 |
169.
אולי תעברו גם ליום לימודים אחד
אורן,
22/12/04 20:36
|
זה יכסוך לא ? יום לימודים בן ארבע שעות . הרי זה : 1. פחות חשמל . 2. מסיעים את הילדים הביתה , ומחזירים . 3.פחות עייפים . 4. פחות עבודה . 5. ילקוט פחות כבד . 6. יותר זמן לעבוד בבית . 7. אחרון והכי חשוב : פחות זמן לועדתהחינוך הזאת לחשוב על חוקים מטומתמים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
168.
איזה מן פיתרון זה?
יערה (כיתה י),
22/12/04 19:57
|
זה ממש לא יעזור אם לא נלמד ביום שישי, אם כבר חופש אז שיעשו ביום ארוך יותר, וממילא זה פיתרון דבילי לגמרי, כי כל מה שהנוער יעשה עם זה, זה או להשתעמם בבית או לצאת ולהשתולל ברחובות, ככה שאני לא מוצאת בפתרון הזה משהו טוב. חוץ מזה, אני לומדת גם ככה ימים ארוכים -היום הכי קצר שלי מסתיים בשלוש והארוך מסתיים בחמש, אז לא תודה, אין לי שום חשק ללמוד עד שמונה, כשמשעה שתיים בערך מתחילים להתעייף והריכוז יורד. בקיצור- רעיון גרוע לגמרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
167.
תעברו ליום לימודים אחד, ותחסכו
אורלי,
30/08/04 10:49
|
לאיש אחד היה סוס. האיש היה קמצן ידוע, והוא כל הזמן שבר את הראש איך גורמים לסוס לאכול מעט כדי לחסוך. החליט האיש לנסות ולתת לסוס חצי מכמות האוכל ובכל יום להפחית את הכמות עד שהסוס יתרגל. בימים הראשונים הסוס עוד עמד על הרגליים ותפקד. אחרי כמה ימים הסוס שבק חיים. אמר האיש בעצב: חבל, עד שכמעט התרגל, מת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
166.
מה עומד מאחורי ההחלטה הזאת?
שוש,
30/08/04 10:43
|
שמישהו יסביר את התועלת מאחורי ההחלטה לקצר את שבוע הלימודים. מה שברור עתה שלא יתוספו שעות לימוד. האם החינוך בארץ מצטיין שעוד באים ומורידים שעות? ומה יהיה על הנוער שיתחיל לשוטט בלי מעש מיום חמישי בלילה? . שעמום, ושוטטות בחבורות - הם מתכון לפשיעה. בבקשה, הסבירו לנו ההורים ואזרחי המדינה מה עומד מאחורי ההחלטה האוילית הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
165.
מה עם המגמות?
אחת שעולה לט',
26/08/04 16:30
|
רק שתדעו.. שאם הדבר הזה יעבור, לתלמידי האומנויות יהיה הרבה יותר קשה. ישימו את כל שעות המגמה ביום שישי. וכל שעות הלימוד יהיו בחמשת ימי הלימוד המדוברים. אני לא מחזיקה עד 3 בצהריים. וכל יום סיימנו בסביבות 4 בצהריים. אז עכשיו נסיים ב5? זה בזבוז. יש לי ממוצע של 94. שזה טוב. אבל זה היה יכול להיות יותר. מה הוריד לי את הממוצע?.. השיעורים שהיו בשעות המאוחרות. גם התלמידים הטובים מאבדים ריכוז בשעות המאוחרות. המורים ברמה מאוד נמוכה. אני יודעת יותר מרוב המורים שלימדו אותי. מורה לאנגלית עם שגיאות כתיב על הלוח? זה נורא. פשוט חרפה. וכל הכיתה התלוננה עליה. ולא עשו כלום. היא תמשיך ללמד שנה הבאה. אני מקווה שלא אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
164.
סוף סוף
פבל,
עכו,
25/08/04 11:28
|
|
 |
163.
וזאת רק ההתחלה
אודי,
24/08/04 23:07
|
קיצצו בקצבאות לחלשים, לזקנים למובטלים, לחד הוריות , לנכים.... עכשיו הגיע תורנו. ויספרו לנו כמה שזה טוב יעיל חכם ו.... במקום להפנות יותר משאבים לחינוך הולכים ומקצצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
162.
הגיע הזמן
ל. מורה,
שהם,
24/08/04 22:03
|
גם לנו כמורים מגיע לא לעבוד ביום ו' בדיוק כמו שאר חברינו ומשפחותינו. תודה רבה לך לימור לבנת וחבל מאוד שזה לא תקף כבר בתשס''ה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לנו מגיעות חופשות המורים
מיכל,
25/08/04 10:49
|
גם לנו מגיע לא לעבוד בסוכות, ערבי חג, אסרו חג, חנוכה, ל''ג בעומר, שבוע לפני פסח, חול המועד פסח, חודשיים בקיץ ובטח שחכתי משהו.
רוצה עוד חופש? אין לכם גבולות כנראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבר עתה המורים עובדים 5 ימים
דנינו,
30/08/04 11:46
|
אלא שעד עתה ניתנה להם הבחירה באיזה יום לקחת את היום החופשי שלהם. מהשנה הבאה הם לא יוכלו לבחור ויום שישי יהיה היום החופשי. ולכן לא נוספו להם ימי חופשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
161.
טוענים שהשגי התלמידים נמוכים
מורה,
24/08/04 20:08
|
אז להוריד להם עוד יום לימודים? זה הפתרון? לאן הגענו? צריך להוסיף עוד שעות הוראה ולא לקצץ ימי הוראה !!! וגם אם הימים יתארכו - משעה שישית התלמידים כבר לא מרוכזים, עייפים ולא פנויים ללמידה, בעיקר בגיל היסודי. אני ממש לא יכולה להבין מה טוב בלקצץ יום לימודים כשמצב החינוך בארץ מזעזע, האלימות בשיאה ותוצאות ההישגים של התלמידים נמוכים בכל המיקצועות (תוצאות באחוזים...). אני פשוט לא קולטת את הקטע הדבילי הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קיצצו מהחינוך בשביל החרדים
מודאגת,
24/08/04 21:55
|
|
 |
לא חייבים ללמוד תשע שעות
רונה,
24/08/04 21:54
|
אבל במצב החינוך בארץ, כדאי להוסיף שעות העשרה בצהריים ושעורי חברה- הלימודים חייבים להתארך!!!!!! הורדת יום שישי היא צעד ראשון לקיצוץ שעות=- הרי בתקציב הקרוב יקצצו את השעות שהוסיפו לימי השבוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
160.
תודה לאל. מעולה.
אב לבנות,
24/08/04 18:52
|
כל העולם עובד ולומד חמישה ימים בשבוע, וגם אנחנו רוצים. הגיע הזמן. כל הכבוד. הרפורמה בחינוך היא כנראה אחד הדברים הטובים ביותר שקרו במדינה הזאת בשנים האחרונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
159.
אחרי שתיים הריכוז והקשב יורדים
שלומית,
ירושלים,
24/08/04 18:25
|
אפשר למשוך את הלימודים עד השעה שלוש, אבל אחר כך הם כבר לא אפקטיביים. תלמידים מנמנמים, חולמים, ולא מרוכזים. ייצא מזה שתלמידי ישראל יפסידו יום לימודים. הם לא ישלימו את השעות בחמישה ימים. וחוץ מלימודים מבוזבזים, האם מישהו חשב על הורים שעדיין עובדים בימי שישי, ויש רבים כאלה. ישראל לא במצב חברתי שהיא יכולה להרשות לעצמה שוטטות של ילדים, ילדים בלי השגחה. אם היום מצב הנוער ''על הפנים'' אם יישמו את המעבר ל-5 ימי לימודים - חינוך הנוער , האלימות והעבריינות ייצאו משליטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
158.
סוף סוף...
אמא,
24/08/04 18:21
|
אני שמחה שהקידמה הגיעה למשרד החינוך! מי שלא יודע מה זה לעבוד 5 ימים בשבוע,ולזכות בסוף שבוע ארוך, אינו יודע איכות חיים מהי ! וכן, גם לילדינו מגיע! אנחנו נקדיש את הזמן לפעילות משפחתית,ולזמן איכות עם הילדים ! כל הכבוד למקבלי ההחלטה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
157.
שההורים יחנכו את ילדיהם
ניר כ,
תל אביב,
24/08/04 18:21
|
הבעיה היא שמצפים ממערכת החינוך שתעשה את כל העבודה- שוכחים כי גם להורים יש חלק בחינוך ילדיהם. ילדים שקיבלו חינוך טוב לא ''יידרדרו לעבריינות'' רק בגלל עוד יום חופש, לילדים שהחינוך שקיבלו רע מיסודו לא יעזור גם שבוע לימודים בין שבעה ימים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יחי העשירים. שהעניים ידפקו
מיכל,
24/08/04 18:54
|
אלה שחייבים לעבוד גם ביום שישי, אלה שמנקים את הבית כי אין כסף לעוזרת - כל אלה גם לא ישלמו (עוד) מס בצורת חוגי העשרה אלא ישלחו את ילדיהם לטייל ברחובות.
העניים לא אוהבים את ילדיהם פחות - רק אין להם זמן וכסף לכל ''בילויי האיכות'' עם המשפחה.
עוד מעט אני מסיימת את התואר השני עם ילדים קטנים ועבודה - מה הייתי עושה בלי יום שישי - אני לא יודעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
156.
תמונה פסטורלית
יוזמה מבורכת,
24/08/04 17:58
|
חמישה ימי לימוד ארוכים (עד 15:15 ביסודי), כל תלמיד מצטייד באוכל מהבית (כמו בחו''ל!!!) : סנדוויצים, פירות, ירקות, חטיפים..... ובערב המשפחה מתכנסת יחד ואוכלת ארוחה חמה (מתוך הנחה הרווחת בעולם המערבי שרוב האנשים העובדים מעדיפים לאכול ארוחה חמה ומסודרת בערב) סופי השבוע הארוכים מספקים זמן רב יותר לבילוי עם הילדים והמשפחה (מעט ההורים שעובדים בימי ו' יוכלו בקלות למצוא סידור אצל חבר באופן קבוע או בתורנות, בשביל מה יש חברים?) וכמובן מתוך הנחה שבילוי עם הילדים הוא זכות ולא עונש! (ויש הרבה פעילויות שאפשר לעשות ללא עלויות גבוהות אם בכלל , החל מפעילויות של למידה ויצירה וכלה בפעילות ספורטיבית בחוץ) ילדים רבים בוחרים להירשם לחוגים עירוניים בסופשבוע במקום אחרי יום לימודים מעייף ונהנים מהחופש, לא מהחופש להתבטל אלא מהחופש לעשות דברים במסגרות אחרות ויש כל-כך הרבה מה לעשות וללמוד ולראות מחוץ לבית הספר. לגבי הנוער העברייני- אולי צריך להשקיע את הכסף שיחסך במסגרות מתאימות אחרות בימי ו' (לימוד מקצוע, מסגרות ספורט וכו'), את בית הספר הנוער הזה בין כה לא יותר מידי מעריך או פוקד. פעילויות של התנדבות בימי ו' יהיו מבורכות לכל סוגי הנוער, השיעור הכי חשוב בחיי חברה וקהילה. לגבי החד הוריות- זה לא מה שיפתור להם את הבעיות... ובקיצור- היוזמה היא מבורכת, צעד קדימה לעולם המערבי, חסכון חיובי בכסף, דרך להארכת ימי הלימוד. תפסיקו לחשוב כל הזמן במושגים של קיבוץ, שווה בשווה וחדר אוכל...אתם רוצים, לכו תגורו בקיבוץ...אם זה היה כל-כך טוב אז למה זה נכשל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
155.
בואו לכנס משמר החינוך
משמר החינוך,
24/08/04 17:29
|
דומה כי ההכרה בחשיבות החינוך הפכה לנחלת הכלל אולם מערכת החינוך הישראלית סובלת ממכלול בעיות קונקרטיות שאינן זוכות לטיפול ראוי, ולכך רבים אינם מודעים. התקצוב למערכת החרדית, תשלומי הורים ונושא ההסעות זה רק קצה הקרחון של הבעיות במערכת. אם הציבור לא ייקח אחריות שום דבר לא יזוז. ביום שני, 30 באוגוסט בתל-אביב נתכנס להקים את ''משמר החינוך''. יבואו גם אישי חינוך, ציבור ועסקים. פרטים באימייל או באתר : www.cie.org.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
154.
היכן הנימוס ?
ל"ת
לאריאל החצוף,
24/08/04 17:29
|
|
 |
153.
יעל צריך להסתכל
תגובה ל142,
24/08/04 17:27
|
את כל כך שמחה בודאי אין לך ילדים אם חופש אז למה לא גם ביום ראשון שיהיה כמו בכל העולם..... ולמה בכלל לילמוד ? כולם כבר חכמים ויודעים את התורה פשטנו את הרגל והמוח אפשר כבר ליסגור את כל מערכות הלמידה בישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
152.
נמאס מחסרי מוח
לימור סיימי,
24/08/04 17:23
|
לימורוש די מספיק עייפת כבר מיזמן צאי לפנסיה יש לך כבר פנסיה מכובדת על חשבון משלם המיסים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
כל הכבוד. סוף סוף...
רונית,
כפר סבא,
24/08/04 17:23
|
כל הכבוד סוף כל סוף שרה עם ביצים. לאן שלא הולכת גורמת למהפכה. לראיה בזק... ואתם ההורים מה אתם מפחדים מעוד יום עם הילדים? שישארו בבית הספר עוד שעה שעתיים הרי גם אנחנו בעבודה עד השעה 1600 וצריכים להוציא על זה הרבה כסף לצהרונים. אז יום שישי יהיה יום משפחתי. אז מה. ואני לא משירות החינוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
''חסכון'' בחינוך היום= הפסד גדול
גיל,
תל אביב,
24/08/04 17:18
|
מה שנרשויות החלמאיות שלנו מנסות, זהלחסוך כמה שקלים בהווה, ולקצץ שעות לימוד למעשה. האסון הנורא הוא הפגיעה הנוספת באיכות החינוך, שממילא ירוד מאד כבר. אנו נשלם על החסכון הזה בריבית דריבית. בושה למדינה ובושה לחברה שלנו, שאלה המנהיגים שאנו נותנים להם להובילנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
In case you haven't noticed
Israelit,
24/08/04 17:01
|
the public school system is not a free babysitting service so parents can have a free day to do their errands or go out and have fun without their kids. Every one is talking about the long hours, how tired the kids will be, how they won't be able to concentrate, how there will be a rise in crime- RUBBISH. All over the world there are school systems much larger than Israels and they run on similar schedules without any ill-effect, not only to no ill-effect, but to greater success than Israel could ever hope to achieve. It is high time parents stop whining about the decisions taken by the Education Ministry and start acting themselves for their CHILDs best interest, all I see from these responses is that the parents are only thinking about themselves
הגב לתגובה זו
|
|
 |
148.
הנוער עבריין כבר עכשיו.
א,
24/08/04 16:56
|
אל תשתמשו בעבריינות כתרוץ - למי שיש נטיות כאלה - גם ב-7 ימי לימוד יהיה עבריין ומי שלא -לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
איפה ילמדו ביום שישי ואיפה לא?
אור המלך,
ר''ג,
24/08/04 16:41
|
יש רשימה של בתי ספר? תהיו בבקשה יותר ברורים ולא להסחף עם 'מהפכה' יכול להיות שבסוף איזה 4 בתי ספר לא ילמדו וכל השאר כן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
שרת חינוך בלי תעודת בגרות!!!
וככה זה נראה!!!,
24/08/04 16:13
|
|
 |
145.
ההוי לנו ולשרה שכמותה
כואבת,
24/08/04 16:04
|
זו החלטה שגויה לא הכל זה כסף יש גם מתכות אחרות ילדים שווים כסף רב שלא נימדד זו החלטה של עשירים ולא של עם שבקושי מרים את האף מעל המיים המדינה טובעת הצילוו...... מה יעשו הילדים ילכו לבזבז כסף שאיננו בנמצא בקניונים? חישבי ליבנת עם הראש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי לנו ולממשלה כזאת!
ל"ת
אהוד,
24/08/04 16:38
|
|
 |
144.
כדברי בן גוריון
דוד,
24/08/04 15:58
|
|
 |
143.
לימור בלי מור
שרה ללא מחשבה,
24/08/04 15:54
|
היכן החשיבה חברה הורים עובדים כל השבוע מי ישלם ביביסיטר יחסרו שעות לימוד כנראה שבמשרד לא אכפת מה ילמד דור העתיד רעיון שגוי ילדים יסתובבו ברחוב שטות שנשלם עליה בעתיד ילדנו הגב'' ליבנת התעייפת לכי הביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
סוף סוף משהו חכם!!
יעל,
24/08/04 15:45
|
לא להאמין איך הגענו לנחלה ולרווחה. צעד חכם ומצויין במערכת החינוך. התלמידים יוכלו לנשום קצת ביום שישי וילכו לבלות, בכלל צריך לעשות שבתון גם ביום שישי- וככה נהנה כולנו מסופ''ש ארוך עם אויר לנשימה.כה לחי לליבנת! פעם אחת אני מבסוטה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
מזה חשוב כבר?
אריאל,
24/08/04 15:36
|
חמישה שישה ארבעה שלושה....גם ככה כמו שהמורים נראים זה לא חשוב כמה ילמדו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי הרב אתה צודק
ל"ת
יואב,
24/08/04 16:39
|
|
 |
140.
אולי זה יילך?
אני אופטימית,
24/08/04 15:35
|
|
 |
אני גם סבור שזו הצעה טובה
ל"ת
אורן,
24/08/04 16:39
|
|
 |
139.
במקום להאריך לשבע...קיצצו לחמש
ל"ת
רון,
24/08/04 15:34
|
|
 |
138.
טעות גדולה מאוד
רום,
24/08/04 15:31
|
לסיים ב4 עד שחוזרים הביתה מתארגנים וכ''ו זה 5-6 וכל היום נגמר אבל לי לא איכפת כי עכשיו אני עולה לי''ב אז זה לא ישפיע עליי אבל זאת טעות גדולה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
לי זה טוב כי
מייקל,
רעננה,
24/08/04 15:24
|
כשזה יכנס אני אהיה בי''ב ושם אין הרבה שעות אז זה בסט בשבילי. ודיי להתוכח כמו איזה חנונים על משחק מחשב...יש אנשים שזה טוב להם ויש כאלה שלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תן להתווכח!מה מפריע לך?.
ל"ת
חן,
24/08/04 16:40
|
|
 |
136.
זמן פנוי =צרות!
ל"ת
גרי,
24/08/04 15:09
|
|
 |
135.
זה גורע ביותר - מניסיון
תלמיד י''ב,
24/08/04 15:05
|
אחרי 12 וחצי בצהריים כבר כלום לא נכנס לראש והחמש שעות שנשארות נזרקות לפח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נוער מפונק.
רוית,
פ''ת,
24/08/04 16:41
|
|
 |
מי מפונק??
קרן,
רמת השרון,
25/08/04 18:30
|
נסי את לקום כל יום ב- 6 בבוקר, ללמוד עד 17:00(ככה גם עם יום שישי), לחזור הביתה להמשיך ללמוד למבחנים וכו' להכין שיעורים....... אין לנו חייים!!!!! אנחנו לא יכולים לעשות שום דבר!! יוצא ככה שבית הספר הוא כל חיינו. אז עוד שעה????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא פינוק
דנה,
24/08/04 18:31
|
גם אני, ממרום גילי, כשלמדתי לפני 20 שנה בבי''ס יסודי בשעה אחת או שתיים כבר לא הייתי מסוגלת לשמוע, לראות, או לקלוט כלום. שעות מבוזבזות. תפנימו שהעולם מתחלק לכאלה שזקוקים למנוחה בצהריים, ולכאלה שיכולים להיות עירניים כל היום. על כן חצי מהתלמידים, ולא הם לא מפונקים, לא מסוגלים ללמוד יותר מ-5 שעות ביום. ואם אתם סבורים שבארצות הברית לומדים יותר ביום הלימודים הארוך אתם טועים. הם מקדישים הרבה זמן לספורט, להפסקות אוכל ארוכות ולמנוחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
החלטה טובה וחשובה, אנמק מדוע.
ורד,
מבשרת,
24/08/04 15:04
|
ההחלטה מבורכת לטעמי. יש לי ילדים בבי''ס יסודי. היום התלמידים מסיימים ללמוד בימי שישי בשעה 11:40. מה זה מאפשר להורים? לא הרבה. מי שצריך לאסוף את ילדיו מתפנה לשם כך כבר ב- 11:00 בבוקר. עדיף שיסיימו באמצע השבוע קצת יותר מאוחר וינוחו ביום שישי. לילדים בוגרים אין מה לדאוג כי הם בעיקר ישנו ביום שישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה ההתחשבות במלמידים שכבר עכ
קרן,
רמת השרון,
24/08/04 18:52
|
סליחה אמהות יקרות. זה לא רק נוגע לילדים הקטנים שלכן. יש תלמידים, כמוני, שמסיימים כמעט כל יום ב- 17:00. מה אז עכשיו נסיים ב- 18:00?!?!? איפה ההיגיון בזה?? כל היום הולך לנו! אנחנו לא יכולים לעבוד(מי שרוצה)...... ואין לנו זמן כמעט לכלום!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא יסיימו יותר מוקדם !
גיל,
24/08/04 17:16
|
כנראה שלא ראית, אבל הם לא יסיימו ממש יותר מאוחר גם באמצע השבוע. רק לוקחים שעות, לא נותנים כלום. המטרה היא ''לחסוך'' תקציבים. אוי לחסכון על חינוך הילדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המורים יידעו כבר לקצר את היום
קרן,
24/08/04 18:34
|
מורים חולים, מורים בחופשה, מורות יולדות, מורים בפעילות בהסתדרות המורים ועוד ועוד. תשאלו את הילדים שלכם כמה שעות בפועל הם לומדים בשבוע. התשובה תהמם אתכם. המצב לא ישתנה . המורים רק ישכללו את שיטות ההיעדרות שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון,צודקת.
ל"ת
יגאל,
24/08/04 15:32
|
|
 |
133.
העיקר לצעוק-''מהפכה''
רבקה,
24/08/04 15:01
|
יש המון בתי ספר שכבר פועלים בשיטה הזו.אז שלבנת המטופשת לא תזקוף את זה לזכותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
גם ככה לא עושים כלום בבה''ס
אריק,
ראשון,
24/08/04 15:01
|
|
 |
כל כך נכון - שזה עצוב !
ל"ת
צודק !,
24/08/04 15:07
|
|
 |
131.
שרת חינוך איומה....
צבי,
24/08/04 15:00
|
כל הפשע יתרכז ליום שישי בשבוע. לבנת קחי כרטיס לכיוון אחד על חשבון משרד החינוך. בושה!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגזמת!!!
ל"ת
רונית,
כפ''ס,
24/08/04 17:18
|
|
 |
יותר טוב היתה נשארת באולמפיאדה
ל"ת
איציק,
24/08/04 15:07
|
|
 |
130.
נגמר לנו כבר כל הכסף לביבי סיט
גילי,
24/08/04 15:00
|
|
 |
129.
שאלה
מיכאל,
ת''א,
24/08/04 14:59
|
מה עם הגנים והמעונות?כלולים ה''עיסקה'' הזאת?מקווה מאוד שלא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
לסגור את המדינה וללכת הביתה
ל"ת
מיטל,
24/08/04 14:58
|
|
 |
127.
אח''כ לא מבינים למה..
אצבעוני,
24/08/04 14:57
|
למה יש התעללויות בבע''ח ,למה רמת הפשיעה עולה,למה ,למה....ככה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה?ליכוד!
ל"ת
אורי,
חיפה,
24/08/04 16:42
|
|
 |
126.
אני מקווה שיקום מישהו חכם
שמשון,
24/08/04 14:57
|
|
 |
125.
המורים אוסף של פרזיטים בכיינים
ל"ת
ישראל!!!!,
24/08/04 14:56
|
|
 |
125 אתה טמבל
עובד,
משרד החינוך,
24/08/04 16:11
|
הבעיה אינה המורים. כיצד ניתן לקרוא פרזיטים למגזר ששכרו הנמוך ביותר במשק, וכמעט כל עבודתו הינה מחוץ לשעות העבודה בבית הספר, ללא תשלום!!! הבעיה הינה שיטת הניהול הכושלת והחלטות על שיטת חינך לא נכונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה
רעות,
24/08/04 15:57
|
למה אתה כל כך שונא מורים? היתה לך חויה קשה כנראה לך לפסיכולוג לטיפול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות.
מיכל,
24/08/04 15:31
|
ההחלטה הזו גרועה למורים: גם מבוטל היום החופשי בשובע, וגם עובדים עד מאוחר בביה''ס - ועוד אחר כך בבית. תגובתך מראה על צרות מוחין, וחוסר ידיעה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
''מהפכה''
שרונה,
24/08/04 14:56
|
אני כבר שומעת את הגברת לבנת מתפארת בפנינו לפני הבחירות על המהפכה שביצעה במערכת החינוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן ואנחנו כמו מטומטמים נצביע ש
עמיקם,
24/08/04 15:08
|
|
 |
123.
חינוכה של לבנת
בב,
חיפה,
24/08/04 14:54
|
הציבור מעוניין לדעת כמה ימים בשבוע למדו השרה לבנת וח''כ פולישוק-בלוך. כנראה שתיהן מאוד לא מרוצות מהחינוך שלהן, אם עכשיו החליטו לשנות את השיטה. וגם נזכור את שיטת לימוד הקריאה המהפכנית שהיתה נהוגה 10 שנים עד שגילו שהתלמידים לא יודעים לקרוא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לה בגרות בכלל?
ל"ת
מאיר,
24/08/04 16:43
|
|
 |
לא
ל"ת
ben,
24/08/04 17:21
|
|
 |
כדי להיות שר צריך לגמור בי''הס?
ל"ת
א,
ת''א,
24/08/04 16:16
|
|
 |
122.
אסון לתת לנוער בארץ יום פנוי
ל"ת
אבי,
24/08/04 14:53
|
|
 |
121.
עצוב מאוד.
דנה,
24/08/04 14:53
|
רע מאוד לתלמידים.עכשיו הם שמחים אבל מהר מאוד הם יבינו שההחלטה פוגעת בם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
הגרועה שבשרי החינוך
מוריס,
עפולה,
24/08/04 14:50
|
אך לימור לימור אישה כל כך קטנה דמגוגית בגרוש מצאי לך דרכון זר ועיזבי אותנו לנפשנו רצוי רחוק ככל האפשר נולדת להרוס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא יודעת אם היא ה-גרועה
דינה,
24/08/04 16:43
|
|
 |
119.
שרת החינוך מדרדרת הנוער לפשע
קרנית,
24/08/04 14:46
|
|
 |
לבנת הביתה!!
ל"ת
ספי,
ראש פינה,
24/08/04 14:54
|
|
 |
118.
איפה הם רוצים שאני אתקע את
רון,
גבעתיים,
24/08/04 14:45
|
|
 |
לא נראה לי שממש אכפת להם.
ל"ת
אייל,
24/08/04 14:53
|
|
 |
117.
שוב לא מתחשבים באזרח הפשוט
ל"ת
דודי,
24/08/04 14:44
|
|
 |
116.
יש
מיכאל,
תל אביב,
24/08/04 14:44
|
תודה לך לימור לבנת למרות שאני מת עלייך זה אולי הדבר הכי טוב שעשית בחיים שלך אני תלמיד כיתה ט' אז הקיצר תודה לימור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיכאל:אתה וחבריך תבינו מהר מאו
נטע,
24/08/04 16:44
|
|
 |
115.
תלמידים אתם שמחים?
אורי אבנרי,
סין יפן NY,
24/08/04 14:39
|
נאכל גלידה נחגוג נשיר ונרקוד לי יש זקן לבן תלמדו 5 ימים יש מיונז? נזלול גלידה עם מיונז!!! חם היום....מה נשתה? מיץ תפוחים= טעים טעים!!!!!!!!!!!!!!!! זקן לבן עובר ל5 ימי לימודים אוכל מיונז ושתה מיץ תפוחים= טעים טעים!!!!!!!!!!!! בתיאבון.... תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
אני חושבת שזה לא ימנע אותנו...
רוני,
כוכב יאיר,
24/08/04 14:39
|
|
 |
113.
כרגיל, מי שאין לו יאכל אותה
יואב,
מודיעין,
24/08/04 14:38
|
המשמעות היא שמי שיזכה ללימודי העשרה יהיו הילדים שלהורים שלהם יש כסף לממן אותם. הילדים של השאר ילמדו לימודי העשרה ברחובות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה האבא - תהיה איתם!
אביעד,
24/08/04 18:57
|
גם ההורים עובדים חמישה ימים, אז תקדיש יומיים לילדים שלך. תגיד תודה שסוף סוף עושים את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אבא שלהם-תהיה איתם!
אביעד,
24/08/04 18:56
|
גם ההורים עובדים חמישה ימים, אז תקדיש יומיים לילדים שלך. תגיד תודה שסוף סוף עושים את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
בבית הספר שלי בשנה האחרונה היה
שרון,
24/08/04 14:34
|
שבוע מקוצר- 5 ימי לימודים לחט''ע. ביום שישי היה זמן לתיגבורים, למבחנים במועדי ב', שיחות אישיות וכו'. זה היה מעולה... וכן, גם כשיצא שביום שישי היינו בבית- זה לא היה נורא... לדעתי צריך לתת לחט''ע 5 ימי לימודים ולשאר 6 ימים כרגיל, אין להם תועלת ביום נוסף ולא לכולם יש חשק וכסף (למי שיצטרך לשלם) לחוגים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
תוך חודשיים בדיוק
אביאל,
24/08/04 14:31
|
|
 |
110.
להקים ועדה מפקחת
אסף,
ראשל''צ,
24/08/04 14:30
|
פיקוח על הנעשה בבתי הספר בימי שישי!שלא יתבזבז היום הזה לחינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
הרשויות יחסכו מליונים
מוטקה,
24/08/04 14:29
|
|
 |
108.
לפי מה ששמעתי
זומי,
24/08/04 14:28
|
לפני שעוברים לחמישה ימי לימוד שהיה יום לימודים אחד שלומדים בו
עכשיו כל העשירים כבר מתכננים ווויקאנד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
אין מילים.
קרן,
24/08/04 14:28
|
לבנת מחריבה את כל מה שנותר ממערכת החינוך הקורסת שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
מה כולם קופצים?
צפי,
בת ים,
24/08/04 14:28
|
|
 |
105.
אולי בימי שישי יארגנו פעילות
ליאת,
24/08/04 14:27
|
|
 |
נכון מאוד.רעיון מצוין!
ל"ת
יאיר,
תל אביב,
24/08/04 16:46
|
|
 |
104.
חמישה ימי לימוד
זיוה,
ראש העין,
24/08/04 14:26
|
|
 |
103.
העיקר שלימור לבנת תוכל להגיד
שמיל,
תל אביב,
24/08/04 14:25
|
|
 |
102.
חסכון עצום
אמא,
24/08/04 14:23
|
מעבר ליומיים לימודים בשבוע יחסוך למדינה קרוב ל-2 מליארד שקל. מעבר ליום לימודים אחד בשבוע יחסוך 2.5 מליארד ש''ח. למה מחכים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל דאגה גם לזה נגיע.
ל"ת
יוסי,
24/08/04 14:54
|
|
 |
101.
שום סיכוי שהחוק יעבור!
פיני,
24/08/04 14:23
|
|
 |
100.
נקווה שינצלו את יום שישי כראוי
אליהו,
נהריה,
24/08/04 14:23
|
|
 |
99.
איום ונורא!
ל"ת
גלי,
24/08/04 14:22
|
|
 |
98.
כל הכבוד
מיטל,
כרמיאל,
24/08/04 14:22
|
חסכתם כסף. נפלא. כנראה שלתפעל את בתי- הספר/מתנס''ים בימי שישי לא עולה כסף. וגם לא לשלם למי שיפעיל את הילדים (שגם לזה כמובן יש לכם תוכנית מפורטת). והילדים לא יצטרכו הסעה לפעילויות המיוחדות. והם יעשו הכל בחושך (הרי צריך לחסוך בחשמל) ולא צריך לאבטח את הילדים בימי שישי ( כל מחבל יודע שביום שישי נחים). כל הכבוד על עוד תכנית מוצלחת של משרד החינוך, הצלחתם גם לחסוך כסף וגם לגרום לכך שילדי ישראל ימשיכו ללמוד כמו שצריך. עלו והצליחו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
חלום שהתגשם!!
ל"ת
תלמידת כיתה ח',
24/08/04 14:15
|
|
 |
96.
איזה כיף!!יום שישי חופש!!
ל"ת
איתי,
24/08/04 14:15
|
|
 |
איתי- תמשיך ללמוד גם ביום שישי
אלוף הלוף,
בתיאבון,
24/08/04 14:41
|
|
 |
95.
עוד שנתיים זה יהפוך כבר ל-4
פסימי מאוד,
24/08/04 14:14
|
ואח''כ 3 ו2 ו1 ויסגרו בכלל בתי ספר ונסגור את המדינה ונלך הביתה!אחרון לכבות ת'אור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צר לי להסכים איתך...
ל"ת
חגי,
24/08/04 14:55
|
|
 |
94.
אם זה יעבוד כמו בתכנון
כפיר,
רחובות,
24/08/04 14:14
|
אז יכול להיות שזה יהיה טוב אבל,ממתי דברים כאן עובדים לפי התכנון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
לפטר מיד
מרדכי,
24/08/04 14:13
|
את שרת החינוך ואת כל מי שאחראי ונטל חלק בהחלטה הזאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
נו גברת לבנת...
יוני,
חיפה,
24/08/04 14:12
|
|
 |
91.
אני חושבת שרק הזמן
רוית,
חולון,
24/08/04 14:11
|
|
 |
90.
בושה להחלטה שכזו!
ל"ת
ליאון,
נס ציונה,
24/08/04 14:11
|
|
 |
89.
מה שונה דתי מחילוני ערבי??????
קרן,
24/08/04 14:09
|
מה שונה בי''ס דתי לרגיל לא מספיק שהם מקבלים תרומות ותקציבים מנופחים אז עוד מטיבים איתם. אם הרעיון כ''כ טוב כמו שגברת לבנת מציינת שכל העם יהייה בחבילה הזו . מה הקטע פה ?????? מה אתם עובדים עלינו רק מטומטם יגיד שהתוכנית הזאת טובה עד שיש יום אחד להורים לטפל בכל מיני נושאים שלא מגיעים אליהם במהלך השבוע או סתם להיות ביחד גם את זה לוקחים מאיתנו. ומה ההבדל מכיתה ד' והלאה? האם בגיל הזה אפשר לתת להם לשוטט (למי שאין כסף לשלם לחוגים)? עד מתי רשעים יעלוזו????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון נכון נכון!!!
ל"ת
עמי,
24/08/04 14:24
|
|
 |
88.
ב1991 הבטיחו יום חינוך ארוך
א' 92 כבר עם,
תעודת בגרות,
24/08/04 14:08
|
אני זוכר איך התלהבנו ב1991 מכך שהובטח לנו יום חינוך ארוך (ויום שישי חופשי) משנת הלימודים התשנ''ב - 1992. מאז ועד היום הצליחו תלמידי א' של 1992 לקבל תעודות בגרות ולהתגייס לצבא.
אין מה להגיד חוץ מ''רבותי ההסטוריה חוזרת''.
דרך אגב ברוב ארצות המערב יש 5 ימי לימודים, ו5 ימי עבודה. אם בארץ היו 2 ימים חופשיים היה אפשר להפוך את יום חמישי בלילה ליום הבילויים הראשי כך שגם שומרי המסורת יוכלו להנות מהחיים, ואולי לא יקנאו לנו ביום שישי בלילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
צביעות בהתגלמותה
חי,
שדרות,
24/08/04 14:06
|
הרמה יורדת ומדרדרת במורד ימי חופשה למכביר כמו האיש הצם בין ארוחה אחת לרעותה וטוען כי הוא בצום קודם מקצרים את שבוע הלימוד ומשלחים לרחוב ובדימעות שליש טוענים כי יפעילו תוכניות העשרה למנוע שוטטות מה זה בדיוק תכניות העשרה, הן לא עולות כסף?אז למה לא להשקיעו בלימוד?למה לבזבזו על אוננות? אתם לא רוצים שוטטות ?אז למה מקצרים שבוע הלימוד רוצים להעמיק הלימוד ולהעלות הרמה תנו יותר שעות לימוד מי שיחגוג יהיו אלה הקניונים והשיטוט ברחוב כל הענין על תכניות העשרה ושאר חרטה זו האריזה שבאמצעותה רוצים להאכיל את הציבור מרור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
לעבור ל5 ימים עם לימור לבנת.
עמי,
בני ברק,
24/08/04 14:02
|
|
 |
85.
תחשבו על השעות האחרונות ביום ה
לילי,
24/08/04 14:00
|
|
 |
אני יכול!
מייק,
24/08/04 14:16
|
לילי היקרה ברצוני לספר לך שישנם אלפי בתי ספר בארץ בהם הלימודים נגמרים מדי יום בסביבות השעה 15:00 וכל התלמידים 'מחזיקים מעמד'. כל השאלה היא איך אנחנו מתייחסים ומצפים שיהיה ולפי זה גם התלמידים מתנהגים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
מעבר לחמישה ימי למוד
רונית חריש,
גלבוע,
24/08/04 13:55
|
מי יפקח שאכן הרשויות תקיימנה מערך פעילויות ליום שישי? בשנת הלמודים השהסתיימה המועצה האיזורית גלבוע הפקירה את הילדים ביום שישי והותירה אותם לשוטט ברחובות החמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שזה מה שיהיה באמת
יחיאל,
24/08/04 14:25
|
אף אחד לא ידאג לילדים בימי שישי והנטל יפול על ההורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
אחלה של דבר.....
ל"ת
תלמיד יב',
24/08/04 13:54
|
|
 |
82.
העיקר שהגברת לימור לבנת מרוצה
סיגלית,
פ''ת,
24/08/04 13:52
|
העיקר שתרגיש שעשתה משהו כשרת חינוך...מזה משנה כבר אם זה טוב או תורם באמת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
אולי עדיף בכלל לא לשלוח את היל
עידן,
24/08/04 13:51
|
|
 |
רעיון לא רע
ל"ת
רביד,
24/08/04 14:34
|
|
 |
80.
מצויין
מיכאל,
אשדוד,
24/08/04 13:51
|
לשרה לימור לבנת: רעיון מצויין. איך לא חשבת על זה קודם ?! הרי רמת ההשכלה של הנוער בישראל מרקיעה שחקים, אחוז הזכאים לתעודת בגרות הוא 100%, אין וונדליזם, אין אלימות בבתי ספר, אז מדוע לכל הרוחות לבזבז את הזמן בבית ספר ? אני במקומך הייתי ממליץ ללכת גם על שלושה ימי לימודים בשבוע.
דרך אגב, ניתן ליישם את השיטה גם על שרים בממשלה. למשל, מעבר של שרת החינוך ליום עבודה בודד בשבוע יכול למזער את הנזקים הנגרמים למערכת החינוך בישראל בצורה משמעותית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
עושה רושם
יהושע,
24/08/04 13:50
|
|
 |
78.
מדינה בדרך לתהום.
ל"ת
אזרח מודאג,
24/08/04 13:49
|
|
 |
77.
החינוך גם ככה על הפנים.
ציון,
24/08/04 13:48
|
|
 |
76.
באירופה עוברים כבר לארבעה ימים
אירופאי,
24/08/04 13:48
|
כשבארץ עוברים ל5 ימי לימוד בשבוע באירופה ישנן מדינות אשר עוברות ל4 ימי לימוד בשבוע.יש לציין שיום לימודים באירופה מתחיל בשעה 8.00 בבוקר ומסתיים בשעה 16.30.אין לשכוח שברוב מדינות אירופה בחורף, 16.30 החושך נופל.אבל בימי רביעי,שבת וראשון אין לימודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו רחוקים מאד מאירופה
דנה,
24/08/04 18:42
|
באירופה יום לימודים הוא יום לימודים נטו. בארץ שיעור אחד הוא נטו 20 דקות. בשארית הזמן המורה נאבקת ברעש , בהפרעות ובצחוקים. באירופה אין כיתות עם 35 ילדים. הרבה יותר קל ללמד ילדים ממושמעים בכיתה קטנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם עוברים לשבוע עבודה מקוצרר
עודד, אוז,
24/08/04 15:29
|
אז מה? *זאת* הגישה שתביא ליותר מדי זמן פנוי. אנשים עובדים רק ארבעה ימים בשבוע, וגם משלמים להם רק על ארבעה ימים בשבוע. זאת אומרת שהם כמעט חצי שבוע לא מקבלים כסף.
וילדים שיסתובבו ברחובות 3 ימים בשבוע? ממש רעיון נהדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דנה,מסכים!עודד,לא מבכים!
אירופאי,
24/08/04 19:40
|
דנה, נכון,את בהחלט צודקת,ואני מסכים עם דבריך.אבל אנני מסכים עימך עודד.לידיעתך,מלבד אחוז קטן מאד של עובדים,הרוב המכריע של העובדים באירופה עובדים חמישה ימים בשבוע,וכמובן שהם מקבלים משכורת ח-ו-ד-ש-י-ת!באשר לתלמידים ול3 ימי *חופש* בשבוע,אחרי הכל,מדובר אך ורק ביום שישי שהוא יום קצר לימודים.בכל אופן,יש להבין שביתי ספר אינם חממה לגידול ילדים.יש להעניק לילדים את הזכות האלימנטרית לחיות ולגדול כמו ילדים,ובארץ לא חסר לילדים תעסוקה מחוץ ללימודים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת את העיקר - אירופאי יקר :
מפוכחת,
24/08/04 15:16
|
שהמנטאליות באירופה - של משמעת, ציות, דרך ארץ, נימוס, וכבוד למורים, לסביבה,למערכות ולזולת - זה לא בדיוק מה שיש בישראל !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבובה,לידיעתך,תאמיני לי
אירופאי,
24/08/04 19:19
|
אין כבר הבדל בין תלמיד ישראלי או אירופאי,פעם היתרון היה דווקה לטובת ישראל,היום כולם באותו השק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרשה לי לחלוק עליך
יותם,
צרפת,
24/08/04 20:59
|
יש עדיין הבדל גדול אני רואה בבית הספר של הבן שלי (כתה א') בסוף היום ההורים באים לקחת את הילדים, אף ילד לא קם. המורה קוראת בשמותיהם ואחד אחד הם קמים וניגשים אל ההורה. אני לא אומר שזה טוב, זה ''טוטאליטארי'' משהו, אבל זה בהחלט שונה מישראל. לפחות אפשר ללמד שיעור בלי הפרעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ידידי,בנך רק בכיתה א'
אירופאי,
24/08/04 21:26
|
בוא נישמע מה יהיה לך לומר בעוד שלוש או ארבע שנים כשבנך יהיה בכיתה ד' או ה'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אח ביום שנראה כמו אירופה...
ל"ת
ליאם,
24/08/04 14:35
|
|
 |
75.
הלו הלו....תורידו ווליום
גרשון,
24/08/04 13:48
|
|
 |
74.
אני דוקא חושב שההחלטה נבונה
גידי,
מרכז,
24/08/04 13:47
|
|
 |
73.
לימור הורסת החינוך והחברה !!
ל"ת
מסכנות האמהות,
24/08/04 13:46
|
|
 |
72.
NRG או YNET מי מצטט נכון
דני,
קרית אונו,
24/08/04 13:44
|
בכתבה מצויין שביצוע ההחלטה מיידי מהחודש הבא ובYNET נכתב שרק מעוד שנה ולא מהשנה הקרובה מה נכון ? נא לפרסם תגובתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
הליכוד ממשיך להרוס את המדינה
עמית,
24/08/04 13:41
|
|
 |
הליכוד כבר גמר ממזמן להרוס
מני,
24/08/04 14:36
|
|
 |
70.
איזה מן דבר זה?
יעלי,
חולון,
24/08/04 13:41
|
|
 |
69.
מדובר בעוד שנה
גרמי,
כ''ס,
24/08/04 13:40
|
כולמר שנת לימוד 2005 - 2006 על מנת שבתי הספר יכולו להתכונן בהתאם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
רע לתלמידים ולהורים!
ל"ת
גד,
24/08/04 13:40
|
|
 |
67.
ישראל עוברת ל-5 ימי לימוד...
momo,
24/08/04 13:40
|
למה קפיצה כ''כ גדולה במכה אחת??? נתחיל ביום אחד בשבוע, אם זה יצליח, אז נעבור ליומיים, ככה עד שנגיע לחמישה ימים. ואולי אז התלמידים גם ידעו לקרוא ולכתוב ואפילו גם יצליחו לפתור כמה פעולות חשבון בסיסיות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
אם הילדים אז גם ההורים
מירו,
שוויץ,
24/08/04 13:38
|
אם הילדים יוצאים לחמישה ימיי לימודים לדעתי זה טוב אבל גם שוק העבודה צריך לצאת לחמישה ימים. בכל זאת צריך השגחה על הילדים ולא יתכן שהם יסתובבו ברחובות ללא פיקוח עם מפתח על הצוואר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מירו,אולי אתה יכול להרשות לעצמ
איילת,
הרצליה,
24/08/04 14:37
|
|
 |
65.
לזה יש כסף?
ל"ת
מרים,
24/08/04 13:36
|
|
 |
64.
בושה
הורה מודאג,
24/08/04 13:35
|
החינוך ממשיך לקבל יחס לא רציני הצורה שעובר החוק הזה מראה על כול השינויי המתוכנן -פרטאץ
רק החינוך הפרטי לדאבוני ממשיך לשמור על רמת חינוך סבירה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
שלבנת תלך הביתה!
ירדנה,
צפון,
24/08/04 13:34
|
|
 |
62.
כמה כסף יעלה כל המהלך הזה
דויד,
24/08/04 13:33
|
|
 |
לנו זה יעלה הרבה
אב לשלושה,
24/08/04 13:42
|
|
 |
נכון בהחלט!
ל"ת
יצחק,
24/08/04 13:37
|
|
 |
61.
ממילא כמו שהמורים שלנו נראים
אורנה,
חולון,
24/08/04 13:32
|
התלמידים לא לומדים הרבה גם ככה.אולי ינצלו את החופש קצת לעבודה או לעזרה להורים בנקיון הבית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
רעיון גרוע ביותר
גאולה,
פ''ת,
24/08/04 13:31
|
רמת הריכוז בשעות האחרונות תהיה בלתי נסבלת.זה לא יעבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת 100% !!!
ל"ת
לילך,
24/08/04 15:18
|
|
 |
צודקת מאה אחוז!
ל"ת
גלית,
24/08/04 13:42
|
|
 |
59.
לא לא לאאאאא!!
יקיר,
חיפה,
24/08/04 13:30
|
אל תקחו לי את יום שישי...לאאאא.היום היחיד שאפשר קצת לעשות סידורים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
נמאס!
יהורם,
24/08/04 13:29
|
נמאס מלימור לבנת ,נמאס ממערכת החינוך ,נמאס מהמועצה לשלום הילד,נמאס מהממשלה,נמאס מהליכוד,נמאס מהמדינה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נמאס מאנשים כמוך!תן צ'אנס!
ל"ת
ציפי,
24/08/04 13:37
|
|
 |
57.
מה נעשה עם הילדים??
ל"ת
אמא אחת,
24/08/04 13:28
|
|
 |
תגובה למה נעשה עם הילדים?
שרית,
כפר סבא,
24/08/04 14:05
|
ובכן לשם שינוי יום כיף עם הילדים איך זה בתור רעיון ???????????????????.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תהיי את עם הילדים שלי
אמא אחרת,
24/08/04 22:55
|
|
 |
56.
זה לא יקרה כ''כ מהר
נדב,
24/08/04 13:27
|
רוב בתי הספר אינם ערוכים למהפכה שכזו ובשביל מהפכה צריך כסף,וכסף כרגע אין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
זו לא טעות, זאת מדיניות אנטי..
עמיחי,
ראשון לציון,
24/08/04 13:26
|
מדניות אנטי חברתית, של הלכוד ושינוי, שתגדיל עוד את הפערים.
יותר ויותר מקוצץ החינוך, ומתגלה פרצופה האמיתי של הממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
תוך כמה שבועות אפילו הילדים
גלעד,
24/08/04 13:26
|
|
 |
53.
תודה רבה לשרת החינוך.
ל"ת
איציק,
24/08/04 13:25
|
|
 |
תודה רבה גם לליכוד
ל"ת
רותם,
רעננה,
24/08/04 13:43
|
|
 |
52.
בושה
מאיר,
מרכז,
24/08/04 13:24
|
מתי תבינו סוף סוף שהחינוך החילוני פשט את הרגל כל מה שקורה היום בבתי הספר במקום להדליק לכם שמש בפנים ולתקן את מעשיכם אתם כמו המהמרים בקזינו ממשיכים להמר ולהפסיד אתם מוזמנים לבוא ולראות את בתי הספר החרדים ולהשתגע מקינאה ואולי תתקנו את דרכיכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
אוףףףףףףף גם אני רציתי!
ל"ת
אחת שסיימה,
י''ב השנה,
24/08/04 13:24
|
|
 |
50.
חבורה של אידיוטים לוקחת החלטות
יענקלה,
24/08/04 13:24
|
|
 |
אנחנו האידיוטים הכי גדולים
נדב,
24/08/04 14:38
|
|
 |
49.
שנת הלימודים הבאה היא תשסה
שחף,
24/08/04 13:23
|
אם שבוע לימודים מקוצר יהיה ב-תשסו אז מובן שזה לא יקרה בעוד שבוע! חוץ מזה נראה לכם שהממשלה שלנו (גם אם טוענים שהיא דפוקה) תחליט על מהפך כזה לעוד שבוע??? התבלבלתם קצת, לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך לטרפד המהלך לגמרי
מירית,
24/08/04 13:44
|
|
 |
48.
אפשר לנצל את ההחלטה- לטובה
מורה,
24/08/04 13:23
|
להפוך את יום שישי ליום העשרה על ידי המתנ''ס - חוגים לכולם. אפשרי לשתף את ההורים ( בכל בי''ס יש לפחות 10 הורימ שיסכמו ללמד ) סטודנטים למען הקהילה אפשר להעביר את אספות הורים לימי שישי ימי לימוד הורים וילדים טיולים קצרים אם קצת דמיון ויוזמה בית הספר יחזור להיות מקום של חינוך והקנית ערכים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי ואבוי
אמא,
24/08/04 15:15
|
|
 |
צודק צודק צודק! הלוואי וככה זה
הילה,
24/08/04 13:44
|
|
 |
47.
חבל שכשאני הייתי תלמיד
איתן,
ראשל''צ,
24/08/04 13:23
|
|
 |
46.
מי יממן את תחזוקת ביה''ס בימי ו
אילק,
ירושלים,
24/08/04 13:23
|
אם הרעיון לחסוך בתחזוקה האם יופעלשעון מים חשמל טלפון וכו' נפרד לימי ו' או שאנו נביא נייר טואלט מהבית
חוצפה זו לא המילה כאן זה הרבה מעבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
ככה זה בכל העולם
בני,
24/08/04 13:22
|
|
 |
אז מה ?
מורה לשעבר,
24/08/04 15:40
|
כמה תלמידים יש בכתה במדינות מתקדמות ? לא רלוונטי, נכון ? ראית פעם תלמיד אחרי 8 שעות לימוד (עם או בלי אוכל ) ? לא מעניין. העיקר שנהיה ''כמו כולם''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכל העולם יש משמעת בביה''ס
ל"ת
חוץ מבישראל !,
24/08/04 15:20
|
|
 |
כל העולם זה לא אנחנו!!
ל"ת
דניאל,
24/08/04 13:45
|
|
 |
44.
טוב מאוד!
כרמית,
24/08/04 13:22
|
|
 |
43.
ההורים צריכים לדאוג שילדיהם
אריאלה,
פ''ת,
24/08/04 13:21
|
|
 |
42.
אסור להרשות דבר כזה
סימה,
אשדוד,
24/08/04 13:21
|
|
 |
וביום חמישי בלילה
ל"ת
אילנה,
24/08/04 15:02
|
|
 |
השעמום והשוטטות יתחילו ביום ה'
אזרח מודאג,
24/08/04 22:58
|
בלילה. לא די שאנחנו סובלים מהרעש של הילדים בלילות שבת, עכשיו אנחנו צריכים להוסיף עוד לילה של סיוט. ואתם יודעים מה? השעמום יביא להגברת הפשיעה והאלימות בקרב הנוער.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
בסדר אבל רק אם
רותם,
מישהי,
24/08/04 13:20
|
נלמד עד 13:30 לא עד 4 כי אז הכל ידפק ולאף אחד לא יהיה כוח ללמוד \:
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התלמידים יסבלו.
ל"ת
רחל,
אשדוד,
24/08/04 13:45
|
|
 |
נכון
דולב,
ראשון לציוון,
24/08/04 13:36
|
|
 |
מי שואל אותך??
ל"ת
יואב,
24/08/04 13:59
|
|
 |
40.
להעיף את לבנת!נמאס ממנה!
ל"ת
רחלי,
24/08/04 13:20
|
|
 |
39.
כל הכבוד החלטה מעולה!!!1
אייל,
כרמיאל,
24/08/04 13:18
|
כל מי שאומר שזה רע, יכול להמשיך לדבר, זו החלטה מעולה, היא תקטין את הלחץ, אולי הלחץ היומי גודל, אבל ככה, הרבה יותר נוח.!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
זה בגלל ההישגים המרשימים
מיכל,
24/08/04 13:18
|
חבל לבזבז זמן על לימודים - הרי ההישגים שלנו כל כך ''גבוהים'' שאפשר לנוח עוד יום אחד...
חוגי העשרה - כל מי שלא מגמגם יתקבל כמדריך (אני מכירה את התחום מקרוב מאוד). כל מי שיוציא מכרז זול (וכמובן גרוע) יזכה להעשיר את הילדים.
אולי עדיף כבר להשאיר את הילדים בבית וזהו - ממילא לא לומדים, חוזרים מוקדם וחשופים לאלימות.
מה שבטוח - לבנת וכל המשרד שלה יכולים לצאת ליום עבודה בן שעה אחת. לפחות הם לא ימשיכו לגרום נזקים.ך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
זה לא חדש
אמא,
24/08/04 13:18
|
על מה אתם מדברים . הילדים כבר למדו בשנה שעברה 5 ימי למוד . הם אינם שונים מהוריהם, שעובדים 5 ימים בשבוע.תרבות ימי חמישי נכנסה גם לנוער.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
למה ולמי זה טוב ראה בגוף ההודע
אלון,
24/08/04 13:17
|
כמשפחה עם שני ילדים שחזרו משליחות מאירופה אחרי 5 שנים, אני חייב לציין כי לימודים 5 ימים בשבוע כאשר יום הלימודים הינו עד 15:00 הינו פתרון מעולה: 1. לתלמיד-שיהיה עסוק מדי יום עד הערב עם בית הספר וכפיצוי יהיה לו את יום שישי לעשות כעולה על רוחו. 2. להורים- פטורים מדאגה מה עושים הילדים משעה 13:00 וכמו כן אין צורך לדאוג לארוחות צהריים.ואפשר לעבוד בשקט ולשם שינוי גם ביעילות מבלי להיות מחובקרים עם הטלפון לבית! 3.למערכת החינוך- אם הילדים וההורים מרוצים סביר שגם הם יהיו מרוצים 4. לרשות המקומית- חסכון כספי אדיר, והם זקוקים לזה.
אז בואו נפסיק לבכות ונהיה לא פחות טובים ממקומות אחרים בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה בסלע!
ל"ת
יואש,
24/08/04 14:39
|
|
 |
איזה 15:00 ואיזה נעליים
יואב,
מודיעין,
24/08/04 14:36
|
אחרי שקיצצו כל כך הרבה שעות לימוד, ואחרי שנשארו בסך הכל 4 שעות בכל יום שישי, התוספת בשעות בכל יום מיום א' עד ה' היא בקושי שעה. ז''א שהתלמידים יחזרו ללמוד עד 13:00 בצהריים, אבל רק חמישה ימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
מעניין באמת איך זה יראה.
מנשה,
24/08/04 13:17
|
אם יהיו לימודים עד 16:00 (לפחות)כל יום?האם התלמידים יקבלו א.צהריים ?ועוד ועוד ...נחיה ונראה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
יוסי שריד....!!!!! תציל אותנו
ל"ת
שמעון,
תל אביב,
24/08/04 13:16
|
|
 |
33.
היום היחידי בשבוע שהיה לי קצת
הורה מודאג,
24/08/04 13:15
|
|
 |
32.
Bad decision
Eitan,
24/08/04 13:15
|
Considering the fact that the achievements of our students have been lower than ever before- this is a terrible decision!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
איזה אושר!
עולה לכיתה ט',
24/08/04 13:14
|
|
 |
30.
אתם מתכוונים שהמורים יעבדו 5
אסתי,
24/08/04 13:14
|
|
 |
כך זה מזמן
df,
מעלה אדומים,
24/08/04 13:42
|
מזמן המורים מלמדים 5 ימים בלבד עם יום חופשי לכל מורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
יפה מאוד...הרשויות יחסכו
עמיר,
24/08/04 13:14
|
|
 |
28.
טעות טעות טעות חמורה!
עופרה,
24/08/04 13:13
|
פגיעה משמעותית בחינוך!פגיעה בילדים,ופגיעה בנו,כלכלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אני בעד
df,
מעלה אדומים,
24/08/04 13:13
|
בית ספר הוא לא שמר -טף לי יש שני ילדים במערכת החינוך ואני אשמח שלכולנו יהיו יומיים פנויים. יחד עם זאת חשוב שרמת החינוך וההוראה תשתפר כי יש הדרדרות רציפה בשנים האחרונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
נגיד שבאמת תהיה העשרה
מיכה,
רחובות,
24/08/04 13:12
|
אני מהמר שבתוך חודשיים מקסימום יבטלו את הכל כי לא יהיה תקציב לחוגים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיכה אתה אופטימי מידי...
ל"ת
אלון,
24/08/04 13:52
|
|
 |
25.
להעיף הביתה את כל מי שנתן לזה
שושנה,
24/08/04 13:11
|
|
 |
24.
לימור, את יודעת כמה כסף יחסך
אם משרדך יסגר,
לתמיד,
24/08/04 13:11
|
מאז מונית לשר החינוך, רמת תלמידנו, ילדנו, ירדה פלאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
נהדר לבנת-יופי-המשיכי ככה
מיכל,
24/08/04 13:11
|
|
 |
אני גמרתי עם כל הליכוד!
ל"ת
עודד,
24/08/04 13:53
|
|
 |
22.
איך שהנוער שלנו נראה
יואב,
השובב,
24/08/04 13:10
|
|
 |
21.
האחריות תיפול על ההורים
תומר,
חולון,
24/08/04 13:09
|
האם ילדיהם יעשו משהו ביום החופשי הזה או שסתם יבזבזו אותו לשווא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
איזו החלטה בזיונית לשרת החינוך
ליאת,
24/08/04 13:08
|
|
 |
19.
שוב שליפה מהמותן
ליאור,
חיפה,
24/08/04 13:08
|
שוב כמדי שנה אנו עדים לשליפה מהמותן של אותם אנשים ובראשם שרת החינוך שקודם פועלים ומפעילים ואחר כך חושבים ונותנים את הדעת לפרטים החשובים. אולי תנהגו לפי האמרה'' סוף מעשה במחשבה תחילה.''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
החלטה גרועה , גם ככה לא לומדים
ל"ת
esti,
ראשון לציון,
24/08/04 13:08
|
|
 |
17.
יענו ביום שישי לא מנקים ואין
ל"ת
שרותי מזכירות,,
24/08/04 13:08
|
|
 |
16.
יש יש יש יש יש יש יש יש יש!!
ל"ת
אלעד,
פ''ת,
24/08/04 13:07
|
|
 |
15.
איזה באסה שסיימתי בה''ס...
ל"ת
עוד מעט,
מתגייס,
24/08/04 13:07
|
|
 |
14.
מדוע לא מביאים בפנינו דוגמאות
יהב,
אילת,
24/08/04 13:06
|
|
 |
13.
התימניה שקופצת בתמונה מעצבנת
פינוקיו,
בוקרשט,
24/08/04 13:06
|
|
 |
כשיהיו 5 ימים בשבוע
בן,
NY,
24/08/04 17:27
|
אז כולם ילכו לים ואז יהיו שזופים כמוה וכולם יתעצבנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מצויין!!
תלמיד מבסוט,
24/08/04 13:06
|
|
 |
11.
ההחלטה פוגעת
גלית,
ראש פינה,
24/08/04 13:05
|
|
 |
10.
לימור לבנת הביתה!!
ל"ת
מני,
24/08/04 13:05
|
|
 |
לימור הביתה
זאב,
24/08/04 13:14
|
|
 |
9.
החלטה רעה
רות,
חיפה,
24/08/04 13:04
|
התלמידים בשעה 12 כבר מאבדים את הריכוז לגמרי ומגיעים לשעות האחרונות של היום באפיסת כוחות ובחוסר עניין.עדיף יותר ימים קצרים מאשר פחות ימים ארוכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלא לדבר על זה שההורים עובדים
גידי,
24/08/04 13:14
|
והילדים חופשיים.
מה יעשו ההורים? יביאו מטפלת ליום שישי? או שיהיו חייבים לסמוך על ''שעורי ההעשרה'' שבטח יהיו בתשלום מכובד?
העיקר שלבנת מרוצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
In case you haven't noticed
Israelit,
24/08/04 14:57
|
the public school system is not a free babysitting service so parents can have a free day to do their errands or go out and have fun without their kids. Every one is talking about the long hours, how tired the kids will be, how they won't be able to concentrate- RUBBISH. All over the world there are school systems much larger than Israels and they run on similar schedules without any ill-effect, not only to no ill-effect, but to greater success than Israel could ever hope to achieve. It is high time parents stop whining about the decisions taken by the Education Ministry and start acting themselves for their CHILDs best interest, all I see from these responses is that the parents are only thinking about themselves
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
Well done
ל"ת
like Australia,
24/08/04 13:03
|
|
 |
העניין הוא שפה זה לא אוסטרליה
ל"ת
חרטה ברטה,
ישראל,
24/08/04 16:33
|
|
 |
7.
ב-ז-י-ו-ן-!-!-!
ל"ת
יגאל,
ב''ש,
24/08/04 13:03
|
|
 |
6.
הייתי רוצה באמת להאמין
אילן,
ת''א,
24/08/04 13:01
|
שתהיה תכנית העשרה בימי שישי ושהילדים לא יסתובבו סתם ברחובות אבל קשה לי....זו סתם הצהרה בשביל להרגיע את הרוחות הזועמות.לא יהיה שום דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תכנית העשרה רק להורים עשירים
אביבה,
24/08/04 23:01
|
חוץ מזה ילדים לא יילכו להעשרה כי הם יגידו שאלו לא לימודי חובה. לך תכריח אותם. מה גם שהם יבלו ביום חמישי בלילה עד השעות הקטנות ולא יהיה להם כוח להתעורר בבוקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
כרגיל.האזרח נדפק
הגר,
24/08/04 13:00
|
הרשויות אמנם ירויחו אבל הורי התלמידים יפסידו ועוד איך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אל תפגעו בילדים!
איילה,
24/08/04 12:58
|
|
 |
3.
בשמחה מוקדמת !!!
ש.לוין,
24/08/04 12:57
|
בפועל זה לא יבוא לידי בטוי בכל בתי הספר בארץ. יש הרבה בתי ספר שלא יפעילו את התכנית כפי שאושרה בועדת החינוך, שרת החינוך בעצמה הודיעה שהיא תפעיל את התכנית רק במספר קטן של בתי ספר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
בושה וחרפה של החלטה
ל"ת
יהודה,
ירושלים,
24/08/04 12:55
|
|
 |
1.
יששששששששש!!!!!!
יוגב,
24/08/04 12:54
|
|
 |
מה כיף בזה?!
שני,
24/08/04 15:42
|
|