 |
61.
כפר ראמה זה לא כפר דרוזי
ל"ת
ראמה,
26/08/04 08:03
|
|
 |
הוא מעורב עם אוכלוסיה נוצרית
חי,
שדרות,
26/08/04 09:53
|
וכן מתגוררים בו דרוזים ומה זה משנה אם הוא אינו דרוזי מה זה תורם או גורע הרי אתה יורע שהכפר מאוכלס בשלוש העדות דרוזים נוצרים וכמדומני מוסלמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
האמת נקברה עם החייל
מונדר,
חיפה,
26/08/04 01:36
|
את האמת יכול רק הש''ג לספר, החייל שנהרג לקח את האמת לקבר, ושני השומרים תיאמו ביניהם את הגרסה שרואים בכלי התקשורת, גרסה חסרת כל היגיון ותמוה, מקווה שצה''ל ימהר ויפרסם את האמת לציבור ולא יטייח את האמת כהרגלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
בואו נרגע...
ישראל,
26/08/04 01:15
|
דבר ראשון - הדרוזים אנשים נפלאים, נאמנים למדינת ישראל, ומשרתים בצהל בכבוד! דבר שני - הכל יכול להיות! אנחנו במלחמה תמידית והאויב לא בוחל בשום אמצעים נגדינו! תבינו, כל הסיפור מאד מוזר, כמו שהעירו רבים. מצד אחד, חייל דרוזי מנסה לעשות פיגוע? עם גרזן? בבסיס בו שרת הרבה שנים? מצד שני - חייל בא להתייצב למילואים ב22:00 בלילה? בלי מסמכים? מתחיל להתקוטט עם הש.ג. שעושה מה שמוטל עליו לעשות? תוקף אותו? אף אחד מאיתנו לא יודע את הפרטים, ולכן יש את הרשויות המוסמכות והאחראיות לחקור את הענין עד הסוף. כל ההתדיינויות שלנו פה באתר לא יגלו לנו את האמת, אפילו שהצלחנו לפחות לעורר את התמיהות העצומות ב''סיפור'' הזה. אבל... אנחנו צריכים לזכור שאפילו במקרה החמור ביותר - שאכן, חייל מג''ב דרוזי זה, ביקש לעשות פיגוע - זה עדיין לא אומר ולא משנה ב מ א ו מ ה את מה שכולנו יודעים! העדה הדרוזית הישראלית על כל מגזריה היא נ א מ נ ה למדינת ישראל. בני העדה הדרוזית נפלו חללים על מערכות ישראל יחד עם בנינו בהגנה על מולדתינו ואזרחי ישראל! הם חיילים טובים, גיבורים ואמיצים! ותמיד, תמיד! נאמנים למדינת ישראל! יפה כתב פה מגיב דרוזי: האם בגלל שיש בוגד יהודי ישראלי ביננו אז כל היהודים בוגדים? איזה טיפשות! יש לנו מספיק בוגדים יהודים ישראלים, והם לא ראויים שנזכיר את שמם. זיכרו - עדיין לא ידוע לנו מה באמת קרה בסיפור הזה. אבל, אפילו במקרה הגרוע ביותר - העדה הדרוזית הם ידידינו בנפש! מי שמכפיש אותם יורה לעצמו בלב! לא ברגל. כל מי שמעז לגנות ידידים נאמנים כמו העדה הדרוזית, הוא לא רק טיפש ובור, הוא רשע אוויל מושחת, וגרוע מכל... כפוי טובה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
ובהמשך,שאלה קטנה
אין קונפירמשאן,
25/08/04 21:16
|
כיצד ולמה חייל שאומר שהוא בא למילואים מגיע להיתיצבות בשעה 22.00 ?מה שבטוח הוא, שמשהוא לא ''מסתובב נכון'' או מצידו של איש המגב לשעבר או מצידו של צה'ל,נרווה שהעתיד הקרוב יגלה לנו את האמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
עדיין אין כל קונפירמאשאן
אין קונפירמאשאן,
25/08/04 21:08
|
|
 |
56.
תפסיקו
khaled,
גליל,
25/08/04 20:59
|
תפסיקו לקרא לו מחבל ותמונה שפרסמתם גופת המחבל תעיפו אותה מיד 3 שנים שירת את המדינה ובא מצרפת לשרת עוד . תתבישו לכם יא חלאות . ואם תמשיכו לקרא לו מחבל תאמינו לי אני אישית ועוד הרבה מהדרוזים נזרוק לכם את התועודות ולא נשרת את המדינה המושחתת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מי אתה מאיים ולמה?
חי,
שדרות,
26/08/04 08:05
|
זכותך להביע מחאה כעס וכו רק שלא היבנתי על מי אתה מאיים?! אתה עושה טובה שאתה משרת? זו זכות מזלנו שלא כל הדרוזים חושבים כמוך בכל מקום יש עשב שוטה תירגע הרי אתה יודע שאינך מתכוון למה שאתה אומר אתה יודע שברגע שיוודעו המימצאים האמתיים התגובות תיתהפכנה וכן אנו לא אוהבים מחבלים אם הם מחבלים אז מה בעייתך חאלד שאגב מטיל ספק בנכונותו הוא נדיר בקרב העדה בכל אופן מבני העדה שאני מכיר מעולם לא נתקלתי בשם חאלד וזה חידוש בשבילי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במה אתה מאיים עלינו חאלד
מילואימניק,
מדינה מושחתת,
25/08/04 22:35
|
אתה רוצה אולי לשרת אצל ערפאת אם באמת שירתת פה אז בשמחה לך לשם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
42 אתה חכם, מתוחקת, חד, מבין..
חייל,
ת''א,
25/08/04 20:14
|
והכי חשוב.. צודק צודק ועוד איך.. אני מאמין לך בכל מילה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
הדרוזים אנשים נהדרים הלוואי
לי,
25/08/04 18:32
|
|
 |
53.
סיפור מצוץ, בסיוע עיתונאים !!!
משה, לא מאמין,
25/08/04 17:50
|
אלה ואגבר ? גרזן בתיק ? חרטה וברטה, צהל תתבייש איך אפשר להדליף פלוץ כזה, ללא רגליים. את העובדות ומיד !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה מצוץ כאן?
דנה,
25/08/04 20:49
|
הבחור היה חייל בעבר. הוא לא זומן למילואים. לא היה לו מה לעשות בבסיס. אחת מהשתיים או שבא לגנוב נשק, או שבא לבצע פיגוע. כך או כך כוונותיו לא היו טהורות. אז מספיק כבר עם קונספירציות. ואל תאמינו לכל מה שכותבים עיתונאים. הם לוקחים בדלי מידע ובונים על זה תלי תלים של סיפורים. בכלל לא בטוח שהוא קרא קריאות אלה אכבר. אבל בטוח שלא היתה לו עילה חוקית להיכנס לבסיס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא כן הוזמן למילואים.. טיפש
בחור מראמה,
25/08/04 22:31
|
|
 |
גם אני חושב ככה. העובדות קלושו
אחד,
25/08/04 18:56
|
הסיפורים של צהל כבר ידועים בדימיון הרב שלהם. ממתי דרוזי צועק ''אללה הוא עכבר''? ואם הוא שירת בבסיס הוא היה יכול לעשות נזק הרבה יותר גרוע אם היה רוצה בכך.
לדעתי התפתחה תגרה בין שני החיילים, וכידוע, כשמדובר בדרוזי האצבע קלה על ההדק. אחר כך הכי נוח להגיד שהוא היה מחבל. מעניין מה באמת קרה שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
שימו לב הוא היה בצרפת
פוקחת עיניים,
25/08/04 17:47
|
בטח נפגש שם עם ראשי ארגוני טרור שאימנו אותו והרעילו לו ת'מוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי.. אחי אתה תעתיק
חיים,
ת''א,
25/08/04 21:00
|
|
 |
אחי תשמע
יוסי,
25/08/04 20:27
|
אם הוא היה רוצה לפגוע.. הוא היה נכנס לבסיס (הרי הוא בא לעשות מילואים) מביא ואחרי שיתנו לו נשק היה יכול להרוג כמה שירצה, אבל ברור שהוא לא תיכנן מראש, אבל תשמע.. תקרא את התגובה של 42..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יחכם.. אם הוא היה מתכנן משהו..
חיים,
ת''א,
25/08/04 20:08
|
יחכם.. אם הוא היה מתכנן משהו מראש הוא היה מחכה עד הכניסה לבסיס (כי הוא בא לעשות מילואים) ולוקח את הנשק והורג הרבה, אבל הוא לא תיכנן אחי.. ברור הוא לא מחבל נקודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
*ערפל כבד*
צברי אחד מהעם,
25/08/04 17:40
|
למען האמת,אני מוצא שלמרות העובדה שגדודי אל אקצה של הפתח קיבלו את האחריות לאירוע *ואישרו* בפנינו שהדרוזי הוא אכן *מחבל*, עלינו לקבלה בחשדנות וזהירות גדולה!!רובצת עלינו החובה להיתאזר ביתר סבלנות ובאיפוק גדול, בשם נאמנות אחינו הדרוזים לעם היהודי ולמדינת ישראל ובעיקר בשל *הערפל הכבד* החולש על האירוע!!אכן יש צורך דחוף להעמיק בחקירת האירוע ואם רצוי (ואכן די רצוי) יש להקים ועדת חקירה אשר תיבדוק את הישתלשלות האירוע!!אכן אני מודה *הערפל כבד מאד*!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
42 אני מאמין לך אחי
משה,
מרכז,
25/08/04 17:20
|
|
 |
49.
לבדוק גירסת 42
מילו,
25/08/04 17:20
|
חובה לבדוק את הגירסא שמציג 42 להלן. משונה מאוד הסיפור על דרוזי שצועק ''אללה הוא אכבר'', ופתאום היו שם עוד ''מחבלים'' אבל 2 הש.ג. הגיבורים, אחד מהם פצוע, הצליחו להבריח בקלי-קלות... סיפור משונה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
Do not juge a loyal Druzi
Jack,
25/08/04 17:13
|
Do not juge a loyal Druzi population before investigating. Like you don't want to juge the whole israeli population becuase a wrong desition
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
ואולי.................
אודי,
צפון,
25/08/04 17:09
|
אפילו שהוא דרוזי ששירת 3 שנים אי אפשר לדעת מה היה כשהוא היה באירופה. אולי הוא רצה לדגמן אבל לא הלך ובסוף יצא שבזבז שם כספים ונכנס לחובות כבדים ובמצב כזה ארגוני טרור יכולים לגייס אותו בפיתויים של כסף ובחורות. לך תדע............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שנים שרת טננבאום?
ל"ת
ישראל,
25/08/04 18:56
|
|
 |
46.
42אין לך מה מושג כמה שאתה צודק
עומרי,
הכרמל,
25/08/04 16:45
|
אחי.. גדול חזק ואימץ אני מאמין לך בכל מילה חכם, איש לא יכול להתעלם ממה שאמרת.. תודה על תגובה כלכך שווה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לישראל...
איריס,
חולון,
25/08/04 21:16
|
במשפט אחד אמרת הכל !!ומסכימה איתך לחלוטין....כמה שנים שנים שרת טננבויים??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
לפני שאתם מתנפלים !!!!
דרוזי שפוי,
25/08/04 16:39
|
על פניו זה נשמע לי סיפור מוזר לחלוטין, בואו נמתין עד אשר תתבהר התמונה. לעומת זאת לכל אלה המתנפלים על הדרוזים מציע לכם לקחת נשימה עמוקה ולחשוב לפני זה. גם אם הסיפור הזה היה נכון לא צריך להכתים ציבור שלם כמו שבאותה מדיה אין אנו יכולים לומר שכל היהודים מחבלים בגלל טלי פחימה (שחשודה בהעברת המטען בפיגוע בקלנדיה, שאגב שלושת הפצועים בפיגוע זה הם דרוזים) וכמו שאין אנו יכולים לומר שכל המרוקאיים הם מרגלי אטום בגלל וענונו. חומר למחשבה.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
כל הסיפור מצוץ מהאצבע
דן,
תל אביב,
25/08/04 16:33
|
כל כך הרבה פרטים לא ניראים בסיפור הזה ממש תמוהה. 1. אם שירת בבסיס למה גרזן. 2. מה פתאום מחבל לוחם מג''ב. 3. איזה מחבל נמצא בשרות מילואים פעיל? 4. מי מכניס בחזרה גרזן ''מלוכלך'' לתיק. 5. אם נורה ''המחבל''מייד אך הצליח להכניס גרזו לתיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100% אחי
דרוזי מג''בניק,
25/08/04 17:11
|
|
 |
43.
דרוזי שהתאסלם הוא כבר לא דרוזי
ישראל,
ישראל,
25/08/04 16:28
|
בדרך כלל, הדרוזים הישראלים שמשרתים בצהל הם נאמנים מאד מאד למדינת ישראל! זאת בניגוד לדרוזים מרמת הגולן שרואים את עצמם כסורים.
אבל דרוזי ישראלי שהיתאסלם הוא כבר לא דרוזי!! זאת בגלל שאידאולוגית האיסלם היא שטיפת מח קיצונית ומוחלטת שהופכת את האדם להיות פרימיטיבי, ברברי, רצחני ומלא בשינאה שורשית ופתולוגית כלפי היהודים! אדם שהתאסלם הוא כבר לא אותו אדם שהיה לפני שהיתאסלם!
ולכן, אם התוקף באמת צעק ''אללה הוא אכבר'' ותקף עם גרזן את החייל בש''ג אז התוקף הוא כבר לא דרוזי! אלא הוא מפלצת מוסלמית דו-רגלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התאסלמות
ורד,
פריז,
25/08/04 19:12
|
מהיכן שאבת את המידע כי הדרוזי המדובר התאסלם??????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא התאסלם.. הוא דרוזי גבר
מראמה,
צפון,
25/08/04 16:38
|
|
 |
תודה, קראתי את 42 ואני בדעה ש
ישראל,
ישראל,
25/08/04 18:15
|
תודה, קראתי את 42 ואני בדעה שצהל צריך לחקור באופן מאד רציני ויסודי את המקרה ולגלות את האמת במלואה כי בנפשנו הוא הדבר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיין דרוזי וישאר כך
נינא,
25/08/04 16:44
|
|
 |
42.
עכשיו כל הסיפור הזה ברור,תכנסו
דרוזי,
ראמה,
25/08/04 16:24
|
אני מכפר ראמה שבגליל, וההרוג הוא בן הכפר שלי, ואנחנו בני הכפר עם משפחת ההרוג מבקשים ודעת חקירה בנושא, וכולם יודעים פה את הסיפור האמיתי, והוא: ההרוג הוא ***** בן הכפר, שירת מגיל 18 במג''ב ושירת בשטחים הפלסטינים, אחרי השירות הוא החליט לצאת לאירופה לנסות את מזלו בדוגמנות, והוא הצליח שם, והוא עבר באירופה שנה+ לפני כמה שבועות הגיע למשפחה צו מהצבא שמזמין אותו לשירות מילואים, והוא קיבל את זה מהורים שלו, והחליט לחזור ארצה לשרת את המדינה, הוא הכין את עצמו, ואני מכיר אותו היטב כאיש רציני וטוב ונאמן, וגבר.. הוא לקח את חפצו והלך למילואים, בכניסה שני חיילים התחילו להתגרות בו ולא נתנו לו להיכס בגלל המבטא הערבי שלו, למרות שהוא הסביר שהוא דרוזי, ושמה התפתחה מהומה בינו לבין שני החיילים ובמיוחד אחד מהם, וכנראה שהוא תקף, אחרי שאחד החיילים נתן לו סתירה או דחיפה, לא ידוע אם הוא תקף אותו בסכין או במשהו שהיה במקום, אבל פצע אחד החיילים, והחייל השני ירה ב***** והרג אותו במקום, ואח''כ במהירות תיאמו שני החיילים את הגרסה שיגידו בחקירה, והיא שהוא תקף אותם בגרזן, ואיני יודע מה גרזן עושה עם חייל מלואים! וכשלא מצאו שמה גרזן, הם אמרו שהיה לו גרזן בתיק, אז איך שהוא תקף אותם בגרזן והגרזן היה בתיק.. כאילו שהוא החזיר את הגרזן לתיק ואח''כ מת?!! זה סיפור מוזר מאוד, הרי ירו בו והגרזן בידו, טוב, אח''כ הם רצו לעשות כאילו שהוא מחבל, הם אמרו שהוא תקף אותם בצעקה ''אללה הוא אקבר'' איך זה שדרוזי צועק ''אללה הוא אקבר''? זאת מאמרה מוסלימית, והם גם אמרו שיש לו בתיק ''קוראן'' ואיני יודע מה קוראן עושה עם דרוזי.. טוב, לטענתם גם היו במקום עוד ''מחבלים'' אז איפה הם? ולמה לא ירו בהם? חברה הסיפור הזה ברור, הוא בא לשרת מילואים את המדינה, והוא שירת במג''ב 3 שנים בשטחים ואם הוא רצה לעשות משהו הוא היה עושה כבר מזמן שהיה לו נשק, או שהוא היה מחכה לכנסיה לבסיס שמה יתנו לו נשק ואח''כ יהרוג.. אבל 2 החיילים האלה הם משקרים, ועוד ישלמו על זה.. בחוק במשפט, ואני כמו כל שאר הכפר מבקשים ועדת חקירה בנושא.. שבסופה תצא האמת לאור.. והאמת היא ש***** לא מחבל ואין לו קשר לטרור והוא אחלה בנאדם, ולא התכוון לפגוע מראש.. ובעזרת השם האמת תצא לאור, לא רק בשביל בני המשפחה, אלא לכל הכפר ולא מדינת ישראל.. ובשבילנו ***** הוא חלל.. שנהרג בפעילות שלו במילואים.. והוא גם חייל ששירת 3 שנים בצבא.. כל הכבוד לו ושיהי זכרו ברוך..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא כן הוזמן למילואים..
עומרי,
25/08/04 22:35
|
ההזמנה הגיעה לבני המשפחה, שהתבקשו למסור לו את הצו.. אבל הוא הגיע מאוחר.. אי אפשר לדעת מה הסיבה.. אולי לא הסתדר לו או משהו.. אסור לשפוט ככה סתם.. אז הגיע בלילה.. ככה עושים לו? מתלבשים עלו בגלל המבטא הערבי שלו? בושה וחרפה.. כל הסיפור הזה נשמע חרטה אחת גדולה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השאלה היא.....
איריס,
חולון,
25/08/04 21:26
|
אם הוא אכן הוזמן למילואים צריך היה ליהיות בידו טופס הזמנה עם תאריך ושעה חתום ע''י היחידה... השאלה היא האם הציג טופס זה בפניי הש.ג.?? ואם כן ניתן היה לברר טלפונית עם המשרד אם אכן הוזמן חייל מילואים בשם זה? אלה דברים שאפשר לבדוק במהרה לפי הרישומים הקיימים.....ומהתשובות אפשר לדעת הכל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממתי באים למילואים בעשר בלילה?
דנה,
ירושלים,
25/08/04 20:54
|
וממתי באים עם סכין??? די, מספיק עם תיאוריית הקונספירציה. ומעניין שבראמה יודעים בדיוק מה אמרו שני החיילים אחד לשני והם לא היו שם בכלל. ואתם יודעים מה? - מוזר לי מאד שהוא קיבל צו מילואים. כשאזרח בגיל של שירות מילואים עוזב את הארץ, המחשב מעדכן את הנתונים שלו והצבא לא שולח לו צו עד שהוא חוזר לארץ. אדרבא, תקום ועדה שתבדוק את האירועים. בקלות אפשר לבדוק אם הבחור קיבל צו מלואים. הכל ממוחשב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משהו ממש לא הגיוני כאן
נתנאל,
25/08/04 20:32
|
אני ישראלי, יהודי, שרתתי בצבא ואני עושה מילואים. אין לי קשר לדרוזים, אך אני מטיל ספק גדול בכך שהאדם הזה היה מחבל. 1. אם האדם הזה היה חייל , אז מדוע הוא תקף בגרזן?? המיומנות שלוחם רוכש בסכינאות היא גדולה. גרזן הוא כלי מסורבל וכבד. 2. אם רצה לפגע, היה נכנס לבסיס מתוקף היותו איש צבא ו...שלא נדע מה הוא היה עושה שם... 3. גרזן בתיק?ֱ נשמע מוזר מאד.. בעיקר אם מדובר באיש צבא שיש לו נגישות לנשק חם. 4. דרוזי שקורא ''אללה הוא אקבר''? נו, באמת.. 5. חייל המשרת בבסיס, תוקף עם גרזן את הש.ג? הרי ברור שלש.ג. יש גיבוי, כל טירון יודע זאת. גם נקודה זו לא הגיונית. אפשר להמשיך ולמצוא פרצות רבות בסיפור מוזר זה. חשוב לחשוף את האמת, שכן אסור לגרום לסכסוך פנימי בין היהודים ובין הדרוזים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן סיפור מסריח
סיון,
באר שבע,
25/08/04 20:27
|
|
 |
הדרוזים כל הכבוד להם
ל"ת
אתה צודק מאמין,
לך כל הזמן,
25/08/04 19:49
|
|
 |
i believe him
kochav,
los angeles,
25/08/04 18:31
|
I believe him I wish all the citizens of Israel become good citizens like the druz.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולי תקווה שאתה צודק
קלוד,
בריסל,
25/08/04 17:49
|
הדרוזים הם עדה שהלוואי וצעירים יהודיים יקחו מהם דוגמא למה שהם עושים למען המדינה מבלי לחכות מה המדינה עושה עבורם. לכן כולי תקווה שאתה צודק ושהאמת תצא לאור. ואם ישנם אשמים אזי שיועמדו לדין. אבל אם נכונה גירסת החיילים בוא נקווה שזהו מקרה חריג שבחריגים. גם אצל היהודים היו כאלה שבגדו במדינתם. ראה דוקטור מרכוס ראה וענונו ועוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכל מצב התוצאה חמורה
שלמה,
פרדס חנה,
25/08/04 17:13
|
אם מה שכתבת הוא נכון,ויש הגיון בדבריך,אזי מצבינו חמור ביותר אם חיילים פוגעים סתם באדם ובמיוחד ב אח שבא למילואים.איני יודע לאיזו תוצאה אנחנו רוצים לצפות .כל תוצאה הינה ציון דרך שלילי ענקקקק בהיסטוריה של העם היהודי ושותפיו \ אחיו הדרוזים. תנחומי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
אתי,
בת ים,
25/08/04 16:41
|
אני מאמינה שאתה צודק. יש המון הגיון במה שאתה רושם. אי אפשר להתעלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחבל?או טעות בזיהוי?
יקי,
קריות,
25/08/04 16:38
|
אני נוטה להאמין לחבר הדרוזי אינסטינקטיבי לכן.....צריך לחקור. מה באמת קרה שם .מי עשה מה ,ואיך קרה שבחור נהרג ורק על פי תוצאת החקירה לפעול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שופט חוקר ל42
חי,
שדרות,
25/08/04 17:08
|
המגיב לא היה שם ואין הוא יכול לקבוע עובדות בפרטי פרטים ואני מניח שדבריו מתבססים על דברים שידע קודם התרחשות האירוע והערכות בדיעבד לכן איני רוצה להתווכח עימו כי אין בידי שום מידע מעבר למתפרסם מאחר וגירסת המגיב שמן הסתם היא גם גירסת משפחת המנוח והיא בסתירה לדברי החיילים אין מנוס לדעתי ממינוי חוקר סיבות מוות בראשות שופט שיקבע מימצאים על פי הדין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחושת בטן, השתגענו !!!!!!!
בן צור,
שרון,
25/08/04 17:46
|
מחבל, בוגר מג''ב עם נסיון קרבי, גרזן ? לא קונה את החרטה הזאת ? לא רק שופט חוקר לוודדא את האמת ! איך בכלל אפשר היה בתוך זמן קצר להמציא סיפור חסר אמינות כזאת. דרוזי עם אלה הוא אכבר ? זה רק פולני שלא ראה דרוזי מימיו יכול להמציא. חברים, אני מתבייש !!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבן צור
חי,
שדרות,
25/08/04 21:18
|
מה זה המשפט: '' לא רק שופט חוקרלוודא האמת'' הוא נשמע לא טוב תפקידו של השופט החוקר לברר את נסיבות המוות לאשורן האמת הצרופה בלבד וכדי לוודא רק אמת צריך למנות שופט חוקר סיבת מוות ואת הנסיבות והשתלשלות האירועים מתחיעלתם ועד סופם ולא לעסוק בהערכות ובגירסאות סותרות ככה ננקה מחנינו ככה נמלא חובה כלפי אזרח ותהיה התוצאה אשר תהיה אירוע עצוב טרגי אם הוא כפי שמתואר על ידי המגיב 42 מה גם שהוא יכול חלילה על עצמו עקב הסיטואציות המורכבות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
קצת על הדרוזים
ג'וזף,
חיפה,
25/08/04 16:23
|
הדרוזים הם ערבים מוסלמים והם פלג מהאיסלאם שמקורו במצריים ב מאה ה 11 ,הדרוזים קיבלו את השם הזה על שמו של עוזר החליפה אז שגם הוא היה מהפלג הזה ,לעוזר הזה קראו ''אלדרזי'' והוא נעלם בגיל ארבעים ויתכן שנהרג על ידי מתנגדיו ,הדרוזים מאמינים בחלק מן הקוראן כמו מספר פלגים מוסלמים והם כמו שאר הפלגים מאמינים בנביא שבמקור היה אמאם מוסלמי .להרחבה יש לקרוא ספר בשם ''הדרוזים'' .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגוזיף
דרוזי לוחם,
26/08/04 02:26
|
אנחנו הדרוזים פשוט שונאים אותכם.. אתם המוסלימים.. אויבין שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די לדימגוגיה שלך
מונדר,
חיפה,
26/08/04 00:58
|
למרות מה שאמרת בהתחלה, שהם דברים נכונים היסטורית, אתה אצריך לבחון את ''אסלאמיותם'' של הדרוזים לפי פרמטרים אסלאמיים, כלומר, האם הדרוזי מבצע את חמשת מצוות האסלאם, עליה לרגל, צום הרמדן, השהאדה (הכרזה על האסלאמיות), תפילה (חמש פעמים ביום) וזכאת (מתן צדקה). אף אחד מהם לא מתקיים אצל הדרוזי , אז התיאוריה שלך שווה לסיפור של הש''ג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
בלי מריבות מיותרות
עמי,
אשקלון,
25/08/04 16:03
|
טוב אנחנו יודעים שהדרוזים לוחמים לצידנו בלי שום ספק חילנו הולכים ביחד ללא הבדל של דת אבל אל לנו לשכוח הבחור שהה שהה שנה בצרפת אשר ידוע בגזענות ובאוכלוסיה ערבית וכמו שאמרו חכמים ממני כסף מעוור עייני חכמים ושנה שלמה במדינה כזו עם לחץ נכון יכולה לשנות דעתו של אדם אז אל לנו להדביק סטיגמה חדשה בכל צד יש טובים ורעים וכאשר אחד טועה לא כולם טועים העם היהודי והדרוזי שיתפו פעולה במשך שנים על הצד הטוב ביותר אז בואו נתן למי שמוסמך לצאת במסקנות ואנחנו נמשיך לשמור על המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי תשמע
דרוזי מהגליל,
25/08/04 16:34
|
ההרוג הוא מהכפר שלי, ואין לו קשר לאיסלם, ואין לו קשרים בצרפת, הוא אחלה גבר.. אם אתה רוצה את התשובה.. תקרא תגובה 42 הוא אמר את כל הסיפור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
עמי,
אשקלון,
25/08/04 17:29
|
אחי זו הסיבה שאמרתי שמשהו מוסמך יחקור את הארוע אבל נכון למה שהמשפחה מסרה הוא היה בצרפת במהלך השנה האחרונה ובנוסף ארגון טרור לקח על עצמו את האחריות והחסות בכל מקרה זה לא נראה טוב לשני הצדדים ובתגובה שלי אני מנסה להעביר את המסר שאל לנו החפים מפשע להתנגח זה בזה אנחנו אחים ואוהבים את השלום אז בא נשמור עליו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממהרים לקחת אחריות
מונדר,
חיפה,
26/08/04 01:01
|
אל תשכח שאירגוני הטרור הפשתינים ממהרים לקחת אחריות על כל פיגוע נגד המדינה, לפעמים אתה שומע שכמה ארגונים לקחו על עצמם את האחריות על אותו האירוע, אז לקיחת האחריות היא בספק אמינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
למה לא חיכה?
אביב.,
צפון,
25/08/04 15:46
|
הרי אם הוא בא לעשות מילואים, הוא יכל להיכנס לבסיס, לקבל נשק ולעשות מה שבא לו בתוך הבסיס, למה לו להתנפל דווקא על הש.ג.?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל שהוא לא מחבל.. פשוט
עומר,
ישראל,
25/08/04 15:50
|
הוא התעמת בחוץ עם חייל בכניסה שלא נתן לו לכנס, כנראה שדקר אותו.. אבל הוא מחבל, אם הוא רצה לפגוע, הוא היה לוקח נשק ואח''כ הורג כמה שהוא רוצה מרחוק, או שהוא היה הורג כבר מזמן ששירת בשטחים.. אחי, כל הסיפור הזה לא נכון, זה לא מחבל..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
דרוזים
שרונה,
אזור ת''א,
25/08/04 15:33
|
הדרוזים באמת אנשים נפלאים. אך בכל קבוצה אתנית תמצאו כמה טיפוסים לא נחמדים! בכל זאת, חייל אחד פצוע בינוני בגב. אם אף אחד לא תקף אותו, איך הוא נפצע - ובכלל בגב?
בכל זאת אני מתה על הדרוזים. אנשים יפים, אינטלגנטים, אמינים, פטריוטים, למרות שמפעם לפעם יוצא אחד רקוב מתוכם, כמו המחבל מלבנון, קונטר, שרצח אבא צעיר ובתו בת ה-4בנהריה לפני כ-30 שנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קשור אם דרוזי או מורמוני
מונדר,
חיפה,
26/08/04 01:07
|
קונטר בכלל הוא לבנוני, ולא קשור אם הוא דרוזי או מורמוני, הוא פעל ממניע אחר לגמרי, והחייל שנהרג באש כוחותינו נפל כנראה לאי הבנה או סכסוך, אז אל תמהרי לצאת בהצהרות ''אתניות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בושה לכם
rayek,
מג'אר,
25/08/04 15:49
|
בושה לכם על ההשואה בין אלקוטאר לבין דרוזי הארץ. זו לא הפעם הראשונה שמאשימים דרוזי או צרקסי בפעילות חבלנית כדי להסתיר הת הפשע המאורגן או הרצח .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלווווווו אתה טיפש?
איאד,
מג'אר,
25/08/04 16:07
|
היא אמרה דברים לא רעים על הדרוזים.. תבין עברית ואח''כ תגיב, היא צודקת, קונטאר כן דרוזי, ודרוזי כלב גם, היא אמרה שבכל מקום יש רעים, גם אצל הדרוזים וגם אצל היהודים והיא נתנה דוגמה לדרוזי רע שהוא קונטאר ואני נותן אחד אצל היהודים והוא ואנונו או טלי פחימה.. אז אל תקשקש, אתה אשקרה לא מבין עברית.. ''בושה לכם'' אומר חחחח אגב אתה מהעיר שלי.. חבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לראיק
חי,
שדרות,
26/08/04 08:37
|
לא ישארו טלי פחימה וענונו סלים קונטר וכל דומיהם באשר הם ואם אפשר אז ביום אחד באשר לאשר צריך להמתין עד סיום הפרשה ונידע את העובדות ונוכל להתייחס ענינית לא ניראה לי ששרונה עשתה השוואה בין הרוצח קונטר לבין אזרחי המדינה הדרוזים כוונתה שאם יסתבר שאכן כך יש להפריד בין מעשה היחיד לכלל והצביעה שכמו אצל היהודים יכולים לצמוח נבלות גם כך יכול לקרות במקומות אחרים והביאה דוגמאות זו כוונתה ולא חלילה להכתים עדה צריך לקרוא וגם להבין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
משהו מסריח בסיפור זה...
ל"ת
עוזי,
צפון,
25/08/04 15:20
|
|
 |
36.
צה''ל מומחה בתפירת תיקים
למחוסלים שלו,
25/08/04 15:09
|
יתכן מאוד שהדרוזי הזה באמת מחבל אבל גם יתכן מאוד שהוא לא. הבעיה היא שצה''ל הוא אלוף בטיוח עובדות ותפירת תיקים לבני מיעוטים. בעצם גם המשטרה... לכן יהיה קשה לדעת מה קרה שם באמת. *גם היה לוחם מגב וגם ''גרזן'' שאני מעריך שזו היתה סכין מטבח בכלל- היה בתוך התיק... מוזר, לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
ל-26 +27
דודו,
אשקלון,
25/08/04 15:08
|
כל הפוגע בחייל=מחבל דרוזי עושה עם קוראן מה שעושה מחבל עם כיפה ופיאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב.. תגיד מה שתגיד
דרוזי גאה,
דרוזי גאה,
25/08/04 15:28
|
בסוף כולם ידעו את האמת שאני יודע.. הדרוזי הזה שירת 3 שנים במג''ב בשטחים.. ואם רצה לעשות משהו הוא היה יכול לעשות כבר מזמן בצבא שהיה לו נשק.. עכשיו, שאין לו נשק דווקא עכשיו הוא ירצה להרוג? א זה מה שאני יודע ובטוח בו: האיש הזה דיגמן שנה באירופה, קראו לו למילואים, הוא בא לעשות מילואים, וכשבא הוא רב על חייל שמה בכניסה, ולא יודע מה קרה בדיוק שמה.. אבל בסוף הדרוזי דקר אותו אולי, וחייל הרג אותו, הוא לא תקף אותו בגלל שהוא חייל או בגלל שהוא יהודי או בגלל שקוראים לו חיים.. לא יודע מה קרה בדיוק, אבל מה שבטוח זה שהוא בא מאירופה כדי לשרת, ולא כדי לעשות בעיות.. הוא לא מחבל, טוב.. גם אם כן,, אין יהודים מחבלים?! יש ועוד איך.. ויש הרבה יהודים שמכרו נשק לאויב.. ויש ויש.. ויש לך את פחימה ואת ואנונו.. אז תרגעו.. וחכי לסוף החקירה של המקרה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
לחקור מיד..
אייל,
ישראל,
25/08/04 14:37
|
ברור לכולם שהוא לא התכוון לפגוע בחיילים. הרי אם הוא היה רוצה לפגוע הוא שירת 3 שנים במג''ב בשטחים.. למה לא ירה באף אחד? כי הוא לא כזה.. זה ברור הוא כנראה רב עם מישהו, או שזה חיסול חשבונות ואני לא מאמין לגרסה של צהל כי הם רוצים לצאת מזה זכאים, אמרו שיש גרזן, אז איך תקף בו והגרזן נמצא בתיק? ואין זה שיש לו קוראן והוא דרוזי? רואים שיש פה משהו לא נכון, צהל עושה המצאות כדי שלא ישאלו אותם: ''למה נהרג?'' לחקור מיד את המקרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
not possible
ARIK,
SPAIN,
25/08/04 14:34
|
i am sorry but i do not believe that drozi person will do this, not possible because i served in gaza with drozim and i those people are the best of the best, drozi is not islam believe, what the koran did in his bag?very wired, for all drozian people you need to know we love you and trust you, you are the best and at list i very sorry for the drozi gay who died and for the soldier who heart , god bless you all
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
ווהאבה - תתאם עדויות עם הפתח
ל"ת
א,
25/08/04 14:33
|
|
 |
31.
הסיפור הזה תמוהה
תוהה,
25/08/04 14:29
|
מה שברור הוא שנגרם נזק ליחסים עם המיעוטים משרתי צה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
היה שנה בצרפת - זה מסביר הכל
ל"ת
דני,
25/08/04 14:29
|
|
 |
29.
גדודי אל אקצה לוקחים אחריות חח
יהודי מהבירה,
ירושלים,
25/08/04 14:16
|
הם גם לוקחים אחריות על איש שנהרג בתאונת דרכים, על איש שהתאבד, על כל מה שזז, וממתי הם אומרים שיש אנשים עם המחבל? כאילו שהם מזמינים את המשטרה לחפש אותם, אם באמת המחבל היה מלווה במישהו הם לא היו אומרים.. אבל בסוף יתברר לכולם שזה לא מחבל, זה חייל מילואם ששירת בשטחים, ואם הוא רצה להרוג הוא היה יכול להרג כבר מזמן את כל חברו בנשקו, זה ברור, בסוף יתברר שזה חיסול חשבונות פרטי.. כל הגרסה של צהל נראית חרטה אחת גדולה.. צריך לחקור את המקרה.. פשוט זה לא מחבל לא מחבל ולא מחבל.. נקודה, הדרוזים מאיתנו כפרה.. תפסיקו להגיד סתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
חמור קופץ בראש. הפסיקו להגיב
רון,
25/08/04 14:05
|
באיזו זריזות יש לכולנו מה להגיד בטרם נבדקו העובדות. הדרוזים הם אנשים נפלאים שכולנו שמחים לשרת איתם. באחוזי שרות צבאי הם קצת עולים עלינו. בטרם להגיב כדאי לזכור, שגם הדרוזי המדובר הוא ככל הדרוזים ועד שלא יוכח אחרת, הוא מבחינתי נהרג בעת מילוי תפקידו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת אחריות
מבקרת,
המדינה,
25/08/04 14:14
|
כתבה לא אמינה בעליל, כל כך הרבה עובדות סותרות ולא אמינות! צריך לקרוא לעורכים בארץ לגלות קצת אחריות ולא ישר לשלהב את היצרים עם הכותרות ה''מחממות'' שלהם. הסיפור נשמע לא אמין, צריך לחקור טוב טוב את גרסתו של צה''ל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
23 צודק..
דרוזי,
ראמה,
25/08/04 14:03
|
אני מכיר את הבחור והוא לא יעשה כזה דבר..
נראה לי שזה באמת היה חיסול חשבונות פרטי.... בטוח 100%
אבל כולם כבר מכירים את הגרסה של צהל.. תמיד מטעים כדי לצאת בסוף צודקים והאחרים ''לא''! כדי שלא ישאלו אותם.. ''למה''... אנחנו מכירים את זה.. חוץ מזה.. מה הקוראן עושה עם דרוזי? אידיוטים.. ודרוזי קורא אללה אקבר?.. וואלה נראה לי שצהל יודע לשקר טוב.. שיפסיקו עם זה ושיגידו לכולם את האמת.. זה חיסול חשבונות פרטי וזהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואללה כמה חכם. הלואי וזה נכון
עידוד למג''ב,
צפון,
25/08/04 15:18
|
מי יתן ואתה ממש צודק. זה נשמע מאד הגיוני. ובכלל לא מגיע למג''בניקים שכזה מקרה יפגע בהם גם אם זה נכון. אולי הוא היה נתון לסחטנות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם הוא היה באמת רוצה לפגוע....
אמיר,
צפון,
25/08/04 15:35
|
הוא היה פוגע כבר מזמן ששירת בשטחים 3 שנים, והיה לו נשק פרטי.. ולא עכשיו שאין לו נשק ואין לו כלום.. אז שיפסיקו לבלבל במוח.. הוא דרוזי.. מאיתנו, הוא בא מאירופה, ששם דיגמן כדי לעשות שירות מילואים למינת ישראל ולהמשיך להיות נאמן למדינה ואח''כ לחזור לעבודה שלו.. אני לא יודע מה קרה בדיוק, אבל הגרסה של צהל מטעה.. רואים שמשהו מוזר בגרסה של צהל.. לחקור מיד את המקרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק אחי כל מילה בסלע מאמין לך
ל"ת
יהודי מאריאל,
25/08/04 14:48
|
|
 |
אני מסכים עם הכותב
ל"ת
יהודי,
25/08/04 14:37
|
|
 |
26.
מציע לא לרשום את המילה ''מחבל''
עורך בעיתון אחר,
25/08/04 13:58
|
אלא 'החשוד בהיותו מחבל', יש כאן סיכוי לטעות, וחבל לקבל תביעת דיבה או סתם לעשות דיבה לחייל דרוזי שנהרג, יתכן באמת והיה מחבל, ויתכן שהיתה טעות בזיהוי. באמת מס 16 צודק, ומוזר שאומרים שהוא תקף בגרזן כשהגרזן נמצא בתוך התיק. האם דרוזי בכלל קורא קוראן? זה קצת מזכיר את הסיפור על הערבי שחשדו בו שהוא עומד להפיל מטוס באיסטנבול. וגם שם קפצו עליו אוז גילו אולר אצלו בכיס, ומה ההגיון שיפיל את המטוס באיסטנבול ולא בתל אביב, בחזרה. ומהם המשפטים הלא ברורים בערבית? הייתי מנסח את הידיעה: פוצע החייל בעמיעד - לוחם מג''ב לשעבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
דרוזי
דני,
חבצלת השרון,
25/08/04 13:57
|
הדרוזים אנשים טובים. הוא כנראה עבר שטיפת מוח בצרפת הניאו נאצית.
אל תשכחו שגם לנו יש כל מיני פחימות שהם פטמות..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזר למלואים
מראמה,
25/08/04 14:07
|
חברההההה הוא לא מחבל .. הוא אחלא גבר .. אנחנו מכירים אותו אישית .. הוא חזר לבסיס לשרת מלואים ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
גם יהודים התחילו לסייע לטרור
גרשון,
25/08/04 13:53
|
טלי פחימה וחבריה המוזרים, אז מה לנו כי נלין על ערביי יקראל ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי הוא לא סייע לטרור..
אני,
25/08/04 15:53
|
הוא בא מכפר ''ראמה'' בגליל.. שאני מכיר טוב, זה כפר מלא פשע, הוא כנראה בא לשרת אבל לקח איתו את חבר שלו.. הסכין, אבל הוא לא בא לפגוע, הוא בא לעשות מילואים, ואם הוא רצה לפגוע הוא היה יכול לפגוע כבר מזמן ששירת בצבא והיה לו נשק, הוא בא מאירופה אחרי שביקשו ממנו להתגייס לשירות מילואים, אולי רב עם החייל בכניסה.. ודקר אותו.. אבל אין לו קשר לטרור, ולא פגע בחייל בגלל שהוא חייל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פחימה היא מלכה
ל"ת
פחימי,
25/08/04 14:45
|
|
 |
23.
זה היה חיסול חשבונות פרטי
בלש,
25/08/04 13:49
|
למדריגה של שרלוק הולמס אמנם לא הגעתי, אבל הסיפור נשמע מאד לא הגיוני. כדאי שמצ''ח ישאלו את השאלות הבאות:
1) איך חזר הגרזן לתיק? 2) דרוזי עם קוראן וא' ה' אכבר? 3) לוחם מג''ב יסתער עם גרזן ? 4) איך זה שמיד נמצא במקום מי שחיסל את הדרוזי ? 5) מדוע שיסתער על הש''ג כאשר ישנן מטרות הרבה יותר משמעותיות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועוד שאלה אחת חשובה
איריס,
חולון,
25/08/04 21:34
|
למה לא בודקים ברישומים אם אכן המילואימניק בשם הזה הוזמן לבסיס ביום ובשעה שהגיע? הריי לא מגיעים לבסיס סתם...רק על פי זימון אישי..אז מה הבעיה לבדוק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מעוניין
מ,
26/08/04 01:11
|
|
 |
אתה באמת לא בלש
צח,
מעברות,
25/08/04 14:23
|
כי מטרות יש הרבה ותמיד בוחרים את הקלה ביותר והמוכרת חוצמזה מבלי להגרר להשערות וליבי עם משפחתו של ההרוג הדרוזי ייתכן ויש משהו גם מזה וגם מזה . אין להדביק כתם ומיותר היה לפרסם בהבלטה את עדתו של האיש כי גם נטורי קרתא היו יכולים לעשות מעשה שכזה . הגרזן נמצא בתיק במקום בגבו של החייל זו שאלה מיותרת וכדאי לבדוקאותה שוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מאלה שהורעלו ?
שרלוק,
הומס,
25/08/04 22:18
|
|
 |
דין לחייל שהרג
מראמה,
25/08/04 14:09
|
אולי החייל שהרג .. היה צריך לירות ברגלים ולא להרוג אותו .. כי בכלל לא היה לא נשק ביד ?.. למה אין דין וחשבון לחייל שהרגגגגגגגגגגגגגגגגגגגג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא סתום
ליאור,
ירושלים,
25/08/04 14:55
|
אחרי שיפוצצו אותך או מישהו ממשפחתך עם גרזן נבקש שיעמידו אתכם לדין . בקיצור תתעוררררררררר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
לא נראה מוזר שהגרזן נמצא בתיק?
התמה,
25/08/04 13:48
|
מה, אחרי שירו בו הוא החזיר אותו פנימה? גירסת צה''ל מאוד מפוקפקת, והגדודי אל אקצה האלה גם יקחו ברצון אחריות על תאונות דרכים, אם יוכלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
ל"ת
אני,
25/08/04 13:53
|
|
 |
21.
מאשר יגורנו-בא לנו
פיני,
אשקלון,
25/08/04 13:39
|
אם בארזים (הדרוזים) נפלה שלהבת מה לנו כי נלין על הערבים הישראלים הלא דרוזים. אם אכן נכונה הידיעה שהתוקף הינו דרוזי ישראלי, מילואימניק של מג''ב הרי המדינה במצב גרוע. צריכים הדרוזים לערוך בדק בית ולעקור את העשבים השוטים מקרבם תרתי משמע. כולי תקווה שזה עשב שוטה אחד ואין מגיפה. חבל.חבל.חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
תקראו את 17
ל"ת
במבי,
25/08/04 13:36
|
|
 |
19.
** הלו הלו תרגעו... **
דרוזייייייייי,
הגליל,
25/08/04 13:36
|
מי סיפר לכם שהוא דרוזי בכלל? הרי כתוב שהיה איתו בתיק ספר הקוראן.. אז הוא לא דרוזי.. ויש בכפר ראמה הרבה מוסלימים והרבה נוצרים.. זה לא דרוזי ואני בטוח.. אולי זה דרוזי שהתאסלם? אממ.. לא חושב שיש דרוזים שמתאסלמים כי אני לא אוהבים אותם.. אבל בכל מקום יש בוגדים.. אין מה לעשות.... אבל לדעתי.. זה מוסלם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיבה להרוג בן-אדם??
מראמה,
25/08/04 14:11
|
הוא דרוזי .. ולא היה לו קוראן בתיק הם מנסים למצוא סיבה לכך שהרגו בן-אדם חף מפשע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק.. גם 18 צודק
אמיר,
ת''א,
25/08/04 13:50
|
גם אם זה דרוזי, אני לא ישנה את דעתי על הדרוזים.. אחלה אנשים..
וכמו שאמר 18: לנו יש את ואנונו.. אין מה לדאוג...... הדרוזים איתנו.. איתנו איתנו ואוהבים אותנו ואני מכיר טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
ולנו יש את ואנונו!...
ל"ת
אבו אללה,
25/08/04 13:24
|
|
 |
17.
כדאי שהשב''כ יתחיל להתעורר
שי,
25/08/04 13:12
|
ושראש השב''כ דיכטר יתחיל לעבוד ברצינות במקום לדקלם משפטים פוליטיים בנוסח ''סכנות הימין הקיצוני''. נראה שארגוני הטרור מנסים לגייס ערבים-ישראלים מוסלמים, נוצרים או דרוזים לשורות הטרור כדי לפגע ביהודים. עד עכשיו מדובר בכמה ''עשבים שוטים'' אבל כדאי שהשב''כ יתחיל להזיז את התחת ולחסל את המגמה בהקדם כדי שהנושא לא יתפתח למלחמת אזרחים בין היהודים לבין הלא-יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תמהר להאשים
מונדר,
חיפה,
26/08/04 01:13
|
ממתי הפכתה למומחה מיעוטים, איך אתה קופץ למסקנות נמהרות אולי תחכה קצת עד שהתמונה תתבהר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך לחקור
גו'ג'ו,
25/08/04 18:29
|
מה הוא עשה בצרפת שנה. לא חסרים שם מוסלמים. ידוע שהחיזבללה מגייס ערבים ישראלים בקצב וידוע שיש גיוס במסגדים בלונדון, עיי הפיגוע במיק פליס. יכול להיות שהוא גויס ועבר שטיפת מח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזר למלואים
מראמה,
25/08/04 14:13
|
תירגעעעעעעעעעעע ... אנחנו מכירים אותו אישית .. הוא סה''כ חזר לשרת מלואים .. צבא מחפשת סיבה לפרסם .. כי הם הרגו אדם חף מפשע .. למה אין עונש לחייל שהרג ?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שב''כ לב
איסר,
25/08/04 13:44
|
השב''כ עסוק עכשיו בהגנה על אריק ואיסוף מידע על 'מחתרת יהודית', במקום לעבוד ביתר לשאת לסכל פיגועים. המנהיגות במדינה חלשה. במקום להנהיג את המדינה קדימה, ראש הכבש מתנענע מצד אל צד רק כדי לשמור על הכיסא והקואליציה המדומה שלו. אין לו זמן לדאוג לביטחון המדינה ולשלום אזרחיה. שלא תבינו אותי לא נכון, ממשלת שמאל? חס ושלום. אבל אריק הביתה ובחירות עכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
חוסר אמינות!!!
ברק,
25/08/04 13:10
|
איך יכול להיות שהגרזן היה בתיק אם המחבל השתמש בו?
איך יכול להיות שהמחבל נהרג מאש צהל אם זה היה בסיס מגב?
מה זה השטויות האלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
good perception!
hagay p,
25/08/04 14:19
|
get the facts right NRG!
and if these are the facts then i smell a rat...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
גם לא דרוזים משרתים בצה''ל
x,
צפון,
25/08/04 13:09
|
תפסיקו לחבל ביחסים הטובים עם העם היהודי שזו מטרתם של המחבלים , ובמיוחד ערבי 48 שיודעים לעשות זאת היטב . ואין צורך להזכיר שזה כפר של דרוזים , הרי הכפר הזה ברובו נוצרים ומוסלמים .....אז די
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
כפר ראמה רחוקים מלהיות דרוזים
x,
צפון,
25/08/04 13:04
|
אנו מאשימים את המשטרה והבטחון שלא טיפלו בכפר הפושעים הזה שכל הכפרים בצפון סבלו מהם . זה מה שקורה כאשר המשטרה מעלימה עין או משתפת פעולה עם פושעים . ועוד בכפר הזה ישנם מיעוט של דרוזים , שגם אלה רחוקים מלהיות דרוזים , כאשר אלה הכלאה של העדה שהעיפו אותם מכל הכפרים .... ואין לשכוח שלא חסר כתבות על מחבלים יהודים , רק לפני שבוע פורסמה כתבה על מחבלת יהודית ... אז שלא יטעו אותכם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כתר על ראש העדה
מונדר,
חיפה,
26/08/04 01:25
|
כפר ראמה, והדרוזים שלו, שאתה משתלח בהם, הם הדרוזים הכי משכילים מלומדים ומכובדים, כאשר שאר הכפרים בסביבה חיו בעלטת הבוריות וחשכת ימי הביניים, שאבתם מים מהבאר וחלבתם את העיזים שבמרעה, הדרוזים של ראמה היו 100 שנת אור קדימה, אם היית רושם מאיפה אתה, הייתי אומר לך בדיוק מה הם שורשיך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל''דרוזי גאה''!!!!!!!!!!!
כפר ראמה,
25/08/04 13:42
|
דרוזי גאה לא מלכלך על דרוזים..קודם כל תחשוב טוב על מה שכבר אמרת.. שנית אדם שלא מכירים לא שופטים.. ומי בכלל אמר שהגרסה של צה''ל היא נכונה???????????? אנחנו מכירים אותו אישית והוא איננו מחבל.. הרגו אותו וכינו אותו מחבל ובמקום להיות מאוחדים אתה מלכלך על עצמך.. כל הכבוד !!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב-100%
דרוזי גאה,
הגליל,
25/08/04 13:25
|
אבל גם שם יש אנשים טובים
אבל בהחלט כפר ראמה הוא כפר פשע ועל המשטרה להתחיל לעבוד כבר.. משטרת מובטלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דרוזים הם אחלה בני אדם
אדם, לא דרוזי,
25/08/04 13:39
|
קודם כל הם לא מוסלמים. שנית, היה לי הכבוד והעונג לשרת עם דרוזים. אני סומך עליהם יותר מאשר על יהודים שמאלנים. תפסיקו את ה'עליהום' על הדרוזים. תעשו בדק בית קודם כל אצל טלי פחימה יוסי ביילין והפונדק ממרכז פרס לשלום. אלה הם יהודים. דרוזים נאמנים למדינת ישראל יותר מהיהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת על הערבים הדרוזים
ג'וזף,
חיפה,
25/08/04 16:20
|
הדרוזים הם ערבים מוסלמים והם פלג מהאיסלאם שמקורו במצריים ב מאה ה 11 ,הדרוזים קיבלו את השם הזה על שמו של עוזר החליפה אז שגם הוא היה מהפלג הזה ,לעוזר הזה קראו ''אלדרזי'' והוא נעלם בגיל ארבעים ויתכן שנהרג על ידי מתנגדיו ,הדרוזים מאמינים בחלק מן הקוראן כמו מספר פלגים מוסלמים והם כמו שאר הפלגים מאמינים בנביא שבמקור היה אמאם מוסלמי .להרחבה יש לקרוא ספר בשם ''הדרוזים'' .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היסטוריה בגרוש
מונדר,
חיפה,
26/08/04 01:27
|
עוד פעם אתה עם הדימגוגיה שלך, תקרא את התגובה שלי למעלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קנאי טיפש..
ערן,
חיפה,
25/08/04 16:36
|
אתה נוצרי מקנא בדרוזים.. רואים לא יעזור לך ילד הדרוזים אחים שלנו בדם אוהבים אותם והם אוהבים אותנו.. כפרה דרוזים גברים.. אוהב אותכם.. חייל מג''ב ''ערן זהבי''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדרוזים הם עדה נפלאה
קרבי,
25/08/04 14:43
|
היה לי הכבוד,והעונג ...לשרת עם חיילים דרוזים. כך הכרתי את העדה הזאת לעומק. איני מאמין שהוא היה מחבל,ואפילו אם כן...להזכיר לקוראים שיש יהודים גרועים ממנו בהרבה. אני ובני משפחתי אוהבים את הדרוזים בכל לב..ולנו היהודים יש הרבה מה ללמוד מאורחות חייהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק במאה אחוז
מוטי,
מרכז,
25/08/04 14:12
|
רוב הדרוזים אכן שווים הרבה יותר מהיהודים שהזכרת, וחבל שמכפישים כאן ציבור שלם, וזה עוד לא הסוף, כי מאד יתכן שבעוד זמן מה כאשר העננים יתפזרו יתברר שלא מחבל ולא פיגוע ולא כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
תמוה שלא בא עם נשק
דן,
25/08/04 13:01
|
כנראה שהבחור השתגע. דרוזי עם קוראן - משהו פה לא מסתדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא מחבל! ולא מוסלמי
dj x,
rama,
25/08/04 13:41
|
כולנו מכירים אותו ולא יתכן שהוא יעשה דבר כזה ולא לשכוח שהוא שחקן ויתכן כי ''הקוראן'' הוא ההצגה שלו וכי לא בוודאות הוא קוראאן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
נו מה יהיה?!
ל"ת
לי,
רחובות,
25/08/04 13:00
|
|
 |
11.
מעניין את מי פגש בצרפת
ל"ת
/,
25/08/04 12:55
|
|
 |
אחלה גבר הואאאאאאאא
מראמה,
25/08/04 14:15
|
חברההההההההההה הוא חזר לשרת מלואים .. הוא אחלה של גבר .. איננו בעייתי .. מכירים אותו אישית .. חזר לבסיס לשרת מלואים .. הרגו אותו וכינו אותו ''מחבל''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחלה של מחבל אתה מתכוון
עדו,
ת''א,
25/08/04 16:22
|
תפסיקו לזיין את המוח , החלאה הזה הוא מחבל וצריך להעיף אותו הוא וכל המשפחה שלו לשטחים מידדדד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אמאלה ממש מפחיד, עכשיו אפילו ב
ד,
25/08/04 12:54
|
|
 |
9.
אני מאמין להם..
שמואל,
בת ים,
25/08/04 12:52
|
|
 |
8.
הוא התעודד מהמכתב של פונדק
יעקב סילבר,
25/08/04 12:52
|
|
 |
7.
עכשיו גם הדרוזים?
ל"ת
חן,
25/08/04 12:50
|
|
 |
לירות ביד לא למוות
מראמה,
25/08/04 14:16
|
הוא איננו מחבל .. זה משחק ..... זאת סיבה לכפות על החייל שהרג אדם חף מפשע .. הוא חייב לעומד לדין .. הוא היה צריך לירות ברגל או ביד .. אם בכלל לא לירות למוות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
נמאס מכל העשבים השוטים האלה.
ל"ת
ציפי,
כפר סבא,
25/08/04 12:48
|
|
 |
5.
איפה כל אלה שאמרו אפליה?!
ל"ת
אהרון,
25/08/04 12:47
|
|
 |
4.
לא יאמן!!
נאוה,
חולון,
25/08/04 12:45
|
|
 |
3.
החלמה מהירה לחייל
ל"ת
יעלי,
25/08/04 12:44
|
|
 |
2.
עשב שוטה.
ל"ת
מני,
25/08/04 12:43
|
|
 |
1.
דרוזי 1
ארמון,
אשדוד,
25/08/04 12:42
|
אבל רוב הדרוזים ושרתתי בשטחים 14 שנה הם משרתים בצבא וחבריי פשוט נהדרים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחבל???
אחד העם,
השרון,
25/08/04 14:35
|
דרוזי, לוחם מג''ב מחבל??? משהו לא מסתדר בסיפור הזה וטוב יעשה צה''ל (ואולי לא רק צה''ל) שיבדוק את הסוגיה הזאת עד תום. ועד עז, מפת כבודם של הדרוזים שהם אחינו בדם, כדאי להימנע מכל מיני מסקנות מרחיקות לכת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנסו
מומו,
ר''ג,
25/08/04 14:46
|
יש משהו מוזר בגרסה של צהל.. יש לי הרגשה שצהל מנסה להמצירא דברים כדי לצאת זכאי מהריגת חייל מילואים שבא לשרת ביומו הראשון.. הם אומרים שהיה בידו גרזן.. ואח''ע אומרים מצאו את הגרזן בתיק.. טוב, מה עושה קוראן עם דרוזי? הרי דרוזים לא מוסלימים וזה לא חדש, אז הוא כן רצה לפגוע! למה לא עשה זאת שהיה לו נשק וישרת במג''ב בשטחים? מישהו יכול להסביר את הגרסה של צה''ל? נראה לי שיש משהו מוזר פה, צהל מנסה להטעות, ואני כבר לא מאמין להם, צריך ועדה חקירה מיד במקרה האיש הזה לא מחבל, הוא חייל לשעבר ובא מחו''ל כדי לשרת במילואים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משהו מסריח בסיפור
אורית,
ת''א,
25/08/04 15:54
|
לי לא נשמע טוב דרוזי מג''ב מחבל? לא יכול להיות יש לי קשר עם דרוזי והם מקסימים משהו פה מסריח הגרסה צריכה להבדק ודחוף דחוף מישהו פה משקר וצריך לבדוק ומהר!!!!! לבדוק את גרסת החיילים למצוא עדים אפילן מכונת אמת אנחנו רוצים לדעת את האמת ומהר הדרוזים עדה נפלאה וזה לא מסתדר לי !!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת ב 100%
דן,
תל אביב,
25/08/04 16:34
|
פשוט הציבור בישראל ''אוהב '' שמאכילים אותו לוקשים. במיוחד אם הוא דרוזי.
קראי מה שכתבתי
הגב לתגובה זו
|
|