 |
114.
שלילת אזרחות לאלתר!! בוגדת
isreal,
24/08/04 19:23
|
שיכניסו אותה לבידוד ויזרקו אתה לקיבינימאט. בוגדת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
1/2 מהמגיבים כאן הם בוגדים...
רון,
24/08/04 12:24
|
|
 |
112.
שרמוטה של ערבים
ירון,
צפון,
24/08/04 12:05
|
היא סתם אוהבת לאכול זין של גוי שלא התקלח כבר חצי שנה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
נרדפת ע''י השב''כ
אורי זקהם,
פלסטין,
24/08/04 10:05
|
היא לא נחקרת אלא עוברת שטיפת מוח ציונית בידי ''המכונה אלברט'' מהשב''כ. הוא רוצה להפוך אותה ל''יהודיה טובה''. אם עוד הרבה אנשים ונשים יתחילו לדבר עם הפלסטינים זה יסכן את המשטר הציוני. היא נעצרה באמצע שהעבירה בגדים לילדי ג'נין. השב''כ מתיר את דמה בהתייחסותו. תשוחרר לאלתר! אלי פחימה גיבורה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקווה שאתה הבא בתור
מרק,
24/08/04 11:01
|
ושיתפסו אותך לפני שתצליח לעזור לגדודי חללי אל אקצה לארגן פיגוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
מכל פעילות השמאל האשכנזיות...
שרון,
ירושלים,
24/08/04 09:36
|
מכל פעילות השמאל האשכנזיות, השב''כ מצא מזרחית כדי להתנקל לה. איזו מדינה גזענית. טלי פחימה גאים בך!!! עוד יבא היום ואנשי השב''כ ישבו על דוכן הנאשמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נחות
!!!,
24/08/04 13:20
|
|
 |
109.
למי שלא זוכר, הרשימה החלקית...
נלי,
24/08/04 09:27
|
השב''כ גוף אמין, חוץ מכמה מעידות קטנות, כמו: -פרשת קו 300 -פרשת עיזאת נאפסן -פרשת נסיון כירוש פעילי השמאל היהודים מארה''ב -פרשת שלוש הערבים מהגליל -פרשת המעצרים הראשונים של פחימה שהסתימו בכלום ועוד ועוד... ועכשיו בבקשה לקרוא את http://www.halemo.com/info/kav300/ ועכשיו תסתכלו לי בעיניים ותגידו לי שאתם מאמינים לשב''כ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם מדיניות קו 300 היתה ממשיכה
tr,
24/08/04 11:52
|
לא היו מחבלים יותר רק פלסטינים שוחרי שלום (בערך 20 איש ) היו נפתרות לנו הרבה בעיות אבל בגלל כמה יפי נפש שחושבים שלהרוג מחבלים זה אסור אנחנו משלמים את המחיר חוץ מזה אם תבדקי תראי שכול יפי הנפש הקיצונים האלה בכלל לא נימצאים בארץ לא הם ולא ילדיהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשב''כ יסתקלו לך בעיניים
מרק,
24/08/04 11:06
|
טוב מאד שחיסלו מחבלים בקו 300 וחבל מאד שעוד לא חיסלו חבר של טלי פחימה. אולי יש לך גם חבר מחבל פלשתיני ובגלל זה את כל כך דואגת לשלומם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם פרשת המחתרת...
ארז,
24/08/04 10:47
|
|
 |
ארז יא נודניק
מיכל, תל אביב,
24/08/04 11:04
|
אבל אתה צודק, גם ברשימה (כולל פדרמן המאוס). אין ספק שצריך להתאיד מימין ומשמאל ולמנוע את השתלטות משטר השב''כ על המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
מה ההתלהמות??
ישראל,
24/08/04 09:15
|
עם פרצוף כמו שלה מסכנה מה יכלה לעשות? להיות שמאלנית, ולהתחבר עם ערבי מכוער כמוה. התוצאה, שיתוף פעולה ובגידה. אם זה תלוי בי , ההיתי שולל את אזרחותה ומסיע אותה לידידיה המסכנים, שתהיה להם לאמה תרזה2.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
תביעה אזרחית עכשיו - שתשלם !!
גרשון,
24/08/04 08:58
|
להכות אותה בכיס - תביעה אזרחית של פצועי הפיגוע של כמה מליוני שקלים על הנזק שנגרם להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
במה
שחר,
24/08/04 08:28
|
מה אתם נותנים לה במה לעזאזל? תפסיקו לכתוב עליה ותראו איך מידרדרת לתהום הנשייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
מעניין - עד כמה הפוסטימה הזאת
חזי,
מרכז,
24/08/04 08:28
|
הפיטמה הזאת גרמה לשערת הרוחות ! ויש סיבה : היא מאפיינת את חברה ישראלית המדורדרת מוסרית ומנטאלית -לא כולה אלה החלק הצועקני וצווחני-הקיצוני-הצדקני. הם אומנם מיעוט.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
פעיל שלום=מחבל
ל"ת
זיפה,
צפון,
24/08/04 08:25
|
|
 |
103.
כך עובד מנגנון ההסתה של השמאל
יריב רון,
כפר סבא,
24/08/04 08:24
|
נראה שללא ספק טלי הושפעה קשות מכל מיני אישי רוח של השמאל אשר מתנגדים לכיבוש ומשווים זאת לנאצים. באווירה ציבורית כל כך קשה נראה שברור שטלי תגיע למה שהיא עשתה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
לא הבנתי למה נעצרה? אם היא
האלוקים לא,
יסלח לנו..,
24/08/04 08:19
|
נעצרה קל וחומר ההנהגה הישראלית שעושה הכל, אבל הכל, להביא לחורבן ישראל. עכשו הם רוצים להפוך את יהודי יש''ע לפושעי מלחמה, כדי לקבע את הבלוף המצדיק את חיסול ישראל - ''כיבוש'' אדמות ''פלשתיניות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, מה שעשתה לא חמור מאוסלו
ל"ת
וההתנתקות,
24/08/04 09:10
|
|
 |
101.
לא היה אף ספרדי שיעשה לה fun
ל"ת
חיפשה את זה,
בשדות זרים,
24/08/04 08:18
|
|
 |
ספרדים לא הולכים על זבל
ל"ת
דן,
24/08/04 11:32
|
|
 |
מסתבר.
ל"ת
הנועץ,
24/08/04 13:51
|
|
 |
100.
כנראה שהערבים ממש שונאים אותנו
מזועזע,
24/08/04 08:17
|
|
 |
99.
הרגה רק פלסטינים !!
ל"ת
גיבורה מגיע צלש,
24/08/04 08:14
|
|
 |
98.
מיום ליום הסירחון גובר...
רונן, נתניה,
24/08/04 08:03
|
השב''כ צריך לשים את דברים על השולחן ומהר.... עם כל הכבוד למערכת הבטחון, האשמה כזו צריכה להיות הרבה יותר ממוקדת ומבוססת. אפשר לדעת בבקשה בדיוק במה מדובר? האשמות מעורפלות, כולל האשמות ''שטרוריסטים יעשו שימוש בלי ידיעת הנאשם'', הפכו מזמן לתרגולת לגרוש פעילי שמאל מחו''ל. אני מאוד מקווה שהאמת תיצא לאור ומהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון
ארז,
24/08/04 10:48
|
צריך לשים את הקלפים על השולחן - השמאל הופך מיום ליום לאיום גדול יותר ויותר על המדינה. צריך לטפל בהם, ומהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
למען שלום מותר להרוג יהודים
ל"ת
שמאלני הגיוני,
24/08/04 07:56
|
|
 |
אכן - הותירו את זה -
שוקי,
מרכז,
24/08/04 08:24
|
|
 |
96.
מרגלת השמאל טלי פטימה
דן,
24/08/04 07:49
|
כל מי שחי ובא במגע עם אויב חשוד בריגול, אפילו אם היא שרמוטה שמאלנית, וחולת פרסום,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
אז מה,המטען בקושי שקל 10 ק''ג !
ל"ת
טלי פחימה,
נוה תרצה,
24/08/04 07:45
|
|
 |
94.
LEFTIST EXTREMISTS !
ל"ת
amirush,
24/08/04 07:45
|
|
 |
93.
הכל בגללך חברה....
ל"ת
גיל,
24/08/04 07:39
|
|
 |
92.
ליזום עונש מוות לבוגדים!!
צבי.ג.,
24/08/04 07:29
|
לרדוף,ליזום פגיעה בבוגדים שפגעו בחיילינו-אזרחינו! אין לסמוך על בתי משפט עם ''גלימות'' צדקניות שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוות לבוגדים
jango,
24/08/04 08:25
|
|
 |
91.
פחימה מכפרת על
עמנואל,
24/08/04 07:27
|
השנאה הלא מוצדקת שפיתחו היהודים מארצות האיסלם כלפי הערבים. שנאה שנבעה מהצורך להיות שונה מהערבי - והרי הם דומים לערבים. במקום כבוד והערכה המזרחיים פיתחו בוז וזלזול כלפי הערבים כמה טיפשים. ולעומת זאת גרמניה צרפת הולנד הן הידידות האהובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעמנואל - ומה תואמר על הרבה
קובי,
מרכז,
24/08/04 07:46
|
קוקיות-אשכנאזיות הצובחות למען אויבינו? די מיותר משאמרת-תודא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פחימה - הסנונית ?!
עמנואל,
24/08/04 08:09
|
חחחחחחחחחחחחחחחחחח גם אתה צודק אין כאן צדק אחד ובכל זאת רציתי להציג כאן צד שאין מדובר עליו: מדוע המזרחיים שונאים כ''כ ערבים? גם לפני 40 שנה זה היה כך ומדוע אנו כה מעריצים את האויבים הכי מרים שלנו - אירופה הנוצרית. ואולי טלי פחימה היא סנונית ראשונה המסמנת סכנה חדשה - הכאה על חטא. ולשאלתך על הקוקיות האשכנזיות: כשהמזרחיים מזדהים עם הפלסטינים זה הופך למסוכן וקטלני - זה ההבדל !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
אז מי רצח את השופט עדי אזר???
KATO,
24/08/04 07:03
|
יותר נכון, מי שכר את החוזן? (חוזן, למי שלא יודע זו ההמצאה האחרונה של האקדמיה ללשון, והפירוש הוא מי שרוצח על פי חוזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
החלאה הזאת -
חזי,
גוש דן,
24/08/04 06:34
|
כל-כך מאפיינת את גישת השמאל המצדיקה את האויב המתועבת המשווה אותנו עם נאצים ! מה -אנו שולחים את הערבים לתאי הגזים? מה - בגרמניה הנאצית ישבנו בפרלמנט שלהם, למדנו באוניברסיטאות ,עשינו יום האדמה? צעקנו ''באש ובדם''? השמאל המתחסד ייסווג אותה כ''אנרכיסטית'' , את המשוגעת הזאת, לא שמאל הקיצוני חלילה ! מאיפה לכל המחנה המשוגע הזה כזאת שינאה ליהודים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
dont get all that excited
From traitors,
and losers,
24/08/04 07:05
|
|
 |
88.
מוות לבוגדים מהשמאל הקיצוני
אילנה ג,
תל אביב,
24/08/04 03:37
|
המשתפים פעולה עם האוייב כדי להזיק ולפגוע בעם ישראל ובארצו. חובה על מדינת ישראל למצות עם המנובלים הללו את כל חומרת הדין. ארה''ב שפטה את יהונתן פולארד למאסר עולם למרות שהמידע המודיעיני שהעביר למדינת ישראל הידידותית לא פגע בשום צורה שהיא בבטחון העם האמריקאי ו/או במדינתו. לעומת זאת, מדינת ישראל שיחררה בטפשותה את מרגל האטום ומשחקת בקקה בטיפולה בבוגדים ממוצא יהודי. נו, אז מה הפלא שמצבה של מדינת ישראל כל כך גרוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
המרוקאים נגד המדינה
עונש מוות,
24/08/04 02:38
|
|
 |
תגובה ל-87
אשכנזי,
24/08/04 08:29
|
|
 |
נבל כמוך נגד מדינה
רוסי,
24/08/04 06:46
|
|
 |
תפסיקו, חברה, נו באמת-
מיקי,
גוש דן,
24/08/04 07:18
|
זה משחסר לנו. בגלל החלאה הזאת נתחיל להשמיד אחד את השני? מה -אודי אדיב היה מרוקאי? קלינגר היה טוניסאי? כל ה''אליטה'' ''האינטלקטואלית'' כביכול אשר מתרפסת, מצדיקה, מזדהה עם האויב המתועב - היא מרוקאית? זכרנו פעם שכולנו יהודים, מה קרה לנו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הצרות במדינה בגלל מרוקאים
רוסי,
24/08/04 22:25
|
להחזיר אותם לעצים מהם ירדו ב-56 ותהיה כאן מדינה לתפערת המדינה קיימת רק בזכות הרוסים במביאים אור, תרבות והישגים בספורט למרוקאי המצוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Learn Hebrew first.
Yoel,
Germania,
06/09/04 10:27
|
before trying to subbotage the zionist movement. You probably were paratrooper in the army, are computer engineer and was born in Israel. Eeveryone that try to inflame hate between ''edot'' in the country is a direct enemy of the state Israel.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי
אחד מהעם,
24/08/04 04:14
|
אולי וענונו זה אבא שלה? טלי פחימה=אבא וענונו בגימטריה...חחחחחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
לחללי אל אקצא יש רק זכות אחת..
גידי,
הרצליה,
24/08/04 01:39
|
|
 |
עוד זכות
דנדנ,
24/08/04 08:13
|
72 בתולות לפי סקר שנערך ברשות הפלסטינית על העדפות השהיד 87% בחרו בבתולות בלונדיניות אז אנא תדייק יש להם עוד זכויות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
tali pahima
woody,
sydney aust,
24/08/04 01:28
|
We have to treat her as any terorist/foreign agent. she should receive the treatment of any traitor during war time./threse a bottomline to any leftist behaviour.if she want to be part of them .treat her like one and take the gloves of/teach her and any one who support her about the meaning of wartime treasons
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
להזכירכם: המטען רצח 2 פלשתינים
העובדות היבשות,
24/08/04 01:14
|
המטען שהתפוצץ במחסום קלנדיה רצח שני פלשתינים תמימים.
אולי זו דרכה של הרוצחת פחימה להלחם בכיבוש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת,
הצחקת אותי,
24/08/04 07:46
|
רוצה לדעת באמת איך הגיבו לתקלה? אופס. . . אין דבר אצלהם ואצל השמאל הישראלי המטרה מקדשת את האמצעים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
טלי פחימה
ימנית שפויה,
חיפה,
24/08/04 01:11
|
המגיבים לכתבה כבר קבעו שהיא בוגדת וגזרו את דינה למיתה. רגע רבותי, האם הוכחה אשמתה? לא! אי לכך היא בחזקת חשודה. לינץ' - לא יאה לא לימין ולא לשמאל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמיכה מורלית
לא מבין,
24/08/04 17:37
|
מה עם תמיכה מורלית, גבירתי? מה עם זה שאותו ערבי, בין אם ידע אותה במובן התנכי ובין אם לאו, מסתובב כמו טווס ברחובות טול כרם או איפה שלא יהיה בחברת הרקובה הזאת, ומנפנף בה כאילו היתה שפחתו? אז תמיכה מהסוג הזה לא נחשבת תמיכה בטרוריסטים? אם יש לה לב להסתובב עם רוצח של האחים שלה, הרי שאינה שונה ממנו במאום, ודינה מיתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא אשמה על פי הצהרתה
Tרז,
24/08/04 10:59
|
היא מתרועעת עם רוצח, היא הצהירה שהיא מסייעת לו, היא נפגשה עם מחבל מתאבד - מה עוד את צריכה? שהיא בעצמה תלבש את חגורת הנפץ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-83
jango,
24/08/04 08:37
|
לא צריך להוכיח דבר,מספיק מה ששמענו אותה אומרת,אני מציע עונש של סקילה.באבנים לא גדולות מדי.... שתסבול הרבה זמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
bogedet?
david,
24/08/04 07:15
|
sure if shes readey to say on the murders from al aktsa that they have the right to do what they to ,yes she is a bogedet!!and i cant andersdant how could you isrealis try to explain her
הגב לתגובה זו
|
|
 |
death to the suspects!!
gil,
s.america,
24/08/04 04:31
|
|
 |
82.
למכוערת כזאת אין שום דרך אחרת
יפה,
24/08/04 01:02
|
להשיג כל כך הרבה תשומת לב....
גם מכוערת וגם שרוטה קשה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
לערוף לה תראש !
ארו,
24/08/04 00:52
|
|
 |
אין שום ספק שאתה שמאלני קיצוני
מאנשי אבנרי,
או פחימה,
24/08/04 10:00
|
ובגלל זה הכותרת המופרכת שלך.
זאת, מתוך ההגזמה בכדי להגעיל, עד כדי השוואה לשפלים שברוצחים במדינות אחיכם, את העולם ואת שאר הציבור ממחנה הימין בארץ, גם אם זה כולל שנאה נגדכם כישראלים.
יפי נפש עלק, מכחישנים עיוורים תכמנים ובוגדנים מחרחרי מלחמה האמיתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
שימו אותה עם האסירים הביטחונים
עודד,
24/08/04 00:33
|
היא תרגיש שם ממש כמו בג'נין. הלוואי שיסדרו לה את זביידי בתא לידה.
ביחד הם יוכלו לשבות רעב. זה יעזור לה לדיאטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
יש רבים בוגדים כמו פחימה
יסמין,
24/08/04 00:25
|
פגשתי לפני שנתיים אנשים שמאלנים קיצוניים מאד!! שנכנסו לכפרים של מבוקשים בשטחים להביא להם אוכל ושמיכות!! ששלחו לילדים בשטחים ממתקים. מה אין עניים בישראל? בחורה שאמרה שלא אכפת לה לחיות תחת שלטון ערבי!! לצערי פגשתי אנשים שדומים לפחימה ואני לא גאה בזאת. חלחלה קיבלתי מזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
פרחיה (53) אינה יודעת דבר
אפרים,
24/08/04 00:24
|
על פחימה, ולכן אינה יכולה להתייחס. על יצחק שמיר היא יודעת הכל - היא היתה נוכחת בהוצאתו להורג של אליהו גלעדי. ההגינות שלה ממש מרגשת. פרחיה אישה נהדרת - היא בעד זה שיעזרו לפלסטינים הסובלים, שמרוב סבל שולחים את ילדיהם לבתי ספר בהם מחנכים אותם לחסל את מדינת ישראל. כיום, רק 25% מילדי הפלסטינים חולמים על היום בו יוכלו להיות שאהידים. פרחיה לא תנוח ולא תשקוט, ותמשיך לסייע לפלסטינים המסכנים עד שה- 25% יהפכו ל- 100%.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל78:יש לך טעות,
חקך,
24/08/04 08:43
|
|
 |
77.
בזמן האחרון כל הבוגדים מרוקאים
ישראלי,
24/08/04 00:22
|
וגם מכוערים. וחוץ מזה בטח שמתם לב שימני תמיד מסית ולעומתו לשמאלן יש ''חופש ביטוי''. ימני הוא תמיד קיצוני ושמאלן הוא ''ממחנה השלום'' . ימני תמיד ממחתרת יהודית ושמאלן לוחם חופש. פסילת מפלגה ימנית זה ניצחון לדמוקרטיה ואילו פסילת מפלגה שמאלנית זה פשיזם וסתימת פיות. יהודי שירצה לגור בישוב שמאוכלס בערבים הוא תמיד מחרחר מלחמה ופשיסט, ולעומתו הערבי שירצה לגור בישוב יהודי (וחלילה יקבל סרוב) הוא מייד קורבן והיהודי גזען. ימני שידאג לאחיו היהודים וירצה להן עליהם הוא לעולם יחשב פשיסט, גזען,מחרחר מלחמה ,פושע נגד האנושות ותמשיכו אתם, ולעומתו השמאלן הקיצוני שידאג לאוייב בזמן מלחמה ולעיתים אף יסייע לו בביצוע פיגועים,ריגול,הלשנה ותמשיכו אתם, הוא תמיד יחשב הומני ויפה נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צוחק בוכה... צודק מאד!
ל"ת
ישראל,
24/08/04 07:54
|
|
 |
איך להרוס תגובה טובה
ל"ת
עם כותרת דבילית,
24/08/04 07:39
|
|
 |
76.
מסכנה שמכרה עצמה
ד,
24/08/04 00:12
|
יש אנשים שמחפשים תשומת לב ואהבה ואין מי שיעניק להם, אז הן מוכנות למכור את נשמתן כדי שמשהוא אולי יתיחס אליהן. אין ספק הבחורה הזו היא פגועה מבחינה מנטלית ונפשית מי יודע מה היא עוד עברה שהגיעה למצב הזה שהיא מתחננת מרוצח ערבי שיעשה לה טובה, פשוט עצוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
עם כזה שם, מה אפשר לצפות !!!!!
ז'בוגי יעלון,
24/08/04 00:00
|
פחימה, היא ערביה, אני לא מבין את כל ההתלהמות כאילו מדובר ביהודיה, ישראלית או משהוא. ביבי וחברים כבר הזהירו מפני ערביי-ישראל , כמעט בכל פיגוע שימשו כסייענים, אז מה פה ההתרגשות! שם פרטי לא אומר כלום, שם משפחה מעיד על הכול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התחלתם ללכלך בלי הכרה
jango,
24/08/04 08:48
|
מה זה השד העדתי הזה שפרץ מהבקבוק?מה קרה לכם?אתם רוצים שנתפרק מבפנים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
BITCH!!!
ל"ת
dror,
USA,
23/08/04 23:54
|
|
 |
73.
זה מה שקורה כשימנייה עוברת לשמ
מיה,
23/08/04 23:50
|
לשמאל. המעבר נהייה קיצוני יותר מידי. חוץ מזה-יש להבדיל בין פעילות פוליטית לבין עברה על החוק. זו נקטה בפעילות פלילית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
BOGEDET
rafy,
london,
23/08/04 23:47
|
hanashim kamoa tsarich lishchot vemutav mukdam kechol hahefshar mizdayenet bishvil lehasbiha et hakuss shela hi muchana leshatef pehula him hahoyev afilu him nirtsahim israelim busha
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
לא מאמין לשב''כ- נקודה.
רונאל,
23/08/04 23:43
|
שום דבר לא מסתדר לי בסיפור הזה באופן הגיונית. יכול להיות שלטלי פחימה מהווה סיכון מורלי, אבל לא יתכן שהיא סיכון מבצעי. אני מאוד מקווה שזה לא יתגלה שעוד מתיחה של השב''כ, כי זה באמת עובר כל גבול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
אמור לי מי חברך ואומר לך מי את
מטילדה,
תל אביב,
23/08/04 23:42
|
הילכו שניים יחדיו בלתי אם נועדו?? מחלת הנפש הקולקטיבית ממנה סובל השמאל מובילה בהכרח לתוצאות הרות אסון ומזעזעות. כלי התקשורת משתפים פעולה עם מעשה בגידה חמור של פחימה-מראיינים אותה,מארחים אותה בטלוויזיה ונותנים לה במות אוהדות- בשעה שטובת הציבור והשכל הישר מחייבים עונש מוות במקרים חמורים מעין אלו. מדובר בבגידה ממש- כזו המוביל לרצח יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
טלי פחימה - בושה למדינת ישראל
גליה,
רמת השרון,
23/08/04 23:34
|
טלי פחימה - בושה וחרפה שכמותך יוצאים מאיתנו. עם אחת כמוך אנחנו לא צריכים אוייבים. לא ניתן להעלות על הדעת מה הביאך למקום שאת נמצאת בו היום. הלוואי ויינקטו כל הצעדים, עד כמה שיהיו חמורים, ותשלמי על מעשיך הנפשעים נגד עם שאינו עמך עוד. בושי והיכלמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
נושא למשטרה
בוננזה,
23/08/04 23:31
|
כל התגובות תומכות הטרור ראוי שיבדקו על ידי המשטרה. שום תמיכה ב''שלום'' לא מצדיקה עבירה על החוק ובטח שלא תמיכה בטרור. דין העבריינים אחד: סוגר ובריח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
מי שמצביע ליכוד ואריק שרון הוא
דן למדן,
23/08/04 23:30
|
|
 |
דן למדן-בין לאדן, דומה, חשוד
ל"ת
רון טיסי,
24/08/04 05:43
|
|
 |
66.
פחימה= השמאל בשיא כיעורו תרתי
ל"ת
8-),
23/08/04 23:28
|
|
 |
65.
גיחי גיחי גם אני רותה להיות
שמאי,
23/08/04 23:28
|
|
 |
64.
הרוצחת הזאת אחראית למותם של
שני פלשתינים,
23/08/04 23:28
|
לא רק שהרוצחת הזאת העבירה מטען שפצע חיילים שלנו, היא אשמה ברצח שני אזרחים פלשתינים במחסום.
יש שמאל ישראלי, ושמאל מטורף. רק השמאל המטורף יכול לרצוח פלשתינים ולטעון שהוא מתנגד ל''כיבוש'' בעת ובעונה אחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
''פעילת שמאל''.....שכחתם משהו..
יהודי,
23/08/04 23:26
|
פעילת שמאל קיצוני! למה אין כזה דבר? או בעצם אתם צודקים, כל השמאל אותו זיפט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עלילה שמטרתה להתסיס נגד טלי.
TSR,
24/08/04 01:30
|
נו, באמת? אתם קונים את הסיפור המטופש הזה? ברור שכל מטרתו הוא ליצור עליהום שכזה על הגב' פחימה.
זו מטופש מידי. קל להבין למה רק ימנים מתלהמים מטוקבקים מאמינים לזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור, ברור...
ארז,
24/08/04 11:42
|
זו רק עלילה... הרי היא לא באמת נסעה לג'נין לסייע למחבל... היא לא באמת הצהירה שהיא מוכנה להיות לו מגן אנושי... היא לא באמת נפגשה עם מחבל מתאבד... ובכלל, זביידי הוא לא מחבל, הוא ''פעיל שלום''...
ברור,ברור...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עלילה שמטרתה להתסיס נגד טלי.
TSR,
24/08/04 01:30
|
נו, באמת? אתם קונים את הסיפור המטופש הזה? ברור שכל מטרתו הוא ליצור עליהום שכזה על הגב' פחימה.
זו מטופש מידי. קל להבין למה רק ימנים מתלהמים מטוקבקים מאמינים לזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
מזל ששמה לא גולדבלום
ל"ת
משה,
ישראל,
23/08/04 23:23
|
|
 |
פחימה
אחד מהעם,
24/08/04 03:52
|
אישית אני קורא לה פתח'ימה. היא תוצר של דור העגל השמלאנים קשי העורף שאין להם אלוהים ולא מאמינים באלוהים. טלי פחמה=אין לה אלהים גימ' היא עשויה מעגל. פחימה גימטריה=מעגל. טוב לה בגנין שתחזור לשם בגימ' פחימה=לגנין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק,אם היו קוראים לה גולדבלום
גולדבלום,
24/08/04 00:14
|
אז כל המקופחים המקצועיים היו מתנפלים על מוצאה ומאשימים האשמות גזעניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
עברה על סעיף 99 לחוק העונשין
צברי אחד מהעם,
23/08/04 23:22
|
שופט קבע שמחומר החקירה שהוגש בפניו,עולה שאכן ק-י-י-מ-ו-ת--- ע-י-ל-ו-ת---ל-מ-ע-צ-ר(!!) ושהחשודה א-כ-ן---ב-י-צ-ע-ה---את ה-ע-ב-י-ר-ו-ת---ה-מ-י-ו-ח-ס-ו-ת לה!!!דברי ההבל שלה על *זכות* חללי אל אקצה להילחם על *החופש שלהם* ונגד הכיבוש, **ושאילו אם היא תבטיח לנתק את הקשר עם זכריא זביידי....ישחררו אותה**....או *הם לא ישברו אותי*....*אמשיך לתמוך בו*!! דברים אלה מגלים לנו את משחקי המילים הדיאבולים ואחיזת עיניים הניבזית של פחימה הדיאבולית!בכל אופן ,החשדות נגד פחימה הם חשד של מעורבות בהעברת המטען שהיתפוצץ במחסום קלנדיה לפני שבועיים ואשר גרם לפציעתם של שלושה לוחמי מג*ב!!מדובר אם כן בעברה על סעיף 99 לחוק העונשין!...אשר אומר, כל מי שעשה בכוונה לסייע לאוייב,מעשה שיש בו כדי לסייע לכך,דינו מיתה או מאסר עולם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
עוד שאלות לש. ק. ו-ר. מהשב''כ..
מיכל, תל אביב,
23/08/04 23:18
|
1. מה האינטרס של זביידי עצמו להכחיש מעורבות פחימה? 2. איזה עזרה מקצועית פחימה יכולה לתת לראש כנופיית המחבלים זביידי, חוץ מסיוע פיזי בהעברת המטען? אבל היא כבר היתה עצורה אז... 3. המטען היה ''בגודל בינוני'' ו''הופעל בשלט רחוק''. נראה לכם שפחימה מבינה בזה? שהיא צריכה להיות ''שותפה בתכנון''? 4. היעד המקורי של המטען היה ירושליים. האם אתם טוענים שפחימה אתרה את היעד? חסרים ערבים ממזרח ירושליים שיכולים חעשות את זה? 5. אם פחימה היא מחבלת, מדוע הצעתם לה לעזוב אותה? היכן הראיות שלכם? מדוע היתה הערכת מעצר שלוש פעמים ולא מעצר מידי עד תום ההליכים? 6. שמפברקים ראיות, האם לא כדאי להשתמש קצת שנקרא ''קריאטיביות''? 7. האם תפקידכם הוא לגלות ראיות או לייצר האשמות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מאלה ש...
ארז,
24/08/04 11:43
|
לא מאמינים לשב''כ, אבל מאמינים אוטומטית לכל השקרים הפלסטיניים, נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עו''ד
שוש,
24/08/04 03:50
|
|
 |
באמת מיכל... אני רועד
ראש השובך,
24/08/04 01:12
|
1. מה זה חשוב! 2. עזרה לא מקצועית יותר טובה במקרה שלנו. אל תתבלבלי, היא היתה עצורה כשהמטען התפוצץ... לא יומיים לפני, כשהיא העבירה את המטען. 3. באמת לא נראה, ולכן היא הצליחה! 4. לא חסרים, אבל איתה היה יותר נח בגלל שהיא ''לא נראית''... 5. מי אמר שהצענו לה, או, היא אמרה! נו, טוף... הראיות שלנו נמצאות במקום הנכון (רמז: בהמ''ש) 6. את באמת מאד ''קריאטיבית'' בפיברוקים... מחפשת עבודה? 7. אל תתבלבלי, אנחנו אוספים ראיות כשמגלים את האשמים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד תשובות
מישהו,
היכנשהו,
24/08/04 00:24
|
1. מעניין... אולי מפני שהיא בקשר טוב איתו, והוא לא רוצה שהיא תהיה בכלא? או אולי מפני שהוא רוצה שיעזבו אותה כדי שלא תחשוף סודות שלהם? לא יודע, נראה לי קצת אידיוטי לשאול את השאלה הזו. 2.היא לא היתה עצורה בשעת העברת המטען. היא היתה עצורה יומיים לפני הפיגוע, מה שנותן לה את הזמן להעביר את המטען לפני כן. 3.מה הקשר למציאות? היא העבירה את המטען, ולא הכינה אותו או משהו כזה. 4. (תמיד עדיף שיהודי יעשה דברים כאלה. הוא פחות חשוד, ויש לו גישה להרבה מקומות אחרים. מה גם שאם ערבי היה עושה את זה היית אומרת: מה, אין ערבים אחרים שיכולים לעשות את זה? מישהו חייב לעשות את זה.) זה היה קטע שקראתי לפני הסתכלות יותר מעמיקה בקטע. בקטע אף אחד לא מאשים אותה בזה ואת סתם המצאת. בכל מקרה אם פספסתי אז כבר כתבתי תשובה לשאלה הזו. 5. השב''כ לא עובד כמו המשטרה וודאי שלא חושף את ראיותיו לעיני הציבור (אולי כדי ששטנים מהסוג של זביידי לא יחסלו אותם, כאילו?) . עניתי כבר קודם על שאר השאלה. (אם NRG לא יפרסמו זה יהיה קצת עצוב. עבדתי על התגובה ההיא הרבה זמן) 6. מי בדיוק פיברק ראיות? 7.ודאי שלגלות האשמות. שוב: למה את חושבת שהשב''כ יגלה לך מהם מקורותיו ומהם ראיותיו. השב''כ הוא גוף חשאי ולא שקוף, ואין שום סיבה שהוא יספר לך יותר מדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למיכל
אורי,
24/08/04 00:04
|
את נשמעת בחורה אינטיליגנטית רק קשה לי להבין למה את מצפה שפרטי החקירה יפורסמו בתקשורת כאשר מדובר בנושא ביטחוני רגיש גם אני מסכימה שבין הפלסטינאים קיימים בני אדם שרוצים לחיות בשקט ולא כולם טרוריסטים אך לגבי הגברת פחימה אם היא מעונינת לסייע לעם הפלסטינאי עליה לשבת בכפרים וללמד ילדים מסכנים או לסייע הומניטרית ולא לחבור למבוקש ולהסתובב איתו בשטחים בטענה שטרור לגיטימי כנגד כל ישראלי מדובר ככל הנראה בבחורה מוטרפת שמחפשת תשומת לב בכל דרך על מנת לכפות על מה שלא קיבלה בילדותה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה בשבילך
יגאל,
מרכז,
23/08/04 23:52
|
1. כמה שאלות יצא לך לשאול כשעצרו אנשי ימין?? 2. למה את היית בטוחה אז שיש מספיק ראיות כדי לסתום את הפה? 3. מה בדיוק רמת הידע והנסיון שלך במניעת וסיכול פיגועים? 4. את באמת חושבת שכל מחבל יודע איך להרכיב פצצה לבד? 5. אם כל אחד יודע למה הם צריכים את ה''מהנדסים'' למיניהם? 6. פרטי את הרמה של הידע הנוסף שמחבל צריך מעבר לספירה של אנשים כדי שיהיה במקום כמה שיותר הומה והיכולת לחבר שני חוטי תייל או במקרה של מטען מפותח היכולת להזיז מתג, כמו של אור לדוגמא ממצב אחד לשני? 7. אם המידע שבידך באמת כל כך יותר טוב משל השב''כ המוסד וצה''ל לא כדאי שתחלקי אותו עם מישהו? 8. בתור שמאלנית את מודה שערביי מזרח ירושליים כן מאתרים מקומות לפיגוע? (אם לא אז כל שאלה 4 שלך נשענת על משענת קנה רצוץ) 9. נניח לרגע שהאשמות נכונות, את באמת לא יכולה לענות לשאלה 1 שלך לבד?
מקווה לתגובה מהירה. יגאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטמטום מולד או נרכש אצלך??
ל"ת
אלוהים יעזור לך,
23/08/04 23:41
|
|
 |
59.
michal and fahima
mohamed,
cleveland,
23/08/04 23:14
|
thank you michal for defending fahima.maybe you can write me I would like to program togheter a painfull reaction to these miserables israelis
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
פעילת שמאל?? כתבים צעירים
דן למדן,
23/08/04 23:08
|
שמחפשים כותרת. נראה לי שכדאי שנחזור למתחרים של האתר הזה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
If its true! Life in Jail!
ל"ת
Miki,
BXL,
23/08/04 23:03
|
|
 |
56.
5 שאלות לראש השב''כ,וכדאי שתענה
מיכל, תל אביב,
23/08/04 22:47
|
1. 1. איך פחימה קשורה לפיגוע שהתרחש בשעה שהיתה במעצר? 2. אם העבירה את המטען קודם למעצרה, איך לא זוהתה בקלנדיה ונעצרה מיד שם, הרי היא היתה מבוקשת? בכלל, פורסם שמי שהעביר את המטען היה מחבל מחנה הפליטים אל-אמערי ליד רמאללה. והמחסום היה מחסום פתע - לא יעד שנגדו ניתן ''לתכנן פיגוע''. המטען התפוצץ כשמונית עמדה בתור. 3. מהי בדיוק האשמה של ''מעורבות בתכנון העברה'', אתה לא חושב שזו האשמה קצת מעורפלת מידי, מבחינת הראיות הדרושות,בשביל לעצור אדם בישראל? 4. בשביל מה היו דרושות 3 הערכות מעצר? אם בפשטות אתה יודע בודאות שהיתה קשורה לפיגוע והיתה לכם הוכחה או השערה מבוססת,השופט היה עוצר עד תום ההליכים מיד. 5. איך אתה לא מתבייש בזה שהארגון שלך הפך למנגנון לרדיפה פוליטית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חמש תשובות
תם,
ירושלים,
24/08/04 02:26
|
כדי להשיב תשובות לא מוסמכות אבל מספקות על השאלות שלך לא צריך להיות ראש השב''כ ואפילו לא טוראי בשב''כ. 1. תכנון של פיגוע מתבצע זמן ניכר לפני ביצועו. הרי איש לא טען שהיא היתה המפגעת במחסום. 2. אם רוצים שמעצר יביא לתוצאות, משתדלים לצבור קודם לפחות חלק מן הראיות. יתכן בהחלט שהמיטען היה מיועד ליעד אחר, וכמו שלעתים קורה, המחבל הפעיל אותו כשראה שהוא עלול להתגלות במחסום פתע. 3. מעורבות בתכנון העברה יכולה להיות משהו מאד קונקרטי. מה רצית שיפרטו כבר בשלב החקירה את כתב האישום במלואו? 4.שום דבר אין יודעים ''בפשטות'' בפעולות טרור שמבצעיהן משתדלים להסוותן ככל האפשר. אני מסתפק בכך ששופט בישראל התרשם שיש עילה מספקת כדי לעצור את החשודה ולהאריך את מעצרה (ניתן גם לערער על החלטתו של השופט). 5. איך את לא מתביישת לפרסם שאלות שברור מהן מה דעתך על חפותה של פחימה בלא שאת יודעת מאומה כמעט על החקירה, רק על בסיס עמדה פוליטית. אני, למשל, לא בטוח כלל שהיא אשמה במה שמייחסים לה אבל נוכח חומרת הדברים הייתי רוצה שהחקירה תמוצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפחדת אותי, אז הנה...
ראש השובך,
24/08/04 00:53
|
תשובה לשאלה 1. נא עייני בשאלה מס 2! תשובה לשאלה 2. נא עייני בשאלה מס 3. תשובה לשאלה 3. תקראי את השאלה ששאלת עוד פעם, אבל לאט לאט... תשובה לשאלה 4. קודם כל, את כנראה התכונת לכתוב ''הארכות'' במקום ''הערכות''... לא רוצה שאיל יכתוב 3 תגובות לתקן אותך אז עשיתי את זה בשבילו. ועכשיו לתשובה - השופט חושב כמו פרחיה המגיבה מס. 53... תשובה לשאלה 5. המדריכה שלי היתה פרחיה.. ;-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מערערת על המערכת המשפטית?
עודד,
24/08/04 00:26
|
מי שקיבל את ההחלטה הוא שופט. לא ראש השב''כ, ואם הוא קיבל את ההחלטה, אז יש מספיק ראיות.
יש לך בעיה? תגישי ערער לבג''צ. מאוד נוח להאשים את השב''כ כשאין לך אפילו שמץ של מושג לגבי העובדות, וכל מה שאת מתבססת עליו זה בקושי כתבות בעיתונים. למה את חושבת שאת יודעת משהו יותר מהשופט שהחליט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מענה לשאלות מראש השב''כ
אברום בורג,
נתניה,
23/08/04 23:55
|
מיכל היקרה, היות ונראה שיש לך יכולת טובה לשאול שאלות, אני סבור שתוכלי להביא לנו תועלת אם תתגייסי לארגון. עד שתעברי את כל תהליכי הגיוס, אני ממליץ שתתאמני בשאלות לפליסטנאים בשטחים, מומלץ אולי לחפש ערבים שבונים בניינים בסביבת מגורייך כדי שתתרגלי לעבודה המוצעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5 תשובות
מישהו,
היכנשהו,
23/08/04 23:42
|
1. היא נעצרה יומיים לפני הפיגוע. היא חשודה בהעברת המטען, ולא בפיצוצו. אין שום סתירה! היא יכולה להעביר את המטען, להעצר, ורק אז היה הפיגוע. 2.לא כתוב בכתבה מאיפה לאיפה היא העבירה את המטען (אולי בכלל לא עברה במחסום?). בכל מקרה כישראלית יש לה תנועה הרבה יותר חופשית מלפלסטיני, גם אם היא מבוקשת. הפיגוע לא תוכנן להיות במחסום, אלא בירושלים. מה הקשר? 3.זה לא כך! היא לא היתה חשודה ב''תכנון הפיגוע'', אלא בסיוע להוצאתו לפועל (העברת המטען). רק בתחילה נאמר שהיא חשודה ב''תכנון'', מן הסתם כי הפרסום הזה הוא יום לפני הפיגוע, מה שגורם למערכת הביטחון להיות זהירה מאוד בפירסומיה, בידיעה שיש עוד מטען שמסתובב בשטח. ההאשמה היום היא במדויק ''סיוע בישום הפיגוע''- עבירה שמספיקה בהחלט כדי לעצור אדם בישראל. 4.לא יודע. אין לי את החומר שהיה לשופט מול העיניים. ניחוש שלי: לא היה לשב''כ מספיק ראיות שיעמדו במבחן בית המשפט. לפעמים צריך אינטואיציה (לא תחושות בטן): אם השב''כ מקבל מידע ממקור לא קביל בבית משפט, אבל מספיק אמין, אז הוא יבקש מהשופט להאריך את המעצר, עד שיהיו ראיות חוקיות. 5.למה מנגנון לרדיפה פוליטית? מן הסתם בלעדיו היית כבר מתה באיזה פיגוע, ובמקום להודות לאנשי השב''כ, את מתלוננת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיכלי, ראש השב''כ רוצה לדעת
המחלקה הסגורה,
23/08/04 23:12
|
אם מספיק לשלוח לך תשובות באינטרנט או שאת מעדיפה שיזמן אותך אליו כדי לקבל באופן אישי תשובות לשאלות שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
!s h a m e
malenie,
liverpool,
23/08/04 22:44
|
i am shoked! this woman shuld be in jail for the rest of her life!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
There were many others
Dudu,
Shoham,
23/08/04 22:33
|
What do biological scientist Marcus Klingberg, businessman Shabtai Kalmanovich, table tennis coach Alexander Radlis, and engineers Anatoly Gendler, Gregory Londin, Samuel Makhti, and Roman Weisfeld have in common ? They were all from the former USSR, all emigrated to Israel, climbed the social ladder and all spied for the KGB or other foreign intelligence services. It is hard to prove who spied for monetary reasons and who spied for political reasons but what we do know is many of the spies who where convicted in Israel were nurtured by Kibbutzim or had strong affiliations with the Left. Mordechai Vanunu was known for his rabid anti-Israel and Pro-Palestinian views as far back as Nineteen Eighty when he was politically active in Ben Gurion University. Nachum Manbar and Mark Idan both accused of spying for Iran spent time on Kibbutz. Yosef Amit, the Intelligence Officer who was accused of spying for the US and released in Ninety Three on a presidential pardon also had ties to the Left. The history of betrayal of the Jewish State by kibbutz members starts in Nineteen Forty Eight, at the time of the War of Independence against the Arabs. The prevalent kibbutz party Mapam ordered all his members, officers in the Israeli Army, to resign or better, to desert. This happened at the height of the war against Arabs for independence of the State. Another example is the twenty eight-member voluntary intelligence group that operated in the service of Syria, with one of the leaders being the kibbutz Gan Shmuel member Udi Adiv. When freed from prison sooner than his time, he returned to his native kibbutz where he was received with open arms. Udi Adiv married Klingberg’s daughter, Sylvia and lives today in Paris. Another traitor is the kibbutz member Ilan Halevy. Halevy became adviser to terrorist Yasser Arafat on Israeli matters and in this capacity joined the delegation of the Palestine Liberation Organization at the Washington talks with Israel. There is more to it than that. Ilan Halevy is a delegate of PLO in the Socialist International. To be able to do all this, he left his kibbutz at the age of nearly 50. Not only was the traitor not judged, he even kept his Israeli citizenship. Other leftist traitors include Sgan Aluf Yisrael Bar (Died in Prison 1966), Shmuel Sami Baruch, Aluf Mishne (retired) Shimon Levinson (recently released after serving ten years of a twelve year sentence) Welcome to the club of self hating leftist Jews Tali
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
השבכניק חושב בדיוק כמו המגיב
פרחיה,
23/08/04 22:31
|
אני מודה. איני יודעת דבר על טלי פחימה. למה הסתובבה בגנין. מה טיב קשריה עם התושבים שם, ומה רצתה להשיג בבקוריה. נראה לי סביר שהשבכניק הממוצע, כמו המגיב האופייני באתר, מאמין שמי שמגלה עניין אנושי באויבינו ורואה בהם בני אדם סובלים, ומנסה לסייע להם במצוקתם, אינו אלא בוגד במדינה ומשתף פעולה עם הגרועים שבצוררינו. אין דרך ביניים. או פטריוט שמכה פלשתינים במחסום כדי שילמדו לפחד מהישראלים, או בוגד שמוכן לרצוח את בני עמו כדי להתחנף לאויבינו. לבי אומר לי שההאשמות שהשבכ טופל על פחימה יתבדו. האם יוחזר לה שמה הטוב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה-תתבישי! להדריך השבכ??
שפינוזה,
24/08/04 07:52
|
האם זה לא הופך אותך לפושעת מלחמה??? ולגופו של עיניין....אנחנו לא מדברים במקרה הנל על ישראלי המגלה עיניין בשכניו הפלשתינאים, אלא בישראלית המגלה עיניין (כולל אימוני נשק משותפים ''בנסיבות חברתיות'' ) במפקד גדודי חללי אל אקצה בג'נין.....אדם האחראי לרציחת עשרות ישראלים ופלשתינאים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמרת נכון.
TSR,
24/08/04 01:32
|
|
 |
אמרת נכון.
TSR,
24/08/04 01:32
|
|
 |
עובדות
יגאל,
מרכז,
23/08/04 22:45
|
אל תרשמי שטויות אם את לא יודעת את העובדות! היו לפחות שתי כתבות בטלוויזיה עליה שהיא צולמה ביחד עם זביידי והיא גם הצהירה שוב ושוב שאם צריך היא תשמש כמגן אנושי גם אלחר שראו את זביידי מוציא להורג באמצע הרחוב פלשתינאי אחר שהואשם בשיתוף פעולה עם ישראל. ולפני שתעני פשוט תשאלי אנשים שראו את זה בחדשות ואז תגיבי!
ותחשבי על עוד משהו, מה היית אומרת על יהודי שיוציא להורג יהודי אחר האמצע הרחוב בלי משפט או הוכחות בתואנה של שיתוף פעולה של הפלשתינים??? לפי פחימה היא דווקא תומכת בזה לפי איך שהיא תומכת בזביידי, פשוט תחליפי את המילים יהודי ופלשתינאי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה לי אלייך, יגאל
TSר,
24/08/04 01:34
|
זה שהיא ''צולמה עם זביידי'' עושה אותה לרוצחת? בעינייך כל מי שמתרועע חלילה וחס עם ערבים הוא רוצח? זו גזענות לשמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
TSR גם שייך יאסין לא היה רוצח
בוריס,
חיפה,
24/08/04 08:51
|
הוא היה סתם נכה שהצטלם עם כמה רוצחים. אפשר להגיד שהוא גם היה פעיל שלום כמו טלי פחימה ופעל לחיסול מדינת ישראל רק בגלל שהוא האמין שזאת הדרך לשלום. גם בין לאדן הוא בעצם פעיל שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה לי אלייך, יגאל
TSר,
24/08/04 01:34
|
זה שהיא ''צולמה עם זביידי'' עושה אותה לרוצחת? בעינייך כל מי שמתרועע חלילה וחס עם ערבים הוא רוצח? זו גזענות לשמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבריך מוכיחים את טענתי
פרחיה,
23/08/04 23:02
|
את פחימה איני מכירה וציינתי שאיני יכולה להתיחס להאשמות, המאד לא ממוקדות, נגדה. עובדי שבכ כבר יצא לי להדריך ולא כולם מאורות גדולים, בלשון המעטה. ובאשר לעובדות שהבאת, דבריך הם ההוכחה שבעיני הישראלי הממוצע אין הבדל בין מי שרוצה לעזור לפלשתינים ולהגן עליהם מחיסול לבין רוצח ובוגד בעמו. אני לא אוהבת שרוצחים לא ברחוב ולא בבית פנימה. היה לנו אבל ראש ממשלה בשם יצחק שמיר שדווקא הוציא להורג את חברו הטוב למחתרת אליהו גלעדי. זה נורא אבל זה שייך להווי של מחתרות, כנראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה? אני מתפעל!
ישראל,
24/08/04 00:37
|
את הדרכת עובדי שב''כ?! ווואו! את מדריכה של השב''כ? אני חושב שאני מתחיל להבין למה יש לפעמים ''תופעות חמורות'' בשב''כ אם את אחת מה''מדריכות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפרחיה
אנשי הלילה,
24/08/04 00:12
|
רנשי הלילה מהשב*כ מבקשים מהגברת *פרחיה* להפסיק מייד עם הפנטזיות שלה.חולת רוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את עושה את עצמך לא מבינה??
יגאל,
מרכז,
23/08/04 23:20
|
את מי את חושבת ישראל רוצה לחסל??? הרי יש לנו מטרות והם רק המחבלים, בגלל שהם מתחבאים בקרב אזרחים אז גם הם לעיתים נפגעים אבל על הכוונות שלנו יש רק מחבלים!!! ובקשר לראש ממשלה שהרג היה לנו עוד אחג יצחק רבין שהטביע אוניה שלמה. את יודעת כמה מתו אז?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די לעוות ההיסטוריה ולדמגוגיה
פרחיה,
24/08/04 13:34
|
יגאל מהמרכז, האם בורות שטופת מוח היא סיבה לגאווה. לפחות אל תתפאר בבורותך ואל תציף אותנו בביוב פאשיסטי. איש לחי שמיר פקד להוציא להורג את חברו הטוב גלעדי, וחיילי לחי ביצעו את הפקודה בלי להניד עפעף, זו דרכה של מחתרת. יצחק רבין נשלח בפקודת ראש הממשלה בן גוריון, למנוע הברחת נשק למחתרת האצל על האניה אלטלנה. בקרב שהתחולל ליד כפר ויתקין נהרגו 16 לוחמי אצל ומעפילים. הלקח נלמד. לולא היה בן גוריון, ורבין היה פיקודו הצייתן, סאל בסהכ, מגיב בכל הכוח נגד נסיון בגין לקיים צבא פרטי במדינה היתה ישראל הופכת לרשות הפלשתינית עם מאות פלגי כנופיות הטרור, באובדן שליטה גמור. די לעוות ההיסטוריה על ידי מי שלא נעים להם להודות באמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעיניה כששמאלנים מטביעים ...
יוסי,
גושדן,
24/08/04 00:40
|
|
 |
52.
?????
יגאל,
מרכז,
23/08/04 22:28
|
אני פשוט בשוק!!! מילא שמישהי סובלת ממחלה קשה של חוסר חמצן למוח וחוסר יכולת להבחין בין עזרה לחפים מפשע לעזרה לטרוריסטים, אבל איך זה שיש כל כך הרבה שמגינים עליה??? הדבר העיקרי שמצאתם להתעלק עליו היה שגיאות הכתיב של המגיבים הימנים???
זה כמו שאני אלך לקנות רכב שפשוט הפוך על הגג והדבר היחיד שאני אגיד למוכר זה ''למה האיתות הימני לא עובד? הנורה שרופה?''!!!
אני מבקש אחת ולתמיד תגיבו על הנושא! כל מה שאתם מצליחים לעשות בשם העליונות האליטיסטית השמאלנית זה להגיע למסקנה ששמאלנים יודעים לאיית יותר טוב מימנים, נחמד, טיפה משפיל אבל לא קשור לנושא!
אז הנה המסקנה שלי שהרבה יותר קשורה לנושא: לא רק שפלשתינאים יותר טובים בלרצוח חפים מפשע אלא גם שמאלנים מצליחים בנושא לא רע בכלל!
עכשיו אחרי שראינו כמה זה לא נעים לסטות מהנושא נא להגיב רק על הנושא!
אני מקווה שהיא תזכה למשפט צדק, ואם היא באמת עזרה לרצוח אז שהיא תוצא להורג, ולא פחות חשוב, אם היא באמת חפה מפשע אז שתצא לחופשי והיא תזוכה מכל דבר שלא פשעה בו.
עכשיו זה קצת מאוחר אבל אני מניח שזה עדיף מלעולם לא פחימה - ''מי שהולך לישון עם כלבים שלא יתפלא אם יקום עם פרעושים'' את שמאלנית אז אני בטוח שתביני לבד מבלי שאצטרך להסביר לך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משפט צדק? איפה?
ל"ת
אה... בישראל!,
24/08/04 00:06
|
|
 |
51.
רוצחת מגעילה
ל"ת
טל,
23/08/04 22:28
|
|
 |
אל תאמינו לכל מה שמפמפמים לכם
ירון מפוקח,
חיפה,
24/08/04 01:46
|
מדובר בשב''כ, הוא יכול לעצור תמהונית מסכנה ולהלביש עליה גם את הפיגוע של מגדלי התאומים. אל תהפחו את פחימה לשעירה לעזאזל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
מה שיכול לקרות לגברת ששטיין
חצופה!!!!!,
23/08/04 22:12
|
גברת ששטיין! מה שיכול לקרות לך ,זה גם להיפגע ממטען חבלה כמו שלושת לוחמי-מגב!!!!היה ראוי שתחשבי גם על-זה!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
Luck
Yosi,
Germania,
23/08/04 22:10
|
Luck that not all people here in Europe can read Hebrew. -the country has changed. I am ashamed for you
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה יוסל'ה? חבל שאין להם..
המחלקה הסגורה,
23/08/04 22:48
|
אפשרות לקרוא עברית. כי אם הייתה להם כזאת הם היו יכולים לקרוא מה אנחנו חושבים עליהם ועל ידידיהם הפלסטינים (בתמצית: זרזיר ועורב). במצב הנוכחי שבו התקשורת שלך מסקרת בעיקר את כאביהם של הפלסטינים יוצא שהאירופאים ''מתכתבים'' עם הערבים ואנחנו במקרה הטוב משמשים צופה מהצד בדיון מעורר בחילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
יכל לקרות לכולנו?
שוקו,
23/08/04 22:01
|
לא, גברת ששטיין, אני לא מתרועע עם מחבלים ומייסע להם לרצוח, ככה שלי זה לא יכל לקרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטח מתרועע
עם רוצחים,
מסוגים אחרים,
24/08/04 00:08
|
אנשי צבא, שב''כ, מג,ב ועד היד נטויה. אבל מה, אתה כל כך שטוף מוח שאתה אפילו לא שם לב לזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
off with her head
ל"ת
t-money,
23/08/04 21:57
|
|
 |
46.
bring back the dath panalty!
alex,
latvia,
23/08/04 21:46
|
why israel sufar pepole like Taly put har on the ''char'' and burn har ugly ass!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
TALY FAHIMA - TRAITOR
libi brown,
yehud,
23/08/04 19:32
|
Ms Fahima would be better off living in the PALESTINIAN AUTHORITY's area, where she could pursue her campaign against her own people. SHE IS A FIFTH COLUMN AND SHOULD BE TREATED ONE !!!!!!! A TRAITOR !!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מהארכת מעצר - להארכת מעצר
רמי,
23/08/04 18:37
|
אני נאלץ להאמין יותר ויותר לפחימה ופחות ופחות לשב''כ - וכבר היו מקרים רבים (הלך מפרשת קו 300, דרך עזאת נאפסו ועד לאחרונה, על 3 הערבים מהגליל) - שבהם הבש''כ נמצא ''לא דובר אמת'' בלשון המעטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3 ואף יותר טעויות לא מעידות
עודד,
24/08/04 02:31
|
על כלום. כי לצידן יש אלפי הרשעות והצלחות, אשר על כולם כולנו חבים לשב''כ את חיינו.
כולם יכולים לטעות. אז מה? זה בטח לא אומר שהיא לא אשמה, (במיוחד שמדובר בכלל בהחלטה של שופט), וזה בטח לא מעיד על השב''כ כפי שהצגת אותו.
יכול מאוד להיות שבזכותו אתה חי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה?
שוקו,
23/08/04 22:02
|
היא בעצמה מודה שהיא תומכת בארגון הטרור. להבין שהיא עזרה להם בפעילות הרצח בכל מיני מישורים זה לא כל כך מופרך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין סליחה ואין מחילה
רמי,
23/08/04 22:21
|
תבין, זה שני דברים שונים לגמרי: אם היא העבירה את המטען, היא צריכה לתת את הדין, כמו כל מחבל. אם היא ''תומכת'' אידאולוגית מתוך תפיסה פוליטית, הרי שזו זכותה המלאה ולאף אחד אין סמכות להפיל עליה טרור פוליטי. יש כאן הבדל ענק בין שני הדברים, שאני לא בטוח שאתה או אנשי השב''כ מבינים אותו די הצורך. אם אכן יתברר שמדובר בעלילה של השב''כ: אין סליחה ואין מחילה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
LEFTIST EXTREMISTS again
jan,
23/08/04 17:17
|
we hear a lot about ''right wing extremists'' yet they do NOTHING but protect Israel.
Here we have leftist extremists, the true danger for Israel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
לכל האספסוף הימני שחוגג...
מיכל, תל אביב,
23/08/04 16:43
|
אני מציעה לכולכם להמתין. אם יתגלה שהיא פעלה לקראת פיגוע יוגש כתב אישום והיא תישא בעונש עם ההשמצות והנאצות שלכם ולבעדיהם. אם לא... תזכרו פתאום שגם אנשי הימין שלכם נרדפים פוליטית על ידי השב''כ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למיכלי מהאספסוף הימני
המחלקה הסגורה,
23/08/04 22:42
|
שכחת מה אבא ואמא לימדו אותך, חמודה. לאספסוף יש פתיל קצר! ְ(חוץ מזה, אנחנו נהנים לעצבן אותך)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי מיכל.
שוקו,
23/08/04 22:03
|
כל פעם שיש כתבה שמראה את השמאל באור שלילי את מיד מתחילה לכתוב לאותו ''אספסוף ימני'' דימיוני שקיים רק בראש שלך. מפגרת יקרה, כל אחד צריך להבהל ולהתחלחל מאנשים כמו פחימה- שמאלנים וימנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם על נועם פדרמן...
ארז,
23/08/04 17:03
|
|
 |
כן
מיכל, תל אביב,
23/08/04 18:16
|
זוהי בדיוק מהותה של הדמוקרטיה - אני יכולה (מאוד) לא להסכים עם מישהו, אבל להלחם עבור זכותו להבעת דעה חופשית. הבנת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיעור קטן לגברת מיכל
שוקו,
23/08/04 22:04
|
מה הקשר הבעת דעה חופשית? מדברים פה על גברת שכנראה עזרה לרצוח. באיזה ערוץ את משדרת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, בטח
ל"ת
יוסי,
גושדן,
23/08/04 22:00
|
|
 |
למיכל
בן,
ברקן,
23/08/04 22:00
|
תודה על ההרצאה בדמוקרטיה, והנה לך עוד שיעור: רוב העם ימני. תוצאות הבחירות הוכיחו זאת בצורה שאינה משתמעת לשני פנים (אלא אם כן את מתעקשת להתעלם מהמציאות) לכנות את רוב העם אספסוף זה לא כל כך נכון או מדויק, אז נא לתקן.
ועכשיו לעניין - מכיוון שטלי אומרת קבל עם ועולם שלגדודי אל אקצה יש זכות להרוג את אזרחי מדינתה החפים מפשע - היא מסיתה ובוגדת במלוא מובן במילה. זה בכלל לא רלוונטי אם היא סייעה בפועל להעביר מטענים. טיבה של דמוקרטיה ראויה לשמה זה יכולתה להגן על עצמב ביעילות מפני אויבים מבפנים - הבנת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לכולכם
שב''כניק,
24/08/04 00:50
|
א. רוב העם לא ימני – הוא פשוט אספסוף – ראה סביבך... ב. פחימה, שכבר כנראה תרמה את מוחה למדע בעודה בחיים (מעשה נאצל לכשעצמו) היא למעשה בהמה שתעשה הכל בשביל טיפת תשומת לב – אפילו מרוצח ערבי. סוף סוף משהו משתין לכיוון שלה והיא גם נהפכה לסלבריטאית קעלאק... ג. טיפשות היא אינה עבירה על החוק – עצם שיתוף הפעולה עם האויב היא כן. רוצה להסתחבק עם מחבלים – לכי לגור בג'נין, כסי את הפרצוף שגם ככה הם היחידים שמעונינים לראותו ותתחילי לתרגל הליכה עם כל הכביסה של גדודי אל-עקצה על הראש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
ה''רובין הוד'' של ג'נין???!!!
אהוד,
דרום,
23/08/04 16:42
|
ראשית, לעורכי אתר NRG/מעריב: לפני שאתם מצנזרים תגובות גולשים, נסו להיות קצת יותר הוגנים באופן הכתיבה שלכם. בכל זאת, מדובר בפעילת שמאל קיצונית ש''התיידדה'' עם המבוקש מס' 1 באיזור ג'נין ולא באיזו לוחמת זכויות אזרח שנעצרה על לא עוול בכפה ע''י משטר אפל. מהכותרת אפשר לחשוב שהיא עוברת עינויי תופת במרתפי השב''כ ''האיום''... שנית, אותו זכריא זביידי המכונה ע''י הוושינגטון פוסט ''רובין הוד'', צולם לכתבת חדשות ערוץ 2 (או אולי ערוץ 10?) כשהוא מנופף בשני אקדחיו כמו איזה שריף במערב הפרוע (בעצם, למה ''כמו''?) ומוציא להורג בכיכר העיר ובדם קר איזה מסכן שנחשד בשת''פ עם ישראל. ככה, פשוט מרסס אותו בנשק אוטומטי לקול מצהלות האספסוף שהתגודד שם, בלי שום משפט או משהו כזה (חס וחלילה). מילא שלפחימה הזאת לא אכפת שהחבר שלה מתכנן ומבצע פיגועים נגד ישראלים, אבל לא אכפת לה שהוא רוצח את בני עמו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
א.,
ת''א,
23/08/04 18:19
|
גם בצרפת הכבושה על ידי הגרמנים במלחמת העולם השניה היו נשים צרפתיות שהתחברו עם חילי האוייב . זה כנראה דרכו של עולם. מה שמטריד כאן זה תופעת התמיכה הקולנית בה אצל חלק מהמגיבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
לשחרר את וילי, פחימה, ווענונו.
שלו,
23/08/04 16:34
|
לא יעזרו לכם עלילות הדם,סופה של מדינת ישראל שתשלם כסף ,תאכל את הדג המסריח, ותישר קו עם העולם השפוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני כבר בדרך
מיישר הקו,
24/08/04 14:53
|
אני כבר בדרך לתרום את עצמותיי כחומר גלם במפעל סבון . כך העולם השפוי אוהב אותי, אז מי אני שאתווכח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלו-עוף קטן ממשפחת הפסיונים
המחלקה הסגורה,
23/08/04 22:22
|
אתה מתכוון שלא יעזור לנו כלום - אנחנו נוריד את הגדר, נרצח ע''י הפלסטינים ונסתום את הפה כמו טאטלע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מבלבל ישראל עם עיראק
בוריס,
חיפה,
23/08/04 17:12
|
|
 |
העולם שפוי?
ארז,
23/08/04 17:04
|
תומך בטרור, אנטישמי - זה שפוי אך ורק לפי הגדרת המאושפזים במחלקה הסגורה = שמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלו ברז, מה זה?
המחלקה הסגורה,
23/08/04 22:14
|
|
 |
39.
KILL HER MOTHER AND DISTROY
MEIR YAEIR,
U S A,
23/08/04 16:32
|
HER HOUSE AND THEN KILL HER...SO THEY ALL SEE WHAT WILL BE DONE WITH TRAITORS...JEWS WITHOUT GOD ARE NOT JEWS .SHE IS AN ARAB BITCH...YOU MUST KILL ALL HER FAMELY
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Perhaps u should turn off CAPS
TSR,
24/08/04 01:38
|
Brainiac. She and many others fight for your right to talk hatred and racism here, and you reward her with murder? Are you any better than a suicide bomber?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Perhaps u should turn off CAPS
TSR,
24/08/04 01:38
|
Brainiac. She and many others fight for your right to talk hatred and racism here, and you reward her with murder? Are you any better than a suicide bomber?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
עונש מוות לבוגדים כמו פחימה!!!
ל"ת
רובי קלדרון,
נווה אטיב,
23/08/04 16:12
|
|
 |
37.
הבוגדת
שרון,
23/08/04 16:12
|
לתלות אותה בכיכר העיר .כך היו עושים לה אילו היתה חיה באחת מארצות הרב . כבר היו לכל אורך ההיסטוריה ''גייס חמישי'' ואנחנו כולנו יודעים מה קרה להם הדרך כלל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
this would never happen
Yored,
23/08/04 16:11
|
in any other country.........our anemy in within...........enough with the silk gloves........these leftist ( the real e.nemy) should get punished just like the enemy...........I wonder who is our real enemy.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Not only in Israel
David P,
Yehud,
23/08/04 22:14
|
Look up the name John Walker Lindh in Google. He was a 20 year old American who converted to Islam in Pakistan and later joined the Taliban in Afganistan. He was captured while fighting American troops in 2001
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
כמה מזכיר את השמאל תומך סטלין
מנחם,
הרצליה,
23/08/04 16:02
|
עד כמה מזכירה תמיכת השמאל בפלשתינים את תמיכת השמאל העיוורת בסטלין. גם אז תמך השמאל באידיאולוגיה של סטלין והתעלם ממעשי הרצח המזוויעים שלו. כך גם היום תומך השמאל בערפאת ובמעשי הרצח המזוויעים שלו. כשם שסטלין והאידיאולוגיה שלו חלפו מהעולם, כך גם יחלוף ערפאת ואידיאולוגית הרצח שלו מן העולם, ומה שישאר זה שמאל יתום , מבולבל ומכה על חטא !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
איפו אתם נפגעי הטרור למה קולכם
שמעון יוחאי,
23/08/04 15:48
|
לא נשמע אני מאשים אותכם בזלזול קרובכם שנרצחו על ידי מרצחים ובאה ועלובת נפש זו לועגת לכם ולמתכם אתם צרכים להקים כול צעקה כדי שאישה זו תקבל את עונשה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
יש רק ימין קיצוני אין שמאל קיצ
חיים,
23/08/04 15:42
|
בתקשורת יש רק ימין קיצוני אין דבר כזה שמאל קיצוני. בוגדת!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
1000- לא ישתיקו קול שלום.
אזרח,
מרכז,
23/08/04 15:36
|
1000- קשירות ידיים, 1000- שטיפות מוח, 1000- אנשי שב''כ, 1000- קוראים עולבים, 1000- לא ישתיקו קול שלום . טלי פחימה ''השם ישמרך מכל רע, ישמור את נפשך. השם ישמור צאתך ובואך , מעתה ועד עולם''.אל דאגה, מלאכים לבנים, מעופפים בקירבתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חגורות נפץ זה כלי לשלום ? דביל
ל"ת
אתה אמיתי ?,
23/08/04 21:58
|
|
 |
אתה יכול לצעוק שלום
היסטוריון,
23/08/04 16:28
|
אבל אף אחד לא שומע. עובדה כמעט אין יום בעולם מאז נברא ללא מלחמה. באשר לאזורנו כל עוד ישכנו בו גם ערבים הרצח והמלחמה לא יפסקו. הבנת את זה? שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1000-לא ישתיקו קול שלום.
אזרח,
מרכז,
23/08/04 16:58
|
בתגובה להערתך: ''עושה שלום במרומיו ,הוא ברחמיו יעשה שלום עלינו , ועל כל עמו ישראל ואמרו אמן''. חצי מהיהודים בארץ עלו מארצות ערב. רק פה בישראל ,אילפו את הצאצאים לשנוא ערבים. לתעב ערבים. להתאכזר לערבים, ולבסוף גם ליהודים. טלי מסרבת לשנוא, ועל כך היא תענש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ספר את זה לקרובי משפחה שלי...
יוסי,
גושדן,
23/08/04 22:03
|
שהוצאו להורג בארצות ערב. הניסיון שלך ושל דומיך להציג את הערבים כמלאכים הוא פחות מעלוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שפת אורוול
ארז,
23/08/04 15:47
|
טרור = שלום מלחמה בטרור = כיבוש, דיכוי
האמת היא שקר והשקר הוא אמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמים שכמוך...
אזרח,
ת''א,
23/08/04 15:47
|
אני מאחל לך שאתה או בניי מישפחתך תעברו פיגוע חופש מבית מידרשם של טלי פחימה וזוביידה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1000-לא ישתיקו קול שלום.
אזרח,
מרכז,
23/08/04 16:24
|
אין מה להתייחס, לאדם המאחל לבין שיחו להפגע בפיגוע. וגם ,מחול לך, מחול לך ,מחול לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלה לא מלאכים לבנים המתעופפים
על הטפשות,
23/08/04 15:47
|
בקרבתה, אלה מחבלים מרצחים, שנשמתם שחורה, רוצחי נשים וילדים. הגב' מכרה את נשמתה לשטן הרצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1000- לא ישתיקו קול שלום.
אזרח,
מרכז,
23/08/04 16:43
|
''הגב טלי מכרה את נשמתה לשטן'' ,כדבריך. אבל מעניין שגם בהארכת מעצר שלישית ,עדיין לא מספקים לציבור שום דבר ממשי , אבל ממש כלום. תפקידו של האזרח, הוא לא רק להיות נאמן למדינתו , אלא גם לברור את האמת מתוך החצילים, הקישואים, והצנון שהמערכת רגילה להאכיל אותו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תוציא את שם השם לשווא
דולי,
23/08/04 15:43
|
אל תבזבז ברכות ובמיוחד את ברכת השם על מפלצת זו... מה יש לשמור עליה.. צריך לשמור אותנו , את קרובייך מפני מרשעת זו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1000- לא ישתיקו קול שלום.
אזרח,
מרכז,
23/08/04 16:04
|
''שומר השם את יראיו , את המייחלים לחסדו'' .ומי יראי השם: אלו הצנועים, והענווים, הרוצים ועושים ''בקש שלום ורדפהו'' ,ולא ''כוחי ועוצם ידי'' ,הגוזלים אדמות , ובונים גדרות על אדמות לא להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכן רע
בר כוכבה,
גרמניה,
23/08/04 22:25
|
לשכן רע בונים חומה מבלי לשאול אותו מרגע שהוא מחליט להיות רע הוא מאבד חלק גדול מדכויותיו כל שכן אורח ופולש הם גרים בתוכנו הם יושבים על אדמתך ולא אתה על אדמתם והיה ואדוני חושב אחרת יסיק מסקנה לא ירפא יד צודקים קום ולך לך אל הארץ שלא תגרום לך כל כך ליסבול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד אהבל ,המקלדת שלך לא עיפה?
ל"ת
הקלדן הראשי,
23/08/04 17:48
|
|
 |
תגיד אהבל ,המקלדת שלך לא עייפה
קלדן זוטר,
23/08/04 19:13
|
כמתבונן מהצד לידיעתך :מקלדת לא מתעייפת מאף ''אהבל''. אבל כשרוכב עליה נפוליאון המכונה ''הקלדן הראשי'' , לא סתם קלדן ,אלא הקלדן הראשי ,היא מרגישה על הפנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בין לאדן גם פעיל שלום?
מרק,
23/08/04 17:19
|
גם בסודן אתם עושים שלום - תרצחו כל אפריקאים וישקות שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הערבים מתים על ''השלום''
יוסי,
גושדן,
23/08/04 22:04
|
ליתר דיוק ממיתים בשם ''השלום'', מישהו אמר דיר-אל-סאלאם ודיר-אל-חארב?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי, ואיפה ??
xxx,
yyy,
23/08/04 18:02
|
|
 |
31.
אל תדאגי - אנחנו נשבור אותך
גרשון ר.,
23/08/04 15:34
|
זה רק שאלה של זמן.
בסופו של דבר נהפוך אותך לימנית קיצונית ועוד תלקקי את הרגליים של המתנחלים. חכי ותראי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההורים שלך בטח מתים מבושה!
ל"ת
קרית-גתית לשעבר,
23/08/04 15:40
|
|
 |
30.
מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו
מוטי,
23/08/04 15:30
|
לא סתם נאמרה אמרה זו כל השונאים ואלו שהרסו את העם שלנו .יצאו מתוכנו. אנחנו יודעים הכי טוב לשנוא את עצמנו. לא צריך את גדודי אל עקצה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צא ולמד
בלעם בן בעור,
24/08/04 07:33
|
רואים שלא למדת תנ''ך. אילו היית לומד, היית יודע שהפסוק ''מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו'', הכתוב בספר ישעיהו פרק מ''ט פסוק 17, הוא חלק מחזון אחרית הימים ושההקשר בו נאמר הפסוק, הוא ההקשר של מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו במובן של יעזבו אותך. יסתלקו ממך. אז צא ולמד, ולפני שאתה מצטט פסוקים, שב ותלמד את פירושם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
האמריקאים אומרים שזביידי הוא ר
ליעם,
צפון,
23/08/04 15:30
|
העיתון וושינגטון םוסט מפרגן וכותב ש זכריא זייבי הוא רובין הוד של גנין אז מה זה עושה את בן לאדן רובין הוד של האיסלם נמאס כבר מהאמריקאים נמצאס מהצבעיות שלהם כנראה שהם עוד לא הבינו מה זה מוסלמי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
כל הכבוד לטלי
אייל,
מודיעין,
23/08/04 15:28
|
אנחנו כל כך שבויים בקונספציית בצדק שלנו, עד שדקשה לנו לעכל שישנם אנשים ונשים עם כזו עוצמה אישית, שמוכנים לסכן עצמם ועצמן על מנת להתריס בנו, ובכוחניות הנבובה שלנו.
כל הכבוד טלי - אישיות יוצאת דופן !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוצמה אישית
ישראל,
23/08/04 23:57
|
מי שמסכן את עצמו ומשתמש בכוחניות נבובה בעצמו לא יכול לטעון שהוא מתריס נגד כוחניות נבובה... וזו היא שרש הבעיה עם השמאלנים הנבובים. הם מדברים גבוהה גבוהה על מוסריות וצדק ואנושיות - ובאותה נשימה הם מצדיקים אי-מוסריות, אי-צדק, ואי מוסריות שמבצעים טרוריסטים נאלחים. צבועים שפלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין אם תמשיך להגיד את זה
עמי,
23/08/04 15:52
|
כאשר תשכב על המדרכה פצוע בעקבות פעילות של החבר'ה של טלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתם? אתם לא שבויים?
ארז,
23/08/04 15:48
|
|
 |
גם במודיעין יש הזויים כאלה?
משה,
מודיעין,
23/08/04 15:47
|
|
 |
עוד מטורף על מה אתה מדבר בעד
שמעון יוחאי,
23/08/04 15:46
|
|
 |
או לחפש כותרת
ש.פ.,
מרכז,
23/08/04 15:42
|
|
 |
ייתכן והיית נהרג בפיגוע...
דולי,
23/08/04 15:39
|
טולי אחד מקרובייך היה נהרג בפיגוע שהגברת שלך יזמה ואז מענין לשמוע אותך מדבר על עוצמות נפש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מרגלת, שונאת ישראל
ישראלה,
23/08/04 15:27
|
שמאלנית קיצונית המעדיפה את השהידים על פני עם ישראל , ילדי ישראל יתומים מפיגועים , אלמנות, משפחות שכולות. ועוד היא מצדיקה אותם. בטוח שהאמא שלה יהודייה , צריך לבדוק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
שמאלנית קיצונית ,למה לא מצייני
חן,
23/08/04 15:22
|
היא שמאלית קיצונת , אבל העיתונים והשמאל הרודן לא נותנים כותרת כזו . הם יודעים לתת את המושג ''קיצוני'' רק שמדובר בימין . אז זה קיצוני , אבל אצלם כשיש עוולות כאלו הם עדיין לא מדביקים כותרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא ימנית שהתפכחה
עוז,
ירושלים,
23/08/04 15:59
|
העתונים לא מציינים שהיא שמאלנית, פשוט כי בבחירות האחרונות היא הצביעה ליכוד. הנה בחורה מקריית גת שהבינה שצריך לחסל את הכיבוש. הבינה את זה יותר טוב מאנשי שלום-עכשיו, ופעלה. כל הכבוד לה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק העניין הוא...
ארז,
23/08/04 17:12
|
|
 |
25.
הממשלה ,הוא שהיא מטומטמת או
דוד צימרמן,
רעננה,
23/08/04 15:03
|
שהיא מטומטמת.. איזה מדינה בעולם הייתה מאפשרת לאזרחים ז ר י ם להכנס לבית המשפט ולתמוך בחשוד ( ה) בקשרים עם מחבלים??????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
למאסר עד תום ההליכים.
ל"ת
גידי,
23/08/04 15:03
|
|
 |
23.
לא לשבור אלא לשלוח לכלא=פשוט
גם אני לא אשבר,
מחר אדע למה,
23/08/04 14:55
|
לא צריך בכלל לשבור את הבוגדת הזו מלאת רגשי נחיתות כלפי הישראלים. פשוט לשלוח לכלא. איזה גבורה עשתה ממנה הכתבה. השתגעו כולם. גם אותי לא ישברו. מחר אחליט על מה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לכלא!
ארז,
23/08/04 15:50
|
שתחיה שם על חשבוננו? למוטאציות כמוה יש רק עונש ראוי אחד - מוות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לכלא!
ארז,
23/08/04 15:49
|
שתחיה על חשבוננו? למוטאציות כמוה יש רק עונש מתאים אחד - מוות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מגיע לה פרס ישראל
עוז,
ירושלים,
23/08/04 16:00
|
|
 |
SHARMUTA
YTCHE,
23/08/04 18:20
|
|
 |
פרס פלסטין
ארז,
23/08/04 17:13
|
|
 |
22.
אני בעד כסא חשמלי
ל"ת
הדס,
23/08/04 14:51
|
|
 |
21.
ראשית כל- הטרור נוגד את החוק
הבינלאומי !,
23/08/04 14:51
|
לכל אבירי השמאל הישרתיני (לא השמאל הישראלי), אתם מוזמנים לפתוח את אמנת ז'נבה הרביעית של האו''ם (לא המסמך ההזוי שביילין יזם למרות רצון הבוחר), לעיין טוב טוב בסעיפים הבאים:
3א: פציעה ובמיוחד הרג של אזרחים הוא אסור בכל מקרה.
- משום שהטרור יוצא למטרת פציעה והרג של אזרחים הוא נוגד את החוק הבינלאומי
2ג: צד שלישי שלא חתום על האמנה (הפלשתינים) זכאי להגנתה בתנאי שיישם את תנאיה.
- משום שלכל המפלגות הפלשתיניות זרוע ''צבאית'' שעוסקת בהפרת סעיף 3א שאוסר על פציעה ורצח של אזרחים, הפלשתינים וויתרו על הגנת האמנה.
ואולי תשימו לב לכך שזו אמנה שמסדירה מצב שנקרא ''כיבוש'' שהוא מצב חוקי שיש אמנות בין לאומיות של האו''ם שמסדירות אותו.
אני מאחל לטלי פחימה שהאסירות הפלשתיניות בנווה תירצה עדיין יראו בה יהודיה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף !
קובי לויט,
בני ברק,
24/08/04 00:38
|
כה לחי !
סוף סוף מישהו שכותב דברי טעם פה בתגובות. אכן, ה''כיבוש'' של צהל ביש''ע חוקי לפי אמנת ג'נבה ולפי החוק הבינ''ל. וגם, אסור גם נגד כיבוש לא חוקי, קל וחומר כנגד חוקי, להלחם נגד אזרחים !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כיבוש הוא מצב חוקי מסויים
החוק הבינלאומי,
24/08/04 14:47
|
שיהיה ברור- כיבוש הוא מצב חוקי מסויים שיש אמנות בין לאומיות שמסדירות אותו. הוא אינו ''בלתי חוקי'' משום שארגון האומות המאוחדות לא יכול ליצור אמנה בין לאומית להסדיר מצב בלתי חוקי.
לכיבוש המסויים בשטחים יש הגבלה שישראל צריכה ''לסגת לגבולות בטוחים ומוכרים'' שפסקה מועצת הבטחון של האו''ם. יש הבדל גדול בין קווי שביתת נשק שלהן מעמד זמני, ואינן מוכרים כגבולות קבע, לבין ה''גבולות מוכרים ובטוחים'' שהאו''ם דורש שניסוג אליהם ''משטחים'' שכבשנו ב67 לא מ''השטחים''. על ישראל להגיע להסכמי שלום עם שכנינו ולסוג מרוב השטחים הכבושים, אבל אין לקו הירוק מעמד של גבול סופי מחייב, ואי אפשר לדרוש מאיתנו נסיגה חד צדדית לגבול ששכנינו לא יכירו בו.
אני חוזר על סעיפי אמנת ז'נבה הרביעית של האו''ם לגבי הטרור
3א: פציעה או במיוחד רצח אזרחים אסורה בתכלית
3ב: חטיפה ולקיחת בני ערובה אסורה בתכלית
2ג: צד שלישי שלא חתום על האמנה זכאי להגנתה בתנאי שיישם את חוקיה.
הבחירה בטרור גוזלת מהפלשתינים את הגנת החוק הבינלאומי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מעשה שגובל בריגול
רמי מליחי,
קרית עקרון,
23/08/04 14:51
|
|
 |
19.
שתעשה פיגוע טירור
נטי-בת,
23/08/04 14:50
|
והלוואי וכל משפחתה יפגעו מאותו פיגוע,ניראה אחרי זה איך היא תרגיש,וניראה אחרי זה אם היא תמשיך לתמוך בפלשתנאים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
יותר גרועה מיגאל עמיר כי הוא
ירון,
השרון,
23/08/04 14:49
|
|
 |
לא רצחה... בנתה מועדון לילדים
ירון,
כפר סבא,
23/08/04 16:01
|
מתי יגאל עמיר עשה משהו טוב למישהו?
אפילו לקלריסה עוד לא עשה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
עוד לא גמרנו עם המכוערת הזאת?
ל"ת
נעמה,
23/08/04 14:49
|
|
 |
למה מכוערת ? דווקא שווה...
איל,
ת''א,
23/08/04 14:58
|
|
 |
שווה ?
חי,
שדרות,
23/08/04 15:39
|
, אתה מזוכיסט או שלא ראיתה אישה מימיך? מזלי שאיני אישה אחרת הייתי נעלב/ת אם על אחת כזו אתה אומר שווה הרי הסיבה להיתנהגותה מצוי בכיעורה ולך נעמה איך אפשר לגמור עם מכוערת? אם זה יקרה כנראה ימצאו נפט בכיכר המדינה כסורגייט היא בטח איש לא יעסיק אותה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח שווה...
אנו,
נימי,
23/08/04 15:30
|
שווה לתחת!!! אולי ''על טעם וריח אין מה להתווכח'', אבל גם אם היא היתה הכי שווה שבעולם (והיא ממש לא...), לא הייתי נוגע בה אפילו בטלפתיה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק,
ל"ת
:-(,
23/08/04 15:02
|
|
 |
16.
גיבורה
ל"ת
דבורה הנביאה,
יזרעאל,
23/08/04 14:41
|
|
 |
אולי בעיניים פוזלות
ל"ת
ורדית,
ישראל,
23/08/04 15:44
|
|
 |
15.
איך בנאדם מגיע למצב שכזה?
איתן,
ראשל''צ,
23/08/04 14:36
|
|
 |
14.
איך היא לא מתביישת.??
ל"ת
דנה,
23/08/04 14:35
|
|
 |
אם פרצוף כזה מתרגלים לבושה.
ל"ת
קוסמטיקאית,
23/08/04 15:08
|
|
 |
13.
לגרש אותה לג'נין.
נתנאל,
חולון,
23/08/04 14:33
|
|
 |
12.
פחימה או פחם ?
חי,
שדרות,
23/08/04 14:29
|
אם היא טוענת כי לא ישברו אותה עליה להוכיח לנו זאת היא צריכה להצטרף לשביתת הרעב ולהזדהות עם אחיותיה ואחיה ששובתים רעב בין ארוחה לארוחה ולאלה כדוגמת ברגותי והרוצח מהמוקטעה שהם גם שובתים רעב וצמים כשלא אוכלים היא בניגוד להם צריכה לשמור על כבודנו ולא להישבר ולשבות רעב מעתה ועד עולם פחימה שמה כשמה כן היא פרצןפה והתנהגותה כפחם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
ממעצר למעצר, הסרחון עולה...
מיכל, תל אביב,
23/08/04 14:26
|
אם יש אישום ברור נגד טלי, על כך שהשתתפה בתכנון פיגוע נגד ישראלים - שיופיע מיד, ושהיא תשפט על מעשיה. אם אין - שתשוחרר לאלתר, אז יתברר מה שידענו מיום הראשון של המעצר: זו בסך הכל רדיפה פוליטית חשוכה, שמכתימה מאוד את השב''כ.
אני מאוד מקווה שיתברר שטלי לא מעדה והשתתפה בפעולה אלימה נגד ישראלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למיכל התומכת{בפחימה)הסמויה
איתן,
הרצליה,
24/08/04 09:31
|
אם נבחן את דברייך ומהמסתתר מאחוריהם לא קשה להגיע למסקנה שדעותייך אינו רחוקות מדעותיה של תומכת הטרור פחימה.ובניגוד אלייך אני מקווה שכן יצליחו להוכיח שהיא שיתפה פעולה למעשה טרור.נסי לחשוב שהיא כן מסייעת למעשה טרור אבל לא ''היצליחו ''להוכיח זאת על פי אמות המידה המישפטיות.התוצאה תהיה המשך סיוע למעשה טרור ולרצח חפים מפשע. אז נסי לחשוב קצת מעבר לנושא המישפטי.כי הניפגעים יכולים להיות גם מקרובייך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם הגנת גם על ''נועם פדרמן
מותק,
23/08/04 15:35
|
מעניין אותי לדעת יפת נפש , מר''צית. אם גם כתבת דברים מסוג אלו על המעצרים המנהליים של נועם פדרמן,פס ועוד. או שרק שהשמאל הקיצוני מעצר את ,אתם מגינים עלךיהם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתפלא...
מיכל, תל אביב,
23/08/04 16:10
|
הדעות הפוליטיות של פדרמן ושלי רחוקות מזרח ומערב. אבל כולם צריכים להיות שווים בפני החוק: אם הוא עבר על החוק שישפט - אם לא שימשיך לקשקש. זה מאוד לא מוצא חן בעיני שעוצרים מנהלית אזרחים (כמו פחימה ופדרמן) בגלל דעות פוליטיות!!!! ולכן אני מאוד תומכת ברעיון שיפסיקו להטריד את פדרמן ופחימה כל עוד אין ראיות ממשיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסייעת למחבלים
ארז,
23/08/04 17:15
|
|
 |
תגובה ל11
חי,
חיפה,
23/08/04 14:47
|
למיכל יש דברים בצבא שאני ואת לא יודעים עם השב''כ עצר אותה לחקירה . ותועון שהוא שהיא מסוכנת למדינת ישראל צריך לעמדה לידן אבל אל תצפי מי השב''כ להגיד אזה תדברים היא חשודה הששב''כ לא עוצר סתם כך ומתרתר אנאנשים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי כמה שאתה תמים...
מיכל, תל אביב,
23/08/04 16:11
|
תתבגר קצת ותסתכל סביב - אתה חי במדינת משטרה! בוא נראה אם המעצר הזה מסתיים בכתב אישום או לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדו-פרצופיות של השמאל
ארז,
23/08/04 17:14
|
מעצר סייענית טרור מהשמאל = מדינת משטרה מעצר איש ימין = מדינת חוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדו פרצופיות של השמאל
ארז,
23/08/04 17:14
|
מעצר סייענית טרור מהשמאל = מדינת משטרה מעצר איש ימין = מדינת חוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אותו דבר לגבי נעם םדרמן
ירון,
23/08/04 14:43
|
אם יש אישום נגד טלי היקרה שלנו אז בוא נשפוט אותה. כאילו שהמחבלים פועלים בריש גלי וניתן לאסוף ראיות חפשי. רק שמאלני עיוור מסוגל להיתממות כזאת. מעניין אם גם על נעם פדרמן היית יוצאת להגן ככה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתפלאו..................
מיכל, תל אביב,
23/08/04 16:09
|
הדעות הפוליטיות של פדרמן ושלי רחוקות מזרח ומערב. אבל כולם צריכים להיות שווים בפני החוק: אם הוא עבר על החוק שישפט - אם לא שימשיך לקשקש. זה מאוד לא מוצא חן בעיני שעוצרים מנהלית אזרחים (כמו פחימה ופדרמן) בגלל דעות פוליטיות!!!! ולכן אני מאוד תומכת ברעיון שיפסיקו להטריד את פדרמן ופחימה כל עוד אין ראיות ממשיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התפלאתי ממך כפי שבקשת.
ישראלה ישראלי,
23/08/04 22:42
|
את בטח סטודנטית למשפטים או ליח''בל אה.... די צאי מהריגשי ממי, תרגעי. הבחורה לא נעצרה בגלל דעותיה הפוליטיות אלא בגלל עובדות מוכחות בשטח, 3 פעמים הארכת מעצר שאותו מאריך שופט, אמורות להדליק אצלך נורה אדומה ולהוציאך ממעגל הרגישות התמימה במטרה להשאר יפת נפש ענוגה. מיכלי מתוקה, האישה הזו עליה אנו מדברים, עברה על מספר חוקים: א. נכנסה לשטח אסור, השיגה גבול ב. סייעה לרוצח!!!!!! אז חדלי מלאמר שטויות והתעוררי. ואל תגידי לא אמרנו לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מעריב, מה הקטע שלכם?
סאני,
23/08/04 14:25
|
''הם לא ישברו אותי''?! - מה זה? לוחמת החירות האמיצה מול הדיקטטורה?! אתם חושבים שאתם יוצרים פרובוקציה, אך מעשית אתם ממאיסים את עצמכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני חשבתי שאני חיי במדינה
ירושלמי,
23/08/04 15:24
|
דמוקרטית... סה''כ פחימה בחורה מאוד רגישה שאכפת לה מבניי אדם,ואם יש משהו אמיתי לשב''כ ם הם יכולים לפרסם אותו . נכון מותר לחשוד בבנאדם שהולך עם הצד השני וגם רצוי לחשוד... אבל אם פחימה עושה זאת בתום לב ויש כמה ישראלים חרות (ואנחנו יודעים שיש) אז היא אמורה להיות משוחררת. מי יודע מה היא יודעת על מישהו גדול (עיסקה) ולכן עצר אותה ...ל א ל ה י ו ת ת מ י מ י ם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טימטום קומי!!!!
יובב,
מרכז,
24/08/04 11:07
|
בתחילת הכתבה ניבהלתי מעומק הטימטום!!! בהמשך כבר ויתרתי על כל תגובה רצינית, פשוט כמות האנשים החולים שישנם במדינתנו הכל כך קטנה, מפליא אותי כל פעם מחדש!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לירושלמי
א.ד,
הרצליה,
24/08/04 09:18
|
לפי התאוריות שלך. תתפרנס יפה אם תתחיל לכתוב ספרות בידיונית. ימרחף.איך אתה יכול לאמר ''בתום לב'' לאחר ההצהרות החד משמעיות של זונת המרצחים הזו.תתעורר יאהבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם יש ראיות שהיא סייעה לפיגוע
עודד,
24/08/04 00:40
|
אבל כשאתה בשמאל יותר נוח להאמין שאין. פתאום בתי המשפט טועים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז זהו, שלא
ארז,
23/08/04 15:51
|
אם היה אכפת לה מבני אדם, היא לא היתה מתחברת לחיה זביידי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
רבים משתתפים איתך,את אשה אמיצה
ל"ת
לטלי פחימה,
23/08/04 14:25
|
|
 |
רק בוגדים שמאלנים מזדהים איתה!
ל"ת
דרור,
רמת גן,
23/08/04 15:27
|
|
 |
אולי תצטרף/פי אליה? (לתגובה 9)
ל"ת
ורד,
23/08/04 15:23
|
|
 |
היא זונה ברשות השמאל
ל"ת
ליאת,
23/08/04 15:03
|
|
 |
אמיצה ביותר
יאיר,
23/08/04 14:35
|
אמיצה כמו ואנונו. אול יכדאי שתעברי לגור עם זוביידא בג'נין,ותחווי קצת את ''קשיי היום'' שלו. לפחות תוכלי לתת תירוץ יותר טוב מ''הוא אדם טוב'' לגבי רוצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
עושה לי חשק להקיא הפחימה הזאת
ל"ת
רות,
צפון,
23/08/04 14:19
|
|
 |
7.
אני הייתי מציע
גדי,
23/08/04 14:18
|
להכניס אותה לכלא של אסירים בטחוניים.שם היא תסתדר מצויין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא תסתדר יופי עם אמנה מונה
המחלקה הסגורה,
23/08/04 22:00
|
|
 |
6.
ואחר כך עוד מתפלאים
טלסקופ,
23/08/04 14:18
|
|
 |
5.
נמאס כבר מכל השמאלנים האלה!
ל"ת
מאיר,
ירושלים,
23/08/04 14:17
|
|
 |
תדהמה
א.ד,
הרצליה,
24/08/04 09:12
|
לא מבין את ראשי המדינה הזו.מה עוד צריך לעשות כדי להחשב לבוגד.מעשיה של חלאת המין האנושי הזו כנראה שגרמו לאובדן חיים בקירבנו.אין לה מקום בקירבנו. וכל זמן שהיא עדיין איתנו אנו בסכנת חיים.אם היא כל כך מצודדת במרצחים האילו שתלך ותחיה איתם.אך היא אינה יכולה להנות משני העולמות כי זהו פתח למתן אפשרות לסיוע לאויב. ובנתיים אזרחנו בסכנת חיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
לא יאמן.
ליאת,
חיפה,
23/08/04 14:16
|
|
 |
3.
ומעריב תרם למאבק את הכותרת
רסקולניקוב,
23/08/04 14:15
|
למה, למה, למה הכותרת היא דברי פחימה? המרכאות הכפולות הן עלה התאנה והמסר הוא הציטוט: מי שערך את הידיעה רוצה שאת זה נראה, ולא משהו אחר. ושלא יספרו לנו שהציטטה היא היא בעלת הערך החדשותי, בחינת אדם נשך כלב. הערך החדשותי הוא לעובדה שיושב אצלכם מי שמוצא דרך להבליט את מה שנראה לו ראוי להבלטה, וזו העמדה של מבקשי נפשנו. תפקחו את העינים! ''מעריב, זה לא מה שחשבתי'', זה ''הארץ'' לעניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל כולו מגוייס לתנועה...
יוסי,
גושדן,
23/08/04 14:25
|
הלאומנית הפלסתינאית. קרא להם איך שתקרא להם : ''עיתונאים'' , ''אנשי-רוח'' או השד יודע מה, כולם בכיס של המזוקן מהמוקטעה וכנופיותיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליוסי יש שגיאות כתיב!!!!
איל,
ת''א,
23/08/04 14:55
|
|
 |
אייל הלא חכם
דוד,
24/08/04 06:10
|
בשפה העברית אין מילה כזו ''ליכודניק'' !!! אני מניח שחום יולי אוגוסט משפיע על מוחך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אייל אתה כל כך קטן וקטנוני!!!
ורד,
23/08/04 15:22
|
|
 |
כתיב?!
סקולניקוב,
23/08/04 15:07
|
זה מה בראש שלכם? זה הנושא שעל הפרק במציאות האלטרנטיבית שבה אתם חיים? בוזזזזזז!
ואתם, מעריב, נותנים במה למי שכותב ''עיברית'' בעברית... עליכם הבוז מבוזבז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לא מבין את השנאה
מרק,
נתניה,
23/08/04 14:15
|
של המשוגעת הזאת לעמה. כנראה שקרה לה משהו כאשר היתה קטנה ויש צורך דחוף לאשפז אותה ואת אוהדיה. ומצד שני , על המדינה להפסיק ולהנפיק אשרות לכל מיני שוודיות ואחרות שבאות לכאן על מנת לפעול נגדה. בארה''ב זה לא היה קורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל תמיד שנא יהודים
יוסי,
גושדן,
23/08/04 14:22
|
|
 |
יוסי,די עם שגיאות הכתיב....
איל,
ת''א,
23/08/04 14:56
|
קודם תלמד לכתוב עיברית,אח''כ תתעסק עם צפנים גנטיים,דבר שקרוב לוודאי אין לך שום מושג בו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראשית כול, אדון ''איל''
בן,
24/08/04 13:12
|
תכתוב ''עיברית'' נכון ואחר''כ תבוא לתקן אחרים יא אפס שכמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עברית
גדעון,
צפון,
24/08/04 00:56
|
עברית כותבים ללא ''י'', אז לפני שאת מעירה לאחרים צאי ולמדי עברית בעצמך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה, זבלון, אין פה שגיאות
קובי לויט,
בני ברק,
24/08/04 00:42
|
כתיב. קראתי 7 פעמים את מה שיוסי מגוש דן כתב, ולא מצאתי ולו שגיאת כתיב אחת. אגב, גם התוכן שכתב, נכון !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עברית כותבים ככה
עודד,
24/08/04 00:29
|
|
 |
ליוסי לא הייתה שגיאת כתיב אחת!
אורן,
24/08/04 00:13
|
מה אתה רוצה ממנו אייל? כדאי שאתה תלמד לכתוב עברית, כן עברית ולא *עיברית* כמו שאתה כותב... צוחק מי שצוחק אחרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
please read!!!
alon,
netanya,
23/08/04 22:21
|
guys like you accept our enemies and being sensitive to their problem but to your own people you show ignorance and raisicm mabe you are complex with yourself so its a relief for you to step on someone else mistakes and believe me not every spelling mistakes indicate on stupidity so I sugest you to solve your own problems and Im sure that there are lots of them before showing your stupidity and also we love you you got the atention you have been seeking for so much
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאיל,יאתה ילד מעצבן
חן,
23/08/04 15:25
|
עניין כל כך חשוב בפנינו ואתה מתעסק ב''קטנות ''. נו אז יש לו שגיאות כתיב ,אז מה? מהדברים שאתה כותה לא ניכרת אינטילגנציה מרובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איל, אייל? אין טיעונים לעיניין
ל"ת
משה,
שם,
23/08/04 15:21
|
|
 |
תמיכה בטרור הנכתבת בשפה רהוטה
דרור,
רמת גן,
23/08/04 15:17
|
|
 |
תגובה ל יוסי גרשון
XXXX,
23/08/04 14:55
|
כמה שאתה צודק אפלו ברבין היתה אנטשמיות כלפי אנשים שלו הסמו עם דרכיו כמו פשרשת '' אנטליה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה תמיד לימנים פנאטיים יש ...
דורון,
באר שבע,
23/08/04 15:00
|
|
 |
למה תמיד השמאלן הוא טיפוס
רן,
24/08/04 13:15
|
|
 |
למה?
דוד,
24/08/04 01:49
|
לפני שאתה מלין על אחרים, היה כדאי לך לבדוק את עצמך. המילה ''אהבלים'' אינה חלק מהעברית. אני נוטה לייחס זאת לחום המדברי בבאר שבע, שהשפיע קשות על מוחך השדוף. אתה קולט זאת דורון ה''אהבל'' מבאר שבע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככה זה בשמאל
ארז,
23/08/04 15:53
|
|
 |
ככה זה...
ארז,
23/08/04 15:53
|
|
 |
תומכי הטרור הפלשתינאי,הם בעלי
דרור,
רמת גן,
23/08/04 15:16
|
|
 |
אנשים אתם דפוקים לגמריי
ערן,
ארה''ב,
23/08/04 23:33
|
מישהו יכול להסביר לי איפה לעזאזל היו ליוסי שגיאות כתיב?!
ואם אתם מתעקשים על תגובה לעניין - אז תבינו שלשמאל אין יותר מקום במציאות שלנו. פעם עוד הייתה תקווה לשלום (לחלק מהאנשים), היה אולי מקום לויכוח, אבל היום המציאות ברורה. אין שלום, זה כבר גמור, השאלה אם רוצים ביטחון, ואם כן אז כדאי שהשמאל יתעורר ויזוז קצת ימינה ויפסיק להתהדר במושגים כמו ''כיבוש'' שזה בכלל בושה וחרפה שאדם יהודי ישראלי אומר דברים כאלה. לא למדתם היסטוריה של ארץ ישראל? ''כיבוש''.. כ''כ יהיר וטיפשי מצדכם שבא לבכות. גברת פחימה מטומטמת וכל מי שמרחם על פעילי טרור מטומטם. הפלסטינים באמת מסכנים, ההנהגה שלהם דפוקה ומושחתת אפילו יותר משלנו והחיים שלהם עלובים. אבל זה אשמת העם שלהם עצמם (וההנהגה כאמור), ואת זה השמאל חייב להבין, שאין מה לרחם על טרוריסטים, טרוריסטים צריך רק לחסל, וגם את תומכיהם סגנון גברת פחימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כותב שטויות בשפה יפה
בוריס,
חיפה,
23/08/04 20:17
|
אני עולה חדש ועושה הרבה שגיאות כתיב. אתה אולי לא עושה שגיאות כתיב אבל אתה אידיוט, אם אתה רוצה אידיוט אינטליגמטי. הרבה אינטליגנטים רוסים, סופרים ומשוררים, תמכו במהפיכה בולשביקית, הם כתבו הרבה מאמרים על אי צדק, על צלם אנוש, שוויון וכולה. אחרי מהפיכה קומוניסטים גירשו חלק מהם ואלה שנשארו נרצחו או נשלחו למחנות של עבודת פרך. תמיכה בטרור היא מסוכנת גם לאלה שתומכים בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגזענים,המשת''פים השמאלנים
דרור,
רמת גן,
23/08/04 17:19
|
הקיצוניים,תומכים בטרור בשפה צחה,אבל נשארים משת''פים מוקצים מחמת מיאוס,על רובו של העם היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כותב שטויות בשפה יפה
בוריס,
חיפה,
23/08/04 17:06
|
אני עולה חדש ועושה הרבה שגיאות כתיב. אתה אולי לא עושה שגיאות כתיב אבל אתה אידיוט, אם אתה רוצה אידיוט אינטליגמטי. הרבה אינטליגנטים רוסים, סופרים ומשוררים, תמכו במהפיכה בולשביקית, הם כתבו הרבה מאמרים על אי צדק, על צלם אנוש, שוויון וכולה. אחרי מהפיכה קומוניסטים גירשו חלק מהם ואלה שנשארו נרצחו או נשלחו למחנות של עבודת פרך. תמיכה בטרור היא מסוכנת גם לאלה שתומכים בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השפה המשובחת של השמאל
ספי,
23/08/04 15:55
|
אינה מקרית. היא קשורה לאינטליגנציה. הפרימאטים של הליכוד צריכים לעבור עוד כמה עשרות גילגולי אבולוציה בטרם יסגלו לעצמם יכולת ביטוי מינימלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מגעילה!
ל"ת
יגאל,
23/08/04 14:12
|
|