא דומים להם - לרצוח את היהודים. ואנשים בזויים כמוך, כמו אנשי היודנראט והקפואים אז, מלקקים בישבנים של רוצחים. 160 ק''מ? 1000 חיי האזרחים! מאות ילדים שנקרעו לגזרים בפיצוצים! אני בז לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך לשלוט ביש''ע בלי קשר
תשובה לציפור,
09/08/04 15:51
|
להתנחלויות. אפילו אם לא יחיה שם יהודי אחד, חס וחלילה.
כי החלופה היא שליטה ערבית בארץ ישראל - ומה שהם רוצים באמת זה את תל אביב, ולא את אריאל.
עניתי לך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטומטם- הלא אם נעזוב ת'שטחים..
מתבייש בך!,
09/08/04 14:49
|
הבית שלך יופצץ! אז אם אתה מתעקש לעשות רע לעצמך, תירה לעצמך ברגל או בראש, לפחות לא תיקח את בני ביתך איתך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל- 2, הצבוע, והגזען
אלת הצדק,
09/08/04 14:12
|
לשיטתך יש לשאול האם ההתנחלות של כ- מיליון יהודים, שרידי השואה, ופליטי מדינות ערב בתוך אוקיינוס מיליארד ערבים ומוסלמים אחוזי שינאה ומשטמה דתית גיזענית היא כדאית, או שיש ליהודים אופציה טובה יותר, ובכך נוכל לפנות לערבים את פלשתינה כשהיא נקייה מיהודים, כלומר שאיפה גזענית ''טהורה''
לגבי החיל היהודי המפריד, ובכל החיל שעושה את עבודת הקודש, פועל כדי להפריד בין רוצחים פוטנציאליים, לבין קורבונותיהם הפוטנציאליים, וכל הצביעות שלך לא תצליח לשנות את האמת שאומרת שאילו רצו הערבים לחיות בשלום עם היהודים זה היה יכול להתקיים אבל הם לא רוצים כאן יהודים, כולל אותך , במידה ואתה יהודי בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההגיון אף פעם לא היה צד חזק אצ
ל"ת
jak,
09/08/04 14:46
|
|
 |
1.
מדהים
מיכאל ברגמן,
09/08/04 13:49
|
מצד אחד גברת מונטל אומרת שלישראל יש זכות להגן על אזרחיה, ומצד שני הארגון שלה קוטל כל אמצעי בו צה''ל נוקט כגזעני ולא חוקי.
אז למי היא מבלבלת את המוח? שתהיה כנה ותודה שלא אכפת לה כמה דם יהודי נשפך ושהכי חשוב לה שלא תהיה אפליה נגד הפלסטינים.
הגב לתגובה זו
|
|