 |
131.
The power of doing nothing
Alfassy,
Ofaqim,
01/09/04 17:20
|
The absurd is :Hamas thinks more rationally than us.:Firstly we hit and then,till Israel will reciprocate ,it will forget .Bravo Tsahal!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
תשובה לישראל 61,חלומות באספמיה
Avi Ecuador,
01/09/04 16:28
|
מה שעשו מנהיגים בעבר והבוץ שהכניסו אותנו חלקם במחשבה או בחוסר מחשבה היום אנו צריכים לנסות לצאת ממנו, נוצר מצב חדש ו''התברכנו'' בערפאת ופלסטינים רוצחים; שר ההסברה ערפאת והשגרירים השאהידים הביאו למצב חדש שהטרנספר היום כבר לא צורם את האוזן ואפילו נשמע לוגי לרבים מאיתנו שעם קצת אמונה ושיכנוע היה נשמע הגיוני בעולם אפילו לערבים שהיו מקבלים פיצויים. אני יודע שהבעיה היא מנהיגות חלם וחלק גדול בעמנו שהפפכו אותו לעם הארץ היושב בציון ושיכנעו אותו לקבל דת חדשה את דת עגל הזהב הפלסטיני והעבודה הזרה שכת זו עושה היום. השלום שישראל רוצה להגיע היום כשידוע איזה מנטליות יש, מה הם עושים לנו ולעצמם והם עוד ישארו בתוכנו בתוך הקו הירוק לאחר כל הנסיגות. כאשר התוצאה שמנהיגנו והשמאל שואף או מביא היא שתי מדינות; אחת פלסטין נקיה אטנית מיהודים ואחת סלט ירקות שבעוד 40 שנה תהיה 40 אחוז ערבים ושמאל שזקוק לקולם כשידועה השיטה של הערבים שמשניאים על הזרים לא מוסלמים שחיים ביניהם את החיים וידוע שאין הרבה זרים איפה שיש מוסלמים, ראה עכו כמעט כולם ברחו לנהריה. אני מבין שאתה דוגל בעבודה קשה ושצה''ל יבנה לנו את עגל הזהב פלסטין אבל לא לזה אנו שואפים וזה לא תפקידנו ולא על זה עלינו להקריב בנים. פסק זמן ל 40 שנה אנו יכולים להסביר בקלות מדוע ויביא הרבה הזדמנויות שיעלו בהרבה פחות תשלום ממה שאתה תקבל בדרך שהיום ישראל הולכת בה. מה ישראל חייבת לעשות בכדי להקים את פלסטין ולזה בטח אתה מתכוון? מכיוון שהפלסטינים לא מסוגלים להקים מדינה ולא ראויים לה היום ואין להם צבא שיכול או רוצה להשתלט על האנרכיה שם ישראל חייבת לעשות את הצעדים הבאים: להשתמש בצה''ל בכדי להרוס ולהשמיד את מוקדי הטרור שמביאים לאנרכיה בשטחים. לנסות לשנות להם את המנטליות ולחנך אותם. להרוס את מוקדי ההתארגנות של המתנגדים ל''שלום''. נחוץ לנו מישהו בסגנון הרצל להבדיל שיחזה את המדינה הפלסטינית. נחוץ לנו משה להבדיל שיבנה אותם. ונחוץ לנו גם יהושוע להבדיל שיתן להם מדינה. נחוץ לנו מישהו שיעשה ניקוי אטני ליהודים. ... להקריב חס וחלילה חיילי צה''ל לתפארת מדינת פלסטין. אז באמת יופי, ישראל פועלת בדיוק ''נכון'' ויש לנו שרון ומנטליות של שמאל וחוכמולוגים כמוך. ישראל שהפכו אותה לחלם ורצה ברוורס. אולי כדאי לעצור ל 40 שנה, לנשום עמוק ולשאול את עצמנו מה בעצם המטרה ולאן אנו רצים או נסחפים? פלסטין אולי?!?!?! מה הפלסטינים צריכים לעשות בכדי ''לעזור'' לנו לבנות אותם? לעצור את הטרור, לעזור ל''מנהיגי'' חלם, להעלות את השמאל ואנשים ''מבינים חכמולוגים'' כמוך ולהאכיל אותם בלוקשים ותקוות שווא כשידוע שהשמאל ואנשים כמוך לעולם לא שבעים ולא יאמינו שיש דרך אחרת שיסודה יושר והתנערות עצמית. טוב, שיהיה בריא ערפאת, מה היה קורה בלעדיו? כבר מזמן פלסטין היתה מציאות וישראל בדרך לדרום אפריקה ואנשים כמוך בדרך לים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לוויכוח סרק
ישראלי,
01/09/04 17:07
|
לכבוד מר ויכוחי סרק,
ברור לך שאני לא איש אמונה, לא בטרנספר, לא בתנ''ך, בפלסטינים או בשלום. על כן דבריך על תורה-עם-ארץ הם מנותקים מההוויה שלי ושל יהודים חופשיים רבים אחרים.
השלום והטרנספר הם חלום באספמיה, מציאות שפתים משתוקקים לו, אלא שאין פתרונות קלים. רק עבודה בטחונית קשה שאבידות בצידה. חומה או לא חומה (אמנם יקטנו קצת).
טיהור אתני מערבים - רצח כפי שלדעתך ''מגיע'' על פי דין תורה או הטרנספר עליו ''תתפשר'' - של יש''ע ומדינת ישראל ימוטט את המדינה עוד קודם שתיפול הפצצה הגרעינית על חבל ארץ ש - כמה נוח! - היה מיושב כולו ביהודים... וזה עוד מבלי להתייחס למוסר הירוד של הצעתך. אתה מציע בעצם שננהג כמו הנאצים.
אגב, כמה סמלי שבחרת להשתמש לפשעים אותם אתה מציע במילה ''סרק''. גם יגאל עמיר נהג כך. סתם הרג את ראש הממשלה שלנו. לא רציני, סרק כאילו כזה. כך גם הויכוח על הטרנספר. דינם למוות של הפלסטינים למוות נחרץ לשיטתך על ידי בורא עולם. אתה ''מלאך'' שרק נותן הנחות.
ישמור אותנו ''ריבונו של התורה, העם והארץ'' מ''יועצים אסטרטגיים'' כמוך. ראה גם תגובתי למר אקוודור.
בברכה,
ישראלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את התגובה הזאת בחלקה
Avi Ecuador,
01/09/04 17:36
|
קראתי שכתבת לאיש דת ואני רוצה להבין שאתה לא מתייחס אלי ואולי התבלבלת מכיוון שאני לא דתי ולא שחס וחלילה הייתי מתבייש אם הייתי פשוט ציון עובדה. אין ספק שמורשת ישראל התנ''ך היהדות והדת אני מרגיש שייכות אליהם ורוצה שלכולם ייטב ובטח לא אבעט בעצמי כיהודי. בקשר לרצח שאתה משייך אותי אז זו הוצאת דיבה ולא יפה בלשון עדינות השיטה שבחרת לעצמך זה נקרא ''ללכלך''. אני מבין שנפגעת אבל קרא בעיון, בסך הכל אנו מאותו עם ואם תתנער אז גם לך יהיה טוב וגם אני אשמח שיהיה לך טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכבוד מר אבי אקוודור
ישראלי,
01/09/04 16:54
|
מר אבי אקוודור הנכבוד,
אתה ממשיך לקרוא לי בשמות ולא להתייחס לבעיות המוסריות, לסכנות האסטרטגיות ולא לחוסר ההיתכנות של הפתרון אותו אתה מציע. זוכר את הזהות במדיניות בין מנהיגי ה''ימין'' וה''שמאל''? זוכר את כינוס היהודים במקום נקי מזרים שנוח להפציץ בפצצת אטום?
אם תרצה להמשיך לנאום, בבקשה. אבל, אם תרצה להפוך אותנו לנאצים שהופכים את ארצם לנקי מ''זרים'', לא תודה. אם תרצה שכולנו נמות כתוצאה מהטרנספר שלך אז בודאי לא תודה. אנחנו עומדים מעל המוסר הירוד וההגיון הקלוקל שלך.
המשך לתת עצות ממשום מושבך באקוודור. אנחנו נתעלם ממך כפי שאתה מתעלם מאיתנו!
בברכה,
ישראלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצטער
Avi Ecuador,
01/09/04 17:26
|
אגלה לך סוד, לפעמים אני משתמש באשים כמוך ותודה, אתה ממחזר תגובות קודמות שקראת, תודה ותהיה בריא, התגובות מדברות בעד עצמם והקוראים יוכלו להתיחס ולהבין. דרך אגב היום לא מדובר בטיהור אתני של ערבים אלא של יהודים שמתחיל ב''עזה'' מחר אתה תטהר את עצמך בקו הירוק אם הגישה שלך תפרח ו''תצליח''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך ולרבים בארץ
Avi Ecuador,
01/09/04 17:15
|
|
 |
129.
לבער את שולחי המתאבדים
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
01/09/04 16:03
|
על מנת שיהיה שלום אמיתי בעולם יש לבער את הרשעים, תמיד!!!! ואם ניתן ללוכדם ולהכניסם לכלא למשך כל חייהם-עדיף רצח ילד=מאסר עולם ובזאת ידעו שולחי המתאבדים כי לא ינקו ולעומתם לאפשר לאנשים שלא חטאו ,כגון פועלים הבאים לעבוד בישראל להמשיך בעבודתם-כי הם לא חטאו ,ומדוע שיענשו על חטא אחרים?, אדם בחטאו-יומת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
ידי צה''ל כבולות
אאא,
01/09/04 12:49
|
למה עד עכשו לא חיסלת? הרי אמרת שידי צה''ל לא כבולות!
אולי כך היה נמנע הפיגוע הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
פעילות צבאית נרחבתנגדתשתית חמס
רופא אליל,
01/09/04 12:02
|
כאשר הפציינט אינו מגיב לתרופה שרשם לו הרופא, או גרוע מכך, הסימפטומים שלו דווקא נהיים חמורים יותר, האם תצפו מרופא שפוי שיגביר את מינון התרופה, או הגיוני יותר להפסיק מתן התרופה ולחשוב על קונספציה אחרת. נו, מי בכלל מסוגל להשוות את רופאי האליל בממשלה ובמטכל לרופא, מי מאמין בכלל שיש בידם להושיע. ובכל זאת תמשיכו להפקיד את שלומכם ואת חייכם בידי רופא שנכשל פעם אחר פעם. תטלו תרופות שגורמות לשערותיכם לנשור ולשיניכם ליפול, לריח רע מגופכם, שמרחיק את כל ידידיכם, כי נואשתם מפתרון שפוי. האם באמת הכל אבוד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
עריקאת נהיה לי צפונבון
עריקאת הפלצן,
01/09/04 11:05
|
שם לי משקפיים אופנתיות וקרחת שאפשר לשים עליה קפה. תשתוק יא מנובל. נהיית לי סלבריטי? תומך מחבלים במסווה של אינטיליגנט רוצה שלום. חולארע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
מה יגיב שרון עוד תקופה קצרה?
כושי,
בלגיה,
01/09/04 10:33
|
מה הוא יאמר?
בערך כך: ''התרגלנו כבר לפיגועים ואין מנוס מזה. אבל תמיד נשתדל לפוצץ את בתי המתאבדים''.
אלה הם חייך.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מבין מה כתבת?
ל"ת
מ,
01/09/04 15:00
|
|
 |
124.
לחסל את החזיר ערפאת !!!!!
א.ש,
ירושלים,
01/09/04 09:44
|
|
 |
123.
ה''פיגוע'' השיג את מטרתה של
איזו נחמה,
פאוול מורטינ,
01/09/04 09:43
|
ממשלת שראל - עכשו היא מקבלת המון ''תצומי'', טלפונים, מברקים, השתתפות בצער שאינה חשה כלל, וגם לא המנחמים, הכל פוליטיקה. כולנו כלי משחק על לוח השחמט של שרון והחלאות ששיגרו תנחומים. עכשו ישים שרון עוד כמה נקודות על תכניתו לקדום תכנית השלבים הערבית. זה עובד! זה עובד!! זה עובד!!! ''תריס עף, תריס זז, תריס רץ, תריס..... בום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד 123, הטימטום כואב?
ל"ת
אבי,
01/09/04 10:15
|
|
 |
122.
ל-104, שמעתי, שמעתי
נפולת של נמושות,
חורבן ישראל,
01/09/04 09:35
|
אז רק להזכיר לך - כבר למעלה ממאה שנה הם מתאמצים להשמיד אותנו! האם האימרה הבא להרגך השכם להרגו זה נאציזם? ואנו אפילו איננו נוהגים כך - אלא מניחים להם לרצוח אותנו ונמנעים מלטפל בהם, כפי שדורשים המוסר ויצר הקיום, בגלל ''פילוסופים'' כמוך. ברור שאני מביעה את דעותי ואת אמונותי ולא את אלה שלך. לצערי, שלי מוכיחות את עצמן מידי יום, כנכונות וכצודקות וצופות את תוצאות כל המעשים, מה שאין כן דעותיך ואמונותיך המוכיחות את עצמן כסיוע לרצח העם היהודי בארצו! ובסך הכל אתם צבועים וסכיזופרניים. מוכן להסביר מה אתה עושה בארץ ישראל? העובדה שעליה אני חוזרת עד זרא היא - הם רוצחים בלי ''שיח לוחמים'', בלי לקשקש על ''אוכלוסיה חפה מפשע'', בלי להביא כל דבר לחקירת מצ''ח, בלי בג''צ ובלי ''בצלם'', הם פשוט רוצחים יהודים להנאתם ומבצעים מעשי לינץ' מפלצתיים בילדים ותינוקות, ומה עושה ישראל? מתפלספת, מייסרת את מצפונה בלי סיבה (יש סיבה, העמידה הישראלית על דם יהודים), מלווה את המתים למקום מנוחתם האחרונה ובכלל, לאחר שנות אימים ומלחמות כפויות, ופרשנים מסבירים לנו מי ולמה ביצעו את ה''פיגוע''. תמיד יש סיבה מלומדת. אילו הם בימי הנאצים, הם היו יושבים ומחפשים סיבות לטבח, תוך התבוננות מלומדת בתמרות העשן היוצאות מן הכבשנים! בוז לכם, אומללים חסרי זהות וחסרי שרשים. לא תצליחו לנתק גם אותנו, תרתי משמע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
האשכנזים,המזרחיים והחומה שבנהם
ניסו דהן,
01/09/04 09:29
|
האשכנזים בונים את החומה כדי שעוד כמה עשירים אשכנזים יתעשרו. האשכנזים מנציחים את הטרור עמ להסדיר עוד כמה גו'בים לקצינים המשוחררים. האשכנזים עוסקים בביטחון על מנת לחמוק מלעסוק בבעיות חברתיות שהם עצמם יצרו. אחרי שהאליטה האשכנזית בנתה גטו לעדות המזרח,עכשיו היא מבקשת גם לבנות לה חומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין יותר אשכנזים! הארץ מזרחית
איתן לוין,
ניו ג'רזי,
01/09/04 09:50
|
איפה בדיוק האשכנזים? כולם כבר נסעו! אוטוטו כולם גם מקבלים דרכונים אירופיים ואחרון יכבה את האור, ואז גם תאשימו בהכל את האשכנזים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניסו דהן(121) - מזרחי דביל...
עדי צימרמן,
רמת אביב,
01/09/04 09:42
|
ניסו היקר, כמה עצוב להיות כזה טמבל, נכון שזה ממש לא פייר שאלוהים ברא אותך אהבל וטיפש? אין מה לעשות תנסה שוב בגלגול הבא.
מאיפה הבאת את התיאוריה הטיפשית הזאת? ויותר מעניין מי כתב לך את זה כי הרי לכתוב ללא שגיאות בטח שאינך יודע.
חומה צריך לעשות סביב אנשים כמוך (כלא יכול להתאים) כי הרי בטוח שאתה נרקומן או סתם עבריין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדי צימרמן my wish
Joshua,
US,
01/09/04 13:51
|
Thank God for getting rid of the first lot of crap. Thank you god for reducing vermin to ashes, for them I left my beloved motherland. When? when is the day of the other half? Amen ken yehi ratzon
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדי צימרמן דביל
מיקו,
מרכז,
01/09/04 10:13
|
|
 |
120.
תודה
מיכל, תל אביב,
01/09/04 09:25
|
תודה לחמאסניקים המנוללים שרצחו ורוצחים חפים מפשע - ואין להם שום מטרה וסדר יום מלבד שפיכת דם - מי יתן ויעצרו ויחוסלו בידי בני עמם שלהם. תודה להנהגה הפלשתינית, שצוחקת מתחת לשפם על הפיגוע בעוד היא מגנה אותו בחצי פה רפוי. תודה לצה''ל שמחמם את הגזרה ורוצח פלשתינים חפים מפשע, הורס בתים ומתנהג בנקמנות כמו החמאס בדיוק, ומתדלק בקביעות את הסיכסוך המדמם הזה. ועדיין לא מסוגל להרים גדר הפרדה, ומאשים את כל העולם חוץ מאת עצמו. תודה למתנחלים שבשביל לשמור על החזון המשיחי המטורף הזה, אנו מדממים למוות. האם המאחזים הלא חוקיים שווים את הדם הזה? תודה לממשלת ישראל שמשנה את דעותיה כל חודשים, ועדיין לא הזיזה עציץ בשטחים הכבושים, שלא לדבר על גדר ההפרדה. תודה לחברי מרכז הליכוד שמסנדלים את ההתנתקות – אמנם אף אחד מכם לא היה הרוצח בעצמו, אבל אתם שותפים לאחריות על הפיגוע הזה בדיוק כמו החמאס. לכולכם חסרי מוסר יקרים שלי, יהודים וערבים, שמגלגלים עיניים לשמים וטוענים שאלוהים, הוא זה שמצווה עליכם להשתתף בחגיגת הדמים ולכלות את בני עמכם לדעת, תודה שהבאתם אותנו עד הלום....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואחרון אחרון חביב...
ארז,
01/09/04 13:07
|
תודה לשמאל, שהחל לגלגל את כדור השלג הזה במדרון לפני עשור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
רגע.... לא היינו בסרט הזה!
אזרח,
חיפה,
01/09/04 09:21
|
|
 |
118.
תחסלו כמה שיותר...
aviv,
01/09/04 08:58
|
והערך המוסף לחיסול הוא שכל מחוסל יוכרז כשהייד ולכל שהייד מגיע 70 בתולות ומישהו כבר ידאג שהן תגענה אליו, מסקנה- כל מחוסל =71 ערבים מתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המרחם על רוצחים מתאכזר לתמים
חבל אבל צדקת,
צפון,
01/09/04 09:41
|
ככה זה כאשר מרחמים על האויב ושומרים עליהם במחסומים. ותודה לנשות watch. בעזרתכם אפשר להכניס מחבלים בקלות יתר. לחיילים פשוט נמאס לשמור עלינו בגללכן. ושלא תגידו שמתאכזרים אליהם. הם צריכים לדעת להתנהג בזהירות כי כל תנועה שלהם תעיף עליהם פליק גם אם לא עשו פשע. כל הפלשתינאים חשודים לעולם ועד עד חיסול אחרון הרוצחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
נראה כאילו מופז מחכה לחסולים
ל"ת
מחשבה,
01/09/04 08:36
|
|
 |
כן,זה אחד הדברים המתחייבים
מהפגוע,מה לעשות,
01/09/04 09:00
|
עדיף לשבת בשקט,ולחכות לפיגוע הבא?די כבר להפנות את הלחי השנייה,זה לא עזר לנו אף פעם.אני אישית בעד ההתנתקות(ובכלל,בעד פשרה טריטוריאלית עבור שלום-כמה שהמושג הזה נשמע רחוק ולא ריאלי-אבל במלחמה נגד הטרור אסור שיהיו פשרות,אני מתפלא שלא היו חיסולים בחודשים האחרונים,זה גרם להם כנראה להתארגן מחדש,ואת התוצאה ראינו אתמול.וחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
מבריק , לכתר את חברון שבעוצר!
ל"ת
כתר,
01/09/04 08:35
|
|
 |
115.
Volonteers to kill arafat
Raoul,
Australia,
01/09/04 08:13
|
Any volonteers to join me in a mission to kill arafat?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ONLY ARAFAT?
Roberta,
London,
03/09/04 12:15
|
Hey Raoul, good one, but not only Arafat!! We have thousands of others who carry out his work. Besides we don't want him to be a martyr. He must die with no honours!!! Kadima
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
הדיכוי הוא-הוא הסיבה לפיגועים
אסף,
רעננה,
01/09/04 08:10
|
מלכתחילה. אם הכיבוש היה מסתיים כבר לפני 10 שנים, והיאוש וההשפלה היומיומית לא היו גורמים לכך שאלפי פלשתינאים צעירים אצו-רצו להצטרף לחמאס ולג'יהאד האיסלמי מדי שנה, הפיגוע הזה לא היה מתרחש. נא לזכור: גם התנתקות חד צדדית (כמובן, תוך פינוי כל ההתנחלויות, החוקיות והבלתי חוקיות, בשטחים הכבושים) היא סיום הכיבוש. גם בניית החומה - נגד מתאבדים, ופריסת מערכת ה-MTHEL - נגד איומים מוקרנים, הם אמצעים לגיטימיים לכסות על ערי ישראל לאחר שיסתיים הכיבוש. ורק כשיוסר עול הכיבוש מ-2 מיליון בני אדם חפים מפשע, הארגונים הבינלאומיים גם יוכלו לעזור לאותם מיליונים לארגן כלכלה הוגנת ומערכת חינוך טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תענה רק לשאלה אחת...
ארז,
01/09/04 13:08
|
|
 |
תגובה
ר,
01/09/04 08:41
|
|
 |
הוא צודק,צריך להתנתק מהם
ולגמור כבר את,
הגדר הזאת,
01/09/04 10:53
|
|
 |
אם נקים גדר...
ארז,
01/09/04 13:08
|
|
 |
כן!!!!!!
אסף,
רעננה,
01/09/04 14:21
|
חומת ההפרדה=עצירת מחבלים
MTHEL=מניעת פגיעת קסאמים
יציאה מהשטחים=הפסקת הסגרים, הכתרים ושאר צורות גרימת הסבל לבני אדם חפים מפשע=פחות פלשתינאים תמימים שהופכים לשונאי ישראל כשהם רואים מה כוחות הכיבוש עושים להם ולמכריהם=פחות כוח לארגוני הטרור=פחות טרור.
''אבל יש גם את כל הקטע של הג'יהאד והאיסלם הפונדמנדליסטי, בלי כל קשר לכיבוש!'' יצעק האדם הבינוני. רק דבר אחד יש לי להגיד על זה: ב-1993 ישראל קיבלה לידיים חברה כמעט לגמרי חילונית בגדה ובעזה. הצורות השונות של גרימת סבל לבני אנוש פלשתינאים שכוחות הכיבוש נקטו מאז, הן שהבריחו פלשתינאים חילונים לחיק האיסלם הקיצוני. והתהליך נמשך עם כל יום של כיבוש. לכן, ככל שנפסיק את גרימת הסבל הזה יותר מוקדם, כך הגורם האיסלמי-הג'יהאדיסטי יתפוס פחות משקל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז זהו, שלא, מר מחסום ארז
אסף,
רעננה,
01/09/04 21:17
|
ה''בריחה'' מלבנון רק הביאה הפסקה כמעט מוחלטת בירי הקטיושות, שגשוג חסר תקדים בתיירות בצפון, ומספר הקטן פי 50 של קורבנות ישראליים כל שנה בממוצע באותה גזרה. נכון, החיזבאלה קיימת. אבל החיזבאלה תקרוס ביום שבו שלטון הבלהות הנוכחי באירן יקרוס, והיום הזה בוא יבוא; ואתה יודע למה זה, מר ארז? כי האדם הוא שואף חירות. גם האדם האירני, ומה לעשות, גם האדם הפלשתינאי. כמובן שאם הממשלה לא תהיה עד כדי כך מטומטמת כמו לתגמל את ארגון הטרוריסטים בדברים כמו ''עסקת'' השבויים (איפה בדיוק היתה עסקה? היה מתן חד צדדי תמורת כלום), יהיה טוב יותר.
השורה התחתונה: מה שהדוגמה הלבנונית מוכיחה לנו, הוא שאפשר לנצל עליונות טכנולוגית (ויש למדינת היהודים, נכון להיום, עליונות טכנולוגית מוחצת על כל אויב גרילה) כדי להוציא חיילים שנמצאו פיזית (ונהרגו בכמויות) באיזור מסוים, מאותו איזור; ואז לטפל מרחוק - הן באופן הגנתי (MTHEL, חומת ההפרדה) והן באופן התקפי (ארטילריה, מטוסי תקיפה) - באיומים הנוצרים על ידי חולי נפש (=טרוריסטים) הקיימים באותו איזור.
ולמה שאני ארצה שהפלשתינאים יעלמו? מה אחמד, בן 9, מרמאללה, עשה לי? במה רג'יב, בן 39, משכם, הזיק לי? גזענות פשוטה ועיוורת - שהיא המחלה בה לקית אתה, ועוד מגיבים רבים פה - מעולם לא פתרה שום דבר, ויתרה מכך, היא פשוט לא הוגנת כלפי בני האדם החפים מפשע הסובלים מאותה גזענות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסף...
ארז,
01/09/04 17:33
|
אם תסובב את הגב ותעצום עיניים, העולם שמסביב לא ייעלם אם נבנה גדר, אפילו חומה, הפלסטינים לא ייעלמו והטרור לא ייעלם. הם ימצאו דרך להתגבר על החומה, והטרור יימשך, כי מה שמפריע להם זה לא אריאל או כפר דרום אלא תל אביב וחיפה ונתניה וכ''ו. הדרך היחידה להתגבר על הטרור היא להלחם בו ולנצח אותו. בריחה רק תביא עלינו עוד קורבנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
זהו מעגל שלא יגמר לעולם
יעל,
ירושלים,
01/09/04 07:58
|
הם פוגעים בנו אנחנו פוגעים בהם וזה לעולם לא יגמר (בטוח שלא בטוב). מה שקרה אתמול הוא מעשה עוולה, רצח חפים מפשע וזה הדבר הכי נורא שיכול לקרות, אבל לא צריך להחזיר באלימות. צריך לשבת, להתעקש לשבת ולדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקחת את דתו של הרוצח?
בר כוכבה,
גרמניה,
01/09/04 08:35
|
לדבר עם מי ? יש חלוקת תפקידים אחד הטוב מדבר כאילו ואחד הורג ואנחנו מנהלים דאלוג עם עצמנו . שאלי מה הם רוצים לפני שאת מציעה אותם לא אותי ולא אותך אותנו . תשובה תנו לנו מה שמגיע לנו . מה? הזכייות שלנו .ומה הזכיות שלנו על זה אין תשובה לעולםמהם חומר למחשבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם הפיתרון הוא להמשיך כך?
יעל,
ירושלים,
01/09/04 10:04
|
הם ירצחו אותנו אנחנו נרצח אותם. זה הפיתרון? נכון שאין עם מי לדבר, אבל צריך להתאמץ ולבקש שוב עזרה (אולי מארה''ב) כדי להפסיק את מעשי הרצח. אני יודעת היטב מה הם רוצים: שנמות. הם יודעים היטב שאין סיכוי שנמות או נלך מהמדינה שלנו, והיא אכן שלנו. גם להם יש זכויות לחיות במדינה הזו - 2 העמים צריכים לדעת שהם צריכים לחיות ביחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צ'מברלנים לא מתים וחבל!!!
ל"ת
בוריס,
01/09/04 19:44
|
|
 |
הפתרון הוא לשבור את המעגל...
ארז,
01/09/04 13:09
|
בכוח, באלימות, להכניע את האוייב, להבהיר לו שלא יוכל לחסל אותנו, מה שלא יעשה, וכל מעשה טרור ורצח רק מקרב את סופו שלו. במצב הזה, כשהאוייב מובס, מוכה, מושפל וכנוע, אפשר להיות מנצחים נאורים ולתת לו חלקת אדמה קטנה משלו. אבל לא רגע אחד לפני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
בעקבות המצב אריק שרון יסע באוט
אריק,
חוות השקרים,
01/09/04 07:49
|
|
 |
111.
come on
me,
us,
01/09/04 07:40
|
this is so un humanitarian. all they did was killing another few jews. aren't we used to it already? just go and bomb a deserted building u think is used as machreta and then keep wondering how do all these mother fucker damn muslims have the guts to come to our cities and kill among us... DAH
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
Sharon go home
any one,
01/09/04 07:38
|
|
 |
109.
עובדה
דניאלה,
01/09/04 07:27
|
אני לא רוצה לבלבל אתכם עם עובדות, אבל שמתם לב שכשהליכוד בשלטון יש יותר פיגועים ויותר מידי הרוגים? שמתם לב שהאינטיפאדה הראשונה החלה בזמן שלטון הליכוד (לפני אוסלו), שמתם לב שהאינטיפאדה הנוכחית החלה שוב בזמן שלטון הליכוד (הר הבית בידינו שרון). עובדה. חומר למחשבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמתי לב שאת שקרנית ומנוולת
ל"ת
בוריס,
01/09/04 19:48
|
|
 |
עוד חומר למחשבה
ארז,
01/09/04 13:10
|
1. שמת לב שהפיגועים הגדולים החלו בימי רבין? 2. שמת לב שלפני אוסלו היינו יכולים לנסוע באוטובוס בשקט? 3. שמת לב שגם לפני ה''כיבוש'' היה טרור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דניאלה צודקת
צדק תרדוף,
01/09/04 10:39
|
דניאלה צודקת.. ככה זה שיש שמאל עם זיכרון קצר.. אני גם חושב שהשמאל גם שכח שהייתה שואה לעם היהודי לפני 60 שנה.. השמאל שכח שהגישה הזאת הביאה לשואה.. ככה זה שיש ליהודים זיכרון קצר הם שוכחים מה שנוח להם לשכוח..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמדי הסטוריה!
נבו,
01/09/04 08:22
|
האינתיפאדה הראשונה התחילה בזמן ממשלת האחדות ליכוד-עבודה, כשרבין היה שר הבטחון. האינתיפאדה השניה התחילה בשלהי כהונתו של ברק! ממנה אנחנו סובלים עד היום... אל תקשקשי לפני שבדקת את העובדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דניאלה משקרת במצח נחושה
דניאלה,
01/09/04 08:16
|
דניאלה. אני לא יודע אם את יותר שקרנית או יותר טיפשה. בכל מקרה, את לא מוכנה שעובדות יבלבלו אותך. האינתיפאדה הראשונה החלה בזמן ממשלת אחדות (זוכרת דניאלה, רבין היקר שלך היה אז שר הבטחון - ''לשבור להם את הרגליים '') האינתיפאדה השניה החלה בזמן ממשלת ברק. עובדה. חומר למחשבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עובדה
דניאלה,
01/09/04 08:44
|
האינתיפאדה הראשונה התחילה כששמיר מהליכוד היה ראש הממשלה (רבין היה שר הבטחון). בראשונה לא נהרגו אזרחים - זו היתה אינתיפאדת האבנים. באינטיפאדה השניה נהרגו בזמן ברק 39 אזרחים. מאז ששרון בראשות הליכוד נהרגו יותר מ-1000 אזרחים. דניאלה לא משקרת , היא מציגה עובדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, עובדות
ארז,
01/09/04 13:11
|
|
 |
בראשונה לא נהרגו אנשים ?....
אודי,
01/09/04 09:17
|
אכן העובדות לא מבלבלות אותך : אוטובוס האימהות ..., נהג משאית ..ועוד רבים ורעים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
קריית שמונה ובאר-שבע
תמיר,
01/09/04 07:26
|
לשניהם מחנה משותף אחד. ממשלה חלשה שפוחדת להגיב. חיזבאללה הורג לנו חיילים בלבנון ואנו מבליגים וחמאס יורה קאסמים ובישראל לא מגיבים. אם בשתי החזיתות היינו מגיבים בצורה מסיבית בפצצות נפל''ם במשך חודש שלם אז היה לנו שקט שני. צריך להראות לערבים שיש פה מטורפים שלא כדאי להתעסק איתם. הממשלה הזו מיצתה את עצמה וכדאי מאוד להחליף אותה מכיוון שחלק גדול ממנה נמצא בחקירות במשטרה ואין זמן לטפל בעניינים הדחופים באמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
לשלוח את הגופות לשופט ברק
ל"ת
חץ,
01/09/04 07:10
|
|
 |
106.
בחודש אוגוסט נהרגו יותר ישראלי
איציק,
01/09/04 06:58
|
מאשר מחבלים פלשתנאים. אין לארגוני הטרור כמעט הרוגים מצה''ל. השבוע רק 2 מחבלים נהרגו. ומלפני שבוע גם 2. משום מה ברגע שלארגוני הטרור יש פחות הרוגים בצד שלנו יש יותר הרוגים. תבדקו.... אולי 10-15 מחבלים נהרגו החודש שזה רק 1 ביומיים ממש מעט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
למה רק עכשיו מגבירים החיסולים
ש,
01/09/04 06:53
|
אם יכלו לחסל בצורה מסיבית את חיות האדם הטרוריסטיות קודם, ולא עשו את זה - הרי יש כאן פשע מלחמה מובהק גם נגד העם היהודי, וגם נגד העם הפלסתינאצי שמורעל ע''י כנופיות חיות האדם שהובאו ע''י פושעי אוסלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
תגובה למר וויכוח סרק ואקוואדור
ישראלי,
01/09/04 06:39
|
לכבוד מר ''ויכוחי סרק'',
ברור לך שאני לא איש אמונה, לא בטרנספר, לא בתנ''ך, בפלסטינים או בשלום. על כן דבריך על תורה-עם-ארץ הם מנותקים מההוויה שלי ושל יהודים חופשיים רבים אחרים.
השלום והטרנספר הם חלום באספמיה, מציאות שפתים משתוקקים לו, אלא שאין פתרונות קלים. רק עבודה בטחונית קשה שאבידות בצידה. חומה או לא חומה (אמנם יקטין קצת).
טיהור אתני מערבים - רצח כפי שלדעתך ''מגיע'' על פי דין תורה או הטרנספר עליו ''תתפשר'' - של יש''ע ומדינת ישראל ימוטט את המדינה עוד קודם שתיפול הפצצה הגרעינית על חבל ארץ ש - כמה נוח! - היה מיושב כולו ביהודים... וזה עוד מבלי להתייחס למוסר הירוד של הצעתך. אתה מציע בעצם שננהג כמו הנאצים.
ישמור אותנו ''ריבונו של התורה, העם והארץ'' מ''יועצים אסטרטגיים'' כמוך. ראה גם תגובתי למר אקוודור.
בברכה,
ישראלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגנה עצמית = נאציזם?
ארז,
01/09/04 13:12
|
|
 |
You're wasting your time
Ran,
01/09/04 08:46
|
Ecuador is not smart enough to even realize you wrote this comment for him.
All he does is recycle his idiotic stories over and over and over and over.
He's an ignorant fool and there's nothing you can do about it.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכבוד מר רן
ישראי,
01/09/04 17:00
|
רן שלום,
אני חושש שהצדק אתך. ניסיתי, אבל הבן אדם מתנהג כמו פעמון. משמיע ללא הרף את אותם מנטרות על משה ''רבנו'', טרנספר, שרון ועראפת אבל אין לי עיניים ואזניים.
נראה לי שהוא חשב על משהו, לגמרי לבד, המציא תיאוריה ובשבילו זה הישג. כעת הוא לא מסוגל לשמוע או להתייחס לשום דבר כי הוא בעצם לא כל כך מבין על מה הוא מדבר ובטח לא מה אחרים חושבים וכותבים.
בברכה,
ישראלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
''העת לכם אתם לשבת בבתיכם
זהו, הערבים,
עושים במכנסי,
01/09/04 06:38
|
ספונים והבית הזה חרב'' (חגי א'4). יהודים, אם לא תקומו לעשות לעצמכם איש לא יעשה זאת בשבילכם, כי אין איש, ובמקום שאין אנשים השתדל להיות איש. ממשלות ישראל גוררות אתכם כבר עשרות בשנים בביצת דם. ממשלות ישראל מתעקשות בתוקף, שלא להכריע את האויב. ממשלות ישראל מוכנות להקריב אתכם, כולל האחרון שבכם, למען מה שנראה להם, יקרה בינלאומית, כשבאמת זה נובע מרגשי נחיתות וכך זה גם נראה לכל העולם הבז לנו ומתעלל בנו, בגלל הייצוג העלוב והשפל שיש לנו. יהודים, אם חפצי חיים אתם, קומו והילחמו עליהם. אל תתנו יד לממשלותיכם לגרשכם מארצכם ולהובילכם כצאן לטבח! דעו לכם, כי מתן יד חפשית לרשעים הגמורים האלה, הוא שיתוף פעולה עם פושעים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
העולם כולו חייב להלחם באיסלם .
רואה את היום,
של מחר,
01/09/04 06:38
|
המגיפה הקטלנית ביותר כיום , ולא רק לנו אלא לעולם כולו היא דת האיסלם , ויש למגר אותה ולהילחם בה כפי שמוגרו מן העולם כל המגיפות בעולם , וכצעד ראשון יש להפציץבנשק לא קונבנציונלי את מכה ליטחון אותה ואת האבן השחורה שהיא אחת מחממות הדגירה של המגיפה השחורה והקטלנית כיום , להוציא את האיסלם מחוץ לחוק בעולם , ולמאמינים בה יש להלחם ולהדביר בדיוק כפי שמדבירים חידקים , העולם הנאור עוד יפעל כך כי באמצעים קונבנציונלים הקרב אבוד ויום זה אינו רחוק , ודברי אינו דמיון שוא , אלא זה בדרך ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
הממשלה מ... היועץ...והשוחט שוח
משה מ ,,,,
01/09/04 06:32
|
הבעיה אינה בהסכם זה או אחר , הבעיה ב פ ר ט נ ר ! שללא הפרדה מלאה וגבול בטוח אי אפשר. כידוע היה קונפליקט רב שנים ודמים בקפריסין, עד שהטורקים פלשו וקבעו קו ומתחו גדר , כ פ ו טרנספר על האוכלוסיות היוונית והטורכית כל אחת בטריטוריה שלה ,וגרמו להפרדה מוחלטת. ואכן רואים את התוצאות , ניפסק ההרג ההדדי ונעשה פרוספריטי לשני העמים עקב כך. ברור שניתוח כזה הוא ניתוח כואב מאוד, אך במיקרים כמו שלנו הוא פתרון י-ח-י-ד-י, בבחינת הרע במיעותו הלווי ופיתרון הומני יותר היה אפשרי. ואים אני צריך לבחור בין ח ו ר ב ן ס ו פ י לעם היהודי לבין הפרדה טוטלית כמובן עדיף הפרדה. וכעת איך מבצעים : א' קואליציה של ארה''ב ועוד מדינות יכפו טרנספר על הפלסטינים (מלבד הדרוזים) אל מיזרחה לנהר הירדן והיהודים מערבה לו . ב' בתקציב ענק יקימו תשתיות מודרניות לערים ופרקי תעשיה לפליטים ולמועברים הפלסטינים בירדן שרוב אוכלוסיתה פלסטינית בין כה וכה . ג' לאחר ניתוח מכאיב זה יטב לפלסטינים ,בכך שיקבלו מדינה נ ו ר מ ל י ת עים תשתיות מודרניות. יטב לישראל בזה שתקבל מדינה עם גבולות ברי הגנה ויכולת הישרדות, יטב לכל המזרח התיכון שינצל ממלחמה גרעינית , יטב לארצות הדמוקרטיות (המממנות) באשר ישראל דמוקרטית באזור תשפיע על דמוקרטיה ומתינות באזור כולו... אני יודע שרק ''משוגע ''יחשוב שהדבר אפשרי, אבל לעומת זאת כל הסדר אחר סופו חורבן. באשר הבעיה היא רק ב פ ר ט נ ר ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
לכו תחפשו מי שיזיין אותכם בתוס
חמינדוס,
01/09/04 06:30
|
סיק. רוצים לראות איך הורסים אותכם אלתפרסמו....מע ר יב .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
פינג פונג - שוב נותנת ישראל יד
זו לא רק בושה ז,
פשע נגד האנו,
01/09/04 06:28
|
ל''סימטריה הקדושה'' לבלוף ''מעגל הדמים''. ''שני הצדדים'' אשמים במידה שווה. בדרך הזו של תגובות במקום מניעה טוטאלית נוצר הרושם שמתנהל פה משחק ג'נטלמני בין ''שני צדדים'', כשבאמת, צד אחד מנסה להשמיד את הצד השני, ואילו הצד השני, במקרה הטוב, מכסה בידיו על פניו. פני הדור כפני הכלב.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
שבענו החלטות ''מרשימות'' והצגות
להעיף את מחנה,
ה''שלום'' לעזא,
01/09/04 06:23
|
פירוטכניות! על טבח כזה, צריך היה כבר לפני שנים, להרים באויר את כל ה''רשות''. חייהם של כמה חיילים ואזרחים, עוד, יוקרבו על מזבח זילות חיי האדם היהודי על ידי ממשלות ישראל? נמאסתם, נמאסתם, נמאסתם! שום עם בעולם לא היה משלים עם פשעים כאלה של מדינתו נגדו! ממשלת ישראל, את, ורק את, אחראית לשפך הדם הזה! את, המשתפת פעולה עם הרע שבעולם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
may be one a month
ayef,
01/09/04 06:10
|
IDF will eliminate may be one every month or two its ok, we have more pacience than they do
we can suport those strikes returnnig close borders and tide the citys and if we got lucky some pilot wan't miss the target some individuals killers died
any way my hurth its with you allways
be well
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
לא צריך להרוג ממוקד..
אבי,
מרכז,
01/09/04 04:26
|
עדיף להרוג את כולם וזהו. בתפזורת מה שרואים לסכל. בלי מחשבה מיותרת סך הכל הם כולם מחבלים בפוטנציה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
מדוע רק בכירים?
צ'ופצ'יק,
Lands' End,
01/09/04 04:23
|
מה האפליה הזו, חיסול בכירים של ארגוני הטרור. מדוע לחסל רק את הבכירים? חסלו כל מי שחבר בארגונים האלה וגם מי שחשוד בשייכות להם. לא להפלות. לחסל את כולם. שאלת תם: אולי הגיע הזמן להפסיק לבזבז כל הרבה כסף על טילים ולהתחיל להרוג אותם בתותחי המסןקים? הרבה יותר זול. התרוץ עד היום היה שהתותחים והמקלעים פחות מדויקים, אבל גם הטילים מחטיאים מדי פעם. ירי ארטילרי פה ושם על עזה גם לא יזיק. מה שיאמרו הגויים כבר לא מעניין אף אחד. עדיף למנוע רצח יהודים ולהיות לא פופולרי על להרצח ולהיות פופולרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
Time to get rid of Erakat
Moli,
Spain,
01/09/04 04:18
|
Eraket doesn't care. He is scared so why not do him a favor and rid him from this world.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
תקוע בגלל הבגצים ? אנשים מתים
ל"ת
א,
01/09/04 04:09
|
|
 |
92.
השופט ברק שמעכב את הגדר, רוצח!
jason,
Texas, USA,
01/09/04 04:07
|
השופט ברק, שמעכב את בניית גדר הבטחון, מסייע לאויב הערבי לרצוח המוני יהודים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
SHARON is RESPONSIBLE !
amir,
01/09/04 04:04
|
|
 |
90.
Excellent! Sharon, be strong.
Alex,
US,
01/09/04 03:35
|
Don't let the terrorists breezing time. Chase them into their holes.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
טרנספר או חיסול מדינת ישראל !
Jason,
Texas, USA,
01/09/04 03:28
|
אין שום צל של ספק שללא טרנספר של כל המוסלמים מארץ ישראל למדינות ערב מדינת ישראל תחוסל !
רק טרנספר של כל המוסלמים מארץ ישראל למדינות ערב יבטיח שמדינת ישראל תמשיך להתקיים לאורך זמן! בביטחון ובשיגשוג כלכלי!! כמדינה ריבונית יהודית !!!
פשוט אין פתרון אחר שימנע את חיסול מדינת ישראל !
מאד חבל שאין פתרון אחר משום שזהו פתרון קשה מאד מבחינה מוסרית, ערכית ואנושית ובעקר לנו כיהודים! אבל פשוט אין למדינת ישראל בררה אחרת שהרי קיום מדינת ישראל תלוי בכך.
חשוב מאד ללמוד מההיסטוריה של מדינות חופשיות אחרות שהבטיחו את קיומן וביססו את עצמאותן על ידי טרנספר של האויב הברברי והרצחני שגר בתוכן. לדוגמא ארה''ב, קנדה ואוסטרליה שעשו טרנספר לאינדיאנים והילידים שגרו בתוכן.
אל תירא ישראל !
God Bless Israel and His Chosen People
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
מאשימים את בג''צ במקום את עצמם
אורן,
תל אביב,
01/09/04 03:16
|
אם מראש היו מתכננים גדר שהיא באמת בטחונית ולא גדר למטרת סיפוח של כמה שיותר שטחים והתנחלויות, היא כבר היתה מוכנה מזמן והיתה עולה חצי המחיר, שלא לדבר על ההרוגים הרבים שהיו נחסכים. אבל מה לעשות ככה זה כשהמתנחלים שולטים במדיניות ה''בטחון'' של ממשלת ישראל. העיקר שמאשימים את בג''צ שהוא מעכב. ומי האדיוט שהחליט מראש על התוואי הבעייתי במקום לבחור את התוואי הכי מהיר ופשוט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם בטווח הפשוט שלך ב''ש בפנים?
משה,
ת''א,
01/09/04 08:24
|
|
 |
87.
הרשות בעצם לא גינתה!!
אילן,
01/09/04 03:12
|
הרשות לא גינתה את הפיגוע הכפול בבאר שבע. ההודעה היא רשמית ופוליטית ולא ספציפית לפיגוע. ההודעה גם צבועה וחצי ממנה מתייחס כביכול על תקיפה על אזרחים פלשתינאים ויש בה מין הצדקה לפיגוע נגדנו כיון שפגענו בפלשתינים כנרמז ומשתמע בהודעה.
'הרשות הפלשתינית מגנה כל התקפה על אזרחים, פלשתינים או ישראלים'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
שופטי בג''ץ ,היודנרטים, לכלא
ל"ת
הבזים לשופטים,
דרום הארץ,
01/09/04 02:42
|
|
 |
You should go to jail
XxX,
01/09/04 08:47
|
|
 |
85.
שר החוץ הצרפתי התקשר?
יעקב סילבר,
01/09/04 02:40
|
|
 |
84.
חברון צריכה להיות נקייה מערבים
ל"ת
מדענים(ות),
הטכניון,
01/09/04 02:38
|
|
 |
83.
לנקות את חברון מערבים
סטודנטים(ות),
התנחלות ת''א,
01/09/04 02:23
|
צריך להרוס את חברון הערבית ומיד! חברון, כמו בית לחם הן ערים יהודיות מימי קדם, אפילו יותר יהודיות מת''א
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
סרט בשידור חוזר - נסה טרנספר
אילנה ג,
תל אביב,
01/09/04 02:16
|
שרון, השטויות שלך עולות לנו ביוקר. התחל מייד בטרנספר של הפלסטינים למדינת ירדן ובטל במקביל את תוכניתך לעקור יהודים מאדמת אבותיהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
שופטי בג''ץ- מיד לכלא
הבזים לבג''ץ,
הדרום,
01/09/04 02:15
|
שופטי בג''ץ אחראים לרצח 16 אזרחים(ות) ע''י עיקוב בניית הגדר! יש לזרוק אותם לכלא מיד! ול-16 פעמים הזמן שמרגלית הר-שפי ישבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
שר החוץ הגרמני מגנה
ניסים אלבז,
סאן אנטוניו,
01/09/04 01:45
|
רבותי, שר החוץ הגרמני מגנה את ה'פיגוע הנתעב' תקשיבו היטב למה שרודוף גוליאני אמר לפני יום בכינוס הריפובליקני ביו יורקץ 'הם הגרמנים שיחררו את רוצחי האולמפיידה במינכן, שם התחיל הטרור והם אשמים לא פחות מן הרוצחים השפלים. שרון הגיע הזמן להכות בהם עד חורמה, ללא רחמנות. להכות להכות להכות עד אין סוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
לא צריך גדר. רוצים הוכחה?
אפרים,
01/09/04 01:45
|
עד אתמול עברו חודשים רבים ללא פיגוע בבאר שבע, למרות שלא היתה גדר. צריך גדר. רוצים הוכחה? היום היה פיגוע בבאר שבע.
אז מה עושים? מה, אתם לא יודעים?הולכים על גדר + התנתקות. ומה אם יהיו פיגועים, או קסאמים, או קטיושות אחרי הקמת הגדר + ההתנתקות? מה, אתם לא יודעים? נכניס להם באבי אביהם. השתגעתם? אתם רוצים להסתבך בפשעי מלחמה?
אז מה היא מסקנתי? החרדים האנטי ציונים שהתנגדו להקמת המדינה - צדקו. היה צריך לחכות עם הקמת המדינה עד לבואו של המשיח, ועוד לא מאוחר מידי לשנות כיוון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפני הגדר נתניה היתה המטרה
ל"ת
אליוי,
01/09/04 08:03
|
|
 |
אליוי
אפרים,
01/09/04 10:49
|
אם זה היה בלתי אפשרי בנתניה, אז למה לא היו עד אתמול פיגועים בבאר שבע? תשובה: בגלל עבודה טובה של השב*כ. התנתקות ויציאת השב*כ יעוררו את הטרור לחיים חדשים. גדר עוצרת אנשים הרוצים לחיות (כמו במזרח גרמניה בשעתו), ולא אנשים הרוצים למות כשבצד השני של הגדר יש מי שיסיע אותם אל היעד. מתי עם ישראל יבין שכדי שלא יהיה טרור - צריך לחסל אותו, ולא להתגונן או לבתר את הרצועה פעם בשבוע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראל חייבת ללמוד מהערבים
צברי אחד מהעם,
01/09/04 17:37
|
איך לחסל את הטרור הערבי!!לכן וכמה שזה אפסורד,לישראל יש מה ללמוד מהערבים!!חייבים ללמוד מהערבים לטפל בבעיית הטרור הערבי!!...ואולי אז יהיה עתיד גם למיזרח התיכון!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
כמה קלישאות נוכח הארוע הקשה:
נירה,
תל אביב,
01/09/04 01:24
|
1) עליית מדרגה. 2) תנו לצה''ל לנצח. 3) הכל בגלל אוסלו. 4) לחסל את עראפת. 5) צה''ל יפעיל יד קשה. 6) הקבינט בוחן תגובה.
בקיצור - אותן קלישאות מטופשות של פוליטיקאים קטנים ועדר המצביעים הדפוק שלהם.
מה חדש ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואת אלה שכחת?
ארז,
01/09/04 13:14
|
1. לא להסלים את המצב 2. להמשיך כאילו אין טרור 3. גדר מונעת פיגועים 4. לצאת משם כבר! 5. אוסלו, ז'נווה, מפקד
בקיצור - אותן קלישאות מטופשות של פוליטיקאים קטנים ועדר המצביעים הדפוק שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
quote:
of sharon,
01/09/04 01:13
|
''ובטרור הזה אנחנו ניאבק בכל כוחנו''.
All of our power would bring the complete destruction of the evil entity of the palestinian corrupted authority.
of course, we wont use it, cause we're affected by motherfucker leftists liebrals.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
יותר חיסולים???? זה עקב חיסול!
מאיר,
01/09/04 01:04
|
|
 |
ויאסין רצה פיגועים - למה?
ל"ת
אתה מטומטם,
01/09/04 12:59
|
|
 |
75.
פושעי ההתנתקות לדין
יוסי,
פתח תקוה,
01/09/04 00:57
|
|
 |
צריך להעמיד לדין את פושעי יש''ע
רשע פשע,
01/09/04 09:31
|
הם האשמים האמיתיים במה שקורה כאן,אם הם לא היו מתעקשים לשבת בתוך אוכלוסיה ערבית צפופה,מזמן היה אפשר כבר להתנתק מהם,ולגמור כבר עם הגדר הזאת(שזבלים כמו אורי אריאל ושאול יהלום היו מראשי המתנגדים לה,אבל את זה כולם כבר שכחו)ואז הפיגועים האלה היו נמנעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור, ברור...
ארז,
01/09/04 13:16
|
הכל בגלל המתנחלים... גם הפיגועים שהיו לפני 67 הם בגלל המתנחלים והכיבוש, נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי ההגיון שלך גם הפיגועים
מלפני אוסלו היו,
בגלל אוסלו,
01/09/04 17:43
|
|
 |
74.
NEVER let arabs into Israel
Elad,
01/09/04 00:51
|
And for our lives sake stop letting arabs into the country to work because this is the reslt - let them rot in their shit holes.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
מתי? מתי? מתי?
ירון,
01/09/04 00:42
|
מתי כבר כל המנהיגים הישישים הללו יפתרו אותנו מעונשם ויעברו לעולם הבא? כולללם-- שרון וערפאת ופרס וכל שאר חברי הגוורדיה הגריאטרית הזו! כל החיים-יבינים של הפוליטיקה: לכו הביתה, תפרשו, תתפגרו, עזבו אותנו לנפשנו! ניסיתם, עשיתם, נכשלתם. אנו זקוקים לדם חדש שינהיג את האזור, כרגע, כולכם מוכי אוזלת יד ואלצהיימר- עזבו אותנו, ותנו לאחרים סיכוי... כי לפעמים, שינוי מביא עתיד טוב יותר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטח מתומכי ביבי הדפוקים
רוני,
01/09/04 10:10
|
כן,הוא צעיר,נראה טוב,ויש לו מחשבות ''רעננות'' ומבריקות'' בתחום הכלכלי-כמו להרוס את מעמד הביניים והעובדים בישראל כדי להבריא את הכלכלה,(ולא שכחנו מה שעשה בקדנציה הקודמת והאומללה שלו כרה''מ)אז אם זה המודל שלך למנהיג צעיר,אני נשאר עם שרון ופרס,אפשר לחשוב שאם אתה צעיר,אתה יותר מוצלח,נעליים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור, ברור...
ארז,
01/09/04 13:16
|
ראש הממשלה הראשון שהצליח להוריד דראסטית את מפלס הטרור הוא ''דפוק''... ברור, ברור...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
םגירה
יוסי,
רמת גן,
01/09/04 00:23
|
|
 |
JUST KILL THEM ALL NO MERCI
ל"ת
MEIR YAEIR,
U S A,
01/09/04 03:28
|
|
 |
לגרש את הערבים לסיני ולסעודיה
ל"ת
התומכים ביוסי,
התנחלות ת''א,
01/09/04 02:45
|
|
 |
71.
ומה אומרים על זה מזוז והבג''ץ?
ל"ת
רגע, רגע,
01/09/04 00:12
|
|
 |
They say it is not a war crime
The One,
01/09/04 07:18
|
|
 |
מזוז ובגץ
ראש בטטה,
01/09/04 03:23
|
הגיע הזמן לשנות את החוק כך שאפשר יהיה להחליף שופטי עליון שלא מבינים נכונה את מגילת העצמאות וחוק פשוט הבא להורגך השכם להורגו ומתוך כך גם את היועץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לפיגוע
ראש בטטה,
01/09/04 03:18
|
דברו פחות תעשו יותר ועל תדברו כדי שאף אחד לא ינסה להימלט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
60 ur right
ל"ת
mark,
01/09/04 00:08
|
|
 |
69.
לא צריל להגדיל מספר החיסולים
ברוך,
01/09/04 00:07
|
צריך פשוט לחסל את האחראים - קרי, עראפאת וחבורתו. אין עוד בעולם רוצח כל כך מוגן! ומי מגן עליו? אנחנו ברוב טפשוטנו ופחדנותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברוך אתה צודק ב 100%כל הכבוד
אריה,
שיקגו,
01/09/04 06:20
|
הלוואי שיפתחו לשרון וחבורת הזבל שלו העיניים ויבינו את מה שאתה ואני מבינים !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לערפאת אנו חייבים לשלם משכורת
Avi Ecuador,
01/09/04 04:08
|
השתגעת לעלות להם מישהו שיאכיל בלוקשים את ''מנהיגנו'' וישתמש בשמאל להביא לחידלונה הטבעי של מדינת ישראל? הרי ערפאת הרחיק את המדינה הפלסטינית, הוריד את השמאל ועוד יביא לטרנספר. שיהיה בריא, תתפלל לשלומו ויש לשמור עליו כנכס יקר היום כאשר ידוע שקיים דור עגל הזהב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Amen
Eli,
Canada,
01/09/04 02:41
|
How long do we have to be the nice guys, finish him off, , if you get rid of the source, the problem will be solved for good.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
הפלסטינים חצו את כל הקווים
אלירן,
דרום,
31/08/04 23:25
|
|
 |
67.
מה עם הגדר לעזאזל?
שגיב,
31/08/04 23:16
|
אולי העם צריך להשמיע קולו ולהתנגח עם יפי הנפש השמאלנים שבגללם אנחנו נהרגים ונמשיך לההרג! צריך להאיץ את בניית הגדר ולא לחכות עד שבג''ץ יחכה לעוד 900 הרוגים לפני שישנו את דעתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Finish the wall
Eli,
Canada,
01/09/04 02:38
|
Circe them with the wall, keep them from their jobs, and if then they don't behave, we'll know where to find them.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
*שעת מבחן למנהיגים*
צברי אחד מהעם,
31/08/04 23:05
|
אדון שרון,*המחיר* של היום 16 נרצחים ו-98 פצועים...יותר מדי כבד על העם!!!הפעם אנו חייבים להלום בחמאס ובג'יהאד האיסלאמי מכה מוחצת!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
החיסולים, של מי?
אילן,
31/08/04 23:01
|
על חסול שני רוצחים חיסלו לנו 16 ופצעו מאה/ פגעו בכלכלה, אין תיירים אין אוטובוסים ויש פחד. הדרך של לאסור כניסת פלסטינאים לא מפחידה אף אחד וממילא הם יודעים שזה ענין זמני וישראל תתקפל כמו כלב. משקיעים מליונים שנים חיסולים וזה לא עוזר ולא יעזור. הדרך היחידה זה עין תחת עין, לדוגמא: לא יתכן שיהודים מופצצים כל יום וחיים בפחד מקסמים. במידה שהיינו מפעילים כתגובה על כל ירי טילי קרקע קרקע או אפילו סתם מרגמות, אני חותם לכם שהצד השני היה שוקל בכבדות האם לשגר את הרקטות. ישראל בלית ברירה תפנה לכוון הזה. זו שאלה רק מתי? ועד אז, לנקות את המקלטים ולסמוך על הניסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
קישקוש בלבוש של סאאב עראקת
אזרח,
31/08/04 23:01
|
מאחורי גינוי סאאב עראקת מסתתר שונא ישראל,מתוך כנופיות פלשתניות צמאי-דם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Exactly so!
ל"ת
AvnerA,
01/09/04 06:38
|
|
 |
63.
גם כן תגובה
מישהו,
איפה שהוא,
31/08/04 22:53
|
אחרי כל פיגוע אותו סיפור... חוסמים פה, עוצרים שם, מחסלים וכו'... צריכים לבנות גדר ומהר! ולא על הקו הירוק... זאת תבוסנות, חייבים לבנות אותה כמה שיותר קרוב אליהם ורק במטרה אחת שהיא לעצור את הטרור בכל מקום בארץ, כולל ההתנחלויות... אחר כך תענישו אותם! (ותענישו אותם!). קודם כל תצילו לנו את החיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
no´ 60- every word is true!!!
nimrod,
01/09/04 03:05
|
its about time BAGATS will stop consider always the palastinian side and think more about us, the israelis!!!1! because of this impotancy and just because some palestinian doesnt want the fence to cross his tomatos garden pepole will continue to die in our cities and buses
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
גירוש המוני של משפחות מחבלים
ליאור,
נתניה,
31/08/04 22:38
|
|
 |
נכון
ל"ת
ניצול פיגוע טרו,
ישראל,
01/09/04 01:25
|
|
 |
גרוש לאן?
ל"ת
ארנון,
01/09/04 00:05
|
|
 |
לעזאזל !!!
ל"ת
א,א,
01/09/04 06:50
|
|
 |
יש מדינות באפריקה שישמחו לקבלם
אריה,
שיקגו,
01/09/04 06:24
|
|
 |
61.
שרון
Avi Ecuador,
31/08/04 22:37
|
משתמש בצה''ל ובכוחו בפול גז ברוורס, עוד יצליח להקים את פלסטין לפתור להם אנרכיה וחס וחלילה להמליך עליהם מלך חדש ומתוחכם, אחד מכחיש שואה, סליחה; ישראל. ערפאת והפלסטינים לא ראויים ולא מסוגלים להקים מדינה אז יש לנו ''ראש ממשלה''... טוב מזל שיש לנו את ערפאת. נו באמת, למה הפלסטינים צריכים צבא אם יש מי שיעשה להם את העבודה וצה''ל כל כך מתאמץ לפתור להם את האנרכיה (טרור) ולבנות אותם?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למר אקוודור מדיון אחר
ישראלי,
01/09/04 06:33
|
מר אקוודור היקר, אתה שוב מפספס את הנקודה שלי.
מדוע לדעתך המדיניות של בגין, רבין, פרס, שמר, ביבי, שרון וברק כל כך זהים? אולי בגלל שלא ניתן לעשות טרנספר או שלום, כפי שעדיין חולמים בימין ובשמאל הקיצוני?
אולי בגלל שארצות הברית מחזיקה אותנו קצר? אולי בגלל שלא ניתן לעשות שום הסכמים שיכובדו עם הפלסטינים? אולי כל התשובות נכונות?
אתה מדבר על תמיכתך ברבין בזמנו. גם אני תמכתי בו, אבל לא הייתי תמים לגבי סיכויי השלום. חשבת פעם מדוע כל ראשי ממשלת ישראל אחרי ולפני רבין דגלו באותו דרך בדיוק?
מדוע שמיר פתח במשא ומתן עם אשף? מדוע ברק רצה לוותר וויתורים כואבים, וגם שרון? מדוע בגין הכיר בזכותם של הפלסטינים לישות נפרדת? מדוע ביבי החזיר את חברון?
תחשוב טוב טוב. אני בטוח שאתה מסוגל ליותר מחלומות באספמיה!!!
בידידות,
ישראלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
אין בג''צ - אין פיגועים
אשר,
צפון,
31/08/04 22:33
|
אם לא היה בג''צ תאמינו לי מספר הפיגועים היה יורד לרמה אפסית , בג''צ מונע גירוש משפחות מתאבדים תאמינו לי זה היה עונש הרתעתי כבד למחבל שהוא ידע שמשפחתו תגורש לאחר מותו , בג''צ נותן למחבל מוחמד בכרי להפיץ סרט תעמולה נגד חיילי צה''ל , בג''צ מונע את בניית גדר ההפרדה במקומות מסוימים בטוענה של איכות חיים ולנו הולכים החיים , בג''צ נותן לח''כ הערבים שמסיתים נגד ישראל כניסה לכנסת , בג''צ מונע עונש מוות למחבלים ולמשלחים , בג''צ נותן אזרחות ישראלית לכל מוחמד שהתחתן אם ערביה ישראלית אפילו אם הוא מחבל , בג''צ מקל על המחבלים בכלא , בג''צ מונע עונש נגד משפחת המחבל שהוא ערבי ישראלי קיצבאות ביטוח לאומי , אז תגידו לי אזרחי ישראל למה שלא נעשה מעשה ונעיף את הבג''צ הזה לכל הרוחות אני מתכוון שלא יתעסק בבטחון המדינה שיתעסק רק בעיות אחרות שלא נוגעות לערבים שהם רוצים רק להשמדת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלא יתעסק בכלום
אבי,
י-ם,
01/09/04 02:39
|
בכל מקרה בג''צ וברק ומצא ה''מהוללים'' יושבים במגדל השן שלהם מנותקים מהעם ומחליטים שטויות מתועבות בשם הדמוקרטיה שכמעט ולא קיימת כאן, על עניי ביתך קודמים, כבר שמעתם , הרי בחרנו ממשלה , את בג''ץ אף אחד לא בחר, האם דמוקרטיה היא = שלטון העם או לשלטון נבחרי בימ''ש עליון...............ותחשבו על זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה-- כמה שאתה צודק..
חנה רובין,
קנדה,
01/09/04 01:42
|
בס''ד
קראתי את תגובתך אתה צודק
אך מה לעשות והם שולטיים ואין מי ישנה את מצב.
חנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילואים
ארנון,
01/09/04 00:14
|
|
 |
צודק ב-100%
ל"ת
גיא,
31/08/04 23:49
|
|
 |
59.
תגובה טבעית לטרור.
אלי,
31/08/04 22:29
|
הריגת הטרוריסטים הפלסטינאים פעולה טבעית ולגיטימית. לאחמד יאסין יצטרפו הרבה חברים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
חשוב לזכור:
דני,
ב''ש,
31/08/04 22:27
|
אף אחד לא תרם יותר מאריק שרון לבטחונה ולנצחונותיה של מדינת ישראל. אף אחד לא יקח את זה ממנו. והוא ינצח גם הפעם, גם את הטרור הערבי וגם את הבוגדים מבית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף אחד לא ייקח את זה ממנו
ארז,
01/09/04 08:57
|
כמו שאף אחד לא ייקח ממנו את האחריות למחדל המתמשך שבגללו נרצחו אלף ישראלים ללא כל תגובה. אף אחד לא ייקח ממנו את האחריות לסיכונם של אזרחי ישראל תוך יישום מדיניות השמאל ההרסנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
אני מבקש סליחה מהרב אשכנזי
זאב סלוין,
כפר חב''ד,
31/08/04 22:24
|
אני מבקש סליחה מזקן רבני חב''ד הרב משה אשכנזי רב קהילת חב''ד בתל אביב שהתחצפתי אליו בגסות רוח ,אני גס רוח מטבעי התחלתי להיות נוח לבריות אחרי שכמה מגדולי רבני חב''ד מחו נגדי חזק מאוד, אני מבקש סליחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני מבקש סליחה מחמתי...
איציק מפליציק,
01/09/04 00:34
|
... שתחייה לפחות עוד 3 - 4 חודשים, ומשלושת האקסיות שלי-- שמה לעשות, לא גמרו כולן, ומהמורה נטע בכיתה ג' ששרפתי לה את תיק האוכל בהפסקה, ומחברי מרכז ליכוד המושחתים כולם, ומיאסר ערפאת ימח שם זכרו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאב - תן לי לגלות לך סוד ..
יורי,
31/08/04 23:37
|
זאב, תהיה רגוע - הפיגוע הזה לא קשור לגסות רוח הטבעי שלך, אלא ליצר השנאה וההרג הטבעי של שכננו המוסלמים.
בכל מקרה - בקשת סליחה הינה תמיד רעיון טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מבקש סליחה מאיציק קופציק
מנחם ברוד,
31/08/04 23:23
|
אני מבקש סליחה מאיציק קופציק שנתתי לו מכות רצח ואיימתי עליו ברבים אני מטבעי חצוף גדול אבל כמה מגדולי הרבנים מחו נגדי חזק ומאז אני יותר עדין ,אני בהזדמנות זאת מבקש סליחה מכל מי שקיבל מכות ממני או השמצות אני עושה תשובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני מבקש סליחה
שטן,
גיהנום,
31/08/04 23:12
|
אני דוקא לא ידעתי שאני כל כך גס רוח, אבל לאחר שאמרו לי אני באמת מבקש סליחה. ועתה יאמר לי הבחור המלומד מה ענין בקשת סליחה לכתבה הזו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמא סליחה שאני ילד קקה
ל"ת
אבי,
מרכז,
01/09/04 04:28
|
|
 |
56.
חיסולים זה הפתרון !!
חיים,
אופקים,
31/08/04 22:22
|
איזה יופי, סוף סוף נמצא הפתרון לכל בעיותינו. נהרוג עוד קצת פלסטינים ואז הם מיד יפסיקו להתקומם נגד הכיבוש ויהיה שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
yes let's kill 5 milion arabs
meir yaeir,
u s a,
01/09/04 03:35
|
and i am telling you they will be beagin for peace ...they have no fear and no merci.jews have too much fear and too much merci...i say kill every arab in israeland some lefty ass holl like some shkenazim that i know
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
אריק מלך ישראל
אסתר,
חו''ל,
31/08/04 22:17
|
|
 |
54.
יש לבצע עוצר
רוברטו,
ראשל''צ,
31/08/04 22:00
|
בארץ לא יודעים את האבדל ביו דמוקרטיה לאנרכיה והמחבלים מנצלים את פריצה ,לצערנו רוב האכלוסיה ערבי צריכה לסבול ולבצע עוצר ,לתתחופש בין השעות 10.00עד16.00 וכך נצמצם בהרבה את הפגועים העוצר יכול להמשך חודש ולאחר מכן לבדוק תוצאות .הצד הזה עד כמה שידוע לא נוסה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם זה נוסה... עבור הלאה
ל"ת
ארנון,
01/09/04 00:18
|
|
 |
53.
יהודים, חייבים להיות מאוחדים !
גילה מדימונה,
דימונה,
31/08/04 21:57
|
רק יחד נצליח להחזיר את המתנחלים הביתה. מתיישבי גוש קטיף, בואו אלינו לנגב, כאן הציונות האמיתית, ולא ברצועה בתוך מיליון םלסטינים. ושבו בנים לגבולם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, זה מה שיעצור את הטרור
ארז,
01/09/04 08:59
|
|
 |
תגובה לגילה קיבלת מכת שמש
שלומי,
01/09/04 00:06
|
|
 |
52.
יש קשר - הפגיעה בחפים מפשע !
אברהם,
הרי יהודה,
31/08/04 21:51
|
שניהם - טרור נגד יהודים שניהם - החלטה אומללה של איש אחד שהחליט ללכת עד הסוף שניהם - יודעים שאין תועלת למעשה שניהם - מתעלמים מזעקות הקרבנות ועוד: שניהם - נהנים מגב תקשורתי לשניהם - יש תמיכה רחבה (מדי) בציבור בשניהם - הציבור כולו ישלם את המחיר, ח''ו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שב בשקט יה יפה נפש עשיתם מספיק
אושרי,
חיפה,
01/09/04 01:14
|
שב בשקט אתה וחבריך יפי הנפש עשיתם מספיק נזק איך את מעיז להשוות את פעולת צהל למעי המחבלים יה טמבל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
הלאה הכיבוש??????
לא כיבוש,
אלא שיבוש!,
31/08/04 21:47
|
מי שמרגיש שארץ- ישראל כבושה שלא כדין ע''י היהודים, שיכבוש לעצמו ארץ אחרת, אנטארקטיקה למשל. יהודי לא יכול לגור בארצו ולהרגיש ככובש! שיסתלק לו לארצות הים, שם ירגיש כמו בבית... ויפה שעה אחת קודם!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
רוצים את הרבי מלובביץ משיח
לוי,
באר שבע,
31/08/04 21:39
|
שרון לך הביתה אתה רע לעם ישראל ,הפתרון היחיד לעם ישראל זה הרבי מלובביץ מלך משיח שליט''א ,הרבי אומר שעצם הדיבורים על מסירת שטחים עם שונאי ישראל זה גורם שנשפך דם יהודי ,הרבי אומר צריך יד קשה עם שונאי ישראל ,ארץ ישראל בורא עולם נתן לנו במתנה לעם ישראל בלבד ,יחי מלך משיח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Let the Rabbi die in peace
ל"ת
Avi,
NY,
01/09/04 05:58
|
|
 |
כשיבוא
ממ,
31/08/04 22:57
|
כשיצא מן בכבר, יתחיל ללכת ויפתור את הבעיות, אז נדבר. בנתיים שב בשקט ואל תתן עצות לשרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרבי מלובביץ מלך משיח , אדרבא
יעקב,
31/08/04 22:13
|
|
 |
צריך לצעוק לאלוקים רוצים משיח
עם ישראל,
כדור הארץ,
31/08/04 23:00
|
אנו רוצים משיח עכשיו נאו ממש אומר הרבי מלובביץ מלך משיח שליט''א שצריך חוצפה דקדושה ולדרוש ולתבוע את הגאולה אמיתית והשלימה מאלוקים ולצעוק עד מתי יהודים בגלות כמעט 2000 שנה ולתת צדקה וזה יזרז ביאת משיח עם ישראל צדיקים עד מתי בשואה 6 מליון יהודים נהרגו ועכשיו פיגועים עד מתי אלוקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל מלא רחמים.שישחרר קצת לפה
ל"ת
אבי,
מרכז,
01/09/04 04:30
|
|
 |
49.
שקרן
k_nemo,
Beer Sheva,
31/08/04 21:35
|
לאחר שדאג להדליף שהפיגוע נועד להכשיל את הנסיגה שלו מקטיף, ההגיון מחייב, שנסוג כעת גם מבאר שבע. הרי לא ניתן לחמאס להצליח! הם רוצים למנוע ת'נסיגה, אז אנחנו נראה להם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
אתה אחראי לזה!
חושב,
31/08/04 21:31
|
|
 |
47.
אריק ידיך לא שפכו את הדם הזה??
הוא,
תושב,
31/08/04 21:25
|
|
 |
46.
פתרון הרבי מלובביץ משיח
משה,
31/08/04 21:19
|
הרבי מלובביץ מלך משיח שליט''א אומר בשמחת תורה תשי''א[1951] ללכת לבתי כנסיות ולומר את דברי הגמרא שמשה רבינו לא מת, הרבי אומר על הרבי הקודם של חב''ד הריי''צ ברבים טו'תמוז תשמ''ה[1985] וזה מוקלט בוידיאו הרבי ריי''צ חי בגשמיות יותר חי יותר בריא יותר רענן ,הרבי שליט''א אמר על עצמו שהוא משיח לנצח וחי בגשמיות לנצח ברבים זה מוקלט בוידיאו,הרבי אומר בספרו ספר השליחות עמ'274 הוצאת ספר תשמ''ז על הרבי ריי''צ שמי שהוא שליח שלו יכול לראות את הרבי ריי''צ בהקיץ בגשמיות, שרון הביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ש''ז פרידמן, שוב אתה עם השטיק?
חב''דניק,
01/09/04 02:37
|
|
 |
ש''ז פרידמן היום מיצג את חב''ד
ל"ת
חסידי חב''ד,
01/09/04 10:54
|
|
 |
פרידמן דובר חסידי חב''ד העולמי
משה,
כפר חב''ד,
01/09/04 10:52
|
שניאור פרידמן מצפת הוא דובר חסידי חב''ד העולמי, ושליח העולמי של הרבי מלובביץ שליט''א מלך משיח ,פרידמן הוא שמונה דורות בחב''ד וממשפחה של גדולי רבני חב''ד, סבא שלו זה החסיד בערקה חן שישב בכלא ברוסיה על הפצת תורה וזכה לגילוי אליהו הנביא ,פרידמן כל הזמן עוסק בהפצת התורה ובפרט שהרבי הוא המשיח וחי וקיים בביתו ב770 ,יחי מלך משיח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משה מכדור הארץ מש מכדור הארץ..
איציק,
01/09/04 00:36
|
|
 |
מה הקשר?
ארנון,
01/09/04 00:26
|
|
 |
יש קשר כל דבר קשור למשיח
ל"ת
יוסי,
באר שבע,
01/09/04 02:51
|
|
 |
הכל מעשה ידי אדם
פרסי גאה,
31/08/04 23:39
|
|
 |
Whar are you trying to say?
ל"ת
Arie,
31/08/04 23:38
|
|
 |
45.
שוב ירד גשם???
מעיין,
ארה''ב,
31/08/04 21:19
|
נו יופי. אז תכתרו את בתי המחבלים, כמובן שתפנו אותם לפני שתפוצצו להם את הבית ואו תאטמו אותם. מה חדש? ממשלה מטומטמת. שום דבר לא השתנה. לצערי שום דבר גם לא ישתנה . כולי תקווה שתפסיקו להתפלא כל כך שלאט לאט כולם יורדי מהארץ. בסוף הממשלה תשלוט בציבור העניים, הזקנים הומעט הציונים הפראיירים שעוד נשרו לתפארת מדינת ישראל. אה סליחה גם הערבים המסכנים שכל החיים תקועים במשולש סנדוויץ' לא מוצלח של ממשלת ישראל המושחתת וערפאת הגנב מצד שני. אבל, למה לקשקש יותר מדי. אנחנו ארץ הקודש, העם הנבחר. ברור לכולם שזה לא הפיגוע האחרון השבוע נכון? העיקר שיש מודעות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
What a really constructive
AvnerA,
01/09/04 06:45
|
|
 |
עוד ממומן ע''י מרכז פרס לשלום
דנה,
ת''א,
01/09/04 00:43
|
השוטה הזה יושב בארץ וממומן ע''י מרכז פרס לשלום וע''י האיחוד הארופי. אל תתרגשו ממנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אור ליהודים, לא לגויים
איציק,
01/09/04 00:37
|
סחתיין על העלייה מישראל לארה''ב. מפה כבר אי אפשר לרדת, אנו מגרדים את התחתית של המיץ של הזבל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעיין, אתה כבר לא ציוני
ליאור,
31/08/04 22:42
|
דעתך הינה אויר מאחר שנתשת את הארץ למען אויבי ישראל אז פשוט תשתוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
תם,
31/08/04 22:14
|
את כבר מסודרת לדבריך,מה לר ולנו .למה לר לגדף ולנזוף בנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז?
Jacob,
new york,
31/08/04 22:14
|
|
 |
מעיין של טיפשות!
המחלקה הסגורה,
31/08/04 22:03
|
את לא ארץ הקודש וגם לא העם הנבחר (מקסימום אחת מהמוטציות שלו), כסילה אמריקאית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המלך ערום ואם ילדה
יוס,
הרצליה,
01/09/04 00:28
|
אחת אומרת את האמת - מיד קופצים עליה כל אוכלי חרב ומאכילי חרב - ומה שהגברת אמרה, האמת, הם הופכים ברוע שאין לו ארץ, להלצה גרועה או לבגידה ממש.. הבל הבלים אני אומר לכם..חסידים שוטים של המלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
יש תגובה
מימי,
ירושלים,
31/08/04 21:11
|
ההתנתקות היא תגובה לפיגועים. היום הפלשתינאים שרו משמחה תן להם את גוש קטיף והם גם ירקדו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
protect us, build the wall.
ל"ת
orna,
31/08/04 21:08
|
|
 |
42.
Arik Sharon = 0
dodo the tiger,
31/08/04 21:07
|
|
 |
Arik Sharon = 150
Yaron,
01/09/04 00:38
|
|
 |
41.
שרון לך הביתה.
יצחק,
תל אביב,
31/08/04 20:53
|
אתה לא מפסיק לדבר שטויות אתה רוצה להכתב בדפי ההיסטוריה על גבי דם נרצחים הגיע הזמן שתלך הביתה לשחק עם הנכדים לזה בגילך מתאים יותר. אגב אני הצבעתי לך פעמים והייתי תומל נלהב שלך לא עוד!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
שרון - הנבלה
ל"ת
עם עמרי שלך,
31/08/04 20:28
|
|
 |
39.
הרצח - עידוד שרון להמשיך לסגת
אנטישרון,
31/08/04 20:24
|
כך עשו רבי המרצחים עם רבין ופרס בשנים 95-96.
ושרון נכנס למלכודת וממשיך לברוח כדי שיצא גבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אל תשים לב לקרבנות השלום, שרון
ע. מצנע,
חיפה עילית,
31/08/04 20:16
|
תמשך בדרכך האמיצה. כי רק היא תבטיח עוד הרבה קרבנות יהודיים ותמנע את הבסת הערבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
יש קשר בין התנתקות אוסלו וטרור
:-),
31/08/04 20:03
|
הסכם אוסלו הפך אינטיפדה של אבנים לטרור נורא. דיבורי ההתנתקות עוררו מחדש את הטרוריסטים שהראו סימני שבירה ע''י ריבוי הלשנות לדוגמא פחות פיגועים ויותר דיבורים. בקיצור סניליות וביצים ריקות לא פותרים בעיות של טרור רצחני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מחייך :-)
שולטי,
31/08/04 20:54
|
אילו באמת היו מגשימים את אוסלו כבר מזמן היינו אחר הסיכסוך הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור, ברור....
ארז,
01/09/04 09:01
|
מתי התחיל טרור המתאבדים? בימי אוסלו העליזים... אבל אל תתן לי לבלבל אותך עם העובדות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Oslo
Harry S. Truman,
01/09/04 00:22
|
Oh, yes, Arafat really meant to implement Oslo. It was just Barak who screwed up. Shomer Ptayim Adonai, but we have to defend ourselves. Eivanta Baruch???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
If we had Oslo...
Moshe,
USA,
31/08/04 21:37
|
|
 |
אאהה סליחה
ארנון,
01/09/04 00:36
|
|
 |
36.
תושלם הגדר! פיקוח נפש!
ל"ת
צפון,
צפון,
31/08/04 19:31
|
|
 |
35.
השלימו את הגדר!
ל"ת
צפוני,
צפון,
31/08/04 19:30
|
|
 |
34.
גדר מיד! במקום התנתקות
שונאי טיפשות,
דרום הארץ,
31/08/04 19:30
|
יש קשר בין השקעת משאבים וזמן על רעיון ההתנתקות המטופש, במקום השקעתם להשלמת בניית הגדר בדרום הארץ, ללא התחשבות בשופטי בג''ץ המטומטמים וחסרי האחריות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
כך לא נלחמים בטרור,אריק.
יוצא יחידה 101,
צפון,
31/08/04 19:23
|
בטרור לא נלחמים ע''י התנתקות ובטח לא בבנית חומות.בטרור נלחמים כמו בטרור.בטרור אריק, נלחמים כמו שנלחמנו בטרור כשאתה פיקדת עלינו ביחידה 101.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חו''ל
ל,
01/09/04 00:56
|
המצב היום והמצב פעם ---- ש ו נ ה , מאריק לא יצא מה שיצא ממנו אז , וזה לא רק בגלל שגישותיו השתנו. גילו . עקרונותיו וכו.... אלא גם בגלל העובדה הפשוטה שאנחנו עומדים בפני דבר שונה לחלוטין מ פ ע ם - המקק שעומד מולינו הוא מפותח הרבה יותר מפעם ומה שקשה יותר זה שהמקק הזה ר ע הרבה יותר מאיתנו - מאריק או מהממשלה לא יצא שום טוב אם זה בגלל שאין לנו את מה שצריך או בגלל שאין אישור או בגלל 101 סיבות שלא משנות את העובדה שכלום לא יקרה כמו שלא קרה וכמו שלא קורה - אם ישתנה משהו זה יקרה רק אם הצד השני ''יתעייף'' - וכמובן שזה לא יקרה - אז נא להסיק מסקנות !!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
איך להפחית פיגועים?
אק,
31/08/04 19:16
|
1) להשלים במהירות את הגדר. אבל עוד יעברו חודשים רבים עד להשלמתה וגם היא לא תהיה חסימה ב 100%. 2) לפנות שטחים כבושים. עם כל הכאב של היום - זו הדרך היחידה. גם תהליך זה יקח עוד שנים. עד שיבוצעו 1+2 יש לנקוט מיידית בשני הצעדים הבאים: 3) לגרש את משפחות המחבלים ולהחרים את רכושם. השאידים מבלים עם 72 בתולות ומשפחותיהם זוכות לתמיכה. אבל מחבל בפוטנציה יחשוב פעמיים אם ידע כי כל משפחתו תגורש. 4) לפגוע אנושות בתשתיות (חשמל, מים, גז, דלק, תקשורת) ובמפעלים גדולים של האצולה הפלשתינאית עם מינימום פגיעה באזרחים (אפשר ע''י הפצצות אוויריות בלילה). זה יגרום ללחץ על הרשות לפעול נגד ארגוני הטרור. לצערנו, כל מה שצה''ל עשה עד כה הניב תוצאות חלשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
21 צודק
ש,
31/08/04 18:59
|
הכיבוש הערבי של א''י אשם בכל. יש לנו זכות מלאה להעיף מפה את הכובש הערבי ואף להדבירו, בתור הגנה עצמית, ע''פ כל האמנות הבינ''ל. כל עוד אנו לא מממשים את זכויותינו הטרור יימשך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
ינותק הנדל לאלתר
ל"ת
מובי,
31/08/04 18:40
|
|
 |
YOUR DAMN COMMENT
YEHUDA,
JERUSALEM,
31/08/04 19:04
|
YOU SHOULD BE DISANGAGED FROM ISRAEL. TERORIST LOVER
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
שרון ממשיך עם התירוצים
יצחק,
31/08/04 18:37
|
בס''ד לא יעזרו לך שום תירוצים תודה על האמת.טעיתי.ניכשלתי.אני חוזר לדרך התורה.שאסור לתת שום שטח לאף ערבי ואפילו למי שאינו יהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
שרון - נכשלת בפעם השנייה...
א,
א,
31/08/04 18:36
|
בפעם הראשונה נכשלת בקדנציה הראשונה שלך.
בפעם השנייה - בקדנציה השנייה והנוכחית שלך.
שרון - חזור הביתה לכבשים ולעיזים.
אתה לא מסוגל לנהל מדינה מבלי להרוס אותה קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
באר שבע, עיר קדושה לאיסלם
ריאליסט,
31/08/04 18:36
|
אחרי ירושליים וחברון המונחות כבר בכיסו של עראפאת עקב תרומותיהם לפוליטיקה של יוצאי סיירת מטכ''ל, הפייטרים המהוללים, מר ביבי ומר ברק. ואמנם עראפאת לא צריך להתאמץ. הוא יכול להמשיך לשבת במוקטעה ולנהל את המערכה לגירוש היהודים מפלשתינה הקדושה לאיסלם, בהצלחה מרובה כשנגדו נצבים 4 ראשי ממשלות כושלים החל ברבין וכלה בשרון.
אגב מאימרות הכנף של שרון ראש הממשלה שתפארתו בדכוי המרי היהודי (ואפס הצלחה בדכוי הטרור) בנאומיו בפני קהל יהודי בחו''ל: ''אם יהודים לא יוכלו לשבת בחברון, הם לא יוכלו לשבת בשום מקום בעולם''. מוטה גור צדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אחד נבלה והשני טרפה
נורי,
ת''א,
31/08/04 18:35
|
שרון והנדל הנדל ושרון. הכל אותה חארטה. שני אלה מבית המדרש הדתי ו\או הימני קיצוני שממשיכים וימשיכו לדרדר את ישראל לתהום. חבורה קיצונית לא מתפשרת שמוכנה ללכת עד הסוף ובכל מחיר שיידרש להקריב על עקרונותיה ממש כמו המטורפים הלבנים בדרום אפריקה שהביאו לחורבנה. ובניצוחם של שני אלה שהם בעצם אותה קבוצה קיצונית ימנית תגיע ישראל לתהום הקיומית. מתי יבינו כאן האנשים במי הם בחרו להוביל את המדינה ולאן כל זה מוביל??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור, ברור...
ארז,
01/09/04 09:03
|
|
 |
Then move to South Africa
ל"ת
The One,
01/09/04 07:21
|
|
 |
נולי יקרה, מתי תבינו שם בלול
המחלקה הסגורה,
31/08/04 21:19
|
השמאלני שנשארתם רק שישה ושזו תהיה התוצאה גם בבחירות הבאות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
ל-21, כל מי שמדבר על ה''כיבוש''
לולא ''כבשנו'',
היינו מחוסלי,
31/08/04 18:18
|
שוחר השמדת ישראל! ה''כיבוש'' שהוא לגיטימי, גם אילולא היה תוצאה של הדיפת נסיונם של הערבים להשמידנו, שכן זו ארצנו, היה, כאמור, תוך הגנה על עצם קיומנו מפני כל ארצות ערב הסובבות אותנו. הימנעות מן ה''כיבוש'' פירושה היה - השמדתנו. לא שזה מפתיע אותי, הלוא אני יודעת שזו מטרת השמאל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
הנגבי, לא עשית מספיק כותרות
גדר לחכמה -,
שתיקה!,
31/08/04 18:14
|
בזמן האחרון? לא שיקרת מספיק בזמן האחרון? אז ככה, אילו הקמת גדר לפני מאה ועשרים שנה, אז לא היה כאן טרור.... אידיוט! הגדר תעצור טילים? הגדר תעצור את הנאציזם? הגדר תעצור מטוסים? אילו רק ידעת כמה נמאסתם! גדר לטרור יהיה חיסול מבצע הטרור בשליחות מאתים מליון ערבים ומליארד מוסלמים - ''העם הערבי הפלשתינאי''. גדר ל''טרור'' - רצח העם היהודי - יהיה חיסול ה''רשות'' לרצח העם היהודי! גדר ל''טרור'' תהיה החלפתכם באנשים, כנאמר: ''במקום שאין אנשים השתדל להיות איש''. אפסים לא מאופסים שכמותכם! בושה וחרפה לעם היהודי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
נכשלתם בהגנה עלינו, תשתקו
פרחיה,
31/08/04 18:12
|
הפוליטיקאים שלנו רוקדים על הדם. אין כמו פיגוע קשה כדי להפיק מרגליות מפיהם. אם הם עילגים ואימבצילים בכל ימות השנה כשמתחולל פיגוע מרובה קורבנות הם מתעלים על עצמם. האם לא יכלו להסתפק בהבעת שאט נפש מהפשע ותנחומים למשפחות? הנגבי כבר מבטיח גדר, והשאלה מדוע התמהמהו עד עתה, היתכן שמינוייו הפוליטיים לא ממש מוצלחים בתפקיד? ומאיפה התקציב? שר התיירות חושש שמספר התיירים מחו''ל יקטן, כאילו שלפני הפיגוע באו תיירים. והמתועב מכולם רקדן הדמים המהולל הנדל שכל פיגוע בא כשמן בעצמותיו, ומפעיל אוטומטית את בלוטות הארס שלו נגד ראש הממשלה, שלדבריו מעודד לרצח. אם זו לא הסתה המצדיקה מעצר אז מה כן. לפחות תשתקו שם למעלה. נכשלתם בהגנתנו, לפחות תתביישו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלת תם
אליוי,
01/09/04 08:15
|
פרחיה את אולי במקרה איש ימין שמטרתו להזיק לשמאל?? בבחינת הפוך על הפוך !! ביום כזה לקדם מטרה פוליטית ??!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה - 10!
ארנון,
01/09/04 00:52
|
מצטרף לדעתך. ולסותרים. העתיקו ושימרו. קיראו שוב (גם לפני הבחירות הבאות) ונסו להבין מה כתוב שם בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את אבי אובות הטומאה,הנותנת
ל"ת
צידוק מוסרי,
לחיות אדם,
01/09/04 00:28
|
|
 |
oh...come on !!
shlomi,
costa rica,
31/08/04 23:14
|
each time this pirhiya farts, it smells very bad, why dont you shut her up.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את חוגגת בבית , או בבית קפה ?
ל"ת
אנחנו אבלים,
31/08/04 18:39
|
|
 |
אתה חוגג על הדם, התבייש
פרחיה,
31/08/04 19:59
|
מי שמסוגל להעלות בדעתו חגיגות לרגל הפיגוע הוא מטורף. גם מי שמעליל על אחרים שהם שמחים שבני עמם, ואולי אפילו חברים שלהם, נהרגים בפיגוע, אינו סובל מעודף שפיות. על עצמך אתה מעיד. אתה שמח כי אתה יכול להאשים שמאלנים בפיגוע. התבייש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה,מלבד דברי ארס פוליטיים
צברי אחד מהעם,
31/08/04 22:33
|
16 בני אדם נרצחו ועוד 98 פצועים....כולם חפים מפשע!!ומשום מה לא שומעים *אותכם* מגנים את הברברים הפלשתינים בחריפות כפי שאתם יודעים לעשות נגד עם ישראל ומדינת ישראל,.......נגד **פשעי המלחמה של צבא הכיבוש הישראלי* ונגד *העם של מחסלים*!!כנראה שעבורכם לא היה היום כל פשע מלחמה!??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ניתן לחגוג ולצאת בריקודים .
חרטאת,
אבו יסמין,
31/08/04 21:55
|
השמאל (הקיציני בלבד ) תפס ומלא את רחבת הריקודים , וכנראה שזה ימשך עד אור הבוקר , אגב : בעזה ובגדה החגיגות והריקודים מתנהלים ברחובות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש טרוף
דני,
ב''ש,
31/08/04 21:36
|
חשבת פעם על האפשרות שאת לא ממש שפויה בדעתך? כי זה מה שעולה מבין השורות הרהוטות שלך. טרוף הדעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
הנדל ושוט' אשמים בשפיכות הדמים
ל"ת
אובי1,
31/08/04 18:08
|
|
 |
ומה זה בדיוק ''ושוט'''?
ל"ת
בבון ימני,
01/09/04 00:13
|
|
 |
אל תגנוב להנדל את ה-copyright
חובב סמולנים,
מאחז תל אביב,
31/08/04 20:12
|
ח''כ הנדל טען ששרון אשם בשפיכות הדמים, והנ''ל בטח מקבל את זה המחמאה. אבל סמולן כמוך לא מבין בכלל את הבעיה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
copyright להמשך היותנו בבוץ
ל"ת
שולטי,
31/08/04 20:57
|
|
 |
21.
הכיבוש-הפיגוע ההרסני ביותר
אזרח,
מרכז,
31/08/04 18:01
|
גם בשעה זאת ,שיקול הגעת ,מחייב לראות את ההתנתקות ,כפעולה חיונית ודחופה שיש לבצעה. מגעיל לראות את חברי הממשלה ,מכשילים את שרון ,המתאמץ לבצע מהלך הכרחי . צר גם לשמוע , הרבה יהודים ,וגם מאמינים בני מאמינים ,וגם מקפידים בהלכות כיסוי ראש ,וגם בל תשחית לזקנם ,וגם רוממות האל בגרונם .אבל טובת המשך קיומה של מדינת היהודים ,הוא לא בעדיפות הראשונה שלהם. הם קודם צריכים לדאוג לפוזה ולכותרת ,אחרי זה ,למיעוט הקטן בהתנחלויות שבוחר בהם ,ואת מי זה מעניין ,שהחברה נהרסת ,המדינה מתפרקת ,והעם נחרב . העיקר שאצלנו העסק ידפוק ,ונצליח להשאיר 20 מתנחלים ברצועה ,כדי להמשיך להלחם לנצח .כי מהו בעצם תפקידנו ,אם לא להרוס מבפנים ,את מה שהאויב לא מסוגל לעשות מבחוץ .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם זה נכון...
ארז,
01/09/04 09:04
|
כיצד תסביר את העובדה הפשוטה שהטרור החל לפני ה''כיבוש''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מתנצל על ההודעה
אזרח2,
מרכז,
31/08/04 20:13
|
|
 |
נמאס כבר מהמטורפים כמוך
בני,
31/08/04 19:17
|
''כיבוש'' ''כיבוש'' זו המילה היחידה שלמדת בבית הספר. אין שום כיבוש, זו ארצנו, ונשאר כאן לנצח, ואתה יכול לקפוץ לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
OK אז לא כיבוש
ארנון,
01/09/04 00:57
|
|
 |
מכשילים לשרון תוכנית אדיוטית
ל"ת
עם,
הרסנית מסוכנ,
31/08/04 19:03
|
|
 |
20.
ומי כרגיל לא סותם את הפה ?
ש,
31/08/04 17:55
|
נכון, חולי הנפש השמאלנים שנתנו את הנשק לחיות האדם הערביות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
ומי כרגיל רוקד על הדם?
ניר,
31/08/04 17:46
|
אלה שחושבים שכל העם איתם. טיפוסים כוחניים כמו הנדל ושות'. ממש לא ברור למה צריך להשמיע או להראות אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי הבחירות האחרונות...
ארז,
01/09/04 09:05
|
העם עם הנדל ולא עם פרס ושריד... אבל אתם הרי לא נוהגים לכבד החלטות רוב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
ישראלים אויבים לעצמם
ישראלי עייף,
31/08/04 17:42
|
אנחנו צריכים להתאחד ולא להאשים בזמן שישראלים נהרגים לכל ההנדלים לפעמים עדיף לשתוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מר הנגבי היקר
שמחה,
31/08/04 17:39
|
יותר מגדר אין לך שום דבר אחר בראש ? אחרי הרג כזה שרון מכנס את...להחליט איך להגיב למה אתה לא אומר לשרון ,איך זה שאתה לא יודע מה ואיך להגיב ?האם היתה פה טרגדיה שבאה מהחלל כמו לפני 60000 שנה כשהדינוסאורים נכחדו או שזה היום יום אז לא עולה בדעתו של אף אחד לגבש תכנית פעולה במקרה כזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
במקום שאין ערבים אין טרור
ש,
31/08/04 17:38
|
להתנתק מהערבים מיד ולהעיף אותם מהארץ הזו לארצות מולדתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אשמת המתנחלים
מפוקח,
בקו הירוק,
31/08/04 17:31
|
אילולא מנעו המתנחלים את הקמת הגדר לא יכלו המחבלים לעבור
את המעברים בגדר עושים על מנת לתת למתנחלים לעבור לארץ וגם המחבלים עוברים
רוב הצבא הסדיר וחלק גדול מכוחות המילואים עסוקים אך ורק בהגנת המתנחלים תוך הפקרת העורף בישראל לכן אין מי שיגן על רוב אזרחי ישראל ולכן התוצאה הכואבת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור, ברור...
ארז,
01/09/04 09:06
|
עראפת ושאר הרוצחים מודים לך על שטיהרת אותם מכל אחריות לטבח אזרחי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשמת המדינה שגידלה אהבלים כמוך
ל"ת
דור,
31/08/04 23:21
|
|
 |
זה בכלל אשמצת עם ישראל
עם ישראל,
ארץ ישראל,
31/08/04 20:15
|
אם לא היינו כובשים את באר שבע לא היה שם פיגוע
להתנתק מב''ש
-------------------- (עד כאן ההודעה הייתה צינית)
אתה עיוור??? אתה לא חושב שהאשם הוא החמאס והמרצחים בנו??? אתה ממש כמו האשה המוכה שמאשימה את עצמה.... רפואה שלמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חרמטונוול!
חובב סמולנים,
מאחז תל אביב,
31/08/04 19:39
|
מיותר העלות על נס. התגובה מוכיחה שילוב נדיר של סמולן שהוא גם חארה, גם מטומטם וגם מנוול. ראוי לשיא גינס או לשרון (וכמובן, שרון ראוי לו).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
להפיל את הממשלה עכשיו!
צחי,
באר שבע,
31/08/04 17:28
|
כמה שיותר מהר ששרון לא יהיה בשלטון וכך יהיה טוב לכולנו, להעיף את המושחת הזה מהשלטון ועכשיו, לפני שיהיה מאוחר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
צחי הנגבי מושחת חסר בושה!
YARON,
שרון,
31/08/04 17:25
|
צחי הנגבי, אולי אם תמנה אנשים עם קצת כשרון ויכולת מוכחת במקום האנלפבתים שאתה ממנה על ימין ועל שמאל (בעצם רק על ימין...), מישהו יוכל להתמודד עם הגנה על האזרחים... מושחת! איבדת כל לגיטימציה להביע דיעה בעניינים מקצועיים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לא התלהמות
לייב,
מול עזה,
31/08/04 17:24
|
קשה להגיב בקור רוח כשההרוגים מונחים לפנינו. עם זאת ''תנו לראש ולשכל לנצח''. רק בתבונה ובקור רוח צריכה מנהיגות להגיב ולקבל החלטות ולבצען.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא - להגיב מהבטן!
ארז,
01/09/04 09:07
|
אם הערבים היו יודעים כי התגובה הישראלית לפיגוע תהיה פראית, אלימה ונוראה, הם היו חושבים פעמיים. אבל אנחנו מחושבים, מגיבים ''שכלתנית'', בקור רוח, והאוייב יכול להמשיך לחגוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין זמן. להפיל את שרון עכשיו!
ל"ת
אנדרי,
שדרות,
31/08/04 20:13
|
|
 |
11.
רק שרון יביא שלום, להתנתק מהר
ל"ת
משה,
אשקלון,
31/08/04 17:18
|
|
 |
אידיוט. אם היית חי באשקלון
חיים א.,
אשקלון,
31/08/04 20:21
|
אם היית חי באשקלון לא היית מדבר ככה. כאן באשקלון זה פחד מוות. פחד מההתנתקות ופחד מהמלחמת אחים ששרון כופה על ישראל.
צריך להשתחרר מההמוות הזה שנקרא שרון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
הנדל, צר לי לומר זאת
שי,
מודיעין,
31/08/04 17:15
|
אבל דבריך הם שיא השפלות, ואם אתה גם מאמין בהם הם גם שיא הטפשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
יאושפז הנדל לאלתר
תדבק לשונו לחכו,
31/08/04 17:12
|
איך לא יבש גרונו כשהוציא את החרפה הזאת מפיו. עושה נבלה בראש ממשלת ישראל
לזכותו תעמוד רק טענת אי שפיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
שרון אשם?
צבי,
ת.א.,
31/08/04 17:09
|
אדון צבי הנדל מאשים את שרון בפיגועים. זה בגלל ההתנתקות. מה היתה סיבת הפיגועים במשך השנתיים הראשונות לאינטיפאדה? אז לא היתה התנתקות. להפך - אז אמר שרון שדין נצרים כדין תל-אביב. הפליסטינים מנסים ככל יכולתם לפגע בנו בכל דרך אפשרית עם התנתקות ובלי התנתקות הימין הקיצוני יתקוף את ההתנתקות בכל כוכם עם פיגועים ובלי פיגועים. מי שמאשים את שרון בפיגוע האחרון בבאר שבע הוא או חולה נפש או רפה שכל או מנוול ופרובוקטור. כדאי לזכור שצבי הנדל טען לפני כמה חודשים כי אין בשום פנים להתנתק מרצועת עזה כי בתנ''ך כתוב שגבולנו יהיה עד ''נחל מצרים''. פיגועים לא היו לו אז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון אשם
ארז,
01/09/04 09:08
|
בגרימת מוות ברשלנות - כמי שיכול למנוע פגיעה בחיי אדם אבל לא עושה זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיבת הפיגועים שטחים כבושים
משה,
פ'ת,
31/08/04 17:28
|
שרון הביא טרור כי גם הוא מתנחל רכש בית בשטחים ונותן לגתמציה לכל המתנחלים שרון אם אתה גבר תמכור את הבית בהיתנחלות שרכשתה מכספי התרומות ותיתרום את הכסף לניזקקים ויש הרבי כאלה מצנע לא היה רוכש בית בהיתנחלות מצנע איש שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור, ברור...
ארז,
01/09/04 09:09
|
גם יהודי חברון נטבחו בתרפ''ט בגלל הכיבוש.... ונוסעי אוטובוס הדמים לאילת ב-1959... בכלל, כל הפיגועים, גם לפני 1967, הם בגלל הכיבוש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לטענתם של אלו שהכיבוש אשם בכל
ברק אברהם,
קירית ביאליק,
01/09/04 07:33
|
איפה הייתם לפני הכיבוש?'' האם זכור לכם מעלה העקרבים, האם שצעתם על הפדיונים? האם שמעתם עלרצח ילדים בביתספר? ומה עם כל ההצעות לשלןם מכל מיני גורמים לשום?האם היתה היענות מצד הפלסטינים להגיע לסוף הרציחות השכול והאבל משני הצדדים? אתם השמולנים רק גורמים נזק!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כמו הפופוטם, הולך ומזבל
חרטאת,
אבו יסמין,
31/08/04 18:17
|
את כל השטת , ודרך אגב : יש מספר תגובות שעדין לא זבלת .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
תנו לצה''ל לנצח
דני,
ירושלים,
31/08/04 16:59
|
צעקו לימור ליבנת, אפי איתם (המוקיון) , גדעון עזרא, צחי הנגבי וחבריהם
אז למה לעזאזל כבר 4 שנים עוד מעט הם לא נותנים לצה''ל לנצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה ינצח אנשי גרילה מצנע נצח
משה,
פ'ת,
31/08/04 17:37
|
כי אח של לימור ליבנת מיתנחל אריק שרון רכש בית בהיתנחלות ולא גר בו ואנחנו משלמים עבור האבטחה של הבית אימא של צחי הנגבי גאולה כהן מתנחלת בעצמה המוקיון אפי איתם מתנחל בעצמו ואתה יודע איפה הוא גר ואת מי אתה רוצה לנצח טרורסטים אנשי גרילה הרי זה לא צבא מול צבא רק עמרם מצנע ינצח ואיך ינצח זה לעשות שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, רק מצנע...
ארז,
01/09/04 09:10
|
הנה, שרון מיישם את מדיניות מצנע - והתוצאה, עוד טרור ועוד רצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
למראה הכותרת חשבתי שמדובר
ל"ת
בתגובת חמסניק,
אבל- זה הנדל,
31/08/04 16:56
|
|
 |
5.
אורלב, עדיף שתשתוק.
ל"ת
ירון,
31/08/04 16:54
|
|
 |
4.
הנדל, אל תנצל את דם ההרוגים
אבי,
באר-שבע,
31/08/04 16:52
|
למטרות פוליטיות. זה הזמן להתאבל ולהיות יחד, ולא לפוליטיקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנדל אתה צודק שרון אשם
משה,
פ'ת,
31/08/04 17:47
|
לפני שהוא ניבחר הבטיח שלום קיבלנו טרור הבטיח כלכלה משגשגת קיבלנו מיתון ואבטלה הבטיח חיסול הטרור קיבלנו הפוך על הפוך הוא בעצמו מתנחל אז מבולדוזר כזה תבוא הישועה הוא תמיד היה ונישאר מחרחר מלחמה מעז כמו אריק מתוק לא יצא רק עמרם מצנע מסוגל להביא שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי אתה צודק אבל גם הנדל צודק.
ל"ת
:-),
31/08/04 17:00
|
|
 |
3.
אהההה.... תנו לי להבין,,,,
יואב,
31/08/04 16:50
|
המחבלים עושים את הפיגועים מכיוון שאנחנו רוצים לצאת מעזה. כלומר, עפ''י הגאון המר''ן הנדל, אם שרון היה נסוג מהתכנית לא היו מתרחשים הפיגועים-יפה לראות שבכנסת יושבים אנשים אינטיליגנטיים. ולאדון אורלב, אולי, במקום להשקיע כוחות ומאמצים כל-כך עצומים על שמירה על חייהם של כל-כך מעט מתנחלים, אולי צה''ל יוכל לפנות את כל כח-האדם והמשאבים שיתפנו לאחר ההתנתקות למאבק ממוקד יותר בטרור. אז חברים, אל תנסו להפחיד אותנו בדמגוגיה וססמאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המחבלים נלחמים בנו...
ארז,
01/09/04 09:13
|
כי אנחנו כובשים, לשיטתם, את אדמתם (באר שבע, תל אביב, חיפה, נתניה וכ''ו). והם ימשיכו להלחם בנו כל עוד נפגין חולשה ורפיון - וכשאנחנו מחליטים לסגת, לברוח ולהתקפל, הדבר הנכון ביותר מבחינתם הוא לזנב בנו, לדחוק אותנו (ע''י עוד רצח ועוד הרג בגיבוי השמאל הישראלי) לברוח מעוד מקומות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תנו לי להבין,,,,מצנע יביא שלום
משה,
פ'ת,
31/08/04 17:55
|
כן קוראים לו עמרם מצנע ורק הוא מסוגל ואריק שרון בעצמו מתחל יש לו בית בשטחים אז איך עולה על דעתך שאריק ידבר בכלל על שלום עמרם מצנע גר בחיפה איש צנוע ומדבר שלום בגובה העניים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יואב סתום
יעקב הלל,
31/08/04 17:16
|
אתה לא מבין שהם עושים קשר ישיר בין נסיגה ישראלית והפיגועים. דהיינו אתה נסוג כל פעם בגלל שהם מצליחים בפיגועים. רק שמאלני דפוק בראש לאר רוצה לראות איך פועל המחשבה החולני של אלו אשר אתה רוצה להתנשק איתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי הסתום
א,
31/08/04 17:31
|
|
 |
2.
הנדל אחראי יותר משרון
החכם עיניו,
בראשן,
31/08/04 16:47
|
|
 |
ברור, ברור...
ארז,
01/09/04 09:16
|
שריד רק הביא את עראפת ושאר הרוצחים לפה וחימש אותם. הוא לא אשם... ברור, ברור...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון אחראי מ'ס 1 רק מצנע
משה,
פ'ת,
31/08/04 17:58
|
|
 |
שאלה
אד,
31/08/04 18:21
|
|
 |
1.
תגובות נזעמות...מפחידים אלה...
ל"ת
ערבי הגיוני,
31/08/04 16:33
|
|
 |
רוצה פחד?
יעקב,
01/09/04 01:03
|
|
 |
שרון יותר מפחיד..... רק מצנע
משה,
פ'ת,
31/08/04 18:03
|
להגיב לא מזיק ראש ממשלה מתנחל יותר מזיק זה לא מסר לילדנו ועמרם מצנע ידאג לפנותו כי עמרם מצנע רוצה שלום אמת ויציב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי מצנע חח היתכוונת לביבי בטח
ל"ת
אבי,
מרכז,
01/09/04 04:32
|
|