 |
44.
כל מילה אמת! שמעון אינטרסנט
ל"ת
שמעון,
פרס ומדאי,
17/08/04 11:10
|
|
 |
43.
כל הכבוד לעבודה האמיתית
שלום,
ת''א,
17/08/04 11:07
|
כבר בסוף חודש יולי פרסמו פה פעילים בעבודה מאמר. הנהגה עוורת ובקרב הפעילים יש תקווה לכוחות חדשים שייצמחו לאחר שפרס ילך לגמלאות. תקראו ותלמדו שהכתובת על הקיר: אחדות היא התקפלות דני כהן, חבר לשכת מפלגת העבודה, מתנגד לכניסה לממשלת שרון ולתמיכה בתוכנית ההתנתקות 29/7/2004 שמעון פרס טועה ובגדול. מרכז הליכוד אינו מרכז של שנאה. אני קובע זאת כחבר לשכת מפלגת העבודה וחבר ועידת המפלגה. רבים מחבריי הם חברי ליכוד ותומכי ליכוד, איני מסכים עם רוב דעותיהם, והם לא מסכימים עם רוב דעותיי, אך אין כל שנאה בינינו. מדהים כי דווקא בט' באב, יום חורבן הבית בשל שנאת חינם, בחר פרס להעלות טיעוני שנאה. מדהים עוד יותר כי הוא עושה זאת תוך שהוא רץ ריצת אמוק לממשלת אחדות עם מי שלטענתו שונאים אותו כל כך.
פרס טועה לחשוב כי מי שאינו רוצה כמותו בממשלת אחדות שונא אותו. שהכל אישי ולא ענייני. אבל האמת היא שלא הכל אישי, נהפוך הוא: הכל דווקא מאד מהותי וענייני. בליכוד, כמו בעבודה, מתנגדים לממשלת אחדות, כי רואים בה את היפוכו הגמור של רצון הבוחר ואת שמיטת הבסיס הפוליטי לקיומן של מפלגות אלו.
בוחר העבודה מאמין בכלכלה התומכת בחלשים, ולא בכלכלה פיאודלית כמו זו של נתניהו. הוא מאמין בהידברות עם הפלסטינים, ולא בנסיגה חד צדדית שמשחקת לידי הטרוריסטים. בוחר העבודה רוצה לראות את מדיניות מפלגתו מיושמת בכל שדרות החברה, הכלכלה, הביטחון והחוץ, ואינו מעוניין שהפתק שלו יביא את לימור לבנת לחינוך, את צחי הנגבי לאחריות על המשטרה ואת נתניהו לניהול הכלכלה והמשק בישראל.
הליכוד מונה היום 40 מנדטים ומפלגת העבודה רק 19. לצערי, זהו עידן הליכוד. יש לתת לו למצות את מדיניותו בכלכלה, בביטחון ובחוץ. תפקידנו הוא לשמש אופוזיציה אגרסיבית, לנגח את פעילות הממשלה ולנסות להפילה השכם וערב, וכמעט בכל מחיר. כך פועלת אופוזיציה. כך היא מדגימה לציבור את האלטרנטיבה שהיא מהווה לשלטון הנוכחי.
אינני מקבל גם את טענתו של פרס שעל פיה יש להצטרף לממשלה כדי לתמוך בתכנית ההתנתקות. ראשית, ניתן לתמוך בתכנית זו גם מחוץ לממשלה, מבלי לשלם את המחיר הכבד של ההצטרפות לממשלתם של שרון, הנגבי, ליבנת ולנדאו. שנית, תכנית ההתנתקות סותרת את התפישה המדינית של מפלגת העבודה. הנסיגה מעזה, כפי ששרון מוביל אותה, היא מהלך מבוהל של נסיגה תחת אש, ללא הסכם וללא תמורה, וזאת בניגוד לנסיגה כחלק מהסדר מדיני. אם רצה שרון לסגת מעזה, צריך היה לעשות זאת בהסכם עם אבו מאזן ודחלאן. לא כעת, כשעזה נשלטת בידי כנופיות ושוררת בה אנרכיה מוחלטת.
ההצטרפות לממשלת אחדות משמעותה ויתור מוחלט על ערכי תנועת העבודה, התקפלות בפני הליכוד וויתור בלתי חוזר על הסיכוי לחזור לשלטון. הסיכוי לשותפות בשלטון אמנם מפתה חלק מחברי העבודה, אבל הוא פוגע קשות בסיכוי שלנו לחזור ולהוביל את מדינת ישראל בדרך שלנו, ולא בדרכו של הליכוד.
חובתו של פרס היא לומר לאו מוחלט לממשלת אחדות, לאו מוחלט לתוכנית ההתנתקות של שרון ולאו מוחלט למדיניות הכלכלית של נתניהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
לוזר נמאסת! תפרוש
ראומה,
משאבי שדה,
17/08/04 11:01
|
פרס די עם ההתבזות והזחילה. נמאסת חתרן ותרחן ,לך הביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
פואד תחזיר את ברק!
ל"ת
גולן,
ת''א,
17/08/04 07:57
|
|
 |
40.
רק ברק!
ל"ת
דן,
17/08/04 00:47
|
|
 |
39.
Barak is waking up...
ל"ת
Parachute,
17/08/04 00:00
|
|
 |
38.
תחזיקו אותי
חי,
שדרות,
16/08/04 21:21
|
אני מברבר אני קיים אל תישכחו אותי גם אני רוצה להיות צר ומהר חבל על הזמן כבר לפני שלושה שבועות יכולתי לקבל וולו לא חרם על הזמן שעבר ולמה הפלולה לא יצא מהשטחים ושמר על ירושליים גדולה מתחיל לשעמם לו בלי נאווה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
עבודה - די הרסתם די
מפלגן,
16/08/04 19:26
|
מפלגת העבודה אני לא בדיוק מבין על מי ועל מה מדובר יאללה מספיק הרסתם וקילקלתם לכו הביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אבוי, העבודה כבר בפנים
פרחיה,
16/08/04 19:15
|
הצהרתו של פואד שנמאס לו מהמשא ומתן על הצטרפות לגועליציה של שרון משמעותה אחת. המומ קרוב לסיומו המוצלח והעבודה למעשה כבר בפנים. אללי, למה התבזתה המפלגה ולמה התבזה מר פרס במגעים שלא כדרך הטבע על הצטרפות לממשלת שרון. האין נבחרי העבודה יודעים שרק בזכות התקווה שהביא אתו מיצנע הצליחה העבודה לזכות ב19 מנדטים, כן, על חשבון מרץ. הישג כזה כבר לא יהיה למפלגה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
כל הכבוד לבן אליעזר -
יאיר,
ראשון,
16/08/04 17:15
|
|
 |
34.
תגובה ל- 13 ול- 20
שלומית,
גבעתיים,
16/08/04 17:14
|
תתבישו לכם, ח''כ בן אליעזר היה שר הבינוי והשיכון הטוב ביותר, שר התקשורת הטוב ביותר, ושר הבטחון הטוב ביותר . בן אליעזר עזב את כיסא שר הבטחון למען הגימלאים !! זאת האמת , אני מפרגנת לבן אליעזר אין אף אחד שיכול להשתוות לו במפלגת העבודה, מנהיג אמיתי , אכפתי שנלחם בעבור אזרחי מדינת ישראל. אז שכל הקנאים והגזענים למינהם יחזור לפרופורציות - בן אליעזר יהיה ראש הממשלה הבא ואני יכולה להבטיח לכם שגם את התפקיד הזה הוא יעשה הכי טוב מכל ראש ממשלה אחר שהיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
כחבר מפלגת העבודה-לא לאחדות
אבי מהגליל,
16/08/04 16:53
|
הליכוד מנסה להשפיל אותנו,נתניהו שיחרר בימים האחרונים תקציבים למטרות אותם דרשה מפלגת העבודה כדי שלא יגידו שמפלגת העבודה השיגה אותם,הליכוד בנתניהו בראשם נוכלים,אני כבר לא בטוח שהם באמת מתכוונים להתנתקות,בקיצור שרון ונתניהו עובדים על כל העולם,ואנו אזרחי המדינה משלמים את המחירים וביוקר רב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
צאו מהמו''מ
ע - חברת מרכז מ,
רחובות,
16/08/04 16:49
|
די מספיק להתבזות צאו וחשבו על המפלגה לא רק על הכסאות שלכם. אין לכם רוב להכנס ולהרוס את המפלגה.עשו ותנו יד לשיקומה וכמה שיותר מהר יותר ייטב לנו כחברה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
בן אליעזר, קרא את הסוף, בשבילך
בן יוסף,
16/08/04 16:46
|
רוב חברי הכנסת הם מתחזים והם משתמשים בשכבות החלשות רק כדי לדוג קולות בבוא הזמן. בדיוק כמו שדייג משתמש בתולעת כדי לדוג דגים
שר האוצר בנימין נתניהו הכריז ב''כנס קיסריה'' האחרון. ''אף אחד לא עוזר לחלשים יותר ממני''. אמרתי שברגע שנוכל נסייע לחלשים שלא יכולים לעבוד, יש לנו אוכלוסיות שאינן יכולות לעבוד ולהן אנחנו צריכים לעזור. בראש ובראשונה לקשישים שחיים רק מהבטחת הכנסה. נוסיף להם תמיכה משמעותית ב-2005.
הדברים האלה שאמר מר נתניהו בכנס קיסריה והדאגה לחלשים ולקשישים שחיים רק מקצבתם הרימו את קרנו בעיני הציבור והיו כמשב רוח מרענן בעננת הייאוש המעיקה ותקווה גדולה לקשישים אשר קצבתם הדלה נשחקה מאוד לאחרונה.
ונתניהו עומד לקיים את הכרזתו בתוכנית הכלכלית 2005 וכך כתוב שם. ''חיזוק חברתי: תוספת לקצבאות לקשישים שחיים מהבטחת הכנסה. - הגדלת הסיוע לקשישים החיים מהבטחת הכנסה באופן מדורג במהלך שנת 2005, עד לסך של כ- 230 ₪ לחודש לזוג ו- 170 ₪ ליחיד''. כך כתוב.
בינואר 1999 הייתה הקצבה + הבטחת הכנסה לקשיש יחיד 1,600 ₪ ובינואר 2001 הקצבה עלתה ל- 1,863 ₪ תוספת קצבה במשך שנתיים של 263 ₪ לחודש ולרבים מהם היה לבחור בין תרופה לבין ארוחה ועכשיו מר נתניהו יוסיף עוד תוספת מיוחדת של 170 שקלים לחודש וקצבתו הכוללת של קשיש יחיד תגיע בשנת 2005 ל- 2,033 ₪ לחודש. תודה רבה לך מר נתניהו. 170 שקל זה מעט מאוד, זה בערך כמחיר של סיגר אחד. למדנו ממך מר נתניהו להכפיל 170 ב- 12 וזה יוצא 2,033 שקלים ואז זה כבר ניראה המון המון כסף, שוב פעם תודה לך מר שר האוצר נתניהו. שכר מינימום ב- 4.1999 היה 2,798 ₪ וב- 4.2001 3,267 ₪. כלומר, תוספת שכר של 469 ₪ בשנתיים לעובדים בשכר המינימום.
במעריב מתאריך 11.6.99 פורסם: האוצר: 50% מהעובדים השכירים במשק מרוויחים פחות מ- 3,500 שקל לחודש. מחצית מהשכירים במשק משתכרים פחות מ- 3,500 שקל לחודש ( כמיליון שכירים). עוד חמישית מהעצמאים משתכרים פחות מ- 3000 שקל. כך עולה מדו''ח שפרסם אתמול האוצר.
שכר השרים וחברי הכנסת ובכירי האוצר היה בינואר 1999 כ- 26,000 – 28,000 ₪ לחודש ושכרם עלה בינואר 2001 לכ- 30,500 ₪ לחברי הכנסת ובכירי האוצר ו-כ 33,000 ₪ לשרים. תוספות שכר בתוך שנתיים של כ- 5,000 –4,500 שקלים לחודש לחברי הכנסת והשרים. תוספת שכר בין 50,000 ל—60,000 ₪ לשנה וזאת לתפארת בכירי האוצר, השרים והחכ''ים המתחזים לחברתיים ו''לתפארת מדינת ישראל''.
נותרה רק שאלה אחת קטנה למר נתניהו או לשרים וחברי הכנסת ''החברתיים'' שמדברים על צדק חברתי כל פעם שהם מופיעים בפני הציבור, איך אתם תצמצמו את הפערים כאשר אתם מקבלים תוספות שכר של אלפי שקלים לחודש בעוד שבו בזמן כמיליון שכירים ועובדים בשכר נמוך, שכר מינימום וקשישים שחיים רק מקצבה עם הבטחת הכנסה מקבלים תוספות שכר של כ- 400 שקלים בלבד? לא לא, אין צורך שתצטדקו, כולם יודעים שבפרלמנטים במערב מקבלים שכר הרבה יותר גדול, כולם גם מכירים את הטיעון שלכם שאין לכם ועד עובדים ואין לכם זחילת שכר ואין לכם וותק ולא דרגות ושאיזה ועדה ציבורית הזויה היא שקובעת את שכרכם ולכם בכלל אין יד במעל. אבל כולם גם יודעים שהפערים כאן במדינה הם מהגדולים בעולם המערבי, וכולם יודעים גם, שלכם חלק גדול במצב המזוויע הזה. אז תעשו טובה ותפסיקו לברבר ולקשקש על הצדק החברתי מעל כל במה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל- 29 - גם אני חושב שפוא
ל"ת
שלומי,
באר שבע,
16/08/04 17:17
|
|
 |
פואד - ראש הממשלה הבא
ל"ת
ציפי,
ירוחם,
16/08/04 17:16
|
|
 |
30.
מעבירים את הזמן עד .........
RUBEN,
16/08/04 16:35
|
הבחירות בארצות הברית...........כאשר מכירים כבר את התוצאה.......בוש המנצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
באמת חשוב מה שפואד אומר
ל"ת
רונית,
16/08/04 16:19
|
|
 |
28.
nonsense
Eitan,
16/08/04 16:17
|
They will talk, they will join the government, they will do whatever Sahron wants because the wish to have a portfolio as a minister is stronger than ideals; see Shinuy and Shas...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
לא סופרים אותם
מנחם הרצליה,
16/08/04 16:03
|
זו מפלגה אבודה , אי אפשר לעצור את התהליך הזה , העסק אבוד !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
העבודה התעוררו מטיפשותכם!!
בוזגלו,
16/08/04 15:55
|
בוקר טוב אליהו! מר בן אליעזר עכשיו אתה מתעורר מתרדמתך. אתם לא מבינים שהליכוד משתמש בכם פעמיים. פעם אחת כדי לקבל גיבוי להינתקות ופעם שניה לבזות אותכם בעיני העם ולהראות את תאוות השלטון והשררה הדבוקה בכולכם. אם לא תהיה מנהיגות צעירה רצינית אמינה ומכוונת במפלגת העבודה היא תלך מדכי אל דכי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוקר טוב לך - פואד הוא היחיד ש
ל"ת
שולי,
זכרון יעקוב,
16/08/04 17:19
|
|
 |
25.
מי סופר אותך יה בטטה
ל"ת
פפר,
16/08/04 15:53
|
|
 |
פואד - רק אתה יכול - סומכים על
ל"ת
צבי,
רמת גן,
16/08/04 17:21
|
|
 |
לא שווה התייחסות אבל אתה מגעיל
ל"ת
ירון,
ירושלים,
16/08/04 17:20
|
|
 |
24.
לעבודה כבר אין אידיאולוגיה
מאור ב.,
ת''א,
16/08/04 15:46
|
ופרס בניצוחה של איציק מחפשים דרכים לזחול אל הממשלה. זחילה כזאת תהיה מכת המוות האחרונה למפלגה שגם ככה גוססת היום. אין למפלגת העבודה שום מצע רעיוני אמיתי, מצע שיתבסס על מדיניות חברתית כלכלית מגובשת, מסודרת ומפורטת, שלוקחת בחשבון שאנחנו כבר במאה ה21 עם הגלובליזציה ועם עולם מופרט, אבל לזכור שיש גם מדינת רווחה ולמצוא את שביל הזהב בין מדינת רווחה לבין שוק חופשי. הליכוד היום מנער לחלוטין את אחריות המדינה מהאזרח וזה בגלל תפיסתו הניאו ליברלית של שר האוצר שדוגל בשוויון ובחרות, רק שהוא שוכח שאין שום שוויון אמיתי והחרות היא חרות רק למי שיש לו כסף. מפלגת העבודה - שבו באופוזיציה, בנו לעצמכם מצע אידיאולוגי חברתי כלכלי, ותמכו בהתנתקות מחוץ לממשלה. העבודה היא מפלגת שלטון, כמו הליכוד, הגלגל עוד יסתובב שוב, ולא עוד הרבה זמן. אל תגידו יום יבוא, הביאו את היום - משפט שאוהבים במפלגת העבודה. שבו והכינו מצע מסודר וזה ישתלם לכם בעתיד דרככם בשיקום ההריסות של המפלגה. אני יודע שיש חברי מפלגה שחלקם אף חברי כנסת שחושבים ככה. איפה אתם? השמיעו את קולכם ותנו אלטרנטיבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אבל פרס לא יכול בלי משרד החוץ!
שולה,
באר שבע,
16/08/04 15:33
|
פרס חש שבית האבות מעבר לפינה אז הוא רץ כמו מטורף להצתרף לממשלת שקרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אהוד, תחזור! זקוקים למנהיגות
ל"ת
דני,
תל-אביב,
16/08/04 15:22
|
|
 |
חס וחלילה
ל"ת
איילת,
גבעתיים,
16/08/04 17:21
|
|
 |
21.
מפלגת העבודה חומר לפיליטונים.
:-),
16/08/04 15:21
|
פרס רוצה להצטרף בגלל ההתנתקות. והלוזר לא שם לב שהציבור הישראלי התנתק מזמן מהמפלגה הדומיננטית והשאיר אותה בלי מיכנסים. את מי מענין ההתנתקות מר פרס, את מי????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
הצהרה פופוליסטית.....
כריש,
צפון,
16/08/04 15:00
|
אדון בן אליעזר.......אתה תתן את ידך להצטרפות לממשלה, גם תתן. אחד כמוך לא יחמיץ כסא..... למי אתה מוכר מעשיות?.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אוהבת את פואד
ל"ת
שלומי,
רמת גן,
16/08/04 17:25
|
|
 |
להזכירך בן אליעזר עזב כיסא שר
ל"ת
יאיר,
גבעתיים,
16/08/04 17:24
|
|
 |
19.
למפלגת העבודה ''תלמדו מהחמור''
XX,
16/08/04 14:57
|
|
 |
18.
מה הם רוצים
אהבל,
16/08/04 14:57
|
אני לא יודע מה מפלגת העבודה רוצה! מה היא מציבה תנאים כאילו זכתה בבחירות. אתם רוצים לתמוך בממשלה ? תעשו את זה מבחוץ ! לא צריך וולבו בשביל זה. בתור אלטרנטיבה לשלטון תשבו באופוזיציה ותנסו להפיל אותו ואל תתבכיינו לנו, הלוא אנחנו מכירים אותכם, לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
בן אליעזר אם לא תיכנסו .
מאיר ליכודניק,
16/08/04 14:47
|
|
 |
לא תהיה לך הזדמנות
בינה,
צפון,
16/08/04 15:15
|
|
 |
דבריך מקסימים
מבקר תגובות,
16/08/04 14:59
|
אבל שמעון הסנילי לא קולט אותם. משרד החוץ משרד החוץ משרד החוץ ואם לא , שהמדינה תלך לכל הרוחות. אחרי המבול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה , גם אני מסכים שפואד מקסי
ל"ת
לירון,
מבשרת,
16/08/04 17:26
|
|
 |
16.
להשאר באופוזיציה
מזכיר העבודה,
16/08/04 14:47
|
להציג אלטרנטיבה לממשלת הזדון הרשע השחיתות והפגיעה בחלשים. לדבר בקול צלול בעד ההתנתקות ונגד ההתנהלות המושחתת של הממשלה בכל התחומים להתנגד לתקציב ולהציע תקציב חלופי. להקים ממשלת צללים. כל המשא ומתן עם שרון הוא מבזה ומשפיל אותכם ואת הציבור. פרס לא מנהיג, דרושה מנהיגות שיודעת לנצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
פשוט בושה איך פרס מתעניין
מאיר,
16/08/04 14:41
|
אך ורק בטובתו האישית-כלומר תיק החוץ,ומנסה להשיג אותו במחיר אובדנה הסופי של מפ' העבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה תמיד היה ככה.
ההיסטוריון,
יהודה.,
16/08/04 18:32
|
רק שתמיד הייתה לו עיתונות אוהדת שכיסתה על יציאות מוזרות שהיו לו בחייו הפוליטים אם יש לו חיים חוץ מזה. תמיד הסתיר פרס את תאותנותו לשלטון באידיאולוגיה שכשמפשטים אותה רואים שהיא ריקה מתוכן ואין לנו אנשי השמאל אלא לבוש בתוכנו ש60 שנה האיש הזה עושה מניפולציות על גב שמאלנים תמימים ונאיוים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הליכודניקים לא אוהבים אשכנזים
אריה,
16/08/04 14:34
|
|
 |
לא אוהבים אשכנזים ?
ספי,
16/08/04 15:02
|
|
 |
ופואד עיראקי, אבל הם לא נותנים
אריה,
18/08/04 07:36
|
|
 |
13.
בן--אליעזר מי זה ????מיהוא
telem--aharon,
ramat--gan,
16/08/04 14:32
|
הבו--אדם שוקל מאה וחמישים קילו, יש לו רבע קילו שכל והיתר הכל שמאלץ. מי שלא מאמין שיקח אותו למכון כושר ויבדקו לו את אחוז השמאלץ.פרט לזה כשהבן אדם היה שר הביטחון בהידידו של שרון הבלון כך נראתה המדינה וראה פלא רק עזב בן-אליעזר את הכיסא וכבר נהייה יותר טוב במדינה !!!!ללמדך לכל דראק יש תחליף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לו היה לך שכל...
צ.ש.,
16/08/04 14:32
|
היית נכנס לממשלה בתנאי אחד בלבד והוא: העברת ההחלטה על ההתנתקות בישיבת הממשלה הראשונה בהשתתפותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
כל הכבוד בן אליעזר!!!!!!
ל"ת
רועי,
16/08/04 14:26
|
|
 |
10.
אני שמחה לשמוע
רעות,
16/08/04 14:18
|
שסופסוף מישהו במפלגת העבודה המפרפרת הבין שאי אפשר לדבר איתם.שבו באופוזיציה,חכו לבחירות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
להישאר מחוץ לממשלה.הליכוד צוחק
יוסף הבבלי,
16/08/04 14:18
|
לא להיצטרף לממשלה שלא תיגרום לשינוי סדרי עדיפויות.הליכוד הגיע לסוף דרכו ולכן לא לשמש לו עלי תאנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מגוחך
ארז,
16/08/04 15:05
|
מפלגה בת 40 מנדטים הגיעה לסוף דרכה, לדבריך, ומפלגה עם 19 היא רק בתחילת הזינוק לעתיד...?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מה הוא עושה רוח??
ליכודניק,
16/08/04 14:14
|
גם ככה לא רוצים אותם בממשלה אז הם עוד באים בדרישות?יאללה לך .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
היה ברור מן ההתחלה
ציפי,
חולון,
16/08/04 14:13
|
|
 |
הגודל לא קובע
נסים גבאי,
נתניה,
16/08/04 16:04
|
אם מפלגת השחיתות היתה רוצה שותף אמיתי - מפלגת האבודה הזוחלית היתה נכנסת כבר מזמן. שימו לב שאמרתי בדיוק מה אני חושב על הפוליטיקאים משני צידי המיתרס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציפי...
ארז,
16/08/04 15:06
|
מפלגה מובסת, עם 19 מנדטים, לא יכולה להציב תנאים למפלגת השלטון, בת 40 מנדטים, ולצפות שיתייחסו אליה כשווים אל שווים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
פרס לא יותר על הכסא בממשלה
ל"ת
רוני,
16/08/04 14:13
|
|
 |
5.
שמעון!
יוסי,
מרכז הארץ,
16/08/04 14:12
|
|
 |
4.
עבודה מצאת כבר, לוזר.
נסים גבאי,
נתניה,
16/08/04 14:12
|
אחרי שנעיף אותך עם על אלה שהכפישו שמנו ברבים, בזחילתם לממשלת השחיתות של שרון, האם כבר סידרת לך עבודה במיגזר הפרטי? לא שאני דואג לכם מקבלי משכורות כדי שתדברו, תברברו, ותהרסו את המפלגה והמדינה... אני יודע שאם יש אלוהים בשמיים (יאמרו זאת המבינים בדבר) - אז תעלמו כולכם ותיתנו לאנשים עם ביצים וחוט שידרה לנהל את העניינים. נסים גבאי לא מפחד ממך או חבריך חבר ''העבודה'' (האבודה בשבילך).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
שרון עובד על כולם.
ל"ת
אורית,
16/08/04 14:11
|
|
 |
2.
את שמעון פרס מעניין תיק החוץ
אייל,
כפ''ס,
16/08/04 14:10
|
|
 |
1.
טוב מאוד!!
ליאת,
תל אביב,
16/08/04 14:09
|
|
 |
פרס חש שבית האבות מעבר לפינה
שולה,
באר שבע,
16/08/04 15:54
|
אבל פרס לא יכול בלי משרד החוץ!
פרס חש שבית האבות מעבר לפינה אז הוא רץ כמו מטורף להצתרף לממשלת שקרון.
פרס חש בתוך הוולוו של שר החוץ שהוא ממש מציל את המדינה... והוא כבר התרגל להציל את המדינה אז הוא כבר לא יכול בלי זה...
ליאת, אני בטוח שאת הבנת את זה.
הגב לתגובה זו
|
|