 |
68.
למה כותבים רק סעיף של דתיים ?!
ל"ת
בנצי-א,
25/08/04 22:42
|
|
 |
בגלל שהחוצפה של דתיים
ל"ת
עוברת כל גבול,
26/08/04 02:48
|
|
 |
67.
''תיקון עיוותים'' תקציביים
בסך 550 מיליון,
25/08/04 02:01
|
שקל לעולם הישיבות בנוסף ל- 141.5 מיליון שקל, זה עיוות שעוד לא נשמע כדוגמתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
תיקון לעצמי (64)
הדפסה עיוורת,
שלא הוגהה,
24/08/04 20:52
|
|
 |
65.
יופי מעריב! הרי ברור, שבסופו
כותרות בישראל,
אנטישמיות צר,
24/08/04 17:48
|
של דבר, מקדמי התעולה לשנאת החרדים ולשנאת המתנחלים ישלמו את מחיר רשעתם. פשוט נוח לכם להאמין שאין אלוקים, אין דין ואין דיין ואין עונש. אז, תתפלאו! יש! וגם יום הדין יגיע. מהר יותר משאתם חושבים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאמינים בה' אלקינו
לא בחכמים,
24/08/04 19:17
|
ולא ברעבנים שמאמינים שלשקר, לגנוב, לגזול, לרמות, ולשטוף לבני אדם את המוח שיש להם רוח הקדש אלו מצוות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
למה החרדים ''סחטנים''?
מישהו מוכן לפרט,
חובות הקבוצי,
24/08/04 17:45
|
בית הספר הממ''ד בעפולה, בו הייתי מורה, התנהל בתנאי עוני. כל ימי העיון התקיימו בבית הספר הממלכתי, שהיא פאר הקידמה. בנין מפואר. כל חדר צבוע בצבע אחר ומעוטר בפרחים ובדמויות, כל אזרי הלימוד החדישים ביותר היו בו. בבית ספרנו לא היה אפילו תקציב לתקן שמשה שבורה, והילדים סבלו מקור אימים. אז מה יעשו הדתיים? הם נאלצים ''לסחוט'', אחרת לא יהיה להם כלום. ודעו לכם - זאת המציאות במדינה ''שלנו''. ''לנו'' מגיע, כי היא ''שלנו'', האחרים צריכים להגיד תודה שאנו בכלל מתייחסים אליהם. לא רק שהדתיים מופלים לרעה, אלא, בנוסף, מופצת עליהם תעמולה אנטישמית מן הדרגה הראשונה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
אולי תפרטו פעם את גובה
תיאטרון ישראלי,
אנטישמי,
24/08/04 17:40
|
הסכומים שמקבלים סקטורים וגורמים אחרים בישראל מן התקציב הלאומי? אני, למשל, חושבת שכל פרוטה המושקעת ב''תרבות'' הישראלית, היא כסף נוסף לקידום חיסול ישראל, ואילו כל פרוטה המושקעת בתרבות יהודית, היא פרוטה להבטחת עתיד העם היהודי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרוט נוסף
לפרוט הקודם,
25/08/04 17:00
|
העברת כספים לתלמודי תורה לגיל הרך, הקשורים לרשתות החינוך העצמאי ולמעיין החינוך התורני. מדובר בהעברות כספים של מאות מיליוני שקלים, בסה''כ מדובר בהעברות כספים של בילירדי שקלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רציתה פרוט
הנה לך פרוט,
25/08/04 02:08
|
''תיקון עיוותים'' תקציביים לעולם הישיבות בסך 550 מיליון שקל בנוסף ל- 141.5 מיליון שקל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
צד החרדי בויכוח-חובה להכנס
ויקטור,
דרום,
24/08/04 17:03
|
מה לעשות שאתה פראיר והם לא! יש להם כבוד עצמי מינמלי! והם לא מוכנים לעבוד ולטרוח כל חייהם. להם יש אותך. אתה תעבוד! אתה תממן אותם! והם ילמדו תודה ויתפללו, מה לעשות כל אחד וההנאה שלו... הם מעדיפים להעביר את החיים בהנאות הקטנות שלהם(כמו תפילה ותורה) ולכל קשי החיים יש להם אותך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
הסתה מכוערת
הצופה,
24/08/04 13:36
|
אילו תקציבים שמזמן הגיעו להם והם קופחו ולא הועברו להם תקציבים. גועל נפש של כתבה מסיתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מגיע להם כלם
מה עם המליונים,
24/08/04 22:43
|
שאתם אוספים כל שנה בחו''ל, שאין הציבור הישראלי יודע, ושלממשלה אין פיקוח עליהם? ברב המדינות בעולם רק לבתי הספר הממשלתיים יש חוק חינוך חינם, וזה רק עד גמר לימודי תיכון, כל שאר בתי הספר נקראים פרטיים ומסופסדים על ידי תומכיהם ולא על ידי הממשלה שיש לה התחיבות כלפי משלמי המיסים שרב רובם שולחים את ילדיהם לבתי הספר הממשלתיים, וממשלת ישראל משוא את המיעוט דמעיטא לרב דרובה, וזה עוול במלא מובן המילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
לעלות על בריקדות ולשרוף
שומר ישראל,
24/08/04 12:35
|
|
 |
59.
מדינת זבל שבזבלים
שומר פתאים,
24/08/04 12:30
|
מדינה שלא משלמת לעובדים אבל יש לה כסף לשוחד מגעיל.
והכל כדי לשמור לצר החוץ הצרעת סילבן שלום על הכיסא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
מלחמת חורמה בליכוד ובחארדים
ל"ת
יוסי הירושלמי,
24/08/04 12:24
|
|
 |
57.
בשביל מה בחרנו שינוי לעזאזל
ל"ת
אבי ישראל,
24/08/04 12:20
|
|
 |
56.
אפליה דתית - איפה הדמוקרטיה
יאיר,
בקעת אונו,
24/08/04 08:30
|
מדוע אין השוואת ההקצבות בין החינוך הדתי לחילוני ואפילו לבין המיעוטים, איפה עמותת אדם טבע ודין - הגישו בג''ץ - זה לא יתכן שבמדינה דמוקרטית יהיו כמה סוגי חינוך שממומנים ע''י המדינה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
העלאת % החסימה בבחירות לכנסת
דני,
24/08/04 07:21
|
באופן כזה שרק 2-3 מפלגות יוכלו להכנס לכנסת,ישימו קץ לסחטנות מכל סוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
מה זה על חשבון ?
יהודי,
24/08/04 07:02
|
אתם מבינים? לחרדים לא מגיע חינוך, רק לחילוניים!.... לכן נדמה לכל המתלהמים, תומכי שינוי , המגיבים כאן, שכל אגורה שהולכת לחינוך החרדי היא על חשבון החינוך החילוני.
מתפלאים שיש אנטישמיות בעולם, כאשר פה בארצנו אנטישמיות הכי גדולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא יהודי אתה חרדי
הרב אשך,
24/08/04 12:17
|
ויש הבדל שמיים וארץ בין שני המושגים.
אתה לקחת דת יפה והורדת אותה לרמת הביוב של האדמורים שלך.
תקרא את עשרת הדיברות בקפידה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מהי היהדות האמיתית?
אני,
24/08/04 13:57
|
כמו שאתה מתנהג? לא מקיים אפילו חצי דבר ממה שכתוב בתורה? מנסה להיתדמות בכל דרכיך לגויים? במה בדיוק אתה יהודי? חוץ מזה, עדיף שא-ת-ה תקרא את עשרת הדברות. לדוגמה: שמור את יום השבת לקדשו לא תנאף אנכי ה' אלקיך לא יהיה לך אלקים אחרים על פני
איזה מבין הנ''ל אתה מקיים????????????????
או שמא אתה סובר שהיהדות האמיתית היא היהדות ששינוי או/ו הרפורמים מציעים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא זה ולא זה
נבלה וטרפה,
24/08/04 21:26
|
אני שומר את כל הנ''ל ויותר ואיני זקוק לשום הוספות, תוספות, גזרות, ותקנות שאינם מעלים רק מורידים, כל המוסיף הרי זה גורע, וככל שהם הוסיפו כך העם גרע, מידה כנגד מידה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרן עלוב
הרב בלוני,
24/08/04 12:09
|
אתם מקבלים יותר מכולם ורק מזיקים למדינה.
תקחו את האמונות הטפלות שלכם ואתם יודעים בדיוק מה לעשות אתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכו לכל הרוחות
שומר פתאים,
24/08/04 12:03
|
|
 |
אתה צודק !!!
מיכאל ב,
24/08/04 07:16
|
איני חרדי ולא בן חרדי, זה מקומם כשמפלים לרעה ציבור שלם על בסיס אורח חייו. לאומנים כן. לערבים כן. ולמי לא מגיע לחרדים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
chatafti pazmarim
golani 13,
24/08/04 05:26
|
kadorim sharko li leyad a ozen ve en li ma leechol ve lahem notnim??? cos rabak amedina ani lo chozer
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק מאה 100%
גולני 51,
ברצלונה !,
24/08/04 12:36
|
לא יתכן שנעבוד בשביל אוכלי חינם.. לי יקצצו מהמשכורת כדי לתת לאוכלי חינם?!?! שישארו בלי כסף ככה הם יצאו לעבוד. וחוץ מזה .. מה קרה ? החינוך של משרד החינוך לא טוב להם?? מה זה ? כל אחד יכול לפתוח בית ספר וללמד מה שבא לו?! ולבסוף.. גם אני לא חוזר..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
lo chozer
dd,
usa,
24/08/04 07:31
|
|
 |
52.
לאוצר אין כסף-שקר!
yirmik9,
מרכז,
24/08/04 05:01
|
איך לכנות את הלהקות החרדיות אשר המדינה מעניינת אותם כקליפת השום-''לפני שאנו דנים-שלם!'' וערימת השקרנים באוצר-למה לא תעבירו במקביל גם לחינוך ולבריאות?האם הם לא חיוניים, כאן הכל מתבסס על שקרים ושוחד-ולבסוף הם יצביעו נגד ההתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
לכל ילדי ישראל מגיע חינוך חינם
אילנה ג,
תל אביב,
24/08/04 04:06
|
הילדים המבקרים בבתי ספר של החינוך היהודי הדתי אינם שווים פחות מילדי היהודים החילוניים המבקרים בבתי ספר של החינוך החילוני הקוצרים את החלק הארי של תקציב החינוך. זו שערורייה ועיוות ברמה הלאומית שהחינוך הדתי זוכה לחלק מזערי מהתקציב של משרד החינוך, ללא פרופורציה למספר התלמידים הלומדים בו. האבסורד הוא, שכאשר מערכת החינוך הדתי זוכה מדי פעם לנתח תקציבי מסויים בזכות קונסטלציה פוליטית המאפשרת זאת, שופכים החילוניים הצבועים קיטונות של שקרים ושטויות ומטייחים את העובדה שהחילונים שהשתלטו על כל מערכות השלטון בארץ מפלים לרעה ומקפחים באופן עקבי את מערכת החינוך הדתית. הישיבות, שהינן מוסדות להשכלה גבוהה, זכאיות לתקציבים כמו כל האוניברסיטאות והמכללות בארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
שימותו הקנאים שיישארו תפרנים
ל"ת
חילונים מגעילים,
גיא צלמוות,
24/08/04 03:56
|
|
 |
magilim
dd,
24/08/04 07:33
|
|
 |
49.
dont pay taxes
solomon,
24/08/04 02:48
|
|
 |
I am stopping to pay taxes
SAS,
24/08/04 05:16
|
The verb to stopp can not take the present progressive tense because it is a stative verb
You should say I am loving; I am wanting: I am stopping
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
עברתי על רשימת המגיבים ונחרדתי
יגאל כהן,
רחובות,
24/08/04 02:45
|
גיזענות בריש גלי ואף אחד לא מרגיש צורך להתבייש בכך!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
ואתה מר רצאבי,אולי אחי יכעס ,,
יגאל כהן,
רחובות,
24/08/04 02:42
|
אבל אני רוצה להגיד לך שהכובע המחודד שלך, מגעיל לי את התחת!!!!! יאמני עם כובע מחודד. אתה קולט כמה זה מגעיל? או שתחכה שאנחנו נסביר לך??? הנח לילדים של ש''ס!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בבון על העץ מטיף לאחרים
הדת אופיום לעם,
חילון,
24/08/04 10:01
|
יגאל כך בננה ותשתוק. שלא כמוך יש ימנים שירדו כבר מזמן מהעצים , למדו, רכשו מקצוע, התגייסו, בקיצור נעשו אנשים, להבדיל מבבונים כמוך (יקירי-בבון זה סוג של קוף לא מפותח) . היתרון הגדול של אנשים חושבים (הומו ספיינס) שהם משתחררים בד''כ מהשפעת סמי הדת ומתחילים לחשוב לבד ולא מצטטים מנטרות. אתה יגאל תמשיך לאכול בננות וגם את צאצאיך תאכיל בננות כנראה ותמשיך להיות חלק מהעדר הנבער מדעת של שטופי האמונה הדתית שמביאה רק לבערות, עוני, ריבוי ילדים (ע''ח הציבור ) ,נבדלות ,שנאת הישות הציונית.השתמטות מהצבא וכל מטלה לאומית, תאוות בצע ותאוות שלטון וכח. לך תחפש לך עצים אחרים, אולי בתימן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
אני קראתי רק את הכותרת והדם
יגאל כהן,
רחובות,
24/08/04 02:39
|
עלה לי לראש. גבירתי/אדוני הכותב. אתה ואלה שאתה מצטט אותם יחד עושים מעשה אשר לא יעשה. מחר תגידו שהאוכל שהם אוכלים נלקח מהפה של ילדים אחרים. ואחר כך אולי תחליטו שצריך בכלל לגרש אותם מכאן. הפסיקו את הטירוף הזה. הילדים האלה קיבלו ממשרד בחינוך את מה שמשרד האוצר נתן למשרד החינוך את מה שהוא קיבל ממס הכנסה וממקומות אחרים. החיבור זה במקום זה מלאכותי, יזום ומרושע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! גובל באנטישמיות. ולא פלא שלה-פיד הגיזען דוהר שנית. אם לא תעצור כאן ארצ'י באנקר, אנחנו נעצור אותך!!!!!!!!!!!!! פאשיספט גיזען!!!!!!!! ואני לא הצבעתי ולא אצביע ש''ס. וחוץ מכך :''אני ברוך ה' אתאיסט''. כמו מורי ורבי ז'בוטינסקי!!! אנחנו הביתרים נעצור אותך גיזען!! עזוב את הילדים של שס במנוחה. חלאה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
Its always been this way
Bush Hater,
Los Angeles,
24/08/04 02:37
|
they always take money from other people, they live on other peoples expense. i hate those fuckers i wish they would start working and go to the army just like all the rest of the good israelies which they hate and take the money from this government has gone to far.. wake up and open your eyes. how long will this take place????????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מדינת הלכה,הלכה המדינה.
שלמה,
ת''א,
24/08/04 02:06
|
|
 |
43.
תודה ביבי,עזרתי לי אם ההתלבטות
מהנדס תוכנה,
קנדה,
24/08/04 01:56
|
לחזור לארץ. שפראיירים אחרים יממנו פרזיטים אלו וימשיכו לעשות צבא ומילואים. לעניי עם ישראל: תמשיכו להצביע ביבי וכך מעמדכם בתור דפוקים יהיה מוצדק יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
i'm already out of here...
yoav,
u.s,
24/08/04 01:40
|
i left this country and this crazyness in it....i want to see my taxes going for a good couse and not for all thuse money hungrys.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
בבחירות הבאות רק שינוי!!!!!!!!
רן,
נתניה,
24/08/04 01:32
|
|
 |
40.
I am a minister
Tomy Lapid,
Tel Aviv,
24/08/04 01:32
|
I will do everything to make sure that our right wing government survives and I am a minister! I will even sell my mother if needed!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
כסף לעלוקות במקום נכים וזקנים
דנה,
24/08/04 01:31
|
זאת היהדות? לוקחים את הכסף מהחינוך המיוחד ומעבירים אותו לרבנים ועסקנים. איפה הדאגה לניזקקים? במקום לשפר את חייהם של אלה שבאמת צריכים מפרנסים את הפרזיטים החרדים. תודה לשינוי ,תודה למפלגת העבודה ותודה לליכוד. אתם יורקים לכולנו בפרצוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיהי באמת עלוקה
חרדית,
24/08/04 11:50
|
הוי, דנה, יהודיה חביבה, מדוע נחשבתי בעיניך כעלוקה??? בעלי, מתנדב בזק''א, על חשבון שעות היום והלילה כאחד ומשרת את המדינה כפליים ממך, פרזיטית בזויה, אנו אנשים עובדים, משלמים מיסים לפחות כמוך, ואולי אפילו הרבה יותר, כי אנו מגדלים משפחה מכובדת יותר, כנראה. מנין לך האומץ לכנות ציבור של אנשים מובחר בכינויי גנאי מכוערים כל כך??? אולי תותרי את על מעט מתאוות עולמך והנאותיך למען אותם נזקקים, נכים וזקנים? מדוע דוקא על חשבון הפרוטות האחרונות של החינוך החרדי צריך לעזור לכולם??? דומני שמגיעה לך בהחלט יריקה בפרצוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדנה שאינה מבינה
לא חרדי,
24/08/04 07:32
|
דנה אולי את לא יודעת אך 2 סקטורים בארץ, אינם מקבלים את מה שמגיע בנושא חינוך (מהגן ועד החינוך הגבוה- כן אוניברסיטה= ישיבה ואין הבדל בתרומה למדינה בין מי שלומד תולדות רומא במאה השניה לפני הספירה ובין מי שלומד תלמוד בישיבה), על פי חוק החינוך. 2 סקטורים אלו הם החרדים והערבים. הם מקבלים את התקציבים שאת ואני מקבלים עפ''י חוק רגיל במסגרת של תמיכות ע''י ועדת הכספים של הכנסת. ותקציבים אלו נתונים לגחמות של פקידים. כך למשל לא שמעתי אף צעקה שתקציבים שאושרו להם במסגרת ה''נתינה'' הועברו למטרות אחרות כמו החינוך המיוחד. קל מאוד ל''שחק'' בכספים האלה ולהשתמש בהם כאמצעי פוליטי. לכן אם השלטון החילוני משתמש בכספים המגיעים לאזרח עפ''י חוק כסחיטה פוליטית, מה לנו שנלין על הסקטור המשתמש באותו אמצעי אם הוא יכול ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
YAM YAM YAM YAM
ל"ת
YAM YAM,
24/08/04 01:28
|
|
 |
37.
שינוי, איכזבתם אותי.
ערן,
24/08/04 01:28
|
|
 |
36.
אז לא ישלמו לעובדי הרשויות....
אזרח משלם מיסים,
ר''ג,
24/08/04 01:19
|
אז מה???? כל כך הרבה זמן כבר לא שילמו להם כי ''אין תקציב'', אז לא ישלמו עוד קצת!!!!! מה קרה??? עובדי הרשויות ממילא לא יכולים לעזור לממשלה להעביר את התקציב לשנה הבאה - אז שישלמו מ''האין שכר'' שלהם את הצטרפות הדתיים והש''סניקים לממשלה - כמה כבר אפשר לרדת מכלום?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אני קורא לכם לרדת מהמדינה
ray,
LA,
24/08/04 01:07
|
לאנשים השפויים שעוד נותרו בארץ הקודש זה הזמן להשאיר את השחורים לבדם ,שיסבסדו את עצמם מעבודתם שלהם וייגנו על עצמם מפני אוייבנו ,ואתם הפוליטיקאים תשדלו להישאר עם השחורים ותמשיכו לערבב את התקציב כמו שאתם אוהבים,בשום מקום אחר בעולם לא ייתנו לכם יד חופשית למעשיי טיפשות מהסוג הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק עשה זאת מיד ויטב לכול
ל"ת
חיה,
ירושלים,
24/08/04 08:58
|
|
 |
תשאר איפה שאתה ושתוק.
ל"ת
מיכאל ב,
24/08/04 07:18
|
|
 |
אני כבר ירדתי, ישראל חרא מדינה
צחי,
חול,
24/08/04 06:31
|
|
 |
גזען
ל"ת
חילוני,
24/08/04 07:57
|
|
 |
34.
אוי
דני,
24/08/04 00:54
|
אני עוזב את המדינה הזאת. אני מפציר בכל מי שנמאס לו, לעשות כמוני - להשיג דרכון זר כלשהו, ולהתחיל חיים חדשים במקום אחר. ודרך אגב, לעזוב את המדינה הזאת זה לא לרדת - זה לעלות. תודה ולילה טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תנסה את צרפת - תתחיל שם חיים ט
ל"ת
ישראלי,
24/08/04 07:57
|
|
 |
33.
עדין הסכום הזה הוא לא מספיק
הלואי,
24/08/04 00:13
|
מי שיודע לקרוא נתונים יראה שנגזלו מהחרדים כספים המגיעים להם כאזרחים, ועכשיו נותנים להם פירורים, אבל זה נשמע הרבה, אם לא משווים לכל מיני עמותות ''תרבות'' שידעו לקבל אבל בלי כותרות כי הם נמצאים בצד הנכון של המתרס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כספים שנגזלו מהחרדים?
הדת אופים לעם,
חולין,
24/08/04 10:16
|
איך וכיצד? לחרדים אין כסף כי הם לא עובדים ולא משתתפים בכל דרך בצמיחת הכלכלה. לכל היותר הופחתו להם ההעברות החד צדדיות לעידוד הפרזיטיות, עידוד ההשמטות מכל חובה אזרחית כולל צבא כמובן, עידוד לייצור אוטומטי של ילדים , עידוד לחינוך אנטי ציוני ולבורות. המחקרים אומרים כי החרדים מקבלים פי כמה מהחילונים. למשל האוניברסיטאות עולים כסף ורוב הסטודנטים עובדים (וגם עושים צבא) ואילו בחורי ישיבות עוד מקבלים תמיכת מחיה גם בגילים מבוגרים. בנוסף הרבה מאד כסף הולך לישיבות פיקטיביות. הלזה יקרא גזל החרדים??????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
עוד נדבך בחומה המתפוררת
הר-ציני,
24/08/04 00:12
|
המדינה מנוהלת בימים אלה על ידי כנופיה שמשחררת אתננים לכל כיוון רק כדי להשאר דבוקים לכסא. תרבות התנהלותם של אנשי הציבור שלנו, נבחרינו לכנסת והממשלה, מעוררת סלידה, יאוש,בחילה וחוסר אונים. אתנן לחרדים זה הכסף הקטן, ממש מצלצלים לעומת שאר ירקות השלטון. עם שיושב בבית ורק מקטר זה מה שמקבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
המשיח כבר היה פה
שדרות בו גוריון,
24/08/04 00:11
|
|
 |
בן גוריון
חרדי,
24/08/04 08:19
|
אולי בגלל זה העבירו אתמול גם חצי מיליון ש''ח לבית בן גוריון. על חשבון הכימסכנים ! המשיח מתהפך בודאי ברברו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
לא מבין
NiceGuy,
24/08/04 00:08
|
מה שאני לא מבין זה איך החרדים לא מבינים שדרכיהם מעוררים שנאה וסלידה. במקום לצעוק אנטישמיות...תסתכלו בראי. אני מאשים אותכם בהרחקת היהודים מהדת. אני מאשים אתכם שהפכתם לעלוקות על חשבון העם בשם הדת. אני מאשים אתכם בחוסר שותפות גורל. אני מאשים אתכם בהתנשאות. אני מאשים אתכם בפנאטיות שאינה שונה מחומיניזם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שאני לא מבין
חרדי,
24/08/04 08:21
|
מה שאני לא מבין זה איך אנשי העבודה לא מבינים שכשמעבירים תקציב לבית בן גוריון על חשבון המסכנים זה משניא את החילונים. כן גם למטרות כאלה הועברו אתמול תקציבים אבל על זה לא מדברים. על חרדים זה כיף לרדת !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
It's our money
Shalom,
24/08/04 18:58
|
The difference is that it is our money and we can use it as we want. While the ''Dosim'' use our money for their own purposes. Ther is only one pocket but two mouths to feed.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
שינוי - זה המסמר האחרון בארון
חיים,
רעננה,
24/08/04 00:03
|
לפיד - בשביל מה הצבעתי עבורך ? זה המסמר האחרון בארון הקבורה הפוליטי של שינוי. אם לא תעצרו את הביזיון הזה יהיו לכם 2 מנדטים (אולי) בכנסת הבאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
לכל הצבועים והבכיינים כאן, איפ
זבביר,
23/08/04 23:53
|
ה הכסף הגדול באמת ???? בקרנות הפנסיה הגרעוניות של ההסתדרות - 70 מליארד שקל המדינה שמה שם בתקופת שרון בכדי להציל את הפנסיונרים החלשים באמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
להפריד דת ומדינה עכשיו!
ל"ת
אזרח חילוני חרד,
23/08/04 23:52
|
|
 |
26.
על מה ולמה? על תרומתם המופלאה
למדינה???,
23/08/04 23:51
|
|
 |
25.
כמה מקבלים החילונים?
מתי תפסק ההסתה?,
23/08/04 23:49
|
האם יש לתבוע את העתונאי יהודה גולן ואת רצאבי על הסתה, גזענות ורדיפת יהודים? למה לנסוע לצרפת? האם יש לנו אותם פה? לשם מידע כללי: האוניברסיטאות מקבלות פי 18, פי שמונה עשרה, כסף מהמדינה ביחס לישיבות. בתי הספר החילונים מקבלים מאות מיליונים. בחודש אלול לספר שקרים????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יחי ההבדל הגדול
דור,
24/08/04 08:50
|
החילונים עובדים ומשלמים מס עושים צבא וכו' החרדים מה עושים , כלום לא עובדים אז לא משלמים מס לומדים על חשבוני ולא משרתים בצבא לממממממממממממהההההה מישהוא יכוךל לתת לי תשובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי אתה פראייר והם לא!
ויקטור,
24/08/04 16:57
|
מה לעשות שאתה פראיר והם לא! יש להם כבוד עצמי מינמלי! והם לא מוכנים לעבוד ולטרוח כל חייהם. להם יש אותך. אתה תעבוד! אתה תממן אותם! והם ילמדו תודה ויתפללו, מה לעשות כל אחד וההנאה שלו... הם מעדיפים להעביר את החיים בהנאות הקטנות שלהם(כמו תפילה ותורה) ולכל קשי החיים יש להם אותך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
בושה
מסעודה,
23/08/04 23:44
|
מקצצים ממשלמי המיסים ומעבירים את הכסף לאנטי ציונים. בושה לעם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
תפסיקו לילל הם קיבלו ומגיע להם
אבי כהן,
23/08/04 23:23
|
הורה חרדי לא צריך לממן את לימודי ילדיו כאשר יש חוק חינוך חינם. לצערי השנאה העבירה אתכם מזמן לולם אחר וברוך השם אני לא מתחבר אליה ...לא אינני חרדי ולא מתקרב אבל דבר אחד דעו אם המדינה הזאת תתפורר ישארו רק אלה השחורים... והערבים כן אלה יקירי השמאל שילחמו עבור כל שקל לערבים ונגד כל שקל לחרדים הם שיתקעו לנו סכין בגב ולא החרדים שאוספים אותנו בדחילו ורחימו לאחר כל פיגוע ללא כל תשלום ....נכון זק''א.. רבותיי אהבת אחים היא צו השעה אינני נוהג להגיב אבל המדמנה החוזרת של שינוי אנשי הצדק והנהורות פשוט הורסת לנו כל חלקה טובה שהמדיה לא הרסה....עדיין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להיות דתי זה עניינך הפרטי
שמוליק ר.,
24/08/04 10:51
|
וכמובן אתה יכול להאמין במה שאתה רוצה. אתה יכול להאמין באלוהים, בבודהה, בקונפוציוס, בפיל וורוד או בעובדיה יוסף, בכל אחד בנפרד או בכולם גם יחד. זה באמת לא עינייני כל עוד אתה לא מפריע. מתי אני מתחיל להתעניין בדת? זה קורה כשהדתיים חולבים את כספי המדינה ולא מביאים שום תועלת מלבד לעצמם. שמישהו ייתן לי ולו דוגמא אחת בלבד על תועלת כלשהי שהביאה הדת אי פעם. תועלת אמרתי, כי שנאה וגזענות ומלחמות דת וכו...הם הביאו למכביר. אז מספיק לתת כסף לטפילים, שיילכו להתפרנס כמו אנשים שפויים ולא כקבצנים, מחזרים אל הפתחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, זה מגיע לנו
דני,
מרכז,
24/08/04 03:09
|
מגיע לאלה שלא הצביעו שינוי, מגיע לאלה שסותמים את הפה כשהממשלה המלוכלכת הזו קורמת עור וגידים. מגיע לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק גבר
ל"ת
לא דתי,
24/08/04 02:55
|
|
 |
חינוך לפרזיטיות
אבי,
24/08/04 01:33
|
למדינה אסור לממן כל מוסד, יהודי, נוצרי או מוסלמי שרק מחנך את תלמידיו להיות פרזיטים גמורים כמו הוריהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מגיע
להם כלם,
24/08/04 01:25
|
ברב המדינות בעולם רק בתי הספר הממשלתיים יש חוק חינוך חינם, וזה רק עד גמר לימודי תיכון, כל שאר בתי הספר נקראים פרטיים ומסופסדים על ידי תומכיהם ולא על ידי הממשלה שיש לה התחיבות כלפי משלמי המיסים שרב רובם שולחים את ילדיהם לבתי ספר ממשלתיים, וממשלת ישראל משוא את המיעוט דמעיטא לרב דרובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שישארו יילחמו וישלמו!
נמאס,
24/08/04 00:21
|
|
 |
אבי, בירברת הרבה ולא אמרת כלום
שי,
מודיעין,
23/08/04 23:57
|
מה שחשוב הוא שהעבירו מאות מיליונים במחטף, לא כחלק אינטגרלי מתקציב החינוך של החרדים. וכתוב בצורה ברורה על חשבון מה זה בא - שירותי עזר, חינוך מיוחד וכו. חוץ מזה, השאלה היא איזה לימודים הורה חרדי לא צריך לממן לילדיו - אני מסכים אתך שהוא אינו צריך לממן לימודי חשבון, אזרחות, היסטוריה, אנגלית, תנ''ך, מדעים. אבל מימון לימודים שכל תוצאתם תהיה אזרחים שאינם מסוגלים לדאוג לעצמם והופכים לנטל כלכלי ועוד על חשבון מערכות חינוך המנסות לטפח מגזרים יצרניים - זה אבסורד. הערבים אינם קשורים לעניין כלל. זוהי בעיה אחרת, מורכבת בהרבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שי - תקרא את תגובתי לדנה
לא חרדי,
24/08/04 08:04
|
וחוץ מזה כשהגדילו את ההקצבות לעידוד הסרט הישראלי, לבית לסין, לעמותה שמחזירה בשאלה וכו וכו' האם פורסם על חשבון מה הגדילו ? לא! כי זה לא פופולרי וזה בשבילנו. אבל אם זה בשבילם, בשביל השחורים הפרזיטים אז מותר לומר על חשבון מה זה. זו בדיוק ההגדרה של הסתה לא עיניינית וכתוצאה ראה את התגובות המתלהמות והגסות של הכותבים הנבערים מדעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
איך זה שב''ידיעות'' זה 70 מליון?
ל"ת
rami,
23/08/04 23:21
|
|
 |
תלוי איך יגיבו
יחוה דעת,
24/08/04 04:15
|
ויגידו שמה שאמרו למעריב היה טעות, ואם לא יתנגדו הרבה, יגידו ידיעות עשו טעות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מי דואג לאזרחים?
נורית,
23/08/04 23:19
|
אחריותו של מי שעומד בראש המדינה הוא לדאוג לאזרחים קודם כל. שרון לא דואג לאזרחי המדינה שאינם חילונים בכך שהוא נותן כסף שהיה מיועד אליהם , לקבוצה שהוא רוצה ביקרה , לא לדבר על זה שהכסף הזה יתבזבז על אוכלוסיה שלא הרוויחה אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צבועה ועלובה !! שרון שם 70 מלי
בבר,
23/08/04 23:51
|
|
 |
20.
טומי השמיע קול קוקוריקו תרנגול
ל"ת
דן למדן,
23/08/04 23:16
|
|
 |
19.
To no. 6
david,
23/08/04 23:15
|
The question is: are the haredim contributing their fair share ? and the answer is big NO. They are a money hubgry bunch of parasites who hate hard work, cowards who avoid service in the army and hypocrites who need the service of prostitutes !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
this is un fair !!!
ornit,
23/08/04 23:06
|
those people do nothing fro this country and hget all this money while solidgers do not have food in their house it is a fucked up country!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
ממשלה המעוררת קבס ובעתה
mozar,
north,
23/08/04 23:05
|
הממשלה המצחיקה הזאת תשחד את את המפלגות החרדיות הלא ציוניות הפרזיטיות, שאין גבול לדרישותיהן הכספיות ממשלם המיסים הישראלי, שהילדים שלהם מקבלים פי כמה וכמה מכל ילד אחר, הכל כדי להחזיק בשלטון. הכלכלה תלך לעזאזל, התנתקות לא תהיה, וממשלה לאומנית-חרדית-דתית מתועבת תוריד אותנו שאולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והעם ימשיך לבחור בממשלה זו
בינה,
צפון,
24/08/04 00:46
|
|
 |
הצחקת אותי
ל"ת
גיל,
24/08/04 00:16
|
|
 |
אההההה, והשמאל לא שיחד אותם כש
בבר,
23/08/04 23:52
|
היה בשלטון ??????????? בגלל שהאבודה לא נכנסה אנחנו נשלם הרבה כסף לדוסים האלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לשלול מהחרדים את האזרחות
לאה,
23/08/04 23:02
|
לאסור עליהם לנסוע בתחבורה ציבורית. לעבוד בגופים ציבוריים. ובכלל לגרש אותם.
עצוב שיהודים חרדים מופלים לרעה כאן במדינת היהודים! ילד חרדי, נער חרדי, המבקשים ללמוד מופלים לרעה משאר התלמידים אזרחי המדינה. די לשנאה החולנית !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זריקה של כסף לפח
נורית,
23/08/04 23:14
|
למה החדרים חושבים שמגיע להם הכל? הם גם לא נותנים למדינה כלום , וגם רוצים לקבל יותר מכולם. אני חושבת שילד במסגרת חינוך מיוחד צריך את הכסף הזה יותר מבחור חרדי שישב כל היום וילמד ובסוף לא יצא מזה שום דבר אפקטיבי. זה לא ששונאים חדרים- הם פשוט ציבור לא פרודוקטיבי, וחבל על הכסף שהולך עליהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה לא פרודוקטיבי
אליהו,
ב''ש,
24/08/04 01:00
|
והילדים בחינוך מיוחד הם פרודוקטיבים? אבל בכל זאת את חושבת שלהם זה כן מגיע אע''פ שהם לא יבינו. כאן זה מדינה דמוקרטית, ואנו חיים על פי אמונתינו. אף אחד לא יגיד לנו במה להאמין. אנו מאמינים שלימוד התורה זה הדבר הכי אפקטיבי ופרודוקטיבי בעולם.
זה שיש אנשים שאינם רואים כך את הדברים אינו אומר שכולם צריכים לחשוב כך.
אבל בהיות שמדינת ישראל היא מדינה דמוקרטית ומבוססת על כבוד האדם, על כן גם על החילונים לכבד את השקפתינו ולתת לנו לחוית את חיינו כפי הבנתינו.
אלה שכן רואים כך את הדברים כן חושבים שציבור הלומדים הם פרודוקטביים ואף יותר מאלה שעובדים והם אף תורמים סכומי עתק לכוללים כדי שישבו וילמדו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נורית נאורית
גיל,
24/08/04 00:15
|
את בטוחה שמה שאת עושה הוא חכם וחשוב וטוב ומוצלח ורק דעותיך ולימודיך הם מובחרים ונבחרים?!! אגלה לך , שלא!!!! כלל וכלל לא!!! כל השכלתך שווה בעיני כקליפת השום כשאני קוראת באתר הזה על מעללי חינוך ילדיך ושאר דברים גרועים שמלוים את ההשכלה הנאורה שלך, בעיני, יהודיה כמוך לפחות, החינוך שלי הוא זה ששווה ועתיד לשרת אותי לא רק עד מותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון גם מהנכים מהמוגבלים
אבי כהן,
23/08/04 23:35
|
מהזקנים וכל מי שאיננו מועיל לחברה והולך בתלם גם היוונים בספרטה עשו כך ולא רחוק גם הנאצים..... תפסיקו לבלבל את המוח אני עובד ומשלם מס הכנסה ורבבות כמוני שמעדיפים שכספם ילך לישיבות וכוללים ולה לספורט דרך המסך או הצגות דביליות שקומץ מצומצם בחברה הולך אליהם הבימה דור בת שבע בת אלף.... רעיון פשוט לרשום בשומה או בתלוש העדפות לתקציב המדינה ספורט תרבות יהדות וכו'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
ליכוד פסל מו''מ למפלגות ציוניות
שפוי,
23/08/04 22:59
|
כנראה שאנשי הליכוד ידעו למה הם פוסלים מו''מ עם מפלגות ציוניות.
אולי ככה יוכל שרון באישור מתנגדיו לשלם אתנן למפלגות אנטי-ציוניות כמו אגודת ישראל, שרבניהם מצהירים בריש גלי על אי הכרתם ''במוסד הנקרא בית המחוקקים'' בישראל.
http://www.hofesh.org.il/haredim_papers/00/orthodox_view.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
למה ע''ח????
צבי,
בית שמש,
23/08/04 22:59
|
למה תמיד כשנותנים לחרדים זה נקרא על חשבון ''חינוך מיוחד'', ''נכים'', ''חולים'' וכו' אולי גם לילדים של החרדים מגיע לחיות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל מסגרת התקציב!!!
אזרח משלם מיסים,
ר''ג,
24/08/04 01:23
|
כאשר שר האוצר בא ואומר ''התקציב בגרעון ואין כסף לחינוך, בריאות, ביטחון, נכים, קשישים, סיעוד וכ' וכ', ומקצץ בקצבאות של כל הנ''ל, אז אם רוצים להוסיף למישהו אחד - צריך לקצץ עוד יותר בתקציב של האחר (מתוך הרשימה הנ''ל - זה למה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על חשבון...
גיל,
24/08/04 00:12
|
אולי שחיתותיות אחרות בתקציב הם על חשבון... למה ציבור אחד צריך להלחם על כל אגורה ואם מקבל משהו הוא לוקח על חשבון, חשבתם פעם אולי זה פשוט פשוט ה פ ו ך ? ? ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
איפה שינוי כשצריכים אותם
יהודה,
חיפה,
23/08/04 22:57
|
מה קורה מר לפיד , איך אתה מאפשר דבר כזה ? בשביל מה שלחו אותך לייצג את הציבור נגד החרדים ? נתניהו צריך אותם רק בשביל להגיע להיות שוב ראש ממשלה ואתה מר לפיד עוזר לו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה טוב ללפיד ולשינוי
לפיד השינוי,
24/08/04 01:06
|
מעולה. לכן לפיד לא חורץ לשון. כשהדתיים מקבלים כסף הזעם בציבור גואה ולכן שינוי נהיית פירמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה שינוי
חילוני שפוי,
קרית אונו,
23/08/04 23:53
|
ידידי אתה טועה. שינוי נלחמים ככל יכולתם. תשאל את אלי ישי וליצמן מה מצב ההקצבות לחרדים כיום לעומת המצב לפני הממשלה הנוכחית. אין ספק שתמיד צריך לשאוף ליותר ושינוי צריכים להלחם יותר. אבל התגובות הקבועות המביעות אכזבה כל כך קיצונית משינוי יביאו בסופו של דבר רק להחלשותה/העלמותה ואז מה יהיה הרווח הגדול שלנו? במקום 141 מליון ש''ח לחרדים, זה יהפוך ל- 1.41 מיליארד ש''ח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
יהודה,
ירושלים,
23/08/04 23:01
|
|
 |
מה אתה רוצה שיעשו?
אני,
ת'''א,
24/08/04 01:30
|
מה אתה רוצה משינוי? רצאבי הצביע נגד...וביקש הצבעה חוזרת ח''כים מעבודה נעדרו...ליכוד הצביעו בעד.....מה קשור שינוי?????? הליכוד =מפלגת שוק נתניה בושה שחצי מהעם מצביע להם....... חייבים להצביע שינוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לכל המתלהמים החרדים גם ציבור
פלוני,
23/08/04 22:57
|
החרדים מהווים לפחות 20% מהציבור,ומי שמבין בחשבון אז גם התקציב צריך להיות שווה,תקציב משרד החינוך 20 מיליארד אז לפי החשבון הפשוט מגיע לחרדים 4 מיליארד,ומה הם קיבלו אפילו לא 1%אז מה פתחון הפה?מי שלא מאמין שיסתכל בספרי התקציב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתנו לחרדים על חשבון הכימסכנים
פרחיה,
23/08/04 23:07
|
בודאי שמגיע לחרדים חלק מעוגת התקציב, לפי שעורם באוכלוסיה ולפי צרכיהם. אך מה שנאמר בכתבה הוא שהם קיבלו אתנן כדי שיצטרפו לקואליציה, לא תקציב המגיע להם בדין, אלא סכום שנגרע ממי שקיבל אותו כדין במסגרת התקציב, אוכלוסיה חלשה ומקופחת, שאפילו אין לה קול לזעוק כנגד העוולה, ולאיש לא אכפת ממנה. אז בבקשה אל תדבר על הגינות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החרדים לא קיבלו
פלוני,
23/08/04 23:34
|
|
 |
20 אחוז מהאוכלוסיה
חיים אלוני,
ראשל''צ,
24/08/04 05:15
|
אז אני מבין שגם 20 אחוז מהמשרתים בצבא הם חרדים... ו-20 אחוז מהמשרתים במשטרה... ובתעשיה... ומסך המיסים המשולמים ...וכו' וכו'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמוקרטיה
לא חרדי,
24/08/04 08:12
|
לידיעתך אנו חיים במדינה דמוקרטית וכל אחד מקבל על פי השתייכותו למדינה ולא על פי תרומתו. לפי תפיסת עולמך לא צריך לתת כלום לזקנים, נכים, מובטלים, פטורי גיוס , חולים....אולי נפטר מהלא פרודוקטיביים באיזו דרך כי כשלא ניתן להם כלום הם יכערו לנו את הנוף ?? דרך אגב, שלא תצטרך אבל אם יהי למי בקרבתך צורך בכסא גלגלים חלילה, או אביזר רפואי אחר, לא תקבל אותו משום גורם חילוני נאור ופרודוקטיבי, אבל תקבל אותו בכבוד מעמותה חרדית כמו יד שרה או עזרא למרפא ... מעניין לא ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
שביזות
יהודה,
ירושלים,
23/08/04 22:55
|
מדחי אל דחי ממשלת שרון פוסעת לה .. אפילו צדיק בסדום אין בקואליציה המסכנה הזו- אוי כמה בא לי לעזוב!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I left 5 years ago
Bush Hater,
Los Angeles,
24/08/04 02:39
|
only because of our stupid government who can't seem to do anything right for the good people of israel like the people who give everything to their country and what do they get???????????? nothing... so sad
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
רציתם התנתקות?? תשלמו!!
ל"ת
שלמנאסר לוי,
נינוה,
23/08/04 22:46
|
|
 |
9.
צריך לצאת להפגנה ענקית
שושו,
23/08/04 22:44
|
הימין וגם השמאל, רוצים לגדל דור של טיפשים כדי להרויח על גבם בקלות את כל הכסף,ממש בושה היום להיות ישראלי,רוצים להקים לנו שלטון מוסלמי ערבי או קומוניסטי, היום חייבת מדינת ישראל לקום ולצאת להפגנה מכל השכבות.שרון רוצה את הדתיים במלחמתו הפרטית שישלם מכיסו הפרטי ולא מכיסנו,מספיק עם השחר בעבדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לישראלים אין ביצים
ל"ת
לעשות את זה,
24/08/04 03:24
|
|
 |
8.
כבר לא צריכים ליגנוב , פשוט...
טדי רביב,
אשקלון,
23/08/04 22:43
|
נותנים להם את המדינה , אולי שביתת מיסים תעזור ...
פשוט עצוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
רביץ ודרעי בחצאית של לימור לבנ
זאב בק,
רעננה,
23/08/04 22:43
|
האשה הזאת - לימור לבנת - נמצאת בעמדת החלטה: האם הליכוד יזכה בכוח שהוא מייחל לו בתמורה להנחלת הבורות או האם תצעיד את המדינה לרמת השכלה משופרת במחיר פגיעה במפלגה. בורות ההמון היא המתכונת לשימור כוחה של מפלגתה. הנוסחה פועלת בארצות השכנות, ועתה גם במערכת של לימור לבנת. האשה הזאת - האחראית על עידוד הבורות - היתה יכולה להציע את התפטרותה אם עמידתה בפני בנימין סיגריהו היתה נכשלת. אלא שאין היא מנסה לעמוד בדרכו של שר האוצר סיגריהו - מעמד שניהם קודם למעמדה של ההשכלה בישראל. אם הכנסת דנה לפני חודש בבריחת המוחות בישראל - הרי מה שנשאר נמצא בהנהגת הליכוד בכנסת. מדענים גדולים - הם בודאי שאינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
Low level article
Los Angeles,
California,
23/08/04 22:43
|
This is a low level article that is ignoring the real facts. How much money total was provided to each segment of the population? are the Charedim getting their fair share? I doubt it! why don't you publish real facts rather than wrote such a biased article against the religious people?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקליפורניה יהודים ממנים השכלתם
זאב בק,
רעננה,
23/08/04 22:53
|
ליהודי הנלעג שבמקלדת שלו אין אפשרות להקלדה עברית וטורח לאזן את הכתבה מקליפורניה הרחוקה. בארה''ב מתחלחל כל השומע שמשלם המיסים ממן חינוך דתי, ומתחלחל עוד יותר השומע שכל המגדיר עצמו דתי רשאי להשליך עצמו על כתפי הציבור גם אם הוא על גבול הפיגור השכלי - יהיה עדין כשיר להחשב לתלמיד ישיבה על חשבון משלם המיסים - למשך שנים רבות ללא הגבלה. החילונים בישראל מפתחים משטמה עזה כלפי החרדים, והחרדים בארה''ב מביעים פליאה על האנטישמיות של יהודים כלפי יהודים בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאב אתה correct לגמרי
יהודה,
ירושלים,
23/08/04 23:04
|
לכל מי שגר בחו''ל ולא צריך לאכול את החרא שאנחנו אוכלים פה read my lips: אל תגיבו, אל תגידו לנו מה נכון ומה לא נכון, אני מקנא בכם, אני שונא אתכם, תשלחו לנו את הכסף שלכם ותסתמו ת'פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
for these reasons
California Girl,
Los Angeles,
24/08/04 02:44
|
i did leave years ago because of all this crap in our little country. but i never forget and i do send money every month to people in need in Israel and i am sure must of us here do the same because we know how hard it is to live there. we were all there at one point..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
שערוריה מדינת גנבים
ל"ת
חילונית חרדה,
23/08/04 22:40
|
|
 |
4.
מדינה של גנבים וגזלנים
הכסף לא שלכם,
23/08/04 22:33
|
זה כסף של משלמי מיסים לא מעלימי מיסים, ועליכם לעשות משאל עם לפני שאתם מחליטים לעשות עוול כה גדול על חשבון כלל משלמי המיסים במדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המדינה בסדר השלטון זה מה שאמרת
בינה,
צפון,
24/08/04 00:52
|
לחרדים הם יכולים לחלק כסף לרעבים אין להם והקשישים, אם לא יהיה להם ימותו מרעב, מחלות (חוסר תרופות) והתאבדויות. זה יצמצם את כמות הקשישים וזה יחסוך לממשלה ויוכלו לתת לחרדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
ממשלה של כנופיות
ד,
23/08/04 22:31
|
המקח והממכר של מדינת ישראל
עסקנים פוליטים מנהלים את קופת המדינה את הכספים של משלמי המיסים מעל ראשם של התושבים ובניגוד להלך הרוח בציבור כרכושם הפרטי רמת המוסר בשלטון הגיע לשפל שאין יותר אימון בציבור למנהיגים שלו עברנו את הסף שאין ממנו חזרה והתוצאות נראות בשטח אחוז קטן של בעלי זכות הבחירה מופיעים לקלפיות ביום הבחירות נסיגה בגבית מסים ותנועה להשתמטות מצה''ל הם רק חלק קטן מפרי הבעושים ויותר ממליון ישראלים שמעסו בארצם ונאלצו לחפש את הנכר ומי שמכתיב היום את מדיניות הממשלה זה כנופיות שהאנטרס הציבורי שלהם מתיחס רק לציבור של הכנופיה שלהם והתעלמות מוחלטת של הרוב במדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
למה לא מפרסמים מי הצביע בעד?
מני יגל,
ראשון,
23/08/04 22:29
|
נא לפרסם את שמות החברים בועדת הכספים שהצביעו בעד ההחלטה, ולשמור על נוהג זה למען יראו ויראו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הגועל נפש נכנס להילוך גבוה
פרחיה,
23/08/04 22:20
|
מישהו זוכר עדיין כיצד החלו המגעים להרחבת הקואליציה ולשם מה בכלל? נדמה לי שהרקע היה רצונו של שרון לדחוף את תוכנית ההתנתקות מרצועת עזה וצפון השומרון, ומפלגות הימין הקיצוני התנגדו לכך ושריהן פוטרו או התפטרו. מכיון שהמועמדת הטבעית להעברת תוכנית ההתנתקות, מפלגת העבודה, התנתה את הצטרפותה לקואליציה במימוש ההחלטה בזמן סביר, דרישה ששרון אינו מעוניין למלא, נפסלה מועמדותה, ומי נותר, החרדים. מכיון ששינוי אינה רוצה לשבת עם חרדים פרענקים בממשלה, נותרו רק החרדים האשכנזים, לא ציונים גדולים, ואת הצבעתם ניתן תמיד לקנות בכסף. וזה מה שקרה. מי שמצפה לגדולות ונצורות מהקואליציה המתגבשת הוא כנראה אופטימיסט חסר תקנה.
הגב לתגובה זו
|
|