 |
181.
האם לטמטום יש גבול?
ל"ת
אורי,
30/08/04 09:28
|
|
 |
180.
לשים אותם באותו תא בכלא.
עם ישראל,
30/08/04 04:16
|
|
 |
179.
פונדק-ממחריבי ישראל
עודד,
30/08/04 01:14
|
לא די לו לאדון פונדק שהביא עלינו את הסכם הדמים של אוסלו אלא שעכשיו הפך למליץ יושר של האחראים לדמים אלו. מזלנו שנזרק הוא ושותפיו : ביילין ,סביר ושכמותם לחשכת האקדמיה, חוסר מזלנו ששוטים אלה ממשיכים משם,בקנאות עיוורת וחולנית, את ההרס והנזק למדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
178.
פונדק צודק!
בירור יסודי,
29/08/04 23:12
|
החברה הישראלית לא יכולה יותר להתחמק מבירור יסודי של פשע אוסלו שבעקבותיו נרצחו יותר מ 1000 ישראלים. הגיע הזמן לברר באופן סופי האם לא היתה זו לפחות רשלנות פושעת בניהול ענייני המדינה בלהביא לפה טרוריסט מדופלם ולתת לו לבנות מתחת לאפינו מערך טרור קטלני ואף לספק לו טריטוריה ונשק. העובדה שפונדק ממשיך בשלו בעזות מצח אחרי שמאות מאיתנו נרצחו בנשק שהוא נתן לרוצחים אומרת שכחברה יש לנו בעיה מוזנחת שבה צריך לטפל. הגיע הזמן שהחברה הישראלית במסגרת החוק תטפל באנשים האלה, תוקיע אותם כבוגדים ותסמן את גבולות הגיזרה של מה שמותר ומה שאסור. פושעי אוסלו לדין - עכשיו! ואם לא נעשה זאת זה סימן שהחלטנו שפונדק צודק כי הדברים הם חמורים ואי אפשר להבליג עליהם יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
177.
הסכנה בדוקטורים
פל,
29/08/04 23:04
|
הסכנה של בעלי הבינה הדוקטורית היא בכושר השכנוע שלהם, הם יכולים לשכנע המונים ובהגיון בדרכם השגוייה. הכרנו כאלה בהסטוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
176.
מכתב לברגותי
jria,
ירושלים,
29/08/04 15:27
|
פושעי אוסלו לעונש מבת-גם לרון פונדק,כי הוא תומך בגלוי ברוצחים. מרקז פרס מחוץ לחוק-כי אנשיו -הם כולם תומחי בטרור.האים אמת,שלכסף אין ריח? אבל יש מי שרואה הכל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
175.
הנהגת ישראל העלובה
נורי,
ת''א,
25/08/04 13:44
|
שרון אריאל. האיש שהצליח לא לעשות שום דבר משמעותי כל חיו. רק מניפולציות שקרים והשרדות אישית. מוביל את מדינת ישראל להיות מדינה מגוכחת ועלובה. הרי כבר ברור לכל אחד שהבדיחה הלא מוצלחת בעניין באראגותי לא תחזיק מעמד. 5 מאסרי עולם?? נו באמת. לא נספור 3 שנים והאיש יהיה חופשי. עתיד המזרח התיכון הוא בידי אנשים כאלה כמוהו ויתר המנהיגות הצעירה האוטנטית שצמחה מהשטח ןלא בידי ארכי מניפולטורים כמו שרון אריאל. ישראל המסורבלת החשדנית והלא מעשית בחרה לעצמה נפל כראש ממשלה וכך היא נראית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''ישראל המסורבלת החשדנית'',
שמענו שמענו,
גם נגעלנו!,
25/08/04 18:19
|
סתם פרנואידית הישראל הזו.... כל הסיפור על ה''שואה'' לא היה ולא נברא, אלא תירוץ היה ל''כיבוש'' ול''דיכוי''ה''פלשתינאים''. גם הסיפורים על המן, על האינקויזיציה, על חמיילניצקי, על פוגרומים, על גיטאות, על תחום מושב, על ''נומרוס קלאוזוס'', על שחיטות תרפ''ט, על ארגון ל''שחרור פלשתין'' שהוקם שלש שנים לפני ה''כיבוש'', על ה''אמנה הפלשתינאית'', כולם סיפורי סרק סרק, הכל דמיון יהודי חולני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
174.
סבו של פונדק היה נוצרי שהתגייר
כושי,
בלגיה,
25/08/04 08:53
|
לא הכרתי את הסבא שלו מיסטר ג'ו, אבל ככל שידוע לי הוא היה נוצרי פולני שהתגייר בגיור לא מוכר. ראה על כך בעתון ''הארץ'' מיום 11.2.1989
הגב לתגובה זו
|
|
 |
So what?
Eitan,
29/08/04 23:55
|
So what if he was a christian? Does it mean he was a less person than you or me(a jew)?
You are a big fool and an embarrasment to all Israelis!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
173.
herr doctor?
ענת,
קריות,
25/08/04 07:05
|
פונדק, שוב שכחת לקחת את התרופות שהפסיכיאטור שלך נתן לך? מיד יגיעו לקחת אותך שני הבחורים בחלוקים הלבנים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
172.
פונדק
etti,
l.a cl,
25/08/04 02:59
|
פונדק שונא את עצמו. ואת עמו עוכר ישראל הינו. הייתי רוצה לדעת עם ברגותי חושב על פונדק בכלל. הרי הפלסטינים רוצים שאתה תמות וכל עם ישראל. בכדי שהם יכבשו את הארץ שלנו. פונדק צריך להישאר מחוץ לגבולות ישראל.זה מה שקורה עם יותר מידי ליברליים. הם יובילו אותנו שאולה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
171.
רון עדיף שתשתוק להרבה זמן
חזי,
כפר סבא,
24/08/04 20:48
|
רון היקר, זה שאתה לא בארץ בעת הודעת המכתב, זה ברור לגמרי למה.
למה כתבת זאת, זה לגמרי לא ברור.
כמי שמתהדר בתואר ''אדריכל אוסלו'' הייתי מצפה ממך שתשתוק עוד הרבה זמן, לפחות עד לסיום פרץ האלימות הנורא הזה.
כחוקר במכון פרס לשלום (כן יש תפלצת שכזו), מאוד מעניינת העובדה כי אינך מקבל פסק דין של בית משפט ישראלי. טעות? או לא יש גזר דין ובמדינה דמוקרטית מקבלים פסיקות בית משפט.
כאדם המתהדר ב''הומניותך'' הדבר מחריד שבעתיים, שכן ברגותי (''לוחם החופש '' כהגדרתך) הורשע ברצח ישראלים תמימים. במאמר מוסגר, תמהני מה הייתה תגובתך, אילו נפגעת או משהו מבני משפחתך היה נפגע מרוצח זה.
צר לי רו, אך חתרת הרחק שמאלה והצטרפת לקומץ ההלומים (כדוגמת גוש שלום, טלי פחימה וחברותיה). אני במקומך הייתי מצפין לאירופה למספר שנים עד שתשכח קצת.
הייה שלום רון ולא להתראות..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
170.
קטע ממאמר
האמת, כל האמת,
אך ורק האמת,
24/08/04 20:46
|
עשר שנים לאחר שיזמו את מלחמת אוסלו והביאו על עם ישראל למעלה מ- 1300 קורבנות, מעל ל- 6,000 פצועים ונכים, וכלאוּ אומה שלמה בפוסט-טראומה של פעילות כפייתית של ''רק שיהיה שקט'', החליטה כנופיית אוסלו להכות שנית. עשר שנים לאחר מעשה חתרנות המערער את יסודות קיומה של מדינת ישראל וסדרי-שלטונה, החליטו ביילין וחבר מרעיו כי עַם ישראל לא סבל דיו מנַחת זרועם. עשר שנים בהם הבייליניזם לא למד דבר ולא הִפנים את גודל האסון שהביא, ואין הוא חדל מניסיונותיו להחריב את מדינת ישראל. הבייליניזם איננו מהמר על עתידו הפוליטי ואינו מסכן עצמו. התקשורת מגויסת לצדו תמיד, ותמיד יהיו די יהודים שתומכים בדרכו. אך הבייליניזם פועל בנחישות להקריב עוד קורבנות של טרור על מזבח המוֹלֶך של עיוורונו הפוליטי. כמו ילד סורר השובר את הכלים כשהמשחק איננו מוצא חן בעיניו, כך הבייליניזם פועל בהתנשאות עיוורת לערעור יסודות המדינה, גם ובעיקר לאחר שהציבור קבע כי אנשים אלה אינם ראויים לשלטון, וגירש אותם משם בבושת-פנים.
ושוב חוזרת אותה יהירות סוֹמאת של כנופיית אוסלו, המתעלמת לחלוטין מהמציאות ומתריסה נגד התהליכים התרבותיים וההיסטוריים הנהוגים במזרח התיכון. ושוב עולה התביעה הטוטלית לפתרון סופי, אשר סופה להוליד עוד אֵבֶל, יגון ואנחה.
מעשי הפשע שביצעה כנופיית אוסלו נגד המולדת, בהביאה הֵנה את ערפאת, הארכי-טרוריסט המתועב שברוצחי היהודים מאז היטלר, ובהקימה את הרשות הפלשתינית – ארגון הטרור הבזוי והרצחני ביותר בעידן המודרני – לא הספיקו לאנשיה. ועל כן הם יצאו למסע הרפתקאות נוסף, ושוב במימון אירופי. אותה אירופה, שמבקשת להתנער ממה שאירע על אדמתה לפני שישים שנה; אותה אירופה, שעושה הכל כדי להמשיך ולחסל את תקוות העם היהודי לעצמאות ולריבונות במולדתו; אותה אירופה היא המממנת עתה שכירי-חרב יהודים בשירות הטרור הערבי. רשת מסועפת של עמותות ממומנת בכספים פוליטיים המגיעים מארגונים בעלי שמות מגוונים, במעטה של סיוע הומני/ סוציאלי/ חינוכי כביכול, כדי לשַׁמן את גלגלי פעילות הבייליניזם, למען מטרות אנטי-ישראליות במובהק.
הסיוע הכספי המקיף, הבלתי-חוקי בעליל, ראוי שיעמוד למבחן הביקורת של רשויות אכיפת החוק ולביקורת עמוקה של מבקר המדינה. מה שאנחנו רואים הוא רק קצה הקרחון של פעילות זו המגיעה מגורמים באירופה. המערכת הפוליטית והמשפטית בישראל משלימה עם מצב בלתי-נסבל, שבו גורמים פוליטיים עוינים קונים השפעה בלתי-חוקית ומסוכנת לעצם קיומנו. אותה הססנות הרת-האסון של הממשלה בטיפולה בטרור, אותו חשש מהתמודדות בסוגיות מורכבות כמו ערביי ישראל, למשל, הם המנחים את הממשלה בעצימת העיניים לנוכח הכספים הזרים הממַמנים את הגַיס החמישי שבתוכנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
169.
למערכת המשפט הנהורה!!!!!!!!!!!
sharon,
usa,
24/08/04 20:39
|
אתם צריכים לשלוח את אדון פונייק{לא טעות}לכלא על ביזיון בית המשפט, אדון פונטיזי,אתה צריך להזדהות עם אדון ברגוזי ופשוט לשבת איתו בכלא, ולמרכז פרס לעידוד הרצח בעם ישראל,אתם רק מוכיכם לעם כמה צבועים אתם ולא איכפת לכם מהעם,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתי לשמאל היה אכפת מבני אדם
בוריס,
חיפה,
25/08/04 06:59
|
שמאל קיצוני לא מתייחס לבני אדם בכלל, הוא מתייחס רק למעמדים. תלמדו היסטוריה של מאה שעבר. מעמד פועלים הוא טוב, מעמד קפיטליסטים לא טוב,מעמד אינטליגנטים לא כל כך. הם רצחו מיליונים רק בגלל שהמעמד שלהם או של הורים שלהם היה לא נכון. עכשיו זה אותו דבר – מעמד ערבים הוא טוב – הם נכבשים, ומעמד יהודים לא טוב – כובשים. ובכלל זה רצח כמה אלפים יהודים לא מתנגד לאמונה של שמאל קיצוני – יש להם ניסיון ברצח מיליונים למען ''הצדק''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
168.
כשאומרים ''שמאל הזוי'' מתכוונים
זה אני.........,
24/08/04 19:48
|
לאנשים מסוגו של פונדק,לא רק שהסכמי אוסלו-אותם הגו-''התפוצצו'' לנו בפנים-תרתי משמע-אלא שהם-אנשי השמאל-אינם ערים לתוצאות מעשיהם,מנותקים מהמציאות,עליהם נאמר ''עם ידידים כאלה לא צריך אוייבים'',אפשר גם להעלות השערה,שאנשים כמוהו,שמתפרנסים בשפע מגוף הממומן ע''י מדינות אירופאיות אנטי-ישראליות,יהיה קשה להם להיתנתק מעטיני הכסף,ראה ביילין ואחרים,כשה''מבול'' יגיע לכאן,הם יחיו בכייף שם,באירופה,הכל מסודר בשבילם,קיימת-כמובן-האפשרות שהם פשוט לא נורמלים,כי התנהגותם מעידה על כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
What do YOU suggest
Zhack,
New York,
24/08/04 21:09
|
Instead of insulting you fellow country-man trying to stop Israel becoming the world’s new South Africa, you are on the attack attack mode, as if Mr. Pondak is the enemy. Our real enemy my dear friend is time, and it is not working our side, Why don’t YOU suggest ways to finish this mess. Mr. Pondak suggests one way, you can suggest a different way, and both of you should respectfully agree to disagree
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I suggest
lizzy,
t-a,
24/08/04 21:59
|
Improve your american accent because you sound very much arab. Please don't threaten us with the elections in the usa.. with the help of God and all sane american people Bush will be elected,and not a rotten democrat .And he knows how to treat your brothers.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Do you want to see my Israeli
Zhack,
New York,
25/08/04 18:24
|
I.D # to proof I am an Israeli Jew (from Sechonat Shapira in the south part of Tel Aviv). Do you want my Moel Tel # to proof he circumcised me when I was 8 days? Do you want me to write in what part of the air force did I serve? Is this a new trend among the people in the right to blame some one who dare present a different view of being an Arab? (Does Shimon Peres still has an Arab mother?) O.K now that hopefully I have made my case (I sure you will blame me for being something else) please answer my earlier question. What do YOU suggest will solve the mess we live in. Do so and we will argue. Looking forward.
Zhack New York (Temporarily) Sechonat Shapira, Tel Aviv
הגב לתגובה זו
|
|
 |
how is a-jew
the hammer,
jerusalem+,
01/09/04 22:18
|
dont think thet if you have a-jewish name you ar a-real jew you dont now jewish history .,we have people how ar EAREV RAV laike you and pundack.ther will be no peace if the arabs not going to falow thet ruls.1-all arabs terorist have to give up ther wapon.2no jerusalem.3 all arabs in jorden and levanon stay in the arabs land .4-a big big wall
הגב לתגובה זו
|
|
 |
167.
3/11 Non-Aggression Pact
Zhack,
New York,
24/08/04 19:01
|
For all of you Rightists out there, spiting their usual venom on the other side desperately trying to find ways to live in peace with our inseparable Palestinian cousins, I suggest you all to be prepare for the third of November of this year. At that day, a new US president or a current one, will start forcing upon us a peace settlement (better call it a Non-Aggression Pact). In that case as we all know, we will surely pay in double than our stubborn cousins. In this ever-growing hostile world against us all, (left or right Israelis means nothing) without Uncle Sam backing all alone in this corner of the world we are good as dead.
P.S: What are the two things the late Begin, Shamir (ad 120) & Mandela has in common? In one part of the world they have been called terrorists, while in another part they have been called freedom fighters and they all eventually turned to be great leaders. By all mean I’m not comparing Bargoti to the above, but, and here come the big butt, if he is the only man on the other side that can deliver something without paying with our blood, so why not talking to him
הגב לתגובה זו
|
|
 |
166.
רון פונדק, יום אחד כולם יבינו
ניר ד,
ת''א,
24/08/04 17:21
|
כבר עשרות שנים אנשים כמוך הולכים הרבה לפני המחנה וזוכים לשנאה ותיעוב (ולא חלילה לביקורת מנומקת או ויכוח ענייני). פעם אחר פעם דעת הקהל הישראלית מיישרת קו איתך ועם חבריך אך בכל זאת אתם לא מקבלים את ההכרה הראוייה לכם.
שכרכם ינתן לכם על דפי ההיסטוריה
תודה
יש בכל זאת מי שמכיר בתרומה האדירה שלכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרוב כבר הבין
בוריס,
חיפה,
24/08/04 21:27
|
מעניין אחרי נטבחים אתה גם תבין. או שאתם מוכנים להגן על התיאוריות ההזויות שלכם עד ליהודי אחרון והשמדת מדינת ישראל. אולי אתה יכול להסביר למה לא הצליח דו-קיום בין ערבים מוסלמים לבין קושים בסודן, למה שלטון סוני של סדאם חוסיין רצח כמה מאות אלפים שיעים, למה מדינה מוסלמית אחת כובשת מדינה מוסלמית שניה וטובחת אזרחיה ומשתמשת בנשק כימי, למה יש טרור מוסלמי באלג'יריה ועוד הרבה שאלות דומות. למה אתם בטוחים שדווקא כאן שלטון של ערפאת יהיה דמוקרטי וסבלני?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוריס....
זה אני.........,
24/08/04 23:06
|
אנשים מסוממים לא יבינו אותך גם כשתסביר להם שסמים מזיקים עד כדי מוות,מה שקורה עם אנשי אוסלו זה משהו דומה,הם פשוט מנותקים ו''מרחפים'',הם לא יבינו אותך,הם כל כך בטוחים בדרכם עד שאינם מבחינים בתוצאותיה,הם פועלים ממש כמו רובוטים,ומה עוד שהם נהנים מכסף בשפע,טיולים לאירופה על חשבון האירופאים,מה רע להם ?! אז נכון שהם הביאו את המחבלים מטוניס,ונכון שנרצחו אזרחים ישראלים בארבעת השנים האחרונות יותר מכל זמן קיומה של המדינה,זה צריך להפריע להם ?! כמו שכתבתי קודם,הם ''מסוממים'' ומנותקים,הם לא יבינו אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''מיישרים קו'' ? עם הסכמה לרצח ?
זה אני.........,
24/08/04 19:57
|
תגיד לי אתה ''בסדר'' ?! כדאי ש''תיישר קו'' עם פונדק בבית-חולים לחולי נפש......אם יסכימו שם לקבל אנשים כל כך לא שפויים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא זכור לי
אלון,
24/08/04 18:19
|
שאי פעם מישהו קיבל הערכה על כך שהיה מוכן להפגש עם רוצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כוכב נולד
אילן,
כדור הארץ,
24/08/04 18:07
|
תגיד לי, באיזה כוכב אתה גר? באמת יום אחד כולם יבינו, כולל היפי נפש, את מה שעשו פושעי אוסלו ויום אחד יהיה להם משפט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסכם אוסלו התקבל בהליך דמוקרטי
גילה,
29/08/04 10:59
|
אמנם על חודו של קול, אבל הוא קיבל אישור חוקי למהדרין. על כן, לצערי , אי אפשר להעמיד לדין את אדריכלי אוסלו. על כן, רדו מן המנטרה הזאת אחת ולתמיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
165.
מכתב למרכז פרס לשלום
אלי,
חיפה,
24/08/04 16:31
|
שלום רב, היום קראתי כתבה בה מפורסם כי חברכם היקר במרכז פרס לשלום, רון פונדק ''הנאור'' כותב לברגותי כי מעצרו הינו טעות והוא השותף האמיתי לשלום. שאלתי הכנה היא: הכיצד מרכז מכובד יכול להשאיר אדם השולל את הדמוקרטיה הישראלית ואת מערכת המשפט . האם את ברגותי השפל שפט אריק שרון? האם את הטרוריסט השפל שפט השב''כ? לא. את ''השותף לשלום'' , כדברי חברכם הנאור, שפטה מערכת המשפט הישראלית. האם אין לכם אמון במערכת המשפט? מי הוא כי ילין על הצדק והמשפט ויקבע כי מעצרו הינו טעות מצערת? בית המשפט קבע כי ברגותי הינו טרוריסט שפל האחראי למותם של חמישה ישראלים. ברגותי דאג לשלוח את המתאבדים על מנת לרצוח בדם קר חמישה ישראלים. האם זהו השותף לשלום על פי פונדק? לפי דבריו, יש להרוג ישראלים על מנת להיות ראויים לשלום. דבריו הינם חסרי תקדים בשפלותם ובתמיכתו באויב, והם מוכיחים הלכה למעשה את תמיכתו המוחצת בשליחת מתאבדים ובפיגועים על מנת ללחוץ על ממשלת ישראל. פונדק הינו בוגד אמיתי ואנשים כמותו גורמים לנזק עצום ומפלגים את העם. דברי פונדק מבחילים ומגעילים אותי ומוציאים שם רע למרכז פרס לשלום. דבריו הופכים את מוסדכם ללא רלבנטי. ראוי כי פונדק, ''לוחם השלום והצדק'' יורחק ממוסדכם לאלתר, אלא אם כן אתם מסכימים לדברי הבלע שלו. אודה על התיחסותכם תודה לסרי אלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני חותמת על המכתב הזה
ל"ת
דנה,
ירושלים,
29/08/04 11:00
|
|
 |
פרס השחצן-עוד בחייו הוא מקים
ל"ת
מרכז על שמו,
-גועל נפש,
24/08/04 17:33
|
|
 |
164.
jewish che gevara
huanita,
t-a buenas,
24/08/04 16:09
|
|
 |
163.
גם הגויים רואים את האמת
לעג וקלס בגויים,
24/08/04 15:51
|
בין השאר כותב הנדריקסן: ''....בניגוד ל-1938, העניקה הוועדה הפעם את פרס נובל לשלום לאחת הדמויות הבזויות במאה שלנו, המשתבחת בהצבר מפלצות בדמות אדם רב יותר מכל ההסטוריה האנושית גם יחד. רב-טבחים שפל שהגיח מביב השופכין האנושי, מי שתכלית קיומו היא להכרית את עם ישראל מארצו. ''כאשר ראיתי את ראש ממשלת ישראל ואת שר החוץ שלה, עומדים לצידו של המוקיון הרצחני הזה, חזרתי ותהיתי על ערכו החמקמק של המושג 'ידיד ישראל'. ''.... אולם בניצחונה זה של האנטישמיות הארסית לא היתה יד הגויים במעל, והוא כל כולו מעשה ידיו של עם סגולה.... הלוא הם האדונים שמעון פרס ויצחק רבין.... ''..... על כל צעד ושעל מצאתי את 'הגאון היוצר' שיד לו בכל ויד כל בו, מבורסה עד אש''ף. מוכר מניות בבוקר ואת מולדתו אחר הצהרים, ובערב, אם נותר בו עוד כח, הוא משנס מותן ויוצא להגן על זכותם של מבקשי נפשו ליטול אותה ממנו...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
162.
פונדק שוב פותח מוחנו .
יחיאל,
פתח-תקווה,
24/08/04 15:36
|
שוב אנו לומדים כי יוזמי אוסלו לא היו רק אוסף של חלמאים תמימים אלא גם אנשים צבועים חסרי חוט שידרה אשר רואים ביהודי ראוי להיות קורבן תמיד בידי חבורות הרוצחים הנתעבים. תודה לפונדק אשר מלמד אותנו שוב את התורה של פרס וערפאת לפיה השלום יהיה כמו בין הזאב והכבש כאשר הכבש בבטן של הזאב !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
161.
Peres shalom centre
zeev,
jerusaem,
24/08/04 15:29
|
If mr Pundak is the manager and Barguti is his best friend. I wonder why this hostile institution is kept open? This is an absurd . whe hold in jail Barguti but his ideas are alive in the same centre with mr Pundack ahead of it and some more delirious elements. Is the any logic in this country?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
160.
peace you do with your enemy
ל"ת
avi,
24/08/04 15:23
|
|
 |
''make '' not ''do''
ל"ת
learn english,
29/08/04 11:01
|
|
 |
159.
אילאיל שחר
אוסנת,
רמת גן,
24/08/04 15:11
|
למה לפרסם שפונדק בחו''ל ? למה לא לתת לאדם את הזכות לתגובה. חצופה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי כי פונק כתב את הכתב ונסע
ל"ת
אלון,
24/08/04 18:25
|
|
 |
158.
כסף והרבה כסף
ראלף,
24/08/04 14:44
|
על כל פליטה של האיש המשוקץ הזה כל מיני ארגונים אנטישמיים באירופה מזרימים לו ולכנופיה שלו הרבה הרבה כסף . גם יוסי ביילין בחבורה וגם הוא ניזון מכספים של האחוד האנטישמי באירופה. וחוץ מזה על פי תורת השמאל הקיצוני לערבי יש את כל הזכויות לרצוח יהודים. הכנופיה הזאת בוכה רק כאשר ערבים נהרגים. אבל כשיש פיגוע רצחני ביהודים חפים מפשע במקרה הטוב הם שותקים , או מצדיקים את הערבים הרוצחים . בכל מדינה נאורה הם היו יושבים בכלא מזמן .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
157.
עוד ועד שמן למדורה
צברי אחד מהעם,
24/08/04 14:32
|
אנשים כמו רון פונדק וחבורת **אדריכלי** הסכמי אוסלו והסכמי ג*נבה שופכים עוד ועוד שמן למדורה.אנשים אלה מעניקים ומחזקים את מערכת הפרופגנדה האנטי-ישראלית והפרו-ערבית בעולם!...ואף גרוע מזה,הם גם ספקי הדלק למכונה האנטישמית בעולם!!אנשים אשר *זורמים* נגד רוב החברה הישראלית וכלל האנטרס הישראלי!אנשים רודפי פבליסיטי מדייה בכל מחיר.מתי יבינו אנשים אלה שבמדינת ישראל יש ממשלה דמוקרטית אשר נבחרה על ידי הרוב בעם ואשר רק לה יש את הזכות לנהל את עינייני המדינה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי זה כל הרעיון בדמוקרטיה?
ל"ת
אלון,
24/08/04 18:27
|
|
 |
156.
תודה לפונדק
שלו,
24/08/04 14:28
|
|
 |
תודה ישר לברגותי, למה לפונדק??
ל"ת
שלומי,
29/08/04 11:02
|
|
 |
אולי! ואולי הם המקלקלים?
ל"ת
אלון,
24/08/04 18:28
|
|
 |
155.
אמור לי מי חברך ואומר לך מי את
ל"ת
אלון,
24/08/04 14:09
|
|
 |
154.
תקימו עוד מרכזים ותחלקו עוד
ל"ת
משכורות לחבר'ה,
24/08/04 13:59
|
|
 |
153.
כל המרכזים האלה נועדו רק כדי
ל"ת
לחלק שכר לחבר'ה,
24/08/04 13:57
|
|
 |
152.
הירדם
י,
24/08/04 13:30
|
רון פונדק תחזור מיד לישון..... עדיף שתירדם מאשר לפלוט שטויות. פרס היחידי שמחכה ל''מרגליות'' היוצאות מג'ורת אוסלו המשוקצת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
הימין צדק:פושעי אוסלו לדין''!!!
ל"ת
ש,
24/08/04 13:17
|
|
 |
150.
?A doom or a vision
Perez,
Constantsa,
24/08/04 13:10
|
If U follow the parochial masses ,Mr Pondak is a prophet of doom and SORER U-MORER but ,if you listen to the voice of wisdom and rationalisation,he is a visionary.UBE-GADOL!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
לצרף נאשם נוסף לאדריכלי הפל-קל
פ.ע,
24/08/04 13:08
|
כל מפריח נפיחות במדינה,יוצא חוצץ נגד הממסד וחושב, שלהביע דעה- אשר במקרה מחזקת מוראלית אויב במלחמה-זה לגיטימי. באמריקה הנאורה היו מקצצים לך את הלשון במקרה הטוב. פונדק, נדלקת על ברגותי? לך תתאפסן איתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
148.
תמיכת השמאל הקיצוני בטרור
דרור,
רמת גן,
24/08/04 12:58
|
הפלשתינאי אינה דבר חדש. גם החסינות המשפטית המוענקת לפושעים,ע''י מערכת אכיפת ה(צ)חוק השמאלנית,אינה חדשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
ומה עם רון פונדק צודק ?
רויטל,
תל אביב,
24/08/04 12:57
|
ומה עם רון פונדק צודק ? ומה אם ברגותי אכן היה חבר באירגון טרור ובשנים האחרונות הוא כבר לא ? ומה אם אנחנו באמת מפספסים כאן משהו... אני רוצה להאמין במערכת המשפט ולהגיע למסקנה כי אכן הוא היה שותף בארגון טרור ולא רק שעיר לעזזל, אני הכי רוצה להאמין שרון פונדק יודע על מה הוא מדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אנחנו מפספסים? את הפקרת
להעמיד לדין,
באשמת בגידה,
24/08/04 13:45
|
ארץ ישראל לערב רב של מרצחים מכל מדינות ערב ומן הבלקנים? מה אנו מפספסים? ישיבה ליד שולחן אחד עם מפלצות אדם, עושי לינץ ומבצעי וידוא הריגה בתינוקות? מה אנו מפספסים? הפיספוסים שלנו הם - סירובנו לחסל את האויב והימנעותנו להעמיד לדין את הבוגדים בתוכנו, המבצעים נגדנו פשעי מלחמה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
איפה הממלכתיות של פרס?
איל,
צפון,
24/08/04 12:55
|
מר פרס מתהדר במושג ''מנהיגות ממלכתית'' - זו הרואה את הצרכים של המדינה לפני המפלגה. לעומת זאת, המכתב של ד''ר רון פונדק מציג תפיסה של מגזר השמאל. זוהי תפיסה של מיעוט. למרות שד''ר פונדק מצהיר שהוא מדבר בשמם של רבים, הוא לא צירף למכתבו אפילו שם אחד של תומך. במכתב זה גורם ד''ר פונדק לביזוי של בית המשפט הישראלי, ולתמיכה מוסרית במי שבית משפט קבע שהוא שותף לרצח. האם שמאל = עיוורון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
145.
פרס חייב להתנער מדברי מנהל
רוחמה,
חיפה,
24/08/04 12:54
|
''מרכז פרס לשלום'', ולא- הוא והמרכז שקרוי על שמו , משמשים עלה תאנה וכסות מכובדת לתמיכה ברוצחים בעלי אידיאולוגיה מוצהרת וגזענית של רצח ישראלים יהודים. ללא התנערות כזאת- פרס לא ראוי לביות מנהיג וחבר בממשלת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
דוסים - מספיק לכתוב באינטרנט
חילוני,
תל אביב,
24/08/04 12:49
|
|
 |
תתפלא, אבל לא כל חילוני
מהרסינו ומחריבי,
יעופו לכל הר,
24/08/04 15:14
|
אוטומאטית בוגד. רובם נאמנים לעם ולמולדת. לעומתם יש המתקראים ציונים-דתיים-ריאליים, שהם בוגדים בעם ובמולדת. כך ששמירת מצוות, איננה בהכרח קריטריון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק לגמרי
דעת תורה,
24/08/04 14:18
|
צריך למצוא רב, לשלם לו שיוציא בחוץ פסק הלכה שאוסר על דוסים להכנס לרשת. משהו ראה רב שבשביל כסף לא יעשה הכל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
מפחיד לחשוב בידי מי היה גורל
רוחמה,
חיפה,
24/08/04 12:48
|
המדינה בשנות אוסלו העליזות. אם מטורף כזה הוביל את המדינה בימים ההם- פלא שאנחנו עוד קיימים.
פונדק ושכמותו הם התמרור האדום של כולנו ושל השמאל בעיקר. אם השמאל לא ישכיל להתנער מאנשים כמו פונדק , במקרה הטוב נגזר דינו ובמקרה הרע נגזר דיננו כולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
תמיכה ברוצחי יהודים לא חדש
בוריס,
חיפה,
24/08/04 12:44
|
עכשיו שמאל קיצוני תומך ומצדיק טרור איסלאמי נגד יהודים אבל זה לא חדש בשבילם. בזמנו היו בשמאל קיצוני גם כאלה שתמכו בהיטלר. כאן אפשר לקרוא על זה: http://www.ihr.org/jhr/v16/v16n5p22_Weber.html
כמה משפטים מהמאמר הזה: Scholars of the life of Gertrude Stein were recently startled to learn that in 1938 the prominent Jewish-American writer had spearheaded a campaign urging the Nobel committee to award its Peace Prize to Adolf Hitler. ''I say that Hitler ought to have the peace prize, because he is removing all the elements of contest and of struggle from Germany. By driving out the Jews and the democratic and Left element, he is driving out everything that conduces to activity. That means peace ... By suppressing Jews ... he was ending struggle in Germany'' (New York Times Magazine, May 6, 1934).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
סיכום
האנשים החושבים,
רק רע כל היו,
24/08/04 12:39
|
מסקנות
לקולם של האקדמאים הקיצוניים בישראל, בארצות ערב ובתקשורת העולמית, יש השפעה חזקה שאינה עומדת ביחס ישר למספרם. הדוגמאות לכך רבות, החל מהשניים שרקחו את הסכמי אוסלו ועד לשכתובם של ספרי ההיסטוריה המשמשים את תלמידי בתי-הספר הישראליים, על מנת לשקף את נקודת המבט הערבית. עיתונאים ישראלים נוטים לנהות אחר הקולות הללו ולעצב על-פיהם את השקפת עולמם (דוגמה לכך יכולה לשמש עבודת המ.א. של כץ שהיתה לשיחת היום בזמנה). יתרה מזאת, לאותם קיצונים השפעה על האירועים ועל הלוך-הרוחות השורר במזרח התיכון, על עידודם של אלה השואפים להחריב את ישראל, ועל הורדת המורל בקרב הציבור הישראלי. בכך תורמים הם להחלשת יכולתה של ישראל להגן על עצמה.
הדבר המפתיע הוא שאותם קיצונים ישראלים גורמים לכל הנזק הזה, בעוד מקור לחמם אינו אלא משלם המסים הישראלי והתורמים שבקרב יהודי התפוצות, בעיקר מארה''ב. (הסטודנטים בישראל משלמים רק כ- 15 אחוזים מעלות החינוך. שאר הכספים מגיעים מהמקורות שהזכרנו.) כוונתם של התורמים הנדיבים לסייע למפעל הציוני; אין ספק שאנשים אלה ירצו לחשוב פעמיים בטרם יסכימו שכספי תרומתם יפרנסו את הקיצונים האנטי-ישראלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
קטע ממרכז המאמר
דוקטור, אלעק,
קאלטנברונר,
24/08/04 12:37
|
בהקשר זה מעניין לבחון את הישגיהם האקדמיים של רון פונדק ויאיר הירשפלד, השניים שפעלו בסקנדינביה והכשירו את הקרקע, יחד עם אש''פ, לתהליך שהוביל להסכמי אוסלו, ואחר כך סייעו בהכנת מסמך ההסכם בין ביילין לאבו-מאזן. פונדק, העומד בראש ''מרכז שמעון פרס לשלום'', הוא מחברו של ספר אחד – The Struggle for Sovereignty. הוא אינו יכול לזקוף לזכותו ולו פרסום אחד בבמה אקדמית כלשהי. הירשפלד, הנמנה עם סגל המחלקה ללימודי היסטוריה של המזרח התיכון באוניברסיטת חיפה, לא פרסם דבר בבמה אקדמית ראויה, למעט עבודת הדוקטורט שלו אותו סיים ב- 1976. את זיכרונותיו מתקופת אוסלו העלה על הכתב ופרסם בספר פופולרי. העסקתו במסגרת אקדמית מעמידה בסימן שאלה את אמות-המידה המשמשות את האוניברסיטאות בישראל בבחירת חברי הסגל שלהן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
זו רק הפתיחה
לרון פונדק אין,
פרסומים אקדמ,
24/08/04 12:35
|
באקדמיה העברית
שלמה סוקרט שלמה סוקרט הינו שם עט לפרופסור מרצה באחת האוניברסיטאות בארה''ב, המעדיף להישאר בעילום-שם. בעתיד, כשההיסטוריונים יגרדו את פדחתם בנסותם להבין את טירוף המערכות שפקד את מדינת היהודים כאשר זו אימצה ללבה את לבנת החבלה הקרויה הסכמי אוסלו, מן הראוי שיקדישו מעט תשומת לב לאנשי האקדמיה שפעלו בישראל בעת ההיא. הם יביטו אחורה בתימהון וישאלו את עצמם – כיצד זה קומץ רדיקלים יהודים, עוכרי עמם, אימץ לעצמו את סדר-היום של האויב, ובעשותו כן פעל על מנת לפגוע במולדתו.
על מנת לסייע לאותם היסטוריונים עתידיים במלאכתם, ולהקל מן העומס שירבוץ על כתפיהם, ברצוננו להעמיד לרשותם חומר רקע אודות כמה מן הדמויות המככבות בזירה האקדמית בעת הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
לא לומדים מטעויות העבר!!
ש.לוין,
24/08/04 12:28
|
כבר היינו בסרט הזה עם ערפאת, שחשבו שהוא פרטנר לשלום , עכשיו מדברים על רוצח חדש ושמים לו כנפיים של מלאך ונזר של שלום. נכון ששלום עושים עם אויבים אבל לא עם רוצחי ילדים נשים וטף שזה המוטו שלהם. ברגותי הוא סוג כזה של מפלצת אנושית היודע להסתיר ולהסתתר מאחורי דבורי סרק . וגיבובי מילים כאילו הוא הוא המשיח של השלום והוא יעשה הכל כדי שיחשבו כך וישחררו אותו. הוא לא ישתנה הוא לא השתנה ואין חדש תחת הטרור הפלסתינאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
פושעי אוסלו לדין שישבו עם יגאל
ליעם,
צפון,
24/08/04 12:25
|
לא יאמן איזה חוצפה יש לפושעי אוסלו שהם מרשים לעצמם לדבר הם אחראים לצב שהמדינה נמצאת בו היום הם הביאו לפה את ערפת והכנופייה שלו הם שיחרוו עשרות אלפי מחבלים הם נתנו להם נשקים בגללם יש לנו הרוגים עד לאן אנחנו נשלם על פושעי אוסלו למה הם לא יושבים בכלא ליד יגאל עמיר?בושה למדינה שלא שופטת אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
Romancing with Barguti
Alfassy,
Ofaqim,
24/08/04 12:21
|
There is a saying: ''U will not be recognised as a sage till a whole bunch of idiots and narrowminded crowd raise against U.''I would like to believe that Barghuti maybe a fair partner because if not him,the authority has a multitude of more fanatics.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
עוד יתברר לכולכם שהוא צודק !
ל"ת
אתי,
תל-אביב,
24/08/04 12:15
|
|
 |
אתי! נשמה , איפה היית עד עכשיו
מודה ועוזב...,
24/08/04 12:49
|
? חכינו רק לך , איזה פרץ אינטלגנציה זהו עכשיו אחרי שקראתי את אמרי פיך גם אני חושב ככה (קקה) יש לי קצת שגיאות כתיב כמו שאת רואה. תרתי משמע את רואה את כל האמת כשגיאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
כל הכבוד לך פונדק - גיבור אמית
ל"ת
חיים,
תל אביב,
24/08/04 12:12
|
|
 |
133.
מרכז פרס לשלום - מסיע לטרור
האמת המרה,
24/08/04 12:10
|
בית המשפט בישראל הרשיע את ברגותי ברצח, רצח שבוצע לאחר חתימת הסכם אוסלו - ולכם גם לפי ההסכם הנ''ל נחשב לפעולת טרור שהפלסטינים התחיבו להלחם בו. וכעת, סיען הטרור פונדק - מעז לטעון שפסיקת בית המשפט היא טעות איומה. אז אם זה לא תמיכה בטרור, אז מה כן? מענין מה היה אומר היועץ המשפטי לממשלה, אם מישהוא היה כותה מכתב זהה ליגאל עמיר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
שרון
שרון,
24/08/04 12:10
|
חסר בוגדים במדינה נצרף אותו לטלי פחימה ולואנונו - בושה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
השמאל שותף לרצח אלף איש
ל"ת
אזרח,
24/08/04 12:09
|
|
 |
ומה עם ההרוגים הפלשתינאים
אלון,
24/08/04 12:45
|
אני חושב שמי שאחראי לרצח הישראלים , בטח כמחולל טרור, אחראי בעקיפין וברוב האשמה גם על כל הרג אחר בכרוך בטרור ובתוך כך הרג הפלשתינאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
מרכז פרס לשלום על ישראל
ל"ת
שפוי,
ישראל,
24/08/04 12:05
|
|
 |
129.
מרכז פרס לשלום על ישראל
ל"ת
שפוי,
ישראל,
24/08/04 12:04
|
|
 |
128.
פרס+פונדק+ביילין=קיבלו מדליות
ל"ת
המקצוע: חתירה,
24/08/04 12:04
|
|
 |
127.
עוד חולה נפש שמהלך חופשי
ל"ת
לא מופתע,
24/08/04 12:04
|
|
 |
126.
חבל שהטרור לא הכה בו
בנדי,
24/08/04 11:59
|
מצער מאוד שפונדק לא סבל מהטרור הפלשתינאי. אני מאחל לו להפגע מאחד המחבלים שברגותי שולח, ושיהיה כפרה על עם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
אנשי אוסלו -שמאל קיצוני ומטורף
ל"ת
אחד העם,
ישראל,
24/08/04 11:56
|
|
 |
124.
לסלק את פרס מהפוליטיקה
יוסי,
תל אביב,
24/08/04 11:56
|
|
 |
123.
הסוכן
צדוק,
ירושלים,
24/08/04 11:55
|
האיש עובד כסוכן זר עפי הגדרת החק -ולא בגלל הפאה הנכריתשלו-. לאיש דירות ובתים בחו''ל חשבונו תופח ע''י מפעיליו הפשיסטים באיחוד האירופי.. .ו.כמובן לפונדק אזרחות זרה כך שהוא חושב שהוא מוגן. יש להפעיל את החק ולנהוג בו כפי שהיו נוהגים בסוכן זר מסוגו בארה:ב למשל....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנתי
אלון,
24/08/04 12:48
|
|
 |
122.
השמאל הישראלי הוא מחלה ממארת
זאב,
24/08/04 11:53
|
השמאל הישראלי הוא מחלה ממארת שתפסה גם את אריאל שרון ומחריבה את המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טענה כללית
אלון,
24/08/04 12:51
|
השמאל טוען בדיוק אותו דבר על הימין. ביחוד שהוא הורס את המדינה. אין בדבריך שום דבר שמוכיח את טענתך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
אזרחים תמימים
רחל,
חיפה,
24/08/04 11:53
|
אני לא מבינה עוד כמה זמן נאכל את הדברים שמאכילה אותנו התקשורת. התקשורת מחפשת דרמה ובלאגן וידוע שכל מי שמחפש מוצא. מרכז פרס לשלום ועוד הרבה ארגונים אחרים מתאמצים יום יום כדי לנסות ולחבר בינינו לבין השכנים שלנו. אסור לתת לגורמים שמנסים לחבל בדברים כאלה להצליח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוקר טוב רחל
אלון,
24/08/04 12:53
|
האם יכול להיות שנסיונות הארגונים הללו ליצור הדברות רק מאריכה את הסכסוך בשלב הנוכחי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צהריים טובים אלון
ניר ד,
תל אביב,
24/08/04 17:24
|
הכל יכול להיות גם יכול להיות שהמשכורת שמשלמים לי גורמת לגדילת האוברדראפט שלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
המוח המעוות
ירושלמי,
ירושלים,
24/08/04 11:53
|
|
 |
הכי קולע שרק יכול להיות!
ל"ת
ג'ימי,
24/08/04 11:55
|
|
 |
119.
לפי התפיסה המעוותת הזו :
דב,
24/08/04 11:49
|
מה שגולדשטיין עשה (ואני לא מצדיק אותו ) ומר פס (אבא של שלהבת) זה מאבק לגיתימי ????? רון פונדק כניראה החליק על השכל שלו . איך אדם מכובד כזה מדבר כך על רוצח ? הוא מצדיק את זה ונותן לגיטימציה לרצח המזויעה שברגותי עשה ועושה מיתוך דלתי הכלא .
אני לא ארד לרמה של הישראלי הבזוי הזה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
As a Leftist I am ashamed
ל"ת
AMR,
24/08/04 11:48
|
|
 |
117.
אני לא מאמין....
צבי,
24/08/04 11:46
|
שחיים בקרבנו אנשים כמו רון פונדק. אבל בטח הוא לא יהודי כי רון נגד העם היהודי. בסרט הזה כבר היינו שטיחים אדומים עראפת קלינטון. וויתרו על 90 אחוז מהשטחים. ברגותי נשפט ויודעים שהוא רוצח אז אני שואל אם יהיו עוד אנשים כמו רון פונדק אז מה אנחנו נעשה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל117
אלי,
24/08/04 11:59
|
''אני שואל אם יהיו עוד אנשים כמו רון פונדק אז מה '' אפו אתה חי אתה לא ידע שיש תנוע המחנה מר''צ שהיא מתנהגת כמו רון פונדק. שמה שמענין אתם זה למחוק את מדנת ישראל בכול מחיר ואפלו לדבר עם מחבלים. שיש להם דם על היד ים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
צודק, אם לא יהיו מחבלים ...
יעקב סילבר,
24/08/04 11:45
|
פונדק צודק במאה אחוז.
אם לא יהיו מחבלים - לא יהיה עם מי לעשות שלום
הרי כבר אמר לנו רבין ששלום עושים עם אוייבים.
לכן אסור בשום מקרה להרוג או לתפוס מחבלים - כי הם השלום שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
חשיפה-פונדק הוא המגיבה 'פרחיה'
ל"ת
לא יאמן,
סקופ ענק,
24/08/04 11:45
|
|
 |
אנשים כמו רון פונדק
אאא,
24/08/04 12:09
|
הם מנהיגם את הגאס ה5 תוצאת הארץ ומנהיגם יוסי שריד סגנתו טל פחמה . ראש המבצעים של הקבוצה הוא טנמבאום מר רון פונדיק הוא סגן המודעין הוא חיפש אניפרמציה אצל ברגותי אך מתכננים פגוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשים כמו רון פונדק
אוסנת,
רמת גן,
24/08/04 15:04
|
מה אתה כבר יודע על רון פונדק שאתה סתם מלכלך. האדם הזה עשה יותר ממה שאתה עשית למדינה הזו. ואם אתה חושב שמה שהוא עשה עכשיו שגוי בעינך - תגיד זה שגוי. אבל אל תלכלך על אנשים שאתה לא מכיר. תתביש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
הבנתם?? מאדריכלי אוסלו !!!!
ל"ת
רינה,
24/08/04 11:45
|
|
 |
לא. לא הבנו - תסבירי
אוסנת,
רמת גן,
24/08/04 15:05
|
אל תכתבי כותרות מבלי לדעת מה בדיוק את רוצה להגיד. זה מראה על טיפשות וחוסר ידע. חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסנת, המגיבה הסדרתית
שלומי,
29/08/04 11:09
|
תלכי לעשות ספונג'ה וכלים, ותפסיקי לנזוף ולהעליב . אם יש לך דברי טעם הגידי אותם. ואם אין - היכלמי וחיזרי למטבח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
אחד טרוריסט מורשע והשני טפש
ל"ת
רוני,
24/08/04 11:44
|
|
 |
112.
פונדק - אתה פשוט אנטישמי ומזוכ
פונדק למשפט,
24/08/04 11:42
|
פונדק - אתה פשוט אנטישמי ומזוכיסט, לא די שהבאת עלינו את ההסכם האומלל עם יותר מ-1000 קורבנות אדם ועשרות אלפי פצועים אתה מעיז לפתוח את הפה. במדינה מתוקנת היו עושים לך משפט שאת עונשו אני לא מרוצה לתאר. תפסיק להתערב בעניני המדינה, אתה לא נבחר ציבור ואין לך זכות לחתום על שום דבר זולת פנקסי השיקים שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במדינה מתוקנת
אלון,
24/08/04 14:06
|
|
 |
פונדק דיבר בשם עצמו - תקראו
אוסנת,
רמת גן,
24/08/04 15:06
|
|
 |
111.
רון פונדק ימח שמך
ל"ת
יואב,
24/08/04 11:40
|
|
 |
110.
לכל המגיבים האלימים
רווית,
רמת גן,
24/08/04 11:37
|
כולנו שמחים לראות שכל שאתם מסוגלים לעשות הוא לאיים באלימות, בין אם מילולית ובין אם פיזית. אולי לשם שינוי הגיע הזמן לתת סיכוי לאדם שמציע פעולה בדרך אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל_110
שמואל תירוש,
ת''א,
24/08/04 12:21
|
תגיד אתה מפגר או דביל. הרי כבר נסינו את הדרך של פונדק. 1000 הרוגים זה לא מספיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בושה שיש אנשים כמוך במדינה
שרון,
ירושלים,
24/08/04 12:13
|
איזה סיכוי את רוצה לתת לרוצח מתועב שמאושם ב5 מקרי רצח, תתביישי לך ומהר מאוד תצטרפי לטלי פחימה וואנונו ותעזבי את הארץ בוגדת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פודק וברגותי, תקוותנו האחרונה
בלי קללות,
וברוח טובה,
24/08/04 12:05
|
על משכבי בלילות התלבטתי - מי יצילנו מן הטרור הישראלי המשתולל ?עכשיו אני יודע: רק פונדק וברגותי. יש להושיב את שניהם יחדיו למו''מ מרתוני,בתא מבודד, למשך 5 שנים ואז יצא עשן לבן: הסכם שלום, המתיר לאנשי שלום עכשיו וגוש שלום להשאר כנתינים במדינת פלסטין. כל היהודים האחרים יפוזרו בעולם(פינוי מרצון) . ברגותי יתמנה לראש הממשלה ורון פונדק למשרתו האישי. ובא לציון גואל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מ-1000 דרכים בחר פונדק ב-1001
ג'ימי,
24/08/04 12:00
|
גם אם אני מסכים איתך שיש למצות כל דרך לשלום (וישראל עושה מאמצים לעשות כן), למה היה צורך להצדיק טרוריסט שמטרתו היא להגיע לפתרון בדרך של רצח חפים מפשע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגידי את מפגרת או עושה את עצמך
ל"ת
יואב,
24/08/04 11:51
|
|
 |
במה בלתמוך בטרוריסט
ל"ת
אריק,
עזה,
24/08/04 11:45
|
|
 |
109.
בתור מישהו שהיה במעצר
לאפי,
י-ם,
24/08/04 11:37
|
אני חייב להגיד שיש משהו בכך שהוא מהיותר מתונים והגיוניים בצד השני, אך הוא תכנן ועודד פיגועים, ועל כן מגיע לו עונש. לאחר הפיגוע במחסום עין עריב במרץ 2002 בו נטבחו 6 חיילי הנדסה הוא אמר: ''ברכותי''. אני בטוח שאם לא היה נעצר הוא לא היה הולך בדרך השלום אלא ממשיך בהסתה ותכנון פיגועים. חוץ מזה, המעצר שלו מרתיע בכירים פלסטינאים אחרים ומראה להם שגם הם לא חסינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
עונש מוות למחבלים ועוזריהם
יעקב סילבר,
24/08/04 11:36
|
|
 |
עונש מוות
ניקו,
צפון,
24/08/04 11:53
|
ל-108 אני מסכים אתך ואני מתפלא על אותם האנשים אשר טוענים כאילו יהיה הנידון לעונש מוות קדוש, העם שוכח את אשר עשתה האינתפדה בשלוש שנות קיומה 1001 הרוגים ובעיקר אזרחים , כמה משפחות נשארו ללא בעלים וכמה יתומים? בוא רבותי ונחשוב אחרת עונש מוות גם מדינות נעורות היו מחוקקות חוק כזה עם מצב כמו שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
רון, יישר כוח
מאיה,
תל-אביב,
24/08/04 11:33
|
ממשלת שרון עושה כל שאל ידה לכרסם בליגיטימיות של הרשות ושל הפרגמטים בה.
רון פונדק שככול הנראה מעורה ומכיר את הנפשות הפועלות, פועל במרכז פרס לשלום מתוך שמירה על האינטרסים האמיתיים של ישראל, קרי, לקרב בין העמים ולהגיע להסדר כולל. המכתב מרגש כן! כי סופסוף יש אמיצים ביניינו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בושה בושה בושה בושה
שרון,
ירושלים,
24/08/04 12:18
|
נמאס מכל היפה נפש.... את לא רואה את הפיגועים ואת כל מה שהם עושים לנו, איפה האנושיות שלך חוצפנית על איזה הזדמנות את מדברת רובים נתנו להם והם יורים עלינו.
תתביישי לך ותחזרי בך מהר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיה-פרגמטים-רון-שלום
פיני,
אשקלון,
24/08/04 12:04
|
כ-60 לפחות-תינוקות,זקנים,נשים הרות וגם ערבים ישראליים ( ביניהם גם משפחות שלמות) מצויים כעת תחת מצבות שיש לבנות. הם אינם חיים ,ז''א אינם נושמים. מאיה ושות' :האם אתם חפצים שאסביר לכם מה פירושו של אדם לא חי. ובכן הפרגמטיסט ההוא, יקירכם ברגותי (רציתי מזמן שייקרא הרגותי) אחראי למותם. הוא יזם,מימן, בחר מתאבדים שלהב אותם ושלחם במו ידיו ופיו ואמר להם :''לכו ורצחו כמה שיותר יהודים''. הלזה תקראו פרגמטיסט ושוחר שלום. המנטרה הזו שגורה בפיכם והיא תקועה במחשבותיכם ואיך אפשר לגרום לכם שתשתחררו ממנה.אינני חפץ שהמוות יגיע לסף דלתכם כי הינכם אחי (כן,כן, תתפלאו)אבל כנראה מותם של אחרים ועונש שהשית עליו צוות שופטים נבחר שאינו נגוע באידיאולוגייה ימנית או שמאלית , אינו משכנע אתכם. לכן אחי היקרים אתם כנראה מקרה נפשי מסובך ורציני. לכו טפלו בעצמכם. אתם זקוקים לכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''ההגיון'' שטרם הוסבר עד כה של ר
ישראל,
24/08/04 12:01
|
אמיץ, אולי כן. טיפש? ללא ספק. עד היום טרם הצלחתי להבין, ויתכבד ד''ר רון פונדק פעם להסביר זאת, איזה מדינה (פלשתינאית) יכולה להתקיים בשני מקומות? או שיש להם זכות מעבר (כולל נשק) ואז אין לנו ריבונות או שאין להם זכות (אנו מדינה ריבונית) מעבר ואז איך תתכן מדינה פלשתינאית אחת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוצח הוא רוצח
שפוי לא שמאל ול,
24/08/04 11:52
|
רק לתמוך ברוצח שפל מה לו ולשלום לרוצח הזה .זה כמו להגיד ליגאל רוצח רבין אתה איש השלום היצלת אותנו מהסכם אוסלו נו מה היית אומר אם היו אורים את זה .בטוח כל השמאל היה קם וצועק טרוריסטים ....מה ההבדל בין ברגוטי ליגאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100%!
ל"ת
ג'ימי,
24/08/04 12:03
|
|
 |
106.
בוגד!
מתנחלון,
24/08/04 11:33
|
יש לדון אותו בחומרה על הסיוע הזה למחבל, כמו גם את כל אדריכלי אוסלו שנתנו לעראפת והמחבלים שלו 40,000 רובים וציפו שהם יישמרו עלינו איתם. פושעי אוסלו לדין!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
לנועה מבאר שבע
שלום,
מדרום,
24/08/04 11:32
|
אני מבין שאת השטויות האלה למדת במחלקה למזרח תיכון באוניברסיטת בן גוריון. בכל מקרה לך לשכמותך כמו למר פונדק לא חשובות העובדות. אתם ממשיכים עם הסיסמאות ומקשיבים רק לעצמכם. מה זה עוד יהודי נרצח? דת השלום היא הדת היחידה שעדיין מקריבה קרבנות אדם. רבותי השלום הוא חשוב והלואי יבא אלינו במהרה. אבל, אסור לרוץ אליו בכיסוי עיניים וללא בקרה וביקורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
do we need anymore enemies?
ל"ת
Yored,
24/08/04 11:25
|
|
 |
103.
פונדק צודק
יניב,
תל אביב,
24/08/04 11:24
|
שלום עושים עם אויבים. מי שמכיר את ברגותי יודע שהוא מהיותר מתונים בצד הפלסטיני. חבל שאנחנו תמיד מתעקשים להפוך את המתונים לקיצוניים. חוץ מזה, כל הדברים הללו הם חלק מהבעיה. הפתרון הוא שתי מדינות לשני עמים. כל השאר זה קצף על המים. חבל על הזמן וחבל על הדם. אם אנחנו היינו תחת כיבוש אכזרי גם אנחנו היינו מצמיחים מקרבנו אנשים כמו ברגותי ורואים בהם גיבורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''קצף על המים''
לא ימין,לא שמאל,
24/08/04 14:30
|
''הפתרון הוא שתי מדינות לשני עמים. כל השאר זה קצף על המים.'' אומר יניב. ואני אומר: הפתרון זה לקדש את חיי האדם וחירותו ללא קשר למוצא, דת או מין. כל השאר זה קצף על המים. ברגותי רצח, כך קבע בית המשפט, כל השאר זה קצף על המיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברגותי מתון: אחראי לרצח מעטים
ל"ת
ג'ימי,
24/08/04 12:04
|
|
 |
רק אני הבנתי את הסרקאזם שלך?
ל"ת
דנה,
29/08/04 11:18
|
|
 |
ברגותי ''המתון''
ישראל,
24/08/04 12:03
|
אם ברגותי הוא מהמתונים, אז ברור כי בדורינו לא יכול להיות שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך לצרף את שניכם לתא של
ל"ת
ברגותי הרוצח,
24/08/04 11:41
|
|
 |
102.
כמה הרוגים עוד צריך
רון,
תל אביב,
24/08/04 11:23
|
כמה הרוגים עוד צריך כדי שפושעי אוסלו יתנצלו על טעותם ועל האסון שהביאו למדינה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
לא מאמין שפונדק הביע תמיכה
AA,
24/08/04 11:22
|
|
 |
פונדק בחו''ל
אוסנת,
רמת גן,
24/08/04 15:10
|
חבל שאילאיל פרסמה את הכתבה שרון פודנק בחו''ל ואין לו את האפשרות להסביר ולהגן על עצמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
כולנו בזים לך
יעל,
חיפה,
24/08/04 11:22
|
|
 |
99.
חלחלה
מרק,
נתניה,
24/08/04 11:22
|
אוחזת בי כאשר באיחור רב מאוד מתגלה הפרצוף האמיתי של האנשים שגררו את המדינה הזאת להסכם אוסלו האומלל. מצד שני , יש כאן התקפה חסרת תקדים על מערכת המשפט הישראלית שהרשיעה את ברגותי. אז למה זה פתאום אחז אלם המערכת הזאת? חשין איפה אתה והפה הגדול?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
מכתבו של רון פונדק לברגותי
ישראל,
ירושלים,
24/08/04 11:20
|
|
 |
97.
מדוע השב''כ מסרב??
דליק,
24/08/04 11:15
|
פונדק אחראי במידה משמעותית להירצחם של 1001 ישראלים בשנים האחרונות. מקומו ללא ספק מאחורי הסורגים. אם השיקולים של השב''כ כלכליים, אני מציע לארח את פונדק בתא של ברגותי. כך יוכלו להמשיך לבנות קשרים ולקרב בין העמים. מרכז פרס לשלום יממן את כל השהות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
להעמיד אותו לדין
איש שמאל,
24/08/04 11:12
|
גם אני בדעותי הבסיסיות בעד החזרת השטחים, אחוות האדם וחושב שלאומיות היא רעה חולה. אבל אין לי שום יכולת להזדהות עם המעשה של פונדק - יש לפחות 5 משפחות שכולות בישראל בגין הרוצח ופונדק מחזק אותו. בושה וחרפה - יש להעמיד את פונדק לדין באיזה אשמה שלא תהיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
חבל שאף אחד כאן לא חושב לרגע
נועה,
באר שבע,
24/08/04 11:09
|
כל מי שקצת מכיר את הנוף הפוליטי הפלסטיני יודע שמרוואן ברגותי הוא אולי היחיד שיכול להציל את הרשות הפלסטינית מאנארכיה, שבסופו של דבר תפגע גם בנו. חבל שאצלנו חושבים שכל מנהיג פלסטיני הוא טרוריסט. תתעוררו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם לא מקובלת עליך פסיקת
דנה,
ירושלים,
29/08/04 13:42
|
בית המשפט שברגותי רוצח? . והרי לא האיש ברחוב שפט את ברגותי. לפני בית המשפט הובאו הוכחות מוצקות לפשעיו של ברגותי. בית המשפט הרי לא שופט לפי כתבות בעתון או הלך רוח ברחוב. מעניין לפי מה את שופטת את ברגותי וטוענת לחפותו, ואיזה חומר יש לך שלא היה לבית המשפט. או שזו רק תחושת בטן שלך ושל חברייך בשמאל. מה שלא תהיה תשובתך , ברור כבר שאת לא מאמינה במערכת הצדק של בית משפט בישראל, את מפקפקת ביושרם של כוחות הביטחון, ומכאן הדרך קצרה לכפור בזכותה של המדינה להתקיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בית משפט בישראל קבע שהוא רוצח
דנה,
29/08/04 11:20
|
האם את מערערת על כושר שיפוטו של בית משפט בישראל או על סמכותו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו והוא לא טרוריסת מעניין
ל"ת
ניצול מפיגוע,
24/08/04 11:54
|
|
 |
94.
כל אחד והחברים שלו
ל"ת
אישיהודי,
24/08/04 11:06
|
|
 |
93.
עונש מוות לבוגדים
ניר,
חולון,
24/08/04 11:05
|
לאדם (פלסתינאי לדעתי) כמו פונדק מגיע משפט שדה שעונשו המירבי הוא מוות בכל מקרה עד המשפט וגזר הדין הייתי מושיב אותו באותו תא עם ברגותי הם הרי חברים כל כך טובים נ.ב בגלל אנשים כמוך פונדק האפס נמשך קיומה של מדינת ישראל לצערי הרב מוטל בספק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
קאפואיזם בהתנדבות , עיוות
בנצי-א,
24/08/04 11:03
|
מוח המעוות שהמציא את אוסלו הארור ממשיך להזיק בכל צורה האפשרית תרומתו לכיבוש המוסלמי נרשמה ואם לא יעמידו את פושעי אוסלו לדין ימשיכו בשלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
לא לשפוט את פושעי אוסלו!
michael,
tel aviv,
24/08/04 11:01
|
לאור מקרא המכתב הזה של ''אדריכל'' אוסלו, שיניתי את דעתי. אין להעמיד לדין את פושעי אוסלו. האיש פשוט אינו אחראי למעשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשים כאלה סוגרים במוסד ללא מש
אשר,
דרום,
24/08/04 11:51
|
אנשים כאלה סוגרים במוסד ללא משפט. זאת כדי למנוע נזק לציבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
להכיר במרכז פרס לשלום
כמח' של אברבנאל,
24/08/04 11:00
|
|
 |
89.
מרכז פרס לטרור
אשר,
צפון,
24/08/04 10:58
|
איפה שמעון פרס איש השלום שהמנכ''ל שלו תומך בטרוריסט שהורשע ע''י בית המשפט הישראלי אז שמעון בטוח ישתוק ולא יתקוף אותו ולא יזרוק אותו לכל הרוחות כי שמעון הביא לנו את גדול הרוצחים בעולם לפה ערפאת אז הוא לא יכול לתקוף את ערפאת וחוץ מזה הוא כל כך מת להיכנס לממשלה שלא מעניין אותו כלום אבל לתקוף את ביבי כל שני וחמישי הוא יודע אבל לתקוף את יאסר ואת רון פונדק חס וחלילה והכי עצוב שראש הממשלה רוצה להכניס אדם כזה לממשלה שרוב העם בבחירות זרק את המפלגה שלו לכל הרוחות בגלל מעשיהם ואי הודעה בטעותיהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
עוכר ישראל - מהגרועים שבהם
דוד,
24/08/04 10:56
|
משפחת פונדק יושבת בסקנדינביה ומפרסמת מאמרי שטנה נגד ישראל שנים רבות. כאשר מדברים על ''פושעי אוסלו'' רון ואביו הם הבכירים שבהם. איך אומרים? ''מחרבייך, ממך יצאו''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
מה יש לפרס להגיד בנושא?
ל"ת
טל,
24/08/04 10:55
|
|
 |
86.
פונדק השפיות בעולם הרשע
אוהב שלום,
24/08/04 10:55
|
מה הפלא שהלבישו על ברגותי תיקי רצח ואפילו את בית המשפט סינוורו בסנוורי הבטחון השקריים? מה הפלא שהפכו את זביידי למבוקש? מה הקשר בין שני המקרים? העולם כולו מכיר ומוקיר את המנהיגים המתונים שמשלמים בחרותם למען ישכון שלום בין העמים. בדיוק מסיבה זו מחבל השב''כ בכל שמץ סיכוי להשכין שלום וכדרכו תמיד, בכחש ושקר, מפברק (קו 300 זוכרים?) תיק לברגותי ומכנה את זביידי ''מבוקש'' שדמו הפקר וחירות חייו תלויה רק בפיקחותו לחמוק מסוכני הכיבוש, צמאי הדם ומבקשי נפשו. השב''כ ושאר כוחות הכיבוש בהיסטריה מכל מי שמנסה להראות שאפשר גם אחרת. הם מגיבים בדמוניזציה והפיכה שקרית של אנשי שלום ל''רוצחים'' או ''מבוקשים''. הסיבה ברורה, השב''כ עושה במכנסיים מפחד שסוף סוף יתעוררו כאן ויבינו שכל אנשיו אוכלי חינם סדיסטיים ומיותרים שיש להפטר מהם. עצוב שכדי להצדיק את קיומם ומשכורותיהם ותנאיהם המנופחים יוצרים כוחות הבטחון ''שדים מדומים'' ובכך מבטיחים למשוך משכורות עתק לעצמם, על חשבון רווחת כולם (זוכרים את הזקנה מנהריה?) ולגרום לשני העמים להמשיך ולהגיר דם לנצח. כל הכבוד לד''ר רון פונדק שעזר לגלות עפר מעיני כולנו. המשך בדרכך, חזק ואמץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוהב שלום-מדוע אינך מזדהה
פיני,
אשקלון,
24/08/04 19:04
|
אל תחשוש קוראים לי פיני ואני מאשקלון. בעצם אל תחשוש קוראים לנו יהודים ואנחנו מישראל. אנחנו מזדהים בשמותינו ואיננו הולכים להתפוצץ בתוך אוטובוסים עמוסים לעייפה .אינני חפץ במותו של אף אחד. לכן אינני מבין את הפראנוייה בה אתה מצוי . השב''כ אינו מחפש אותך. הוא מחפש ומוצא את חורשי רעתך. אל תסתתר מאחרי כינוי כי זה קצת מחשיד ולא נקי. אם אפשר גם לתקן קצת את העובדות לגבי האנשים שאת שמותיהם ציינת אז ככה:אלה ארכי רוצחים. שטנים גדולים ששלחו וכיוונו שטנים קטנים אל אוטובוסים ומרכזים אזרחיים הומי אדם במגמה אחת ויחידה:לרצוח כמה שיותר יהודים וזאת ללא אבחנה בין אם עוללים, תינוקות, ילדים, ילדות ,נשים הרות ואנשים זקנים כמו הוריך והורי. כל חפצם של השטנים היה מוות ורק מוות בתמיכת השליחים החילוניים או ''כהני הדת''. הם לא נלחמו בכיבוש. הם נלחמו בחיי, בחייך ובחיי אחרים .רון פונדק וחבריו הסהרוריים הינם בבחינת באי כח השטנים הללו.אתה חבר שלו כנראה או אולי מהצד השני שאוהב שלום כנראה על ישראל. זאת אומרת :להגיד שלום לחיי העם היהודי שיושב כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיעות של חולה מחלת הרדיפה
ישראל,
24/08/04 12:09
|
לו אני הייתי שומע משפטים אלו כרופא בחדר מיון, ללא ספק הייתי קובע מיידית אבחנה של מחלת הרדיפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורוול קם לתחיה!!!
עכשיו הבנתי,
24/08/04 11:18
|
מלחמה היא שלום. רוצחים הם מנהיגים מתונים. השב''כ -צמא דם.
היית פה בעשר שנים אחרונות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנת כלום
דני,
24/08/04 11:44
|
ה-ניו-ספיק האורלווליני בא לטייח את הפשעים של ממשלות ישראל האחרונות, שבמקום להסכים לשלום מאוד טוב לישראל (78 אחוזים מא''י ההיסטורית לישראל, 22 אחוזים לפלסטינים), מרחיבים התנחלויות, הורסים בתים, הורגים אזרחים בלי סוף (הצבא הורג פי חמישה אזרחים, בממוצע, מאשר כל הפיגועים הפלסטינים), דוחפים את המתונים לקיצוניות, מבצעים פסקי דין מוות שבהם הורגים גם אזרחים, עוקרים מטעים, גוזלים אדמות (למען תוואי מופרך של הגדר), מזניחים בצורה פושעת את הבעיות החברתיות של ישראל, ובעיקר - שוטפים את מוח הישראלים עד שרובנו הופכים לתוכים של סיסמאות. רוצה דוגמאות: ''ברק הציע להם הכל'' - המנטרה שבאה להצדיק את כל מה שקרה אחר כך. ''ישראל דבקה במפת הדרכים'' (אבל מרחיבה התנחלויות ולא מפנה מאחזים). ''צהל הוא הצבא ההומני בעולם'' (ספר את זה ל-300 הורי ילדים מתחת לגיל 14 שנהרגו בשנים האחרונות) ''אצלנו יש דין ויש דיין'' - הפצ''ר - (ראה העונשים המגוחכים - אם בכלל - הנגזרים על חיילים מתעללים). בגדול, רון פונדק צודק, אבל האמת, כמו בוייטנאם, כמו באלג'יריה, כמו בדרום-אפריקה - תצא לאור רק אחרי שהטירוף הזה ייפסק - ואז פתאום כולם ייזכרו שהם תמיד היו נגד הכיבוש ונגד הפשעים שנעשים בשמו. אבל עד אז, אנחנו והם - ובמיוחד האוכלוסיות החלשות בשני הצדדים - ישלמו עוד מחיר כבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקרוא לרוצח מנהיג מתון?
הגיון ישר,
לשם שינוי,
25/08/04 10:27
|
|
 |
מה עובר עליך בנאדם ??????
dov,
הצפון,
24/08/04 12:04
|
באמת הצענו להם את הכל ובאמת אנחנו דבקנו לתקופה מסויימת במפת הדרכים (לא בנינו שום אבן בזמן שהטרור נימשך) למשך מספר חודשים ומה לעשות שרוב הילדים הללו נישלחו ע''י המחבלים ליבדוק את ערנות החיילים (מניסיון אישי שלי ) ( ולא , לא ירינו בו בכוונה , אלא רק אחרי שהוא כיוון אלינו קלאץ' ) ויש אצלנו עונשים ( לא חמורים כמו שאתה תירצה , אבל מרתיעים מספיק) . אתה צודק , האמת יצאה כבר לאור , רק שאנשים שכמותך לא מאמינים לה ( לא שאני משווה ,אבל אנשים כמוך לא האמינו שהנאצים רוצחים יהודים בגזים !!!) . הפלשטינים הם האוייב , אין להם ערך לחיי אדם (רובם המוחלט תומך במיתאבדים) ו הם רואים ילד בן 13 שהולך להיתאבד ,אז הם כועסים על זה ששולחים ילד ??? הם לא כועסים על העובדה שהוא הולך להיתאבד ,אלא על זה זהוא עוד לא בין 16 !!! אל תיהייה כמו בת יענה ותוציא כבר את הראש מהחול . אנחנו במילחמה נגד אוייב לא כל כך אנושי (או ברמה שלך ) ולמרות שאנחנו מנסים להישאר ברמה האנושית שלנו אנחנו מקבלים ריקושטים כל הזמן מאנשים כמוך ,כמו פונדק וכמו הקונספרציונים שכמותך ! אני לא גיזעני (מידי) ,אבל תיראה איפה אתה חי ! אתה מנתח את הבעיה בעיניים מערביות בזמן שאתה במיזרח התיכון ! אתה צריך להיתיחס לבעיה בראש ערבי ,כלומר תחשוב מה אסד היה עושה לכורדים אצלו עם היו מבקשים מדינה ,או מה חוסיין היה עושה לפלשטינים אצלו , או מה היה קורה בלבנון עם היו מבקשים מהסורים לצאת . תצא מהבועה האליטיסטית שלך ותרד לשטח !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
בטח ברגותי טחן אותו
ל"ת
דוד,
24/08/04 10:54
|
|
 |
84.
טלי פחימה מס' 2
ל"ת
שי,
צפון,
24/08/04 10:54
|
|
 |
83.
פונדק מ א ו ה ב ברוצח ילדינו
עומרי,
24/08/04 10:51
|
מחלת אוסלו = מחלת נפש
כל מי שתמך בפושעי אוסלו בכלפי אחראי לרציחתם של יותר מאלפיים יהודים.
כל מי שתומך בהתנתקות יהיה אחראי לאלפים הבאים.
התנתקות מעזה יפקיר את בטחון המתיישבים באשקלון. חבריי באשקלון אתם הבאים בטור אבל אל תדעגו. תמיד יש יותר יהודים להרוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
כשאלו האדריכלים, לא פלא
ל"ת
שזו התוצאה,
24/08/04 10:51
|
|
 |
81.
תתעוררו
לא יאומן,
24/08/04 10:41
|
חבל שרון פונדק או אחד מבני משפחתו הוא נרצח על ידי ''השותף לשלום'' מעניין איך איך אז הוא היה קורא לו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
נו...פונדק עד לאן אתה יורד.
אבי,
מרכז,
24/08/04 10:35
|
די נגמרה הבושה, אפשר להשמיץ את עצמנו, ולבסוף גם להתאבד. מה קורה במרכז פרס לשלום לוקחים סמים? אולי כדאי להתאסלם ולרצות את ברגותי ואת יתר הכנופיות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד צ'יוואווא
ל"ת
אשר,
דרום,
24/08/04 11:53
|
|
 |
79.
ימח שמך וזכרך- ושיהיה לך התקף
ל"ת
איש עם מצפון,
24/08/04 10:35
|
|
 |
ל- 109
ניקו,
צפון,
24/08/04 12:01
|
אני כועס על רון פונדק אבל ''לברך ''אותו בצורה כזו , זאת לא הדרך שלי אמור נא שאינך מסכים עם דעותיו וכועס עד לשמים אך מה יעזור לך עם ''ברכותך''? כואב לי שאיש כמו פונדק דעותיו אינן מתישבות עם דעותי שלי ואני כועס עליו אך אמשיך לטעון שיש לכבד את הכותבים וגם אם אינני מסכים לדעותיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
הוא עוד ינהיג את הפלשתינאים
שפוי,
24/08/04 10:33
|
אז כדאי שנדבר איתו ועדיף שלא נעשה את זה כמו הממסד המושחת והפחדן שלנו שרוקם איתו ונעזר בו לגבי עזה ועוד דברים כי גם הם יודעים שצריך גם לדבר בסוף וגם חבריכם שרון וביבי דיברו וידברו איתם אז מספיק עם הצביעות שלכם בסופו של דבר זה גם מביא לנו את השכול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שפוי יקר-החלמה מהירה!
ל"ת
השמאלנות ממארת,
24/08/04 10:54
|
|
 |
77.
בושה וחרפה!!!!
ל"ת
חיים,
24/08/04 10:33
|
|
 |
76.
Please, paint these dangerous
michel A,
Jerusalem,
24/08/04 10:32
|
leftists in red : It will ease the Chabak to survey them (Tali Pahima, Ron Poundak, Yossi Sarid and others who talk of peace and make love with our ennemies ) in order to prevent jewish blood to be spreaded freely. To have things balanced, Rightist jews like me can be painted in blue and white (colors of the tsitsit and national flag) in order to know who to be trusted.
Arab people in green because they like this color.
It is just a dream but if it could save innocent jewish lives, why not ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
אני לא מבין דבר אחד -
מני,
24/08/04 10:32
|
איך, עם כל התגובות האלו - אין למולדת או למרזל 70 מנדטים בכנסת? לפי מדד התגובות פה, מי שיעיז לומר משהו שונה ממה שחושבת המדינה ייכלא, ייאסר, יגורש..ממש פחד אלוהים! נהיינו מדינה של פאשיסטיים צמאי שנאת אחים, שיישמחו להעלות על המוקד (אם ייתנו להם להדליק את המדורה..מה טוב) כל בעל דעה שונה!! הצילו!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא מבין לא רק דבר אחד,
גיימי,
24/08/04 12:10
|
אתה לא מבין כלום! אבל ייתכן שאתה לא אשם: פשוט, נולדת דפוק. זה יכול לקרות במשפחות הכי טובות, אין לך במה להתבייש. הבעיה היא רק שנראה שתסמונת זו עדיין לא נחקרה ע''י המעדנים ואין לה מרפא. לצערי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי סותם פיות למי?
למען הדיוק,
ההיסטורי,
24/08/04 10:53
|
אם פונדק וחבורתו היו נותנים לדעה שונה להשמע בימי אוסלו האפלים, אולי לא היינו מגיעים לאן שהגענו. אתם עוד מעיזים להתלונן על פאשיזם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדובר בתמיכה במעשי רצח
שמואל,
24/08/04 10:43
|
מני, אני רוצה שתבין, דברי רון פונדק בנושא זה אינם קשורים כלל לויכוח בין שמאל וימין על השטחים.
דבריון הם בעצם תמיכה במעשי טרור ורצח כנגד אוכלוסיה אזרחית. לכן חלק גדול מהכותבים הם אנשי שמאל שמוכנים לוויתורים אבל אינם מוכנים להצדיק טרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
לכל המצדיקם את הרוצח:
נדב,
24/08/04 10:29
|
איוולות,אתם גורמים לעוד סבל בעם היהודי, איך אתם לא רואים זאת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
רון יעמוד ויגיד את זה מול -
ג'רמי,
כ''ס,
24/08/04 10:27
|
האנשים השוקלים את הוריהם ילדיהם . אין גבול לחוצפה של האיש הזה. שאינו מכיר את המושג אובדן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
פרס, ולך מה יש להגיד?
אוסקר,
24/08/04 10:26
|
'' מרכז פרס לשלום. '' מה יש יותר להוסיף?, מקום בו יוצבו פיסלייהם של פחימה,וענונו, ואחרים כמותם כאות ומופת לשוחרי שלום ואוהבי ישראל.שישמרנו ה' מאוהבים כמותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא שואף ל''שלום על ישראל''
ל"ת
ג'ימי,
24/08/04 12:11
|
|
 |
71.
פונדק שוכב עם האויב
ביזי,
פונדק מפוקפק,
24/08/04 10:25
|
התגלמות טיפשוטו של השמאל הישראלי בדבריו של פונדק. עדיף להקצין אל מעבר לשוליים, לעמוד בכיכר העיר עירום ולהטיף למשנה שנקטלה באש האויב, מאשר לבחור דרך הגיונית ומרכזית המאחדת סביבה את מרבית העם לכיוון שלום.
איך יתכן שדמויות מרכזיות בשמאל הישראלי לא מבינות שהקצנה בדיעותיהם מרחיקה את השלום משום שאזרחי מדינה עוברים הטמעה של תחושה עמוקה ביותר שכל ויתור לערבים מזכיר את טיפשותו של השמאל ולכן ''לא כדאי לעשות זאת''.
לפנדק כזה איש לא נכנס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
פונדק צודק
רונן,
24/08/04 10:22
|
שלום עושים עם אויבים לא עם ידידים. ככל שהאויבים מתועבים יותר כן גדל ערך השלום עימם. ככל שעושי השלום מושחתים יותר כן גדלים הסיכויים שיעשו רווחים גדולים יותר על חשבון משלם המסים הישראלי הרופס. כמי ששוהה בחו''ל חייב פונדק לממן את עצמו. אם המממן האירופאי האנטישמי דורש מכתב כזה חייב פונדק להשביע את רצונו. פונדק צודק. אגב , ברגותי היה הראשון ששבר את הפגנת הרעב האחרונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
השמאל ההזוי
שלום,
קפה מומנט,
24/08/04 10:22
|
רון פונדק הזה ממש הזוי. לא פלא שהגענו להסכם אוסלו מטופש כזה. השמאל מסכן את כולנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
אין הסתה ב 5. לסגור את מרכז פ
מתפלץ,
הרצליה,
24/08/04 10:21
|
|
 |
67.
אז אם ככה הוא אומר - אז...
שמואל,
24/08/04 10:20
|
אז אם רון פונדק אינו חושש לומר כך על רוצח - אז גם אני יכול להתריס ולומר ליגאל עמיר: ''מעצרך הוא טעות איומה''.
יגאל היקר: אני מצטער מאוד שלא ביקרתי אותך עד היום. אני מקווה שאתה מרגיש טוב ושמשפחתך תהיה סבלנית. העם היהודי זקוק יותר מבכל זמן אחר לאנשים אמיצים שישמרו על מדינתנו העצמאית. מספר רב של ישראלים תומכים בך. אני בטוח שהסורגים לא יצליחו לפגוע באמונתך בצדקת דרכך
בכבוד רב !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-67
ניקו,
צפון,
24/08/04 12:05
|
אם הגעת עד לתגובה כה כואבת אשרך וטוב לך ואני אומר לך כאבך -כאבי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
חלילה, אם בני משפחתך היו נהרג
שלמה,
דרום,
24/08/04 10:19
|
חלילה אם אחד מבני משפחתך היו נהרגים עלידי ברגוטי או אחד מכנופיתו שנשלח עלידו, האם היום הייתה כותב לו את אותם המילים במכתבך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה חלילה הלואי וזה יקרה
ל"ת
ליעם,
צפון,
24/08/04 12:26
|
|
 |
65.
פונדק , השותפים שלך מצחינים...
אם פונדקאית,
24/08/04 10:19
|
והשיפוט שלך , נו , כבר ראינו למה הוא שווה. אני בזה לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
עוד יוצא ''רבין'' חולה נפש.
ל"ת
:-),
24/08/04 10:19
|
|
 |
63.
''מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו''
יאיר,
24/08/04 10:16
|
|
 |
62.
פניה אישית לברגותי
עפר,
24/08/04 10:16
|
אנא ספר לפונדק מה עשית בהר הבית ביום שהחלה מלחמת אוסלו בתיאבון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
חולה נפש. כל המרחם על אכזרים,
איש,
24/08/04 10:15
|
|
 |
60.
מי אמר למי?
aviv,
24/08/04 10:15
|
''אדיוט חסר תבונה''? אני לרון פונדק, רק אדיוט מלכך פינכה שכמוך יכול כך להתבטא כלפי רב מרצחים עם דם יהודי על ידיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
שימו לב להסתה בתגובה 5
ש,
שער העמקים,
24/08/04 10:12
|
|
 |
צביעות שמאלנית
רותם,
ירושלים,
30/08/04 00:05
|
מה לא נכון בדברי המגיב בתגובה מס' -5?... הכל אמת לאמיתה... בטוחני שגם אתה מודע לכך, אבל כמנהגו של השמאלן הצבוע אתה מיד זועק - הסתה... טול קורה מבין עיניך שמאלן קטן שלי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
אזרחותך טעות איומה
ל"ת
אזרח מודאג,
24/08/04 10:11
|
|
 |
57.
כתבה מעולה! כיף לקרוא!
ל"ת
רון,
ת''א,
24/08/04 10:09
|
|
 |
56.
מרכז פרס לשלום???
ירון,
24/08/04 10:08
|
אירגון השמאל הקיצוני מרכז פרס לשלום מתחבא מאחורי שמות יפים ופועל בבוגדנות נגד מדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרס השחצן-עוד בחייו הוא מקים
ל"ת
מרכז על שמו,
-גועל נפש,
24/08/04 11:43
|
|
 |
55.
פונדק - עבריין שמקומו בכלא
ל"ת
נפגע אוסלו,
24/08/04 10:04
|
|
 |
54.
רון פונדק
יוסי,
ירושלים,
24/08/04 10:03
|
אתה כל כך פנאט, שלא תתן לעובדות לבלבל אותך. אינני יודע מה עברו של ברגותי. יתכן שבעבר הטיף לשלום. בפועל, בפקודתו נרצחו לפחות 5 אזרחים ישראלים. אם אלו שותפיך לשלום, אוי לשלום כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
אם זה אדריכל-פלא שהבית מתמוטט?
באיחולי,
החלמה מהירה,
24/08/04 10:02
|
מדהים כל פעם מחדש לראות את האטימות ,הטמטום וצרות המוחין שהביאו להסכם אוסלו.אין פלא שהגענו לאן שהגענו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
SAVE US FROM STUPID NAIVES
Sam,
Miami,
24/08/04 10:01
|
NO SELF RESPECT BRINGS HUMILIATION. SO FAR THE PALESTINIANS TEACH THAT THE LIQUIDATION OF ISRAEL AND THE JEWISH POPULATION IS THEIR MAIN GOAL. THIS INCLUDE THE ISRAELI LEFTIST TOO
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
כן לשלום-לא לסקלורוטים
tuvas,
24/08/04 09:58
|
ויפה שעה אחת קודם,כל הכבוד למנהגי השמאל ,אבל לא צריך לפרסם אנשים שהגיעו למצב של רפיון השכל ,בעית זקנה ידועה ולהכפיש את כל השמאל הישראלי. הם בזמנו עשו הרבה למען המדינה מגיע להם מוסד גריאטרי הולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Ecellent comment
N.N,
Europe,
24/08/04 10:05
|
Very good. I was pleased to read your ecellent comment. I hope, that there are still enough smart people in Israel which can understand your message..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
אני ילד
גיל,
רעננה,
24/08/04 09:54
|
שלום לך רון פונדק. אני ילד בן 12 . מה אני אמור להבין מהמכתב שלך. הרי ברור מעל כל ספק שמדובר ברוצח אז איך אתה חבר שלו.אני מזדהה עם פרס ועם השלום אבל ככה אי אפשרץ. שאתם תומכים לרוצח. חבל מאוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד
ששון,
ירושלים,
24/08/04 12:33
|
|
 |
49.
העם היהודי
רובי,
24/08/04 09:50
|
קורה, מטורפים פה ושם..... אבל שאותו מטורף יחלוק באחריות פוליטית של מדינתנו?....יש אלוהים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
וכאילו שחסרים אדיוטים בא''י..
ל"ת
שפוי,
מרכז,
24/08/04 09:46
|
|
 |
47.
מדוע הכתבה? זה פוגע בשמאל!
פעיל שלום אכשיו,
פ''ת,
24/08/04 09:45
|
לא היתם צריכים לפרסם את מכתבו זה. הדבר מעורר שנאה מיותרת לשמאל שוחר השלום. הפכתם לעיתון יטמני קיצוני!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אפילו לא יודע שכותבים ''עכש
ג'ימי,
24/08/04 12:19
|
אז אין פלא שהבנתך בנושא היא כידיעתך בדקדוק בסיבי: מפגרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה,לא נוח לך עם העובדות?
ככה זה,
תמיד בשמאל?,
24/08/04 10:43
|
תגובה אופינית לבעל השקפה שמאלנית. אם המציאות לא נוחה-מתעלמים ממנה .אם העובדות מפריעות לתזה-מטאטאים אותם. וכך באה לעולם השקפה שמאלנית מנותקת מהמציאות ומכל ההגיון -ואנחנו משלמים את המחיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל הוא הימין של מדינה אחרת.
ל"ת
תתעורר!,
24/08/04 10:22
|
|
 |
אין כזה דבר שמאל שוחר שלום...
שם:אלי,
תל אביב,
24/08/04 10:16
|
נתחיל מזה שאין כזה דבר שמאל. ולו היה שמאל בארצנו, הדבר האחרון שהוא היה מסוגל זה להביא שלום.. העובדה היחידה שאולי נכונה בכותרת היא שאם היה שמאל בארץ הוא בטוח היה שוחר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זכות הציבור לדעת
שמואל,
24/08/04 10:46
|
|
 |
46.
רק נסו לדמיין...
חשוך ימי בינימי,
24/08/04 09:42
|
רק נסו לדמיין מה הייתה תגובת מערכת הביטחון, השב''כ, בתי המשפט ויתר פלוגות הסער של ''שלטון החוק'' הישראלי, אילו מישהו, נאמר נועם פדרמן, היה כותב מכתב דומה ליגאל עמיר...
תיכף יקפוץ איזה פוץ ויזעק שיגאל עמיר הוא רוצח מורשע (של רוצח לא-מורשע...) וברגותי הוא ''פעיל שלום'' (אה, שכחתי ששמאי ליבוביץ', ''הנכד של'', השווה אותו בכלל למשה רבינו...).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
הפונדק הזה מטורף לחלוטין!
דן ארד,
תל אביב,
24/08/04 09:40
|
אחרי שהוא וחבריו הביאו לכאן את הרוצחים האלו, הוא עוד תומך ברוצח שהורשע בבית משפט. למה לא עוצרים את המטורף הזה? אם הוא היה פלשתינאי מזמן היו מטפלים בו כשמת''פ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומי יעצור אותו ? עדנה ארבל?
נילי,
גוש דן,
24/08/04 10:13
|
הכל התחיל ונגמר באוסלו. מאז התמוטטה מערכת משפט, משתוללת התשכורת, גידול סרטני התפשת בנשמת החברה. טוב שעדיין מותר לקרקר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מי פה שפוי ??
ז. פרויד,
24/08/04 09:40
|
ועוד דורון פונדק משתייך למחנה שקורא לעצמו משום מה שפוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
ד''ר רון פונדק\חברו של רוצח
albert,
k.yam,
24/08/04 09:37
|
לא פלא שפלשטינים רוצחים בנו ללא רחם. כאשר רואים בתוכנו אנשים תממים כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
רון פונדק - סמל השמאל השפוי!
רחל - ''יחד'',
תל-אביב,
24/08/04 09:36
|
היהודים שהכתבה מציינת, מתו למען השלום. גם פלסטינאים מתו אך למען מולדתם! כמובן ששרון אשם בכל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה פרס ובילין שותקים?
ישראל,
24/08/04 12:19
|
אם הבנתי נכון, אז הכותבת היא ממפלגת יח''ד, זו המפלגה שד''ר יוסי בילין עומד בראשה.
מילא, ד''ר רון פונדק כאדם פרטי לא חייב דין וחשבון ציבורי. אבל ד''ר יוסי בילין ושמעון פרס הם נבחרי ציבור שחייבים דין וחשבון לציבור. שתיקתם רועמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרצח הוא סמל השמאל
חי,
שדרות,
24/08/04 10:59
|
אם עברין המבזה ב''ימש בישראל ונקרא כסמל השמאל בשבחו רוצח לשם רצח אזאי גם הרוצח ימח שמו יגעעעל עמיר הוא סמל השמאל
ברגותי --רוצח יגעעעל---רוצח סמל השמאל מהלל רוצח הרוצח והרצח---סמל השמאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רחל-42-רון פונדק עברתם כל גבול
פיני,
אשקלון,
24/08/04 10:36
|
יש כבר גבול לאי שפיות באמירת הדברים שלך רחל . כמו כן הרעפת השבחים לארכי רוצח מרואן ברגותי (ששופטים שפויים שלחו אותו לחמישה מאסרי עולם ועוד היד היתה נטוייה. ידיו מגואלות בדם של עוד כ-60 תינוקות,זקנים,ילדים, נשים הרות )ע''י רון פונדק וההתנצלות שלו זאת חציית קווים אנושיים. הדיסקט נתקע אצלו איפה שהוא בשנת ה''אופורייה 1992'' כאשר היתה ''הסכמה'' לגבי ''קרבנות השלום'' מפיהם של רבין ז''ל ופרס יבדל''א. מזמן אמר פואד שהוא החליף את הקסטה ואין שלום ואין תהליך ואין עם מי. אנחנו במלחמת קיום ולא במלחמה לשלום. שתי מילים בעלות משמעות רבה ורחוקות כדי 180 מעלות. ואתם אנשי השמאל כדוגמת רחל ורון פונדק ועוד רבים החושבים כמותכם מזמן הייתם -במדינה נאורה אמיתית- בין כתלי מחלקות סגורות של בתי חולים פסיכיאטרים או מאחורי סורג ובריח במדינות העולם השלישי.את הנזק שעשיתם אנחנו עד היום אוכלים ואתם עדיין בשלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחותי, הצער רב-את עיוורת!
את לא מודעת לכך,
24/08/04 10:30
|
הצער רב כי את לא מודעת לכך! איחוליי שתתפקחי . השנאה שבך לבני עמך הינה מכשול. אם אינך רוצה להשתייך לעם שלנו עיברי למולדת שלהם אם הם יסכימו לקבל אותך. עשי למען אושרך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היהודים מתו למען פונדק ושות''
מני,
מרכז,
24/08/04 10:08
|
למען שלום מתו חיילי צה''ל במערכות ישראל. ''השלום'' של אוסלו מחק את סיכויי השלום לדורות. אך איך זה ש''בכל אשם שרון''? הרגלתם את הצאן שבכל אשם ...ביבי !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם גם את קיבלת מהם?
ל"ת
פין בעכוז,
24/08/04 10:01
|
|
 |
41.
הוא הרי חייב להצדיק את אוסלו
ל"ת
א,
24/08/04 09:34
|
|
 |
40.
רון, הצטרף אליו לכלא!
אבי,
חיפה,
24/08/04 09:32
|
הלא אתם באתו הצד: נגד מדינת ישראל. אז מה אם ברגותי רצח יהודים? זה למען השלום שלך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
למה צריך להריח כל נפיחה
אדריכל שלום,
24/08/04 09:32
|
למה צריך להריח כל נפיחה שיוצאת מבית מדרשם של ביילין ושו''ת? מי זה בכלל רון פונדק? כל אחד מקבל במה והופך את עצמו לאיזה מנהיג של כת ''שטנית'' צריך להכיר בעובדה שמדובר בקומץ סהרורי בעם שמקבל במה בכל ערוץ תקשורת.(תקשורת שמלאנית שתומכת במיעוט) הם מכפישים את המדינה ואם אנחנו הימין השפוי מגיב, לא מפרסמים. יפרסמו רק ימניים שמקללים ע''מ להציג אותנו באור שלילי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
פחימה ופונדק הפושעים מסייעים ל
שמי,
24/08/04 09:31
|
|
 |
37.
הגיע הזמן שתקלטו - האנשים האלה
לא נשכח,
ולא נסלח,
24/08/04 09:30
|
רוצים בחורבן ישראל! ואני אמשיך לחזור על כך, עד אשר אולי תקלטו! עד אשר תקיאו מקרבכם את הפרחיות, את ה-YossiVים, את הציונות ואת כל הבייליניזם - התנועה לחורבן ישראל. זו הסיבה היחידה לחיבוב ולליבוב ה''פלשתינאים''. זו הסיבה היחידה לרצון להקים מדינה, שמעולם לא היתה ל''עם'' וירטואלי. זו שנאת ישראל תהומית, איומה ונוראה של מלשינים, מוסרים ורודפים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פושעי אוסלו לדין !!
שמואל,
24/08/04 11:00
|
|
 |
36.
פונדק אולי תתחתן עם טלי פחימה.
מתנצר,
24/08/04 09:30
|
|
 |
35.
פונדק הפושע אחראי לרצח 1500
דני,
24/08/04 09:29
|
|
 |
34.
אתה מוציא שם רע לשמאל
ל"ת
פודקאי,
24/08/04 09:28
|
|
 |
33.
''חברך ד''ר רון פונדק''
ל"ת
אחלה חברים,
24/08/04 09:27
|
|
 |
32.
רון פונדק - לכלא מיד!!!!
שונא מזוכיסטים,
מזוכיזם-לנד,
24/08/04 09:23
|
|
 |
31.
שלטון החוק
ג.,
ירושלים,
24/08/04 09:23
|
רון פונדק מאמין שבית המשפט טעה, כלומר שברגותי אינו רוצח. אין לו כבוד לבית המשפט? אם איש ימין היה אומר דבר כזה, האם לא היה רון עצמו הופך אותו לקציצות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
יהודון עלוב
תומר,
צפון,
24/08/04 09:20
|
|
 |
29.
רון פונדק אתה בוגד בעם שלך
אלי,
24/08/04 09:20
|
אתה תעשה הכול כולל להרוג יהודים רק כדי לקבל שורה בעיתון בכול מקום אחר היו אוסרים אותך .לו כואב לך על כול אלה שנירצחו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראש הממשלה בבקשה הגן על המדינה
מפני הבוגדים.,
24/08/04 10:21
|
ראש הממשלה, בבקשה הגן על מדינתנו האהובה מפני הבוגדים. בבקשה עשה את המוטל עליך. רומם את רוח העם בפעולה הנכונה. תפקידך לא קל, בחסד אלוהים נבחרת, סימן שאתה המתאים. בבקשה - עשה את הדבר הנכון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא בוגד, הוא נאמן למשפחתו,
משתפי פעולה עם,
רוצחי העם הי,
24/08/04 09:31
|
|
 |
28.
זה אך ורק ביזנס, שום דבר אחר
ל"ת
רון פונדק,
24/08/04 09:19
|
|
 |
27.
המשותף לפחימה ופונדק
אוסלו,
24/08/04 09:18
|
כנראה שפונדק עדיין נמצא בתרדמת אוסלו - ולא שמע על אף נפגע טרור שנפגע ממעשיו של ברגותי - לאהוב ערבים זה בסדר, אבל לאהוב ולעזור לרוצחים? כנראה שגם פחימה כמו ]פונדק לוקה בתסמונת שבין הגאון והשגעון, עובר רק פסיק , והם כבר נמצאים בקטע של השגעון .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
תראו איזה דימוי - בין הפונדק
שוקי,
מרכז,
24/08/04 09:15
|
לבין טלי פחימה - א-קישקא הזאת ! השניים מזדהים עם הרוצח המתועב, איזו התבהמות החברה אשר אינה מוקיעה את החלאות מתוכה ! איפה הידידים של פונדק? החברים לנשק? שיתבטאו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
לא מופתעת!
אם שכולה,
24/08/04 09:15
|
אדריכלי אוסלו כינו את קרבנות הטרור ''קרבנות שלום'' והם מסוגלים לה-כ-ל. דם הקרבנות וסבל המשפחות לא מזיז להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
גייס חמישי!
ל"ת
יהודי אמיתי,
24/08/04 09:14
|
|
 |
23.
פנדק ליגאל עמיר אתה שותף לשלום
ל"ת
אין גבול לחוצפה,
24/08/04 09:10
|
|
 |
22.
גן ההתאבדות
ישראלי שפוי,
תל אביב,
24/08/04 09:09
|
ההסבר היחיד שאפשר לתת לריבוי התופעות של ישראלים שונאי עצמם בתקשורת שיש גן או מחלה כמו פרה המשוגעת או מגלומניה שפתאם מופיע - או בגלל המזג האוויר החם או בגלל הגיל.
אני מיעץ שילכו להסגר ולא יפריעו לאזרחים השפוים שרוצים מדינה יהודית ציונית (היחידה בעולם).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
לא ברור ממה כולם מופתעים
בזיק ויויו,
24/08/04 09:09
|
אין על מה להתפלא - חלק מאנשי השמאל איבדו לגמרי כל קשר למציאות.
באשר לטענות על הטעיה - לא הייתה שום הטעיה. הסיכונים היו גלויים וברורים מראש, והיו הרבה מאוד אנשים שהתריעו לאורך כל הדרך. מי שתמך, פשוט טמן את ראשו בחול, ולא רצה לדעת. שלא יבוא עכשיו בטענות כאילו הטעו אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תגובתך האדישה של ''ידעתי''
לעשות את הנכון,
24/08/04 10:09
|
אולי תגובתך האדישה של ''ידעתי'' וה- ''אמרתי לכם!!!'' אינה שונה מאותם עושים את המעשה. היגיע הזמן לעשות את הדבר הנכון! לעשות! לא להסתפק ב''ידעתי''. בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מדהים ממש - איך נבנה הגשר
חזי,
גוש דן,
24/08/04 09:09
|
|
 |
19.
לקרוא ולא להאמין
ד,
צפון,
24/08/04 09:08
|
בגלל אנשים כמו פונדק הגענו למצב הזה. הם ברחו לחו''ל ואנחנו צריכים להתמודד עם כל המצב המחורבן שהם יצרו ולשלם בהרוגים ופצועים. לא להאמין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עמלק
אני,
24/08/04 10:38
|
בלק הרשע רצה לקלל את ישראל בעזרת בלעם. שניהם ביחד רשעים עמלק, תראו: קחו את שתי האותיות הסופיות משמם ותקבלו עמלק. וגם פונדק הוא עמלקי הנה: פונדק=עמלק בגימטריה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
שוב ושוב...
ארז,
24/08/04 09:07
|
אנו רואים את העיוות המנטלי של השמאל - רוצחים הם אנשי שלום. החל מפושעי אוסלו שהביאו רוצחים מטוניס כדי שישמרו עלינו ועד טלי פחימה - מהו העיוות הזה הגורם לאנשי שמאל ליפול בשבי קסמיה של המהפכה הפלסטינית עד שיהיו מוכנים להקריב את מדינת ישראל על מזבחה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
רון--פונדק--מאדריכלי הפשע של ה
תלם--אהרון,
רמת--גן,
24/08/04 09:04
|
''''הסכם אוסלו המפורסם לשימצה'''''' החצוף הזה במקום שיסתןם את הפה על שלא העמידו אותו ואת חבריו לדין!!!!!!ממשיך עקב כך בשחצנות שלו ומחווה עכשיו דעה על ענין בכגותי !!!שמאז שהוא הועמד למישפט ירדו מספר הפיגועים כמעט לאפס !!!פונדק שתוק כבר !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
פונדק - נכשלת ב''אדריכלות''
לא חבר של רוצח,
24/08/04 09:03
|
אדם שהואשם בבית משפט ברצח ישראלים הוא ההנהגה הפלסתינית שתביא את עמה לשלום?
אתה מכנה אותו חברך. אמור לי מיהו חברך ואומר לך מי אתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הנה הסיבה מדוע
אוהב ישראל,
24/08/04 09:02
|
מפלגת העבודה,מרץ,ודומיהם נראים כפי שהם נראים. אם אתם רוצים להפסיד את הבחירות ובגדול תתנו פיתחון פה לחלאות מסוגו של פונדק.ולפונדק עצמו אני מאחלת שהחברה של ברגותי יעשו עליך את העבודה שהם כה מיטיבים לעשות.וכשזק''א יפנו אותך בשקיות אנחנו נצחק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
בושה!
דן,
24/08/04 09:02
|
לרון פונדק -שמתה ללעג את מערכת המישפט בישראל והטלת דופי באנשי השבכ על עדותם והעובדות שהוצגו במישפט !! עם ישראל מיתבייש בייצור שיצא מבין שורותיו הניקרא רון פונדק !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
למרות הבוגדים אנו ננצח!
ל"ת
בעזרת השם!,
24/08/04 09:01
|
|
 |
אמן
ל"ת
אמן,
24/08/04 10:11
|
|
 |
12.
מה לגבי חוקי מדינת ישראל
נוסטרדמוס,
ציון,
24/08/04 08:59
|
האם מר פונדק שכך הוא אזרח ישראלי? האם אין הוא כפוף לחוק? האם הוא חושב שע''י הכפשת מוסדותיה של מדינת שראל הוא יקדם משהו? הנה לנו עוד הסבר מיהם האנשים שעשו הסכמים באוסלו ומדוע הכל יצא כל כך גרוע. כנראה שהייתה הזדמנות באוסלו אך אנשים כפונדק החמיצו אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אומר החוק לגבי בוגדים?
ל"ת
איפה שומרי החוק,
24/08/04 10:11
|
|
 |
11.
איזה אדריכל?
קול העם,
24/08/04 08:58
|
האדריכל שבנה את אולמי ורסאי מוכשר ממנו ( לפחות זה החזיק כמה שנים). ה''בניין'' שבנו באוסלו נבנה באויר וכדי להוסיף חטא על פשע ממשיך ה''אדריכל'' במעשיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
לא הבנתי את מי המכתב מרגש
ל"ת
גידי,
24/08/04 08:57
|
|
 |
ׂגם אני לא
ל"ת
דני,
ב''ש,
24/08/04 09:38
|
|
 |
הכתבה הייתה ברוח ימנית וטון
ל"ת
ציני, סרקסטי,
יא דפרים,
24/08/04 10:19
|
|
 |
9.
אין שמאל יש ימין של מדינה אחרת
ל"ת
האם זה כבר ברור,
24/08/04 08:57
|
|
 |
8.
מה יהיה? עוד לא למדנו?
מצביע רק שמאל,
24/08/04 08:56
|
אולי די עם ההתחסדות? אחריות על 5 מקרי רצח זה לא מספיק? -תעשו לנו טובה-גם יוסי שריד הבין שעראפת הוא מחבל עלוב. מי שהתעסק עם טרור צריך להירקב בכלא עד סוף ימיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
ברגוטי הוא כמו משה רבנו
סמולן,
24/08/04 08:56
|
הוא שמע את 10 הדברות כך: ''לא !! - תרצח !!''. זה הנרטיב שלו. הנרטיב שלנו שאוסר לרצוח הוא רק אחד מתוך נרטיבים רבים שכולם לגיטימיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כל השמאל סייענים לרצח
ל"ת
נתי,
24/08/04 08:55
|
|
 |
תודה מתוק, אוהב בחזרה..
ל"ת
שמאלני לא סייען,
24/08/04 10:27
|
|
 |
5.
סייען לרצח
חי,
שדרות,
24/08/04 08:52
|
אם ברגותי הוא שותף שלום אז אתה עלפי דיני שותפים לעבירה סייען לרצח התבייש לך אדון ''אוהב שלום''הרוצח אהוב ליבך ונפשך בית משפט קבע שהוא לא אוהב שלום כי אם רוצח שבגין מעשיו נידון למספר מאסרי עולם במדינה אחרת שם יש עונש מוות על מעשים כגון מעשיו היה מובל לחבל התלייה ואתה הייתה מתכתב עם גוויה טעות אתה אומר שהיה מעצרו מה אתה שופט ? יושב בדין כשופט עירעור ? מי שמך מי אתה בכלל ? עוד פלצן המשחק את מה יפיתה דבריך יש בהם משום זילוט בית המשפט והרי אתם אבירי הדימוקרטיה והחוק כמובן רק חוק שמשרת צרכיך תישאל בשבס באילו שעות נכנס הוא לשירותים כדי שתלקק ישבנו והוספת לך עוד נקודות זכות באיחוד האירופי לו אתם מגישים הקופונים שתמורתם מרפדים חשבונות הבנק שלכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסית וגזען
ש,
24/08/04 11:23
|
|
 |
פעם היו מטפלים בבוגדים נקווה
ל"ת
שהטיפול יחזור!,
24/08/04 09:06
|
|
 |
4.
Unbelievable
דב לנדאו,
ביתר עילית,
24/08/04 08:52
|
וכבר זעק על כך הנביא: השמים מר למתוק, ומתוק למר. אין מילים. אין לך גלות גדולה מזו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא פשוט בוגד ואינפנטיל כי הוא
ל"ת
מודע לכך!,
24/08/04 09:04
|
|
 |
3.
גם אם תטחן את השמאלני בריחיים
נחום,
24/08/04 08:51
|
''גם אם תטחן את השמאלני בריחיים איוולתו לא תסור ממנו''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין שמאל יש ימין של מדינה אחרת
ל"ת
!,
24/08/04 09:03
|
|
 |
2.
למה לא אמרתם כך לפני 10 שנים ?
גרשון,
24/08/04 08:51
|
האם ממשלת רבין היתה זוכה בבחירות לו היו אנשים אלו מדברים כך לפני 10 שנים ? מדוע החביאה מפלגת העבודה את שמאלניה הקיצוניים מעין הציבור ? היתה כאן הטעיה צינית של עם החפץ בשלום של אנשים שחשבו שהם יודעים יותר טוב מכולנו, והנה עכשיו אנו משלמים את המחיר ומר פונדק וחבריו יושבים בחו''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוטב להתעורר עכשיו מאשר מאוחר
ל"ת
יותר,
24/08/04 09:03
|
|
 |
1.
רון פונדק = שמעון פרס
כמה מתאים,
24/08/04 08:49
|
זהו פרצופו האמיתי של שמעון פרס ושל מפלגת העבודה תמיכה ברוצח מתועב אשר הורשע בבית המשפט, אבל למה ללכת רחוק הרי אלו הם אלו שהביאו את עראפת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
אני,
24/08/04 10:53
|
רון פונדק באמת דומה לשמעון. רון פונדק=לשמעון בגימטריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה למה למה
מוזס,
24/08/04 12:16
|
דר''פונדק רוצה לבקר ולחיות עם ברגותי המנוול.למה לא להכניס אותו ביחד לחיות עם ברגותי עוד 50 שנה עד אשר שניהם ירכבו בכלא. התחזוקה עלינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרוכב הרקוב
פלוני,
24/08/04 12:44
|
|
 |
אחד על השני
ל"ת
פיטו,
חיפה,
24/08/04 12:59
|
|