 |
61.
ביקורת מכוונת
בר כוכבה,
גרמניה,
03/09/04 08:30
|
טול קורה מבין עניך צדק תירדוף וימנה שופטים לעמו לפחות עם חוט שידרה יהודי ברק שתידע תמשיך כך ודאג להמשיך הקו שלך ללא שופטים עם נטיה למשפט היהודי האיסלם ינצח את תורת הדימוקרטיה היהודית שלך אתם תשארו רק איתם גם ימניים יהגרו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
נוכל, ומה עם חבר מביא חבר.
אדם מן הישוב,
03/09/04 03:13
|
זה לא באוגנדה טמבל, זה אתה. אני לא ימין ולא שמאל, אני אדם משכיל ואמי מבין שמלאכים ישנם בשמיים, על פני האדמה ישנם בני אדם שאמורים לקיים נורמות שבלעדיהן אין חברה. מאז בחירת השופטים העליונים האחרונה, בטקס סודי וחשאי, ללא פרוטוקולים. אני . מר ישראלי איבדתי כל שמץ של כבוד , אמון והערכה למערכת המשפטיתת, אתה מר ברק וחבריך אינכם שונים מכל קבוצת תגרנים בשוק, בניגוד להם בשוק אתכם אין מי שישפוט ולפיכך מעשיכם חמורים שבעתיים. ולשיטתך, הכוח שהופקד בידך אינו היתר לפעול מעל הנורמות. חבר מביא חבר היא אסון, ישיבות סודיות ללא פרוטוקול. הם אסון ולכן, אין לך שום זכות מוסרית, לנטיף לאיש. אני מקווה שיום יבוא והוא קרוב. תתצטרך לישר מבט בפני העם ולהסביר את מעשיך. לא תנקה !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
אתה אחראי לאכיפת הנורמות לא המ
ברק מבולבל,
עין הצדק,
03/09/04 00:17
|
בתי המשפט אחראים לאכיפת הנורמות לא המחוקק התבלבלת ברק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
מדהים
אני כרגיל,
02/09/04 22:40
|
מייד בקוראי את הכתבה , הבנתי שמשהו לא בסדר בדברי אהרון ברק , בבחינת הפוסל במומו פוסל, ואמרתי לעצמי מעניין אם הקוראים האחרים חושבים כמוני. והנה הפלא ופלא , גילגלתי הגלגלת כלפי מטה ואכן הגעתי למסקנה שאני לא לבד, בלשון המעטה. תדהמתי היתה רבה אחרי שקראתי דברים שלא ידעתי כגון העסקת רעייתו וכו'. אהרל'ה אם דבריך מכוונים לכל אנשי הציבור אזיי , הסק ראשון את המסקנות המתבקשות ופנה את הדרך. גרור אחריך את ארבל ושות'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
לפיד , נרדמת בשמירה
דנה,
02/09/04 22:26
|
כבר לא נשאר יותר שלל לחלק, אין יותר משרות פנויות אחרי הביזה. ואתה אומר שמהשבוע הפוליטיקאים יהיו זהירים יותר? - מאוחר מדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
ליכודניקים שונאי החוק
טליה,
מרכז,
02/09/04 22:05
|
הליכודניקים שונאים את החוק, את בית המשפט, את המשכילים והשכלה בכלל. הקינאה במי שהתפתח והתקדם אוכלת אותם. כדי להשקיט את הקנאה הם תוקפים והורסים כל דבר חיובי במדינה הזאת, והופכים את ישראל למדינת העולם השלישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
מוטב מאוחר האשר אף פעם לא
ss,
gf,
02/09/04 21:54
|
מדוע רק היום כולם מתעוררים מה ,הנגבי מושחת רק מהיום?כל השנים שלא בפוליטיקה הם תחת שקר ומרמה.ללא אמאל'ה הוא לא היה מגיע לאן שהגיע הרי הוא עולם תחתון איך הוא שר לבטחון פנים,ממש הפקרות.צריך לבדוק את רה''מ שנתן לו תפקיד כזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
הפוסל, במומו פוסל
ל"ת
k_nemo,
Beer Sheva,
02/09/04 20:10
|
|
 |
53.
גם אתה ברק חלק מהשחיתות
ל"ת
יאיר השחר,
מרכז,
02/09/04 19:33
|
|
 |
52.
ומה עם ארבל וחבורתה?
רוב העם,
מרכז,
02/09/04 19:32
|
הרי גם היא נצלה את כוחה שלא כדין . כמפיה שלטונית חרצה גורלות. ואתה מר ברק שותף לזה במינויה לבית המשפט העליון. אל תתחמק אתה חלק מהשחיתות השילטונית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארבל ביקשה למנות את בעלה!
ל"ת
לא לשכוח,
02/09/04 22:18
|
|
 |
51.
ולשופטים צריך שיהיו ערכים
רוב העם,
02/09/04 19:31
|
מר ברק רומס כל ערך יהודי ולאומי בשם השיוויון. כיצד הוא מביע דעתו על הנגבי לפני שהוא שומע. האם אין הוא צריך להיות אובייקטיבי. נמאס לנו ממך ברק לך הביתה ואחר טוב יותר יבוא במקומך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
כוח שילטוני רק בידי....
חי,
שדרות,
02/09/04 18:28
|
הפוליטיקאים? ממתי נשיא בית משפט מתערב בהחלטות שילטוניותגם השתתפות בועדות למינוי שופטים זה כח שילטוני שופטים אמורים לשפוט שהשילטון יימנה את מי שהוא חושב שראוי להיות שופט ולא חונטה שמביאה חבר ובדמעות שליש מדברים על כח שילטון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
הקיסר ירום הודו מנהל את המדינה
יגאל כהן,
רחובות,
02/09/04 18:00
|
ועתה ברק מדבר כפוליטיקאי רגיל לכל דבר. ואני חשבתי ששופט מותר לו לדבר במשפטן. ועתה הקיסר יקים לו צוות תגובות. ומדוע לא מחלקת יחסי ציבור? מה זה?? ברק שופט את השר, בלי לקרא את החומר. מה זה פופוליזם שיפוטי. חיבים לעצור את הקיסר ולהזכיר לו . אדם חף מפשע, כל עוד לא הוכח אחרת. בבית המשפט ,לא בעיתונות. ממש חילול הקודש. איך אומרים? הפקרוקרטיה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
ברק שתוק!!!
j.j.,
02/09/04 17:56
|
דווקא אתה שמנצל את מעמדך כנשיא בית המשפט העליון לסידורי עבודה מפוקפקים לילדים (חברה ממשלתית לבן המוצלח?, התמחות לילדה אצל שופט חבר?) ולאישה (שופטת שנויה במחלוקת בבית הדין לעבודה), דווקא אתה שמנצל את מעמדך לסידורי עבודה לחברים עוד יותר מפוקפקים (עדנה ארבל למשל? דורית בייניש למשל), אנא אל תטיף מוסר, ולאף אחד. מר ברק, טול קורה מבין עיניך. די נמאסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
הנגבי - לך הביתה
אליהו,
02/09/04 17:45
|
כמה נזק אתה מסוגל לגרום לאמך ולעם ישראל ואפילו לעצמך?
מי זוכר איפא ומתי עשה הנגבי את ההתמחות שלו במשפטים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
...I DON'T LIKE HANEGBY, BUT
Ruso,
Ramat Aviv,
02/09/04 17:36
|
It looks like Barak has already decided that he is guilty without a trial
This is just unbelievable
In every other democratic country Barak would be forced to resign after such statements
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
בישראל לא תהיה דמוקרטיה עם ברק
ל"ת
דיקטטור מתועב,
02/09/04 17:35
|
|
 |
44.
בלי לבדוק כבר חרץ דין
ל"ת
זה בית משפט זה?,
02/09/04 17:32
|
|
 |
43.
חשבתי שהוא שופט לא קטיגור
ל"ת
דעה קדומה,
02/09/04 17:31
|
|
 |
42.
יועמד לדין אהרון ברק על שחיתות
האזרח הקטן,
02/09/04 17:31
|
הרי הוא זה שהפך את מערכת המשפט לחצר הפרטית שלו. כל מינוי השופטים למיניהם הם מינוים פוליטיים שלו - האם אין הוא מגדולי המושחתים? האם אין לו שכרון כח כמו כל פוליטיקאי קטן אחר? מה, רק לו מותר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נמאס לכם ממדינת החוק?
טליה,
מרכז,
02/09/04 21:51
|
זהו, כבר לא צריך יותר חוק? בטח הצבעת לליכוד. אתם לא צריכים חוק, תחזרו לג'ונגל ממנו באתם ותאכלו אחד את השני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישר כוח
ל"ת
רוב העם,
02/09/04 19:34
|
|
 |
41.
ברק,אין אתה ישן בלילה?
ל"ת
אחרי הפיגוע,
02/09/04 17:28
|
|
 |
40.
אהרון הדיקטטור ברק מדבר?! צבוע
כנניה המיסר,
02/09/04 17:28
|
הרי אהרון ברק הוא מגדולי הרודנים של המאה העשרים האחת. מדבר על לקיחת השלטון לידיים?
מה הוא, אישתו וסגניו עושים אם לא לקיחת השלטון לידיים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מערכת - אנא
מודאגים מאוד,
02/09/04 17:23
|
האם מוגזם לבקש מהמערכת שלא לאפשר כינויים כפלוצר על נשיא בית המשפט העליון, הפרופסור בעל המוניטין העולמי מר אהרון ברק? פרסום בקורות נוקבות כתגובה מספר 34 זה לא אומר שיש מקום לפרסום נאצות ועלבונות אנא!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצטרפת לבקשה
עוד מודאגת,
02/09/04 23:06
|
אנא צנזרו תגובות פוגעות. אל תשכחו שמדובר בנשיא בית המשפט העליון . היזהרו בכבודו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
35 צודק קיים קשר משפט ושלטון
צחי,
נהריה,
02/09/04 17:21
|
אין צדק על החוק נאמר החוק הוא חוק אמר השמוק תפקידי זה רק לדפוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה????????
ל"ת
???,
02/09/04 22:29
|
|
 |
37.
זה כמו לומר שהמים רטובים-
צוחקת,
02/09/04 17:14
|
אבל לפחות זה נאמר. אנחנו מתנהלים על ידי פושעים, ואנחנו מקבלים זאת כגזירה משמים. הרי כולנו יודעים שאיש ציבור אמור להיות מופת בהתנהגותו, ואנחנו כולנו יודעים שהם נוהגים ההיפך, ורומסים כל נורמה של שלטון תקין. אבל למה נשיא בית המשפט העליון מדבר ברמזים? האם הדיפלומטיה במסדרונות הכוח חשובה יותר מהדרדרות המדינה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מערכת יקרה
פלונים אלמונים,
02/09/04 17:05
|
למערכת תודה אנא שימו לב לתגובה מספר 30 היא איומה בניסוחה ומשפילה את נשיא בית המשפט העליון לאן נגענו? נאם לא ניתן לנביע בקורת ברמה הולמת? זו שערוריה!!
אנא הסירו תגובה זו. אנא הקפידו הקפדה רבה על הקו האדום המותר מבחינתכם לא ייתכן שכל מנבל פיו ימצא במה חופשית המגיעה למאות אלפי אנשים רוב תודות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
לנשיא ברק.
יגאל,
02/09/04 16:54
|
די נמאס. מספיק. תבין שת'ציבור יותר מעניין קלות העונשים שהמערכת שאתה אמון עליה מנפיקה. תפסיק כבר עם המהפכה החוקתית הזאת ולהתעסק במשפט מינהלי סוג ג'. משפט פלילי. עונשי מינימום. היום!!
אמון הציבור במערכת שלכם מתרכסמת במהירות. סדרי העדיפויות שלך פוגעות בנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
דש'' חם לך, הנשיא הנכבד
אזרח ישראל,
02/09/04 16:43
|
רוצחו של נהג המונית דרק רוט שולח לך,מר ברק הנכבד ולכל קהילת הצדק ד''ש חם ותודה רבה. תזכורת : אמיתך למקצוע נתן לרוצח חופשה מהכלא (זאת אחרי שבחופשה הקודמת הוא ביצע שוד מזויין). אז הרוצח החליט לא לחזור ומצא לעצמו מקום שהיה נוח יותר. גם בזה צחי הנגבי ומרכז הליכוד אשמים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
חולדאי
דוד,
02/09/04 16:39
|
גם חולדאי ממנה ממלא מקום בראשות נחל הרקון בניגוד לחק כך קובעת היועצת המשפטית של השרד לאיכות הסביבה לידיעת היועץ המשפטי לממשלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
גדול המתחסדים ומגלגלי העיניים
Joe Anaaref,
IsraHell,
02/09/04 16:30
|
לא לשכוח את החבורה הסגורה ומתבדלת של שופטי העליון, את הדרך בה קבע בשחצנות ש,הכל שפיט, והפך את העסק ל, כלום לא שפיט'', את הדרך בה מונו רובינשטיין וארבל לעליון ואת העובדה שמנסים לשנות את החוק הדן בפרישת השופטים כך שיהיו לבן האלים הנ''ל עוד חמש שנים של שלטון.
אני לא קונה את עטרת הכהנים ששמו על ראשך. בעיני אתה רחוק מלהיות מה שאתה מדמה להיות.
לך הביתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם משפחת ברק?
מיכל,
02/09/04 17:09
|
כבוד השופטת אלישבע ברק החלה קריירה שניה כעו''ד בגיל מבוגר יחסית אך מצאה עצמה מהר מאוד שופטת בבית הדין לעבודה (יחד עם בקורות חוזרות על קצב עבודתה האיטי). הילדים התמחו באופן מפתיע אצל בכירי השופטים.
כשברק נשאל על-כך הוא ענה שיש הבדל בין איש ציבור לבין איש משפחה. ומה אם צחי הנגבי היה עונה שיש הבדל בין איש ציבור לבין חבר הליכוד. השופט ברק היה קונה את זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיכל היקרה את רק חצי צודקת
אורנה,
02/09/04 22:38
|
למשפחות של אנשים מפורסמים קל יותר להתקבל לעבודה גם אם המפורסמים לא מתערבים למענם. התופעה בולטת בתקשורת (גלי צה''ל, ועתונות כתובה). השם הולך לפניהם והמוניטין והנסיון מאחוריהם. ומכיוון שאנחנו מדינה קטנה וכולנו מכירים את המתוקשרים והסלבריטאים , אנחנו יודעים גם מי עובד איפה , ולמה, מי הבעל והאבא, האחיין והבן של , וכולנו מדשדשים באותה בצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה בסלע
ל"ת
אזרח ישראל,
02/09/04 16:45
|
|
 |
למען הסר ספק
Joe Anaaref,
IsraHell,
02/09/04 17:50
|
אין בביקורתי על שמש העמים ברק משום תמיכה בשחיתות המצחינה סטייל מרכז הליכוד (לחשוב שהדרדרתי בבחירות האחרונות לשים במעטפה פתק שלהם).
לדעתי, למרות הניסיון של ברק להתבדל מהסחי הפוליטי, אין הבדל כל שהוא בין התנהלות ברק להתנהלות הנגבי ועוזיניו כהן, למעט אולי בזה שהליכודניקים משתינים מהמקפצה ואילו ברק, כיאה לשרידי השילטון המפאיניקי - מקיאבליסטי, מקפיד להצניע עצמו במימי הבריכה בעשותו כן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
-----100 -----
ל"ת
5*,
04/09/04 15:34
|
|
 |
31.
להחזיר במנדט לבריטים ומהר
ל"ת
סדום ועמורה,
02/09/04 16:26
|
|
 |
30.
פלוצר
דר. רייח,
02/09/04 16:24
|
|
 |
29.
הצדיק בדורו
א,
02/09/04 15:59
|
מה דעתכם על שופט עליון שמסדר ג'וב לאשתו (בית הדין לעבודה) והתמחות לבנו אצל קולגה (זמיר) ? שלא לדבר על ההצלחה המידית של ברק ג'וניור בקבלת היצוג של חברה ממשלתית. אז זו אינה פרוטקציה אלא ממשל תקין. ועל הבחירה של עדנה ארבל ושות' כבר דיברנו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דברים כדורבנות
מבקר תגובות,
02/09/04 16:15
|
כל שחיתות מתחילה במערכת בתי המשפח. על ''ההטבות'' של בני משפחת ברק אמרו חז''ל טול קורה מבין עיניך, מכיר ? לא נותר אלא להגיע למסקנה שעוד אדם ירוד ממלא תפקיד בכיר באחת מרשויות המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
שיבדוק קודם את השופטים
שופט שסרח,
02/09/04 15:57
|
חותמים על פקודות מעצר ללא בדיקת הנושא. לוקחים שוחד. מסדרים לבני משפחה ג'ובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מכיר שופט שלקח שוחד?
דנה,
02/09/04 22:40
|
אם אתה מכיר אחד כזה ואתה לא פונה למשטרה - אתה שותף לעבירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגללך ושכמותך הגענו לאן שהגענו
ל"ת
חבל לרדת לרמתך,
02/09/04 16:20
|
|
 |
27.
מה שכל אזרח מהשורה יודע.
פרפסור לזהוי,
02/09/04 15:51
|
לא מובן למי מפנה מר ברק את דבריו. ישראל היא מדינת חוק בעלת חוקים טובים. למרות זאת השחיתות השלטונית גואה. כאשר מר ברק ומערכת בתי המשפח ימלאו אחר יעודם ויפסיקו להטיף מוסר ל 99 האחוזים של האזרחים שומרי החוק ומוקירי רוח החוק אולי תקטן השחיתות במדינה. אתה מקבל שכר אסטרונומי לא עבור הטפת מוסר בענינים מובנים וטריוויאליים. נא ערוך חשבון נפש אתה זקוק לו מאד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
Haposel Bemumo Posel
ל"ת
dudi,
montreal,
02/09/04 15:51
|
|
 |
25.
ליצנים כשופטים
האחד,
02/09/04 15:41
|
מאמרות כנף שכאלה לא יישתנה דבר. כל ליצן יכול ואומר דברים שכאלה והרי המדינה מלאה בליצנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
האדם האחרון
אחיתופל,
02/09/04 15:32
|
האדם האחרון הרשאי לבקר שחיתות שלטונית הוא ברק. לא היה עוד אדם כמוהו, אשר רמס כך ברגל גסה את החוק וסדרי השלטון הדמוקרטיים. בית המשפט העליון בראשותו של ברק הפך משדר של כאוס וניהיליזם הזורע הרס ותוהו במדינה ומערער את יסודותיה. בפסקי הדין של בית המשפט העליון באים לידי ביטוי ערכי ג'ונגל בהמיים המיטיבים תמיד עם הרוצחים, האנסים ושודדי הזקנות, ולעולם פוגעים בקרבנות האומללים. עד שלא יעצר האיש הנורא הזה, יענש ויכלא לכל חייו, לא תהיה לנו תקומה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחיתופל - הפעם הגזמת!
אורנה,
02/09/04 22:44
|
אני מתאפקת שלא להגיב.אומנם אתה אנונימי והזירה היא האינטרנט אבל אתה לא יכול להשמיץ ולהוציא דיבת אדם חופשי חופשי . היזהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה אתה חי ?
להרגע שם,
02/09/04 16:58
|
קשקשן, במקום לזרוק מילים נבובות ... תן דוגמאות ספציפיות. לידיעתך, השופט אהרון ברק נחשב לאחד מהשופטים החשובים ביותר בעולם ופסקי הדין שלו נחשבים אפילו ליצירות הגותיות ממש. תגיד תודה שיש בארצנו מוסד שיפוטי כל כך חזק שמנסה לעשות כאן קצת סדר. אם לא היה כזה כבר מזמן היינו רפובליקת בננות למופת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא ראש מאפיה שיפוטית
ל"ת
רוב העם,
02/09/04 19:35
|
|
 |
ברק תפר את המכרז של ארבל!!!
יגאל כהן,
רחובות,
02/09/04 18:07
|
תפירת מכרז זה בדיוק מה שעשה הנגבי אם חטא? ממילא התפירה של ברק נוגעת בצמרת ובשורשים של הדמוקריה והחוק. אז לברק מותר לעשות יותר גרוע מהנגבי . וברק מרשה לעצמו ל''הרשיע'' את הנגבי בעיתון. חרפה ,ממש הפקרוקרטיה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפר מכרז ???
יום טוב,
02/09/04 22:57
|
כמה גיבובי שטויות... בחירת שופט לבית המשפט העליון לא נעשית במכרז !
אבל גם אם כן, השופט ברק רשאי לעשות כל שביכולתו להשפיע על מועמד/ת זה/ו או אחר/ת לקבלת משרה בארגון שהוא עומד בראשו. זה נעשה במסגרת הכללים המקובלים של כל מערכת אירגונית באשר היא.
אבל גם אם הוא חרג מסמכותו, ההשוואה למול איש פוליטי כזה או אחר שנהג בצורה שאינה מקובלת לפחות ע''ס התקש''יר פעם אחר פעם היא השוואה שמזלזלת בקורא או נובעת מתכונה שלילית של המגיב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
איזו הפרת-חוק יש בפרוטקציה ?
הפליט,
02/09/04 14:59
|
|
 |
22.
אליטה קטנה של דמוקרטיה
ניר,
02/09/04 14:44
|
|
 |
21.
גם הכח השיפוטי לא. לואי 14 ברק
ל"ת
כנען,
02/09/04 14:41
|
|
 |
20.
צחי חייך -אכלת אותה.
ל"ת
רונן,
תל אביב,
02/09/04 14:41
|
|
 |
19.
הוא זכאי!
ל"ת
דנינו,
מהכלא,
02/09/04 14:39
|
|
 |
18.
יאללה כולם על הנגבי!
שמעונוביץ',
02/09/04 14:38
|
|
 |
17.
לפתוח נגד ברק בחקירה!
יריב,
02/09/04 14:37
|
|
 |
16.
ברק,צר לי לאכזב אותך אבל
שמואל,
02/09/04 14:36
|
הכוח השלטוני הוא ועוד איך היתר להפרת החוק.כאן בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
לאט לאט מתגלה עוד אחד
גאולה,
02/09/04 14:35
|
ועוד אחד ועוד אחד עד שנבין שכל כנסת ישראל מלאה בעסקנים ובפושעים מנוולים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אהרון ברק?
ליאת,
02/09/04 14:33
|
|
 |
typical israeli ignorance
Doug,
New York,
02/09/04 15:29
|
like most chajchajim, you have no idea, and no respect for the legal institutions Hanegvi is a criminal, but since he supports your crazy right wing ideology, you don't care just like all the SHAS supporters don't care that all their leaders are thieves very very sad
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
להעיף את כל הקומבינטורים!
ל"ת
ג'וני,
02/09/04 14:32
|
|
 |
12.
גם הכח השיפוטי לא...
דן,
נווה צדק,
02/09/04 14:32
|
כאשר בתי המשפט בארץ, בראשות נשיא בית המשפט העליון, מתעלמים מחוקים כתובים ומפורשים, ופוסקים בהתאם לעקרונות נעלים שהם ממציאים בעצמם, זו גם הפרת חוק. הדבר חמור שבעתיים שהפרת החוק נעשית על ידי שופטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה ומטעה
ברוריה,
02/09/04 16:53
|
לא אומר שכל פסקי הדין מקובלים עלי אבל אני מכבדת את המוסד השיפוטי ועל כולנו לעשות זאת. אשמח אם תתן דוגמא (לא סיסמא או הצהרה באוויר) להתעלמות מהחוק כפי שציינת.
הבעיה עם החוקים (ולא רק במדינת ישראל) שהם אינן יכולים לכלול כל מקרה שיכול להתרחש במציאות. לכן לא פעם נאלצים השופטים לתת פרשנויות לחוק, פרשנויות שעלולות לא להיות מקובלות על חלקים נרחבים בציבור. לכן, את טענותיך אתה חייב להביא למחוקק. כל זמן שהמחוקק לא מחוקק חוק סגור הרמטי, לא ניתן לבוא בטענות לשופט זה או אחר. לדעתי, השופטים היו מאד שמחים (כי זה הדבר הנוח ביותר בעבורם) לפסוק בדיוק כמו שהחוק מורה ואז הם לא יאלצו להכנס לתחומים אפורים ומסוכנים מבחינת מעמדם ויוקרם. אבל המציאות מורכבת ומסובכת יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוצה דוגמא - קחי אחת
קידי,
02/09/04 23:23
|
החוק לא מאפשר ענישה בטרם משפט - וודאי לא שייך להעניש בטרם הוגש כתב אישום.
והשעיה היא עונש !
מי שהמציא את הפטנט להפטר מנבחרי ציבור על הפרחת שמועות (שבעבר - היו הרבה מקרים שהתברר - שאין בהם כלום - למשל מקרה יעקב נאמן ועוד...), הוא בית במשפט שממציא חוקים.
והכי חשוב - כשמדובר על החברים (למשל ארבל) - לא חוקרים - ואפילו ממנים לבית המשפט העליון.
כל אדם זכאי - אם לא הורשע ענישה
אין במערכתהחוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אם הנגבי אשם אז
דוד,
02/09/04 14:31
|
|
 |
10.
איש ציבור
שמשון,
02/09/04 14:30
|
אני מצפה מאנשי ציבור לא להפר חוק מתוך אידיאלים של שמירה על החוק מתוקף היותם נבחרי ציבור.מה שלפיד אומר זה שהנבחרים לא יפרו את החוק מתוך פחד להתפס.!בושה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
טומי שר המשפטים מדבר בתור
גיל,
02/09/04 14:28
|
|
 |
8.
הנגבי לפחות
דן,
ירושלים,
02/09/04 14:25
|
הנגבי לפחות לקח אחריות והשעה את עצמו,לא כמו ראש הממשלה שרון או השר פריצקי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
כולם מושחתים
רון,
02/09/04 14:24
|
|
 |
גם אתה מושחת ?
מבקר תגובות,
02/09/04 16:23
|
מה האמירה הזאת כולם מושחתים ? אולי אתה מושחת, כל האנשים בסביבתי אינם מושחתים. בהצהרותיך אתה נותן לגיטימציה לשחיתות. תחשוב על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני לא מכיר מושחתים
ל"ת
בנישו,
02/09/04 22:46
|
|
 |
6.
ברק יוצא למלחמה בשחיתות,,
חרטאת,
אבו יסמין,
02/09/04 14:24
|
רק בזכות שהשלטון בידי הליכוד , אם חלילה העבודה היתה בשלטון , הכל היה עובר לסדר היום , מה קרה עכשיו , ברק גילה יבשת חדשה ? השחיתות הרי היא ההמצאה של העבודה , שימי שלטונה היה בית ספר לפרוטקציה ושחיתויות , הליכוד סך הכל תלמיד טוב שלמד , ומהר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קורה לך ?
מבקר תגובות,
02/09/04 16:21
|
העבודה איבדה השלטון ב- 1977 ומאז השתנו כמה חוקים, נהלים ונורמות. מפא''י לפחות התביישה בשחיתות שלה ולא הפכה אותה לדרך חיים של אספסוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למבקר התגובות : לא באתי כלל
חרטאת,
אבו יסמין,
02/09/04 17:24
|
לטהר את הפרוטקציוניזם והשחיתות של הליכוד , שזה דבר מאוס , ודרך אגב ,מאז 77 העבודה הספפיקה להיות בשלטון די הרבה, בקצרה לשתי המפלגות לא הייתי נותן ציון של צדיקים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
תפסו שעיר לעזעזל
אורית,
עפולה,
02/09/04 14:23
|
הנגבי המסכן...התלבשו עליו.טוב הוא האמת הגזים לגמרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
הנגבי הביתה!!
ל"ת
אורנה,
02/09/04 14:22
|
|
 |
3.
ממש שלטון חוק...מה אגיד לכם.
ל"ת
אייל,
02/09/04 14:21
|
|
 |
2.
לנשיא ברק שלום!
אליהו,
אשדוד,
02/09/04 14:11
|
לא יודע אם תקרא תגובה זו, אך עם זה נכון מה שאתה אומר אז מה דעתך לתבוע את ביבי על פגיעה בחוק יסוד של ''כבוד האדם וחרותו'' כאשר הוא מונע מפנסיונרים בני 64 ו- לקבל את הפנסיה שלהם שהם צברו. הוא שולל מהם את הכנסתם ובכך פוגע בכבודם הוא וכל הקפופים לו. נו נראה אותך לא רק מדבר אלה
וביחוד עושה משהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי בלי שגיעות קטיב ,לך ללמוד
ל"ת
אליעזר,
בן יהודה,
02/09/04 14:39
|
|
 |
חשבת אולי שמדובר בעולה חדש????
דנה,
ירושלים,
02/09/04 22:48
|
אולי תתיחס לתוכן ולדברים הכואבים של הכותב במקום לפגוע ולהעליב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן יהודה?מת מזמן ואתה הולך אל
אליהו,
02/09/04 22:07
|
הטפל ולא מבין את העיקר, והעיקר הוא כבוד האדם וחרותו א. מה שאתה לא מבין ב. מה שכנראה גם לא תלמד. ג. כוון שתגובתך כשל צעיר יש לך מה ללמוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוכנעתי מתגובת דנה ואליהו
ל"ת
מתנצל .אליעזר,
בן יהודה,
02/09/04 23:13
|
|
 |
תמצא לך חיים תודה
ל"ת
אבי,
02/09/04 14:32
|
|
 |
1.
בתגובה ללפיד : אם לא יענישו את
דילפ,
02/09/04 14:04
|
הנגבי בחומרה , אף אחד לא ילמד להבא כלום !! צריך לפטרו מן הכנסת !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לפטר אותו מהכנסת.
אלון,
02/09/04 14:25
|
אני מקווה שאני לא חשוד באהדת הנגבי, הוא איש עלוב בעיני ואני מסכים שצריך להענישו בחומרה. אני גם מתבייש בכך שהוא חבר פרלמנט במדינה שלי. אבל, לדעתי, אי אפשר לפטר מישהו מהכנסת בקלות בשל חקירה, ואפילו לא בשל הרשעה פלילית. זה הרעיון במדינה דמוקרטית שהקובע הוא העם, וזה מה שהוא רצה.
הגב לתגובה זו
|
|