 |
67.
טוב שכן רחוק מברק קרוב.....
ל"ת
א.ש,
ירושלים,
06/09/04 00:04
|
|
 |
66.
barak protects israelis
homeless,
usa,
05/09/04 23:09
|
from involvement in war crimes end the ocupation free the palestinians one secular state solution to two people so there will not be any needs to ba'gatz
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
עם ידידים כמו ברק אין צורך
קלוד,
בריסל,
05/09/04 22:15
|
עם ידידים כמו השופט ברק אין צורך יותר באויבים. הם כאן. נראה לי שהגיע הזמן למצוא שיטה אחרת על מנת לבחור שופטים. השיטה בה הם נבחרים עד לפנסיה היא נהדרת כי אז לא ניתן להפעיל עליהם לחצים. אבל נראה לי שאם אינך שמאלני ואשכנזי, סיכוייך להיבחר שואף לאפס וכאן הבעיה. לא יכול להיות שדוקא במוסד כה חשוב לאושיות הדימוקרטיה כמעט ולא מוסתרת העובדה של חבר מביא חבר. ואם זה חבר הרי הוא קרוב לודאי אשכנזי ושמאלני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
ברק הוא השכן המסוכן ביותר .
ל"ת
סתם שכן שלא,
מוכן להשחט,
05/09/04 20:05
|
|
 |
63.
בגץ= שגרירות ערב בירושלים
אביהו,
05/09/04 20:01
|
אין תיאור יותר מדויק לחבורה שיושבת שם .
שגרירי הערבים והאסלם בארצנו.
לא שגרירי הטבוחים והנרצחים באוטובוסים, שהגדר נועדה להקטין את מספרם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
לא הבנתם, הוא השכן התנדב. !!
אפללו,
05/09/04 19:17
|
|
 |
61.
לגייס את השופט ברק למלואים ואז
דר' יוסף סטאלין,
חלל חיצון,
05/09/04 18:04
|
לגייס את השופט ברק למילואים להביאו עם הלוחמים למקום האירוע ולתת לו אישית לפתור את הבעיה ללא ''נוהל שכן'' !
אם הוא יצליח אז ללמוד ממנו ולעשות כמוהו בעתיד, אם יכשל אז הוא כבר לא יהיה מסוגל יותר לסכן את חיי לוחמי צהל והם יוכלו להמשיך עם ''נוהל שכן''.
מישהו בכלל שמע שבית המשפט העליון בארה''ב היתערב בפרטי טכניקת הלחימה המבצעית של יחידה לוחמת בשטח... זה אבסורד... מדובר בשופט בבית המשפט העליון שחושב שהוא גם ראש ממשלה גם רמטכ''ל וגם הבוס של כנסת ישראל... מתי כבוד השופט ברק יחליף את שמו ליוסף סטאלין ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
הקיסר ברק מסתבך בחבל הארוך שלו
יגאל כהן,
רחובות,
05/09/04 18:02
|
הוא לקח לעצמו סמכויות של קיסר ועתה מתבקשת מכך מעט אחריות, במקביל לסמכות. העם תפס שהקיסר לא יכול להיות בעל הסמכות והאחריות תיפול על שר הבטחון ועל ממשלת הבובות של ברק. שהם הופכים בעל כרחם לממשלת בובות!!!!!!!!!!!!!!!1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
BARAK ENDANGERES ISRAELI LIVES
ALON,
05/09/04 17:50
|
WHERE IS THE CONCERN FOR THE LIVES OF ISRAELIS? BARAK AND HIS SMALL MAFIA MUST BE REMOVED FROM EVERY POWERFULL POSITION. BEFORE SOMEONE MIGHT DO ''NOAL RABIN'' AGAINST THEM.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
בעייתי אך הכרחי !!!
ל"ת
ניר,
05/09/04 16:04
|
|
 |
57.
תבינו,בג''ץ פועל בחסות שרון
למי שלא מבין,
05/09/04 15:28
|
אחרת יש מספיק חכי''ם שיצביעו בעד חוק עוקף בג''ץ של ליברמן,זה התשלום של שרון על שלא מעמידים אותו לדין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות!
ל"ת
ישראל,
ישראל,
06/09/04 04:33
|
|
 |
56.
מתי נחיה בדמוקרטיה בלי בג''ץ?
ל"ת
בדורנו?,
05/09/04 15:22
|
|
 |
55.
אל תשחרר מהנוהל
איש ימיני,
05/09/04 15:22
|
שלח את בנך, אחיינך, אחותך או נכדך לבצע מעצר בלב אוכלוסיה עויינת.
גם באם דעתך שזה אכן המצב מבחינת המשפט הבינ''ל ומן הראוי להביע - זאת צריכה להמסר לגורמים הרלוונטיים בלבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
הרס את המדינה השופט ברק
ל"ת
יורד,
05/09/04 15:18
|
|
 |
53.
יש בעייה עם נוהל ברק !
חסר ברק במרק,
05/09/04 14:58
|
יש בעייה עם נוהל ברק שאומר שיש לסכן את חיי החיילים על חשבון חיי האוייב !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
כל הכבוד לברק
אקס מילואימניק,
05/09/04 14:44
|
מזלנו שיש עוד אדם הגון ואמיץ בראש מערכת המשפט. הבסיס לכוחנו ברמה המוסרית שלנו. כך היה ואבוי לנו נאבד אותו. אל תספרו לי שבטחון ישראל בנוי על ''נוהל שכן'' אני מכיר אותו וגם הייתי שם.. מג''ד בדימוס..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי לצבא שאלו הם קציניו
דודו,
05/09/04 22:39
|
כל הכבוד לך המג''ד גם אתה יכול להרשות לעצמך להיות יפה נפש הרי אתה שוליח חיילים פשוטים לעשות את השליחות הם יכולים להפגע לא אתה .אז באמת מה איכפת לך להיות יפה נפש? אוי לצבא שאלו הם קציניו... לא הייתי רוצה להיות פקוד שלך כי אתה לא ראוי לפקד על חיילים בצבא הגנה לישראל..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
אמירת ברק מתנשאת ומסוכנת
אזרח מודאג,
05/09/04 14:30
|
עד לאן הגיע שכרון הכח של כבוד נשיא בית המשפט העליון, מה זה האמירה הזאת : ''אני מצדי מוכן לשחרר אתכם בפסק דין מהנוהל הזה ואם תקום צעקה תוכלו לומר בג''ץ הורה לנו, הסיכון הוא רב מאוד ואף אחד לא יודה לכם על הדבר הזה''. סיכון חיי החילים בהבל פה. זה נשמע כמו בדיחה מזעזעת, אם החילים ימותו ותקום צעקה, תגידו שאני אשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
אני לא מכיר אף איש לא נמאס לו
ל"ת
צרת בג''צ,
05/09/04 14:19
|
|
 |
49.
זה היה בגץ שלנו???
צוחק/בוכה,
05/09/04 14:18
|
זה הפרצוף של הבג''ץ - אז מה אם ימותו כמה חילים ,אבל הם ימותו לפי אמנת ז'נבה ובהסכמת הבג''ץ - די!!! נמאס מהדיקטטורה המשפטית, מי מינה אותם בכלל, מי בחר בהם ,מי הם בכלל ,חבורת מינויים מקורבים של חבר מביא חבר ואין פוצה פה ואין מצפצף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
התגובות פה ממצות את הבערות
ישראלי לא מצוי,
05/09/04 14:14
|
של החברה הישראלית.
ישראלי מצוי - במקרה של פיגוע, אנא בחר לעצמך את התירוץ (אפשר ורצוי לבחור יותר מאחד):
1. הכל שקרים 2. אם היינו מגרשים אותם זה לא היה קורה 3. מגיע להם 4. הכל אשמת ערפאת 5. כולם פושעים 6. הכל אשמת ביילין 7. אין ברירה, אנחנו במלחמה 8. זה כלום לעומת מה שהם היו עושים לנו 9. אתה בוגד ומזד**ן עם ערבים (בתגובה לאדם בעל השכלה או מתון) 10. אם זה אמיתי, צה''ל חוקר. אם צה''ל לא חוקר, זה לא אמיתי. באיזה עוד צבא יש קוד אתי, ויש משפטים של עשבים שוטים? צה''ל הצבא הכי הומני בעולם
תמשיכו ככה ותישארו עם עצמכם, ובעוד 30 שנה מדינת ישראל תהיה מדינת עולם שלישי. אנשים מתוינם, משכילים ותרבותיים כבר לא יהיו כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
2000 שנה יהודים ניסו להצטדק
רוזנשטיין,
05/09/04 14:11
|
תמיד יהודים ניסו להצטדק בעולם ומה העולם עשה בתמורה: שחט אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
ברק ועונשנו
איתן,
05/09/04 14:09
|
חוצפה שאין כדוגמתה. פטור אותנו מעונשך. בכל נוהל שתבחר, פשוט תלך. כאיש שגר בקרבת אוכלוסיית אויב, שבה לא מאפשר הבגץ הקמת גדר. השופט ברק דוגל בשיטה שעניי עירך מאוד לא קודמים. אני מפציר בך ובשכמותך, פשוט תלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
מדוע דם חיילים זול יותר מפלשתנ
עמוס,
05/09/04 14:09
|
מדוע לפי בית המשפט בישראל דם חיילי צה''ל זול יותר מדם פלשתנאים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
הצעת התיעלות
מומחה לבטחון,
05/09/04 13:57
|
יתכבד כבוד נשיא בית המשפט המכובד והנכבד ויתנדב ללכת לפני הכוחות להקיש על הדלתות ולבקש בנימוס בהתאם לכל כללי הטקס והאמנות הבין לאומיות, מהמרצחים להואיל בטובם, ואם לא קשה להם, לצאת מהבית ולהסגיר את עצמם לכוחותינו. נאה דורש-נאה מקיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
שיתן רעיונות כדי שייהרגו חייל
מערכת המספח,
צפון,
05/09/04 13:54
|
אל תתפלאו אם בקרוב יזמינו את ברק לבית המשפט בהאג כאחד השופטים. בגלל זה הוא מחלק רעיונות כדי שניתן יהיה להרוג יותר יהודים, העיקר הקריירה שלו והנפיחות הפאלצנית של מערכת המספח בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
חיי יהודים שווים יותר מה-''צדק''
מיכה ו.,
חיפה,
05/09/04 13:52
|
וגם ''צדק'' זה דבר יחסי. הכנסת צריכה לשנות ולחוקק חוקים שיגנו עלינו, ולא על הרוצחים הפלשתינים. מי שגם אשם זה לא רק בג''ץ שמטה את החוק לפי השקפותיו, אלא הכנסת שלא ממקדת את החוקים בהתאם למצב הקיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אתה וכל השמאל הבעייה!
ל"ת
שונא שמאל,
עפולה,
05/09/04 13:52
|
|
 |
40.
לאיזה נוהל זכו ילדי באר שבע
באר,
05/09/04 13:46
|
איזה נוהל היה לילדי באר שבע ? ברק יכול לתת פיתרון לנוהל הזה ? אם כן- שיתן !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מדינת בג''צ אוכלת יושביה
ניר,
05/09/04 13:44
|
אני בעד לבטל את הנוהל בתנאי שהבן של ברק יהיה החייל שצריך לדפוק על הדלת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
I have an idea
please read,
05/09/04 13:39
|
what ever Barak decide, he should be honoured to do it first - lets see him
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא נראה את ברק דופק על הדלת
כדאי לנסות,
05/09/04 14:10
|
נראה אם זה באמת ישים (מילה שאוהבים בחוג המשפטי), שינסה מר ברק במילואים הבאים שלו לדפוק בעצמו על הדלת של המבוקש
על הדרך שיבקש גם כוס תה ועוגיות שמעתי שיש להם מעמול מעולה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
forget it!!!
ל"ת
י,
05/09/04 13:58
|
|
 |
37.
ברק. אתה מסכן אותנו.
ל"ת
ציוני,
05/09/04 13:32
|
|
 |
36.
העיקר, מחבלים מתאבדים זה חוקי.
לפי אמנת ז'נבה.,
05/09/04 13:23
|
לפי אמנת ז'נבה, מחבלים מתאבדים, זה נשק שמותר להשתמש בו, הוא ממש חוקי לפי האמנה.
כל מיני סוגים ומגוונים של נשקים נמצאים אסורים באמנה הזו, אבל דווקא מחבלים מתאבדים, אחד הנשקים שמורידים הכי הרבה מערכו של האדם, דווקא נשק זה מותר.
אז תגידו לי מה פה הגיוני ונכון ומה לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה- הטרור בלתי חוקי
ואין לפלשתינים,
זכוית ז'נבה,
05/09/04 16:19
|
לעניין הטרור:
אמנת ז'נבה 3א: פציעה ובמיוחד הרג אזרחים אסורים בתכלית האיסור.
3ב: לקיחת בני ערובה אסורה בתכלית האיסור
לעניין החלת האמנה על הפלשתינים:
2ג: במקרה של צד שלישי שאינו חתום על האמנה, תחול עליו הגנת האמנה בתנאי שיישם את חוקיה.
החוק הבינלאומי קובע שהטרור בלתי חוקי, ושעם שמפעיל טרור אינו זכאי להגנת האומות. חבל שהשמאל אינו מוכן לקבל את האמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
ברק אחלה שכן
ברFוכבה,
גרמניה,
05/09/04 13:21
|
החכם עם הגלימה שיצא עם החילים בלילה וידגים איך עושים את הנוהל מבלי שיפגע אף חיל או שכן גיבובב של מילים מפי שופט ללא ציטוטים משפטיים ומקור בילבגרפיה זו דיעה אישית שעושה רושם על מדינה שלמה שחושבת שכל מה שאומר ברק דברי אלוהים חיים . החיים של החילים חשובים יותר מכל הערכים שהוא מיצג .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אין שום בעיה וניתן לפתור
SY,
05/09/04 13:18
|
זאת בצורה הכי פשוטה. הנה תסריט: מחבל עם דם על הידיים מתבצר באיזשהו בית בשטחים. צה''ל רוצה ומעוניין לתפוס אותו חי לכן פשוט מאוד מוציאים מהכלא מחבל שהורשע ברצח ויש כאלה הרבה ושאותו מחבל יעשה את נוהל ''השכן''. כמובן שלאחר שהמחבל ביצע את תפקידו הוא יוחזר לכלא ובכך לא הסתכנו חיילי צה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר לעשות זאת עוד יותר פשוט
אולג,
05/09/04 13:38
|
ברגע שיש מבוקש שיושב בתוך הבית, מזניקים לאוויר מטוס שמוריד על הבית פצצת טון. אין שום בעיה עם אמנת ג'נבה, כולם מרוצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אני חושש שבג''ץ מסבך את עם ישרא
משה,
05/09/04 13:14
|
|
 |
32.
במגבלות צנזורה עצמית
שמעו ספור,
05/09/04 13:12
|
לפני שנה וחצי יצאנו בכח לבית על מנת לעצור מחבל שהיה מעורב בפיגועים ובבית בו הוא האחים וההורים שלו הוא הפעיל מעבדת חבלה. כלומר במבנה בו גרים למעלה שלושים נפשות מרביתם תינוקות.מיותר לציין מה היה עלול להתרחש אם לא היינו נעזרים בשכן שהתנדב לשכנע את המבוקש שהיה חמוש לצאת. יתכן והיה נגמר בהרג של ילדים ו/או חיילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל המצפון של ברק היה שקט
ל"ת
jak,
05/09/04 13:23
|
|
 |
31.
אולי
י,
05/09/04 13:08
|
אולי נמנה את האיש המכונה הנשיא(?)בית המשפט העליון, בדחיפות אמרג'נסנית לראשות ממשלת צללים של השמאל באיצטלה טהורה של צדק ומשפט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
עוד נדבך בהרס העצמי של ישראל
ככה,
05/09/04 13:07
|
נשיא בית המשפט העליון נוטל מחיילי צה''ל את היכולת להתגונן, והכל בשם כל מיני הדאגה לכבודם של הפלסטינים. אגב, בית המשפט העליון מעולם לא קיבל את הדיעה שיהודה ושומרון או רצועת עזה הם שטחים כבושים. אבל מה זה משנה, כבודו אמר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
הגיע זמן להראות לברק את הדרך
קוקוריקו,
05/09/04 13:06
|
|
 |
28.
דם החיילים הפקר!
ל"ת
גלעד,
05/09/04 13:03
|
|
 |
27.
אין שום עם הנוהל, הבעיה היא...
ברק מגזים,
05/09/04 13:02
|
עם בג''צ שבכל פעם מעדיף את זכויותיהם של הפלשתינים על פני חייהם של חיילי צה''ל ואזרחי המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
בג''צ נותן לגיטימציה
רות,
קריות,
05/09/04 13:01
|
|
 |
25.
לברק אולי יש בעיה, לשרון לא
Yossi V,
05/09/04 13:00
|
כל מה שמופקר הוא, בניגוד לחוק, שלא נשמע או נראה כמוהו - אך מעודד ומאיץ שפיכות דמים מלווה בהשפלה רבה מקובל מאד על ראש הממשלה.
אין לו (לרהמ''ש) בעיה עם זה, זה בלשון המעטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
בג''צ, בג''צ, בג''צ! מדינת בג''ץ
שאלות קשות,
05/09/04 12:58
|
בקרוב, כבר לשירותים לא נוכל ללכת מבלי דין בבג''ץ. הם בדיוק יקבעו איך יש להשתין כך שזה לא יפר את אמנת זינבה, אוסלו ומה לא? מי בכר אותם אנשים שיושבים שם וכופים על עם שלם, בכל תחום איך ומה לעשות? מה הם, מי הם? זה דומה לכהנים מצריים שבזמנו של פרו ישבו וקבעו מה כן מותר ומה לא, אבל מה התורה שלהם שממנו הם שואבים את ה''פסיקות'' שלהם ? אנו חיים במציאות טרור מטורפת שלא מבדיל בין ילדים לבוגדים, מה שקרה ברוסיה רק מדגיש את זה ולמרות כך, ע''פ לוגיקה בלתי-הגיונית קושריים ידיינו ומסירים גדר סביביינו, דואגים לכלכלה של העם עויין ומזניחים זכותיינו לחיים ולשלמות הגוף. מה זה הגוף הזה שמנהל פה ה כ ל כולל פעולת הצבא ע''פ רצון או אי-רצון של בני-העם שקם לחסל אותנו ! ועוד מדברים על דמוקרטיה, איזה מין דמוקרתיה זאת? דמוקרטית בגצית?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מה הקטע של ''בג''ץ הורה לנ''??
איתן,
05/09/04 12:57
|
האם ברק לוקח מראש, בלי להניד עפעף, אחריות לחיי חיילים כתוצאה מביטול הנוהל??
נשמע שהוא עושה את זה בקלות רבה מדי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
להתנתק מבג''צ ומהעומד בראשו...
התנתקות עכשיו,
05/09/04 12:56
|
רוב עם ישראל ורוב חיילי צה''ל יעדיפו בגיעה בזכויות האזרח הפלסטיני בנוהל שכן, על פני סיכון חיילי צה''ל, וזאת למרות שהדבר נוגד את אמנת ז'נבה. הבחירה היא בחירה ערכית בין קדושת החיים לקדושת אמנות בינלאומיות. מכיוון שבג''צ והעומד בראשו מוכיחים שהם מנותקים מהעם, ומבחירותיו הערכיות, הגיע הזמן שהעם והממשלה יתנתקו מבג''צ ומהעומד.בראשו, וישומו פס על פסיקותיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
ואני חושש שאנשים ירצחו פה
כל אחד,
והחששות שלו,
05/09/04 12:55
|
מה זה מעניין את בגץ אם אנשים נרצחים בגלל שהוא לא מאפשר לבנות את הגדר, בגלל שהוא לא מאשר להילחם בפלסטינים. ברי ממילא כולם נותנית את הדין תרתי משמע למעט השופטים של בגץ. צריך להתחיל לפקח גם על המערכת הזו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
שמאלנים יפי נפש
גאולה,
ירושלים,
05/09/04 12:54
|
|
 |
19.
ומי קבע שישראל הנה הכובשת ?
ישראלי משחרר,
ארץ ישראל,
05/09/04 12:53
|
מצער מאוד ששופטי בימ''ש בישראל מקבלים את קביעת האוייב שישראל הנה הכובשת. כאזרח ישראלי, אני מצהיר כי אני רואה באוייב הערבי ככובש את כל ארץ ישראל, ויש לנהוג בו ככובש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
בג''ץ ארגון אנטישמי!
ל"ת
יערה,
חולון,
05/09/04 12:53
|
|
 |
17.
צריך להעיף אותו לקיבינמאט!
שרון,
חיפה,
05/09/04 12:51
|
|
 |
16.
כולכם השתגעתם?
J,
מרכז,
05/09/04 12:50
|
בג''צ מגן עלינו בפני הפרות חוק של הרשויות, כולל צ''הל ואתם מעיזים לתקוף אותו? החוק חל על כולם, כולל על צה''ל ועל הממשלה ומי שמפר אותו צריך לתת את הדין. ברק לא ממציא חוקים, אלא מיישם ואוכף את ביצועם. את החוקים חוקקה הכנסת, כולל החלת אמנת ז'נבה על ישראל וחקיקה על ידי הכנסת זוהי דמוקרטיה בהתגלמותה. אתם או בורים או עוורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה! ברק ממציא חוקים !!
דר' יוסף סטאלין,
חלל חיצון,
05/09/04 21:17
|
ברק ממציא חוקים בגלל שהוא דוגל ב''אקטיביזם שיפוטי'' שזה למעשה המצאת חוקים!
בשיטה הנוכחית לבחירת שופטי בג''צ חדשים ברק הוא זה שלמעשה קובע מי יהיה שופט בבג''צ ומי לא! כך שזה הפך למועדון אקסקלוסיבי בשליטת ברק.
לא תמצא שום מדינה מתוקנת בעולם, הנמצאת במצב מלחמה יומיומית בטרור רצחני, שבה בית המשפט מסייע לאויב הברברי והרצחני לרצוח את אזרחי המדינה שלו כמו שעושה ברק יחד עם רבים מחבריו השופטים בבג''צ! יצר התאבדות שאין שני לו בעולם!!
מדובר בדיקטטור לכל דבר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה רבה, תגובה עיניינית
ל"ת
צבי,
05/09/04 16:09
|
|
 |
15.
בג''ץ מסכן יהודים!!!
ל"ת
שירת,
הסטיקר,
05/09/04 12:47
|
|
 |
14.
ברק
רונן,
05/09/04 12:46
|
|
 |
13.
עוד פעם בצלם....
ל"ת
זיו,
05/09/04 12:46
|
|
 |
12.
בג''צ, בג''צ, בג''צ! מדינת בג''ץ
שאלות קשות,
05/09/04 12:44
|
בקרוב, כבר לשירותים לא נוכל ללכת מבלי דין בבג''ץ. הם בדיוק יקבעו איך יש להשתין כך שזה לא יפר את אמנת זינבה, אוסלו ומה לא? מי בכר אותם אנשים שיושבים שם וכופים על עם שלם, בכל תחום איך ומה לעשות? מה הם, מי הם? זה דומה לכהנים מצריים שבזמנו של פרו ישבו וקבעו מה כן מותר ומה לא, אבל מה התורה שלהם שממנו הם שואבים את ה''פסיקות'' שלהם ? אנו חיים במציאות טרור מטורפת שלא מבדיל בין ילדים לבוגדים, מה שקרה ברוסיה רק מדגיש את זה ואלה קושריים ידיינו ומסירים גדר סביביינו, דואגים לכלכלה של העם עויין ומזניחים זכותיינו לחיים ולשלמות הגוף. מה זה הגוף האבסורדי הזה שמנהל פה ה כ ל כולל פעולת הצבא ע''פ רצון או אי-רצון של בני-העם שקם לחסל אותנו,אוף שנמאס מכפייתו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
שברק ישלח את הבן שלו
רעיון מקורי,
05/09/04 12:43
|
|
 |
עסוקים בדברים יותר חשובים
החבר של הבן של,
ברק .ואנחנו,
05/09/04 13:03
|
מלרוץ אחרי ערבים בשתיים בלילה באיזה כפר ערבי. אזנא לא לזלזל כי מה שאנחנו עושים זה להכין את התשתית הכלכלית שלנו לאזרחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשפחה שלו לא בלוחמים
יואש,
05/09/04 12:49
|
אחרת היה מבין יותר ולא לוקח צד קבוע נגד כמו במקרה הגדר ועשרות מקרים אחרים. בפרקליטות אין בעיות וגם אין מחסומים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
שהשכן יסגיר את המחבל
ניר,
מולדת,
05/09/04 12:42
|
|
 |
9.
נוהל בג''צ במקום נוהל שכן
רעיון מקורי,
05/09/04 12:40
|
אם בג''צ רוצה לבטל את נוהל השכן, שצה''ל, יגיס את בשופטי בג''צ וישתמש בהם במקום בשכן הפלסטיני בעת מעצר. שימוש כזה אינו נוגד את אמנת ז'נבה, ומן הצדק יהיה ששופטי בג''צ שאסרו את נוהל השכן יתנו דוגמא אישת ויסכנו את חייהם במקום את חיי חיילי צה''ל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
שוב השופטים...
ארז,
05/09/04 12:36
|
מעדיפים חיי פלסטינים על פני חיי חיילי צה''ל. ''...תוכלו להגיד שבג''צ אשם'' - ואיך זה בדיוק ישנה למשפחות החיילים שייהרגו כתוצאה מהפסקת נוהל השכן? אם אתם משחררים את צה''ל מהנוהל הזה, ראוי שתתייצבו במקום החיילים ותסכנו את עצמכם שם, בלי הנוהל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זהו טוהר המידות שיש לנו!
פוזי,
05/09/04 12:42
|
אנו לא יורים טילים לבתי ספר בכדי להרוג מחבלים (רוסיה) אני משתמשים בטכניקות טובות יותר ''נוהל שכן'' אבל כשנוהל זה אסור נמצא משהו חדש ''וחוקי''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
למה לאמרקאים בעירק אין בעיה???
ל"ת
יניר,
ארץ ישראל,
05/09/04 12:33
|
|
 |
6.
שוב ברק מעדיף לסכן חיילים...
אין שינוי במגדל,
השן,
05/09/04 12:33
|
לטובתם של טרוריסטים פלסטינים. האם עדיף שחיילים ימותו במקום מצב בו נחסכים חיים גם של חיילים וגם של פלשתינים תמימים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אמנת ז'נבה או חברה קדישא
הברירה האמיתית,
05/09/04 12:31
|
בג''צ ואהרון ברק שבראשו הפכו את אננת ז'נבה לדת שראוי להרג ולא לעבור עליה. אין ספק שנוהל השכן יכול להציל חיי חילי צה''ל, למרות שהוא נוגד את אמנת ז'נבה - ולכן מצער מאד שנשיא בג''צ בחר בקדושת אמנת ז'נבה מול קדושת החיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין קשר בין אמנת ז'נבה
לשטויות של,
השמאל,
05/09/04 16:15
|
אמנת ז'נבה סעיף 2ג:
צד שלישי שלא חתום על האמנה זכאי להגנתה בתנאי שיחיל אותה
אמנת ז'נבה סעיף 3א:
פציעה ובמיוחד הרג אזרחים אסורה בתכלית
אמנת ז'נבה סעיף 3ב:
לקיחת בני ערובה אסורה בתכלית
הפלשתינים אינם זכאים להגנת אמנת ז'נבה. הם אינם חתומים עליה, ואינם מקיימים אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך הבנה חלקית
ל"ת
ניר,
05/09/04 16:05
|
|
 |
4.
נוהל שכן יכול לעבוד בנוהל אב
קבילו,
05/09/04 12:31
|
|
 |
3.
הבעיה היחידה היא ברק שהורס את
המדינה,
05/09/04 12:30
|
בכל התחומים, וכופה עליה, בשיטות של דיקטטורה שיפוטית, את דעותיו הפוליטיות ואת הערכים שלו שמשום מה הוא קורא להם ''נאורים'', בעוד שאין המדובר אלא בתבוסתנות, הפיכת הרוב לבן ערובה של המיעוט, הגנה על האויבים על חשבון דמנו וכיוצ''ב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
שימותו חילים שלנו-שברק יצא יפה
יעקב,
עפרה,
05/09/04 12:26
|
האם לאפשר לערבים לרצוח חפשי חפשי ? האם להוציא להורג חיילים שלנו ?---
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא חכם כל כך אה??!!
ל"ת
ניר,
05/09/04 16:07
|
|
 |
1.
השופט ברק מסכן את חיינו !!
ל"ת
זהירות! סכנה !,
05/09/04 12:20
|
|
 |
צד שלישי שלא חתום ולא מקיים-
אינו זכאי להגנת,
אמנת ז'נבה,
05/09/04 16:12
|
אמנת ז'נבה הרביעית של האו''ם
2ג: במקרה של צד שלישי לעימות שאינו חתום על האמנה, האמנה תחול עליו ב ת נ א י שיחיל אותה
3א פגיעה, פציעה ובמיוחד רצח של אזרחים אסורה בתכלית האיסור.
3ב לקיחת בני ערובה אסורה בתכלית האיסור
הטרור הפלשתיני אחראי לכך שהעם הפלשתיני אינו זכאי להגנת אמנת ז'נבה.
תחפשו את אמנת ז'נבה בגוגל, ותראו שזו האמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התאמצת מאוד (ובהצלחה) לאסוף
חרטאתאבו יסמין,
06/09/04 08:29
|
מאמנת ז'נוה סעיפים ולהציגם . אולי תעשה עוד מאמץ ותציג בפנינו את כל קורבנות אוסלו ההרוגים הפצועים וכל הנזקים הנילווים ?
הגב לתגובה זו
|
|