 |
32.
נסו להדחף לזירת פשע בארה''ב.
עיתונאי,
31/08/04 17:25
|
ותתארו לי אח''כ את המפגש עם השוטר האמריקאי. וזו דמוקרטיה עם הרבה יותר זכויות לכלי התקשורת. צריך להבין שרמת האנדרלין אצל השוטרים בזירה היא גבוהה הרבה יותר מעיתונאי שדואג רק לקידומו ויוקרתו ולא ממש ל''זכות הציבור לדעת''. העיתונאים חצופים. השוטרים אולי לא בסדר אבל אין להם ממש ברירה כאשר אדם דוחף אותם ומתנגד זה נראה ומצטלם מכוער אבל זה מה שזה. עיתונאי חצוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100% !!!!!
ל"ת
עיתונאית ארה''ב,
31/08/04 18:06
|
|
 |
31.
חוסר הבנה בסיסי
פיני 10,
מרכז,
31/08/04 16:36
|
לכל המגינים על חפותו של קצין המשטרה עד להרשעה או חקירה כדאי להסביר את העובדות הבאות: על שוטרים ובעיקר קציני משטרה להיות דוגמה להתנהגות שומרת חוק. שוטר החשוד בהפרת החוק צריך להיות מושעה עד סיום החקירה. הצדק צריך להראות ולא רק להעשות ושוטר אלים מהווה איום לחופש כל אזרחי המדינה. השנאה העיוורת של חלק מהמגיבים נגד אמצעי התקשורת מונעת מהם להבין כי ההבדל בין התעמרות באזרח להתעמרות בעיתונאי היא יכולתו של העיתונאי לפרסם את פרטי התנהגות השוטר. מתן יד חופשית לשוטרים להפר את החוק לא תורמת לשלטון החוק אלה פוגעים בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על איזה שנאה עיוורת לעתונות
מגיבה מן השורה,
31/08/04 18:24
|
אתה מדבר ???? קראתי בדיוק כמוך את אותן תגובות ואני לא רואה שום שנאה לעיתונות.
אני רואה רצון לרצות את העיתונות מצד מפקד מרחב העמקים. (זיגדון). ומה זה אומר לגבי תפקוד המשטרה ? שהיא תהייה מעכשיו טובה יותר, טהורה יותר, ועם כח אדם משובח יותר ??? לא !!! זה אומר שמעתה ואילך יטפסו בסולם הפיקוד שוטרים בעלי לשונות ארוכות יותר ( טוכס לאקרים), עם מרפקים חזקים יותר, ובעלי כישורי שפה חלקלקה יותר, שמשתדלים לרצות את העיתונות, במקום לשמור על הסדר והחוק.
בהחלט יתכן שבמקרה זה השוטרים לא פעלו כדין. אבל מן הסתם גם העיתונאים שהיו במקום היו תאבי רייטינג וקידום, ולאו דווקא שוחרי צדק ועיתונאות טהורה לשמה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
העיתונאים מרשים לעצמם יותר מיד
ל"ת
שלמה,
31/08/04 11:21
|
|
 |
29.
אחרי מזרחי השאר זה זוטות
ל"ת
לאוהבשחיתות,
בעיקרפוליטית,
31/08/04 10:14
|
|
 |
28.
מי שתוקף...
ערן,
מרכז,
31/08/04 09:43
|
מי שתוקף עיתונאים סופו שיתקוף גם אזרחים. יש לי חברים במשטרה והם מספרים לפעמים מה מתרחש. העולם השלישי זה אנחנו. אם לא ינקטו צעדים נגד הקצין גם אני ואחרים עלולים להפגע. די להתנהגות הבריונית של המשטרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
זה בגלל שהוא מרוקאי ?
פחימה,
31/08/04 08:40
|
|
 |
26.
של מי התמונה ?
רן,
31/08/04 00:39
|
של הקצין שתקף או מפקד המרחב או מפקד המחוז או סתם אין לה שום קשר לכתבה ? מישהו יכול לעזור??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התמונה של מפקד המרחב
א,
ב,
31/08/04 07:08
|
|
 |
25.
רק קובלנה פלילית אולי תעזור.
רונן,
ת''א,
31/08/04 00:28
|
|
 |
24.
לא תהיה משטרה רצינית
ל"ת
כל עוד יש מח''ש,
31/08/04 00:17
|
|
 |
23.
פושעים לא מענישים פושעים!
נטי-בת,
30/08/04 23:48
|
הרי זה ידוע שהמשטרה פה פושעת בכבישים,פושעת באלימות וכולי''... איך פושעים מעליהם יכולים להעניש פושעים מתחתיהם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מה הפלא?
לא ברור,
ממש חשוב,
30/08/04 23:36
|
במדינה בה נהרגים 2 חיילים בעקבות טעות אנוש ששלחה אותם למשימה מסוכנת של תיקון אנטנה ביום בו הגזרה הייתה חמה. אותה מדינה בה נמצא קצין אשם בעבירה ובאחריות עקיפה למותם של שני חיילים, אותו קצין נקנס ב- 500 ש''ח(!!!) אז מה הפלא שערך חיי אדם נמצא בשפל? חייבים לעשות מעשה! אסור לשתוק על זילות חיי אדם! אבל, ככה זה כשגוף ציבורי האמון על החוק עוסק בטיוח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
התקשורת לעיתים לא מוצאת גבולות
ל"ת
מיה,
30/08/04 23:32
|
|
 |
20.
להעיף מהמשטרה!!!!!
אבי,
30/08/04 23:21
|
האם יכול להיות שופט עבריין??? האם יכול להיות רס''ר משלומפר??? התשובה לשאלות היא שלילי גדול!!!! אבל, במשטרה יכול גם יכול להיות שוטר המצפצף על חוקי התנועה, כי לו ''מותר'' ואת האזרח שניה לאחר מכן הוא תוקע. שוטר אלים וברברי , שלאחר מכן צריך לעצור אלימות. לכן מי שאינו מבין שברגע שהוא לובש מדים הוא חייב!!!!! חייב!!!! לכבד את המדים. מקומו הוא מחוץ למשטרה במקרה הפחות טוב ובמקרה הטוב מאחורי סורג ובריח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
עיתונאים שקרנים
משה,
צפון,
30/08/04 23:20
|
העיתונאים והצלמים נידחפים יוצרים פרובוקציה בכוונה ובוכים הצילום ערוך ומכוון שיראו ללא עריכה . סיבוני כולנו איתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
המאה העשרים ואחת
נביא בעירו,
השרוןהמתנדלן,
30/08/04 22:12
|
לפיזור הפגנות, ישנו אמצעי פשוט,רטוב ויעיל. התזה של מים. במקום לחזור על עימותים גופניים, השתמשו בהתזת מים ממכוניות כיבוי,או מכוניות יעודיות. לו היו נוהגים כך באוקטובר, היה מצבינו שונה.לחלוטין. אבל הרוח הישראלית של מצ'ואיזם כוחני, מיבשת את השכל הישר, וכך אמנם אנחנו נראים. התזה איננה פוגעת פיזית באיש, אבל מצננת את הרוחות, ומותירה את המפגינים האלימים ביותר ''ללא נוצות''.הם פשוט מנוטרלים. אבל כרגיל אצלינו,ת-מיד, יודעים הכל טוב יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מדובר פה על הפגנה..
אהי,
31/08/04 01:22
|
|
 |
17.
תקשורת
משה,
30/08/04 21:37
|
הרס של המדינה בידי התקשורת השוטרים מנסים לשמור על מה שעוד נשאר והם חשופים בצריח התקשורת היא הכלב ששומר על הדמוקרטיה ולכן שיוכלו בונזו ........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
סיבוני כולנו איתך ,זיגי פלצן
רמי,
צפון,
30/08/04 21:23
|
זיגי כנראה שכח שהוא התקדם בדרגות על חשבון יס''מ העמקים בין השאר , מדהים לראות איך המערכת מתנעת מאיתנו כבשר תותחים עלוב כל פעם מחדש - להזכיר מאורעות עוספייה , מהומות אוקטובר , ועוד כולם שכחו מהר מאוד איך מנעת פיגועים ותפסת מחבלים עם מטעני חבלה - גם המפכ''ל החדש פוליטקאי מושחת וחסר ניסיון חלש מאוד - תהיה חזק ממני ''השח''ם''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוטר אלים
פיני 10,
31/08/04 16:38
|
רמי ברור לפי תגובתך כי אתה שטר אלים להדבר היחיד המעניין אותך היא הגנה על שוטרים אלימים אחרים ולא שמירת שלטון החוק בישראל. בושה למדינה שאתה מיצג את שומרי החוק שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הגם הרבצתה וגם שיקרת
אייל,
אשדוד,
30/08/04 21:15
|
מעניין איך פתאום שוטרי היס''מ נזכרו להתלונן שגם הם בעצם הוכו ע''י העיתונאים. זאת דמגוגיה זולה שכנראה נרכשה בקורס מזורז לשקרן מתקדם. הגם הרבצתה וגם שיקרת. אוי למדינה שבא לשוטר יש רישיון להכות לשבור ולרמוס כל פיסת דמוקרטיה שמתחילה ומסתיימת בעיתונות חופשית. יש למצות את הדין עם מפירי הסדר שבין לובשי הכחולים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
לחקור לפני החלטה על הדחה
מיכאל,
30/08/04 21:09
|
אסור להדיח את השוטר לפני חקירת המקרה. הדחה ללא חקירה תקטין את יכולת המשטרה לטפל בהפרות הסדר הציבורי או באי ציות להוראת שוטר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
משטרת ישראל מושחתת
Erez,
30/08/04 21:01
|
אל תצפו שמשטרת ישראל תטפל באלימות בתוך המשטרה. יש הרבה שוטרים שמגיבים באלימות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
ככה זה שצלמים ועיתונאים נדחפים
ע. בדימוס,
30/08/04 20:38
|
לכל חור נדמה להם שהם חסינים את הטיהור שלהם יעשו חבריהם, הם תמיד יהיו הצודקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מ ד י נ ת מ ש ט ר ה !!!!!!
ל"ת
מומו,
30/08/04 20:09
|
|
 |
10.
ככה נראית משטרת ישראל בושה
ל"ת
שיר,
תא,
30/08/04 19:32
|
|
 |
סוף מעשה במחשבה...
מיכאל,
30/08/04 21:15
|
האם את מוכנה לחיות במדינה ללא מישטרה???
אגב היית במקום הארוע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיכאל - אתה צודק !
ל"ת
מציאות,
30/08/04 23:57
|
|
 |
9.
שימו לב לכתבה המגמתית
מדינת תקשורת,
מכונת דפוס,
30/08/04 19:18
|
איזנ כתבה מגמתית ! בכל כתבה רגילה משתמשים במילה לכאורה רצח לכאורה , שדד , פה מגיעים כבר להרשעה והעונש .''קצין היס''מ שהיכה צלמים של ערוץ 2 לא הודח'' ! הוא ב ט ו ח ! תקף ורק צריך להגיע לגזר הדין ! העיתונות מטילה טרור , שלהבא המשטרה תזהר שלא לתת להם לעשות מה שהם רוצים . מישהו יכול להוכיח אחרת ??? ושימו לב שהם לא נותנים לנושא לרדת מהכותרות ! אם לכאורה אזרח היה מתלונן על אלימות - אז מה , מי הוא בכלל לעומת ע י ת ו נ א י .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
להשעות את הקצין האחראי מיד
פרחיה,
30/08/04 19:02
|
אין עוד טעם להכחיש. השטחים הגיעו לתוך הקו הירוק. ממש כמו בשטחים קודם יורים ואחר כך מבררים. אנו שומעים על כך בעיקר כאשר הנפגע מאלימות כוחות הבטחון הוא עתונאי או איש ידוע בציבור. בטוחני שמקרים רבים של אלימות משטרה שלא לצורך אינם מובאים לידיעת הציבור, כי מדובר בקשי יום, עובדים זרים, ואנשים שאינם מודעים לזכויותיהם. מוכרחים להשעות את האחראי עד לבירור המקרה ובשום אופן אסור שימשיך בעבודתו כרגיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה - תעשי טובה - ותשעי
A Woman,
30/08/04 23:56
|
אותנו את - מאוסף השטויות שאת מגבבת פה, השכם וערב, בלי שום קשר לשום מציאות, ובכל נושא !
אין לך מושג קלוש של מה קורה בשטח ! את חיה לך במגדל שן הזוי שבנית לעצמך, וממנו מזמרת זמירות ''הומניות'' - מזויפות.
את לא הומנית או צודקת או יפת נפש אלא מנותקת מציאות, שקובעת דעה ושהעובדות בשטח - לא יבלבלו אותה !
מתחסדים מזויפים שכמותך, הרסו את משרד החינוך תחילה, והפכו אותו אימפוטנט,חסר שיניים, תוך זריקת רימוני עשן של מילים ''נאורות'' ו''מתקדמות'' לאוויר, לבילבול .
ועכשיו תעשו זאת למשטרה ???? כך שכולנו נאכל לדורות את פירות הבאושים של תאוריות ההומניות ההזויות והמזויפות שלך, ונסבול מתוהו ובוהו אחד גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
למה ציפיתם?
עין הרע,
30/08/04 18:56
|
כשהשר הממונה על המשטרה הוא עבריין בעצמו (ימית, דרך צלחה, מינויים פוליטיים וכו'...), פלא שככה נראית המשטרה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אלון - גם אתה במכים
אשם תמיד,
לצערי ישראל,
30/08/04 18:06
|
אתה אלון משוחד קשות אם זו דעתך. כנראה אתה שוטר שחושב כמו שוטר והאזרח הוא אפס בשבילך אבל בשטח - אתה גם עבד כי ימלוך לא שלא צריך חוק - צריך גם צריך !!! אבל ליישם אותו צריך להיות בן אדם לא קלגס .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
ככה זה פה - תקראו ותגיבו
אשם תמיד,
לצערי ישראל,
30/08/04 18:01
|
במדינתנו שוטר יעצור אזרח ידפוק בו מכות רצח ואחרכך יתלונן על תקיפת שוטר + הפרעה לשוטר בתפקידו למרות שלא היו דברים מעולם -פשוט השוטר לא שולט על ידיו !! מעניין מי יכחיש את מה שכתוב כאן בושה בושה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב 100000%
ל"ת
אוהב אמת,
30/08/04 23:16
|
|
 |
4.
כל הכבוד
יוסי,
30/08/04 16:15
|
כל הכבוד להיגיון לא יתכן שכל עיתונאי יחשוב שמה שאסור מבחינת החוק לכל האזרחים לו מותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאלון
יוסי,
30/08/04 18:32
|
אלון אין לי במה להתבייש רק באנשים כמוך ולגבי עצירת חשודים גם החשודים מתפרעים ומכים שוטרים כשנעצר פורע חוק אזרח רגיל לא רואים ולא שומעים אבל כשמדובר בעיתונאי הם מעל הכל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי - אתה צודק מאה אחוז !
ל"ת
הגיון,
30/08/04 23:59
|
|
 |
יוסי תתביש
אלון,
30/08/04 17:11
|
השוטרים בשטח הם לא שופטים ,לא חוצי דין, ובטח לא מוציאים לפועל. אם העתונאים עברו עבירה יש לעוצרם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלון = העו''ד המשטרתי
הלום ממהלומות,
בית חולים,
30/08/04 18:10
|
כנראה לא חטפת אף פעם מכה משוטר שסתם יתחשק לו להתעמר באזרח קטן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
שילך הביתה!
מישל,
תל אביב,
30/08/04 16:06
|
שוטרים אלימים, שאינם קצינים, אך במיוחד קצינים, ראוי שישמרו על התנהגות רואיה. שוטרים אלימים צריכים להסתלק מהמשטרה, מקומם בזירת איגרוף או בנבחי הפשע. המשטרה חייבת להיות נקיה לחלוטין משוטרים אלימים שמשאירים את המשטרה הישראלית בסטנדרטים של משטרה בעולם שלישי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
גם לשוטרים מגיע צדק מינימלי
מיכאל,
30/08/04 16:04
|
החלטתו הנמהרת של מפקד המרחב לא היתה במקום.יש לאפשר בדיקת הנושא ורק אחר כך לפעול.זה שהמתלוננים הם עיתונאים אינו נותן להם זכות מעל אזרחים אחרים. אגב עוד לא שמעתי שעיתונאי הודח בגלל שקרים שפירסם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיכאל אתה טועה
אלון,
30/08/04 17:08
|
שוטר שהחשד כלפיו מבוסס דיו יש להשעותו בגלל חשש ומסוכנות לצבור . אם העתונאים עברו עבירה יש לעוצרם ולא להכותם ובאמת שחבל שעתונאים לא מודחים כאשר הם משקרים אך זה נתון לשקול דעת של מעסיקהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלון אני לא טועה
מיכאל,
30/08/04 19:38
|
מה שכתבתי הוא בסך הכל שחשוב לבדוק מה קרה ורק אחר כך להחליט. זאת לאחר שישמעו את כולם. מה שהטלוויזיה הראתה היה רק חלק מהארוע, יתכן שקרו דברים שלא נתנו לנו לראות .אם יתברר שיש חשדות שהקצין עבר עבירה כי אז אין לי התנגדות שיושעה מתפקידו עד למשפט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
כל הכבוד לקצין המשטרה !!!!!
אזרחית מודאגת,
30/08/04 15:30
|
תפקיד המשטרה הוא לכפות סדר ציבורי, על אלו שלא יודעים גבולות מה הם - בעצמם !
זה שאזרח מגיע לזירת אירוע ומציג את עצמו כעיתונאי - לא נותן לו פריוולגייה, לעשות כיישר בעיניו. הדחפות עיתונאים לכל אירוע מקשה על הליכי המשטרה ולעיתים פוגעת בהם.
משטרת ישראל (ואולי היחידה בעולם ) סובלת וחלשה. ולכן מדינת ישראל נראית כטוטאל כאוס אחד גדול, בכל הנוגע לציות וקבלת חוקים, ושמירת הסדר בכל תחומי החיים, שבסך הכל נועדו להגנת הפרט. (כולנו).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האזרחית המודאגדת מצדיקה אלימות
ההייתי שם,
כוחות ההצלה,
31/08/04 09:28
|
חבל מאוד שמשטרת ישראל סובלת וחלשה כפי שכתבת ובנוסף חבל שאת מעודדת אלימות שוטרים כלפי אזרחים /עיתונאים .תסכול השוטרים הוא גדול אך אינו מצדיק את מעשה האלימות. במדינות דמוקרטיות ומתוקונות למשטרה יש תקצבים גדולים שמשפיעים גם אל איכות כח האדם ואנשי מקצוע טובים . טיפול שוטרי מרחב העמקים ברצח המשולש היה חובבני .השוטרים התנהגו בצורה לא מקצועית שלוותה ובחוסר סבלנות עצבים ולחץ. בגלל חוסר האונים שלהם הם לא עשו דבר ובזמן הזה הרוצח הרג שלושה מבני משפחתו. האירוע הוגדר ככישלון משטרתי מטרת המשטרה היתה להשתלט אל היורה לפני ההרג וכפי שהתברר אחר כך היה כבר מאוחר . לבסוף שהיורה הסגיר את עצמו והורד מהדירה הצלמים צילמו את היורה לשוטרים המתוסכלים נשאר רק לכלות את זעמם על הצלמים שהורשו להיות במקום ולצלם. לאזרחית המודאגת באיזה מדינה את רוצה לחיות ? אני ההייתי שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להייתי שם - אני לא מצדיקה
אזרחית מודאגת,
31/08/04 15:21
|
אלימות ! בשום אופן ומשום צד ! וזה ממש לא מה שאמרתי.
אמרתי שאנחנו חיים במדינה עם משטרה חלשה. (וסובלת). מה שאני רואה בשטח זה שכל דה- אלים - גבר. בכל שטחי החיים במדינה הזאת. ואין מי שכופה את הסדר הציבורי (מה שאמורים לעשות כוחות המשטרה). ישראל זוהי המדינה היחידה בעולם ש-50% משוטרי התנועה שלה מוכים בשנה.(לפי מה שאני זוכרת מפירסום הדו''ח האחרון). זוהי מדינה של התהפכות יוצרות מוחלטת. העיתונאים רודפים אחרי סקופים וכותרות. ולאו דווקא אחרי צדק.
וחייתי הרבה מאוד שנים בארה''ב -(מדינה מתוקנת - לדבריך) - ושם יש כבוד עצום למשטרה ולכיבוד החוק ! וציות לחוקים ולנוהלים תרבותיים - שמקילים על חיי כולם. באיזה מדינה מתוקנת היו נותנים לכתבים להדחף לזירת האירוע תוך כדי התרחשות???
אני רוצה לחיות במדינה שקטה ושלווה, עם אנשים ששומרים חוק,ומכבדים את החוק והזולת - בכל תחום של החיים, ובתחושת ביטחון ! ואין לי את זה בישראל. (ואני לא מדברת על המצב הביטחוני הצבאי).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
משה,
צפון,
30/08/04 23:23
|
|
 |
ל-1 המודאגת
אוהב הארץ,
מרכז,
30/08/04 17:35
|
נו באמת ''אזרחית מודאגת'', כנראה שאת באמת נאיבית עד כדי תמהון, הפרת הסדר הציבורי זה להפגין ללא רשיון, לעורר מאומות, להכות, לשסות כלב תקיפה בפקח עירוני, להשתולל, ולהרעיש בלילה בגנים ציבוריים, להתפרע במגרשי הכדורגל, לתלמידים והוריהם להכות מורים בבתי ספר, ולהרביץ לרופאים בבתי חולים ועוד ועוד. העיתונאים גם הם אינם טלית שכולה תכלת!!! בשם הרייטינג, האייטם, והפריים טיים ימכרו את נשמתם על מנת להשיג כותרת או תמונה טובה, המציצנות והסקרנות והחטטנות היא לחם חוקם, אך מכאן ועד לתקיפת שוטרים והפרת הסדר הציבורי המרחק גדול, וטוב שיש לנו אותם מפני שלפעמים עקב כל האמור לעיל מגיעים לידיעתך דברים ומעשים שלא יעשו ע''י הממסד דברים שבאמת צריכים לגרום לך להיות מודאגת, אל תדאגי בעבורם מפני שמחר זה יכול לקרוא גם לך או לבני ביתך שלא יעשו עברה כל שהיא ורק יעמדו בזירת ארוע אך לבסוף יועברו מחוסרי הכרה לבית החולים, ואם בסביבה לא יהיה חטטן כל שהוא לא תקבלי שורה בעיתון, ואפילו לא יספרו אותך, ועל זה כדאי לך באמת לדאוג. אגב אני לא נגד המשטרה, ולא שרוף על החטטנות המוגזמת בשם זכות הציבור לדעת, אפשר היה לבקש, להסביר, וגם לעצור אותם במקרה הגרוע ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה את מדברת
אלון,
30/08/04 17:04
|
אם העתונאים עברו איזו שהיא עבירה היה צריך לעוצרם ולא להכותם
הגב לתגובה זו
|
|