 |
86.
להלן השיטה לסיום דיקטטורת בג''ץ
משה,
תל אביב,
24/08/04 08:32
|
אם החלטת בג''ץ מהווה סכנה ביטחונית למדינת ישראל או שהיא מהווה סיוע לאויב הערבי לרצוח יהודים אז ממשלת ישראל צריכה להכריז בדחיפות על מצב חרום לאומי! לגייס את כל שופטי בג''צ למילואים ובמהלך שירותם במילואים תודיע ממשלת ישראל לשופטי בג''צ החשודים על העמדתם לדין בפני בית דין צבאי מיוחד של צהל, בחשד לפגיעה בבטחון המדינה או בחשד לסיוע לאויב הערבי לרצוח המוני יהודים. עד לברור משפטם הם יהיו מושהים מכל תפקידהם ויחד עם כל שאר שופטי בג''צ ימשיכו לשרת במילואים עד גמר מצב החרום הלאומי כפי שיקבע על ידי ממשלת ישראל. כל צעדי הממשלה הנ''ל מותנים באישור כנסת ישראל ברוב פשוט של חברי הכנסת המשתתפים בהצבעה.
במקביל יכריזו כנסת ישראל וממשלת ישראל שבג''ץ חרג מסמכויותיו בהחלטה זו והיא לא תבוצע.
הקביעה העקרונית שהחלטת בג''ץ מהווה סכנה ביטחונית למדינת ישראל או שהיא מהווה סיוע לאויב הערבי לרצוח יהודים תהיה תקפה אם אושרה על ידי שלושת הגורמים הבאים: צהל, ממשלת ישראל ורוב פשוט של חברי הכנסת המשתתפים בהצבעה לאישור הקביעה העקרונית הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
עכשיו נשלם את מחיר פשעי אוסלו
ל"ת
עומרי,
24/08/04 08:04
|
|
 |
84.
רבין אמר לא למדינה פלסטינית
ל"ת
לאה,
24/08/04 08:01
|
|
 |
83.
כל מעשיה של ההנהגה הישראלית
האחרון יכבה,
את האור,
23/08/04 22:33
|
מובילים לחורבן ישראל, וזו גם הכוונה. אם יש למישהו הסבר אחר לטירוף המתחולל כאן, שיקום! מדובר בעבודה מאומצת, רבת שנים, של סוכני אויב שגייסו המוני בני אדם ובעיקר את אלה הקובעים את דעת הקהל, כדי להביא סוף סוף ל''פתרון בעיית היהודים''. אין שום דרך אחרת להבין את תהליך הבגידה וביצוע הפשעים המזוויעים נגד העם היהודי, ואין להסביר בדרך אחרת את השקט בה מקבל העם שטוף המח את המעשים המחליאים האלה. כח אדם ובעיקר כספים מרובים הוזרמו לכאן, כדי להכין את הקרקע לחורבן, ועכשו ניתן האות להכות. וזה מה שקורה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
איך אפשר להביא לכך שבגץ
אביהו,
23/08/04 20:47
|
ירד מעל הבמה ושאף אחד לא יתייחס אליהם?
הרי ברור שאלה חבורה של סמולנים שלאחרונה צרפו אליהם מושחתת עם תעודות.
עוד אחד מהם כבר הוכיח שיעשה הכל להפריע במהלך בחירות ולרוב האחרים יש תיק סמולני כלשהו.
צריך להתחיל לדבר בכל מסגרת על דה לגיטימציה שלהם.
עם המשפחה, חברים, בעבודה, בכתבות, בראיונות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
נו? מר שטייניץ
אנטישרון,
23/08/04 20:42
|
האם תמשיך לתמוך בשרון ואולמרט ובתכניות ההתקפלות שלהם?
או תדאג להחלפתם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
אם החלטת בגץ היא סכנה ביטחונית
משה,
תל אביב,
23/08/04 20:13
|
אם החלטת בג''ץ מהווה סכנה ביטחונית למדינת ישראל או שהיא מהווה סיוע לאויב הערבי לרצוח יהודים אז ממשלת ישראל צריכה להכריז בדחיפות על מצב חרום לאומי! לגייס את כל שופטי בג''צ למילואים ובמהלך שירותם במילואים תודיע ממשלת ישראל לשופטי בג''צ החשודים על העמדתם לדין בפני בית דין צבאי מיוחד של צהל, בחשד לפגיעה בבטחון המדינה או בחשד לסיוע לאויב הערבי לרצוח המוני יהודים. עד לברור משפטם הם יהיו מושהים מכל תפקידהם ויחד עם כל שאר שופטי בג''צ ימשיכו לשרת במילואים עד גמר מצב החרום הלאומי כפי שיקבע על ידי ממשלת ישראל. כל צעדי הממשלה הנ''ל מותנים באישור כנסת ישראל ברוב פשוט של חברי הכנסת המשתתפים בהצבעה.
במקביל יכריזו כנסת ישראל וממשלת ישראל שבג''ץ חרג מסמכויותיו בהחלטה זו והיא לא תבוצע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
די להסתתר מאחורי הגלימה.
k_nemo,
Beer Sheva,
23/08/04 19:44
|
|
 |
78.
מחכה לפינוי
איציק,
בית-אריה,
23/08/04 18:59
|
מה קרה ?עכשיו אתם מתעוררים איפה הייתם לפני 3-חודשים בקיצור אתם פשוט עיוורים תיתעוררו ותבואו לביקור בישוב שבו אני גר שניקרא בית-אריה זה בסך הכל 10 דקות נסיעה מנתב''ג 10 דקות אבל כל כך משמעותיות ואז תבינו איך אנו יורים לעצמנו בראש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למען השלום מותר הכל
גידי,
24/08/04 07:54
|
|
 |
די למשיחיות החילונית , זו שלא
גלית,
פרקטיקה,
24/08/04 13:14
|
למציאות .
איזה פנטזיות יפות של ''וגר זאב עם כבש'', רק אם ניתן להם אדמות [ ששייכות לעם שלנו ! כן . לא להתבייש]
רק פרט קטן שכחתם .......לא נראה באופק שהזאב שלכם הולך לשנות את עורו .
די לטמטום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
די להתפנקות ולקיטורים
תוהה,
23/08/04 18:36
|
לכל הנודניקים המוחים על פגיעה בנוחיותם בשל אי הכללת כביש מסוים בצד הנכון של החומה. מפריעים לכם הפקקים הצפויים בדרך לעבודה, מפריעה לכם התארכות המסלול, אולי תאלצו להשכים קום בבוקר. חישבו רק על המוני הפלשתינים הנאלצים לנסוע שעות ולהתקע במחסומים כדי להגיע, אם בכלל ירשו להם, למטרה הנמצאת במרחק דקות נסיעה ספורות מביתם, גם באשמת החומה שנועדה להגן על בטחונכם, לא למענם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנתי אותך-לנודניקים מגיע למות
עונה לתוהה,
23/08/04 20:03
|
די כבר לקטר נודניקים - מהו בטחונכם לעומת נוחות העיזים הפלשתינאיות ? אז מה אם תאלצו לנוע ארחות עקלקלות ולהאריך את הדרך הביתה בשעה וחצי (כל יום !!) כדי שלא יתקעו לילד שלכם כדור בראש ?
העיקר שמר תוהה וחבריו הקרנפים מהשמאל יוכלו לרחוץ בנקיון כפיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפוך על הפוך
יוספוס,
23/08/04 19:05
|
ואולי אם חבריך הערבים לא היו יוזמים את מאורעות ספטמבר 2000 לא היה צורך בגדר ומחסומים?
אבל בכנות, ממש לא מעניין אותי, שעראפת ידאג להם. או אום שמום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
Barak is evil
abc*,
23/08/04 18:22
|
He cooperates with the Islam/facism movement. All the suicide bombing movements is facism. Barak is helping them to succeed. Shame on you Barak, you are evil. Everyone will recognize that and soon. Shame to Israelthat allows to a judge like Barak to run the country
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Its not thrue !!!
ל"ת
Barak,
23/08/04 18:59
|
|
 |
75.
No peace
alfa,
Canada,
23/08/04 18:12
|
Will be achieved in those conditions ,there must be another way to deal to with this problem
We have already 20% Israeli arab Citiziens ,and we must have Yehuda and Shomron as a part of Israel ,and to find a way to give the Arabs there Citizenship ,because there is no way to devide this small area between the Jordan Valley and the sea and the situation there will be allways our problem
I suggest a Presidential election like in the U.S.A This way the Citiziens vote and chose ELECTORS -not directly the President And we can devide the area to smal 'Countries'' and each Country will have ELECTORS that would in their turn Elect the President This way we can preserv the Jewish ruling and Governing in the Country ,because this way we reflect the current situation in the region In the U.S.A the ELECTORS was Elected 200 years ago
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
טירוף. כניעה. השמדה.
הפסדנו לטרור,
23/08/04 18:09
|
מדינת ישראל נכנעה היום באופן סופי לטרור. ערפאת ניצח. אין טעם ששרון יתפטר כבר כי מבחינתי שאלת ההשמדה של המדינה הזו מעתה היא רק שאלה של זמן. הפסדנו במלחמה הזו. אמנם ניצחנו כמה קרבות בדרך אבל מדינה יהודית לא תהיה כאן. מדובר באפיזודה זמנית שבקרוב תחלוף מההיסטוריה. חבל - אהבתי אותך מדינת ישראל. אני מתחיל לחפש דרכון זר, עבודה במקום אחר וחוזר לגולה. כנראה שאנחנו לא מספיק טובים בשביל שתהיה לנו מדינה - אין לנו מספיק יצר הישרדות בגנים. חצי מהעם היהודי הושמד לפני 60 שנה. זהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
בג''ץ מחזיק את שרון בביצים!
משה,
תל אביב,
23/08/04 18:06
|
בקרוב מאד שרון יתחיל לעשות חיל בבית האבות ונתניהו יחליפו כראש הממשלה וינהיג את מדינת ישראל בכישרון רב לביטחון ושיגשוג כלכלי.
נתניהו גם ידע איך להיתמודד עם דיקטטורת בג''ץ!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
מאבדים את השפיות.
משה ישראלי,
גבעת-שמואל,
23/08/04 18:04
|
בעקבות הטרור הרצחני הפוגע בנו והורג בנו ללא רחם - מדינת ישראל פשוט החליטה להתקפל ולהיעלם. ''אם לא נהיה כאן - לא יוכלו להרוג אותנו'' - זו כנראה התפישה של אריק שרון, שאול מופז ואהרן ברק. נתקפל, נתכווץ, נוותר על אחד מעורקי התחבורה החשובים ביותר לירושלים ולמודיעין, וזו תהיה תרומתנו להכרעת האויב, למאבק בטרור, להשכנת שלום באזור. משוגעים - חדלו לכם ממעשי שטות, מרשלנות פושעת אשר תביא חורבן על המפעל הציוני. האם מישהו מעלה על דעתו שבתגובה לארועי הטרור בניו-יורק ארה''ב תכריז שהיא פוט מוציאה את דרום מנהטן משטחה הריבוני? כך נלחמים בטרור? האם מישהו מעלה על הדעת שבתגובה לטרור ברכבות בספרד - הממשלה בספרד תודיע שמסילות הברזל הן מעתה ''מחוץ לגדר הריבונית'' של ספרד? איפה נשמע טירוף שכזה בעולם? נלחמים בך - תחזיר! מכים בך - הילחם! כמו הבריחה מרצועת-עזה, שרון מוביל מהלך של התנתקות מירושלים ומאזור מודיעין. דרושה מנהיגות שפויה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
רק אל תוותרו על נתב''ג
יוסי,
כביש 443,
23/08/04 17:59
|
אני מציע שנגדר את נתב''ג, הדרכים המובילות לנתב''ג ימוגנו בקירות בטון למנוע ירי. כך נוכל כולנו להגיע לנתב''ג בביטחון ובשלום שהבטיח לנו שרון. מנתב''ג תצא רכבת אווירות ליעדים הבאים:1. ורשה (חניית ביניים בקרקוב, לודג' ווילנה - הסעות לאושוויץ וטרבלינקה משדות התעופה המקומיים). 2. מוסקבה (תחנת ביניים - קישינב). 3. קזבלנקה. 4. בגדד (בוש מבטיח שניתן יהיה לשקם את הרובעים היהודיים). 5. סלוניקי (נשארו מספר בתים של יהודים מהאקציות של שנת 1943). 6. אוסלו (מקומות בטיסה זו רק למי שביקר בה בעבר וחוזר למקום הפשע). 7. לכל מי שלא יעלה על טיסה ניתן יהיה לארגן שייט מנמל יפו דרך קפריסין (שמועות אומרות ששוקמו מחנות המעצר) להמבורג ולשאר חלקי גרמניה (בתנאי שארגנתם לכם דרכון גרמני מראש). 8. לשאר האזרחים שלא ימצא מקום בטיסה או באוניה יחלקו חברי מנהלת סל''י (סיוע לתושבי ישראל) חגורות הצלה וקרשים מעץ על מנת שיוכלו לצוף להנאתם במימיו הנקיים של הים התיכון. 9. כל השאר שישתו את המים של עזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
מה עם כביש מס. 1 ??
יאסר,
רמאללה,
23/08/04 17:56
|
הלו בג''צ ! מה עם כביש מס. 1 ? אתם יודעים שחלק ממנו , ליד לטרון , נמצא מעבר לקו הירוק. מצפה לטיפולכם המהיר במכשלה זו.
בברכת שיתוף פעולה פורה יאסר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
תנו להם את המפתחות
אזרח מיואש,
23/08/04 17:48
|
אני מניח שאילו הדברים היו נתונים לחלוטין בידי הפוליטקאים, (ולא רק משמאל המפה הפוליטית) אני מניח שהייתם מפזרים את המדינה היהודית ומוסרים את המתחות לידי האויב הערבי, אבל היות ותודה לאל הרוב המכריע של יהודי ישראל לא חושב כמוכם וביום הפקודה (קרי הבחירות) תשולחו אחר כבוד למקום שהינכם רוצים לשלוח את העם הזה,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
לא נוותר אפילו מטר אחד
סמיר,
ירושלים,
23/08/04 17:42
|
אנחנו לא מתעייפים ולא נוותר על כל מטר באדמות שלנו. אפילו השופטים שלכם מסכימים עם המאבק שלנו. אנחנו לא מתעייפים ולא נפסיק במאבק הצודק שנו עד לשחרור כל האדמות שלנו מהכובש הציוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, אבל...
יהודי,
23/08/04 18:59
|
כל העולם כולל הסמול הישראלי הקיצוני איתכם.
יש ביננו עשבים שוטים שהתעיפו
אבל אתה שוכח דבר אחד אלוקים איתנו. ובסוף תקבלו את מה שמגיע לכם אתם וכל שאר העולם האנטישמי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא תקבלו אפילו מטר אחד
סמירה,
23/08/04 17:57
|
רק להבהיר לך.. כל הדיון הזה תיאורטי בלבד.. בפועל אתם לא תקבלו סנטימטר.
אתה באמת מאמין שאנחנו ניתן לכם? דבר כזה לעולם, אבל לעולם, לא יקרה במדינת ישראל מדינת היהודים!!!!!!!!!!!!! זאת המדינה שלנו הארץ שלנו האדמה שלנו!!!! ורק שלנו!!! חברי כנסת באים והולכים, פסיקות בג''ץ משתנות אבל המדינה תישאר שלנו לתמיד... אז תתעורר מהחלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
תגובה לכתבה - כנסו ותגיבו!
הדיקטטור הגדול,
23/08/04 17:41
|
זה פשוט לא יאומן: בג''ץ במו ידיו, כאילו הוא הממשלה הנבחרת בא ומחזיר אותנו לקו הירוק (בדיוק לקו הירוק!!) - זה לא יאמן - כביש 443 הוא כביש שמחבר בין השכונות החדשות של ירושלים (או אם אתה שמאלן - להתנחלויות ב''מזרח העיר'') אל מרכז העיר. אם כך, האם זה אומר שמתוכנן גם לוותר על השכונות האלה, ואם כך אז להחזיר אותנו בדיוק ל''גבולות אושוויץ''?! זה פשוט לא יאומן - זה כאילו למדינה אין ראש ממשלה ואין ממשלה - יש בג''ץ והוא מחליט - במקום שלטון חוק עריצות חוק. זה פשוט לא ייאמן!!! אני מקווה מאוד שישאירו את תוואי הגדר כמו שהיא נבנתה מלכתחילה - כולל אריאל, קדומים, קרני שומרון וגם מזרח ירושלים - הכל על מנת שלא תיפול שערה משערות ראשו של יהודי. הערה לשמאל: הקו הירוק מת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - פשוט תסתכלו במפה של ארגון בצלם - הארגון לשמירת זכויות האדם של הרוצחים הערבים בשטחים, ותבינו ש''גדר עם תיקונים קלים'' פשוט תשאיר את כל המתנחלים (ואני מכליל פה את ''מתנחלי'' מזרח ירושלים) מחוץ לה, בסה''כ 350 אלף בני אדם (אל תאמינו לתקשורת שטוענת שיש רק 200 אלף מתנחלים - לפי ההגדרה של מתנחל יש למעשה 350 אלף) - למעשה תוואי הגדר ה''סיפוחיסטי'' למעשה נועד להגן על מתיישבי ירושלים ועל המתיישבים בגושי ההתיישבות הגדולים (ואני מצטער על שימוש בטרמינולוגיה שמאלנית). דרך אגב, חלוקת הארץ לקוי 67 עם תיקונים קלים גם אינה אפשרית - בגלל שנוצרה מציאות חדשה ביש''ע (עוד הפעם ראה מפת ההתנחלויות של בצלם) - אז כל חלוקה שמציע אריאל שרון, למשל, שתכלול את גושי ההתיישבות, למעשה לא תהיה חזרה לגבולות 67 כלל. (ואם כן נחזור לגבולות האלה, אז נצטרל לפנות לפחות 150 אלף יהודים מבתיהם ואז באמת אבדנו) ובכל מקרה, הרי זה ברור שהגדר לא תעזור לאורך זמן - והערבים יתחילו לשלוח קאסאמים תחילה לכפר סבא וראש העין, לאחר מכן לרעננה ובסופו של דבר להרצליה, נתניה ותל אביב - ראה את שדרות כמקרה מבחן. כולכם יודעים שברגע ש''השד הדמוגרפי'' יהפך לממשי גם בתחומי ישראל - נגרש גם את ערביי ישראל וגם את ערביי יש''ע, ונשתלט על כל ארץ ישראל המערבית - מהנהר ועד הים (אולי לא בדורנו, אבל אני מאמין שילדינו או נכדינו יצליחו לגרש את הערבים מארצנו!). אבל בכל מקרה, היום חלוקה היא צו השעה (צו זמני ביותר - לא החלטה ''היסטורית'' כמו שהשמאל אוהב לומר, אלא החלטה טקטית - כמו שאש''ף בזמנו הכיר בישראל כהחלטה טקטית על מנת לממש את תוכנית השלבים) - צריך לעשות אותה בקווים הנוחים לנו מבחינת ההתיישבות ביש''ע (אגב הסיסמא של גבולות ברי הגנה של השמאל זה שטויות - הגבולות הטובים ביותר הם נהר הירדן, ובכל מקרה כמה שיותר מזרחה מהקו הירוק - בגלל זה נבנו ראשוני ההתנחלויות בשנות ה-70). חלוקה זמנית, ואז נשתלט על הארץ כולה! ממתין לתגובות באתר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
קריאה לשר טומי לפיד :
גלית,
בג''ץלנד,
23/08/04 17:33
|
זהו , נרגעו הרוחות בשינוי... מתי תעשה כבר סדר עם הבג''ץ המטורף הזה. אין לי אמון בו ... אני מתעבת את ההתערבות שלו בכל תחומי החיים ....אני מפחדת מהכוח שניתן לקבוצה הזו , המורמת מעם .....אני מפחדת מהחולשה של כל המערכות מול הכוח שצובר לו הבג''ץ הזה...
זו אמורה להיות מדינה דמוקרטייייית. ה-צ-י-ל-ו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I'm happy there is Bagatz
Jack,
Jerusalem,
23/08/04 17:46
|
I'm happy that the decisions are in the hands Bagatz, who is the law guards and not in the hands of corrupt politicians, who only think about their chairs.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
זו ידיעה נכונה ? זה לא היגיוני
ל"ת
אני בזה לבג''ץ,
23/08/04 17:29
|
|
 |
64.
תרגעו, הבג''ץ לא התכוון לכך...
אני מאמין,
שהבג''ץ שפוי,
23/08/04 17:29
|
זהו רק ''תרגיל מבריק'' של שרון, על מנת להצביע על האבסורד שבפסיקת בג''ץ בענין הגדר. תראו שהשופט ברק בעצמו יודיע שהוא לא התכוון כלל, שכך יפרשו את פסיקתו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
דיקטטורת שלטון הבג''ץ . הצילו !
בג''ץ חורץ גורל,
של עם,
23/08/04 17:28
|
ממתי ומה פתאום בג''ץ קובע בעניין גבולות ?? מי קובע לבג''ץ הזה גבולות ?!? ואני למדתי שבדמוקרטיה יש איזון של שלוש הרשויות , אך אבוי רשות אחת מרימה ראש מעל כולן , ואין פוצה פה ואין מצפצף ואין מי שישים לכך כבר סוףףףףףף .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בישראל יש רק רשות אחת !!!
ל"ת
אהרון ברק,
23/08/04 17:58
|
|
 |
וכמו שזה נראה
יגאל,
מרכז,
23/08/04 22:55
|
|
 |
62.
Short-Sightedness!
-Rena-,
TA,
23/08/04 17:22
|
The whole idea of a defensive wall is foolish.
In the history of the world, not a single wall has ever protected for any length of time.
Having a wall for defense is like providing a sugar pill against sickness.
Sharon knows it, and is using the meanigless wall as a tactics to further his brainless shoert-sightedness policies!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
JEWS IN DANGER,BAGATZ IS HAPPY
ran,
23/08/04 17:11
|
|
 |
60.
Sharon is a LOSER DICTATOR
jon,
23/08/04 17:09
|
|
 |
59.
ויתור על 443 כמוהו כויתור
אברהם,
בני ברק,
23/08/04 17:05
|
בגוש קטיף, רק שכאן זה מוחשי אז אתם רואים את הסכנה ושם לא. חבל. זוהי מדניות של בת יענה, כאשר יגיע הזמן נאלץ לפרוע את השטר. אחים אל תתנו למצב הזה לקרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
אין הבדל בין כיבוש 67 לכיבוש48
מוניר מאדי,
23/08/04 17:04
|
|
 |
אתה צודק, מוניר!
גוש שלום,
23/08/04 17:13
|
תפורק מדינת ישראל לאלתר. אין מחיר שלא כדאי לשלם עבור השלום ועבור קיום פסק הבג''ץ, לרבות חורבן ישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רבות מחשבות בלב איש אך עצת ה'
מי לה' אלי,
23/08/04 17:49
|
היא תקום . אז קדימה , בואו נשפיע על מהלך חיינו . נחזור אל אבינו שבשמים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
הגדר מתקרבת לקו הירוק
ארז,
23/08/04 17:02
|
לכל מי שלא שם לב - באיזור לטרון כביש מס' 1 עובר *ממזרח* לקו הירוק. אל תתפלאו אם גם עליו נוותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
ואיך בדיוק אני אסע לעבודה??
המומה,
23/08/04 16:58
|
אני נוסעת לעבודה כל יום - בירושליים - ונוסעת דרך כביש 443. אני ממש לא יודעת מה אני אעשה אם זה יקרה. אולי אני אעזוב את העבודה ואצטרף למעגל המובטלים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להמומה
המומה עוד יותר,
23/08/04 19:29
|
ניסית להתעניין אולי כמה פלסטינים לא יכולים אולי להגיע לעבודה/לבית-חולים/לבית-ספר בגלל הגדר הארורה? אולי לא יזיק להמומה להרחיב קצת את האופקים, נגיד לקילומטר מרובע מסביב לבית שלה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גב' המומה עוד יותר
המומה,
24/08/04 11:46
|
אני מצטערת לאכזב אותך, אבל אין לי שום כוונה לחשוב או אפילו להשקיע שניה של מחשבה בשאלת הקשיים של הפלשתינים. מצטערת אבל הם פשוט לא מעניינים אותי. מצידי שיירקבו בבתים שלהם בלי אוכל, הם והילדים שלהם. שתהיה להם סיבה טובה להצטרף לשביתת הערב ולמות כשהידים. הם פשוט לא מעניינים אותי. אותי מעניין אך ורק הביטחון והנוחות שלנו.
אותי מעניין שלא יקחו לנו סנטימטר מהאדמה שלנו ושלא ישקיעו מיליונים בבניית כבישים רק בשביל לתת אותם לרוצחים.
ואת - מה איכפת לך מהרוצחים האלה בכלל. אולי תצטרפי לגב' פחימה??? נראה לי שקורצתם מאותו חומר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצטער
יגאל,
מרכז,
23/08/04 23:11
|
לא חשבתי כמה זה מפריע לפלשתינים. לא התכוונתי, סליחה! אני יודע שזו לא סיבה מספיק טובה בשבילך אבל הייתי כל כך עסוק בלנסות להגן על חיי וחיי האנשים האחרים פה (כן גם שלך) שלא היה לי זמן לחשוב עליהם, אני ממש מקווה שאת סולחת לי ובתור מחווה הומניטרית אני אניח להם לעבור במחסום כדי שיוכלו לעבור עם חומרי נפץ ולרצוח את כל קרובי המשפחה שלך. חס וחלילה שנעכב אותם, הרי זה מה שאת רוצה, את אמרת כך בעצמך! אם יש לך פתרון קסמים חדש אז בוא נשמע אותו אבל אני יודע מה יהיה היחיד שירצה אותם, ניסינו כבר כמעט הכל. כולל לתת להם כל מה שאפשר לוותר עליו ועוד קצת שאי אפשר אבל זה רק גרם להם להכנס להתקף מטורף של רצח. הדבר היחיד שיעבוד מבחינתם זה אם כל היהודים ימותו!! אני שוב מצטער אבל אני לא אמות כדי שתגשימי את סיוט השלום שלך. אזהרה קטנה לכל הערבים הישראלים, בפולין האזרחים הגרמנים תמכו בנאצים ועזרו להם מאוד אבל בסוף המלחמה הפולנים פשוט אמרו להם אם אתם כל כך אוהבים אותם תלכו אליהם וגירשו את כולם!!! אתם בהחלט לא קרובים עכשיו למצב הזה אבל אתם בדרך, אל תתנו לנציגים שלכם בכנסת להעיף אתכם מהבתים שלכם, תמיכה פסיבית בתנועות ה''שחרור'' בשטחים זה מעצבן אבל אפשרי, תמיכה אקטיבית בטרור תגרום לנו להתגונן ואתם עלולים לא לאהוב את זה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגב' עוד יותר
גרשון,
23/08/04 20:16
|
מי שפותח במלחמה - שישלם (הכוונה הפלשתינים - לכל קשי ההבנה). נרצחי הטרור כבר לא יכולים לקטר. המחבלים ומשפחותיהם זועקים את זעקת הקוזק הנגזל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העיקר שכבוד השופט ...
גרשון,
23/08/04 17:23
|
|
 |
55.
מלחמת עולם 3
הגאון מוילנה,
23/08/04 16:55
|
מה זה משנה בסוף גם כחה תהיה מלחמת עולם שלישית ועם לא יפציצו בקרוב את הקור האירני אז אנחנו לא נהיה פה (כניראה שגם הם לא)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם הרב הגאון שוגה רק בכתיב
מורה,
נבוכים,
23/08/04 17:18
|
|
 |
54.
קו הירוק מת בששת הימים ובצדק
בנצי-א,
23/08/04 16:54
|
|
 |
53.
בג''ץ מסכן יהודים!!!
נורמלי,
23/08/04 16:52
|
השמאל בישראל מוביל אותנו לאבדון ולמעשה מגיש את מדינת ישראל על מגש של כסף לרוצח עראפת ,לחמאס,לג'יהאד,לתנזים,ולכל אוייבנו ועכשיו חיינו יהיו הפקר ונצטרך לבנות עוד בתי קברות חדשים,וכל חיילנו מתו לשווא,ועוד משהו לסיום : השמאל אולי לא בממשלה אך הוא שולט בכל הממסד השיפוטי ובמקומות שמכריעים את גורלנו ובגלל זה ככה אנו נראים ,אוי לנו ולילדנו אם אילו הם קובעי גורלנו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך בדיוק השמאל מוביל
אותנו לאבדון,
23/08/04 19:35
|
אף פעם לא היה במדינה הזו שלטון שמאל אמיתי? אולי תחשוב על זה שתי שניות - כבר שנים ימין בכל מיני תחפושות שולט פה, אז אולי הגיע הזמן להסיק את המסקנות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
למה לא לוותר על כביש מס 1?
מיקי!,
מסתברשפלסתין,
23/08/04 16:47
|
יאללה חברים,מכירת סופ עונה,בטיחו להחזיר שטחים ומחזירים כבישים.מה הצעד הבא?להחזיר קניונים?ואולי גם בני אדם?אני מתבייש שאני אזרח של המדינה הזאת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
אני גרה על הכביש
שלי,
23/08/04 16:46
|
|
 |
50.
כביש 443
סאמי סאן,
nz,
23/08/04 16:40
|
קראתי וראיתי את המפה אני מאמינה שגם נסעתי בכביש זה כמה פעמיים מעניין אותי אם מישהו קרא את כל התגובות האנשים שם?כי אם לא זה אאאסוון כי זה מה שמשקפ את האמת כל האנשים דוברים כאן את האמת !אסור בתכלית האיסור לעשות את הדבר המטומטם הזה זה הרי ברור ''שהם סוגרים עלנו ...בבקשות שלהם.זה הרי ברור שאנחנו מעלימים את עצמינו מעל פני האדמה זה משגע אותי שאפ 1 בכנסת וממשלתנו לא רואה כמה טיפשי המעשה הזה משגע אותי שהם לא מבינים שהעם זועק ואומר לא!זו טעות אפ1; לא מאמין בזה הינה זה כאן זה כתוב..כמעט כל המגיבים אומרים לא לא לתת שום כלום אין מימה גם כל המדינה הזאת צימוק המדינה הכי קטנה בעולם הרי לא צריך לשבת בגולה לראות את זה נכון???רואים את את הטעות גם מאצלכם הייתי שם לא??? תיתעוררו תעירו מישהן?תגידו משהו מה פתאום בגצ'' מי ??לוקח את מי לבית משפט???הבית מש]פט של מי ???שלנו!מה קורה איתנו נידפק לנו השכל??? כל המדינה על סמים ???גם ראשי הממשלה אני לא קולטת מי מרוויח ממה???אבל ניראה שהערבים מזמן תפסו להם גל והוא על הראש שלנו ממש אוטוטו?? ואנחנו החסקה שלהם!חרא............. להגיד את זה אבל זה ממש ניראה ככה!!! מדינת ישראל להתעורר לצאת מהמים לנגב אוזניים וראות ולשמע מה העם שלנו אומר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הוא יודע הוא מרגיש וזו האמת!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה את מבינה ?
אבן שפטוטא,
23/08/04 18:01
|
יש בירושלים אחד אהרון ברק. הוא קבע שהכל שפיט. ובאמת ככה זה נראה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
נוחות הפלשתיניים מול חיי אדם
גרשון,
23/08/04 16:39
|
כנראה שהנוחות של המנוולים האלה (''חפים מפשע'' עאלק) יותר חשובה מחיינו וחיי ילדינו. פשוט מדינה של מתקרנפים ומתאבדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
מזל שיש בג''צ,
האשכנזיה,
23/08/04 16:33
|
הימנים הסהרורים צריכים לברך כל יום על קיומו של בג''צ- כך יש להם את מי להאשים,את מי לקלל במקום להאשים את דעותיהם ההזויות במצב. עד לפני שנתיים שרון לא רצה להקים גדר,הימין הקיצוני עד היום מתנגד לגדר ופתאום התעוררו כולם ורואים בגדר משהו כמו הכותל- חומה קדושה שבלעדיה אין לנו קיום. אם לא נגיע להסדר עם השכנים שלנו, גם הגדר הגבוהה ביותר לא תגן עלינו לאורך זמן. מזל שיש בג''צ שמנתב את צה''ל לבנות את הגדר בצורה הפחות מזיקה לישראל והנזק היחיד אינו נזק בטחוני אלא גם נזק מדיני וכלכלי שלאט לאט מגיע לפתחנו בגלל מדיניות הימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החלטת בג''ץ
ישראל10,
23/08/04 19:46
|
החלטת בג''ץ היא שגויה,כי היא נסמכת על החלטת ביה''ד הבינלאומי בהאג וע''פ החלטות האו''מ שנתקבלו ע''פ החלטות בינלאומיות של רוב מוסלמי בעצרת האו''ם ותומכיהם.גם במישור של זכויות האדם הבג''ץ לקח את ראיות הבעלות על הקרקע כנתון ולא נכנס כלל לדיון בנושאים הרלוונטים שבהם קיימת סוגיות של השתלטות ערבית ( וירדנית בעבר) בלתי חוקית על אדמות של יהודים שנרדפו ונטבחו ע''י ערבים בתקופת המנדט ובתקופה העותומנית ושל יהודים בתקופה הביזנטית, ובתקופה הישראלית לפני-כן. אם בהקמת המדינה מנהיגי הישוב היו הולכים בקו שמנחה את הבג''ץ ,מדינת ישראל לא היתה קיימת היום.ומעבר לכך פסיקת הבגץ היא התערבות בהחלטה מדינית שיש לה עדיפות ברורה ,בתנאים המשפטיים הקיימים, על פני זכויות אזרח ובמיוחד זכויות שיש עוררין עליהם. נקיטת הקו המנחה של הבג''ץ גוררת איתה את כל הסוגיות של בעלות ערבית על קרקע לתוך תחומי הקו הירוק ועלולה לתת תימוכין לטענה של אי חוקיות קיומה של מדינת ישראל גם בתחומי הקו הירוק.ראי אשכנזיה של בג''ץ מה אומר ד''ר עזמי בשארה בנידון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה כן יגן עלינו לאורך זמן ?
אלון,
23/08/04 17:54
|
|
 |
מזל שיש בג-צ
ארז,
23/08/04 16:55
|
שמעדיף את נוחותם של הפלסטינים על פני החיים שלי ושלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת מזל
יוסי,
גושדן,
23/08/04 16:44
|
אבל המזל הגדול יגיע כאשר יתחילו ליפול קסאמים על תל-אביב, כשזה יקרה(וזה יקרה) בעזרת השם במהרה בימינו, את ודומייך תארזו מזיוודות ותחזרו הביתה: לאירופה :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח - אתה מרגיש פה נח
משה,
ת''א,
23/08/04 17:18
|
כי אתה חי בין עמך - הערבים. גם אתה ערבי - רק יהודי. כמו שיש ערבי מוסלמי וערבי נוצרי אז יש גם אותך - ערבי-יהודי. אולי בעצם אתה משת''פ של הערבים - הם גייסו אותך ואת משפחתך עוד במדינות ערב מהם הביאו אותך האשכנזים לכאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
מזל שיש בג''צ,
האשכנזיה,
23/08/04 16:33
|
הימנים הסהרורים צריכים לברך כל יום על קיומו של בג''צ- כך יש להם את מי להאשים,את מי לקלל במקום להאשים את דעותיהם ההזויות במצב. עד לפני שנתיים שרון לא רצה להקים גדר,הימין הקיצוני עד היום מתנגד לגדר ופתאום התעוררו כולם ורואים בגדר משהו כמו הכותל- חומה קדושה שבלעדיה אין לנו קיום. אם לא נגיע להסדר עם השכנים שלנו, גם הגדר הגבוהה ביותר לא תגן עלינו לאורך זמן. מזל שיש בג''צ שמנתב את צה''ל לבנות את הגדר בצורה הפחות מזיקה לישראל והנזק היחיד אינו נזק בטחוני אלא גם נזק מדיני וכלכלי שלאט לאט מגיע לפתחנו בגלל מדיניות הימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
הפקרות!
אלונה,
23/08/04 16:31
|
|
 |
45.
לפטר את בגץ ומיד
אריה,
גרמניה,
23/08/04 16:21
|
יש לפטר את בגץ ומיד ומספיק עם הפעלולים של השמאל ומיד בטחון המדינה מעל לכל וללא כל פשרה לא טוב לאנשי השמאל שימצאו להם מדינה חלופית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
נחזור לימים עברו
פנחס,
23/08/04 16:21
|
|
 |
ועוד יותר אחורה - באב אל וואד
גרשון,
23/08/04 16:36
|
באב אל וואד, הירי על השיירות לירושלים. לכל מיש ששכח כדאי שיקרא קצת הסטוריה של מלחמת השחרור כי אנחנו בדרך חזרה לשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
כביש מסוכן מאוד
נח,
23/08/04 16:19
|
מסוכן לנסיעה וגם מבחינה בטחונית.אין לנו מה לחפש שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון. מסוכן במדינה - תלך מכאן
ירון,
23/08/04 16:31
|
|
 |
סע אתה לאירופה
תמיר,
23/08/04 18:22
|
אוויל שכמוך,סהרורי נחות!!!!!
מתנחלים הורסים את המדינה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש תגובה לענין
ירון,
23/08/04 20:09
|
אף אני אענה לך כאיוולתך:
סמולני קטן סהרורי והוזה. הרסתם את המדינה מאוסלו ועד היום הזה.
שנאת המתנחלים והדתיים העבירה אתכם על דעתכם עד שעשיתם יד אחת עם אויבינו להשמיד את מדינת ישראל. עכשיו שבו לכם בשקט במחוזות השאנטי המגעילים שלכם ותנו לעם הזה לתקן את הנזקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
יום הדין קרב ובא
רואה,
שחורות,
23/08/04 16:17
|
|
 |
41.
מה עם כביש גהה?
ל"ת
טלי,
כפ''ס,
23/08/04 16:15
|
|
 |
40.
מה עם כביש גהה?
ל"ת
טלי,
כפ''ס,
23/08/04 16:15
|
|
 |
עוד מעט יקחו גם את גהה
מיכל,
23/08/04 17:35
|
בכלל, אולי נעבור לאוגנדה וזהו... מי צריך את 443 ומי צריך את כביש 1, את גהה, את איילון ואת כביש החוף.. בואו נארוז את עמצנו ונעוף מהמדינה המסריחה הזאת. ארץ אוכלת יושביה. מדינה של שמאלנים מסריחים שמחכים, מצפים ועוזרים בכל דרך לאוייבנו עד שיכלו אותנו.
הבעיה היא שאנחנו, מערכת המשפט והשלטון בכבודו ובעצמו יביא לאובדננו. אז בואו נקצר את המהלך ונעוף מפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
בוקר טוב
אלי,
תושב מודיעין,
23/08/04 16:15
|
כשזה היה רק גוש קטיף לאף אחד לא היה איכפת כשזה מתקרב לבית מתעוררים
זה עוד יגיע לתל אביב ולשאר מעוזי הסמול
כבר יהיה מאוחר לעצור את הסחף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אני עם האשכנזים גמרתי, מתאבדים
רוזזנצוויג,
ירושליים,
23/08/04 16:14
|
חבורת מתאבדים, תגידו מטורפים לא השטלתו על המדינה ? הברקצ'יק הזה מבגץ, הוא חבר בקט מתאבדים סודית ? מה קורה להם ? ממתי זה עסקם של מי שהתנקשו ב מאפיוקרטיה. אמנם ישנם אשכנזים שהם בסדר, אבל נזקם של המטורפים מביניהם עולה על כל הדמיון. לכן נוצרת אשמה אשכנזית כוללת, גם אם יש פה ושם צדיק בסדום של המשפט .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יאללה אחי,
רביד,
23/08/04 18:27
|
בלי האשכנזים ,אתה וחבריך מנפנפי המנגלים הייתם חיים היום באיראן 2, למזלנו יש איזון קטן והיום אנחנו רק במיני איראן,אז כדאי להרגע ולחזור לעיסוקיך המרכזיים ,פיצוח גרעינים ובטלה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מר רוזנצוויג המתחזה
משה,
ת''א,
23/08/04 17:24
|
למה לא תודה שגם אתה ערבי - אמנם יהודי אך ערבי. בדיוק כמו שיש ערבי-נוצרי וערבי-מוסלמי יש גם כמוך - ערבים יהודים. בני אותה תרבות ונהגים והלך מחשבה כמו הערבים (חס וחלילה לגנאי - מכבדים כל תרבות ותרבות). כנראה שגם אותך ואת משפחתך גיסו הערבים במדינות מהם הביאו אתכם האשכנזים לארץ וכנראה שהמטרה שלכם זהה - להוציא ולגרש את היהודים הלא ערבים מהארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''משה'' -אתה מוסא -
ישראל10,
23/08/04 19:54
|
ערבי מאום אל פאחם ,למה תתערב בענינים לא שלך? לך למכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשוט גזענות
איציק,
23/08/04 16:33
|
מה הקשר לאשכנזים? אתה פשוט גזען! (ודרך אגב כדי שלא תאשים אותי שגם אני אשכנזי - אז אני לא!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נא להרגיע
שושי,
23/08/04 17:57
|
כל ילד ישים לב שרוזזנצוויג (עם ז' כפול) הוא פרובוקטור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לתגובה
אלי,
מודיעין,
23/08/04 16:28
|
אולי תלמד לכתוב בלי שגיאות כתיב? כדי להיות ''מגן של מדינה'' רצוי לדעת את שפתה קודם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
BUT HE IS RIGHT ABUT THE
MEIR YAEIR,
U S A,
23/08/04 16:40
|
SHKENAZIM !!!THE SPELING IS WRONG ???IS THAT IS WHAT YOU ARE COMLINING ABUT??? GET THE SPELING BUT HE HAVE TO UNDERSTAND THAT THE SHKENAZIM THINK THEY ARE JEWS BUT THEY ARE NOT .THEY ARE THE ARMY OF HITLER
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מדינת חלם
מרים,
י-ם,
23/08/04 16:14
|
|
 |
36.
האחרון לברוח נא לסגור האורות
ל"ת
בני,
מרכז,
23/08/04 16:08
|
|
 |
35.
מדינה בטרוף.......
אור,
ירושלים-רמות,
23/08/04 16:00
|
אולי הגיע הזמן לשפוך על אריק שרון כוס מים קרים , שיתעורר קצת ויבין , להיכן הוא הולך להוליך אותנו , אנשים!!! להתעורר !!!! ברגע שכביש 4443 יהיה מחוץ לגדר (''ההפרדה'') זב אומר שמודעין , גבעת זאב , גבעון , גבעת שמאל , ורמות, יהיו בטווח ירי , צלפי השוטרים הפלשטינים, וכל זה לפני הטילים והקסמים , אנשים תקלטו , הפלשטנים מ-ת-י-ם לרצוח אותנו , ואריק שרון ופמליתו מסיעים להם בכך , לא נותר לי אלא לאחל לממשלה ולכל אזרחי ישראל , חיזרו לקו השפיות .........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
השמאל הסהרורי ניצח את ישראל,
גידי,
23/08/04 15:54
|
|
 |
33.
סעו נא בדרכים חלופיות...
תמיר,
23/08/04 15:51
|
למודיעין כביש 3 לירושלים כביש אחד...תושבי פסגת זאב הם כנראה המפסידים הגדולים מהביזיון הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
עוד שקר מתוכנית ההתנתקות
חיים,
ירושליים,
23/08/04 15:50
|
עוד שקר ממסכת השקרים של תוכנית ההתנתקות התגלה. אנחנו עוד נשלם הרבה על ההסכמה של האמריקאים לתוכנית שרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אסור לתת לזה לקרות!פשוט אסור!
ל"ת
ציון,
23/08/04 15:48
|
|
 |
30.
עוד כמה שנים זה יהיה כביש החוף
איילת,
ירושלים,
23/08/04 15:47
|
הם לא ירגעו עד שגבולה המזרחי של מדינת ישראל יהיה הים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
כביש 443
נהג,
ותיק,
23/08/04 15:46
|
כביש 443 מוריד באופן חיוני את הפקקים לירושלים וממנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
ח''כ שטייניץ הוא פאשיסט ידוע
גבי,
חיפה,
23/08/04 15:45
|
למר שטייניץ היקר אין חשק להתעסק עם זכויות אדם, פרנסה של אנשים קשי יום, וכיוב'. לו חשובה ארץ ישראל השלמה. אז מר שטייניץ, אתה הורס את המדינה הנהדרת הזו שנבנתה כאן במאמץ כל כך גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לגבי ואדי סאליב
רונן,
23/08/04 17:49
|
קבע הבג''ץ כי העובדה שאנשים כמוך לא רואים עצמם כגזלנים לא ממעטת מזכויות המיעוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד
ארז,
23/08/04 16:57
|
הוא פאשיסט גדול - וכל התומכים בטרור הפלסטיני הם גדולי הליברלים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תיתן לעובדות לבלבל אותך
ליאור לאסט,
תל אביב,
23/08/04 16:42
|
1. חה''כ ד''ר יובל שטייניץ היה בין התומכים הגדולים של שלום עכשיו - והתפכח. 2. הוא אינו תומך בחזון ארץ ישראל השלמה. 3. הוא דואג לביטחון של כולנו ולכך שלא נמסור שטחים אסטרטגיים העלולים לסכן את מדינת ישראל, אם יהיו בידי האויב. 4. הוא בודאי אינו פאשיסט (ובטח שלא ''פאשיסט ידוע'').
אז למה שניתן לעובדות לבלבל אותנו הא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש תגובה לענין
יריב,
23/08/04 16:33
|
|
 |
27.
אוכלים לנו לאט לאט
מיכה,
רחובות,
23/08/04 15:44
|
|
 |
26.
שטייניץ עיוור או משהו?
מנחם,
23/08/04 15:44
|
|
 |
אמר תומך אוסלו ...
שלמה,
23/08/04 16:33
|
מה אתם היסטריים - ברגע שהם יעיזו לירות אנחנו נכנס בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
שטייניץ עוור או משהו?
מנחם,
23/08/04 15:43
|
|
 |
24.
FANATICAL LEFT JUDGES
VEN,
23/08/04 15:43
|
THE JUDGES OF BAGATZ, THE IMPLANTATION OF THE FANATICAL LEFT, ARE ENDANGERING THE FUTURE EXISTANCE ON THE STATE OF ISRAEL. BRI
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מדינה מטומטמת
ל"ת
דייב,
23/08/04 15:41
|
|
 |
22.
מחיר האווילות
Joe Anaaref,
IsraHell,
23/08/04 15:41
|
זה מה שאנחנו משלמים והרבה. על טיפשותם של המנהיגים על סכלות העם על זה שכמו הפלסטינים, אנחנו מבינים רק שפה של נבוטים על הראש
אפשר היה אחרת להתעקש רק על מה שחייבים ורק על מה שריאלי להשיג
מי שרוצה את אריאל, נצרים ותפוח יגמור על הקו הירוק אולי בגבולות 47
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
שרון כשלון!תתפטר!!!!!
ל"ת
רונן,
חיפה,
23/08/04 15:38
|
|
 |
20.
מי צריך את 443?
יהודה,
ירושלים,
23/08/04 15:38
|
מי צריך את 443?
מה רע אם כביש מס 1?
עוד מעט יהיה עוד כניסה לירושלים ממוצא.בימין תמיד יש בעיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך מפה!
משה,
עכו,
23/08/04 18:56
|
|
 |
מי צריך גם את ואדי ערה?
ארז,
23/08/04 16:58
|
הרי יש את ואדי מילק... ומי צריך כביש 4? יש את כביש 2, יותר מהיר... ומי צריך בכלל את הנגב הזה, רק חול וחול... תחזירו גם אותו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש לא
מה הקשר?,
תלמד לכתוב!,
23/08/04 15:55
|
מה הקשר בכלל שתהיה עוד כניסה? קודם כל תלמד לכתוב אח''כ תגיב. כותבים עם ולא אם במובן הזה... וגם תהיה כניסה ולא יהיה כניסה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כביש לירושלים ?
ישראל,
ישראלי,
23/08/04 16:43
|
מי בכלל צריך כביש לירושלים,
הרי בסוף גם את ירושלים יחזירו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק.פשוט צודק.
ל"ת
גל,
23/08/04 15:41
|
|
 |
תתעורר
עמיחי,
כפ''ס,
23/08/04 16:20
|
ילד מבחנה, מי צריך את המדינה הזו??? בנאדם תתעורר כביש 443 היינו כביש מרכזי מאד בארץ , המקשר בי הבירה '' לעיר הגדולה והיקרה '' תל אביב .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
נו איפה כל תומכי ההנתקות...
נטע,
23/08/04 15:38
|
|
 |
נטע, השמאל המטורף כבר ניצח.
אני,
23/08/04 15:58
|
|
 |
18.
שרון בוגד בבוחריו ומסכן אותנו
דני,
23/08/04 15:37
|
שרון בוגד בבוחריו ומסכן אותנו. עוד לא היה ראש ממשלה כל כך גרוע שבתקופתו נירצחו אלפי אזרחים והוא בתגובה נכנע לטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
עושה רושם שההתנתקות גובה
ליאורה,
23/08/04 15:36
|
|
 |
לליאורה החכמה
גל,
23/08/04 18:29
|
התועילי להסביר מה הקשר להתנתקות????
או שזה נוח לקשור את ההתנתקות (שתצא לפועל) עם כל דבר ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהחלט
ל"ת
אלי,
23/08/04 15:52
|
|
 |
16.
ציר כ''כ מרכזי
מאיר,
23/08/04 15:36
|
|
 |
15.
בזיון בזיון!!!!!!!!
ל"ת
יהודה,
ירושלים,
23/08/04 15:35
|
|
 |
14.
שרון אתה השתגעת???
צבי,
23/08/04 15:34
|
אני ממש לא מאמין אני נוסע עד גבעת זאב ב45 דקות אחלה כביש ממש חדש. שרון עשה רגע חושבים אל תרצה את הפלשתינים. כל ה מ ד ינה לא מוותרת על 443 נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
השכל מגיע מאוחר-חבל על דם וכסף
Ehad Haam-Zioni,
שלום+בטחון,
23/08/04 15:34
|
לכל המקטרים על *הפסד זמן נסיעה של עשר דקות*:
מוטב לאבד רגע בחיים מאשר חיים ברגע
הפתרון של שלום לא יכלול בגבולות ישראל את כביש 443-ולכן אסור היה להקים את הגדר במסלול סיפוחיסטי-באופן שלא תגן על ישראל אלא תגדיל את הרס הרכוש של כפריים שלא היו מעורבים קודם בטרור-ולכן הגדילה ואת תאוות הנקמה שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש שכמותך!!
לימור,
23/08/04 17:10
|
אני משערת שאתה לא יהודי... ואם כן אזי בושה לנו שאתה חי בתוכנו. יש לך מושג בכלל על מה אתה מדבר? אז קבל הסבר. נתחיל בזה שלא מדובר ב-10 דקות כי זו הרי ממש לא הנקודה. אלא מדובר בכביש מרכזי מאוד שמאפשר גישה נוחה ובטוחה מאזור בן שמן (כולל מודיעין שוהם רמלה ואפילו פתח תקוה) לירושליים. מדובר בכביש שממנו אפשר להיכנס לכל איזור בירושליים. בכל מקרה, תעשה סיבוב באיזור ואולי תבין את חשיבות הדבר ולמה זה מעורר כזאת סערה. לפני שאתה שולח תגובה תנסה קודם להבין במה מדובר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פתרון של שלום
אלון,
23/08/04 17:05
|
יכול לכלול הכל אפילו ויתור מצד הפלשתינים על שטחים. דרך אגב האם אתה חושב שכאשר משהו מבני עמך מבצע פשע נגד עם אחר ועוד עובר דרך הכפר שלך ע''מ לבצע הרג ומעשי זוועה אחרים -יש לך אחריות כאשר אינך מנסה לבלום את הפשעים ואחר כך רוחץ בנכיון כפך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמדבר על שכל...
ל"ת
ארז,
23/08/04 16:59
|
|
 |
למר כמעט-שכב-אחד-העם
בלר,
23/08/04 16:43
|
על הגיגיך המטופשים עוד נשלם בדם. משום מה הערבים לא משחקים לפי הכללים המוזרים שאתה מנסה לכפות עלינו. אולי זה מתאים לגבול שוודיה-נורווגיה, אבל לא לכאן.
אנשים כמוך מזכירים לי את שמאל הצרפתי ערב מלחמת העולם השניה, שהקפיד על ממשלתו שלא חס וחלילה תתחמש כנגד גרמניה המתחמשת במרץ. שם הסוף היה מאוד עצוב. סופנו לעומת זאת עלול להיות הרבה יותר גרוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למחות את הכפרים האלה מעל האדמה
רני,
23/08/04 15:56
|
|
 |
אולי לך לקנות לעצמך שכל
בני,
23/08/04 15:54
|
כי לפי מה שאתה כותב כל יום כאן, לא הוכחת שיש לך. להפך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
443
אסף,
23/08/04 15:33
|
יש לזכור שרק חלקו של הכביש עובר מעבר לקו הירוק.האם הם חשבו על האפשרות להזיזו דרומה שיתקרב לקו הירוק?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
למגיבים: זה לא שרון, זה השמאל
דני,
ת''א,
23/08/04 15:29
|
השמאל התקשורתי והבינלאומי הובילו ללחץ על ישראל להזיז את החומה. אין ברירה, יש להיכנע ללחץ. הפסדנו במערכה ההסברתית. אך יש להמשיך להלחם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא שרון ולא השמאל- זה בג''צ
אלון,
23/08/04 16:41
|
|
 |
10.
אחרי כל המליונים שהשקיעו בכביש
גדי,
23/08/04 15:28
|
|
 |
הגדר היא לא גבול
אלון,
23/08/04 16:39
|
|
 |
אח, התמימות...
ל"ת
ארז,
23/08/04 17:00
|
|
 |
ארז שוב לא הבנת
אלון,
23/08/04 17:37
|
|
 |
9.
כביש 4 בפנים?
ל"ת
נדב,
ראשון,
23/08/04 15:28
|
|
 |
8.
מה?עובדים עליי נכון?
זיו,
מרכז,
23/08/04 15:27
|
|
 |
תסתכל מסביבך
אלון,
23/08/04 16:38
|
רוב הדברים שתראה אם לא היו קימים היית אומר שלא יכול להיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
איזה אידיוט צבאי תורן !!
אייל,
מודיעין,
23/08/04 15:24
|
יא אללה, עוד אידיוט צבאי תורן שכנראה לא יודע איך נראית ישראל, שממזרח לנתב''ג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מה??? הצבא השתגע?
ל"ת
אזרח,
תל-אביב,
23/08/04 15:24
|
|
 |
לא! שיגעו אותו
ל"ת
אלון,
23/08/04 16:36
|
|
 |
5.
טרוף מערכות מוחלט. לאן שרון
פרשן,
23/08/04 15:23
|
|
 |
מה הקשר לשרון
ל"ת
אלון,
23/08/04 16:30
|
|
 |
4.
שלטון הבג''ץ
אמנון,
23/08/04 15:21
|
זה מה שקורה כשנותנים לבג''ץ שמאלני קיצוני להיות גם רשות מחוקקת ומבצעת, או, במילים אחרות, לנהל לבדו את המדינה, והממשלה אינה יכולה או אינה רוצה להתנגד לדיקטטורה חדשה זו. חבל שגם מערכת הביטחון נכנעת ומפקירה אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על פניו נראה שאתה צודק-אבל לא
אלון,
23/08/04 16:30
|
בג''צ לדעתי לא היה מתערב אם תגובת המדינה לעתירת המתנגדים לגדר היתה כנה וטוענת במפורש שבתוואי הגדר יש אלמנט פוליטי מדיני ולכן אל לו לבג''צ להתערב. בכל מקרה נראה לי (אני לא בטוח) שמתכנני הגדר במקור נתנו מעט מאוד תשומת לב לתושבים ולא עשו את המינימום הנדרש ע''מ לאפשר אורח חיים נורמלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם אורח החיים הנורמלי...
ארז,
23/08/04 17:00
|
|
 |
ארז ממש לא הבנת
אלון,
23/08/04 17:34
|
את אורח חייך צריכה המדינה להסדיר הבג''צ צריך לוודא שלא רומסים זכויות (גם שלך) תוך כדי תהליך קבלת ההחלטות בממשלה ובזרועות הביצוע השונים. הבג''צ קבע שבמעשי הממשלה לא היתה ''מידתיות ראויה'' . אני טוען שאם המדינה היתה טוענת שהנושא אינו רק בטחוני אלא גם מדיני (מאחר והגדר על הלחץ הבלתי אנושי לפעמים שהיא מפעילה על הפלשתינים עשוי להביא לשינוי באופי הסכסוך) ולכן אל לו לבג''צ להתערב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלון - אתה הפרשן המדיני?
..,
23/08/04 18:07
|
תן לי להבין, אתה אחראי על הפרשנות?? אולי תעבור לערוץ 2 תחליף את אחד הפרשנים המדיניים?? אתה משקיע כאן הרבה זמן בפרשנות..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
443, זה הכביש שלנו לתל-אביב
ירושלמית,
פסגת זאב,
23/08/04 15:20
|
ובעצם לכל הארץ, עם כביש 6. ממשלה הורסת - תהרוס את עצמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכביש וגם השכונה מעבר לחומה
תוהה,
23/08/04 18:29
|
כנראה שלא שמת לב שהשכונה שלך נבנתה מעבר לקו הירוק, בשטחים שנכבשו במלחמת ששת הימים. לא רק הכביש המשרת אותך יעבור לצדה השני של החומה, בקרוב גם השכונה שלך, אם הממשלה תמשיך להשתמט מפתרון הסכסוך במשא ומתן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא תוהה אלא טועה
יריב,
23/08/04 20:12
|
ולא רק טועה אלא מטעה אחרים.
למה תטעה את הציבור ? האם חושב אתה ששכחנו מי דחה כל הצעת שלום שאי פעם הוצעה בפניו ? האם שכחת מי פתח במלחמה הנוכחית ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אני נוסע כל יום המדינה השתגעה
אורי,
23/08/04 15:09
|
אני נוסע כל יום בכביש הכביש מצויין. המדינה שלנו השתגעה לגמרה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם אתה משתמש? מה המסקנה?
ל"ת
אלון,
23/08/04 15:55
|
|
 |
משתמש כמוך - חושב כמוך
צור שפי,
23/08/04 15:45
|
אני נוסע כל יום מתל אביב לירושלים וכמעט תמיד משתמש ב-443. תעזבו אותכם מפוליטיקה, מבחינה תחבורתית זה כביש הרבה יותר סימפטי ובטוח לנהיגה מכביש מס' 1. השיפוע שלו מתון ועקבי ואין בו את העליות והירידות המטורפות כמו בקטע המסוכן משער הגיא לירושלים. הוא גם חוסך את הפקק הקבוע מגינות סחרוב עד לכניסה לירושלים. מלבד זאת, ויתור על הכביש יצור עומס תנועה בלתי נסבל בכביש מס' 1 וכל זה בזמן שהרכבת המהירה בין שתי הערים עדיין רחוקה. לסיכום - מבחינה תחבורתית נטו חייבים למצוא דרך לשמור על הכביש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינה מטורפת..
שרון,
23/08/04 17:03
|
אם יסגרו את הכביש לא נוכל להגיע לעבודה. נשב בפקקים 3 שעות לכל צד. זה פשוט טירוף.. ולכל התל אביבים שלא מבינים - זה כמו שיסגרו לכם את איילון... אסור לתת לזה לקרות..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף ערבי מרוצה על בטחונך
ל"ת
סמולן,
23/08/04 16:46
|
|
 |
גם אני נוסעת בכביש כל יום
גם אני,
23/08/04 17:02
|
אם יסגרו את הכביש לא נוכל להגיע לעבודה. נשב בפקקים 3 שעות לכל צד. זה פשוט טירוף.. ולכל התל אביבים שלא מבינים - זה כמו שיסגרו לכם את איילון... אסור לתת לזה לקרות..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מי שלא מדיח את שרון היום
דרור,
רמת גן,
23/08/04 15:08
|
מתפקידו כראש הליכוד, שלא יבכה כי ששרון מממש את תכניתו השמאלנית,על כל המשתמע מכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה רוצה משרון
אלון,
23/08/04 15:33
|
זו לא תוכניתו של שרון. דרך אגב אפשר להדביק לשרון הרבה האשמות אבל זה לא עוזר כאשר מטילים עליו מה שלא קשור אליו. אם זה יתממש אז זו תהיה אשמתו.
הגב לתגובה זו
|
|