 |
36.
הכל באשמת הנהגים הטפשים....
רון פונדק,
אי שם בחלל,
28/08/04 20:59
|
הם ניסו להוציא אותם מהמשאית כדי להגיש להם קפה ועוגיות... ואז הם כעסו כשהישראלים סירבו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
הם חיות בגלל הכיבוש ?
ניצ'קו,
28/08/04 20:21
|
הם חיות בגלל איזשהי סיבה אחרת חוץ מהעובדה שהם לא ראויים להקרא בני אדם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וליפני הכיבוש הם גם היו חיות
משה,
פ'ת,
28/08/04 22:07
|
או שמא גם אנו היינו חיות כשהיינו בגולה מר נציקו אל תיתנשא חייה ותן לחיות ואל תהייה עם כובש ולאחר תאשים הם לא בני אדם הכל מותר ליכבוש אותם לבזות אותם הכל איפשרי למ .... כי הם מכוכב אחר שאנחנו הימצאנו אנחנו עם נבחר עלק . היהודים עוד לא הבינו שאל תעשה מה ששנוא עליך לחבריך שזו אימרה ישרה וכנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו בגולה עשינו לינצ'ים ?
ניצ'קו,
28/08/04 22:31
|
|
 |
בטח
ארז,
29/08/04 10:31
|
|
 |
השמאל כבר מזמן מאמין...
יוסי,
גושדן,
28/08/04 23:00
|
|
 |
34.
השמאל לפחות לא עושה איתם עסקים
דן למדן,
28/08/04 14:27
|
הרי ברור שאלו חברה שבאו לעשות איתם קומבינה...... לפחות בשמאל אוצים שתהיה הפרדה בינם לביננו.... אלו שנכנסים לשם לעשות סחר בטח לא הצביעו מרץ....
אז שלא יעבדו עליכם ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל לא עושה איתם עסקים...
יוסי,
גושדן,
28/08/04 18:02
|
שאתן לך רשימה של שמאלנים שהתעשרו מהסכמי אוסלו וממשיכים לעשות איתם עסקים כבר עכשיו? הרשימה ארוכה כאורך הגלות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אלה הם הערבים !!!!
ל"ת
א.ש,
ירושלים,
28/08/04 11:58
|
|
 |
המוסלמים האלו מפלצות דו רגליות
ל"ת
וטרינר,
חולון,
29/08/04 02:07
|
|
 |
32.
סוף הסיפור- התנתקות
Menni,
Berlin,
28/08/04 11:55
|
יש לנו הישראלים את הקלפים בידינו.חייבים להשתמש בהם באופן שמצבנו ישתפר וניפטר מהצרה שנפלה עלינו - השטחים הכבושים.זאת אומרת להתנתק ולצאת מהם ובכך ניצור גבול שניתן לפקח ולשמור אליו.כמו כן לא נהיה אחריים לפרנסתם של אלו הרוצים בהשמדתנו. מאחר ואנו נחשבים לחכמים אני מאמין שנמצא דרכים להפטר מהצרה ששמה השטחים הכבושים.גם אם חלק מעמנו נותן לשטחים חשיבות גדולה בשל בעבר.אך אנשים חכמים מביטים קדימה ועושים הכל על מנת לשפר את תנאי החיים.אז בבקשה הפסיקו להתרפק על העבר והתחילו לפעול לעתיד טוב ובטוח יותר.מה שהיה היה ולא בידינו יותר אך העתיד של כל העם תלוי בתבונתו ובמעשיו הוא.בהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וטוב שעה קדימה מצנע
משה,
פ'ת,
28/08/04 21:55
|
יש לנו הישראלים את הקלפים בידינו.חייבים להשתמש בהם באופןשמצבנו ישתפר וניפטר מהצרה שנפלה עלינו - השטחים לא רק שהם צרה הם צרה צרורה שצרורה ביצרור חיינו טוב יהיה ששעה קודם ניתפטר מיהם והיה עדיף אתמול . נו מיצנע קח את הגה השילטון לידך ועשה סדר באנדרלמוסיה הזו שניקראת השטחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עכשיו כולכם הבנתם רק מצנע
משה,
פ'ת,
28/08/04 21:43
|
ועכשיו תוכלו את הכובע אני כל הזמן רושם וכותב רק מצנע רק מצנע יביא שלום תנו לו קרידיט ותבחרו בוא רק הוא ורק הוא מסוגל להביא שלום וביננו מה אנחנו צריכים את השטחים האילו איזה יצוא ויבוא יש לנו מישם חוץ מישכול ויגון והרס כלכלי מישני הצדדים מצנע איש של גובה העניים וללא גבהות לב אוהבים אותך מצנע איש שלום אלוהים יצלח דרכך ושבוע טוב לכולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלנים חכמים חוזרים הביתה...
יוסי,
גושדן,
28/08/04 18:08
|
לברלין. הפסקת להתרפק על העבר וחזרת לבית שלך: גרמניה. בהצלחה לך ולשאר השמאלנים במולדת האמיתית שלכם :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשים ''חכמים'' כמוך מוצאים...
יוסי,
גושדן,
28/08/04 18:03
|
את עצמם בברלין. עובדה אתה לא חי כאן, ובעזרת השם בסופו של דבר יפתחו לכל השמאלנים העיניים וכולכם תחזרו הביתה: לגולה. ואני ואתה לא שייכים לאותו עם. אתם בכלל לא יהודים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות, גם תל אביב ''שטח כבוש''!
ל"ת
משה,
תל אביב,
28/08/04 16:34
|
|
 |
31.
מה הם חיפשו שם?
מ ו מ ו,
28/08/04 11:52
|
לכל התלהמים וצועקים נגד שמאלנים. האם כל אידיוט שיכנס לשטח a יסכן את הצבא שיצטרך לבוא לחלץ אותו ? בצבא יש גם שמאלנים וגם ימניים שיש להם עבודה קשה ולא צריך עוד להוסיף להם כי למישהו התחשק להיכנס לצרכי מסחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צבא לא צריך לחלץ כל אידיוט
בוריס,
חיפה,
28/08/04 20:56
|
האידיוטים של שמאל קיצוני מתקבלים בשימחה על ידי גדודי חללי אל אקצה וצבא שלנו לא צריך לחלץ אותם.
אבל נכון שהם גם מסכנים צבא שלנו רק מהצד השני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הערבים מחפשים כאן?
יוסי,
גושדן,
28/08/04 18:05
|
למה השמאל תומך בזכות-השיבה של הפלסתינאים? כדי לחסל את מדינת היהודים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
משאית, ראבק!
המגן,
ירושלים,
28/08/04 11:45
|
למה לא דרסתם אותם?! אולי עם מכונית זה היה בעייתי יותר, אבל משאית? יכולתם לצאת משם בקלות גם בלי חילוץ. הייתם נועלים דלתות ופשוט דוהרים קדימה, עולים על פרצופיהם של החיות שתקפו אתכם. ואף אחד לא היה יכול לתבוע אתכם אח''כ. לא היה לו קייס- זכותינו המלאה להגנה עצמית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראבק מה אתה מבין מהחיים שלך
משה,
פ'ת,
28/08/04 14:55
|
בחיים אבל בחיים אל תשפוט אדם כל עוד לא הייתה במקומו כי אנשים כמוך יש להם פה גדול אבל מטחלס מקפלים את הזנב בשעת אמת ובוא אזביר לך מה זה לינץ' אני גם עברתי לינץ' בשלהי 96 בשכם גם עים משאית מאן צבאית חסמו את הכביש עים סלעים ולא יכולתי לינסוע ריסקו לי את המשאית ביחד איתי אז איך יכולתי לידרוס אותם וגם לא ראציתי לעשות את זה להם וגם יכולתי להוריד 200 איש מאצלהם אז מה אני גיבור הייתי יושב 5 שנים בבית סוהר ומה אחר כך הכושי עשה את שלו חבוב אין לנו מה לעשות שם .ובקשר הזכות להגן על עצמנו אתה צודק בבית שלך תן את מלוא ההגנה עכשיו אתה מבין פה גדול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
לערבים מזל שהם חיות מוגנות !
ל"ת
החברה להגנת,
הטבע,
28/08/04 11:06
|
|
 |
28.
We cannot transfer them
A,
28/08/04 10:48
|
Transfer could be the ideal solution. But, unfortunately, we cannot transfer the Palestinians due to too many reasons. At least the army is in control and the security fence is saving lives every day.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שאין פתרון אחר מלבד טרנספר
משה,
תל אביב,
28/08/04 12:34
|
מאד חבל שאין פתרון אחר מלבד הטרנספר זאת משום שזהו פתרון קשה מאד מבחינה מוסרית, ערכית ואנושית ובעקר לנו כיהודים!
לצערנו הרב, רק טרנספר של כל המוסלמים מארץ ישראל למדינות ערב ימנע את חיסול מדינת ישראל !
לצערנו הרב, רק טרנספר של כל המוסלמים מארץ ישראל למדינות ערב יבטיח שמדינת ישראל תמשיך להתקיים לאורך זמן! בביטחון ובשיגשוג כלכלי!! כמדינה ריבונית של העם היהודי !!!
לצערנו הרב, אין פתרון אחר שימנע את חיסול מדינת ישראל !
מאד חבל שאין פתרון אחר מלבד הטרנספר זאת משום שזהו פתרון קשה מאד מבחינה מוסרית, ערכית ואנושית ובעקר לנו כיהודים! אבל פשוט אין למדינת ישראל בררה אחרת שהרי קיום מדינת ישראל תלוי בכך.
לכן, עם כל הצער שבדבר, מדינת ישראל תאלץ, בעתיד הלא רחוק, לגרש את כל המוסלמים מארץ ישראל למדינות ערב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
עזמי בשארה - תראה מי פה הגזען
רמי,
28/08/04 10:16
|
עזמי בשארה , אתה יודע רק להכפיש את הישראלים שהם גזענים תסתכל על העם של קודם ותתחיל להיות אנטלקטואל אובייקטיבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשארה - חלק מהעם הרצחני שלו
אבו אללה,
28/08/04 10:53
|
בשארה מכיר מצויין את האופי הרצחני של בני עמו. לבשארה יש לשון מתהפכת ''פילוסופית'' ומתחכמת, אבל במהותו הוא אותו חומר של החרא הפלישתי שאנו מכירים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשארה מעודד מעשים כאלו
קורל,
28/08/04 11:46
|
באמירותיו ובהתנהגותו הוא תומך בכל פלשתינאי שפוגע בישראלי, הוא מחכה ליום שהפלשתינים יכבשו את ישראל ויעיפו את היהודים מכאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
למה ''המון פלסטינאי זועם'' ?
YZ,
28/08/04 09:32
|
מה קורה לך אורי גליקמן? אתה מתבייש להשתמש בביטוי ''יצורים פלסטינאיים''? המון יכול לזעם על מישהו ספציפי שפגע בו, לא על מישהו שטעה בדרך. והמון עושה לינץ' באנשים שטעו בדרך? רק ייצורים בלתי מוגדרים עושים כך. אז, אנא, השתמש בביטוים הולמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
Transfer ata chaser
Ephi,
28/08/04 08:42
|
|
 |
24.
הם באמת חיות !
ל"ת
נורא ואיום,
28/08/04 08:38
|
|
 |
23.
אבל הם ניצולים. הכותרת שקרית
ל"ת
זה כן לינץ',
28/08/04 08:24
|
|
 |
22.
עלילה
אינדירה,
28/08/04 07:55
|
זאת הייתה הפגנה לא אלימה של פעילי השלום – פרי הראשון של ביקורו של נכדו של מהטמה גנדי. המסר של גנדי - התנגדות בלתי-אלימה לכיבוש נקלט בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
pahima
tom,
new york,
28/08/04 07:29
|
israel shouled take from pahima here israeli resident, and she shouled stay in gaza this fucking bitch , this shouled be kill
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
טרנספר
sam,
usa,
28/08/04 06:34
|
|
 |
19.
WHY ARABS WALK SAFELY?
ALON,
28/08/04 04:48
|
WHY DO ARABS WALK FREELY AND SAFELY IN ISRAEL? ARE WE THAT STUPID? WHERE IS THE NATIONAL PRIDE/ WHERE IS THE INSTINCT OF SURVIVAL? ENOUGH OF THE JEWBOY MENTALITY, TIME TO ATTACK ARABS ON OUR STREETS. TIME TO CHASE THESE PARASITES OFF OF OUR MOTHERLAND.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה תיקונים לחבר אלון
יפה,
נפש,
28/08/04 11:33
|
יש לך הצעה יפה ומעשית, יש לה אפילו שם : ליל הבדולח. אתה מכנה אותי יודן (תרגום מאנגלית) וזה גם מתאים בול אבל טעית במילה אחת, לא אומרים motherland אלא vaterand
כמה קל לקשקש בתגובות , בוא נראה אותך בא לארץ ומשלם מיסים כדי לממן ביחד איתי את צהל.
עוד דבר קטן לכל הבהמות כאן : יפה נפש זו לא קללה, זהו תלאי שאשמח לתפור לדש הבגד כשתעלו לשלטון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאלון
חיפאי,
חיפה,
28/08/04 09:42
|
אני בהחלט מסכים עם דעתך אך מצד שני זה קל לשבת בחו''ל ולתת עצות, חזור לכאן וקח חלק במאבק לא רק בעצות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
this is the spirit
alex,
latvia,
28/08/04 07:46
|
i like your stily! especiality with the jewboy mentality
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת פחות - זה קצת יותר
משה,
28/08/04 07:09
|
לא צריך לקחת את החוק לידיים - כי אז אין לזה סוף. אבל אפשר בהחלט - לא לתת לערבים עבודה - לא למכור לערבים - לא לתת להם מסתור ומגורים - לא לתת להם לעלות לאוטובוסים וכד' וכד' ואז פשוט הם לא יבואו לכאן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסור בתכלית האיסור לעשות זאת!
משה,
תל אביב,
28/08/04 06:47
|
מדינת ישראל היא מדינת חוק ואסור בתכלית האיסור לאנשים פרטיים לקחת את החוק לידיים !!!
הטיפול באויבי ישראל, מבית ומבחוץ, חייב להתבצע אך ורק על ידי הגופים המוסמכים של מדינת ישראל, צהל, שרותי הבטחון והמשטרה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
WHAT LAW AND ORDER?
ALON,
29/08/04 08:44
|
THERE IS NO LAW AND ORDER IN ISRAEL, ARABS CAN BUILD WHERE EVER THEY WANT WHILE STEALING LAND, MATERIALS, ETC. JEWS CAN NOT, ARABS CAN GO WHERE EVER THEY WANT ,JEWS CAN NOT GO TO THE TEMPLE MOUNT. THE JUDGES ARE CORRUPT AND MAKE THERE ''JUDICIAL'' DECISIONS BASED ON THEIR FUTURE WANTS FOR POLITICAL SEATS DIREGURDING OF PUBLIC SAFETY AND STATE INTERESTS. THE MINISTERS FROM THE RIGHT ARE SELLING US FOR AMERICAN INTERESTS, THE MINISTERS FROM THE LEFT ARE SELLING US FOR EUROPEAN INTERESTS, AND THE LITTLE CITIZENS ARE PAYING FOR THIS SHARADE WITH THEIR LIVES EWCONIMICAL STABILITY ETC., WHILE NOBODY REALLY TAKES CARE FOR THE TRUE INTERESTS OF ISRAEL AND ITS CITIZENS AS A SOVERIGN STATE.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסור בתכלית האיסור לעשות זאת!
משה,
תל אביב,
28/08/04 06:39
|
מדינת ישראל היא מדינת חוק ואסור בתכלית האיסור לאנשים פרטיים לקחת את החוק לידיים !!!
הטיפול באויבי ישראל, מבית ומבחוץ, חייב להתבצע אך ורק על ידי הגופים המוסמכים של מדינת ישראל, צהל, שרותי הבטחון והמשטרה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד יפה נפש
חיפאי,
חיפה,
28/08/04 09:44
|
אם כך דעתך אז למה צ.ה.ל. לא פגע במקום באלה שפגעו בנו והורג את כל משתתפי הלינץ' תוכל להז\סביר????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה נפש זה רע?
ל"ת
תם?,
28/08/04 10:56
|
|
 |
רק עם אהבלים כמוך נצליח ובגדול
ל"ת
חללי גדודי,
אלאקצה,
28/08/04 23:49
|
|
 |
בשבילנו זה נהדר
ל"ת
בין לאדן,
28/08/04 17:12
|
|
 |
גם בשבילי זה היה נהדר
ל"ת
א. שיקלגרובר,
ברונאו,
28/08/04 18:33
|
|
 |
18.
נו איפה המתלהמים ?
עמית להם,
קרית ארבע,
28/08/04 04:07
|
אני רוצה לשמוע את ההערות הבהמיות :
להרוג את הערבים ! לעשות טרנספר ! לא לפנות ! אם כבר טרנספר מזרחה אז בקרונות בקר ! חייבים למצוא פתרון לבעיה הערבית ! כל הערבים כלבים ! כל הערבים טרוריסטים ! כל הסמולנים בני מוות ! רבין אשם ! מי נתן להם רובים ! הסמול אשם ! ערבי טוב= ערבי מת!
הנה הרשימה , כל מה שאתה, אדוני המתלהם , צריך לעשות זה ''copy-paste''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה על הרשימה,קלעת בול ,
ל"ת
חרטאת,
אבו יסמין,
28/08/04 11:02
|
|
 |
עוד חוכמולוג
חיפאי,
חיפה,
28/08/04 09:48
|
עוד חוכמולוג יפה נפש אני מקווה שכשתעמוד במצבם של אלה שעשו בהם לינץ' תתחיל להבין ולשנות את דעתך, וכל הרשימה שהבאת בצורה כל כך מתלהמת מראה או שאתה ערבי או סתם שמאלן שתומך באלה שהביאו את השואה על עם ישראל דרך הסכמי אוסלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכסיקון השמאל ההומאני המחודש
עמית חכם,
קרית שמונה,
28/08/04 07:25
|
(בשימוש חוזר במונחים מהלכסיקון המילה נכתבת במירכאות ובסוגריים מצוין עע = עיין ערך). הכיבוש –תחילתה של ההיסטוריה המוסרית של האנושות. מעשה המצדיק בדיעבד ולמפרע כל פעולה כנגד ישראל וישראלים. בהשאלה: נקודה סינגולארית של ההיסטוריה – כלומר, נקודת עיקום המרחב-זמן המוסריים-היסטוריים, סביבה מרוכזות כל הפעולות, הייסורים, המאוויים, הכישלונות והסבל האנושי. לוחם חופש – רוצח המונים; אדם אלים, לרוב שטוף מוח, בדכ מוסלמי קנאי ואו לאומן ערבי, המבצע אקט של רצח בלתי מובחן של אזרחים, לרוב במרכזי ערים. ייאוש – רגש אקסטזה לאומנית-דתית של פלסטינים ההולכים לבצע מעשה טבח בישראלים. פאשיסט – אדם שאינו מיישר קו עם גוש-שלום, ואו מאמין באכיפת חוקים ובחובות אזרחיות אלמנטאריות. פושע מלחמה – אדם הנוקט אמצעי הגנה מפני טרור, לעיתים תוך חירוף נפש; בדכ איש צבא או גנרל בדימוס ו-פאשיסט(עע). סרבנות מצפון א-פוליטית אישית – פעולת המרדה והסתה פוליטית כנגד צהל הנעשית במסגרת קבוצתית, לעיתים בהתייעצות עם יחצנים וגורמי תקשורת אוהדים. פיוס היסטורי – כניעה, התפרקות מוחלטת מכל תביעה מהאויב, וויתור על כל אינטרס אסטרטגי ארוך טווח בתמורה למסמך כתוב. שלום – המצב השורר לאחר אקט של פיוס היסטורי(עע) – קרי, חתימה על מסמך הבנות; בדכ המצב כולל בתוכו פעולות טרור, הסתה, דה-לגיטימציה באום, מרוץ חימוש, איומים בהשמדה וכיוצא בזה. ביקורת לגיטימית על מדיניות ישראל – הסתה פרועה לחיסולה של מדינת ישראל, דה-לגיטימציה לעצם קיומה ועידוד לפעולות טרור כנגד אזרחיה; לעיתים תוך זליגה של רעיונות אנטישמיים בוטים. דטרמיניזם – מושג המאפיין כל תהליך שבסופו התגשמות מלאה לכל שאיפותיהם הלאומיות של הפלסטינים. אהבת מולדת – רגש טבעי ואצילי של פלסטינים כלפי שטחי ארץ ישראל. לאומנות משיחית – רגש יהודי לאומי ואמונה בזכות הגדרה עצמית של היהודים בארץ ישראל. אמנים ויוצרים – בדרנים, דוגמניות, אנשי תקשורת, סלבריטאים ובדחנים המביעים עמדות שמאל קיצוניות בתקשורת. הכיבוש משחית! – קוד לזיהוי חברתי מהיר של יושבי שינקין, קפיטרית גילמן, ואי אילו אמנים ויוצרים(עע). תוצאה של 37 שנות כיבוש, זה בגלל הכיבוש – סיבת העל, מושג מטאפיסי כולל המייצג את עקרון הסיבתיות ביקום; הגורם הדומיננטי לכל פעולה ושינוי בעולם, בפרט לשינויים בעלי ערך שלילי. נשים יולדות במחסומים – גיהינום, שאול, אפוקליפסה. מצב של רוע מוחלט. במקור היה מיוחס למקרים של חסימת מעבר של אמצעי לחימה משטחים ברשות הפלסטינית, עי הקמת מחסומי דרכים וביקורת – תוך ניסיונות חוזרים של הפלסטינים לשלח נשים מחופשות, ואמצעי לחימה ברכבי אמבולנס. התלהמות – הפרכה מנומקת של טיעוני השמאל והצגתם באור שלילי ונלעג. ללכת נגד הזרם – פעולה אופנתית של הכפשת ישראל, חיקוי והיצמדות נוקשה למודלים רומנטיים ואנכרוניסטיים של מרדנות ואינטלקטואליות נאורה בנאלית. לרוב תוך קבלה אוטומטית של קריאות עידוד ותמיכה כלל עולמיים, מגובות בתקציבי מחקר שמנים ומועמדויות לפרסים בינלאומיים יוקרתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שאין פתרון אחר מלבד טרנספר
משה,
תל אביב,
28/08/04 04:58
|
מאד חבל שאין פתרון אחר מלבד הטרנספר זאת משום שזהו פתרון קשה מאד מבחינה מוסרית, ערכית ואנושית ובעקר לנו כיהודים!
לצערנו הרב, רק טרנספר של כל המוסלמים מארץ ישראל למדינות ערב ימנע את חיסול מדינת ישראל !
לצערנו הרב, רק טרנספר של כל המוסלמים מארץ ישראל למדינות ערב יבטיח שמדינת ישראל תמשיך להתקיים לאורך זמן! בביטחון ובשיגשוג כלכלי!! כמדינה ריבונית של העם היהודי !!!
לצערנו הרב, אין פתרון אחר שימנע את חיסול מדינת ישראל !
מאד חבל שאין פתרון אחר מלבד הטרנספר זאת משום שזהו פתרון קשה מאד מבחינה מוסרית, ערכית ואנושית ובעקר לנו כיהודים! אבל פשוט אין למדינת ישראל בררה אחרת שהרי קיום מדינת ישראל תלוי בכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמשיך להאמין שזה תלוי רק בך
ערבי הגיוני,
28/08/04 16:05
|
החלטה על טרנספר + ביצוע = סוף קיומה של מדינת ישראל AS WE KNOW IT
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טרנספר
חיפאי,
חיפה,
28/08/04 09:52
|
גם אני כמןך איני מסכים עם התפיסה שאפשר לטרנספר יהודים ממקום מושבם אבל אי אפשר לטרנספר רבים לאיזורים של אחיהם שהם תומכים בטרור שלהם כלפי יהודים ולא מכירים במדינת ישראל וזכותה להתקיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
כל הכבוד לצהל !
ל"ת
משה,
תל אביב,
28/08/04 03:54
|
|
 |
16.
טרנספר, טרנספר אתה חסר
משה,
תל אביב,
28/08/04 03:47
|
רק טרנספר של כל המוסלמים מארץ ישראל למדינות ערב ימנע את חיסול מדינת ישראל !
רק טרנספר של כל המוסלמים מארץ ישראל למדינות ערב יבטיח שמדינת ישראל תמשיך להתקיים לאורך זמן! בביטחון ובשיגשוג כלכלי!! כמדינה ריבונית של העם היהודי !!!
פשוט אין פתרון אחר שימנע את חיסול מדינת ישראל !
מאד חבל שאין פתרון אחר משום שזהו פתרון קשה מאד מבחינה מוסרית, ערכית ואנושית ובעקר לנו כיהודים! אבל פשוט אין למדינת ישראל בררה אחרת שהרי קיום מדינת ישראל תלוי בכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טרנספר לך לאבא שלך ולאמא שלך
משה,
פתח תיקווה,
28/08/04 15:32
|
למדינת ישראל בררה אחרת שהרי קיום מדינת ישראל תלוי בכך. גיזעני פראמטיבי דפוק שכמותך אויי לנו אם קיום מדינתנו היה תלויי בטרנספר למה מה חסר לך אול טוב ישן טוב חופש תנועה אף אחד לא מגביל אותך ימוגבל אוכל חינם תיתעורר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מבין את הכעס והרוגז שלך אך
משה,
תל אביב,
29/08/04 08:01
|
אני מבין את הכעס והרוגז שלך אבל זה לא ישנה את המציאות.
לצערנו הרב, אפילו מבלי להתיחס למצב הבטחוני, אם לא יהיה טרנספר של כל המוסלמים מארץ ישראל למדינות ערב אז בתוך פחות מחמישים שנה מהיום יהיה בישראל רוב ערבי מוסלמי שמשמעותו חיסול מדינת ישראל כמדינה ריבונית יהודית.
אולי לך ולמשפחתך זה מתאים לחיות במדינת ישראל שבה רוב ערבי מוסלמי שולט. אך ברור לחלוטין שלרובם הגדול של היהודים במדינת ישראל זה מאד לא מתאים!
לכן, עם כל הצער שבדבר, מדינת ישראל תאלץ, בעתיד הלא רחוק, לגרש את כל המוסלמים מארץ ישראל למדינות ערב.
אני מבין את הכעס והרוגז שזה גורם לך ולחברים המוסלמים שלך ואני מאד מקווה שהפיצוי הכספי שינתן למוסלמים המגורשים יקל ויסייע להם להתחיל בחיים חדשים במדינות ערב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרוגז שלי ........היצחקת אותי
משה,
פ'ת,
29/08/04 12:55
|
ואני מאד מקווה שהפיצוי הכספי שינתן ויסייע לכם להתחיל בחיים חדשים במדינות ערב מר משה יקל לך ולהוריך ולבני משפחתך ויסייע לכם להתחיל בחיים חדשים במדינות ערב ...סוריה לדוגמה אים בכלל יקבלו אילהם בהמות כמוך גיזען ועלוב נפש אתה שקורא לעצמו משה גם לי קוראים משה ההבדל ביננו אותי משו מין היאור ואותך משו מביב מצחין שעדיין הצחנה טמועה בוא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למשה מפ'ת - אתה טועה !
משה,
תל אביב,
29/08/04 21:36
|
מדינות חופשיות רבות ביססו את עצמאותן והבטיחו את קיומן על ידי טרנספר של האויב הברברי והרצחני שגר בתוכן. לדוגמא ארה''ב, קנדה ואוסטרליה שעשו טרנספר לאינדיאנים והילידים שגרו בתוכן.
לכן ובדומה לכך, הטרנספר של האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב, שמדינת ישראל תאלץ לעשות בעתיד, הוא צעד הגנתי, קיומי והכרחי לביסוס עצמאותה של מדינת ישראל, מדינת העם היהודי.
הטענה שלך שהטרנספר הזה הוא על רקע גיזעני אינה נכונה כלל! הטרנספר של המוסלמים הוא בגלל האויבות שלהם ולא בגלל השייכות האתנית שלהם! לדוגמא, הדרוזים והנוצרים שגרים בארץ ישראל ונאמנים לה ימשיכו כמובן לחיות בארץ ישראל בשלום ובהרמוניה כאזרחים שווי זכויות וחובות.
שאר הדברים שכתבתה לא רק שאינם נכונים הם גם לא ראויים לתגובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למשה מפ'ת - אתה טועה !
משה,
תל אביב,
29/08/04 21:32
|
מדינות חופשיות רבות ביססו את עצמאותן והבטיחו את קיומן על ידי טרנספר של האויב הברברי והרצחני שגר בתוכן. לדוגמא ארה''ב, קנדה ואוסטרליה עשו טרנספר לאינדיאנים והילידים שגרו בתוכן.
לכן ובדומה לכך, הטרנספר של האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב, שמדינת ישראל תאלץ לעשות בעתיד, הוא צעד הגנתי, קיומי והכרחי לביסוס עצמאותה של מדינת ישראל, מדינת העם היהודי.
הטענה שלך שהטרנספר הזה הוא על רקע גיזעני אינה נכונה כלל. הטרנספר של המוסלמים הוא בגלל האויבות שלהם ולא בגלל השייכות האתנית שלהם! לדוגמא, הדרוזים והנוצרים שגרים בארץ ישראל ונאמנים לה ימשיכו כמובן לחיות בארץ ישראל בשלום ובהרמוניה כאזרחים שווי זכויות וחובות.
שאר הדברים שכתבתה לא רק שאינם נכונים הם גם לא ראויים לתגובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מבין את הכעס והרוגז שלך אך
משה,
תל אביב,
29/08/04 07:55
|
אני מבין את הכעס והרוגז שלך אבל זה לא ישנה את המציאות.
לצערנו הרב, אפילו מבלי להתיחס למצב הבטחוני, אם לא יהיה טרנספר של כל המוסלמים מארץ ישראל למדינות ערב אז בתוך פחות מחמישים שנה מהיום יהיה בישראל רוב ערבי מוסלמי שמשמעותו חיסול מדינת ישראל כמדינה ריבונית יהודית.
אולי לך ולמשפחתך זה מתאים לחיות במדינת ישראל שבה רוב ערבי מוסלמי שולט. אך ברור לחלוטין שלרובם הגדול של היהודים במדינת ישראל זה מאד לא מתאים!
לכן, עם כל הצער שבדבר, מדינת ישראל תאלץ, בעתיד הלא רחוק, לגרש את כל המוסלמים מארץ ישראל למדינות ערב.
אני מבין את הכעס והרוגז שזה גורם לך ולחברים המוסלמים שלך ואני מאד מקווה שהפיצוי הכספי שינתן למוסלמים המגורשים יקל ויסייע להם להתחיל בחיים חדשים במדינות ערב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
כל מה שאני רוצה לדעת זה.......
רותם,
ארץ הקודש,
28/08/04 03:08
|
איפה אמנסטי לכל הרוחות? איפה שלום עכשיו???????? איפה כל האגודות היפות נפש ומתחסדות האלה שתמיד יודעות להיות בסביבה כשפלסטיני נפגע או הושפל?!?! הא? איפה הם ? תגידו לי!!! זהו שאתם פשוט לא יכולים, כי דם יהודי הפקר ועכשיו הוכחנו את זה!!! לי אישית אין בעיה אם כל הארגונים האלה (חוץ ממחסום ווטש שפשוט נדבקות לחילים ולא עוזבות אותם) ובסבבה שלי איתם ....אבל פה נשאלת השאלה איפה ההגינות שלכם?? כלומר לפי האידיאולוגיה שלכם כל בני האדם שווים כלומר הפלשתיניים והיהודים שווים באותה מידה, נכון? אז איפה הכעס על הפלשתינים על כל מה שהם עשו ב-4 שנים האחרונות כלומר אני בטוחה שאנחנו לא מדמיינים פיגועים ורציחות למיניהם!!! לפחות שיהיה לכם את היושר וההגינות להיסתכל על שתי הצדדים ולא רק על צד אחד כי ככה זה סותר את כל האידיאולוגיה שלכם טיפשים!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
Tali Pachima...are they your
Avi,
Ashkelon,
28/08/04 02:50
|
Friends? Are they the people you are trying to protect ......
Elohim yaazor Le La -azor Lach....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אין לי טענות לפלסטינים
אפרים,
28/08/04 02:45
|
זה מה שהצעירים האלה קיבלו ממערכת החינוך של הרשות הפלסטינית החל משנת 1994. ליצחק רבין, שמעון פרס, יוסי ביילין ויוסי שריד - לא הפריע החינוך הזה. אם להם זה לא הפריע, אז מי אני שאבוא בטענות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
חיות אדם שלא יבכו בכלא
מוטי,
28/08/04 01:21
|
ככה הם צוחקים עלינו מצד אחד רוצים תנאים ויחס הומניטרי מצד שני רכב שנכנס בטעות לא עשה דבר רע ורצים לקרוע אותם ולשחוט אותם הדבר אמור ללמדנו עם מי יש לנו עסק רק הבעייה שלנו זה אנשים כמו ynet ואחרים שדואגים להם לפני שהם בדקו כמה ילדים רעבים יש במדינה יבוא יום נשלם על כך מחיר יקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די, מספיק, להעליב את החיות
YZ,
28/08/04 09:25
|
אי-אפשר שכל פעם שהיצורים האלו שם מתנהגים כמו שהם מתנהגים, אתה תפגע בחיות. אי-אפשר לצרף את המילים ''חיות'' ו-''אדם'' כשאתה מדבר על היצורים שם.
אז בקש מהר סליחה מהחיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיות אדם
מוטי,
28/08/04 13:14
|
סליחה לכל החיות אם השויתי אותכם לברברים.רק אל תבקש שאני אבקש סליחה מהברברים??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אמור לי מי חבריך ואומר מי אתה
יגאל,
מרכז,
28/08/04 00:46
|
אל תשכחו שהייתה הפגנה נגד הגדר ומדווח שמשם הגיעו מאות פלשתינים. לכל אלה שהשתתפו בהפגנה והם יהודים ישראלים יש לי רק דבר אחד לשאול אתכם, למי מכם יש אומץ אישי לשאול אותם בהפגנה הבאה אם הם השתתפו בניסיון הלינץ ולמה לא ניסו לעצור את אלה שכן השתתפו??? רמז: מאות אנשים השתתפו בנסיון הלינץ ולכן לא יכול להיות שכולם יגידו לכם שלא היו שם. בנוסף אני שומע האשמות חוזרות ונשנות לחיילים שהם רוצחים ומתעללים בפלשתינאים רק על סמך זה שהם משרתים בשטחים, אתם תמהרו לשפוט גם את החברים שלכם שמבחינה סטטיסטית ברור שהסיכויים שלהם להשתתף בנסיון הלינץ הרבה יותר טובים?? תמיד יכול להיות שתנסו להצדיק זאת לעצמכם ולומר שהם מדוכאים וכו אבל אני באמת לא יודע איך אתם תוכלו להסתכל על עצמכם במראה אחרי כן.
אתם תמיד מדברים על חשבון נפש, מתי בדיוק אתם עשיתם חשבון נפש ששיקללתם בו את העובדות ולא רק את הססימאות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
שוב הוכח שישראל פושעת מלחמה
ש,
28/08/04 00:35
|
מאות חיות אדם ערביות מזוהמות ניסו לרצוח ישראלים ואף אחת מהחיות הפלסתינאציות לא חוסלה !!!
אי חיסולם של הערבים המזוהמים האלה מהווה פשע מלחמה נגד אזרחי ישראל, ועבירה על כל החוקים המקומיים והבין לאומיים - הרי על כל מחבל שלא מחוסל, קמים עוד 10 חיות אדם ערביות שרואים שאין חוק ואין דין לגבי ערבים - והולכים בעקבותיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מה היה קורה?
מייק,
מרכז,
27/08/04 23:54
|
מעניין לדעת. אם הישראלים היו חמושים ומתוך הגנה עצמית היו הורגים כמה פלםטינאים מה השלטונות שלנו היו עושים לישראלים אחר כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ספור מהחיים
טלי,
ג'נין,
27/08/04 23:20
|
|
 |
NEHENETA?
ל"ת
LI.,
28/08/04 16:01
|
|
 |
שר
טלי השרלילה,
28/08/04 01:47
|
|
 |
7.
Why?
John,
miami,
27/08/04 23:11
|
Why to enter in an enemy country? of course will be problems!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מה הבעייה של מס' 3?
נאוה,
27/08/04 21:44
|
מה שמטריד את מס' 3 זו הפרופגנדה? יש לך ספק אם השלושה היו נשחטים? זה לא מובן? רק מח מעוות יכול להתייחס לטפל ולהתעלם מעובדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אל תעיזו להכנס לשטחים הכבושים
אהרון,
27/08/04 21:36
|
|
 |
למה לנקום בנו? הרי אנחנו עם
אברהם,
28/08/04 01:55
|
עם סגולה נבחר על ידי ה' מה יש לנקום בנו אנחנו טובים עם הערבים הם כל כך אוהבים אותנו על הטוב שאנו עושים איתם . למה נקמה ועל מה בלעדינו הם היו נשארים ערבים פלסטינאים וככה הם נוהגים איתנו הרי הנקמה היא רק למי שעושה רע בו מתנקמים לא בנו אנחנו בסדר גמור . לא יתכן ששונאים עם סגולה . נתניהו מטיב עם היהודים ולבטח עם הערבים עוד יותר כי מצווה עלינו לגרים וליתום לא תענום בתורה שלנו אז למה מתנקמים. אני לא מאמין בטח זה טעות הם התכוונו לבטח הפוך לקבל אותנו עם חומס ופול כמו פעם לפני 20 שנה ויותר כאשר היינו נכנסים איחהם ומתענגים מהתרבת שלהם לא יתכן בטח זו טעות אנחנו אחלה עם ובנו לא ירצו לנקום טעות!!! טעות!!! טעות!!!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
get a grip!
abigail,
28/08/04 09:16
|
(בשימוש חוזר במונחים מהלכסיקון המילה נכתבת במירכאות ובסוגריים מצוין עע = עיין ערך). הכיבוש –תחילתה של ההיסטוריה המוסרית של האנושות. מעשה המצדיק בדיעבד ולמפרע כל פעולה כנגד ישראל וישראלים. בהשאלה: נקודה סינגולארית של ההיסטוריה – כלומר, נקודת עיקום המרחב-זמן המוסריים-היסטוריים, סביבה מרוכזות כל הפעולות, הייסורים, המאוויים, הכישלונות והסבל האנושי. לוחם חופש – רוצח המונים; אדם אלים, לרוב שטוף מוח, בדכ מוסלמי קנאי ואו לאומן ערבי, המבצע אקט של רצח בלתי מובחן של אזרחים, לרוב במרכזי ערים. ייאוש – רגש אקסטזה לאומנית-דתית של פלסטינים ההולכים לבצע מעשה טבח בישראלים. פאשיסט – אדם שאינו מיישר קו עם גוש-שלום, ואו מאמין באכיפת חוקים ובחובות אזרחיות אלמנטאריות. פושע מלחמה – אדם הנוקט אמצעי הגנה מפני טרור, לעיתים תוך חירוף נפש; בדכ איש צבא או גנרל בדימוס ו-פאשיסט(עע). סרבנות מצפון א-פוליטית אישית – פעולת המרדה והסתה פוליטית כנגד צהל הנעשית במסגרת קבוצתית, לעיתים בהתייעצות עם יחצנים וגורמי תקשורת אוהדים. פיוס היסטורי – כניעה, התפרקות מוחלטת מכל תביעה מהאויב, וויתור על כל אינטרס אסטרטגי ארוך טווח בתמורה למסמך כתוב. שלום – המצב השורר לאחר אקט של פיוס היסטורי(עע) – קרי, חתימה על מסמך הבנות; בדכ המצב כולל בתוכו פעולות טרור, הסתה, דה-לגיטימציה באום, מרוץ חימוש, איומים בהשמדה וכיוצא בזה. ביקורת לגיטימית על מדיניות ישראל – הסתה פרועה לחיסולה של מדינת ישראל, דה-לגיטימציה לעצם קיומה ועידוד לפעולות טרור כנגד אזרחיה; לעיתים תוך זליגה של רעיונות אנטישמיים בוטים. דטרמיניזם – מושג המאפיין כל תהליך שבסופו התגשמות מלאה לכל שאיפותיהם הלאומיות של הפלסטינים. אהבת מולדת – רגש טבעי ואצילי של פלסטינים כלפי שטחי ארץ ישראל. לאומנות משיחית – רגש יהודי לאומי ואמונה בזכות הגדרה עצמית של היהודים בארץ ישראל. אמנים ויוצרים – בדרנים, דוגמניות, אנשי תקשורת, סלבריטאים ובדחנים המביעים עמדות שמאל קיצוניות בתקשורת. הכיבוש משחית! – קוד לזיהוי חברתי מהיר של יושבי שינקין, קפיטרית גילמן, ואי אילו אמנים ויוצרים(עע). תוצאה של 37 שנות כיבוש, זה בגלל הכיבוש – סיבת העל, מושג מטאפיסי כולל המייצג את עקרון הסיבתיות ביקום; הגורם הדומיננטי לכל פעולה ושינוי בעולם, בפרט לשינויים בעלי ערך שלילי. נשים יולדות במחסומים – גיהינום, שאול, אפוקליפסה. מצב של רוע מוחלט. במקור היה מיוחס למקרים של חסימת מעבר של אמצעי לחימה משטחים ברשות הפלסטינית, עי הקמת מחסומי דרכים וביקורת – תוך ניסיונות חוזרים של הפלסטינים לשלח נשים מחופשות, ואמצעי לחימה ברכבי אמבולנס. התלהמות – הפרכה מנומקת של טיעוני השמאל והצגתם באור שלילי ונלעג. ללכת נגד הזרם – פעולה אופנתית של הכפשת ישראל, חיקוי והיצמדות נוקשה למודלים רומנטיים ואנכרוניסטיים של מרדנות ואינטלקטואליות נאורה בנאלית. לרוב תוך קבלה אוטומטית של קריאות עידוד ותמיכה כלל עולמיים, מגובות בתקציבי מחקר שמנים ומועמדויות לפרסים בינלאומיים יוקרתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מבריק.
יוספוס,
29/08/04 11:46
|
|
 |
אביגיל
מאיר,
ירושלים,
28/08/04 12:01
|
הפעם מעריב ממש יצאו מדעתם, נתנו לך לפרסם תגובה כזאת ממש חזון אחרית הימים, כנראה שהמשיח בדרך. אביגיל את ממש גדולה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טרמינולוגיה כפולה
עגור,
צפון,
28/08/04 10:50
|
יישר כח תמשיך ככה . מישהו צריך להאיר את מחשכי ה''צדק'' המקובל בתקשורתנו. אני רק מתפלא שאיפשרו לך לפרסם זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למספר 5 - בשטחים הכבושים אתה
סתם שאלה,
27/08/04 22:31
|
בוודאי מתכוון לשטחי ארץ ישראל, שאימפריית הרשע הערבית כבשה אותם, וששוחררו על ידינו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
ומה יקרה אם אנחנו ננסה לבצע
סתם שאלה,
27/08/04 21:34
|
לינץ' בהמוני הערבים המצויים בכל רגע נתון אצלנו ? והאם רק להם מותר להסתובב אצלנו, ולנו אסור אצלם ? ואיפה כל האגודות לזכויות האזרח, על שלל שמותיהם וכינוייהם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
stop this brainwash!
free mind,
27/08/04 21:29
|
what i want to know is if the photo with this article is from the ''linch'' or its just another way to keep the propagnda about the ''terrorists'' alive
הגב לתגובה זו
|
|
 |
get a grip
abigail,
28/08/04 09:19
|
propoganda ? get a grip if you were living in poland 60 years ago with the way you think you would be sooooo dead! arabs nazis they are all the same when will you wake up after they murder your mother and children ? what a loooooooooser you are!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
lets be honest
eitan,
haifa,
28/08/04 00:20
|
although it might server israel propoganda against terrorisim you cant be blind to what is happening. after i saw the pictures in television i can say that they are worse. you sould check these things before you speak against it. not everything is a cospiracy. this approach is making you blind
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Go and wash your brain
alfa,
Canada,
28/08/04 00:04
|
|
 |
dear mr.free mind
nb,
ny,
27/08/04 22:53
|
maybe i will take you on a special tour FREE OF CHARGE to places that i choose and give you 30 sec to decide WHAT METHOD WOULD YOU CHOOSE TO DEFEND YOURSELF. call me
הגב לתגובה זו
|
|
 |
wash your mouth
ל"ת
someone,
27/08/04 22:22
|
|
 |
U R SUCH AN ASSHOLE!
ל"ת
TALIA,
27/08/04 22:19
|
|
 |
So you believe it's propaganda
XYZ,
27/08/04 22:18
|
because the picture is just an illustration?? Shame on you
הגב לתגובה זו
|
|
 |
OPEN YOUR EYES
A PROUN ZIONIST,
N.Y.,
27/08/04 21:57
|
THE PROPAGANDA ABOUT THE TERRORISM THAT YOU ARE TALKING ABOUT DOES NOT HAVE TO BE KEPT ALIVE. IT IS ALIVE, AND EVERYWHERE, IT IS BURNING THE WORLD. THEY ARE BURNING THE WORLD!!!!! ALL YOU GOT TO DO IS OPEN THE PAPER
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To wash it you have to have it
RK-NY,
27/08/04 21:39
|
The article says the Israeli's were stoned, the picture is of Palestinians throwing stones. What propaganda are you talking about? if you think the report is a lie - I would like to hear your reasoning, otherwise I suggest you look at a dictionary and find out the meaning of long words before throwing them around
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לבצע לינץ בתושבי קלנדיה!!!!
ל"ת
דורון,
27/08/04 21:28
|
|
 |
1.
נכנסו בטעות או למטרות מסחר
תוהה,
27/08/04 21:22
|
נורא מפחידה המחשבה שהיקלעות לידי הפלשתינים, אפילו של אזרחים ואפילו בתום לב חייבת להגרם באסון. אך אלו הם פני הדברים היום. אם כוח צהל לא היה מצליח לחלצם בעוד מועד עלול היה יום הששי להסתיים בלינץ. האם אין זה ברור לכולנו שאבדנו את השליטה בשטחים, שחיינו בסכנה, וניסים, אוי לניסים כאלה, קורים יום יום כשהמוני מתנחלים עוזבים את התחום המוגן ומשנעים עצמם באזור הסכנה. צאו משם מטורפים וסגרו את השער אחריכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צא אתה, חזור לאירופה וקח איתך
יוסי,
גושדן,
28/08/04 01:02
|
את כל השמאלנים. במילא אין לכם מה לחפש כאן (אתם בכלל לא יהודים ואפילו אתם מודים בזה כשנוח לכם)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עין תחת עין.
nissi,
27/08/04 23:24
|
כל זמן שממשלת ישראל משדרת נסיגה ופחד אילו הן התוצאות. צריך לא לתת לערבי לדרוך ברחוב היהודים ואז ילמדו לכבד את היהודי ונמנע פיגועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצאת?? זהו הם נצחו? אז תתאבד!
ל"ת
דורון,
27/08/04 22:05
|
|