 |
160.
לנדאו הוא הלפיד שמאיר את החשכה
משה,
תל אביב,
20/08/04 16:58
|
האבא של עוזי לנדאו, ז''ל ,היה אדם נפלא, איש צנוע, טוב לב, מוכשר ותמיד מלה שלו היתה מלת ברזל! מנחם בגין, ז''ל, ויצחק שמיר, יבדה לחיים ארוכים, העריכו אותו מאד מאד!
התפוח נפל לא רחוק מהעץ!
כידוע, לתנועת החירות היו שלוש נסיכים ויהלום. שלושת הנסיכים הלכו כל אחד בדרכו שלו, אבל היהלום ממשיך לזרוח כמו שמש ולהאיר לנו את החשכה!
היהלום הזה הוא עוזי לנדאו !
בראוו עוזי בראוו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
159.
על אף התעמולה של התשקורת הליכו
טלי,
19/08/04 23:43
|
התקשורת לא הצליחה בתעמולתה ופרשנויתיה להסיט את הליכוד מדרכו הליכוד נהג נכון והצביע בהתאם לאידיאולוגיה שלו!!מי ששינה דרכו והפך ואיש מפלגת העבודה הוא אריק שרון,,אז אולי שיעבור רשמית למפגה זקנה זו וינהל יחד עם פרס את המפלגה??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
158.
כוכב נולד
אלישע,
נתניה,
19/08/04 18:56
|
ועיד הליכוד העלתה לתודעה הפוליטית שלנו שכוכב נולד ושמו ''עוזי לנדאו''. הכרנו אותו עד עתה כשר הגון, ישר, מנומס, שקול מחושב עתה אפשר להוסיף גם עקשן, דבק במטרה, אמיץ יותר מהרבה שרים וחכי''ם אחרים. יש לתת את הדעת עליו כראש הממשלה הבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
157.
עוד מעט ישארו הטמבלים לבד פה
ח''כ מהליכוד,
נתניה,
19/08/04 17:04
|
חבורת ברברים קובעת לנו להישאר בעזה למען 20 משפחות של פסיכופתים ולספוג בגינם אבידות של חיילים ילדים בני 18. כמה עצוב הוא שאלה שרוצים להשאר בעזה, ולשלוט!!!, אינם משרתים בצבא או עושים מילואים, בואו למילואים, תשאלו ותווכחו. זאת הצורה של העם שלנו.
עוד מעט ישארו כל הטמבלים לבד פה עם עוד 10 מיליון ערבים ויאכלו אחד את השני, עד שתיגמר המדינה.
הנורמלים כבר יסתדרו במדינה מערבית נורמלית, ויחיו את חייהם בשלווה.. גם זה משהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמגוג טיפש.
יעקב,
חדרה,
19/08/04 17:14
|
לך תראה כוכב נולד, זה ודאי יאתגר אותך אינטלקטואלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
156.
זו רק הקדמה
דניאל,
19/08/04 15:54
|
ומה שהולך לקרות בבחירות הבאות למפלגות ההתנתקות: עבודה, מרץ ושינוי. העם יראה להם, בשאט נפש, מה דעתו עליהם.
אין להתייאש מכך ששרון הולך בדרך כל הארץ. ''בתי הקברות מלאים באנשים שאין להם תחליף''. בשעה זו איננו זקוקים ל''מנהיגים'' מסוגו של שרון ובוודאי לא לאזובי הפיר כגון פרס, פינס, פיציק, פואד ופיד שיובילו אותנו לאבדון אוסלו אלא לאנשים נחושים בדעתם כגון לנדאו שידעו להגיד לא בלמד רבתי. זו ישראל שהאמריקאים והעולם מכבדים ובה הם תומכים ולא בישראל הססנית וכנועה ה''מונהגת'' ע''י זקנים רופסים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דניאל, אתה צודק ב 100 אחוז
ל"ת
ישראל,
ישראל,
19/08/04 16:16
|
|
 |
155.
הליכוד אמר לא לשיתוף פעולה
הליכוד אמר לא,
לתכנית השלבי,
19/08/04 15:54
|
עם מהרסינו ומחריבינו מבית ומחוץ. המשיכו בדרך זו, הצילו את כבודו האבוד של הליכוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועידת הליכוד - דמוקרטיה במיטבה
ל"ת
ישראל,
ישראל,
19/08/04 16:19
|
|
 |
154.
לפיד, פורז, אתם הלוזרים כאן
עמית,
19/08/04 11:40
|
תהיו אמיצים ועופו מהממשלה הגרועה הזאת. ממילא לא עשיתם הרבה גם בלי החרדים, במקום לעשות בלוק עם העבודה אתם מתקשקשים ומאבדים את הבוחרים שלכם שבאו מהשמאל, כמוני. בחרתי בכם כי עמדתם על שלכם, עכשיו אתם לא משאירים לי ברירה אלא לחזור לעבודה/מרץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
153.
שוב הוכח שהימין הקיצוני שולט
ליאור,
ת''א,
19/08/04 10:38
|
פייגלין ושות' שולטים בליכוד. חזרה לעזה. אחיזה לנצח בשטחים. מאה אלף יהודים חיים יחד עם 3 מיליון ערבים - פצצה מתקתקת!!
בלפאסט וסרייבו עוד יראו כמו עיירות נופש שקטות לעומת מה שיקרה כאן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלפאסט וסראייבו מזמן נראות
לא נשכח,
ולא נסלח!,
19/08/04 16:44
|
כעיירות נופש לעומת השואה המתרחשת עלינו, מעשה ידיכם להתפאר. אז דע לך שמזמן השארתם מאחור את אזורי אי-השקט בעולם. בשום מקום בעולם אין מפלצות כמו אלה שעלינו להתמודד אתן ועם עוזריהן. כן, אנו נישאר לנצח בארצנו! למה לא? למה לערבים מותר להחזיק ביבשות שלמות ולנו אסור לשלוט בארץ אבותינו הקטנטונת, גם כשהיא בגבולותיה התנכיים. אנו לא צריכים לחיות כאן עם שלושה מליוני ערבים! יש להשיב אותם הביתה. הם יכולים בקלות להיבלע במאתים מליון אחיהם. כל התובע מן היהודים לוותר לג'יהאד האיסלאמי, שנמנע בכוונה לשקם את פליטיו, לוותר על חלקת האלוקים הקטנה שלהם ולסייע לקידום תכנית השלבים, הוא פושע נגד האנושות והוא כל דבר רע שיש בעולם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה שפויה לימין הקיצוני
ליאור,
ת''א,
20/08/04 00:15
|
מעניין ... איך אתה מסביר שאף אחד מראשי הימין כולל לא מר איתם ומר ליברמן הנאורים לא מציעים את הפתרון הפשוט שאתה מציע לעיל?
פתרון מחריד ולא אנושי, אבל פתרון.
לא נשכח ולא נסלח יקר - הפתרון שלך יביא אותנו אל חורבן בית שלישי!
את זה אתה חייב לבין - לפני שיהיה מאוחר מידי.!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל- לא נשכח
הראל,
19/08/04 19:32
|
|
 |
הייתי מגיב, אבל אתה כל כך טיפש
החכם מכל אדם,
19/08/04 20:15
|
|
 |
152.
העם העלה והעם יפיל
עופר,
19/08/04 10:20
|
בחרנו בליכוד בפעם הראשונה ,ציפינו למשהו שונה ואכן ראש הממשלה מנסה לבצע מהלכים שרוב העם חושב שהם מועילים ,אולם אותם אלו שהחליטו היום יצטערו בבחירות הבאות ,לא לעולם חוסן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
נצחנו
נצחנו!,
נצחנו!,
19/08/04 09:38
|
ניצחנו אותך פעם נוספת. שרון: אתה לא הליכוד, אתה נטע זר מוזר ומגעיל. עוף מפה! אנחנו לא רוצים בוגדנים כמוך בתוך מפלגתנו! תתפטר לפני שנפטר אותך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
שרון לראשות מפלגת העבודה!!!!
ל"ת
שמאלן,
19/08/04 09:12
|
|
 |
149.
לנדאו האם יעשה את הצעד הנוסף?
מודאג,
19/08/04 08:27
|
עכשיו זה הרגע להקים מפלגת ליכוד אמיתית חדשה.
האם לנדאו הוא מנהיג אמיתי או רק דברן?
נראה שהוא לא יזוז מכהסא בממשלה. הוא לא קורץ מחומר של מנהיגים.
לדבר זה קל אבל לקחת את האחריות האולטימטיבית זה כבר סיפור אחר. לנדאו פוחד לקחת אחריות מעשית על דבריו.
ובגלל שהוא לא מנהיג ביבי וסילוון לא סופרים אותו כמי שיכול להתמודד בהם על ראשות הליכוד .
עבור לנדאו זהו הרגע של פעם בחיים, כעת ביבי וסילוון לא יעזו ללכת ללכת מולו. ברגע הבא ספק אם הם יכניסו אותו ללממשלתם. תראו מה הוא עושה לשרון.
סילוון או ביבי הם כבר יעבירו במרכז את מה ששרון ניסה. גם הם יגידו כי מה שרואים מכאן לא רואים משם.
אבל עד אז לנדאו יתגלה כנמר של נייר ויפסיד את הזדמנות חייו. עכשיו הזמן להחליט האם הוא אוהב את הכסא או את ארץ-ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועידת הליכוד - דמוקרטיה במיטבה
ל"ת
ישראל,
ישראל,
19/08/04 16:21
|
|
 |
אתה מוכן להסביר לנו...
זה אני.........,
19/08/04 09:11
|
מה הקשר בין התנגדות לדעת ראש הממשלה לבין היכולת להיות מנהיג ? התנגדות לנדאו וחבריו לדרך היתנהלותו של ראש הממשלה לא בהכרח מחייבת אותם להוכיח מנהיגות,זה אפשרי אך אין קשר בין הדברים,ניקח לדוגמא אותך,נניח שאתה מתנגד לדעתו של ראש הממשלה,אז מה,אתה צריך להיות עם כושר מנהיגות כדי להתנגד ?! אם יבואו ויגידו לך ''שמע,אתה לא בעל כושר מנהיגות,ולכן אינך יכול להתנגד'',האם היית מקבל זאת בהבנה ?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
מודאג יותר,
19/08/04 09:30
|
נכון, או שאתה מר לא,לא או מר כן, כן או ביקצור מדבר, מתנגד, תומך.
אבל, לא מוביל, מנהיג.
אז שלנדאו והחברים יתנו לשרון להנהיג. זכותם להביע את דעתם, אבל שלא ישחקו במגרש של הגדולים, היכן שצריך לקחת אחריות וגם לתת דין וחשבון על מעשים ודיבורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
148.
רק דרכו של גנדי הי''ד תצליח
רק גנדי,
19/08/04 08:07
|
כל פתרון אחר הוא הכנה למכה הערבית הבאה
הערבים רואים בעקירה נצחון וקרש קפיצה להמשך תוכניתם להשמדת ישראל
כל מי שחושב שאם נטמון ראשנו בחול ונסתתר מאחורי גדר נוכל לחיות בשלום טועה
הערבים ידעו את זה ולשמחת השמאל רצחו את גנדי שאמר את האמת
גנדי שהושמץ ע''י התקשורת אמר לעשות לערבים את מה שראש הממשלה רוצה לעשות ליהודים
התקשורת והשמאל הצבועים השמיצו את גנדי ומחבקים בחום את שרון
די לצביעות. רק דרכו של גנדי תציל את מדינת ישראל מהשתלטות ערבית
מי שיתעלם מבעיית ערביי ישראל שהוכיחו שוב ושוב באיזה צד של המלחמה הם נמצאים דוחה את הקץ בעוד כמה שנים ולא יותר
אם מותר לטרנספר יהודים אז מותר לטרנספר ערבים!!!
ושיקום השמאלן שיסביר לי את ההבדל המוסרי בין השניים. בלי קישקושים על כמויות ואמונה אם זה אפשרי מה ההבדל העקרוני בין טרנספר ליהודים וטרנספר לערבים
אם תרצו אין זו אגדה אם אלפים בודדים עמדו מול כל העולם הערבי ב 1948 ויכלו לו נוכל גם ליצור תנאים להעברת הערבים למדינותהם להם יש 21 מדינות לנו יש רק אחת וגם את זה הם לא מוכנים לקבל. כל ערבי יגיד לך מייד למה הם חותרים מדינה ערבית על חורבותיה של מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
העם את שרון ותקשורת השמאל
ל"ת
לך הביתה,
19/08/04 08:07
|
|
 |
146.
שרון ועמרי ספגו אגרוף מצלצל
נתי,
19/08/04 08:04
|
נקוה שזה אכן יגרום לבחירות נורמליות שיביאו למנהיג אחראי ואמין מאשר שרון ובניו והקומבינות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
145.
הליכוד אמר לא לעבודה ולשרון
יוסי,
19/08/04 07:56
|
אם שרון רוצה להנהיג את מדיניותה התבוסתנית של מפלגת העבודה- עליו לעשות זאת בראשות מפלגת השמאל שמתעבת אותו. שרון תקע את עצמו למבוי סתום.הצעד הבא- להחליף אותו ולהעמיד בראש הליכוד נאמן לארץ ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
שרון קיבל מנדט,לא מרכז הליכוד
ש.פ.,
מרכז,
19/08/04 07:53
|
את המנדט לנהל את המדינה קיבל שרון ורק הוא יכול היה להביא 40 מנדטים, ולא מרכז הליכוד. מוטב למרכז הזה שיתעסק בעניני מפלגתו ולא בעניני המדינה אחרת תמצא עצמה המפלגה עם 20 מנדטים בבחירות הבאות. גם אנשים שלא נוטים ימינה הצביעו בעד שרון ולא בעד מפלגתו במיוחד שחלק מחברי הכנסת אינם ראויים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועידת הליכוד - דמוקרטיה במיטבה
ל"ת
ישראל,
ישראל,
19/08/04 16:23
|
|
 |
שרון קיבל מנדט כמנהיג הליכוד
לא מצביע ימינה,
משינוי,
19/08/04 13:47
|
ראש תנועת שלומציון יכול ליצור כל קואליציה שירצה, אבל אריאל שרון עומד כרגע בראש מפלגת הליכוד, שלה יש מרכז, בית דין פנימי, ותקנון פנימי שמחייב את נבחריה.
אפשר שלא לאהוב את דעותיו של מרכז הליכוד, אחרי הכל 66% ממי שהצביע בבחירות לא הצביע ליכוד, אבל חייבים לקבל את העובדה שמנהיג מפלגת הליכוד חייב דין וחשבון למפלגתו, כפי שראש הממשלה חייב דין וחשבון לכלל ציבור הבוחרים.
אריאל שרון מנסה לשבור שמאלה, ובכל פעם הוא מנסה להשיג לגיטימציה למהלכיו מקרב מפלגתו הוא. אולי זה מייאש את מי שתומכים במהלכיו של שרון משמאל, אבל אריאל שרון הוא מועמדה לראשות הממשלה של מפלגה שנקראת ליכוד, שדעות חבריה ידועות.
אם אינכם אוהבים את זה תארגנו תת-תנועה של ''מנהיגות-מרכזית'' או ''ליברלים'' שתתן מענה ליוזמות ימניות כמו ''מנהיגות-יהודית בליכוד''. אחרי הכל, מקומם הטבעי של רבים מהאליטה בישראל הוא במפלגת ימין כלכלי.
נמאס ממי שלא מבין מדוע מנהיג של תנועה מנסה לקדם את יוזמותיו במוסדות הדמורקטיים של תנועתו. נכון שביילין יצר מסמך מדיני שיכבול כל ממשלה עתידית במו''מ מול הפלשתינים בלי לכהן אפילו כחבר כנסת, אבל במדינה דמוקרטית אדם חייב לשכנע את זולתו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
שרון הביתה !
המבקר,
19/08/04 07:49
|
התוצאות הן הצבעת אי אמון ברורה בשרון. רה''מ שיצא למהלך מטורף שנוגד את אידיאולוגית הימין והליכוד, שהתעלם מהחלטת המרכז כאילו הליכוד שייך למשפחתו, קיבל היום עונש פוליטי כבד המבהיר לו כי אינו רצוי עוד בליכוד. שרון כבר לא ימני, ואין לו מה לחפש כמנהיג הליכוד והעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
נקווה ששרון למד משהו
אלי,
מרכז,
19/08/04 07:29
|
כמה פעמים שרון צריך להכשל כדי להבין שהוא שליח של הליכוד ולא התנועה שליחה שלו ועליו לבצע את ההחלטות חבל שדווקא הוא שמצליח לתת תיקווה לעם מבצע מהלכים הפוכים ממה ששולחיו מבקשים ממנו בקצב הזה הוא יעוף מההנהגה וחבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הליכוד ישלם את המחיר
שוש,
פ''ת,
19/08/04 07:50
|
מי שקיבל מנדט מהעם לנהל את המדינה זה שרון ולא מרכז הליכוד והוא זה שנושא באחריות. מרכז הליכוד לא עמד לצידו בפרשת סברה ושתילה, והוא לבד לקח אחריות והסיק מסקנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועידת הליכוד - דמוקרטיה במיטבה
ל"ת
ישראל,
ישראל,
19/08/04 16:25
|
|
 |
אתה טועה,ובגדול
בני,
19/08/04 07:40
|
מי שיעוף מהנגת המדינה זה הליכוד, שהפך אתמול למלגת ימין קיצונית ( ולא חסרות כאלה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
אריק, לא לפחד כלל ,
אודי,
פ''ת,
19/08/04 07:18
|
|
 |
140.
אמנון סופר צודק! לכן מה שצריך
משה מ,,,,
בת ים,
19/08/04 07:11
|
כידוע היה קונפליקט רב שנים ודמים בקפריסין, עד שהטורקים פלשו וקבעו קו ומתחו גדר , כ פ ו טרנספר על האוכלוסיות היוונית והטורכית כל אחת בטריטוריה שלה ,וגרמו להפרדה מוחלטת. ואכן רואים את התוצאות , ניפסק ההרג ההדדי ונעשה פרוספריטי לשני העמים עקב כך. ברור שניתוח כזה הוא ניתוח כואב מאוד, אך במיקרים כמו שלנו הוא פתרון י-ח-י-ד-י, בבחינת הרע במיעותו הלווי ופיתרון הומני יותר היה אפשרי. ואים אני צריך לבחור בין ח ו ר ב ן ס ו פ י לעם היהודי לבין הפרדה טוטלית כמובן עדיף הפרדה. וכעת איך מבצעים : א' קואליציה של ארה''ב ועוד מדינות יכפו טרנספר על הפלסטינים (מלבד הדרוזים) אל מיזרחה לנהר הירדן והיהודים מערבה לו . ב' בתקציב ענק יקימו תשתיות מודרניות לערים ופרקי תעשיה לפליטים ולמועברים הפלסטינים בירדן שרוב אוכלוסיתה פלסטינית בין כה וכה . ג' לאחר ניתוח מכאיב זה יטב לפלסטינים ,בכך שיקבלו מדינה נ ו ר מ ל י ת עים תשתיות מודרניות. יטב לישראל בזה שתקבל מדינה עם גבולות ברי הגנה ויכולת הישרדות, יטב לכל המזרח התיכון שינצל ממלחמה גרעינית , יטב לארצות הדמוקרטיות (המממנות) באשר ישראל דמוקרטית באזור תשפיע על דמוקרטיה ומתינות באזור כולו... אני יודע שרק ''משוגע ''יחשוב שהדבר אפשרי, אבל לעומת זאת כל הסדר אחר סופו חורבן. באשר הבעיה היא רק ב פ ר ט נ ר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לטרנספר
שי,
19/08/04 07:37
|
לטענת סופר רק גנדי האמין לנתונים והקים את מולדת , בתקופת ביבי מפלגת מולדת הצליחה בשכנועים ל''ייצא '' כ- 10,000 ערבי הגדה , ויש ולהמשיך את דרכו של גנדי , בבחירות הקרובות להצביע רק למפלגה שלא משנה את המצע בהתאם ל''סקרים'' של התקשורת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
הליכוד התאבד אתמול בליל
ל"ת
הליכוד שהתאדה,
19/08/04 06:43
|
|
 |
138.
Thank you Uzi & Uzi
Shai,
NY,
19/08/04 06:42
|
Uzi C. and Uzi L. and their kind in the Likud Center transformed the Likud back to a small fanatic party. Uzi C belongs to Shas. Uzi L. belongs to Liberman. Sharon Belongs to the historic Labor. What’s left is the clean Likud, about 5 Kneset sits.
This opens the way for the center majority of reasonable Israelis.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועידת הליכוד - דמוקרטיה במיטבה
ל"ת
ישראל,
ישראל,
19/08/04 16:28
|
|
 |
You are defenitly right
ל"ת
Beni,
19/08/04 07:34
|
|
 |
137.
מורכבות הבעיה
דרך ללא מוצא,
19/08/04 06:41
|
שני הזרמים טועים, גם המורדים וגם השמאל בשעתו דיבר לברמן על הבעיה הדמוגרפית שמשום מה כולם מתעלמים ממנה. הפתרונות המוצעים כולם טובים לעכשיו, אך מה יהיה בעוד כמה דורות כשהיהודים יהיו מיעוט במדינה? לאן ילכו להקים לעצמם בית לאומי חדש? כדאי שתחשבו על זה ברצינות ולא תתעלמו מן הסכנה שקיימת לעתידו של העם היהודי על אדמת מולדת משלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
הליכוד אוסף של צ'חצ'חים עלובים
פנחס ירקוני,
19/08/04 06:36
|
ראיתי את משתתפי הוועידה, אספסוף של צ'חצ'חים מהדרגה הנמוכה ביותר של אזרחי ישראל. ואלה יקבעו את עתידנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועידת הליכוד - דמוקרטיה במיטבה
ל"ת
ישראל,
ישראל,
19/08/04 16:29
|
|
 |
3000 עוזי כהן.
ל"ת
אריה,
19/08/04 09:53
|
|
 |
135.
Babuns!
ל"ת
Guy,
19/08/04 06:34
|
|
 |
ועידת הליכוד - דמוקרטיה במיטבה
ל"ת
ישראל,
ישראל,
19/08/04 16:30
|
|
 |
134.
שעוזי לנדאו ילך לעצרת האו''ם
דוד עבודי,
19/08/04 06:27
|
ויסביר לאומות העולם מדוע אנחנו כאלה רשעים בני רשעים ולא רוצים שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום עם מוסלמים? איפה ?
איש,
ישראל,
19/08/04 16:38
|
שלום עם מוסלמים? איפה ?
ברוסיה? בהודו ? בקשמיר ? בסודן ? בפיליפינים ? באירן ? בבגדד ? בסעודיה ? באלג'יריה ? בלבנון ? באינדונזיה ? בספרד ? בצרפת ?
איפה יש מקום בעולם שאינו בשליטה מוסלמית ובו ריכוז גדול של מוסלמים בשכנות לריכוז גדול של לא מוסלמים ויש בינם שלום יציב ולאורך זמן ???
מותק, תבקש מהרופא כדורים נגד הזיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
העבודה איבדו כל טיפת כבוד עצמי
ל"ת
רון,
19/08/04 05:38
|
|
 |
ומתי בפעם האחרונה היה לה כבוד?
עמי,
מרכז,
19/08/04 06:51
|
יום לפני ה''מיצובישי'' ? יומיים לפני ''תרגיל מסריח'' ? כמה נשרו ממנה ומי נישאר ? מומיות ואמיובות פוליטיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
שרון נפל בקרב על הדמוקרטיה
בצלאל,
19/08/04 05:31
|
הוא ובנו עומרי חשבו שאפשר ללחוץ ולדחוף ולשמור על הכסא לעולם. עומרי לא מסתדר עם הדמוקרטיה , אריק מטבעו עוקף את הדמוקרטיה ,והיום הוא נתפס על חם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
האם מפה תצמח הישועה?
אברהם,
הרי יהודה,
19/08/04 05:26
|
סוף, סוף רואים חלק בעם שלא נכנע, לא מוותר, לא מתבייש מהשמאל, מצפצף על התקשורת, דבק באדמתו, נאמן למולדתו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
לנדאו הוא הלפיד שמאיר את החשכה
משה,
תל אביב,
19/08/04 05:22
|
האבא של עוזי לנדאו, ז''ל ,היה אדם נפלא, איש צנוע, טוב לב, מוכשר ותמיד מלה שלו היתה מלת ברזל! מנחם בגין, ז''ל, ויצחק שמיר, יבדה לחיים ארוכים, העריכו אותו מאד מאד!
התפוח נפל לא רחוק מהעץ!
כידוע, לתנועת החירות היו שלוש נסיכים ויהלום. שלושת הנסיכים הלכו כל אחד בדרכו שלו, אבל היהלום ממשיך לזרוח כמו שמש ולהאיר לנו את החשכה!
עוזי לנדאו הוא היהלום הזה!
בראוו עוזי בראוו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוז אכן בחור טוב אך טועה בדרכו
לכוד,
זה נורא,
19/08/04 05:38
|
מפלגת הבבונים זיכתה אותנו בעוד ערב נהדר של תרבות דמוקרטית במיטבה . למפלגת הג'בים יש רוב בעם, לא מבין למה אלפי המובטלים וקשי היום נהנים כ''כ לשלוח לכנסת חבורתבבונים שדואגת רק לעצמה ובאותו זמן זורקת את בוחריה לאשפה לנדאו איש ישר דרך באמת אבל הוא טועה בדרכו בעיקר בגלל שהוא עושה אותה על כתפי הבבונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוזי לנדאו צודק! אתה טועה!!
דודו,
ישראל,
19/08/04 16:49
|
ועידת הליכוד - דמוקרטיה במיטבה!
הבבונים הם אצלך בבית ולא בליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
שווארמה
צבי,
י-ם,
19/08/04 03:59
|
למדינת ישראל אין שום סיכוי אם היא מובלת ע''י זוללי שווארמה מוכרי חמוצים וצ'חצ'חים. הנאורים והמשכילים הוזזו לשולים. צריך להקים ישראל חדשה. ישראל היפה והטובה גזה. מרכז הליכוד הוא הביב של המדינה. אנו הפכנו לחברה מאוסה מושכתת לא מוסרית . הפכנו למדינה שאינה ראויה למגורי בן תרבות. מצורע של העולם אותו עולם שמחובתו כלפי עצמו להציל אותנו מידי עצמנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועידת הליכוד - דמוקרטיה במיטבה
ל"ת
ישראל,
ישראל,
19/08/04 16:52
|
|
 |
גזען טפש למד לכתוב ''מושכתת''?
ל"ת
דוד בוסטון,
19/08/04 16:14
|
|
 |
צודק, נהיה פה רע יותר ויותר
איתי,
ת''א,
19/08/04 06:00
|
עוד ועוד אנשים טובים מתיאשים ועוזבים והמדינה נישארת לנמוכי המצח, לאלימים, לאספסוף הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שווארמה צבי ?!, המםם נשמע טעים
מקס הזועם,
19/08/04 05:20
|
אידיוט מתנשא שכמותך, מי שמתבטא כמוך, שייך לישראל המכוערת, הגזענית, צרת המוחין שרואה את העולם דרך משקפיים סטריאוטיפיים. ישראל של אנשים שאחרי 56 שנים לא הפנימו שדמוקרטיה זה שלטון של רוב שמצביע (כן כן כמו במרכז הליכוד) ולא של כנופיית חכמים בעיני עצמם שהצדק בבעלותם הבלעדית ושהשמש זורחת להם מהתחת כל בוקר. אז מה יקרה אם תוקם ישראל חדשה, איפה תהיה אתה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Democracy?
Erez,
Here,
19/08/04 08:12
|
keeping milions of palestinians with no rights? A herd of Frechim. E
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפוגם במומו פוגם
דן,
19/08/04 04:33
|
אל יתהלל חוגר כמפתח!!!!, אתה נשמע כאורי אבנרי, או טלי פחימה,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פעם אחת יותר מדי
חילוני מתנשא,
תגובה לדן,
19/08/04 05:51
|
בשני תגובות כתבת כאן ''הפוגם במומו פוגם''. אין ביטוי כזה. ודאי התכוונת לביטוי ''הפוסל במומו פוסל'' לא הייתי מגיב אם לא היית חוזר על השגיאה כך כמו כלב לקיאו. אנא תדייק. שמור על השפה העברית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
תודה לאל, ארץ ישראל זכתה.
ל"ת
משה,
תל אביב,
19/08/04 03:44
|
|
 |
127.
what a bunch of chajchajim
Doug,
New York,
19/08/04 03:39
|
sadly, most of the population, supports those right wing chajchajim very sad, a country with no future
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
SHARON IS WRONG - AGAIN
INPM,
19/08/04 03:37
|
SHARON WANTS TO GIVE A SECOND CHANCE TO THE PLO AFTER PERES GAVE THEM A CHANCE IN THE OSLO AGREEMENT AND SHARON WANT TO GIVE A SECOND CHANCE TO THE LABOR PARTY THAT GOT ISRAEL TO THE WORST POSITION WE EVER BEEN IN FOR THE LAST THIRTY YEARS. SHARON IS JUST THE WRONG MAN IN THE WRONG PLACE IN THE WRONG TIME AND HE SHOULD GO HOME AND LET PEOPLE THAT CARE FOR ISRAEL TAKE HIS PLACE
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
ברוך השם ותודה לאל
ל"ת
משה,
תל אביב,
19/08/04 03:28
|
|
 |
124.
Ziktatora
alfa,
Canada,
19/08/04 02:41
|
I suggest a new saying that will reflect the current situation we are in: ZIKTATORA and it means : An old dictator that rules
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
היום הכרעת הבג''ץ בהחלטת מזוז
השפן ואן גוך,
19/08/04 02:39
|
היום אמור לתת הבג''ץ את החלטתו בעניין זיכוי שרון ע''י מזוז והאם החלטה זו היתה נטולת מניעים זרים ואינה לוקה באי סבירות קיצונית.
בכל אופן, הולך להיות מעניין...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
הליכוד נשאר נאמן לתורת ז'בוטינ
חד-נס,
19/08/04 02:37
|
סקי ודחה תורת הששוורמה והשמאל של השרונים. על שרון להתפטר. כל הכבוד להדר הבית''רי של עוזי לנדאו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
ומה יעשה הדיקטטור עכשיו?
ליכודניק,
19/08/04 01:59
|
שיקים שוב את שלומציון עם המנדט ורבע שלה. הוא שכח שכוחו בא מהליכוד והוא אינו יכול להחליט בניגוד למצע הליכוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנת. להפך. הכח של הליכוד
דני,
ב''ש,
19/08/04 02:49
|
בא משרון. בלעדיו תחזרו להיות מפלגה שולית וחסרת השפעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי שזה היה עומד למבחן מחר
מקס הזועם,
19/08/04 05:26
|
יואיל שרון ויקים מחדש את שלומציון, דרך אגב אין צורך הוא יכול להצטרף נניח ליחד או למפלגת העבודה, ולהעמיד את הכריזמה האישית והמנהיגותית שלו למבחן. אני מהמר על גירוד מלמטה של אחוז החסימה.... האיש שלא עוצר באדום (כך קראו לו פעם מעריציו הנוכחיים) עשה בשקט את מה שתמיד איימו שיעשה עם טנקים, כבש בכח את השלטון והשליט דיקטטורה. בדרך הוא גנב את קולות מצביעי הליכוד שהצביעו על דרך - ולא על האיש (הבחירות אינן אישיות יותר , זוכרים? וכשהן היו אישיות נראה היה שאין לאיש עתיד פוליטי...) , ואימץ אידאולוגיה הפוכה לדעם. זו הצורה הגרועה ביותר של דיקטטורה, זו דמוקרטיה למראית עין בלבד.
בחירות עכשיו !!!!! (פריימריז בליכוד קודם...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
הבחירות קרבות...
דואג ריאלי,
רעננה,
19/08/04 01:46
|
ידוע כי מפלגת אופוזיציה לעולם לא זוכה בשלטון בבחירות... מפלגת השלטון מפסידה את מקומה עקב שחיתויות, מאבקים, הסתאבות ועוד מיני מרעין בישין.
עד שסוף סוף יש במדינה מנהיג שמסוגל לשנות משהו, באה מפלגתו שלו ומורידה אותו מהשלטון. כנראה שמגיע לנו עוד 4-8 שנים של שלטון העבודה (עם האשליות שלה ועוד כמה אלפי הרוגים) עד שבליכוד יבינו כי דרכו של שרון (בכוח להביא בטחון ובמוח להתפשר היכן שצריך) היא הדרך ללכת.
אוי כמה חבל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה בסלע
אזרח-מודאג,
19/08/04 02:45
|
הליכוד איבד עצמו לדעת
לא יודע איזו מפלגה תזכה בבחירות הבאות אבל דבר אחד אני בטוח
הליכוד הולך לקבל שטוזה באחוריים שלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור וזה מה שכואב
אורן,
19/08/04 09:45
|
לליכוד לא יהיה מנהיג שמוכן לקחת סיכון כמו ששרון לוקח בשנים הקרובות. האמת כבוחר ליכוד אני מרגיע שצריך להחליף את העם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
הליכוד מנותק מהעם-בחירות עכשיו
אדיר וישניה,
צעירי העבודה,
19/08/04 01:39
|
|
 |
איזה עם?
הלל,
ירושלים,
19/08/04 15:05
|
מאיזה עם הליכוד מנותק? מהעם שהכריע בקלפי נגד ההנתקות של מצנע ובעד הימין? או העם שהצביע במספרים עלובים ל''מחנה השלום'' שעד היום הביא רק מלחמה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טול קורה מבין עינייך
רונית,
מרכז,
19/08/04 13:51
|
יש להעריך את כנותך בקשר להשתייחותך הפוליטית, אבל תעשה טובה - טול קורה... כ''צעיר עבודה'' תדאג קודם כל להרים את מפלגתך מהקרשים, ואז תתפנה למתוח ביקורת על יריביך הפוליטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
שמחת עניים
כושי,
בלגיה,
19/08/04 01:36
|
חכו חכו, זה עדיין לא הסוף, שרון עוד יוכיח לכם את צדקת דרכו,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומישהוא מבין - מה דרכו ?
עמי,
מרכז,
19/08/04 06:53
|
|
 |
117.
ולא תהיה להמון ממשלה.
ל"ת
דני,
ב''ש,
19/08/04 01:34
|
|
 |
116.
אנשי ליכוד- ימך שמכם
ל"ת
אנונימי,
19/08/04 01:33
|
|
 |
אתה נשמע כמו בלעם
ל"ת
דן,
19/08/04 04:35
|
|
 |
בילעם אנונימי ....
ל"ת
חזי,
גוש דן,
19/08/04 06:55
|
|
 |
115.
to Mr. Uzi Landau
eli,
19/08/04 01:18
|
how there you the labor party has established the israeli state meanwhileyour father and his fellows where acting like the palestinian terorists that you hate so much. maybe one day after getting us in to a total lost you and your fanatic friends will understand that we never had the ability to control another nation, we are not cruel and ugly like you and your supporters. so do us a favor if you are so adicted with the gaza go and live there but do not ask us to protect you
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
שרון יחד עם חברי הממשלה מצפצף
גדעון,
חדרה,
19/08/04 01:09
|
על כולם ויחד עם הכבשים (חברי הממשלה) ועם התקשורת העוינת את כל מה שנחשב אמוני (כל כך ברור שדווקא שרון הוא המורד אבל ידידנו מהשמאל שהשטלתו על התקשורת החליטו מי הם המורדים) בושה וחרפה לכם אנשי תקשורת השקר אולי נכנה אתכם תשקורת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
ג'ו בראל הוא פלא רפואי - אדם ע
זוזו,
אשדוד,
19/08/04 01:06
|
ג'ו בראל הוא פלא רפואי - אדם עם שני איברים בלבד!!! האחד - ידו שנשלחת אל כיסינו באיומים והפחדה. שניה - לשונו הארוכה והלחה התקועה לה עמוק בעכוזו של ראש הממשלה ומלחכי פנכתו, ואורי דן בראשם. מה אכפת לג'ו זכויות אזרח? רק אם לאזרח קוראים ג'ו בראל יש לו זכויות. לשאר אין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
רק בישראל יכול חוצפן כבראל לעש
יוני,
19/08/04 01:06
|
רק בישראל יכול חוצפן כבראל לעשות צחוק משר שהוא גם מ''מ ראש הממשלה ואחראי על פעילות רשות השידור
בושה למדינה שאלו הם פקידיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
בראל הורס את רשות השידור מכל ה
יעל,
19/08/04 01:05
|
בראל הורס את רשות השידור מכל הבחינות. כלכלית, עיתונאית, אנושית, וציבורית. הטובים הולכים, הרייטינג בריצפה והציבור שונא. בינתיים מתארגן מרד אגרה. כך שבשנה הבאה לרשות השידור פשוט לא יהיה תקציב והיא תיסגר לבד. בראל היה התליין, ואין יותר רשות שידור ציבורית יופי בראל, אתה בדרל להיכנס להיסטוריה כהורס רשות השידור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
בראל שורד רק משום שהוא נוח ככל
אורי דםן,
19/08/04 01:02
|
בראל שורד רק משום שהוא נוח ככלבלב לאדוניו. למעשה הוא בבואה לנורמות השלטון שלנו,וכנראה שזה מה שאנחנו ראויים לו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
מתחילים להבין מה שאמר בגין על
גלעד,
19/08/04 01:01
|
מתחילים להבין מה שאמר בגין על שרון בהקשר לדמוקרטיה הישראלית. האיש ידע מה עומד לפניו. בראל הוא רק הזרוע להשכיר ונקיון המוחות המתבצע ברשות מזכיר לא במעט את חצרות הקיסרים הרומיים לעת שקיעת האימפריה. שקיעת האימפריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
נמאס מהשטלטות משרד רה''מ על הער
אברהם נתן,
תא,
19/08/04 01:00
|
נמאס מהשטלטות משרד רה''מ על הערוץ הציבורי . אני כמו שאר הציבור נאלצים לשלם אגרה ולממן את כל שערוריות רשות השידור.אם זה היה עסק עצמאי כמו הערוצים האחרים אחד כמו באראל לא היה מגיע לתפקיד מנכ''ל נמאס לי מכם שחררו אותי מתשלום אגרת החובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
שרון-מראה מעוותת
איתי,
19/08/04 00:57
|
בלונה פארק היו מראות שעיוותו את צורתך האמיתית. הקטינו, הגדילו, וכו'. שרון בז לכולם, לתפיסתו הוא היחיד שיודע ומבין וכולנו סתם מציקנים קטנים. ואחרי שהוא מתעלם מכולנו פעם אחר פעם הוא ואנשי התקשורת שמסייעים לו עוד מעזים לטעון שהמתנגדים יפלגו את התנועה. הוא גם מביא את האבסורד לשיא וטוען שכל מתנגדיו צריכים לתמוך בתוכניותיו המופקרות כדי שיסתפק בקואליציה הנוכחית. מחייב את כולם לתמוך בכך שהוא בז להם ומצפצף על החלטותיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
מפלה לליכוד לא לשרון
sam,
19/08/04 00:48
|
מפלה לליכוד לא לשרון
ואם היו אלה הולכים לבחירות כמה מוקיונים כמו עוזי לנדאו היו מתאוררים ביום למחרת ואוספים את השברים של מה שנשאר מהמפלגה המפוצלת הזאת אם שני מנדטים בכנסת וכמה ראשי מועצות מדינת ישראל היתה מאבדת את הידיד היחידי שיש לה עלי אדמות ולא היה מי שיטיל וטו באו''ם על הסנקציות שהיו מגישים לנו בתור חשבון אבל מרכז הליכוד שמח שיש קרטון לנפנף מנגל וסילסולים למכביר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
מה מצפים ממפלגת הליכלוך?
שומר פתאים,
19/08/04 00:44
|
|
 |
נו מי היה מדבר על ה''ליכלוך'' !
עוזי,
מרכז,
19/08/04 06:57
|
אני מבין אלקס גולדפארב ! (שאימצתם אותו -זוכרים - לא?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפוגם , במומו פוגם
ל"ת
דן,
19/08/04 04:39
|
|
 |
104.
לא ייאמן
בני,
19/08/04 00:38
|
קומץ אספסוף מחליט על עתיד מדינה שלמה שרון לך לבחירות עכשיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם נציגי המפלגה הכי גדולה
חזי,
מרכז,
19/08/04 07:00
|
במדינה הם קומץ - אז מה לומר על הגמדים פןליטיים כמו - עבודה , מרץ-או-איך הוא שם, ...יש עוד משהוא ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
דמוקרטיה במיטבה
ג'ון קרי,
19/08/04 00:32
|
|
 |
102.
הפעם הוא צודק
גרגורי,
אור עקיבה,
19/08/04 00:25
|
רגע - תנו לי להבין - סילבן טוען שראש המפלגה שלו , והאיש העומד בראש הממשלה בה הוא מכהן - אינו אלא זייפן ורמאי ???? אני לא נוהג להאמין לאף מילה של המוקיון הזה , אבל הפעם אני מוכן להאמין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
76- what video where?
omer,
france,
19/08/04 00:22
|
|
 |
100.
לבנת אכזבת חיי
א. רונן,
19/08/04 00:20
|
מי האמין שלבנת תהפוך להיות שיטרית? לדעתי הסוף שלה יהיה כמו של רוני מילוא, דן מרידור, איציק מרדכי. אמן כן יהי רצון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
מצדה לא תפול שנית
טייס לא סרבן,
19/08/04 00:14
|
גם מצודת זאב לא תפול לידי שנוי ,מפ''י ,מפ''ם ושאר הדינוזאורים החילו-נוצרים .. אדמת ישראל שנכבשה מחדש על ידי כסף , זיעה ובעיקר דם , לא תמכר לכובש הערבי .. כן יהיה רצון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
SHARON LOSER !!! GO HOME
ל"ת
roni bar,
19/08/04 00:06
|
|
 |
97.
כנראה ששרון צריך ללכת הביתה
ל"ת
מני,
ירושלים,
19/08/04 00:01
|
|
 |
96.
לבנת לשם שינוי
זיו,
19/08/04 00:00
|
|
 |
95.
אני מקווה שהצלחנו להראות לו
ליכודניק,
18/08/04 23:54
|
שהוא לא דיקטטור כל יכול. יש גם אידאולוגיה. מה הוא חשב שאנחנו אדיוטים שנתבלבל בגלל איזו שאלה ששרון שם?
לא יתכן ששרון יהפוך להיות מר''צ בלי בחירות נוספות או לפחות לשאול את מפלגתו שלו.
נמאס לנו שהוא דורס אותנו כרצונו.
כן שרון לנו יש אידאולוגיה והיא עדיין בוערת אנחנו לא חלושים כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
ליברמן תכין הרבה מקום.
:-),
18/08/04 23:33
|
|
 |
93.
ועידת הליכוד
מיכליייייי,
אשקלון,
18/08/04 23:26
|
|
 |
92.
שרון במסלול התרסקות
בנצי-א,
18/08/04 23:07
|
אותה מסלול שמאלי וכפיתי שהוביל לאוסלו מפלגת אבודה אבדה בדיוק כך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
Follow Your Own Words
Ex-Likudnik,
18/08/04 23:06
|
''יש רגעים בחיי אומה שבהם היא חייבת לקבל החלטות קשות'', פתח שרון את נאומו.
Time for Sharon to follow his won words. Although I am sure it is difficult, Sharon has proven himself to be the worse Prime Minister in the history of Israel, and thus should resign for the good of the State of israel and the Likud party!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
הכל אפשרי
מוי,
18/08/04 23:05
|
אם המורדים ניצחו , אז הם זייפו ,ואם ראש הממשלה זכה ,אז הוא זייף,בליכוד הכל אפשרי,והמפלגה הזאת שמזייפת ,מבקשת להוביל עם? עם ישראל תתעורר ,ראה מי מנהל את עניינך,וראה את מבחן התוצאה,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
אם עומרי שם הזיוף בטוח
בצלאל,
18/08/04 22:54
|
האיש הזה לא יודע יושר הוא יעשה הכל בשביל אבאלה כבר נמאסו עלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
Likod= No to Unity=Yes to War
ל"ת
Zhack,
New York,
18/08/04 22:53
|
|
 |
87.
Udei & Kusei = OMRI & GILAD
amir,
18/08/04 22:50
|
Iraq got rid of Hussein and his family... hopefully Israel will do the same.
Sharon is a corrupt criminal who is intent on transfering Jews from their homes
הגב לתגובה זו
|
|
 |
And why is that
Zhack,
New York,
19/08/04 00:13
|
Is it because he hates Jews or because he loves them? I do agree that he is corrupt
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמיר צר לי עליך,השתבשה דעתך?
ל"ת
דן,
19/08/04 04:44
|
|
 |
86.
מרכז מפלגה קובע בענין לאומי?
שוש,
פ''ת,
18/08/04 22:48
|
ממתי יכול מרכז מפלגה לקבוע בעניין לאומי. מרכז מפלגה יכול לקבוע בעניין מפלגתי גרידא ובמיוחד מרכז הליכוד שמצטיין באינטרסים אישיים ואיומים על שרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטומטמת,כל מצע מפלגתי הוא,,
א.י,
18/08/04 23:11
|
בעל היבט לאומי רחב , שהיא דרך לישום המטרות כפי שמפלגה מאמינה בהן , ואבוי אם מפלגה היתה חורטת על דגלה ,''טובת המפלגה בלבד'' כפי שעושות המפלגות החרדיות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה אדיבות, איזה נימוס...
מוקי,
קריות,
19/08/04 00:09
|
כל כך יפה מצידך רק לקרוא לה מטומטמת ולא לדרוש שיוציאו אותה להורד בכיכר העיר.
באמת, הצלחת לרגש אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בך הכל ליכודניק
גרישה,
כרכור עלית,
19/08/04 00:42
|
גלה הבנה ! אתה הרי יודע שלבית''ר ירושלים יש אוהדים חמים . כשעוזי כהן הוא המודל לחיקוי - לא פלא שהם מתנהגים כמו גורילות ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
להעיף את הרודן המושחת
אבי,
18/08/04 22:45
|
הליכוד הוא מפלגת ימין.אם שרון רוצה ליישם את מדיניות שלום עכשיו,שירוץ לכנסת מטעם שלום עכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
Sharon DICTATOR
ל"ת
ron,
18/08/04 22:44
|
|
 |
83.
סיפורי הופמן
מוטי,
18/08/04 22:35
|
לא מאמין לך ולא לבן השמן שלך ובטח לא לבן האלם. הליכוד יעלם מהמפה הפוליטית ואנשים כמוך וכמו ביבי יזכרו לדראון עולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
Sharon will win
Eitan,
18/08/04 22:31
|
he will win not because he is right but because if he loses and there are new elections many people will lose the benefits they receive from being close to the pocket of the public!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
מדינה שאינה יכולה לשלם למי שקו
נעהה,
מרכז,
18/08/04 22:29
|
|
 |
80.
ראש ממשלה זה לא מלך
יוסף,
י-ם,
18/08/04 21:52
|
זה שליח ציבור שנבחר לממש מצע. אם שינה את דעתו בניגוד לדעת הציבור שבחר בו יש לו 2 אפשרויות: 1. לשכנע את ציבור בוחריו בצידקת הדרך החדשה. 2. להתפטר. כמה פשוט וברור. זו דמוקרטיה. רק מלך עושה מה שהוא חושב. יום טוב לכולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
בזיון בועידה
הרצברג אהרון,
חיפה,
18/08/04 21:19
|
אספסוף חסר כבוד,אלה המתמרדים והמתנגדים לאריאל שרון. לא איפשרו לראש ממשלה מכהן להשמיע דברו. ואלה האנשים ,המיעוט ,קוראים תגר על ראש הממשלה ,על פועלו למען שנוכל לחיות במדינתנו בשלום וביטחון הם המיעוט רוצים לקבוע את גורל כולנו ,שיא החוצפה ועזות מצח.הם לא יצליחו כי רוב העם ,ורבים אינם חברי ליכוד רוצה ותומך באריאל שרון. הלאה השרלטנים ,המסוכנים שרוצים בחורבן הבית לא ניתן !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
שרון, שמע מה שפיך מדבר!
דניאל,
18/08/04 20:49
|
אנא היה אחראי ונאמן לדרכך-דרכנו. אל תסגיר את המתנחלים בידיהם של עראפאת ועוזריו השמאלנים. בידיך ההחלטה אם להיות זכור לתהילה או לדיראון עולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
קיצומיות ואחראיות
חי,
שדרות,
18/08/04 20:44
|
נכון אמרת בדבר על החלטות קשות בחיי אומה תמהיני רק מי קובע את הרגעים ומה הן ההחלטות הקשות שיש לקבל האם רגעים אלה לא היו בתקופת המיקרפונים ומי בעד לחסל הטירור האם אז לא היה מקום לקבל גם כן החלטות קשות מצד המחליט או שהמדובר ברגעים והחלטות איש אינו רשאי לקבלם מלבדך שכן אז ורק אז הם רגעים בחיי אומה והחלטות קשות הטם אחראיות פירושה בייליו מיצנע וקיצוניות כל מי שאינו מסכים עימך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
שידור הוידאו באיכות מדהימה!
אוסקר,
18/08/04 20:27
|
|
 |
75.
אנא, התאבדו, יחד עם ה''עבודה''
לא נשכח,
ולא נסלח!,
18/08/04 20:02
|
לפני שתאבדו את העם ואת הארץ. עופו לנו מן העינים, תנו לחיות! אין לה בושה, לאשה הזו. לבנת, המפלגה קיימת למען העם והארץ, ולא להיפך! אצלכם המפלגה, שבזכותה אתם יכולים להגיד ''אני פוליטיקן, סימן שאני קיים'' קודמת לחיי העם ולשמירת הארץ, והאמת שהיא חסרת כל משמעות אם כל תפקידה הוא לתת לכם תפקידים. הלכת דרך ארוכה כדי להיות in, אז דעי לך, שאת לגמרי out, מכל הבחינות, בעיקר out of your mind! בושה וחרפה למדינת היהודים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
hope soon you will be palestin
eli,
19/08/04 01:00
|
i do not know you but if you and your kind really want to stay in the satelments, just stay there as a palastinian and fight with your new fellow citizens of the palastinian state as much as you want. but please leave us a lone to live with out fanatics like your kind and more over GFYS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
מאבק הג'ובים
מוי,
18/08/04 19:49
|
כשאני מתבונן בועידה ושומע את הקולות,אני מבין את מקור ''ההישגים המרשימים'',בכלכלה, באבטלה ,בצמיחת העוני,בשלום ובבטחון,כשיש תחת ידך הישגים כה רבים ,קשה ובצדק לחלוק אותם עם מפלגה אחרת , מישהו עלול לחשוב שההישגים שייכים למפלגה המצטרפת, עם ישראל בחר בהם ,ועליו להנות מהם עד תום, מפלגת העבודה זו קלאסה אחרת, מפלגה שהבינה לפני 30 שנה שההיתנתקות היא מחוייבת המציאות ,אבל הליכוד מקורי יותר ,הוא הבין רק אחרי 30 שנה, עדיין בועידות הליכוד אפשר לשמוע אותם שרים , שתי גדות לירדן ,חזון אפוקליפטי השייך רק למגלומנים שסיבכו אותנו בהשקעה של 100 מיליארד דולר בשטחים ,שבקרוב נאמר להם ביי ביי ,אבל זה מגיע לנו ,הם לא הגיעו לאן שהגיעו בכוחות עצמם, אנחנו שלחנו אותם ואנחנו כנראה נשלם!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והבבונים יבחרו שוב ע''י העם
ל"ת
עם,
עלוב,
19/08/04 05:55
|
|
 |
73.
שרון, הוא המורד!!!!!!!!!
ל"ת
דמוקרט,
18/08/04 19:27
|
|
 |
72.
הייתי שם - מאפיה של עוז
אנטישרון,
18/08/04 19:25
|
עומרי שרון ושלומי עוז הציבו אנשים שלהם בכניסות והם מכניסים רק ברברים שלהם (לא חברי מרכז)
יש הרבה פעילים כולל אני שמתכוננים לא לעבור על זה לסדר היום.
אספנו שמות וגם צלמנו.
לא ניתן למאפיה להשתלט עלינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
the Sharon MAFIA
roni,
18/08/04 22:51
|
The Sharon MAFIA is a threat to democracy in the Likud
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חייבים להלחם בשחיטות
ל"ת
עשו והצליחו,
18/08/04 22:00
|
|
 |
יש שם מישה ו שאינו ברברי?
שש,
18/08/04 20:29
|
ערימה של רודפי ג'ובים ושלמונים . משתמטים משרות צבאי . ומשחקים אותה לאומיים . אבל שאחרים יהרגו בשרות צבאי בגלל החלטות שלהם. פני מרכז הליכוד כפני שלומי עוז ועוזי כהן.מנהיגים דגולים , ועדיין לא הזכרנו את פייגלין וכנופייתו.המשטרים החשוכים ביותר קמו על כתפי דמוקרטיה שלא ידעה להגן על עצמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המאפיה כבר השתלטה עליכם
סקופ,
18/08/04 20:06
|
|
 |
71.
ננצח את שרון ותקשורת השמאל!
ל"ת
ליכוד,
18/08/04 18:45
|
|
 |
70.
מה הקשר בירה נשר
אפלטון,
18/08/04 18:40
|
מזג האויר הבריח את העם בהמוניו לחופי הרחצה. המדוזות חייכו בהנאה וחיככו את זרועותיהן בתשוקה. מעשר הקריב הכהן הגדול. ובמחולות מחניים יצאו עולי הרגל . הפח המשיך ונתן שמנו והדסה היא אסתר שמעה את שוועת עמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
להצעת שרון לא יהיה רוב !
משה,
תל אביב,
18/08/04 18:24
|
להצעת שרון לא יהיה רוב בועידת הליכוד היום! לעומת זאת, להצעת עוזי לנדאו יהיה רוב גדול בועידת הליכוד היום!
שרון יפסיד באופן ברור בועידת הליכוד היום !
הדבר יוביל לבחירות מוקדמות בקרוב מאד. בראש הליכוד בבחירות יעמוד נתניהו שינצח בבחירות בהפרש גדול יותר מניצחונו של הליכוד בבחירות האחרונות כאשר בראשותו עמד שרון.
הליכוד יקבל בבחירות הקרובות ארבעים ושלוש מנדטים.
נתניהו יקים ממשלה ימנית יציבה. זאת לאחר שכל מפלגות הימין יגדלו מאד בבחירות הקרובות.
מפלגת העבודה תחלש ותקבל פחות מנדטים ממה שקיבלה בבחירות האחרונות.
שרון יפרוש לבית אבות מייד, או לאחר שיהיה שותף עם מפלגת שינוי בהקמת מפלגת מרכז חדשה שתקבל בבחירות הקרובות עשרים מנדטים.
נתניהו ינהיג את מדינת ישראל בכישרון רב לביטחון ושיגשוג כלכלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
whatever dude!
ל"ת
ornit,
19/08/04 04:30
|
|
 |
68.
חול בעינים
אלישע,
נתניה,
18/08/04 18:18
|
אם רוה''מ רוצה לנהל משא ומתן עם כל מפלגה ציונית, מדוע אם כן הוא זרק את האיחוד הלאומי וגרם לפילוג המפד''ל ועוד מדוע הוא מנהל משא ומתן עם דגל התורה הם אינם מפלגה ציונית. פשוט הוא רוצה לומר שרוה''מ מוסמך לנהל משא ומתן עם כל מפלגה שתומכת בהנתקות, אם כן יש לשים את הקלפים על השולחן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
עוזי לנדאו - כלומניק מגעיל
אורן,
18/08/04 18:04
|
בזמן כהונתו כשר לבטחון פנים היו הכי הרבה פיגועים אי פעם. בן אדם עם מח צר וקיצוני. בושה למדינת ישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאורן החכמולוג
אופי,
19/08/04 00:31
|
צא בחוצה אתה מדבר שטויות ! אל תשכח מי נתן להם רובים ומי עכשיו רוצה להמשיך את הדרך של הנ''ל וגם לאמן את השוטרים הפלשטינים אנחנו לקראת התאבדות מדינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הד''ר עוזי לנדאו לראשות הממשלה!
ל"ת
שונאי טיפשות,
ישראל,
18/08/04 23:25
|
|
 |
מה הקשר?????
ל"ת
לא מבין,
18/08/04 18:46
|
|
 |
ואעפ''כ - ואולי לכן - רה''מ הבא.
ל"ת
אפי,
כפר סבא,
18/08/04 18:35
|
|
 |
הצחקתי אותי עד דמעות
תומר,
18/08/04 19:17
|
|
 |
יותר גרוע מפרס לא יכול להיות
תיקון טעות,
18/08/04 19:29
|
|
 |
66.
בחירות מיד!עמי איילון רה''מ הבא
שמואל,
בת ים,
18/08/04 17:42
|
יש להפיל את ממשלת עוזי כהן-אפל -ליברמן-שרון ומיד. אנו נבחר (ליכודניקים לשעבר + מרכז +שינוי +עבודה) בעמי איילון כמנהיג מפלגת העבודה הבא ועם רשימה רעננה ופירוק תנועת שינוי (לפיד הולך הביתה) ניתן להגיע למס' מנדטים גבוה ויחד עם שאריות הליכוד (בלי ביבי-סילבן) אפשר להצעיד את המדינה קדימה ולא אחורה כמו היום , לא יתכן שעוזי כהן ידבר בזלזול על מפלגה שבה היו רבין , בר לב וברק , מוטה גור ושחק! באיזה סיירת הוא היה - רק לשחק את אידי אמין באנטבה הוא יודע , בושה לתנועת שינוי שיושבת עם הליכוד ומצטיירת כליכוד ב'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עמי , מי?
אני כרגיל,
18/08/04 20:22
|
לא כל מה שמבריק ( קרחת) הוא בהכרח זהב. לא בטוח שהייתי בוחר דווקא ב''ליימך'' הזה לראש ממשלה. המתכון שהציע שרון: נסיון רב, עם עורמה של שועל, וביצים מברזל, הוא ''המתכון המנצח'' כנגד המחבלים השפלים ובראשם ערפאת. חיתוך דיבור צברי, דוגריות מעושה, ומלרע מלוטש -שמציע איילון ,יכולים להרשים רק יושבי קפה מלוקקים ואת עדיני הנפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת כבוד
מוישה גרויס,
19/08/04 03:03
|
האלוף במיל' עמי איילון היה מפקד הקומנדו הימי, מפקד חיל הים וראש השב''כ. זה לא מספיק נסיון ? זה יותר מביבי ויותר מלנדאו ויותר מליברמן ובודאי שיותר מסילבן ג'ודי-ניר-מוזס-שלום ! שהם כולם שמאטעס (בלעז) לעומתו. קצת כבוד לא יזיק גם לליכודניק כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בהחלט !יאללה עמי
ל"ת
רונן,
ירוחם,
18/08/04 17:53
|
|
 |
65.
גם האיחוד הלאומי מפלגה ציונית
אבי,
ישראל,
18/08/04 17:35
|
למה שרון פסל אותה? ברור שהכל תרמית של שרון שרוצה להכניס את העבודה כדי להגשים את מצע מצנע לבריחה חד צדדית מיש''ע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
משל יותם
-Ex-Likudnik-,
TA,
18/08/04 17:31
|
אישה אחת, ג', הכירה היטב את לילי וסיפרה לי את הסיפור הבא: לפני כמה שנים, בימי שלטונו של רבין, כשחרב החורבן עמד מעל הגולן, אריאל שרון ואשתו הגיעו לנווה אטיב לביקור של חיזוק והזדהות. לאחר השיחה עם התושבים, התפזרו הגברים ושוחחו עם שרון. לילי נשארה עם ג' לשיחה בין נשים. ג' חזרה ואמרה ללילי שהיא כל כך רוצה שאריאל שרון יהיה ראש ממשלה. היא אפילו התנדבה לפעול למענו ולהפעיל אנשים אחרים. כשלילי שרון שאלה אותה למה היא כל כך מתעקשת , למה היא כל כך רוצה שאריאל שרון ייבחר לראשות הממשלה, ג' ענתה שהיא בטוחה שהוא יידע להיות מנהיג יהודי אמיתי וגאה. לילי שרון שאלה את האישה: ''האם את מכירה את משל יותם?'' ג' לא הכירה אז את המשל ולילי לא המשיכה בדבריה.
כזכור, משל יותם מופיע בספר שופטים פרק ח'. לאחר מותו של גדעון, בני ישראל ממליכים את בנו אבימלך בן ירבעל למלך. אותו אבימלך שרצח שבעים מאחיו כדי לוודא שרק הוא ימלוך. אח אחד אבימלך לא הרג, והוא יותם שהצליח להתחבא בעת מעשה הטבח . כשיותם שמע שבני ישראל המליכו את הרשע אבימלך , הוא הלך בראש הר גריזים וסיפר את המשל הבא על מנת להתריע בפני בני ישראל על הטעות הנוראה שהם עושים :
הלוך הלכו העצים למשוח עליהם מלך, ויאמרו לזית מלכה עלינו. ויאמר להם הזית, החדלתי את דשני אשר בי יכבדו אלוקים ואנשים, והלכתי לנוע על העצים? לאחר שעץ הזית סרב להיות מלך, הלכו העצים לעוד עצים ובקשו מהם למלוך עליהם. אך גם עץ התאנה, ועץ הגפן סרבו. הגיעו העצים לאטד, שכידוע הוא שיח קוצני שנשרף בקלות . העצים בקשו מהאטד: ''לך אתה מלך עלינו''. ויאמר האטד אל העצים: אם באמת אתם מושחים אותי למלך עליכם, בואו חסו בצלי ואם אין, תצא אש מן האטד ותאכל את ארזי הלבנון. וכך סיים יותם את המשל, כשהוא מזהיר שהמלכת אבימלך תביא רק אש וצרות.
לילי שרון ז''ל אינה נמצאת אתנו היום כדי להסביר את דבריה. אך דבר אחד ברור. לילי בקשה להזהיר את ג' מפני הרעיון של שרון לראשות הממשלה בדיוק כפי שיותם הזהיר את בני ישראל.
ואמנם, כשממליכים אטד , אז הוא מסוגל לגרום לשרפות- לא רק אצל האויב, אלא גם אצל בני עמו כי כל מה שמעניין אותו זה לשרוד ולהשאר בשלטון. נכון שחיסולו של יאסין היא מכה לאויב הערבי. אך אל לנו להשלות את עצמנו. באותה מידה ששרון נתן מכה לאויב, אריאל שרון מסוגל –וכנראה גם מתכוון- לתת מכת אש לבני עמו ולדחוף ביתר שאת את תוכנית ההתנתקות לחורבן ההתיישבות ביהודה, שומרון וחבל עזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
אם המרכז הוא ימין קיצוני
ל"ת
מדובר בגניבה של,
20 מנדטים !!,
18/08/04 17:31
|
|
 |
62.
הצעה מעניינת
רון,
18/08/04 17:28
|
בואו ניתן לועידת הליכוד ולמרכז הליכוד להחליט בכל הצעת חוק שתועלה בכנסת. הם הלא הגוף הריבוני במדינה. איזו שחיתות שלטונית של עוזי לנדאו וחבר מרעיו. לא מתאים לכם שרון? בבחירות הבאות אל תריצו אותו כמועמד בראש המפלגה. אף אחד מכם לא אחראי לחי ולא לחיי המדינה- מפלגה מגעילה ודוחה שבועטת בכל חוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
אשכרה, מפלגה מופרעת. מש' שרון
מממ,
מרכז,
18/08/04 17:20
|
|
 |
60.
למה ביבי שותק??
רון,
גבעתיים,
18/08/04 17:10
|
|
 |
59.
למה צריך תוצאות...
גילי,
חיפה,
18/08/04 17:08
|
|
 |
58.
חבורה של אידיוטים
ל"ת
מרדכי,
18/08/04 17:08
|
|
 |
57.
מנהיגות יהודית הצביעו נגד שרון
אבי,
18/08/04 16:59
|
אל תעשו שטויות, הצביעו רק להצעה השניה של לנדאו, ואל תתנו לשרון אפשרות להמשיך לדהור לתכנית החורבן שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
השאלה הנכונה
חי,
שדרות,
18/08/04 16:45
|
ואני רוצה שהדיון יתקיים על המהות לא על המעורפל הצעתי ף האם על הליכוד לנהל מומ עם מפלגות התומכות בהיתנתקות כן או לא מענה על שאלה שכזו יהיה בה כדי מענה הן על שאלת ראש הממשלה והאו על שאלת המתנגדים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יותר נכון מנכון
ל"ת
א.ב.ג.,
18/08/04 17:24
|
|
 |
55.
השמאל צדק: שרון מסוכן לכול !!
ל"ת
משה שפרבר,
מרכז,
18/08/04 16:32
|
|
 |
54.
שרון הנבזי
לי,
רחובות,
18/08/04 16:26
|
הוציא את העוקץ מועידת הליכוד ובכך השיג בדיוק מה שרצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הבעיה לעקוף את ה''עוקץ''
מממ,
18/08/04 17:28
|
ולהצביע נגד שרון, במיוחד אם הבנת שזה ''עוקץ''. העוקץ יבין שאין תועלת ב''עקיצות'' ולא ''יעקוץ'' יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד על התגובה שלך
ל"ת
a,
b,
18/08/04 17:46
|
|
 |
53.
מספיק כבר עם העבודב בעיניים
ריאלי,
18/08/04 16:23
|
כמו בתולות נאיוויות שנשרו במדינת ישראל. כמה דפוקים בשכל נותרו במדינת ישראל שמוכנים לתת בכם אמון? כמה כבשים נותרו עדיין המוכנים ללכת בעניים עצומות ובאזניים אטומות ובמוח של חזיר בן יומיים, ''כצאן לטבח''? הרי אתם, בשלטון, ועושי דברם במערכת הממשלתית ובשרות הציבורי עובדים על רב העם בעיניים. אתם חושבים שאם זה הלך לכם 60 שנה , זה אומר שכך תוכלו להמשיך הלאה? לא! הכל משתנה במהירות. גם עבדים מבינים בשלב כלשהו שהם עבדים. ועבדים שמבינים שהם עבדים לא יכולים לחיות עם זה, הם מתחילים לזעוק. ומה שאתם שומעים , נבחרים יקרים, זה את זעקות העבדים שמתחילים להבין שהם עבדים, וזעקתם רק תלך ותתעצם. מה תעשו מול רב העם המתעורר הזועק אל מול פניכם : איננו רוצים בכם יותר משעבדים. אנחנו רוצים את הארץ ומדינת ישראל בחזרה . ואנחנו, עם ישראל הבעלים החוקיים ולא אתם. ממילא 60 שנה לא הוכחתם דבר הקשור לאהבת עם ישראל. רק האינטרסים האישיים הכתיבו הכל והפוליטיקה. אינכם חלומנו, אינכם, הציונות האמיתית, אינכם עם ישראל . אתם אשלייה לכו !
או שהטבע יקיא אתכם החוצה מקרב עם ישראל.......!!!!!!!!!1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
בכל מקרה אפשר יהיה להגיד
הפילוסוף,
18/08/04 16:23
|
ששתיים ועוד שתיים זה חמש ושכדור הארץ שטוח.
האהבלים אלה אנחנו, לא הם.
כל אומה ראויה להנהגה העומדת בראשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
די עם המשחקי מילים
אלירן,
18/08/04 15:57
|
|
 |
50.
ביבי קרס בדעת הקהל והוא נטל על
יגאל כהן,
18/08/04 15:43
|
הליכוד!!!!!! אגב ,''ראש הממשלה הבא'' בעד או נגד ? מתחת למיטה של שרה, הוא מנהל את הקרב!!!!!!!! ביבי אתה פטתי!!!!!!! ביבי אתה מחוסל!!!!!!!!!!!1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אדם חולה נפש וכנראה שביבי
בוחן כליות,
18/08/04 23:27
|
הוא התסביך שלך ,מטומטם ! אם גם ידברו רק על מזג האויר , אתה תשרבב את ביבי בנושא , אניהבחנתי שלא פעם מגיבים אומרים שאתה מטומטם , אבל כנראה שאין לך מספיק שכל בכדי להבין עד כמה שאתה דפוק .אגב : זה לא בושה לקבל טיפולים נפשיים (זה לא כואב)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתניהו מצוין! מה קרה לך ?
ישראל,
ישראל,
18/08/04 18:08
|
נתניהו מצוין גם כראש ממשלה וגם כשר אוצר !!
בקרוב מאד שרון יתחיל לעשות חיל בבית האבות ונתניהו יחליפו כראש הממשלה וינהיג את מדינת ישראל בכישרון רב לביטחון ושיגשוג כלכלי.
בבית האבות שרון יוכל להמשיך לחלום על תוכנית ההתנתקות שלא תבוצע לעולם ושהביאה לסילוקו, בדרך חוקית ודמוקרטית, מראשות הממשלה !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל - אתה יודע -
עמי,
מרכז,
18/08/04 16:34
|
|
 |
יגאל? הוא לא. הוא...
שמעון,
18/08/04 16:45
|
סתם ליטרופיל פוליטי עם נטיות פסאודו-אנטרוליטיות נגד ביבי.
ואיך שרה קשורה לעניין? יכול להיות שיש ליגאל שלנו איזה עניין קלרוסקסולוגי או פוסט-מזואידי בקשר אליה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקשה
חחח,
18/08/04 17:15
|
|
 |
סתם צחקתי, נו. אין מילים כאלה.
שמעון,
18/08/04 17:57
|
|
 |
שכירי חרב ביביים בקרוב תהיו
יגאל כהן,
18/08/04 22:06
|
מובטלים. העם מאס בקרוק!! נחיה ונראה!! בכל מקרה אף אחד לא יעשה הסכמים עם מפר הסכמים!! אף אחד לא יאמין להבטחה של שקרן!! ואף אחד לא ינהל משא ומתן, עם מי ששולח אתכם, שכירי חרב ביביים, להסית את האספסוף!!! כדאי לכם להתחיל לחפש עבודה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
להצעת שרון לא יהיה רוב !
משה,
תל אביב,
18/08/04 15:39
|
להצעת שרון לא יהיה רוב בועידת הליכוד היום! לעומת זאת, להצעת עוזי לנדאו יהיה רוב גדול בועידת הליכוד היום!
שרון יפסיד באופן ברור בועידת הליכוד היום !
הדבר יוביל לבחירות מוקדמות בקרוב מאד. בראש הליכוד בבחירות יעמוד נתניהו שינצח בבחירות בהפרש גדול יותר מניצחונו של הליכוד בבחירות האחרונות כאשר בראשותו עמד שרון. הליכוד יקבל בבחירות הקרובות ארבעים ושלוש מנדטים. נתניהו יקים ממשלה ימנית יציבה. זאת לאחר שכל מפלגות הימין יגדלו מאד בבחירות הקרובות.
מפלגת העבודה תחלש ותקבל פחות מנדטים ממה שקיבלה בבחירות האחרונות.
שרון יפרוש לבית אבות מייד, או לאחר הקמת מפלגת מרכז חדשה, עם שינוי, שתקבל בבחירות הקרובות עשרים מנדטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרואה את הנולד
פמלה,
בת ים,
19/08/04 00:21
|
תחזית מדויקת ומרשימה . כל הכבוד ! יש לך במקרה גם את המספרים שיזכו בלוטו בשבוע הבא ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
ההצעות אינן סותרות
חבר מרכז,
18/08/04 15:20
|
שתי ההצעות שתובאנה היום להצבעה אינן סותרות שכן מפלגת העבודה כבר מזמן אינה מפלגה ציונית כך שניתן להסמיך את שרון לנהל מו''מ עם המפלגות הציוניות ובמקביל לאסור את צירוף העבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
שרון-לך הביתה
מזוז,
המדינה המושח,
18/08/04 15:16
|
|
 |
46.
שרון לא ראוי להיות בליכוד
מיטל,
קרית מוצקין,
18/08/04 15:15
|
דעותיו נוגדות את כל מה שהליכוד מאמין בו.לך למפלגת העבודה,הם זקוקים גם ככה למנהיג חדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40 המנדטים לא על מצע חירות!!!!
ל"ת
שרון כן משקף את,
רב בוחריו .,
18/08/04 17:35
|
|
 |
''העם בצורה דמוקרטית בחר שרון?''
צב''י,
ר''ג,
19/08/04 19:44
|
שאלה לכל ה''דמוקרטים'' ופרשני השמאל! האם מישהו שלא מהימין הצביע בעד הליכוד או אפילו כיבבתכם הצביע ליכוד כיוון ששרון בראשו??. אגב אתם תומכים בשרון גם כשברור שהוא מתנהג כדיקטטור מושחת לכל דבר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיטל בחרת בליכוד?
העם עם שרון,
18/08/04 15:32
|
או שאת פייגלינית שחושבת שעם ישראל שייך לך? כולם יודעם שבלי שרון ,הליכוד=19 מנדטים. בכלל כל התגובות פה הם של מתנחלים שכל קשר בינם לליכוד הוא כקשר בין ש''ס לאמינות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק להזכירך...
ארז,
18/08/04 16:55
|
1. הבחירות האישיות עברו מן העולם. מי שהצביע הצביע לליכוד, לא לשרון, ולא למדיניות ההרסנית שהוא מקדם באמצעים לא-דמוקרטיים. 2. וגם למי שלא מסכים עם דעתך יש זכות דיבור וזכות להשפיע במדינה. ה''פייגלינים'' לא חושבים שהמדינה שלהם. הם רק חושבים שהמדינה לא שייכת למיעוט השמאלני אלא לכל העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה, אבל שרון באמת מצטייר
איתי,
הרצליה סיטי,
18/08/04 16:47
|
יותר כמנהיג ראוי עבור מפלגת העבודה המרוסקת מאשר עבור הליכוד.
אולי הוא צריך פשוט לעבור את הגדר, כמו דוד לוי בשעתו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לפייגלינים יש זכות לחיות
רוב העם,
18/08/04 16:03
|
|
 |
הם אפילו לא מצביעי ליכוד
ל"ת
השתלטות עויינת,
18/08/04 17:32
|
|
 |
45.
אריאל שרון הוא היחיד כאן
אורי,
18/08/04 15:13
|
שאפשר לקרוא לו מורד.לנדאו וחבורתו מייצגים את הליכוד כמו שהוא היה מאז ומעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלומנטל, המנהיגה הגדולה
רן,
18/08/04 15:29
|
עוד אחת מתומכיו של לנדאו ולמה? כי פיטרו אותה!! מה היא כולה עשתה ,שיחדה קצת חברי מרכז,מה היא אשמה שהיא נתפסה?
היא תומכת של ארץ ישראל השלמה כמו שאני רקדן בלט!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה רקדן בלט?
ל"ת
v,
c,
18/08/04 17:51
|
|
 |
מה הקשר לבלומנטל? ומה, שרון
גידי,
18/08/04 16:48
|
..עצמו לא היה אשם בפרשת סיריל קרן?
לולא ההתנתקות האיש כבר היה בבית המשפט, עם בגדים שהוא לא אוהב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקשר הוא
רן,
18/08/04 17:36
|
שפולטיקאים קטנים בלי סדר יום ואידאולגיה מנהלים את המדינה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מושב זקנים לא בבית סיפרינו
מיקי,
18/08/04 15:13
|
תנו לצעירים לנהל את המדינה, והזקנים, לבית בכפר, ביי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למיקי הדביל-נולדת זקן
פסיכולוגית,
ישראל,
18/08/04 23:22
|
השכל והיוזמה אינם קשורים לגיל ורק אידיוט כמוך עושה הכללות והפליות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
הרסו לנו תמדינה
ימית,
חיפה,
18/08/04 15:11
|
|
 |
42.
מתפקדי הליכוד
אשר,
דרום,
18/08/04 15:09
|
חבורה של אידיוטים בראשה עוזי לנדאו.הרסתם את הליכוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאשר האידיוט-מהיכן טימטומך?
ל"ת
מדענית,
הטכניון,
18/08/04 23:18
|
|
 |
צודק! לנדאו תקוע מנטלית
ל"ת
זומם לתקוע,
את כולנו,
18/08/04 17:37
|
|
 |
41.
די שרון נמאס מהתרגילים שלך!
יורם,
18/08/04 15:08
|
|
 |
40.
מה עובר עליהם שם במרכז הליכוד?
נטע,
ראשל''צ,
18/08/04 15:04
|
|
 |
אל תדאגי שרון משטה בכולם
מבקר תגובות,
18/08/04 15:14
|
האיש הזה מושחת ומשחית הוא סתם מסיח הדעת ממדיניותו ההרסנית בכול התחומים. הוא פשוט מאכיל אותנו בזבל כי זה מה שהוא מסגל ליצר ז ב ל !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
כל הכבוד אריק!בכלל לא רע....
ל"ת
תומך בשרון,
18/08/04 14:56
|
|
 |
38.
זה בסדר....מפ' העבודה
גולן,
18/08/04 14:55
|
|
 |
37.
חברי המרכז לא עד כדי כך טפשים
גידי,
מרכז,
18/08/04 14:54
|
למרות שבאמת לא תמיד מדובר במשפטנים דגולים, באמת נדמה למישהו שיהיו חברי מרכז שיתמכו בשתי ההצעות ההפוכות יחדיו?!
נו, באמת. דווקא שרון הוא זה שלא מפגין פה אינטיליגנציה מיוחדת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני שם כסף
מקסימוב,
18/08/04 17:23
|
ששתי ההצעות מקבלות רוב.
ממתי יש קשר בין הגיון ומה שקורה בליכוד?
הליכודניקים לא מסוגלים להבין שאריק שרון הוא בן-אדם ולא מיתוס חי ולכן מקבלים כל מה שהוא אומר בהכנעה. לכן יצביעו בעבד הצעתו מנגד, עוזי לנדאו ושות' קוראים לעצמם ליכוד ''אמיתי'', מה שאומר שמי שיצביע נגדם הוא מזוייף, אז כמובן שיצביעו בעדם
איך ליכודניק ממוצע ייסתדר עם דיסוננס (אי התאמה) בדיעותיו? ייצעק: ''ביביביביביבי....''
והמבין יבין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוזי כהן לראשות הממשלה
ד''ר גרדש,
18/08/04 16:40
|
הליכוד (''האמיתי'') שוב הורס את המדינה וכל זה רק בגלל שיקולים אישיים סילבן מת מפחד כי שמעון פרס יעיף אותו לכן הוא מתנגד כל כך נחרץ ! מה חשבתם שמישהו מהליצנים הללו חושב על טובת המדינה ???
ממש ממש לא !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ושימון פרס הליצן כן חושב על
רפי,
18/08/04 18:37
|
המדינה?
בגיל 82 הוא עוד מחפש כסאות. שיקח את שרון ויצעד איתו יד ביד לאחוזת ראשונים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
ההסטוריה חזקה ממרכז הליכוד
ריאליסט,
18/08/04 14:53
|
לכל הליכודניקים המתלהמים תכניסו הייטב לתודעתכם שלא יעזור כלום לא ועידה ולא חרטה הגורל ההסטורי כבר נחתך בסוגית ישראל והשטחים ישראל תיסוג מכל השטחים ותפרק את הרוב המכריע של ההתנחלויות למה? כי כך קבע שר ההיסטוריה תוכלו אם מאוד תרצו להיאחזבקרנות המזבח עוד מספר שנים ספורות אבל התהליך ההסטורי חזק מכולנו בין אם אנו רוצים בו או לא התהליך כבר נקבע , סומן והוגדר על ידי ההסטוריה בתנועתה פלסטין על כל יהודה ושומרון ועזה היא עובדה שרק ממתינה ללילדתה אז תציאו ראשכם מהחול הפסיקו את ההתלהמות ותפסיקו לנסות לשנות מה שאינכם יכולים לשנות-אלו העובדות וחבל לכולנו על הזמן המיותר הגובה קורבנות מיותרים כל כך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
no fate but what we make
ל"ת
ארז,
18/08/04 16:56
|
|
 |
שר ההיסטוריה לא החליט שום דבר
גגג,
18/08/04 16:29
|
דיברת עם שר ההסיטוריה לאחרונה? הוא סיפר לך מה התוכניות שלו לגבי העתיד? לי דווקא לא יצא לשוחח איתו, ולכן אני חושב שלאדם יש את היכולת לעצב את חייו ולבחור את עתידו. עניין של השקפה. ולכן, איאבק כל עוד אני יכול כדי לעצור את התכנית המטורפת של שרון, והאמת היא שעד עכשיו הולך לי לא רע. למרות שטיפת מוח של שנים התברר שרוב הליכודניקים דווקא תומכים בהתיישבות, למרות הכל שרון נחל תבוסה צורבת במשאל בין חברי מפלגתו - ואני דווקא חושב שרוב העם חושב כך. זה גם מסתדר עם תוצאות הבחירות. אז אתה יכול להמשיך ולפנטז על ''שר ההיסטוריה''. אם זה לא יצליח אתה יכול לפנות לקוסמים באפריקה. הם ב-א-מ-ת יודעים מה יהיה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גגג התפקח
ריאליסט,
18/08/04 17:13
|
גגג שלום רב לך
זה בסדר, אתה שייך לאתה קבוצה באמת נפלאה של אנשים עם אש ציונית בלב וחזון שכולו אמיתי. ואני מתכוון לכל מילה -אני לא ציני. אבל באותה נשימה אומר לך שאתה שייך גם לקבוצה של חולמי חלומות , של אנשים שמסרבים להכיר במציאות הטופחת על פניהם
זה בסדר מצידך להמשיך ולחלום על ארץ ישראל השלימה , ומבחינה מוסרית אני איתך עד הסוף כי שלנו היא אבל זה לא בסדר מצידך להתעלם מעובדת היותנו רוב ההופך בהדרגה למיעוט בארצו, אתה מפנים זאת? אנחנו בדרכנו להיות מיעוט בארצנו. מפנים? מבין? או מתעלם??? לעם ההופך בהדרגה לכובש מדכא (ואני לא מתווכח עם העובדה שאין לנו ברירה אבל הכיבוש משחית אותנו ושוב זוהי עובדה). האם אתה מבין את הסיוט שעובר על חיילנו במחסומים ? אני מצדיק כל מחסום כי אין מנוס אבל אני גם מבין את הסיוט שזה יוצר האם אתה מפנים את התבהמותנו או מתעלם ממנה?
אתה יכול לחלום כמה שאתה רוצה על התיישבות יהודית עניפה בעזה או ביהודה או בשומרון , גם אני חלמתי כך תקופה ארוכה וכמוני גם רבים אחרים
אבל האמת היא אחת היא מרה והיא כואבת אבל היא שרירה וקיימת ועדיף לקבלה ולהיערך לה מאשר לכהיאבק בה ולמות מות נפשי עם פלישתים. התפקח גגג- מה לעשות אמת היא לעיתים מצב כואב וצורב בנשמה אבל היא האמת היחידה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם כל, תתפכח בכ''ף ולא בקו''ף
גגג,
18/08/04 17:46
|
אבל זו לא שגיאתך היחידה כמובן. ברוב ימיו של העולם , ובכל מקום אחר על פני האדמה, מי שהפסיד במלחמה שבה הוא פתח, היה גם זה ששילם את המחיר. פה צצו לם רעיונות חדשים. הערבים פתחו במלחמה, הפסידו, ושיראל נדרשת לשלם את המחיר. לא יקום ולא יהיה. זה נוגד את המוסר האנושי, זה נוגד את ההגיון, וזה לא יצליח. במסגרת מאבקם לקבל את מה שהם לא הצליחו במלחמה, הערבים אימצו את השיח המערבי בנושא זכויות האדם וכל החארטה הזה, ואנשים כמוך מוכנים לבלוע את הפתיון. אני לא. ראשית, לערבים אין זכויות על הארץ. נקודה. העולם הבין את זה כבר בימי הצהרת בלפור. שנית, מי שמתנהג בברבריות, אין לו זכות לחיות בשלום. פשוט חד וחלק. מי שבונה חברה שלמה שמייצרת מתאבדים ורוצחים, אין לו זכויות כמו מי שבונה חברה שחיה חיים אנושיים. בסופו של דבר, כך אני מאמין, סוף האמת לנצח, וגם העולם יבין ששורש כל רע זה ההתרפסות בפני האיסלאם הרצחני. עד אז נצטרך להיאבק על עמדותינו, גם מתוך עמדה של מיעוט. אתה יודע, גם למיעוט יש זכויות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיסמאות יפות וחסרות כל תועלת
ריאליסט,
18/08/04 18:20
|
מניפסט רציני כתבת ,אך שוב כולו שבוי בחלומות אספמיים, יפים ומרגשים אך רחוקים מרחק אדיר מהמציאות . איש אינו מציע כניעה לעולם האיסלמי ואנא ממך רד מעט מהפומפוזיות.. אנחנו לא בכינוס התנועה הרוויזיוניסטית כרגע. מה שאני טוען ועימי הרוב המוחלט של אזרחי המדינה היהודית הוא שיש קובץ עובדות כואבות המונחות לפתחנו ועלינו להתמודד עימן אחת אחת ויפה שעה .. העובדה הראשונה והעיקרית מכל היא שעדיין קיימת הגולה היהודית על מליוניה ומדינת ישראל טרם השכילה להביא את אחרון היהודים לתחומה. ואנו מאבדים את הרוב המספרי, לא המוסרי אלא המספרי בארצנו בעוד מספר שנים ולאור קצב הילודה הפלסטיני נהיה מיעוט השולט על רוב!!! זו לא סיסמא זו עובדה בעלת תוקף סטטיסטי מובהק!! האם אתה מוכן לכך? האם אתה מבין איזו התאבדות מרצון יש כאן? במידה ולא מאמצים פתרון המדבר על היעלמות כזו או אחרת של העם הפלסטיני, ואני מקווה שאתה כמוני דוחה בשאט נפש כל דיבור על טרנספר זה או אחר של עם זה או אחר... הרי שחייבים להפנים עובדה מצערת זו והיא שהעם הפלסטיני לא מתעניין במיוחד בהצהרת בלפור כזו או אחרת. הוא פשוט מתרבה ריבוי טבעי כפול ומוכפל מהעם היהודי בציון, והוא יהפוך מהר מאוד לרוב מספרי מוחלט (בגליל כמדומני כבר שורר מצב שהרוב היהודי הולך ונשמט מדי יום). אז מה תעשה אז גגג? תמשיך לברבר על זכויותיך ההסטוריות ועל צדקת מאבקך? אתה (ואני) נהיה כאן מעוט, הכי צודק וציוני שבעולם אבל נהיה תכלס מיעוט בארצנו. אז לפני כל ההתלהמות על זכויות כאלו או אחרות ועל אייך נקנית ארץ ישראל אני מבקש תשובה ברורה ממך לסוגיה המרכזית הזו- אייך תשמור על רוב יהודי מוצק תוך כדי שליטה על מליונים ההופכים לעשרות מליונים? והיה אמיתי- אל תזרוק לי ססמאות בגיניסטיות שגם אני כל כך אהבתי בעבר- אמור לי ותן לי פתרון של ממש אולי יש לך פטנט אחר מאשר שלי. הפטנט שלי כמו שכבר הבנת הוא לפקוח עיניים אל מול המציאות, ליצור מדינה יהודית מצומצמת בשטחה , לתת לערבים את כל השטחים לא כי אני אוהב אותם אלא כי אני אוהב את עצמי ליישב בפרוייקט בינלאומי של העם היהודי את הנגב , הערבה ולהתחיל להשקיע בחינוך יהודי וציוני אמיתי ולא בכבישי עוקפי תפוח ד'. תן תשובה ותפסיק לזרוק לי משפטים ז'בוטינסקאים . זה גם אני יכול לעשות אגב צדקת לגבי ההתפכחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
כרגיל
שמעון,
18/08/04 14:50
|
|
 |
34.
מצביע בעד שרון..מתנחלים במי
אש ירוקה,
העמק,
18/08/04 14:37
|
אין מה לעשות המתנחלים במיעוט נוסף לכך שהם לא צודקים... הקיצוניות שלהם תהרוס את הליכוד וגם יביאו על עצמם הרס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
תרגיל של עו''ד פלילי דרג ח'
דן,
18/08/04 14:32
|
ככה מתנהל ראש ממשלת ישראל - בתרגילים של עורכי דין פליליים דרג ח' הוא מנסה להנהיג את מדינת ישראל. בושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתכוון לעו''ד ספציפי?
ל"ת
אורי דן,
18/08/04 14:44
|
|
 |
32.
כל המגיבים פה מתנחלים
דורית,
הצליה,
18/08/04 14:04
|
מהרסיך ומחרביך ממך יצאו. חזרנו ל ''בלי חרות ומק''י'' רק מהצד ההפוך. הליכוד,ש נפגע פעם מאימרה זו של בן גוריון עד עמקי נשמתו עושה עכשיו אותו דבר. הליכוד לא יכול. נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מגיב נגד שרון וגר בראש''לצ
:-),
18/08/04 14:19
|
את כפי הנראה שמאלנית שתופסת טרם על העגלה הלא ברורה של שרון. רוב הליכודניקים שאני מכיר לא בדעה של שרון והם ימשיך בדרך הזו ינטשו את הליכוד לטובת מפלגה ימנית אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מגיב בעדו ואני מתקוע!!!
יהודה,
18/08/04 17:38
|
|
 |
אני בעד מנצ'סטר ואני מליברפול!
ל"ת
:-P,
18/08/04 17:59
|
|
 |
31.
המפץ הגדול בדרך
ל"ת
ספי,
18/08/04 13:59
|
|
 |
30.
בתחבולות תהרוס את מדינתך
ל"ת
דוד,
18/08/04 13:55
|
|
 |
29.
שרון לא יכול לרמות את כולם
לא מטומטם,
18/08/04 13:50
|
שרון לא יכול לרמות את כולם כל הזמן. הגיע הזמן שהדיקטטור המושחת יופל וילך הבייתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
לא כל צירי ועידת הליכוד פתאים
שקרן מצטיין,
18/08/04 13:21
|
הפתאים הם רק אלה שנוהרים בעיניים עצומות אחרי השקר ותומכים בשרון על אף כל התרגילים והשקרים שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המבקר
ד''ר גרדש,
18/08/04 16:42
|
|
 |
27.
חכה שרון נקרע אותך היום
חיים מ.,
ליכוד,
18/08/04 13:20
|
מה אתה חושב שאנחנו עדר של מטומטמים?
אם לא ילך היום אנחנו כבר נדאג להעיף אותך.
אתה שומע את הכבשים שקוראות לך? מאד מענין בחווה תדע לך וחוץ מזה צריך לשמור על הסודות של השחיתויות שלך כדי שהמשטרה לא תגיע אליהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מגיע לכם
NY,
18/08/04 14:01
|
איזו שפה מתלהמת, העונש שלכם הוא אתם. שלום חושש לכיסא שלו ולכן לא רוצה לצרף את העבודה. הליכוד הפך לעדר של נהנתנים ללא כל מחשבה על טובת העם.כוחנות בזויה כך אתם נראים וכך אתם מתנהגים, מגיע לכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא יודע מה שרון חושב
ספי,
18/08/04 13:49
|
|
 |
26.
all the left its anti tziony
tzur,
18/08/04 13:08
|
so wats new ariq, its enough, stop destroy the only place we have
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
סלח שבתי היה מתמוגג במרכז זה
YZ,
18/08/04 12:55
|
''הליכוד ינהל מו''מ להרחבת ההרכב הקואליציוני של הממשלה עם כל מפלגה ציונית, על בסיס קווי היסוד של הממשלה והחלטותיה''.
כולם בעד.
''ועידת הליכוד מתנגדת לצירוף מפלגת העבודה לממשלה''.
כולם בעד (נגד הצירוף).
מי בעד צרוף יהדות התורה לקואליציה (הידוע בתמיכתה בציונות ותמיכתה הבלתי מתפשרת במדיניותו הכלכלית של נתניהו) ?
כולם בעד.
מי בעד צרוף ש''ס לקואליציה (הידוע בתמיכתה בתוכנית ההנתקות שעליה החליטה הממשלה)?
כולם בעד.
מי בעד נגד שרון?
חצי נגד, חצי בעד.
זה המרכז שעוזי כהן מנהל, לא???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
עדיף ששרון יילך הביתה
רות,
חיפה,
18/08/04 12:39
|
|
 |
23.
להלן מה שיקרה בישראל בקרוב
משה,
תל אביב,
18/08/04 12:26
|
שרון יפסיד בוועידה היום. הדבר יוביל לבחירות מוקדמות בקרוב מאד. בראש הליכוד יעמוד נתניהו שינצח בבחירות בהפרש גדול יותר מניצחונו של הליכוד בבחירות האחרונות כאשר בראשותו עמד שרון. הליכוד יקבל בבחירות הקרובות ארבעים ושלוש מנדטים. נתניהו יקים ממשלה ימנית יציבה. זאת לאחר שכל מפלגות הימין יגדלו מאד בבחירות הקרובות.
מפלגת העבודה תחלש ותקבל פחות מנדטים ממה שקיבלה בבחירות האחרונות.
שרון יפרוש לבית אבות מייד, או לאחר הקמת מפלגת מרכז חדשה, עם שינוי, שתקבל בבחירות הקרובות עשרים מנדטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
What have you been smoking?
Shai,
NY,
19/08/04 06:22
|
The right-wing makes a lot of noise but will loose the next election. The only way for the Likud to be ruling is by executing the plan of the Avoda (Sharon is not as stupid as Uzi & Uzi)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משה, זה פטתי
יוד,
18/08/04 17:28
|
מה אתה קורא בכוכבים?
שרון לא ייפול בתוך הליכוד, כי הליכודניקים לא מסוגלים להצביע נגדו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הליכוד יחליט בעד שתי ההצעות
ספי,
18/08/04 13:54
|
מי בעד 0=1 רוב גדול מי בעד 0 לא = 1 רוב גדול הוחלט ברוב גדול ש-0 שווה וגם לא שווה ל-1. ככה נוהגים במטומטמים. קישון יכול לכתוב על זה ספר חדש ''השועל בלול המטומטמים''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה, זה החתול.
שרדינגר,
18/08/04 14:36
|
|
 |
להצעת שרון לא יהיה רוב !
משה,
תל אביב,
18/08/04 14:35
|
להצעת שרון לא יהיה רוב בועידת הליכוד היום! לעומת זאת, להצעת עוזי לנדאו יהיה רוב גדול בועידת הליכוד היום!
שרון יפסיד בועידת הליכוד היום באופן ברור!
הדבר יוביל לבחירות מוקדמות בקרוב מאד. בראש הליכוד בבחירות יעמוד נתניהו שינצח בבחירות בהפרש גדול יותר מניצחונו של הליכוד בבחירות האחרונות כאשר בראשותו עמד שרון. הליכוד יקבל בבחירות הקרובות ארבעים ושלוש מנדטים. נתניהו יקים ממשלה ימנית יציבה. זאת לאחר שכל מפלגות הימין יגדלו מאד בבחירות הקרובות.
מפלגת העבודה תחלש ותקבל פחות מנדטים ממה שקיבלה בבחירות האחרונות.
שרון יפרוש לבית אבות מייד, או לאחר הקמת מפלגת מרכז חדשה, עם שינוי, שתקבל בבחירות הקרובות עשרים מנדטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוץ ממס' המנדטים לליכוד
ארז,
18/08/04 13:08
|
אתה צודק. בבחירות הבאות, אם נתניהו מנהיג את הליכוד, הליכוד יקבל באיזור ה-35 מנדטים, הרבה יותר מהמפלגה השניה בגודלה (העבודה? שינוי?) - וכולי תקווה שנתניהו, בניגוד לשרון, יציית להכרעת הבוחר ויקים ממשלת ימין חזקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה אז?
NY,
18/08/04 14:05
|
המרכז הרקוב והמושחת של הליכוד לא יכתיב תנאים? אתה באמת חושב שמשהו ישתנה? יהיה רק רע יותר. אם זה יקרה אתה וכמוך עוד יתגעגעו לשרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגיון ימני טיפוסי
dcf,
18/08/04 16:32
|
הימנים מדברים רק על מנדטים, לא על דרך לא על אידיאולוגיה כלום. מנטליות של צופי כדורגל. פשוט רוצים שהקבוצה תנצח וזהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אה, והעבודה ממש שונה. חמיצנה?
מאמינים ב...,
18/08/04 18:40
|
|
 |
מתי עברת בדיקת IQ לאחרונה?
ל"ת
YZ,
18/08/04 12:57
|
|
 |
22.
שני העוזים ינהיגו את הליכוד
שמיה,
ירושלים,
18/08/04 12:10
|
שימשיך לעשות צחוק מחברי הליכוד זמנו עבר. הגשם חלף הלך לו שני העוזים ינהיגו עם שלם לטבח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
דיקוטטורה.
גיא,
מרכז,
18/08/04 12:09
|
אף אחד כבר לא יכול להפיל את הדיקטטור שמוצא כל פעם דרך יציאה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אני מאוד מקווה שזה יצליח לו
ציפורה,
צפת,
18/08/04 12:07
|
חייבים להמשיך עם שרון לעבר התנתקות ולימים טובים יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולעזאזל הדמוקרטיה, נכון?
ל"ת
ארז,
18/08/04 13:11
|
|
 |
19.
העם מסתכל על הליכוד
ספי,
18/08/04 12:06
|
ורואה איך מרבעים את המעגל בתכמונים כאלו או אחרים. כך קורה למפלגה שהאידיאולוגיה הבסיסית שלה לא עומדת מול המציאות. איך עוברים מ-2 גדות לירדן ל 2 גדות לירדן - אחת של ירדן והשניה מחולקת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
הזקן המושחת שוב עושה לנו תרגיל
ל"ת
עמי,
חולון,
18/08/04 12:06
|
|
 |
17.
ארליך הזהיר ששרון סכנה לדמוקרט
michael,
tel aviv,
18/08/04 12:03
|
שמחה ארליך המנוח, סגנו של בגין וממנהיגי המפלגה הליברלית הזהיר כבר לפני 25 שנה ששרון יהרוס את הדמוקרטיה. רק שאז הוא חזה ששרון יעלה עם טנקים על הכנסת. הוא לא העלה על דעתו שכנופיית שרון תשתלט על הליכוד בעזרת מאפיונרים וקבלני קולות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם כנופיית פייגלין
ספי,
18/08/04 13:57
|
מצביעי מפלגות ימין שהתפקדו לליכוד. ואם בשחיתויות עסקינן מה עם בלומנטל, חזן, גורלובסקי, שלומי עוז, אפל, אלפרון ...??? בגין מתהפך בקיברו וגם ארליך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
שימו לב
גולשת,
18/08/04 12:01
|
ששרון קורא מן הכתב כל מילה. לא אשכח איך הוא הקריא מהכתב משפט בן ארבע מילים. יועציו יעצו לו לא להגיד מילה בעל פה. אני מקווה שהסיבות הן לא רפואיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בואי ונראה אם נתניהו שלך ידבר
ל"ת
ספי,
18/08/04 17:03
|
|
 |
נרשם
ל"ת
NY,
18/08/04 14:06
|
|
 |
15.
בושה וחרפה
ציון,
ירושלים,
18/08/04 12:01
|
שרון הגיע למצב בו הוא חייב כל פעם לשלוף שפן או לעשות איזשהו תרגיל כדי להשאר בחיים.לא כך אמור להראות ראש ממשלה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הוא אף פעם לא מוותר?!
יריב,
18/08/04 12:00
|
|
 |
13.
שרון עסוק רק בדבר אחד
חארטאטיס,
18/08/04 11:58
|
שימור כסאו, שימור שילטונו הרקוב, האיש הוא משולל אידאולוגיה, ולא הייתה לו אידאולוגיה מעולם, לא לקח הרבה זמן כדי להחליט על הריסת ימית, כי אל פי הבנתו זה התאים לו אז, כעבור שנים הוא ''התנצל'' , ''והבטיח'' שלעולם לא יחזור על כך, אז הבטיח, לא מזמן אמר שיקבל את הכרעת מתפקדי הליכוד, בנושא ההינתקות, כאשר לא קיבלו את דעתו, התעלם מהמשאל, ומאלו שנתנו לו את השילטון, ועכשיו הוא בא אם התרגיל העלוב הזה, לועידת הליכוד , כאשר לפני כן אמר שלאותה וויעדה אין כל סמכות בעניין של צירוף המפלגה האבודה, אז אמר, האיש עובד על כולם כל הזמן ובכל נושא, אין לתת בו אמון , בשום דבר ובשום זמן, הוא צריך ללכת חזרה אל הכבשים אולי הם מאמינות לו,???, גם לגבי זה אני בספק,,,!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם רצה לשמר כסאו
יוסף,
19/08/04 00:18
|
|
 |
12.
כנראה ששרון בכל זאת ייצא
רוית,
פ''ת,
18/08/04 11:56
|
|
 |
11.
נמאס לנו מכל התרגילים שלך !
רונן,
יהוד,
18/08/04 11:52
|
|
 |
10.
שרון עם ישראל אתך!!!
רינה,
חיפה,
18/08/04 11:52
|
הלוואי שתצליח היום בועידה כדי שנפנה ב''ה את רוב ההתנחלויות בישע וכדי שהמתנחלים יחזרו לארץ ישראל האמיתית שבקו הירוק וכדי שנהיה שוב רוב יהודי בארץ ישראל כפי שאמר מורי ורבי יצחק רבין, השם יקום דמו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העיקר הבריחה...
ארז,
18/08/04 13:12
|
|
 |
אמן ואמן!!
ל"ת
יוני,
18/08/04 12:04
|
|
 |
אכן
בני,
19/08/04 00:42
|
|
 |
9.
רק מרכז מטומטם יכול כך להצביע!
רמי,
18/08/04 11:52
|
לא ברור על מה יצביעו ומה יובן מההצבעה. שרון בחוכמתו בלבל את כולם והפך את הצעת לנדאו לבדיחה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''דמוקרטיה'' נוסח משפחת שרון+
דוד צימרמן,
רעננה,
18/08/04 16:51
|
נקודה למחשבה: כאשר הדמוקרטיה הופכת להיות לבדיחה,כאשר עושים תרגילים'' מבריקים'',משמע שהשיטה היא דיקטטורה ל מ ע ש ה !!!! (והעומד בראש המדינה הוא דיקטטור..) מכאן ועד דיקטטורה להלכה,המרחק יותר קצר ,מאשר חושבים.( ראו את דרום-אמריקה..).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק שרון אשם אלא כל התומכים
XMD,
מרכז,
18/08/04 17:40
|
בו. ומי הם התומכים? השמאל כמובן., מנהיג שלהם לו היה עושה תפנית פתאומית ימינה, היה נאכל באותו יום ללא מלח - מה זה כאן דיקטטורה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
איזה גועל נפש יאללה!
ל"ת
יואב,
הרצליה,
18/08/04 11:50
|
|
 |
7.
ההצעות אינן סותרות
חבר מרכז,
18/08/04 11:50
|
מכיוון שמפלגת העבודה כבר מזה זמן רב אינה יכולה להיחשב כמפלגה ציונית לכן ברור שההצעות אינן סותרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח ש''ס היא הציונית הגדולה
תמיר,
18/08/04 12:22
|
|
 |
יותר מהמפלגה האבודה
ל"ת
ארז,
18/08/04 13:12
|
|
 |
מפלגה אבודה-ניצחה בדרכה
ff,
18/08/04 16:34
|
|
 |
לא ניצחת, הפלסטינים ניצחו.
אודי,
18/08/04 18:01
|
|
 |
6.
ללכת עם ולהרגיש בלי
מיכה,
רחובות,
18/08/04 11:48
|
|
 |
5.
כשר אבל מסריח
ליאת,
תל אביב,
18/08/04 11:47
|
התרגלנו כבר שכל מה ששרון עושה בסופו של דבר מסריח.עוד פעם תרגיל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
שרון הפך את עצמו למיותר בהחלט
ל"ת
עופר,
תל אביב,
18/08/04 11:47
|
|
 |
3.
ביבי הרס שוב את המפלגה והעם!
ל"ת
ליכודניק לשעבר,
18/08/04 11:45
|
|
 |
עזובת נו באמת - ''ליכודניק ''?
גידי,
מרכז,
18/08/04 16:45
|
|
 |
נכון ואפילו מאד
ל"ת
אחד העם,
ישראל,
18/08/04 14:00
|
|
 |
2.
בתחבולות תעשה לך מדינה....
ל"ת
נעמה,
18/08/04 11:44
|
|
 |
1.
שרון לך כבר הביתה נמאסת
ל"ת
זקנתו שגעה אותו,
18/08/04 11:39
|
|
 |
ביבי
תומך בך,
19/08/04 01:10
|
|
 |
שרון
סופר גבריאל,
ראשלצ,
18/08/04 17:59
|
שרון מפלגתך קבלה 40 מנדטים לא ממצביעי השמאל והמערך נבחרת בזכות אנשי ארץ ישראל השלמה ואנשי הימין אל תשכח מי הביא עלינו את קורבנות אוסלו האדריכל שמעון פרס החולם להיות שר החוץ.
הגב לתגובה זו
|
|