 |
58.
מה באמת מסוכן
נורית,
פ''ת,
28/08/04 23:19
|
מה שבאמת מסוכן זה הרעיונות של עמי איילון ודומיו אשר הביאו עלינו את אסון אוסלו עליו אנו משלימים עד היום בדמים, ועדיין, לא רק שאינם לומדים את הלקח, אלה מנסים למחזר בדיוק את אותם רעיונות ומנסים לשכנע אותנו לשוב ולהאמין כי ייתכן שלום עם חבורת צמאי הדם, אותם הם מכנים שותפים לדרך (ראה לדוגמא רון פונדק ומכתבי האהבה שלו לרוצח ברגותי). עמי איילון, אתה מזלזל באינטיליגנציה של הציבור, לא נקנה את הלוקשים שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
חזק בדיבורים
שרון,
28/08/04 21:28
|
עמי איילון, מאז פרש מהצבא ומהשב''כ עסק רק בהרצאות ובהצהרות. הוא התגלה כאדם אינטליגנטי מאד והרצאותיו הצטיינו תמיד במורכבות וברעיונות מקוריים. זו הסיבה היחידה להיותו אדם אטרקטיבי בקרב השמאל.
התקשורת לא רוצה לזכור את המעידה שלו בארועי מנהרת הכותל, שאז היה עימות בינו לבין נתניהו, שבו, לאחר העיון בפרוטוקולים, התברר שנתניהו היה זה שדיבר אמת ואיילון שיקר. אני לא רוצה להאריך בזה כעת.
איילון כרגע הוא משיח השמאל, והתקשורת נזהרת מאד להבליט רק את מעלותיו. הס מלהזכיר דברים שליליים.
שימו לב גם להתנהלותו המטיפה והשחצנית. איכס ! דוחה ! בהטפות חזקים אלו שעוד לא התלכלכו במדמנה הפוליטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
אל תעשה טעויות.
טוני.,
28/08/04 13:54
|
מנהיגות בונים לאט בעבודת שטח קשה. נכון מנהיג אמיתי חושב על הדברים הגדולים ,אבל לידו הוא צריך את אנשי השטח ,העסקנים שיביאו קולות ,שיעשו את העבודה השחורה שישכנעו פה ויחליקו שם. ואחר כך יגישו לו את השרביט . והוא כמובן ייצא חייב . ואתה עמי לא בנוי לזה .לא תרצה להיות מהדורה שניה לברק או מצנע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
עמי איילון טעית בגדול
שמואלי,
28/08/04 01:53
|
אתה שקבעת שרק הליכוד יכול להתנתק ולפנות התנחלויות טעית בגדול. אולי ראש הממשלה שרון רוצה אבל שרון לא יכול. הליכוד מובל היום בידי כנופיה של אינטרסנטים, מלכחי ג'ובים, פושעים, קיצוניים, אשר בינם לבין טובת המדינה אין ולא כלום. הנהגת הליכוד מבינה כיום שהשמאל צדק כל השנים אבל האספסוף בדמות עוזי כהן שמטיל אימתו על האנשים השפויים שם הוא זה שקובע את הטון ולצערנו גם מחרבן את עתידנו. עמי, לשרון יש כוונות טובות אבל אין לו גייסות העובדה המתבקשת מכך שרק השמאל יכול, רק השמאל מגובה במנהיג אמיתי וכריזמתי יכול לבצע מה שהליכוד האימפוטנטי ימשיך להתבחבש עוד שנים. עמי בוא התייצב בראש המחנה ותוביל את מדינת ישראל לעתיד אחר, טוב יותר זהו צו השעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש אחר לקחת מנהיגות-לא איילון
עמית,
29/08/04 09:49
|
|
 |
54.
עמי איילון ובעיית העמימות
עמית,
מפלגת העבודה,
27/08/04 23:16
|
דבר מילים ברורות על גבולות מדיניים מוסכמים.
כמו ברק.
אז אולי לא תצטרך להתלבט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עמית : אתה מבקש דבר שלא תקבל
חרטאת,
אבו יסמין,
28/08/04 08:48
|
תעין (אם כבר עינת זה טוב ) בתוכנית ז'נווה המתימרת להביא פתרון לכל תחלואי הסכסוך , אמנם יש בה פתרון אבל היא '' הפתרון הסופי '' אם תוכנית אוסלו היתה גבינה עם חורים , אזי תוכנית ז'נווה תוכנית שיש בה רק חורים ,ועמי אילון וביילין מובילים אותה , כך שעמימות אין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחרטאת מ????.. אתה צודק.
עמית,
28/08/04 19:16
|
|
 |
53.
DO NOT BELIVE HIM HE IS FULL O
dd,
us,
27/08/04 19:57
|
BS BS BS BS,,,,,,,,,,,BS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
האיש ששלח אנשים לקישון?
פעיל שלום,
27/08/04 15:14
|
|
 |
51.
ה''גנראל'' התורן ''ברברן ומתחזה''
ל"ת
גורג,
תל אביב,
27/08/04 14:20
|
|
 |
50.
נדב אמר, מי אנו שנשבור לו את ה
הלבנוני היה,
ממליץ על עמי,
27/08/04 14:11
|
''במערכת הפוליטית, עמי אילון הוא שם קוד למכרה זהב אלקטורלי. יתרונותיו ברורים: אלוף במילואים, ראש שב''כ מוערך, מחזיק עיטור הגבורה, אדם ששמו מעולם לא הוכתם בשערורייה אמיתית'' אני מבינה שקריאה ל''אלטלנה שניה'' איננה שערוריה אמיתית, ובעצם לא שערוריה בכלל. בסך הכל מדובר בירי במתנחלים, ואין דבר לגיטימי יותר מזה. מכרה הזהב הזכיר לי משהו -. מיומנו של קולונל מיינרצהאגן, כווית 15.1.1951
ארוחת ערב עם ג'ורדן ואשתו.היה שם גם קבלן לבנוני אחד עם אשתו, עודה ענק של ארבע שורות יהלומים. כמה אוהב המזרחי להציג לראווה עשרו באמצעות נשיו, קלקלה שאינה בלתי שכיחה בטיפוס מסוים באירופה. גלגלתי את השיחה אל ישראל, בלי שאגלה את השקפותי. הוא סבר שהחרם הכלכלי שמטילות המדינות הערביות סופו שיקטול את ישראל בתוך כחמשים שנה, ועד אז תהיינה המדינות הערביות מוצקות באחדותן, חמושות כהלכה ויעילות. אז ייזרקו היהודים לים, אבל יניחו להם מובלעת יהודית קטנה בחופי ארץ ישראל, אך בלי ממשלה יהודית. הוא לא סמך כלל על עיראק, תימן או ערב הסעודית, אך לבו סמוך ובטוח שירדן, סוריה, לבנון ומצרים תוכלנה להכות את היהודים בעוד חמישים שנה. חיויתי את דעתי שבעוד חמישים שנה יהיו גם היהודים חזקים הרבה יותר מעכשו. הוא אמר שהם יהיו פושטי רגל, נגועים בקומוניזם ונטולי יציבות כלכלית ומדינית. העירותי: - ''אתם הערבים על כל אוצרות הנפט שלכם, מדוע אינכם עושים משהו למען הפליטים העלובים הללו בארץ ישראל''? ''אלוהים אדירים'' אמר, ''אתה חושב באמת שאנחנו נהרוס את התעמולה הטובה ביותר הנמצאת ברשותנו: הרי זה מכרה זהב''. אמרתי שדעה כזאת היא קשת לב ובלתי מוסרית כאחת ''הבלים'', אמר, ''הם סתם אשפת אדם אבל הם מכרה זהב מדיני''. בלשון שונה כלשהו שמעתי דעות זהות מפי ערבים אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
שיכנס לאט לאט
אזרח,
27/08/04 14:00
|
הוא יכול להכנס לפוליטיקה כדי להשפיע אבל לא ישר לצמרת. רבים ומוכשרים לפניו עשו את הטעות הזאת שהם רצו ישר להיות המפקד של המערכת. יותר נבון להכנס למקום טוב באמצע וללמוד את המערכת, להשתפשף, לצבור נסיון ולהתפתח כמנהיג פוליטי רציני. נסיון של 2-3 שנים יכול אולי למנוע את ''מחלות הילדות'' של ברק, מצנע, שחק, מרדכי ואחרים...
אם הוא חושב שהוא יהוא ''להושיע'' ישר בתור מס' 1 הוא ישרף מהר ומסיבות של אגו ורצון להיות הקובע הוא לא יצליח להשפיע ולשנות. חוץ מזה הוא עתיר נסיון בנושאי צבא וביטחון וחסר נסיון בנושאים אזרחיים של כלכלה, חינוך, ניהול ציבורי וניהול ארגוני בכלל. עוד סיבה לכניסה איטית למערכת ההנהגה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
Likudniks are scared
Moshe,
27/08/04 13:45
|
|
 |
Big Time
ל"ת
Hope,
Now,
27/08/04 17:49
|
|
 |
47.
עמי-תודה על חברה ציונית מכובדת
Ehad Haam-Zioni,
ב/יוסי בילין,
27/08/04 13:34
|
כאשר אתה עמי אומר: ציונות שבה נפגשים בקושטא, בלונדון ובזנווה פוליטיקאים *קטנים* החותמים על הסכמים-אתה מתכוון להרצל והמשא ומתן עם תורכיה-אתה מתכוון לחיים ויצמן והמשא ומתן עם בלפור-ואתה מתכון ליוסי ביילין והמשא ומתן עם הממסד הפלשתינאי שהניב דגם מפורט של הסדר שלום ובטחון-הישג הבא מייד אחרי הקמת המדינהת הסכם השלום עם מצרים והסכם אוסלו. ואכן: חבל ששכחת את הפוליטיקאים ה*קטנים* בן גוריון, בגין ורבין שהשיגו חתימה על מסמכים בינלאומיים בעצרת האום שהחליטה על הקמת המדינה, בקמפ דויד ובואשינגטון של קלינטון.
עמי איילון הוא בחור נהדר וישר, מנהיג טבעי עם רעיונות נכונים-ותמים פוליטית.
עמי איילון יכול לעמוד היום בראש מחנה השלום הרחב שיאחד את יח*ד-מרצ עם כוחות השלום והחברה הבריאה בשינוי, מפלגת העבודה והרבה אישים בלתי מפלגתיים- ולהוביל את מחנה השלום להישג של רבע עד שליש מכלל המצביעים.
עמי איילון יבזבז את עצמו ואת המסר החיובי שהוא מוביל-ויהרוס כל סיכוי לשינוי אמיתי אם יפתח את העשיריה השניה במפלגת ה*מפץ הגדול* של שילוש המובילים הלא קדוש: לאחר שרון, פרס, לפיד, מופז, פואד, פורז, ליבנת, דליה איציק, ואולמרט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמימות פוליטית? נחש תמים?
ל"ת
תופעה שלא כדרך,
הטבע,
27/08/04 14:12
|
|
 |
לאחר שאתה הרעפת מחמאות לעברו
חרטאת,
אבו יסמין,
27/08/04 14:06
|
|
 |
46.
עוזי דיין לראשות הממשלה!!!
מצוינות,
ישראל החכמה,
27/08/04 13:18
|
|
 |
You mean Uzi Cohen
ל"ת
Dragos,
27/08/04 22:39
|
|
 |
45.
איילון, פרסונה נון-גרטה !!
מ.א. בן-דוד,
רמת-גן.,
27/08/04 13:05
|
מוטב לו לפרסונה הזה, בעל הדיעות המדיניות ההזויות, שימשיך לשהות מחוץ למים הפולטיים כדי שלא ''יצנן'' אותם עוד יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא שיקפוץ !
חי,
שדרות,
27/08/04 16:12
|
ואז יווכח אם בבריכה יש מיים או שהיא ריקה ואנו נדע סוף סוף אם מדובר בשחיין או בעוד טובע ושיפסיק עם העמידה המטופשת שלו על המקפצה זה לא עובד גם לא על אנשי השמאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
לא היה מעורב בשום שערוריה
צבי,
27/08/04 12:57
|
''הוא לא היה מעורב בשום שערוריה משמעותית'', ויותר נכון לחלק את השתים: הוא לא היה מעורב בשום שערוריה, וגם לא בשום דבר משמעותי אחר, חוץ מהטרדות סרק של פעילי ימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
עמי בוא תציל אותנו
עוד יהיה טוב,
מרכז,
27/08/04 12:39
|
עמי בוא , אתה התקווה האחרונה של הישראלי היפה מפני קופי מרכז הליכוד, גזעני הההתנחלויות ומליונרים של קומבינות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עמי בוא תחזיר לנו
חי,
שדרות,
27/08/04 16:20
|
במה הננסים בשמאל גיזעניו וגזלנים של מקומות יישוב שעוברתו מערבית עדיפים ? כנראה שלמונים לראשי עיר ושטחי חנייה תמורתם טהורים יותר
שלך משטחי חורבות ג'ממה הלוא היא רוחמה ועין חוד המכונה עין הוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
אילון אפס שמתראיין כבר שנים
יובל,
27/08/04 12:37
|
|
 |
41.
אולי כדאי שיחליף את ערפאת
לוכד שמאלנים,
27/08/04 12:36
|
|
 |
40.
עמדותיו של איילון ויחד שוות
ישראל,
ירושלים,
27/08/04 12:30
|
לא מרץ ולא יחד ולא אילון נמצאים במרכז המפה הפוליטית כמו שכתוב פה בכתבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
עמי אילון = עמרם מצנע
אהוד,
27/08/04 12:17
|
|
 |
עמי אילון = עמרם מצנע=Hope
ל"ת
Hope,
Now,
27/08/04 16:45
|
|
 |
38.
איילון מבזבז זמן
איציק,
27/08/04 12:15
|
אם היית פוליטיקאי היית בפנים כבר מזמן. המהססים וחושבים שהם טובים יותר(ואינםכך) כמו יגאל ידין בזמנו, מאיר עמית שניסה מאוחר, כל אנשי דש זחשבו שיצילו המולדת, אמנון שחק שלא רצה ללכלך ידים, הנסיכים למינים בעבודה ובליכוד, כולם למדו או חוו את הלקח, איש לא רץ אחריהם לטווח ארוך אלא הם נרות שנכבים מהר, הדרך היא לקפוץ למים ולהיות מוכן להפסיד ולאכול מרורים זה הפוליטיקה וזו הדרך לשלטון ולא ביפיות נפש ובסיסמאות שלא מדברו ת לאיש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
לעמי איילון
אופיר,
27/08/04 12:01
|
אתה אדם מאוד מעורך ורציני, חכם ויסודי ולכן למרות שהייתי רוצה לראות אנשים כמוך בהנהגה, אני מאמין כי חייך בפוליטיקה יהיו קצרים, משום שהיום לא מגיעים אנשים איכותיים למערכת הזו ואנשים ללא משוא פנים וקומבינות לא יצליחו. הדרך היחידה להצליח תהיה רק אם ייכנסו איתך עוד מסה קריטית של אנשים ברמתך, נקיים משחיתות, שיהנו מקולות של בוחרים שאינם רוצים כסאות. בכל אשר תבחר בהצלחה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
איילון, המכניס ידו לאש נכווה
ל"ת
אורנה,
27/08/04 11:51
|
|
 |
35.
עוד אידיוט
ארז,
מרכז,
27/08/04 11:48
|
גם אני יכול לדבר עם סרי נוסייבה!
נראה אותו מדבר עם חלאד משעל ומחמוד א זהר - להפסקת הלחימה בשטחים והגעה לפשרה.....אידיוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט ???
אילן,
נתניה,
27/08/04 13:05
|
עמי איילון מדבר עם מי שמוכן לדבר אתו . אתה באמת מוכן שידברו עם החמאס ? אז למה לא לשבת עם עראפת ?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מביש את האינטליגנציה של
חרטאת,
אבו יסמין,
27/08/04 14:16
|
השמאל . גם מוח של גור שימפנזה בגיל שבועים היה מבין את משמעות תגובתו של ארז , אבל כרגיל כאשר איש שמאל צריך להתמודד עם טעון לענין , אתם נהפכים לקשיי הבנה , בכדי להתגבר על הקשיים בהבנת הניקרא , מציע לך להתחיל עם ספרים כמו קופיקו ודומיו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיעון נכון , וקולע בול !
ל"ת
אליצור,
27/08/04 12:35
|
|
 |
34.
תכנס, לא חסרים שם אנשים ברמתך
ל"ת
:-(,
27/08/04 11:30
|
|
 |
33.
לא מחדש כלום
ל"ת
gal,
herzelia,
27/08/04 11:21
|
|
 |
32.
די כבר, קפוץ למים!
ארי,
27/08/04 11:15
|
אתה אולי הכי בן אדם מכל ה''אישים'' שבשטח. אין דרך לשנות אלא ע''י קפיצה למים הפוליטיים הקרים. קח לך את עמיר פרץ או פעיל חברתי מחויב אחר, את ליפקין שחק או שי המטכ''ליסט או עוזי דיין ומישהו מהאקדמיה או מתחום המשפט הציבורי או אחד מאישי מימד ויחד נעשה את השינוי. הזירה היא הזירה הפוליטית אבל התכנים, הערכים וההתנהלות חייבים להיות שונים לחלוטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין מיים בבריכה
חי,
שדרות,
27/08/04 16:24
|
הוא שומר על קרחתו לבל ישבור מיפרקתו כקודמיו ריאיון תקופתי מסורתי אין בו כדי להשכיחו צפו לנפיחה הבאה והעונתית אני מתראין אני קיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיקפוץ לי !
ל"ת
סלטה,
27/08/04 13:05
|
|
 |
שיקפוץ. כבר אין מים בשלולית
k_nemo,
Beer Sheva,
27/08/04 12:01
|
|
 |
אתה כזה תמים...
ל"ת
אורן,
27/08/04 11:32
|
|
 |
31.
כל צורת ההנהגה צריכה להשתנות.
קרנפי,
ת''א,
27/08/04 11:11
|
אם רק 10 אחוזים מהעם מרגישים כלפי ההנהגה הפוליטית שלנו ולו חצי ממה שאני מרגיש, אז משהו כאן לא עובד. התחושה העיקרית שלי היא אדישות מהולה בגועל. הם לא מכעיסים אותי יותר, פשוט הייתי שמח אם הם לא היו שם. ועוד יותר שמח אם לא היו נותנים להם כזו גישה חופשית לתקציבי המדינה. אין לי טיפת אמון בהם כבני אדם ואין לי טיפת אמון בדרכם האידיאולוגית. בתקופה כזאת של מחשבי על, רשת אינטרנט ענפה, הצבעות אישיות בסלולרי ומחשב לכל משפחה (לפחות), לא הגיע הזמן לשנות את צורת השלטון למשהו קצת יותר 'מדעי' מדוייק עינייני ואמין במקום הריקבון הדוחה הזה?.... תחשבו על זה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שהיה הוא שיהיה
נאוה,
27/08/04 11:55
|
מסתבר שדוקא אנשים טובים הולכים לפוליטיקה. אבל כשהם ''מציצים'' הם ''נכווים''. משהו מתקלקל אצלם בדרך. ועל זה אפשר לומר רק כי הדרך לגיהנום רצופה בכוונות טובות. הפוליטיקה מקוללת בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
המפץ הגדול
אילן,
נתניה,
27/08/04 11:03
|
המפץ הגדול יקרה כאשר עמי איילון יוצב בראש מחנה גדול של עבודה+שינוי+יחד . המחנה הזה יגרוף להערכתי את רוב הקולות של העולים מבריה''מ לשעבר ויזכה בבחירות הקרובות . זוהי הדרך היחידה שיש לשמאל כדי להגיע לשלטון בבחירות הקרובות . הבעיה היא האגו וחוסר הפירגון במפלגות אלה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הקומבינה הזו לא תעזור. ''הם''
k_nemo,
Beer Sheva,
27/08/04 12:04
|
|
 |
יש הרבה משותף
אילן,
נתניה,
27/08/04 12:43
|
לשילוב עבודה+שינוי+יחד יש הרבה יותר משותף מאשר מפריד בעיקר בעניין המדיני והאג'נדה החילונית . לדעתי לשילובמ הזה יש הרבה פוטנציאל . הוא יעמיד מהצד השני את הליכוד עם הימין הקיצוני , הדתיים והחרדים . ההבדלים בין שני המחנות יהיו ברורים וחדים . שוב , נראה לי שזהו הסיכוי היחידי של מחנה השלום להגיע לשלטון ולהוביל על פי דרכו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערך עולה ויורד
חי,
שדרות,
27/08/04 16:28
|
חלוקת מניה למניות הטבה מעולם לא שינתה ערך נומינלי של המניה רק מספר הניירות גדל אבל הערך נשאר או שירד והמנפיקים איחזו את עיני הרוכשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יחד ושינוי?? אין שום דבר משותף
ל"ת
אבי,
27/08/04 11:53
|
|
 |
קישקוש
ארז,
מרכז,
27/08/04 11:51
|
שינוי קיבלה קולות בגלל שלא הזדהתה עם רעיון ממשי הקשור למצבנו הביטחוני - מדיני. אני אישית לא אצביע לשינוי אם תלך עם האהבל הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
לא צריכים עוד גנרלים
ל"ת
יותם,
תל-אביב,
27/08/04 11:01
|
|
 |
28.
תפעל בדרך של פייגלין
שמאל לוחם,
אלי סיני,
27/08/04 10:51
|
תכנס עם כוח של מתפקדים מאחריך !
רק תקרא ונעמוד מאחריך.
אתה אחרון הדינוזאורים.
היתר ניכחדו ונשארו רק הזעירים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אילו בדיוק שיעמדו מאחור?
ל"ת
חי,
שדרות,
27/08/04 16:06
|
|
 |
27.
מוכנה להצטרף אליך
ל"ת
הדס,
27/08/04 10:46
|
|
 |
ואלי את לא מוכנה?
ל"ת
דני,
בת ים,
27/08/04 13:27
|
|
 |
26.
כאילו שחסרים שם מג'נונים.
ל"ת
הפוליטיקאים.,
27/08/04 10:43
|
|
 |
בדיוק בשביל זה צריך אותו
ל"ת
שמאל לוחם,
אלי סיני,
27/08/04 10:53
|
|
 |
25.
לא למדו כלום
אורן,
תל אביב,
27/08/04 10:13
|
זה פשוט מדהים איך כל פעם מחדש, צצים עיתונאים שחושבים שמשאלות לבם זה המציאות. אותו דבר היה עם אחד כוכב שאלוהים יודע איפה הוא עכשיו- נו איך קוראים לו- ליפקין שחק, אותו דבר עם מצנע וכמובן הסופרסטאר ברק.....
מדובר בחוברה שבעה של גנרלים שמייצגים את ישראל הישנה, אין להם באמת שום ערכים למעט ''תנו לנו לישון בשקט'' ובמילים אחרות- בוא נצא מהשטחים והכל יסתדר (מקסימום הקטיושות יפלו רחוק בשדרות) שכחתי, יש להם עוד ערך, איך הם קוראים לזה: ''לעשות לביתי''..
איילון היה כשלון חרוץ בתור איש שב''כ, בעל חתך דיבור שיכול לדבר רק לכמה שבעים בשכונת לב הפארק ברעננה ועוד כמה מתלהבים בשינקין, מברבר פה שהוא לא החליט, קשקשן ! כבר יותר משנתיים הוא מנסה לקבל מקום אוטומטי במפלגת העבודה, אבל לצערו פואד והחברה למדו את הלקח.
הכתבה הזו היא כתבה מטעם שתשיג את המטרה ההפוכה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצנע, ברק ושחק, ישראל הישנה???
בני,
ראשל''צ,
27/08/04 11:22
|
דווקא את שלושת הגנרלים הכי נונ-קומפורמיסטים שהיו לנו החלטת לציין כ''ישראל הישנה''?!
כן, בהחלט מופז זה ישראל החדשה... מדבר כמו שרון במלחמת לבנון, ונותן למערכת שתחתיו להמשיך ולהרקב...
מעניין באמת למה בחרת להשמיץ גנרלים מהשמאל??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תוספת
אורן,
27/08/04 11:30
|
כן- יש משהו בזה שהם מהשמאל, כי השמאל הוא ישראל הישנה. זה לא אומר שאני חושב שמופז טוב יותר, מופז בוא נאמר- גרוע כמותם
ישראל החדשה- זה מושג שאתה המצאת, היום יש בלבול שלם, ואין גורם כלשהו שמוביל ערכים בישראל.
לא ניסתי לצבוע בשחור ולבן אלה טובים ואלה רעים- תנסה לראות את הדברים מעבר לטובים ורעים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העסקונה מתחילה לחשוש !
ל"ת
שמאל לוחם,
אלי סיני,
27/08/04 10:57
|
|
 |
24.
שוב מחפשים אליל תורן שיושיע ,
חרטאת,
אבו יסמין,
27/08/04 09:52
|
וכמו האלילים הקודמים שאיכזבו ,(ברק ,מיצנע) גם הפעם במידה ואכן יכנס בנסיון לתפוס הנהגה , גם הפעם ההר יוליד עכבר , אנו חייבים להודות שהיום אין לנו מדינאי אחד , כן יש פוליטיקאים בהמונים שאפילו אחד מהם לא שווה יריקה , מה דעתכם לתת לחברת כוח אדם לנהל לנו את המדינה על כל מרכיביה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
אני כרגיל,
27/08/04 10:26
|
שום פתרון אינסטנט , בין אם במנהיגות ובין אם בתכניות מדיניות , לא יצליח. רק אדם עם נסיון עשיר בתחום המדיני, הבטחוני, הפוליטי ועוד , מסוגל להנהיג מדינה כמו שלנו. עם כל החסרונות שלהם, רק לשרון ולפרס יש את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
ואיך תסביר שאתה גר בבית ערבי ?
ביזי,
איגזים,
27/08/04 09:51
|
מר איילון הנכבד:
איך תסביר את העובדה שאתה גר בבית של ערבים בכפר ערבי שתושביו גורשו ממנו במלחמת העצמאות ? תחת השם כרם מהר''ל שבכרמל מסתתר לו היישוב איגזים. כדי להשלים עם שכינינו ולחיות אתם יחד וכדי לממש את זכות השיבה השמורה להם - כדאי קודם כל שתפנה את ביתך ותשיבו לבעליו.
ואם אכן תבחר לעשות את המעשה הצודק וההוגן הזה, הצע את אותה הצעה לשלמה ארצי ביישוב השכן עין חוד. בברכה,
ביזי, טנטורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכונת המנטרות של הימין בפעולה
ל"ת
שמאל לוחם,
אלי סיני,
27/08/04 10:54
|
|
 |
תגובה עלובה של איש שמאל
חרטאת,
אבו יסמין,
27/08/04 12:43
|
שכרגיל כאשר צריכים להתמודד עם טיעונים נכונים , זורקים סתמית מספר מילים ונעלמים ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד חרטאת אתה במקרה עוזי כהן?
שמואלי,
28/08/04 03:10
|
|
 |
תגיד שמואלי, אתה לא במקרה
סתם חרטאת,
28/08/04 19:04
|
|
 |
מנטרות הן מנטרות בכל צד
חי,
שדרות,
27/08/04 12:27
|
ואם הן מנטרות זה הופך אותן ללא נכונות או שרק המנטרות של השמאל הן לא מנטרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם הוא באיזים עכשו
חי,
שדרות,
27/08/04 10:31
|
יעזוב ויגור בקוסקוס טבעון או ברחוב60 או אולי בסלמה סליחה כפר שלם אולי באיסדוד או בפלוג'ה אולי בעין חוד וכו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
למזלנו יש עוד כמוהו
מוטי,
צפון,
27/08/04 09:45
|
ולא רק יוצאי כוחות הביטחון. איפה אלי הורביץ, שהיה מנכ''ל טבע? איפה דוד עברי שעבר שורה של תפקידים אזרחיים לאחר שפשט את מדיו? אנשים כאלה טובים יותר מהקבוצה השולטת היום, ולא פחות מנוסים. חסרונם הוא שלא חיפשו מקום במפלגות הקיימות אלא שרתו את סדר היום הלאומי בדרכם. אין ברירה, כניסה לעמדת השפעה לאומית נעשית דרך הפוליטיקה. אם עמי איילון יכנס לזה לבדו, הוא יתמסמס ויעלם. כדאי לו לבנות קבוצת כוח חוץ פרלמנטרית (לא המפקד הלאומי) ואז להיכנס עם הקבוצה הזו לתוך מפלגה קיימת. כיוון שהליכוד ביזר את כוחו למחוזות, אין להם ברירה אלא להצטרף לעבודה או לשינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מקרין יושר,יושרה ואיכפתיות
אלי,
ת''א,
27/08/04 09:44
|
אבל בכדי להצליח בג`ונגל הפוליטי עליו להצטרף ביחד עם לפחות שניים שלושה חברים(ות) איכותיים(יות)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
לחקור את מחדל השב''כ
פירקל פיט,
27/08/04 09:43
|
השב''כ בראשות אילון ייצר את הסידרה הגרועה ביותר של הערכות לאומיות: לא העריך נכונה את ערפאת, לא חזה את אי יכולת הפלסתינאים להגיע להסדר. לא חזה את פרוץ האינתיפאדה ולא ראה את ההכנות לאינתיפאדה. לא חזה את התפרעויות ערביי ישראל לפי הוראות הרשות. והאיש שעמד בראש המחדל הזה שוקל אם להצטרף לפוליטיקה?
אפשר כבר להתגעגע לברק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
תגובה ל-11
יורם,
27/08/04 09:42
|
|
 |
18.
עמי אילון כבר מזמן בפוליטיקה.
המבקר,
27/08/04 09:41
|
אולי הוא לא שם לב אבל הוא כבר מזמן בפוליטקה. לצערו, אף מפלגה לא מוכנה להעניק לו מצנח זהב למקון הראשון. מה לעשות עמי, או שתקים מפלגה משלך ואז תגלה שאתה מנהיג ציבור ללא ציבור, או שתצטרף למפלגה קיימת ולאחר סיבוב קצר הכרישים יאכלו אותך ללא מלח ופלפל [עיין ערך מצנע]
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אל תתיפייף - העבודה זקוקה לך
ניר,
תל אביב,
27/08/04 09:38
|
''החכם המסרב להשתתף בשלטון, נדון להיות כפוף לשלטונו של הגרוע ממנו.''
אפלטון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
Nonsense
ל"ת
Gersh,
Miami,
27/08/04 09:37
|
|
 |
15.
רוצים רק את עוזי דיין!!
ל"ת
דנה,
27/08/04 09:29
|
|
 |
14.
חייבים את עמי כראש ממשלה
גיא,
בת ים,
27/08/04 09:24
|
יש לנו הנהגה רופסת וכושלת , חייבים איש אמיץ שינהיג אותנו בדרך אחרת . חייבים אדם שלא יושפע מעוזי כהן ויפחד לדבר . רק איש אמיץ יוכל וזהו עמי אילון ! ! !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה מפחד מעוזי?
חי,
שדרות,
27/08/04 10:24
|
|
 |
13.
אתה תמים מידי
ל"ת
יעקב,
27/08/04 09:21
|
|
 |
גם הרצל היה תמים
ל"ת
אילן,
נתניה,
27/08/04 13:07
|
|
 |
12.
אלוף בדיבורים
רננה,
27/08/04 09:20
|
או שתכנס למים או שלא אבל תפסיק לבלבל לנו את המוח כל שני וחמישי על ההתלבטות שלך. בדיבורים כבר מזמן הבנו, אתה אלוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
עוד אידיוט אלוף במיל'
נועם,
27/08/04 09:15
|
שחושב שמגיע לו. בסוף יצטרף כמו קודמיו למפלגת העבודה, יגיע תוך זמן קצר לעמוד בראשה (כי אין להם שום דבר אחר), יגיע איתה לבחירות, יקבל בראש מהליכוד ויחזור הביתה לקבל את הפנסיות השמנות מהצבא. לפעמים אני מרגיש שישראל זו דיקטטורה צבאית. למה כל טמבל שיוצא מהצבא אוטומטית חושב שהוא יכול להיות פוליטיקאי? חבורה של תאבי בצע מנופחי אגו. מדינה מסריחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה חוסר הכבוד לזולת?
דנה,
ירושלים,
27/08/04 09:33
|
ל מ ה ????????????????????? ומה אתה עשיתה בשביל המדינה? למה לזלזל בבני אדם, למה לכנות אותם בשמות גנאי ולהדביק להם תוויות. מי שמך לקבוע מי אידיוט ומי לא. אז עכשיו תשמע את דעתי עליך: ישראלי מכוער, מרושע וממורמר, אדם שאין לו כבוד לאחרים וגם אחרים לא מכבדים אותו, ובמילה אחת - טיפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לדנה
:-),
27/08/04 13:05
|
גישתו הפוליטית ילדותית ולכן לועגים לו. לומר דברים ''יפים'' ובעיקר לא מציאותיים קשורים בספרות העיברית עם מנחם מנדל או בקלסיקה עם דון קישוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדנה
חי,
שדרות,
27/08/04 10:16
|
למכובדת נכון כבוד יש תמיד לתת ומסכים שאין מקום לגינויים אבל שאלת עצמך למה אנשים מגיבים כך ממה זה נובע האם היתנהגות הגורם המכונה לא תורמת חלק לכינוי ואין לו חלק בכך בשל התנהלותו הכינויים גם אם לא נסכים עימם מתארים ומשקפים מצבים שאנו מבקשים לתארם כפי שהם משתקפים בעינינו ונועדו לקרוע מסיכות ולהציג את הדמות שמאחוריה אינם באים להביע זילזול וכפי שאת משקפת ומתארת דמות שנראית חיובית בעינייך תוך שימוש בשבח והלל כך נועם ביקש להמעיט ממה שנראה בעיניו כאחיזת עיניים יש מקרים (שחבל שזה כך)שרק שימוש בשפה בוטה יכולה לתאר ולסבר אוזןגם אם השימוש בביטויים גסי רוח לא נעימים לנו תיבדקי אם לעמי איילון אין חלק למה שנועם חושב וכן את צודקת לא להעליב לא לזלזל אבל שגם דמויות מה יפית עמק נווי לא יזלזלובנו על ידי דימויי שוא לפני איילון היו משיחים וגם אחריו יהיו הבעייה היא שקרנותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התגובה שלך מקובלת עלי יותר
דנה,
27/08/04 10:29
|
כתבת את הטיעונים שלך מבלי להתלהם להשמיץ ולפגוע. ניסית להסביר מדוע לדעתך עמי איילון לא צריך להיכנס לפוליטיקה. ואני מכבדת את דעתך. אגב, איני תומכת בעמדותיו של עמי איילון כלל ועיקר, ואני לא סבורה שהוא האיש ש''יושיע'' את המדינה. ואגב, אין איש כזה, כי משיח לא בא, ומשיח גם לא מחכה. גסות רוח כלפי הזולת אינה נסבלת בעיני, הנימה המזלזלת והפוגעת שאנחנו נוקטים אחד כלפי השני במדינה הזאת צריכה להיעלם ובמקומה צריכים לבוא כבוד , דרך ארץ, וחמלה (ולא במובן של רחמים), או אז השיח הציבורי יעלה מדרגה כראוי לבני תרבות. ואיך אמר מי שאמר: '' אני לא תומך בדעותיך, אבל אלחם כדי שתוכל להשמיע אותן''. מן הראוי שנאמץ תרבות דיון ברוח המשפט האחרון. שבת שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עמך
חי,
שדרות,
27/08/04 12:25
|
אגב לא ביקרתי את רצונונ להיכנס לפוליטיקה זו זכותו ביקרתי את האיצטלות בהן נפשו מתעטפת ואת דמות היגון שהוא מנסה לשדר לנו רוצה לומר שחפץ הוא להיכנס שיכנס לא רוצה שיתאדה לתהום הנשייה בלי כל התיפפות היינו בסרט שחק מצנע ברק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
שככתם את יגאל ידין?
מוטי,
תל אביב,
27/08/04 09:08
|
גם הוא היה מכרה של זהב אלקטורלי שנעלם מן החיים הפוליטיים.................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המבדיל בין קודש לחול
חי,
שדרות,
27/08/04 10:21
|
הרבה ''ביטחוניסטים'' תאבי שלום צריכים לפני שמזכירים שמו למרק היטב היטב פיהם לפני שמזכירים שמו ועושים השוואות עימו ועם הדמויות הרופסות של היום אלופי הרכב הצמוד המזכירות פנסיות ותפקידי שוא אלופים שרים וסורירים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחתם - ולא שככתם
ל"ת
מורה לעברית,
27/08/04 10:01
|
|
 |
9.
אילון
אבי,
ת''א,
27/08/04 09:05
|
|
 |
8.
אל תתלבט, תעלם כבר מהזירה הציב
שמאלן מצוי,
27/08/04 09:04
|
אין לך על מה להתלבט. הכשלון ידוע מראש. בגללך. בגלל הסהרוריות.
לא מכיר אדם אחד שמחזיק ממך ומהווה פוטנציאל אלקטורלי עבור מפלגה בראשותך. ואני חי בשמאל.
אלא אם כן תייצג את עובדי חברת החשמל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למגיבים 12 ו-8 הוא שקול מתלבט
חי,
שדרות,
27/08/04 09:46
|
הוא חושב מה לסמן אחד או שתיים או תיקו בינתיים עוד לא החליט והמחזור הסתיים לו ושוב נשאר עם הטופס משבוע שעבר כנרא לא שמע על סבב המינויים שיביא לפליטת עוד מספר פלצנים ושוב ירד לסוף הטור מישהו כנראה צריך לאמר לו שלא חייבים להשתתף בניחושים אם לא יודעים מה לסמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לעמי איילון
נסים גבאי,
נתניה,
27/08/04 09:01
|
אנחנו לא מכירים, למרות שלחצנו יד בארועים סמי פוליטיים בהם אתה מתברג בזמן האחרון. גם אינני באליטה הפוליטית המחזרת אחריך, כדי להעמידך בראש המפלגה שלי, כל מפלגה, שתעמוד בראשה. אני סתם אזרח, אומנם לוחם וותיק בשחיתות המימסדית המתמשכת - אבל לא לוחם צהל''י עם עיטורי גבורה כמוך. אבל בכ''ז, ואולי למרות זאת... לבטיך אם להכנס לפוליטיקה, מעניינים, אך לא מסנוורים אותי. לא שאינני מעריך אותך כאדם וככשרון. אפילו דופי מוסרי ותרבותי אינני מוצא ו/או מחפש בך. הדאגות שלי אמיתיות, כפי שלבטיך אמיתיים אם לטבול במים העכורים של הפוליטיקה הישראלית הכל כך שוקקת לקבלך אליה. כי אינני מאמין באלים, גם לא במטאורים, ובטח שלא באנשים בשר ודם שישנו במחי יד עם כובד אישיותם - את הכאוס הפוליטי שהרס כל חלקה בריאה בחיינו השוטפים והזולגים דמעות. כי ילד הייתי, גם נער, ובגרתי. אינני יכול לראות את המערכות המסואבות עם כל בכירי המפלגות, דמויי הנגבי, מקבלים ראש טרי ובריא - והכל הופך טהור. אני מחסידיו המובהקים של המפץ הגדול, אבל אינני רואה לו שותפים במערכת הפוליטית. כל פילוסוף או הוגה דיעות מעמיק יבהיר כי דרוש מפץ גדול, אבל עם שחקנים חדשים. אחרת איזה מן מפץ הוא זה שממליך מלך אחר מלך, כשכל התשתית הרקובה מתחת - עם כל העוצמה לקלקל כל דרך יציאה מהמדמנה?! לפוליטיקה הישראלית דרושים הרבה עמי איילונים, וגם הרבה מיני עמי איילונים - שלא שפר גורלם לקבל עיטורי גבורה קרביים, אבל אלוהים עיטר אותם בנתונים חיוניים ובסיסיים לשרת את הציבור הישראלי שכל כך משווע להם. אבל המפץ הגדול טרם גרד את שכבת האוזון העוטפת את מנהיגי המדינה הראויים, הנחוצים (והרדומים - אולי בצדק) כל כך להחליף את המצוי והקיים דמוי הנגבי, פריצקי ומי לא. לכן פנייתי היא לאו דווקא אליך עמי ידידי (מותר?) אלא אל עצמי, אל הקוראים, אלינו כולנו שיחפשו בימים והזמן הקרוב תקווה בעוד כוכב פוליטי עולה: נתחיל בהעפה ובעיטת וואליי של כל האלמנטים המיותרים בפוליטיקה הישראלית, נטיס לחלל את כל ''מוקדי הכח'' דמויי עוזי כהן מרעננה, ואז נכין עצמנו לקבל מועמדים ראויים להיות גם מנהיגים בכירים, כמוך עמי איילון. אז התחלתי לכתוב לך, המשכתי לדבר אל עצמי, ובסופו של דבר פניתי אל כולנו (מלבד מקבלי הג'ובים במפלגות - שאלוהים לא יזיז אותם מקיבעונם ההרסני) - כי רק בשינוי מערכתי ניתן יהיה להגיע אל המנוחה והנחלה הכל כך נחוצים לנו במדינה הזו. לא אוכל שלא לסיים בסיפור אישי, מתחום התחבורה בו תקועה מומחיותי, ומוסר ההשכל פורץ בדיוק לנקודה המערכתית אותה העליתי כרגע בפניך, בפנינו: מרוב רעש וצילצולים לנסות ולשנות רוע הגזירה של מכת תאונות הדרכים בישראל, יצרו עימי קשר חברי כנסת רבים, כמו גורמים ציבוריים נוספים. כולם הביעו נכונות התחלתית לעשות ''הכל'' למען מציאת פתרונות להפחתת הקטל הנורא הזה שעובר כל גבול של סבירות, ומעמיד את רמת השכול ברף אולימפי מיותר לחלוטין. אבל... כאשר הבינו כל המתנדבים לעזור ולתרום שאין הדבר קשור בגימיק מיידי צובר רייטינג לקראת הבחירות הקרבות או טו טו... ברחו כל עוד נפשם בכפם עם הזנב מקופל בין רגליהם: שינוי מערכתי?! מה, השתגענו?! להתחיל ליישם פתרונות מקצועיים?! יאללה, תן לנו הצעת חוק, תן איזה רעיון מהיר - וקדימה לתקשורת: ''מצאנו''... הבנת ידידי עמי איילון? כן, אני מניח שלא חידשתי לך הרבה, אבל כמעט בטוח הנני, שהדגשתי לך נקודה מאוד חשובה בדיסקט ההחלטות הקרוב שלך. תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם אפשר לקבל נוסח בעיברית ?
ל"ת
אוהב טכלס,
ולא פלפולים,
27/08/04 10:00
|
|
 |
זה לא עברית, זה עקרונית
נסים גבאי,
נתניה,
27/08/04 10:23
|
ומה לעשות שהחיים קצת יותר מורכבים מכותרות, התקפות שטוחות, ברבורים קלילים, והתנגחויות בין ימין ושמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחד שאמר ולא אמר כלום
ל"ת
כמה שטיות,
ניסים גבאי,
27/08/04 09:29
|
|
 |
שטויות, ולא שטיות
שלומית,
27/08/04 09:35
|
|
 |
6.
הוא יכשל. אין לו תדמית.
ל"ת
יעקב,
27/08/04 08:56
|
|
 |
5.
אדם ישר או סתם תמים?
חי,
שדרות,
27/08/04 08:44
|
מספיק עם ההיתייפיפות שלך אתה לא שונה משום פוליטיקאי מצוי השיטה של''התלבטות'' כבר מיצתה עצמה על מי אתה חושב שאתה עובד? יאלהה כנס כבר ותתמסמס כקודמיך תשומת הלב והכותרות שאתה עושה חדשות לבקרים של מה יפיתה מיצו עצמן אתה נרתע מפוליטיקה? ומה אתה עושה מיום שפרשת. לא פוליטיקה? כמה אתה עוד לאחוז בציפורניך בבלון הנפוח לבל יתפוצץ? זה יקרה עם השניה הראשונה זה בלתי נמנע מספיק עם ''תתפסו אותי'' זה לא עבד אצל דן מרידור קרוב לוודאי שכך יקרה גם אצלך מספיק עם הציניות הזו משיחיות שקר תמיד לבשה ופשטה צורה אז יאללה כנס כבר כדי שנהיה כבר מאחורי סימון עוד V ליד עוד משיח שקר ובלון רזה יאללה די כבר מהחנטרישיות של ההיתלבטות רוצה כנס לא רוצה שב בשקט בפעם המי יודע אני אומר לך הענין מיצה עצמו אי אפשר להינות מכל העולמות גם להיכנס למיים וגם לא להירטב לשבת על הגדר ולא לפול לצד כלשהו להישאר מחוץ למיים ולהרגיש כמי ששוחה בתוכם הכן ןלא לא הביא שום בשורה לעולם כך גם אתה ובאשר לדימוי אותו אתה מתאר על הבנין בראש ההר בירושליים והמיסדרון הדלת האיש מאחוריה שחכם ויודע כל דבר זה בדיוק הדימוי אותו ביקשת לבנות לך ואתה מתאר היטב את דמותך אותה ביקשתי בעצם לחשוף גם אתה כאיש מאחורי הדלת אתה לא יודע יותר מכל אזרח שהיינו רוצים שיחליט בשבלנו זהו שאמרתי משיח שקר בגוף אזרח מצוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מציע
אילן,
נתניה,
27/08/04 13:12
|
מה אתה מציע ? שנמשיך לראות את אותם פוליטיקאים שמשחיתים על חלקה טובה שעוד נשארה בארץ הזאת ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מציע
חי,
שדרות,
27/08/04 16:48
|
שיפסיק הנפיחות והפלצנות העונתית שלו בשביל זה יש אחד בשם שכטר בערוץ 10 ב-שיכירו אזרחי הארץ שדרכו אינה שונה משל קודמיו שלא הביאה שום פיתרון ג-שהוא לא יותר טוב מקודמיו כפי שמתיאמר להיות ד -שנכירבמציאות ולא במישאלות לב ה -כשנכיר במציאות גם נמצא הפיתרון ו-קיר ברזל קיר ברזל ואז הפיתרון יבוא וזאת רק משיוצע מהצד השני כל פיתרון שלא יוצע על ידיהם כפועל יוצא מקיר הברזל לא יהיה בו כדי לפתור שום מישאלת לב ושום הזיה ושום אילוזה רק האינטרסים מביאים פתרונות ואידך זיל גמור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפוסל במומו
חנה,
גבעתיים,
27/08/04 09:37
|
|
 |
4.
שמע להצעתי
אבי מהגליל,
27/08/04 08:41
|
אל תיכנס,חבל לך על הזמן,וזאת מכמה סיבות : 1 אתה נחשב לשמאלני מדי,ושמאלנים אף פעם לא הצליחו בארץ הזאת,(כאן דרוש שמאלן שנחשב לימני ולמר בטחון,ורק לאחר שהוא נבחר הוא מגלה את עורו האמיתי) 2 . מרגע שתיכנס לפוליטיקה יתחילו אנשי הליכוד והימין להשמיץ אותך לקלל אותך ולחפש מה אמרת לפני 50 שנה בכנס הגדנ''ע וימצאו את אחותך החורגת שנמצאת בקנדה,3 העם הזה צריך מנהיגים סוג ב' רמאים ונוכלים,ואתה לא כזה.אז למה לך ,חכה לא יודע כמה,עד שהעם הזה ישכיל קצת,יבין יותר,ידע מה טוב לו,עד אז צריך להמתין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה-בול!!!
ל"ת
יואל,
27/08/04 09:40
|
|
 |
3.
איילון בוא תציל ת'מדינה
ל"ת
1,
2,
27/08/04 08:34
|
|
 |
2.
התקווה הלבנה,הגדולה הבאה
ל"ת
k_nemo,
Beer Sheva,
27/08/04 08:28
|
|
 |
1.
עמי, צריכים אחד כמוך
יואב,
27/08/04 07:59
|
אדם אמיץ, ללא רבב, חסר מניירות פוליטיות ובעל ערכים. רואה רק את טובת המדינה לנגד עיניו ללא שיקולים זרים. חזק ואמץ, עמי, צריכים אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יאכלו אותו בלי מלח
ל"ת
עמי לא מבין,
כלום,
27/08/04 09:30
|
|