 |
119.
מנגינה צבאית
פלוני,
27/08/04 17:47
|
מצוינות, דרגות, רכב חדש, הדחה, שיבוץ, נשמע כמו מנגינה צבאית ונראה כמו מדים א' או ב', :-).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
אמהות קרדום לחפור בו
אלמוני,
26/08/04 07:53
|
הנ''ל אפקט פגמליון כקצינת מדור היתה טובה ואילו כרמ''ד לא תפקדה. מי שאינו מתפקד בתפקיד ראוי שילך הביתה ולא יהפוך את האמהות לקרדום להתלות בו. גם אם היא אם הרי שאין להחזיק בה בתפקידה אם אינה מתפקדת. האמהות אסור שתהא מגן כנגד פטורין. במעשיה היא מבישת נשים אמהות רבות שעובדות ומתפקדות ועלולה לגרום למעסיקים לשוב ולהרהר אם ברצונם להעסיק נשים. לגישתה מרגע שהפכה לאם, הרי היא חסינת פיטורין לא משנה מהי רמת תפקודה ואסור שיהי כך ובוודאי שלא בצבא וגם לא באזרחות. כחלק מתהליך הקצוצים בצבא על אנשים ונשים לעכל כי מי שאינו טוב ילך הביתה. אין להחזיק אדם גבר או אישה אשר אינו מתפקד לשביעות מעסיקו. מוסד של קביעות והבטחת הכנסה ללא קשר לרמת התפקוד פס מן העולם. הקצינה משתמשת באמהות כעילה למניעת פטורין ואני תקווה כי שמה יפורסם וכך גם במקומות עבודה אחרים ידעו את השקפתה ויביאו זאת בחשבון בהחלטה אם להעסיקה. במעשה הזה של נתוק הסבה האמיתית לפטורין והצגת עובדות לא רלוונטיות הראתה את טיבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב לך להגיע למצלח ולא לעבוד?
פלוני ממצלח,
16/10/04 21:28
|
לינת לא כואב לך כל יום להגיע למצלח לחייך לכולם? ולא לעבוד הרי את יודעת שאת לא מצליחה,הרע''נ שלך אמר לך,העובדים שלך לא סובלים אותך,נתנו לך תפקיד סגן עד מתי?
לכי הביתה בכבוד!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
Schuster
Schuster,
USA,
26/08/04 01:42
|
שלום,
ראיון תקופתי הנו הליך צהל''י תקני שבסופו רושם המפקד סכום רעיון וחוות-דעת. נהל זה קיים גם בתעשיה. לפי פו''מ מגיע לאם, שעות אם. וחופשת לידה. יתרה מכך, צה''ל חייב למלא הוראות רופא צבאי ואזרחי כולל הנחיות גניקולוג. מתוך חומר העובדות של תיק שירות הקצינה, היתה זו קצינה למופת עס חו''ד טובה. לכן טיעוני הצבא לא עולים בקנה אחד עם הסטורית השירות שבתיק.
סכום הרעיון שהנו פרוטוקול, מראה כי השיקול לתום שירות הנו זר, ומהווה עבירה על נהלי מטכ''ל.
אין קשר לאופי היחידה. ברם, זו יחידה עורפית שלצורך הענין אינה נבדלת ממפעל עם מו''פ.
לכן:
אין עילה לפיטורין. מפקד היחידה שגה. צה''ל נבוך. יש להעביר את המפקד מתפקידו כולל הערה בתיק האישי בגין נסיון שינוי פרוטוקול. לקצין בכיר זה עונש חמור שמעקב קידום,
לקצינה יש לאפשר לחזור לתפקיד.
ענין זה שקול לפיטורין ממקום עבודה בגין אותה סיבה ואף חמור מכך.
ישר כח
Avi Schuster Ph.D-EE Palo-Alto CA-USA Major Reserves IDF Paratroopers
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא צודקת בהכול
אברהם ג,
ראשל''צ,
27/08/04 19:41
|
אתה האיתה גם אחד מהעף הזה אתה מכיר טוב את הליכלוכ שיש שמה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף רוצים לנקות ויש טענות
ק. ביחידה,
18/09/04 22:34
|
כדאי למשלם המיסים להבין שחייבים לפלוט את הפחות טובים,כך מבצע כל ארגון וגם צה''ל
פולטים גם נגדים וגם קצינים בנים
אין משהוא אישי נגדה היא פשות לא טובה בתור רמדית רס''ן. מי שמכיר אותה מבין ומסכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה אם פעם היתה טובה
אכפתיניק,
26/08/04 07:56
|
מדוע לא פשוט תקבל את העובדה כי בתפקידה הקודם אכן היתה טובה אך בתפקידה הנוכחי לא? מה שמענין זה התפקוד הנוכחי ולא ההסטוריה. הדבר קורה לרבים ואין בעובדה כי פעם היית טוב חסינות לפיטורין לעולם ןעד. מי שאינו מתפקד שילך הביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לינת לכי הביתה חבל על השכר
מכיר את לינת,
18/09/04 22:29
|
לינת
את כל יום מגיעה לעבודה ולא לעבוד
גם אם תעברי תקפיד,תדרשי לעבוד בניהול ואת לא טובה בזה,חבל על השכר שהמדינה משלת לך לכי הביתה בכבוד שעוד נותר אצלך אם נותר!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
גילאי ביניים- סילוף העובדות
מישהי,
25/08/04 23:30
|
נוהל פיטורין בגילאי ביניים אינו עילה לפיטורין, אלא ערוץ הפיטורין.
אין ספק שעו''ד ממולח ותקשורת יכולים לייצר סילוף עובדות כזה!!!
מדובר בקצינה שלא הצליחה לשלב בין בית לקריירה , ומשלא נמצא לה תפקיד אחר אותו היא יכולה למלא- נאלצת המערכת להפרד ממנה.
ביחידה הזו ישנן הרבה מאד אימהות בתפקידים בכירים ותובעניים , והן מביאות את הסחורה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש גם רווקות וגרושות ביחידה
מישהו,
27/08/04 17:58
|
הצבא היה פעם כל בית, לא פיטרו איש קבע באמצע השרות שלא מרצונו. לאחרונה אנו שומעים קולות מלעיזים האומרים ה''עובד לא יעיל'', ''אין תפקיד עבורו בחיל''. רבותי החיל נהיה מסריח פוליטי, והיחידה המדוברת היא כמו רשת חצי חינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
האם הקצינה המהוללת מוכנה לשרת
משה,
בה''ד 20,
25/08/04 10:09
|
ביחידה לוחמת שבה יש אבות לילדים?
האם רק אמהות משרתות עד 4 אחה''צ כי ישלהן ילדים קטנים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למצל''ח
אברהם ג,
ראשל''צ,
27/08/04 19:44
|
|
 |
לא, אני לא פריירית ואני
סא''ל נירה,
חמ''ן,
25/08/04 12:02
|
מסיימת לעבוד ב 4 כי ישלי ילד קטן והוא קודם לעבודה-אני עובדת 5 ימים בשבוע -8 שעות ליום ושהגברים יכבו את האור בבסיס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפקוד נכון אינו להיות פרייר
משה,
26/08/04 08:03
|
יש המבצעים תפקידם טוב ויש שאינם. לא שעות העבודה קובעות ומדוע שלא תקבלי אצ הערכת המפקד כי פשוט אינה מתפקדת בתפקידה הנוכחי? הנ''ל קורה לרבים וטובים. פעם הקצינה הייתה טובה וכעת אין זה כך ולכן הוחלט לשלחה הביתה. הקצינה בחרה לעבוד עם הפנים הבייתה ולא לתת את הצפוי ממנה ולכן טבעי שמשיך הביתה בכלל. אין הצבא מקום עבודה משורין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
גבר יכול לעבוד עד 8 בערב
הילל-סא''ל בחי''ר,
מודיעין,
25/08/04 10:03
|
אבל אימהות מסרבות כי להן יש ילדים
בצבא ארה''ב אין כל זכויות יתר לנשים בגלל שיש להן ילדים ובצדק
כנראה ששירות הנשים בצהל מיותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא לח''א תראה נשים נשואות
תגובה ל14,
31/08/04 21:45
|
עובדות בלילה עושות תורניות מי אמר שגבר יותר טוב אולי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
לכל מי שחושב שיש כאן אפליה...
אחת שמעורה,
היטב בענינים,
25/08/04 08:54
|
אתם טועים לגמרי. סתם לידע כללי - מאז שהיחידה עברה לפיקודו של אל''מ רז, נשים רק מקודמות (אחת מהבכירות שם היא אם ל-7(!) ילדים), אבל מה שיותר חשוב - מחליפתה של ל' היקרה היא אם לשניים ובהריון מתקדם שנכנסה לתפקידה תוך כדי הריון. האם זה נראה לכם כמו מישהו שלא רוצה אמהות ביחידתו??? ל', לכי הביתה בכבוד ותסתמי את הפה. בסה''כ מדובר בהתבטאות אומללה של אל''מ רז ותו לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את כותבת באלימות... פשוט בושה.
ל"ת
יאיר,
גבעתיים,
26/08/04 00:47
|
|
 |
שירות הנשים מיותר עקב זכויות
מיכאל,
25/08/04 10:05
|
|
 |
זה גם אפליה וגם בורות
ציטוט,
25/08/04 09:34
|
לאורך השנים היו מפקדיה שבעי רצון מתפקודה. ''רב סרן ל' קצינה יעילה מאוד, מקצועית, יסודית, מנומסת, ממושמעת, יוצרת אווירה נוחה התורמת לשיפור רמת השירות, בעלת פוטנציאל רב, יכולת ניתוח מהלכים וחשיבה מקורית,ייחודית ואיכותית'', נאמר בחוות דעת על רס''ן ל'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעניין הציטוט
אחת שמעורה,
היטב בענינים,
25/08/04 11:01
|
עוד לא הבנת שהדברים מוצגים כאן בצורה מגמתית ומוטה? וחוץ מזה, הציטוט שלך ממש לא לעניין - אם כבר, הוא מחזק את טענותיו של אל''מ רז: היא בהחלט היתה קצינה ''יעילה, מקצועית,יסודית...'' וכו', ודווקא עצם העובדה שהיא כבר לא נוהגת כך (וזה כתוב במפורש בסיכום הראיון שלה - חוסר אסרטיביות ומעורבות), היא עילה מצוינת לפיטורין, ובכלל לא משנה מה גרם לה להפסיק להיות כזאת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצינה נהדרת עד שנולדו
סא''ל שושי,
פצ''ן,
25/08/04 10:54
|
הילדים והעבודה נעשתה פחות חשובה
יש ללמוד מהאמריקאים והאנגלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שירות הנשים הוכח שוב כמיותר
אל''מ יעקב לוי,
ח''א,
25/08/04 10:12
|
כי להן יש פריבילגיות בזכות היותן אימהות
לאבות לא מגיע כלום והנטל נופל על נשותיהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
באמת רוצות שיוויון? כאילו, גם
אריה,
25/08/04 07:46
|
באמת רוצות שיוויון? כאילו, גם אם גבר מאיזושהי סיבה אובייקטיבית יתחיל לתת חצי תפוקה, גם כן אסור יהיה לפטר אותו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון,לאימהות מגיע יותר ולא
רס''ן מירי,
שלישות,
25/08/04 10:13
|
|
 |
התמורה קשורה לתפוקה לא לאמהות
ל"ת
רועי,
26/08/04 08:16
|
|
 |
מעניין שהג'ובניקיות לא מוכנות
דודי- בגולני,
בשטחים,
25/08/04 10:07
|
לשרת ביחידה לוחמת כי יש להם ילדים
לא ראיתי קצינה אחת בחזית שיש לה ילדים-אבל קצינים יש ויש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיוויון אין אבל היגיון?
ל"ת
שלש,
25/08/04 09:37
|
|
 |
111.
מפקד קטן מאחורי 20 סא''לים
ל"ת
אחד,
24/08/04 23:44
|
|
 |
מפקד גדול לפני 20 סא''לים
שתים,
25/08/04 00:20
|
בסופו של דבר הוא שמקבל החלטות ואחראי להכל. איפה כל הפמליה הנוצצת? הוא לבד במערכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
לא הכל אדום צהוב (חמוש)
קצין,לשעבר מרכז,
24/08/04 23:41
|
גם אני מכיר את 2 הפרסונות, ותאמין לי היא עולה עליו בהרבה, (בתור אחד שטעם גם את המגזר הפרטי), את רז אני מעריך באזרחות ב - 3500 שח בחודש.(או פחות) רק אויל ירשום במכתב פיטורין שהוא מפטר :''בשל מחויבות משפחתית כאם''. אבל רס''ן ל' קצינה מסורה ואחראית, ירבו כמותה. :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני מכיר את רז
אלמוני,
27/08/04 08:29
|
אתה לא אומר נכון ,רז הוא קצין מיצטיין ושירבו כמהו ב.צ.ה.ל אם הוא החליט אז זוהי החלטה שקולה ונכונה ולא שליפה מהשרוול ,אולי אתה מתוסכל שהוא עבר אותך בסולם הדרגות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיעור בחשבון נפש
פלוני,
27/08/04 17:44
|
אך .. . אתם אנשי הצבא, דרגות ומצוינות על ראשכם, אבל זכרו אתם נראים בהתנהגותכם זאת כלפי קצינה משלכם, כמו שנגינה צבאית משובחת .. ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
לא הכל שחור - לבן
קצין,
מרכז,
24/08/04 22:59
|
מהיכרות האישית עם שתי הפרסונות שנדונות בכתבה אין לי ספק שהאל''מ הביע את עמדתו של צה''ל על פי כל הכללים המקובלים, אין לי ספק שבוצע ניתוח מעמיק, השואה ודירוג הקצינים המבצעיים תפקידים ביחידה. רס''ן ל' דורגה במקום נמוך (על פי פרמטרים מקצועיים, פיקודיים ואישיים) כואב לי הלב שמשמיצים אל''מ הכי מוכשר ומבריק באט''ל בגלל שהזכיר מתוך האנושות שלו אחת הסיבות האישיות של הקצינה (למה היא לא נותנת תפוקות הנדרשות) - היה יכול לא להזכיר...והכל היה בסדר!!! אין שום קשר למין - ביחידה זו הנשים מקודמות יותר מגברים - יש הפליה הפוכה. במקום פרטי הקצינה לא הייתה מחזיקה מעמד לאורך זמן - צריך לתת תפוקה ולא לבוא לעבודה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מדוע צהל העריך אותה כמצטינת
ל"ת
ג'וג'ו,
25/08/04 07:51
|
|
 |
האנשים משתנים
ל"ת
א,
25/08/04 10:03
|
|
 |
108.
מבחן הגורילה
אני כרגיל,
24/08/04 22:55
|
כנראה שרז רוצה רק רווקות זקנות ומכוערות, יש הרבה כאלה בצבא , ודווקא מצליחות. מי האיש שרוצה אצלו בבית אישה שנמצאת בבסיס עד 10 בלילה, לא מביאה ילדים וכל כולה מוקדשת לצבא. רז, יש לי מקום בשבילך בצפון קוריאה, רוצים הרבה כמוך שם. אם אכן זו הסיבה לפיטורין אזיי אתה אידיוט מושלם ואני לא מקנא באף חייל או הורה לחייל שתחת פיקודך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם יש לך מקום בצפון קוריאה...
א.ק.,
27/08/04 00:46
|
|
 |
107.
גלעד -תפרוש בתנאי ''גיל ביינים''
ל"ת
איש קבע לשעבר,
24/08/04 22:22
|
|
 |
106.
בולשיט!
RK,
24/08/04 22:16
|
צה''ל היה ותמיד יישאר - ילד קטן ומפונק, שכאשר מגלה שהתעלול האחרון שעשה לא עלה יפה, מנסה לסובב את הדברים כך, שהוא עצמו לא יינזק - ולא משנה מה המחיר. די להפקרות! עשו את הדבר הנכון, אותו מלמדת כל אם בישראל את ילדה: אם טעית - הודה בטעותך ואז עשה למען תיקונה! התעלמות מהבעיה ופתרונות ''אינסטנט'' לא עובדים ורק מוסיפים לחומרת העניין ופגיעתו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
שלב ז': צה''ל בודק= צהל ממתין ש
מומו,
24/08/04 22:16
|
|
 |
104.
אל הקצינה- חיזקי ואימצי בהצלחה
ל"ת
איש קבע,
24/08/04 21:41
|
|
 |
103.
זה צבא זה?
ל"ת
אלמוני,
24/08/04 21:34
|
|
 |
102.
כנראה רצה למצוא גו'ב לחבר
איש קבע,
24/08/04 21:31
|
|
 |
101.
אמהות וחילות
יץאבי חגי,
24/08/04 21:07
|
אם זו הסיבה וכך זה ניכתב צריך להוסיף לכתב הפיטורים גם את הכותב שבא אולי מארץ האיטולות או משהוא כזה לגופו של עניין יש עודף כ''א בצהל שהפך למעין איגוד מיקצועי אבל את המיון יש לעשות באופן עינייני ולא כך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
צביעות
אנונימי,
24/08/04 20:50
|
אותו אל''ם מכובד לא בחל לשדרג את רכבו במהלך השנה אחרונה לרכב חדש ביותר. לזה יש כניראה כסף (חיסכון ממשכורתם של קצינים טובים מפוטרים..). מעבר לכך, לא מן המננע כי הוא ניסה לשבץ את מקורביו, ה'קרובים לצלחתו' בתפקידי הקצינים אותם הוא פיטר. כניראה שהוא לא שמע על החובה 'להוות דוגמא' לפקודיו. בושה לצה''ל !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
קצינה...
אזרח,
ישראל,
24/08/04 20:24
|
לא עדיף היה במקום להגיב בצורה ברברית [בחלק לא מבוטל של התגובות] לשמוע את שני הצדדים בנושא כאוב זה...נו באמת...!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
איתן - אתה גדול!
אחד שמעריך,
24/08/04 18:53
|
|
 |
97.
האם יש חסינות לאמא עובדת???
גג,
24/08/04 18:07
|
אם יש זכויות שוות אז במה היא שונה מקצין רס''ן שמפוטר? מי אמר שגברים יעבדו עד מאוחר ונשים לא? מותר שמתוך אלפי מפוטרים תהיינה גם אמהות, זה לא קשור לצמצומים. באשר להיותה קצינה מצטיינת בתפקידים קודמים - ידוע שממוצע חוות הדעת הינו הרבה מעל הממוצע וכמעט כל הקצינים מוערכים כמצויינים, אז אם מצמצמים צריך להגיע גם אליהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
הצבא צודק
עייזר ויצמן,
קיסריה,
24/08/04 17:55
|
שעות העבודה שלה הן 8-16 תמורתן היא מקבלת משכורת של כ 17000 ברוטו +רכב צמוד ששווה 2000 ברוטו בחודש - האם הצבא הוא בית תמחוי או לשכת סעד. בצבא שלנו לא צריך קצינות בכירות מספיק עד דרגת סרן ( שלישות בטייסות וכו') ואז הן יכולות להשתחרר . עם השקעה של כ 20000 ש''ח בחודש תמורת יום עבודה מקוצר - חבל על הכסף שווה לפטרה ולהכניס גבר במקומה. ולך מיידלע יקרה - נראה מי יעסיק אותך בכזו משכורת - המצב בצבא קשה ונגמרה החגיגה שכל רס''ן מקבל לימודים , ורכב צמוד ועוד מתוגמל על כך במשכורת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זמנך עבר
אא,
ת''א,
26/08/04 00:47
|
דעותיך אינם רלוונטית עוד וטוב שכך... רק בריאות וקצת יותר שכל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המפקד שלה לא שווה 3000 שח בחוץ
ל"ת
מומו,
24/08/04 22:05
|
|
 |
95.
כמה עובדות ואמיתות
גר,
חיפה,
24/08/04 17:54
|
ראשית, תחת פיקודו של אל''מ גלעד רז שירתו ומשרתות הרבה קצינות אשר הינן אמהות , רבות מהן קצינות מצטיינות היודעות להשקיע את שנדרש לבצוע תפקידן. שנית, תפקיד קצין בצה''ל הינו דבר מחייב וכל אחד מאתנו מצפה מקציני צה''ל שישקיעו את כל שנדרש , גם אם מדובר בתפקיד עורפי המשרת את המערך הלוחם . האם לא לשם כך זוכים קציני צה''ל בזכות לצאת לפנסיה בגיל 45 ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
They should be ashamed!
Anna,
Holland,
24/08/04 17:50
|
Come on, the woman is 32, when she was supposed to have children, at 45, when she retires from Zahal??? She probably though that after 11 years, her carrier is safe and she can have children. Obviously Zahal prefers an idiot that can work extra hours than a highly qualified professional that TEMPORARILY can work a little bit less! Shame on you.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
ומי בודק אם האל''מ משקיען ?
בוונזה,
24/08/04 17:35
|
מי האידיוט שנתן לו , לא את דרגת האל''מ אלא את דרגת הסג''מ ? אחד כזה , לא צריך לחכות רגע אחד כדי להעיף מחוץ לצה''ל ומוטב רגע אחד לפני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא יושב שם בגלל הלשון הארוכה
ל"ת
ממו,
24/08/04 22:11
|
|
 |
92.
השמצות והשתלחות
אבי,
24/08/04 17:34
|
מהיכרות אישית עם הקצין המדובר (גלעד רז) הנושא תמוה בלשון המעטה, כיף להשתלח ולהשמיץ את מי שלא יכול להגיב ולהגן על עצמו, נכון ??? כעת מי המנוול, המשמיצה או איש הצבא ??? הרי היא תבעה וזה בהליכים, למה גם לפנות לעיתונות ? לו פיה וליבה שווים - שתפנה לעיתונות אם ייכשלו שאר האמצעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
גגג
ליאת,
ארה''ב,
24/08/04 17:24
|
|
 |
90.
שיפטרו במקומה תא''ל שקרן
צדיק,
בסדום,
24/08/04 16:44
|
כדאי שהצבא ישחרר תא''ל שקרן ונוכל שמשמש כיום כקצין צנחנים ראשי. ואז יהיה הרבה כסף לקציני הביניים שעושים את העבודה באמת!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
צה''ל שוב מבזה את עצמו
טל,
24/08/04 16:03
|
|
 |
88.
צה''ל = חוסר אמינות
ערן,
צפון,
24/08/04 15:44
|
הפרשה אמנם מכוערת, אולם חושפת פן נוסף בפניו של צה''ל.
שקרים, טיוח, שינוי בדיעבד של גירסאות וכיסוי תחת.
כל מי שהתעסק לאחרונה עם צה''ל, נוכח בחוסר אמינות הקצינים, טיוח ושקרים.
כאשר רצטכ''ל לשעבר ושר בטחון היום מנסה לרמות בתאריך השחרור מה יגידו אזובי הקיר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
עודף גובניקים עם שכר גבוה
זאב,
24/08/04 14:44
|
בצבא הצטברו הרבה אנשים מיותרים בעלי שכר גבוה. אינני מכיר את המקרה אך עלינו לברך על כל צמצום כי השומן שם הוא רב. הגיע זמן לדיאטה הגונה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
לפטר את המפקד שלה
חיים,
מרכז,
24/08/04 14:10
|
יש לפטר את המפקד שלה באופן מיידי ולפרסם את זה ברבים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה, לא חשבנו על זה, תודה
ל"ת
מופזון,
24/08/04 14:16
|
|
 |
85.
לפטר את המפקד גלעד רז
דוד,
באר שבע,
24/08/04 13:00
|
ככל הנראה המפקד גלעד רז אינו ראוי לקידום ועליו להתפטר ולפרוש מהצבא!! גלעד רז הוכיח שאינו ראוי לפקד על אנשים וכן שלא הפנים את יסודות הניהול המודרני - לא מודדים אנשים לפי מספר שעות העבודה שהם נמצאים בבסיס אלא לפי התפוקות שלהם !! לידיעת מפקדם של גלעד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עושים בשעות הנוספות????
אנונימי,
מרכז,
24/08/04 23:43
|
כל הכבוד , לצערינו אנחנו נימדדים על השע''נ ולא על התפוקה ושלא לדבר מה עושים בזמן של השע''נ אולי רק שותים קפה? הכי חשוב שהשעון יראה שיצאו מאוחר....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
מדינה חרא הלואי שתישרף
חיים,
מרכז,
24/08/04 12:48
|
|
 |
83.
ל NRG הכתבה הזו מגמתית!!
לא מאמין,
מארץ הסקפטים,
24/08/04 12:27
|
ניראה לי שהכתבה הזו באה לצייר מצב מסויים המעמיד את מפקדיה של הקצינה כרשעים ואילו היא צדקת מעונה, לא מאמין!! כניראה שיש סיבה אחרת לפיטוריה שהיא מסתירה ולעומת זאת היא מנסה להטיל את האשם באיזה תירוץ מפוקפק, יש הרבה קצינות אמהות בצה''ל והן עדיין משרתות.........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתפלא זה אמיתי
ל"ת
תתפלא,
24/08/04 23:45
|
|
 |
82.
לצה''ל התנהגות מבחילה
ל"ת
ח.,
24/08/04 12:20
|
|
 |
81.
אבל למה לשים תמונה של העו''ד?
שי,
רעננה,
24/08/04 12:09
|
|
 |
כי זה שירות לציבור!!!!
יעקב רז,
חיפה,
24/08/04 12:42
|
הוא העורך דין החזק ביותר בארץ בתחום הנ''ל. כל הכבוד לו על ההישגים - הוא קידם את נושא זכויות החייל והלוחם בצה''ל למקומות שמעולם לא היינו בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
למה לפטר?
יונתן,
24/08/04 11:51
|
אם הקצינה עובדת לפי השעות המקובלות של אישה בקבע למה לפטר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
פיטורי צה''ל
אילן,
דרום,
24/08/04 11:39
|
זה לא מקרה בודד יש עוד הרבה מקרים דומים שמפקדים ''חסרי לב ''גורמים לאנשי הקבע מצבים כאלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
יש שתי סיבות לפיטורים :
דותן,
מרכז,
24/08/04 11:32
|
הסיבה הראשונה - כסף. מדובר בקצינה עם וותק של 11 שנה ועם תואר שני אקדמי. הדבר מעמיד אותה בקו הבינוני - גבוה של מקבלי המשכורות הצה''ליות, בהיותה קצינה מקצועית, בדומה לרופאים, משפטנים וכו'. העניין הכספי והשיטה לקבוע אותו, יצרו לחץ על הצבא - מחד - שכרה גבוה ומלווהנ בתנאים משופרים לעומת קצינים מקבילים בדרגתם שאינם בעלי תארים רלוונטיים ומאידך - העובדה שאין היא נשארת מעבר לשעות המקובלות ( למרות שהדבר מעוגן מבחינתה בזכויותיה כאם ! ). הסיבה השניה - שובניזם. המערכת הצבאית מעדיפה גברים. הם יכולים להישאר יותר שעות, הם יכולים למלא תפקידי שטח, והחשוב מכל - הם מתאימים לאווירה הגברית בצבא, הניזונה מתדמית הלוחם האמיץ, הצ'אפחות, החוויה הגברית המיוזעת והמגבשת, שבמקרים רבים ( כמו ביחידות שטח ) מתאימים יותר לגברים מאשר לנשים.
לדעתי - צה''ל החושש לתדמיתו ייסוג לאחור. בכל מקרה, נראה שהקצינה לא תצליח לשרוד הרבה זמן במערכת הזאת. מרגע ששמו של אל''מ רז עלה לכותרות בהקשר לא נעים שכזה, והדבר אולי ישפיע על המשך הקריירה שלו, הוא ימשיך במאמציו לדחוק את רגליה של הקצינה. חבל, אך זוהי דרכה של המערכת הצה''לית מאז ומעולם לנשים במקצועות גבריים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם הכשורים שלה חבל שהיא בצבא
שמחה,
26/08/04 00:31
|
הייתי רוצה לדעת כמה מהקצינים הבכירים הם בעלי השכלה אקדמאית? רס''ן ל חבל שאת בזבזת כל כך הרבה זמן בצה''ל שלא יודע להעריך נכונה את האיכןת והכישרים דלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאד וחבל שזה ככה!!!!!!!!!
ל"ת
ארז,
24/08/04 12:13
|
|
 |
77.
לכל מטבע יש שני צדדים
עפר,
24/08/04 11:32
|
וצריך לדעת מה באמת קרה אבל נוהל 38 ? לזרוק אנשים לכלבים בגיל 38 פחות יום ? ככה זה שאת הצבא מנהלים רואי חשבון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
אור אדום חזק !!! כמה עצוב
ל"ת
בהצלחה לל',
24/08/04 11:27
|
|
 |
75.
שתספר את זה לסבתא שלה!!!!!!!!!
ל"ת
חייל!!!!!!,
24/08/04 11:20
|
|
 |
74.
למה לא שלישיה ?
ל"ת
בנצי-א,
24/08/04 11:13
|
|
 |
73.
לאל''מ רז השוביניסט
רות,
שפלה,
24/08/04 10:56
|
ואם היו מפטרים את אשתך עקב לידה? או שגם לכם יש שני ילדים בבית וכלב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
האמת המרה
הילה,
24/08/04 10:50
|
לנשים אין מקום בצבא וחבל על כל המאבק הזה.שום דבר לא השתנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל72
אלי,
24/08/04 11:16
|
את תועה בגדול נשים יכולת להגע כמו הגברים בכל התחומים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טועה עם ט' - וחוץ מזה אתה טועה
ל"ת
טועה,
24/08/04 23:48
|
|
 |
71.
כרגיל
אייל,
כפ''ס,
24/08/04 10:48
|
|
 |
70.
למה להמשיך להעסיק אדם לא יעיל?
חיל משוחרר,
24/08/04 10:48
|
עם כל הכבוד לאותה קצינה, אם באמת התפקיד שלה דורש כל כך הרבה משאבים נפשיים ואין לה זמן להיות גם אמא וגם להמשיך באותו הקצב אז למה צה''ל צריך להמשיך להעסיק אותה?
ההחלטה להיות אמא היא החלטה שלה אבל למה האחריות על ההחלטה הזו צריכה ליפול על צה''ל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשוט מאוד !!!
משה,
תל-אביב,
24/08/04 12:11
|
|
 |
69.
אם המפקד שלה החליט שהיא
לואי ה14,
24/08/04 10:47
|
לא ממלאה את תפקדה כראוי ,יש לו הזכות לפטר אותה מבלי לתת דין וחשבון לאף אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
מעניין יהיה לראות איך צה''ל
שמוליק,
24/08/04 10:45
|
|
 |
67.
אין בצבא זמן למשחקים
תמיר,
חולון,
24/08/04 10:44
|
הקצינה צריכה להחליט או צבא או משפחה.אי אפשר לערב קריירה צבאית אם משהו אחר שדורש ממך כ''כ הרבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי לא יעיל
שובי,
ת''א,
24/08/04 14:00
|
|
 |
אני רואה שיש פה היום
XXX,
24/08/04 11:17
|
הרבה אדיוטים כמוך חבל שזה רק מראה איזה אנשים חסרי מוח יש לנו במדינה להבדיל מהחיילת הקצינה הזו ובגלל זה היא הגיעה לאן שהגיע ואתה בטוח שלא, רק שהמפקד שלה אדיוט כמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתקשרי לסוכנות לוק, תגידי
בר רפאלי,
הוד השרון,
24/08/04 18:53
|
את כנראה לא אישה מושכת, גיליתי שנשים מוכערות הן בד''כ פמניסטיות שחושבות שהגברים שובינסטים (לא דודו טופז לא מייצג אותם) אני דווקא אוהבת גברים.
נסי מרזי-מורית או דיאטות אחרות בשילוב ניתוח פלסטי אז תדברי אחרת.
כפרה מתה עלייך, אוחתך מירי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
אין שויון בצה''ל
חגית,
24/08/04 10:42
|
הכי קל לפגוע בנשים על רקע התירוץ העלוב של הילדים והמשפחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
טוב לחיות על חשבון הצבא.
דני,
24/08/04 10:41
|
אבל מה לעשות שהצבא מחליט שהוא לא צריך אותך יותר....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת
יוצ,
24/08/04 10:49
|
|
 |
64.
הרוב המוחלט
אורית,
עפולה,
24/08/04 10:40
|
הפיטורין על רקע הקיצוצים בצה''ל פגעו רק בנשים.יש מלא נגדים שלא עושים יותר ממנה ועדיין נשארים בצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
אם היא איננה מצדיקה את כל
מוטי,
חיפה,
24/08/04 10:38
|
|
 |
62.
היחס לנשים לא השתנה.
ל"ת
יעל,
24/08/04 10:33
|
|
 |
61.
מזדהה עם הקצינה
חימוש''ניקית לשע,
צפון,
24/08/04 10:31
|
לרב סרן ל' - בהצלחה במשפט! אל תוותרי להם, בושה למדינת ישראל, ''הכושי עשה את שלו....'' או במקרה הזה, ''הכושית''. מזל טוב להולדת התאומים! את חייבת לנצח במאבק-שהצדק ייצא לאור!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
they do it to men as well
hurt ex officer,
japan,
24/08/04 10:30
|
as an ex officer in the field after braking my back during service they threw me to the dogs so im realy not surprised of their behavor. there are among the big generals some small people who make big shade only because of the sunset....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
כל הכבוד לצהל
ש.כ,
צהל,
24/08/04 10:25
|
מה קרה ? מה? בסך הכל עשו סדר הגיע הזמן לעשות סדר בצבא מי צריך פרזיתית שעשתה מספיק חיים בצהל כמו: ''בזמן השירות היא אף הספיקה להשלים תואר שני בהנדסת מכונות '' כל הכבוד למפקד שלה שכיום בזמן הקיצוצים בצה''ל צריך למצוא דרכים איך להוציא יותר מכל נגד וקצין ואותה קצינה מסתתרת מאחורי הבעיה שילדה תאומים שתיהיה בריאה וגם התאומים יהיו בריאים אבל..... לא על חשבון צה''ל ומשלם המיסים מה היא לא מבינה את זה ? זה לא מקום עבודה סטנדרטי זה צבא ויש הרבה דרישות ומי שלא עומד בדרישות יאלה הבייתה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצטער אתה פשוט מדבר שטיויות
חיים,
מרבז,
24/08/04 14:14
|
מצטער אתה פשוט עונה לא לעניין היא השקיע את כל מרצה וזמנה בצבא אהוא פשוט זורק אותה לכלבים, בוא נראה מה תגיד אם יעשו לך את זה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זכותך לחשוב כפי שאתה חושב, אבל
נעמי,
צפון,
24/08/04 12:24
|
זה שעושים שעות נוספות זה לא אומר שאמנם צריך וחובה להשאר שעות נוספות!! מה שלא מספיקים לעשות ביום עבודה של 9-10 שעות כנראה שתכנון היום והביצועים אינם יעילים. עובד טוב מסיים את תכנית היום ב-9 שעות עבודה ומקדיש את זמן הפנאי שלו להצטיידות ברוגע, ובריענון המחשבה. הדרך הצבאית הגברית לעשות ישיבות דווקא בשעות הערב כשאפשר וראוי ונכון מבחינת חדות המחשבה והעירנות לעשות אותן בשעות הבוקר, דרך זו היא רק להמלט מהמחוייבויות המשפחתיות ותו לא. זה שאתה משתין בעמידה ויכול לסגור דברים בחדרי השירותים לא עושה אתכם לראויים יותר, אלא רק למשתינים יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד...אתה רק עושה את עצמך..
נשואה פלוס,
24/08/04 11:13
|
או שאתה באמת אדיוט מושלם ואני באמת מקווה שיתיחסו ככה לאשתך ולבת שלך כשהיא תגיע לצה''ל אם בכלל יגיסו אותה .......דבר שלא בטוח כי היא לרשת ממך את הטמטום ואז לא יהיה לה תקן בצה''ל איך זה בשבילך???????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאור הקיצוצים
דפנה,
תל אביב,
24/08/04 12:50
|
כשהצבא מקץץ בתקציבו בדברים שהם בנפשנו , אז טבעי שהיו קיצוצים כאלה, מה שכואב לי, למה אנו הנשים תמיד בוכות שנולנו נשים, וכל פעם שמשהו לא מסתדר אנו מאשימות את החברה, מתי נכיר במיגבלות שלנו.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מקווה שכך יתייחסו גם לאשתך
ל"ת
רוני,
24/08/04 10:47
|
|
 |
נכון מאוד !!!
צודק מאה אחוז,
24/08/04 10:45
|
היגיע הזמן לעשות סדר בקרב משרתי הקבע ולהשאיר את הטובים, היעילים , החרוצים, המשקיעים, האיכפתניקים והתורמים לצה''ל באמת !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תסת'ום ותתבייש!
נגעלת מכמוך,
24/08/04 10:34
|
|
 |
who in the name of god are you
hurt officer,
24/08/04 10:33
|
|
 |
58.
פני הצבא כפני הרשויו - מכוערים
מוטי שמואל,
ראשל''צ,
24/08/04 10:18
|
כבר מזמן שהצבא אינו צבא העם הפרצוף הצכוער של הצבא יוצא לאור לאט לאט אין גבול לחוצפה ואין גבול לכוחניות שמופעלת על אנשים ולא אתפלא שיושב שם איזה קצין מדושן מעונג שבחוץ לא יכול להיות אפילו יו''ר ועד הבית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
מפקדים בצה''ל
אני כרגיל,
24/08/04 10:02
|
מפקד שחושב שקיים יחס הפוך בין השקעה בעבודה לבין מחויבות כאם ובגלל זה מחליט על פיטורי פקוד , לא רק שלא מבין מה תורמת האמהות לעבודה ,אלא גם לא מבין את משמעות המקצוע שלו- לנהל אנשים. אבוי לנו ולצה''ל שאלה מפקדיו. רז- הביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
עצוב לקרוא את הכתבה הזאת.
ל"ת
רות,
חיפה,
24/08/04 10:02
|
|
 |
~~~~בעיניי יש יותר עצוב~~~~~
XXX,
24/08/04 11:36
|
יותר מזה, עצוב לראות כמה מהתגובות פה שהם לא מפרגנות ולא ידידותיות בכלל לסביבה בעיקר מקרב הגברים השוביניסטים, המרירים שהאשה אם יש להם כזה דבר או האמא שלהם שפחה בבית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב שכחת לקחת את התרופה שלך?
זיגמונד פרוייד,
שער-מנשה,
24/08/04 19:23
|
ראי, הבני, לא כל הגברים הם כאלו, את מדברת אני מבין מניסיון אישי, תוציאי הכל....כן, אבא התייחס לאמא כמו אל שפחה, לא זה לא נהוג- ברוב המשפחות יש שיוויון.
תגיעי לשלוותה ניתן לך כדור כחול לבוקר ואדום לערב, הרגשת המרירות שמלווה את חייך תעלם,זה בדוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב שכחת לקחת את התרופה?
זיגמונד פרוייד,
שלוותה,
24/08/04 19:08
|
ראי, הבני, לא כל הגברים הם כאלו, את מדברת אני מבין מניסיון אישי, תוציאי הכל....כן, אבא התייחס לאמא כמו אל שפחה, לא זה לא נהוג- ברוב המשפחות יש שיוויון.
תגיעי לשלוותה ניתן לך כדור כחול לבוקר ואדום לערב, הרגשת המרירות שמלווה את חייך תעלם,זה בדוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עצוב לי לקרוא את תגובתך
זיגמונד פרוייד,
שלוותה,
24/08/04 19:03
|
ראי, הבני, לא כל הגברים הם כאלו, את מדברת אני מבין מניסיון אישי, תוציאי הכל....כן, אבא התייחס לאמא כמו אל שפחה, לא זה לא נהוג- ברוב המשפחות יש שיוויון.
תגיעי לשלוותה ניתן לך כדור כחול לבוקר ואדום לערב, הרגשת המרירות שמלווה את חייך תעלם,זה בדוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתפלא !!!
xxx,
24/08/04 22:43
|
דווקא לי לא היה אבא בבית וחיינו כמו נסיכות ואני חייה בזוגיות מאושרת ושיוויונית אבל לי שום קשר... ולפי כמות הפעמים ששלחת את תשובתך נראה לי דווקא שאתה זה שחי על כדורים אדומים וכחולים ואני לא אתפלא אם יש לך גם אחד לצהריים צהוב!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משועממת
ל"ת
אל''מ רז,
שכן של XXX,
25/08/04 06:29
|
|
 |
55.
חכו נשמע את הגרסה של צה''ל
לביא,
רחובות,
24/08/04 10:01
|
|
 |
54.
איך הם משנים גרסאות?
ישראל,
24/08/04 10:00
|
|
 |
53.
לקצינה
ציפי,
24/08/04 09:59
|
|
 |
52.
היא צריכה להחליט מה יותר חשוב
זכר טיפוסי,
24/08/04 09:57
|
ואותו הדבר גם לגבי גברים. מי שמשקיע יותר בחייו הפרטיים-אך טבעי הוא שיעזוב (או יועזב) את מקום עבודתו.
צה''ל הוא לא מחלקת עבודה סוציאלית,וברגע שהיא החליטה לזלזל בעבודתה (כנראה מתוך ידיעה שבכל מקרה לא יפטרו אותה) יש לפטר אותה ללא דיחוי,ונותר רק להצטער על ההשקעה הבלתי מנוצלת שהמדינה השקיעה בה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ראיתי שכתוב שהיא זלזלה
אבי,
24/08/04 12:28
|
|
 |
יחי העבדות המודרנית
מיכל,
24/08/04 10:28
|
לא להאמין איך אנשים מפנימים את המסר ''העבודה היא חיינו'' - היא לא מפקד אוגדה היא כימאית. יש כל כך הרבה עבודה? שיקחו עוד כימאים. בצבא כמו בשוק הפרטי עובדים על מסרים של ''הספק'' ''מצוינות'' ועוד כל מיני מסרים שרוצים להגיד לנו: ''תעבדו כמו חמור, תרגישו שזה נורא חשוב ואנחנו המנהלים נצחק כל הדרך לבנק - הרווחנו פראייר שעובד במקום שלושה אנשים''.
משפחה היא לא חטא. היא גם שומרת את האדם בפרופורציות - הכי גרוע זה עובד שהעבודה היא באמת כל מה שיש לו בחייו.
טוב שהקצין היה מטומטם מספיק כדי לומר את מה שכל כך הרבה מנהלים חושבים אבל חכמים מספיק כדי לא לומר בקול רם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שעות עבודה שפויות
אנונימי,
מרכז,
24/08/04 23:56
|
מסכימה על כל מילה חבל שבסוף אנחנו נאלצות לשתוק ולקבל את המרות רק שנביא פרנסה הביתה, וכשהילדים חולים מי מאחר בבוקר או יוצא לקריאה של הגננת???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
אני הייתי מציעה לה שתשתחרר
ליאורה,
ב''ש,
24/08/04 09:57
|
|
 |
50.
זה מגעיל כמה צה''ל כפוי טובה
ל"ת
נדב,
יבנה,
24/08/04 09:56
|
|
 |
49.
המפקד שלה חשב שהוא נפל על
נטלי,
רעננה,
24/08/04 09:56
|
|
 |
48.
איזו בושה
יונה,
24/08/04 09:50
|
במקום לתמוך באם צעירה הם רק מנסים להכשיל שם בצה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
אני הייתי רוצה לשמוע את
יובל,
24/08/04 09:49
|
|
 |
46.
צה''ל ידוע כצבא לא מתחשב.
ל"ת
הדס,
צפון,
24/08/04 09:43
|
|
 |
45.
פטורי קצינה
דניאל,
קרית אונו,
24/08/04 09:40
|
רס''נ ל'' איננה המקרה היחיד של פיטורי קצינה בדרגת רס''נ עקב היותן נשים/אמהות,גם אם ''עוטפים''את זה בסיבות מטופשות אויליות ושקריות אחרות,הרי כל בר בי רב יודע שניתן למרר את חיי הקצינה עד שהיא תבקש לעזוב,לפני כחודשיים פוטרה רס''נ נוספת מאותו חיל חימוש ''מפואר'' ושוב נרמז שהיא אינה מתפקדת עקב היותה אם וחמור מזה הביאו אותה להסכמה פן יבולע לה אני סבור שאין להסתפק בהחזרת הקצינות לעבודתן,אלא להעניש כמו שצריך את מי שגרם לכך תהה דרגתו אשר תהה,כנראה מי שדאג למעשים חמורים אלה הוא מוכשר הרבה פחות מאותן קצינות והוא ומרעיו אולי חוששים לכסאותיהם,יש להפסיק תופעה נפסדת זו ומיד, לפני שנהפוך לצבא חלם (כאן אגב יהיה קשה להאשים את טוראי ''בטיטו'' במעשה)או אולי להעמיד לדין משמעתי את ה-ש.ג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
יש להחזר אותה לעבודה
ירון,
24/08/04 09:39
|
|
 |
ומי יעשה את העבודה?
למה?,
24/08/04 09:52
|
הביטוח הלאומי תומך בנזקקים,הצבא אחראי לביצוע ולא לגידול ילדים. היא יכולה לקחת חופשה ללא תשלום ותחזור כשתוכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
השארי איתנה ותצליחי
ל"ת
שולמית,
24/08/04 09:38
|
|
 |
42.
נשים - אל תתגייסו
יונית,
24/08/04 09:31
|
צה''ל הוא ארגון פרימיטיבי שלא ייתן לכן שום אופציות לקידום ותעסוקה הוגנים. במהלך השירות תחוו הטרדות מיניות מאנשים בגיל של אבא שלכן, יפילו עליכן את כל העבודה ויקטפו את כל הקרדיט, אם תמשיכו שם יפטרו אתכן ברגע שתתחתנו ו/או תעשו ילדים.
בקיצור - לכו לשוק הפרטי. שם מי שמוכשר מרוויח יותר, ולא מי שמסוחבק ומושחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת לציין שהוא צבא כיבוש
יאיר,
24/08/04 10:00
|
אני לא מבין... אני חשבתי שהגיוס לצה''ל נובע נהצורך להגן על המדינה... כנראה יונית מבינה את המניעים הסודיים של המדינה - לגייס את כל בנות ישראל,להעביר אותן סדרה של עינויים בהם הן יצטרכו לשמור,לעבוד במטבח ואפילו לעשות שבת פעם בחצי שנה.מעבר לכך,הן לא יוכלו להתקדם בקבע (שזו הסיבה לשמה רובן התגייסו), לא יוכלו לקבל משכורות עתק של מעל ל15000 ש''ח, ויסבלו הטרדות מיניות מאנשים שאם אומרים להם ''אני אגיש נגדך תלונה'' מוכנים למכור את אמא שלהם בכדי למנוע זאת. כל הכבוד יונית על חדות האבחנה,או במילים אחרות, על הבבל''ת. את לא רוצה להתגייס - לא צריך.אבל אל תפתחי את הפה שלך בלי לחשוב קודם,שלא יברחו לך משם עוד כמה שטויות כמו מה שכתבת כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
alek army
lilach,
u.s.a,
24/08/04 09:28
|
go for it and never give up!!!!!!!! fight them all the way
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
צהל צודק.. הוא לא צריך לסבול
ל"ת
עוד חושבת שהיא,
צודקת,
24/08/04 09:25
|
|
 |
39.
איזה מפגרים!
לורה פמיניסטית,
בראש,
24/08/04 09:22
|
חושבים שהם חיים בסרט! מבחינתם נשים פמיניסטיות זה רק באגדות מיושנות כמו מולאן והם לא מתחשבים בקצינה! הגיע הזמן שאם בעלה ישמע על זה שיזיז ת'תחת שלו ויטפל קצת בתאומות! אם היא לא השקיעה בעבודה למענן אז זה רק בגללו ובגלל דעותיו המיושנות אז שייצא מזה! ושהמפקדים האלה יתחשבו בה! הגיע הזמן שגם בצבא יתחשבו בנשים בהריון ושירד מהעננים! לקצינה יישר כוח! אני מאחלת לך שתילחמי את מלחמתך ותעמדי על שלך ואל תוותרי להם! שיקפצו! לשלומי ציפורי - כל הכבוד לך שאתה בצד שלה! יישר כוח! ואם כבר הזכרתי את מולאן אני חושבת שהיו לה מניעים לכבוד המשונה שהיא הביאה או שיכול להיות שהיא עברה בילדותה ראומות שליוו אותה ולא יצאו לה מהוורידים והיא רצתה להיפטר מהן! ושוב לקצינה בהצלחה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
נגמרו החיים הטובים בצה''ל
גל,
24/08/04 09:21
|
|
 |
37.
שלא תוותר!
שמואל,
צפת,
24/08/04 09:14
|
|
 |
למה הם מנוולים?
חייל,
24/08/04 09:24
|
מפני שהצדק עם המערכת שבאחריותה קיומנו. והיא משלמת מכספנו, זה לא ביטוח לאומי, זה צהל שלנו כולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
שום דבר לא השתנה
איילת,
24/08/04 09:13
|
|
 |
מגיע פרס ילודה
למי,
24/08/04 09:25
|
|
 |
35.
תעזבו - לא צריך ילדים
סמולני,
24/08/04 09:11
|
ילדים זה משהו לדוסים ומתנחלים. אצלנו האשה האידאלית היא רווקה-בת-30-סטייל-אלי-מקביל-נוירוטית-מתוסבכת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשה זו אשה ...
אני,
24/08/04 13:17
|
איזה שטויות אלו כל אישה רוצה ללדת ילדים .. למה אתה מכניס פוליטיקה לכאן..???? מה אתה רוצה שרק''דוסים'' ומתנחלים ימשיכו את העם שלנו.. ימשיכו את הדור..? מה אתה לא היית רוצה להקים משפחה ולחיות כמו בן אדם..? מה אתה חי בישביל ''לעשות חיים'' ואז להיקבר באיזה בית קברות באמצע שום מקום בבית קברות של אנשים שהיזכירו אותם רק מה שהם עשו בעבודה???? ובכלל מי אתה שתשפוט אם היא היתה צריכה ללדת או לא?.??? זה עיננה האישי ויש לה בהחלט זכות לזה !!!! ואם היית קצת מעיין בהיסטוריה של העם שלנו אז היית רואה שרק בזכות ה''דוסים'' והמתנחלים יש לנו את המדינה שלנו שאתה חי בה.. ואולי אנשים כמוך לא צריכים או בכלל לא זכאים לחיות במדינה שלנו בארץ שקיבלנו בדם רב כל כך!!! בארץ קודש שקיבלנו בחסד רב!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מחכה שהמדינה תפרנס
חוצפן,
24/08/04 09:26
|
|
 |
בדיוק - לא צריך ילדים
סמולני,
24/08/04 10:54
|
|
 |
34.
יש הרבה נגדים
תמי,
ירושלים,
24/08/04 09:11
|
שעושים הרבה הרבה פחות ממה שהאשה הזאת עשתה ואף אחד לא מפטר אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
יותר גרוע מהממשלה.כנסו דחוף!
אלון,
דרום,
24/08/04 09:10
|
ראש אכא הוא לא הכתובת. לפני חודש הוא עשה אותו הדבר לסגן אלוף שמונה למפקד בית ספר למנהיגות.הוא ביטל את המינוי שאישר ראש אכא הקודם ושם במקומו מישהי שהוא מכיר . הקצין זומן אפילו לרמטכל שהצדיק אותו אך גיבה את ראש אכא. זא הבעיה העיקרית של הצבא הדפוק שלנו .שהגיבוי הוא טוטאלי גם שברור שקציני טועים. גם בגבעתי עשו כזה דבר לפני חודשיים.מ''פ שמונה לתפקיד הודח שבוע לפני ומ''פ אחר מונה במקומו בשל קירבתו למג''ד הבא. הצבא שלנו הפך למגעיל יותר מהממשלה ומהכנסת. הכל פוליטי הכל חרטה ולא מקצועי. עצוב מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור שמג''ד יעדיף למנות מ''פ
אבי,
חיפה,
26/08/04 02:02
|
שקרוב אליו זה הגיוני וטוב. בפועל מג''ד מופקד על תפקוד של הגדוד אם הגדוד דפוק אז המג''ד יסולק ולכן גם נותנים לו את האפשרות לבחור אנשים שנוח לו לעבוד אתם. כך זה גם במפעלים ובממשלות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
City Kombina
Me,
24/08/04 09:39
|
Good morning to you ... you should have known it already....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חרטא ברטא
ל"ת
לכלוך,
24/08/04 09:27
|
|
 |
32.
איזה גועל נפש!!!
ל"ת
יואב,
24/08/04 09:08
|
|
 |
31.
מסכנה
מירי,
אשדוד,
24/08/04 09:07
|
לא מספיק כל הטלאות שהיא עברה עד שהצליחה ללדת,צה''ל במקום לעזור לה ,התנכל לה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מדהים איך צה''ל משנה גרסאות
מאיר,
תל אביב,
24/08/04 09:05
|
|
 |
29.
האפליה בצה''ל
יערה,
24/08/04 09:01
|
שום דבר לא השתנה.בצה''ל מתייחסים לנשים בזלזול ולא ניתנת להן הזדמנות שווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אני לא מבינה את זה
רחל,
אשדוד,
24/08/04 09:00
|
היא הוכיחה שבאפשרותה לעבוד באופן תקין למרות התאומים אז למה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממתי כל עורך דין אומר אמת?
ל"ת
בדקת האמת,
24/08/04 09:28
|
|
 |
27.
צה''ל חושב אך ורק על עצמו
מרים,
חיפה,
24/08/04 08:56
|
|
 |
שהביטוח הלאומי ידאג לסיוע
ל"ת
זה תפקידו,
24/08/04 09:29
|
|
 |
26.
בושה וחרפה!
ל"ת
לאה,
24/08/04 08:55
|
|
 |
25.
עורך דין פוחז מחפש פירסומת
יואש,
24/08/04 08:48
|
על חשבון צהל וברוח הימים שכמה שיותר נשמיץ יותר מכובד. נקווה שלא תצטערו על כך ביום צרה. המותקפים האלה מונעים פיגועים בגופם ומאפשרים לתקוף בלי מחשבה צלולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל 25
ט,
24/08/04 09:27
|
מה הקשר? רק אידיוט יכול לקשר בין הגנה על פיטורי הקצינה בעילה שכזו לעובדה כי חיילים מגינים בגופם מפיגועי תופת, וחובה על כל אדם בר דעת הגיון והגינות בסיסית לגנות התנהגות מנהלתית שכזו כלפי מי שנותן את מיטב שנותיו למערכת הצבאית שהיא תובענית כל כך. לפני שאתה, יואש המיואש, מגיב לכתבה/ ידיעה אולי תתרח קודם לקרוא את תוכנה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה רציני או סתם מטומטם
יואש,
24/08/04 09:37
|
כסףת אצלך צומח על עצים אצלנו משלמים ממס הכנסה שגובים מאזרחים ומצטיינים מקבלים קידום ומי שמעדיף עניניו הפרטייםצ ויהיו מה שיהיו שילך הביתה ולא ישב על חשבונך וחשבוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל25
ט,
24/08/04 09:48
|
לא, טמטום זה התחום שלך, וכנראה שגם בזבוז הזמן והכסף, שכן, רק מי שעסוק כל היום (כמוני בחופש) באינטרנט במקום לעבוד, יכול להגיב ולהתקשקש כך, כנראה שאינך מבין לא בעבודה, לא במוסר וגם לא בצבא....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אפילו לא יודע לקרוא
אתה אידיוט,
24/08/04 10:00
|
ולא מבין את הכתוב,אם יש לך מה לאמר ענה לענין ולא סיסמאות פלצניות שמתאימות לאקזיט ההוא בערוץ 10
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
לקצינה המקסימה - יישר כח
ורד,
24/08/04 08:39
|
מאחלת לך בהצלחה במאבק נגד גוף גברי ועוין. מאמינה בהצלחתך ואל תוותרי לעולם על המגיע לך.
במדינתנו לא מעודדים ילודה (למרות שזה יעודנו) ואני תקוה שתצליחי.
בכל מצב הדבר החשוב הוא האוצרות שיש לך בבית. אז תרימי את הראש ותזכרי שאנחנו כאן מחזיקות לך אצבעות, מבינות אותך ומחזקות אותך.
בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
פוטרה כי לא הישקיעה בעבודתה !!
אזרח,
24/08/04 08:36
|
|
 |
האמת על ההשקעה
אל''מ רז,
סופר שושו,
24/08/04 08:56
|
אחרי הלידה , הקילוגרמים הנוספים פשוט לא ירדו, מקצינה סקסית שהייתה בעבר נשארתי עם-דבה!
היחסים האנטימיים ביננו נפגעו עקב ההתרחבות.
ועכשיו שקראתם את האמת לא הייתם נוהגים כמוני ועוברים לפקידה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה לאל''מ....
xxx,
24/08/04 11:03
|
אישתך אחרי הלידה נראתה אולי כמו נעמי קמפבל ובגלל זה לא יכולת לסבול את הקצינה אחרי לידה........ כאילו שאתה בכלל מכיר אותה ...... שאתה מרשה לעצמך להזדהות כאל''מ שפיטר אותה כביכול, במקומך לא הייתי אומרת ואפילו לא בצחוק שאני אותו אל''מ מסכן ועלוב........אתה פשוט טיפוס משועמם שמשעמם גם אחרים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין שמכל המשועממות
טר''ש מיקו,
בת ים,
24/08/04 16:22
|
|
 |
22.
פעם היתה כאן מדינה ! )-:
ל"ת
האדום,
24/08/04 08:33
|
|
 |
21.
''פוטרתי מצה''ל כי ילדתי תאומים''
שמעון,
מרכז,
24/08/04 08:30
|
חוצפה ועזות מצח ועוד לחשוב שמדובר בגוף ציבורי הממומן בכספי משלם המיסים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בית תמחוי או משען?
יואש,
24/08/04 08:39
|
האם אתה מבין למה נועד צבא? אפילו במדינת ברדק כמו שלנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם אתה מבין?
יונתן,
24/08/04 09:30
|
שקצינה שהשקיעה לא פחות מכל גבר, אם לא יותר, שהיתה קצינה מצטיינת ומוכשרת, מועפת מצה''ל רק בגלל שמפקדיה חיים במאה ה-12. אתה מסוגל להבין מה ההשלכות של אובדן כוח אדם איכותי (ובמיוחד בתחום הלוחמה הלא קונוונציונלית - הרי היא לא למדה כימיה סתם) ומבריק לכושר הלחימה של צה''ל?
כנראה שאתה לא מבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מבין שהיא לא מתפקדח
תם,
24/08/04 09:40
|
זה הקריטריון ולא השכלה ולא עבר, מי שעשה בעבר מגיעה לו הערכה ואולי פנסיה אם עמד בקריטריונים,אחרת שיחפש מקום עם שעות עבודה נוחות יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תם , האם אתה עושה מילואים?
ג.ג,
24/08/04 10:20
|
למה מילואים לגברים מקובל לחלוטין אפילו כשמדובר בשבועות ולפעמים אפילו חודשים בשנה. אף אחד לא מערער על הענין, ואם מעביד מפטר עובד בגלל שהוא לא משקיע מספיק שעות בגלל מילואים, אז כל המדינה צורחת.
מחקרים בארה''ב הוכיחו חד משמעית שאמהות עובדות משקיעות הרבה יותר בעבודה כי הן יודעות שהן עומדות במבחן כל הזמן. מדינה שובניסטית, צבא שובניסטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
הצבא קודם זה לא מקום עבודה רגי
יציק,
24/08/04 08:22
|
מה הרעש הגדול? במקום עבודה אזרחי כאשר עוד או עובדת יסבירו שהעבודה לא בעדיפות יעיפו אותם כמו טיל. הצבא מתחשב יותר מהאזרחות עובדות שעה פחות אין תורנויות, לא סופרים העדרויות של ילד חולה וכו, אבל זה לא בית הבראה על חשבון משלם המיסים וזו מערכת עם חובות וגם זכויות רבות (תפקיד אזרחי עם פנסינה בגיל 40-45) יש גבול להשתלחות ולגיבוי האוטומטי נגד הצבא המנוול שבמקרה גם מגן על חיינו ומצווה כנראה לפגוע כמה שאפשר במוטיבציה כי זה הים במודה. בושה לכל המתלהמים. מה אתם עושים למען המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש ערכים חשובים נוספים
איל,
ירושלים,
24/08/04 09:35
|
לא יתכן שאשה תופלה משום שהיא מגדלת ילדים, בוודאי לא בגוף ציבורי, כמו צה''ל. אני מסכים שלא בכל תפקיד ניתן לשבץ אם לילדים, במיוחד תפקידים שמחייבים שעות רבות, אבל זה עדיין לא מקנה לצה''ל את האפשרות לפטר בשל עילה זו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו העילה היחידה מסירות ותרומה
מסירות לעבודה ו,
24/08/04 09:49
|
כל היתר זה דיבורי סרק לא מעסיקים על השגי עבר,אלא על ביצועי הווה ואם הגברת חושבת שצהל צריך להשתתף בגידול ילדיה שתיקח חופשה ללא תשלום או שתבקש תמיכה מהביטוח הלאומי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
לפחות יצאת משם בחיים!
ל"ת
מתחת יוסוף,
24/08/04 08:20
|
|
 |
18.
לא להתלהם
גיל אזולאי,
24/08/04 08:15
|
הסיפור הודלף ומוצג על ידי פרקליטה תאב הפירסום. הוא מוצג בצורה חד צדדית. יתכן שקיימת גם זוית ראיה אחרת שבאופן טבעי לא מוצגת כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההתלהמות היא לא רק על
ורד,
24/08/04 08:41
|
מקרה ספציפי זה כיון שהפכנו להיות מדינה שבה מעדיפים אותנו הבנות רווקות/גרושות. לא מעודדים ילודה ואישה בת 30 ומעלה כבר נחשבת כאחת שנגמר לה הסוס. על זה ההתלהמות ומקרה כזה ממחיש את העובדות שציינתי פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצבא לא צריך לעודד ילודה
גיל אזולאי,
24/08/04 10:30
|
הצבא צריך עובדים שיתפקדו נכון, יעיל ועם מוסר עבודה גבוה. כל זאת כפוף לצרכיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לכל המתלהמים
אורי,
24/08/04 08:05
|
בשוק הפרטי אשת קריירה היתה מחליטה - ילדים או קריירה. אי אפשר לנהל את הצבא כמקום עבודה ציבורי שבו ''הכל מגיע'' מי שילם עבור הלימודים לתואר שני? בשוק הפרטי - ברב המקרים על חשבון העובד. הלימודים היו על חשבון ימי עבודה בשוק הפרטי - להוציא מספר ימים דחוק - זמן הלימודים על חשבון העובד. אני מוכן להבין ששולחים קצין קרבי לשנת לימודים וזאת במיוחד על מנת לתת לו להתרענן - אולם אין לעשות זאת לקציני עורף. כלכם טועים אם אתם חושבים שמשלם המיסים חייס לשלם לקצינה על חוסר יכולתה לתפקד כתוצאה מהעובדה שהיא גם רוצה להיות אמא טובה ''ולמשוך'' את השנים עד היותה זכאית לפנסיה עת בה הילדים כבר יהיו גדולים יותר... ולעבור למקום עבודה אחר.
.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורי = תגובה נמוכת מצח
ברוך,
חיפה,
24/08/04 15:39
|
תסתכל בבקשה על השנה בה אתה חי.
אנחנו במאה ה- 21 ולא בתקופת האבן.
היום כישורי הצייד לא רלבנטיים.
הכישורים האינטלקטואליים הם היום הקובעים!!
אז לך תצטרף לפרימאטים באמזונס, זה המקום המתאים לך ולדומיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורי, אתה פרימיטיב אמיתי
אמא עובדת,
24/08/04 10:23
|
אם אתה חושב שנשים לא יכולות להיות אמהות וגם קריריסטיות, אתה טועה בגדול. אישה מתקתקת עבודה ביעילות רבה יותר מכל גבר, וזה מוכח! מה שאישה עושה ב-6 שעות לוקח לגבר לפחות 8-10 שעות. מוכח! אני מתארת לעצמי שאמא שלך ישבה בבית כל היום, עשתה ספונג'ה ובישלה למאמי שלה ארוחה חמה כל יום, כל הכבוד. אין פלא שאתה לא מבין את יכולות האישה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה שאישה תחליט וגבר לא?
שושה,
24/08/04 08:34
|
האם לקצינים הגברים אין ילדים? למה לגבר לא מציבים את הברירה הזו - או עבודה או הורות? או שהילדים הם רק של האישה? השוביניזם מראה את פרצופו המכוער שוב ושוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לשושה האנטי שובניסטית
אורי,
24/08/04 09:35
|
שושה באם הבעל היה מוכן לשבת בבית ולטפל בילדים הכל היה עובר בשלום. דוגמאות כגון אלה דווקא קיימות בסקטור הפרטי.תפקיד בכיר בצבא מחייב ממש כמו תפקיד בכיר בסקטור הפרטי. מה לדעתך צריך לעשות - להציב עוד קצין או קצינה בתקן זה על מנת חעמוד בלוח הזמנים? או להציע לקצינה ליבוד בתנאי זמנים של מורה בתיכון? אנא ממך אל ''תקפצי'' ובמקום זה - הציעי פתרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אישה לא משתינה בעמידה?
מרק,
24/08/04 09:10
|
כי יש הבדלים בין גבר ואישה ולא יעזור שום דבר. יש תחומים ששוויון אפשרי בהם אבל לא בכל דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
בושה למדינה הזו שזהו הצבא שלה
א.,
ת''א,
24/08/04 08:03
|
בושה וחרפה! תלכי עם הנושא עד הסוף ושתנצחי תעברי לאזרחות אני בטוח שתוכלי להסתדר גם שם. המערכת הזאת לא ראויה לאנשים טובים,הם יסתבכו עם השקרים של עצמם וימצאו איזה תירוצים נאלחים כדי לצאת ידי חובה.צבא מטומטם לא ראוי לאנשים נבונים. ל ' -לכי מתוכם אחרי שתוציאי להם את המיץ!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
א. צודק ב-100%
ל"ת
אמא'לה,
24/08/04 10:24
|
|
 |
שמישהו ידחוף לך מקל בתחת אולי
ל"ת
תשתוק קצת,
24/08/04 09:23
|
|
 |
איזה קשקוש בלי בושה
חייל לשעבר,
24/08/04 08:42
|
אם שרתת אי פעם בצבא בטח נתקלת בגברים ונשים שכל מטרתם לקבל שכר ולהגיע לפנסיה על חשבון משלם המיסים. כמו שאי אפשר להיות חצי בהריון גם אי אפשר להיות חצי בצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
Calm down
AMR,
24/08/04 07:59
|
IDF is a spacial case.
Any army cannot tolerate ineficiency
In this case they should give her the choice to take another task - an easyer one or to leave the army from her own free will
the same happen every minute in the civilian life - that is life, though some compatione revealing would not hurt
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא שאלה של חמלה אלא של זכות
איל,
ירושלים,
24/08/04 09:39
|
ראשית, למעט מקומות מסוימים מאד, הקרביים, הצבא אינו שונה כלל ממקומות אחרים. זו עבודה לכל דבר. צה''ל, כמו כל גוף ציבורי, מחויב לכללי המינהל הציבורי וחייב לכבד ערכים שהמדינה מנסה לכבד, כמו הפסקת הפליית הנשים בשל העובדה שהן יולדות. לכן, העובדה שהדבר קורה באזרחות כל הזמן רק מחזקת את העניין - אסור שדווקא צה''ל יהיה זה שיעשה זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
בושה וחרפה אני לא מקנאה באשתו
ל"ת
אזרחית,
24/08/04 07:57
|
|
 |
13.
למה זה בכותרת הראשית?
עמי,
24/08/04 07:56
|
|
 |
עמי, כי אם זה היו מפטרים גבר
אמא קרייריסטית,
24/08/04 10:25
|
|
 |
זאת הצרה הכי גדולה
לעמי,
24/08/04 09:26
|
|
 |
כותרת ראשית באתרי אינטרנט
חזי,
24/08/04 08:49
|
עד כמה שמדובר בעניין מקומם, אין פה שום עניין והצדקה חדשותית כלשהי לשים את הסיפור הנקודתי הזה בכותרת ראשית. הסיבה היחידה, לדעתי, שעשו את זה היא שמדובר בסיפור בלעדי, אז ככה זה, צריך לדחוף אותו (וכמובן העובדה שאין הרבה חדשות מעניינות אחרות עזרה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי זה נושא חשוב!
איל,
ירושלים,
24/08/04 09:41
|
אתה צודק שבעיתון המודפס זה לא היה מופיע ככותרת ראשית. לאתר אינטרנט, אשר משנה את הכותרת הראשית בו מספר פעמים ביום, יש את היכולת לתת ככותרת ראשית לדברים פחות בוערים. אבל לעצם העניין, מדובר בעניין חשוב מאד שראוי להבלטה. לא יתכן שצה''ל ימשיך להפלות נשים כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אידיוט... זה בראשית כי זה
טל,
24/08/04 08:26
|
חשוב. בכל המקומות מפלים נשים שילדו והגיע הזמן שמישהו יעשה עם זה משהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התבטאות נלוזה לא לענין
זרח,
24/08/04 08:44
|
הצבא תרם די בתקופת הטיפולים שכידוע גוזלת המון זמן. הוא לא חייב גם להשתתף בגידול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
כך הצבא
מאיר,
באר שבע,
24/08/04 07:52
|
אין מה לעשות, כך מתנהג הצבא! אני מציע לל' לא לוותר ולהלחם עד הסוף, כי גם אותי אחרי 30 שנות שירות נפצעתי וזרקו אותי לכלבים ועכשיו אני מוציא את כל אוני והוני להילחם בהם! אל תוותר אני בכל אופן תומך בך עד הסוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
תחזקנה ידיך
ל"ת
בינה,
צפון,
24/08/04 07:46
|
|
 |
10.
פוטרה מצהל עקב תאומים
יעקב,
ראשון לציון,
24/08/04 07:31
|
|
 |
ללא תמורה בעסק שלך?
ל"ת
היית מעסיק אותה,
24/08/04 08:45
|
|
 |
9.
מי שמתנהג בגסות כלפי פלסטינים
אביתר,
מעלה האתון,
24/08/04 07:26
|
בשטחים סופו שינהג כך כלפי הקצינים שמשרתים אצלו. תרבות השקר והטיוח חפכה לנורמה מקובלת בצה''ל.קודם יורים ,אח''כ משגרים הודעה שקרית מטעם דובר צה''ל ,בשלב הבא מתקנים אותה ולבסוף משתלחים באיזה ש''ג מסכן שרק במקרה היה בסבבה שהאירוע התרחש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה אתה אדיוט מושלם
ל"ת
רן,
24/08/04 12:55
|
|
 |
צודק זה הכל הפלסטינים אשמים
שתוק כבר שתוק,
24/08/04 09:21
|
אם היינו משמידים אותם מזמן לא היינו לומדים להתנהג אליהם בגסות ואז לא היינו מתנהגים בגסות כלפי העובדת המסכנה.. לא נורא שלא הספקנו להשמיד אותם בעזרת השם בקרוב כן. דרך אגב תשתדל להיות בעזה בזמן ההפגזה.. אנחנו לא צריכים שמאלנים שונאי ישראל אוהבי ערבים בעם שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
בושה וחרפה
שחר,
24/08/04 07:24
|
זה צבא מיקי מאוס ולא צבא הגנה לישראל. כל פישר שיש לו דרגות על הכתפיים, מרגיש את עצמו כמו מלך. בטוח שזה שפיטר אותך לא היו משתינים לכיוון שלו באזרחות אבל כאמור בצבא הוא מלך!! לדעתי כדאי לך לברוח מהר משם אבל לא לפני שתוציאו להם את הנשמה ותגלי את ערוותם ברבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
צהל הגזמתם
אמנון,
24/08/04 07:20
|
|
 |
6.
למה לא ירו בה?????????????????
מלאך,
24/08/04 07:02
|
זה הכי פשוט והכי זול לא?
אגב אלו פתרונות שמתפתחים בצבא כובש שכבר מזמן איבד את רגישותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמגוגיה זולה של אדיוט כמוך
ל"ת
בן,
24/08/04 12:57
|
|
 |
5.
בושה לצה''ל שאלה מפקדיו
מישהו שאכפת לו,
24/08/04 07:00
|
לצערי יש בצה''ל שתי שכבות של קצונה. הראשונה היא של הקצונה הגבוהה שלמרות שאינה חפה מטעויות עדיין עיניה בראשה כמו הדוגמא של דן חלוץ. מצד שני יש את כל ''הזבלה'', קצינים בדרגות ביניים, חדלי אישים ונמוכי מצח, שבאזרחות אף אחד לא היה משתין לכיוון שלהם ורק במערכת הצבאית הם מרגישים ''גברים'' שיכולים בהינף יד אחת לפטר קצינה מצטיינת בגלל שהיא לא ''משקיעה מספיק''. המלצה שלי - תעזבי את צה''ל, אני בטוח שבאזרחות יהיו מספיק מעסיקים שיעריכו את תרומתך ואת הידע שלך. צה''ל לא ראוי לאנשים כמוך בשורותיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
באזרחות זה קורה כל הזמן
ל"ת
ואף אחד לא צועק,
חיפה,
24/08/04 07:00
|
|
 |
קצינות
מקס,
חיפה,
24/08/04 08:22
|
אני לא חושב שיש פה שיקול שובניסטי צהל זה מקום מצוין לצאת ממנו לפנסיה ולגדל ילדים אין אף פעם שיקולים כלכליים כמו במקום עבודה רגיל כי אנחנו משתתפים בחגיגה והן מטיילות בשילב עזריאלי באמצע יום העבודה עדות מקצינות בקריה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לא מגיע להם קצינה כמוך !!! תבר
פפר,
24/08/04 07:00
|
|
 |
קבל אותה למשרה חלקית
רעיון,
24/08/04 09:42
|
|
 |
2.
צה''ל אינו מקום עבודה רגיל...
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
24/08/04 06:39
|
|
 |
צהל
אילן,
24/08/04 11:58
|
|
 |
1.
תדע כל אם עבריה!
ל"ת
מוטי,
24/08/04 06:34
|
|