 |
78.
טיפש
מח''ט,
15/08/04 21:41
|
|
 |
77.
איזה חבורה יפה
ישראל,
15/08/04 05:02
|
איזה נאורות, וואו, ממש יופי של אנשים. נרצח יהודי והם בשום פנים ואופן לא רוצים ''נקמה'' חס וחלילה. לנקום? מה השתגעתם? רק אנשים חשוכים מימי הביניים נוקמים... אנחנו השמאלנים הנאורים של שנות האלפיים, חס וחלילה! הס מלהזכיר! מה זה לנקום? איך יכול בן-אדם חכם ונבון, משכיל ונאור לירד לשפל המדרגה ולנקום? פשוט לא יאומן!!! צריך פשוט להיות ''תת-אדם'' כדי לנקום...
שמאלנים, אתם כל-כל מגעילים עם ההצטדקנות והמוסר הכפול שלכם! הרי כל מי שרק קורא את התגובות כאן המתימרות להיות מוסריות רואה בעליל לאיזה שפל הגעתם. מבחיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצחיק שאותם שמאלנים
משה,
15/08/04 08:39
|
שמקללים את המח''ט הזה מפגינים הבנה מלאה לנקמות פלשתיניות. הם מתנגדים לחיסול ראשי טרור בטענה שאחרי זה פלשתינים ינקמו לנו, אחרי כל פיגוע הם אומרים שזאת הנקמה על הרג פלשתינים, אחרי כל ערוע אנטישמי בעולם הם אומרים שזאת הנקמה על כיבוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
מח''ט נכבד
שמחה,
14/08/04 21:31
|
אתה שייך לזרוע המבצעת ,אם עדיין לא ידוע לך ואתה תעשה אך ורק מה שיומרו לך לעשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
לא רוצים נקמה!
חיים,
14/08/04 18:58
|
צה''ל אינו מודע לעומק השבר שהוא מבקע בחברה הישראלית. ראשיו עוד לא הפנימו דבר, מהסרבנים, דרך הטייסים, שמואל טולדנו, ההתעללויות במחסומים, ועכשיו מח''טים שמנהלים פנקסי מוות ורשימות חיסול מקומיות. קורה כאו דבר מה, ואין בת קול שיוצאת ואומרת די! די למעגל הפתאים הזה, די למעגל הדמים. אל נקמות ה', לא חבורת הגנרלים שכשלו בניהול המערכה הזאת שהטילה חללים כמו שלא ידענו מאז ראשית ימי הציונות. ובאשר לאיתמר, ליבי עמכם, אך אעמוד לצידכם רק כשתחזרו הביתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך הגיון עקום
בוריס,
חיפה,
14/08/04 22:07
|
מצד אחד אתה מאשים אותו מח''ט על האמירה האומללה שלו ומצד שני אתה מרשה לעצמך לעשות מה שבא לך. אתה החלטת לעצמך שלא רוצה לעמוד לצד ישראלים שגרים בהתנחלויות ולא אכפת לך שהם בדיוק אותם אזרחים כמוך ושיש להם אותם זכויות. לאיש מוסרי כמוך, ואין לי ספק שככה אתה חושב על עצמך, זה לא מתאים. אם אתה עושה מה שבא לך, אז תשתוק לפחות כשאחרים עושים אותו דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
I Am smart
Avi Dichter,
Anee Dapar,
14/08/04 02:19
|
|
 |
73.
יופי, תנו להם רובים..
פיני,
פלורידה,
14/08/04 00:37
|
ככה עובדים? זה מדינה מתוקנת? אני מתבייש בדרכון הישראלי שלי..
מישהו רוצה להחליף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תדחוף אותו לת........
ל"ת
דד,
14/08/04 15:04
|
|
 |
72.
לא יעזור כלום...
XX,
14/08/04 00:25
|
רק נסיגה מכל השטחים הכבושים פותרת את הבעיה..לא נקמה ולא בטיח'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
של מי הארץ הזאת?
שלומי בר-און,
אלון מורה,
15/08/04 14:28
|
הרבה מעם ישראל רוצים לחשוב שברגע שניתן במתנה חלקים מארץ ישראל (חס וחלילה) אזי יהיה שקט תעשיתי אם בני דודינו הערבים. זו מחשבה נחמדה. אבל אם נסתכל בהסטוריה של עם ישראל בעיקר בחלקי הארץ השנויים במחלוקת הם המקומות בהם חייו אבות האומה אברהם מתהלך השכם - ויעבור אברהם בארץ עד מקום שכם עד אלון מורה. יעקב אבינו : ויבא יעקב שם עיר שכם. חברון מערת המכפלהועוד הדברים ארוכים אך לא נעלה אותם פה. אדם שחושב שהוא יהודי/ ישראלי ורוצה להיות מחובר לדורות הקודמים כי אומה ללא קשר להסטוריה איננה אומה של כלום לא כן עם ישראל מחובר לאבותיו ומתהלך במקומותיהם וחי את הקרקע כי רק כך מתחברים לאדמה לעם ולהסטוריה. אדם שקיבל ירושה ופתאום לאחר כמה שנים אומרים לו שהירושה שקיבל לא שלו. הוא נלחם בכדי להראות לכל הדורש את בעלותו על הירושה. כך עם ישראל צריך להתנהג. לסיכום: כל תפקיד הערבים פה בשביל שנילחם על הארץ שלנו ונודיע לכל העולם כי היא שלנו לעולמים. שנשמע ונתבשר בשורות טובות ישועות ונחמות הדברים נכתבו לעילוי נשמתו של רבש''ץ איתמר שלמה מילר הי''ד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
לכתוב את הספר - האם השמאל מסית
הגיע העת,
13/08/04 23:27
|
האם הוא שונא. האם הוא שמח שאנשים מהמחנה השני נרצחים ע''י מחבלים. האם השמאל תומך בליבו בטרור הפלסטיני. האם הוא מגלה הבנה לכל מחבל על כל גווניו. האם הוא מגל הבנה למבחל שמבצע טבח בגלל שיש יהודים היושבים בביתו מ - 48'. צריך ללקט בספר עב כרס תגובות מהאינטרנט, מאמירות הסתה מצד השמאל. בעיקר יש לעבוד והרבה. כי המאפיה השמאלנית תמיד בפעולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
נרצח מיריות מחבלים, ולא נהרג
ל"ת
דיווח מדויק,
13/08/04 23:18
|
|
 |
69.
תגן לא תנקום
ל"ת
דורון,
13/08/04 21:15
|
|
 |
It is OK to hate your enemy
Dr Nefesh,
14/08/04 01:53
|
We have nothing to apologize for. Hating the enemy is not a crime or weakness. Revenge is a human trait and is the only language the Arabs understand. Just look at what the allies did to Germany and Japan in WW2. Just note that the only regimes in the Arab world are cruel despotism.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
חוץ מנקמות אנחנו לא עושים כלום
עירן עמר,
13/08/04 21:12
|
כל מדיניות ישראל בשטחים היא רק נקמות, רציחות, הריסות והתנחלויות. אז מה הם מאיימים בנקמות? חסרה רק נקמה חזקה שלהם בנו כדי שניתעורר מתרדמתנו הנקמנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק מאד
ישראל,
15/08/04 05:12
|
בתור שמאלני אתה מתאר בדיוק את דפוס העבודה של שמאלני מצוי... לא עושה כלום חוץ מלהוכיח לאחרים כמה שהם לא נאורים ולא יודעים כלום... בינתיים, השמאלנים הנאורים מחכים ל''נקמה החזקה שלהם'' בכיליון עיניים, כדי שכולנו ''נתעורר'' כאילו... תגיד, מה השמאלנים יעשו כשכולנו נתעורר? האם השמאלנים יתעוררו מההזיות ומהמוסר הכפול שלהם? או שמא אז כבר יהיה מאוחר מדי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האין זו תקווה
יוסי,
14/08/04 02:10
|
|
 |
כתבת נכון מאד. מזדהה עם דבריך
ל"ת
Yossi,
14/08/04 00:39
|
|
 |
67.
סיכון מחושב או חישוב מסוכן
ל"ת
RUBEN,
13/08/04 20:54
|
|
 |
66.
''אלוהים ישמור'' אבל הוא לא
ל"ת
טובה,
13/08/04 20:43
|
|
 |
65.
מח''ט פקה פקה תוציא אותם משם
ל"ת
קובי,
13/08/04 20:33
|
|
 |
64.
המחט מראה שהפלסטינים ניצחו
דיין,
מטולה,
13/08/04 20:29
|
הפלסטינים הצליחו להפוך אותנו לחיות כמוהם. זו בדיוק היתה מטרתם, וכך נמשיך לרצוח ולהירצח עד קץ הימים. הציונות נכשלה בהבטחת זכותו של העם היהודי לחיות במדינתו. הציונות הפכה את ישראל למלכודת מוות. לא פלא שהצעירים הנבונים נוטשים אותה באלפיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
New organization ILPLO
Mixed,
14/08/04 01:45
|
The new oragnization, Israeli Leftists Palestine Liberation Organization, will never rest until the total destruction of the Zionist Entity.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
ניקמת דם
דוד,
13/08/04 19:46
|
תנחומי למשפחה . ולמח''ט השומרון היוצא - הינך דוגמא מצויינת כי תרבותינו = תרבות אותה אנו משמיצים . אז בוא ונודה כי אנו כאלה ולא נבקר אותם . רצוי גם לא לפנות לעולם שיכירו בנו כמדינה וכעם נאור . אבל אני משוכנע שנמשיך לגלגל עיינים לשמים ולהתהדר במה שאיננו . וב''זכות'' אנשים שכמוך כנראה שנצטרך לחיות על חרבינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם מח''ט אחר יפליץ?
בוריס,
חיפה,
14/08/04 21:49
|
איזה מסכנות העמוקות על תרבותינו תעשה? ואם עוד מח''ט אחר יגיד שצריך לעזוב עזה? כנראה שאין לך רגע פנוי, כל הזמן אתה עסוק בלהסיק מסכנות חשובות גלובליות. רק נדמא לי הכללות זאת התחונה של אנשים מוגבלים ולא משכילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוהוו, חזק! כל הכבוד.
Yossi V,
14/08/04 00:44
|
תגובתך נותנת הרגשה טובה שהנורמאליות עדיין לא נעלמה כליל במדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
ההרוג ה13 ביום שלישי ה13
אליהו,
התשבי,
13/08/04 19:43
|
ואב ל7 בנים, כמו ישי, אביו של דוד, המשיח מגיע! היכונו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
התבטאות המח''ט - ''חמאסית''
מתן,
13/08/04 19:40
|
לא מקובלת עלי צורת הביטוי הזו של עין תחת עין. באיזו זכות הוא מבטיח לנקום את מותו, ועוד בצורה מלאה? איפה אנחנו חיים, במערב הפרוע? באיזו תקופה אנחנו, בימי המקרא? לולא היו אומרים לי שזה קצין בכיר בישראל, הייתי חושב שזה חמאסניק מצוי. אני חושב שהגדולה שלנו היא הליברליזם וההומאניות שלנו - גם אם הדברים האלה פוגעים במאמץ המלחמתי שלנו. בדרך של המח''ט, אנחנו הולכים ונהיים כמותם. :(
הגב לתגובה זו
|
|
 |
It is OK to hate your enemy
To Matan,
14/08/04 01:57
|
This is war of existance. If you are squeamish, the enemy wins
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
Am Israel Hai ve kayam
avi & Hana,
SWITZERLAND,
13/08/04 19:40
|
We will never lose our sprit & dignity to keep Israel for Am ISRAEL.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעקר בשוויץ
ל"ת
רמי,
13/08/04 21:46
|
|
 |
Do you think that people have
Me,
14/08/04 01:59
|
Do you think that people have to have your permission to leave where they want or say what they want
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I think you can LIVE
Itai,
TA,
14/08/04 11:25
|
wherever you want. But if you don't live in Israel and if you and your children don't go to the army you have no right to tell us what to do or send our children to fight and die for your politics.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
כל הודעות השמחה, פרובוקציה
לוי,
13/08/04 19:31
|
אני שמאלני, מתלבט בין מרצ לחדש, ובדרך כלל מצביע מרצ, ועצוב לי על כל אדם שמת. אדם שלא אכפת לו מאדם מבוגר שנרצח, אבא לילדים, שלא עשה כלום, הוא לא שמאלני וברור שלא יפה נפש, אלא נבל. אני משוכנע למדי שהודעות השמחה האלה הן פרובוקציות ימניות, כדי להדגיש את זה שהמתנחלים מרגישים אזרחים סוג ב'. אני תומך בהחזרת כל השטחים הכבושים, מתנגד להתנחלויות, מאשים את הכפלת המתנחלים מאז אוסלו באינתיפאדה, אבל נמצא היום עם המשפחה באבלה. אדם זה אדם, אפילו אם איני מסכים עם דעותיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
ננקום, נתנקם, יתנקמו בנו. יופי
יונת,
13/08/04 19:31
|
אנחנו ננקום. הם ינקמו. אנחנו ננקום. הם ינקמו. אנחנו ננקום. הם ינקמו וכו', וכו'... מה יהיה הסוף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
מי נותן את הדין על מתן הנשק?
צדק צדק תרדוף,
התנחלות חיפה,
13/08/04 19:31
|
האם פושעי אוסלו שילמו מחיר כלשהו על שחילקו עשרות אלפי רובים לאוייב, אימנו אותו ובנו לו ארגון טרור חדש וחזק - המשטרה הפלשתינית/גדודי אל-אקצה - ארגון טרור קטלני האחראי ישירות לרצח יהודים?
האם שרון, אולמרט, מופז (נראה לי שגם יעלון בדרך, ברוך הבא, בוגי!) שהחליטו שוב לחלק נשק ל''גורמים חיוביים ברשות'', ולהקים בכך את גדודי אל-אקצה ב' (כי הרי, יש לישראל אינטרס ברור ומובן לחזק את אויבייה בשעת מלחמה) האם הם ישלמו מחיר כלשהו?
מדוע הציבור הישראלי שותק? האם אתם מזוכיסטים? נהנים למות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
לא צריך לנקום
אפרים,
13/08/04 19:28
|
צריך להגיע למצב שלא יהיה על מה לנקום ולא יהיה במי לנקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככה לא צריך לדבר מחט בצהל. הוא
ל"ת
לימור,
קריות,
13/08/04 23:41
|
|
 |
55.
זו לא שנאה....
דיוגנס,
חיפה,
13/08/04 19:25
|
זו פשוט תגובה טבעית לכך שהאלמנט הזה של ''מתנחלים'' ,מסדר לרוב העם את ''סדר היום'' בנימוקים משיחיים. עם שלם שידוע בחוכמתו לאורך דורות מולך באף ע''י קומץ של ''מאמינים'' (ראה ראיון עם דניאלה וייס ביום שישי לפני שבועיים בידיעות) שניצלו ועדיין מנצלים (ועתה ביתר שאת) את חולשת הדמוקרטיה הישראלית!!! דניאלה וייס ''עשתה לעם ישראל בית ספר'' ועכשיו הם רוצים שאנחנו נספק להם את התעודות? אז לא,לא ועוד פעם לא. לא שונאים אותכם אבל נותנים לכם להתבשל במיץ שלכם עם התעודות המזויפות ש''הדפסתם'' לעצמכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לימדו בבית הספר שלך?
דני,
ב''ש,
13/08/04 19:51
|
שהמלחמה התחילה ב-1967? לפני כן - כלום? תחזור לקו הירוק ותחייה בשלום? ואגב, את יומני גיטו לודג' קראת? תקרא, תקרא, גם שם היו יהודים שהקריבו יהודים אחרים במאמץ להציל את עצמם. גם שם הם נתנו להם להתבשל במיץ של עצמם, יא טמבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכנסת את השואה גם לכאן.
איש חכם,
וגם מבאר שבע,
13/08/04 20:20
|
הכנסת גם את השואה לכאן כל הכבוד. אם כבר הייתי מכניס את מצדה, או את דרום אפריקה ואפילו ברית המועצות. ואגב, האיש עשה מצוות התנחלות בא''י. אז למה הוא נרצח? והלוא כתוב ''שלוחי מצווה אינם ניזוקין''. הייתכן שאינו שלוח מצווה כלל ורוחו שחו של השם אינה נוחה היימנו? יש לי הרגשה שאלוהים מעדיף את החרדים על הדתיים. אם הם מתים אז זה באהלה שלתורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The Shoa did happen
Fight back,
14/08/04 02:03
|
People like you could not believe it will happen. And unless we fight back, the Shoa will happen again.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צר לי לאכזב אותך
דני,
ב''ש,
13/08/04 20:38
|
אבל אני בכלל לא דתי. כל הקטע הזה לא מעניין אותי. השואה ומצדה, לעות זאת, הם בהחלט חלק מהסיפור ואולי גם ד''א וברה''מ. בכלל, עד כמה חכם יכול להיות מישהו המכנה את עצמו ''איש חכם'', אפילו אם הוא מב''ש? לא נורא חכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
יום שישי
13,
13/08/04 19:22
|
|
 |
53.
תעזבו את השמאלנים
ישראל,
13/08/04 19:20
|
חברה, אין מה להתרגש מדברי הבלע של השמאלנים. הם פשוט מסכנים. הם מוכנים לעשות שלום ב''כל מחיר'' עם ה''אויב'' אבל לא מוכנים לעשות שלום עם אחיהם בני ישראל! תרגעו. מי שחושב שיכול לשנות את דעתו של שמאלני פה באינטרנט דרך תגובה ענינית ולוגית פשוט טועה טעות מרה! א) השמאלנים לא מעונינים בהסברים. ב) שטיפת המח רבת השנים שהם עברו, אי אפשר לתקן על רגל אחת. בואו נחזק את עצמינו ונעודד את חבירינו, במקום לבזבז זמן יקר להתווכח ולהגיב לשטויות וארס השנאה של השמאלנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סמולנים אחי. הם סמולנים!
מתקן עברית,
חיפה,
13/08/04 21:12
|
|
 |
אתה אחי?הצחקת אותי
פז,
מרכז,
13/08/04 19:50
|
אתם הימנים לא מבינים שגם שרון חושב שהשמאל צודק כשתפנימו את זה יהיה כאן שקט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן פז.
אלון,
14/08/04 02:36
|
|
 |
שרון...
ישראל,
13/08/04 20:43
|
לא חושב שהשמאל צודק... הוא חושב ומרגיש שהכסא מאד נח ומנעמי השלטון שווים להלחם בעד. ולכן הוא עושה הכל כדי להתרפס כולל להכניס לשלטון ''חרדים'' שנואי נפשם של השמאלנים הנאורים! בכח ה''וולבו'' ושאר מנענמי השילטון, הוא יצליח להכניס לקואליציה גם את השטן בכבודו ובעצמו! ככה שאתה יכול לצחוק כמה שאתה רוצה, אבל שרון צוחק על כולם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם דרשות יום יומיות בית הכנסת.
דיוגנס,
חיפה,
13/08/04 19:38
|
|
 |
52.
שרון מופז ופרס חימשו אותם
ל"ת
מחליא,
13/08/04 19:08
|
|
 |
51.
המח''ט מייצג כל מה שרע בצבא
דמעות תנין,
13/08/04 18:44
|
|
 |
50.
דם הוא דם הוא דם
גלעד,
לוס אנג'לס,
13/08/04 18:44
|
די לשפיכות הדמים צריך לדבר לכל הרוג יש משפחה ועל כל הרוג יש יתומים די לשפיכות הדמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
left is worst then muslims
Nir Zvingler,
los angeles,
13/08/04 23:20
|
belive me the left wing party is to blame for these crimes they are the enemy within we cannot and shall not tolerate any of these terror acts if we let this keep happening our children will be next
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
הברית בין המתנחלים והחמס עובדת
ציונה,
ירושלים,
13/08/04 18:41
|
יחד הם מנסים להטביע אותנו בדם. למתנחלים הקיצונים הכל בגללכם !!! אתם שואלים מדוע אתם בני ברית של החמאס? כי גם המתנחלים הקיצונים וגם החמאס דורשים לעצמם את כל הארץ ואינם מוכנים להכיר בזכויות הצד השני. גם המתנחלים הקיצונים וגם החמאס מאמינים שרק בכוח הזרוע יוכלו להשיג את מבוקשם. גם המתנחלים הקיצונים וגם החמאס מוכנים להקריב את חייהם וחיי ילדיהם כדי להשיג את המטרה. גם המתנחלים הקיצונים וגם החמאס מאמינים כי הם שליחי אלוהים ומקיימים את מצוותו. גם המתנחלים הקיצונים וגם החמאס מאמינים כי בהקרבת חייהם הם מבטיחים לעצמם זכויות בעולם הבא. לכן, המתנחלים הקיצונים והחמאס הם בני ברית, שותפים לדרך הדמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חמור גארם
גולני,
13/08/04 23:12
|
זה מה שיש לי לומר עלייך... אמן וכל יהודי היה עושה משהו למדינה כמו שהם עושים מצידי לשמור להם על התחת כל היום ולא לפנות אותם
לך תעשה צבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
הספד של מח''ט בתול ומטומטם
Yossi V,
13/08/04 18:16
|
נקמה. זה כל מה ש''דמות ציבורית'' מסוגלת להגיד על קבר טרי. נקמה.
מטומטם שכמוהו, עדיין מחכה שהנקמה תחיה את המת או תביא מרגוע למישהוא.
מטומטמי הימין ומנהיגיהם מתפרנסים מהבטחות נקמה. אלוהיהם עדיין נוקם.
הגיע הזמן שהספדים יעברו צנזורה ערכית ואינטלקטואלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are 100%zodek.
ל"ת
solomon,
14/08/04 01:32
|
|
 |
הגיע הזמן שתגובות
דני,
ב''ש,
13/08/04 19:53
|
של מטומטמים כמוך יעברו צנזורה ערכית ואינטלקטואלית. אויל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צנזורה ערכית של אנשים כמוך כמו
איש ערכי,
וגם מבאר שבע,
14/08/04 13:21
|
צנזורה ערכית של אנשים כמוך כמובן כי אתה איש ערכי. מקלל וקורא ''אוויל'' למגיבים שדעתם אינה כדעתך במקום להתייחס לגופו של עניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
לא כל מתנחל שמת זו שמחה
איתי,
ת''א,
13/08/04 18:14
|
אבל אלו שחיים באיתמר, תפוח, יצהר, קרית ארבע, חברון וכו' דמם בראשם. ממש מגיע להם, מי שמחסל אותם הוא לוחם חופש ולא טרוריסט. הם חלאות, גזלנים ומוצצים את הדם שלנו ושל הערבים. באמת פגיעה מוצלחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים אתך ב100%
אליאור עמר,
קריית מלאכי,
13/08/04 22:29
|
אתה צודק. כל מי שגר שם איננו יכול להאשים אף אחד במוות שלו או של בני משפחתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל אל דאבדין אפילו באשמתם
פרחיה,
13/08/04 20:35
|
תגובתך על מות אדם בישראל בפיגוע חבלני מכוערת. את ההתנחלויות יש לפנות ויפה שעה אחת קודם. כך יחסכו חיי אדם ולא נאלץ לנקום כפי שהבטיח מחט חסר אחריות. אך מי שבחר לחיות בהתנחלות איתמר, שכל כולה התגרות בפלשתינים, חשף עצמו במודע לסכנות, ממש כשם שנהגי המירוצים יודעים שכל תחרות עלולה להסתיים במוות. והעובדה שגרר לשם את שבעת בניו, כן ירבו, מראה על זלזולו בחיי אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא להאמין
ירח פישר,
העולם היהודי,
13/08/04 20:02
|
הייתי חייב לקרוא את הכתוב פעמיים כדי להאמין,''מגיע להם'' ,''מי שמחסל אותם הוא לוחם חופש'', ובסוף אלוהים אדירים!!!!! ''באמת פגיעה מוצלחת'' לאיזה שנאה,רעל ורוע לב מסוגלים להגיע ''אנשים'' מסויימים,או יותר נכון חלאות ( סליחה על התגובה הכעסנית)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Biglal Anashim Kamocha
alfa,
Canada,
13/08/04 18:55
|
Adif shelo tiheye medina yehudit
Im SONEI YEHODIM KAMOCHA shelo haita mevayeshet NAZIM ein taam lechaim meshotafim bemedina achat
Gam im ata cholek al hamitnachalim totalit, ata shocheach sheatem bnei oto am latov velara
Aval kanire sheata mikre Avod Omiskenim bnei amcha
הגב לתגובה זו
|
|
 |
read
Sharon,
14/08/04 17:06
|
I was talking with Palastinians here in USA ,They told me that ALL OF US ARE SETTLERS....I hope you got the message
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Alah lecha hadam larosh
Larry,
13/08/04 19:59
|
Tel Aviv is full as well of people who would fit such a deion. Every place is. The most messianic part of the Israeli public is the far Left. Nasty pieces of work, many of you. Contemptible.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Hello Larry
Itai,
TA,
13/08/04 21:42
|
I know your kind. like Levinger. A Dos who wants to join ''white power'', ''Aerian nation'', or the KKK but he cant because he's a bloody jew. So you come over here with your stupid accent and go spreading hatered in Hebron treating Arabs like you would like to treat those niggers. Better stay in the USA.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנמושה מקנדה
פז,
מרכז,
13/08/04 19:57
|
עוד אחד שחי בקנדה וחושב שהוא ציוני ומעיז לומר לנו מה טוב כנס כנס לקונכיה עם יהודי כמוך מי צריך מדינה?!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Hanemosha Hasmolanit
alfa,
Canada,
13/08/04 21:07
|
Beemet lo meshane eifo ata gar Toelet leam Israel ein, Rak nezek
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פגיעה מוצלחת?
מבועת,
13/08/04 18:48
|
מה עם האוטובוסים בתל אביב?בירושלים? גם להם היתה פגיעה מוצלחת? עמוד דום לזכר הניספים! אידיוט! אתה בטח חושב שהמרצחים יתייעצו איתך אם להרוג או לא להרוג ואת מי ומתי? סתום ! קשקשן! תביט לעיניים של הבן בן ה4 שלו ותגיד לו שאת האבא שלו רצחו בצדק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פגיעה באזרחים חפים מפשע
איתי,
ת''א,
13/08/04 19:59
|
היא טרור מתועב. אבל המתנחלים האלה הם פרובוקטורים, חמדנים, גזלנים ואלימים.
ההרוג היה לוחם חמוש לכל דבר, נושא בתואר קב''ט אם איני טועה ועל כן פגיעה בו היא אקט מלחמתי לגיטימי.
במקרה הזה מאחר ובמתנחל מתועב עסקינן הפגיעה היא מוצדקת ומובנת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Mr Itai
alfa,
Canada,
13/08/04 21:04
|
Kedai shetavin : Ata beeinei haaravim gam Mitnachel mechoar otsme dam,velo meshane eifo ata gar obeeize shtachim ksheata vehaaravim tesaimo im hatransfer shel hamitnachalim,yagia gam torcha, TIHEYE BATOACH ,velo yaazro lecha kol hahesberim ATA TIHEYE HAMITNACHEL HAMECHOAR HABA
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שב בקנדה ותשתוק בכלל
איתי,
ת''א,
13/08/04 21:29
|
לא אכפת לי מה הערבים חושבים, חשוב מה היהודים עושים.
אתה כל כך מפחד שברחת לקנדה? ימנים היסטרים.
ישראל הייתה המדינה הכי חזקה בסביבה כבר ב-67 היום אנחנו מעצמה אזורית ששום כוח ערבי לא יכול לאיים עליה.
אם רק לא היינו מאבדים את המוסר ונותנים למתנחלים המלוכלכים האלה להדביק עלינו את כתם החמדנות, הגזלנות והטירוף הדתי הכל היה יכול להיראות אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Mr. Alfa
איתי,
ת''א,
14/08/04 11:16
|
לא בגלל פילוג חרב בית שני אלא בגלל קבוצה קטנה של מטורפים דתיים חדורי אמונה משיחית שיצאו נגד המעצמה השלטת של אותה תקופה.
קצת מזכיר קבוצת מטורפים אחרת שגוררת את ישראל לעימות מול כל העולם. אפילו עם ארה''ב הם רוצים שנתעמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Mr Itai
alfa,
Canada,
14/08/04 00:58
|
Gam Roma haita maatsama bilti menotsachat- ad shenafla
Ykar kocheno beachdoteino obaemona betsidkateino obazchoyut hahistoriyot shelano
Rak pilog betocheno yavi lemapalateino,bidiyuk kemo lifnei 2000 shana
Chilokei deot ze legitimi, aval sinaa tehomit tavi leavadon
Benogea elai : ani omnam nimtsa beCanada berega ze, aval lo hitnatakti mehaaretz, veein beefsharoti lesaper lecha eifo sherateti vekama taramti
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Learn English you moron
ל"ת
Ran,
13/08/04 21:25
|
|
 |
Ani rotse
alfa,
Canada,
14/08/04 00:42
|
|
 |
46.
שנאת ישראל
שלו,
13/08/04 18:13
|
התגובות הפכו לחלק העיקרי מכל כתבה. אני למד מהם על הפילוג,והשנאה בעם ישראל. יש רק פתרון אחד לפני חורבן . דיי לכיבוש,,,,דיי ליודונאציזם,,,,,,דיי לשחיתות,,,, כן לצדק חברתי,,, כן לפיוס עם הפלשתינאים,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיי לקלישאות דיי לטפשות!
מבועת,
13/08/04 18:50
|
תפתח את העניים תראה איפה אתה חי! לך לעזה ותתפייס. תגיע רחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
האמת אני ממש לא עצוב..זאת האמת
ימני.. נשבע,
הצבעתי ליכוד,
13/08/04 17:47
|
|
 |
גם אני
אריאל,
שרון,
13/08/04 18:49
|
הצבעתי ליכוד - ואני גם ראש הממשלה, וגם לי זה לא מזיז... אני (מתנתק) מנותק... אל תפריעו לי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
אתה יודע למה הם שמחים? כי
לא נשכח,
ולא נסלח,
13/08/04 17:47
|
הם ''הוציאו חוזה'' על המתנחלים וזה עובד! במשך למעלה משלושים שנה העומוס עוזים עסקו בדבר אחד בלבד - הסתה (אסור להגיד נוסח מי) נגד המתנחלים. המסיתים האלה, המבינים טוב כל כך את ''זיקת'' הערבים לארץ, אינם מבינים כלל וכלל את אלה, שעד עצם היום הזה מתאבלים על חורבן ירושלים והארץ, בבת עיניהם. עצם העובדה שהם דבקים במורשת ישראל, מעלה למהרסינו ומחריבינו את הדם לראש. הייתי עכשו בבית ההלוויות ''שמגר''. כשיצאתי, ההלוויה טרם יצאה, אך קרבת השבת דחקה. ראיתי שם מאות יהודים, שמנו וסלתו של העם היהודי, בדממה גמורה. רק קבצן אחד הפר את השקט בברכות למי שיתנו לו צדקה. לפתע החל לצרוח בהיסטריה צריחות ''נקמה'' וספר מה יעשה לראש הממשלה ובכלל. האנשים ניסו להסות אותו, אך הוא הגביר את צעקותיו, ואמר שלא אכפת לו לומר זאת גם לשוטרים. האפשרויות הן שתים - היצור הזה האמין שהקריאות האלה טובות לביזנס, אך גילה מהר מאד שאין לו תומכים. האפשרות השניה, הנראית לי יותר, האיש היה פרובוקטור, או של השב''כ או של צלמי הטלויזיה שהיו שם. מכל מקום, מכל הקהל העצום שהיה שם, לא הצטרף לצעקותיו אפילו אדם אחד. אם יש בעולם שנאת חינם, הלוא היא שנאת השמאל למקיימי מצוות ישוב הארץ, השנואה עליהם כל כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצוות גזלת אדמות
ירון,
חיפה,
13/08/04 18:17
|
|
 |
על איזו אדמה גזולה אתה יושב
משה,
חדרה,
13/08/04 18:54
|
האם לדעתך האדמה שאתה יושב עליה בחיפה אינה גזולה? האמן לי לא חשובה דעתך חשובה דעתם של הפלסתינים. אני מתקנא בהם על אמונתם בצדקת דרכם ועל דבקותם באדמתם ובמולדתם. הלוואי שאנו היינו כאלה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני איני ''מתנחלת'' ואני שונאת
לא נשכח,
ולא נסלח,
13/08/04 18:49
|
השמאל שנאה עזה ביותר. הבעיה היא שהמתנחלים אינם שונאים שום יהודי, על כן אינם מצליחים לקלוט עם איזו חלאת אדם יש להם עסק. הם פשוט לא יאמינו כמה אתה מתועב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא נראה לי שהם ''מצליחים''
ירון,
חיפה,
13/08/04 19:54
|
לשנוא לא רע. שונאים את ה''סמול'', שונאים את הערבים שונאים כל מי שלא חושב כמוהם. שונאים עד מוות.
חיים על החרב ומתים על החרב, כך יאה להם. חבל רק שהם גוררים אותנו אחריהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההיסטוריה חוזרת
דני,
ב''ש,
13/08/04 20:42
|
|
 |
אוי, כמה שאתה לא חכם.
דני,
ב''ש,
14/08/04 03:30
|
איך יצאו לנו אנשים כמוך? הרי אומרים עלינו שאנחנו העם הנבחר? למה שלא תעיף מבט במפת העולם? אפילו אתה תוכל לראות מיד מי יושב בגטו ומי שולט על אימפריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד אידיוט שדוחף את השואה
ירון,
חיפה,
13/08/04 21:36
|
לכל מקום.
איך דומים חבורת גזלנים חמושים שדורסים אוכלוסיה כבושה בחסות הצבא החזק במזה''ת לקומץ אנשים שהופשטו מזכויותיהם, נזרקו לגטו ומתמרדים נגד הבאים להשמידם רק טמבל כמוך מבין.
אני מניח שאין לך או למשפחתך כל קשר לשואה או לגטו ורשה כי אם היה לך לא היית כותב את הדברים האלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
השנאה של השמאל למתנחלים
יוסי,
13/08/04 17:35
|
עזה כשנאת הערבים לישראלים. השמחה לאיד, ההנאה כשנהרגים ישראלים מתנחלים -מגעילה על שנאת חינם ישראל נפלה פעמייים. אם תפילו אותה שוב- אתם בטוחים שהחברים שלכם,הרוצחים הוסלמים יתיחסו אליכם טוב משלאחרים? הכנתם לכם מקום אחר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השנאה של המתנחלים לשמאל
Ran,
13/08/04 18:05
|
עזה כשנאת הערבים לישראלים. על שנאת חינם ישראל נפלה פעמייים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא שונאים את השמאל
ישראל,
13/08/04 18:45
|
שונאים את הערבים המטורפים שרוצים להשמידנו מעל נחלתינו. וגם שונאים את כל מי ש''תומך'' ומעודד אותם להשמידנו - אם אתה ''תומך'' ומעודד את שונאינו הערבים המטורפים, לבצע טרור ורצח בנו, אז אתה פשוט נכלל בתוכם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Hypocrite
Ran,
14/08/04 05:46
|
Every word in your comment is full of hatred
We don't ''support'' the arabs, even if we want peace
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
פרטנר של מחבל ורוצח ילדים הוא.
עומרי יצחקי,
13/08/04 17:24
|
|
 |
41.
למה השמאל תומך במחבלים?
יוסי,
גושדן,
13/08/04 17:12
|
למה השמאל בוכה על מחבלים שמחוסלים? למה השמאל תומך בהקמת מדינת טרור? למה השמאל שמח כמחבלים רוצחים יהודים? למה השמאל מתנגד לכך שיהודים יגנו על עצמם? למה השמאל התאבל על יאסין ורנטיסי? למה השמאל אנטישמי?
מסקנה: השמאל והחמאס/ג'יהאד/תנזים שייכים לאותו מחנה: מחנה שונאי-ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
למה אני לא עצוב היום
גיל - נוער יחד,
מרכז,
13/08/04 17:01
|
|
 |
Jews
me,
15/08/04 02:41
|
|
 |
שלום אודי אדיב החדש ,גם אודי,
אליצור,
14/08/04 16:18
|
אדיב קיבל בזמנו את התורה מהקן של השומר הצעיר , של מפ''ם לשעבר , שהפכה למרכיב מרכזי של מר''צ וכיום יחד . אתה לא אשם ינוקא , האשמה במנהיגי תנועתך אשר מזינה אותך ואת יתר חברך במנות תרעלה גדולות ולא אתפלא אם בעתיד תצטרף לחללי גדודי אלאקצה , כאמור אינך אשם , יש להאשים את מנהיגך , יוסי בילין , זהבה גלאון , שריד ויתר הסהרורים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
another Hitler
Jew,
14/08/04 04:34
|
That’s exactly what Hitler said…and buried all of us
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Do you know why I am sad
sad,
14/08/04 16:59
|
|
 |
Click ,and I will tell you why
Humenbeen,
14/08/04 16:55
|
|
 |
ביילין וגלאון ,זה היבול שלכם ?
ל"ת
אליצור,
האשמה בכם,
13/08/04 18:53
|
|
 |
כי אתה מאמין שהפלשטינים ושרון
פסיכואנאליסט,
תל אביב,
13/08/04 18:21
|
אתה לא עצוב כי אתה מאמין שהפלשטינים ושרון יצליחו יחד. יחד עם תנועת 'יחד' ותומכיה הנציונל-פלשטינים מהאיחוד האירופי, להשמיד את ישראל. אבל, כשתפוג השפעת ההרואין, וכשתתעורר מהחלום המתוק, תגלה שאתה נמצא בתוך גיגית של שתן. וזה יהיה ממש לא נעים. ואולי אפילו תגלה שהשטן בו אתה תולה כל כך הרבה תקוות, סולק לחוותו (או לטיפול אצל עמית שלי). וגם תגלה שהפלשטינאים החמודים נמצאים בתנועה החוצה. הביתה. וזה עלול להוריד אותך מה-High לשאול תחתיות. עד כדי כך שאתה עלול לשקול התאבדות. שיהיה בהצלחה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you fucking crazy
john,
paris,
13/08/04 17:55
|
i dont no why good make you juish i wish you was a terrorsit to kill you
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אנטישמי
א.א.מ,
שומרון,
13/08/04 17:47
|
אני לא יודע למה תמיד אנחנו אומרים שכל ישדראל אחים. אתה לא אח שלי אתה בוגד אתה לא חלק מהעם שלי אין לי בכלל שום קשר אליך כי אתה חיית אדם ששונא יהודים ואני יהודי שאוהב את העם והארץ שלו. את האמת אני בכלל לא יודע אם צריך להגיב לדבריך כי אתה בכלל לא שווה יחס.הדבר הכי גרוע שאני יכול לאחל לך זה את עצמך כי אתה אחד הדברים הגועליים ביותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי הלב שלך מחוספס מדי כבר...
ל"ת
אפי,
דרום,
13/08/04 17:36
|
|
 |
listen to yourself
nitai,
haifa,
13/08/04 17:27
|
how could you say such a thing ? i doesn't matter if you agree with him. he's another jew, time we understand our fate is bond together
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בן אדם מגעיל - באחריות
ל"ת
ליאת,
מה זה משנה,
13/08/04 17:27
|
|
 |
idiot
erez,
brazil,
13/08/04 17:22
|
Gil, maybe your grand father was dati...Maybe you should go to Gaza and thaks your dear friends for killing the real enemy
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נוער יחד
שמואל,
בת ים,
13/08/04 17:20
|
|
 |
אתה נוער יחד או היטלר יוגנד?
שאול,
ר''ג,
13/08/04 17:19
|
|
 |
סליחה אבל מה ההבדל?
יוסי,
גושדן,
13/08/04 17:56
|
אלה ואלה שונאי ישראל ואנטישמים גמורים (נא להשוות תמונות מהפגנות של השמאל בישראל עם הפגנות של גלוחי-ראש באירופה: אותם פרצופים אותם דעות)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבייש לך
עמית,
רחובות,
13/08/04 18:14
|
אתה בכלל יודע מה היו רעיונותיו של ההיטלריוגנד שאתה ב''חכמתך'' הרבה (אפשר לציין) משווה לנוער יהודי?( נכון שנוער יהודי שמאלני זה מנוגד לתפיסה שלי, אבל גם אותך וגם אותי הנאצים תכננו להשמיד) להשוות להיטלריוגנד? בושה וחרפה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גיל הזה הוא סמולני. לא שמאלני!
מומחה לעברית,
רחובות,
13/08/04 18:37
|
ואם יש הבדל בין סמולנים לנציונל-פלשטינים הוא לא לטובת הסמולנים.
בכל מקרה: יש להבחין בסמולן. להתריע על הימצאותו בסביבה. להזהר כל עוד הוא ישנו. ולסלק אותו מהארץ שלנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה תהיה עצוב בסוף
מוטי,
מרכז,
13/08/04 17:18
|
כמוך חכמולוגים כבר למדנו להכיר אל תדאג יבוא היום שבן מעוטים יתקע אותך בסמטה חשוכה דווקא במרכז הארץ ואז גם אני וגם כל עם ישראל נהיה..שמחים כי אתה פגע רע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדיוט
אלי,
גבעתיים,
13/08/04 19:44
|
איך יכול בן אנוש לכתוב דברים כאלו? שיתיבשו לו האצבעות שהקלידו את הנבלה הזאת. רשע מנובל בעל לב שחור. מצטער שעניתי לו . בעל חיי זה לא שווה כל התייחסות. יראו מנהיגי יחד ושכאלו איזה הדיוטים הם מנהיגים. בושה לעם היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמד לכתוב
מתנחלים החוצה!!,
לצאת מעזה!,
14/08/04 03:29
|
|
 |
יצאת טמבל
איתי,
ת''א,
13/08/04 21:48
|
ניסית לצאת אינטיליגנט, לכתוב בשפה גבוהה ויצאת אידיוט.
הדיוט הוא אדם שאינו בקיא בנושא מסוים. אתה למשל הדיוט בנושא של קרוא וכתוב.
וחוץ מזה כותבים מנוול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
רבין הביא להם את הרובים
יוני,
תל אביב,
13/08/04 16:31
|
|
 |
38.
אצל השמאל תמיכה במחבלים הרגל
יוסי,
גושדן,
13/08/04 16:20
|
האמת כואבת, אבל כולם מבינים היום שהשמאל בישראל הוא פלג בתנועה הלאומנית הפלסתינאית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
תגידו למה השמאלנים כאן שמחים?
יוסי,
גושדן,
13/08/04 16:19
|
כנראה שהשמאל ואירגוני הטרור שייכים לאותו מחנה אידיאולוגי: מחנה שונאי ישראל. מה ''כנראה''?! בטוח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
תגובה ל34
מאיר,
שוויץ,
13/08/04 16:16
|
נאמר סייאג לכוחמה שתיקה. עדיף שתשתקי שלא נשמע כמה את מטומטמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
One closer to OUT
Giora,
Scandinavia,
13/08/04 16:15
|
|
 |
34.
הברית בין המתנחלים והחמס עובדת
ציונה,
ירושלים,
13/08/04 15:56
|
למתנחלים הקיצונים הכל בגללכם ! אתם בני ברית של החמאס? מדוע? כי גם המתנחלים הקיצונים וגם החמאס דורשים לעצמם את כל הארץ ואינם מוכנים להכיר בזכויות הצד השני. גם המתנחלים הקיצונים וגם החמאס מאמינים שרק בכוח הזרוע יוכלו להשיג את מבוקשם. גם המתנחלים הקיצונים וגם החמאס מוכנים להקריב את חייהם וחיי ילדיהם כדי להשיג את המטרה. גם המתנחלים הקיצונים וגם החמאס מאמינים כי הם שליחי אלוהים ומקיימים את מצוותו. גם המתנחלים הקיצונים וגם החמאס מאמינים כי בהקרבת חייהם הם מבטיחים לעצמם זכויות בעולם הבא. לכן, המתנחלים הקיצונים והחמאס הם בני ברית, שותפים לדרך הדמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבר כתבת את זה
רותם,
15/08/04 03:17
|
זו הפעם השניה שאני קוראת את השטות הזאת, למה לא תגבשי לך דעות אחרות ככה לא נשתעמם כל פעם שנקרא את השטויות שאת כותבת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לציונה.ישר כוח , וממתין לעוד !
ל"ת
יאסר ערפת,
מחלקת ההסברה,
13/08/04 23:58
|
|
 |
Ziona
alfa,
Canada,
13/08/04 19:16
|
Ani lo yodea ma at od osa baarets hazot Im at lo Fictsia az at tsreicha laazov et haarets maher VETOVA SHAA ACHAT KODEM
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זהבה, מה את עושה בשם ''ציונה''?
מסטוליקו,
נווה אברבנאל,
13/08/04 18:27
|
|
 |
למוחמד/מוקטעה
אילן,
13/08/04 17:07
|
צורת המחשבה שלך מעוותת. אין שום ברית ושום קשר ודמיון, חוץ משלך, בין החמאס לבין המתנחלים. פה מגיבים אנשים נורמלים תנסי/ה את מזלך באתר של החמאס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוף...
חיים,
שומרון,
13/08/04 16:55
|
באמת צודקת - מחבלי חמאס שרוצחים אנשים, נשים וטף הם בדיוק כמו מתנחלים שורצים לגור בארץ ישראל השלמה. באמת הגיון צרוף !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ZIONA JERUSALEM
DAN,
USA,
13/08/04 16:51
|
Ziona, you are right, with your remarks, however, I suggest you should change your name to FATIMA frm GAZA
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטורפת!!! כיצד את משווה???
ל"ת
משה,
13/08/04 16:47
|
|
 |
כמה שאת טיפשה
מאיר,
שפהאוזן,
13/08/04 16:19
|
|
 |
למה השמאל תומך במחבלים?
יוסי,
גושדן,
13/08/04 16:17
|
למה השמאל בוכה על מחבלים שמחוסלים? למה השמאל תומך בהקמת מדינת טרור? למה השמאל שמח כמחבלים רוצחים יהודים? למה השמאל מתנגד לכך שיהודים יגנו על עצמם? למה השמאל התאבל על יאסין ורנטיסי? למה השמאל אנטישמי?
מסקנה: השמאל והחמאס/ג'יהאד/תנזים שייכים לאותו מחנה: מחנה שונאי-ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוע לב או טמטום
יצחק רביב,
רעננה,
13/08/04 16:16
|
זו התוצאה של שטיפת מוח שמאלנית. אפילו עיתונאים ''מתונים'' יחסית כמו בן-דרור ימיני מפרסמים דברי הבל כאלה בסגנון דומה. צה שכתבת מוכיח שאין לך מושג על הימין, אין לך טיפה הגינות לראות מי התוקפן והטרוריסט ומי רק חושב שזכותו לגור או לחיות בשקט בביתו. לפי ההיגיון שלך, כל הציונות היא פרובוקציה שוות ערך לטרור האיסלאמי המטורף. אם אכן מדובר ביהודיה צינונית ולא בפלשתינית, הרי זה שיא הרוע או התגלמות הטמטום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
לטהר האזור מהזיהום הפלסתינאצי
ש,
13/08/04 15:27
|
יש לסיים את הכיבוש הערבי בא''י לפני שיהיה מאוחר מדי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באותה טרמינולוגיה השתמשו נגד
ל"ת
היהודים,
13/08/04 22:03
|
|
 |
32.
שימו לב!!! ממש חשוב!!!
שי,
ת''א,
13/08/04 15:23
|
כתבה זו הסתימה כך :
''המחבל שחוסל הוא יוסוף חנני, תושב שכם בן 25 וקצין בביטחון המסכל הפלשתיני''.
ידיעה זו היתה צריכה להיות בכותרת הראשית כי בדיוק בזמן זה אנו עוסקים האם לתת לשוטרים שלהם נשק או לא וזה בדיוק מוכיח שלא!!!
למה מנסים לטייח דברים ???!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סטירת לחי מצלצלת למופז
אילן,
13/08/04 16:59
|
אולי מהסטירה הוא יתעורר/ מופז ביום הפרחת הבלון , המלצתי לתת נשק לכוחות החיוביים ברשות... בן אדם אופטימי אבל בטח לא מציאותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
לדבר הנקרא רועי (26)
לא נשכח,
ולא נסלח,
13/08/04 15:13
|
המצאת ''העם הערבי הפלשתינאי'' היא כל כולה מעשה ידי הרדיקליזם היהודי. .... הצורך הדחוף בכך נבע מן העובדה שאין לערביי ארץ ישראל ולו תכונה אחת של אומה – גזע, תרבו,ת לשון, דת, מורשת, מולדת. ברובם הגדול הם ערב רב של מהגרים שנדדו לארץ ישראל במחצית השניה של המאה הי''ט, ביניהם ''צ'רקסים, אלג'ירים, מצרים, דרוזים, תורכים, כורדים, בוסניאקים ואחרים''. נמשכו אל הארץ מימי ראשיתה של הציונות שגאלה את ארץ ישראל מעזובתה. ''ערביי ארץ ישראל עצמם אינם מייחדים לעצמם מעממד של לאום נפרד. אפילו האמנה הפלשתינית, מסמך פוליטי, הנועד לשמש בסיס לדה-לגיטימציה של מדינת היהודים, מציינת מפורשות את היות הפלשתינים בשר מבשרה של האומה הערבית. כמוה הקונסטיטוציה של הפת''ח, הארגון המרכזי באש''ף, בראשותו של יאסר ערפאת. פרק 1, סעיף 1 ממנה קובע: ''פלסטין היא חלק של העולם הערבי, והפלסטינים הם חלק מן האומה הערבית'' ''....... העובדה שהיהודים מבקשים להקים מדינה לציבור החסר כל סימני היכר של לאום, נוסף על זו שבירדן, ועוד חצי מדינה על ידי מתן אוטונומיה לערביי ישראל, וכמו לא די בכך, הם מבקשים גם לכונן ''מדינה לאזרחיה'', במקום מדינת היהודים, די בה כדי להציג את עצמתו של איווי המוות הישראלי. ''... אם חסרים ערביי הארץ תכונות של לאום, ישראל תעניק להם אותן. ..... דליה רביקוביץ, שיצאה עם קבוצת חברים לדעה לחלות את פניו של ערפאת, עם בואו לעזה מטוניס. ''אני מאושרת יאסר ערפאת שב אל נחלת אבותיו'', אמרה המשוררת, בעודה מפליגה בשבחו של ראש אש''ף. אמירה זו, מעבר לסילוף ההסטורי ולגיחוך שבה (שהרי ערפאת הוא מצרי יליד קהיר) חשובה בעיקר מפיה של המשוררת המודעת היטב לעצמת המטפורה. שנאתה של רביקוביץ ל''מתנחלים'' מזה, בעודה עושה שימוש בביטוי הטעון ''נחלת אבות'' (למען ירשו בני ישראל איש נחלת אבותיו, במדבר ל''ו, 8) בהקשרו של ערפאת מזה, היא גט כריתות לציונות. ''.... נעמי חזן, לפיה – ''ירושלים היא העיר הפלשתינית החשובה ביותר''. עליה זו בדרגה של ירושלים היא רבת חשיבות, שכן ירושלים, עיר שולית ונעדרת חשיבות בהיסטוריה הערבית, אינה נזכרת כלל בקוראן, ואף לא באמנה הפלשתינית. ''..... בראיון עמו (עזמי בשארה, ח''א) להארץ, פתח ארי שביט בשאלה, האם עתה, מקץ 50 שנות סכסוך ובמהלך פעמי השלום, מוכן כבר בשארה לסלוח ליהודים על מה שעוללו לבני עמו ב-1948. למותר לציין שבשארה דחה בבוז את ההתרפסות היהודית. ''.... לסלוח על מה? שלש שנים לאחר השואה נדברו מעריציו של היטלר, בעלי בריתו וממשיכי דרכו, לסיים את מלאכתו בארץ ישראל ולהכרית את הישוב היהודי – ''בשחיטה כמותה לא נודעה מאז המונגולים'' – כדברי מזכ''ל הליגה הערבית, בנאומו ערב פלישת צבאות ערב. במלחמה נואשת הצליח קומץ יהודים לגבור על מבקשי נפשו. בחשבון ההסטורי לא נופלת התוקפנות הערבית במאומה מזו של הנאצים. אבל לאחר שלא עלה בידם להכרית את היהודים, הכריזו על אבל לאומי וכינו את תבוסתם – ''נכבה'' – ה''שואה''''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are absolutely right
Dave,
south,
13/08/04 16:50
|
it is only a shame that except the two of us, no one realises that this is the whole truth.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תשכח ואל תסלח ותפסיק גם
Moishe,
13/08/04 16:46
|
לבלבל לנו את המוח.
קשקשן ימני מצוי שאפילו לא מבין משמעותה של פיסקה קצרה בעברית.
לדבר הזה שקוראים... לא פחות ולא יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
המתנחלים משלמים על איוולתם !!!
ציונה,
ירושלים,
13/08/04 15:06
|
עם ישראל יוצא מהשטחים. עובדה. אפילו את הקבר שלו כרו בתחומי במדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחום מדינת ישראל
איש,
13/08/04 16:42
|
לפי דברייך צריך לצאת מהשטחים הכבושים. בכתבה כתבת אפילו את הקבר שלו כרו בתחומי מדינת ישראל. לידיעתך הר הזתים לפני מלחמת ששת הימים לא היה בריבונותה של מדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אצל המתנחלים חיי אדם הפקר
ל"ת
יוסי,
13/08/04 15:00
|
|
 |
ועל כן מדהימה העובדה, שהם
עם עובדות,
לא מתווכחים,
13/08/04 17:50
|
בשום פנים ואופן לא ישתפו פעולה עם הנאצים הערבים, בעוד המנפנפים כל הזמן בדגל ''קדושת החיים'' משתפים פעולה עם רוצחי העם היהודי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד,אתה אידיוט או סתם דמגוג?
דני,
י-ם,
13/08/04 16:00
|
מה הקשר בין תחילתו לסופו של המשפט שלך? בגגל ה so called מתנחלים אתה גר בבטחה יחסית בבית שלך בת''א\י-ם\מרכז. איזו חוצפה יש לך! הפלשתיניאי שרצח אותו לא אשם? לא משחק בכלל פקטור במחשבה המעוותת שלך. תתבייש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אצל השמאלנים תמיכה במחבלים...
יוסי,
גושדן,
13/08/04 15:08
|
|
 |
28.
לצאת מהשטחים
ל"ת
עמי,
13/08/04 14:59
|
|
 |
27.
וואלה נהרג...
ישראלי גאה,
ימני מת''א,
13/08/04 14:33
|
|
 |
26.
עוד מתנחל... לא נורא
רועי,
עזה,
13/08/04 14:26
|
לא נעים להגיד אבל הרבה אנשים בארץ הזו פשוט אדישים כשקוראים ידיעה על רצח מתנחל. בינם לבין עצמם הם מחיכים תחת השפם, אחד פחות. או אולי, מישהו אמר לו לגור שם? או אולי, יכול להבין את הפלסטינים גם אני הייתי במקומם.. ככה גם מגיבים יהודים מסוימים שקוראים ידיעות על פיגוע בת''א ובירושלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק במאה אחוז, אני למשל...
יוסי,
גושדן,
13/08/04 15:00
|
כשאני קורא ששמאלני מת בפיגוע, אני חושב לעצמי - תאונת עבודה של המחבל :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
הוא לא נהרג, הוא נרצח !
ל"ת
נעמי,
רחובות,
13/08/04 14:21
|
|
 |
24.
נרצח, לא נהרג
ל"ת
---,
---,
13/08/04 14:16
|
|
 |
23.
הרובים של מופז כבר בשימוש מסיב
א.מ.,
מרכז,
13/08/04 14:13
|
אין ספק שההחלתה האומללה של שר הביטחון וראש הממשלה בממשלת השקר והחורבן הזאת למסור נשקים לאויבים כה אומללים וכל כך חיתיים לא מוסיפה ולא תוסיף ביטחון והתוצאות קשורות מאוד להחלתהזו תושב איתמר הגיבור הוא קורבן של חנפנות ישראלית ורצון עז להידבק לכסאות אנו תפילה /שממשלה זו תחלוף מהרה מןסדר היום שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
בואו ניתן להם עוד רובים
עודד, אוז,
13/08/04 14:11
|
זה לא רעיון ענק? ת'אמת עכשיו, לא רעיון גדול? תמיד נוכל לקחת להם אותם בחזרה. אני מאמין גדול בשיוויון. אם לקצינים יש, למה שלחיילים לא יהיה? מה הן לא קורעים ת'תחת בשביל המדינה שעוד מעט תהיה להם? תמיד דופקים את הש.ג., זה מה שאני אומר. תנו לחיילים נשק, תנו לחיות האלה לחיות.
מופז, אתה, אני ובוגי עוברים לגור ליד קלנדיה, שתוכלו לקחת להם את הנשקים ביתר קלות (ושאני אוכל לראות איך אתם עושים את זה. בוגי, למדת כבר ערבית, יא בוגי?).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
היהודים האלה מעצבנים
א. רביב,
הכיכר הידועה,
13/08/04 13:59
|
קודם מצביעים ברוב גדול גדול נגד ההתנתקות, עושים בושה גדולה לראש הממשלה - הדגול והישר באדם, אדם שלכבודו נברא עם ישראל וניתנה התורה, ואח''כ מקטרים ונהרגים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
תנחומיי למשפחה
ידידת המשפחה,
ירושלים,
13/08/04 13:58
|
תנחומיי למשפחה,איזו מכה קשה כך בערב שבת בסתם יום של חופש . שיתן לכם השם כח להתמודד ,חיזקו ואימצו ושלא תדעו עוד צער לעולם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
נקמה''נקמה''נקמה''נקמה''נקמה''נקמה''
ל"ת
יוסף בן אהרון,
13/08/04 13:57
|
|
 |
18.
למערכת- הכותרת היא ישראלי נרצח
גכ,
גכ,
13/08/04 13:56
|
|
 |
17.
לא נראה לי שמדינת ישראל תצליח
לא נשכח,
ולא נסלח לעד,
13/08/04 13:52
|
אי פעם לפרוע את חוב הדמים שלה לעם היהודי ולאנושות. נראה שלכונס הנכסים לא תהיה ברירה, אלא, לפרק את החברה המסואבת הזו. ידוע כי מאז הקמתה, מדינת ישראל בע''מ, חותמת על הסכמים מפוקפקים עם גורמים עבריינים, משודדים ורוצחים ועד גנבים. בנוסף לעסקים המשותפים, משמשת החברה הנ''ל אמרגנית לשותפתה בספורט הלאומי שלה - רצח יהודים. באולימפיאדת מינכן לא היו מתחרים לספורטאים האלה. הם ניצחו בגדול וזכו ב-11 גביעים.... פרחיה/ציונה - רוצחים פה יהודים בדם קר ואת חוגגת! חשבת פעם שאת פשוט נ...., אסור להגיד! הדם הזה גם בראשך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
תן להם עוד רובים, אריק
חשוך ימי בינימי,
13/08/04 13:47
|
כדי שיוכלו להילחם טוב יותר בטרור. תן להם גם טנקים, מטוסים, טילים וצוללות ואולי גם כור אטומי ''לצרכי שלום''. כך הם יוכלו להילחם בטרור בלי בג''צ ובלי בצלם.
אכן, כפי שכתבה פה פרחיה, זוהי שגרת כיבוש משעממת ומדממת. חובה מיידית להפסיק את הכיבוש הערבי של ארץ ישראל המערבית (בכיבוש ארץ ישראל המזרחית נטפל אחר כך). כל עוד הכובש הערבי יושב בארץ ישראל המערבית ולוטש עיניו לנתחי הארץ שכבר שחררנו, לא תיפסק שפיכת הדם היהודי (שפיכת דם האויב הערבי לא מטרידה אותי כלל, גם אם תקראו לי גזען).
שפיכות הדמים באירופה פסקה לאחר גירוש האוכלוסייה הגרמנית מכל כיבושיה (ובהם אזורים שבהם ישבו מיליוני גרמנים כאלף שנים). שפיכות הדמים בין הודו ופקיסטאן פסקה רק לאחר חילופי כשנים עשר מיליוני בני אדם ביניהם. כך גם בין טורקיה ויוון. הגירושים היו אכזריים, אך הפסיקו מלחמות שנמשכו דורות רבים.
לאויב הערבי יש 22 מדינות משלו. לעם היהודי יש רק ארץ אחת, שהיא שלו ורק שלו ואין לשום עם שום זכות עליה. (מה גם שה''עם'' הטוען לבעלות עליה הוא עם פיקטיבי ללא הסטוריה, שפה או מורשת תרבותית משלו). יש להעביר את האויב הערבי החוצה מארצו היחידה בעולם של העם היהודי ולהפסיק את שפיכות הדם היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are absolutely right!
Anna,
Jerusalem,
13/08/04 14:04
|
I am with you on this subject. I wish that more people who feel this way (and there are many people) would dare to express their opinion without being harrased by the crazy leftists.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
תהיו כפרה עליהם תת אדם שכמותכם
צנחן,
13/08/04 13:45
|
לא יאומן השפל אליו יגיעו אנשי השמאל. אנשי ההתיישבות מובילים את המדינה הזו ועם השנים, כשכולכם תעשו ירידה, ישארו הם להנהיג ולהלחם. ילדיכם יתבוללו פיזית כפי שעשיתם אתם מנטלית לפני שנים רבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
rabin+peres gave them guns
alon,
13/08/04 13:36
|
sharon+mofaz want to give them guns again, and jews are still being murdered. all these dirty low life old corrupt politicians are going to lead this country into a revolution with the help of a small fanatical left wing kapos..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
גם שוטר וגם פעם אסיר
יוני,
ישראל,
13/08/04 13:30
|
זה עוד פעם מוכיח שאסור לתת להם נשק או לשחרר מחבלים. אסור לתת לטרור מדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מחבלים
ערבי,
13/08/04 13:20
|
למה לא מחסלים עוד מחבלים? אייך האמריקאים ההומנים מטפלים יפה במחבלים!, איך זה שזבדה (החבר של השרמוטה טלי) עדיין לא חוסל הוא ומשפחתו המטונפת, בושה למדינה שנכנעת לשמאל הטפש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
יהי זכרו ברוך . תנחומים למשפחה
ל"ת
ג,
13/08/04 13:18
|
|
 |
10.
שוב הרובה של רבין ירה?
ל"ת
:-),
13/08/04 13:17
|
|
 |
הרובה של ביילין ,
ל"ת
קורבן הסכם,
אוסלו הארור,
13/08/04 15:44
|
|
 |
9.
לבדוק אם הנשק בא ממופז
מופז בטח מרוצה,
פחות מפגין,
13/08/04 13:15
|
מופז בטח מרוצה, יש עכשיו מפגין אחד פחות כנגד תוכנית ההתנתקות. מבחינתו הוא עשה נכון בחלוקת הנשק לפלשתינים. תראו איזה חדלי אישים חדרו לליכוד במטרה להרוס אותו מבפנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ושוב פעם
יובל,
13/08/04 13:07
|
|
 |
7.
האחריות של מופז ושרון
משה,
מתנחל בתל אב,
13/08/04 13:07
|
מי שנתן להם רובים הוא צריך לשאת באחריות ולהתפטר מיד או לשלם פיצויים להרוגים. כאילו לא למדנו כלום ממחדלי אוסלו עד מתי???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
שתי ציפורים במכה אחת
מיכאל ברגמן,
13/08/04 13:05
|
בואו נראה, לא מזמן היו לנו שתי ''שערוריות''. אחת, על לתת לשוטרים הפלסטינים נשק ואחת על כבישי ה''אפרטהייד''.
אז הנה תוצאה של השניים: שוטר פלסטיני עם נשק הורג יהודי בכביש.
יוסי שריד נורא תמך בלתת להם רובים שוב, מה זה חיים של מתנחל בכל אופן? סתאאאם, אתם יודעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
נרצח, לא נהרג !
ל"ת
שי,
13/08/04 13:01
|
|
 |
4.
רצח יהודים אינו נושא לכותרות?
ל"ת
משה,
ת''א,
13/08/04 12:13
|
|
 |
3.
למה מדווחים על זה בראש החדשות?
זהבה אולמרט,
ליד ר' ממשלה,
13/08/04 11:57
|
מי שנפגע זה אפילו לא חייל של צבא הכיבוש. למה צריך עיתון מכובד להתסיס את הרוחות עם סיפורים על יהודים שנפגעים? אחרי זה תתפלאו שלא נצליח בתרגיל ההתנתקות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
tguva le-z o n a v a
ytche,
13/08/04 18:33
|
there is another Z O N A V A in the Israeli parliement
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה, כולם לא מבינים?
מרק,
13/08/04 16:25
|
שזאת הבדיחה - אין שום זהבה אולמרט. יש זהבה גלון שמאלנית משוגעת ויש אהוד אולמרט שבזמן האחרון מתגלה כשמאלן לא רחוק מזהבה גלון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מזועזעת עד עמקי נשמתי
אבל,
דרום,
13/08/04 14:08
|
אני מזועזעת עד עמקי נשמתי מהתגובה הלא-אנושית שלך! אם כלב היה נרצח היית מגיבה ביותר אנושיות? אלה אחים שלנו - והאויוב הוא משותף לכולנו. זהו יחס לאחים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זהב, זהבה
זאב, זאבה,
ירושלמי,
13/08/04 15:28
|
|
 |
אנטיפט!!!!!!!!!!!!!!
אתי,
13/08/04 13:50
|
|
 |
חוצפה של יהודים!
זהבה אולמרט,
ליד ר' ממשלה,
13/08/04 14:06
|
זה אני זהבה. המעריתה של אולמרט, פדלאלללה ושרון. איך אתה פונה אלי ''אתה''?!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
שולי,
13/08/04 13:06
|
|
 |
חוצפה
דואג לאומי,
13/08/04 13:05
|
לאיזה מצב הגענו שישראלים משלנו אומרים להוריד הודעות על הרוגים מהכותרות ולדעתך על מה כן צריך לכתוב בכותרות על אנסים על הרוגים פלשתינים אתה לא מתבייש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלות הגדרה
משה,
ת''א,
13/08/04 12:20
|
גב' אולמרט. העיתונות פה בארץ חופשית, ולא חייבת לתמוך בקו של ראש ממשלה. מי קבה שכיבוש זה איתמר, ודמם של היהודים היושבים שם הפקר? מדוע אי אפשר להתיחס כנ''ל אליך ולמקום מגורך? מדוע כיבוש הוא דבר גרוע, אם מה שנכבש הוא נחלת אבותינו, שזרים השתלטו עליה ויושבים בה? את יכולה להסביר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק! שידווחו במדור הספורט!
זהבה אחרת,
נווה הגאווה,
13/08/04 12:11
|
הערבי שלף ראשון. אי אפשר להכחיש! כל הכבוד! מגיע לו לזכות בגוגולת של יהודי. זה צדק בסיסי. כל אדם הגיוני - לא רק סמולניות כמוני, יודה בזה!
ותחי טלי פחימה הגדולה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
שיגרת כיבוש משעממת
פרחיה,
13/08/04 11:54
|
שגרת הכיבוש נמשכת. הם מתכננים פיגועים. לעתים מצליחים במזימתם ולעתים מתפוצצים מוקדם מדי, ליד מחסום הומה בני עמם. בתגובה נכנסים טנקים ודחפורים למחנה פליטים צפוף אוכלוסיה, מוציאים דיירים ממיטותיהם באישון לילה והורסים את בתיהם. הפעם 11 בתים. כדי שיהיה אקשן ממש כמו בסרטים צהל גם יורה טילים לכל עבר. והכל כדי שהימין צמא הדם יבוא על סיפוקו, ולא ירטון שצהל נוהג בפלשתינים בכפפות משי. הלא הכל לשווא. אנו בונים חומת בטון בגובה 8 מטרים והם כבר מתכננים מנהרות תופת תחתיה. אנו מקימים מחסומים אז הם מתפוצצים במחסומים ולוקחים עמם את מיטב בנינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Pirchia
alfa,
Canada,
13/08/04 19:07
|
Lefachot tagidi eize milat Nichomim Lamishpacha hamiskena im 7 yeladim sheibda et haaba
Afilo im zot haita mishpacha be Holland hait mabia et tanchomaich ,aval hasinaa ochelet kol chelka tova
Beemet im anashim kamoch Olai kedai lefarek et Hamedina
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, מסכנים הפלשתינים החמודים
שלמה,
13/08/04 13:50
|
פעם הם אהבו אותנו ואנחנו היינו מניאקים אליהם, תקענו אותם בעצמנו לבד לבד במחנות פליטים(הירדנים?! החברים שלנו שיש איתם שלום אמת? הם לא עשו את מחנות הפליטים! זה היינו אנחנו, הרשעים). עכשיו הפלשתינים שונאים אותנו ובגלל שאנחנו גונבים להם את הכסף בברוטליות גם המצב הכלכלי שלהם דפוק. אז מה שקורה זה שהילדים שלהם שונאים אותנו, וכשאנחנו מתאכזרים אליהם בלי סיבה במחסומים, הם רואים אותנו כחיות ורוצים להרוג אותנו. לכן, צריך לפנות את מדינת ישראל, המדינה הכובשת, ולתת לפלשתינים פיצוי הוגן על מה שהם עשו לנו.
עכשיו תסתכלו על עצמכם ותחשבו טוב אם מה שכתבתי עכשיו אינו מקבילה של הרעיונות האידיוטיים שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טילים לכל עבר?
שוקו,
13/08/04 13:33
|
פאנטית משוגעת. איפה?
שיגרת כיבוש? אהבלה, זה גם היה לפני ה''כיבוש'', רק יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה כיבוש ?!
שי,
13/08/04 12:59
|
עם שחי בארצו אינו כובש.
אם עם אחר בוחר לשבת בארצינו הוא יקבל את מלוא הזכויות, אבל לא את הזכות לשלוט, כי ארץ ישראל ניתנה על ידי אלוהים רק לעם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיקי לדבר שטויות
אליאור עמר,
14/08/04 03:35
|
מה שכתבת זה שטות מוגמרת. את באמת מאמינה בזה? אינו כובש? אז מה אנחנו עושים? שאף אחד לא יצפה מהילדים הפלשתינאים לצאת עורכי דין או רופאים. שהם רואים את בני משפחתם, חבריהם, הוריהם נהרגים מה אתם מצפים שיקרה? שהם יאהבו אותנו? שהם ילכעו ללמוד ולא יתנהגו כמו קניבלים? השקפת עולמם של הפלשתצינאים היא בדיוק כמו השקפת עולמם של המתנחלים ימח שמם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
עוד ניצחון שלנו נגד מתנחלים
ל"ת
ציונה,
ירושלים,
13/08/04 11:46
|
|
 |
טיפשה לשמה
MBA,
SWISS,
13/08/04 16:21
|
או שאת רק רוצה למשוך תשוומת לב לכן את כותבת כאלה דבררים דיביליים או שאת באמת כזאת דבילית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היי ציונה,ד''ש מהחברה באברבנל
ל"ת
חולה נפש,
13/08/04 14:54
|
|
 |
צמאת דם, אטומה וחסרת לב
ל"ת
שונא ציונה,
13/08/04 14:05
|
|
 |
אפסים
חילוני אמתי,
הוד השרון,
13/08/04 13:19
|
בזמן שאתם יושבים בבתים המדושנים שלכם יש אנשים עם ערכים! מה שלכם מזמן אין! חוץ מכסף! (שזה הערך היחיד שלכם) אל תסכימו איתם אבל לפחות תעריכו אותם!! שיהיה לכם קצת לב יהודי!! שפלים!! השטחיות והרדידות שאתם חיים בה עלתה לכם על הראש!! צאו האפסיות שלכם!! אלה אנשים שאני לא מסכים אותם אבל אני מעריך אותם פי אלף מכל המגיבים לפני!! חבל שעם ישראל איבד עוד אנשים כאלה נאמנים וערכים לערכים שלהם! כמו הרבש''ץ הזה. אתמול בטקס פרידה של המח''ט של הגזרה הוא שבח אותו שהוא אדם גדול ואתם אלה שלא עושים כלום עם החיים שלכם יש לכם עוד בקורות. שירבו אדאלסטים כמותו בישראל!! ושאתם אין לכם טיפת זכות לדבר כי אתם כלומניקים!!! אפסים!!! אל תסכימו אבל תעריכו ערכים!!! אין לכם טיפת צלם יהודי!! בושה!! אני במקומכם הייתי מתנצל ומהר!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה פירסמו את התגובה הזאת ?
ל"ת
זה מחבל,
13/08/04 13:00
|
|