 |
45.
איחולי החלמה
צחי,
אריאל,
12/08/04 11:50
|
|
 |
44.
well, after all its diferent
merav,
12/08/04 11:33
|
i hope they will stop earlyer next time
but the diference - we stop before they can reach wores target this time
thank you IDF for your great job and keep go at this line work
and for all AM ISRAEL: please stop to fight eachadder lets forgive for every JEW any one at hes own mind as longest we fight betwin us we loose on war enemy
weve got to be smart enough to find the midlle way to walk hand by hand its hurd but posible
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
פתרון טכנולוגי
מהנדס,
מנחמיה,
12/08/04 05:16
|
אין ספק שניתן לפתור את בעית הביטחון במחסומים. זו רק שאלה של כסף. ניתן לסדר מעבר גבול כמו שצריך מבלי לפגוע ולטרטר את הערבים ובעיקר לשמור על בטחונם של החיילים. זה רק שאלה של סידרי עדיפות וכסף. מדינה בה יש מוחות שמצליחים עם מוצר כמו החץ אין בעיה לבנות מעבר גבול/מחסום ממוגן וממוחשב. אליך בוגי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד
יהיה,
12/08/04 09:36
|
ואוו אתה ממש גאון , איך לא חשבו על זה קודם , אני אבחר בך להיות ראש ממשלה לפי מה שכתבת יש סיכוי שלא הבנת את הטון הציני , דביל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
הרעיון היחיד שעדיין לא הועלה
השפוי היחיד,
12/08/04 01:51
|
הרעיון שלי (ולצערי אין עוד אף אחד שמציע אותו) הוא חלוקת משאבי הארץ הזו (אדמה מים מחצבים) באופן יחסי ע''פ גודל האוכלוסיה ואז לחלק את הארץ לחלק יהודי וחלק ערבי. בחלק הערבי לא יהיו יהודים ובערבי לא יהיו יהודים. נשים גדר גבול יפה ונשכח אחד מהצרות של השני. אם המדינה הפלסטינאית תרצה לישם את זכות השיבה זכותה לבצע זאת בחלק שלה. וככה נחסוך את התגובות המתלהמות כל פעם שערבי ישראלי אומר משהו ( או את ההגדרות העצמיות של אנשים כמו אחמד טיבי - ערבי-מוסלמי-אחמד-טיבי-רופא-גר בטייבה-........-ישראלי)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גאון אתה!
פעור פה ונדהם,
13/08/04 12:18
|
לא מבין איך לא חשבו על זה קודם! אני גם חושב שזה יעבוד בדיוק כמו שתארת: ''בצד הערבי לא יהיו יהודים ובערבי לא יהיו יהודים''
אתה לא מבין שזה בדיוק מה שהם רוצים - ה כ ל!!! לא רוצים פשרה! היה חבר פרלמנט פלשתיני שאמר יום אחד שאם דוגלים בגישה של שתי מדינות לשני העמים אז הם צריכים לוותר על זכות השיבה לישראל - מי שרוצה יחזור למדינה הערבית. פיטרו אותו! אתה יכול לתאר לעצמך שיפטרו את יוסי ביילין אם יגיד משהו? את אחמד טיבי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
שאלה של טעם?
שלו,
11/08/04 23:47
|
מדוע לוחמי מגב הם בדרך כלל צעירים מזרבובית החברה הישראלית??ושאלה שניה מדוע כמעט תמיד הם בני עדות המזרח?? למי שחושב שבכוונתי לפגוע ,בלוחמי מגב ברצוני לומר שהם טועים שהם טועים.אין בכוונתי לפגוע ,להיפך לעורר סימן שאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשלו
עופר טולדאנו,
יבנה,
12/08/04 09:54
|
קודם כל אל תכנה אותנו שוטרי מג''ב זרבובית החברה, את הבגרות סיימתי בציון של 95 במגמה ריאלית. אני עצמי ביקשתי להיות מגבניק הן משום שהשפה הערבית שגורה על פי כעיברית והן משום שכמה מחברי הטובים ללימודים התגייסו למג''ב.לידיעתך אולי הרוב במג''ב הם ממוצא מיזרחי אבל אינם זרבובית החברה כדבריך.יש איתנו חבר'ה בדואים ודרוזים שאינם נופלים מאיתנו .במאומה.לדעתי עליך לבקש סליחה מכולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה למוקי
שלו,
12/08/04 01:21
|
תשובה לשאלתי ,ותשובה למוקי. אשכנזים כמוך לא רצו ולא רוצים לזהם את ידיהם ,ולכן ,ממיפקדות אחוריות ,הם שולחים את חיילי מגב להתעלל בפלשתינאים, וזאת בכדי לקדם את האידיאולוגיה האשכנזית של שתי גדות לירדן. ולבני עדות המזרח אני מזכיר שבמדינות ערב היהודים זכו ליחס הוגן,והתנהגות שלנו כלפיהם היום היא כפיות טובה, ובושה וחרפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלו אתה ערבי חכם!!!
משה,
12/08/04 08:41
|
אני רק מבקש הבהרה - האם אתה מדבר על אשכנזים משלום עכשיו ומרץ, האם אתה מתנגד לאידיאולוגיה אשכנזית שלהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
az lech tagor sham
ל"ת
avi,
12/08/04 01:44
|
|
 |
קישקוש בתחת
יוסי,
גושדן,
12/08/04 01:42
|
היהודים לא זכו לשום יחס הוגן בארצות ערב. אם אתה מתכוון לכך שלא רצחו אותם בסיטונאות כמו באירופה אז אתה צודק. אבל היחס אליהם בכללי היה יחס של אזרחים סוג ז'. בתקופות שונות ובמקומות שונים לא נמנעו גם מלרדוף אותם ולערוך בהם פרעות. מי שמתגעגע לחיים ''הנפלאים'' בארצות-ערב מוזמן לחזור לשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאלנים זקוקים לפועלים שחורים
יוסי,
גושדן,
12/08/04 01:00
|
שיעשו להם את העבודה, השמאלנים לא רוצים ללכך את ידיהם הצחות, אחר כך הם תמיד יוכלו לחבוט במי שעושה עבורם את העבודה המסריחה ושומר על השילטון האוליגרכי המושחת שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
תגובה ל28
אלי,
השרון,
11/08/04 23:09
|
עוד שני פלסטינים יקרים נירצחו לדעתי מקומך לא איתנו יוכל ליהיות שנולדד לאם ערביה או תרמו לך דם ערבי אנך כאבתשחיל ישראלי ניפגע אבל על פלסטיני ארור את מתאבלת חצופה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תחפש מי שינענע אותך
ל"ת
דן,
12/08/04 00:56
|
|
 |
39.
לכל אלה שהגיבו לציונה מ-1
XXXX,
11/08/04 22:57
|
לאלה שלא מסכימים אתה אתם ממש טיפשים מטומטמים ומסריחים .... היא צודקת במאה אחוזים יא אהבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור, ברור...
ארז,
12/08/04 10:08
|
הרי הטרור והמלחמות החלו ב-1967, ולפני זה היה פה גן עדן, בלי מלחמות, בלי טרור, בלי הרוגים...
ברור, ברור...
לקחת את התרופות שלך היום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשזק''א יאספו את החלקים שלך
ציוני,
12/08/04 00:53
|
|
 |
אותך לא יצליחו לאסוף
ל"ת
XXX,
12/08/04 01:25
|
|
 |
38.
בג''ץ ומחסומים
רותם,
ירושלים,
11/08/04 22:40
|
כאשר שופטי בג''ץ המנותקים גזרו על הפסקת בניית גדר ההפרדה באיזור ירושלים, תוך העדפת איכות החיים של הפלשתינים על פני הזכות לחיים של אזרחי מדינת ישראל, קיוותי שלא יתרחשו פיגועים בגלל עצירת בניית הגדר... קיוותי ולא האמנתי... לצערי צדקתי...כאז, גם עתה, אני כותב, ששופטי בג''ץ התלושים והמתנשאים, אינם יכולים לרחוץ בנקיון כפיהם ולומר שידם לא שפכה את הדם הזה... ולשמאלנים הדפוקים, הטוענים בלהט כנגד תופעת המחסומים, היי לכם הסיבה האמיתית מדוע חייבים להקים מחסומים, במיוחד כאשר בניית גדר ההפרדה נעצרה באדיבות הבג''ץ... מעניין אם הנשים השחורות שמלשינות על חיילי המחסומים,יהרהרו עתה הרהור נוסף על מעשיהן?... בעצם, אין כל סיכוי, דפוק נשאר דפוק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
ציונה - זיונה - ישמעאלה
רותם,
ירושלים,
11/08/04 22:31
|
על פי כל הגיון ישמעאלה המתקראת ציונה, אינה יכולה להיות יהודיה, אלא אם כן היא טיפוס שנשתבשה עליו דעתו... מכל מקום, השם היאה לנחש הצפע הנ''ל הוא ישמעאלה, לאות הוקרה מיקיריה הפלשתינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
גילוי נאות
חי,
שדרות,
11/08/04 21:30
|
למתענין ביחוסה המשפחתי של פליסטינה המכונה זיונה מתגובה 1 היא אינה קרובת משפחה היא השיכפול שלה ומסווה עצמה שמה הנכון כבועלת פליסטינים העומדים בכל תור הוא זיונה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
ציונה = פטמה
דודו,
11/08/04 19:57
|
תגובתי למ''ס 1 ציונה.את לא ראויה לתגובה כי את פטמה משתפ''ית שאילו היית חיה בצד השני את יודעת מה היה דינך ?.מוות. -היית נרגעת אילו המחבל היה מצליח לעבור ולהגיע לירושלים והורג כמה יהודים .איזה מין חיה את אולי באמת צריך שיעשו לך מה שעושים הפלסטינאים לבני עמם אם הם רק חושדים שבגדו בבני עמם נדמה לי שזה חוק בין לאומי במדינות הנתונות במצב מלחמה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אשכנזים מזרחים, ימין-שמאל
די להגיב מהבטן,
11/08/04 19:08
|
במקום לחפש מי אשם, ולשנוא אחד את השני כל הזמן, אולי תחשבו לרגע ותראו שההתנהגות הזו משרתת את מי שעושה פיגועים. הדרך לפתרון היא לא להסתכל מה היה בעבר, אלא איך פותרים את הבעיה בהווה ובעתיד. מה שהיה בעבר הוא נתון שלא ניתן לשנות. את העתיד כן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Bediuk cacha
Larry,
11/08/04 19:52
|
Anyhow what is a Jew like me with Sephardi blood inside the Ashkenazi supposed to do. Using the ongoing situation of (denied) war against Islamofascism to settle ethnic accounts is absurd. Sorry to see that it is the sephardim who do this the most. Busha.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Sephardim and Ashkenazim
Mixed,
11/08/04 21:00
|
Sephardim and Ashkenazim clash would not exist without Shas and other looser who try to benefit from it personally.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, צודק, צודק !!!!!
ל"ת
אמן,
11/08/04 19:48
|
|
 |
33.
מדינה לשני עמים ומהר.
מוקי,
11/08/04 18:50
|
מי שקורא לערבים בשמות הם אלו שבאים לקנות בשוק בטירה !!! לא ראיתי שם אף שמאלן אחד ! תרבות ערבית נמשכת לתרבות ערבית ... והם שוכחים שהם פרזיטים שבאו למדינה שהשמאל בנה ולא שיח ממרוקו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד:איך זה להיות מטומטם,קשה ?
ל"ת
א ,א,
12/08/04 05:50
|
|
 |
יאללה תחזור לאירופה!
יוסי,
גושדן,
11/08/04 21:16
|
זה שאת סבתא שלך דפק קוזאק אוקראיני לא נותן לך שום זכויות כאן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The left of the present
Mixed,
11/08/04 21:05
|
It is true, the left of the past built Israel. But, the left of the present is trying to destroy it.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דפוק
קרככ,
11/08/04 19:32
|
|
 |
The left wins
Erez,
Germany,
11/08/04 19:53
|
the solutions that the Likud finally tries to implement were suggested by Rakach 40 years ago. they are slow (right wing), but the army will get out of there eventually, hopefully leaving the settlers where they want to stay. .c
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וחוץ מזה הר ארץ הגרמני...
יוסי,
גושדן,
11/08/04 21:31
|
רק כדי לעדכן אותך ואת דומיך - כמעט 50% מבוגרי בה''ד 1 מיחידות שדה הם חובשי כיפות כשרבים מהם מתנחלים. על איזה צבא בדיוק אתה מדבר? המדינה כבר מזמן לא שלכם, בגלל זה אתה ושכמותך מסתלקים מכאן בהמוניכם... ברוך שפטרנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The left is returning home...
יוסי,
גושדן,
11/08/04 21:19
|
|
 |
מוקי מאוס. אתה מתווכח עם עצמך?
המחלקה הסגורה,
11/08/04 19:24
|
אין ספור דיונים קראנו. כזה אף פעם לא ראינו. אז מי ניצח? הטמבל השמאלני ההזוי או האידיוט הסהרורי המתנודד מהמרכז שמאלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבוב התבלבלתה
המחלקה הפתוחה,
11/08/04 21:38
|
... ניצח הטמבל הימני ההזוי או ההדיות (לא אידיוט, עלק) הסהרורי... מהמרכז ימינה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחבוב מהפתוחה
המחלקה הסגורה,
11/08/04 22:09
|
30 איש יושבים פה פעורי פה מול המסך. מזה 10 דקות אנחנו מנסים לרדת לסוף דעתך ולא מצליחים.
אפשר תרגום בבקשה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
שתי מדינות לשני עמים !
מוקי,
11/08/04 18:49
|
מי שקורא לערבים בשמות הם אלו שבאים לקנות בשוק בטירה !!! לא ראיתי שם אף שמאלן אחד ! תרבות ערבית נמשכת לתרבות ערבית ... והם שוכחים שהם פרזיטים שבאו למדינה שהשמאל בנה ולא שיח ממרוקו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
רמטכל ביזיון ! להשקיע בתשתיות
דן למדן,
11/08/04 18:43
|
המחסומים ! פשוט בושה איך הוא נותן לחיילים לעמוד במחסומים ללא אביזרי בטיחות..אם צריך שיבנו כלובי מעבר! אין מילים! אצל מופז זה לא היה קורה.
ישראל היא מעצמת טכנולוגיה אז מה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מדהים כמה תגובות
ל"ת
אורי כהן,
דימונה,
11/08/04 18:20
|
|
 |
29.
דמיון ערבי
בר,
11/08/04 17:58
|
אין כיבוש יש רק טרור. יש פיגועים, לזה יש תשובה. למחוק את המחבלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
גם שני פלסתינים יקרים נהרגו !
ל"ת
זהבה גלאון,
מרכז יחד,
11/08/04 17:51
|
|
 |
27.
ישראל במסוק- פלסטין בפיגוע.
אזרח,
מרכז,
11/08/04 17:28
|
האלימות היא אותה אלימות ,רק נבדלת בכלים ובתחכום. למתבונן מהצד אין הבדל בין תקיפותינו לבין תקיפותיהם. בשני המקרים נהרגים ילדים ,נשים ,ואזרחים . אנחנו והפלשתינים באותה ליגה. ''עם הספר ''ירד כיתה , הוא נפל למלכודת והוא נלחם ,ב''עם הפליטים'', ו''בחסרי הזכויות'' , על מגרש שנאסר ליהודים להכנס לתוכו במשך 2000 שנה, מגרש הכח ,התוקפנות ,והברוטליות. מאז ההצהרה ש''אין עם פלסטיני'', של גולדה , ו''חיה דו רגלית'' של בגין, ישראל נגררה והובלה עי'' אסכולת ''ישראל -הפאנטית'' מבית מדרשם של גאולה ,פורת, העצני , הרב לווינגר ועוד יהודים טובים שטעו בגדול וניווטו את הרעיון הציוני ,למקום שבו יום ללא אלימות הוא פלא קיומי. והכל בגלל הזיות משיחיות ופרוורטיות ,על אדמות השייכות לפלסטין. וכך הפכה ישראל לבריון ,עם שם ''מכובד'', שנאבק עם הבריונים שחיים בשכונה הסמוכה , ''עיסוק קבוע -במשרה מלאה'' . ואבותינו שהתפללו ''ותחזינה עיננו בשובך לציון ברחמים'', מגלים שהתהפך ובא להיות, ''ותחזינה עיננו בבריון חסר הרחמים בציון''. על כן נאמר ''אנא השם ,הושיעה נא'' , ''אנא השם ,הצליחה נא'' . ברכנו אלו-קינו, אדוננו ,מלכנו, מושיענו, בשחרור ברור ,מהכיבוש הארור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש
]\פ,
11/08/04 19:35
|
|
 |
ישראל במסוק -פלסתין בפיגוע-3
אזרח,
מרכז,
11/08/04 20:01
|
צר לי לשמוע על תשישותך הנפשית, והייתי ממליץ לך לשתות קפה , ולהתרחק מהתדיינות בנושא הסיכסוך הישראלי -פלסתיני . הוא פשוט מתיש אותך. הרשימה שנכתבה אינה מיועדת לאינפוטנטים חסרי ''כח לקרוא'' במצבך וכדבריך , אלא לאזרחים ישראלים -יהודים וערבים ,המקבלים אחריות על חייהם ,בעזרת בירור וליבון של המציאות ,ובעזרת דיאלוג תרבותי . יום -טוב .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך
צפוני,
צפון,
11/08/04 19:07
|
נכון שמנהיגי הפלשתינים הם חסרי מצפון, אבל... ממשלות ישראל לדורותיהן טעו שלוש טעויות: 1.המשיכו להרחיב התנחלויות גם בזמן רגיעה יחסית. 2. המשיכו לחסל את ראשי האוייב גם בזמן רגיעה יחסית 2. השפילו את מנהיגי האוייב שלא לצורך
איפה המוח היהודי הנודע, עם תיכחום וראייה פנימית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראל במסוק -פלסטין בפיגוע-5
אזרח,
מרכז,
11/08/04 21:39
|
''המוח היהודי הנודע'' כלשונך, השתכר ב-1967 , אחרי מלחמת ''ששת הימים'', ויצא לפנסיה. כל ממשלות ישראל מ-1967 ניסו להעלים מהציבור בישראל את קיומו של העם הפלסטיני ,והסיכסוך הישראלי -פלסטיני. הציבור בארץ מתחיל לגלות, שכל מפעל ההתישבות בשטחים נעשה בכח, והסית את הרעיון הציוני, לדרך צדדית, שהובילה ומובילה למבוי -סתום. וגם אם בארץ יסרבו לעכל זאת ,הרי מדינות העולם כבר יכפו על ישראל את החזרה לגבולות -1967 והקמת פלסטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר לקנות ממך גרשיים?
המחלקה הסגורה,
11/08/04 18:48
|
|
 |
ישראל במסוק -פלסטין בפיגוע-4
אזרח,
מרכז,
11/08/04 21:04
|
צר לשמוע ,שאדם כמוך , לא מתלהם ולא אגרסיבי וגם אומר דברים בישוב דעת ,חי במחלקה הסגורה. איחוליי, שבמהירה תעבור לחצי סגורה , לפתוחה , למעון יום, ומשם לעולמינו המזרח תיכוני שבו כל יום הוא סצינה אחרת מסרט ,סוריאליסטי ,רב טרגיות וכאוס גדול . כשתצא מהסגורה תגלה שגם אנחנו בסגורה או במולטי-סגורה כבר הרבה זמן. אולי ממלחמת יום- הכיפורים, וגם אנחנו וגם מנהיגינו ''הקולונלים'' קצת ''קוקו'', לא הרבה ,אבל קצת.וכל דבר, הם עושים אחרי הזמן . לדוגמא -מחזירים את סיני ,אחרי -2709 הרוגים. לא לפני. נסוגים מלבנון אחרי -1800 הרוגים. לא לפני . והדבר האחרון מתחילים להבין ''שתי מדינות ,לשני עמים'' , והפעם ניחשת טוב, שוב , אחרי אלפי הרוגים. פלסטין כבר קיימת מזמן , הממסד לא נותן לנו לראות את האמת במכה אחת ,אלא בהדרגה. וגם הפסיכוטיים, מאסכולת ''ישראל -הפאנאטית'', מבית מדרשם של גאולה ,העצני ,פורת,ועוד מנסים לשבש את דבר השם, כמו שנאמר ''כי הוא אמר ויהי''. על כן נתפלל - בשחרור ברור,מהכיבוש הארור. יום טוב, ויציאה מהירה מהסגורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פסיכופת.
דני,
ב''ש,
11/08/04 18:05
|
אשפז את עצמך. מצבך רק ילך ויחמיר אם לא תכנס לטיפול כבר מחר בבוקר. מוגש כשירות חינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראל במסוק -פלסתין בפיגוע -2
אזרח,
מרכז,
11/08/04 19:26
|
קיבלתי את איבחונך הקליני, וניכר שהוא נשמע מפי בעל מקצוע ,אמין ומומחה . ולעיניננו, מצבי ומצבך ,ומצב כולנו מסביב ,הולך ומחמיר מיום ליום. ישראל ופלסטין מתגוששים , מתאבקים ,והופכים את המזרח התיכון לאתר צילומים הוליוודי רחב יריעה, של סרטי פעולה ומלחמה . השם ירחם .וזה לא אותו מזרח תיכון, אותו ראה הרצל בתחילת המאה , כשאמר ליהודים ''אם תרצו, ישראל ופלסטין -אין זו אגדה''. על כן, ישוב הסיכסוך יעשה בעזרת השם בעזרת פשרה בגבולות -1967. האם ההצעה לפשרה בקווי -1967 הופכת את אומר הדברים לפסיכופת גדול . ואם כך, אז גם בן-גוריון שגרס ,שיש להחזיר את כל השטחים ,מלבד ירושלים ותיקונים קטנים , השתייך למשפחת הפסיכופתים. החזרה לקווי -1967 ,תהיה תוך מספר שנים לקונצנזוס כללי , כך שכדאי לעשות היום ב''פשרה'' ,את מה שמחר יהיה ב''כפיה'',בגלל לחץ מדינות העולם. וכבר אמרו חז''ל ''זריזין מקדימים במצוות''. יום -טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אזרח, 67 כבר לא מתאים
המחלקה הסגורה,
11/08/04 19:53
|
|
 |
ישראל מסוק -פלסטין פיגוע-6
אזרח,
מרכז,
11/08/04 23:39
|
שמור על קשר, משתדלים להוציא אותך מהמחלקה הסגורה ,לחצי סגורה. השתדל לזוז מהאגף הימני לאמצע . האמצע זה האיזור עם הקונצנזוס ,וזה בריא עבורך. אם כי יתכן מאד , שיש לך פוטנציאל להיות גם בצד השמאלי ,אבל בשביל זה , צריך להתרחק מטיפוסים אנאליים כמו :ארז, או אחד בשם ''יוסי מגוש -דן'', שכל הזמן מאוננים על השמאל ,וחוץ מלגמגם וללכלך לא אומרים כלום, שום דבר לעניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
עוד מיקרה התעללות בפלשתינים
ל"ת
מחסום BITCH,
11/08/04 17:27
|
|
 |
25.
מס'' 1 צודק.. כולם לכנס
ערן הימני הגאה,
ירושלים,
11/08/04 17:22
|
המתנחלים האלה הם הסיבה לכל הבעיות, הם קודם כל גונבי אדמות.. מה הם עושים שמה בכלל?????? שיעופו ויבואי לפה, אני בחיים לא אסכים להגן על מתנחל אחד כי הם נמצאים בפלסטין.. שמה זה פלסטין ופה ישראל, אף אחד לא מכריח אותם להיות שם.. אגב אני ימני וימני גאה וכל החיים שלי הצבעתי ליכוד.. מתנחלים סתם אנשים תאמיני לי.. לא שווים גרוש אחד.. גנבי אדמות.. חוץ מזה אני מבין את המחבלים שרוצים לפגוע בהם, הרי אם הייתי במקומם ובאו האויבים ובנו בתים באדמה שלי ליד ביתי אני ארצה לפגוע בהם.. ואני מדבר רק על ההנחלויות.. ירושלים לנו ת''א לנו חיפה לנו כל ישראל לנו.. עזה להם ראמללה להם טול קארם להם, שכם להם ג'נין להם.. ו..... מתנחלים תחזרו מאיפה שבאתם.. לדעתי צהל צריך לעזוב אותכם שמה לבד נראה אותכם ככה גברים.. שמה יאכלו אותכם הערבים, אתם משחקים אותה גברים על צהל.. אבל אם נשאיר אתכם שמה לבד וצהל יצא בטח תתחילו לרוץ אחרי הטנקים רוצים הביתה.. לא שווים לז--ן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלנים כמוך לא שווים...
יוסי,
גושדן,
11/08/04 21:14
|
אפילו לתא סרטני. תא סרטני שווה יותר ממליון שמאלנים. כששמאלנים כמוך מתים בפיגועים בכלל לא איכפת לי, בעיני זו בכלל תאונת עבודה של המחבלים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא ימני, אתה זורע שנאה
ל"ת
ג'ימי,
11/08/04 20:45
|
|
 |
תגיד
מתענין,
ירושלים,
11/08/04 17:38
|
זו הדרך שלך לעשות עיניים לגב' פחימה? לא יעזור לך. כנראה שהז-ן של אותו ערבי נאלח קצת יותר מספק משלך. נסה לחפש איזו חתולת רחוב שתביא אותך על סיפוקך. אדיוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ערבים,פלשתינאים , מוסלמים
ש.צ,
ת''א,
11/08/04 17:19
|
כולם כולל כולם יועברו בטרנספר למדינתם -פלשתין. יהודים לישראל ,מוסלמים לפלשתין הטרנספר בא יבוא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היי, שכחת את השמאלנים!
אן,
11/08/04 18:23
|
|
 |
23.
רוב הנרצחים בפיגועי תופת הם...
יוסי,
גושדן,
11/08/04 17:09
|
אנשים קשי-יום(מעמד בינוני-נמוך ומטה) מסורתיים דתיים חרדים מתנחלים מזרחים עולים מרוסיה עובדים זרים
רובם לא שייכים לאתוס השמאלני של האוברמנשן השמאלני יפה הבלורית והמצפון, אז למה שלשמאלנים יהיה איכפת שיהיו פיגועים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Just to comleat your statistic
ubermenchen,
11/08/04 17:53
|
If we research further you will find that most lefties are in combat units and are getting killed in order to protect you so please control your emotions. I'm a strong right wing but I dont fight for my opinion with dead people names...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש שמאל ויש שמאל קיצוני
בוריס,
חיפה,
12/08/04 08:28
|
צריכים לעשות הפרדה בין שמאל ציוני כמו מפלגת עבודה ושמאל קיצוני כמו קומוניסטים ואנרכיסטים. שמאל קיצוני תומך בטרור איסלאמי בגלל שיש להם אותה מטרה - חיסול מדינת ישראל. המטרה הזאת הם לא מסתירים - אפשר לקרוא את זה באתרים שלהם באינטרנט. תלמדו מההסטוריה של מהפכה בולשביקית ברוסיה כאשר קומוניסטים רוסים בגדו ברוסיה ופעלו להפסדה במלחמה נגד גרמניה. שמאל קיצוני לא השתנה מאז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
להוציא להם את הנשמה
בוגדים,
11/08/04 16:56
|
כל הקלה לפלשתינאים במחסומים תבי א בעקבותיה עוד ועוד נסיונות פיגוע. יש לבדוק אותם ביסודיות וללא רחמים אפילו עם זה על חשבון נוחותם. והבוגדים של ב''צלם '' יוכלו ליילל ולצלם את טלי פחימה הפטריוטית בכלא, או להתפוצץ במחסומים במקום החיילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
זוהי תשובה למתנגדי גדר הביטחון
קלוד,
בריסל,
11/08/04 16:54
|
אז תחשבו קצת מה היה קורה לולא המדינה היתה מקימה את גדר הביטחון. הפצצות היו מתפוצצות על ימין ועל שמאל כל הזמן בתוככי אוכלוסית המדינה. חישבו על זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באזור ירושלים אין גדר
ארז,
12/08/04 10:02
|
ובכל זאת המחבלים ניסו לעבור בציר ראשי, היכן שיש מחסום קבוע - זו הוכחה שגדר לא תבלום טרור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
פלשתינים - מה יהיה ? לא רוצים
דאלי למה,
11/08/04 16:54
|
שלום? אתם לא חושבים שהגיע הזמן להפסיק עם ההרג ? שתהיה לכם מדינה משלכם ותוכלו לחיות בשקט , להתפרנס , לעבוד, לבלות להנות מהחיים? עד מתי תמשיכו עם ההרג הזה? זה הרי לא נותן לכם כלום ! כבר ניסיתם הכל - פיגועים כמעט בכל עיר בישראל? ועדיין אתם באותו מצב ואפילו גרוע מזה. האם זו טיפשות או פשוט ככה אתם וזה יימשך לנצח ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא ימשך לנצח
דני,
ב''ש,
11/08/04 18:09
|
זה ימשך עד שהם ינצחו אותנו או עד שאנחנו ננצח אותם. מצבם צריך להיות יותר ויותר גרוע, כל הזמן. סבל גובר ומתמשך שיבהיר להם שבמלחמה הזאת הם לא ינצחו. רק כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נחנו כולנו פלאסטינים
מחמוד,
רמאללה,
11/08/04 17:27
|
רוצים למות למען פלסטין ואבו עמר הנשיא שגם הוא ביגי יומו פל יומו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
שרון כן נלחם בטרור
ארי,
11/08/04 16:49
|
שכחתם מה היה פה לפני חודשים ספורים , כמעט כל יום פיגוע, והיום חיילנו מונעים פיגועים יום יום וכול השאר נהנים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
כל המחסומים בגלל המתנחלים !!!
ציונה,
ירושלים,
11/08/04 16:46
|
רק היפרדות ל2 מדינות, עם חומה על הקו הירוק, בלי מחסומים ובלי כבישים עוקפים, ובלי התנחלויות בתוך 3.5 מיליון פלסטינים, יצילו את מדינת ישראל היהודית. כמה עוד ילדים נקריב עד שנצא משם? כמה ילדים אתם מוכנים להקריב בשביל המתנחלים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד!
ארז,
12/08/04 10:01
|
|
 |
היי ציונה
ד''ר רות,
11/08/04 20:07
|
למה את כל כך מרירה אפילו ערבי לא מוכן לעשות לך טובה ול.....ן אותך. לא המחסומים אשמים בזה שאף ערבי לא מגיע אלייך, פשוט הם לא מיזדווגים עם חזירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב הזבל מהתגובה הראשונה !
ל"ת
סונא סירחון,
11/08/04 17:45
|
|
 |
פחות מהיפרדות מהשמאל...
יוסי,
גושדן,
11/08/04 16:58
|
אתם חוזרים לאירופה ואנחנו היהודים נשארים כאן - אין על מה לדבר. תחזרו הביתה -- לאירופה. שם מקומכם הטיבעי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
פלשתינים מטומטמים - המשיכו כך
צחי,
מרכז,
11/08/04 16:45
|
הרגתם לכם רק 2. לא נורא. אולי פעם הבאה תהרגו לעצמכם 10 או יותר. באמ'שלי, עם של דפוקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מגיע לכם הציונים
מחמוד,
באר שבע,
11/08/04 16:32
|
אנחנו נמשיך לשחרר את אדמת פלסטין מהנהר אל הים. אתם לא תעצרו אותנו. הכיבוש הציוני יגמר ואתם תחזרו לאירופה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למחמוד הבדואי המצחין
הגהינום של מחמו,
12/08/04 09:35
|
אם אתה מבאר שבע בטוח שאתה בדואי שורץ כינים ואנס בפוטנציה כמו בני עדתך. מן הסתם אתה גם גנב מכוניות ופורץ.קודם ניגמור עם הפלשתינאים, ואחר כך בכם.והטאלב עסאנה שלכם בכנסת ישראל לא ימשיך לכהן עוד זמן רב. מתערבים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למחמוד החמוד
כהנא חי,
11/08/04 20:00
|
לך תוציא את אימך ואחותך לזנות שיביאו לחם הביתה. חזיר מוסלמי מסריח שכמותך. הכדור הבא מיועד לך. אינעל דינאק מניאק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למחמוד
momo,
11/08/04 16:59
|
אתה מדגם מייצג של העם שלך - רוצחים צמאי דם, שההרג הוא דרך חייהם. דרככם הזו הובילה אותכם ל'נכבה' ב - 1948, וגרמה לכם ל'נכבה' נוספת עכשיו. תמשיכו כך ותהיו לעם של מוקצים מחמת מיאוס, חסרי מדינה המשרתים את היהודים (פועלי בניין ושוטפי כלים במסעדות). כך ראוי לכם!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יה חמאר ! נהרגו 2 פלשתינאים!!
מישה,
ראשל''צ,
11/08/04 16:55
|
|
 |
מחבלים וחיות אחרות
ציוני,
11/08/04 16:47
|
מחמוד ברור שלא ממש אכפת לך מ10 הפלשתינים האחים שלך שלא עשו שום דבר רע לאף אחד ונפצעו בפיגוע כמו שלעראפת ולחמאס לא אכפת שימותו כמה שיותר פלשתינים בשביל שיגידו כמה שהם גיבורים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לפני שהערבים יחזרו לנפוד
נבו,
11/08/04 16:46
|
אלה שלא ירצחו בחדש לשיתוף פעולה, או כבוד המשפחה, או בפיגועים, או באנרכיה, או סתם בשביל הכיף הסאדיסטי של הכנופיות שלכם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Not only Europe
Ibrahim,
GERMANY,
11/08/04 16:41
|
|
 |
גרמניה, מתאים לכולכם
חיים,
11/08/04 20:55
|
אתה כבר בגרמניה, שכנע גם את המשפחה שלך וחבריך להצטרף אליך. מקום זה מתאים בדיוק לערבים. ואילו הגרמנים והאירופאים יכירו אתכם מקרוב ויבינו מה זה איסלם, תורה של חיות שאפילו האכזריות שנבראו, לא אכזריות כמו המוסלמים. והם יטפלו בכם טוב יותר מצה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אברהים כבר בגרמניה
אבו עמר,
חור של גוקים,
11/08/04 17:43
|
|
 |
Gehn sie nach die Hell
Karen,
Holland,
11/08/04 21:36
|
|
 |
15.
הכל בגלל ציונה
יחיאל,
11/08/04 16:18
|
שהשם שלה מסביר בדיוק את התופעה ציונה = ציונות תראו לאיזה שנאת אחים זה מוביל הציונות שלה שהיום כבר כולם מודים שאין בזה שום דרך - שכל אדם פה ינסה לחשוב מה מוסיף לנו אם נאמר שאנחנו ציונים מה זה מוסיף על זה שאנחנו יהודים מה ההוספה החיובית במילה ציונים יהודים זה ערך נעלה לא צריך שום תוספות במיוחד שהם זרות ובלי שום ערך ותוכן אמיתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
עוד קורבנות בגלל השמאלנים
יוסי,
גושדן,
11/08/04 16:13
|
מספיק לקרוא את התגובות שלהם כאשר פיגוע מצליח ויש הרבה נרצחים יהודים בשביל להבין שהקמת רפובליקת הטרור של יאסר ערפאת רוממה את רוחם של השמאלנים מסיבה מאוד ברורה: הציפיה שנהרות של דם יהודי יזרמו. תשאלו את עצמכם למה: למה כל פעם שמחבל מחוסל השמאלנים באבל? למה כל פעם שנרצחים יהודים(כמו במקרה של משפחת חטואל) יש תגובות שמחות של שמאלנים באינטרנט? תשאלו את עצמכם טוב-טוב למה זה ככה, ותגיעו למסקנה היחידה האפשרית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are a shame to right wing!
Proud Right,
11/08/04 18:02
|
Stupit Yosi Relax.. People like you make right wing be a party of ignorents. take your frustration to find ways to fight Arabs instead of your felows jews that might not think like you.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I agree with you 100%
ל"ת
יוסי,
11/08/04 20:58
|
|
 |
אתה אחוז שנאה מטורפת
נדב,
צוללת צהובה,
11/08/04 16:27
|
השמאלנים לא שמחים כשיש פיגוע. השמאלנים מתים בפיגועים בדיוק כמו הימניים. השמאלנים לא באבל בכל פעם שמחוסל מחבל. השמאלנים רק יכולים לחשוב שזה לא יעזור. איך אני יודע את כל זה? כי אני שמאלני, ואינני שמח על פיגועים. אני שמאלני, ואני לא עצוב על מותם של מחבלים. ביטויי שנאת השמאלנים שלך, דומים מאד לביטויי שנאת הזר בכל מקום, כולל לביטויי אנטישמיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אויי אני ממש מתרגש, דמעות
יוסי,
גושדן,
11/08/04 16:57
|
זלגו על לחיי לאחר שקראתי את ההודעה הנרגשת שלך, אופסססס נזכרתי בתגובות באינטרנט כשחיסלו את יאסין, את הצרחות על ''פשע המלחמה'' שישראל ביצעה, על ''המנהיג הרוחני'' המסכן שנרצח באכזריות. ובאשר לכך שהשמאל לא שמח כאשר נרצחים יהודים, בתור דוגמא אחת מיני רבות, נא לחפש את הכתבות באינטרנט על רצח משפחת חטואל למשל, קרא את התגובות של החברים שלך למחנה. העיקר שאתה חושב שאתם כל כך נאורים וטהורים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יאללה, סתום כבר!
דני,
ב''ש,
11/08/04 18:12
|
אתה משרת רק את האוייב, יא פסיכי. הזעם שלך מופנה למקום הלא נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תבכה יוסי
אחמד,
גן עדן,
11/08/04 17:48
|
בה יש שבעים בתולות (כבר לא) חבל שלא חסלו אותי לפני כן סבבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב שלא כל הימנים כמוך
נדב,
צוללת צהובה,
11/08/04 17:38
|
עכשיו אתה גם אומר לי מה אני חושב? יש שמאל סהרורי, שמגיב כפי שמגיב, ויש ימין קיצוני שמגיב כמוך. אל תדאג, לא חשדתי שזלגו לך דמעות. אני לא בטוח שאתה יודע דמעה מהי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הפלסטינאים רגמו באבנים את
אפרת,
שרון,
11/08/04 16:11
|
|
 |
12.
תגובה לציונה (1)
סטודנט,
ירושלמי,
11/08/04 15:54
|
ציונה היקרה, מחסום קלנדיה הוא המחסום האחרון לפני צפון ירושלים.לידיעתך, המרחק בין דרום רמאללה לבין צפון ירושלים הוא מרחק יריקה והמחסום מפריד ביניהם. צפון ירושלים , למקרה ששכחת כוללת את רמות, נווה יעקב, הגבעה הצרפתית וכו'. את האזורים האלו אנחנו אמורים להשאיר בשליטתנו גם על פי הפרמטרים של קלינטון וגם על פי הבנות ז'נבה. אין לכך שום קשר לשום התנחלות.אין שום התנחלות בין קלנדיה לירושלים.גם אם תפני את כל ההתנחלויות תמצאי את עצמך עם מחסום קלנדיה. אם כן, מה הקשר למתנחלים? האם את מציעה ללכת רחוק יותר מביילין בהבנות ז'נבה ולפנות גם את צפון ירושלים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואיך תגיב ציונה...
ארז,
11/08/04 16:10
|
אם לאחר שניסוג מכל ה''התנחלויות'' ביש''ע, הערבים יחדשו את הלחימה כדי לפנות את התנחלויות 1948?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבוב, למה אתה חושב שהשמאלנים..
יוסי,
גושדן,
11/08/04 16:19
|
מצטיידים בדרכונים מפולניה,רומניה וגרמניה? הם מכינים את עצמם לאפשרות המאוד ריאלית שהם חוזרים הביתה... הם בעצמם מבינים שהם נטע זר כאן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מנטלית...
ארז,
12/08/04 10:00
|
הם מעולם לא חזרו מהגלות - ועכשיו הם רוצים לחזור, כי שם היה לנו כ''כ טוב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Fly back on your Carpet
ל"ת
Right wing,
Ashkenazi,
11/08/04 18:09
|
|
 |
11.
שרון אתה מבוגר
א.ה,
ירושלים,
11/08/04 15:52
|
שרון , פנה את הבמה , חבל שזקנותך תבייש מעשיך. אף מנהיג מבוגר לא סיים יפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
ואם המחסום הזה...
ארז,
11/08/04 15:50
|
לא היה שם, כמה יהודים היו נהרגים היום במרכז ירושלים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100%
ל"ת
יוסי,
11/08/04 20:59
|
|
 |
9.
תגובה ל - 1
אמיתי,
מרכז,
11/08/04 15:44
|
את ''צודקת'', מה השאלה?
רק ימסרו לברברים את גוש הקטיף והם הופכים להיות מיד ''ילדים טובים''.
מה את לא יודעת?
הברברים הישמעלים מאד עדיני נפש, ואם מוותרים להם הם נרגעים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
קורבנות שרון
נאווה,
11/08/04 15:44
|
|
 |
7.
איך התגובות שלכם עלובות
איתי,
ת''א,
11/08/04 15:43
|
מימין ומשמאל רוקדים על הדם בתיקווה להרויח חצי שקל במשחק הפוליטי.
את מי תשכנעו ששרון הוא לא הצלחה ביטחונית? רק מישהו שלא חי כאן בארבע השנים האחרונות ואין הרבה כאלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את כל מי שעיניו בראשו
ארז,
11/08/04 15:50
|
שרון הוא הצלחה בטחונית מסויימת - וגם את זה הוא הולך להרוס עם איוולת התנתקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
נו.. ערפת לקח פיקוד רפורמיסט..
ל"ת
סיכול ממוקד,
11/08/04 15:38
|
|
 |
5.
שרון - אתה - אשם - !!!
ל"ת
רועי,
11/08/04 15:38
|
|
 |
4.
אריק, דם חיילינו על ידיך!
רותי,
11/08/04 15:37
|
תפסיק כבר לפעול לגירוש יהודים ותתחיל לגרש מפה את הערבים!
תתחיל להלחם בטרור מהאוויר ובהפצצות כבדות.
שיבינו שלא כדאי להם להתעסק איתנו.
שיכאב להם וחזק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
שרון - כישלון! בפעם הבאה אצביע
ליכודניק,
11/08/04 15:37
|
|
 |
תצביע לאיחוד הלאומי
ל"ת
יוני,
ישראל,
11/08/04 16:26
|
|
 |
2.
שרון אתה אשם!!!
נעמי,
שדרות,
11/08/04 15:36
|
במקום להלחם באויב... במקום לגרש את שונאינו... במקום להנחית עליהם מכות...
במקום זה אתה נותן להם נשק! מחריב למענם יושובים! נות להם לנצח!
שרון, תתפטר מייד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
עוד קורבנות בגלל המתנחלים !
ציונה,
ירושלים,
11/08/04 15:34
|
הורים, אל תשלחו את ילדיכם למות בשביל המתנחלים. תוציאו אותם מהשטחים, עדיף שישבו בכלא ולא יחזרו אליכם בארון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיחה של אבא ואמא, השם שלך..
המחלקה הסגורה,
11/08/04 18:35
|
|
 |
ציונה
מתענין,
ירושלים,
11/08/04 17:36
|
את קרובת משפחה של ''בועלת בני המיעוטים'' הגב' פחימה, במקרה? אולי כדאי שתהגרי לרמאללה, כמוה, תבקשי מאחד המחבלים שישכן אותך בביתו, שם אין מתנחלים, ותהיי הרבה יותר בטוחה. מי ייתן ואף יהודי לא יפגע יותר בשום פיגוע, כן, גם את לא. רק עשי טובה, את וכל השמאלנים שמצדדים במחבלים, תהגרו יחד לאנשהו ותניחו לנו לנפשנו. פוסטמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחלאת המין האנושי צינה
שונאת אותך,
11/08/04 17:01
|
אני מקווה שבפיגוע הבא תחטפי אותה הכי קשה שאפשר , תישארי בחיים,ותקללי כל רגע. ואיתך עוד חבורה מכובדת של עוכרי ישראל כמוך. ואם יש לך בנים שדומים לך אז גם הם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחזק את ציונה
אני,
11/08/04 17:36
|
|
 |
יומך יגיע קודם
מה אתה אומר,
11/08/04 20:03
|
ואנו נעמוד ונסתכל איך זקא מפנים את מה שנשאר מציונה וממך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה סתם ערבי מזוהם
ל"ת
גם אני,
11/08/04 18:29
|
|
 |
ציונה את צריכה להגיד תודה !!!
אודי,
פ''ת,
11/08/04 16:50
|
|
 |
crack head
ido,
11/08/04 16:50
|
|
 |
יפת נפש שכמותך
יוני,
ישראל,
11/08/04 16:23
|
המחבלים האלו היו בדרכם לרצוח אנשים כמוך רק בגלל שאת יהודיה. זה לא בגלל ''כיבוש''. עובדה שהיה טרור גם לפני 67. הם רוצחים אותנו מפני שאנחנו יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שנאת חנם
איתמר,
שומרון,
11/08/04 15:59
|
|
 |
בגלל שמשהו יהודי
אני,
11/08/04 17:38
|
|
 |
זבל:אצלנו בשכונה 2 חילים נהרגו
אלי,
י''ם,
11/08/04 15:51
|
לא בשטחים , אלא ישבו בבית קפה , וזה רק אצלנו מבלי לספור את כל החילים שנרצחו באוטובוסים , תרמפידות מסעדות ומקומות ציבור אחרים , שאין להם כל זיקה לשטחים .את סתם זוהמה מחליאה , עם ראש ומוח מעוותים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד!
ארז,
11/08/04 15:49
|
|
 |
קו 18 14 32 ....
גיי,
11/08/04 15:43
|
לציונה השכחנית וחסרת ההגינות האם אלו מתנחלים? האם עוד לא הבנת מי הביא לארץ הזאת עשרות אלפי מחבלים מתוניס?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם לא היו מתנחלים-לא היו פיגוע
ציוני שפוי,
11/08/04 15:53
|
מתנחלים-זה סרטן בגוף של ארץ ישראל. גדר הפרדה בקוי 67 (ולא איפה שפודלים של שרון רוצים) יביא שקט ושלום למדינה. טרנספר מתנחלים-לנגב ולערבה-זאת ציונות אמיתית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתי תבינו שהערבים לא רוצים
ימני שפוי,
24/05/05 14:24
|
לחזור לגבולות 67 הם רוצים להעיף אותנו לים יחי המתנחלים החלמה מהירה לחיילים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים לנגב ולערבה ?
ציונית שפויה,
12/08/04 09:37
|
לידיעתך, הוקם לא מזמן ישוב דתי בנגב ושמו מרחבעם. הישובים החילונים לא רצו שיקום באזורם ישוב דתי לא חרדי. אז על מה אתה מדבר ? השנאה מעבירה את כולכם מהדעת. הדתיים שרתו משרתים וישרתו בצה''ל והיחס אליהם הוא נורא ואיום כאל מצורעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ערבי נכון?
אן,
11/08/04 18:09
|
ואם לא אז תתאסלם ולך תגור איתם, כי אצלנו אין מקום ל''ציונים'' כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשלא יודעים לא כותבים
אוד,
11/08/04 17:04
|
לפני 67 לא היו מתנחלים, אז מה, לא היו פיגועים? כבר בתחילת שנות החמישים היו פיגועים והיו מחבלים (פדאינים קראו להם אז). בעיני שכנינו כל ישראלי הוא מתנחל, לא כל שכן אם הוא ציוני (שפוי או לא).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''שקט ושלום'' בקוי 67??
יוני,
ישראל,
11/08/04 16:53
|
|
 |
אתה בטוח?
סטודנט,
דרום,
11/08/04 16:37
|
הדרישות של הפלשתינאים הן חזרה לגבולות 67, חלוקת ירושלים ו...אחרון חביב- זכות השיבה. הם טוענים של 4 מיליון פליטים יש זכות לשוב לבתיהם.זאת אומרת ש75 קיבוצים יצטרכו לפנות את בתיהם שלא לדבר על רמת אביב, יפו, עין הוד ועוד... גם אם תיסוג לגבולות 67 עדיין תצטרך לפתור את הבעייה הזאת.ומדוע אתה חושב שהפלשתינאים יוותרו עליה? מה תעשה כאשר אלפי ועשרות אלפי ילדים פלשתינאים שהם נצר לפליטים יעלו על הגדר בנוכחות תקשורת בין לאומית ובגיבוי קסאמים? איך אז יהיה שקט ובטחון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם לא היו שמאלנים לא היתה..
יוסי,
גושדן,
11/08/04 16:17
|
אנטישמיות בישראל. אם לא היו שמאלנים לא היתה תמיכה בטירור בתוך ישראל. אם לא היו שמאלנים לא היה מי שיהלל רוצחי יהודים. השמאלנים הם איידס, נגיף זר שחדר לגוף של העם היהודי ומחליש אותו. אין כזה דבר ''שמאלני ציוני'' או ''יהודי שמאלני'' כמו שאין ''חזיר כשר''! בלי שמאלנים הגוף של העם היהודי יתנקה סוף סוף מהמחלה האכזרית שדבקה בו - מגיפה של תמיכה בטירור הרצחני-אנטישמי! השמאלנים? שנגיפי האיידס יחזרו לאירופה! יאללה תהגרו כבר, במילא אנחנו, היהודים ואתם השמאלנים יודעים שבסופו של דבר כולכם תהגרו מכאן, אל למה לא עכשיו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק.
אן,
11/08/04 18:13
|
זה עצוב שיהודים נהפכו ליותר אויבים מהערבים...
תגובה טובה יוסי! כן ירבו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שנאה שמאלנית ישנה ורעה
ארז,
11/08/04 16:12
|
לא משנה מה יעשו הערבים - תמיד היהודים אשמים. בדיוק כמו הערבים, גם השמאל הישראלי האנטי-ציוני לא מסוגל לראות את פשעי הערבים ומאשים בכל דבר את היהודים.
ועוד דבר שאופייני לשמאל - בורות מוחלטת. תבדוק בבקשה, לפני שאתה מתלהם, מה היה לפני ה''כיבוש'', והאם אז היה או לא היה טרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתי ייפול לכם האסימון?
יוסי,
גושדן,
11/08/04 16:22
|
השמאל בישראל כבר מזמן הוא חלק אינטגרלי מהתנועה הלאומנית הפלסתינאית. יש את אש''ף,פת''ח,תנזים,חזית-עממית,חזית-דמוקרטית,חמאס,ג'יהאד,חיזבאללה...ויש גם את השמאל - הפלג דובר העברית של התנועה הלאומנית-הפלסתינאית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שנאת אחים
איתמר,
שומרון,
11/08/04 16:01
|
|
 |
השמאלנים אינם אחים שלי!
יוסי,
גושדן,
11/08/04 16:20
|
חבל שאתה נופל למלכודת הדבש הזו. אם הייתי רואה שמאלני טובע בים היייתי עושה כלום בשביל לסייע לו. זו מיצווה לא לסייע לרשעים גמורים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Yossy
Yoav,
LA,
12/08/04 06:35
|
Tsodek! Tsodek! Tsodek! Pathological sikness resulting from 2000 years of exile.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו שאמרתי...
יוסי,
גושדן,
11/08/04 21:15
|
|
 |
איבוד אינסטינקט הריטוריאליות
יוסי,
11/08/04 17:30
|
כל קבוצה טבעית, אם חיות או אנשים יש אינסטינקט טבעי של הגנה על הטריטוריה שלהם. רק ה''נאוריים '' השמאלנים שאיבדו את האינסטינקט הטבעי,מזזדהים עם מי שרוצה להשמידם ולסלקם מארצם.2000 שנות גלות גרמו לאיבוד האינסטינקטים הטיבעיים ... 2000 שנות גלות יצרו תסביך שכל מי שפוגע ביהודים צודק ואת האשמה יש תמייד לחפש ביהודים עצמם!!! איך מתגברים על פתולוגיה קבוצתית שכזו? פתולוגיה דומה הוליכה פעמים את העעם היהודי לגלות. אבל אנחו לא למדים... פתולוגיה מהולה בטפשות-- אין לה מרפא!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להזכירך, השמאלנים הם אלו
אבי,
כרמיאל,
11/08/04 17:10
|
שהטביעו ימניים בנחישות חזקה כל כך בים, באלטלנה ועוד בדם קר למרות שאלו כלל לא נלחמו בחזרה ואפילו שהניפו דגלים לבנים. מפקד המבצע היה ''איש השלום'' הדגול - יצחק רבין
הגב לתגובה זו
|
|