 |
17.
וכמובן-איך אפשר לפרסם כתבה
מרינה,
אשדוד,
06/09/04 20:30
|
|
 |
16.
מה לעשות?
נורי,
ת''א,
05/09/04 14:39
|
- להתייחס לתאונות דרכים ברצינות כמו שמתייחסים לטרור. זה אומר קודם כל לתת תקציבים כי הרוגי תאונות הדרכים גדולים במספרם מהרוגי הטרור - להקים משטרת תנועה חדשה שתהיה ברמה של היחידה למלחמה בטרור ושתאפשר אכיפה מסיסבית והפחדת הנהגים ממש כמו שמפחידים טרוריסטים -הרשות השיפוטית צריכה לקבל תגבורת של שופטי תעבורה קשוחים שישפטו נהגים בצורה קשוחה ומפחידה -משרד החינוך יקבל תקציב לחינוך לזהירות בדרכים -כל בעל רכב שנתפס מבצע אוירה חמורה ישלל רכבו ל 3-6 חודשים. קנסות יהיו 5000-10000-20000 שקל וגם מאסר בפועל לרוצחי כביש ויש עוד ועוד רק תתחילו כבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
העונשים כל כך קלים, למה
דפנה,
05/09/04 13:31
|
שלמישהו יהיה באמת אכפת. גם אם יהרגו הרבה יותר לאף אחד זה לא ממש יזיז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ב-99% מערכת המשפט אשמה.
Erez,
05/09/04 12:41
|
זכור לי דיון שבו באתי להעיד אם ידידי כנגד נהג משאית שגרם לתאונה שבה הנוסעת הפילה את התאומים שלה ובעלה נפגע. האשם היה בנהג המשאית. התביעה ממש ''התחננה'' לפני הנהג שיגיע להסדר כי יש עדים. רק לאחר שהפושע נוכח שהוא בבעיה ''עשה טובה'' והסכים לעיסקת טיעון מגוכחת. מסתבר שלנהג ''עבר מפואר של עבירות תנועה'' ,נשבעתי שלא אעיד בבית משפט וראיתי שופט רפה שרחמיו היו על הנהג שיאבד את פרנסתו ולא קורבנות הנהג הפושע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
רק 1.5% מהתאונות הם ממהירות
iloo,
05/09/04 12:25
|
אז למה כל כך הרבה משאבים משטרתיים מופנים לעבירות מהירות? כסף!!!!!! כסף!!!!! כסף!!!!! ממש מעניין אותם החיים.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
זה קרה באיטליה, לא בארץ....
ג'ו,
05/09/04 11:06
|
..''בתחילת החודש שעבר עצרו שוטרי תנועה בכביש החוף מכונית יוקרתית שזיגזגה על הכביש לאורך קילומטרים רבים. ליד ההגה ישבה צעירה ללא רישיון נהיגה. לאחר תשאול הודתה הצעירה שביקשה מבעל הרכב לאפשר לה לקחת את המכונית לסיבוב בתמורה ליחסי מין. רישיון בעל המכונית נשלל במקום...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אם היה עשר שנים בכלא עשר שנים
אריה,
05/09/04 07:34
|
עשר שנים לא היה נוהג. תבינו: מי שמרחם על אכזרים הוא: מ ט ו מ ט ם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
פרחיה: בן גוריון הוא הסיבה
אפרים,
04/09/04 19:09
|
להיותנו מדינה גסה ואלימה. למה? כי במקום ללמוד מניסיונם של אחרים ולהקים את המדינה הכי מתוקנת שאפשר, הוא המציא שיטה מושחתת כדי להבטיח שילטון נצח של מפא*י - מדינה בולשביקית-מערבית-דמוקרטית, דהיינו, מדינה ששולטים בה באמצעות ההסתדרות. אתה רוצה שרותי בריאות? עליך לממן אותנו (את ההסתדרות). אתה רוצה מקום עבודה? בוא אלינו וממן אותנו. אתה רוצה לבוא לעבודה, אך לא לעבוד וגם לא להיות מפוטר? עליך לממן אותנו. אתה רוצה קידום בעבודה? הֱיֶה חבר מפא*י וניתן לך פתק (צֶטָלֶה). למה הביאה השיטה המושחתת? לכך שהפקידים שנועדו לשרת אותך - צועקים עליך (למה לא? הרי ההסתדרות לא תפטר את הפקיד גס הרוח). נולד המושג האלים שהיה מפתח להצלחה בחיים - *להפוך שולחן*. המפא*ינקים האשכנזים העדיפו את חבריהם האשכנזים, וכך נוצרה האפליה העדתית ובעקבותיהם מהומות בואדי סליב, פנתרים שחורים וכו*. את מבינה איך הפכנו למדינה אלימה? לא בגלל התרחבות הגבולות ולא בגלל הימין. הימין היה אולי המשכלל בצמד: ממציא ומשכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה צפית מדור המדבר
פרחיה,
04/09/04 21:43
|
בודאי שאתה צודק כרגיל, אפרים, היתה זו טעות להקים את מדינת ישראל ''האשכנאצית והבולשביקית'', שבה סמכו רק על אנשי שלומנו מפלונסק וממינסק, וטיפחו ''חשדות לא מבוססים'' כלפי כשירותם של שוכני המערות מהרי האטלס ועולי מרבד הקסמים להקים מדינה מערבית בכוחות עצמם. כמובן שבן גוריון לא היה צריך להידחף באותו יום ששי ה' באייר ולהכריז על הקמת המדינה, אלא לתת לבגין וחבריו הציונים כלליים לעשות זאת. אז היינו מחכים עד בוש, ולא לנשיא ארה''ב, כוונתי. וברצינות. לא הקמנו מדינה מושלמת. על אוטופיה ניתן לחלום. בנינו מדינה ליהודים, שחוץ מאשר בארה''ב ובמערב אירופה שבהן היו אזרחים, בכל מקום בו היו נרדפים ונטולי זכויות התרגלו לרמות ולהבריח ולסדר את השלטונות, ורק על תושייתם יכלו לסמוך. כך שרדו. ולא ניתן היה בן לילה להחדיר להם את התובנה שזו המדינה שלהם. גם משה העדיף להמית את דור העבדים במדבר מאשר להכנס אתם לכנען.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרוב אני מדבר בסיסמאות (כי
אריה,
05/09/04 07:37
|
(כי זה קליט) ולא קורא תגובות ארוכות אבל שניכם אנשים ממש חושבים, וזה מה-זה נדיר במקומותינו... הידד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
סכנה ברורה ומידית
sailor,
04/09/04 16:24
|
שוב חוזר הסיפור עם''גלימות'' הצדק, שוב התנהלות אנטי חברתית קובעת פיסקי דין מגוחכים ושולחת עברינים ''לגמור את המלאכה'' שהם התחילו לפני המשפט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
התנהגות
אלדד,
קליפורניה,
04/09/04 10:49
|
|
 |
7.
לשנות כיוון הענישה,לחשוף לבייש
לתת פומבי לפושע,
04/09/04 06:59
|
יש לשנות כל תפיסת הענישה. החל מהתנהגות המשטרה. במקום משחקי מחבואים - נוכחות גלויה. ואולם נוכחות לבד איננה עוזרת. כשיש ניידת בסביבה, אך השוטרים מתעלמים מרכבים שזוחלים בנתיב שמאלי, עוקפים בניגוד לחוק, חוצים צמתים באדום ועוד - המשטרה משדרת שלא איכפת לה כלום מלבד הקנסות על מהירות, וזה רע רע רע!!! גם הענישה לא משקפת את חומרת הפראות והקטל. בכביש זה לא נחשב לרצח, יש מעין קלות שלא תאמן כלפי הפושעים האוחזים בהגה. צריך להחמיר עם כל עברייני הכביש ולאפשר לנהוג כאן בבטחה. פרסום הנענשים, שמותיהם ותמונותיהם. פרסום קבוע של משוללי רשיון - שמות ותמונות. לא להציג רק תאונות מצמררות. זה מאבד את האפקט. אבל - לחבר התאונות המצמררות עם שמות הנהגים הדורסים. לבייש בפומבי!!! לפרסם. לתת פרהסיה לנהגים דורסניים, לעברייני כביש סידרתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק(ת) !
ל"ת
צדק.,
04/09/04 16:16
|
|
 |
6.
דר'' משה בקר - גם ארה''ב היא
מציאותית,
04/09/04 03:05
|
קיבוץ גלויות. הרבה, הרבה, יותר מישראל. מתקבצים אליה אנשים מכל פינה בעולם. וכולם, אבל כולם - מקבלים עליהם את מרות החוק המקומי (האמריקאי). כי יש דין ויש דיין. יש חוק, כבוד עצום למשטרה, כבוד לזולת, למערכת החוקים, וציות לחוקים. יש מערכת ענישה קשה ביותר! אין רחמים. וטוב שכך. כי התוצאות מדברות בשטח.
אדם שנתפש נוהג שתוי, מקבל קנס גבוה מאוד (אלפי דולרים) ואם הוא נתפש פעם שנייה - זה כלא מיידי ! (שנתיים או שלוש). אין עוררין על החוק. ואין הנחות.
בישראל הדג מסריח מהראש. קודם כל השופטים, שמחזיקים מעצמם יפי - נפש, ולא מחוברים למציאות. הם בעצם עיקר הנזק. ושנית זה משטרה חלשה וסובלת. ועד ששני אלו לא ישתנו, אין סיכוי לשנות את המנטאליות האלימה והבריונית, פורעת החוק והגבולות של לוחמי(ות) הכבישים בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדג מסריח מהראש
בוזגלו,
04/09/04 07:51
|
ראה את ביבי השקרן שלא מקיים הסכמים חתומים אז מה אתה רוצה מאזובי הקיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
לאריק.המשטרה בעצמה קבעה שהמהיר
אלי,
צפון,
03/09/04 21:59
|
לא גורמת לתאונות.אתה גר באנגליה.גם שם מותר רק 90?פעם אחרונה שדהייתי נסענו 180 קמ''ש ולא התהפחנו כל שניה.גם בגרמניה המהירות לא מוגבלת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
דוקא בימש מחמיר עם מי שנוהג
www.orendin.com,
03/09/04 21:51
|
בזמן פסילה. לפחות רב השופטים, ולעיתים זה מסתיים במאסר בפועל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
רק מאסר מידי
אריק,
לונדון,
03/09/04 20:22
|
|
 |
ושוב הטמטום חוגג
ושוב מהירות?,
05/09/04 07:45
|
רוב ההרוגים והפצועים בתאונות בארץ הם לא וכדאי להדגיש שוב - לא - עקב מהירות. מספיק עם התרוץ הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
360 הרוגים מה זה בשבלנו
ד,
03/09/04 19:57
|
אם התיקשורת היתה מתיחסת לתאונות הדרכים כמו לאירוע חבלני והיתה מסקרת את הנושא בהתיחסות לנהגים כאל פושעים שרוצחים בני אדם לאור היום היה אולי חל שינוי בציבור לפי המספרים נהרגו מתחילת השנה יותר בני אדם בכבשי ישראל מאשר בפעולות חבלה ומשרד הבטחון משקיע מליארדי דולרים להגנה על תושבי ישראל אבל במקום הלא נכון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52000 פצועים מה זה בשבלנו
ל"ת
ת.ש.,
04/09/04 15:42
|
|
 |
1.
עם בלתי נסבל
פרחיה,
03/09/04 19:46
|
היש לחזור ולצטט את נשיאנו הראשון חיים וייצמן, שהכיר את עמו היטב, ואמר שהיהודים הם כמו זבל. כשהם מפוזרים בגויים הם מפרים את הקרקע. כשהם מרוכזים במדינה משלהם הם פשוט ..מסריחים. בודאי שהמצב השורר במדינתנו מאז התנפחה לפתע בעקבות מלחמת ששת הימים, העדר הגבולות, הזלזול בחוק מצד קבוצות מאורגנות בציבור הימני, הצפצוף על כללי חוק וסדר בציבור הרבגוני שלנו, ובעיקר ההפקרות השלטונית, תורם לאנרכייה. הכלבים, פעם זה מבקר המדינה, ופעם ארגוני איכות השלטון, נובחים, והשיירה הפרועה ממשיכה. חיי אדם הפכו זולים מאד, לא יותר ממס שפתיים, אז למה להתפלא על תרבות הנהיגה של הישראלי, השרוי במלחמת קיום תוך קריזה בלתי חולפת. ובודאי אהיה המגיב היחיד. כולם מתעניינים רק בטרמבובלרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד מתי?
אלונה,
מרכז,
04/09/04 09:36
|
זה עצוב כמו שזה נכון! מסכימה עם כל מילה. כבר מזמן היה צריך להיתייחס לנושא כ אל אסון מדיני. כמה עוד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היום כולם ראש קטן
Hermon,
ירושלים,
05/09/04 05:32
|
אחד לא אכפת לומהשני, אחד רוצה ברעתו של השני, עובדי המכס שונאים את הציבור ומקשים עליהם. עובדי מס הכנסה מנסים לשמור על אוצר המדינה בכל מחיר. האזרח לא נחשב. עובדי המספנות חושבים שהם החוק. עובדי חברת החשמל מחזיקים את היד על השאלטר. המשטרה מתנהגת באלימות כלפי האזרח הקטן, אולם מתעלמת מהעבריינים האמיתיים. לא כדאי לשוטרים להסתבך איתם... בתי המשפט משרתים רק את אלו שיש להם כסף לשכור פרקליטי צמרת. העונשים קלים מדי. הקברניטים זוכים לחסינות משפטית. אנשי מע''ץ האחראים לבטיחות הכבישים רואים שלממשלה לא אכפת, אז גם להם לא אכפת.
והביטחון לא מי יודע...
כל הלחץ והמתח הזה בו אנו נמצאים מתנקז על הכביש. פלא שמצב לא חמור יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-1
אלמונימי,
כאן,
04/09/04 06:49
|
אהבתי את תגובתך מאוד!!! היהודים לא אוהבים להביט במראה...!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם ארה''ב היא כובש ! ועובדה
צרצרית,
04/09/04 03:17
|
שיש שם כבוד עצום למשטרה !
האופי של מלך הארץ, ומלך הכביש, ואדון הארץ הכל יכול - לא התחיל אחרי 67 !!! הוא היה מקום המדינה. רק שאז לא היו רכבים לכולם, יותר נכון לא היה רכב פרטי - לאף אחד ! אבל היתה המנטאליות. היא היתה קיימת במושבים ובקיבוצים - ובכל אלו שהחזיקו מעצמם כמלח הארץ. היום רואים את פירות הבאושים של אותה תפישת עולם ותרבות, גם בכבישים, וגם בכל צורה ודרך חשיבה בארץ הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בארה''ב אין כבוד למשטרה
עודד, אוז,
04/09/04 07:00
|
יש מפחד מהמישטרה. אחרי שהיו הורגים בהם הם כבר לא לוקחים סיכונים ולא מורידים את היד מנרקתיק האקדח. לא יודע מאיפה באת את זה, אולי ראית בטלוויזיה...? אני אומר כל יום תודה שאצלנו המשטרה לא מתנהגת ככה לכולם אלא רק למיעוט.
וחוץ מזה, בארה''ב יש חוקים וכולם מודעים לחוק. בישראל מי יודע את החוק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פחד או כבוד ??? לא משנה
ארה''ב,
04/09/04 16:22
|
כי מה שחשוב זה העובדות בשטח. והעובדות בשטח הן שתרבות הנהיגה שונה לגמרי מישראל. ומספר התאונות (מתוך 100 אלף רכבים) הוא חצי מישראל.
הלוואי והמשטרה בישראל היתה מתנהגת ככה. אנ חייה שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוהב לקרא אותך
sam,
03/09/04 22:21
|
אחד האנשים החושבים היחדי המדור הזה הגיע הזמן שהעיתון יציע לך מדור תמשיכי כך הלאה
הגב לתגובה זו
|
|