 |
136.
רשיות
פקק-תנועה,
קרית-ביאליק,
12/08/04 11:22
|
מיקרה-עצוב-ומזעזע-ומיותרעים-הרשיות-היו-מנקים-כפישצריך-את-שטח-המגורים-ושמים-לב-מבחינה-מיקצועית-על-ההזנחה-במקום-אז-הגרוטעות-היו-מפונות-כולל-הצריף-שכל-הרשיות-הארץ-יתחילו-לשים-לב-לאזנחה-אזרחית-ולטפל-בזה-בשביל-זה-משלמימם-הרבה-כסף-וטוב-עבור-ארנונה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
אסון הילדים ברחובות
שרה,
ירושלים,
11/08/04 22:52
|
הגיע הזמן שהקייטנות תהיינה פתוחות במשך כל חופשת הקיץ עם צוותים מתחלפים. אסונות כאלה היו נמנעים אם לילדים היתה מסגרת. קייטנות במשך 8 שבועות ו-8 שעות ביום יתנו תעסוקה לאלפי סטודנטים , מסגרת בטוחה לעשרות אלפי ילדים ןשקט נפשי להורים עובדים. כמה חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
רוצים ילדים אך אין דואגים להם
אם מודאגת,
11/08/04 18:04
|
מדיניות הרווחה הבלתי אנושית של ממשלת ישראל אשמה בהווצרותם של סלאמס, שאין בהם מגרשי משחקים, בריכות לפעוטות, קייטנות מסובסדות או כל אמצעי אחר להעסיק את הילדים בחופשה האינסופית כשהוריהם טרודים בפרנסתם. העוני וההזנחה גורמים לנטישת ילדים במכוניות נעולות או לתאונות בשעת משחק כמו האירוע המזוויע אתמול ברחובות. כולם רוצים בעידוד הילודה ואין מדינה בעולם המשקיעה כה הרבה בטיפולי פוריות כמו ישראל, אך גורל הילדים שכבר נולדו אינו מדיר שינה מעיני איש שם למעלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
ההורים אשמים ?
אורי,
צ'ילה,
11/08/04 16:41
|
אני רוצה לספר סיפור קטן, שאני היתי ילד בין 5 אמא עבדה בהיפר שוק ואבא עבד בצבא, היתי נשאר לבד אם אחותי בבית בחופש הגדול והיינו הרבה אצל השכנה אבל הכיף היה לרדת למטה לשחק במגרש המשחקים כדורגל עם כל הילדים של השכונה בין לבין כשהינו גומרים לשחק הינו עולים הביתה אבל עד שהינו עולים אני אישית הייתי מן קונדסון כזה שאוהב לעשות את מעשי הקונדס וכילד אני זוכר שמצאתי קופסת גפרורים ששיחקתי איתה והדלקתי את הגפרורים וניסיתי להדליק כל מיני דברים עד שהדלקתי איזה שטח שהיה עזוב, השטח התלקח בשניות ומכבי האש הגיעו והיה בלאגן וכמעט בית שהיה קרוב למקום נשרף גם , הקיצר מזל שמכבי האש הגיעו בזמן, אתם חושבים לכל אלא שמקתלגים שלהורים שלי היתה אשמה ? אני חושב שאתם טועים כי ההורים שלי עבדו וניסו להביא אוכל הביתה כי לא היתה ברירה, לפי איך שאני מכיר את אושיות אני בטוח ואני שם את ידי על האש להורים לא היתה כל אשמה ומי שחושב ככה לעניות דעתי טועה טעות חמורה. כמה פעמים קרה לנו בתור הורים שהילד נעלם לנו לרגע כי לא הסתכלנו עליו לשניה. אני לא מאחל מקרה כזה לאך אחד בעולם הזה ואני רוצה לנצל את הבמה הזאת ולנסות לנחם את ההורים המסכנים שמספיק להם עם מה שקרה להם בשביל שזה ישאר איתם לכל החיים. תנחומי הקנים למשפחה ומי יתן ןלא תדעו צער יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
כלא?
אני,
11/08/04 09:21
|
כלא יהיה אפקטיבי רק אם יבצעו אותו על הורים שמשאירים את הילדים שלהם לבד ונתפסים. עכשיו אחרי שזה כבר קרה. הם קיבלו את העונש שלהם כבר.
באופן כללי צריך לבצע ענישה בשלב מוקדם יותר. לא אחרי שרצחת. אלא אחרי שאיימת לרצוח. לא אחרי ששדדת בנק אלא אחרי שפילחת מסטיק בקיוסק. ענישה על דברים אולי קטנים אך מסמני דרך, זו הדרך היחידה להלחם בפשעים הגדולים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
לקצר את החופש
מגי,
דרום,
11/08/04 09:01
|
תפסיקו להאשים את ההורים - יש להם מספיק על מה לבכות עכשיו. כל מי שיש לו ילדים בגיל הזה יודע כמה קשה לשמור עליהם כל הזמן, נכון שהם לא היו צריכים להיות לבד למטה אבל מה עם האחריות של המדינה פה? מתי מישהו שם בכנסת יבין שחודשיים רצופים של חופש זה הרבה יותר מידי. ההורים צריכים לעבוד ואין אין אין מה לעשות עם הילדים. לא תמיד יש כסף וגם אם יש לילדים נימאס מהכל. אני חושבת שחובה להעלות את הנושא לסדר היום ולדאוג להם למסגרת בחינם במסגרת בתי הספר והגנים ולא איזה קייטנה עלובה שעולה המון ולא שווה כלום!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
חובה !
אמא ל- 2,
ראשל''צ,
11/08/04 07:59
|
לקצר את החופש היותר מידי גדול וארוך הזה, להוזיל משמעותית את מחירי הקייטנות על מנת שהורים יוכלו לעמוד בתשלום ולדאוג לילדיהם לתעסוקה, אלו יהיו צעדים ראשונים למניעת תאונות כגון השריפה שארעה אתמול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
מפקד הכיבוי הוא גמליאל-גילה
ל"ת
קשרים בגדרה,
11/08/04 05:59
|
|
 |
128.
גם לי יש ילדה בת 5
ענת,
11/08/04 04:24
|
אף פעם היא לא משחקת לבד בחצר כשאני לא בסביבה..... ריבונו של עולם סה''כ גיל 5..... איך אפשר לתת להם לשחק לבד...רשלנות לשמה של הורים ותו לא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
שוקי פורר מפורר את עירי האהובה
יגאל כהן,
רחובות,
10/08/04 19:51
|
מאז שנבחר המפורר הזה לעמוד ברשות עירית רחובות, רחובות מתפרסמת הרבה בעיתונות, בזכותך שוקי אנחנו על המפה. המפה של המכות. וכי לא ידענו שאתה תהיה ראש העיר הכושל ביותר בהיסטוריה הארוכה של רחובות עירי? ולא עשינו כל שלאל ידינו למנוע את בחירתך . ובסוף הצלחת לשבת על כסא ראש העיר לפורר את העיר לפרורים. וביום הבחירות לעיריה ראיתי מחזה שלא האמנתי. במקום שראש העיר יפחד מהאזרחים ביום הדין שלו , ראיתי אזרחים המפחדים מראש העיר שלהם ביום הדין שלו. איך השלטת טרור כזה על הרחובותים שאני כל חיי הכרתי אותם כאמיצים? איך???? אתה והסנשו פנשה שלך חיים אברהם. והחדשות הטובות היחידות מעירית רחובות ,הן החקירות הפליליות נגדך ונגד סגנך חיים אברהם. אלה החדשות הטובות היחידות של עירי האהובה!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
תושב רחובות,
רחובות,
10/08/04 21:08
|
באמת לא יתכן מה שקורה כאן , העירייה הזו הורסת\הרסה\מתכננת להרוס כל חלקה טובה שישנה בעיר הזו. לא יאומן שבן אדם יודע שראש העירייה הוא אדם ללא אינטרס לעזור לאף אחד חוץ מעצמו (וסגניו-כמובן)ועדיין יעשה הכל בכדי שהוא ייבחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
השכנה:''העירייה מזניחה''...
דן,
רחובות,
10/08/04 18:33
|
|
 |
125.
למה חייבים להיות אשמים?
חופש,
גדול,
10/08/04 18:15
|
תמיד כשקורה דבר כזה ישר לחפש אשמים. אולי אין??? 2 ילדים שיחקו עם גפרורים ועם כל הצער והכאב זה מה שקורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי צריך לבדוק איך זה קרה
עודד, אוז,
11/08/04 04:45
|
אם הצריף היה סיכון בטיחותי, על העיריה היה להוריד אותו.
איזו תגובה טיפשית ''למה לחפש אשמים''.... קודם כל כי יש, ודבר שני כדי שזה לא יקרה שוב.
בוא גם ''לא נחפש שאשמים'' באזון אולמי רנסאנס, או באשון גשר המכבייה, או בשריפת בית אתרים, או בהתמוטטות מבנים בשכונת התקווה בתל אביב, או באסון הפיטבול האחרון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי באמת
שוקו,
11/08/04 01:05
|
ילדים בני חמש צריכים השגחה מלאה כל הזמן. בטח שצריך לשמור שלא יהיו גפרורים בהישג ידם.
אלוהים ישמור אם יש או יהיו לך ילדים, יא אידיוט לא אחראי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף תגובה נורמלית
ל"ת
אזרח-מודאג,
10/08/04 19:46
|
|
 |
124.
המחלה הכי גדולה שלנו היא
אביעד,
10/08/04 17:26
|
|
 |
123.
שיחזרו כבר לבה''ס...
ל"ת
אמא אחת,
תל אביב,
10/08/04 17:25
|
|
 |
122.
העירייה תצטרך גם לתת הסברים
שמעון,
ירושלים,
10/08/04 17:23
|
|
 |
121.
זוועה!שוב עקב הזנחה פושעת!
ל"ת
בצער!גשש בלש,
10/08/04 17:23
|
|
 |
120.
ההורים יודעים שהם אשמים.
יהונתן,
10/08/04 17:22
|
|
 |
למה ההורים ?
יעל,
10/08/04 20:57
|
אני כהורה וכמורה לא מאשימה אותם את ההורים ולא מטילה עליהם אחריות . נכון הם שיחקו באש שאולי לא הייתה צריכה להגיע לידיהם אך יחד עם זאת- אתה לא עשית דברים שאסור כשהיית קטן ? צר לי וכואב על סבל המשפחה אבל אני חושבת שהם סובלים מספיק גם מבלי שנגיד להם שהם אשמים במשהו שהם לא .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
אנשים!
מיכה,
10/08/04 17:21
|
|
 |
118.
יש סיבה שלא מפרסמים שמות?
ל"ת
מומי,
10/08/04 17:12
|
|
 |
תגובה למומי
שריה,
מרכז,
11/08/04 00:30
|
כן מומי יש סיבה
הסיבה שבגללה לא מפרסמים את שמות הילדים היא מכייון שהם קטינים, אם שמת לב אז בכל מקרה בו מעורבים קטינים אין פרסום שמות המעורבים - זה החוק במדינה שלנו וכמו שאתה יודע : חוק זה חוק!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
רחובות מרכינה ראש
רחובותית,
10/08/04 17:10
|
|
 |
116.
משתתף בצער המשפחות
ל"ת
שלמה,
10/08/04 17:08
|
|
 |
115.
הורים אשמים?
מרב,
מרכז,
10/08/04 17:08
|
נורא קל לנו במקרים מזעזעים כאלה לקפוץ ישר ולהאשים את ההורים,אבל - כל מי שיש לו ילדים יודע שלשמור עליהם 24 שעות זה בלתי אפשרי ובחופש הגדול בפרט! אמא שולחת את ילדיה לשחק למטה בגינה והם מחליטים לשחק בקופסת גפרורים שמצאו והסוף ידוע... אינני טוענת שלא מוטלת כלל אחריות על ההורים ויש להזהר ולשמור על הילדים תמיד. אך אנא מגיבים יקרים חישבו שניה על ילדיכם וכמה פעמים הם''ניצלו בנס'' לפני שאתם יורים קיטונות של אש וגופרית על ההורים שבין כך ובין כך את עונשם הם כבר קיבלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
כמה מיותר זה היה כל המקרה הזה
ל"ת
אילון,
10/08/04 17:08
|
|
 |
113.
בגלל השמאלנים
הכל בגלל השמאל,
כפר שמריהו,
10/08/04 16:33
|
|
 |
walak ata tembel
ל"ת
ilan,
11/08/04 04:24
|
|
 |
צודק צודק צודק!
ל"ת
מישהו אחד,
10/08/04 17:13
|
|
 |
112.
זה שטויות.השכונה בסדר גמור.
ל"ת
רחובותי,
10/08/04 16:32
|
|
 |
111.
עכשיו פתאום כולם חכמים...
זיו,
10/08/04 16:11
|
|
 |
110.
איך יכול לקראות כזה אסון ?1
תושב,
רחובות,
10/08/04 16:07
|
רחובות עיר שקטה יחסית . אני בטוח שחתי מהמדינה אפילו לא יודעת איפה העיר. תודה לאל לא היו פיגועים כאן. אז אני לא קולט אם אין בעיות ביטחוניות אז אנחנו צרכים לגרום לבעיות תושבים במיחוד לילדים בני 5-6 שעולי םלכיתה א' ??? זה ממש חוסר בטיחות להשאיר ילדים בלי השגחה ועוד בצריף ועוד עם גפרורים. זוהי רשלנות ממדרגה ראשונה אני אישית מעדיף שכאן בעריינו הקטנה עם בסה''כ 105,000 תושבים . לא נהיה בכותרות החדשות בכל אתרי האינטרנט וגם לא במהדורות. למה שאחרים שבוקושי מכירים את העיר שלנו יגידו ''אך איזה עיר פרועה , להשאיר ילדים ככה.....'' במקום סיבות טובות כמו אולי איזה מחקר חדש וטוב במכון ויצמן . באמת עם אין לנטו פיגועים אז מה אנחנו צריכים לראות בחדשות ובעיתונים כאלו ידיעות. ואני עכשיו אומר העיר רחובות היא עיר מקסימה אבל באמת הורים הילדים בחופש הגדול תהי רק קצת יותר זהירים עם הילדים. ...... תודה שאואלתם בטובחם לקרוא את דברי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי סגנון הכתיבה שלך
אלברט איינשטיין,
רחובות,
10/08/04 18:30
|
|
 |
109.
ילדים בני חמש? חמש? חמש?
מיכאל ברגמן,
10/08/04 15:43
|
אני אגיד עוד פעם. חמש?
מה שני ילדים בני חמש עושים לבד?
סתם נותנים לזאטוטים בני חמש להסתובב ברחוב? למה לא? אולי גם לבני שלוש?
איך אפשר למנוע דברים כאלה מלחזור על עצמם? פשוט מאוד, לא משאירים ילדים בני חמש לבד. אני מניח שהם לא אחים ככה שיש לנו פה עסק עם שתי משפחות רשלניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה אומר ?!?...
יעל,
10/08/04 21:04
|
מה ילדים בני 5 עושים למטה בשכונה שלהם לבד ?!... הם ירדו לשחק . להם כנראה לא היה אינטרנט בבית ואבא שקונה להם צעצועים בלי סוף אז הם נאלצו לשחק למטה ... ממש כמו פעם . ואם אתה מאשים את ההורים שלהם שנתנו להם לשחק לבד למטה אז מידה כנגד מידה אולי צריך להעניש גם את ההורים שלך שנתנו לך לשחק בגיל 5 למטה כי אני בטוחה שהם עשו את זה . ואדוני היקר , שמאשים ברשלנות . אני חושבת שהמשפחות נענשו כבר (במידה ופספסת : ''הילדים שלהם נשרפו למוות !!!!'') אז אולי במקום להאשים את האנשים המסכנים הללו תעשה לכולנו טובה ואל תביא ילדים בכלל כדי שלהם לא יקרה חלילה תאונה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה בומבה
אורי,
צ'ילה,
11/08/04 16:48
|
|
 |
108.
אני מפחד שזה לא היה במקרה
אלי,
ים,
10/08/04 15:40
|
|
 |
107.
לכולם!
ל"ת
תקראו את,
98,
10/08/04 15:27
|
|
 |
106.
אל תוסיפו שמן למדורה!
כולם נהיו חכמים,
חלם,
10/08/04 15:26
|
ההורים לא יכולים להשגיח על הילדים 24 שעות ביממה, איך הם יכלו לדעת שהילדים הגיעו למחסן עם גפרורים??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
עדיף שנתרכז במה אפשר לעשות
יוכי,
10/08/04 15:22
|
|
 |
104.
די עזבו כבר את ההורים
רבקה,
בת ים,
10/08/04 15:21
|
|
 |
103.
נשרפו למוות.כמה אכזרי
ל"ת
אביהו,
י-ם,
10/08/04 15:20
|
|
 |
102.
ילדים בני 5 ככה לבד?
ל"ת
איה,
10/08/04 15:19
|
|
 |
101.
מסכנים כ''כ.ת.נ.צ.ב.ה
ל"ת
ציפורה,
10/08/04 15:19
|
|
 |
100.
הורים לדין
יענקלה,
10/08/04 15:18
|
|
 |
אתם לא מבינים !!!!
יעל,
10/08/04 21:08
|
אנשים , אתם פשוט לא מבינים אי אפשר להשגיח על הילדים 24 שעות ביממה , 7 ימים בשבוע - ללא הפסקה . אני בטוחה שגם לילדים שלכם היו תאונות , קטנות ,אולי חסרי משמעות מבחינתכם אבל תאונות- הילד נפל על הפנים , החליק , יש לו פצע וכו' . מבחינתכם כל עוד זה לא נגמר באסון לאומי אז זה בסדר , אבל באותה המידה גם אתם חסרי אחריות ורשלנים גם אם הילד שלכם רץ ונפל ולא רצתם להרים אותו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
חופש גדול=סכנת נפשות
ל"ת
יריב,
10/08/04 15:18
|
|
 |
98.
כולנו אשמים
דימי,
י-ם,
10/08/04 15:15
|
בקיץ אין סידור לילדים! בחופש הגדול ילדים נמצאים ברשות של אצמם כי הורים בעבודה ומי בכלל מסוגל לשלם חודשיים קיטנה ל-2-3 ילדים? בעולם המפותח קיטנות ומחנות קיץ לילדים במחיר סימלי ומסובסד ואצלינו צריך לקחת משכנתא. לזה אין כסף במדינה אבל לגג בטון החדש של הכנסת כמובן יש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מזיין את המח
דמרי,
10/08/04 18:22
|
באיזה עולם מפותח גרת כבר? אני כשגרתי בארה''ב שילמתי על קייטנה לילדה אחת בלבד 1000 דולר בחודש - כמעט 5000. מה אתה מבלבל את הביצים? ילדים בני חמש שההורים שלהם משאירים אותם לבד במחסן לשחק עם חומרים דליקים - ואתה מאשים את המדינה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אח אח יאדמרי
אורי,
צ'ילה,
11/08/04 16:53
|
קודם כולם יודעים שהכל יחסי ,כן המדינה אשמה או העירייה אשמה כל עוד אין לילדים מה לעשות והם צריכים לחפש מה לעשות הם תמיד ימצאו את מעשה הקונדס לעשות ככה זה בנים וכנראה שלאדון דמארי יש רק בנות כי אם היו לו בנים היה מבין. צריך גני משחקים וכמה שיותר מפותחים והעיריות ומהמדינה צריכים לדאוג לזה בכל הארץ בכל שכונה עם ילדים צריך לעשות משהו ולא לתת לידים לחפש מה לעשות, בקשר לקיטנות , מה לעשות שלא כל משפחה יכולה להרשות לעצמה לשלם סכומי עתק על קיטנה ? ואם שילמת 1000 דולר על קיטנה לביתך אז ידידי דפקו אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
שימו לב לילדים!
יהושוע,
10/08/04 15:09
|
|
 |
96.
לילדים קטנים אסורה שתיהיה
מנשה,
10/08/04 15:08
|
|
 |
95.
מתי הלוויה?
ל"ת
מתי הלוויה?,
10/08/04 15:08
|
|
 |
94.
אני מקווה שזה יהיה המקרה
ליאורה,
10/08/04 15:07
|
|
 |
93.
אני רוצה להביע את תנחומיי
אליהו,
ירושלים,
10/08/04 15:04
|
למשפחת הילדים.הכאב הוא עצום ובלתי נתפס.תיהיו חזקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
שאלה אליכם
המגיבים,
10/08/04 15:04
|
כולכם כתבתם תמחומים או טענות למשפחה, מי אמר שמדובר באחים - כלומר במשפחה אחת ?? אולי מדובר בשני חברים - ואז מדובר במשפחות !!! בכל מקרה - זוועת עולם, שלא נדע !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק בהחלט אבל
תמי,
10/08/04 15:31
|
לפי הנוסח של הכתבה נראה שמדובר במשפחה אחת.אבל מדובר בשתי משפחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
אני בהלם מוחלט.מקרה מזעזע
ל"ת
ליאם,
10/08/04 15:04
|
|
 |
90.
נעמה 82 צודקת בהחלט!
ל"ת
יצחק,
10/08/04 15:02
|
|
 |
89.
יום אבל ברחובות
מוריה,
10/08/04 14:58
|
|
 |
88.
אלוהים למה?
ל"ת
איזה עולם,
אכזר,
10/08/04 14:56
|
|
 |
87.
צער גדול
זוהר .כ,
בת ים,
10/08/04 14:56
|
|
 |
86.
אני מקווה שהם לא סבלו הרבה
קרנית,
10/08/04 14:55
|
|
 |
85.
חשוב לכולם לדעת..
מישהי שאכפת לה,
10/08/04 14:55
|
לאור מקרה זה ולאור מקרים אחרים חשוב לי לידע הורים אחרים כמוני כי קיימת קלטת הדרכה מפני מפגעים בבית ונקראת ''להיות בטוחים'' ונמכרת בסופר פארם. לי הקלטת עזרה במקרה מסוים ולדעתי היא חשובה לכל הורה, אח, סבים סבתות וביבי סיטר... מומלץ מאד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערנו, האוכלוסיה שילדיה נשרפו
שלומית,
10/08/04 18:27
|
לא גולשת באינטרנט ולא צופה בקלטות. ולכל ההורים - אל תסמכו על הילדים שלכם, שמרו עליהם בשבע עיניים. אל תשאירו ילדים עד גיל 3 בגיגיות מים בלי השגחה, אל תשאירו מקררים ריקים בחצרות אלא רק אם הדלתות מופנות לקיר, אל תשאירו ילדים בלי השגחה ''רק לכמה דקות'', הרחיקו גפרורים ממגע ידיהם של ילדים, כסו את השקעים שבהישג יד של תינוקות בבית, והכי חשוב לעולם אל תשימו טלויזיה על שולחן עם גלגלים ולעולם אל תניחו טלויזיה על מפה, כי ילד יכול למשוך את המפה ולהפיל את הטלויזיה עליו. אל תשאירו דלתות פתוחות ברכב שבחניה, כי ילד יכול להיכנס ולהינעל בתוכו. ונשמרתם לנפשותיכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אישה טובה
אבי,
תל-אביב,
10/08/04 15:07
|
הכל מסחרה....רק מתו ילדים וכבר יש כאלה שרוצים לעשות כסף
עד מתי רשעים יעלוזו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד, זה היה בצחוק או ברצינות?
דנה,
10/08/04 18:29
|
למה לא להאמין בטוב של בני אדם. למה לחשוד כל הזמן? אדוני יש לך בעיה, אתה צריך לקבל עזרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקראו כולם!
ל"ת
יצחק,
10/08/04 15:00
|
|
 |
84.
השם יעזור לנו.
ל"ת
איש מאמין,
10/08/04 14:55
|
|
 |
איזה שם??
oren,
10/08/04 19:11
|
זה ששמר על הילדים היום בני החמש?זה ששמר על העם היהודי בשואה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
תרדו מההורים
לביא,
רחובות,
10/08/04 14:54
|
|
 |
82.
אין סידור לילדים.
נעמה,
מרכז הארץ,
10/08/04 14:53
|
ההורים חייבים לצאת לעבודה מה לעשות...לפעמים המצב הכלכלי אינו מאפשר אפילו מטפלת או סתם ביביסיטר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמה צודקת בהחלט.המציאות קשה
ל"ת
יחיאל,
10/08/04 15:00
|
|
 |
81.
איזו דרך מזעזעת למות.
ל"ת
מעיין,
ירושלים,
10/08/04 14:52
|
|
 |
80.
אלוהים ישמור עלינו ועל ילדינו
ל"ת
שחר,
קריות,
10/08/04 14:51
|
|
 |
79.
כ''כ חבל על הילדים
יוסקה,
10/08/04 14:51
|
|
 |
78.
מסכנים ההורים הם לא אשמים
מור,
10/08/04 14:50
|
בטח גם אין להם כסף להחזיק בייבי סיטר או משהו כזה.עצוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
יהי זכרם ברוך.מסכנים.
ל"ת
איטה,
10/08/04 14:45
|
|
 |
76.
צריך לשלוח את ההורים
יובב,
10/08/04 14:39
|
להסתכלות פסיכיאטרית!איך לעזעזל הם משאירים שני ילדים בני 5(!!!!)לבד?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יובב אתה היחיד שצריך הסתכלות
ל"ת
עמית,
10/08/04 15:01
|
|
 |
75.
ילדים
יהודה,
המכבי,
10/08/04 14:38
|
|
 |
74.
למה ההורים לא לומדים??
ל"ת
צופית,
ת''א,
10/08/04 14:38
|
|
 |
73.
איזו טרגדיה
תושב רחובות,
10/08/04 14:37
|
|
 |
72.
שני רחובות ממני
רחובותי,
10/08/04 14:37
|
|
 |
71.
היה מיותר לחלוטין
ל"ת
חבל חבל חבל,
10/08/04 14:36
|
|
 |
70.
למה צריך חופש כ''כ ארוך??
רוית,
פ''ת,
10/08/04 14:36
|
|
 |
זה ממש לא נכון.
אחת,
------------,
10/08/04 16:24
|
אם יש מקומות שהילדים יכולים להישאר ולא להשתעמם ושיהיה להם כיף-מה טוב. מי את שתגידי דבר כזה?! בינינו... גם את רוצה קצת חופש מהעבודה.. אז אל תגידי שלא. זה שאין לילדים איפה לשחק, מקומות בילוי בעיר-זו כבר בעיה.
אז מי את שתגידי שהחופש ארוך מידיי?! בקיצור- שאדאפ!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
נקוה שזה המקרה האחרון
שלי,
צפון,
10/08/04 14:34
|
שילדים מפקירים את חייהם בגלל חוסר אחריות של הוריהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
כל המשפחה נהרסה.
אורן,
10/08/04 14:31
|
|
 |
67.
עצוב עצוב.
שרון,
צפת,
10/08/04 14:29
|
|
 |
66.
ילדים קטנים לא אמורים להיות
חן,
רמת גן,
10/08/04 14:28
|
|
 |
?!?!?
יעל,
10/08/04 21:13
|
מי אמר לך השם לא מצאו את זה זרוק ברחוב ?!?... כשאני הייתי קטנה הייתי מוצאת כל הזמן סיגריות וגפרורים וקופסאות גפרורים זרוקות על האספלט ברחובות , בייחוד ליד ספסלים שם ה''מבוגרים'' היו יושבים לעשן . אז זה לא בהכרח שההורים נתנו לילדים שלהם גפרורים ומשום מה יש לי תחושה שהם לא נתנו להם אותם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
תנחומיי להורים
מישהי,
אי שם,
10/08/04 14:27
|
|
 |
64.
עכשיו זה כבר לא משנה מי אשם
אוראל,
10/08/04 14:23
|
|
 |
63.
איפה השכנים
אורנה,
10/08/04 14:21
|
|
 |
62.
תנחומים להורים
זיו,
חדרה,
10/08/04 14:21
|
איך אפשר לנחם את ההורים? אסון כבד לכולנו יהי זכרם ברוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
ההורים הם האשמים הבלעדיים
ל"ת
טל,
כפר יונה,
10/08/04 14:19
|
|
 |
60.
זה מה שקורה מחוסר מעש
אבא דואג,
10/08/04 14:18
|
הילדים משתעממים עד מוות בחופשת הקיץ הארוכה מידי לטעמי וזה מה שקורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
השם ישמור!
ל"ת
הדר,
ראשל''צ,
10/08/04 14:17
|
|
 |
אבל השם לא שמר !!!
ל"ת
רבי זלמן,
רחובות,
10/08/04 18:32
|
|
 |
58.
יהי זכרם ברוך
ג'וליה.א,
השפלה,
10/08/04 14:16
|
|
 |
57.
תקצרו את החופש הגדול
דבורה ויס,
10/08/04 14:16
|
כל שנה זה חוזר על עצמו מהיה הילדים נמעס להם כבר איין להם מה לעשות ההורים כבר איפים לא שומרים יותר על הילדים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
חבל.למה לא שומרים על הילדים?
ליאון,
נס ציונה,
10/08/04 14:16
|
|
 |
55.
הלב כואב על הילדים
ל"ת
הדס,
השרון,
10/08/04 14:15
|
|
 |
54.
כנראה שהחופש ארוך מידי
איש אחד,
עצוב,
10/08/04 14:14
|
|
 |
אין קשר!
יחי,
10/08/04 14:35
|
אין להסיר אשמה מההורים חסרי האחריות!למרות כאבם הגדול!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
נמאס כבר!
ל"ת
מה צריך לעשות,
כדי שזה יפסק,
10/08/04 14:13
|
|
 |
52.
אני מקווה שזה יהיה המקרה האחרו
רחלי,
10/08/04 14:13
|
|
 |
51.
איך ההורים יוכלו להמשיך לחיות?
גאולה,
10/08/04 14:12
|
|
 |
50.
מחריד.איזה אסון
מיכלי,
10/08/04 14:11
|
|
 |
49.
למשפחה
קובי,
10/08/04 14:11
|
|
 |
48.
יש לי דמעות בעיניים
שולמית,
10/08/04 14:10
|
|
 |
47.
ת.נ.צ.ב.ה
ל"ת
כרמית,
נהריה,
10/08/04 14:09
|
|
 |
46.
ההורים שילמו מחיר כבד מידי
תומר,
10/08/04 14:09
|
|
 |
45.
נשרפו למוות...
יקיר,
נתניה,
10/08/04 14:06
|
|
 |
44.
אנחנו לא לומדים לקח אה?
ל"ת
תמיר,
10/08/04 14:05
|
|
 |
43.
צריך להקים מערך הסברה שלם
זאביק,
10/08/04 14:04
|
|
 |
אף אחד לא ראה שריפה?
יצחקי,
טבריה,
10/08/04 14:22
|
|
 |
42.
לכל המתלהמים-כלא כלא כלא
רונית,
חיפה,
10/08/04 14:04
|
אני חושבת שאת העונש הנורא מכל הם כבר קיבלו ואין שום טעם בדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון רונית אני מסכימה איתך
ל"ת
יונית,
10/08/04 14:23
|
|
 |
41.
יהי זכרם ברוך
קרן.ש,
דרום,
10/08/04 14:03
|
|
 |
40.
כלא לכמה שנים טובות להוריהם
ל"ת
גילה,
10/08/04 14:02
|
|
 |
39.
הורים חסרי אחריות-סכנת נפשות
ל"ת
נאוה,
10/08/04 14:02
|
|
 |
38.
משתתפת בצער ובכאב הנורא מכל
מיקה,
10/08/04 14:00
|
|
 |
37.
מזעזע
רחובותי,
10/08/04 13:59
|
|
 |
36.
הורות ברישיון!
ל"ת
מורן,
10/08/04 13:58
|
|
 |
אני בעד!
ל"ת
איציק,
10/08/04 14:24
|
|
 |
35.
רק שלא תהיה שביתה
הילה,
חיפה,
10/08/04 13:57
|
הילדים צריכים מסגרת.רק בחופשים קורים כל האסונות האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
הורים פושעים!
פנינה,
10/08/04 13:56
|
|
 |
33.
מי משאיר שני ילדים בני 5
עופרה,
מרכז,
10/08/04 13:55
|
|
 |
32.
תנחומיי למשפחה
ל"ת
יעל,
נהריה,
10/08/04 13:55
|
|
 |
31.
מוות בייסורים.מקרה נוראי
ל"ת
צילה,
רחובות,
10/08/04 13:54
|
|
 |
30.
מסכנים ההורים
יובל,
10/08/04 13:53
|
|
 |
29.
כמה ילדים נהרגו כבר ?
ציון,
מרכז הארץ,
10/08/04 13:53
|
חמישה שישה בחודשיים האחרונים על אותו רקע...הורים חסרי אחריות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
חוסר אחריות של ההורים
שלום,
צפון,
10/08/04 13:52
|
הורים שלא יודעים לשמור על הילדים לא צריך שהיו הורים חבל על שני הילדים האלה ומצערמאד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
ההורים נענשו על חוסר אחריות
ל"ת
גל,
10/08/04 13:51
|
|
 |
26.
זה מה שקורה
עדי,
10/08/04 13:51
|
|
 |
25.
למה אלוהים למה?
ל"ת
כ''כ מיותר,
10/08/04 13:50
|
|
 |
הנה עוד הוכחה שאין אלוהים...
איש אחד,
10/08/04 15:39
|
אחרת למה הוא לקח את חייהם של 2 ילדים תמימים וקטנים?
(ועכשיו יתחילו תגובות של כל מיני פסיכופאטים שיגידו שבגלגול הקודם הם בטח שכבו עם כבשים או אכלו חזיר רחמנא ליצלן...)
אין אלוהים!! תפנימו! תחשבו על זה! תבינו את זה סוף סוף!!!!
תנחומי הכנים למשפחה האומללה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מחיר החופש הגדול
לואי ה14,
10/08/04 13:50
|
לילדים משעמם ואז הם מתחילים לעשות שטויות.רק שלא תהיה שביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
משתתפת בצער המשפחה
נחמה,
10/08/04 13:48
|
|
 |
22.
הורים תתעוררו כבר!!!!!!!
ל"ת
גד,
י-ם,
10/08/04 13:47
|
|
 |
21.
להעיף אותם לכלא
חגית,
נהריה,
10/08/04 13:47
|
|
 |
אסור לעשות זאת
יוסי,
אילת,
11/08/04 12:01
|
|
 |
אני בעד
ל"ת
איציק,
10/08/04 13:58
|
|
 |
20.
איזה ייאוש.
אמא דואגת,
10/08/04 13:46
|
מתי יתחילו סופסוף לשים לב יותר לילדים ובמיוחד אם הם בני חמש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
העיקר שההורים שלהם הגיעו
נורית,
רעננה,
10/08/04 13:45
|
זמן קצר לאחר שנקבע מותם.היו יכולים לחשוב על זה כשהשאירו אותם לבד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''ההורים הגיעו''
בר,
תל אביב,
10/08/04 13:54
|
אני אפילו לא אמא לילדים ויכולה להבין שלא כל הזמן אתה יכול להיות עם העיניים על הילדים! לא לעניין בכלל להגיב איך שהגבת! שחס וחלילה לא יקרה גם לך משהו כזה כדי שתבין/ני מה זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
כ''כ עצוב.מסכנים
ל"ת
אריאלה,
10/08/04 13:45
|
|
 |
17.
תנחומיי למשפחה
ל"ת
חדוה,
אזור השפלה,
10/08/04 13:44
|
|
 |
16.
יאללה עוד שני ילדים הלכו בחסות
עמית,
חולון,
10/08/04 13:44
|
|
 |
15.
אני מתחיל לחשוב שהרעיון
גידי,
10/08/04 13:43
|
|
 |
14.
מסכנים הילדים להורים כאלה חסרי
יאיר,
ת''א,
10/08/04 13:43
|
|
 |
13.
נורא
רוני,
10/08/04 13:42
|
|
 |
ולראיה, המסכנים שהעדיפו לקפוץ
אריאל,
מודיעין,
10/08/04 14:03
|
|
 |
12.
ואוו אני לא מאמינה
רות,
חיפה,
10/08/04 13:41
|
|
 |
11.
מזעזע. פשוט נורא
ל"ת
מיכה,
רחובות,
10/08/04 13:40
|
|
 |
10.
בני 5.?
עמי,
רמלה,
10/08/04 13:40
|
|
 |
9.
להעיף את ההורים לכלא
ל"ת
חנן,
גבעתיים,
10/08/04 13:39
|
|
 |
8.
איזו טרגדיה
יונה,
ראש העין,
10/08/04 13:38
|
|
 |
7.
יהי זכרם ברוך
ל"ת
סיגל,
פ''ת,
10/08/04 13:38
|
|
 |
6.
איזה אסון
ל"ת
עמיר,
10/08/04 13:37
|
|
 |
5.
עוד מקרה של הורים חסרי אחריות
עידו,
צפון,
10/08/04 13:37
|
|
 |
לא הזמן ולא המקום.
ל"ת
יהודה,
ירושלים,
10/08/04 13:41
|
|
 |
תמיד הזמן ותמיד המקום
שוקו,
10/08/04 15:44
|
|
 |
4.
אוי אלוהים למה?
רחל,
אשדוד,
10/08/04 13:37
|
|
 |
3.
ההורים אשמים.כן כן!
ל"ת
יגאל,
ב''ש,
10/08/04 13:36
|
|
 |
2.
אוי ואבוי.
ישי,
רחובות,
10/08/04 13:35
|
|
 |
1.
מסכנים!עצוב כ''כ
ל"ת
גלית,
10/08/04 13:35
|
|