 |
59.
מה שמעניין זה למה שינוי
אשכנזי אחד,
ת''א,
15/08/04 13:10
|
מעוררת כזאת שינאה אצל המזרחיים. אני חושב שראיתי פה תגובות בסגנון: אשכנזי=עמלק, נאצים וכו'.
זה ששינוי פגעה פוליטית בש''ס יכול להסביר את איבת הפוליטיקאים אבל את שינאת האספסוף קשה להבין.
אולי צריך לבדוק איזו הסתה בדיוק מייצרת ש''ס שגורמת לכזאת שינאה מטורפת מצד בוחריה לחלק גדול בעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
זה לא פסילה על רקע עדתי
ש''ס=שינוי ספרדי,
15/08/04 11:38
|
זה על רקע זה שאתם מפלגה סחטנית ביליתי אחראית שדואגת רק לציבור המצומצם שלה על חשבון אחרים ועוד מתיימרת לדאוג לחלשים שלמעשה רק מנציחה את מצבם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
שוב פעם ש''ס פתחה ג'ורה
משה,
15/08/04 10:05
|
חוץ משנאה אין בש''ס שום דבר אחר. אפשר לראות את זה בתגובות. כל עוד ש''ס שותקת אנשים לא חושבים בכלל על הנושאים האלה, ספרדי, אשכנזי. כולנו יהודים, כולנו ישראלים, לכולם יש אותם זכויות וחובות. יש לנו נשיא מדינה מצוין ספרדי וגם שר הביטחון טוב. אבל מה זה חשוב האם הם ספרדים או אשכנזים? כל הטענות של ש''ס זאת שקר גס - שינוי לא אמרו אף מלה נגד מזרחים, בשינוי יש גם מזרחים, ויש הרבה מזרחים שמתנגדים לש''ס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל פעם שנדמה ששינוי יורדת ש''ס
אריה,
15/08/04 13:24
|
|
 |
56.
שינוי = נאציונאל סוצאליסטית
היסטוריון,
15/08/04 09:58
|
בדומה למפלגה הנאצית שהמוטו העיקרי שלה היה יודן ראוס בניסיון להוציא את הלגיטימיות של יהדות העולם פועלת שינוי באותה מגמה ארורה ואיומה בכל מקום אחר בעולם מפלגה כשינוי הייתה מוקעת על עמוד הקלון רק בארץ המפגרים ארץ ישראל היא מקבלת מקום בפרלמנט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
שינוי גזענית!
ל"ת
אבי,
ת''א,
15/08/04 09:58
|
|
 |
54.
לפיד השנארכה עומד בפני דעיכה
ron,
15/08/04 09:53
|
לאחר שהוא גילה עד כמה הוא שונא יהודים דתיים, שמאלנים, ימניים, חילונים, מזרחיים, אשכנזים, סטרייטים, הומואים, עניים ועשירים, לבן ושחור, עומד אדון הרשע טומי לפיד להיעלם מהפוליטיקה הישראלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
נכון! שתיהן שונאות ערבים....
ל"ת
אבו-עלי,
פוק א-תחתא,
15/08/04 09:44
|
|
 |
לא כל המזרחיים ערבים!
יוסי עובדייה,
יפו,
15/08/04 10:43
|
רק התימנים המרוקאים והעירקאים. אני במקור מאיראן אנחנו לא ערבים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אתם לא, אבל גם אתם
הלית,
אמירים,
15/08/04 12:02
|
|
 |
ממש לא! הפרסים וחלק מהעיראקים
אריה,
15/08/04 13:21
|
הפרסים וחלק מהעיראקים אנשים מדהימים. ואגב, אתם יודעים שגם יוצאי ספרד ויוון ורומניה ובולגריה הם ''עדות המזרח''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולם אוכלים חריף
ל"ת
פפר סרג'נט,
צוללת צהובה,
15/08/04 17:47
|
|
 |
52.
בתחילה היתה מפאי
אורי,
15/08/04 09:02
|
הגזענית הגדולה, שהחריבה את המדינה מגזענות. כשהספרדים העזו להרים ראש ולהקים מפלגה שתדאג לאינטרסים שלהם הם הפכו לגזענים. כשהרוסים הקימו מפלגה סקטוריאלית הם לא גזענים. כשהמשאל דוחה בשאט נפש ספרדים וספדריות הם לא גזענים. כשהתקשורת השמאלנית הגזענית עודדה שנאה לספרדים שמנסים להשיג את המגיע להם ב''דמוקרטיה'' הזו, הם גזענים, פרזיטים ופושעים. כשלקיבוצים ולרמת אביב נותנים בלא חשבון, מגיע להם כי הם השמנה וסלטא של המדינה. כששינוי רכזה את כל השנאה לאלה שרצו לקום מאשפתות ומחרימה אותם זה לגיטימי, כי צריך לבלום את השחורים, תרתי משמע. לכל הגזענים השונאים את ש''ס, למעשה אתם שונאים את עצמכם, ואתם גזענים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
חוץ מאבי ואימי , כולם נבלות .
ל"ת
תלמיד חטיבת,
הבינים,
15/08/04 08:17
|
|
 |
50.
הגזענים הגדולים ביותר הם ש''ס !
אלי,
גבעתיים,
15/08/04 08:16
|
למר אלי ישי : כמה לא מזרחיים יש במפלגתך? כמה אנשים המגדירים עצמם ישראלים יש במפלגתך? ש''ס בנוייה בסיסה על תפיסה גזענית האומרת זוהי מפלגה על טהרת האפריקאים והאסייתים בלבד, לישראלים רגילים אין כניסה. כל זאת תפיסה גזענית שבאה לעולם ע''י המזרחיים 25 שנה לפני שינוי ! בוא תגיד את האמת מה אתם אומרים בחדרי חדרים על הישראלים שאינם מזרחיים : האם אתם חושבים שהם יהודים? (או אולי ערב רב - שהם כאמור המשרתיםהגויים שיצאו עם בני ישראל ממצרים). כמה פעמים ביום אתה מסנן בליבך ''האשכנזי הזה''. אין מפלגה המחרחרת ריב ומדון בין היהודים יותר מש''ס ומנהיגם המתבהם (שמקפיד ללכת עם שמלה) שמוציא פנינים גזעניים מפיו כל יום (שרק את חלקם אנו שומעים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתת לשכמותך במה זו גזענות
ל"ת
יפת,
15/08/04 11:29
|
|
 |
מסכים ,למרות שהיית עדין מידי .
ל"ת
הניסחט ע''י ש''ס,
הגזענית,
15/08/04 08:40
|
|
 |
49.
ראש הממשלה מר אריק שרון - גזען
משה,
15/08/04 08:15
|
מר אלי ישי מה אתה מנסה לפסול את שינוי כאשר בפועל האיש הכי גזעני חוא אריק שרון. מחצית ממדינת ישראל ספרדים. 80% מהליכוד ספרדים. כמה שרים ספרדים יש 3 בלבד. אתה צריך להפעיל רק נגדו את מלחמת הגזענות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כנראה חי בבועה !
אלי,
גבעתיים,
15/08/04 09:07
|
אתה כנראה חי בתוך חברה שמרנית שרואה רק מה שהיא רוצה, ולעובדות: לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה 16% מאזרחי ישראל הם ממוצא אפריקאי או אסייתי. 16% מאזרחי המדינה הם מוסלמים דרוזים וצ'רקסים. אז אתם עדיין לא חצי מדינה אלא מיעוט שולי שעושה הרבה רעש על קיפוח שלא קיים. מי שחי כל היום בחברה מצומצמת ולא מרחיב אופקים סופו שיראה את המציאות בצורה מעוותת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
שייס
בן-ציון,
המרכז,
15/08/04 08:05
|
|
 |
47.
שינוי היא מפלגה שוות ערך
yeshurun,
15/08/04 08:00
|
נושא : שינוי היא מפלגה שוות ערך לנאצים אופיים לא שונה כלל קרים ורעים גזעניים אריים תאריך : 15/08/04 03:26 להייל ז'וסף לפידלר שר''י אתה שונא ספרדים וכל המשחק שלך מכור וזריית חול בעיני האזרחים שכולם מבינים כולל שופטי בית המשפט העליון והנשיא שאתה פועל מגזענות בלבד. גם המפד''ל פועלים מתוך האינטרס של שליחת המזרחיים לקנטים. כאילו שלא רצית את החרדים, לא ולא ! אתה לא רוצה את היהודים המזרחיים. אתה מעדיף את נטורי קרתא, את יורג היידר על ש''ס היהודית מזרחית. זה הסכם ''בין אשכנזי''(עמלקי) כדי למנוע מהיהודים הספרדים לשבת במנגנוני השילטון. אלה היו שיחותיך עם המפד''ל עם פרס ואחרים כולל שרון כולם יודעים שאתה עושה זאת מטעמים גזעניים והם נותנים לך להתלכלך במקום שילכלכו את ידיהם. אם תערך חקירה משטרתית עם כל אלה שנפגשו איתך תתברר אמת מרה ושחורה שהינך אחד הגזענים שהתאום הסיאמי שלך היטלר יחוויר לעומתך. אין הבדל בין ספרדי חילוני או חרדי או דתי בעיניך כולם שנואי נפשך. לא שונה שנאתו של היטלר לעם ישראל משנאתך ליהודים המזרחיים. שינאתך ושינאת חבריך ובוחריך היא ''שוות'' ערך לשנאתו של היטלר וחביריו לעם היהודי( שהוא יהודי ולא עמלקים). בג''צ גם מסכים עם גזענותך, כהנא נגש כמוך לבחירות בגזענות נגד שונאי יהודים מיד פסלו את רשימתו. לפי הכללים הדמוקרטיים רשימתך הניאו נאצית צריכה להמחק מיעל המפה הפוליטית ע''י בג''צ, אבל.... ?! מעניין שאף לא נציג שמאלני אחד,לא קם להגיש עתירה לבג''צ נגד הרשימה הגזענית ''שינוי''. היכן המשפטן הצדיק מר ''הנגבי''?! שריד, אלוני, גלאון, וחבריהם,כולל הצדיק פינס מהעבודה?! היכן האגודה לאיכות השלטון, האם איכות השלטון נפגמה, כאשר הגיעה לגזענות נגד יהדות המזרח?! זה רק מוכיח שכולכם שותפים לגזענותו של הפירר הייל ז'וסף לפידלר נגד יהדות המזרח, כי רובכם ספק יהודים, אחרת גזענות כזו לא יכולה להיות ביהודי נגד יהודי, רק בעמלקי נגד יהודי. להייל ז'וסף לפידלר ביום הסתלקותך מהעולם ונשמתך תקלע בכף הקלע, נרים כוסית יין לחיים, ספרדים חילוניים כדתיים על הסתלקותו של עריץ גזען נבזה ושקרן נאלח ועלוב נפש כמוך............ צורר בא צורר הולך ועם ישראל חי וקיים ואתה אחד מהצוררים שקם על היהודים הספרדים הטהורים, וזכרך ישאר לדיראון עולם בכף הקלע יחד עם שאר צוררי העם היהודי,מי שמצביע לך ולרשימתך גם הוא נאצי ''במודע'' רק דבר אחד נעלם מכם שאתם מזרע עמלק שנטמעו בעם היהודי. לו היה היטלר חי היה משתמש ב''גזענותך'' כדי לצאת זכאי, אתה הוכחה משפטית לכל הגזענים בעולם נגד העם היהודי. משנוא נפשך היהודי הספרדי הטהור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה באמת מצדיק קיומה של שינוי
משה,
15/08/04 10:24
|
אם שינוי מתנגדת לישיבה בממשלה של אנשים כמוך, אז אני תומך בשינוי. אין כאן שום עניין ספרדי או אשכנזי, יש לנו נשיא מדינה ספרדי מצוין. פשוט אסור לתת לשקרנים חולי נפש להגיע לשלטון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
אם להיגעל מיצורים כמוך זו גזענ
אריה,
15/08/04 08:00
|
|
 |
45.
''מפלגת אשכנזים חילוניים''.
אריה,
15/08/04 07:58
|
אילו מישהו היה קורא לעצמו ככה המדינה היתה קופצת. אבל מפלגת ''ספרדים שומרי תורה'' זה כשר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לפחות שתי מפלגות כאלה
ל"ת
יפת,
15/08/04 08:24
|
|
 |
שקר זה אמת של ש''ס
משה,
15/08/04 20:57
|
זאת הבעיה העיקרית של הש''ס - שקר, כל מלה שניה אתם משקרים. אין שום מפלגה חילונית אשכנזית וטומי לפיד לא אמר אף מלה נגד מזרחים. נגד ש''ס כן, אבל לא נגד מזרחים. יש לי הרבה חברים מזרחים בעבודה ואף אחד מהם לא סובל ש''ס, הם כולם חושבים שש''ס דופק מזרחים ורק מנציח עוני אצל מזרחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
גם פרענקים וגם חרדים?!
יפת,
15/08/04 07:58
|
יהדות התורה-נו, מילא. תמיד היו כאן, ומשום לה לא נטען לגביהם מעולם שהם מפלגה עדתית. גם המפד''ל, אותו סיפור בדיוק, רק לאומיים, ובשל כך היו כמעט תמיד הבן המושקע ביותר של הציונות. דאגו להם אפילו לאוניברסיטה משלהם, וצינור פתוח בתקציבים עתק דרך מפעל ההתנחליות. עדתיים? מה פתאום (הרב אליהו?). אבל פרענקים חרדים? מה זאת בדיוק המוטציה הזאת?זה כבר באמת יותר מידי, אפילו בקרב שחקני ליגת העל של הנאורות הישראלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
לישי הגזען
שלמה,
15/08/04 07:56
|
|
 |
42.
כשלש''ס יהיה חברת כנסת
זה אבי עצבני,
15/08/04 07:36
|
או אשכנזי ברשימה, יהיה להם זכות דיבור על גזענות. ש''ס זה ראשי תיבות של שומרי מסורת ספרדים. לא נשמע לכם גזעני לציין מראש שהמפלגה הזאת מיועדת רק לעדה מסויימת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להחרים ולדבר נגד זה גזענות
אשכנזי,
ניו יורק,
15/08/04 08:05
|
כפי שעושה שינוי, אך להקים מפלגה שמיועדת לקהל ספציפי, אולי זה לא כ''כ מריח נחמד אבל אין זה עדיין גזענות ובאם שינוי אינם גזענים יש גם להתיר את ''כך''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
ומה ההבדל בין ש''ס לטאליבאן ?
ל"ת
אריה,
15/08/04 07:29
|
|
 |
40.
ישי צודק לפיד תמיד לא אהב ספרד
ל"ת
קובי מלכה,
הרצליה,
15/08/04 07:27
|
|
 |
39.
''אין הבדל בין שינוי לכך''
שמעון,
15/08/04 07:15
|
כראש תנועה המסיתה לגזענות ולשנאה מיום הקמתה וגאה בכך, ועוד מנסה למצוא לכך צידוקים במקורות, איני מבין מה לך כי תלין פתאום כאשר מעזים לפגוע בך כפי שאתה פוגע ועולב כל הזמן, יש לך תלונות. לו אני במקומך הייתי עושה חשבון נפש נוקב עם עצמי שמעון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
יש מישהו במדינה שאינו גזען ?
ל"ת
דוד,
15/08/04 07:02
|
|
 |
37.
ישי טועה, כך יהודים! שינוי???
ל"ת
:-),
15/08/04 06:58
|
|
 |
36.
לפיד מזכיר את צרציל הגזען
מוטי,
חיפה,
15/08/04 06:52
|
תקראו כתבה במוסף 7 ימים של ידיעות מיום ששי האחרון על צרציל ותראו איזה דמיון מושלם בינו לבין לפיד. גזען שדוגל בגזע הלבן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואיזה גזע ש''ס?
משה,
15/08/04 08:07
|
חשבתי שאלי ישי גם שייך לגזע לבן. מה, ש''סניקים רוצים לגנוב מאתיאפים את הגזע שחור? כנראה שהם חושבים שזה יעזור להם לסחות עוד משהו מהמדינה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי גזען?
קדם,
כרמיאל,
15/08/04 07:57
|
|
 |
35.
אין הבדל בין ש''ס לחמא''ס
ל"ת
בני,
ב''ש,
15/08/04 06:48
|
|
 |
34.
שאלה גזענית
א.זרח,
איזור א,
15/08/04 06:48
|
האם האות סמך בראשי התיבות ש''ס אינה קיצור לספרדים? אם כן אז מי גזען?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
גם אני צוחק על ישי
עובדיה,
15/08/04 06:12
|
אין בארץ מפלגה יותר גזענית משס שישי עומד בראשה-נא הציגו את שם האשכנזי או האישה ברשימת שס. אנשים שגרים בבתים מזכוכית לא זורקים אבנים. כנראה ישי הגזען ובניזרי הגנב אינם יודעים זאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
תפנה, שס''ניק, תפנה
יוסי אשכנזי,
מרכז,
15/08/04 06:04
|
וכשבית המשפט ידחה את עתירתך המטופשת (רק בגלל שהיא מטופשת!), תוכל ליילל שזה בגלל שהשופטים אשכנזים ואתה מה שאתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
חן חן ישי,אתה עתה משמך ומעלה!!
יגאל כהן,
רחובות,
15/08/04 05:36
|
|
 |
30.
KOL ISRAEL AREVIN ZE LA ZE
ALON,
15/08/04 05:35
|
WHO CARES? WHY DOES IT MATTER SO MUCH IF ITS ASKENZIM OR SEFARADIM. IF ITS YEHUDIM RUSSIM OR YEHUDIM ETYOPIM. IT HAS ALLREADY BEEN PROVEN BY GENETICAL RESEARCH THAT JEWS FROM ALL OVER THE WORLD CAME FROM A COMMON ANCESTORY. WE ARE ALL BROTHERS. KOL ISRAEL AREVIM ZE LA ZE. STOP THE CHEAP POLITICAL RETHORIC, AND THE STUPIDITY. WE HAVE ENOUGH PROBLEMS WITH OUT THIS IDIOTIC PROPOGANDA. WE HAVE ENOUGH ENEMIES FROM THE OUTSIDE. WE DONT NEED ANY FROM WITHIN.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
SHAS=RELIGION=IGNORANCE
Doug,
New York,
15/08/04 05:19
|
Just look at Bnei Brak, Netivot, and all the rest poor ignorant people at the mercy of the SHAS thieves
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
ישי חייכת והצבעת בעד ברק זוכר
ציון הסבל,
15/08/04 04:43
|
נו אז מה אתה בוכה אם היית עוזר לביבי היית היום בממשלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדבר על אהוד ברק
ימני,
שומרון,
15/08/04 07:59
|
הוא היה הרבה יותר טוב משרון. הוא אמנם היה בעד מדינה פלסטינית אך לא היה בעד פינוי ישובים ובטח לא לפנות את גוש קטיף. ואולי לא שמת לב אבל שרון מחלק את ירושלים בפועל, ובונה גדר בתוך העיר ולעומת זאת ברק רצה לתת להם ''רק'' את אבו דיס שהיא לא שייכת לשטח המוניציפלי של ירושלים. למרות שאני לא בעד ברק ולא מסכים עם דעותיו ובטח שלא עם דעות מפלגתו, עדיף כבר ברק ואוסלו מאשר שרון מפת הדרכים וההתנתקות. אבל הכי טוב זה מולדת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשוט-עם בור פלאח צעקן טיפש
שכמוך,
15/08/04 07:49
|
די כבר להציף את התגובות בתמיכה של ש''ס. המצביעים שלהם ממש כמו חולי נפש אירניים מוסתים סוחבי תמונות רבנייהם ברבים, ועוד אתה ממשיך להפציץ את המקום בתמיכה, מי זאת ש''ס? מי אתה? אסיר לשעבר? יש לך תעודת בגרות בכלל יא בכיין צרחן רצחן.
ש''ס שחבריה מזייפים תעודות בגרות ואקדמיה בקריאות ''רובינשטיין יותר גרוע מהיטלר ואייכמן''. אם הייתי ראש ממשלה הייתי ישר מכניס אותם יחד עם כל האסירים הבטחוניים, שמיצידי ירעבו למוות גם. הן מתוך שמירה על הביטחון הן מתוך הפרדה מגנים של פושעים וצעקנים והן מתוך שמירה על צביון יהודי ומערביות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכלל הגבתי ל31 יגאל כהן הדפר
דחפתם את תגובתי,
לכאן בכלל...,
15/08/04 09:59
|
|
 |
27.
גזענים המפלגות הערביות ושמאל
ל"ת
ביבי,
15/08/04 04:39
|
|
 |
26.
הגזענים האמיתיים: מרצ - יחד
ל"ת
שמאלנים !!!!!!!,
קיצונים !!!!,
15/08/04 04:38
|
|
 |
25.
הש''סניקים רוצים גירוש אשכנזים
SAS,
15/08/04 04:18
|
מפלגת מזרחים דפוקים מתנשאת המונהגת על ידי אייטולה מקלל וסנילי.
המטרה ליצור אירן שניה שתביא להגירת אשכנזים בחזרה לאירופה ולשם כך היא מוכנה לחבור לערבים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
בבחירות הבאות אני לא בוחר
יוסי,
גושדן,
15/08/04 04:05
|
אבל אם הייתי בוחר אז רק ש''ס! כדי שהשמאלנים יתפלצו ויברחו מהמדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
ישי צודק: שינוי גזענים
ל"ת
יוסי,
גושדן,
15/08/04 04:03
|
|
 |
22.
שינוי היא
חיים,
אופקים,
15/08/04 03:47
|
שינוי היא המפלגה האנשטישמית הגדולה והמצליחה בעולם. בכל מדינה אחרת מפלגה עם המצע שלה היתה מוצאת אל מחוץ לחוק או לפחות זוכה להיסטריה המונית מצד אזרחי ישראל המתחסדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
למה הצבעתי שינוי??????
אמיר,
15/08/04 03:43
|
|
 |
20.
DOSIM ARE THE REAL BOSS IN ISR
George,
California,
15/08/04 03:42
|
The dosim are the real dictators of your country, they are the real boss of a teocrathy country.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
נסחפת מר ישי
אזרח,
מרכז,
15/08/04 03:16
|
מה הקשר בין טענתך לעובדות, אתה באמת חושב שבכך תשיג תמיכה, הרי אתה יורה לעצמך ברגליים, תרד מזה זה עץ גבוה ודימיוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
The Real Racist
Meir,
Florida,
15/08/04 03:13
|
The real racist is Shass. It;s a party that claims its legitimacy solely by being a ''Sepharadi.''
That is pure racism.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
התומך של ארצ'י באנקר הישראלי
יגאל כהן,
רחובות,
15/08/04 03:07
|
לה-פיד , הוא לא אחר מאשר נתניהו הביבי. ביבי מנסה לחסום את שס מלהיכנס לקואליציה בעצה אחת עם שינוי. שינוי אומרים שביבי מישם את התורה הכלכלית שלהם ואת המצע שלהם. יש לסלק את לה-פיד ואת ביבי. והים ישוב מזעפו!!!!!!!!!!!!!!1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יודע שאתה אדם חולה אנוש
דואג למצבך,
הנפשי,
15/08/04 07:51
|
מחלתך חדשה קוראים לה ביביאיטיס , מעולם אני לא אהבתי את ביבי כשם שלא אוהב עוד פוליטיקאים ,אבל אצלך השיבאה הגיע לדרגת חולי ,(אגב: תגובתךהיא מהשעה 0305 גם נדודי השינה נובעים מהמחלה ? ) מדוע שלא תלך לפסיכיאטר לקבלת טיפולים ( זה לא כואב ) .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או ''יגלא כהן''
דוד,
15/08/04 05:17
|
יש לי הצעה בשבילך. קנה לך שתי בובות אחת בדמותו של ביבי והאחרת בדמותו של טומי. שלוש פעמים ביום הבט בהם וקלל אותם כאוות נפשך. מכיוון שטיפולים אחרים לא עזרו לך, אולי טיפול זה יעזור לך. אגב, בנושא הגזענות אתה ''יגלא כהן'' גזען לא פחות מאנשי ש''ס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחברו הטוב של למפל קוראים...
יוסי,
גושדן,
15/08/04 04:03
|
|
 |
שקרן שמענו את לה-פיד משתלח
יגאל כהן,
15/08/04 05:27
|
כאן באתר הזה לפני חדש. ''לא אתן להוזיז את ביבי ,על גוויתי''. אך אתה שכיר חרב ביבי שקרן כמו אדונך שקרניהו!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ליפסול את ש''ס .. האשמות נגדה .
אני לא משינוי,
אבל אתאיסט,
15/08/04 02:56
|
1) פרזיטיות , בזה שמעודדים את כל העדר הנוהר אחריה לחיי בטלה , ולחיות על חשבון הקופה הציבורית . 2)השתמטות ואנטי ציונות , בזה שאינם מוכנים להתגיס וליטול את חלקם בעול הבטחון , ואי הכרה בחגים הלאומיים של ישראל ( יום העצמאות , ויום הזיכרון ) 3)עבודת אלילים , בזה שבחרו לעצמם חומניסט בשם עובדיה יוסף ,ואשר סוגדים לו , ונשמעים ומציתים לו במקום לצית לחוק הישראלי , לאור האשמות , נשללת מהם הזכות לשבת בבית המחוקקים , או למלא כל תפקיד ציבורי אחר . כן יש לאפשר לש''ס להקים אוטונומיה שלא תהיה לה כל זיקה כלכלית , חברתית וחינוכית למגזר החילוני וליהדות המסורתית ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה צודק זה מפחיד
ל"ת
חכם,
15/08/04 07:03
|
|
 |
כמה אתה טיפש, זה מפחיד
ל"ת
חכמה,
15/08/04 04:36
|
|
 |
גם אני יכול
אינשטיין,
15/08/04 06:25
|
|
 |
מי הטיפש
בניזרי,
15/08/04 06:15
|
|
 |
15.
כן נכון
אני,
15/08/04 02:32
|
מר ישי, דוחים אותך גם בגלל מי שאתה וגם בגלל מה שאתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
קח את (הרב) עובדיה ולך לטייל
הנרי,
בית שמש,
15/08/04 02:32
|
שני הגזענים הגדולים ביותר שקמו לנו. בודקים האם לפיד ניצול השואה האיומה הוא גזען. לכו מכאן............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הפוסל במומו פוסל - תזהר ישי
קרקל,
15/08/04 02:31
|
שלא תפסל מפלגה שהיא גם גזענית נגד אשכנזים גם גזענית נגד ערבים גם אנטי דמוקרטית במפגיע וגם רבים מראשיה הורשעו בשחיתות. (לבית המשפט יוגשו הקלטותיו של הפסיכי שמנהל אתכם המתקרא מר''ן גאון וומשנה אלוהים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אלי ישי - אתה מפתיע מחדש...
דידי,
15/08/04 02:25
|
יפה שמפלגה שלא מאמינה בדמוקרטיה בכלל, משתמשת בחוקי הדמוקרטיה כדי להרוס את הדמוקרטיה.
אדון אלי ישי... בוא לא נתבלבל בעובדות. בישראל יש דמוקרטיה בזכות החילונים, ולמרות ש''ס והמפלגות הדתיות.
הסיבה ששינוי פוסלים אתכם, היא כי בהיותכם בשילטון הוכחתם שאתם משתמשים בצורה צינית בכספי המדינה ודואגים אך ורק לציבור צר מאוד, ובנוסף אתם מנהלים את המשרדים שלכם בשיטות של ימי הביניים. בגלל זה שינוי פוסלים אתכם. כי הם הבינו שאצלכם ''דו שיח'' זה רק שמקשיבים לכם, ומרצים אתכם, אבל אתם לא טורחים להקשיב או להשתנות עבור אחרים.
תתבייש אדון אלי ישי... אני לא עושה שימוש בספר התנ''ך כדי להוכיח את טיעוני... אז אתה אל תעשה שימוש במשג דמוקרטיה שאינך מבין אותו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אני לא דתיה ומסכימה עם ישי
צופיה מהגליל,
15/08/04 02:18
|
אני חושבת שיש לו לישי נקודה צודקת. באשר לגזענות שבמצע שינוי, מה באמת ההבדל בין שינוי לכך? אלה וגם אלה חיים ומתקיימים משנאה. מר לפיד בנה את שינוי מפרסומות מלאי שנאה וזעם על כל דבר דתי ,אני כלא דתיה חושבת שכמו שמגיע לשינוי מגיע גם לדתיים .ולמה לא ?ישנו צבור ענק של מאמינים דתיים בארץ שבהחלט שווי זכויות אז למה שזה יהיה תלוי במר לפיד לעשות סלקציה מי כן ומי לא? מר ישי צודק ב100% ואני אתך מר ישי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני גם
מזרחי,
15/08/04 05:11
|
מזרחי וגם מסורתי. למרות זאת אני חבר במפלגת שינוי. לדעתי שינוי היא המפלגה הטובה ביותר למזרחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מזכיר לי
טומיסלב פריצקי,
הונגריה,
15/08/04 06:28
|
אשה ישראלית שהכרתי שגרה בגרמניה אם איזה גרמני, והגרמני יש לו זונת צמרת שבאה לבקר אותו כל הזמן,וכשהיא באה האשה הישראלית צריכה ללכת לבית מלון ללילה, והאשה הזאת עוד אוהבת את הבעל הגרמני.
כך אתה מר מזרחי יורקים עליך, ביגדים בך, ואתה עוד נופל למר שינוי.
מי שבוחר בשינוי עוד פעם מגיע לו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מתאימה לי גם גזענית וגם טפש
ישי,
15/08/04 04:39
|
האם יש מפלגה יותר גזענית משס-לא.כמה אשכנזים ישנם ברשימת שס בכנסת וכמה נשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צופיה כל הכבוד על הכנות שלך
יעל מנתניה,
15/08/04 04:39
|
|
 |
10.
אם כבר, יש הרבה לפסול
חוק פסילת מפלגו,
ת,
15/08/04 02:14
|
החוק לפסילת מפלגות אומר שאסור למפלגה שמתמודדת לכנסת :
א: להיות אנטי דמוקרטית. המפלגות החרדיות קוראות לכנסת ''מושב לצים'' ואינן מכירות בדמוקרטיה. מי שמטיף לציבור מאמיניו שהם חייבים להצביע אך ורק בשביל המנהיג הדתי שלהם אינו מבין שבדמוקרטיה זכותו של הבוחר להחליף דעה כל פעם שיש בחירות.
ב: להתנגד לאופייה הציוני של המדינה. יש כמה מפלגות בשמאל הקיצוני שבהן יש ח''כ שעובד כיועצו של ערפאת לענייני ישראל. זכותם של אזרחי ישראל הערביים לדרוש שוויון זכויות, אבל בין כאן להנהגתם שמסיתה בעד הטרור המתנהל נגדינו עובר קו אדום.
ג: להיות גזענית גזענות היא דחייה של אדם בשל מוצאו. מי שמתנגד לשיתופם של אזרחי ישראל הערבים בשלטון הוא גזען. מי שאין לו חבר כנסת אשכנזי אחד הוא גם גזען.
מי שאינו מוכן להצטרף לקואליציה עם מפלגה שהוכיחה בעבר שהיא תשב בממשלה, תיקח תקציבים, תתן ג'ובים למקורבים, תעביר חוקים נגד הרוב במדינה, ותמנע בהצבעות על מדיניות הממשלה הוא הגיוני. יש גבול למה שאפשר לשלם לש''ס תמורת המנעות בהצבעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
Shas
shoshani,
USA,
15/08/04 02:06
|
Shas should know (it is in the Talmud): ''Tol kissam mibeyn shinecha -- tol korah mibeyn einecha''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ishay
israeli,
15/08/04 02:04
|
this guy who is a criminal like most of his shas friends that is one of the most raisist men's in the kneset has no right to talk about tomi lapid!!!! he should be arrested for doing to tomi what they did to rabin!!! shas should not be even in the kneset
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
shas - the jokers
david,
15/08/04 02:00
|
It is quite ironic that the Shas party who is an openly racist party is complaining about racism !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
זוכרים איך שס ''תמכה'' בברק !
ה''קיפוח'' =הצגה,
15/08/04 01:56
|
אני זוכר איך שרי ש''ס יצאו מאולם המליאה דקות לפני הצבעת אי אמון בברק כדי שיוכלו להמשיך לשבת כשרים בממשלה בלי להצביע בעדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
ישי הוא בדיחה -
אין חדש,
15/08/04 01:54
|
לא רק שהוא אינו מצליח לתת מענה הולם לשינוי ולטומי לפיד, הוא עכשיו שוקל לפנות לגוף שהוא מתעב: בית המשפט.
כולם יודעים ששינוי לא פוסלת את ש''ס מפאת עדתיותה, אלא עקב העובדה שש''ס חרטה על דגלה ערכים א-דמוקרטיים, שנאת זרים ועולים חדשים, המשך טיפוח הבורות, טיפוח הפרדה עדתית וכמובן - גישת ''חצי עם עובד, חצי עם בטלן''.
הרי יהדות התורה בקואליציה משותפת עם הליכוד, עבודה ושינוי לא תהיה בעלת השפעה אמיתית. ש''ס לעומתה, כעלוקה, תנסה למצוץ את מעט הכסף שעוד נותר במדינה הזאת ולנתב אותו לכיסם של עסקניה ומנהיגיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
ישי המסכן - דרעי מתפקע מצחוק..
חילוני חרד,
מרכז שפוי,
15/08/04 01:53
|
ישי לא מוצא דרכים להוציא את ש''ס, המפלגה הכי גזענית במדינה (מפלגה של ספרדים למען ספרדים ורק אם הם חרדים) מהבוץ הפוליטי !!! אז מה הוא עושה ? קמפיין גזענות נגד לפיד ושינוי, זאת למרות ולאחר לבטים קשים הסכימו אלו למו''מ עם מפלגה חרדית. עובדיה יוסף תחליף אותו הוא לא רציני, חבל על הזמן והכסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
דע לך מר ישי ותהי בטוח
אברהם,
15/08/04 01:51
|
על גופתי שינוי תחזור בבחירות על 18 או 17 מנדטים אם לשינוי יהיה 17 מנדטים לך צריך להיות 47 מנדטים , את הלקח למדתי לא נבחר יותר בליכוד כי אם בש''ס ועל כל המזרחים לנהוג כל זו מלחמה עדתית אשר שינוי הכריזה עלינו וליכוד נותן לשינוי את הדרך מפנה לה דרך להשפיל את כל עידות המזרח דע לך אני אהייה איתך לא ללכוד רק ש''ס אתם עזרתם לחלשים והחלשים בחרו נתניהו אשר אשכנזי הוא וטבעי שיעזור לשינוי את הליכוד צריך לכסח ואז אלהים יהיה אתכם בעזרת השם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזרחי
דוד,
15/08/04 05:08
|
בין אם אתה מזרחי ובין אם לא. אתה נבער מדעת. וכפי שאמר קודמי, דבר בשם עצמך. אני מזרחי. הצבעתי שינוי ומתכוון להצביע שוב שינוי. מפלגת שינוי היא הטובה ביותר למזרחיים. ראשית, היא מהווה קונטרה נהדרת לבאבות ולמכשפים של ש''ס - הרב עובדיה, הישיש כדורי ודומיהם. שנית, שינוי מאלצת את המזרחים לקחת אחריות על עצמם ורק בצורה כזו להצליח. כמובן שזה מנוגד לאופי של מנהיגי ש''ס, כי הם עלולים למצוא את עצמם ללא ח''כ וללא פרנסה. כל השאר מעניין אותם כמו כליפת השום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מדוע בשינוי 14 אשכנזים ו1
יגאל כהן,
רחובות,
15/08/04 05:32
|
מזרחי?? אולי זה בגלל שאנו עדות המזרח לא ''נאורים'' ,יעני נחותים???? לא מצאתם יותר מאחד??? נבלות ,אם הייתם מוציאים את האחד הזה היה יותר פייר. כך אתם גם דופקים אותנו וגם לא נותנים לנו לצעוק איייייייייייייייייי!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבר בשם עצמך
'נ4א,
15/08/04 02:40
|
|
 |
בש''ס אין אף אשכנזי? אז מיהי ה
זוהר,
נתניה,
15/08/04 21:46
|
|
 |
2.
שינוי=דיקטטורה=טומי לפיד=עורך
רז,
15/08/04 01:44
|
|
 |
1.
הוא התכוון בין ש''ס וכך
גידי,
ארץ ישראל,
15/08/04 01:23
|
אין הבדל, שתיהן תנועות גזעניות. רק לא ש''ס ! לא בגלל שהם מזרחים אלא בגלל שהם גזענים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בס''ד שינוי והליכוד גזענים
מטה המאבק,
איו''ש,
15/08/04 06:08
|
יש לענ''ד להגיש עתירה דחופה לבג''ץ לפסול לאלתר את רשימת 'שינוי' והליכוד שני מפלגות גזעניות בראשות שרון נתניהו טומי לפיד אכולי שנאה עצמית נגד כל דבר המקודש לעם ישראל מדורי דורות ,לכו הביתה מושחתים נמאסתם הרסתם את המדינה הכלכלה האבטלה גואה ואין מקומות עבודה בזכות בנימין נתניהו שדואג להביא עובדים זרים הגזען לפיד וביבי הביתה !
הגב לתגובה זו
|
|