 |
69.
שישבתו עד האסיר הבטחוני האחרון
דבורה,
רמת אביב,
16/08/04 08:16
|
זוהי אחת השביתות אחי מועילות לביטחון ולכלכלת ישראל שנערכו אי פעם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
לגרש מחבלים עם דם על הידיים.
ל"ת
כלומר: לפנות !!,
16/08/04 01:23
|
|
 |
67.
מי נתן להם רובים ????????????
ל"ת
שישבתו, הפושעים,
16/08/04 01:21
|
|
 |
66.
אז מה אם המחבל הזה התקשר?
ל"ת
אחת מהחבורה,
16/08/04 01:05
|
|
 |
65.
לא מעוניינים בפשרה!!
צברי אחד מהעם,
15/08/04 21:55
|
לא מעוניינים בשום פשרה!יש לאפשר לכל אלפי האסירים הביטחוניים אשר ברצונם לשבות רעב,לעשות כרצונם, ואפילו עד מוות!!!זאת זכותם הלג*יטימית ביותר....אז למה לחפס פשרות??ולעזאזל עם כל יפה הנפש אשר יחלקו לנו שיעורי מוראל!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
אאאאאאאאאאאאאאההההההה
הצילו,
israel,
15/08/04 21:42
|
כמה מטומטמים ישראלים יכולים להיות??? למה לעזאזל נתנו להם סיגריות מלכתחילה? אחרי זה הם יתבעו את השב''ס ואת המדינה על סרטן וכמובן שהם יזכו (''חלוקת סיגריות בכלא כשאין מה לעשות גורמת ללחץ נפשי וקשה שלא להיענות לנתינה...'' ) ואז כל משלם מיסים ישלם להם את הפיצויים! ובכלל, למה כל האסירים האלה עדיין חיים? יאמרו לכם שזה בשביל שיהיה לנו קלפי מיקוח טובים למקרה שיחטפו לנו חיילים, ולא לתת ''לגיטימציה'' לטרוריסטים להרוג את חיילנו אם יקרה שחיילנו יפלו בשבי. אני אומר שכל הטרוריסטים האלו צריכים לשמש למשהו מועיל כמו מחקר מדעי או אוכל לכלבים. קושרים אותם למיטה, שואבים להם את הדם וגמרנו - בלי הרבה סבל... ועל החיילים שלנו פשוט צריך לשמור טוב יותר.
יהודים, תפסיקו לחשוב כמו כבשים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
עכשיו אנחנו מממנים להם גמילה
איתי,
15/08/04 19:27
|
|
 |
62.
מדינה היסטרית וגם התגובות
נורי,
ת''א,
15/08/04 19:25
|
עם שר לבטחון פנים בריון עם תעודות כמו ''צחי'' שלנו שמתנהג כמו שריף ונותן ליצרים שלו להשתולל ומדינה חסרת כל תבונה וכל פרגמטיות שדוחה יזמה להפסיק את ההתארגנות הזאת הכל כאן פרוץ והכל יכול לקרות. מנהלים את המדינה אנשים חסרי תבונה שכל מה שהם מסוגלים לעשות זה לאיים להפעיל כוח צבאי בלי כל תוצאות וכל הגיון אין פלא שהכל מתדרדר. השלטון במדינת ישראל הוא כמו סמיטריילר עמוס אבנים שדוהר במדרון בלי בלמים. חבל. ותגובות רוב הקוראים הן תגובות בטן אומללות שלכל היותר משחררות כמה נפיחות עלובות והן כמו השלטון חסרות כל ערך ותבונה. חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נולי חמודה, כדי לטפל ברוצחים
המחלקה הסגורה,
15/08/04 21:06
|
צריך בריון. עם מנוולים אי אפשר להיות פרגמטיים. ועם סמיטריילר מלא אבנים בשלטון ופלצנים שמריעים לו, לא נשאר לך לעשות כלום, חוץ מלצייץ בסוף, חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה הולך להיות סיפור לא טוב
דני,
ב''ש,
15/08/04 20:01
|
בכלי התקשורת בכל העולם. זה כבר קרה לאנגלים באירלנד. אנשים יגוועו ברעב. דראמה בהמשכים. מישהו חייב לעבוד כבר עכשיו על ההבט הבינלאומי והתקשורתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דני, זה מה שהתקשורת הישראלית
ל"ת
גורמת לו. די,
לעיסוק בנושא,
16/08/04 01:07
|
|
 |
אתם יכולים להצטרף אליהם
יוסי,
גושדן,
15/08/04 23:41
|
|
 |
61.
ה נ ג ב י מ י ה ו ???
מ ו מ ו,
15/08/04 19:20
|
מצא מדרגה לטפס עליה . גם אם הוא צודק חכם הוא לא - אז אל תיבנו עליו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
לא להכנע, ספורי בדים של הרשות
ל"ת
ליאת,
צפון,
15/08/04 19:19
|
|
 |
59.
Good for them
eli,
usa,
15/08/04 16:13
|
That is very good; let them do the hunger strike to the end of time.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
הרצחתה וגם שבתתה?
נ. ד,
15/08/04 15:59
|
רק בישראל רוצחים ונהנים רק בישראל שובתים רוצחים רק בישראל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
דחוף! להשיג אישור מוסלמי שכל
ל"ת
מי שמת ברעב,
הוא שהיד,
15/08/04 15:26
|
|
 |
56.
כל הכבוד לשב''ס ולהנגבי!!
ל"ת
בזכותם,
קיימת מדינה,
15/08/04 15:06
|
|
 |
55.
STUPID JEWS JUST KILL THE
MEIR YAEIR,
U S A,
15/08/04 14:40
|
|
 |
54.
אני מורה - ואין לי אפשרות לתת
ליהי,
15/08/04 14:15
|
אני מורה - ואין לי אפשרות לתת את התנאים האלו לילדי, בושה וחרפה למדינה, שככה מתייחסת לרוצחים האכזריים האלו שטובחים בנו, צריך לתת להם תנאים של חיות כי זה מה שהם, כדי שיהיה להם מה להפסיד כשישתחררו ולא יקבלו תנאים יותר טובים מילדיי. נשבענו לא עוד שואה שניה, הכוונה בשבועה זו הייתה שנילחם באוייבנו, וכנראה השבועה מופרת !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
מדוע בכלל יש אסירים בטחוניים??
אבי,
חיפה,
15/08/04 13:42
|
לו הינו מחסלים אותם לא היתה קיימת הבעיה ולשמאל לא היה סיבה לקיומו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
למה הם צריכים לשתות?
אם כבר אז כבר,
15/08/04 13:35
|
אני מאחל להם להתמיד בשביתת הרעב. הם בעצם עוזרים למדינת ישראל בכך שהם מקטינים את העלות הכספית הכרוכה בהזנתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
איפה הנחישות בפינוי מאחזים
מקשה,
15/08/04 13:01
|
הלואי שהשר לבטחון פנים היה מראה נחישות שכזו כלפי המתנחלים המתנגדים באלימות לפינוי מאחזים, ורומסים ברגל גסה את החוק במדינה. אך כמובן שגם במקרה שביתת האסירים דברי השר אינם אלא רהב חסר כיסוי. הנגבי אינו מרגרט טאצר והאסירים הבטחוניים הפלשתינים אינם אנשי מחתרת אירים. כל העולם צופה במאבקם. ישראל תתקפל. ואגב טעות, ממתקים וסיגריות האסירים קונים בכסף מלא. לא מחלקים שם שוקולד ואין מלקקים דבש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למקשה, ניסית להשרות שזיפים?
המחלקה הסגורה,
15/08/04 20:54
|
אגב הטעות שלנו, מה באמת, אנחנו לא מממנים להם ממתקים וסיגרות? גנות והנגבי לדין על פשעי מלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
חברה-שיהיה לכם בתיאבון...
דורון,
מרכז,
15/08/04 12:36
|
הם שובתים? וואאאווו מה יהיה? איך נחיה עם זה? אבל מה...שמו לי המון חריף בפיתה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
מצויין
Erez,
15/08/04 12:31
|
הערבים מעולם לא הצטינו בחוכמת יתר ובמיוחד הפלסטינאים. לשבות רעב בתקופת האולימפידה את מי הם מעניניים? ואולי כך תקטן מצבת האסירים, אני אתכם השובתים עד האסיר האחרון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
אוף,הנשמה יוצאת ,עד שערבי מת.
ל"ת
מלאך המוות,
15/08/04 12:21
|
|
 |
47.
חלק גדול ניצל מהתאבדות!!!
יוש,
ראשון לציון,
15/08/04 12:19
|
כל המתאבדים למיניהם שלא מימשו את זממם ....יברכו את צה''ל ואת בתי הסוהר שהם עוד נושמים אויר ....שישבתו כמה שירצו ....כולם מסכימים לשביתה זו ,רק שלא יכניסו להם עיתונאים לעודד את רוחם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
שיאכלו האחד את השני .
ל"ת
הקניבל,
מאום-אלפחם,
15/08/04 12:12
|
|
 |
45.
זכותם לרעוב, אבל...
רונית,
ת''א,
15/08/04 12:11
|
איך משתיקים את התקשורת?
לדידי הם יכולים למות ברעב. התקשורת נותנת להם במה וזה מה שחמור. הרי מטרתם היא ''לעשות כותרות'', ואסור לאפשר זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
שמשהו יזרוק איזה בוטן לקופים
ל"ת
תמותו,
15/08/04 12:03
|
|
 |
43.
ראמדאן מוקדם
ל"ת
מוחמד,
חפיף,
15/08/04 12:02
|
|
 |
נכון : חזרה גנרלית .
ל"ת
סמירה השרמוטה,
מאום אל-פחם,
15/08/04 23:40
|
|
 |
זה בריא לצום. חזרה גנרלית רמדן
ל"ת
איברהים מוצץ,
וזלין,
16/08/04 01:12
|
|
 |
איזה כיף, ננקה קצת את הצינורות
ל"ת
מחמוד זבל,
רשע ונבל,
16/08/04 01:11
|
|
 |
42.
למה לקחת את הטלויזיות
משה,
מרכז,
15/08/04 11:39
|
במקום לקחת לשובתי הרעב את הטלויזיות שישדרו להם תוכניות בישול שנפוצות היום....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
למה לשבור את השביתה?
ישראל,
ירושלים,
15/08/04 11:28
|
|
 |
40.
הו לא !!! אל תעשו לנו את זה !!
ל"ת
שלמה,
15/08/04 11:17
|
|
 |
39.
לא להשבר
אסף,
צפון,
15/08/04 11:11
|
אני קורא לשובתים לא להשבר ולהמשיך לשבות רעב עד הסוף המר - וברוך שפטרנו כי מלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, תצומו ויהיו פחות מחבלים
ל"ת
נבלות, רצחתם,
ילדים יהודים,
16/08/04 01:12
|
|
 |
38.
לשלוח אותם ללבנון דחוף
ל"ת
אזרח,
15/08/04 11:05
|
|
 |
37.
תמותו נבלות !
ל"ת
שמוליק,
ר''ג,
15/08/04 09:54
|
|
 |
36.
פרסומת
חי,
15/08/04 09:46
|
מספיק לפרסם את הרוצחים ואת השביתה שלהם
התיקשורת מציגה אותם כקדושים
דיי לטימטום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
יש להם סיבה טובה לאכול את עצמם
ל"ת
גל,
צפון,
15/08/04 09:28
|
|
 |
34.
לא להפריע לשביתה
אלי,
מרכז,
15/08/04 09:17
|
אולי יהיה לנו מזל והם ימותו בשביתה וכך יחסכו לנו הרבה צרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה מחבלים פחות. יופי.
ל"ת
נטלי,
16/08/04 01:13
|
|
 |
33.
לתרום את האוכל למשפחות נזקקות
ל"ת
היועץ,
15/08/04 09:12
|
|
 |
32.
הפרת זכויות אדם
נחום,
15/08/04 09:02
|
אסור לפגוע בזכותו של המחבל הערבי להרוג. יש לספק לאסירים הבטחוניים ילד יהודי אחד כל שבוע כדי שיוכלו לספק את הורך שלהם בדם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
מצידי שיחנקו !!!
ירון,
15/08/04 09:01
|
לא נותנים להם פלאפונים לעשות פיגועים ... מיסכנים שלי ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נותנים פגישה בלי מחיצות כי
ל"ת
הם מעבירים,
מסרים לפיגוע,
16/08/04 01:14
|
|
 |
30.
בהצלחה ועד הסוף בבקשה ותודה.
ל"ת
שושו,
15/08/04 08:35
|
|
 |
29.
Hunger strike
Hakohen, Y.R.,
Ei-Sham,
15/08/04 08:30
|
We must encourage these Nazi bastards to hunger-strke to the end. Hopefully a few hundred will reach the 72 virgins soon. I understand, that they are running out of virgins and are forced to use retreads.....n
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
שביתת רעב
מוטי,
י-ם,
15/08/04 08:27
|
|
 |
27.
מחזיק לכם אצבעות ,עד שתמותו
ל"ת
חרטאט,
אבו-יסמין,
15/08/04 08:25
|
|
 |
26.
לא להפסיק עד מוות !!!
ל"ת
YZ,
15/08/04 08:02
|
|
 |
25.
כל הכבוד לאסירים
פאטמה אל עזיז,
15/08/04 07:59
|
הפלשתינאים. תהיו גברים ותמשיכו לשבות עד שתמותו. כל עם ישראל מאחוריכם אל תאכזבו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמן !!!!!
ל"ת
ישראלי,
16/08/04 01:15
|
|
 |
24.
שרון אמר
מרק,
נתניה,
15/08/04 07:38
|
שלא יוותר? אפשר כבר לקפל את העסק. עכשיו ברור שכל תביעותיהם יענו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מצב חמור
מאיר,
הולנד,
15/08/04 07:17
|
תאמינו לי שזה לא היה קורה אים לא היו נותנים להם לאכול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
זכויות על איזה זכויות אתם מדבר
ליאת,
מרכז,
15/08/04 07:12
|
אני בכלל לא חושבת שיש לאנשים כאלה זכויות .
ואני בכל מקרה לא הייתי עומדת בפיתוי של מנגל .....
יאמי בתיאבון
ליאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
הם אוהבים להתאבד אז
יהודי גאה,
15/08/04 07:11
|
שיתאבדו אחד על השני , שביתת רעב ? איך לא חשבנו על זה קודם ? תנו להם למות ברעב , אנחנו רק נרוויח מזה ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
All leftos are invited
Me,
15/08/04 07:05
|
|
 |
19.
Prisoners are human too
Butaflika,
15/08/04 06:59
|
|
 |
U r wrong, they are MONSTERS!
Jason,
Tx, USA,
15/08/04 08:50
|
These terrorists are NOT human! they are MONSTERS and we do NOT care if these MONSTERS decide on hunger strike and starve to death. The food that will be saved will be given to the poor and needy.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
oops
goo,
boo,
15/08/04 09:25
|
actually, you're making a wrong statement. they're not monsters; they're human. maybe you were confused when you wrote your comment, but not anymore.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מה הדרישות שלכם??
הגשש החיוור,
לוס אנג'לס,
15/08/04 06:16
|
|
 |
17.
Let them starve to death
ל"ת
sasi,
15/08/04 05:44
|
|
 |
16.
ערבים רוצחים לא לרחם על אכזרים
ל"ת
שיעשו דיאטה,
הפלצנים,
15/08/04 04:54
|
|
 |
15.
ברבריות
חיים,
אופקים,
15/08/04 04:43
|
הנסיון לשבור אותם באמצעים אלה הוא ברבריות. המשך ישיר ללוגיקה של הרשעות המאפיינת את כל יחסה של מדינת ישראל לפלשטינים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבל,תרחיב מעט את האופקים
ל"ת
י.א. אפיקים,
15/08/04 14:17
|
|
 |
רצח = ברבריות. נא לא להתבלבל
ל"ת
הרואה אלי,
אופק,
15/08/04 09:55
|
|
 |
טמבל, הם רוצים את 72 הבתולות!
ל"ת
דודו,
ישראל,
15/08/04 09:12
|
|
 |
לא יפה ככה להציע מנגל ...
דוויד,
15/08/04 09:04
|
|
 |
If they could, they'll eat you
ל"ת
Canibals hunter,
15/08/04 07:00
|
|
 |
אפילו הם לא אוכלים חרא.
ל"ת
דודיק,
15/08/04 09:30
|
|
 |
14.
מתי נפסיק להיות חלם???
חלם,
15/08/04 04:09
|
אז שישבתו רעב. הם אסירים ביטחוניים מסוכנים שלהזכירכם הם חיות אדם שזורקים להם אוכל כמו לחיות טרף!!! במקום לפתות אותם במנגל תאפשרו להם לשבות רעב עד שנה הבאה ואת המנגל תתנו למסכנים באמת, שלצערי לא חסר פה כאלה שיהיו שמחים לקבל קצת אוכל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שישבתו עד שייגמרו, מחבלים רוצח
ל"ת
ים,
16/08/04 01:15
|
|
 |
13.
DICTATORIAL COUNTRY
George,
California,
15/08/04 03:40
|
|
 |
For you Saudia is democracy
ל"ת
בוריס,
חיפה,
15/08/04 09:34
|
|
 |
UP YOURS GEORGE
ל"ת
ilan,
15/08/04 07:52
|
|
 |
You are a moron
JJ,
15/08/04 04:44
|
do you know how many security prisoners the USA now has? In Guatano bay, totally illegal? You hypocritical idiot. Israel is merciful on these terrorists. Let them go on hunger strike and starve. Its the least they can do for all the murder they committed.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אז שישבתו רעב כמה זמן יחזיקו מ
אזרח,
מרכז,
15/08/04 03:12
|
כמה זמן כבר יחזיקו מעמד? אפשר לחשוב שהם ישיגו באמת הקלות, הרי זה טמטום להקל על מי שמנסה להפעיל טרור מהכלא, צריך להבין שלשבס יש גיבוי מלא בקרב חברי הכנסת וגם בקרב בוחריהם. רק שיעז משהו לומרשיש להקל עליהם, הרי זו התאבדות גם אישית וגם פוליטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
זכותם לחיות-לא יותר
Jack,
שוהם,
15/08/04 01:36
|
כמו שלהם חש זכות לשבות, לסוהרים יש זכות להיאבק בשיטה זו, שכן כולנו יודעים שבמקרה הספציפי הזה (לא בכל שביתת רעב) להנהגה ולמארגנים לא אכפת אם מישהו ימות מזה - נהפוך הוא - אם מישהו ימות, זה יחזק את טענתם. לכן חובה על הסוהרים לדכא את ''יכולת הביטוי המפוקפקת הזו'' - ולמספר אחד אני אומר - תוציא את הראש מהתחת ותראה, שהשובתים לא חושבים על בריאותם של אחיהם החלשים - אנחנו כן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה!
ישראל.,
ישראל.,
15/08/04 10:38
|
תפקיד המדינה לכפות את החובות ולא את הזכויות!! לדוגמה, אם זכיתה בלוטו, זה לא תפקיד המדינה לכפות עליך לגבות את כספיי הזכיה מפני שזאת זכותך לגבות את כספיי הזכיה אך זאת לא חובתך.
לכן, גם אם נכונה הטענה שלך שלאסירים הביטחוניים יש זכות לחיות, הרי זה זה לא תפקיד המדינה לכפות זאת עליהם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל, הם רוצים את 72 הבתולות!
דודו,
ישראל,
15/08/04 09:22
|
|
 |
10.
יופי. אולי ע''י הגבלות אלו
כל,
הכבוד,
15/08/04 01:23
|
|
 |
9.
אולי פשוט החכמה לא להתעסק באיי
יועץ תקשורת,
15/08/04 01:03
|
פשוט לא להתעסק באייטם הזה, ובכך לא להביא לכלל הציבור. פשוט לחסום את התקשורת העולמית והארצית מהנעשה בכלא, זה לא יתן אינפורמציה לאף אחד, ואחריי יומיים שלושה של ביקורות קשות, זה פשוט ייגמר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, העיתונים סתם משלהבים
עיתונאי,
16/08/04 01:22
|
כתבתי אתמול ולא פרסמו תגובתי זו, כנראה התנסחתי טוב מדי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
תגובה לחמש
al,
15/08/04 00:52
|
אני הייתי באופיר לפני שנה ומצב היה זהה למה שאתה מספר כאן. זהו בית ספר לטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אינתיפאדה מס' 2
שוקי,
בלגיה,
15/08/04 00:46
|
שביתה זו היא אינתיפאדה מס' 2 ואם לא ישברו אותה בעוד מועד. הרי אנו מאפשרים להם להלחם מבפנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוקי תעשה טובה
גולשת מת''א,
15/08/04 21:52
|
תשאר בבלגיה, אנחנו יודעים מזה אינטיפדה מקרוב!!!!!! לשם שינוי אנחנו הפעם בעד האסירים, מאד רוצים לתת להם לממש את משאלתם - לרעוב עד מוות!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
לירדן
דוד הולנד,
הולנד,
15/08/04 00:35
|
מה הבעיה לא רוצים לאכול סוף סוף חיסכון יש להעביר את הכסף למשפחות יהודיות נזקקות.או שהיהיה לשבס עודף כסף בקופה...ואלה שישתוללו ויתפרעו אלה שאין דם בידהם יש להעביר לירדן שם יטפלו בהם כהוגן.....4 מליון שקל חיסכון ביום חבל על הזמן 10 ימים 40 מליון שקל תעודדו אתם עלו והצליחו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
לראשונה אני תומך בצעדים של צחי
משה,
מרכז,
15/08/04 00:32
|
זו הפעם הראשונה שאני תומך בצעדים שנוקטים השב''ס ובראשם צחי הנגבי חוצפה ממדרגה ראשונה האסיר הביטחוני יקבע איך יפגש עם מישפחתו הוא יקבע אם יעשו לו ביקורת בתאים ניראה שהם רוצים להיות כאוהדי ביתר ירושליים (לפי הגשש החיוור)הם יקבעו גם מי יהיה מנהל השב''ס ואו השר לביטחון פנים ( אחמד טיבי, או ערפאת) לדעתי יש להודיע לרוצחים שבמידה וירצו להפסיק את שביתת הרעב שיודיעו שבוע מראש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להעיף אותם לירדן, שם מקומם !
ל"ת
הכלואים: רוצחים,
מתועבים שפלי,
15/08/04 05:07
|
|
 |
צריךלשלוחאותם לים
ל"ת
הצודק,
15/08/04 10:21
|
|
 |
4.
Strike
Abou Ali,
usa,
14/08/04 23:55
|
|
 |
3.
השערוריה בכלא עופר(מת''כ 386)
מילואימניק,
מרכז,
14/08/04 23:51
|
אני רוצה לחשוף בזאת את השערוריה המתנהלת בכלא עופר ואשר אינה זוכה לטיפול מצד הגורמים הצבאיים. לפני כשבועים הייתי בכלא לתקופה של כשלושה שבועות במהלכם ביצע גדוד המילואים שלי פעילות אבטחה שם. במהלך תקופה זאת הייתי עד מחזה סוראליסטי מאין כמותו שלא האמתי שקיים בארץ ווכלא צבאי בפרט. הכלא מנוהל למעשה ע''י האסירים ובראשם אדם בשם ''רג'י'' הם מרשים לעצמם לקלל להשפיל לירוק ולזרוק חפצים על קציני המשטרה הצבאית שבמקום ועל השוטרים הצבאים ולא נענשים על כך. הם מחזיקים ברשותם פלאפונים, סכינים ואף נשק חם כן כן כן נשק חם בתוך כותלי הכלא זה לא צחוק וזה זה לא הנפצה(בסוף יקרה שם אסון) הכל עובר בהעלמת עין מצד מפקד הכלא שלא מעונין במהומה של האסירים ולמעשה מפחד מהם(או אולי אני מפחד להעלות על דעתי מדובר במשהו חמור מזה משום שבנושא מעורבי גם כספי האסירים שעוברים תחת ידיו) אני יכול להרחיב עוד ועוד על מה שקורה שם.
חייבים להעלות את זה לסדר היום אני מבקש מכל מי ששירת שם או משרת לספר ולהגיב על כך (בהמשך לתגובה 65)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אשם
אחיקר,
15/08/04 10:56
|
דע לך שאם אתה מסתפק בתגובה על כתבה באינטרנט ואינך מפוצץ את הענין, דרך כתיבה לכל מערכות העיתונים ולכל שרי הממשלה וחברי הכנסת, אתה נושא באחריות מלאה בדיוק כמו כל ה''אחראים'' במקום. מאחל לך, שלא תוכל לישון בלילות עד שהענין יבוא על תיקונו לשביעות רצונך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, אבל לא לגמרי
קצין,
15/08/04 09:58
|
אני הייתי שם כבר פעמיים במילואים, ועל פני השטח זה נכון (למעט נושא הנשק החם, שזה קשקוש). אבל - יש דברים שאתה לא מבין ותהליכים שמצדיקים התנהגות כזו שבסופו של דבר משרתת אותנו. אז אל תתלהם סתם בלי לראות ולהבין את התמונה כולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נושא הנשק החם
מילואימניק,
15/08/04 10:47
|
הלוואי והייתי מקשקש באמת אין ברצוני ליצור תמונה שגויה סתם אולם:
1. במהלך שהייתי שם (מלפני שבועיים עם גדוד 9271 ) נתפס ''פקס'' בין שני תאים שנפל בין הגדרות בפקס דובר בפירוש על נשק חם המוחזק בתא 1 הפקס תורגם והועבר לידי מפקד הכלא והושתק למה? משום שמפקד הכלא לא מעונין במהומה שתתרחש בחיפוש יסודי בתוך כותלי הכלא וכעת באמת איני יודע הייכן הנושא עומד.
2. ברצוני גם לציין שעל פי דבר הקמ''ן בכלא משה חגיב כבר בתקופת מבצע חומת מגן נתפס שם נשק חם והוצא מהתאים.
3. האסירים נמצאים במגע צמוד עם השוטרים הצבאיים בזמן שמילואיניקים מאבטחים אותם ברשות האסירים מספריים וכלים חדים אחרים שהם מייצרים לדוגמא מצית אליה מוצמד מסמרים יכול לשמש כדוקרן.
אני יכול לרשום עוד רבות על המתרחש שם וחייבים לעצור זאת. מפקד הכלא לא מעונין לעשות זאת מאינטרסיים אישיים של קידום ושיקולי נוחות ושקט בכלא.
אני מפרסם בזאת את האי מייל שלי אם יש איש תקשורת שמועניין לכתוב על כך . אני לא יחיד יש רבים מהגדוד שלי שיתמכו בדברי.
odedgutman@hotmail.com
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התנצלות למילואימניק
קצין,
15/08/04 19:49
|
קראתי שוב את התגובה שלי, והיא תוקפנית ללא סיבה ועל זה אני מתנצל (כנראה היתה לי נפילת סוכר על הבוקר). אני מסכים אתך שהניהול של המשטרה הצבאית הוא מתחת לבזיוני וכל מה שכתבת נכון. שוב, לגבי הנשק החם, יכול להיות שזה דיסאינפורמציה והאסירים תקעו פקס בין הגדרות בכוונה. אתה יודע שכשהם רוצים הם יודעים לזרוק יפה מאוד (כמו בין א' לב'). אם אני הייתי חושב שיש שם נשק חם לא הייתי מאפשר לחיילים שלי להכנס לשם עד שזה יטופל. יש גבול לכל דבר. אם השוטרים כבר שאננים, מפנים את הגב לאסירים וכו', זו בעיה שלהם. החיילים שלי שמרו על ערנות ועל הכללים. אני חושב שצריך לתת לאסירים תנאים טובים כדי לשמור על שקט תעשייתי, אבל הגבולות חייבים להיות ברורים מאוד. בפועל, חשוב לזכור שלאסירים בעופר אין באמת אינטרס לעשות מהומות משום שיש להם מה להפסיד. יכול להיות שלעובדה זו יש קשר לברדק, למרות שהיא אינה מצדיקה אותו. דרך אגב, סתם בשביל הקוריוז, אחרי הפעם הראשונה שלי בעופר התפרסמה כתבה של גדעון לוי על הכלא שהיתה מאוד חד צדדית. כתבתי על זה מכתב תגובה לגדעון ולמערכת אבל הוא לא פורסם. מזל שיש אינטרנט וטוקבאקים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התנצלות התקבלה
מילואימניק,
16/08/04 00:06
|
אני שמח לראות שלא רק אותי הנושא מרתיח, אני גם כתבתי מס' מכתבים אולם הם טרם נענו.
יש מס' דברים שאין ברצוני להעלות באינטרנט אולם בכללי לפי הבטחה שקיבלתי (וכולי תקוה שהוא אכן נכון) הנושא יטופל על ידי גורם מתאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזעזע ביותר! קיראו גם מה שכתב
ל"ת
עמית בתגובה זו,
15/08/04 05:12
|
|
 |
אינטרסים אישיים של קציני צהל
סמל אבי,
דרום,
15/08/04 02:54
|
רציתי לחזקאת כל מה שכתבו פה חיילי המילואים גם אני הייתי חייל מ.צ. במתקן כליאה בעזה וגם שם כמו בשאר המתקנים העצורים הבטחוניים עושים מה שבראש שלהם ומסיבה אחת- שאפילו אם נעשית איזו שהיא פעילות נגדם היא מבוטלת במהרה ע''י מפקדי הכלא שרוצים לשמור על הקידום שלהם ועל השקט התעשייתי בכלא. בזיון- שחשוב יותר הדרגה מאשר הכבוד הלאומי של החיילים והמדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם ניצחו אותנו!!! אם המצב באמת
מדינה מפגרת,
15/08/04 02:25
|
כמו שאתה מתאר. אני לא מבין מדוע חיילי מילואים שמשרתים במתקנים האלו לא עושים רעש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הייתי בכלא עופר והזדעזעתי
צלי,
דרום,
15/08/04 01:48
|
גם אני סיימתי כעת שירות מילואים והמצב שם פשוט מדאיג. באחד הימים שהייתי בסיור אבטחה לשוטרי המ''צ הם בקשו מאסירי תא 2 לעבור לתא1 ע''מ שהם יבדקו את התא. במהלך המעבר של האסירים הם בקשו מעציר לבוא לבדיקה. והוא ציפצף עליהם חזר לתאו שוטרי המ''צ קראו לרג'י -מפקד הכלא האמיתי-השוויש-הוא התעלם מבקשתם לאחר כמה דקות שהעציר החביא את המכשיר הסלולרי, הטיפש יצא מתאו, לקחו אותו לבדיקה ומצאו אצלו בטריה של מכשיר ורג'י צעק על השוטרים מצאתם משהו עכשיו תשחררו אותו לא עברה דקה והבחור הוחזר לתא. פשוט מזעזע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה נכון!
יוסי,
15/08/04 01:27
|
|
 |
למה אתה לא פונה לעיתונות ?!
נבו,
15/08/04 01:20
|
|
 |
לא רק כלא עופר...
עמית,
15/08/04 01:14
|
גם בקציעות ובמגידו.אני שוטר צבאי מילואימניק,עשיתי מילואים בשני מתקני הכליאה האלו,וכל מה שנאמר לגבי מחנה עופר חל גם לגביהם.הקטע הוא שגם אם אתה רוצה להיות קשוח אתה לא יכול כי אתה עושה את זה בניגוד להרגלים שהשרישו למחבלים ובסוף הם עלולים להתנקם בך,למשל,מקרה שש.צ אחד קשוח יותר קיבל סיר מלא בשתן ושאר צרכים בפנים.צריך לפי דעתי להעביר את השליטה במתקנים הללו לשב''ס,לשם שינוי,לפני שיהיה אסון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם בקציעות ומגידו? דבריך מזעזע
ל"ת
דבריך מזעזעים !,
15/08/04 05:11
|
|
 |
הודעה עבור מילאימניק מהמרכז
איש תקשורת,
15/08/04 01:05
|
אם אתה קורא במקרה הודעה זו, תשאיר אימייל שלך, אני חוזר אליך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
odedgutman@hotmail.com
ל"ת
ששון,
16/08/04 08:51
|
|
 |
זה די ישן משאתה מדבר עליו
ג'וני ספקטור,
פרדס חנה,
15/08/04 00:32
|
כל מתקני הכליאה הצבאים מתנהלים ברוח זו אתה מדבר , אני למשל משרת באחד מהם כבר שנתיים וזה לא שונה במאומה, אם כי זה מורכב מכפי שאתה חושב והסיבות לאותו הנחת לה זוכים העצורים היא לא רק השקט היחסי עליו הם שומרים אלה עוד מספר גורמים שלא ארצה לפרט אותם כאן בכל אופן אם אתה מעוניין באיזו שהיא עשייה בנושא צוא יתי קשר במייל ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוטלת עליך אחריות כבדה מאוד,,
אליצור,
15/08/04 00:25
|
תארת מצב חמור עד חמור מאוד . אני בטוח שתגובתך תגיע לגורמים שצריכים (וחייבים) להגיע , אך במקביל אתה חייב לפנות לגורמים המתאימים במשרד הבטחון תוך הסרת האלמוניות ( מצידי , אני הדפסתי את תגובתך שתועבר לסגן שר הבטחון )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקראו מה כתב עמית בתגובה זו
ל"ת
איזו השפלה !!!!,
מזעזע !!!!!!,
15/08/04 05:10
|
|
 |
אליצור, שר הביטחון יתעלם מזה
עיתונאית,
15/08/04 05:08
|
כי בשבילו אתה סתם עוד אזרח שכותב מכתב
איש יחס''צ שלו יענה לך תשובה לאקונית
רוצה מאבק אמיתי? תפנה לעיתונות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני עשיתי מילואים בחברון לפני
מילואימניק,
ארץ זבת חלב,
16/08/04 01:04
|
שנים -וגם שם זה היה אותו דבר......אתה לא מגלה את אמריקה....... האסירים הבטחוניים מנהלים את הכלא .... זה נשמע מוזר אבל זו המציאות... שנובעת מהחולשה שלנו בשביל ''ההיסטוריה'' בתקופת האיתיפדה הנוכחית - צה''ל - באחד המבצעים הרס את כל המקום ( שכבר היה תחת הרשות הפלשתינית אחרי שזה עבר אליהם - אני חושב ''בהסכם חברון'' שעשה נתניהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
זה בית סוהר או בית הבראה??
מודאג מבית הסוה,
k,
14/08/04 23:42
|
זה בית סוהר או בית הבראה?? אם זה בית סוהר צריך לקחת את הטלפונים, הטלויזיות, העיתונים והמשחקים, איזה תנאים הם מקבלים על חשבוננו, עראפת צריך לשלם לנו שאנחנו מחזיקים אותם! איזה תנאים יש ליונתן פולרד? איזה תנאים יש והיה לאסירים בסיביר, וצפון קוריאה? זהבית הבראה או בית סוהר???
מודאג מבית הסוהר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אמרתם לוחמה??!!ל-מ-ה??!!
צברי אחד מהעם,
14/08/04 23:18
|
לאנשי מערכת הביטחון,תרשו לי להזכיר ולציין עבורכם שלאסירים הביטחוניים יש זכות מלאה ולג*יטימית ביותר לשבות רעב!!!כל לוחמה נגד זכותם לשביתת רעב.....תתקבל כאקט בילתי מוראלי וכפשע מלחמה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלנים מזהים מיקילומטר
dbsh,
15/08/04 19:42
|
מעניין שכאשר מנעו מיגאל עמיר להתחתן לא דיברת כך . שמאלנים צבועים אטרסנטים ומגעילים, בושה להיות חלק מעם שאליו אתם שייכים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאלון,חגית,ארז ו-jeff
צברי אחד מהעם,
15/08/04 14:16
|
חברה' בכוונה היא כמובן לאפשר-לכל-4000-האסירים-הביטחוניים-למצות-את-מלוא-זכותם-לשביתת-רעב-וזאת--עד--הסוף!!!!!....שלא, כל ניסיון מצד אנשי מערכת הביטחון-**תתקבל כאקט בילתי מוראלי וכפשע מלחמה**...(כהגדרתם של יפה נפש מהגייס החמישי והגייס השישי!!) צר לי מאד על כל מי שלא השכיל לפענע את תגובתי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100%
ל"ת
תבת,
15/08/04 04:14
|
|
 |
אתה אידיוט!!!
ל"ת
אלון,
15/08/04 01:58
|
|
 |
אידיוט מדופלם!!!
ל"ת
חגית,
15/08/04 05:11
|
|
 |
ני שמאלני גאה ערבים חברים שלנו
ל"ת
צברי אחד מהעם,
16/08/04 01:18
|
|
 |
אמרת פשע מלחמה...
ארז,
שרון,
14/08/04 23:50
|
הייתי רוצה לראות אם אחותך או בתך היו נרצחות ע''י אחד מהאסירים הבטחוניים אם היית כותב את מה שכתבת. מה קרה לך???? אתה אחד מהחיזבאללה ????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבריי כוונו לאדון מס' 1 צברי
ל"ת
ארז,
שרון,
16/08/04 01:16
|
|
 |
1, חנטריש
ל"ת
jeff,
14/08/04 23:37
|
|
 |
צודק ג'ף
ל"ת
אלון חגית וארז,
16/08/04 01:19
|
|