 |
72.
כל כך הרבה תגובות גיזעניות
מיכאל,
12/08/04 14:51
|
מתי כבר תפסיקו עם זה, רוב האנשים במדינה מסתדרים אחד עם השני, ופתאום מופיעה אחד כמוכם: העולה מרוסיה צועק שהוא יותר טוב, מצפון אפריקה אותו דבר, אשכנזי שהוא יותר טוב. תפסיקו עם זה או שכל השאר העולם תוכל אותנו: כך זה היה לפני 2000 שנה, ב1939 עד 1945. אין תרבות טובה יותר מאחרת, יש תרבויות שונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
לצור שפי
ועקנין אילנה,
11/08/04 20:28
|
קולט אביטל היא מרוקאית. לא רומניה ולא בטיח. כואב לך שמישהי מהעדה שלנו מוצלחת כל כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
ומה עם האתיופים?
ביטון לבנה,
11/08/04 20:25
|
הם יהודים כמו שדוד לוי יפני. שלא לדבר על זה שהם מהוים נטל עצום על כולנו. הם עצלנים,לא משלמים מיסים,מקבלים דירות בחינם ומענקים עצומים ממשרד הקליטה ומכל מיני אירגונים אמריקאים ואירופאים, העיקר שלא יגיעו אליהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאת צ ו ד ק ת
שניאור,
צ ת,
12/08/04 04:04
|
כמה שאת צודקת את כל השחורים המדוכאים והפרימיטיבים מפלגת ש ס רוצים לעלות לארץ שהיו להם עוד מצביעים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
Bibi is saving israel
isak,
11/08/04 19:39
|
he thinks 10 years ahead instead of spending money that israel lacks
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
גרמניה קולטת יותר!
D,
11/08/04 18:26
|
רב ההגירה מרוסיה ואוקרינה מגיעה לגרמניה ולא לישראל.
הבעיה המרכזית היא הגירת ישראלים צברים. שני חברים מהצוות שלי ביחידה מובחרת הגרו לאוסטרליה. מדינת ישראל מנסה לטשטש את זה על ידי מניפולציות סטטיסטיות. ישראל היא מדינה שיורקת בפרצופם של מיטב בניה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
לכל הבורים - קולט רומניה
צור שפי,
11/08/04 15:54
|
לא מרוקאית ולא בטיח - לפני אביטל קראו לה אברמוביץ והיא נולדה ברומניה ומדברת רומנית שוטפת. הדעות שלכם לא מעניינות - לפחות תדעו על מה אתם מדברים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
גם בגלל ביבי השמים כחולים
בצלאל,
11/08/04 15:21
|
השתגעתם בכל דבר ביבי אשם ובנתיים הוא השר הכי מוצלח הקנאה תהרוג אותכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
amen to that
ל"ת
ehud,
11/08/04 19:41
|
|
 |
65.
איך היהדות תגדל,אם אפילו כאלה
יגאל כהן,
רחובות,
11/08/04 14:07
|
שודאי התגירו ,(ובודאי יסכימו לכל תנאי הרבנים)כלומר מקיימים את מצוות היהדות, אנו דוחים אותם. וזה בהנחה שכל הסיפור שלהם שקר מוחלט. אנחנו מפסידים את אלה שיוצאים מהיהדות ולא נותנים לגרים להיכנס. הוצאות בלי הכנסות זה פשיטת רגל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
לבטל לאלתר את חוק השבות.
פרחיה,
11/08/04 12:37
|
הגיעה העת לבטל את חוק השבות שהיה נכון לזמנו והוא מיותר ומזיק היום. אין עוד בעולם יהדות מצוקה שהשלטונות רודפים אותה ומגבילים את צעדיה. אין לעשות אבחנה בין העלאת צאצאי יהודים מרוסיה או צאצאי עשרת השבטים מהודו או כוש. הרי ברור שרבנים אינטרסנטים מסוגלים לגייר בן לילה שבטים שלמים ביערות העד בברזיל ולהעלותם כקהל בוחרים מובטח של שס למשל, וכך גם נעשה בפועל. הפתרון היחיד נגד הצפת המדינה באזרחים שזיקתם לישראל מפוקפקת ותרומתם למדינה אפסית היא ביטול החוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בסדר הבנו
יוסי,
גושדן,
11/08/04 16:07
|
אבל איך פותרים את הבעיה של הגויים דוברי העברית כמוך, שהזיקה שלהם לישראל היא כזיקתו של ערפאת אליה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לעניין!!!
ל"ת
חזק!,
23/08/05 14:39
|
|
 |
63.
מי נגע בגבינה שלי ?
סאשה,
11/08/04 12:35
|
כל כך משעשע לקרוא את תגובותיכם מלאות הקינאה וצרות העין נגדנו, הרוסים. טוב שיש לטפשים כמוכם מקום להוציא בו מעט מהרעל שאוכל אותכם.(פסיכיאטר עולה המון כסף) אבל זהו עובדה אנחנו כאן בהמונינו ובקרוב מקומות העבודה שלכם יהיו שלנו,מפני שאנחנו טובים יותר. ואתם תעמדו בתור לקבלת השלמת הכנסה.הילדים שלנו יהיו הבוסים של הילדים שלכם. שיהיה לכם כל מה שאתם מאחלים לנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תקפצי מעל הפופיק
מיקי,
11/08/04 19:42
|
אני ישראלי צבר, ועוד לא נתקלתי ברוסי או ישראלי שמשתווה לרמתי ויכולתי המקצועית בתחומים בהם אני עובד. עובדה זו לא גורמת לי לדבר בצורה מתנשאת וגזענית כמו שאת מדברת. ודרך אגב: מי שמדבר כמותך, לוקה ביחסי אנוש עלובים במיוחד, דבר שללא ספק ימנע ממנו להיות בוס מוצלח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה נחתום המעיד על
דווקא לא קופצת,
11/08/04 20:21
|
עיסתו.וזה אומר דרשני.כנראה שאין מישהו אחר שיעיד בעדך. ואולי זה ממש כואב לך שיש ביננו הרוסים כאלה העולים עליך מבחינה מקצועית עשרת מונים, אני מבינה שאתה מצטרף לקיתונות השנאה נגד העליה שלנו, אבל אנחנו עובדה קיימת בשטח.ןלא, אני לא קופצת מעל לפופיק. אני פשוט מציינת עובדות שיהיה לך ערב טוב טובאריש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
אביטל - גוזרת קופון.
קולטת עליה,
11/08/04 10:59
|
עוד אחת שרק רוצה לגזור קופונים על חשבון אחרים. אין עלייה כבר שלוש שנים, הרבה לפני המינוי של נתניהו. אבל למה לדייק בעובדות??למה??? מה היא עשתה בהיותה ראש ועדת הקליטה?? הכי בטוח לזרוק אשמה על מישהו אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
בחצי מחיר נעשה ילדים
אין לי כסף לעוד,
11/08/04 10:37
|
לא צריך להביא עולים כדי לפתור את בעיית הדמוגרפיה. במקום לשלם קיצבאות לעולים ממדינות נחשלות שעלות החזקתם בארץ ושילובם בחברה עולות הון עתק . אוכלוסיה שלא תעבוד לפחות 2 דורות ויהוו נטל על החברה לאורך זמן ארוך. תנו לנו חצי מהעלויות של העליה ונעשה עוד ילד יהודי אחד. תנו חינוך חינם מגיל 0 משכנתאות נוחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
Menashe tribe
Beit/On (Biton),
Ofaqim,
11/08/04 10:11
|
In Ofaqim we have many good neighbours who immigrated here from India .They keep MITSVOT and are law obedients even their jewish identity was also questioned prior to their alyah. What really pains me ,is to see Israel economy so shrunk that repels OLIM .So the blame is not on Ehtiopian,Indian or Russian Oleh it is only on our so called govt dignitaries who navigate our economy.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
לא לעלות עולים שיהוו נטל
אביטל,
11/08/04 09:56
|
צריך להפסיק מיד את הקלות הבלתי נסבלת של כניסת עולים ובמיוחד מחבר העמים וכל שאר הארצות, שאינם יהודים , שאינם יכולים לתרום למדינה ואנו הותיקים שוברים לנו את הגב למענם. כל הפועלים להמשך העליה, ראוי שקודם ידאגו למקומות עבודה , במצב השורר כיום במדינה שהעוני הולך ומתרחב ומעל 10 אחוז לא מועסקים - צריך לחשוב 10 פעמים לפני שמשחררים הצהרות . קולט אביטל תדאגי קודם לאלה שכבר כאן ואחרי שהם יסתדרו, תצאי במחולות להביא עוד עולים . דרך אגב, קולט אביטל ממוצא רומני, ילידת רומניה. וברור שהיא פועלת למען אחיה מחבר העמים, מה לה ולעדה ההודית??? היא מעדיפה גויים לבנים על יהודים חומים . גזענית? מה פתאום ? כל השנים ישבה בארה''ב בתפקיד קונוסול בשגרירות ישראל בת טיפוחיו של פרס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
עוד
פקק-תנועה,
קרית-ביאליק,
11/08/04 09:40
|
להביאלארץ-כמה-שיותר-יהודים-על-מנהת-לחזק-את-המדינה-ולישב-אתם-בהיתנחליות-כפי-שאומר-הפיתגם-הידוע-והיתנחלתם-בארץ-כפי-שמיפלגת-העבוגה-גם-עשתהכמו-כן-מה-ההבדל-בן-יהודי-הודו-ליהודי-רוסיה-ובני-זוגם-הנוצרים-שלא-מיתערים-בחברה-היהודית-ישראלית-דבר-נוסף-העם-היהודי-מורכב-מורכב-משבטים-שונים-וזו-כניראה-ההוכחה-שכך-מורכב-העם-היהודי-עוד-מימי-התנך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
עלייה? :)
Syndrom,
11/08/04 09:18
|
|
 |
56.
ויתרו על החלום?
דימונאית,
דרום,
11/08/04 08:37
|
על ''חלום'' לא מוותרים בגלל קשיים כלכליים. אם מדובר באלה שיש להם חלום אך ורק לשפר את מצבם הכלכלי ע''י העלייה לארץ או לברוח מצרה כלשהי - אז שיוותרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
לא נמס לכם?????
ריקי,
11/08/04 08:37
|
יהודי - מי הוא? שני הוריי הם יהודים ואני עליתי ארצה מרוסיה. ברוסיה, כל שני וחמישי היתי שומעת על כמה ש''אתם'' היהודים רעים, אבל את באופן ספציפי בסדר. בחיים לא חלמתי לעלות לארץ ''המובטחת'' ולשמוע לפחות פעם ביום ''אתם רוסים ככה ואתם רוסים ככה''. לא נמס לכם לחפש חיסרונות ומגרעות של אחרים - אנשים יהודים טהורים ומושלמים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
יש להעלות את שבט מנשה ומיד!!
מאיר עיניים,
11/08/04 08:30
|
את בגילוי כבר היה לפני 30 שנה על ידי מטייליםשנדהמו לגלות שבטים מקיימים מצוות, חגים ואוכלים כשר ויש להם בתי כנסת ושמות י עבריים. והרב אביחאיל הגיע לפני כ-20 שנה ונדהם משמירת המסורת מנהגים ובתי תפילה קרוב למאות שנים אזור זה היה סגור לזרים לכן לא ניתן היה לעלות על עקבות השבט שלפי המסורת שלהם הם משבט מנשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
מצאו בסין את בני שבט הדני
מוטי,
חיפה,
11/08/04 08:24
|
כולם נימולים מצבעי מפדל אבל נגד שירנסקי סהכ000000150 אנשיםנחמדים הםויתרו מרצון על אוכל סיני זה לא כשר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
עוד פשפש שרוצה לעלות למעלה.
ל"ת
:-),
11/08/04 08:14
|
|
 |
51.
ביבי הורס את המדינה
ל"ת
ליכודניק לשעבר,
11/08/04 08:14
|
|
 |
50.
תשובה לקולט
חנה,
11/08/04 08:10
|
אינני מתמצאת בדיוק אם שבט מנשה אכן הם יהודים או לא, אבל דבר אחד ברור מהדברים שנאמרו ע''י קולט אביטל, אם הם היו רוסים לא משנה מאיזה שבט הם , מה שחשוב שיהיו פה יותר ויותר עולים חדשים, ומה טוב יהיה אם הם ''רוסים''. את מדברת על 600 אנשים מהודו שאולי הם גויים, הרי עלו לארץ 300000 רוסים שהם במודע גויים, למה לא קפצת. איזה מענקים צריכים לתת לעולים, חשבת פעם לדאוג לחיילים משוחררים, מה הם מקבלים אחרי שסיכנו 3 שנים, כדי לשמור על המדינה, שיהיה לעולים לאן להגיע, והחיילים בטוח שהם יהודים, חשבת פעם להגיש הצעת חוק שישוו את התנאים של עולה חדש לחייל משוחרר למשל, לקנות רכב בלי מיסים , לקבל משכנתא בתנאים מועדפים, מי צריך עולים, תדאגי קודם לדור הצעיר בארץ, שבגלל פוליטקאים כמוך עושים להם טרנספר לחו''ל , כי פה סגרו להם דלתות, תחשבי על כל זה גברת קולטת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחנה
אלכסנדרה,
11/08/04 09:45
|
מאיפה כל מאגר השינאה שלך? איזו רוסיה יפה חכמה ומשכילה גנבה את בעלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קולט אביטל בכלל מרוקאית
איל,
עדות אשכנז,
11/08/04 09:19
|
אז איך את מאשימה אותה בשנאה למי שאינו אשכנזי ? את לא חכמה במיוחד הא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קולט רומניה
צור שפי,
11/08/04 15:50
|
|
 |
לחנה
אמא של חייל,
11/08/04 09:08
|
חוץ מהקטע הגיזעני שלך ( שינאת אשכנזים) הרי שליתר דברייך אני מסכימה. צריך לדאוג קודם לילדינו שמוסרים נפשם בעד הארץ, וניזרקים לאחר השירות למאומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
עוד אחת...
ל"ת
ציני,
11/08/04 08:10
|
|
 |
48.
הגזענות של גב' אביטל מגעילה
רוני,
11/08/04 07:30
|
אפשר לחשוב שכ-ל העולים מרוסיה יהודים,אבל על זה היא לא תגיד מילה גב' אביטל,כי עולי רוסיה נחשבים יותר בעיניה.גזענית קטנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרוני הקצת אידיוט
עדי,
שדירות,
11/08/04 09:38
|
חבל שהטיפשות לא הורגת והיינו ניצלים משכמותך. גיזען קטן וחשוך . הסיבה היחידה לריגשי הנחיתות שלך היא פשוטה ''אתה נחות'' ורק שתדע לך שקולט אביטל הינה מרוקאית גאה בדיוק ההפך ממך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדי - קולט רומניה
צור שפי,
11/08/04 15:52
|
לפני אביטל קראו לה אברמוביץ. לא מרוקאית גאה ולא נעליים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרוני חרבוני קרא ותפנים
ועקנין אילנה,
11/08/04 09:33
|
קולט אביטל הינה ממוצא מ ר ו ק א י טיפש שכמותך. ואם היא נגד העליה של הפלאשמורה והמנשה, כנראה שהיא יודעת על מה היא מדברת. גיזענית? בטוח שלא. חכמה? בטוח שכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צביעות
מוטי,
חיפה,
11/08/04 08:27
|
צבוע טפש מלא רגש נחיתות עם סיבה טובה אתא עושה אותי גזען
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
דבר אחד בטוח רוב העליה הרוסית
יגאל,
בתים,
11/08/04 07:17
|
אינם יהודים ואפילו לא בספק .מספיק לעלות לישראל כל מיני אנשים שאין לאם שום זיכה לארצנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יותר יהודי מאיתנו ?
סבטלנה,
נצרת עילית,
11/08/04 09:43
|
לא אתה תחליט ולא כל הגזענים שאתם יותר יהודי מאיתנו. יש באמת חלק מעולים חדשים שהם לא יהודים - אבל לא רוב .חוץ מזה גם אלה שלא יהודים תורמים המון לארץ - משרתים בצבא, עובדים ומגדלים ילדים - ישראלים לכל דבר. אולי אתה מעדיף רוב ערבי בארץ ? אז זה משהו אחר....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנטיפקה
אל,
11/08/04 14:30
|
מה הקישקושים פה. לא צריך להיות מומחה גדול. אפילו מספרים רשמיים מוכיחים, יותר מ50% לא יהודים(תחשבו עיר כמו ת''א כולה) , לא הייו יהודים ולא רצים להיות יהודים.יותר מזה שונאים ומזלזלים בנו. אם לא נעצור את זה יתחילו פה פוגרומים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
קולט משחיטה את זמננו לריק
ל"ת
יעקב,
חיפה,
11/08/04 07:06
|
|
 |
45.
עלייה מרוסיה
ישראל,
ירושלים,
11/08/04 07:02
|
אני מכיר באופן אישי לא מעט עולים מרוסיה וזו עלייה מכובדת מאוד אבל קרוב ל70 אחוז מהם אינם יהודים הולכים לכנסיות ועוד. ומצד שני גרים לידי לא מעט בני שבט המנשה והם כולם שומרי תורה ומצוות וכל הבנים שלהם ללא יוצא מהכלל ביחידות לוחמות. אבל יש להם חסרון '' אחד '' הם לא בצבע המתאים עבור הגברת הנ''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
קולט הגזענית
מוטי,
חיפה,
11/08/04 06:52
|
מעדיפה רוסים ולא הודים. שוב ההתנשאות האשכנזית על פני השחורים. ההודים לפחות שומרים על הצביון היהודי ואילו הרוסים באים לכאן כדי לקבל טויוטה ומזדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למוטי סמרטוטי
ועקנין אילנה,
11/08/04 09:42
|
כמה פעמים צריך להגיד לך שקולט אביטל מרוקאית גאה חכמה ומוכשרת.ואם לדעתך היא גזענית, כנראה שיש לה את מלוא הסיבות.אני ממוצא מיזרחי ואנשים כמוך הם כתם זוהמה על העדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא לא אשכנזיה בכלל!!!
דוד,
בית המקדש,
11/08/04 09:21
|
היא מרוקאית! אז יאללה לך הביתה מוטי כי אתה לא בפוקוס!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
ביבי עוצר
א. השרוני,
מרכז,
11/08/04 06:49
|
אולי הגיע הזמן להתייחס לעולים בגישה אחרת ושירצו להגר לישראל בזכות-איכות חיים;חינוך;ושאר גורמי משיכה חיוביים ולא באמצעות אתננים שהם קצרי מועד.ואולי בכלל הגיע הזמן להשקיע אך ורק בגורמים הנ''ל ומהגרים כבר יגיעו. מציע שאת כל סלי הקליטה ותקציבי הסוכנות ושאר הארגונים הארכאיים יועברו כשכ''ל למשתחררי צה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
עמאר? עמאר. תאמר גם אתה.
ל"ת
פופאי,
סין,
11/08/04 06:47
|
|
 |
41.
ביבי סגור את משרד הקליטה
אמיר,
חולון,
11/08/04 06:47
|
על מנת לחסוך בעלויות על משרד האוצר לסגור את ''משרד הקליטה'' לא צריך להשקיע כסף בעולים ומי שלא מתאים לו שלא יבוא לא צריכים זקינים , חולים,פושעים וזונות. סגור את משרד הקליטה וזה יעזור לזינוק בעליה של המכונית התקועה בבוץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי סגור את המדינה ותחסוך
יגאל כהן,
11/08/04 14:03
|
|
 |
40.
מי קידם את קולט אביטל?
רודף צדק,
11/08/04 06:39
|
מי קידם את קולט אביטל? איזה כישורים לה? האם היא ה.. של?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
תחזרי למשרד-החוץ
ל"ת
לקולט אביטל,
11/08/04 06:30
|
|
 |
38.
ביבי דווקא עושה למען העלייה!
עופר מארה''ב,
11/08/04 05:40
|
אמנם צייונות אמיתית מביאה אנשים ארצה גם ללא מניעים כלכליים. אבל אם ניתן לנתניהו להמשיך להבריא את הכלכלה סביר להניח שיגיעו לארץ הרבה יותר יהודים, גם ממניעים כלכליים.
חוץ מזה, מתי סוף סוף יבינו שמצב כלכלי טוב יותר הוא קודם כל טוב יותר לעניים. העשירים מסתדרים גם במיתון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are so right but
babi,
11/08/04 19:53
|
|
 |
37.
רוצה ולא רוצה..
מיכאל ב,
השרון,
11/08/04 05:06
|
ממש הגיון ברזל. רוצה לרדת על ביבי. רוצה תקציבי קליטה. לא רוצה עולים מהודו. אולי היא בעד עולים בתנאי שיוכיחו שאינם יהודים . מענין....אולי היא בכלל פורז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
ביבי עוצר...
מסעודה,
11/08/04 04:57
|
את כל המדינה ומחזיר אותה אחורה לא רק את העלייה, מי שנוסע למדינות מזרח אירופה מבין מה קורה שם, ומה קורה פה. אנחנו במעלה המדרגות היורדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שנוסע למז' אירופה
מיקי,
11/08/04 19:32
|
|
 |
35.
ביבי מצוין לעולים, אביטל טועה!
שרה,
באר שבע,
11/08/04 03:43
|
נתניהו מצוין לעולים! חברים טובים שלי שעלו לא מזמן מרוסיה וגרים בדרום הארץ מאד מרוצים מהסיוע הכלכלי שהם מקבלים מהמדינה.
ההאטה בעליה מרוסיה וממדינות חבר העמים נובעת מסיבות אחרות!
נתניהו מצוין גם כראש ממשלה וגם כשר אוצר !!
בקרוב מאד שרון יתחיל לעשות חיל בבית האבות ונתניהו יחליפו כראש הממשלה וינהיג את מדינת ישראל בכישרון רב לביטחון ושיגשוג כלכלי.
בבית האבות שרון יוכל להמשיך לחלום על תוכנית ההתנתקות שלא תבוצע לעולם ושהביאה לסילוקו, בדרך חוקית ודמוקרטית, מראשות הממשלה !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני יכול להעיד כתושב חוזר..
יגאל כהן,
רחובות,
11/08/04 13:58
|
ביבי לא יחזיר את הישראלים שברחו. כתושב חוזר הובטחו לי כל כך הרבה הבטחות. בפועל לא יצא לי מזה אגורה ישראלית אחת. נדה,כלום. הכל שקר כמו תמיד אצל ביבי. אני לא אברח בגלל ששיקר אותי. אך אני אברח בסוף אם לא יעשו סוף לקרוק הזה ולתרבות השקר וההסתה הנאלחת שלו. ביבי שקרן מועד!!!! ביבי מסית אתותנו איש ברעהו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשנה הבאה נחזור לגבולות 67
ל"ת
לשרה הדרומית,
11/08/04 06:35
|
|
 |
חזרה ל-47 קווי החלוקה
ל"ת
יורד,
11/08/04 08:35
|
|
 |
הלוואי!!!
ל"ת
איל,
ת''א,
11/08/04 09:22
|
|
 |
34.
למה כי הם לא רוסים כמוך?
ל"ת
אורן,
רוסים הביתה,
11/08/04 03:31
|
|
 |
אתה מנוול, גזען מסריח
ל"ת
סבטלנה,
נצרת עילית,
11/08/04 09:47
|
|
 |
כל הכבוד לך סבטלנה
מיקי,
11/08/04 19:30
|
|
 |
33.
מחפשת כותרות, במקום הלא נכון..
נבו,
11/08/04 03:28
|
העליה הינה הדבר הקדוש ביותר לאריאל שרון. הוא לעולם לא יפגע בכל הקשור להגירת יהודים למדינת ישראל.
הפלשמורה באמת לא יהודים.
ואגב ''שבט המנשה'', כפי שהם קוראים לעצמם - לדברי משלחת הרבנות, שנשלחה לבדוק את יהדותם, מסתבר שהם מתנהגים כמו יהודים אדוקים, לכל דבר. כל שידרש, לדברי הרבנות, להעלותם לארץ הוא גיור מזורז, מאחר והם בקיאים במצוות ובהלכה הרבה יותר מרוב תושבי הארץ, ובלהט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
ביבי גם מזרז את הירידה מהארץ
ל"ת
צ,
11/08/04 03:08
|
|
 |
31.
ביבי עוצר את העליה?
Y,
11/08/04 02:55
|
|
 |
30.
ביבי הוא קוץ בעליה
ארז,
תא,
11/08/04 02:45
|
התוקע טריז, בטריזו תוקע, וביבי מכונת הסלוגנים המשומנת האמריקאקית, הקאקרית עובדת שעות נוספות כדי לאמלל את חיי האומללים ולשמח לב עשיר. תפילתו של ביבי : ''אשראי המאמין''. ואיפה הקיצוצים במיסים שהוא הבטיח? עדין לוקחים 50%, ואם הוא מחסל את הרווחה, אז לאן הכסף הולך? חיי נפשי! שוד לאור יום, האזרחים מסוממים מאלילי ערוץ 2, וביבי רובן-הוד של המאפיה גונב מהמסכנים ונותן לעשירים, טוב לב גורם לי לחפש בגוגל את המילים: ''נוכל'' ''נבל'' שקרן'' ומה לא, ביבי לא עולה בקנה אחד אתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמישהו שמשלם 50% מס
מיקי,
11/08/04 19:29
|
|
 |
ביבי הוא קוץ ב... לא רק בעליה
ל"ת
רוני,
11/08/04 07:33
|
|
 |
29.
אביטל לא קולט(ת)
ד''א,
מרכז,
11/08/04 02:18
|
הם רואים עצמם כיהודים וחיים כיהודים תוך שמירת מצוות (כשרות, שבת וכו'). הם חיים במסגרת קהילתית יהודית מוגדרת ומוכרת. הם יהודים הלכה למעשה (והתגיירות היא לא רק הפרוצדורה של המילה). אינני יודע עד כמה הגב' אביטל יהודית, אך אני מקבל את יהדותה במסגרת נסיבות ידועות כפי שאני מקבל את יהדותם של אותם אנשים. יהדות היא שילוב מיוחד של דת ולאום. למרות שגם אני ספקן לגבי נכונות סיפור שבט המנשה אין בלבי ספק לגבי זכותם של אותם יהודים (כן, יהודים) לחיות כאן. דרך אגב, החיבור שעשו הכתבים בין שני הנושאים (גזירות כלכליות על העולים וסיפור המנשה) מובן אבל דמגוגי ומופרך. אסור לתת לנטיות פוליטיות ליצור אשכולות נושאיים ומה שנסלח לפוליטיקאים לא נסלח לעיתונאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
עדיפים ההודים על פני הרוסים
ל"ת
מבט מבחוץ,
11/08/04 02:11
|
|
 |
אתה גזען וקנאי
מיקי, ישראלי!,
11/08/04 19:26
|
לא שהרוסים טובים יותר או פחות מהישראליםף אבל לפי תגובתך, הם ללא ספק טובים ממך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
;לא פלא שאתה מסרב להזדהות
חיימוב נטאליה,
אשדוד,
11/08/04 10:41
|
כואב ומר לך שהעליה שלנו הרוסים הראתה את הבדלי ההשכלה,התרבות.הכישרון.והחכמה ,ביננו לבין שכמותך. אתה מעדיף הודים ואתיופים נבערים מדעת שתוכל להרגיש נעלה עליהם איתנו אתה לא יכול להתמודד ננצח אותך בעיינים עצומות. אז קח בבקשה את רגשי הנחיתות שלך לפסיכיאטר, ואם זה לא יעזור תמיד ישנה האופציה להתאבדות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשוט מקנא.
סבטלנה,
נצרת עילית,
11/08/04 09:50
|
יש הרבה ישראלים שמקנאים. יש לרוסים השכלה יותר גבוהה, ילדים יותר מוצלחים, פוטנציאל גדול יותר. שתקנאו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סבטלנה!
נמרוד,
מרכז,
11/08/04 10:32
|
אני באמת מקנא הילדים שלכם מאוד מוצלחים רציתי לדעת אם זה בגלל הוודקה שהם שותים או בגלל הבירה כי ליד הבית שלי יש חבורה של ילדים בני 12 או 13 דוברי רוסית שמסתובבים בשעות הקטנות של הלילה עם בקבוק ביד? בקשר להשכלה שלכם הרופאים שלכם לא משהו המהנדסים שלכם צריכים עוד להתאמץ כדי להגיע לרמה של המהנדסים שלנו עובדה שבעמק הסיליקון אין עובדי הייטק רוסים אלא ישראלים מה דעתך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנחות
לובה מקופה 9,
11/08/04 12:28
|
תמשיך לילל לקרקר ולנעור ביינתים אותנו רוצים בעבודה וזבל כמוך מוציאים החוצה. אם אתה לא רוצה שיטפלו בך רוסים בקופות החולים,בבנקים,בסופרים או בכל מקום אחר, פשוט רד לאתיופיה.או לעירק( שיט! גם שם יש רוסים) או לג'ורה משם הגעתם אתה ומשפחתך. וכן ילדנו ואנחנו עולים עליכם בהרבה. שיהיה לך יום נעים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
rusim
josh,
USA,
11/08/04 01:17
|
|
 |
#11
Boskila,
K.Gat,
11/08/04 10:39
|
Now I know from yr english which type of people leave Israel for the U.S .Better,stay there.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
לא מבין מי ראש הממשלה כאן!!!
אברהם,
11/08/04 01:17
|
שרון? לא נראה לי .לא נראה לי שראש ממשלה יתן יד לצורר הזה להמשיך כך.
מוזר איך מפלגות קטנוץת קובעות לגדולות מה לעשות פעם זה היה ש''ס עוד היה נסבל, היום שינוי זה בלתי מובן לי איך את מדיניותם כאילו והם נבחרו לרשות הממשלה את מדיניותו של טומי על פי אמריה מתבצעים דברים במלואם. שרון בך בחרנו ולך האמנו מה קורה כאן תתעורר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
עוד לא אמרה - ויש כותרת
הון-שלטון? לא,
פוליטיקה-עתו,
11/08/04 01:07
|
עוד מעט הכותרות יגידו ''במוחה של ח'כ אביטל עברה מחשבה ש....''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
why a goy from Russia is ok?
malka,
11/08/04 00:28
|
PM Avital Kolet, seems to like ''russian goys'' more then ''India's goyim'' why?...who knows.
I agree that Israel should make it easier for West Europian, US and S. africa's olim to come to Israel, but to give money and rights to everyone, costs Israel a lot of money.
It is one thing if young, working age people come, but to get the old people while the young ones are going elsewhere as it happened with the Russians, it is too much for the Israeli economy to take.
WHAT IS MORE OF A PROBLEM, IS THAT iSRAEL WOULD LIKE TO TAX USA'S OLIM, ON THEIR MONEY MADE - AND PAID TAX - IN USA tHAT ALONE COUSES OLIM TO THINK TWICE.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
גזענית
עולה מתימן,
11/08/04 00:25
|
להעלות גוים (על חשבון משלם המיסים) מחבר המדינות, זה בסדר. מהודו, לא? הייתי מחזיר אותך למוקטעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תימני אידיוט
לא תימניה,
11/08/04 10:44
|
קולט אביטל לא גזענית ולא אשכנזיה,היא מרוקאית גאה. ואתה כנראה אחד מהנבלות שהנשרים הביאו איתם לפי הבדיחה המפורסמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
הרב עמאר אמר
הרב עמאר,
11/08/04 00:18
|
הרב עמאר אמר היום שגם אם יתברר כי הם ללא ספק יהודים, הוא יפעל לשם העלאתם לארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
להעלות את 600 היהודים האלה
אזרח פשוט,
11/08/04 00:17
|
|
 |
20.
לגברת אביטל
יניב,
ירושלים,
11/08/04 00:15
|
לגברת אביטל אולי תפסיקי עם הגיזענות הזו לכי תידעי אם הרוסים בכלל יהודים ש40 אחוז מהם בכלל מקיימים חיים נוצרים בארץ ןאומרים בגלוי שהם באו בגלל המצב הכלכלי שלהם שם ואין להם טיפה של אהבה למדינה לעומת אנשים שחיים חיים יהודים לחלוטין ואוהבים את המדינה ואת הלאום לעזאזל איתכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מה שחשוב לאביטל זה הצבע
אזרח,
11/08/04 00:13
|
ממתי,איך ולמה העולים מרוסיה נחשבים ליותר יהודים מאלו הגרים בהודו?! כנראה הצבע הלבן של העור מחזק את הזיקה ליהדות,זה גורם לך להרגיש קירבה למסורת,למורשת.
בקיצר - קולט,את סתם גזענית!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
ומי יודע מה את היית ? גזענית
אשכנזי (באמת),
נחש צפע,
11/08/04 00:10
|
מרוסיה זה יהודים מה ? כל היהודים כבר עלו , עכשיו זה כל מיני שיכורים גויים שסבא שלהם אולי הרג יהודים , אפילו יהודים מרוסיה שעלו בתחילת שנות ה90 לא רוצים אותם פה. מעניין איך תמיד אתם נגד מי שהצבע שלו הוא לא איזה לבן מגעיל , מה קרה ? את מפחדת שהם לא יצביעו עבודה עוד 20 שנה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
למה.........???
חגי,
נגב,
11/08/04 00:04
|
למה מה ההורים שלי קיבלו שהם עלו לארץ בשנות ה-50?משהו נתן להם מענק עלייה ? למה מה נתנו לי כאשר השתחררתי מהצבא משהו נתן לי זכות לקנות רכב חדש ללא מיסים ומכסים? למה המדינה משלמת לי על הלימודים או משהו כזה? לא אני לא דורש לי כלום ,אך מצד שני מדיניות הגירה לישראל שנותנת לכל יהודי לעלות לארץ גם אם הוא בן 80 חולה וזקוק לסיעוד או גם אם הוא היה עבריין בארצו הקודמת . כל העולים היום או לפי דעתי רובם רק חושבים שצריך לתת ולתת להם כל היום . אז לפני שהמדינה רצה לתת להם שתחשוב גם על ההורים שלי ואני בטוח של עוד הרבה אנשים בארץ שההורים שלהם חיים על קיצבת זיקנה לזוג על סך 2300 ש''ח לחודש ויש מקום ל''שיפורים '' (קיצוצים).ואלה הורים ששילמו ביטוח לאומי כל חודש וחודשו. נ.ב: לכבוד ראש הממשלה : אתה יכול להפנות את אחד מהשרים ללא תיק להפוך להיות שר הירידה כי לא רחוק היום שבו ישארו לך בארץ רק אוכלוסיות חלשות ונכשלות ומספר משפחות עשירות אז במקום לתקצב ולעודד עליה תראה איך אתה יכול למנוע ירידה שלצעירים שרק חלמו וחולמים לעבוד ולהתפרנס בכבוד מהמקצועות אותם למדו במשך שנים מספר על חשבונם . ולכל מי שרוצה להגיב על כך כי העליה מחזקת את הדמוגרפיה היהודית בארץ שלא ישכח כי יש פה גם מיעוטים שגם הם יכולים להיות אזרחים סוג א' אם רק יקשיבו בממשלה זאת או אחרת לצרכים שלהם ולחוסר השיוויון שקיים פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק להתבכיין-הדלת פתוחה!
ותפסיק לאיים,
11/08/04 07:58
|
מי מנקה לך את הרחובות? מי מנקה לך ולאחרים את המשרדים? מי שומר עליך בכניסות לקניונים? מי שומר עליך בכניסות למרכולים? מי עוזר לך לשלם בקופת המרכולים? מי לרוב שותק בהכנעה כשאתה מתבכיין ומנגח? אתה חושב שמגיע לך למרות שאתה מסתתר מאחורי התבטאויות כביכול צנועות. סלק את הבכיינות סלק את הביקורת. סלק את השנאה. סלק את הרחמים העצמיים. ואז חייך! ואם תרצה תראה שיש אפשרות לתרום באופן חיובי מעודד ומשמח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
אבי,
11/08/04 05:34
|
צודק, ושישאל את עצמו למה לא לרדת מהארץ? מה מחזיק אותנו פה? לשלם מיסים ושבזמן הפנסיה ביטוח לאומי יקוצץ? או לא יאשר תשלום סעד נוסף? שאני עובד בשתיי עבודות כדי לחיות ומס הכנסה מקצץ לי 50 אחוז מהמשכורת של העבודה השניה? שלא יעלו יותר לארץ קודם לשפר את התנאים של מי שכבר עשה טעות וגר פה ואחריי זה שיעלו עוד קצת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.....................
צביקה,
פתח תקווה,
11/08/04 07:25
|
|
 |
300,000,000הודים מתכוונים לעלו
ל"ת
צפוף כאן,
אני גזען,
11/08/04 07:15
|
|
 |
16.
stop racism, LET THEM IN
Jew,
10/08/04 23:58
|
They are more Jewish than our idiotic loser leaders...LET THEM IN NOW !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
לשלוח את קולט לצפון צפון הודו
ל"ת
יובל,
קרית שמונה,
10/08/04 23:55
|
|
 |
14.
עניי ארצנו קודמים!
יש.ראלי,
10/08/04 23:55
|
די להעמיס על כתפי משלמי המיסים כל מיני הזויים. הדתיים רוצים לחזק את שורותיהם ואנחנו כרגיל נפרע את השטר. די כבר!!!נמאס.מתי נהיה למדינה נורמלית?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אנשי שבט מנשה דבקים
ורד,
10/08/04 23:54
|
ביהדות כדי להגיע לישראל ולקבל תנאי מחייה טובים לעומת התנאים בהודו שהיא מדינת עולם שלישי מובהקת, וכרגיל אנחנו נצטרך שוב לממן עולים חסרי כל. אולי הרבנים ימצאו קהילות עשיורת במערב ויפעלו להבאתם לארץ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות בידך
מיקי,
11/08/04 19:20
|
אנשי שבט מנשה כבר מספר דורות מנהלים אורך חיים יהודי דתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
גזענית ארורה
דוד,
10/08/04 23:54
|
פשוט אין לי ביטוי אחר לתאר את נבזותה של ח''כ קולט אביטל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אביטל - גויים מחבר העמים בסדר?
אביטל,
10/08/04 23:51
|
גב' אביטל הנכבדה, את מלינה שעוצרים עליה מחבר העמים שלפי הממצאים המצטברים כמעט מחצית מהם אינם יהודים , מספר גדול מאד של קשישים חולים שמגיעים ישר לבתי החולים משדה התעופה, אמהות חד הוריות, שתיינים ועוד כהנה וכהנה , מקומות עבודה אין לותיקים , המצב על הפנים , רצוי וחובה לעצור את העליה מארצות שהעולים שלהם באים להיות כאן נתמכים ונטל כלכלי - כשהמצב הכלכלי ישתפר ויהיו מספיק מקומות עבודה, אז לחדש את תנופת העליה - אבל כרגע טוב יעשו אם יעצרו - בינתיים תמצאי לך עיסוק אחר להעביר את הזמן שלך בכנסת - למשל לדאוג לעולים שכבר כאן!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
נתניהו מביא עולים
רוני 11,
10/08/04 23:43
|
גב' אביטל לתשומת ליבך לפרסום איגוד לשכות המסחר מהיום לגבי הגדלה מספר המועסקים במסחר ב- 28,000 והכל אודות למדיניות הקשוחה של נתניהו בעניין הבטלנים הפתולוגיים ''מובטלים'' . אלה המובטלים שאתם במפלגת העבודה יצרתם וטיפחתם. מ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
גברת פולט אביטל
בזיליקום,
10/08/04 23:40
|
חשבת אולי להקים מפלגה נציונל סוציאליסטית? עם קצת שפם ויש לך יופי של מצע! רוסים (שלא שומרים מסורת) הם יהודים וכן צריך להעלות אותם והודים שהם שומרי מסורים אינם כלל יהודים (שחורים מדי??) ולכן אסור להעלות אותם. יפה לך זיג אביטל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
את טועה לצערי
חכם מימון,
10/08/04 23:38
|
ביבי עוצר את כל המדינה, למה ומדוע להתיחס רק לעליה עוד שנה יהיו 500 אלף מובטלים ואני כולי תקוה כי ההמון יצא סוף סוף לרחובות ויפיל את ממשלת הזדון הזו אשר עושה עוול לרוב העם ומיטיבה עם עשירי הארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
יש היום בדיקות DNA, אפשר לבדוק
א נונימי,
10/08/04 23:34
|
אם הם יהודים או לא. חוץ מזה הם טוענים שהם יהודים רק בכמה השנים האחרונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
איך חלקם ''אשכנזים''
?,
10/08/04 23:34
|
אם הם מתפללים לפי נוסח אשכנזי, ברור שאת הסידור שלהם הם השיגו מהיהודים הבריטים שבאו עם הראז' ב1800 ולא מנדודי חצי שבט המנשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
פסיכית לגמרי הקולט הזאת
קולט 0.45,
אין קליטה,
10/08/04 23:32
|
הם לא באים בגלל מצב כלכלי?? מי צריך אותם פה?
בני המנשה יעלו בין אם תרצה ובין אם לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
what is this
ilan,
10/08/04 23:28
|
|
 |
3.
ביבי הרס את המדינה
ל"ת
שווגר,
חיפה,
10/08/04 23:22
|
|
 |
2.
הם כנראה לא לבנים מספיק
יוסי,
גושדן,
10/08/04 23:19
|
אביטל מי את בכלל שתקבעי אם הם יהודים או לא? הם נשמעים לי הרבה יותר יהודים ממאתיים אלף הגויים האוקראינים-רוסים שהבאתם לכאן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ללא ספק גם יותר מגב' קולט עצמה
ל"ת
מיקי,
11/08/04 19:17
|
|
 |
1.
ביטול חוק השבות לאלתר
פרחיה,
10/08/04 23:01
|
הגיע הזמן לבטל את חוק השבות, הן לגבי צאצאי יהודים מרוסיה והן לגבי ספק יהודים מהודו, הגונגלים של האמזונס או לפלנד. הרי ברור שאין קל מלגייר רבבות בושמנים ולהעלותם לארץ כקהל בוחרים לשס בבחירות הקרובות. הבה נודה על האמת שאין היום שום פזורה יהודית נרדפת על ידי השלטונות בארצה, והנסיונות הפתטים של שרון להעלות את יהודי צרפת, כשיש סיכוי סביר שנשיא צרפת הבא בעצמו יהיה יהודי, מדגימים את האנכרוניזם.
הגב לתגובה זו
|
|