 |
38.
כמה זמן דיין?
עמנואל,
07/09/04 08:23
|
עוד כמה זמן ימשיך הדם הרע של משפחת דיין להעכיר את חיי כולנו?
יאללה! לפח הזבל של ההיסטוריה, עוזי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
צודק!!!!
דן,
06/09/04 23:30
|
כאשר ראש עיר לא משקיע בביוב ויש הצפה הוא נתבע לדין. לא יעזרו לו הסיפורים שלא היה לו תקציב, הוא יכול להשפט למאסר. כאשר ראש ממשלה לא בונה גדר מכל מיני סיבות חלשות ונהרגים אנשים הוא לא נתבע לשלם על ההפקרות. פוטין הודה שבגלל השחיתות נרצחו אנשים. אצלנו זה מאוד קרוב לשחיתות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
התרעה זה לא עיסוק בפוליטיקה
חי,
שדרות,
06/09/04 08:32
|
דיין היבשתי כימאי איילון לא עוסקים בפוליטיקה הם רק מדברים עליה כמבוא לטרקלין שיובל גם לאכסדרה וכך ישארו נקיים זכים וטהורים מזה הנגע עד בוא הרגע אוי כמה כיפות אדומות יש בעלמינו זכות וטהורות עד שמתגלות כזאבות טורפות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אהוד ברק נביא ההפרדה!!!!!!!!!
רן,
06/09/04 08:21
|
|
 |
אהוד ברח...
ארז,
06/09/04 11:56
|
|
 |
34.
השופט ברק מעקב את עבודות הגדר
ל"ת
עובדה,
06/09/04 07:43
|
|
 |
33.
על מה הוא מקשקש? - הלא החבורה
הצופה,
מרכז,
06/09/04 06:44
|
שלו שולחת את ה''אנרכיסים'' לנענע את הגדר, לא הוא והחבורה שלו מונעת בנית הגדר בעזרת בג''ץ? ואחר-כך עושה מעצמה ''פציוואט''. אמנע מהגדרה מדוייקת של השיטה התעמולתית והאנלוגיות המתבקשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
איפה היתה הנפילה לפני חצי שעה
ל"ת
חי,
שדרות,
06/09/04 06:32
|
|
 |
31.
באמת הפקרות
ש,
06/09/04 06:25
|
פושעי המלחמה הפלסתינאצים עושים ככל העולה על רוחם, כולל ירי מסיבי של טילים מעל הגדר, ו''ראש הממשלה'' לא מוחק את עזה מעל פני האדמה בתור הגנה עצמית, כפי שמחייב החוק הבינ''ל. פשוט ביזיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
החומה - פתרון חלקי
א.ב. 2,
06/09/04 04:33
|
החומה אינה המענה האולטימטיבי וההרמטי של הפיגועים והטרור. גם חומה עבירה - קשה יותר אבל ניתן בין אם עקיפה מצדדיה , מתחתיה , או מעליה . גם אם נחזור ונתריע שיהיו עוד פיגועים ושאין אחראים - לא נשנה את המציאות המרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חומה וירטואלית
אילן,
06/09/04 05:55
|
אני נגד החומה כי היא פשוט מגעילה ולא תעזור כלום. מטאטאים את הליכלוך מתחת לשטיח והליכלוך(טרור) עדיין קים. אחרי הכל מה זה בשביל אלופי העולם בחפירות מנהרות ברפיח ומתחת למוצבים, לחפור שני מטר..מתחת לגדר המכוערת הזו. מה הסיכוי שהגדר תעצור טילים? ~אפס~! את גדר המערכת בצפון הם יודעים לעבור אם הם רוצים. אבל, כנראה שהדור החדש שכח מה זה גטו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
בחירות! ושרון לבית אבות!!
ישראל,
ישראל,
06/09/04 04:26
|
|
 |
אני מסכים , עוזי לנדאו מתאים !
אריה,
שיקגו,
06/09/04 05:56
|
עוזי לנדאו מתאים יותר מנתניהו כי נתניהו אינו יודע לעמוד בלחצי התישקורת השמאלנית , לעומתו עוזי לנדאו אדם שקול פיקח משכיל ובעל עקרונות . אפילו פייגלין שאין לו כל כך הרבה ניסיון עדיף על עריק שרון !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים אתך שלנדאו מצוין אבל
ישראל,
ישראל,
06/09/04 08:26
|
מסכים אתך שלנדאו מצוין אבל לא מסכים אתך שנתניהו אינו יודע לעמוד בלחצי התישקורת השמאלנית.
שניהם, נתניהו ולנדאו, מצוינים !! נתניהו בכיר יותר ולכן הוא קודם לראשות הממשלה. לנדאו המצוין יהיה שר בכיר מאד בממשלתו של נתניהו ובעתיד היותר רחוק יגיע גם זמנו של לנדאו המצוין לראשות הממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
בחירות! ושרון לבית אבות!!
ישראל,
ישראל,
06/09/04 04:21
|
|
 |
27.
''הוקוס פוקוס'' מילולי
א.ב.,
06/09/04 04:21
|
אינסטנט . פיתוח פילם תוך שעה. כביסה מהיום למחר. לבנות חומה - קלי קלות'' אברה קדברה'' והחומה מוכנה ישר מהתנור. ממש הפקרות... הזנחה ..מחדל ... איך לא חשבו על זה קודם בתקופת ''חומה ומגדל''....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
keep quiet
goosy dayan,
06/09/04 03:11
|
as a soldier that took part and served in bitlehem we all know the way you handled things. you have not done a thing while we were under fire. on the contrary you ordered us to hold fire while your allies the palastinians were shooting from all over in order to fulfill their mission - kill us. do us a favor and keep your mouth shot. stay aside like you always did and let the real commanders and officers do their job. obviously you haven't been able to do it.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
הוא צודק- צריך חילופי אוכלוסין
על מנת למנוע,
מהמוסלמים,
06/09/04 02:52
|
|
 |
24.
רוצים הפקרות בגדול??????
לא מופתע,
06/09/04 02:48
|
מה עם עובדי הנמלים שעולים למדינה ולאזרחים מליארדי שקלים. עשרות עסקים שפשטו רגל בגלל עובדי הנמלים ונזקים בלתי הפיכים למשק. ולקינוח עם סיום השביתה הגיע המכולה לנמל אז בגלל השביתה יש המתנה....ןממי לוקחים דמי אכסנה אם לא מהאזרח שמנסה לייצא סחורה. עובדים אלה צריכים לעמוד למשפט ככל פושע אחר, ולשלם מחיר כבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
שרון נכשל בכל
דניאל,
06/09/04 01:45
|
אין שום נושא ששרון יכול להצביע עליו כהצלחה כלשהיא. נכון שהוא שולט היטב בגייסותיו, אך כשהאגנדה רקובה, אין לכך שום ערך.
תקופת שרון תימחק מהר מאד מההיסטוריה הארוכה של עם ישראל כיוון שאדם בעל יכולת, אנרגיה, אהדת הציבור וקרדיט עצום, בזבז הכל על פעולות שליליות ויוזמות בלתי רצויות....חבל מאד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יישר כח דניאל היטבת לכתוב
אריה,
שיקגו,
06/09/04 06:02
|
ביטאת בדיוק את מה שאני מרגיש !! שנה טובה לך ולמשפחתך !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
The wall
shaul,
new york,
06/09/04 01:03
|
People like Dayan were in the business of security their whole adult life.They understand what needs to be done.Listen to them you fanatics.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
דיין הברברן רוקד על הדם
משה,
פתח תקוה,
06/09/04 00:36
|
רק אנשים קטנים מנצלים את הדם לריקוד מה יפית. תתבייש לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
AT LEAST HE IS RIGHT
ALON,
06/09/04 00:32
|
WHERE IS THE GOVERMENTS RESPONSIBILITY TO PROTECT THE LIVES OF THE CITIZENS?. WHERE IS IT? THE POLITICIANS FROM THE L;EFT AND RIGHT HAVE BETRAYED THE TRUST OF THE PEOPLE OF ISRAEL. IN ANY NORMAL COUNTRY THERE WOULD HAVE ALLREADY BEEN A REVOLUTION AGAINST THE CORRUPT SYSTEM. WHT ARE WE LETTING ARABS WORK IN ISRAEL? WHY ARE WE LETTING THEM IN? WE SHOUKD NOT BE RESPOPNSIBLE FOR THEIR SUBSTINANCE BUT FOR OUR OWN. REVOLUTION NOW.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מלה בסלע
סובל ועצבני,
06/09/04 00:31
|
אכן אמת צרופה. כל מלה במאמר הכואב הזה נכונה. לא נשכח את מתנגדי הגדר מימין: אורי אריאל ושאול יהלום שהקפידו לתקוע מקלות בגלגלי הקמת הגדר, אריק שרון שקיבל המלצה בשנת 2001 מראש המועצה לביטחון לאומי דאז - עוזי דיין לבנות גדר ביטחון ועוד רבים ולא טובים מהימין ההזוי והשמאל ההזוי לשניהם שותפות דרך עם הרוצחים הערביים להכחיד את מדינת היהודים. מתנגדי הגדר משמאל ומימין תומכים למעשה בהמשך הרצח הסדרתי של אזרחי מדינת ישראל ע''י חיות אדם נתעבות. דם הקורבנות שהיו ויהיו גם עליהם. העם עוד יבוא חשבון אתם.
מיליוני ישראלים השייכים לרוב הדומם והמדמם רוצים בגדר. הם רואים בה פיתרון שפוי מחד גיסא לטרור הרצחני ומאידך גיסא לתוכניות המוטרפות של הימין והשמאל הקיצוניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדבר היחידי שימנע פיגועים...
ארז,
06/09/04 09:34
|
זו פעילות אינטנסיבית של זרועות הביטחון השונות בתוך מוקדי הטרור. גדר לא תעצור אף אחד. מי שרוצה לעבור אותה - ימצא דרך (ולראיה, 2 פיגועי תופת שיצאו מעזה, דרך הגדר). הגדר מיותרת, ולא היו צריכים לבנות אותה בשום תוואי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
כמה שהוא צודק-ממשלה מופקרת!!!!
ל"ת
רמי,
06/09/04 00:14
|
|
 |
17.
1967-הגדר כנסיגה לקווי -1967
אזרח,
מרכז,
06/09/04 00:02
|
בניית הגדר היא בעצם ביצוע הנסיגה בפועל לקווי-1967. בבנית הגדר מתרחש גזל וגניבת אדמות השייכות לפלסטין .אולם ,המתכננים והאחראים שבונים ,יודעים מראש ,שבלחץ בית-הדין בהאג ,הם יצטרכו להרוס ולבנות שוב ,והכל על פי גבולות-1967 . תכליתה של שיטה חלמאית ומסורבלת זאת ,הוא לחזור לקווי -1967 ,בלי הצבעה ומהומות בכנסת ,וגם בלי להצהיר בגלוי לפני העם בישראל ,שהמסיבה הסתיימה וחוזרים לגודל הטבעי . פירות הניצחון של ''ששת הימים'' ,בוזבזו ופוספסו לשוא . בן גוריון צדק ,כשטען שמלבד ירושלים ,אין להחזיק בשטחים. ישראל היתה אז שיכורה מהעוצמה .היום היא כבר לא שיכורה אלא סהרורית ,וגם מבוגרת ,היסטרית ותשושה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבוסתנות צרופה
ארז,
06/09/04 09:35
|
''הגודל הטבעי'' - הנה עוד אחד שלא חזר מהגלות, ועדיין חושב שיהודים צריכים לחיות בגטו, קטנים ומפוחדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לאנשים אין אוכל ואתה מתעסק ...
מוקי,
05/09/04 23:54
|
בשטויות. עם כל הכבוד לבטחון ...ויש כבוד. המצב הכלכלי הרבה יותר קטסטרופלי... דווקא ממך ציפינו להבין את זה... אבל איך תוכל? שמעתי אותך נותן הרצאה על חינוך בארמון של אחת המועצות האזוריות שנבנה בעלויות מטורפות...בעוד לסטודנטים ניתנה מילגה מטופשת של כמה שקלים...... שינוי לא נעשה בפלצפנות. שינוי נעשה במעשים אמיתיים. אתה רוצה להשפיע? תתחיל לבדוק ראשית כל מי נותן דוגמא אישית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
Dayan is right
A,
US,
05/09/04 23:54
|
We may disagree with some of of his political views. However, Dayan is right in expressing his public dissatisfaction about the delay in building the southern part of the security fence. This is his responsibility as chairman of the project. Let
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ומי אחראי לאוסלו אם כל חטאת?
פנחס,
05/09/04 23:17
|
אם אינני טועה ותקן אותי ואבקש סליחתך אם טעיתי.אתה היית תומך נלהב של איוולת אוסלו בו מדינה פועלת במודע נגד האינטרסים הכי חיוניים שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I agree-oinchas idiot
ל"ת
pini,
europe,
06/09/04 02:06
|
|
 |
פנחס אידיוט
ל"ת
tt,
06/09/04 00:42
|
|
 |
ברור, ברור...
ארז,
06/09/04 09:36
|
לפני אוסלו היה טרור המוני? לפני אוסלו קניונים ובתי קפה היו יעדים מבוצרים? לפני אוסלו היינו צריכים גדר?
אבל אל תתן לעובדות לבלבל אותך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראוי עוד להזכיר לו...
יוסי,
גושדן,
05/09/04 23:34
|
שבזמנו אחרי שהוא הלך להפגש עם המחבלים עספור ודחלאן הוא הכריז שהוא בא לפגוש אוייבים ומצא ידידים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
יאללה הנה עוד פלצן כמו מצנע
בחירות לעבודה,
05/09/04 23:10
|
יאללה הנה עוד פלצן כמו מצנע, רק מריחיפ בחירות לעבודה, קמים כל הפלצנים הקטנים ויוצאים מחוריהם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
למה לא מינו אותו לרמטכל ?????
אורי,
מנחמיה,
05/09/04 23:07
|
נמאס לשמוע אותו גדר גדר גדר גדר מה הוא יעשה כשהגדר תוקם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה באמת
תוהה,
06/09/04 10:35
|
עוזי דיין לא נבחר לרמטכל כי שר הבטחון יצחק מרדכי העדיף את שאול מופז. על יצחק מרדכיועל נפילתו המרה ודאי שמעת ולכן הרשה לי לפקפק בתבונה שבהעדפת מופז על דיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלת, הנה התשובה
זוכר היטב,
05/09/04 23:30
|
עוזי דיין לא מונה לרמטכל כי יצחק מרדכי, זוכרים אותו? שהיה שר הבטחון עד שהתפוצצה פרשת המגבת הכרוכה על חלציו כשארח חיילת ששרתה תחת פיקודו, העדיף את שאול מופז, הקרוב לו יותר בדעותיו, על פניו. אין סיבה אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
גדר הצלה קום תקום
מוזר,
צפון,
05/09/04 23:06
|
מדהים לראות איך כמה מגיבים לדברי דיין שבויים באידיאולוגיה המטופשת של א''י השלמה. בכל פיגוע מוכח מחדש שחסרון גדר וחומה מביא עלינו עוד ועוד מתאבדים. עד מתי ילכו אנשים אלה בחושך? צריך לומר דברי אמת: ראש הממשלה אחראי אישית למותם של מאות ישראלים עקב התנגדותו בעבר לבניית הגדר. וכשכבר בונים אותה עושים זאת לאט מדיי ותוך בליעת אזורים שאין חפץ בהם, רק כדי להבאישנו בעיני העמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לפני אוסלו...
ארז,
06/09/04 09:37
|
כשהיינו ''כובשים'' ו''שבויים בחלום'' של ארץ ישראל השלמה, גם אז השתולל הטרור ברחובותינו? הפשע אינו באי הקמת הגדר, אלא בהקמת מדינת הטרור הפלסטינית ליד מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
תנו לעוזי ג'וב.
אביב,
נהלל,
05/09/04 23:02
|
|
 |
9.
הקמת הגדר=הצלת חיי אדם
יהודי ישראלי,
בת ים,
05/09/04 22:49
|
הגדר היא חלק ממערכות הגנה על תושבי ישראל אנא אל תעכבו למען הצלת חיי אזרחים חפים מפשע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ואתה איפה היית כל השנים
יובל בוקר,
05/09/04 22:44
|
אם אני לא טועה אדון דיין הנכבד עד לא מזמן נהנית מכל השמנת ואתה בודאי ממשיך להנות מפנסיה ראויה, מדוע לא זעקת ? אולי כי ציפית לאיזה תפקיד לאחר שסיכוייך להיות רמט''כל אפסו, עכשיו נזכרת ? הרי אתה מתוך המערכת, מה קרה שכחת? התבלבלת? אנחנו לא שכחנו, אז אנא ממך מאנשי הממסד אנו לא מצפים לדבר גם לא ממך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מר דיין. עם קולך הילדותי
אתה מחדל שמאלני,
05/09/04 22:42
|
כתומך גדר שתצרף מקסימום יישובים - אתה זה שדחית תוכנית טובה כזו שהוצעה לך. מטרתך היא גירוש כל ההתיישבות מעבר לקו הירוק. למה לא מחית כשמשרד הביטחון השפיל את תחתוניו בפני בג''ץ למה לא מחית בפי בג''ץ. אותם לא תתקוף. את חברייך הטובים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אנחנו עדיין זוכרים
אישיהודי,
05/09/04 22:36
|
איך בספטמבר 95 עוזי דיין ישב בטאבה בדיונים אינטנסיביים עם ראשי המחבלים בשביל לסגור את אוסלו ב' שבו נמסרו למחבלים כל ערי יהודה ושומרון (אחרי עזה ויריחו שנמסרו לפני כן), עכשיו האיש הזה מטיף מוסר מה לעשות? חוסר בושה בסיסי יש לכל פושעי אוסלו, לפחות שיסתמו את הפה אחרי שהביאו לרצח 1400 איש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100% אמת , הוא אחד מהפושעים
יוסי,
ת''א,
06/09/04 06:15
|
של אוסלו ! צריך להתחבא באיזו מערה לאחר תוצאות הפשעים שהוא ושמעון הרס ושותפיו הביאו עלינו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם מתחשבנים
דניאלה,
06/09/04 00:35
|
אז הנה החשבון . כשהשמאל היה בשלטון הסכ''ה 300 הרוגים. ב-4 שנות ליכוד נהרגו ה-1000. מתי תבינו שאי אפשר יהיה כל הזמן להאשים את אוסלו. הבטחתם ביטחון ורק בגלל זה בחרו שרון וקיבלנו 1000 הרוגים. להזכירכם פיגועים היו גם לפני אוסלו. ביה''ס במעלות, אוטובוס ה דמים, הפיגוע ברביבים ועוד ועוד. אז נא להפסיק עם אוסלו. עראפת הפעיל טרור רצחני גם כשלא ישב בעזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתי תביני...
ארז,
06/09/04 09:39
|
שלפני אוסלו לא היה טרור במימדים כאלה. לפני אוסלו לא התפוצצו אוטובוסים, לא היו קסאמים, בתי קפה וקניונים לא היו יעדים מבוצרים, ומעמדנו בעולם היה משופר פי כמה מזה של היום. המחיר שאנחנו משלמים כיום הוא פרי הבאושים של פשע אוסלו - והגיע הזמן שמי שהביא עלינו את האסון הזה יתן את הדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You must be kidding
ל"ת
me,
06/09/04 06:40
|
|
 |
דניאלה את טועה !!!
אריה,
שיקגו,
06/09/04 06:21
|
לפני אוסלו היו מעט מאד פיגועים ! ומאז האסון שפושעי אוסלו הביאו עלינו את חבורת הרוצחים מטוניס ונתנו להם רובים ושטחים שבהם הם יכלו לפתח את תעשיית הרצח , המצב גרוע לאין ערוך !! לפחות אל תרמי את עצמך !!! ( מילא כשאת מנסה לרמות אחרים ) .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשהשמאל היה בשלטון
זרעי החורבן,
נטמנו,
06/09/04 02:56
|
כשאמרנו לו לתת להם רובים.
כי הם יירו על אשקלון.
כי הם קנאים קיצוניים.
צחקתם עלינו.
כשאמרנו שעראפת הוא לא האיש- צחקתם עלינו.
זלזלתם בנו.
והבאתם הרג רב.
אז קצת צניעות עם המספרים.
קצת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are right
ל"ת
Dayan idiot,
05/09/04 23:13
|
|
 |
5.
חומת ההפרדה = עגל הזהב החדש !!
נועמי,
פורטוגל,
05/09/04 22:28
|
עם ישראל שחייו הפכו להיות סיוט מתמשך תחת הנהגת ממשלת הכנופיה של שרון, מופז ויעלון שעושה כל מאמץ כדי לא לקיים מו''מ רציני עם הפלשתינים ותחת זאת מעדיפה את שלטון הכיבוש הארור ומפעל ההתנחלויות הקולוניאליסטי, כורע ברך וסוגד עכשיו לעגל הזהב החדש - חומת ההפרדה הגזענית. מול אלפי מפגינים ורשתות טלויזיה זרות, הפגינו קומץ נערים פלשתינים כיצד הם מטפסים וחולפים מעל חומת ההפרדה המתנשאית ל-8 מטר - אך עם ישראל המסויט , מפיגועים המוניים, מוכן, על מנהיגיו הצבאיים, ל''התפלל'' עכשיו לכל תרופת אליל שמציעים לו. שום קו-מז'ינו ושום חומה סינית לא עמדו מול עוז רוחו של עם הנאבק לשחרור לאומי !! לא צריך דמיון רב כדי להניח שמהר מאוד תהפך חומת ההפרדה הזאת לאנדרטה של סיכלות ואוילות של הכיבוש הישראלי, ויותר מכל היא תזכיר לנו את הריסות חבל ימית, וקו בר-לב, שהיו רק הסקיצות המוקדמות לאנדרטת הטיפשות הזאת.- מי שישאר לו זכרונות טובים ממנה יהיו רק קבלני הבניה שהתעשרו ממנה ע''ח אין האונים של ממשלת ישראל מול ההתנגדות הפלשתינית. חומת ההפרדה הגזענית הזאת שכל כולה רצף של פשעי מלחמה עפ''י בית הדין בהאג, ואיננה אלא מפעל לגזל ונישול מתמשך של פלשתינים מאדמתם, זורעת את פיגועי הנקם הבאים - והיא לא תביא גאולה לישראלים !! אמת החיים היא שלא ניתן לבנות את אושרו ורווחתו של עם אחד על חשבון חורבנו של הזולת. ואת האמת ההיסטורית הפשוטה וקורעת העעיניים הזאת לא תוכל להסתיר שום ''חומה'' אפילו יהיה גובהה 800 מטר ולא רק 8 מטר !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבוסתנית פחדנית וחלשה
ל"ת
מרעול צהוב,
06/09/04 02:34
|
|
 |
AGADER
Ayala Tal,
NEW YORK,
06/09/04 01:31
|
You are so right.But only Israelies who live out of Israel can see it.It is so sad ,so sad.I wish people like you and me could go and scream all over Isreal ...open your eyes.It is not about SMALL or YEMIN it is about wrong and not wrong.IT IS WRONG TO KILL....BOTH SIDES.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון
שלו,
06/09/04 00:17
|
הגדר אם הייתה מוקמת בקו הירוק הייתה עושה את העבודה. לצערי תרבות הגזל הציונית,והכוחנות הישראלית, מפחיתים את גובהו של הגדר,ומגבירים את שנאת העולם אלינו. רבותי ככה לא בונים חומה.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני חולם על נעמי (נועמי)
יאסר ערפאת,
מוקטעה,
05/09/04 23:51
|
כלי נשיפה ומיתרים סובבים בחלוני, שרים שירי תהילה לך. כן שירי תהילה נעמי, נעמי אני שלך. וברחוב הרמזורים כל הזמן רק אדומים, כל התנועה מחכה לך. ממתינה רק לך, נעמי כל העיר הזאת שלך.
פזמון: חכי איתי עוד רגע קט , נעמי, רק בחלום את פה איתי. וכשהבוקר יעלה נעמי אהיה כאן לבדי.(במוקטעה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעומי ממסיטה, את חרא נביאה
המחלקה הסגורה,
05/09/04 23:08
|
רק לפני יומיים נכתב שהפער בין בוש לקרי גדל ל11%-. את עצמך הבטחת לנו נצחון של קרי בנובמבר. איך אפשר לסמוך עליך ועל נבואות השוטים שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצד השני גם לא ממהר לשבת איתנו
ישראלי,
05/09/04 22:53
|
הם זנחו את דרך המשא ומתן לשלום עברו לאינתיפאדה מה הסיבה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are right
jehudi,
haolam hase,
05/09/04 22:49
|
Naomi, I would like to sign every word of your message. Jehudi sheichpat lo
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כואב כמה שזה נכון.
ל"ת
יותם,
צרפת,
05/09/04 22:48
|
|
 |
מה כואב לך יזבל ?
אביב,
ישראל,
05/09/04 23:31
|
כנראה שהגורם לכאב שלך הםהערבים אהובי לבך שבצרפת האנטישמית. תשאר שם אתה נמצא במקום הראוי לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עגל הזהב מגן על נתניה וחדרה
מחבריה של נועמי,
05/09/04 22:59
|
כמה פיגועים היו בנתניה וחדרה- שספגו פיגוע פעם בחודש ב2002 מאז שנבנתה הגדר? 0.
האם יש גדר מול באר שבע? לא
כמה פיגועים יצאו מעזה מאז שנבנתה הגדר ב94? 4. ורובם דרך מעברי הגבול.
כשמתאבד ממוצע רוצח 10 איש, ואלף טילי קאסם רוצחים 2 - 5000 טילי קאסם מפחידים אותי כמו מתאבד אחד.
כנראה שהעובדות מפריעות למעריצי הטרור. עגל הזהב עדיף מידידיהם השהידים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצרפתים לא יוכלו להקים חומה
המחלקה הסגורה,
05/09/04 23:24
|
וכהפיגועים יגיעו והם יגיעו, אנחנו נשב בנחת, קצת ניתן עצות, קצת נזרה מלח על הפצעים וקצת נרקוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ונירקוד כי?
uu,
06/09/04 00:44
|
|
 |
4.
מפחדים יותר מהמתנחלים
מוחה,
05/09/04 22:28
|
לממשלה שלנו קל יותר להסתכל בלי למצמץ בעינים של משפחות הרוגי הטרור מאשר להתעמת עם המתנחלים המתנגדים לכל תוואי של גדר ההפרדה שאינו מקיף את ההתנחלות שלהם, היכן שלא תהיה. זו האמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לעשות...
ארז,
06/09/04 09:40
|
גם ה''מתנחלים'' הם אזרחי מדינת ישראל, ולא אבק אדם, וגם להם מגיעה הגנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את אולי מוחה אבל אין לך
אריה,
שיקגו,
06/09/04 06:26
|
אין לך מושג על מה את מדברת !!! כדאי לך לקרוא את הספר '' מאז ומקדם '' של ג'אן פיטרס מאוניברסיטת שיקגו !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מדובר בגדר של ממשלת ימין.
את הגדר של עזה,
בנה רבין,
05/09/04 22:25
|
רבין צדק כשבנה גדר סביב רצועת עזה לפני מתן האוטונומיה. 10 שנות טרור מתאבדים ורק 4 חדרו מעזה, רובם דרך מעברי הגבול ואחד נהג שכיר של אגד. רעיון הגדר מול הגדה עלה לראשונה באמצע שנות ה90, אבל רק אריאל שרון החל לבנות אותה סוף סוף אחרי 8 שנות מחבלים מתאבדים בערינו.
למי שרוצה גדר בקווי השמאל כפי שיש בעזה יש שתי ברירות:
1- לחזור לעבר, ולשכנע את ממשלת רבין-פרס לבנות אותה ב1994. יתכן שללא פיגועי ההתאבדות של 1995 יצחק רבין עדיין היה איתנו היום.
2-לשכנע את בני דודינו שלא לשלוח מתאבדים. ממשלת שמאל תהיה כאן רק כשהטרור יפסק.
לצערי זו המציאות, והגדר של שרון מצילה חיים בנתניה וחדרה כבר שנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגדר לא מצילה אף אחד
ארז,
06/09/04 09:42
|
מה שמציל חיים זו הפעילות האינטנסיבית של כוחות הביטחון לסיכול פיגועים ומעצר מחבלים. מעזה יצאו פיגועים, שלא לדבר על קסאמים, וגם מאיו''ש יצאו פיגועים לאחר שתושלם הגדר. עד היום אין גדר בדרום, ובכל זאת הטרור לא השתולל שם - מדוע? בגלל הפעילות של צה''ל. זה הפתרון האמיתי, לא עוד קו מאז'ינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגדר של שרון? איזה בדיחה
hh,
06/09/04 00:43
|
|
 |
2.
בכל דבר ממשלה מופקרת
ל"ת
אזרח פשוט,
05/09/04 22:20
|
|
 |
1.
האיש הזה דפוק...
אוסקר,
05/09/04 22:17
|
|
 |
IQ
IQ,
IQ,
06/09/04 03:08
|
|
 |
you don't have - any
ל"ת
IQ,
06/09/04 02:12
|
|