 |
22.
יאללה בנות, כנסו בהם חזק!
ל"ת
שולה,
27/08/04 01:29
|
|
 |
21.
כתב ידו של האל''מ כשל ילד מפגר
ע'ל',
מרכז,
26/08/04 22:18
|
בתור מכר של אל''מ רז גלעד אני יכול לומר שכתב ידו כשל מפגר ול' = לינת בהצלחה באזרחות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
יישר כח
טלי,
26/08/04 11:23
|
לצערנו האפליה לא רק בצה''ל, גם במגזר הפרטי!
יישר כח, כל הכבוד!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
כאשתו של....
אמא-אשתו של..,
דרום,
26/08/04 09:45
|
כאשתו של אחד שדבריו סולפו ואישה תחת פיקודו ניסתה לעלות על גל ''אפליה בגלל היותי אשה'' צריך לברר את כל הפרטים ולא רק את מה שהעתונות אוהבת לשמוע .... כידוע יש סילופים וחצאי אמיתות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
להאבק למענה עד הסוף-לא לוותר
ליאת,
צפון,
26/08/04 09:21
|
אילו היה מדובר בלוחמת קרבית וכו' וכו' אפשר היה לטעון על ירידה בכושר גופני ואי התאמה יותר לתפקיד. אבל במסגרת תכנית ''פסגה'' זו ממש שערוריה. המשרד הצה''לי יכול לשאת בעידוד ילודה כמו הרבה מפעלים בטחוניים אחרים שלא מוותרים על נשים שילדו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מקרה שכיח...
שירה,
26/08/04 07:44
|
כאשת צבא מזה 10 שנים אני רק יכולה להעיד כמה אירועים מסוג זה שכיחים בצבא רק שאף אחד לא מדבר כי גם אם יחזירו את רס''ן ל' או את אותו מפוטר לצבא בעקבות פיטורים לא מוצדקים, גורמי הפיקוד תמיד יחפשו את אותו איש קבע/קצין בעדשות של זכוכית מגדלת- וזאת רק כדי להוכיח לכולם שהצבא צדק.... צר לי שרמת הלויאליותשלי כלפי גורמי פיקוד בצה''ל רק הולכת ויורדת... בתגובתי איני מתייחסת להיותה אם (למרות שקשה לי להיתעלם מכך כי אנו באותה סירה) אך מפקדים מסוג מפקדה חסרי יכולת לקבע החלטה עיניינית ובוגרת יש בצה''ל - המון!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
תגובה לאהוד
חנה,
תל-אביב,
26/08/04 07:41
|
תחשוב לרגע על תסריט דמיוני כאשר אתה סובל מאי כושר עבודה זמני בשל מחלה או תאונה ולא רוצים לשלם לך משכורת כי בזמן הזה אתה לא מביא כל תועלת. לא הגיוני, נכון? אולי זה לא יקרה לך אף פעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
כולנו יודעים מה לומר לעובדים
מעסיק מתוסכל,
26/08/04 07:18
|
כל מעסיק מנוסה יודע ללכת בין הטיפות ולא להגיד את האמת לעובד או למועמד לעבודה בגלל אין סוף החוקים שמגינים על כל קבוצה אפשרית. למי שנולדו תאומים יתכן ואין באפשרותה או ברצונה להשקיע בתפקיד כפי שנדרש ואז אפשר לומר את האמת וללכת למשפט או לעשות כמו בכל מקום ולהמציא תירוץ כלשהוא. בסופו של דבר לא ניתן לכפות על אנשים או מערכות להחזיק עובדים לא מתאינים מתוקף מבחר חוקים שונים ומשונים. לסיום כמה מעסיקים לדעתכם יקחו לתפקיד הדורש התמסרות מלאה בחורה נשואה שעומדת לפני שלב הילדים? וכמה מהם יודו שזאת הסיבה האמיתית לסירוב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואשה נשואה שלא לפני שלב הילדים
ורד,
26/08/04 09:27
|
ואישה נשואה שלא לפני שלב הילדים אלא לאחריו, מה התירוץ אז??? אישה בשנות ה-30 המאוחרות, תחילת 40, כשילדיה כבר גדולים גם אז ישנם תירוצים אחרים. היא כבר לא צעירה, לא בעניינים ו........ אז באיזה שלב כן????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אין 2 פנים לאמת
t,
26/08/04 07:13
|
אני מאמינה שהפיטורים הם כתוצאה מהלידה. לפי מה שהוצג בכתבה הראשונה יש אסמתכתה שאי אפשר להכחיש שהפיטורים הם כתוצאה מהיותה אם. אני אחלת לה רק טוב שתיהנה מהבנות ושתחזרי מהר לשרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
ההמשך במקומות העבודה לאלתר
ריבי,
26/08/04 06:09
|
מקומות העבודה מושתתים על סטנדרטים צבאיים לכן נשים לא מקודמות . ייראו ויילמדו איך לטפל באמהות שיילדו - פיטורין לאלתר ... אמא , אישה , עובדת .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
טורונטו טורונטו- תשאר שם
ל"ת
אני,
26/08/04 05:39
|
|
 |
11.
שתי פנים למראה
א.ב.,
26/08/04 04:48
|
שני חלקים לציטוט (אם נכון) היא אינה תורמת - סיבה טובה . בגלל מחויבותה כאם - מעורר רושם של אפליה ,מיותר וגורם למהומה . אם למשל היא מרבה להעדר לאחר התקופה שמרשה לה החוק הסיבה תהיה העדרות תכופה ולא מה שגורם להעדרות זו. האם היו שיקולים זרים בפרשה ? אם היא מאוד מוכשרת - אולי ראה בה תחרות עתידית פוטנציאלית . אם היא אינה מוכשרת - אם הפיטור מוצדק - היא מעלה טענה של אפלייה כביכול של נשים בתעסוקה. זה שמזכירים שילדה תאומים כדי לעורר סמפטיה ודרמטיות יתר זה לא לעניין. נשפוט את הענין לגופו ונתעלם מהלידה. החוק הצבאי קובע ותנאי התעסוקה של צבא קבע אינם חוקי העבודה והתעסוקה האזרחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
נמאס מהדיקטטורה שהנשים מפעילות
אהוד,
26/08/04 04:18
|
הן לא קדושות ולא חסינות ...אם הן לא מתאימות לצהל שישבו בבית.. אין שום סיבה לשלם להם משכורת בזמן שהן לא מביאות תועלת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהוד ,הבנת הנקרא
סני,
חיפה,
26/08/04 09:46
|
אהוד,חבל שלא הבנת את המכתב שקבלה ל'.עדיף לך לשתוק כדי שלא יידעו שאתה טיפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהוד הלא כל כך חמוד
סתם גבר,
26/08/04 09:20
|
|
 |
9.
תקרת הזכוכית
תמר,
ירושליים,
26/08/04 03:05
|
שוב פעם עולם הגברים ממשיך להכות בנשים צריך לצאת למאבק של כל אירגוני נ\הנשים נגד תקרת הזכוכית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
עו'ד ציפורי....
טורונטו,
טורונטו,
26/08/04 01:59
|
אל תתחיל לעשות כותרות ע''ח הצבא ואל תירק לבאר ממנה שתית, ואל תשאיר את חיתולך המלוכלכים בעריסה בה גדלת. תעשה את עבודתך במשרדך הממוזג ולא מעל גבי העיתון, כבד את אביך!!!! חוץ מזה אם אתה כל כך גדול אולי תצא נגד עבריני הצמרת....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
צה''ל
Schuster,
USA,
26/08/04 01:39
|
שלום,
ראיון תקופתי הנו הליך צהל''י תקני שבסופו רושם המפקד סכום רעיון וחוות-דעת. נהל זה קיים גם בתעשיה. לפי פו''מ מגיע לאם, שעות אם. וחופשת לידה. יתרה מכך, צה''ל חייב למלא הוראות רופא צבאי ואזרחי כולל הנחיות גניקולוג. מתוך חומר העובדות של תיק שירות הקצינה, היתה זו קצינה למופת עס חו''ד טובה. לכן טיעוני הצבא לא עולים בקנה אחד עם הסטורית השירות שבתיק.
סכום הרעיון שהנו פרוטוקול, מראה כי השיקול לתום שירות הנו זר, ומהווה עבירה על נהלי מטכ''ל.
אין קשר לאופי היחידה. ברם, זו יחידה עורפית שלצורך הענין אינה נבדלת ממפעל עם מו''פ.
לכן:
אין עילה לפיטורין. מפקד היחידה שגה. צה''ל נבוך. יש להעביר את המפקד מתפקידו כולל הערה בתיק האישי בגין נסיון שינוי פרוטוקול. לקצין בכיר זה עונש חמור שמעקב קידום,
לקצינה יש לאפשר לחזור לתפקיד.
ענין זה שקול לפיטורין ממקום עבודה בגין אותה סיבה ואף חמור מכך.
ישר כח
Avi Schuster Ph.D-EE Palo-Alto CA-USA Major Reserves IDF Paratroopers
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אני לא בטוח שזו אפליה
שוקו,
26/08/04 01:13
|
הרי גם אבא שהיה מפסיד כל כך הרבה ימי עבודה עלול לקבל כזה יחס. זה לא קשור לזה שיש לה ציצי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו לא אפליה-הן מחפפות עבודה
רס''ן משה לוי,
חימוש,
26/08/04 12:04
|
והולכות ב4 כדי לטפל בילדים-לגברים כידוע אין ילדים ולכם הם נשארים עד 7 כשצריך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובת רס''ן אשה לרס''ן הגבר
רס''ן ו',
מרכז,
03/03/05 14:41
|
עבור רס''ן משה לוי. אתה קובע עובדה חמורה. אולי הנגדות שבמשרד שלך הולכות ב-4. אני אמא ושעות ההגעה שלי הביתה הן לא לפני 8,9 בערב מדי יום. ובכל זאת פוטרתי. למה? כי כל עוד אנחנו רווקות , כנראה שאנחנו יותר אהודות. הנשים (ברובן בכל אופן), הרבה יותר יעילות מכם הגברים, במיוחד בחיל שלך שעסוקים כל היום בלשתות קפה אחד אצל השני, וליחצן את עצמם. בזמן שאנו קורעות את התחת. פיזית ונפשית להיות בסדר גם עם הצבא וגם עם המשפחה. נתקלתי בהרבה רסנים בחיל שלך שהייתי מתביישת בהם כעונדי דרגות, אבל מה, הם גברים, הם בטח ''שווים יותר''. קצרה היריעה מלהכיל את תגובתי.ועל כן זו תמציתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה.
ל"ת
ליאת,
צפון,
26/08/04 09:23
|
|
 |
5.
מה שבטוח זה שהמפקד יקודם
ל"ת
מה, לא?,
26/08/04 00:54
|
|
 |
קידום
רויטל,
26/08/04 15:02
|
|
 |
הוא צודק בהחלט-הפמיניזם
סא''ל רון לביא,
ח''א,
26/08/04 12:05
|
|
 |
4.
האל''מ מחיל החימוש לא גאון גדול
יאיר,
גבעתיים,
26/08/04 00:41
|
ההתנסחות שלו עפ''י המשפטים שלא צונזרו מעידה שבצה''ל מתמנים לדרגת אל''מ גם אנשים שכושר הכתיבה וההתנסחות שלהם הינו בינוני ומטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ליאיר
טורונטו,
טורונטו,
26/08/04 01:49
|
אותו אל'מ חיל החימוש ודאי איננו מהליגה התחתונה, יש להניח שהוא יותר חזק בתחומים אחרים להם הוא אחראי. ואתה אולי יודע לכתוב שורה אחת ולא יותר. תראה כמה מפיונרים ופושעים יש לידך, כמה גנבים קטנים מתרוצצים בין רגלך. ועוד ועוד... תן לאל'מ קרדיט, צא ובדוק מה עוד קרה ביחידה זו???, מלבד היות הקצינה ממין נקבה, אולי יש עוד כמה דברים שלא ניתן להתיחס בהקשר זה מעל גבי מסך זה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
למילואימניקים לא דואגים
rr,
25/08/04 23:44
|
מילואימניק שמפוטר כי לא היה שבועיים אף אחד לא דואג אבל אישה חס וחלילה שיפטרו אותה כי היא לא יכולה להשאר שעות נוספות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנשים מגיעות זחויות יתר כי
יעל-רס''ב,
26/08/04 12:06
|
|
 |
2.
איכותיים איכותחןת מפטרים
שמחה,
25/08/04 22:52
|
זאת נוסחה מאד מקובלת בארץ,שבגלל הפחד מתחרות ,מפטרים כוח עבודה איכותי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
נשים לא צריכות להיות בצבא
ל"ת
כהן,
25/08/04 22:04
|
|
 |
לצערי הוא צודק-רוב
אל''מ רינת כהן,
מודיעין,
26/08/04 12:02
|
האמהות נעלמות ב 4 כי יש להן ילדים והגברים נשארים עד מאוחר כי להם אין ילדים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה, אתה מפחד מתחרות ?
טלית,
26/08/04 00:38
|
אם אתה מפחד, כניראה שיש לך סיבה טובה. נשים ידועות באיכות עבודתן !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא שוביניסט
...,
...,
26/08/04 00:36
|
|
 |
גם דגנרטים לא !!!!!
ל"ת
מרים,
מרכז,
25/08/04 22:49
|
|
 |
נניח כי את/ה צודק/ת (מס. 1)
ח.,
25/08/04 22:46
|
נניח כי את/ה צודק/ת...(על אף תגובתך הפטתית והארכאית!) יחד עם זאת, כל עוד הן בצבא-אסור כי יופלו לרעה בשל היותן אמהות!!!! עד לאן הגענו?!?
הגב לתגובה זו
|
|