 |
60.
השיטה
האחד,
22/08/04 17:40
|
עוד מימים ימימה, שלטון מושחת מסיט את דרכי פעולתו ע''י הטלת גזירות ועול על הציבור. והציבור, מחוסר אונים ובבורותו, מוסט לדאוג לקיומו ולא עושה דבר לתקון חייו. הטלת עול אסורה גם בתורה, אך למי יש את הזמן ללכת בדרכיה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
ריבונו של עולם, תרימו את נטל
ל"ת
ההוכחה במקום,
להתבכיין.,
22/08/04 09:24
|
|
 |
58.
מדינה מושחתת!
אבידן,
21/08/04 23:44
|
מה נדרש עוד כדי להוכיח שגלעד שרון תוגמל באופן חריג ביותר? על דברים פעוטים בהרבה ישבו אזרחים רבים בכלא. שופטים יקרים האינכם מבינים שאתם יוצרים נורמות חדשות שמעודדות יאוש בציבור ומעודדות ירידה מהארץ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
יושב ראש התנועה לאכות השלטון
אזרח-מודאג,
21/08/04 21:36
|
לא יודע מה זה אינטרנט הוא חושב שאינטרנט זה מקום שמחפשים בחורות ערומות ותוצאות ספורט או כל מיני משחקים
לכן החלטתי להסביר לו
אינטרנט זהוא מרכז מידע הגדול ביותר בעולם ואם אתה מכיר אותו ויודע איך להשתמש בוא אתה יכול גם יכול להרוויח מליוני דולרים
אני למשל חיי מהאינטרנט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה תמים אפשר להיות?..
בני,
מרכז,
22/08/04 10:16
|
אתה באמת מאמין שבנו של ראש הממשלה הוא digger מקצוען?
כמה שהוא עצמו אמר ''חיפשתי לו קצת חומר באינטרנט, עשיתי לו כמה מחקרים קטנים..''
בהחלט. גם אני עושה ''מחקרים קטנים'' תמורת 3 מיליון. give me a break!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
begining of the end
yosefos plavios,
20/08/04 23:42
|
god help us all we became our on enemy and sry for my bad english
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
שוחד תלוי מי מבצע
rayek,
צפון,
20/08/04 23:33
|
במדינה מתוקנת צריכים כל תושביה להיות שווים בפני החוק, הדבר נכון מאד אבל היו צרכים לציין באיזה מימד כל אחד נמצא ראש ממשלה למשל עם כל בני משפחתו נמצאים על ציר ה- z , לכן השופט קשה לו לראות מהיכן שהוא נמצא את אשר בוצע, לכן כל מה שהם עושים יהפך לחוקי כי הם בעלי השליטה והכוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
איטרנט
לוי,
20/08/04 09:25
|
גלישה באינטרנט שקולה כנגד בקור ועיון בספריה ענקית החובקת זרועות עולם . היום כמעט כל חברה מעל רמה אפס מפיצה את המידע על עצמה ומוצריה באינטרנט . כמו כן נתן להתקשר ישירות לחברה בדואר אלקטרוני למעשה חינם . על כן הטענה שקבלת מידע באינטרנט וניתוחו אינה שווה 3 מיליון דולר אין לה בסיס . אין הבדל בין איסוף מידע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
צוחקים עלינו
ישראל,
ירושלים,
19/08/04 16:32
|
זה מזכיר את הבדיחה על הרבי שהשיב למי שקיימו אצלו בוררות ''אתה צודק וגם אתה צודק''. שאלה אשת הרב ''איך זה יכול להיות?'' ענה לה הרב ''....גם את צודקת....''
נימוקי העליון כי ארבל צודקת וגם מזוז צודק, רק מחזקים את מי שטוענים , שהנושא חייב היה להגיע להכרעת ביהמ''ש ולא להשאר ''מרוח'' בין שני פרקליטים ומסריח למרחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
בג-צ, לשם שינוי...
ארז,
19/08/04 16:25
|
החליט החלטה ראויה ונכונה, ההחלטה הנכונה היחידה שיכול היה לקבל לאור העובדות.
העתירות, ובמיוחד זו של שריד ושות', היו עתירות אוטומטיות - העותרים הצהירו עוד לפני החלטת מזוז כי יחליט שלא להגיש כתב אישום הם יערערו. העובדות לא עניינו או העותרים. הם כבר שפטו והרשיעו את שרון ובניו, ופתאום בא איזשהו יועץ, שלא מה''ברנז'ה'', ומעז להחליט נגד הכרעתם...
עלילת התיק היווני הוסרה, ובקרוב תוסר גם עלילת סיריל קרן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה אתה שמח
מתפלא,
19/08/04 17:48
|
כמה טיפש וכמה מרושע יכול אדם להיות. כנראה שאין גבול לכסילות. אתה בתור פרקליט וגם שופט פסקת שהכל עלילה. בית המשפט כלל לא התיחס לשאלת אשמתו של שרון אלא העדיף שלא להתערב בהחלטת מזוז. לו היה מתערב יתכן שמזוז היה צריך לעוף ממשרתו, והבגץ לא רצה בזה. כלם יודעים שהיה שוחד, והאמן לי לו היית מקבל לא 3 מיליון דולר אלא 300 שח בתור פקיד בעיריה היו מושיבים אותך בבית הסוהר. אז מה משמח אותך כל כך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
Bush and Sharon
Michael Moore,
New York,
19/08/04 15:16
|
Does anyone notice any similarity between Sharon’s function as a prime minister and Bush’s function as the president of the USA? They are both corrupt, using their power and powerful friends to influence decisions and policies as they see fit. For example, the Supreme Court in the US authorized the election of Bush while rejecting the appeal to count the votes again in Florida. Similarly, Sharon may have used his powerful friends to influence this decision by the Supreme Court in Israel not to prosecute him in the Greek Island episode. This is merely one example. There are many more. It is well known what Bush and his powerful friends have gained from 9/11 and the war in Iraq (oil, Halliburton, etc.). Now think what Sharon has to gain from the continued conflict with the Palestinians. Why he is unwilling to end this conflict, even if it’s merely unilaterally? It is time for the people of Israel to act thoroughly to overthrow Sharon and the corrupt Likud mafia from office, just as the general public in America acts to overthrow Bush.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
שבת שלום
שושי ניו יורק,
19/08/04 14:41
|
יום עצוב אשר ממחיש לי כמה טוב שאני מיחוץ לבית השחיתות חוגגת ואין מושיע אחים היתעוררו מתחיל להיות מאוחר שבת שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת שושי
צור שפי,
19/08/04 15:14
|
אם את חושבת שארה''ב פחות מושחתת מישראל - טעות בידך. מה שנכון - בארץ השחיתות מפריעה לי, אם הייתי גר באמריקה (או בכל מקום אחר) אני מניח שלא היה איכפת לי כל כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
השופטים מעודדים עברינים
אלי גל,
19/08/04 14:40
|
|
 |
48.
החלטת בג''צ באמת לא חשובה
Yossi V,
19/08/04 14:17
|
וגם לא תשנה את תהליך הדרדרותה של מדינת 'אור לגויים' במדרון ההעלמות.
חודשיים תמימים ישבו השופטים הנכבדים הנ''ל, משימים עצמם הוגים בכובד ראש כדי להגיד לנו מה שידוע היה (להם לפחות): ''שבג''צ אסור לו להתערב בהחלטות היועץ''. בשביל להגיד את זה לא צריך להיות ברק מספיק להיות מוכר דגים מלוחים בשוק.
לא, אנחנו לא צריכים דין ולא צריכים דיין, אנחנו צריכים רק שני דברים: 1. איזה פצ''ר שיגיד לנו שיש לנו דין ודיין. 2. הרבה בוזגלואים שאפשר יהיה להחיל עליהם את הדין והחוק, והדיין והחוקן.
מדינה צעצוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
כל הדיון הזה היה מיותר
ל"ת
שרון,
זכאי,
19/08/04 13:54
|
|
 |
46.
לא תאמינו..
יוסף,
המספר,
19/08/04 13:53
|
|
 |
45.
נתנו לגיטמציה
שגיא,
מרכז הארץ,
19/08/04 13:53
|
בג''ץ נתן לגיטמציה להמשך ההפקרות והשחיתות בשלטון.לאף אחד כבר לא אכפת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בג''צ הפך למוביל השחיתות במדינה
מבקר תגובות,
20/08/04 20:37
|
|
 |
44.
הברדק נמשך...
ליאון,
נס ציונה,
19/08/04 13:51
|
|
 |
אבל יש הרבה מאד שחיתות.
ל"ת
מבקר תגובות,
20/08/04 20:38
|
|
 |
43.
אני כלל לא מופתעת מההחלטה.
אורית,
עפולה,
19/08/04 13:50
|
|
 |
42.
הברדק נמשך...
ליאון,
נס ציונה,
19/08/04 13:49
|
|
 |
41.
גועל נפש!מושחתים נמאסתם!
ל"ת
יואב,
צפת,
19/08/04 13:47
|
|
 |
40.
אי אפשר לסמוך יותר על בג''צ
יהודי טוב,
19/08/04 13:46
|
|
 |
39.
ואנו נקראים מדינת חוק?
אלמונית,
19/08/04 13:45
|
ממש עולם שלישי , איפה איפה!!!! (פ עם קמץ, לא דגושה) גועל נפש איך הבכירים מקבלים את כל הכח החל מחסינות משפטית, הון כלכלי ועוצמה שאינה נתינת להבנה. מתי יעשה סדר במדינה עם העוסקים בו מושחתים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
כל הכבוד לבג''ץ על ההחלטה!
ל"ת
רענן,
תל אביב,
19/08/04 13:45
|
|
 |
37.
פתאום בג''ץ לא טוב?
יהורם,
19/08/04 13:44
|
|
 |
כן, פתאום בג''צ לא בסדר
Yossi V,
19/08/04 14:33
|
לא ברור? לא מבין למה?
לא מבין שמי שנותן יד לשחיתות ומאשר אותה עפ''י חוק, מושחת גם הוא?
שלא תהיינה אי הבנות, בג''צ לא דן בכלל במעשי שרון אלא במעשי מזוז; ומרב שדן בטכניקה התעוורו עיניו להביט במהות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
בג''ץ השאיר אחרי ההחלטה הזאת
יעקב,
19/08/04 13:43
|
סימני שאלה רבים.מה שמעודד זה שאנחנו יודעים שכל כלב בא יומו ובסוף הכל יתפוצץ זו רק שאלה של זמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
שחיתות ברשיון!
ל"ת
אור,
אשקלון,
19/08/04 13:41
|
|
 |
34.
כבל -שריד -שרגא
אורי,
19/08/04 13:20
|
אל יאוש!דרככם תצלח בסופו של דבר.הוא מושחת וגם בג''ץ לא ישנה זאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי לנו אם דרכם תצלח
ל"ת
ארז,
19/08/04 14:53
|
|
 |
33.
בכיינים,שבו בשקט
פ.ע,
19/08/04 13:19
|
1. ג'ינגי', תגיד למה בחרת מטאפורה העוסקת בהתערטלות? זה מזכיר לי משהו מהילדות: ג'ינג'י ח.. ב... נקודה.... ג'ינג'י ... התחתונים בחוץ'' בחוץ, כמי שנחשפה בושתו. אמרת ''חכו ותראו,זאבים,זאבים,'' חיכינו והוברר שאלו אינם אפילו חתלתולים, הבאנו לך ראיות מהתורה ואתה הבאת את ראיותך מהשוטים. אח''כ נפלה החלטה, של התביעה הכללית. עוד פעם התבכיינת. אמרת בג''צ יכריע. נו? בג''צ הכריע, אז מה? אתה יכול להגיד לי לכל הרוחות בשמו של איזה עם אתה מדבר? אתה בכלל מבין איכות מהי? איכות השלטון אתה קורא לעצמך?
מוטב היה לך להחליף כותרת ''הסמרטטות'' הוסף לארגונך.
אין בך שמץ של איכות ואינך יודע איכות מהי!
אתה מייצג,אולי נישה מאוד סקטוריאלית של מיעוט שאינו יודע לנצח ואינו יודע להפסיד. כמה כיף לראות אתכם מתייסרים ומתבכיינים.
אגב, בהפלגה הבאה שלי בים התיכון אני יעצור,כדי שילדיי יטילו מים באי היווני. אני אזכיר להם אותך באמצע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אז מה גם בג''ץ מושחתים?
אורנה,
חולון,
19/08/04 13:19
|
|
 |
31.
בג''ץ תקעו עוד מסמר
אוהד,
19/08/04 13:18
|
|
 |
30.
בית המשפט מכשיר שוחד
יובל,
19/08/04 13:15
|
אני עוד אזרח שמביע אי אמון בהחלטת בית המשפט העליון אשר מאפשר לראש ממשלה להתחמק מעברה שצריך להיות מטומטם בשביל לא לראת אותה מה עם בוזגלו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
בזיון!מדינה הולכת לעזעזל!
ל"ת
נדב,
19/08/04 13:11
|
|
 |
28.
אזרח מן השורה
גד,
19/08/04 13:08
|
|
 |
27.
ברק, מדינת חוק? מדינת בוק !
ל"ת
משה שפרבר,
מרכז,
19/08/04 13:08
|
|
 |
26.
אני לא מאמינה!
נעמי,
חיפה,
19/08/04 13:07
|
מה לעזעזל הם צריכים עוד כדי להעמיד אותו לדין?בושה של החלטה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
חבל.
יאיר,
תל אביב,
19/08/04 13:07
|
|
 |
24.
מדינה מושחתת מהיסוד
לאה,
19/08/04 13:05
|
|
 |
23.
לא נפטר ממנו?!
גלית,
לא משנה,
19/08/04 13:03
|
אחרי המהלומה בליכוד היתה לכולנו הרגשה שאפשר להפיל אותו ,באו בג''ץ והרסו הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
השחיתות.
רועי,
נהריה,
19/08/04 13:02
|
ציפתי מבג''ץ לשים סוף אחת ולתמיד לכל השחיתות השלטונית הזאת.אריק היה צריך לעמוד לדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
בג''ץ נתנו אישור לגנבה ושוחד.
ל"ת
ציון,
מבשרת,
19/08/04 13:01
|
|
 |
20.
לפחות נשאר אחד שלא יצא טמבל
מני,
צפון,
19/08/04 13:00
|
|
 |
19.
נעשה צדק!
רחלי,
נתניה,
19/08/04 12:58
|
|
 |
טפש!אתה ואני הינו יושבים בכלא
פרי,
19/08/04 13:50
|
בשנאתך לשמאל אתה מצדיק שחיתות!עבורינו איש לא''מזוז ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
תקשיבו לשריד
נעמה,
19/08/04 12:57
|
|
 |
תקשיבו לשריד
ארז,
19/08/04 13:01
|
ואם אתם רוצים לדעת מה נכון - תעשו בדיוק ההיפך ממה ששריד אומר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
בג''ץ הראו לכולנו
יוסי,
כפ''ס,
19/08/04 12:52
|
|
 |
16.
השמן המושחת יצא בשיניים.
ל"ת
מאיר,
י-ם,
19/08/04 12:49
|
|
 |
15.
בג''ץ אכזבתם בגדול!
ל"ת
עמירם,
19/08/04 12:48
|
|
 |
14.
החלטה מעוררת תמיהה
רוית,
19/08/04 12:31
|
|
 |
13.
לפחות מזה הוא יצא בסדר...
ל"ת
יחיאל,
19/08/04 12:31
|
|
 |
12.
מפתיע מישהו?
ל"ת
יואב,
19/08/04 12:29
|
|
 |
11.
בושה וחרפה של החלטה.
ל"ת
אילן,
19/08/04 12:28
|
|
 |
10.
בג''צ לא עמד במבחן בוזגלו
פרשנדתה,
19/08/04 12:12
|
על כל אזרח לחשוב על שתי שאלות 1) מי מקעקע את הצדק ואת שלטון החוק במדינה ? 2) מהם המוסדות שנותנים יד לשחיתות ולהשחתה במדינה ? לי התשובות ברורות. מבכה את מות הצדק במדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
העתירות נדחו...
ארז,
19/08/04 12:05
|
|
 |
8.
יום אבל כבד לכל יפי הנפש !
ל"ת
מאזני צדק,
19/08/04 11:33
|
|
 |
7.
לקעקעה את מזוז - הוא לא משלנו!
רחל - ''יחד'',
תל-אביב,
19/08/04 11:31
|
מנע מאתנו את הפלת שרון. יש לכבוש את הפרקליטות מחדש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמוקרטיה
יואב,
מרכז,
19/08/04 14:02
|
אז מה רחל, את לא דמוקרטית או יותר נכון דמוקרטית על תנאי? האם את מרמזת על הסתה להפיכה, אם כן אזי כנרא צריך לעצור אותך, לחקור ולהעמיד לדין. זו בהחלט מדינת חוק וכך גם החלטת בג''צ, למי שלא מבין. אם יש לכם ספק אזי אני ממליץ ללמוד משפטים, ורק אז להגיב ולא בבורות כמו שנעשה. הכל הגיני ואין מקום לרגשות ודעות אישיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור שטפשה זו אינה מיחד
ירון,
19/08/04 13:20
|
|
 |
זהו פרצופו האמיתי של השמאל...
אבי,
חיפה,
19/08/04 11:52
|
כוחו בפרקליטות ובעתונות. שנים שלטו בנו באמצעות גופים אילו אשר. אין סםור אשמות ריקות מגובות בעתונות דורסנית ומעוותת. די, נמאסתם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Stop and think
Max,
19/08/04 13:09
|
Do you actually think that the left thinks that the legal system is its property? and lets say that you do. Do you actualy think anyone will admit it? The opinion that you responded to was clearly sarcastic and written by someone who is not from the Israeli left. Don't take everything you read so seriously.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא משלכם
סימונה,
השרון,
19/08/04 11:47
|
ראשית - לקעקע - בלי -ה- בסוף המילה שנית - הוא (מזוז) לא אמור להיות בצד כל שהוא - ובזה גדולתו שלישית - השמאל לא דוגל בכיבוש אז מדוע פתאום לשנות את עורו? כיבוש זה כיבוש לכל דבר בין אם שטחים ובין אם גופים ובין אם עיתונים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפילו שריד יכעס על טיפשותך ,
ל"ת
מזמינה ובגלוי,
פוטש,
19/08/04 11:40
|
|
 |
6.
החלטה הרת גורל
משפח,
19/08/04 10:52
|
ונא לא לשכוח את משמעותה מרחיקת הלכת של הכרעת הבגץ בתיק האי היווני. אם תתקבל החלטת מזוז לסגור את התיק קרוב לודאי שגם חקירת השוחד המכונה פרשת סיריל קרן תסתיים ללא העמדה לדין, ושרון ישתחרר ממורא בית המשפט. ואז אין לו עוד כל צורך בהעמדת הפנים של לוחם ללא חת לפתרון הבעיה עם הפלשתינים. והקץ לתוכנית ההתנתקות ולדיבורים על הצורך בסיום הכיבוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשרון ומזוז יום חג,לאזרח הפשוט
משפח,
19/08/04 11:31
|
בגץ פסק לטובת שרון והביע אמון ביועץ המשפטי מזוז. להם יש כל הסיבות לפתוח היום בקבוקי שמפניה, ולחגוג את נצחונם על האזרח מן השורה, שלא רק שיואשם ויענש בכל חומר הדין על לקיחת שוחד או נתינתו, חלילה, אלא שאף לגלות קיומם של חשדות כאלה נגד בכירי ציבור ברבים נאסר עליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי
ל"ת
ארז,
19/08/04 11:23
|
|
 |
5.
אל תצפו לנסים
מיואש,
19/08/04 10:32
|
במדינה שבה אפילו שופטי בית המשפט העליון מושחתים (ע''ע מינוי אשתו של ברק לבית הדין לעבודה וההתמחות של בנו אצל השופט זמיר ועוד ועוד), אל תצפו מהם לקבל את התביעה. מעניין רק איך זה יסתדר עם עדנה ארבל, אבל יש להניח שהיא תגדיר את היריקה של מזוזי בפרצופה בתור גשם, ותמשיך ''למלא את תפקידה''. פשוט להקיא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן אכן.
מיואשת,
19/08/04 10:57
|
אכן חציר העם יבש היה כעץ אכן חלל העם חלל כבד אין קץ. (ביאליק, לא אני - לבורים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
לא משנה מה יהיה פסק הדין...
בשורה התחתונה,
19/08/04 10:23
|
שרון ישאר איתן על רגליו כראש הממשלה. הוא יותר פיקח מכל יריביו ויעשה לכולם בית-ספר. רוב או מיעוט, אשם או לא - הוא בשלו!!!!!!! אינני נלהב מכך, אך אלו הן העובדות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
זהירות
א.ה,
ירושלים,
19/08/04 09:55
|
מי שיכול היה לפטר שני שרים כדי ליצור רוב , וקיבל אישור בג''צ , יכול לעשות הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצד שני...
ארז,
19/08/04 10:20
|
אם הבג''צ ידחה את העתירות, אולי שרון ירד מההתנתקות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
הפסיד אתמול... יפסיד היום...
ל"ת
שרון,
19/08/04 09:17
|
|
 |
מהפה שלך לאוזן האל-
ל"ת
שונא שקרנים,
19/08/04 10:54
|
|
 |
שונא שקרנים - כך יאמר
סימונה,
19/08/04 11:58
|
כך יאמר שמאלני על מה שלא ימצא חן בעיניו - וזו בעיניי כפייה דעתית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מושחת מושחת מושחת
RED DAD,
Haifa,
19/08/04 09:14
|
אני כולי תקוה כי המערכת המשפטית תעזור אומץ וקצת קצת צדק ותוציא את הצדק לאור לא רוצה שהיועץ יסתיר מידע ככה מתנהגים במדינות עולם שלישי אני כאזרח מחכה בקוצר רוח לתשובה מלאה ומפורטת אשם או לא !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעזור? תאזור!
מדקדק בקטנות,
19/08/04 17:58
|
תאזור אומץ, כמו ''יאזור חגור מותניו'' במשמעות של ללבוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם פסיקת בג''ץ לא משנה את דעתך?
Black Guard,
19/08/04 11:32
|
אולי אתה יודע יותר טוב? או שאתה חושב שגם שופטי בג''ץ מושחתים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה ל-Black guard
צור שפי,
19/08/04 11:55
|
רוב התגובות לוקות בפשטנות יתר בעוד שלדעתי המצב קצת יותר מורכב. אומר כך:
1. לדעתי שרון ובניו מושחתים, סכומי הכסף שמסתובבים סביבם אינם סבירים.
2. יתכן מאוד שהשחיתות שלהם איננה פלילית אלא ציבורית, ''אפורה''.
3. על רקע סעיף 2 תמכתי ואני עדיין תומך בהחלטת מזוז לסגור את התיק.
4. התנגדתי ואני עדיין מתנגד לנסיון של מזוז לסגור את התיק תוך כדי ניסיון לזכות את שרון. הסגירה היתה צריכה לבוא מחוסר ראיות.
5. אני תומך בהחלטת בג''צ מהיום.
6. החלטה זו איננה אומרת ששרון נקי (או מושחת). היא אומרת שההחלטה של מזוז לא היתה בלתי סבירה באופן קיצוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובתך מתקבלת על הדעת
Black Guard,
19/08/04 13:15
|
מה לא ניתן לאמר על שאר התגובות, שכולם '' הראש עלה להם לדם'' :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמוקרטיה
יואב,
מרכז,
19/08/04 14:06
|
גם אני מצטרף לניתוח הנכון של החלטת בג''צ ומשמעויותיה.
הגב לתגובה זו
|
|