 |
61.
WHY WAIT UNTILL RETIRMENT TO
HOMELESS,
USA,
14/02/05 16:57
|
|
 |
60.
המגזר הערבי אומר......
צברי אחד מהעם,
25/08/04 00:54
|
עוד יפה נפש עלוב שיורק בסיר הבשר אשר ממנו הוא נהנה במשך דסאני!!! המיגזר הערבי אומר ומצהיר בפנינו שהוא ח-ל-ק---ב-י-ל-ת-י---נ-י-פ-ר-ד---מ-ה-ע-ם--- ה-פ-ל-ש-ת-י-נ-י!!! **ובמהומות 2000 הם הוכיחו לנו את נאמנותם למדינת ישראל**!! ובכל זאת הם מוצאים סנגורים יהודים אשר *מזמרים לנו שהמיגזר הערבי מופלה לרעה או חסר שוויון זכויות* לא שיוויון ח-ו-ב-ו-ת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
They support HAMAS HIZBOLLAH
rani,
24/08/04 22:24
|
|
 |
58.
ככה מתרצים כשלון במלחמה בנגע
k_nemo,
Beer Sheva,
24/08/04 22:07
|
|
 |
57.
השקר הזה זועק לשמים, והם
רוצה להיות in,
דאג לאויב!,
24/08/04 17:32
|
שומעים! אם ההתעללות הזו בעם ישראל לא תיפסק בהקדם, העם הזה יחטוף מכה שלא קיבל מעולם. הערבים, בכל התחומים, מופלים לטובה. הם מתקבלים לאוניברסיטאות ביתר קלות מן היהודים. הם מתחילים ללמוד שלש שנים לפני כל ישראלי. הם בונים בכל מקום מתחת לשמש ולאור השמש, בניה פרועה ולגמרי לא חוקית, ומדינת ישראל מתעלמת, בזמן שכל חריגה הכי קטנה של בניה יהודית, מטופלת בידי הרשות המקומית ביד קשה ובזרוע מחריבה. ערבים יכולים להסתובב בכל מקום בארץ, יהודים לא! גם מפני הנסיבות וגם על פי החוק, האוסר רק על היהודים לנוע במקומות מסויימים. מדינת ישראל היא המדינה היחידה בעולם, שהוקמה כדי לקדם את הערבים ואת הערביות! ואם זה לא היה מלכתחילה, זה בדיעבד. נמאס לנו, קרבנות הג'יהאד הערבי/איסלאמי, לשמוע את הבלוף הקולוסאלי הזה על המסכנות הערבית! העובדה היא, שאין גם אזרח ערבי אחד במדינת ישראל, ולו יהיה זה מראשוני התומכים בהקמת מדינה ''פלשתינאית'', המוכן להיות אזרח במדינה כזו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
לערבים שמתלוננים על קיפוח...
ארז,
24/08/04 17:28
|
באשכול הזה ובמקומות אחרים - אם כ''כ רע לכם, מה אתם עוד עושים פה? רודפים אתכם, מפלים אתכם, משפילים אתכם - אז מדוע אתם ממשיכים לשבת כאן? מדוע אינכם עוברים לאחת מ-21 המדינות שלכם, שם לבטח יהיה לכם יותר טוב, בקרב אחיכם... הרי ידוע שסוריה, מצרים, לוב, לבנון, עירק, הן מדינות הרבה יותר מתקדמות מישראל, הרבה יותר ליברליות ופלורליסטיות מישראל הפאשיסטית... אז מדוע אתם ממשיכים לשבת איפה שרע לכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
רק המשטרה יודעת שיש כאן ערבים
פרחיה,
24/08/04 15:42
|
האין זה מוזר שדווקא קצין משטרה הוא שמשמיע לנו דברי תוכחה על אפליה וקיפוח של המגזר הערבי? לא שרי החינוך, הבריאות או הרווחה, אלא דווקא שוטר. מסקנה. הערבים שקופים, פשוט אינם קיימים לגבי ממשלת ישראל. המשרד הממשלתי היחיד שעוסק בהם הוא המשטרה. עד מתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק המשטרה יודעת שיש ערבים
כבאי צפון,
24/08/04 18:11
|
יודעים גם הכבאים אשר נלחמים נואשות בכיבוי הצתת היערות המכלים את פינות החמד , אנשים אשר פוגעים בטבע של החי והצומח שלא חטאו כלל , אינם ראויים שתהיה להם אדמה , ובכלל לגור בקירבת בני אדם ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכבאי :אצלה הערבי תמיד צודק ,
חובב טבע,
24/08/04 18:30
|
|
 |
לשאלתך עד מתי ? עד שיגורשו,
ל"ת
עד האחרון,
שבהם,
24/08/04 17:41
|
|
 |
על איזו אפליה אתם מדברים?
ארז,
24/08/04 17:24
|
|
 |
54.
why Borosky waited so long
HOMELESS,
USA/Lod,
24/08/04 15:35
|
|
 |
53.
אין מילים-איך הגענו למצב שבו
ל"ת
אנשנו אבדו הדרך,
24/08/04 14:25
|
|
 |
52.
עדיף להתנתק ממדינה שמתנתקת ממ
דן,
נאות אפקה,
24/08/04 13:54
|
אני ממליץ לכל יישובי הפריפריה הסובלים מהתעללות גיזענית כולל היישובים הערביים במשולש, לנהוג כמו נטורי קרתא, פשוט להתנתק מהמדינה שהתנתקה מהם, לחיות מחוץ לתקציבים שלה, להתחיל לחיות כמו הקהילות היהודיות בגולה על בסיס עזרה הדדית והתגייסות כוללת של חברי הקהילה עבור חבריה. מדינה שלא רוצה באזרחים שלה לא ראויה שבני האדם המתגוררים בתחומה ישתפו עמה פעולה! נטורי קרתא זו הדוגמה. לא לקבל תקציבים, להתארגן על בסיס שבעת טובי העיר, פשוט לחזור למקורות היהודיים! המדינה היא כשלון, וצריך להתארגן נפשית, תרבותית וכלכלית לבניית סטרוקטורות חלופיות למדינה הנוכחית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
בורובסקי -ואפליה ל?
דליה,
קריות,
24/08/04 13:37
|
אם עד היום קיבלתה הערכה אז עכשיו ליכלכתה.הערבים לא מופלים לרעה תלקק להם אולי תיבחר לרשות בית ג''אן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
השתגע האיש על כל הראש
ל"ת
ממ,
24/08/04 13:19
|
|
 |
49.
מי שמופלה לרעה זה היהודים
esti,
24/08/04 13:19
|
מי שמופלה לרעה זה אנחנו היהודים שעובדים קשה לוקחים לנו 60 אחוז מס ומשלמים אותם קקצבאות ילדימ לחמולות הערביות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
ערבים מקופחים?
חם,
24/08/04 13:10
|
הערבים לא הולכים לצבא, לא משלמים ארנונה (ולכן ליישובים הערביים אין כסף) הכל אצלם בשחור ולכן לא משלמים לא מע''מ ולא מס הכנסה, אמנם לא על הכל אולם על די הרבה. בנוסף מכיוון שעובדים בשחור מציגים את עצמם כמובטלים ומקבלים מהמדינה אבטחת הכנסה, אבטלה וכדומה. מקבלים על ילדים אלפי ש''ח בחודש ועוד ועוד. ולכן וזה ניתן לראות בכל היישובים הערביים, העושר הגדול ביותר אצלם: וילות, מכוניות פאר, קניות מוצרים ואוכל בסכומים עצומים.
כל האפליה הינה רק הצגה לצורך קבלת עוד תשלומים מהמדינה והתחמקות ממילוי חובותיהם האזרחיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
תקראו נתונים מהימנים ותגיבו...
ערבי כואב,
24/08/04 13:09
|
הטמטום והרדידות נשפכים מתגובות רובכם: הנה קצת עובדות.
תלמיד ערבי מקבל מהמדינה 500 ש''ח לשנה (בחינוך החרדי 7500 לתלמיד, ובחינוך הרגיל היהודי 5000).
ז''א ילד ערבי מקבל 10% מיהודי.
45% מהערבים חיים מתחת לקוו העוני (9% מהיהודים).
פחות מ 1% מהמועסקים בסקטור הממשלתי הם ערבים.
הממשלה הפקיעה 96% מהאדמות שלנו.
המשטרה רוצחת אותנו בהפגנות
ערבי לא יכול לקנות בית ביישוב חדש שאדמתו שייכת למינהל (המדינה)
שרים מטיפים לזרוק אותנו מארצנו
רק בישראל יש הפרדה בבתי ספר ע''פ גזע
גזענים רדודים נמאסתם.
אגב: הדרוזים משרתים בצבא ומקופחים מאוד מאוד
התגובה מיועדת לגזענים שביניכם ולא ליהודים כי אני מכיר רבים מאוד שחושבים כמוני ומוסריים כנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם יהודי יכול בכלל להכנס לכפר
gf,
fcf,
24/08/04 16:10
|
ערבי? שלא לדבר לקיים עסק או לקנות בית. לעומת זאת - ערבים הם בעלי עסקים בכל איזור בארץ, גרים בכל עיר ועיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנתונים נכונים, ועוד גרוע מזה!
ל"ת
דליה ביטון,
24/08/04 15:05
|
|
 |
מאיפה שלפת את הנתונים?
YZ,
24/08/04 14:56
|
אני ביקרתי בהרבה ישובים ערביים בגליל, במשולש ובמקומות אחרים. כפי שהדברים ניראים, ''קו העוני'' שם מאוד, מאוד גבוה. הרבה מאוד מהיהודים היו מוכנים להתחלף עם חלק גדול מהערבים שמתחת ל-''קו העוני'' שם.
לגבי העבודה בסקטור הממשלתי. תלוי במיקום הגאוגרפי. באיזורי הגליל והמשולש, שם יש ריכוזים גדולים של ''המגזר הערבי'' זה לא נכון. צריך גם לזכור שב-''סקטור הממשלתי'' יש גם חלוקת ''ג'יובים'' ע''י מפלגות השלטון וכידוע לך, הערבים לא היו שיכים אף פעם למפלגות השלטון.
על איזה רצח בהפגנות אתה מדבר? אם אתה מדבר על המרד האחרון של המגזר הערבי, ספק אם אפשר לקרוא לזה רצח. אני רוצה לרגע להתעלם ממסקנות ''ועדת אור'' היות והיא יצא מתוך הנחה שאלו היו הפגנות רגילות. לדעתי, הועדתה היתה צריכה לבדוק ולהגדיר קודם את אופי הפעילות של המגזר הערבי באותה עת ולאחר מכן, את פעילות השוטרים בהתאם למצב שהיה קיים. אם תשאל תושבים מכמה מיצפים בגליל, הם יגידו לך שמעולם לא הרגישו סכנת חיים כמו שהם הרגישו באותם ''הפגנות''.
ערבי כן יכול לקנות ולהתישב על אדמות מדינה. למינהל עצמו אין אדמות. המינהל רק ''מנהל'' אדמות השיכות לאחרים, כמו לקק''ל. ערבי אכן, לא יכול לקנות אדמות של ''הקרן הקיימת''. ראה הגדרה של אדמות אלו (אינה יכולה למכור את האדמות למי שאינו יהודי, גם אם אינו ערבי).
נדמה לי שהשרים שאתה מזכיר, כבר אינם שרים. אפשר היה להרכיב ממשלות ללא הסוג הזה של השרים אם אתם היתם יותר פרקטיים ולא היתם מצביעים למפלגות ערביות, שכידוע, אין להם כל השפעה על הרכב הממשלה.
אני מכיר לא מעט בתי ספר בהם לומדים ערבים ויהודים (ודרוזים וצ'רקסים) ביחד. הסיבה העיקרית להפרדה, במקום שיש הפרדה, היא ימי הלימוד ושפת הלימוד. בהרבה בתי ספר מוסלמיים לא לומדים ביום ששי ולומדים בימי שבת ובהתאם ,בבתי ספר נוצריים. בחלק גדול של בתי ספר אלו שפת הלימוד, ברוב המקצעות ,היא ערבית. מכל מקום, באוניברסיטאות זה לא קיים.
קיפוח (לא צודק ולא הוגן) קיים גם במגזרים יהודיים. כך למשל לגבי האתיופים. קיפוח צריך להיפסק ללא קשר לדתו של האזרח.
איני מנסה להגיד שהכל טוב במגזר הערבי ושישנו שיוויון מלא. יש הרבה מה לתקן. אבל, המרחק בין מה שתארת למציאות הוא גדול מאוד.
חשבתם פעם לצאת להפגנות נגד פעילות הטרור, הכוללת התאבדויות, של אחיכם הפלסטינאים? אני סבור ובטוח שאם תצאו להפגנות רציניות כאלו, אף אחד לא ''ירצח'' אתכם בהפגנות וזה גם יעשה אתכם יותר ''אזרחים'' של המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקרא.ב......
ערבי,
24/08/04 15:14
|
דו''ח אדווה שנתון סטטיסטי דו''ח המוסד לביטוח לאומי ''קוו העוני''
ביקרת באום אל פחם (בעיר עצמה), בעכו העתיקה ? בלוד ? כל חברי הממשלה וכל חברי הכנסת מודים בכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכל אלו ובאחרים היתי
YZ,
24/08/04 15:51
|
וגם שם לא נכונים הנתונים. מכל מקום, אתה מזכיר רק מספר קטן מאוד של ישובים. הגליל והמשולש מלא בוילות בכפרים (ועיני לא צרה בהם).
ראיתי גם לא מעט ערבים (וגם יהודים) ש-''חותמים הבטלה'' ומהלשכה נוסעים ישר לעבוד. רבים לא מדוחים על הכנסה (שחורה) ומקבלים כסף מהביטוח הלאומי. אז תעזוב סטטיסטיקות. בוא נהיה כנים וצמודים לעובדות בשטח. עם כנות אפשר להשיג הרבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
????? תקרא
ערבי,
24/08/04 14:04
|
אינך מסוגל להתייחס לנתונים ??
קודם כל אפילו בישראל ציינו ש''מי שרקד'' על הגג היו ערביי השטחים הכבושים והמושפלים והנרצחים יום יום.
אנו ערביי ישראל פחדנו כמוכם מהמטורף סדאם.
איך תסביר העובדה שהדרוזים משרתים בצבא, ''לא רקדו על הגגות'' ובכל זאת מאוד מקופחים ?
אולי הסיבה פשוטה והיא אופייה הזגעני הבסיסי של התנועה הציונית ??? של שלילת האחר ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן בושה
שלו,
24/08/04 13:48
|
|
 |
לערבי הכואב,ראשית שימשיך לכאוב
אחד הקורבנות,
שלכם,
24/08/04 13:40
|
לך .זוכר איך במלחמות המפרץ רקדתם על הגגות . ובקריאות העידוד לסדאם '' יא סדאם יא חביב אודרוב אודרוב תל אביב'' ,וכיום תמיכה מלאה בארגוני הרצח , ומקרה לא אחד של מתן סיוע ממשי ואף ביצוע פיגוים ממש ,אז מה אתה מחפש , איזה חצוים אתם , גם לתקוע סכין בגב וגם לדרוש מלא הזכויות ? אז שימשיך לכאוב לך ! ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
discremenation came first
ל"ת
homeless,
USA/Lod,
24/08/04 15:29
|
|
 |
אז אתה מודה שיש קיפוח גזעני
ל"ת
ראול כגן,
24/08/04 15:07
|
|
 |
46.
איזה קיפוח איזה?הם משתפים של י
ליעם,
צפון,
24/08/04 12:55
|
איזה קיפוח איזה?ערביי ישראל הוכיחו שהם משתפים של יאסין רב הפיגועים ב 4 שנים האחרונות יצאו לפועל בזכותם אם זה בהכנסת מחבלים לתוך ערים יהודיות אם זה להחביא אותם בכפרים ואם זה לעשות פיגועים בעצמם ולא נשכח איך בחיסול יאסין הם צעקו לנקמה ביהודים ופתחו ב 3ימי אבל בבקשה לפרסם כמו שמפרסים תדעיות של הערבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
ברובסקי יצא עם הצהרות פוליטיות
יהודי,
מדינת היהודי,
24/08/04 12:35
|
זהו התחלת לארגן לעצמך את המסלול הפוליטי שלך, אחרי שלא כיכבת במשטרה ולא הגעת לכס המפכ''ל הגיע תורה של הפוליטיקה. אל תעשה את זה בצורת ''בוא ניזרוק פצצה וניראה מה יקרה?'' הקשקוש הזה שלך מעניין לי את התחת ואם זו האמת אז אני מאושר. זאת מדינת היהודים והיהודים תמיד יהיו בה העילית, מי שלא נאה לו שיתחפף ואתה יכול להצטרף אליהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
בורובסקי תיפקד כמבקר המדינה?
דרור,
רמת גן,
24/08/04 12:34
|
על סמך מה הוא קובע כי: ''המגזר הערבי מופלה לרעה בכל הקשור לשירותי משרדי הממשלה''? או שמא הכרזות שמאלניות עוזרות בסלילת הדרך לג'וב הבא במשק הציבורי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
הפתרון טרנספר לערבים
ל"ת
חיים,
גליל,
24/08/04 12:24
|
|
 |
חיים מהגליל
עלי,
נצרת,
24/08/04 12:53
|
מעולם לא אהבתי יהודים וגם לא רחשתי כבוד לאוסף הרע של אנשים שנקראים בקיצור יהודים , יחד עם זאת מעולם לא חשבתי שצריך היום אחרי שהיהודים נאספו כאן לטרנספר אותם , גם טיפש כמוך שנמצא על אדמה גזולה לא ישנה דעתי : אני מוכן לחיות גם עם חרא כמוך כדי שיהיה כבר קצת שקט אך זאת אתה ושכמותך צריכים להבין : לא מתוך חולשה שכן העתיד שייך רק לנו , אלא מתוך השלמה עם הקיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
ושהיה כוח אדם המצב היה יותר טו
ראובן,
24/08/04 12:20
|
|
 |
41.
בהצלחה לניצב בורבסקי
יוחאי,
צפת,
24/08/04 12:18
|
|
 |
40.
כל הכבוד לו
רעות,
24/08/04 12:17
|
|
 |
39.
נכון.המשטרה באמת על הפנים.
נפוליאון,
בונפרטה,
24/08/04 12:16
|
|
 |
38.
אם כ''כ רע להם כאן
יעקב,
נתניה,
24/08/04 12:15
|
|
 |
37.
הנה העובדות, תקראו ......
ערבי מהגליל,
24/08/04 12:14
|
הטמטום והרדידות נשפכים מתגובות רובכם: הנה קצת עובדות.
תלמיד ערבי מקבל מהמדינה 500 ש''ח לשנה (בחינוך החרדי 7500 לתלמיד, ובחינוך הרגיל היהודי 5000).
ז''א ילד ערבי מקבל 10% מיהודי.
45% מהערבים חיים מתחת לקוו העוני (9% מהיהודים).
פחות מ 1% מהמועסקים בסקטור הממשלתי הם ערבים.
הממשלה הפקיעה 96% מהאדמות שלנו.
המשטרה רוצחת אותנו בהפגנות
ערבי לא יכול לקנות בית ביישוב חדש שאדמתו שייכת למינהל (המדינה)
שרים מטיפים לזרוק אותנו מארצנו
רק בישראל יש הפרדה בבתי ספר ע''פ גזע
גזענים רדודים נמאסתם.
אגב: הדרוזים משרתים בצבא ומקופחים מאוד מאוד
התגובה מיועדת לגזענים שביניכם ולא ליהודים כי אני מכיר רבים מאוד שחושבים כמוני ומוסריים כנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הערבים - הגיבנת של ישראל
יהודי גאה,
ארץ ישרואל,
24/08/04 13:26
|
הערבים בכלל והערבים בישראל בפרט אלופי העולם ביללות התרומה שלכם לאנושות ובעיקר למדינה היא אפס אחד גדול נהפוך הוא - אתם תומכי טרור, גנבי מכוניות,מתחמקים ממיסים,מתכמנים את ביטוח לאומי,מפיצים שינאה ומסיתים נגד ישראל בכל הזדמנות (ראה הנציגים הארורים שלכם אחמד טיזי, בארכה והקוף השלישי ....) אם מה שאתה מציין הוא נכון: זה המון ואתם צריכים להגיד תודה הכי טוב שתעזבו לכל ארץ אחרת!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה עוד כמה עובדות
ישראל ישראלי,
ישראל,
24/08/04 12:59
|
אין ספק שאתה צודק בקשר לתקציב החינוך וחובת המדינה לדאוג לכל אזרחיה. 1. 45% מהערבים חיים מתחת לקו העוני כי ההורים שלהם מעדפים שילכו לעבוד במקום ללמוד בגילאים קטנים - אין תרבות של לימודים 2. להזכירך שיש מעל 10 חכים ערבים ישראלים שאמורים לייצג אותך בכנסת אלא שהם עסוקים בלייצג ולייעץ לפלשתנאים ככה שאותך שמים בצד - נבחריי הציבור שאתה בחרת. ואגב אותם חברי כנסת גם מטיפים להשמדת של מדינת ישראל! ככה שלמה את מצפה ? 3. בקשר למשטרה, כשציבור יוצא בהפגנה זה מקובל ודמוקרטי, אבל אם ההפגנה הופכת לאלימה ומסוכנת כלפי השוטרים ואזרחים שעוברים במקום.. אז כן לא רק שצריך לירות באויר..אלא באוויר של הריאות של המתפרעים!! 4. ההפרדה בבתי הספר באה מצד העברים שרצו חופש חינוך וקיבלו. אז מה אתה מתלונן עכשיו!? עכשיו שאתה רואה איזה שיטה נכשלה ואיזו מצליחה .. לסיכום ידידי יש המון דברים שצריך לעשות.. ונקווה שיעשו אותם יום אחד.. ואם לא טוב לך פה .. תמיד יש לך עוד 22 מדינות לגור.. אבל אני בטוח שלא תלך.. כי איפה עוד בעולם ערבים חיים בדמוקרטיה ?? אתם היחידים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעשו שרות לאומי
נחום,
24/08/04 12:42
|
מבחר עצות לערבי המקופח: - תעשו שרות לאומי. שוויון זכויות דורש שוויון חובות. - הפסיקו להזדהות עם אחיכם מעבר לקוו הירוק שבחרו לעשות מלחמה עם המדינה בה אתם חיים. קשה לכם ? אז קשה. גם לי קשה להרצח על ידי החברים שלכם. - הפסיקו את התמיכה בטרור, במחבלים הכלואים, ברוצחים הפלשתיניים ובחיזבאללה. - הפסיקו עם התעמולה האנטי ישראלית בארץ ובחו''ל. - תפסיקו לגנוב מכוניות. - הוקיעו את מסיעי המחבלים מתוככם. - הפסיקו לפעול לקיעקוע אופיה היהודי של המדינה. יש לכם הרבה מדינות משלכם ואם לא נאה לכם כאן אתם יכולים לעבור.
בגידתכם במדינה במהלך מהומות אוקטובר 2000 הוכיחה כי אינכם ראויים להיות חלק מהמדינה הזאת, וכי שנים תחת שלטון דמוקרטי לא הועילו מאומה לשנות את אופיכם האיסלאמי-ברברי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אין מספיק שוטרים.
רונית,
חיפה,
24/08/04 12:13
|
אם הוא מפקד כ''כ טוב אז מן הראוי שיידע להסתדר עם מה שיש ולא יקטר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
המגזר הערבי לא מקופח
ארז,
24/08/04 12:12
|
הוא רק אוהב להציג את עצמו ככזה כדי להצדיק את הפעילות שלו נגד מדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
ערביי ישראל
פנחס,
24/08/04 12:11
|
אם הם מרגישים מופלים אז שיילכו מכאן.שיילכו לירדן ולסעודיה,שם אף אחד לא יפלה אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
''המגזר הערבי מופלה לרעה''?
לא נשכח,
ולא נסלח!,
24/08/04 12:11
|
ח''כ Villain מסית מעל דפי העתון לאנשים חושבים לירות במתנחלים. מעולם לא שמענו על התרת דמם של אויבינו הנאצים הערבים, אך, מזה למעלה משלושים שנה, מסיתים לרצח מתנחלים. אני רוצה לומר לVillain, אם תיפול שערה משערות ראשיהם של ילדיי ונכדיי ביש''ע, הוא ודומיו ישלמו את מלוא המחיר. לא רחוק היום בו עם ישראל ישיב אש ל''תותח הקדוש'' היורה בנו ללא הפוגה כבר למעלה משבעים שנה. לא נשתוק יותר. לא ייתכן שארץ ישראל תיקנה בייסורים מיהודים נאלחים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
כמו שעשיתם לעראפת תנו להם רובי
שמעון,
24/08/04 12:09
|
כמו שעשיתם לעראפת. תנו להם רובים, מדינה צבא והכי חשוב תשקורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
מינויו של כראדי הפתיע את כולנו
אור,
24/08/04 12:09
|
|
 |
30.
עוד פעם אנחנו הרעים.
דנית,
אזור השפלה,
24/08/04 12:07
|
|
 |
29.
שיגיד את הדברים
חני,
תל אביב,
24/08/04 12:06
|
|
 |
28.
תקראו את 16 ותשכילו אהבלים...
ל"ת
עוד ערבי,
24/08/04 12:06
|
|
 |
27.
יש להוריד סופית את הנושא הערבי
עוד אחד לפנתיאו,
המתקרנפים,
24/08/04 12:04
|
מעל הפרק, תרתי משמע. אין לערבים מקום בארץ ישראל! זה כבר ממש חולני. הם השתוללו, הם שרפו, הם שמו במצור את ישובי היהודים בגליל, ואנחנו צריכים לתקן את ''נזקי אוקטובר'' שלהם. מעולם לא שמעתי שהערבים תיקנו את הנזקים שהם גרמו לנו, למשל, את נזקי ''מלחמת אוקטובר'', 1973. העולם הערבי הוא מקור כל צרותינו. העולם הערבי והשמאל הישראלי, שהערבים נפלו להם כמתנה משמים, כדי להפעיל נגדנו את כל ה''אלטלנות''. פשוט נמאס! היום מעבר בישוב ערבי בגליל, מסוכן כמעבר בישוב ערבי ביש''ע. מה אנו חייבים לפולשים האלה, שכל תפקידם עלי אדמות הוא להטביע אותנו בים? מה, לכל הרוחות, אנו חייבים להם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
חבל שפורש
איתן,
צפון,
24/08/04 12:04
|
|
 |
25.
אולי כדאי שנקשיב לאנשים כמוהו
יערית,
24/08/04 12:03
|
הדיכוי והסבל שאנו גורמים לערביי ישראל הם הגורמים הישירים להתפתחות הטרור בקרבם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן, דיכוי קשה
ארז,
24/08/04 13:00
|
הם אזרחים שווי זכויות, יש להם זכות להצביע לכנסת, כל מסודות המדינה פתוחים לפניהם, המוסדות להשכלה גבוהה פתוחים בפניהם, הם פטורים משרות צבאי ולרוב גם מציות לחוק ומתשלום מסים... אכן, דיכוי קשה ונוראי... פנית כבר להאג?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק ההפך.
ל"ת
גרשון,
24/08/04 12:43
|
|
 |
24.
''ממש הגילוי האחרון של השכינה ''
נועמי,
פורטוגל,
24/08/04 12:01
|
ממש לא ייאמן - ''הגילוי האחרון של השכינה'' מפיו של נציג המימסד ה''הבטחוניסטי'' בישראל . מר בורובסקי ''גילה את אמריקה'' - ''הערבים מופלים בישראל''. וראו זה פלא זה לא הפריע למר בורובסקי לכהן עשרות שנים בגוף שמשמש חוד החנית במלחמת האזרחים היזומה שמנהלות ממשלות ישראל לדורותיהן נגד חמישית מאוכלוסית ישראל, הלא הם האזרחים הערבים בישראל. זה לא מנע ממנו להתפטר כאשר משטרת ישראל רצחה 13 אזרחים ערבים - תושבי ישראל וזה לא הפריע לו כשממשלת ישראל קטלה ערבים ביום האדמה. מר בורובסקי יודע היטב, שמשטרת ישראל היא בסה''כ זרוע ''ביטחוניסטית'' נוספת לדיכוי ערבים, לענין גילוי פשע ועבריינות בסקטור הערבי היא ממילא לא עושה דבר, כמו שמינהל מקרקעי ישראל הוא גוף ממשלתי להפקעת זכויות הערבים בקרקע. ישראל של 2004 היא מדינת אפרטהייד גזענית שהמשטרה בה מופקדת על ביצוע חוקי אזרחות שאפילו דרום-אפריקה לא העזה לחוקק בימים הקשים ביותר של שלטון האפרטהייד הגזעני - ומר בורובסקי היה מיקירי המימסד הגזעני הזה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שימו לב ! הפלצן הלאומי הגיע ,
ל"ת
שוב סירחון,
באזור,
24/08/04 14:19
|
|
 |
אתה צודק,אני לאחר זמן רב ניסית
אלרגי למטופשים,
24/08/04 17:18
|
לארוא את הזבלן , אבל מהשורה הראשונה הבחנתי שזה אותו מיחזור , הוא פשוט מעלה גרה באותה העיסה ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פארודיה מעולה!
אברהם,
ירושלים,
24/08/04 12:12
|
פארודיה מעולה על צביעות השמאל!! ישר כח. מתברר שגם אזרח מן השורה מסוגל לכתיבה אומנותית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב שאת בפורטוגל!
יצחק,
24/08/04 12:10
|
|
 |
23.
בכיין הבורבסקי הזה...
ל"ת
מישהו אחד,
24/08/04 11:58
|
|
 |
22.
ערביי ישראל הם האחראים
יהודה,
המכבי,
24/08/04 11:57
|
|
 |
21.
טוב שלא נבחר להיות מפכ''ל.
ל"ת
ניר,
24/08/04 11:56
|
|
 |
20.
ראיתם את הוילות בואדי ערה.
יעקב,
24/08/04 11:55
|
|
 |
יעקב - אתה מוזמן לעבור לגור שם
איש,
24/08/04 12:50
|
כל כפר ערבי ישמח לקבל אותך כחבר מן המניין בניגוד להרבה ישובים ישראלים שלא מוכנים לקבל ערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, ממש...
ארז,
24/08/04 17:26
|
|
 |
כל עוד הוא יביא עמו את התשתית
ערבי הגיוני,
24/08/04 14:31
|
|
 |
19.
אם כך נראים פני הדברים..
נינה,
דרום,
24/08/04 11:55
|
כשהאוכ' הערבית משתפת פעולה עם המשטרה אז,אני לא רוצה לתאר לעצמי מה יקרה כשהם יחדלו מלשתף פעולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
המגזר מקבל מעל ומעבר
ל"ת
בני,
24/08/04 11:53
|
|
 |
17.
אפלייה מתקנת לרוצחי אולג שייחט
ל"ת
רפי,
24/08/04 11:39
|
|
 |
חופשה עכשיו לעמי פופר!
ערבי הגיוני,
24/08/04 13:30
|
ובכלל שלא נדבר על שקולניק שרצח פלשתיני כפות ועכשיו מסתובב חופשי מסיבות בריאותיות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערבי הגיוני ?גם היום הצחקת .
ל"ת
תשעשע אותי,
גם מחר,תודה,
24/08/04 14:22
|
|
 |
לא נשכח ולא נסלח!
גלית,
24/08/04 12:23
|
|
 |
16.
אנו מקופחים על כל שעל תקראו...
ערבי ישראלי,
24/08/04 11:38
|
הטמטום והרדידות נשפכים מתגובות רובכם: הנה קצת עובדות.
תלמיד ערבי מקבל מהמדינה 500 ש''ח לשנה (בחינוך החרדי 7500 לתלמיד, ובחינוך הרגיל היהודי 5000).
ז''א ילד ערבי מקבל 10% מיהודי.
45% מהערבים חיים מתחת לקוו העוני (9% מהיהודים).
פחות מ 1% מהמועסקים בסקטור הממשלתי הם ערבים.
הממשלה הפקיעה 96% מהאדמות שלנו.
המשטרה רוצחת אותנו בהפגנות
ערבי לא יכול לקנות בית ביישוב חדש שאדמתו שייכת למינהל (המדינה)
שרים מטיפים לזרוק אותנו מארצנו
רק בישראל יש הפרדה בבתי ספר ע''פ גזע
גזענים רדודים נמאסתם.
אגב: הדרוזים משרתים בצבא ומקופחים מאוד מאוד
התגובה מיועדת לגזענים שביניכם ולא ליהודים כי אני מכיר רבים מאוד שחושבים כמוני ומוסריים כנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למיספריך
מכ,
בש,
24/08/04 12:47
|
נבדוק את מספריך: כרגע בארץ, הבעלות על קרקעות היא 4% לערבים, 3% ליהודים, 93% אדמות ציבור. לדבריך הופקעו 96% מאדמות הערבים, כלומר לפני קום המדינה, לא היתה כלל אדמה ליהודים או אדמת ציבור.....
גם מספריך לגבי החינוך מצוצים מהאצבע: תקציב החינוך מורכב בעיקרו ממשכורות למורים, ומתקציב בינוי כיתות חדשות. לא ידוע לי שהמורים במגזר הערבי מקבלים משכורת נמוכה יותר, אולם ידוע כי המיגזר הערבי מקבל חלק ניכר מתקציב הבינוי הכולל של כיתות חדשות. בדיקה נוספת - לדבריך התקציב הוא 500 ש''ח לילד ערבי. בהנחה שכיתה של 40 ילדים צריכה לפרנס רק עובד הוראה אחד - מדובר במשכורת שנתית של 20000 ש''ח למורה לשנה. אפילו מורה שישתכר שכר מינימום ולא יעלה למעסיקו שום הטבות סוציאליות יעלה לפחות 45000 שח בשנה. מכאן שמספריך חסרי שחר.
גם מספריך לגבי אחוז העניים מצוצים מהאצבע - המספרים שפרסמת מתיחסים לאחוז הילדים העניים בכל מיגזר. מחצית מהמיגזר הערבי היא של בוגרים, ולכן (אף אם ישנם בוגרים עניים) אחוז הערבים העניים לא עולה על 30%.
לגבי טענתך לגבי אחוז המועסקים במגזר הממשלתי - אני מבין שבעיניך אין צורך לספור את עשרות אלפי המורים הערבים, עובדי המועצות המקומיות הערביות, ואולי אף את חברי הכנסת והשופטים הערבים במגזר הציבורי - כדי להגיע למיספר של 1%
לסיום, מספר שאלות מספריות עבורך, אם אתה כזה טוב בסטטיסטיקה - מה אחוז המיסים המשולם ע''י ערבים? - מה אחוז משלמי המיסים הערבים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לתגובתך
ערבי,
24/08/04 13:24
|
הבנת הנקרא אינה כנראה הצד החזק שלך..
כתבתי שהופקעו 96% מאדמות הערבים ולא מהאדמות במדינה אז ??
הבנת ??
אגב: אתה מודה שהיו ליהודים 4% מהקרקע ? ועכשיו הכל... מה זה אומר ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להפקיע גם את ה-4% הנותרים !
ל"ת
ערבי לא ראוי,
לקרקע שמצית,
24/08/04 15:47
|
|
 |
נכון בהחלט!
ל"ת
רחל,
24/08/04 12:22
|
|
 |
הנה תגובתי
ערבי,
24/08/04 12:50
|
ערבי הבונה ווילה על אדמתו ובד''כ בעצמו ובעזרת קרובי משפחתו העלות לווילה היא פחות מדירת 3 חדרים עלובה בת''א (כ 100000 דולר)
האם נכנסת לאום אל פחם או שאתה רואה רק מאה מאתיים ווילות יפות.
היית בעכו ? בלוד ? ברהט ?
למה אינך יכול לקבל נתונים של חברי כנסת, שרים, אנשי אקדמיה ולהתחפר בעמדה דיבלית של הכחשה ?
מה עם מה שכתבתי לך ?
איך עם שרובו חי מתחת לקוו העוני יכול לשלם ארנונה ?
האם הפער בין ערבים ויהודים הוא בגל הארנונה ?
הארנונה זה כסף קטן מאוד
אני מדבר על מיליארדים רבים שהם תקציבי ממשלה שלא מגיעים כל אלינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת לציין את ''הנאמנות''שלכם
ליעם,
צפון,
24/08/04 12:17
|
שכחת לציין את ''הנאמנות''של המגזר הערבי למדינה שכחת לציין את מערובתם הגדולה של ערביי ישראל ב 4 שנים האחרונות שבלעדיי העזרה שלכם ליאסים הרבה פיגועים לא היו מצליחים וזה בדברים הללו:אתם הכנסתם פלסטינים לתוך ערים יהודיות על מנת שיעשו פיגועים ויהרגו כמה שיותר יהודים 2 אתם החבאתם אותם בכפרים שלכם על מנת שכוחות הביטחון לא ימצאו אותם 3 אתם אפילו ביצעתם פיגועים בעצמכם 4 בחיסול יאסין אתם פתחתם ב 3 ימי אבל וקראתם לנקמה בציונים על מה אתה מדב בדיוק צריך להעיף אותכם מפה בבקשה לפרסם כמו שפירסתם את שלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה משלמים ארנונה הוואדי ערה
יוספוס,
24/08/04 12:07
|
שמע, נתונים יפים הבאת אבל תענה לי על השאלה הבאה: כמה ארנונה משלמים על וילות ענק שנראות על כביש 65? לא מדובר בבית בודד אלה על קילומטרים שלמים. למשפחה יהודית ממוצעת עם 3 ילדים אין סיכוי לכאלו תנאי דיור, כי הארנונה בשמים. ישוב שמתפרס לרוחב גם יקר לתחזק (להעביר צנרת של מים וביוב על גבי קילומטרים בתנאים הררים עולה הון) . זה לא נראה לי כמו ישובי עוני, המסקנה גבית המיסים לוקה בחסר, פחד הרשויות להתעסק, המסחר במזומן ללא קבלות והרי לך נתונים המצביעים על עוני ע''פ דוחות מס ההכנסה, מע''מ וביטוח לאומי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארנונה
מחמוד,
אום אל פחם,
24/08/04 13:09
|
ראשית כל כדרכם של היהודים הם לא מתווכחים עם העובדות אלא כמה מכוער השליח , הרי מי שאומר את הדברים הוא לא אחמד טיבי לא ברכה ולא בשארה אלא גנרל במדינת ישראל בלי כפיה ובלי שיהיה לו אינטרס לעבוד באחת החברות הערביות המשגשגות ולכן ניתן לחשוד בו בקריצה לכיוון הערבים , מה קרה קודם הוא היה אמין וכעת שהוא אומר את האמת הוא כבר לא ? ועוד , לגבי הארנונה אדונים לא יקרים , אני אישית משלם ארנונה בהוראת קבע וכמוני עושים אלפים כי מעיריןת בואדי עארה וגם המועצות המקומיות גובות החובות באמצעות חברות גביה דווקא יהודיות וכולכם צריכים להבין כי תוכניות ההבראה של המועצות בואדי עארה וברוב רובם של המועצות הערביות אושרו ע''י משרד הפנים ואלה שלא אושרו הם דווקא של המועצות היהודיות כאשר תנאי הכרחי לאישור הוא גביה מהתושבים , ולענין גבית המיסים במגזר הערבי הרי כול אלה שטוענים כי הערבים לא משלמים מיסים כנראה חושבים לפי שכל בריא מתוך נקודת יציאה שהערבים מופלים ולכן ,כך הם סבורים ,הערבים לא משלמים מסים , אבל העובדות אחרת : האם מישהו מהצעקנים מסתמך על נתונים של רשויות המס? אני לא ראיתי נתונים כאלה מי שראה שיפנה אותי ,ולבסוף לענין הוילות והבתים של הערבים אני אומר לכם אדונים לא יקרים כולכם רואים את העבודות השחורות שהערבים עובדים בהם ושאתם לא רוצים לעבוד בהם , הם עובדים שעות על גבי שעות בגשם ובשמש , ברפש ובנקיון ואתם אתם אלה שמשלמים להם גמול אז למה למנוע מהם לבנות בכסף שהשיגו בדם וביזע מה כואב לכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין בעיה עם הכסף שהרוויחו
YZ,
24/08/04 16:18
|
הבעיה היא: איך זה מסתדר עם ''קו העוני''.
ואגב, יש לא מעט ערבים שעובדים כרופאים (מצויינים) בבתי חולים, משפטנים ואקדמאים אחרים. נכון שהרבה גם עושים ''עבודות שחורות'' אבל אני גם מכיר ערבים שיש להם פיליפיניות בבית. מה גם, שעבודות שחורות שהיהודים לא עושים, עושים זאת ''עובדים זרים''.
מספיק לבכות. רוצים שיוויון. OK. ''תלחמו'' יחד עם היהודים למען המדינה. אני לא מתכוון למלחמה צבאית (אם כי יש לא מעט ערבים שעושים זאת). אני מתכוון למלחמה בטרור הפלסטינאי. לכם יש יותר כח בתחום הזה. תפגינו, בכל מקום, גם בארץ וגם בעולם, נגד הטרור. תראו שאתם זה לא הם. תלחמו בשקרים ובשנאה שהם מפיצים. בקיצור, תוכיחו שאתם קודם כל אזרחי ישראל ואח''כ פלסטינאים. בדיוק כפי שיהודים עושים במדינות אחרות בעולם. הם מראים שהם קודם כל אזרחי אותה מדינה ואח''כ יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מנסיון אישי
גרשון,
24/08/04 14:49
|
הבדואים בנגב נוסעים כמו מטורפים, משתלטים על קרקעות (כל יום נפתח איזה סופרמקט או תחנת דלק בלתי חוקית לאורך כביש באר שבע-ערד) ומתחמנים את ביטוח לאומי.
שלא לדבר על גניבות רכב, פרוטקשן ועוד מרעין בישין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ענית על השאלה
יוספוס,
24/08/04 13:31
|
כמה עולה ארנונה חוילה של 400 מ''ר בואדי ערה? מספר בבקשה, ואם אתה גר שם אז לבטח אתה מכיר את העלויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מזל שלא נבחר למפכ''ל
רון בר-און,
נתניה,
24/08/04 11:35
|
|
 |
14.
איזה אפליה לעזעזל?
גלית,
24/08/04 11:18
|
|
 |
אל תדאגי גלית, לך לא יקרה כלום
ערבי הגיוני,
24/08/04 13:32
|
טיפשים כמוך הם ''נכס'' לעם ישראל יותר כשהם חיים...אז כן ירבו כמותך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני יעריך אותך מאוד אם תציג את
חרטאת,
אבו יסמין,
24/08/04 15:53
|
עצמך כערבי בלבד . אבל אם אתה מוסיף לשם ערבי גם הגיון , זה פשוט מצחיק , כי ערבי והגיון לא הולכים יחד , עכשיו אתה יש מבין ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שווי הנפיחה
חי,
שדרות,
24/08/04 11:29
|
אם לא היה משמיע נפיחה כזו מי היה יודע עליו נפיחה=כותרת כותרת=נפיחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
בורבסקי-יישר כוח!
מאיר,
טבריה,
24/08/04 11:15
|
|
 |
12.
מה ,גדר ההפרדה מונעת פיגועים?
ציון,
24/08/04 11:14
|
|
 |
11.
איפה המשטרה
חי,
שדרות,
24/08/04 11:12
|
מה קורא כאן כולם נהיו חקיינים ברמה העלובה ביותר אולי כבר מישהו מכם יאמר וייזום משהו מקורי משלכם האחד רוצה להילחם בתיאונות דרכים ברעיונות שעוכלו במערכת העיכול מזה עידן ועידן ונפלטו בדרך הטבע ללא כל תוצאה והראיה כמות התיאונות השני איך לא מפחד שיידבק במחלת המקוריות ואוכל את שפלט קודמו אליק רון לא פלא שמועדוני הבינגו חוגגים בכל פינה כפיטריות אחר הגשם מבלי שמערכת אכיפת החוק תעיז להירטב והמחיר משלמות משפחות קשות יום כשלוויתני מארגני ההימורים צוחקים כל הדרך לבנק על חשבון כספי הביטוח הליאומי אולי שמשהו ייבקר באיזור התעשייה ויראה מה קורא שם ולא רק יחגוג בכותרות מטופשות במקומונים מסוג זיין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
''איום הטרור הערבי -ישראלי''
גד,
24/08/04 11:11
|
או שלא הבנתי את המשפט הזה או שהניסוח כאן לא משהו בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנת את המשפט.
ירון,
24/08/04 14:50
|
|
 |
9.
אם אלה השטויות שיוצאות לו מהפה
אורי,
תל אביב,
24/08/04 11:09
|
|
 |
8.
ומה עם ההפקרות במגזר הערבי ?
נזעם מאוד,
מערבית לירדן,
24/08/04 11:09
|
1. לא משרתים בצבא ו/או בשירות לאומי. 2. כמעט ולא משלמים מיסי ארנונה, ואח''כ צועקים לעזרה לממשלה. 3. בונים : כמה שרוצים, איפה שרוצים, ולא עושים חשבון לאף אחד. 4. משתלטים על קרקעות הלאום. 5. מזדהים, עם האוייב הערבי הנלחם בנו, וחלקם גם מגיש לו סיוע פעיל. 6. לא נשכח ולא נסלח : את המרד הערבי מאוקטובר 2000.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
פניו כנראה לפוליטיקה...
גילה,
י-ם,
24/08/04 11:09
|
|
 |
6.
למה הוא פורש??
ל"ת
יגאל,
צפון,
24/08/04 11:07
|
|
 |
5.
עוד שמאלני...
ל"ת
צפריר,
24/08/04 11:06
|
|
 |
4.
המגזר הערבי גם עוסק בטרור
מני,
24/08/04 11:06
|
|
 |
גם המגזר היהודי
חיים,
אופקים,
24/08/04 11:11
|
חלקים גדולים של המגזר היהודי עוסקים גם הם בטרור. (המתנחלים, הצבא)
האם הכותב הנכבד מציע להפסיק לתת שירותים גם למגזר היהודי ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
בורבסקי צודק כל מילה.
אהרון,
ראש העין,
24/08/04 11:05
|
|
 |
2.
שטויות!
ל"ת
זיו,
מרכז,
24/08/04 11:00
|
|
 |
1.
הבורובסקי הזה מאד מוזר
ערן,
י-ם,
24/08/04 10:53
|
לפני כמה שבועות הודיע קבל עם ועולם שהוא לא פורש וממשיך עד הסוף למרות שהוא לא נבחר למפכ''ל הבא והיום פתאום מודיע על פרישתו הצפויה. ממש תמוה אך לא מפתיע כי במשטרה של היום הכל מבורדק לא יעיל ומנופח, עד כדי כך שהם עוד רוצים תוספת תקנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערן - אתה מוזר !
חיים,
אשקלון,
24/08/04 11:54
|
בורובסקי פרש משום שהוחלף ולא הוצע לו שום תפקיד אחר. הוא יכול היה להישאר בתפקידו מעבר לתקופת המינוי, אילו רצה בכך המפכ''ל החדש, אך זה לא היה מעוניין בכך. בורובסקי אדם ישר ורגיש מאוד לקשרים הבעייתיים בין יהודים לערבים במחוז הצפון. הוא שיקם בצורה טובה ויסודית את הקשרים עם המגזר הערבי, לאחר שקודמו סולק מתפקידו בשל אפליה ופגיעה מכוונת במגזר הערבי. מדובר באיש מקצוע מבריק ועם זאת יודע לבחון גם את הזווית האנושית. לצערי, הוא לא התאים לתפישת החשיבה של המפכ''ל החדש, שהראה לו את הדרך החוצה, בהעדיפו חברים ומקורבים. בורובסקי - בהצלחה בהמשך ! אשמח לראות אותך בתפקיד בכיר בתחום החינוך או המשפטים במדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|